Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Boekhoudprogramma's voor fondsen

Boekhoudprogramma's voor fondsen automatiseren boekhoud- en portfoliobeheerfuncties voor non-profitorganisaties, alternatieve vermogensbeheerders, private bankiers, stichtingen en overheidsinstellingen. Fondsbeheerders gebruiken deze toepassingen om te helpen bij strategische besluitvorming en om de verantwoording over de financiële activiteiten van een organisatie te vergroten. Boekhoudprogramma's voor fondsen helpen ook bij het naleven van wettelijke voorschriften en financiële rapportage over de prestaties van de portefeuille. Zie ook: boekhoudprogramma's en overheid software.

België Lokale producten weergeven

36 resultaten

Maak gebruik van gedetailleerde beleggingsgegevens, betrouwbare benchmarktechnologie en een krachtig platform om ongekende inzichten te genereren. Meer informatie over eFront
eFront Insight LP - het eFront Insight-platform integreert gegevens rechtstreeks vanuit eFront Data Intelligence, de unieke gegevensdienst van eFront. EDI-gegevens zijn rechtstreeks afkomstig van algemene partners en wordt onderworpen aan strenge validatieprotocollen. Het is de standaard geworden voor de gedetailleerdheid en integriteit van gegevens. Gegevens op fondsniveau en precieze benchmarks worden ook rechtstreeks vanuit PitchBook geïntegreerd om de flexibiliteit en efficiëntie van analyses van de particuliere markt te vergroten. Meer informatie over eFront

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen voor de boekhouding van fondsen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over QuickBooks Online

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Bekroonde eersteklas cloudgebaseerde ERP
De Sage Intacct-boekhoudsoftware voor non-profitorganisaties biedt een compleet overzicht van de geconsolideerde cijfers, samenvattingen en details die je nodig hebt om je organisatie optimaal te beheren. Met realtime zichtbaarheid kun je proactief belangrijke initiatieven beheren, actie ondernemen en de resultaten verbeteren over verschillende financieringsbronnen, locaties, subsidies, programma's, management- en boekhoudprocessen en andere aspecten. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Donor Tools is software voor donatiebeheer voor non-profitorganisaties en kerken. Donor Tools is eenvoudig, betaalbaar en online.
Donor Tools is software voor donatiebeheer voor non-profitorganisaties en kerken. Donor Tools is snel, eenvoudig, betaalbaar en online. Donor Tools is een non-profit donatiedatabase om goede doelen, kerken en groeiende organisaties te helpen slimme beslissingen te nemen en meer geld in te zamelen. Met een onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkte donaties, slimme tags, meerdere namen, donatiesplitsingen, online donaties, QuickBooks- en MailChimp-integraties en nog veel meer, wordt gezorgd voor een goede uitstraling. Meer informatie over Donor Tools

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Realm integreert basisregistratie in de dagelijkse beweging van het kerkelijk leven om je personeel uit te rusten en je kerkgemeenschap betrokken te houden.
Realm integreert basisregistratie in de dagelijkse beweging van het kerkelijk leven - het personeel is uitgerust en je kerkgemeenschap is betrokken. Kerkpersoneel - Realm vereenvoudigt het beheer van informatie voor je personeel. - Volg ledenbetrokkenheid - Beoordeel donatietrends - Voer contributiegegevens in - Beheer kleine groepen. Kerkgemeenschap - Realm creëert nieuwe informatie terwijl mensen online betrokken blijven. - Maak online bijdragen - Druk persoonlijke donatieverklaringen af - Controleer evenementenschema's - Update eigen persoonlijke informatie. Meer informatie over Realm

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Door de software voor fondsenboekhouding te combineren met een gebruiksvriendelijk platform, biedt Aplos een ideale fondsenboekhouding voor non-profitorganisaties en kerken.
Aplos biedt online software voor fondsenboekhouding en donaties voor non-profitorganisaties en kerken. Fondsenboekhouding wordt gemakkelijk gemaakt met deze allesomvattende, gebruiksvriendelijke software die je overal en altijd online kunt gebruiken. Je kunt moeiteloos je transacties invoeren en professionele rapporten genereren. Accepteer online donaties en houd ze automatisch bij voor contributieverklaringen. Training en ondersteuning zijn altijd gratis. Meer informatie over Aplos

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Financial Edge NXT biedt complete functies voor fondsboekhouding, zodat je financiële processen kunt stroomlijnen en verantwoordelijkheid kunt tonen.
Financial Edge NXT biedt intuïtieve boekhoudsoftware voor cloudfondsen die speciaal zijn ontworpen om te voldoen aan de behoeften van non-profitorganisaties en overheidsinstanties. Het is geavanceerde technologie met krachtige rapportagetools om je boekhoudteam te helpen efficiëntie, transparantie en financieel rentmeesterschap te stimuleren, en waarmee je transacties naadloos kunt beheren, handmatige processen kunt elimineren en informatie in een handomdraai veilig kunt delen. Meer informatie over Blackbaud Financial Edge NXT

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
ShelbyNext | Financials biedt cloudgebaseerde boekhoudsoftware die speciaal is ontworpen voor de unieke behoeften van een kerk.
Verantwoordelijk financieel rentmeesterschap is een essentieel onderdeel van de taak van een geloofsgemeenschap om de kerk goed van dienst te zijn. ShelbyNext | Financials is ultramoderne, cloudgebaseerde software die specifiek is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van kerken, geloofsgemeenschappen, non-profitorganisaties en het hoofdkantoor van een denominatie. Beschikbare functionaliteiten zijn onder meer grootboek, salarisadministratie, debiteuren, crediteuren en meer. Voldoet aan je financiële vereisten voor raden van bestuur, financiële commissies, intern personeel en externe bureaus. Meer informatie over ShelbyNext Financials

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010 wordt het eenvoudig gemaakt om financiële documenten vast te leggen, te verwerken en te delen, zodat bedrijven zich kunnen concentreren op wat belangrijk is. Je hebt betere dingen te doen dan data-invoer. Daarom word je geholpen papier te laten voor wat het is en gemiddeld zo'n drie uur per week te besparen zodat je tijd over hebt voor dingen die je graag doet, of je nu je bedrijf wil laten groeien of vrijdagen vrij wil nemen. Meer informatie over Dext Prepare

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven om de salarisadministratie, het klantenbeheer, belastingen en al je boekhoudbehoeften te automatiseren.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zorgen. Accepteer creditcard- of BPAY-betalingen van klanten rechtstreeks vanuit een e-mailfactuur. Snelle en eenvoudige belastingupdates zorgen ervoor dat je altijd actueel bent. Super betalen en de vereisten van ATO Single Touch Payroll de baas blijven is een fluitje van een cent. Meer informatie over MYOB Business

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Desktop-boekhoudsoftware voor Mac en Windows voor kleine bedrijven. AccountEdge is flexibel en kan door verschillende sectoren worden gebruikt.
AccountEdge Pro is krachtige, eenvoudig te gebruiken desktop-boekhoudsoftware voor de Mac en Windows voor kleine bedrijven. Met AccountEdge Pro kunnen bedrijfseigenaren hun financiële informatie organiseren, verwerken en rapporteren, zodat zij zich op hun bedrijf kunnen concentreren. De functies zijn ontworpen om gebruikers in staat te stellen elk aspect van hun bedrijf aan te pakken, inclusief boekhouding, geïntegreerde salarisadministratie, in- en verkopen, contactbeheer, voorraadbeheer, online bestellingen, tijdfacturering en meer. Meer informatie over AccountEdge

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
MoneyMinder is ontworpen voor penningmeesters die als vrijwilliger werken en helpt je om ook zonder ervaring je boeken snel en eenvoudig te beheren.
Je kunt financiële transacties invoeren, bankrekeningen afstemmen en budgetten snel en nauwkeurig volgen. Gespecialiseerde rapporten zijn beschikbaar met één muisklik. Log altijd en overal in via een internetverbinding. Beheer mensen (wie/wat ze verschuldigd zijn of betaald hebben), vrijwilligerstijd en donaties. Draag verantwoordelijkheden moeiteloos over van de ene penningmeester naar de andere. Het is ideaal voor oudergroepen, sportteams, boosterclubs, verenigingen van huiseigenaren, servicegroepen, netwerkgroepen, kerken, en meer. Meer informatie over MoneyMinder

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Zorg voor missieproductiviteit met MIP Fund Accounting, een uitgebreide, configureerbare oplossing.
MIP Fund Accounting is een configureerbare oplossing voor fondsenboekhouding waarmee je informatie kunt rapporteren en volgen die het belangrijkst is voor jou, je bestuur en je supporters. Om je te helpen je missie waar te maken, kunnen de oplossingen meeveranderen en meegroeien met je moeilijkste beslissingen op het gebied van fondsenboekhouding, personeelsbeheer en loonadministratie. Je hebt de vrijheid om te kiezen hoe je het systeem wilt implementeren (lokaal of in de cloud). Meer informatie over MIP Fund Accounting

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Volledig pakket met boekhoud-, salarisadministratie-, fondsenwerving- en fondsenadministratietoepassingen voor non-profitorganisaties.
FastFund Raising is een uitgebreid, eenvoudig te gebruiken tool voor donateursbeheer. Volg persoonlijke en demografische informatie van kiezers. Leg contante en toegezegde donaties en donaties in natura vast. Donaties kunnen worden opgesplitst in meerdere geschenkaanduidingen, kredietgeschenken aan advocaten, geregistreerde herdenkingsgeschenken, verzenden van bevestigingsbrieven, cadeaubonnen afdrukken en afschriften van te ontvangen toezeggingen. FastFund Raising kan een op zichzelf staand pakket zijn of worden geïntegreerd met FastFund Accounting. 90 dagen gratis ondersteuning. Meer informatie over FastFund Software Suite

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Stroomlijn de beloning in aandelen en het vermogensbeheer, scherp de naleving aan, minimaliseer risico's, verbeter de productiviteit. Er is leven buiten de spreadsheet.
Certent stroomlijnt en vereenvoudigt de manier waarop particuliere en openbare bedrijven beloning in aandelen volgen, beheren en rapporteren, terwijl jij tijd en kosten bespaart en risico's vermindert. Meer informatie over Certent Equity Management

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Juniper Square is gebruiksvriendelijke, alles-in-één software voor beleggingsbeheer speciaal ontworpen voor de vastgoedsector.
Juniper Square is gebruiksvriendelijke, alles-in-één software voor beleggingsbeheer waarmee managers meer kapitaal kunnen aantrekken, investeringsactiviteiten kunnen verbeteren en de tevredenheid van beleggers kunnen verhogen. Juniper Square is speciaal ontworpen voor de vastgoedsector en wordt vertrouwd door honderden vastgoedpartners om meer dan 14.000 investeringen en $ 730 miljard aan vastgoedactiva te beheren. Meer informatie over Juniper Square

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Denali FUND boekhoudsoftware is flexibel en toegankelijk, waardoor het een perfecte keuze is voor kleine tot middelgrote non-profitorganisaties.
Denali FUND is specifiek ontworpen voor non-profitorganisaties, met functionaliteiten die fraude helpen te vermijden terwijl complexe beperkte en onbeperkte fondsrekeningen worden beheerd. Denali heeft een volledige reeks boekhoudmodules die in al je boekhoudbehoeften voorzien. Integreert met NeonCRM om je verbeterde hulpmiddelen voor donor- en subsidiebeheer te bieden, plus campagnebeheer waardoor je non-profitorganisatie kan groeien. Meer informatie over Denali Fund

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Carta is een aandelenbeheerplatform voor bedrijven, beleggers en werknemers.
Het team van ervaren fondsaccountants van Carta werkt samen met bedrijven om de backoffice te beheren en het grootboek bij te houden. Dankzij de softwarematige aanpak kun je veilig informatie delen met je stille vennoten en portefeuillebedrijven, op dezelfde plek waar je je fonds beheert. Wacht niet op kwartaalupdates. Het fondsdashboard van Carta beschikt over up-to-date statistieken wanneer je ze nodig hebt. Meer informatie over Carta

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Breng met AccuFund voortgang in je missie. Geniet van eenvoudiger toegang tot informatie, betere besluitvorming en meer financiële controle.
De Accounting Suite voor non-profitorganisaties van AccuFund, beschikbaar als lokale of cloudoplossing, biedt krachtige en betaalbare financiële rapportage- en boekhoudsoftware voor non-profitorganisaties. Managers waarderen de rapportagefunctionaliteit en volledigheid van de boekhoudsoftwaretoepassing. De Accounting Suite bevat alle modules die organisaties verwachten, plus gespecialiseerde modules zoals clientboekhouding, subsidiebeheer en toewijzingen die speciaal voor non-profitorganisaties zijn ontworpen. Meer informatie over AccuFund Accounting Suite

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Een geïntegreerde softwareoplossing ontworpen voor gemeenschapsstichtingen. Gebouwd door een bedrijf dat je kunt vertrouwen, tegen een eerlijke en redelijke prijs.
Het is niet ongebruikelijk dat gemeenschapsstichtingen 6 tot 10 verschillende technologieën aaneenrijgen. Het synchroniseren van gegevens en het oplossen van problemen tussen meerdere systemen is inefficiënt, kostbaar en slokt waardevolle tijd en middelen op. Is het tijd om een betere manier te vinden? De software ondersteunt de sector voor gemeenschapsstichtingen al meer dan 10 jaar en biedt een volledig geïntegreerde reeks technologische oplossingen die gemeenschapsstichtingen nodig hebben om te slagen. Meer informatie over CommunitySuite Fund Accounting

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Eersteklas cloudgebaseerde software voor beleggingsbeheer om de bedrijfsactiviteiten voor fondsmanagers en institutionele beleggers te stroomlijnen.
Dynamo Software is een leider in het alternatieve beleggingsecosysteem en biedt een sectorgericht en zeer configureerbaar front-to-back-office-platform. Dynamo biedt cloudgebaseerde software voor beleggingsbeheer aan fondsmanagers, vermogensbezitters en aanverwante dienstverleners. Met op maat gemaakte oplossingen voor zowel GP's (General Partners) and LP's (Limited Partners) stroomlijnt Dynamo de beleggingsactiviteiten over het hele bedrijf. Oplossingen omvatten dealbeheer, beleggersrelaties, portefeuillebeheer, rapportage en onderzoeksbeheer. Meer informatie over Dynamo Software

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Non-profitorganisaties gebruiken FUND E-Z om budgetten te creëren en bij te houden voor meerdere fondsen, programma's, projecten, subsidies, financieringsbronnen en afdelingen.
Al 20 jaar lang biedt het uitstekende waarde in boekhoudsoftware. Non-profitorganisaties gebruiken FUND E-Z om budgetten te creëren en bij te houden voor meerdere fondsen, programma's, projecten, subsidies, financieringsbronnen en afdelingen. FUND E-Z is onafhankelijk van het fiscale jaar en biedt capaciteiten voor het maken van aangepaste rapporten. Non-profitorganisaties kunnen op een adequate manier verantwoording over de hele linie afleggen, met integratie van de fondsenwerving en naleving van de vereisten voor kostenrapportage. Meer informatie over FUND EZ

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging
Vantage Software biedt uitgebreide maar intuïtieve oplossingen voor alternatieve beleggingsondernemingen om hun activiteiten te beheren.
Vantage Software biedt uitgebreide maar intuïtieve oplossingen voor alternatieve beleggingsondernemingen om hun activiteiten te beheren. De klanten beheren meer dan 1 biljoen dollar aan private equity, risicokapitaal en vastgoedinvesteringen. Ze zijn gespecialiseerd in beleggersportalen en boekhouding, rapportage, contactbeheer, portfoliobewaking en dealflow-oplossingen. Meer informatie over Vantage Software

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Budgettering/prognoses
  • Crediteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Partnerschapadministratie
  • Realtime rapportage
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Debiteuren
  • Payrollbeheer
  • Financiële verslaglegging