Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie Inspectiesoftware met de meeste reviews van onze gebruikers
Filterresultaten (109)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Australië
Canada
Duitsland
Verenigd Koninkrijk
Ierland
Mexico
Nederland
Nieuw-Zeeland
Verenigde Staten
Prijsopties
Producttype
109 resultaten
Meer dan 5 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps.
Meer informatie over Daxium-Air
Voor meer dan 5 gebruikers:
► bewerk en verzend je rapporten automatisch in Word-, Excel- of pdf-indeling;
► verkort de tijd voor het maken van rapporten dankzij volledig aanpasbare formulieren;
► bewerk onmiddellijk alles wat je maar wilt, met een paar klikken via de backoffice;
► maak je eigen dashboards om verzamelde informatie te consolideren en te analyseren.
Digitaliseer je processen en profiteer van realtime feedback vanuit je vakgebied.
Je kunt Daxium volledig aanpassen op jouw bedrijf en het stelt je in staat je operationele activiteiten te volgen en plannen.
Meer informatie over Daxium-Air
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
De ideale oplossing voor inspecties, audits en controles. Of het nu gaat om 5S, ISO, facilitaire controles of iets anders, dit platform biedt alles wat je nodig hebt.
Meer informatie over Falcony
audits.io is een volledig aanpasbare tool die op alle apparaten werkt – zowel online als offline. Voer audits en inspecties uit met je mobiel of tablet, waar je ook bent. Als je wilt kun je er later mee verdergaan op een computer. Voeg afbeeldingen en andere bestanden bij, wijs verantwoordelijke personen toe, stel ze op de hoogte, deel de geautomatiseerde PDF-rapporten aan belanghebbenden en analyseer knelpunten en trends uit de realtime statistieken. Bekijk het onderstaande materiaal en begin vandaag nog met het stroomlijnen van audit- en inspectieprocessen in je organisatie!
Meer informatie over Falcony
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
De software bepaalt de marktstandaard in integriteitsbeheersoftware. Combineer je RBI- (Risk-Based Inspection) en corrosiegegevens in een uniform IDMS.
Meer informatie over IMS PEI
In nauwe samenwerking met Shell heeft Cenosco het IMS (Integrity Management System) ontwikkeld. IMS PEI Module is een webgebaseerde tool voor het beheren van de integriteit van bedrijfsmiddelen van meerdere soorten druk- en civiele apparatuur die wordt gebruikt in alle productie- en upstream-bedrijven. De tool doet dit door vast te stellen wanneer en welke apparatuur moet worden geïnspecteerd of gerepareerd, waarbij een auditspoor wordt bijgehouden van de resultaten van deze inspecties en reparaties.
Meer informatie over IMS PEI
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van inspecties die de efficiëntie en realtime inzichten vanuit het veld bevordert.
Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van procedures waarmee frontlijnteams vanuit het veld inspecties, veiligheidsprocedures, checklists en meer kunnen uitvoeren.
De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord:
-veiligheidsprocedures;
-milieuchecklists;
-rapportage van gereedschap en meters;
-onderhoudsprocedures;
-audit-/inspectieworkflows;
-trainingschecklists.
Managers worden efficiëntere operators, omdat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert.
Meer informatie over MaintainX
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Je gemakkelijk te creëren, eenvoudig te verbinden systeem voor aangepaste mobiele inspectie en werkprocessen dat betrouwbaar en veilig is. Gebruik het Private Label!
Meer informatie over Forms On Fire
Doe inspecties op jouw manier. Dit flexibele platform maakt het heel gemakkelijk voor jou om eenvoudige of complexe inspectie-apps te ontwerpen. Ga binnen uren aan de slag, niet pas na maanden of jaren. Leg rijke gegevens vast, zoals foto's, annotaties, gps, handtekeningen, audio/video, noem maar op. Handhaaf je bedrijfsregels om de gebruiker te dwingen de beschrijving en foto's vast te leggen als een inspectiepunt faalt. Ontvang analyses en scores in realtime met behulp van de bedrijfslogica-engine. Ontwerp vrijwel elke soort checklist, inspectie, audit of QA-app.
Meer informatie over Forms On Fire
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Slim mobiel platform voor auditing en inspecties. De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren.
Meer informatie over GoAudits
Slimme mobiele app en complete oplossing voor auditing en inspecties. Plan inspecties, voer snelle mobiele audits uit op je favoriete apparaat (zelfs offline), wijs onmiddellijk corrigerende taken toe. Genereer na een inspectie direct inzichtelijke rapporten en e-mail ze automatisch naar de juiste mensen voor realtime informatie. Met het geavanceerde analysedashboard krijg je ongekende inzichten in je activiteiten en maximaliseer je je rendement. Eenvoudige en betaalbare oplossing voor professionals.
Meer informatie over GoAudits
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning.
Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor inspectie.
Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks.
Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning.
Meer informatie over Synchroteam
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Certainty is een betrouwbare inspectieoplossing op ondernemingsniveau om bedrijfsrisico's, compliance en prestaties te beheren en rapporteren.
Meer informatie over Certainty Software
Certainty wordt door meer dan 100.000 professionals gebruikt om meer dan 2.000.000 inspecties per jaar te voltooien en is een beproefde oplossing op ondernemingsniveau voor elk op inspecties gebaseerd beheerprogramma.
Certainty maakt gegevensinvoer mogelijk via papier, de browser, Excel-import of de Certainty-app en heeft alles wat je nodig hebt om inspectiechecklists te ontwerpen en beheren; inspectiegegevens te verzamelen en rapporteren; en de risico's, incidenten en problemen te beheren en beperken die in het inspectieproces zijn vastgesteld.
Meer informatie over Certainty Software
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Software voor inspecties en conditiemeting van gebouwen (NEN 2767). Gebruiksvriendelijke apps. Volledig papierloos. Normgebaseerde conditiemeting.
Meer informatie over Spacewell
Gebouwinspecties en conditiemeting (NEN 2767).
Voer efficiënte inspecties en normgebaseerde conditiemetingen uit van uw gebouwen en technische installaties. Deze gegevens helpen u bij het stellen van onderhoudsprioriteiten en het opstellen van een planning op lange termijn:
- Volledig aanpasbare elementenbibliotheek en standaard defectenlijst.
- Voer inspecties uit met een mobiele app.
- Beoordeel de conditie van gebouwen en installaties objectief.
Digitale end-to-endondersteuning minimaliseert het aantal menselijke fouten en standaardiseert de werkprocedures.
Meer informatie over Spacewell
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Papierloze, cloudgebaseerde inspectiesoftware voor kritieke activa.
Meer informatie over Inspectivity
Het Inspectivity Platform is een geavanceerde mobiele en cloudoplossing voor technische inspectie en activabeheer. De digitale inspectiesoftware brengt technische knowhow en unieke sectorwerkstromen samen om het eenvoudiger te maken om teams te verbinden, werkstromen te beheren en activa bij te houden. Deze waarde vertaalt zich in nieuwe activa-informatie die wordt ingebed en gedeeld in je inspectieplatform, zoals geautomatiseerde compliance, zichtbaarheid van activa en krachtige analytics.
Meer informatie over Inspectivity
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Intuïtieve audit- en inspectie-app voor alle kwaliteits- en veiligheidsworkflows.
Meer informatie over Lumiform
Lumiform is een zeer intuïtieve en extreem krachtige app voor alle kwaliteits- en veiligheidsinspecties en -audits. Het vervangt je op papier gebaseerde systemen en stelt je in staat je kwaliteit en veiligheid te verbeteren en ook tijd en geld te besparen.
Meer informatie over Lumiform
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
UpKeep biedt hoog aangeprezen, mobielgerichte inspectiesoftware voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De inspectiesoftware van UpKeep is een hoog aangeprezen, mobielgerichte oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt.
Meer informatie over UpKeep
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren.
Meer informatie over Verizon Connect
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Stroomlijn de inspectie- en onderhoudsprocessen van je wagenpark. Verbind je voertuigen, chauffeurs, managers en monteurs op eenvoudige wijze.
Gebruiksvriendelijke software voor wagenparkbeheerders. Beheer bestuurdersinspectierapporten (DVIR) voor naleving, volg schade met foto's en leg nauwkeurige kilometers vast met de mobiele app. Pas digitale formulieren aan voor elk activum, creëer, plan en volg op gebruik gebaseerde onderhoudstaken en geautomatiseerde waarschuwingen voor chauffeurs of monteurs. Maak en beheer werkorders voor interne of externe monteurs, met rapportage, analyse en onderhoudsgeschiedenis van activa voor meer veiligheid, efficiëntie en wederverkoopwaarde.
Meer informatie over Whip Around
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
HomeGauge is voortdurend bezig met innoveren en het creëren van tools waar inspecteurs, huizenkopers en agenten niet zonder kunnen.
HomeGauge is de oplossing om je bedrijf te helpen beheren, op de markt te brengen en te laten groeien. De rapportschrijver is snel en flexibel, zodat je meer tijd met je gezin kunt doorbrengen en tegelijkertijd ongelooflijke rapporten kunt leveren waar kopers en agenten heel blij mee zijn. Plannings-, bedrijfs- en marketingtools zorgen ervoor dat je alles hebt wat je nodig hebt om je bedrijf efficiënt te runnen. Met toonaangevende ondersteuning in de sector profiteer je van hulp bij elke stap.
Meer informatie over HomeGauge
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
ISN is een cloudgebaseerde oplossing voor het stroomlijnen en automatiseren van kleine tot grote inspectiebedrijven.
Het Inspection Support Network is de meest vertrouwde software-oplossing voor huisinspectie van de sector. ISN heeft een onvergelijkbaar portfolio van eenvoudig te gebruiken tools, waarmee inspecteurs hun bedrijf kunnen vereenvoudigen, stroomlijnen en laten groeien. Of je nu een eenmanszaak of een team van meer dan 20 personen hebt, ISN kan je helpen jouw merk op te bouwen, je workflow te automatiseren en de relaties met je klanten en agenten te beheren.
Meer informatie over Inspection Support Network
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten.
Meer informatie over ServiceTrade
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van taken, temperaturen, checklists en formulieren om je te helpen inspecties moeiteloos af te handelen.
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van taken, temperaturen, checklists en formulieren om je te helpen inspecties moeiteloos af te handelen. Realtime analyse en sms-meldingen zorgen ervoor dat je niets ontgaat en digitale checklists en formulieren zorgen voor waterdichte dossiers ten tijde van inspecties. Jolt wordt internationaal vertrouwd door meer dan 300.000 uurloonwerknemers en helpt bij het beheren van inspecties in de sectoren voor voedingsmiddelen, detailhandels, onderhoud en gezondheidszorg.
Meer informatie over Jolt
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Verander inspecties radicaal met professionele apps voor de buitendienst. Verzamel rijke, accurate gegevens en integreer met registratiesystemen.
Voert je team in het veld regelmatig inspecties uit? De app-oplossing met weinig code voor de buitendienst van ProntoForms stroomlijnt bewerkingen. Het krachtige platform verbetert je bedrijf met realtime toegang tot rijke en nauwkeurige inspectiegegevens. Naadloze integratie maakt directe distributie mogelijk, in het door jou gekozen formaat, naar je backoffice of cloudservices. Bouw en implementeer aangepaste apps die eenvoudig te beheren en te navigeren zijn. Ontvang tijdig volledige en nauwkeurige werkverslagen uit het veld.
Meer informatie over ProntoForms
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 inspectiebeheersysteem.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 inspectiebeheersysteem. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen.
Meer informatie over BigChange
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten.
Meer informatie over Oracle Aconex
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Bouw slimme checklists en formulieren, voer inspecties uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, inspecties uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd.
Meer informatie over iAuditor
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Met Fulcrum kunnen gebruikers met iOS en Android-apparaten mobiele enquêtes bouwen en implementeren.
Fulcrum, een product van Spatial Networks, is toonaangevende cloudgebaseerde software voor mobiele formulieren en een app voor gegevensverzameling waarmee organisaties aangepaste formulieren kunnen bouwen met behulp van een bouwer met slepen-en-neerzetten-functionaliteit. (Geen codering nodig.) Buitendienstmedewerkers verzamelen geo-tagged gegevens nauwkeurig en efficiënt met behulp van hun iOS- of Android-apparaten, met of zonder internetverbinding. Meer dan 47.000 organisaties in meer dan 180 landen gebruiken Fulcrum om hun workflows te stroomlijnen en de manier waarop ze hun gegevens gebruiken te optimaliseren.
Meer informatie over Fulcrumapp.com
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Met GoCanvas kan elk bedrijf inefficiënte papieren inspecties vervangen door aanpasbare mobiele inspectie-apps. Geen IT nodig.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones en tablets. GoCanvas stelt gebruikers in staat om informatie te verzamelen met behulp van mobiele apparaten, die informatie te delen en eenvoudig te integreren met bestaande backend-systemen. GoCanvas biedt ook een unieke app store alleen voor bedrijven, met meer dan 30.000 vooraf gebouwde, volledig aanpasbare apps die op alle mobiele platforms werken en meer dan 30 verticale markten bedienen.
Meer informatie over GoCanvas
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
GoFormz is een eenvoudige, snelle en zeer betaalbare manier om je formulieren en administratieve verwerking te digitaliseren.
Leg gegevens elektronisch vast met mobiele formulieren die er precies hetzelfde uitzien als je papieren formulieren. GoFormz is een eenvoudige en snelle manier om je bestaande formulieren en documenten om te zetten naar identieke, digitale versies (of om volledig nieuwe te maken). Vul je mobiele formulieren online in of op mobiele apparaten. Je kunt nieuwe gegevenstypen opnemen (zoals gps, kaarten en afbeeldingen), ze in de cloud bewaren en in realtime toegang tot gegevens krijgen. Je kunt GoFormz zelfs verbinden met je andere bedrijfssystemen (zoals ServiceMax, Box, Zapier en meer).
Meer informatie over GoFormz
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Het Builterra-platform voor bouwcontractbeheer verbindt belangrijke workflows om de productiviteit, transparantie en winst te verhogen.
Het Builterra-platform voor bouwcontractbeheer standaardiseert, stroomlijnt en verbindt de volledige werkstroom voor contractbeheer, inclusief het starten van ontwerphoeveelheden, kostenraming, het voorbereiden, analyseren en verwerken van offertes, veldinspectierapportage en certificering voor voortgangsbetalingen. Builterra is ontworpen voor eigenaren van infrastructuurprojecten en de civieltechnische consultants die voor hen werken. Het platform heeft sinds zijn lancering in 2016 meer dan $ 1 miljard aan certificaten voor voortgangsbetalingen verwerkt.
Meer informatie over Builterra
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Meer informatie over MeazureUp
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Cloudgebaseerd platform waarmee restaurants operationele processen kunnen verbeteren met taakbeheer, voedselverspillinglogboeken en meer.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde toepassing voor restaurants en alle andere foodservice-bedrijven. Betaalbaar genoeg voor onafhankelijke restaurants en robuust genoeg voor grote bedrijfsmerken. Verbeter de werkstroom en verantwoording van werknemers. Geen dure hardware. Direct bruikbare dashboardrapportage op alle niveaus van de organisatie vanaf elke computer of slim apparaat.
Meer informatie over FreshCheq
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Toonaangevende software voor vlootbeheer en asset-tracking voor wagenparken van 100+. Bekroonde gebruikerservaring en klantondersteuning.
Silent Passenger, aanbieder van wagenparkbeheer en telematica voor bedrijven met een wagenparkgrootte van 100+, biedt schaalbare software met goede ondersteuning. Dankzij voertuigconnectiviteit en gegevensgestuurde inzichten kunnen grote vloten compliant blijven, kunnen ze de activiteiten verbeteren met voorspellende analyses en zorgen voor een naadloze integratie in de vloot en organisatie, en kunnen de resultaten worden gekwantificeerd ter ondersteuning van de ROI.
Meer informatie over IntelliShift
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Software voor huisinspectie in de sector die je ultieme flexibiliteit en tijdwinst biedt om je bedrijf te runnen.
Home Inspector Pro is een oplossing voor Windows, Mac, iPhone, iPad en Android waarmee je snel en efficiënt huisinspecties kunt uitvoeren en waarmee elke inspecteur gemakkelijk te lezen rapporten kan maken die snel online kunnen worden geüpload en naar je klant kunnen worden verzonden. Maak eenvoudig een sjabloon voor elk type inspectie dat je uitvoert. Video's toevoegen, pop-up woordenlijst, afbeeldingen en meer. Download de gratis proefversie. Bel in geval van vragen of gebruik de Live Help-functie op de website.
Meer informatie over Home Inspector Pro
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Verbeter de bedrijfsprestaties en rapportage op het gebied van bedrijfsvoering, milieu, sociale zaken en governance met behulp van cloudsoftware op basis van best practices.
De uitgebreide, cloudgebaseerde VGM-software van Benchmark ESG™ | Gensuite voor het beheer van risico's en naleving, VGM, duurzaamheid, productbeheer en verantwoorde sourcing. Al meer dan 20 jaar vertrouwen meer dan 120 bedrijven op Benchmark voor intuïtieve, op beste praktijken gebaseerde procesfunctionaliteit met een snel rendement en superieure klantenservice. Met deze software kunnen organisaties hun ESG-programma's operationaliseren en belangrijke belanghebbenden wereldwijd voorzien van gegevens van investeringskwaliteit.
Meer informatie over Benchmark Gensuite EHS
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Gratis, gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale veiligheid voor personen en teams die willen samenwerken, papierloos willen werken en de veiligheid willen verbeteren.
Safesite is een gratis, gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale veiligheid voor personen en teams die willen samenwerken, papierloos willen werken en de veiligheid willen verbeteren. Meer dan 4.000 bedrijven vertrouwen op het Safesite-platform om veiligheidsinspecties en -audits uit te voeren, de betrokkenheid bij teamveiligheid te vergroten en elke werknemer in hun organisatie te stimuleren om veiligheidskampioen te worden.
Meer informatie over Safesite
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Flexibele, gebruikersvriendelijke software waarmee bedrijven in de industrie hun inspecties kunnen vastleggen, beheren en volgen.
Met Dashpivot kunnen bouw-, mijnbouw-, olie- en gasbedrijven en industriële bedrijven digitaliseren en vereenvoudigen hoe ze inspecties vastleggen, beheren en volgen. De slimme inspectieformulieren, foto's, geautomatiseerde workflows en realtime analyse van de software zijn flexibel en kunnen worden aangepast voor veiligheid, milieu, kwaliteit en andere functies. Bedrijven in meer dan 70 landen gebruiken Dashpivot om inspecties te stroomlijnen en tegelijkertijd de naleving en conformiteit van hun teams en projecten te verbeteren. Probeer het vandaag nog gratis.
Meer informatie over Dashpivot
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Inspectiesoftware eenvoudig gemaakt. Beheer inspecties met een webgebaseerde oplossing die je de flexibiliteit biedt om overal te werken.
Inspectiesoftware eenvoudig gemaakt. Beheer inspecties centraal en integreer de gegevens met je andere bedrijfsfuncties. Verbind meerdere locaties, afdelingen en mensen met de QT9 QMS-cloudoplossing. Maak binnen enkele seconden inspectieformulieren met QT9 QMS. Verbeter inspecties en train medewerkers met een volledige auditgeschiedenis. Koppel gefaalde inspectiedossiers of criteria aan niet-conforme producten of corrigerende maatregelen. Voeg eenvoudig foto's en bijlagen toe aan dossiers. Automatiseer FDA- en ISO-compliance-processen.
Meer informatie over QT9 QMS
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Help residentiële/commerciële HVAC-, loodgieters- en elektrotechnische dienstverleners om hun inkomsten te laten groeien en de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen.
Elk servicebedrijf heeft een oplossing nodig om zijn klanten blij te kunnen maken. Het plannen en boeken van opdrachten met behulp van SmartServ kan niet eenvoudiger. Met behulp van simpel slepen en neerzetten houd je de grip op elk gesprek.
Dienstverlenende bedrijven zien hun omzet in hun eerste 6 maanden op SmartServ gemiddeld zelfs met 20% groeien.
Meer informatie over SmartServ
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Gebruik je smartphone, tablet of computer om veiligheidsinspecties uit te voeren, gegevens te analyseren en trends te bepalen, corrigerende actiepunten bij te houden en meer.
Dit platform is gespecialiseerd in de bouwsector. Of je nu werkt als veiligheidsmanager of veiligheidsadviseur, dit systeem voor inspectiebeheer vereenvoudigt de veiligheid. Deze app documenteert niet alleen je inspecties, maar laat je ook de gegevens analyseren en je corrigerende actiepunten bijhouden om ervoor te zorgen dat ze tijdig worden voltooid. Je kunt zelfs voor elke 'verantwoordelijke partij' de overtredingspercentages bijhouden om ervoor te zorgen dat ze voldoen aan je strenge veiligheidsnormen.
Meer informatie over Safety Reports
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Software voor inspectierapportage die net zo snel en slim is als jij. Minder klikken. Snellere levering. Betere rapporten. En dat allemaal gratis.
Software voor inspectierapportage die net zo snel en slim is als jij. Minder klikken. Snellere levering. Betere rapporten. En dat allemaal gratis. HomeHubZone is mobiel en cloudgebaseerd en geeft een nieuwe invulling aan hoe huisinspectierapportage moet werken. Bespaar uren aan het vastleggen van informatie en maak aangepaste rapporten die indruk zullen maken op je huizenkopers en je verwijzingen zullen laten toenemen. Inspecteer ruimte voor ruimte en produceer een rapport per systeem. Automatische cloudsynchronisatie, ondersteuning en gratis training inbegrepen.
Meer informatie over HomeHubZone
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Een app voor het invullen van formulieren om middelen en processen voor industriële en bouwbedrijven te helpen beheren.
Een app voor het invullen van formulieren om middelen en processen voor industriële en bouwbedrijven te helpen beheren.
Meer informatie over InspectAll
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Het toonaangevende platform voor het in realtime inspecteren, bewaken en analyseren van de prestaties van je bedrijfsmiddelen. Vind je werkzaamheden opnieuw uit.
HappyCo is het toonaangevende realtime operationele platform voor vastgoedbeheer. Het Happy Inspector-product wordt gebruikt door duizenden bedrijven en heeft wereldwijd meer dan 100 miljoen geïnspecteerde artikelen vastgelegd. De missie van dit platform, opgericht in 2011, bestaat eruit om aantrekkelijke mobiele en cloudgebaseerde bedrijfssoftware te leveren die het werk leuker maakt.
Meer informatie over HappyCo
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Oplossing voor kwaliteitsbeheer waarmee gebruikers documentatie, compliance, workflows, risico's, werknemerstraining en meer kunnen beheren.
Qualtrax is een compleet kwaliteits- en compliancesoftwaresysteem dat wordt gebruikt om documentatie te beheren en te controleren, bedrijfsprocessen te automatiseren, aanpasbare workflows te beheren, trainingsbeheer te stroomlijnen, interne en externe audits te beheren en te zorgen voor realtime implementatie van kritische sectorvoorschriften. Ideaal voor sterk gereguleerde sectoren, waar naleving van normen zoals ISO 17025, 17020, 13485 en 9001, TNI, GFSI, FDA en FQS vereist zijn.
Meer informatie over Qualtrax
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
HammerTech is een cloudgebaseerd, alles-in-één mobiel platform voor veldactiviteiten dat operationele efficiëntie, kwaliteit en veiligheid garandeert.
Veiligheid is meer dan inspecties, en daarom heb je software nodig die meer doet. HammerTech is het operationele platform om je inspecties aan te passen en te mobiliseren, naast het standaardiseren en integreren van belangrijke processen.
Beheer je inspectieprocessen in het veld of op kantoor met de mobielgerichte software. Je kunt je inspecties standaardiseren, taken en follow-ups automatiseren, waarschuwingen verzenden en waardevolle business intelligence-rapporten ophalen en verzenden op basis van belangrijke gegevens.
Meer informatie over HammerTech
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Kizeo Forms is een flexibele en intuïtieve tool waarmee buitendienstmedewerkers aangepaste inspectieformulieren kunnen creëren en invullen vanaf elk mobiel apparaat.
Kizeo Forms is een flexibele toepassing die dure papieren documenten vervangt door aangepaste digitale formulieren die je kunt invullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. De gegevens kunnen moeiteloos worden geïntegreerd in je bedrijfssystemen. Genereer onmiddellijk aangepaste rapporten en verzend ze automatisch via e-mail. Profiteer van verschillende opties zoals foto, geolocatie, handtekening, NFC-tag, streepjescode, audio, checkbox, enz. Je team kan tijdens inspecties ook zonder internet de gegevens vastleggen. Verhoog je efficiëntie, bespaar tijd en geld!
Meer informatie over Kizeo Forms
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Stroomlijn de documentenstroom en communicatie tussen je mobiele medewerkers, klanten en backoffice.
IDEAAL VOOR VELDTEAMS (MEER DAN 20 GEBRUIKERS): ben je bezorgd over je documenten voor controles of onverwachte inspecties? Wil je een checklist in realtime bijwerken of noodonderhoud goedkeuren?
Middelgrote bedrijven over de hele wereld vertrouwen erop dat Fluix hen helpt om voorbereid te zijn op inspecties. Vul aangepaste checklists in, verzamel goedkeuringen in realtime, leg handtekeningen van klanten vast en verzend documenten veilig naar de cloud of kantoor, via de iOS-app of webbrowser.
Digitaliseren. Automatiseren. Transformeren.
Meer informatie over Fluix
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
WorkClout centraliseert digitale inspecties, corrigerende maatregelen, veiligheids- en kwaliteitsprocedures, kennisopbouw en gegevensrapportage.
WorkClout helpt frontlijnmedewerkers bij het stroomlijnen van hun veiligheids- en kwaliteitsinspecties, gegevensrapportage, werkinstructies, ISO-naleving, corrigerende maatregelen en kennisopbouw.
Dit platform is met name geschikt voor bedrijven in de sectoren productie, bouw, gezondheidszorg, detailhandel, faciliteiten-/vastgoedbeheer en transport.
Dit platform heeft een zeer aanpasbare ontwerpfunctie voor inspectiesjablonen en rapportage van wereldklasse.
WorkClout is beschikbaar op iOS, Android en desktop.
Meer informatie over WorkClout
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
De technologie van UniFocus biedt een eersteklas tool voor personeelsbeheer, zodat managers slimmere en snellere beslissingen kunnen nemen.
UniFocus is een leider op het gebied van personele optimalisatie en combineert oplossingen voor arbeidsbeheer en systemen voor tijd en aanwezigheid met inzichten in de betrokkenheid van klanten en werknemers. De tools van UniFocus maken gebruik van een diepgewortelde expertise in de sector om arbeidsvoorspellingen, budgettering, planning en naleving in een handomdraai te realiseren. Dankzij de cloudgebaseerde tools kan de software integreren met je bestaande systemen en op elk moment vanaf elk apparaat krachtige bedrijfsinzichten bieden.
Meer informatie over UniFocus
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Een eenvoudige tool voor veldrapporten en punchlists die je uren tijd en stress bespaart.
Een eenvoudige tool voor veldrapporten en punchlists die je uren tijd en stress bespaart. Met ArchiSnapper kun je ter plekke rapporten opstellen en openen. Fotograferen, tekenen, schetsen, aantekeningen maken en reageren vanaf je smartphone of tablet. Rapporten worden automatisch gegenereerd en zijn online bewerkbaar.
In plaats van te worstelen om de tijd te vinden voor het voltooien van veldrapporten, is je rapport in principe klaar bij het verlaten van de werklocatie.
Meer informatie over ArchiSnapper
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Lokaal geïnstalleerde oplossing voor huisinspecties die helpt bij rapportage, inspectiesamenvattingen, formulierbeheer en uploaden van afbeeldingen.
Palm-Tech is vanaf de grond ontworpen om in het veld te worden gebruikt door huisinspecteurs. Het bestaat al meer dan 15 jaar en wordt voortdurend verbeterd om het gemakkelijker te maken voor huisinspecteurs om hun werk te doen. Het draait op iPhones/iPads, Android-telefoons/-tablets en Windows-pc's. Er zijn geen doorlopende kosten en je kunt vanaf je mobiele apparaat rapporten starten, voltooien en ze naar je klanten e-mailen. Duizenden inspecteurs in de VS, Canada en de rest van de wereld gebruiken Palm-Tech elke dag.
Meer informatie over Palmtech Home Inspection Software
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
EHS Insight helpt bedrijven om te voldoen aan OSHA, MSHA, EPA en andere instanties.
EHS Insight is toonaangevende software voor het beheer van corrigerende en preventieve maatregelen die momenteel beschikbaar is. Het heeft alles wat je nodig hebt om corrigerende en preventieve maatregelen te rapporteren en bij te houden om problemen met betrekking tot de naleving van bedrijfs-, regelgevende en sectorvereisten op te sporen en op te lossen. Vertrouw op de marktleider die de eerste was met offline toegang, als eerste met een volledige mobiele toepassing en die als eerste in de cloud ging.
Meer informatie over EHS Insight
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
Elimineer papierwerk, verbeter de gegevenskwaliteit en verhoog de efficiëntie met mobiele inspectiesoftware voor automatisering van bedrijfsgegevens.
Maak en implementeer eenvoudig inspectiechecklists en veiligheidsauditformulieren met Device Magic. De software maakt processen zoals het uitvoeren van veiligheidsinspecties, het invullen van incidentrapporten, het handhaven van OSHA-naleving en voertuiginspecties, eenvoudig en krachtig. Bedrijven uit alle sectoren gebruiken de software op locatie, in het veld en op kantoor om de kwaliteit van gegevens te verbeteren, de operationele efficiëntie te verhogen en de productiviteit te maximaliseren. De app voor mobiele gegevensverzameling van Device Magic helpt je team de risico's laag en de resultaten hoog te houden.
Meer informatie over Device Magic
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen
FORM OpX improves operational compliance by digitizing audits and inspections on mobile to reduce risk and improve safety and quality.
Het platform van Form.com is aanpasbaar en gebruiksvriendelijk, met de functionaliteit om de unieke inspectieprocessen van je organisatie getrouw na te bootsen in een mobiele toepassing. Zo kun je problemen snel lokaal oplossen met behulp van workflows en vervolgtaken, en vervolgens wereldwijd voortdurende verbeteringen doorvoeren met inzichten uit een gedetailleerd business intelligence dashboard. Vraag nu een demo aan om Form.com in actie te zien!
Meer informatie over FORM OpX
...
Meer informatie
Functies
- Afsprakenbeheer
- Klantendatabase
- Verzendbeheer
- Rapportsjablonen
- Beeldregistratie
- Streepjescodes en tickets scannen