Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Kinderopvang software

Kinderopvang software beheert de activiteiten van kinderdagverblijven, voorschoolse opvang en particuliere scholen. Kinderopvangcentra gebruiken deze toepassingen voor categorie-specifieke functies zoals het bijhouden van klantgegevens, het verwerken van de planning, het bijhouden van vaccinatiegegevens en het monitoren van de aanwezigheid. Oplossingen voor kinderopvang bevatten vaak ook geïntegreerde functies voor boekhouding, marketing, direct mail en facturering. Meestal zijn deze toepassingen heel goed aan te passen en bieden ze een webgebaseerde of desktopinterface-optie.

België Lokale producten weergeven

57 resultaten

Op tablets gebaseerde software voor kinderopvang biedt ouders digitale rapporten, een online portfolio en realtime updates van de activiteiten van het kind.
WAARSCHUWING! Als je saaie administratieve software zoekt, ben je bij dit platform aan het verkeerde adres. HiMama is leuke, gebruiksvriendelijke software voor slimme kinderopvangprogramma's die het papierwerk beu zijn. HiMama biedt een eenvoudige manier om activiteiten van kinderen vast te leggen en te delen, van gekke en leuke momenten tot leren en ontwikkeling om ouders te betrekken en de resultaten voor kinderen te verbeteren. Het programma heeft ook krachtige rapportage- en personeelsbeheerfuncties voor directeuren. Meer informatie over Lillio

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Ontvang een gratis demo en zie hoe gemakkelijk in- en uitchecken, het bijhouden van activiteiten in de digitale dagelijkse werkbladen en communicatie met ouders kunnen zijn.
Versnel de groei van je kinderopvangbedrijf met Brightwheel - het populairste platform voor voorschools onderwijs. Brightwheel is een software-oplossing voor het beheer van kinderopvang, dagopvang en peuterspeelzalen die specifiek is ontworpen om de taken te stroomlijnen die worden uitgevoerd door directeuren/beheerders en medewerkers in middelgrote tot grote centra. Naast het besparen van uren per week aan inspanning voor elk personeelslid, is 100% van de ouders meer tevreden met hun schoolervaring nadat brightwheel is geïmplementeerd. Meer informatie over brightwheel

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Alles-in-één oplossing voor gegevens van kinderen/personeel, bijhouden van aanwezigheid en maaltijden, boekhouding, incasso van bijdragen, klaslokaalbeheer en communicatie met ouders.
Het alles-in-één systeem van Procare Software is geschikt voor meer dan 30.000 op kinderen gerichte bedrijven en is de ENIGE uitgebreide oplossing voor het beheer van kinderopvang die is ontworpen om met je mee te groeien. Stroomlijn gegevens van kinderen/gezinnen in kinderdagverblijven, kinderopvang, naschoolse programma's, schooldistricten en activiteitencentra voor kinderen. Vanaf $ 99/maand - Procare vereenvoudigt de incasso van bijdragen, klaslokaalbeheer, communicatie met ouders en gegevenstoegang met de exclusieve geïntegreerde services van Tuition Express en KidReports. Meer informatie over Procare Solutions

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
KidKare is software voor kinderopvang waarmee je tijd en geld kunt besparen terwijl je voor kinderen zorgt. Het garandeert naleving van de USDA-regels.
KidKare van Minute Menu is software voor kinderopvang waarmee je tijd en geld kunt besparen terwijl je voor je kinderen zorgt. De afgelopen 25 jaar is er gewerkt aan het bouwen van een robuuste CACFP-applicatie om het claimproces te stroomlijnen en tegelijkertijd te voldoen aan USDA-vereisten. Naast het voedselprogramma biedt KidKare boekhoudsoftware om kinderopvangbedrijven te helpen hun activiteiten te beheren. Meer informatie over KidKare Food Program

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Verhoog het aantal inschrijvingen en je omzet en voer je evenementen op vakkundige wijze uit met een volledig pakket online registratie- en betaaltools.
Regpack is een uitgebreid online registratieplatform dat internationaal wordt vertrouwd door meer dan 7000 organisaties. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement of programma te beheren, waaronder flexibele creatie van formulieren, realtime dynamische rapportage, geïntegreerde online betalingen, automatische betalingsregelingen, variabele prijzen en meer. Klanten zien een toename van het aantal inschrijvingen en de omzetgroei en zijn efficiënter in de dagelijkse beheerstaken. Meer informatie over Regpack

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Maakt het gemakkelijk om gezinnen te betrekken bij het onderwijs van hun kinderen en de kwaliteitspraktijken en -programma's in centra voor jonge kinderen te verbeteren.
Ondersteun het levenslange leertraject van elk kind door foto's, video's, observaties en plannen te delen om de ontwikkeling te ondersteunen in je eigen particuliere leeromgeving. Moedig aan tot beter doordachte reacties die de unieke kwaliteiten en interesses van elk kind stimuleren. Storypark is ontworpen met begeleiding van toonaangevende deskundigen op het gebied van de vroege kindertijd en is de voorkeursleverancier van toonaangevende vroegschoolse organisaties in 23 landen. Meer informatie over Storypark

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Sawyer is software voor kampbeheer gebouwd door en voor aanbieders van kinderactiviteiten voor beheer van planning, online betalingen en meer.
Sawyer Tools is krachtige software voor kampbeheer gebouwd door en voor aanbieders van kinderkampen. De elegante, alles-in-één interface omvat aangepast kampbeheer, online registratie en betalingsverwerking, directe communicatie met ouders en krachtige planningstools voor kampeerders en werknemers. Meer informatie over Sawyer

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Smartcare-software voor het beheer van kinderopvang helpt centra met moeiteloze facturering, betalingsmethoden, aanwezigheidsregistratie en communicatie met ouders.
Smartcare is een eenvoudig te gebruiken softwareoplossing voor het beheer van kinderopvangcentra en klaslokalen die de manier heeft veranderd waarop eigenaren, directeuren, medewerkers en ouders van kinderopvangcentra met elkaar omgaan. Eenvoudige facturering en betalingsverwerking; het bijhouden van aanwezigheid, administratie en prospectgezinnen zijn allemaal inbegrepen. De gebruiksvriendelijke software doet het zware werk voor je terwijl jij je kunt concentreren op wat het belangrijkst is: de kinderen! Smartcare ondersteunt centra met meer dan 20 kinderen, centra met meerdere locaties en bureaus met gemeenschappelijke diensten. Meer informatie over Smartcare

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Professionele webgebaseerde software voor kinderdagverblijven. Meld de kinderen aan en af met één klik op de knop.
Professionele webgebaseerde software voor kinderdagverblijven. Meld de kinderen aan en af met één klik op de knop. Beheer je gezins- en kindprofielen en hou personeelsuren, overuren, verlofaanvragen, tijdregistratie enz. bij. Genereer rapporten voor inschrijvingsaantallen, registraties, kindprofielen, medische gegevens van kinderen, salaris van personeel, subsidieclaims, verwachte inkomsten, enquêtes en nog veel meer. Meer informatie over TimeSavr

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Helaas is het Famly-platform niet beschikbaar in het Nederlands, deze vermelding wordt automatisch gegenereerd door Capterra en is een vertaling vanuit het Engels.
Met de intuïtieve software voor het beheer van kinderopvangcentra kan je je financiën beheren, personeel plannen, observaties doen en met ouders communiceren, waardoor je elke dag tijd bespaart. Famly is ontwikkeld in nauwe samenwerking met een breed scala aan kinderopvangbedrijven om ervoor te zorgen dat het platform werkt met je dagelijkse workflow. Er is een geloof in het opbouwen van duurzame klantrelaties door middel van toegewijde 24/7 ondersteuning. Meer informatie over Famly

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Cloudgebaseerde software voor kinderopvang om de communicatie met ouders te verbeteren en klaslokalen te beheren.
Daily Connect is een uitgebreide en gebruiksvriendelijke toepassing om de communicatie met ouders te verbeteren en klaslokalen te beheren. Je kunt dagelijkse activiteiten van kinderen, beoordelingen en behoeften bijhouden, foto's, berichten en rapporten genereren, de aanwezigheid in realtime beheren, moeiteloos het rooster, klaslokalen en leraren beheren, een kiosk voor in/uitchecken instellen, automatische dagelijkse overzichtsmails naar de ouders sturen, met onbeperkt gebruik en opslag. Het platform is opgericht in 2011 en is altijd bezig de app te verbeteren en nieuwe functionaliteiten toe te voegen. Meer informatie over Daily Connect

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Xplor automatiseert de administratie voor kinderdagverblijven. Software voor kinderopvang, makkelijk gemaakt.
Software voor kinderopvang, makkelijk gemaakt. Xplor is een toonaangevend Australisch ed-techbedrijf dat een gebruiksvriendelijke reeks apps en software heeft ontwikkeld, waarmee kinderdagverblijven hun activiteiten gemakkelijk kunnen beheren terwijl ouders realtime updates kunnen ontvangen. Kinderdagverblijven gebruiken Xplor ook om kritieke operaties te helpen beheren, zoals betalingen, roosters en rapportage. Als 100% Australisch bedrijf blijven alle gegevens veilig aan wal. Meer informatie over Xplor Education

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Ouderbetaalportaal. Factureer en neem betalingen aan van gezinnen met elektronische overschrijvingen en kaarten. Start vandaag nog je gratis account.
TUIO centraliseert alle facturering en betalingen in één online portal om je te helpen meer tijd te besparen, meer gezinnen aan te trekken, meer betaalmethoden te accepteren en papierloos te werken. Het laat je elektronische overboekingen en kaarten accepteren, zonder toegang nodig te hebben tot je geld, en versleutelt al je gegevens. Er wordt totaal geen gevoelige financiële informatie opgeslagen. Een ouderbetaalportaal die wordt vertrouwd door meer dan 4000 scholen, kleuterscholen en kinderdagverblijven in Noord-Amerika. Start vandaag nog je gratis account. Meer informatie over TUIO

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Norm binnen de kinderopvangsector voor veilige, tijdige en geïntegreerde betalingsverwerking.
Tuition Express van Procare Software is een van de meest gebruikte en aanbevolen geïntegreerde betalingsverwerkingssystemen in de kinderopvangsector. Met vijf betalingsopties kun je kiezen hoe je betalingen het liefste verwerkt, en elke betaling wordt automatisch in de Procare-software geplaatst. Tuition Express is een PCI-conform direct verwerkingssysteem en is handig voor ouders, veilig en efficiënt voor kinderopvangprofessionals en biedt concurrerende tarieven en volledige integratie, terwijl de betalingen van het schoolgeld en andere kosten elke keer weer op tijd worden afgeleverd. Meer informatie over Tuition Express

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Kaymbu stelt leerkrachten voor jonge kinderen in staat om het leren zichtbaar te maken en schoolgemeenschappen te versterken.
Kaymbu is een toonaangevend platform voor visuele berichten en authentieke beoordelingen voor het voorschools onderwijs. Kaymbu verbindt leerkrachten voor jonge kinderen met jonge, digitaal onderlegde ouders via het delen van foto's en studentenportfolio's, schoolnieuwsbrieven en dynamische fotoboeken. Kaymbu legt de essentie van de ontwikkeling van studenten vast en versterkt de relaties tussen thuis en school. Meer informatie over Kaymbu

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Eenvoudig, gestroomlijnd beheer voor fitnessscholen, yoga- en pilatesstudio's, muziek- en dansscholen en meer.
Pike13 is gemakkelijk te gebruiken en aan te leren en stroomlijnt de administratieve taken, zodat je meer tijd kunt besteden aan klantgerichte activiteiten. Met het mobielvriendelijke Pike13-platform kunnen lesgebaseerde bedrijven, zoals fitnesscentra, yoga- en pilatesstudio's, muziek- en dansscholen, en vele anderen al hun bedrijfsactiviteiten beheren, van klanten en lesroosters tot facturering en salarisadministratie. Slimme rapportage biedt bruikbare inzichten over de status van het bedrijf en een klanten-app maakt het gemakkelijk om met klanten in contact te komen. Meer informatie over Pike13

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Totaaloplossing voor technologieplatform voor voorschools onderwijs met virtuele lessen, schoolbeheer en communicatie met ouders
Totaaloplossing voor technologieplatform voor voorschools onderwijs met virtuele lessen, schoolbeheer en communicatie met ouders. Illumine is leuke, gebruiksvriendelijke software voor hoogwaardige kinderopvangcentra. De volledige module omvat: 1.Pakket voor virtueel klaslokaal 2. Lesplanning, delen en opdrachten 2. factureringsmodule; 2. CRM en onderzoeksbeheer 3. App voor communicatie met ouders en leerkrachten 4. toegang tot gecontroleerde livestreaming en het volgen van bussen; Meer informatie over Illumine

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Specifiek ontworpen om het administratieve proces te stroomlijnen voor managers en ouders verbonden te houden met hun kinderen.
Parent is een systeem voor het beheer van kinderopvang dat het administratieve proces stroomlijnt voor managers en ouders gedurende de dag verbonden houdt met hun kinderen. Je kunt kinderen met één simpele klik in- en uitchecken. Verlaag de kosten en bespaar tijd door al je gegevens veilig in de cloud te bewaren. Onderhoud een open communicatielijn met ouders door foto's, video's en dagelijkse activiteiten te delen. Personeel zal met deze digitale EYFS-module meer tijd beschikbaar hebben om zich op de kinderen te concentreren. Meer informatie over Parent

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Stelt ouders in staat om via mobiele toepassingen verbonden te blijven met wat hun kinderen de hele dag door doen op hun school.
Tadpoles is een revolutie in de kinderopvang en voorschoolse markt door te helpen bij het stroomlijnen van activiteiten en communicatie met ouders door middel van mobiele technologie. Er wordt samengewerkt met kinderopvangcentra over de hele wereld om mobiele softwareoplossingen te leveren die speciaal zijn ontworpen om de prestaties van studenten en betrokkenheid van ouders te ondersteunen. Tadpoles helpt docenten de communicatie te verbeteren en ouders te betrekken bij het leerproces door dagelijks foto's, video's, voortgangsrapporten en andere belangrijke informatie te delen. Meer informatie over Tadpoles

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Webgebaseerde app voor terugkerende facturering en betalingen waarmee bedrijven tijd kunnen besparen, sneller betaald kunnen worden en omzetrapporten gereed kunnen hebben.
Webgebaseerde app voor terugkerende facturering en betalingen voor bedrijven die tijd willen besparen en sneller betaald willen worden. Met ChargeOver kun je handmatige processen automatiseren en nog steeds dingen als eenmalige kosten gebruiken. Integreer ChargeOver met je boekhoudsoftware (volledige integratie met QuickBooks en Xero) of gebruik de API om ChargeOver rechtstreeks in je eigen applicatie te bouwen. Het stapsgewijze ChargeOver-team uit Minneapolis, MN helpt je graag verder. Meer informatie over ChargeOver

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Webgebaseerde app voor docenten en onderwijsinstellingen die helpt bij het coördineren met ouders om de groei en ontwikkeling van studenten te volgen.
Bloomz is de mobiele en webgebaseerde toepassing met alle functies die docenten nodig hebben om contact te maken, te communiceren en te coördineren met ouders, van chatberichten en snelle updates met foto's en video's, agendacoördinatie, vrijwilligers en aanmeldingen voor ouderavonden, tot gedragsbeheer en studentenportfolio's, allemaal in een aantrekkelijk ontworpen, gemakkelijk te gebruiken app. Meer informatie over Bloomz

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Webgebaseerd leadbeheer, taken, contactgeschiedenis, massamail en sms, marketingcampagnes, rondleiding- en wachtlijstbeheer, belangrijke statistieken en trends.
Ontvang meer inschrijvingen met het webgebaseerde CRM-systeem (customer relationship management). Bestuurders kunnen hun leads eenvoudig volgen en opvolgen vanaf de eerste aanvraag tot en met de inschrijving. De software helpt je marketing- en verkoopproces efficiënter te maken, je communicatie met ouders te verbeteren, ervoor te zorgen dat je kansen niet mist en je conversiepercentages te verbeteren. Biedt het management waardevolle statistieken en trendrapportage. Integreert met je website en de meeste beheersoftware. Meer informatie over LineLeader by ChildcareCRM

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Software voor medische en niet-medische thuiszorgbureaus omvat intake, planning, zorgverleners, elektronische bezoekverificatie (EVV), beveiligde sms, e-facturering, payroll en rapportage.
Carecenta, een platform voor het beheer van medische en niet-medische thuiszorgbureaus, biedt de volgende generatie van krachtige oplossingen voor workflow- en financiële software voor thuiszorgbureaus van elke omvang. Vanaf $ 99 per maand biedt dit supersnelle systeem intakebeheer voor patiënten, planning, verwijzingen, zorgverleners, en biedt het elektronische bezoekverificatie (EVV), een meertalig gratis telefoonnummer en gps; beveiligde sms, elektronische facturering en betalingen, payroll en rapportage. Meer informatie over Carecenta

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen
Cloudgebaseerde oplossing voor registratie van "voor- en naschoolse" opvang, aanwezigheidsregistratie, programmabeheer en facturering.
Sinds 2002 voorziet CommunityPass scholen van registratie voor voor- en naschoolse zorgprogramma's, factuurbeheer en programmabeheeroplossingen (verrijking, dagkampen, reizen). De "digitale aanwezigheid" van het platform voegt cruciale beveiliging toe aan de aanwezigheid en maakt nauwkeurige registratie mogelijk. Gestroomlijnd en intuïtief voor klanten. Flexibel en efficiënt voor het administratief personeel. Professionele diensten omvatten integratie met financiële en SIS-software, aangepaste rapporten en gegevensconversie. Meer informatie over CommunityPass

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Immunisatie- en allergiecontrole
  • Factureren
  • Betalingen verwerken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Portal voor ouders
  • Dagelijkse rapporten
  • Ledendatabase
  • Waarschuwingen/Meldingen