313 resultaten
Waarom Capterra gratis is
De ideale oplossing voor inspecties, audits en controles. Of het nu gaat om 5S, ISO, facilitaire controles of iets anders, dit platform biedt alles wat je nodig hebt. Meer informatie over audits.io
audits.io is een volledig aanpasbare tool die op alle apparaten werkt – zowel online als offline. Voer audits en inspecties uit met je mobiel of tablet, waar je ook bent. Als je wilt kun je er later mee verdergaan op een computer. Voeg afbeeldingen en andere bestanden bij, wijs verantwoordelijke personen toe, stel ze op de hoogte, deel de geautomatiseerde PDF-rapporten aan belanghebbenden en analyseer knelpunten en trends uit de realtime statistieken. Bekijk het onderstaande materiaal en begin vandaag nog met het stroomlijnen van audit- en inspectieprocessen in je organisatie! Meer informatie over audits.io
audits.io is een volledig aanpasbare tool die op alle apparaten werkt – zowel online als offline. Voer audits en inspecties uit met je mobiel of tablet, waar je ook bent. Als je wilt kun je er later...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Intuïtieve audit- en inspectie-app voor alle kwaliteits- en veiligheidsworkflows. Meer informatie over Lumiform
Lumiform is een zeer intuïtieve en extreem krachtige app voor alle kwaliteits- en veiligheidsinspecties en -audits. Het vervangt je op papier gebaseerde systemen en stelt je in staat je kwaliteit en veiligheid te verbeteren en ook tijd en geld te besparen. Meer informatie over Lumiform
Lumiform is een zeer intuïtieve en extreem krachtige app voor alle kwaliteits- en veiligheidsinspecties en -audits. Het vervangt je op papier gebaseerde systemen en stelt je in staat je kwaliteit en...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Meer dan 10 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps. Meer informatie over Daxium-Air
Voor meer dan 10 gebruikers: ► bewerk en verzend je rapporten automatisch in Word-, Excel- of pdf-indeling; ► verkort de tijd voor het maken van rapporten dankzij volledig aanpasbare formulieren; ► bewerk onmiddellijk alles wat je maar wilt, met een paar klikken via de backoffice; ► maak je eigen dashboards om verzamelde informatie te consolideren en te analyseren. Digitaliseer je processen en profiteer van realtime feedback vanuit je vakgebied. Je kunt Daxium volledig aanpassen op jouw bedrijf en het stelt je in staat je operationele activiteiten te volgen en plannen. Meer informatie over Daxium-Air
Voor meer dan 10 gebruikers: ► bewerk en verzend je rapporten automatisch in Word-, Excel- of pdf-indeling; ► verkort de tijd voor het maken van rapporten dankzij volledig aanpasbare formulieren; ►...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

QIMAone is een collaboratief softwareplatform voor kwaliteit en naleving dat wereldwijde merken, detailhandelaars en fabrikanten met elkaar in contact brengt. Meer informatie over QIMAone
Dankzij QIMAone kunnen wereldwijde merken, detailhandelaars en fabrikanten in sectoren voor consumptiegoederen hun kwaliteits- en nalevingsactiviteiten digitaliseren, samenwerken met belangrijke partners in hun hele supply chain en betrouwbare gegevens verzamelen. Hierdoor wordt verstoring geminimaliseerd, zichtbaarheid vergroot en continue verbetering gestimuleerd. Meer informatie over QIMAone
Dankzij QIMAone kunnen wereldwijde merken, detailhandelaars en fabrikanten in sectoren voor consumptiegoederen hun kwaliteits- en nalevingsactiviteiten digitaliseren, samenwerken met belangrijke...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Dit flexibele platform is de moderne oplossing voor inspecties. Operaties zullen efficiënter verlopen. Verbetering van je proces! Meer informatie over Capptions
Dit flexibele platform is de moderne oplossing voor inspecties. De eenvoudig te gebruiken tool is toegankelijk vanaf elk apparaat en werkt zelfs offline. Voltooi inspecties onderweg, wijs taken toe en stel waarschuwingen in zoals jij dat wilt. Met Capptions kun je in een mum van tijd efficiënter werken. Deze flexibele software geeft je de controle die je nodig hebt. Rapporten en BI-dashboards worden automatisch gegenereerd en bieden krachtige inzichten. Neem gegevensgestuurde beslissingen en handel snel, waardoor je activiteiten soepeler verlopen dan ooit tevoren. Meer informatie over Capptions
Dit flexibele platform is de moderne oplossing voor inspecties. De eenvoudig te gebruiken tool is toegankelijk vanaf elk apparaat en werkt zelfs offline. Voltooi inspecties onderweg, wijs taken toe...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Kizeo Forms is een flexibele en intuïtieve tool waarmee buitendienstmedewerkers aangepaste inspectieformulieren kunnen creëren en invullen vanaf elk mobiel apparaat. Meer informatie over Kizeo Forms
Kizeo Forms is een flexibele toepassing die dure papieren documenten vervangt door aangepaste digitale formulieren die je kunt invullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. De gegevens kunnen moeiteloos worden geïntegreerd in je bedrijfssystemen. Genereer onmiddellijk aangepaste rapporten en verzend ze automatisch via e-mail. Profiteer van verschillende opties zoals foto, geolocatie, handtekening, NFC-tag, streepjescode, audio, checkbox, enz. Je team kan tijdens inspecties ook zonder internet de gegevens vastleggen. Verhoog je efficiëntie, bespaar tijd en geld! Meer informatie over Kizeo Forms
Kizeo Forms is een flexibele toepassing die dure papieren documenten vervangt door aangepaste digitale formulieren die je kunt invullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. De gegevens kunnen moeiteloos...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Inspectiesoftware voor productie- en buitendienstomgevingen die elke operator kan gebruiken. Volg en los niet-nalevingsproblemen eerder op. Meer informatie over E-Data Now! Inspection Software
Inspectiesoftware voor fabrikanten, veiligheidsfunctionarissen, bouwvakkers en site auditors, gemaakt door dezelfde soort mensen. E-Data Now is meer dan een papierloze checklist, dankzij de tools die specifiek bedoeld zijn voor werknemers op de werkvloer of in de buitendienst. Met EDN kun je verschillende soorten inspecties uitvoeren, zoals visueel, statistical process control, GP12, 5S, inline/offline, dockinspecties, veiligheids- en nalevingsaudits. Bespaar tijd en verminder afval met EDN. Vraag een demo aan. Meer informatie over E-Data Now! Inspection Software
Inspectiesoftware voor fabrikanten, veiligheidsfunctionarissen, bouwvakkers en site auditors, gemaakt door dezelfde soort mensen. E-Data Now is meer dan een papierloze checklist, dankzij de tools...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor inspectie. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor inspectie. Synchroteam biedt tracering,...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Je gemakkelijk te creëren, eenvoudig te verbinden systeem voor aangepaste mobiele inspectie en werkprocessen dat betrouwbaar en veilig is. Gebruik het Private Label! Meer informatie over Forms On Fire
Doe inspecties op jouw manier. Dit flexibele platform maakt het heel gemakkelijk voor jou om eenvoudige of complexe inspectie-apps te ontwerpen. Ga binnen uren aan de slag, niet pas na maanden of jaren. Leg rijke gegevens vast, zoals foto's, annotaties, gps, handtekeningen, audio/video, noem maar op. Handhaaf je bedrijfsregels om de gebruiker te dwingen de beschrijving en foto's vast te leggen als een inspectiepunt faalt. Ontvang analyses en scores in realtime met behulp van de bedrijfslogica-engine. Ontwerp vrijwel elke soort checklist, inspectie, audit of QA-app. Meer informatie over Forms On Fire
Doe inspecties op jouw manier. Dit flexibele platform maakt het heel gemakkelijk voor jou om eenvoudige of complexe inspectie-apps te ontwerpen. Ga binnen uren aan de slag, niet pas na maanden of...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Certainty is een betrouwbare inspectieoplossing op ondernemingsniveau om bedrijfsrisico's, compliance en prestaties te beheren en rapporteren. Meer informatie over Certainty Software
Certainty wordt door meer dan 100.000 professionals gebruikt om meer dan 2.000.000 inspecties per jaar te voltooien en is een beproefde oplossing op ondernemingsniveau voor elk op inspecties gebaseerd beheerprogramma. Certainty maakt gegevensinvoer mogelijk via papier, de browser, Excel-import of de Certainty-app en heeft alles wat je nodig hebt om inspectiechecklists te ontwerpen en beheren; inspectiegegevens te verzamelen en rapporteren; en de risico's, incidenten en problemen te beheren en beperken die in het inspectieproces zijn vastgesteld. Meer informatie over Certainty Software
Certainty wordt door meer dan 100.000 professionals gebruikt om meer dan 2.000.000 inspecties per jaar te voltooien en is een beproefde oplossing op ondernemingsniveau voor elk op inspecties...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Help veldwerkers om efficiënter te werken. Meer informatie over Ermeo
Met Ermeo standaardiseer je je operationele processen en creëer je meer samenwerking tussen je teams. Ermeo is een web- en mobiele oplossing die is ontworpen om alle soorten activiteiten en documenten te digitaliseren. Elimineer het gebruik van papier en taken met een lage toegevoegde waarde die het dagelijkse leven van veldbeheerders vertragen en bemoeilijken. Verbeter 100% van de gegevens die in het veld worden verzameld door Ermeo te verbinden met je informatiesystemen (CMMS, MES, EDM...). Meer informatie over Ermeo
Met Ermeo standaardiseer je je operationele processen en creëer je meer samenwerking tussen je teams. Ermeo is een web- en mobiele oplossing die is ontworpen om alle soorten activiteiten en...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Met Emex-inspecties kunnen werknemers operationele taken en zaken rechtstreeks vanaf hun mobiele telefoon controleren, monitoren en erover rapporteren. Meer informatie over Emex EHS & ESG Software
Met Emex-inspecties kunnen werknemers operationele taken en zaken rechtstreeks vanaf hun mobiele telefoon controleren, monitoren en erover rapporteren. Gebruikers kunnen met behulp van de mobiele apps taken creëren en voltooien en andere problemen registreren. Dit betekent dat bestaande en potentiële problemen vroegtijdig worden opgespoord en de operationele prestaties nooit in gevaar worden gebracht. Meer informatie over Emex EHS & ESG Software
Met Emex-inspecties kunnen werknemers operationele taken en zaken rechtstreeks vanaf hun mobiele telefoon controleren, monitoren en erover rapporteren. Gebruikers kunnen met behulp van de mobiele...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Professionele inspectie-app, beschikbaar op iOS, Android en webbrowser, probleemregistratie, analyse Meer informatie over Auditus
Auditus is een inspectie-app en cloudgebaseerde software die door meer dan 9000 klanten wordt gebruikt om inspecties, audits, nalevingscontroles of kwaliteitsborgingstests uit te voeren. Auditus-app ondersteunt je werknemers in het veld. Een meertalige inspectie-app die online en offline beschikbaar is op meerdere platforms (iOS, Android, internetbrowser). Het ultramoderne scoresysteem en de functies voor het bijhouden van problemen, risicowaarschuwingen en krachtige realtime rapportage geven volledige zichtbaarheid van je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Auditus
Auditus is een inspectie-app en cloudgebaseerde software die door meer dan 9000 klanten wordt gebruikt om inspecties, audits, nalevingscontroles of kwaliteitsborgingstests uit te voeren. Auditus-app...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Papierloze, cloudgebaseerde inspectiesoftware voor kritieke activa. Meer informatie over Inspectivity
Het Inspectivity Platform is een geavanceerde mobiele en cloudoplossing voor technische inspectie en activabeheer. De digitale inspectiesoftware brengt technische knowhow en unieke sectorwerkstromen samen om het eenvoudiger te maken om teams te verbinden, werkstromen te beheren en activa bij te houden. Deze waarde vertaalt zich in nieuwe activa-informatie die wordt ingebed en gedeeld in je inspectieplatform, zoals geautomatiseerde compliance, zichtbaarheid van activa en krachtige analytics. Meer informatie over Inspectivity
Het Inspectivity Platform is een geavanceerde mobiele en cloudoplossing voor technische inspectie en activabeheer. De digitale inspectiesoftware brengt technische knowhow en unieke sectorwerkstromen...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

UpKeep biedt hoog aangeprezen, mobielgerichte inspectiesoftware voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De inspectiesoftware van UpKeep is een hoog aangeprezen, mobielgerichte oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt.
De inspectiesoftware van UpKeep is een hoog aangeprezen, mobielgerichte oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

HomeGauge is voortdurend bezig met innoveren en het creëren van tools waar inspecteurs, huizenkopers en agenten niet zonder kunnen.
HomeGauge is de oplossing om je bedrijf te helpen beheren, op de markt te brengen en te laten groeien. De rapportschrijver is snel en flexibel, zodat je meer tijd met je gezin kunt doorbrengen en tegelijkertijd ongelooflijke rapporten kunt leveren waar kopers en agenten heel blij mee zijn. Plannings-, bedrijfs- en marketingtools zorgen ervoor dat je alles hebt wat je nodig hebt om je bedrijf efficiënt te runnen. Met toonaangevende ondersteuning in de sector profiteer je van hulp bij elke stap.
HomeGauge is de oplossing om je bedrijf te helpen beheren, op de markt te brengen en te laten groeien. De rapportschrijver is snel en flexibel, zodat je meer tijd met je gezin kunt doorbrengen en...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Stroomlijn de inspectie- en onderhoudsprocessen van je wagenpark. Verbind je voertuigen, chauffeurs, managers en monteurs op eenvoudige wijze.
Gebruiksvriendelijke software voor wagenparkbeheerders. Beheer bestuurdersinspectierapporten (DVIR) voor naleving, volg schade met foto's en leg nauwkeurige kilometers vast met de mobiele app. Pas digitale formulieren aan voor elk activum, creëer, plan en volg op gebruik gebaseerde onderhoudstaken en geautomatiseerde waarschuwingen voor chauffeurs of monteurs. Maak en beheer werkorders voor interne of externe monteurs, met rapportage, analyse en onderhoudsgeschiedenis van activa voor meer veiligheid, efficiëntie en wederverkoopwaarde.
Gebruiksvriendelijke software voor wagenparkbeheerders. Beheer bestuurdersinspectierapporten (DVIR) voor naleving, volg schade met foto's en leg nauwkeurige kilometers vast met de mobiele app. Pas...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van taken, temperaturen, checklists en formulieren om je te helpen inspecties moeiteloos af te handelen.
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van taken, temperaturen, checklists en formulieren om je te helpen inspecties moeiteloos af te handelen. Realtime analyse en sms-meldingen zorgen ervoor dat je niets ontgaat en digitale checklists en formulieren zorgen voor waterdichte dossiers ten tijde van inspecties. Jolt wordt internationaal vertrouwd door meer dan 300.000 uurloonwerknemers en helpt bij het beheren van inspecties in de sectoren voor voedingsmiddelen, detailhandels, onderhoud en gezondheidszorg.
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van taken, temperaturen, checklists en formulieren om je te helpen inspecties moeiteloos af te handelen. Realtime analyse en sms-meldingen zorgen...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van inspecties die de efficiëntie en realtime inzichten vanuit het veld bevordert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van procedures waarmee frontlijnteams vanuit het veld inspecties, veiligheidsprocedures, checklists en meer kunnen uitvoeren. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Managers worden efficiëntere operators, omdat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van procedures waarmee frontlijnteams vanuit het veld inspecties, veiligheidsprocedures, checklists en meer kunnen uitvoeren. De software...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Met Fulcrum kunnen gebruikers met iOS en Android-apparaten mobiele enquêtes bouwen en implementeren.
Fulcrum, een product van Spatial Networks, is toonaangevende cloudgebaseerde software voor mobiele formulieren en een app voor gegevensverzameling waarmee organisaties aangepaste formulieren kunnen bouwen met behulp van een bouwer met slepen-en-neerzetten-functionaliteit. (Geen codering nodig.) Buitendienstmedewerkers verzamelen geo-tagged gegevens nauwkeurig en efficiënt met behulp van hun iOS- of Android-apparaten, met of zonder internetverbinding. Meer dan 47.000 organisaties in meer dan 180 landen gebruiken Fulcrum om hun workflows te stroomlijnen en de manier waarop ze hun gegevens gebruiken te optimaliseren.
Fulcrum, een product van Spatial Networks, is toonaangevende cloudgebaseerde software voor mobiele formulieren en een app voor gegevensverzameling waarmee organisaties aangepaste formulieren kunnen...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Bouw slimme checklists en formulieren, voer inspecties uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, inspecties uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, inspecties uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Met GoCanvas kan elk bedrijf inefficiënte papieren inspecties vervangen door aanpasbare mobiele inspectie-apps. Geen IT nodig.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones en tablets. GoCanvas stelt gebruikers in staat om informatie te verzamelen met behulp van mobiele apparaten, die informatie te delen en eenvoudig te integreren met bestaande backend-systemen. GoCanvas biedt ook een unieke app store alleen voor bedrijven, met meer dan 30.000 vooraf gebouwde, volledig aanpasbare apps die op alle mobiele platforms werken en meer dan 30 verticale markten bedienen.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones en tablets. GoCanvas stelt gebruikers in staat...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Verander inspecties radicaal met professionele apps voor de buitendienst. Verzamel rijke, accurate gegevens en integreer met registratiesystemen.
Voert je team in het veld regelmatig inspecties uit? De app-oplossing met weinig code voor de buitendienst van ProntoForms stroomlijnt bewerkingen. Het krachtige platform verbetert je bedrijf met realtime toegang tot rijke en nauwkeurige inspectiegegevens. Naadloze integratie maakt directe distributie mogelijk, in het door jou gekozen formaat, naar je backoffice of cloudservices. Bouw en implementeer aangepaste apps die eenvoudig te beheren en te navigeren zijn. Ontvang tijdig volledige en nauwkeurige werkverslagen uit het veld.
Voert je team in het veld regelmatig inspecties uit? De app-oplossing met weinig code voor de buitendienst van ProntoForms stroomlijnt bewerkingen. Het krachtige platform verbetert je bedrijf met...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Bridgit Field maakt de bouw vanaf dag één minder ingewikkeld, zodat projecten sneller worden afgerond.
Bridgit Field maakt de bouw vanaf dag één minder gecompliceerd dankzij een veldgerichte oplossing die communicatie en coördinatie vereenvoudigt, de verantwoording en zichtbaarheid vergroot en de kwaliteit verbetert. Ontwikkelaars, hoofdaannemers en onderaannemers in heel Noord-Amerika gebruiken Bridgit Field voor meer dan 7500 projecten om site-inspecties, checklists en projectmijlpalen te beheren en bij te houden, taakbeheer en sitecommunicatie te stroomlijnen en realtime gegevens te ontgrendelen om de prestaties van de site te verbeteren.
Bridgit Field maakt de bouw vanaf dag één minder gecompliceerd dankzij een veldgerichte oplossing die communicatie en coördinatie vereenvoudigt, de verantwoording en zichtbaarheid vergroot en de...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Home Inspection Software easy to use, affordable, fully customizable. Works with Desktop, laptop, phones and tablets.
EZ Home Inspection Software is easy to use, affordable, fully customizable. Works with Desktops, Laptops, Tablets, and Phones for fast on-site reporting. Use voice recognition for quickly filling out reports.
EZ Home Inspection Software is easy to use, affordable, fully customizable. Works with Desktops, Laptops, Tablets, and Phones for fast on-site reporting. Use voice recognition for quickly filling out...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 inspectiebeheersysteem.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 inspectiebeheersysteem. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 inspectiebeheersysteem. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Het Builterra-platform voor bouwcontractbeheer verbindt belangrijke workflows om de productiviteit, transparantie en winst te verhogen.
Het Builterra-platform voor bouwcontractbeheer standaardiseert, stroomlijnt en verbindt de volledige werkstroom voor contractbeheer, inclusief het starten van ontwerphoeveelheden, kostenraming, het voorbereiden, analyseren en verwerken van offertes, veldinspectierapportage en certificering voor voortgangsbetalingen. Builterra is ontworpen voor eigenaren van infrastructuurprojecten en de civieltechnische consultants die voor hen werken. Het platform heeft sinds zijn lancering in 2016 meer dan $ 1 miljard aan certificaten voor voortgangsbetalingen verwerkt.
Het Builterra-platform voor bouwcontractbeheer standaardiseert, stroomlijnt en verbindt de volledige werkstroom voor contractbeheer, inclusief het starten van ontwerphoeveelheden, kostenraming, het...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Cloudgebaseerd platform waarmee restaurants operationele processen kunnen verbeteren met taakbeheer, voedselverspillinglogboeken en meer.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde toepassing voor restaurants en alle andere foodservice-bedrijven. Betaalbaar genoeg voor onafhankelijke restaurants en robuust genoeg voor grote bedrijfsmerken. Verbeter de werkstroom en verantwoording van werknemers. Geen dure hardware. Direct bruikbare dashboardrapportage op alle niveaus van de organisatie vanaf elke computer of slim apparaat.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Gratis, gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale veiligheid voor personen en teams die willen samenwerken, papierloos willen werken en de veiligheid willen verbeteren.
Safesite is een gratis, gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale veiligheid voor personen en teams die willen samenwerken, papierloos willen werken en de veiligheid willen verbeteren. Meer dan 4.000 bedrijven vertrouwen op het Safesite-platform om veiligheidsinspecties en -audits uit te voeren, de betrokkenheid bij teamveiligheid te vergroten en elke werknemer in hun organisatie te stimuleren om veiligheidskampioen te worden.
Safesite is een gratis, gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale veiligheid voor personen en teams die willen samenwerken, papierloos willen werken en de veiligheid willen verbeteren. Meer dan...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Toonaangevende software voor vlootbeheer en asset-tracking voor wagenparken van 100+. Bekroonde gebruikerservaring en klantondersteuning.
Silent Passenger, aanbieder van wagenparkbeheer en telematica voor bedrijven met een wagenparkgrootte van 100+, biedt schaalbare software met goede ondersteuning. Dankzij voertuigconnectiviteit en gegevensgestuurde inzichten kunnen grote vloten compliant blijven, kunnen ze de activiteiten verbeteren met voorspellende analyses en zorgen voor een naadloze integratie in de vloot en organisatie, en kunnen de resultaten worden gekwantificeerd ter ondersteuning van de ROI.
Silent Passenger, aanbieder van wagenparkbeheer en telematica voor bedrijven met een wagenparkgrootte van 100+, biedt schaalbare software met goede ondersteuning. Dankzij voertuigconnectiviteit en...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Software voor huisinspectie in de sector die je ultieme flexibiliteit en tijdwinst biedt om je bedrijf te runnen.
Home Inspector Pro is een oplossing voor Windows, Mac, iPhone, iPad en Android waarmee je snel en efficiënt huisinspecties kunt uitvoeren en waarmee elke inspecteur gemakkelijk te lezen rapporten kan maken die snel online kunnen worden geüpload en naar je klant kunnen worden verzonden. Maak eenvoudig een sjabloon voor elk type inspectie dat je uitvoert. Video's toevoegen, pop-up woordenlijst, afbeeldingen en meer. Download de gratis proefversie. Bel in geval van vragen of gebruik de Live Help-functie op de website.
Home Inspector Pro is een oplossing voor Windows, Mac, iPhone, iPad en Android waarmee je snel en efficiënt huisinspecties kunt uitvoeren en waarmee elke inspecteur gemakkelijk te lezen rapporten kan...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Software voor inspectierapportage die net zo snel en slim is als jij. Minder klikken. Snellere levering. Betere rapporten. En dat allemaal gratis.
Software voor inspectierapportage die net zo snel en slim is als jij. Minder klikken. Snellere levering. Betere rapporten. En dat allemaal gratis. HomeHubZone is mobiel en cloudgebaseerd en geeft een nieuwe invulling aan hoe huisinspectierapportage moet werken. Bespaar uren aan het vastleggen van informatie en maak aangepaste rapporten die indruk zullen maken op je huizenkopers en je verwijzingen zullen laten toenemen. Inspecteer ruimte voor ruimte en produceer een rapport per systeem. Automatische cloudsynchronisatie, ondersteuning en gratis training inbegrepen.
Software voor inspectierapportage die net zo snel en slim is als jij. Minder klikken. Snellere levering. Betere rapporten. En dat allemaal gratis. HomeHubZone is mobiel en cloudgebaseerd en geeft een...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Flexibele, gebruikersvriendelijke software waarmee bedrijven in de industrie hun inspecties kunnen vastleggen, beheren en volgen.
Met Dashpivot kunnen bouw-, mijnbouw-, olie- en gasbedrijven en industriële bedrijven digitaliseren en vereenvoudigen hoe ze inspecties vastleggen, beheren en volgen. De slimme inspectieformulieren, foto's, geautomatiseerde workflows en realtime analyse van de software zijn flexibel en kunnen worden aangepast voor veiligheid, milieu, kwaliteit en andere functies. Bedrijven in meer dan 70 landen gebruiken Dashpivot om inspecties te stroomlijnen en tegelijkertijd de naleving en conformiteit van hun teams en projecten te verbeteren. Probeer het vandaag nog gratis.
Met Dashpivot kunnen bouw-, mijnbouw-, olie- en gasbedrijven en industriële bedrijven digitaliseren en vereenvoudigen hoe ze inspecties vastleggen, beheren en volgen. De slimme inspectieformulieren,...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Een app voor het invullen van formulieren om middelen en processen voor industriële en bouwbedrijven te helpen beheren.
Een app voor het invullen van formulieren om middelen en processen voor industriële en bouwbedrijven te helpen beheren.
Een app voor het invullen van formulieren om middelen en processen voor industriële en bouwbedrijven te helpen beheren.

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Gebruik je smartphone, tablet of computer om veiligheidsinspecties uit te voeren, gegevens te analyseren en trends te bepalen, corrigerende actiepunten bij te houden en meer.
Dit platform is gespecialiseerd in de bouwsector. Of je nu werkt als veiligheidsmanager of veiligheidsadviseur, dit systeem voor inspectiebeheer vereenvoudigt de veiligheid. Deze app documenteert niet alleen je inspecties, maar laat je ook de gegevens analyseren en je corrigerende actiepunten bijhouden om ervoor te zorgen dat ze tijdig worden voltooid. Je kunt zelfs voor elke 'verantwoordelijke partij' de overtredingspercentages bijhouden om ervoor te zorgen dat ze voldoen aan je strenge veiligheidsnormen.
Dit platform is gespecialiseerd in de bouwsector. Of je nu werkt als veiligheidsmanager of veiligheidsadviseur, dit systeem voor inspectiebeheer vereenvoudigt de veiligheid. Deze app documenteert...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

HammerTech is een cloudgebaseerd, alles-in-één mobiel platform voor veldactiviteiten dat operationele efficiëntie, kwaliteit en veiligheid garandeert.
Veiligheid is meer dan inspecties, en daarom heb je software nodig die meer doet. HammerTech is het operationele platform om je inspecties aan te passen en te mobiliseren, naast het standaardiseren en integreren van belangrijke processen. Beheer je inspectieprocessen in het veld of op kantoor met de mobielgerichte software. Je kunt je inspecties standaardiseren, taken en follow-ups automatiseren, waarschuwingen verzenden en waardevolle business intelligence-rapporten ophalen en verzenden op basis van belangrijke gegevens.
Veiligheid is meer dan inspecties, en daarom heb je software nodig die meer doet. HammerTech is het operationele platform om je inspecties aan te passen en te mobiliseren, naast het standaardiseren...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

ISN is een cloudgebaseerde oplossing voor het stroomlijnen en automatiseren van kleine tot grote inspectiebedrijven.
Het Inspection Support Network is de meest vertrouwde software-oplossing voor huisinspectie van de sector. ISN heeft een onvergelijkbaar portfolio van eenvoudig te gebruiken tools, waarmee inspecteurs hun bedrijf kunnen vereenvoudigen, stroomlijnen en laten groeien. Of je nu een eenmanszaak of een team van meer dan 20 personen hebt, ISN kan je helpen jouw merk op te bouwen, je workflow te automatiseren en de relaties met je klanten en agenten te beheren.
Het Inspection Support Network is de meest vertrouwde software-oplossing voor huisinspectie van de sector. ISN heeft een onvergelijkbaar portfolio van eenvoudig te gebruiken tools, waarmee...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Oplossing voor kwaliteitsbeheer waarmee gebruikers documentatie, compliance, workflows, risico's, werknemerstraining en meer kunnen beheren.
Qualtrax is een compleet kwaliteits- en compliancesoftwaresysteem dat wordt gebruikt om documentatie te beheren en te controleren, bedrijfsprocessen te automatiseren, aanpasbare workflows te beheren, trainingsbeheer te stroomlijnen, interne en externe audits te beheren en te zorgen voor realtime implementatie van kritische sectorvoorschriften. Ideaal voor sterk gereguleerde sectoren, waar naleving van normen zoals ISO 17025, 17020, 13485 en 9001, TNI, GFSI, FDA en FQS vereist zijn.
Qualtrax is een compleet kwaliteits- en compliancesoftwaresysteem dat wordt gebruikt om documentatie te beheren en te controleren, bedrijfsprocessen te automatiseren, aanpasbare workflows te beheren,...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

WorkClout centraliseert digitale inspecties, corrigerende maatregelen, veiligheids- en kwaliteitsprocedures, kennisopbouw en gegevensrapportage.
WorkClout helpt frontlijnmedewerkers bij het stroomlijnen van hun veiligheids- en kwaliteitsinspecties, gegevensrapportage, werkinstructies, ISO-naleving, corrigerende maatregelen en kennisopbouw. Dit platform is met name geschikt voor bedrijven in de sectoren productie, bouw, gezondheidszorg, detailhandel, faciliteiten-/vastgoedbeheer en transport. Dit platform heeft een zeer aanpasbare ontwerpfunctie voor inspectiesjablonen en rapportage van wereldklasse. WorkClout is beschikbaar op iOS, Android en desktop.
WorkClout helpt frontlijnmedewerkers bij het stroomlijnen van hun veiligheids- en kwaliteitsinspecties, gegevensrapportage, werkinstructies, ISO-naleving, corrigerende maatregelen en kennisopbouw....

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Inspectiesoftware eenvoudig gemaakt. Beheer inspecties met een webgebaseerde oplossing die je de flexibiliteit biedt om overal te werken.
Inspectiesoftware eenvoudig gemaakt. Beheer inspecties centraal en integreer de gegevens met je andere bedrijfsfuncties. Verbind meerdere locaties, afdelingen en mensen met de QT9 QMS-cloudoplossing. Maak binnen enkele seconden inspectieformulieren met QT9 QMS. Verbeter inspecties en train medewerkers met een volledige auditgeschiedenis. Koppel gefaalde inspectiedossiers of criteria aan niet-conforme producten of corrigerende maatregelen. Voeg eenvoudig foto's en bijlagen toe aan dossiers. Automatiseer FDA- en ISO-compliance-processen.
Inspectiesoftware eenvoudig gemaakt. Beheer inspecties centraal en integreer de gegevens met je andere bedrijfsfuncties. Verbind meerdere locaties, afdelingen en mensen met de QT9 QMS-cloudoplossing....

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite. Empowering users to track complete Work Order life-cycles, simplify Facility Rentals, record Logs & Inspections and maximize Assets. We work closely with our clients to ensure our solutions constantly evolve to reflect the unique needs of our users.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite. Empowering users to track complete Work Order life-cycles,...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Lokaal geïnstalleerde oplossing voor huisinspecties die helpt bij rapportage, inspectiesamenvattingen, formulierbeheer en uploaden van afbeeldingen.
Palm-Tech is vanaf de grond ontworpen om in het veld te worden gebruikt door huisinspecteurs. Het bestaat al meer dan 15 jaar en wordt voortdurend verbeterd om het gemakkelijker te maken voor huisinspecteurs om hun werk te doen. Het draait op iPhones/iPads, Android-telefoons/-tablets en Windows-pc's. Er zijn geen doorlopende kosten en je kunt vanaf je mobiele apparaat rapporten starten, voltooien en ze naar je klanten e-mailen. Duizenden inspecteurs in de VS, Canada en de rest van de wereld gebruiken Palm-Tech elke dag.
Palm-Tech is vanaf de grond ontworpen om in het veld te worden gebruikt door huisinspecteurs. Het bestaat al meer dan 15 jaar en wordt voortdurend verbeterd om het gemakkelijker te maken voor...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Simplify Your Work with the Leading Janitorial Software Solution - CleanTelligent Software.
CleanTelligent Software's innovative digital suite facilitates open communication between employees, clients, and building patrons while analyzing performance. The initial resultour customers establish their identity as the local janitorial team that authentically and reliably safeguards the community's health. The initial accomplishment empowers our customers to use the software platform to reinvest in their own outcome-driven success to win and retain business, and promote productivity.
CleanTelligent Software's innovative digital suite facilitates open communication between employees, clients, and building patrons while analyzing performance. The initial resultour customers...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Digitize your entire quality inspection process to make it efficient and systematic. Process building, reporting and analytics.
YOOBIC digitizes your entire quality inspection process . From process building to issue reporting and approval process, supported by powerful reporting and analytics. Save time, reduce errors, and improve suppliers relationships. YOOBIC is used by 200+ companies across the world including Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino¿s Pizza, Puma, Lacoste and Sanofi.
YOOBIC digitizes your entire quality inspection process . From process building to issue reporting and approval process, supported by powerful reporting and analytics. Save time, reduce errors, and...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Buildup is zeer gemakkelijk te gebruiken software voor punchlists, taakbeheer en inspecties voor de bouw.
Buildup is zeer gebruiksvriendelijke software voor taakbeheer, punchlist en inspecties die helpt de productkwaliteit te verbeteren, de kosten te verlagen en de bouwtijdlijnen te verkorten. Het wordt gebruikt door eigenaren, ontwikkelaars, consultants, algemene aannemers en onderaannemers. Buildup helpt bij het communiceren van problemen/taken op de werklocatie en op kantoor om tijd te besparen, projectvertragingen te minimaliseren en de kosten te verlagen.
Buildup is zeer gebruiksvriendelijke software voor taakbeheer, punchlist en inspecties die helpt de productkwaliteit te verbeteren, de kosten te verlagen en de bouwtijdlijnen te verkorten. Het wordt...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

InspectNTrack excels at management of barcoded moveable safety assets and associated category-based inspection question sets.
For the last 15 years, InspectNTrack has been a premier safety inspection app utilized by companies ranging from small business to Fortune 500. Department of Defense contractors love it for its advanced security features. InspectNTrack excels at management of barcoded moveable safety assets and associated category-based inspection question sets.
For the last 15 years, InspectNTrack has been a premier safety inspection app utilized by companies ranging from small business to Fortune 500. Department of Defense contractors love it for its...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

Elimineer papierwerk, verbeter de gegevenskwaliteit en verhoog de efficiëntie met mobiele inspectiesoftware voor automatisering van bedrijfsgegevens.
Maak en implementeer eenvoudig inspectiechecklists en veiligheidsauditformulieren met Device Magic. De software maakt processen zoals het uitvoeren van veiligheidsinspecties, het invullen van incidentrapporten, het handhaven van OSHA-naleving en voertuiginspecties, eenvoudig en krachtig. Bedrijven uit alle sectoren gebruiken de software op locatie, in het veld en op kantoor om de kwaliteit van gegevens te verbeteren, de operationele efficiëntie te verhogen en de productiviteit te maximaliseren. De app voor mobiele gegevensverzameling van Device Magic helpt je team de risico's laag en de resultaten hoog te houden.
Maak en implementeer eenvoudig inspectiechecklists en veiligheidsauditformulieren met Device Magic. De software maakt processen zoals het uitvoeren van veiligheidsinspecties, het invullen van...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

AUDIT YOUR WAY TO OPERATIONAL EXCELLENCE. Enable now any audit, inspection or unit supervision strategy.
AUDIT YOUR WAY TO OPERATIONAL EXCELLENCE the cloud software that guarantees the correct execution of standards in business processes and presents information for strategic decision-making and continuous improvement BeepQuest is a robust & flexible B2B SaaS platform that enables an end to end continuous improvement strategy so any company can communicate, control, monitor and analyse their standards trough a set of continuous improvement digital tools
AUDIT YOUR WAY TO OPERATIONAL EXCELLENCE the cloud software that guarantees the correct execution of standards in business processes and presents information for strategic decision-making and...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen

InspectionXpert is an inspection reporting tool that balloons part drawings, imports CMM data, and creates inspection plans & reports.
InspectionXpert is an inspection planning and reporting tool that can create First Article, in-process, and incoming inspection reports. Balloon your part drawing and extract characteristic information in one step, import CMM data, then export to Excel or upload directly to Net-Inspect. Thousands of quality professionals are saving time with InspectionXpert, but what really matters is, will it work for you? Get a free 14-day trial (no credit card required)
InspectionXpert is an inspection planning and reporting tool that can create First Article, in-process, and incoming inspection reports. Balloon your part drawing and extract characteristic...

Belangrijkste functies

  • Afsprakenbeheer
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Rapportsjablonen
  • Beeldregistratie
  • Streepjescodes en tickets scannen