Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Registratie software

Registratie software automatiseert het registratieproces voor conferenties, vergaderingen, lessen en andere evenementen. Deze toepassingen bieden een aanpasbare oplossing voor het bijhouden van aanwezigheid en registratie van evenementen of vergaderingen. Ze bieden ook hulpmiddelen voor het verwerken van betalingen vooraf of ter plaatse, voor het innen van donaties en voor vrijwilligerscoördinatiefuncties. Registratie oplossingen bieden ook verschillende soorten selfservice-functies voor bezoekers van evenementen, zoals online registratie, levering van content en betaling van vergoedingen. Zie ook: event management software en training software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Registratie software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor België

België Lokale producten weergeven

141 resultaten

SaaS-oplossing waarmee het mogelijk is om evenementen aan te maken en tickets verkopen Meer informatie over TicketSoft
Verkoop jouw evenement en stimuleer ticketverkoop met TicketSoft, het alles-in-één ticketsysteem voor kleine en middelgrote evenementen! Met TicketSoft kun je gemakkelijk tickets verkopen, evenementen aanmaken en gastenlijsten beheren. Genereer gedetailleerde rapporten om de verkoop van tickets te optimaliseren en de prestaties van je evenement te meten. Bied jouw bezoekers de beste verkoopervaring met verschillende tickettypen, kortingscodes en integratie met social media. En met de integratie van Apple Wallet kunnen jouw bezoekers nu nog gemakkelijker toegang krijgen tot hun tickets. Meer informatie over TicketSoft

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
België Lokaal product
idloom.events biedt alle functies die nodig zijn voor het organiseren van een evenement, van registratie van inschrijvingen tot het creëren van badges. Meer informatie over idloom.events
Online, on-site, hybride registratie Volledig aanpasbare formulieren Eindeloos bewerkbare formulieren met onbeperkte velden, vervolgkeuzemenu's, meerdere keuzes, meerdere talen en meer. Voorwaardelijke velden Bepaal welke velden worden weergegeven op basis van de antwoorden op het vorige veld. Groepsregistraties Beheer instellingen voor meerdere tickets of opeenvolgende, nominatieve registraties. Insluiten van formulieren Integreer het registratieformulier alleen in een bestaande website. Meer informatie over idloom.events

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
De online functies voor deelnemersregistratie, betalingsverwerking en ticketing van de EMS-software voor evenementenbeheer verbeteren de deelnemerservaring. Meer informatie over EMS
Stroomlijn de evenementregistratie met de EMS-software voor evenementenbeheer van Accruent. De online functies voor deelnemersregistratie, betalingsverwerking en ticketing van de EMS-software voor evenementenbeheer verbeteren de algehele gastervaring en zorgen voor meer betrokkenheid en gemak voor zowel organisatoren als bezoekers. Meer informatie over EMS

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Fienta is de gemakkelijkste manier om deelnemers te registreren en online tickets te verkopen. Meer informatie over Fienta
Fienta verkoopt je evenementen online terwijl jij de totale controle over het proces behoudt. Door de kosten laag te houden en je klantgegevens toegankelijk te houden, kun je snel en gemakkelijk evenementen organiseren. Je kent altijd je klanten en krijgt gegevens van je kopers, en met de analysetools kun je optimaliseren terwijl je werkt. Soepel en snel, en je betaalt alleen als je geld verdient. Meer informatie over Fienta

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Eventbrite biedt kosteneffectieve, innovatieve registratiesoftware waarmee bedrijven evenementen online kunnen opzetten, beheren en uitverkopen.
Eventbrite biedt kosteneffectieve registratiesoftware die bedrijven helpt om hun evenementen online te beheren en promoten – terwijl mensen hun favoriete evenementen kunnen ontdekken. Van barbecues tot lezingen tot conferenties tot wereldberoemde film- en muziekfestivals – Eventbrite biedt evenementen in alle soorten en maten. Eventbrite is een van de snelst groeiende registratieplatforms en biedt innovatieve technologie en lage kosten – en als je evenement gratis is, is Eventbrite dat ook. Meer informatie. Meer informatie over Eventbrite

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven.
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren. Meer informatie over GoTo Webinar

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Cloudgebaseerde toepassing die helpt bij het beheren van online registratie, marketing en andere evenement-gerelateerde activiteiten.
De alles-in-één evenementbeheersoftware van Whova helpt organisatoren van evenementen de meest boeiende en geordende evenementen ooit te maken door de betrokkenheid van de deelnemers te verbeteren, de netwerkmogelijkheden te vergroten en het plannen van evenementen veel eenvoudiger te maken. Whova is geliefd bij duizenden evenementplanners wereldwijd en won de Event Technology Award in 2016, 2017 en 2018. Whova wordt vertrouwd door Hilton, Loreal, US Bank, Oracle, IKEA, Lego, NASA, Rockefeller Foundation, TEDx, Harvard, IEEE en nog vele anderen. Meer informatie over Whova

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
A complete event marketing and management platform that handles the entire event lifecycle (in-person & virtual) from start to finish.
Cvent is the global event marketing and management technology leader. Cvent offers software in-person and virtual event solutions for online event registration, in-event engagement, venue selection, event apps, e-mail marketing, and web surveys. Cvent solutions optimize the entire event marketing and management value chain and have enabled clients around the world to manage millions of meetings and events. Cvent solutions maximise the impact of in-person, virtual, and hybrid events. Meer informatie over Cvent Event Management

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Peek Pro is een end-to-end oplossing voor tour- en activiteitenoperators waarmee ze hun bedrijven met en zonder hun mobiele apparaten kunnen laten werken.
Peek Pro is een online reserveringssysteem dat activiteitsexploitanten in staat stelt hun omzet te verhogen, veel tijd te besparen en de absoluut beste service voor hun klanten te bieden. Operators zijn vooral onder de indruk van de toonaangevende mobiele apps en het intuïtieve ontwerp van dit back-officesysteem. Functies omvatten dagelijkse uitbetalingen, geautomatiseerde e-mails, bron- en channelbeheer, scannen van QR-codes, cadeaubonnen, gratis waivers, meer dan 20 aanpasbare rapporten en nog veel meer. Meer informatie over Peek Pro

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
BlueJeans is het vergaderplatform voor de moderne werkplek. Eenvoudig. Slim. Vertrouwd.
BlueJeans is het vergaderplatform voor de moderne werkplek. Het biedt video-, audio- en webconferenties, evenals de samenwerkingstools die mensen dagelijks gebruiken. BlueJeans is de eerste clouddienst die desktops, mobiele apparaten en kamersystemen in één videovergadering verbindt en maakt het gemakkelijk om snel deel te nemen aan vergaderingen, zodat mensen productief kunnen werken, waar en hoe ze maar willen. Het is een vergaderoplossing die teams vertrouwen om hun beste werk te doen. Meer informatie over BlueJeans Meetings

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Betrek donateurs, plan evenementen, beheer lidmaatschappen, volg vrijwilligers en meer met de alles-in-één cloudgebaseerde software voor non-profitorganisaties.
NeonCRM is een cloudgebaseerd softwarepakket voor non-profitorganisaties dat tools biedt die zijn gebouwd ter ondersteuning van het goede werk dat non-profitorganisaties doen. Ongeacht de omvang of sector, deze CRM voor non-profitorganisaties helpt duizenden organisaties en verenigingen om donateurs te betrekken, lidmaatschappen te beheren, evenementen te plannen, vrijwilligers te volgen en nog veel meer. Neon is gebouwd door en voor mensen die non-profitorganisaties runnen en kan gemakkelijk worden geïntegreerd in de favoriete tools van de sector waaronder: QuickBooks, Constant Contact, MailChimp en meer. Meer informatie over Neon CRM

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Software voor lidmaatschaps- en databasebeheer brengt alle tools samen die je nodig hebt om je organisatie efficiënt te runnen.
Wild Apricot helpt duizenden organisaties minder tijd te besteden aan administratieve taken, zoals het verwerken van betalingen en het bijwerken van Excel-bestanden, en meer tijd aan het uitbreiden van hun lidmaatschap. Het is ontworpen voor organisaties die worden beheerd door vrijwilligers of weinig personeel en biedt een gebruikersvriendelijke back-end, zodat je geen technisch genie hoeft te zijn om je organisatie naar het volgende niveau te brengen. Bovendien heb je toegang tot een community van collega's en experts die kennis en beste praktijken delen. Dit platform staat voor je klaar! Meer informatie over Wild Apricot

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
vFairs is een virtueel evenementenplatform waarmee organisaties complete online evenementen kunnen hosten en contact kunnen maken met relevante doelgroepen.
vFairs is een virtueel evenementenplatform waarmee organisaties van elke omvang online evenementen kunnen organiseren. vFairs is gespecialiseerd in het uitvoeren van evenementen zoals virtuele carrièrebeurzen, banenbeurzen, online beurzen en onboarding-beurzen. Het stelt organisaties en standvertegenwoordigers in staat om met hun publiek in contact te komen via interactieve tools zoals tekst/video/audiochat en ingebedde webinars. vFairs biedt ook eersteklas klantenservice en een toegewijde evenementenmanager om je bij elke stap te helpen. Meer informatie over vFairs

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
De complete front- en backoffice voor je club of vereniging: website, ledendatabase, evenementen, forums en nog veel meer.
ClubExpress is de voordelige internetgebaseerde oplossing voor kleinere professionele en brancheorganisaties (25-5000 leden). ClubExpress combineert je verenigingswebsite met de ledendatabase, online aanmeldingen/verlengingen/verlopen van lidmaatschappen, evenementenkalender en registratie, creditcardverwerking, ledengids, commissies, forums, documenten, belangen, arbeidsvoorwaarden, enz. Dit platform maakt gebruik van ultramoderne beveiliging, er is geen reclame en verenigingen houden hun gegevens te allen tijde in eigen bezit. Meer informatie over ClubExpress

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Van online databases en evenementenregistratie tot aangepaste websites en ledengemeenschappen, de oplossingen zijn ideaal voor verenigingen.
MemberClicks is een alles-in-één softwarebedrijf voor ledenbeheer dat is ontworpen om verenigingen en kamers van koophandel te helpen groeien. Van een stressvrij onboardingproces tot ongeëvenaarde ondersteuning, dit bedrijf legt zich toe op het verfrissen van elk facet van je lidmaatschapservaring. MemberClicks is opgericht in 1998 en werkt met 3000 organisaties in Noord-Amerika. Meer informatie over MemberClicks

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Lage prijzen, geen rompslomp. Ticket Tailor is een gebruiksvriendelijk ticketingplatform dat je de controle geeft over de ticketing van je evenementen.
Verkoop tickets rechtstreeks aan je deelnemers met een gebruiksvriendelijk en veelzijdig ticketplatform. - Flexibele plannen zonder contracten - Lage kosten (bespaar duizenden) - gratis voor gratis evenementen. - Krijg direct betaald via Stripe of PayPal - Pas je kassa volledig aan - Integreer boekingsformulieren op je website - Verzamel, bewaar en bezit je deelnemersgegevens - Gratis app voor inchecken - integreer met je favoriete tools; - Kortingscodes en vouchercodes - dashboard en rapportage; - uitzonderlijke klantenondersteuning; Meer informatie over Ticket Tailor

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Beheer lesplanning en -registratie, facturering en betalingen, communicatie en rapportage allemaal vanuit één handig online software-platform.
iClassPro is ontwikkeld door schooleigenaren voor schooleigenaren en is de alom gewaardeerde online software-oplossing voor lessenbeheer voor op lessen gebaseerde bedrijven. Een abonnement op iClassPro omvat functies voor les- en kamproosters, registratie van inschrijvingen, communicatie, debiteuren, online registratie, rapportages en meer. iClassPro heeft een supportteam beschikbaar om je bij elke stap te helpen. Meer informatie over iClassPro

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Eventzilla is een online platform voor evenementregistratie en ticketing voor organisatoren van evenementen.
Eventzilla is een snelgroeiend platform voor evenementticketing en -beheer voor conferenties, fondsenwervers, lessen, workshops, reünies, concerten en sportevenementen. Dit platform ondersteunt een breed scala aan evenementen, van evenementen die slechts aanwezigheidsbevestigingen vereisen tot grote conferenties/exposities met duizenden deelnemers via meerdere trajecten. Met Eventzilla kunnen evenementorganisatoren online tickets verkopen, creditcardbetalingen verwerken en evenementen promoten op socialemediakanalen zoals Facebook en Twitter. Meer informatie over Eventzilla

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Mobiele en desktopsoftware voor tickets voor evenementen en de kassa. Website- of Facebook-plugins. Offertes binnen 24 uur. Gratis scannen. POS-hardware.
Duizenden organisatoren kiezen Showpass voor tickets voor evenementen en kassabeheer. De mobiele en desktopsoftware Showpass bevat tal van functies en verandert fans in kopers zonder omleidingen, merchandise add-ons bij de kassa PLUS meer bereik met native ticketing van Facebook. Promotors en kassabeheerders beheren graag gastenlijsten, check-ins, werknemers en verkopersnetwerken vanaf hun mobiele apparaat. Valuta's C$, $ en €. Ontvang een gratis demo van 15 minuten of neem binnen 24 uur contact op voor een offerte. Meer informatie over Showpass

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Verhoog het aantal inschrijvingen en je omzet en voer je evenementen op vakkundige wijze uit met een volledig pakket online registratie- en betaaltools.
Regpack is een uitgebreid online registratieplatform dat internationaal wordt vertrouwd door meer dan 7000 organisaties. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement of programma te beheren, waaronder flexibele creatie van formulieren, realtime dynamische rapportage, geïntegreerde online betalingen, automatische betalingsregelingen, variabele prijzen en meer. Klanten zien een toename van het aantal inschrijvingen en de omzetgroei en zijn efficiënter in de dagelijkse beheerstaken. Meer informatie over Regpack

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Oplossing voor bezoekersbeheer: Webdashboard voor personeel, receptie en beveiliging, iPad-app voor inchecken, iPhone-app voor personeelsmeldingen.
Proxyclick wordt vertrouwd door topbedrijven als L'Oréal, Airbnb en Audi om het beheer van hun bezoekerservaring te transformeren en gestroomlijnde communicatie tussen bezoekers, gastheren/-vrouwen en receptiemedewerkers te creëren. Met maatwerk kun je een unieke ervaring creëren, van badgeontwerpen tot de incheckstroom zodat alles past bij je bestaande processen en merk. En naast het elimineren van het papieren logboek bij je receptie, zul je je bezoekerservaring verbeteren en automatiseren hoe je je gasten verwelkomt. Meer informatie over Proxyclick

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Sawyer is software voor activiteitenbeheer gebouwd door en voor aanbieders van kinderactiviteiten voor beheer van planning, online betalingen en meer.
Sawyer Tools is krachtige software voor activiteiten en registraties gebouwd door en voor aanbieders van kinderactiviteiten. De elegante, alles-in-één interface omvat aangepast activiteitenbeheer, online registratie en betalingsverwerking, directe communicatie met ouders en krachtige planningstools voor klanten en werknemers. Meer informatie over Sawyer

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Dit nieuwe gecombineerde platform biedt functionaliteiten en een reeks diensten van wereldklasse om fondsenwerving via evenementen te vereenvoudigen.
Community Brands heeft met GiveSmart, Gesture en 501 Auctions zeer effectieve en innovatieve technologie voor fondsenwerving via evenementen gecombineerd. Het nieuwe gecombineerde platform biedt optimale functionaliteiten en een reeks diensten van wereldklasse om fondsenwerving via evenementen te vereenvoudigen en liefdadigheidsinstellingen te helpen hun evenementdoelen te overtreffen. Meer informatie over GiveSmart

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Vergemakkelijk en beheer online registraties van deelnemers en betalingen voor je cursussen, lessen, workshops, trainingen en soortgelijke evenementen.
Vergemakkelijk en beheer online registraties van deelnemers en betalingen voor je cursussen, lessen, workshops, retraites, kampen en soortgelijke evenementen. Corsizio is GRATIS voor gebruik van maandelijkse registraties met een laag volume en slechts $ 0,10 per nieuwe registratie op basis van gebruik voor accounts met een hoger volume. Accepteer ook online betalingen voor een vast bedrag van $ 1 per transactie. Iedereen heeft toegang tot alle functies, waaronder klantenondersteuning, rapporten, exports, insluitingen, kortingsbonnen, vroegevogelacties, toevoegingen, stortingen, wachtlijsten en nog veel meer. Meer informatie over Corsizio

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen
Meer dan 20.000 organisaties gebruiken SportsEngine HQ om nieuwe leden te vinden, fondsen te werven, kledingwinkels te lanceren en ledenvergoedingen te innen.
Competities, clubs, verenigingen, toernooien en teams van elke omvang gebruiken SportsEngine HQ om hun activiteiten te beheren, antecedentencontroles uit te voeren, hun competitieprogramma's te promoten, leden aan te melden, met ouders en atleten te communiceren, fondsen te werven en betalingen te verwerken. Naast de technologie biedt SportsEngine ook professionele ondersteuning, advies en ontwerpdiensten. SportsEngine is een onderdeel van de NBC Sports Group. Meer informatie over SportsEngine

Functies

  • Aanwezigheid bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Teruggavebeheer
  • Self check-in/check-out
  • Groepsregeistratie
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Enquêtes en feedback
  • Waarschuwingen/Meldingen