Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Registratie software

Registratie software automatiseert het registratieproces voor conferenties, vergaderingen, lessen en andere evenementen. Deze toepassingen bieden een aanpasbare oplossing voor het bijhouden van aanwezigheid en registratie van evenementen of vergaderingen. Ze bieden ook hulpmiddelen voor het verwerken van betalingen vooraf of ter plaatse, voor het innen van donaties en voor vrijwilligerscoördinatiefuncties. Registratie oplossingen bieden ook verschillende soorten selfservice-functies voor bezoekers van evenementen, zoals online registratie, levering van content en betaling van vergoedingen. Zie ook: event management software en training software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Registratie software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor België

België Lokale producten weergeven

146 resultaten

België Lokaal product
idloom.events biedt alle functies die nodig zijn voor het organiseren van een evenement, van registratie van inschrijvingen tot het creëren van badges. Meer informatie over idloom.events
Online, on-site, hybride registratie Volledig aanpasbare formulieren Eindeloos bewerkbare formulieren met onbeperkte velden, vervolgkeuzemenu's, meerdere keuzes, meerdere talen en meer. Voorwaardelijke velden Bepaal welke velden worden weergegeven op basis van de antwoorden op het vorige veld. Groepsregistraties Beheer instellingen voor meerdere tickets of opeenvolgende, nominatieve registraties. Insluiten van formulieren Integreer het registratieformulier alleen in een bestaande website. Meer informatie over idloom.events

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
SaaS-oplossing waarmee het mogelijk is om evenementen aan te maken en tickets verkopen Meer informatie over TicketSoft
Verkoop jouw evenement en stimuleer ticketverkoop met TicketSoft, het alles-in-één ticketsysteem voor kleine en middelgrote evenementen! Met TicketSoft kun je gemakkelijk tickets verkopen, evenementen aanmaken en gastenlijsten beheren. Genereer gedetailleerde rapporten om de verkoop van tickets te optimaliseren en de prestaties van je evenement te meten. Bied jouw bezoekers de beste verkoopervaring met verschillende tickettypen, kortingscodes en integratie met social media. En met de integratie van Apple Wallet kunnen jouw bezoekers nu nog gemakkelijker toegang krijgen tot hun tickets. Meer informatie over TicketSoft

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Het platform heeft een aanpasbare module waarmee je tijd kunt besparen, zodat bezoekers kunnen genieten van een moeiteloze registratie. Meer informatie over Azavista
Het opzetten van registratieformulieren voor deelnemers, sprekers, sponsors, goedkeuringen en nog veel meer is een van de beste functies van het platform. Je kunt eenvoudig verschillende sjablonen gebruiken, zodat je met 3 klikken een nieuw evenement kunt aanmaken. Of maak geavanceerde formulieren met meerdere stappen voor elke vereiste die je maar wilt. Gebruiksgemak, flexibiliteit en aanpassingsvermogen zijn zo geconstrueerd dat er geen training nodig is om indrukwekkende resultaten te bereiken. Meer informatie over Azavista

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Trek meer bezoekers en laat kosten dalen met de ticketoplossing van WeTicket Meer informatie over WeTicket
WeTicket draagt bij aan het succes van evenementorganisatoren door een ticketsysteem te ontwikkelen dat zowel intuïtiever als betaalbaarder is. We streven ernaar gebruiksvriendelijke oplossingen te ontwikkelen die voor iedereen toegankelijk zijn. Onze focus op innovatie helpt organisatoren vooruit en verbetert de evenementervaring voor deelnemers. Meer informatie over WeTicket

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Uitgebreide software voor evenementenbeheer. Dit is de ultieme oplossing voor je evenementen. Meer informatie over Event Catalyst
Event Catalyst is een cloudgebaseerde service die is gericht op professionele evenementenplanners. De software is beschikbaar via internet, mobiel en API. De uitgebreide oplossing heeft meer dan 50 innovatieve modules. Event Catalyst biedt planners en deelnemers een 360-graden beeld van het evenement. Het past zich perfect aan je behoeften en je evenementformaat aan: voorstellingen, zakelijke vergaderingen, conferenties, congressen, seminars en virtuele of hybride evenementen. Meer informatie over Event Catalyst

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Fienta is de gemakkelijkste manier om deelnemers te registreren en online tickets te verkopen. Meer informatie over Fienta
Fienta verkoopt je evenementen online terwijl jij de totale controle over het proces behoudt. Door de kosten laag te houden en je klantgegevens toegankelijk te houden, kun je snel en gemakkelijk evenementen organiseren. Je kent altijd je klanten en krijgt gegevens van je kopers, en met de analysetools kun je optimaliseren terwijl je werkt. Soepel en snel, en je betaalt alleen als je geld verdient. Meer informatie over Fienta

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
RSVPify is een toonaangevend evenementbeheer- en ticketplatform dat helpt om evenementen te stroomlijnen, van gastenregistratie tot en met de start. Meer informatie over RSVPify
Beheer moeiteloos grote en kleine evenementen en hou je merk in de schijnwerpers. Duizenden ondernemingsfuncties en -tools, waaronder e-mail-uitnodigingen, online registratie en RSVP's, aangepaste gegevensverzameling, gastenlijstbeheer, menuvoorkeuren, sub-evenementbeheer, privacy/exclusiviteit van evenementen, slepen en neerzetten van zitplaatsen, inchecken en nog veel meer. Meer informatie over RSVPify

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Een uitgebreid systeem (alles-in-één) voor de cursussen, bedrijven en activiteiten van kinderen met een goed klantentraject. Meer informatie over Zooza
Met Zooza kunnen jij en je team een grote verscheidenheid aan cursussen op meerdere locaties verkopen en beheren. En dat alles met een prettige winkelervaring en een zelf te beheren klantenportal. Het krachtige systeem geeft je het vertrouwen en de ondersteuning die je nodig hebt om te slagen. Meer informatie over Zooza

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex Suite

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Eventbrite biedt kosteneffectieve, innovatieve registratiesoftware waarmee bedrijven evenementen online kunnen opzetten, beheren en uitverkopen.
Eventbrite biedt kosteneffectieve registratiesoftware die bedrijven helpt om hun evenementen online te beheren en promoten – terwijl mensen hun favoriete evenementen kunnen ontdekken. Van barbecues tot lezingen tot conferenties tot wereldberoemde film- en muziekfestivals – Eventbrite biedt evenementen in alle soorten en maten. Eventbrite is een van de snelst groeiende registratieplatforms en biedt innovatieve technologie en lage kosten – en als je evenement gratis is, is Eventbrite dat ook. Meer informatie. Meer informatie over Eventbrite

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Cloudgebaseerde toepassing die helpt bij het beheren van online registratie, marketing en andere evenement-gerelateerde activiteiten.
De alles-in-één evenementbeheersoftware van Whova helpt organisatoren van evenementen de meest boeiende en geordende evenementen ooit te maken door de betrokkenheid van de deelnemers te verbeteren, de netwerkmogelijkheden te vergroten en het plannen van evenementen veel eenvoudiger te maken. Whova is geliefd bij duizenden evenementplanners wereldwijd en won de Event Technology Award in 2016, 2017 en 2018. Whova wordt vertrouwd door Hilton, Loreal, US Bank, Oracle, IKEA, Lego, NASA, Rockefeller Foundation, TEDx, Harvard, IEEE en nog vele anderen. Meer informatie over Whova

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven.
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren. Meer informatie over GoTo Webinar

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
A complete event marketing and management platform that handles the entire event lifecycle (in-person & virtual) from start to finish.
Cvent is the global event marketing and management technology leader. Cvent offers software in-person and virtual event solutions for online event registration, in-event engagement, venue selection, event apps, e-mail marketing, and web surveys. Cvent solutions optimize the entire event marketing and management value chain and have enabled clients around the world to manage millions of meetings and events. Cvent solutions maximise the impact of in-person, virtual, and hybrid events. Meer informatie over Cvent Event Management

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Peek Pro is een end-to-end oplossing voor tour- en activiteitenoperators waarmee ze hun bedrijven met en zonder hun mobiele apparaten kunnen laten werken.
Peek Pro is een online reserveringssysteem dat activiteitsexploitanten in staat stelt hun omzet te verhogen, veel tijd te besparen en de absoluut beste service voor hun klanten te bieden. Operators zijn vooral onder de indruk van de toonaangevende mobiele apps en het intuïtieve ontwerp van dit back-officesysteem. Functies omvatten dagelijkse uitbetalingen, geautomatiseerde e-mails, bron- en channelbeheer, scannen van QR-codes, cadeaubonnen, gratis waivers, meer dan 20 aanpasbare rapporten en nog veel meer. Meer informatie over Peek Pro

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
vFairs is een virtueel evenementenplatform waarmee organisaties complete online evenementen kunnen hosten en contact kunnen maken met relevante doelgroepen.
vFairs is een virtueel evenementenplatform waarmee organisaties van elke omvang online evenementen kunnen organiseren. vFairs is gespecialiseerd in het uitvoeren van evenementen zoals virtuele carrièrebeurzen, banenbeurzen, online beurzen en onboarding-beurzen. Het stelt organisaties en standvertegenwoordigers in staat om met hun publiek in contact te komen via interactieve tools zoals tekst/video/audiochat en ingebedde webinars. vFairs biedt ook eersteklas klantenservice en een toegewijde evenementenmanager om je bij elke stap te helpen. Meer informatie over vFairs

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Software voor lidmaatschaps- en databasebeheer brengt alle tools samen die je nodig hebt om je organisatie efficiënt te runnen.
Wild Apricot helpt duizenden organisaties minder tijd te besteden aan administratieve taken, zoals het verwerken van betalingen en het bijwerken van Excel-bestanden, en meer tijd aan het uitbreiden van hun lidmaatschap. Het is ontworpen voor organisaties die worden beheerd door vrijwilligers of weinig personeel en biedt een gebruikersvriendelijke back-end, zodat je geen technisch genie hoeft te zijn om je organisatie naar het volgende niveau te brengen. Bovendien heb je toegang tot een community van collega's en experts die kennis en beste praktijken delen. Dit platform staat voor je klaar! Meer informatie over WildApricot

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Betrek donateurs, plan evenementen, beheer lidmaatschappen, volg vrijwilligers en meer met de alles-in-één cloudgebaseerde software voor non-profitorganisaties.
NeonCRM is een cloudgebaseerd softwarepakket voor non-profitorganisaties dat tools biedt die zijn gebouwd ter ondersteuning van het goede werk dat non-profitorganisaties doen. Ongeacht de omvang of sector, deze CRM voor non-profitorganisaties helpt duizenden organisaties en verenigingen om donateurs te betrekken, lidmaatschappen te beheren, evenementen te plannen, vrijwilligers te volgen en nog veel meer. Neon is gebouwd door en voor mensen die non-profitorganisaties runnen en kan gemakkelijk worden geïntegreerd in de favoriete tools van de sector waaronder: QuickBooks, Constant Contact, MailChimp en meer. Meer informatie over Neon CRM

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
De complete front- en backoffice voor je club of vereniging: website, ledendatabase, evenementen, forums en nog veel meer.
ClubExpress is de voordelige internetgebaseerde oplossing voor kleinere professionele en brancheorganisaties (25-5000 leden). ClubExpress combineert je verenigingswebsite met de ledendatabase, online aanmeldingen/verlengingen/verlopen van lidmaatschappen, evenementenkalender en registratie, creditcardverwerking, ledengids, commissies, forums, documenten, belangen, arbeidsvoorwaarden, enz. Dit platform maakt gebruik van ultramoderne beveiliging, er is geen reclame en verenigingen houden hun gegevens te allen tijde in eigen bezit. Meer informatie over ClubExpress

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Van online databases en evenementenregistratie tot aangepaste websites en ledengemeenschappen, de oplossingen zijn ideaal voor verenigingen.
MemberClicks is een alles-in-één softwarebedrijf voor ledenbeheer dat is ontworpen om verenigingen en kamers van koophandel te helpen groeien. Van een stressvrij onboardingproces tot ongeëvenaarde ondersteuning, dit bedrijf legt zich toe op het verfrissen van elk facet van je lidmaatschapservaring. MemberClicks is opgericht in 1998 en werkt met 3000 organisaties in Noord-Amerika. Meer informatie over MemberClicks

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Beheer lesplanning en -registratie, facturering en betalingen, communicatie en rapportage allemaal vanuit één handig online software-platform.
iClassPro is ontwikkeld door schooleigenaren voor schooleigenaren en is de alom gewaardeerde online software-oplossing voor lessenbeheer voor op lessen gebaseerde bedrijven. Een abonnement op iClassPro omvat functies voor les- en kamproosters, registratie van inschrijvingen, communicatie, debiteuren, online registratie, rapportages en meer. iClassPro heeft een supportteam beschikbaar om je bij elke stap te helpen. Meer informatie over iClassPro

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Lage prijzen, geen rompslomp. Ticket Tailor is een gebruiksvriendelijk ticketingplatform dat je de controle geeft over de ticketing van je evenementen.
Verkoop tickets rechtstreeks aan je deelnemers met een gebruiksvriendelijk en veelzijdig ticketplatform. - Flexibele plannen zonder contracten - Lage kosten (bespaar duizenden) - gratis voor gratis evenementen. - Krijg direct betaald via Stripe of PayPal - Pas je kassa volledig aan - Integreer boekingsformulieren op je website - Verzamel, bewaar en bezit je deelnemersgegevens - Gratis app voor inchecken - integreer met je favoriete tools; - Kortingscodes en vouchercodes - dashboard en rapportage; - uitzonderlijke klantenondersteuning; Meer informatie over Ticket Tailor

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Eventzilla is een online platform voor evenementregistratie en ticketing voor organisatoren van evenementen.
Eventzilla is een snelgroeiend platform voor evenementticketing en -beheer voor conferenties, fondsenwervers, lessen, workshops, reünies, concerten en sportevenementen. Dit platform ondersteunt een breed scala aan evenementen, van evenementen die slechts aanwezigheidsbevestigingen vereisen tot grote conferenties/exposities met duizenden deelnemers via meerdere trajecten. Met Eventzilla kunnen evenementorganisatoren online tickets verkopen, creditcardbetalingen verwerken en evenementen promoten op socialemediakanalen zoals Facebook en Twitter. Meer informatie over Eventzilla

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Mobiele en desktopsoftware voor tickets voor evenementen en de kassa. Website- of Facebook-plugins. Offertes binnen 24 uur. Gratis scannen. POS-hardware.
Duizenden organisatoren kiezen Showpass voor tickets voor evenementen en kassabeheer. De mobiele en desktopsoftware Showpass bevat tal van functies en verandert fans in kopers zonder omleidingen, merchandise add-ons bij de kassa PLUS meer bereik met native ticketing van Facebook. Promotors en kassabeheerders beheren graag gastenlijsten, check-ins, werknemers en verkopersnetwerken vanaf hun mobiele apparaat. Valuta's C$, $ en €. Ontvang een gratis demo van 15 minuten of neem binnen 24 uur contact op voor een offerte. Meer informatie over Showpass

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Verhoog het aantal inschrijvingen en je omzet en voer je evenementen op vakkundige wijze uit met een volledig pakket online registratie- en betaaltools.
Regpack is een uitgebreid online registratieplatform dat internationaal wordt vertrouwd door meer dan 7000 organisaties. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement of programma te beheren, waaronder flexibele creatie van formulieren, realtime dynamische rapportage, geïntegreerde online betalingen, automatische betalingsregelingen, variabele prijzen en meer. Klanten zien een toename van het aantal inschrijvingen en de omzetgroei en zijn efficiënter in de dagelijkse beheerstaken. Meer informatie over Regpack

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken
Oplossing voor bezoekersbeheer: Webdashboard voor personeel, receptie en beveiliging, iPad-app voor inchecken, iPhone-app voor personeelsmeldingen.
Proxyclick wordt vertrouwd door topbedrijven als L'Oréal, Airbnb en Audi om het beheer van hun bezoekerservaring te transformeren en gestroomlijnde communicatie tussen bezoekers, gastheren/-vrouwen en receptiemedewerkers te creëren. Met maatwerk kun je een unieke ervaring creëren, van badgeontwerpen tot de incheckstroom zodat alles past bij je bestaande processen en merk. En naast het elimineren van het papieren logboek bij je receptie, zul je je bezoekerservaring verbeteren en automatiseren hoe je je gasten verwelkomt. Meer informatie over Proxyclick

Functies

  • Enquêtes en feedback
  • Betalingen verwerken
  • Groepsregeistratie
  • Teruggavebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Evenementregistratie
  • Aanpasbare formulieren
  • Zelf in- en uitchecken