Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Inspectiesoftware

Inspectiesoftware automatiseert het proces van veel soorten residentiële of commerciële inspecties met checklists, gegevensverzameling, inspectierapporten en hulpmiddelen voor afspraakbeheer. Deze toepassingen maken een efficiënt beheer van klantafspraken mogelijk, waardoor een snelle planning en automatische vervanging voor annuleringen mogelijk is, de werkefficiëntie wordt geoptimaliseerd en inkomsten worden gegenereerd. Inspectieoplossingen bieden ook verschillende functies voor klantbehoud, zoals geautomatiseerde mailinglijsten en e-mailfusies. Andere traditionele zakelijke functies zoals boekhouding en loonbeheer horen daar ook vaak bij.

België Lokale producten weergeven

117 resultaten

MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van inspecties die de efficiëntie en realtime inzichten vanuit het veld bevordert. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van procedures waarmee frontlijnteams vanuit het veld inspecties, veiligheidsprocedures, checklists en meer kunnen uitvoeren. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Managers worden efficiëntere operators, omdat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Vervang papieren formulieren. Verminder je administratie met maximaal 80% met de aanpasbare mobiele formulierbouwer. Gratis proefversie, training en ondersteuning. Geen CC vereist Meer informatie over Appenate
Platform zonder code voor het maken van datagestuurde apps om papieren formulieren in alle sectoren te vervangen. Gebruik de betaalbare software met functionaliteit voor slepen en neerzetten om te plannen, verzenden en taken te volgen en beheren. Maak offertes, checklists of rapporten en integreer eenvoudig met bestaande systemen. Dwing verantwoordelijkheid af, bespaar kosten en zorg voor efficiëntie via het dashboardoverzicht. GRATIS proefversie aangeboden voor het testen van GPS, streepjescodescanning, handtekening en tekenen, het uploaden van media en bijlagen, formules, pushmeldingen, whitelabel en offline mogelijkheden. Meer informatie over Appenate

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
UpKeep biedt hoog aangeprezen, mobielgerichte inspectiesoftware voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De inspectiesoftware van UpKeep is een hoog aangeprezen, mobielgerichte oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Stroomlijn de inspectie- en onderhoudsprocessen van je wagenpark. Verbind je voertuigen, chauffeurs, managers en monteurs op eenvoudige wijze.
Gebruiksvriendelijke software voor wagenparkbeheerders. Beheer bestuurdersinspectierapporten (DVIR) voor naleving, volg schade met foto's en leg nauwkeurige kilometers vast met de mobiele app. Pas digitale formulieren aan voor elk activum, creëer, plan en volg op gebruik gebaseerde onderhoudstaken en geautomatiseerde waarschuwingen voor chauffeurs of monteurs. Maak en beheer werkorders voor interne of externe monteurs, met rapportage, analyse en onderhoudsgeschiedenis van activa voor meer veiligheid, efficiëntie en wederverkoopwaarde. Meer informatie over Whip Around

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
HomeGauge is voortdurend bezig met innoveren en het creëren van tools waar inspecteurs, huizenkopers en agenten niet zonder kunnen.
HomeGauge is de oplossing om je bedrijf te helpen beheren, op de markt te brengen en te laten groeien. De rapportschrijver is snel en flexibel, zodat je meer tijd met je gezin kunt doorbrengen en tegelijkertijd ongelooflijke rapporten kunt leveren waar kopers en agenten heel blij mee zijn. Plannings-, bedrijfs- en marketingtools zorgen ervoor dat je alles hebt wat je nodig hebt om je bedrijf efficiënt te runnen. Met toonaangevende ondersteuning in de sector profiteer je van hulp bij elke stap. Meer informatie over HomeGauge

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
ISN is een cloudgebaseerde oplossing voor het stroomlijnen en automatiseren van kleine tot grote inspectiebedrijven.
Het Inspection Support Network is de meest vertrouwde software-oplossing voor huisinspectie van de sector. ISN heeft een onvergelijkbaar portfolio van eenvoudig te gebruiken tools, waarmee inspecteurs hun bedrijf kunnen vereenvoudigen, stroomlijnen en laten groeien. Of je nu een eenmanszaak of een team van meer dan 20 personen hebt, ISN kan je helpen jouw merk op te bouwen, je workflow te automatiseren en de relaties met je klanten en agenten te beheren. Meer informatie over Inspection Support Network

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten. Meer informatie over ServiceTrade

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van taken, temperaturen, checklists en formulieren om je te helpen inspecties moeiteloos af te handelen.
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van taken, temperaturen, checklists en formulieren om je te helpen inspecties moeiteloos af te handelen. Realtime analyse en sms-meldingen zorgen ervoor dat je niets ontgaat en digitale checklists en formulieren zorgen voor waterdichte dossiers ten tijde van inspecties. Jolt wordt internationaal vertrouwd door meer dan 300.000 uurloonwerknemers en helpt bij het beheren van inspecties in de sectoren voor voedingsmiddelen, detailhandels, onderhoud en gezondheidszorg. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 inspectiebeheersysteem.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 inspectiebeheersysteem. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Verander inspecties radicaal met professionele apps voor de buitendienst. Verzamel rijke, accurate gegevens en integreer met registratiesystemen.
Voert je team in het veld regelmatig inspecties uit? De app-oplossing met weinig code voor de buitendienst van ProntoForms stroomlijnt bewerkingen. Het krachtige platform verbetert je bedrijf met realtime toegang tot rijke en nauwkeurige inspectiegegevens. Naadloze integratie maakt directe distributie mogelijk, in het door jou gekozen formaat, naar je backoffice of cloudservices. Bouw en implementeer aangepaste apps die eenvoudig te beheren en te navigeren zijn. Ontvang tijdig volledige en nauwkeurige werkverslagen uit het veld. Meer informatie over ProntoForms

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten. Meer informatie over Oracle Aconex

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Met GoCanvas kan elk bedrijf inefficiënte papieren inspecties vervangen door aanpasbare mobiele inspectie-apps. Geen IT nodig.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones en tablets. GoCanvas stelt gebruikers in staat om informatie te verzamelen met behulp van mobiele apparaten, die informatie te delen en eenvoudig te integreren met bestaande backend-systemen. GoCanvas biedt ook een unieke app store alleen voor bedrijven, met meer dan 30.000 vooraf gebouwde, volledig aanpasbare apps die op alle mobiele platforms werken en meer dan 30 verticale markten bedienen. Meer informatie over GoCanvas

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Bouw slimme checklists en formulieren, voer inspecties uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, inspecties uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over SafetyCulture

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Met Fulcrum kunnen gebruikers met iOS en Android-apparaten mobiele enquêtes bouwen en implementeren.
Fulcrum, een product van Spatial Networks, is toonaangevende cloudgebaseerde software voor mobiele formulieren en een app voor gegevensverzameling waarmee organisaties aangepaste formulieren kunnen bouwen met behulp van een bouwer met slepen-en-neerzetten-functionaliteit. (Geen codering nodig.) Buitendienstmedewerkers verzamelen geo-tagged gegevens nauwkeurig en efficiënt met behulp van hun iOS- of Android-apparaten, met of zonder internetverbinding. Meer dan 47.000 organisaties in meer dan 180 landen gebruiken Fulcrum om hun workflows te stroomlijnen en de manier waarop ze hun gegevens gebruiken te optimaliseren. Meer informatie over Fulcrumapp.com

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Q-Pulse biedt een risicogebaseerde benadering van kwaliteits- en documentbeheer die helpt te voldoen aan normen en voorschriften.
Q-Pulse biedt een risicogebaseerde benadering van kwaliteits- en documentbeheer die organisaties kan helpen te voldoen aan sectorspecifieke normen en voorschriften. De gebruiksvriendelijke software biedt een centraal punt van inzicht voor alle relevante documentatie, gegevens, materialen en activiteiten die verband houden met het kwaliteitsproces. Modules zijn onder meer: documentbeheer, risicobeheer, CAPA-beheer, audit en bevindingen, rapportage, competentie en ontwikkeling van personeel, en leveranciersbeheer. Meer informatie over Ideagen Quality Management

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
GoFormz is een eenvoudige, snelle en zeer betaalbare manier om je formulieren en administratieve verwerking te digitaliseren.
Leg gegevens elektronisch vast met mobiele formulieren die er precies hetzelfde uitzien als je papieren formulieren. GoFormz is een eenvoudige en snelle manier om je bestaande formulieren en documenten om te zetten naar identieke, digitale versies (of om volledig nieuwe te maken). Vul je mobiele formulieren online in of op mobiele apparaten. Je kunt nieuwe gegevenstypen opnemen (zoals gps, kaarten en afbeeldingen), ze in de cloud bewaren en in realtime toegang tot gegevens krijgen. Je kunt GoFormz zelfs verbinden met je andere bedrijfssystemen (zoals ServiceMax, Box, Zapier en meer). Meer informatie over GoFormz

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Eenvoudig verzamelen van veldgegevens. Tekenen, markeren, samenwerken met precisie en duidelijkheid. Allemaal met het grootste gebruiksgemak. Verander tekeningen in klantvoorstellen met een druk op de knop.
Eenvoudig verzamelen van veldgegevens. Tekenen, markeren, samenwerken met precisie en duidelijkheid. Dit alles met het grootste gebruiksgemak. Verander tekeningen in klantvoorstellen met een druk op de knop. Meer informatie over ArcSite

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse. Meer informatie over MeazureUp

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Je gemakkelijk te creëren, eenvoudig te verbinden systeem voor aangepaste mobiele inspectie en werkprocessen dat betrouwbaar en veilig is. Gebruik het Private Label!
Doe inspecties op jouw manier. Dit flexibele platform maakt het heel gemakkelijk voor jou om eenvoudige of complexe inspectie-apps te ontwerpen. Ga binnen uren aan de slag, niet pas na maanden of jaren. Leg rijke gegevens vast, zoals foto's, annotaties, gps, handtekeningen, audio/video, noem maar op. Handhaaf je bedrijfsregels om de gebruiker te dwingen de beschrijving en foto's vast te leggen als een inspectiepunt faalt. Ontvang analyses en scores in realtime met behulp van de bedrijfslogica-engine. Ontwerp vrijwel elke soort checklist, inspectie, audit of QA-app. Meer informatie over Forms On Fire

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Het Builterra-platform voor bouwcontractbeheer verbindt belangrijke workflows om de productiviteit, transparantie en winst te verhogen.
Het Builterra-platform voor bouwcontractbeheer standaardiseert, stroomlijnt en verbindt de volledige werkstroom voor contractbeheer, inclusief het starten van ontwerphoeveelheden, kostenraming, het voorbereiden, analyseren en verwerken van offertes, veldinspectierapportage en certificering voor voortgangsbetalingen. Builterra is ontworpen voor eigenaren van infrastructuurprojecten en de civieltechnische consultants die voor hen werken. Het platform heeft sinds zijn lancering in 2016 meer dan $ 1 miljard aan certificaten voor voortgangsbetalingen verwerkt. Meer informatie over Builterra

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Slim mobiel platform voor auditing en inspecties. De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren.
Slimme mobiele app en complete oplossing voor auditing en inspecties. Plan inspecties, voer snelle mobiele audits uit op je favoriete apparaat (zelfs offline), wijs onmiddellijk corrigerende taken toe. Genereer na een inspectie direct inzichtelijke rapporten en e-mail ze automatisch naar de juiste mensen voor realtime informatie. Met het geavanceerde analysedashboard krijg je ongekende inzichten in je activiteiten en maximaliseer je je rendement. Eenvoudige en betaalbare oplossing voor professionals. Meer informatie over GoAudits

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Software voor huisinspectie in de sector die je ultieme flexibiliteit en tijdwinst biedt om je bedrijf te runnen.
Home Inspector Pro is een oplossing voor Windows, Mac, iPhone, iPad en Android waarmee je snel en efficiënt huisinspecties kunt uitvoeren en waarmee elke inspecteur gemakkelijk te lezen rapporten kan maken die snel online kunnen worden geüpload en naar je klant kunnen worden verzonden. Maak eenvoudig een sjabloon voor elk type inspectie dat je uitvoert. Video's toevoegen, pop-up woordenlijst, afbeeldingen en meer. Download de gratis proefversie. Bel in geval van vragen of gebruik de Live Help-functie op de website. Meer informatie over Home Inspector Pro

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Cloudgebaseerd platform waarmee restaurants operationele processen kunnen verbeteren met taakbeheer, voedselverspillinglogboeken en meer.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde toepassing voor restaurants en alle andere foodservice-bedrijven. Betaalbaar genoeg voor onafhankelijke restaurants en robuust genoeg voor grote bedrijfsmerken. Verbeter de werkstroom en verantwoording van werknemers. Geen dure hardware. Direct bruikbare dashboardrapportage op alle niveaus van de organisatie vanaf elke computer of slim apparaat. Meer informatie over FreshCheq

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Toonaangevende software voor vlootbeheer en asset-tracking voor wagenparken van 100+. Bekroonde gebruikerservaring en klantondersteuning.
Silent Passenger, aanbieder van wagenparkbeheer en telematica voor bedrijven met een wagenparkgrootte van 100+, biedt schaalbare software met goede ondersteuning. Dankzij voertuigconnectiviteit en gegevensgestuurde inzichten kunnen grote vloten compliant blijven, kunnen ze de activiteiten verbeteren met voorspellende analyses en zorgen voor een naadloze integratie in de vloot en organisatie, en kunnen de resultaten worden gekwantificeerd ter ondersteuning van de ROI. Meer informatie over IntelliShift

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Verbeter de bedrijfsprestaties en rapportage op het gebied van bedrijfsvoering, milieu, sociale zaken en governance met behulp van cloudsoftware op basis van best practices.
De uitgebreide, cloudgebaseerde VGM-software van Benchmark ESG™ | Gensuite voor het beheer van risico's en naleving, VGM, duurzaamheid, productbeheer en verantwoorde sourcing. Al meer dan 20 jaar vertrouwen meer dan 120 bedrijven op Benchmark voor intuïtieve, op beste praktijken gebaseerde procesfunctionaliteit met een snel rendement en superieure klantenservice. Met deze software kunnen organisaties hun ESG-programma's operationaliseren en belangrijke belanghebbenden wereldwijd voorzien van gegevens van investeringskwaliteit. Meer informatie over Benchmark Gensuite EHS

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Gebruik je smartphone, tablet of computer om veiligheidsinspecties uit te voeren, gegevens te analyseren en trends te bepalen, corrigerende actiepunten bij te houden en meer.
Dit platform is gespecialiseerd in de bouwsector. Of je nu werkt als veiligheidsmanager of veiligheidsadviseur, dit systeem voor inspectiebeheer vereenvoudigt de veiligheid. Deze app documenteert niet alleen je inspecties, maar laat je ook de gegevens analyseren en je corrigerende actiepunten bijhouden om ervoor te zorgen dat ze tijdig worden voltooid. Je kunt zelfs voor elke 'verantwoordelijke partij' de overtredingspercentages bijhouden om ervoor te zorgen dat ze voldoen aan je strenge veiligheidsnormen. Meer informatie over Safety Reports

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Gratis, gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale veiligheid voor personen en teams die willen samenwerken, papierloos willen werken en de veiligheid willen verbeteren.
Safesite is een gratis, gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale veiligheid voor personen en teams die willen samenwerken, papierloos willen werken en de veiligheid willen verbeteren. Meer dan 4.000 bedrijven vertrouwen op het Safesite-platform om veiligheidsinspecties en -audits uit te voeren, de betrokkenheid bij teamveiligheid te vergroten en elke werknemer in hun organisatie te stimuleren om veiligheidskampioen te worden. Meer informatie over Safesite

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Help residentiële/commerciële HVAC-, loodgieters- en elektrotechnische dienstverleners om hun inkomsten te laten groeien en de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen.
Elk servicebedrijf heeft een oplossing nodig om zijn klanten blij te kunnen maken. Het plannen en boeken van opdrachten met behulp van SmartServ kan niet eenvoudiger. Met behulp van simpel slepen en neerzetten houd je de grip op elk gesprek. Dienstverlenende bedrijven zien hun omzet in hun eerste 6 maanden op SmartServ gemiddeld zelfs met 20% groeien. Meer informatie over SmartServ

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Flexibele, gebruikersvriendelijke software waarmee bedrijven in de industrie hun inspecties kunnen vastleggen, beheren en volgen.
Met Dashpivot kunnen bouw-, mijnbouw-, olie- en gasbedrijven en industriële bedrijven digitaliseren en vereenvoudigen hoe ze inspecties vastleggen, beheren en volgen. De slimme inspectieformulieren, foto's, geautomatiseerde workflows en realtime analyse van de software zijn flexibel en kunnen worden aangepast voor veiligheid, milieu, kwaliteit en andere functies. Bedrijven in meer dan 70 landen gebruiken Dashpivot om inspecties te stroomlijnen en tegelijkertijd de naleving en conformiteit van hun teams en projecten te verbeteren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Dashpivot

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Inspectiesoftware eenvoudig gemaakt. Beheer inspecties met een webgebaseerde oplossing die je de flexibiliteit biedt om overal te werken.
Inspectiesoftware eenvoudig gemaakt. Beheer inspecties centraal en integreer de gegevens met je andere bedrijfsfuncties. Verbind meerdere locaties, afdelingen en mensen met de QT9 QMS-cloudoplossing. Maak binnen enkele seconden inspectieformulieren met QT9 QMS. Verbeter inspecties en train medewerkers met een volledige auditgeschiedenis. Koppel gefaalde inspectiedossiers of criteria aan niet-conforme producten of corrigerende maatregelen. Voeg eenvoudig foto's en bijlagen toe aan dossiers. Automatiseer FDA- en ISO-compliance-processen. Meer informatie over QT9 QMS

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele apps en formulierenapps. Ongeveer 500.000 mensen gebruiken Snappii Business-apps in 30+ sectoren.
Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele zakelijke apps en formulieren, biedt bedrijfsprocesautomatisering en veldrapportage-apps die voornamelijk worden gebruikt in bouw-, inspectie- en werkorderbeheer. Het heeft de digitale transformatie betaalbaar gemaakt, met name voor kleine en middelgrote bedrijven. Snappii helpt bij het ontwerpen, bouwen en leveren van functierijke zakelijke apps en het vormen van apps in dagen versus maanden zonder enige codeervaardigheden. Elke zakelijke app en formulierenapp kan snel, gemakkelijk en betaalbaar worden gemaakt. Meer informatie over Snappii

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Digitaliseer je hele kwaliteitsinspectieproces en maak het efficiënt en systematisch. Procesopbouw, rapportage en analyse.
YOOBIC digitaliseert je hele kwaliteitsinspectieproces. Van procesopbouw tot probleemrapportage en het goedkeuringsproces, ondersteund door krachtige rapportage en analyse. Bespaar tijd, verminder fouten en verbeter de relaties met leveranciers. YOOBIC wordt gebruikt door meer dan 200 bedrijven over de hele wereld, waaronder Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino's Pizza, Puma, Lacoste en Sanofi. Meer informatie over YOOBIC

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning.
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor inspectie. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Software voor inspectierapportage die net zo snel en slim is als jij. Minder klikken. Snellere levering. Betere rapporten. En dat allemaal gratis.
Software voor inspectierapportage die net zo snel en slim is als jij. Minder klikken. Snellere levering. Betere rapporten. En dat allemaal gratis. HomeHubZone is mobiel en cloudgebaseerd en geeft een nieuwe invulling aan hoe huisinspectierapportage moet werken. Bespaar uren aan het vastleggen van informatie en maak aangepaste rapporten die indruk zullen maken op je huizenkopers en je verwijzingen zullen laten toenemen. Inspecteer ruimte voor ruimte en produceer een rapport per systeem. Automatische cloudsynchronisatie, ondersteuning en gratis training inbegrepen. Meer informatie over HomeHubZone

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Een app voor het invullen van formulieren om middelen en processen voor industriële en bouwbedrijven te helpen beheren.
Een app voor het invullen van formulieren om middelen en processen voor industriële en bouwbedrijven te helpen beheren. Meer informatie over InspectAll

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Het toonaangevende platform voor het in realtime inspecteren, bewaken en analyseren van de prestaties van je bedrijfsmiddelen. Vind je werkzaamheden opnieuw uit.
HappyCo is het toonaangevende realtime operationele platform voor vastgoedbeheer. Het Happy Inspector-product wordt gebruikt door duizenden bedrijven en heeft wereldwijd meer dan 100 miljoen geïnspecteerde artikelen vastgelegd. De missie van dit platform, opgericht in 2011, bestaat eruit om aantrekkelijke mobiele en cloudgebaseerde bedrijfssoftware te leveren die het werk leuker maakt. Meer informatie over Happy Property

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Kizeo Forms is een flexibele en intuïtieve tool waarmee buitendienstmedewerkers aangepaste inspectieformulieren kunnen creëren en invullen vanaf elk mobiel apparaat.
Kizeo Forms is een flexibele toepassing die dure papieren documenten vervangt door aangepaste digitale formulieren die je kunt invullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. De gegevens kunnen moeiteloos worden geïntegreerd in je bedrijfssystemen. Genereer onmiddellijk aangepaste rapporten en verzend ze automatisch via e-mail. Profiteer van verschillende opties zoals foto, geolocatie, handtekening, NFC-tag, streepjescode, audio, checkbox, enz. Je team kan tijdens inspecties ook zonder internet de gegevens vastleggen. Verhoog je efficiëntie, bespaar tijd en geld! Meer informatie over Kizeo Forms

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
HammerTech is een cloudgebaseerd, alles-in-één mobiel platform voor veldactiviteiten dat operationele efficiëntie, kwaliteit en veiligheid garandeert.
Veiligheid is meer dan inspecties, en daarom heb je software nodig die meer doet. HammerTech is het operationele platform om je inspecties aan te passen en te mobiliseren, naast het standaardiseren en integreren van belangrijke processen. Beheer je inspectieprocessen in het veld of op kantoor met de mobielgerichte software. Je kunt je inspecties standaardiseren, taken en follow-ups automatiseren, waarschuwingen verzenden en waardevolle business intelligence-rapporten ophalen en verzenden op basis van belangrijke gegevens. Meer informatie over HammerTech

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Voer op efficiënte wijze grondige inspecties uit met Certainty Software. Stroomlijn processen, zorg voor naleving en stimuleer uitmuntendheid.
Certainty wordt door meer dan 100.000 professionals gebruikt om meer dan 2.000.000 inspecties per jaar te voltooien en is een beproefde oplossing op ondernemingsniveau voor elk op inspecties gebaseerd beheerprogramma. Certainty maakt gegevensinvoer mogelijk via papier, de browser, Excel-import of de Certainty-app en heeft alles wat je nodig hebt om inspectiechecklists te ontwerpen en beheren; inspectiegegevens te verzamelen en rapporteren; en de risico's, incidenten en problemen te beheren en beperken die in het inspectieproces zijn vastgesteld. Meer informatie over Certainty Software

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
De technologie van UniFocus biedt een eersteklas tool voor personeelsbeheer, zodat managers slimmere en snellere beslissingen kunnen nemen.
UniFocus is een leider op het gebied van personele optimalisatie en combineert oplossingen voor arbeidsbeheer en systemen voor tijd en aanwezigheid met inzichten in de betrokkenheid van klanten en werknemers. De tools van UniFocus maken gebruik van een diepgewortelde expertise in de sector om arbeidsvoorspellingen, budgettering, planning en naleving in een handomdraai te realiseren. Dankzij de cloudgebaseerde tools kan de software integreren met je bestaande systemen en op elk moment vanaf elk apparaat krachtige bedrijfsinzichten bieden. Meer informatie over UniFocus

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
WorkClout centraliseert digitale inspecties, corrigerende maatregelen, veiligheids- en kwaliteitsprocedures, kennisopbouw en gegevensrapportage.
WorkClout helpt frontlijnmedewerkers bij het stroomlijnen van hun veiligheids- en kwaliteitsinspecties, gegevensrapportage, werkinstructies, ISO-naleving, corrigerende maatregelen en kennisopbouw. Dit platform is met name geschikt voor bedrijven in de sectoren productie, bouw, gezondheidszorg, detailhandel, faciliteiten-/vastgoedbeheer en transport. Dit platform heeft een zeer aanpasbare ontwerpfunctie voor inspectiesjablonen en rapportage van wereldklasse. WorkClout is beschikbaar op iOS, Android en desktop. Meer informatie over WorkClout

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Een eenvoudige tool voor werfverslagen en opleveringslijsten die je uren tijd en stress bespaart.
Een eenvoudige tool voor werfverslagen en opleveringslijsten die je uren tijd en stress bespaart. Met ArchiSnapper kun je ter plekke rapporten opstellen en openen. Fotograferen, tekenen, schetsen, aantekeningen maken en reageren vanaf je smartphone of tablet. Rapporten worden automatisch gegenereerd en zijn online bewerkbaar. In plaats van te worstelen om de tijd te vinden voor het voltooien van werfverslagen, is je rapport in principe klaar bij het verlaten van de werklocatie. Meer informatie over ArchiSnapper

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Stroomlijn de documentenstroom en communicatie tussen je mobiele medewerkers, klanten en backoffice.
IDEAAL VOOR VELDTEAMS (MEER DAN 20 GEBRUIKERS): ben je bezorgd over je documenten voor controles of onverwachte inspecties? Wil je een checklist in realtime bijwerken of noodonderhoud goedkeuren? Middelgrote bedrijven over de hele wereld vertrouwen erop dat Fluix hen helpt om voorbereid te zijn op inspecties. Vul aangepaste checklists in, verzamel goedkeuringen in realtime, leg handtekeningen van klanten vast en verzend documenten veilig naar de cloud of kantoor, via de iOS-app of webbrowser. Digitaliseren. Automatiseren. Transformeren. Meer informatie over Fluix

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Lokaal geïnstalleerde oplossing voor huisinspecties die helpt bij rapportage, inspectiesamenvattingen, formulierbeheer en uploaden van afbeeldingen.
Palm-Tech is vanaf de grond ontworpen om in het veld te worden gebruikt door huisinspecteurs. Het bestaat al meer dan 15 jaar en wordt voortdurend verbeterd om het gemakkelijker te maken voor huisinspecteurs om hun werk te doen. Het draait op iPhones/iPads, Android-telefoons/-tablets en Windows-pc's. Er zijn geen doorlopende kosten en je kunt vanaf je mobiele apparaat rapporten starten, voltooien en ze naar je klanten e-mailen. Duizenden inspecteurs in de VS, Canada en de rest van de wereld gebruiken Palm-Tech elke dag. Meer informatie over Palmtech Home Inspection Software

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
EASE is het mobiele platform dat fabrikanten gebruiken om audits op de fabrieksvloer te beheren en uit te voeren met speciale ondersteuning voor gelaagde procesaudits.
EASE is het innovatieve mobiele platform dat fabrikanten gebruiken om de manier te vereenvoudigen waarop ze audits op de fabrieksvloer beheren, uitvoeren en erop reageren. Met ondersteuning voor gelaagde procesaudits, plus COVID-19 audit, veiligheid, 5S en meer. EASE verlaagt de arbeidskosten drastisch en zorgt ervoor dat je auditprogramma's echte bedrijfswaarde genereren. EASE wordt gebruikt door bedrijven zoals Dana, Brose, Continental en Tenneco. Het vermindert defecten en stimuleert kwaliteit; ook verbetert het de veiligheid van werknemers en de klanttevredenheid. Meer informatie over EASE

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
EHS Insight helpt bedrijven om te voldoen aan OSHA, MSHA, EPA en andere instanties.
EHS Insight is toonaangevende software voor het beheer van corrigerende en preventieve maatregelen die momenteel beschikbaar is. Het heeft alles wat je nodig hebt om corrigerende en preventieve maatregelen te rapporteren en bij te houden om problemen met betrekking tot de naleving van bedrijfs-, regelgevende en sectorvereisten op te sporen en op te lossen. Vertrouw op de marktleider die de eerste was met offline toegang, als eerste met een volledige mobiele toepassing en die als eerste in de cloud ging. Meer informatie over EHS Insight

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Elimineer papierwerk, verbeter de gegevenskwaliteit en verhoog de efficiëntie met mobiele inspectiesoftware voor automatisering van bedrijfsgegevens.
Maak en implementeer eenvoudig inspectiechecklists en veiligheidsauditformulieren met Device Magic. De software maakt processen zoals het uitvoeren van veiligheidsinspecties, het invullen van incidentrapporten, het handhaven van OSHA-naleving en voertuiginspecties, eenvoudig en krachtig. Bedrijven uit alle sectoren gebruiken de software op locatie, in het veld en op kantoor om de kwaliteit van gegevens te verbeteren, de operationele efficiëntie te verhogen en de productiviteit te maximaliseren. De app voor mobiele gegevensverzameling van Device Magic helpt je team de risico's laag en de resultaten hoog te houden. Meer informatie over Device Magic

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
Milieu-, gezondheids- en veiligheidsprofessionals worden in staat gesteld om op de werkplek incidenten te voorspellen en te voorkomen en de veiligheidsprestaties te verbeteren.
Veiligheidssoftware van eCompliance is uitstekend voor het verbeteren van de deelname van werknemers aan veiligheid. De mobiele app van eCompliance verbindt werknemers met het hoofdkantoor en creëert zo een tweerichtingsgesprek, zodat veiligheidsleidinggevenden snellere, op feiten gebaseerde beslissingen kunnen nemen en de directieleden een ongeëvenaard beeld krijgen van veiligheidsrisico's in hun hele bedrijf. eCompliance heeft als missie om 1 miljoen incidenten te voorkomen en biedt daarvoor een realtime veiligheidsomgeving, waardoor organisaties de milieu-, gezondheids- en veiligheidsprestaties kunnen verbeteren. Meer informatie over EcoOnline eCompliance

Functies

  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Beeldregistratie
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime gegevens
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer