272 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Dit flexibele platform is de moderne oplossing voor inspecties. Operaties zullen efficiënter verlopen. Verbetering van je proces! Meer informatie over Capptions
Dit flexibele platform is de moderne oplossing voor inspecties. De eenvoudig te gebruiken tool is toegankelijk vanaf elk apparaat en werkt zelfs offline. Voltooi inspecties onderweg, wijs taken toe en stel waarschuwingen in zoals jij dat wilt. Met Capptions kun je in een mum van tijd efficiënter werken. Deze flexibele software geeft je de controle die je nodig hebt. Rapporten en BI-dashboards worden automatisch gegenereerd en bieden krachtige inzichten. Neem gegevensgestuurde beslissingen en handel snel, waardoor je activiteiten soepeler verlopen dan ooit tevoren. Meer informatie over Capptions
Dit flexibele platform is de moderne oplossing voor inspecties. De eenvoudig te gebruiken tool is toegankelijk vanaf elk apparaat en werkt zelfs offline. Voltooi inspecties onderweg, wijs taken toe en ...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Inspectiesoftware voor productie- en buitendienstomgevingen die elke operator kan gebruiken. Volg en los niet-nalevingsproblemen eerder op. Meer informatie over E-Data Now! Inspection Software
Inspectiesoftware voor fabrikanten, veiligheidsfunctionarissen, bouwvakkers en site auditors, gemaakt door dezelfde soort mensen. E-Data Now is meer dan een papierloze checklist, dankzij de tools die specifiek bedoeld zijn voor werknemers op de werkvloer of in de buitendienst. Met EDN kun je verschillende soorten inspecties uitvoeren, zoals visueel, statistical process control, GP12, 5S, inline/offline, dockinspecties, veiligheids- en nalevingsaudits. Bespaar tijd en verminder afval met EDN. Vraag een demo aan. Meer informatie over E-Data Now! Inspection Software
Inspectiesoftware voor fabrikanten, veiligheidsfunctionarissen, bouwvakkers en site auditors, gemaakt door dezelfde soort mensen. E-Data Now is meer dan een papierloze checklist, dankzij de tools die ...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Je gemakkelijk te creëren, eenvoudig te verbinden systeem voor aangepaste mobiele inspectie en werkprocessen dat betrouwbaar en veilig is. Gebruik het Private Label! Meer informatie over Forms On Fire - Mobile
Doe inspecties op jouw manier. Dit flexibele platform maakt het heel gemakkelijk voor jou om eenvoudige of complexe inspectie-apps te ontwerpen. Ga binnen uren aan de slag, niet pas na maanden of jaren. Leg rijke gegevens vast, zoals foto's, annotaties, gps, handtekeningen, audio/video, noem maar op. Handhaaf je bedrijfsregels om de gebruiker te dwingen de beschrijving en foto's vast te leggen als een inspectiepunt faalt. Ontvang analyses en scores in realtime met behulp van de bedrijfslogica-engine. Ontwerp vrijwel elke soort checklist, inspectie, audit of QA-app. Meer informatie over Forms On Fire - Mobile
Doe inspecties op jouw manier. Dit flexibele platform maakt het heel gemakkelijk voor jou om eenvoudige of complexe inspectie-apps te ontwerpen. Ga binnen uren aan de slag, niet pas na maanden of jaren...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Kizeo Forms is een flexibele en intuïtieve tool waarmee buitendienstmedewerkers aangepaste inspectieformulieren kunnen creëren en invullen vanaf elk mobiel apparaat. Meer informatie over Kizeo Forms
Kizeo Forms is een flexibele toepassing die dure papieren documenten vervangt door aangepaste digitale formulieren die je kunt invullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. De gegevens kunnen moeiteloos worden geïntegreerd in je bedrijfssystemen. Genereer onmiddellijk aangepaste rapporten en verzend ze automatisch via e-mail. Profiteer van verschillende opties zoals foto, geolocatie, handtekening, NFC-tag, streepjescode, audio, checkbox, enz. Je team kan tijdens inspecties ook zonder internet de gegevens vastleggen. Verhoog je efficiëntie, bespaar tijd en geld! Meer informatie over Kizeo Forms
Kizeo Forms is een flexibele toepassing die dure papieren documenten vervangt door aangepaste digitale formulieren die je kunt invullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. De gegevens kunnen moeiteloos w...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor inspectie. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor inspectie. Synchroteam biedt tracering, plan...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Certainty is een betrouwbare inspectieoplossing op ondernemingsniveau om bedrijfsrisico's, compliance en prestaties te beheren en rapporteren. Meer informatie over Certainty Software
Certainty wordt door meer dan 100.000 professionals gebruikt om meer dan 2.000.000 inspecties per jaar te voltooien en is een beproefde oplossing op ondernemingsniveau voor elk op inspecties gebaseerd beheerprogramma. Certainty maakt gegevensinvoer mogelijk via papier, de browser, Excel-import of de Certainty-app en heeft alles wat je nodig hebt om inspectiechecklists te ontwerpen en beheren; inspectiegegevens te verzamelen en rapporteren; en de risico's, incidenten en problemen te beheren en beperken die in het inspectieproces zijn vastgesteld. Meer informatie over Certainty Software
Certainty wordt door meer dan 100.000 professionals gebruikt om meer dan 2.000.000 inspecties per jaar te voltooien en is een beproefde oplossing op ondernemingsniveau voor elk op inspecties gebaseerd ...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
De ideale oplossing voor inspecties, audits en controles. Of het nu gaat om 5S, ISO, facilitaire controles of iets anders, dit platform biedt alles wat je nodig hebt. Meer informatie over audits.io
audits.io is een volledig aanpasbare tool die op alle apparaten werkt – zowel online als offline. Voer audits en inspecties uit met je mobiel of tablet, waar je ook bent. Als je wilt kun je er later mee verdergaan op een computer. Voeg afbeeldingen en andere bestanden bij, wijs verantwoordelijke personen toe, stel ze op de hoogte, deel de geautomatiseerde PDF-rapporten aan belanghebbenden en analyseer knelpunten en trends uit de realtime statistieken. Bekijk het onderstaande materiaal en begin vandaag nog met het stroomlijnen van audit- en inspectieprocessen in je organisatie! Meer informatie over audits.io
audits.io is een volledig aanpasbare tool die op alle apparaten werkt – zowel online als offline. Voer audits en inspecties uit met je mobiel of tablet, waar je ook bent. Als je wilt kun je er later me...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Professionele inspectie-app, beschikbaar op iOS, Android en webbrowser, probleemregistratie, analyse Meer informatie over Auditus
Auditus is een inspectie-app en cloudgebaseerde software die door meer dan 9000 klanten wordt gebruikt om inspecties, audits, nalevingscontroles of kwaliteitsborgingstests uit te voeren. Auditus-app ondersteunt je werknemers in het veld. Een meertalige inspectie-app die online en offline beschikbaar is op meerdere platforms (iOS, Android, internetbrowser). Het ultramoderne scoresysteem en de functies voor het bijhouden van problemen, risicowaarschuwingen en krachtige realtime rapportage geven volledige zichtbaarheid van je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Auditus
Auditus is een inspectie-app en cloudgebaseerde software die door meer dan 9000 klanten wordt gebruikt om inspecties, audits, nalevingscontroles of kwaliteitsborgingstests uit te voeren. Auditus-app on...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Intuïtieve audit- en inspectie-app voor alle kwaliteits- en veiligheidsworkflows. Meer informatie over Lumiform
Lumiform is een zeer intuïtieve en extreem krachtige app voor alle kwaliteits- en veiligheidsinspecties en -audits. Het vervangt je op papier gebaseerde systemen en stelt je in staat je kwaliteit en veiligheid te verbeteren en ook tijd en geld te besparen. Meer informatie over Lumiform
Lumiform is een zeer intuïtieve en extreem krachtige app voor alle kwaliteits- en veiligheidsinspecties en -audits. Het vervangt je op papier gebaseerde systemen en stelt je in staat je kwaliteit en ve...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Papierloze, cloudgebaseerde inspectiesoftware voor kritieke activa. Meer informatie over The Inspectivity Platform
Het Inspectivity Platform is een geavanceerde mobiele en cloudoplossing voor technische inspectie en activabeheer. De digitale inspectiesoftware brengt technische knowhow en unieke sectorwerkstromen samen om het eenvoudiger te maken om teams te verbinden, werkstromen te beheren en activa bij te houden. Deze waarde vertaalt zich in nieuwe activa-informatie die wordt ingebed en gedeeld in je inspectieplatform, zoals geautomatiseerde compliance, zichtbaarheid van activa en krachtige analytics. Meer informatie over The Inspectivity Platform
Het Inspectivity Platform is een geavanceerde mobiele en cloudoplossing voor technische inspectie en activabeheer. De digitale inspectiesoftware brengt technische knowhow en unieke sectorwerkstromen sa...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
UpKeep biedt hoog aangeprezen, mobielgerichte inspectiesoftware voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De inspectiesoftware van UpKeep is een hoog aangeprezen, mobielgerichte oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt.
De inspectiesoftware van UpKeep is een hoog aangeprezen, mobielgerichte oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
HomeGauge is voortdurend bezig met innoveren en het creëren van tools waar inspecteurs, huizenkopers en agenten niet zonder kunnen.
HomeGauge is de oplossing om je bedrijf te helpen beheren, op de markt te brengen en te laten groeien. De rapportschrijver is snel en flexibel, zodat je meer tijd met je gezin kunt doorbrengen en tegelijkertijd ongelooflijke rapporten kunt leveren waar kopers en agenten heel blij mee zijn. Plannings-, bedrijfs- en marketingtools zorgen ervoor dat je alles hebt wat je nodig hebt om je bedrijf efficiënt te runnen. Met toonaangevende ondersteuning in de sector profiteer je van hulp bij elke stap.
HomeGauge is de oplossing om je bedrijf te helpen beheren, op de markt te brengen en te laten groeien. De rapportschrijver is snel en flexibel, zodat je meer tijd met je gezin kunt doorbrengen en tegel...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Stroomlijn de inspectie- en onderhoudsprocessen van je wagenpark. Verbind je voertuigen, chauffeurs, managers en monteurs op eenvoudige wijze.
Gebruiksvriendelijke software voor wagenparkbeheerders. Beheer bestuurdersinspectierapporten (DVIR) voor naleving, volg schade met foto's en leg nauwkeurige kilometers vast met de mobiele app. Pas digitale formulieren aan voor elk activum, creëer, plan en volg op gebruik gebaseerde onderhoudstaken en geautomatiseerde waarschuwingen voor chauffeurs of monteurs. Maak en beheer werkorders voor interne of externe monteurs, met rapportage, analyse en onderhoudsgeschiedenis van activa voor meer veiligheid, efficiëntie en wederverkoopwaarde.
Gebruiksvriendelijke software voor wagenparkbeheerders. Beheer bestuurdersinspectierapporten (DVIR) voor naleving, volg schade met foto's en leg nauwkeurige kilometers vast met de mobiele app. Pas digi...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van taken, temperaturen, checklists en formulieren om je te helpen inspecties moeiteloos af te handelen.
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van taken, temperaturen, checklists en formulieren om je te helpen inspecties moeiteloos af te handelen. Realtime analyse en sms-meldingen zorgen ervoor dat je niets ontgaat en digitale checklists en formulieren zorgen voor waterdichte dossiers ten tijde van inspecties. Jolt wordt internationaal vertrouwd door meer dan 300.000 uurloonwerknemers en helpt bij het beheren van inspecties in de sectoren voor voedingsmiddelen, detailhandels, onderhoud en gezondheidszorg.
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van taken, temperaturen, checklists en formulieren om je te helpen inspecties moeiteloos af te handelen. Realtime analyse en sms-meldingen zorgen ervo...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van inspecties die de efficiëntie en realtime inzichten vanuit het veld bevordert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van procedures waarmee frontlijnteams vanuit het veld inspecties, veiligheidsprocedures, checklists en meer kunnen uitvoeren. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Managers worden efficiëntere operators, omdat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van procedures waarmee frontlijnteams vanuit het veld inspecties, veiligheidsprocedures, checklists en meer kunnen uitvoeren. De software ka...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Verander inspecties radicaal met professionele apps voor de buitendienst. Verzamel rijke, accurate gegevens en integreer met registratiesystemen.
Voert je team in het veld regelmatig inspecties uit? De app-oplossing met weinig code voor de buitendienst van ProntoForms stroomlijnt bewerkingen. Het krachtige platform verbetert je bedrijf met realtime toegang tot rijke en nauwkeurige inspectiegegevens. Naadloze integratie maakt directe distributie mogelijk, in het door jou gekozen formaat, naar je backoffice of cloudservices. Bouw en implementeer aangepaste apps die eenvoudig te beheren en te navigeren zijn. Ontvang tijdig volledige en nauwkeurige werkverslagen uit het veld.
Voert je team in het veld regelmatig inspecties uit? De app-oplossing met weinig code voor de buitendienst van ProntoForms stroomlijnt bewerkingen. Het krachtige platform verbetert je bedrijf met realt...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Met GoCanvas kan elk bedrijf inefficiënte papieren inspecties vervangen door aanpasbare mobiele inspectie-apps. Geen IT nodig.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones en tablets. GoCanvas stelt gebruikers in staat om informatie te verzamelen met behulp van mobiele apparaten, die informatie te delen en eenvoudig te integreren met bestaande backend-systemen. GoCanvas biedt ook een unieke app store alleen voor bedrijven, met meer dan 30.000 vooraf gebouwde, volledig aanpasbare apps die op alle mobiele platforms werken en meer dan 30 verticale markten bedienen.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones en tablets. GoCanvas stelt gebruikers in staat o...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Met Fulcrum kunnen gebruikers met iOS en Android-apparaten mobiele enquêtes bouwen en implementeren.
Fulcrum, een product van Spatial Networks, is toonaangevende cloudgebaseerde software voor mobiele formulieren en een app voor gegevensverzameling waarmee organisaties aangepaste formulieren kunnen bouwen met behulp van een bouwer met slepen-en-neerzetten-functionaliteit. (Geen codering nodig.) Buitendienstmedewerkers verzamelen geo-tagged gegevens nauwkeurig en efficiënt met behulp van hun iOS- of Android-apparaten, met of zonder internetverbinding. Meer dan 47.000 organisaties in meer dan 180 landen gebruiken Fulcrum om hun workflows te stroomlijnen en de manier waarop ze hun gegevens gebruiken te optimaliseren.
Fulcrum, een product van Spatial Networks, is toonaangevende cloudgebaseerde software voor mobiele formulieren en een app voor gegevensverzameling waarmee organisaties aangepaste formulieren kunnen bou...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Bridgit Field maakt de bouw vanaf dag één minder ingewikkeld, zodat projecten sneller worden afgerond.
Bridgit Field maakt de bouw vanaf dag één minder gecompliceerd dankzij een veldgerichte oplossing die communicatie en coördinatie vereenvoudigt, de verantwoording en zichtbaarheid vergroot en de kwaliteit verbetert. Ontwikkelaars, hoofdaannemers en onderaannemers in heel Noord-Amerika gebruiken Bridgit Field voor meer dan 7500 projecten om site-inspecties, checklists en projectmijlpalen te beheren en bij te houden, taakbeheer en sitecommunicatie te stroomlijnen en realtime gegevens te ontgrendelen om de prestaties van de site te verbeteren.
Bridgit Field maakt de bouw vanaf dag één minder gecompliceerd dankzij een veldgerichte oplossing die communicatie en coördinatie vereenvoudigt, de verantwoording en zichtbaarheid vergroot en de kwalit...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 inspectiebeheersysteem.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 inspectiebeheersysteem. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 inspectiebeheersysteem. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos m...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Bouw slimme checklists en formulieren, voer inspecties uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, inspecties uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, inspecties uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren z...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Software voor huisinspectie in de sector die je ultieme flexibiliteit en tijdwinst biedt om je bedrijf te runnen.
Home Inspector Pro is een oplossing voor Windows, Mac, iPhone, iPad en Android waarmee je snel en efficiënt huisinspecties kunt uitvoeren en waarmee elke inspecteur gemakkelijk te lezen rapporten kan maken die snel online kunnen worden geüpload en naar je klant kunnen worden verzonden. Maak eenvoudig een sjabloon voor elk type inspectie dat je uitvoert. Video's toevoegen, pop-up woordenlijst, afbeeldingen en meer. Download de gratis proefversie. Bel in geval van vragen of gebruik de Live Help-functie op de website.
Home Inspector Pro is een oplossing voor Windows, Mac, iPhone, iPad en Android waarmee je snel en efficiënt huisinspecties kunt uitvoeren en waarmee elke inspecteur gemakkelijk te lezen rapporten kan m...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Software voor inspectierapportage die net zo snel en slim is als jij. Minder klikken. Snellere levering. Betere rapporten. En dat allemaal gratis.
Software voor inspectierapportage die net zo snel en slim is als jij. Minder klikken. Snellere levering. Betere rapporten. En dat allemaal gratis. HomeHubZone is mobiel en cloudgebaseerd en geeft een nieuwe invulling aan hoe huisinspectierapportage moet werken. Bespaar uren aan het vastleggen van informatie en maak aangepaste rapporten die indruk zullen maken op je huizenkopers en je verwijzingen zullen laten toenemen. Inspecteer ruimte voor ruimte en produceer een rapport per systeem. Automatische cloudsynchronisatie, ondersteuning en gratis training inbegrepen.
Software voor inspectierapportage die net zo snel en slim is als jij. Minder klikken. Snellere levering. Betere rapporten. En dat allemaal gratis. HomeHubZone is mobiel en cloudgebaseerd en geeft een n...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Een app voor het invullen van formulieren om middelen en processen voor industriële en bouwbedrijven te helpen beheren.
Een app voor het invullen van formulieren om middelen en processen voor industriële en bouwbedrijven te helpen beheren.
Een app voor het invullen van formulieren om middelen en processen voor industriële en bouwbedrijven te helpen beheren....
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Flexibele, gebruikersvriendelijke software waarmee bedrijven in de industrie hun inspecties kunnen vastleggen, beheren en volgen.
Met Dashpivot kunnen bouw-, mijnbouw-, olie- en gasbedrijven en industriële bedrijven digitaliseren en vereenvoudigen hoe ze inspecties vastleggen, beheren en volgen. De slimme inspectieformulieren, foto's, geautomatiseerde workflows en realtime analyse van de software zijn flexibel en kunnen worden aangepast voor veiligheid, milieu, kwaliteit en andere functies. Bedrijven in meer dan 70 landen gebruiken Dashpivot om inspecties te stroomlijnen en tegelijkertijd de naleving en conformiteit van hun teams en projecten te verbeteren. Probeer het vandaag nog gratis.
Met Dashpivot kunnen bouw-, mijnbouw-, olie- en gasbedrijven en industriële bedrijven digitaliseren en vereenvoudigen hoe ze inspecties vastleggen, beheren en volgen. De slimme inspectieformulieren, fo...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Toonaangevende software voor vlootbeheer en asset-tracking voor wagenparken van 100+. Bekroonde gebruikerservaring en klantondersteuning.
Silent Passenger, aanbieder van wagenparkbeheer en telematica voor bedrijven met een wagenparkgrootte van 100+, biedt schaalbare software met goede ondersteuning. Dankzij voertuigconnectiviteit en gegevensgestuurde inzichten kunnen grote vloten compliant blijven, kunnen ze de activiteiten verbeteren met voorspellende analyses en zorgen voor een naadloze integratie in de vloot en organisatie, en kunnen de resultaten worden gekwantificeerd ter ondersteuning van de ROI.
Silent Passenger, aanbieder van wagenparkbeheer en telematica voor bedrijven met een wagenparkgrootte van 100+, biedt schaalbare software met goede ondersteuning. Dankzij voertuigconnectiviteit en gege...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Gebruik je smartphone, tablet of computer om veiligheidsinspecties uit te voeren, gegevens te analyseren en trends te bepalen, corrigerende actiepunten bij te houden en meer.
Dit platform is gespecialiseerd in de bouwsector. Of je nu werkt als veiligheidsmanager of veiligheidsadviseur, dit systeem voor inspectiebeheer vereenvoudigt de veiligheid. Deze app documenteert niet alleen je inspecties, maar laat je ook de gegevens analyseren en je corrigerende actiepunten bijhouden om ervoor te zorgen dat ze tijdig worden voltooid. Je kunt zelfs voor elke 'verantwoordelijke partij' de overtredingspercentages bijhouden om ervoor te zorgen dat ze voldoen aan je strenge veiligheidsnormen.
Dit platform is gespecialiseerd in de bouwsector. Of je nu werkt als veiligheidsmanager of veiligheidsadviseur, dit systeem voor inspectiebeheer vereenvoudigt de veiligheid. Deze app documenteert nie...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Oplossing voor kwaliteitsbeheer waarmee gebruikers documentatie, compliance, workflows, risico's, werknemerstraining en meer kunnen beheren.
Qualtrax is een compleet kwaliteits- en compliancesoftwaresysteem dat wordt gebruikt om documentatie te beheren en te controleren, bedrijfsprocessen te automatiseren, aanpasbare workflows te beheren, trainingsbeheer te stroomlijnen, interne en externe audits te beheren en te zorgen voor realtime implementatie van kritische sectorvoorschriften. Ideaal voor sterk gereguleerde sectoren, waar naleving van normen zoals ISO 17025, 17020, 13485 en 9001, TNI, GFSI, FDA en FQS vereist zijn.
Qualtrax is een compleet kwaliteits- en compliancesoftwaresysteem dat wordt gebruikt om documentatie te beheren en te controleren, bedrijfsprocessen te automatiseren, aanpasbare workflows te beheren, t...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse....
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Lokaal geïnstalleerde oplossing voor huisinspecties die helpt bij rapportage, inspectiesamenvattingen, formulierbeheer en uploaden van afbeeldingen.
Palm-Tech is vanaf de grond ontworpen om in het veld te worden gebruikt door huisinspecteurs. Het bestaat al meer dan 15 jaar en wordt voortdurend verbeterd om het gemakkelijker te maken voor huisinspecteurs om hun werk te doen. Het draait op iPhones/iPads, Android-telefoons/-tablets en Windows-pc's. Er zijn geen doorlopende kosten en je kunt vanaf je mobiele apparaat rapporten starten, voltooien en ze naar je klanten e-mailen. Duizenden inspecteurs in de VS, Canada en de rest van de wereld gebruiken Palm-Tech elke dag.
Palm-Tech is vanaf de grond ontworpen om in het veld te worden gebruikt door huisinspecteurs. Het bestaat al meer dan 15 jaar en wordt voortdurend verbeterd om het gemakkelijker te maken voor huisinspe...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Het Builterra-platform voor bouwcontractbeheer verbindt belangrijke workflows om de productiviteit, transparantie en winst te verhogen.
Het Builterra-platform voor bouwcontractbeheer standaardiseert, stroomlijnt en verbindt de volledige werkstroom voor contractbeheer, inclusief het starten van ontwerphoeveelheden, kostenraming, het voorbereiden, analyseren en verwerken van offertes, veldinspectierapportage en certificering voor voortgangsbetalingen. Builterra is ontworpen voor eigenaren van infrastructuurprojecten en de civieltechnische consultants die voor hen werken. Het platform heeft sinds zijn lancering in 2016 meer dan $ 1 miljard aan certificaten voor voortgangsbetalingen verwerkt.
Het Builterra-platform voor bouwcontractbeheer standaardiseert, stroomlijnt en verbindt de volledige werkstroom voor contractbeheer, inclusief het starten van ontwerphoeveelheden, kostenraming, het voo...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Buildup is zeer gemakkelijk te gebruiken software voor punchlists, taakbeheer en inspecties voor de bouw.
Buildup is zeer gebruiksvriendelijke software voor taakbeheer, punchlist en inspecties die helpt de productkwaliteit te verbeteren, de kosten te verlagen en de bouwtijdlijnen te verkorten. Het wordt gebruikt door eigenaren, ontwikkelaars, consultants, algemene aannemers en onderaannemers. Buildup helpt bij het communiceren van problemen/taken op de werklocatie en op kantoor om tijd te besparen, projectvertragingen te minimaliseren en de kosten te verlagen.
Buildup is zeer gebruiksvriendelijke software voor taakbeheer, punchlist en inspecties die helpt de productkwaliteit te verbeteren, de kosten te verlagen en de bouwtijdlijnen te verkorten. Het wordt ge...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
WorkClout centraliseert digitale inspecties, corrigerende maatregelen, veiligheids- en kwaliteitsprocedures, kennisopbouw en gegevensrapportage.
WorkClout helpt frontlijnmedewerkers bij het stroomlijnen van hun veiligheids- en kwaliteitsinspecties, gegevensrapportage, werkinstructies, ISO-naleving, corrigerende maatregelen en kennisopbouw. Dit platform is met name geschikt voor bedrijven in de sectoren productie, bouw, gezondheidszorg, detailhandel, faciliteiten-/vastgoedbeheer en transport. Dit platform heeft een zeer aanpasbare ontwerpfunctie voor inspectiesjablonen en rapportage van wereldklasse. WorkClout is beschikbaar op iOS, Android en desktop.
WorkClout helpt frontlijnmedewerkers bij het stroomlijnen van hun veiligheids- en kwaliteitsinspecties, gegevensrapportage, werkinstructies, ISO-naleving, corrigerende maatregelen en kennisopbouw. Di...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Simplify Your Work with the Leading Janitorial Software Solution - CleanTelligent Software.
Our vision is to be the leading janitorial software solution in the industry; to be the most effective tool for building and preserving success for cleaning companies; to make life simple and enjoyable for cleaning companies and in-house service providers. This is what it means to be CleanTelligent! Our mission is to create only innovative products that are easy to use; that allow customers to win new business, increase client retention, and promote productivity.
Our vision is to be the leading janitorial software solution in the industry; to be the most effective tool for building and preserving success for cleaning companies; to make life simple and enjoyable...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Elimineer papierwerk, verbeter de gegevenskwaliteit en verhoog de efficiëntie met mobiele inspectiesoftware voor automatisering van bedrijfsgegevens.
Maak en implementeer eenvoudig inspectiechecklists en veiligheidsauditformulieren met Device Magic. De software maakt processen zoals het uitvoeren van veiligheidsinspecties, het invullen van incidentrapporten, het handhaven van OSHA-naleving en voertuiginspecties, eenvoudig en krachtig. Bedrijven uit alle sectoren gebruiken de software op locatie, in het veld en op kantoor om de kwaliteit van gegevens te verbeteren, de operationele efficiëntie te verhogen en de productiviteit te maximaliseren. De app voor mobiele gegevensverzameling van Device Magic helpt je team de risico's laag en de resultaten hoog te houden.
Maak en implementeer eenvoudig inspectiechecklists en veiligheidsauditformulieren met Device Magic. De software maakt processen zoals het uitvoeren van veiligheidsinspecties, het invullen van incidentr...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
InspectionXpert is an inspection reporting tool that balloons part drawings, imports CMM data, and creates inspection plans & reports.
InspectionXpert is an inspection planning and reporting tool that can create First Article, in-process, and incoming inspection reports. Balloon your part drawing and extract characteristic information in one step, import CMM data, then export to Excel or upload directly to Net-Inspect. Thousands of quality professionals are saving time with InspectionXpert, but what really matters is, will it work for you? Get a free 14-day trial (no credit card required)
InspectionXpert is an inspection planning and reporting tool that can create First Article, in-process, and incoming inspection reports. Balloon your part drawing and extract characteristic information...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
InspectNTrack excels at management of barcoded moveable safety assets and associated category-based inspection question sets.
For the last 15 years, InspectNTrack has been a premier safety inspection app utilized by companies ranging from small business to Fortune 500. Department of Defense contractors love it for its advanced security features. InspectNTrack excels at management of barcoded moveable safety assets and associated category-based inspection question sets.
For the last 15 years, InspectNTrack has been a premier safety inspection app utilized by companies ranging from small business to Fortune 500. Department of Defense contractors love it for its advance...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Stroomlijn de documentenstroom en communicatie tussen je mobiele medewerkers, klanten en backoffice.
IDEAAL VOOR VELDTEAMS (MEER DAN 20 GEBRUIKERS): ben je bezorgd over je documenten voor controles of onverwachte inspecties? Wil je een checklist in realtime bijwerken of noodonderhoud goedkeuren? Middelgrote bedrijven over de hele wereld vertrouwen erop dat Fluix hen helpt om voorbereid te zijn op inspecties. Vul aangepaste checklists in, verzamel goedkeuringen in realtime, leg handtekeningen van klanten vast en verzend documenten veilig naar de cloud of kantoor, via de iOS-app of webbrowser. Digitaliseren. Automatiseren. Transformeren.
IDEAAL VOOR VELDTEAMS (MEER DAN 20 GEBRUIKERS): ben je bezorgd over je documenten voor controles of onverwachte inspecties? Wil je een checklist in realtime bijwerken of noodonderhoud goedkeuren? Mid...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
The leading platform to Inspect, Monitor and Analyze the Performance of Your Business Assets in Real-Time. Reinvent your Operations.
HappyCo is the leading real-time operations platform for property management. The Happy Inspector product is used by thousands of companies and has captured more than 100 million items inspected worldwide. Founded in 2011, our mission is to deliver delightful mobile and cloud business software that makes work happier.
HappyCo is the leading real-time operations platform for property management. The Happy Inspector product is used by thousands of companies and has captured more than 100 million items inspected worldw...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Academic, Life Science and Government Laboratory Risk Management. Simplified.
Created specifically for the research community, our software mitigates risks by standardizing and automating laboratory safety processes, inventory, and reporting. Our scalable solution decreases risk and improves productivity for: Asset & Equipment Management, Biosafety Registration & Committee Review, Chemical Inventory, Hazardous Waste, Inspections & Audits, Occupational Health & Risk Assessments, Radioisotope Management, Training and more.
Created specifically for the research community, our software mitigates risks by standardizing and automating laboratory safety processes, inventory, and reporting. Our scalable solution decreases ris...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Thousands of businesses rely on Papertrail to stay safe and compliant. Easily import your equipment records into our PPE Directory.
Papertrail provides an efficient way of completing inspections, reporting all data and producing documentation when required, never forget to complete inspections again! Equipment owners and managers use Papertrail in over 45 countries! Over 7 million inspections have been carried out using Papertrail, we help you comply with legislation & meet inspection criteria, protecting your business, team, contractors and customers from avoidable risk. Partnered with: DMM, Singing Rock, Teufelberger.
Papertrail provides an efficient way of completing inspections, reporting all data and producing documentation when required, never forget to complete inspections again! Equipment owners and managers u...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
HSI is a leading provider of EHS training, employee development training, and safety management/compliance software solutions.
HSI is a leader of EHS training, employee development training, and safety management/compliance software solutions. TRAINING: Safety, HR and Operations managers use HSI to train employees on everything from workplace development skills to safety measures; helping to meet regulatory and compliance requirements. SOFTWARE: HSI makes it fast and easy to access, enter and report EHS data in real-time. This modern, online platform works on any device, including offline iOS and Android apps.
HSI is a leader of EHS training, employee development training, and safety management/compliance software solutions. TRAINING: Safety, HR and Operations managers use HSI to train employees on everyt...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Supervise and Perfect your operational Standards. Build a tailor made end to end mobile APP for deploying your supervision process
Supervise and Perfect your operational Standards. Build a tailor made end to end mobile APP for deploying your supervision and internal communication processes. Design in real time your workflows and create as many Checklists as you want to ensure the fulfillment on your field operational units. BeepQuest is a completely flexible and self manageable solution that allows companies to create a complete strategy for operational supervision via Checklists, Audits, Inspections and more!
Supervise and Perfect your operational Standards. Build a tailor made end to end mobile APP for deploying your supervision and internal communication processes. Design in real time your workflows and ...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
A construction inspection solution that streamlines the QA/QC process, punch lists, safety issues, warranty, checklists, and more.
Use FinishLine Software to manage and streamline construction inspections and punch lists. No signal is needed in the field to inspect, as you can work offline in FinishLine. Share location-based reports with subcontractors via email. An intuitive and well-tested approach to managing construction inspections. Clients save time and money by improving the inspection and reporting process. FinishLine can be used for small projects to larger projects requiring over 100 users, with no seat limits.
Use FinishLine Software to manage and streamline construction inspections and punch lists. No signal is needed in the field to inspect, as you can work offline in FinishLine. Share location-based repor...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Inspectiesoftware eenvoudig gemaakt. Beheer inspecties met een webgebaseerde oplossing die je de flexibiliteit biedt om overal te werken.
Inspectiesoftware eenvoudig gemaakt. Beheer inspecties centraal en integreer de gegevens met je andere bedrijfsfuncties. Verbind meerdere locaties, afdelingen en mensen met de QT9 QMS-cloudoplossing. Maak binnen enkele seconden inspectieformulieren met QT9 QMS. Verbeter inspecties en train medewerkers met een volledige auditgeschiedenis. Koppel gefaalde inspectiedossiers of criteria aan niet-conforme producten of corrigerende maatregelen. Voeg eenvoudig foto's en bijlagen toe aan dossiers. Automatiseer FDA- en ISO-compliance-processen.
Inspectiesoftware eenvoudig gemaakt. Beheer inspecties centraal en integreer de gegevens met je andere bedrijfsfuncties. Verbind meerdere locaties, afdelingen en mensen met de QT9 QMS-cloudoplossing. M...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Een flexibel mobiel/offline inspectieplatform dat zorgt voor continue verbetering van veiligheid, kwaliteit, merk en naleving van wet- en regelgeving.
Het platform van Form.com is aanpasbaar en gebruiksvriendelijk, met de functionaliteit om de unieke inspectieprocessen van je organisatie getrouw na te bootsen in een mobiele toepassing. Zo kun je problemen snel lokaal oplossen met behulp van workflows en vervolgtaken, en vervolgens wereldwijd voortdurende verbeteringen doorvoeren met inzichten uit een gedetailleerd business intelligence dashboard. Vraag nu een demo aan om Form.com in actie te zien!
Het platform van Form.com is aanpasbaar en gebruiksvriendelijk, met de functionaliteit om de unieke inspectieprocessen van je organisatie getrouw na te bootsen in een mobiele toepassing. Zo kun je prob...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
A visual management platform & database as flexible as a spreadsheet to create, automate and manage custom-tailored business processes
TimeTonic is as flexible as a spreadsheet and makes it incredibly simple to organize and manage information. TimeTonic is smart database that allows users to create their custom web & mobile apps in minutes, without programming (no-code). For SMEs and Groups in need of agility to manage their ressources (HR, Finances, building, etc) and their activities (field service intervention, CRM, Projects, tasks, etc) or any other data, in a simple, visual and collaborative way !
TimeTonic is as flexible as a spreadsheet and makes it incredibly simple to organize and manage information. TimeTonic is smart database that allows users to create their custom web & mobile apps in ...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Inspection software made easy. Manage inspections with a web-based solution that gives you the flexibility to work from anywhere.
Inspection software made easy. Centrally manage inspections and integrate the data with your other business functions. Connect multiple locations, departments & people with the QT9 QMS cloud solution. Create inspection forms in seconds with QT9 QMS. Improve inspections and train employees with a complete audit history. Link failed inspection records or criteria to nonconforming products or corrective actions. Easily add photos and attachments to records. Automate FDA & ISO compliance processes.
Inspection software made easy. Centrally manage inspections and integrate the data with your other business functions. Connect multiple locations, departments & people with the QT9 QMS cloud solution. ...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
A 360-degree cloud-based platform with Industry-specific solutions that helps our customers automate their field service operations
allGeo a leading provider of cloud-hosted, low-IT low-code field service automation solutions that helps mid-size & Enterprise businesses achieve field service excellence through automation. The allGeo platform helps businesses automate & customize their field service workflows to better manage & optimize their field operations, field employees & field assets. With allGeo, Field service businesses can significantly reduce payroll & operations costs while improving productivity & accountability.
allGeo a leading provider of cloud-hosted, low-IT low-code field service automation solutions that helps mid-size & Enterprise businesses achieve field service excellence through automation. The allGeo...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen
Beheer van faciliteiten, bedrijfsmiddelen en onderhoud met PPM (Project Portfolio Management), reactieve taken, planning, risicobeoordeling, formulieren, inspecties, 2 apps.
Beheer van faciliteiten, bedrijfsmiddelen en onderhoud met twee apps: taakbeheer en planning op basis van slepen en neerzetten, gepland preventief onderhoud met inspecties. Locatie- en middelenbeheer, projectmanagement en taakbeheer, taakaanvragen van klanten en gebruikers, middelenbeheer met QR-codes, budgetten en kostprijsberekening, registratie van gewerkte uren en locatietracering, risicobeoordelingen en werkvergunningen, naleving en beheer van aannemers. Ontwerp je eigen inspectieformulieren. Uitgaven, urenstaten en tijdregistraties
Beheer van faciliteiten, bedrijfsmiddelen en onderhoud met twee apps: taakbeheer en planning op basis van slepen en neerzetten, gepland preventief onderhoud met inspecties. Locatie- en middelenbeheer, ...
  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes scannen