Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Inspectiesoftware

Inspectiesoftware automatiseert het proces van veel soorten residentiële of commerciële inspecties met checklists, gegevensverzameling, inspectierapporten en hulpmiddelen voor afspraakbeheer. Deze toepassingen maken een efficiënt beheer van klantafspraken mogelijk, waardoor een snelle planning en automatische vervanging voor annuleringen mogelijk is, de werkefficiëntie wordt geoptimaliseerd en inkomsten worden gegenereerd. Inspectieoplossingen bieden ook verschillende functies voor klantbehoud, zoals geautomatiseerde mailinglijsten en e-mailfusies. Andere traditionele zakelijke functies zoals boekhouding en loonbeheer horen daar ook vaak bij.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Inspectiesoftware met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

125 resultaten

Meer dan 5 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps. Meer informatie over Daxium-Air
Voor meer dan 5 gebruikers: ► bewerk en verzend je rapporten automatisch in Word-, Excel- of pdf-indeling; ► verkort de tijd voor het maken van rapporten dankzij volledig aanpasbare formulieren; ► bewerk onmiddellijk alles wat je maar wilt, met een paar klikken via de backoffice; ► maak je eigen dashboards om verzamelde informatie te consolideren en te analyseren. Digitaliseer je processen en profiteer van realtime feedback vanuit je vakgebied. Je kunt Daxium volledig aanpassen op jouw bedrijf en het stelt je in staat je operationele activiteiten te volgen en plannen. Meer informatie over Daxium-Air

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Papierloze, cloudgebaseerde inspectiesoftware voor kritieke activa. Meer informatie over Inspectivity
Het Inspectivity Platform is een geavanceerde mobiele en cloudoplossing voor technische inspectie en activabeheer. De digitale inspectiesoftware brengt technische knowhow en unieke sectorwerkstromen samen om het eenvoudiger te maken om teams te verbinden, werkstromen te beheren en activa bij te houden. Deze waarde vertaalt zich in nieuwe activa-informatie die wordt ingebed en gedeeld in je inspectieplatform, zoals geautomatiseerde compliance, zichtbaarheid van activa en krachtige analytics. Meer informatie over Inspectivity

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor inspectie. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Ontdek de intuïtieve software voor inspectiebeheer van Benchmark Gensuite om inspecties te stroomlijnen, naleving te verbeteren en nog veel meer. Meer informatie over Benchmark Gensuite EHS
Inspectiebeheer is een cruciaal onderdeel van het succes van organisaties, met name die binnen de VGM-sector (milieu, gezondheid en veiligheid) waarmee organisaties kunnen voldoen aan wettelijke vereisten door workflows te vereenvoudigen en het proces van het samenstellen en volgen van VGM-gerelateerde audits te volgen. Met de bekroonde software voor inspectiebeheer van Benchmark Gensuite kunnen organisaties inspecties, opvolgingsprocessen en corrigerende acties stroomlijnen en de naleving verbeteren. Meer informatie over Benchmark Gensuite EHS

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Bekroonde software voor routebepalings- en planningsoptimalisatie die door het mkb in verschillende sectoren wordt gebruikt. Meer informatie over TourSolver
TourSolver optimaliseert de dagelijkse bewegingen van meer dan 150.000 mobiele medewerkers over de hele wereld: technici, verkopers en bezorgers. Al 30 jaar biedt Nomadia Group een uitgebreid scala aan software voor routebepalings- en planningsoptimalisatie om de productiviteit van veldmedewerkers met maximaal 30% te verbeteren. Het vlaggenschip van hun software voor routebepaling en planning is TourSolver. Het platform biedt maandelijkse abonnementsprijzen. Er zijn mobiele apps beschikbaar voor iOS- en Android-apparaten. Meer informatie over TourSolver

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Vervang papieren formulieren. Verminder je administratie met maximaal 80% met de aanpasbare mobiele formulierbouwer. Gratis proefversie, training en ondersteuning. Geen CC vereist Meer informatie over Appenate
Dien inspectieformulieren 83,3% sneller in. Vervang met één mobiele app inspectiebladen, tijdkaarten, checklists voor onderhoud of veiligheid, taakkaarten en nog veel meer. Een platform zonder code voor het creëren van datagestuurde apps om papieren formulieren in alle sectoren te vervangen. Gebruik onze veelzijdige software, met functionaliteit voor slepen en neerzetten, om te plannen, verzenden en taken te volgen en te beheren. Belangrijkste kenmerken: Ontwikkeling zonder code: gebruiksvriendelijke interface op basis van slepen en neerzetten. Systeemeigen apps: apps op iOS, Android en Windows. Offline capaciteit: Werk altijd en overal. Je team werkt door, zelfs wanneer er geen verbinding is. Integraties: Naadloze verbinding met Salesforce, SharePoint, PowerBI en meer. Whitelabel: De 360° White Label-oplossing bevat geen enkele verwijzing naar Appenate, zodat jouw merk op de voorgrond blijft staan. Geavanceerde gegevensverzameling: gebruik GPS, NFC, OCR en contactloze handtekeningen. Uitgebreide ondersteuning: gratis proefversie, uitgebreide documentatie en levenslange klantenondersteuning. Gebruiksklare apps: honderden speciaal gebouwde voorbeeld-apps om te gebruiken. Meer informatie over Appenate

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Stroomlijn de documentenstroom en communicatie tussen je mobiele medewerkers, klanten en backoffice. Meer informatie over Fluix
IDEAAL VOOR VELDTEAMS (MEER DAN 20 GEBRUIKERS): ben je bezorgd over je documenten voor controles of onverwachte inspecties? Wil je een checklist in realtime bijwerken of noodonderhoud goedkeuren? Middelgrote bedrijven over de hele wereld vertrouwen erop dat Fluix hen helpt om voorbereid te zijn op inspecties. Vul aangepaste checklists in, verzamel goedkeuringen in realtime, leg handtekeningen van klanten vast en verzend documenten veilig naar de cloud of kantoor, via de iOS-app of webbrowser. Digitaliseren. Automatiseren. Transformeren. Meer informatie over Fluix

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Slim mobiel platform voor auditing en inspecties. De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren. Meer informatie over GoAudits
Slimme mobiele app en complete oplossing voor auditing en inspecties. Plan inspecties, voer snelle mobiele audits uit op je favoriete apparaat (zelfs offline), wijs onmiddellijk corrigerende taken toe. Genereer na een inspectie direct inzichtelijke rapporten en e-mail ze automatisch naar de juiste mensen voor realtime informatie. Met het geavanceerde analysedashboard krijg je ongekende inzichten in je activiteiten en maximaliseer je je rendement. Eenvoudige en betaalbare oplossing voor professionals. Meer informatie over GoAudits

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
UpKeep biedt hoog aangeprezen, mobielgerichte inspectiesoftware voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De inspectiesoftware van UpKeep is een hoog aangeprezen, mobielgerichte oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Een moderne oplossing voor huisinspectie voor het efficiënter schrijven van rapporten. Gecombineerd met marketingondersteuning en tools voor bedrijfsautomatisering.
Moderne software voor huisinspectie en marketingoplossing. Geschikt voor Mac/iOS en Android/pc. Spectora is gebouwd met het oog op de moderne huisinspecteur die technologie gebruikt om efficiënter te zijn, overzichtelijke rapporten te produceren en je bedrijf te laten groeien. Een snelle leercurve en krachtige tools om je contact met je werknemers en klanten te beheren. De marketingondersteuning op werknemersniveau geeft je persoonlijk advies over hoe je je SEO en online aanwezigheid kunt vergroten om meer doorverwijzingen van werknemers en klantleads te genereren. Meer informatie over Spectora

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van inspecties die de efficiëntie en realtime inzichten vanuit het veld bevordert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van procedures waarmee frontlijnteams vanuit het veld inspecties, veiligheidsprocedures, checklists en meer kunnen uitvoeren. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Managers worden efficiëntere operators, omdat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Sine is een softwaresysteem voor de werkplek voor het registreren van bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers via het web, tablet en mobiel.
Complete werkpleksoftware voor bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers. Internationaal vertrouwd door JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas en duizenden andere organisaties. Drukke, terugkerende gebruikers kunnen inchecken met behulp van hun smartphone, gastheren kunnen gasten vooraf registreren en een melding ontvangen via sms, e-mail of de Sine-app bij aankomst van de bezoeker. Onmiddellijke installatie, eenvoudig te gebruiken met alle hardware die wordt aangeboden via de online winkel. 24 uur per dag ondersteuning en een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard vereist. Meer informatie over Honeywell Forge Visitor Management

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Stroomlijn de inspectie- en onderhoudsprocessen van je wagenpark. Verbind je voertuigen, chauffeurs, managers en monteurs op eenvoudige wijze.
Gebruiksvriendelijke software voor wagenparkbeheerders. Beheer bestuurdersinspectierapporten (DVIR) voor naleving, volg schade met foto's en leg nauwkeurige kilometers vast met de mobiele app. Pas digitale formulieren aan voor elk activum, creëer, plan en volg op gebruik gebaseerde onderhoudstaken en geautomatiseerde waarschuwingen voor chauffeurs of monteurs. Maak en beheer werkorders voor interne of externe monteurs, met rapportage, analyse en onderhoudsgeschiedenis van activa voor meer veiligheid, efficiëntie en wederverkoopwaarde. Meer informatie over Whip Around

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
HomeGauge is voortdurend bezig met innoveren en het creëren van tools waar inspecteurs, huizenkopers en agenten niet zonder kunnen.
HomeGauge is de oplossing om je bedrijf te helpen beheren, op de markt te brengen en te laten groeien. De rapportschrijver is snel en flexibel, zodat je meer tijd met je gezin kunt doorbrengen en tegelijkertijd ongelooflijke rapporten kunt leveren waar kopers en agenten heel blij mee zijn. Plannings-, bedrijfs- en marketingtools zorgen ervoor dat je alles hebt wat je nodig hebt om je bedrijf efficiënt te runnen. Met toonaangevende ondersteuning in de sector profiteer je van hulp bij elke stap. Meer informatie over HomeGauge

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten. Meer informatie over ServiceTrade

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
ISN is een cloudgebaseerde oplossing voor het stroomlijnen en automatiseren van kleine tot grote inspectiebedrijven.
Het Inspection Support Network is de meest vertrouwde software-oplossing voor huisinspectie van de sector. ISN heeft een onvergelijkbaar portfolio van eenvoudig te gebruiken tools, waarmee inspecteurs hun bedrijf kunnen vereenvoudigen, stroomlijnen en laten groeien. Of je nu een eenmanszaak of een team van meer dan 20 personen hebt, ISN kan je helpen jouw merk op te bouwen, je workflow te automatiseren en de relaties met je klanten en agenten te beheren. Meer informatie over Inspection Support Network

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van taken, temperaturen, checklists en formulieren om je te helpen inspecties moeiteloos af te handelen.
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van taken, temperaturen, checklists en formulieren om je te helpen inspecties moeiteloos af te handelen. Realtime analyse en sms-meldingen zorgen ervoor dat je niets ontgaat en digitale checklists en formulieren zorgen voor waterdichte dossiers ten tijde van inspecties. Jolt wordt internationaal vertrouwd door meer dan 300.000 uurloonwerknemers en helpt bij het beheren van inspecties in de sectoren voor voedingsmiddelen, detailhandels, onderhoud en gezondheidszorg. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Verander inspecties radicaal met professionele apps voor de buitendienst. Verzamel rijke, accurate gegevens en integreer met registratiesystemen.
Voert je team in het veld regelmatig inspecties uit? De app-oplossing met weinig code voor de buitendienst van ProntoForms stroomlijnt bewerkingen. Het krachtige platform verbetert je bedrijf met realtime toegang tot rijke en nauwkeurige inspectiegegevens. Naadloze integratie maakt directe distributie mogelijk, in het door jou gekozen formaat, naar je backoffice of cloudservices. Bouw en implementeer aangepaste apps die eenvoudig te beheren en te navigeren zijn. Ontvang tijdig volledige en nauwkeurige werkverslagen uit het veld. Meer informatie over TrueContext

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 inspectiebeheersysteem.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 inspectiebeheersysteem. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten. Meer informatie over Oracle Aconex

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Met GoCanvas kan elk bedrijf inefficiënte papieren inspecties vervangen door aanpasbare mobiele inspectie-apps. Geen IT nodig.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones en tablets. GoCanvas stelt gebruikers in staat om informatie te verzamelen met behulp van mobiele apparaten, die informatie te delen en eenvoudig te integreren met bestaande backend-systemen. GoCanvas biedt ook een unieke app store alleen voor bedrijven, met meer dan 30.000 vooraf gebouwde, volledig aanpasbare apps die op alle mobiele platforms werken en meer dan 30 verticale markten bedienen. Meer informatie over GoCanvas

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Met Fulcrum kunnen gebruikers met iOS en Android-apparaten mobiele enquêtes bouwen en implementeren.
Fulcrum, een product van Spatial Networks, is toonaangevende cloudgebaseerde software voor mobiele formulieren en een app voor gegevensverzameling waarmee organisaties aangepaste formulieren kunnen bouwen met behulp van een bouwer met slepen-en-neerzetten-functionaliteit. (Geen codering nodig.) Buitendienstmedewerkers verzamelen geo-tagged gegevens nauwkeurig en efficiënt met behulp van hun iOS- of Android-apparaten, met of zonder internetverbinding. Meer dan 47.000 organisaties in meer dan 180 landen gebruiken Fulcrum om hun workflows te stroomlijnen en de manier waarop ze hun gegevens gebruiken te optimaliseren. Meer informatie over Fulcrumapp.com

Functies

  • Verzendbeheer
  • Beeldregistratie
  • Klantendatabase
  • Rapportsjablonen
  • Bijhouden van mislukte inspecties
  • Mobiele toegang
  • Compliancebeheer
  • Realtime data
  • Formulierbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)