147 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Toonaangevend FMIS/CMMS voor het verbeteren van het onderhoud van de faciliteiten en de prestaties van de activa. Met mobiele tools. Meer informatie over Spacewell
Het FMIS/CMMS van Spacewell stelt facilitair managers in staat om de waarde van gebouwen en bedrijfsmiddelen te optimaliseren en tegelijkertijd de workflows te stroomlijnen. Onze software helpt managers bij de meerjarenonderhoudsplanning (MJOP) en ondersteunt technici met krachtige mobiele apps. Onze software is een end-to-end, out-of-the-box, schaalbare en zeer configureerbare oplossing voor gebouw- en facilitair beheer. Meer informatie over Spacewell
Het FMIS/CMMS van Spacewell stelt facilitair managers in staat om de waarde van gebouwen en bedrijfsmiddelen te optimaliseren en tegelijkertijd de workflows te stroomlijnen. Onze software helpt manager...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
De webgebaseerde en mobiele CMMS-oplossing voor aanbieders van vastgoedonderhoud Meer informatie over Twimm
Twimm is een webgebaseerd en mobiel platform voor probleemoplossing, onderhoud en werkzaamheden in de bouw dat oplossingen biedt voor de dagelijkse organisatie van preventieve en curatieve interventies en voor het uitvoeren van werkzaamheden. Twimm biedt technici een mobiele toepassing die zich aanpast aan hun dagelijks leven. De toepassing synchroniseert automatisch met de desktop voor realtime updates van planningen en interventies. Er is ook een energiebeheermodule beschikbaar. Meer informatie over Twimm
Twimm is een webgebaseerd en mobiel platform voor probleemoplossing, onderhoud en werkzaamheden in de bouw dat oplossingen biedt voor de dagelijkse organisatie van preventieve en curatieve interventies...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Bob! Desk is een SaaS-oplossing voor professionals die verantwoordelijk zijn voor onderhoud. Alledaagse taken worden gemakkelijk gemaakt. Meer informatie over Bob! Desk
Bob! Desk is een SaaS-oplossing (Software-as-a-Service) voor professionals die verantwoordelijk zijn voor onderhoud. Het is beschikbaar op alle webbrowsers en op alle apparaten en maakt alledaagse taken eenvoudig: deze tool voor vraag- en contactbeheer automatiseert het proces voor onderhoudstoewijzing in elk aspect. Je kunt je offertes op één plek bewerken, valideren en archiveren, informatie delen en tegelijkertijd interventies opvolgen zonder je telefoon of e-mails nodig te hebben. Meer informatie over Bob! Desk
Bob! Desk is een SaaS-oplossing (Software-as-a-Service) voor professionals die verantwoordelijk zijn voor onderhoud. Het is beschikbaar op alle webbrowsers en op alle apparaten en maakt alledaagse tak...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Wereldwijde leverancier van software en diensten voor beheer van onroerend goed, faciliteiten en onderhoud. Meer informatie over Geomap FMS
Met Geomap FMS kunnen bedrijven hun middelen, preventief onderhoud en werkorders beter volgen. Het stelt de sitebeheerders en facilitaire managers in staat om hun inventaris en onderhoud te monitoren door middel van unieke tagging zoals QR-codes en radiofrequentie-identificatie. Geomap FMS is ook gebaseerd op GIS (Geographic Information System), het stelt je in staat om alle gelabelde middelen in je faciliteiten in kaart te brengen en te beheren, waardoor de visualisatie verder wordt verbeterd door 3D-modellering via CAD-ondersteuning. Meer informatie over Geomap FMS
Met Geomap FMS kunnen bedrijven hun middelen, preventief onderhoud en werkorders beter volgen. Het stelt de sitebeheerders en facilitaire managers in staat om hun inventaris en onderhoud te monitoren d...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Het nr. 1 flexibele Enterprise Asset Management (EAM) Cloud platform voor alle soorten assets, schaalbaar en inzetbaar op elk device. Meer informatie over Ultimo Enterprise Asset Management
Ultimo is hét flexibele EAM Cloud platform. De nummer 1 waarmee u grip krijgt op uw asset management, in staat bent de uptime te verhogen, de kosten te beheersen, de levensduur te verlengen, betrouwbare stuurinformatie in handen heeft, te voldoen aan wet- en regelgeving en waarmee u zorg kunt dragen voor een gezonde en veilige werkomgeving. En. Met een ongeëvenaarde en bewezen ROI. Hoeveel zekerheid wilt u hebben? Het gebruiksvriendelijke platform is inzetbaar op desktop, tablet én mobiel. Meer informatie over Ultimo Enterprise Asset Management
Ultimo is hét flexibele EAM Cloud platform. De nummer 1 waarmee u grip krijgt op uw asset management, in staat bent de uptime te verhogen, de kosten te beheersen, de levensduur te verlengen, betrouwbar...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuw...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Smart Field Forms is een robuuste CMMS-oplossing voor het beheren van je middelen in het veld, werkorders, planning van onderhoud, en het verzenden van taken. Meer informatie over Smart Field Forms
Smart Field Forms biedt CMMS (Computerized Maintenance Management Software) voor het beheer van activa in het veld. De flexibele oplossing omvat activabeheer, werkorderbeheer en een uitgebreide digitale formulierbouwer met de mogelijkheid om elk papieren formulier of inspectiechecklist te vervangen die door je organisatie wordt gebruikt. Met de mobiele toepassing kunnen je buitendienstteams werkorders ontvangen en online of offline inspecties uitvoeren. Meer informatie over Smart Field Forms
Smart Field Forms biedt CMMS (Computerized Maintenance Management Software) voor het beheer van activa in het veld. De flexibele oplossing omvat activabeheer, werkorderbeheer en een uitgebreide digital...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Frankie heeft de missie om met je samen te werken om de vastgoedactiviteiten op je industriële locaties te vereenvoudigen, zodat je tijd en geld bespaart. Meer informatie over Frankie
Frankie heeft de missie om met je samen te werken om de vastgoedactiviteiten op je industriële locaties te vereenvoudigen, zodat je tijd en geld bespaart. Meer informatie over Frankie
Frankie heeft de missie om met je samen te werken om de vastgoedactiviteiten op je industriële locaties te vereenvoudigen, zodat je tijd en geld bespaart....
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
CMMS voor het onderhoud van gebouwen dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
De CMMS van UpKeep voor het onderhoud van gebouwen is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je gebouwenteams. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. 100% gratis downloaden en aanmelden.
De CMMS van UpKeep voor het onderhoud van gebouwen is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je gebouwenteams. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je burea...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Software voor het onderhoud van gebouwen voor het beheren van servicetickets, kosten en leveranciers. Deskundige hulp voor snelle toepassing. Probeer het gratis!
Met deze toonaangevende software voor het onderhoud van gebouwen kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten plannen, leveranciers beheren en waarschuwingen aanpassen voor meer controle. Deze software bevat een mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en om servicetickets te beheren waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenis en bruikbare onderhoudsrapporten maken dit tot een must voor al je behoeften op het gebied van onderhoud. Gebruik integratie met Jira of Zendesk om servicetickets te koppelen aan middelenbeheer voor gestroomlijnd onderhoud. Probeer het gratis!
Met deze toonaangevende software voor het onderhoud van gebouwen kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten plannen, leveranciers beheren en waarschuwingen aanpassen voor meer controle. Deze software ...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken ...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Het platform voor onderhoudsbeheer van Fiix maakt gebruik van geïntegreerde, mobiele en AI-gestuurde tools om je te helpen bij het plannen, volgen en optimaliseren van onderhoud.
Fiix is een platform voor onderhoudsbeheer dat tools voor bedrijfsmiddelen-, werkorder- en onderdelenbeheer combineert met krachtige cloud- en mobiele capaciteiten, een open integratienetwerk en AI-gestuurde inzichten. Krijg een 360-gradenoverzicht van al het werk, onderdelen, kosten, planningen en KPI's. Zet deze gegevens aan het werk om je bedrijf te verbeteren met aanpasbare dashboards en rapportages, gebruiksvriendelijke AI-tools en de mogelijkheid om met elk systeem verbinding te maken. Sluit je aan bij meer dan 3000 bedrijven die Fiix gebruiken om de gezondheid van hun bedrijfsmiddelen te verbeteren.
Fiix is een platform voor onderhoudsbeheer dat tools voor bedrijfsmiddelen-, werkorder- en onderdelenbeheer combineert met krachtige cloud- en mobiele capaciteiten, een open integratienetwerk en AI-ges...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
De software voor gebouwonderhoud van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor gebouwonderhoud die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren.
FMX biedt configureerbare software voor gebouwonderhoud die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betek...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Gebruiksvriendelijke software voor onderhoudsbeheer. Onbeperkt aantal gebruikers en levenslange klantenondersteuning. Mobiel en webgebaseerd.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de krachtige CMMS-functies zijn geschikt voor verschillende behoeften van de sector, van productie tot gezondheidszorg, horeca tot onderwijs en meer. Hippo maakt complexe zaken eenvoudig met zijn grafische interface, onbeperkt aantal gebruikers en enthousiaste klantenondersteuningsteam. Met meer dan 15 jaar ervaring heeft Hippo bijgedragen aan het stroomlijnen van onderhoudsactiviteiten van meer dan 1200 organisaties.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de krachtige CMMS-functies zijn geschikt voor verschillende beho...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Jolt is een app voor het beheren van checklists, formulieren, inspecties en temperaturen om je te helpen alle soorten gebouwonderhoud af te handelen.
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van checklists, formulieren, inspecties en temperaturen om je te helpen alle soorten gebouwonderhoud af te handelen. Realtime analyse en sms-meldingen zorgen ervoor dat je niets ontgaat en digitale checklists en formulieren zorgen voor waterdichte dossiers ten tijde van inspecties. Jolt wordt internationaal vertrouwd door meer dan 300.000 werknemers en helpt uurloonwerknemers en hun taken voor merken als Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas te beheren.
Jolt is tabletgebaseerde software voor het beheren van checklists, formulieren, inspecties en temperaturen om je te helpen alle soorten gebouwonderhoud af te handelen. Realtime analyse en sms-meldingen...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digital...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Het platform blijft de cmms-sector verstoren met een snel, eenvoudig en goedkoop platform.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat ...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je ...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
MPulse's easy-to-use Building Maintenance software helps maintenance teams of all sizes efficiently track and maintain key assets.
Track and maintain your assets with MPulse's easy-to-use Building Maintenance Solutions. Our local or browser-based maintenance software provides reliable scheduling, tracking, and reporting tools for maintenance teams of all sizes. Our new MPulse Infinity Tier allows unlimited user licenses, making scalability easy. Plus, MPulse offers on-site, classroom, and online training and implementation options to serve a wide range of experience levels, asset inventories, and operational models.
Track and maintain your assets with MPulse's easy-to-use Building Maintenance Solutions. Our local or browser-based maintenance software provides reliable scheduling, tracking, and reporting tools for ...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Goed gewaardeerde alles-in-één oplossing ontworpen voor vakbedrijven. Beheer al je projecten moeiteloos vanaf het moment dat ze binnenkomen totdat ze worden betaald.
Of het nu gaat om huisbezoeken of grote commerciële klussen, de Fergus full-service projectbeheersoftware voor vakbedrijven biedt je alle tools die je nodig hebt om een succesvol vakbedrijf te runnen. Fergus is ontworpen door een vakman en zorgt voor alle details, van offertes, planning en facturering tot het beheer van je team en gezondheid en veiligheid. Er zijn al meer dan 1,3 miljoen projecten geboekt via Fergus en deze visuele workflow kan je helpen om honderden jobs te beheren vanaf elke gewenste locatie.
Of het nu gaat om huisbezoeken of grote commerciële klussen, de Fergus full-service projectbeheersoftware voor vakbedrijven biedt je alle tools die je nodig hebt om een succesvol vakbedrijf te runnen. ...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun pro...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Blijf op de hoogte en blijf in contact met ongeëvenaarde oplossingen van NETfacilities voor vastgoedbeheer en onderhoud voor gebouwen.
Verhoog de effectiviteit en betrouwbaarheid van je onderhoudsbeheerprocessen - voor zowel dienstverlenende bedrijven als voor het beheer van gebouwen - met de beheersoftware van NETfacilities voor werkorders, werklocaties, bedrijfsmiddelen en preventief onderhoud. Werk in realtime in één gecentraliseerd systeem samen met je technici, operationeel personeel en klanten voor het bijhouden van de arbeidsuren en materiaalgebruik, realtime werkaanvragen, gepland preventief onderhoud en speciale klussen, met optionele facturering om je locaties en werklocaties te beheren.
Verhoog de effectiviteit en betrouwbaarheid van je onderhoudsbeheerprocessen - voor zowel dienstverlenende bedrijven als voor het beheer van gebouwen - met de beheersoftware van NETfacilities voor werk...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Run een productiever, efficiënter en winstgevender gebouwonderhoudsbedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 taakbeheersysteem.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender gebouwonderhoudsbedrijf** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender gebouwonderhoudsbedrijf** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en kl...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Tradify biedt taakbeheersoftware ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één-app voor het beheer van veldopdrachten, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is.
Tradify is een alles-in-één-app voor het beheer van veldopdrachten, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administrati...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
OMTRAK - ONDERHOUDSSOFTWARE VOOR GEBOUWEN Een eenvoudige manier om onderhoud te plannen en locatie-inspecties te beheren
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamenwerking mogelijk maakt tussen eigenaren, architecten, bouwers en aannemers. De OmTrak-tools stroomlijnen het documentbeheer, defecten en punchlists, facilitair onderhoud en projectoverdrachten. Aanvullende diensten omvatten consulting door experts en FM-planningssoftware.
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamenw...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Met MapYourTag kunnen bedrijven hun bedrijfsmiddelen en -activiteiten, zoals schoonmaakdiensten, onderhoud, patrouille enz. gemakkelijk volgen.
MapYourTag ziet je bedrijfsmiddelen op een kaart met bijgewerkte informatie uit de ID-tag, streepjescode, QR-code of NFC-tag van het bedrijfsmiddel. Belangrijkste functies -Locatie en statusgeschiedenis -Vanaf een smartphone -Eenvoudig te gebruiken -Meerdere gebruikers -Tariefplan begint vanaf $ 17/maand -Instellen is binnen een minuut klaar -API -Gratis proefversie Ga binnen een minuut aan de slag, klaar om alles zoals Roll-off te volgen. Uitrusting Tool Toestel Product Onderhoud Patrouille Beschrijving van de reiniging
MapYourTag ziet je bedrijfsmiddelen op een kaart met bijgewerkte informatie uit de ID-tag, streepjescode, QR-code of NFC-tag van het bedrijfsmiddel. Belangrijkste functies -Locatie en statusgeschieden...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Moderniseer het onderhoud met een sectorleidende oplossing voor CMMS voor kleine tot grote bedrijven. Lokale of cloudgebaseerde edities beschikbaar.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging dat een CMMS zich moet kunnen aanpassen aan elke omgeving, zowel lokaal geïmplementeerd als in de cloud. In combinatie met een ondersteuningsteam van wereldklasse heeft dit het bedrijf in staat gesteld om zowel de bedrijfsresultaten als de efficiëntie te verbeteren voor bedrijven in sectoren die variëren van voedsel/drank tot productie tot logistiek en alles daartussenin.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging d...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren....
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Snappii biedt 4000+ live zakelijke apps in 30 sectoren voor elk bedrijf. Ontvang de mobiele app voor je bedrijf in dagen, niet in maanden.
Snappii is een codeloos platform voor de ontwikkeling van mobiele apps en mobiele formulieren. Snappii biedt vele mobiele apps voor onderhoud van gebouwen als een handige en gemakkelijk te gebruiken mobiele oplossing die je helpt bij het organiseren en beheren van je onderhoudsinspectie van het gebouw: inspecteer elektriciteit, verwarmingssystemen, neem foto's van gebouwen, inspecteer interieur/exterieur en meer. App-gebruikers kunnen hun eigen pdf's uploaden, bewerken en delen. Geen formulieren om te bouwen. Laad eenvoudig formulieren die je al gebruikt.
Snappii is een codeloos platform voor de ontwikkeling van mobiele apps en mobiele formulieren. Snappii biedt vele mobiele apps voor onderhoud van gebouwen als een handige en gemakkelijk te gebruiken mo...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Deze software helpt bij het stroomlijnen van processen in alle bedrijven/sectoren. Beheer: Werkorders, preventief/gepland onderhoud, activa
Krijg controle over je onderhoudswerkzaamheden aan gebouwen. Deze software voor het onderhoud van gebouwen is een efficiënte manier om al je algemene en preventieve onderhoud van gebouwen en apparatuur te plannen. Deze krachtige software biedt je eenvoudig te gebruiken tools om faciliteiten en assets overal bij te houden en te beheren. Het installeren van software of kopen van hardware is niet nodig. Upgrades en technische ondersteuning zijn inbegrepen. Wees in één dag operationeel. Vraag nu een gratis demo aan.
Krijg controle over je onderhoudswerkzaamheden aan gebouwen. Deze software voor het onderhoud van gebouwen is een efficiënte manier om al je algemene en preventieve onderhoud van gebouwen en apparatuu...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Onderhoud je gebouwen effectief en op professionele wijze met het CMMS MEX.
Onderhoud je gebouwen effectief en op professionele wijze met het CMMS MEX. Het MEX-systeem maakt je leven gemakkelijker en zorgt ervoor dat je gebouwen op de hoogste kwaliteit worden onderhouden. De online oplossing werkt op alle apparaten, van mobiele telefoons tot computers en zelfs tablets, zodat MEX overal en altijd toegankelijk is. MEX stroomlijnt de communicatie tussen gebouwbeheerders, bewoners en aannemers door ze te integreren onder het ene platform via een eenvoudige en gebruikersvriendelijke interface.
Onderhoud je gebouwen effectief en op professionele wijze met het CMMS MEX. Het MEX-systeem maakt je leven gemakkelijker en zorgt ervoor dat je gebouwen op de hoogste kwaliteit worden onderhouden. De o...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Geo is cloudgebaseerde software voor buitendienstbeheer. Het plant personeel, produceert werkbladen en factureert in een handomdraai.
Geo maakt het buitendienstbeheer eenvoudig. Bedrijven kunnen mobiele werknemers eenvoudig in realtime beheren, taken plannen en bijhouden, ter plaatse offertes maken en op dezelfde dag factureren. Met Geo kunnen kantoormedewerkers en buitendienstmedewerkers samenwerken en realtime werkinformatie delen, dubbele invoer en kostbare fouten voorkomen, met behulp van slimme apparaten die ze al hebben. Dit betekent minder tijd die wordt besteed aan administratie, verhoogde winstgevendheid en meer tevreden klanten. Gratis proefperiode van 7 dagen beschikbaar.
Geo maakt het buitendienstbeheer eenvoudig. Bedrijven kunnen mobiele werknemers eenvoudig in realtime beheren, taken plannen en bijhouden, ter plaatse offertes maken en op dezelfde dag factureren. Met ...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Infraspeak is a desktop and mobile management software for maintenance, facilities, and innovative teams.
Infraspeak is the #1 CMMS in the world powered by NFC Technology. Trusted by SMBs and the Enterprise (Siemens, L'Oreal, Mitsubishi), Infraspeak adapts to you and your operations. It is a maintenance and facilities management platform created to make your life easier, your operations much more efficient, and your business data-driven. Talk to our team of specialists and find out how to make the most out of Infraspeak!
Infraspeak is the #1 CMMS in the world powered by NFC Technology. Trusted by SMBs and the Enterprise (Siemens, L'Oreal, Mitsubishi), Infraspeak adapts to you and your operations. It is a maintenance an...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Beheer je dagelijkse exploitatie van commerciële of residentiële locaties met de rijke hoeveelheid functies van MYBOS en intuïtieve maar toch aantrekkelijke UI.
Beheer je dagelijkse exploitatie van commerciële of residentiële locaties met het systeem voor bouwbeheer van MYBOS. Het is een uniek gericht aanbod vanwege een flexibel platform, intuïtief eenvoudig maar aantrekkelijk ontwerp en een rijke hoeveelheid functies die ongeëvenaard zijn met elk concurrerend systeem. Deze oplossing maakt het leven niet alleen makkelijker voor strata- en gebouwbeheerders, maar ook voor de bewoners, leveranciers en aannemers door ze op één platform te integreren.
Beheer je dagelijkse exploitatie van commerciële of residentiële locaties met het systeem voor bouwbeheer van MYBOS. Het is een uniek gericht aanbod vanwege een flexibel platform, intuïtief eenvoudig m...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Onderhoudsbeheersoftware (CMMS) voor werkorders, bedrijfsmiddelen en apparatuur, inventaris en preventief onderhoudsbeheer.
FTMaintenance geautomatiseerde onderhoudsbeheersoftware (computerized maintenance management software, CMMS) is een enkel onderhoudssoftwareplatform voor het beheren van werkorders, apparatuur, MRO-inventaris (maintenance, repair and overhaul, onderhoud, reparatie en revisie) en preventieve onderhoudsactiviteiten. FTMaintenance is beschikbaar als een Software as a Service-abonnement (SaaS), cloudgebaseerd of on-premise-oplossing. Nieuwe klanten ontvangen gratis opstartservices, waaronder hulp bij de implementatie, hulpmiddelen voor gegevensimport, training en onbeperkte ondersteuning.
FTMaintenance geautomatiseerde onderhoudsbeheersoftware (computerized maintenance management software, CMMS) is een enkel onderhoudssoftwareplatform voor het beheren van werkorders, apparatuur, MRO-inv...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Zeer eenvoudige onderhoudssoftware voor kleine tot middelgrote bedrijven. Neem contact op voor een gratis demo, proefversie of offerte.
Cloudgebaseerde Q Ware-oplossingen maken onderhoudsbeheer eenvoudig voor kleine tot middelgrote organisaties. Deze software is zeer gemakkelijk te gebruiken, is 100% afgestemd op je behoeften, en het volledige systeem wordt verkocht als afzonderlijke modules, zodat je alleen betaalt voor wat je nodig hebt. Hier is een lijst van gratis functies: - ondersteuning - training - gebruikers van werkaanvragers - documentopslag (handleidingen, garanties, ontvangsten, inkooporders enz) - logo-branding van toepassing en rapporten - aangepaste rapportages - mobiel
Cloudgebaseerde Q Ware-oplossingen maken onderhoudsbeheer eenvoudig voor kleine tot middelgrote organisaties. Deze software is zeer gemakkelijk te gebruiken, is 100% afgestemd op je behoeften, en het v...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Vertical Market Software is een volledig geïntegreerde softwareoplossing voor de bouwsector met boekhouding, kostprijsberekening en servicebeheer.
Vertical Market Software is een volledig geïntegreerde servicebeheeroplossing. De mobiele softwareoplossing van VMS stelt aannemers met serviceafdelingen in staat om op een effectieve manier gegevens uit het veld in te voeren, papierkosten te verlagen, de communicatie te stroomlijnen en gps-kaarten te gebruiken voor een betere dispatch. De mobiele oplossing van VMS is geschikt voor alle tablets, inclusief iPad en Android-apparaten, en zal daarom zeer door je buitendienstmedewerkers worden gewaardeerd.
Vertical Market Software is een volledig geïntegreerde servicebeheeroplossing. De mobiele softwareoplossing van VMS stelt aannemers met serviceafdelingen in staat om op een effectieve manier gegevens u...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Tikkit is een gloednieuw en gebruiksvriendelijk systeem voor het beheren van problemen in gebouwen. Ga slimmer werken op mobiel, sms, web en e-mail.
Breng je gebouwonderhoud naar de 21e eeuw met Tikkit. Het stroomlijnt het beheer van werkorders op het web, op je smartphone en in je e-mailinbox. Leveranciers betrekken bij je werkorders is gemakkelijk, en rapportage- en meldingsfuncties zorgen ervoor dat je weet welk, hoe en of er onderhoud wordt uitgevoerd in je gebouw.
Breng je gebouwonderhoud naar de 21e eeuw met Tikkit. Het stroomlijnt het beheer van werkorders op het web, op je smartphone en in je e-mailinbox. Leveranciers betrekken bij je werkorders is gemakkelij...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with an easy-to-use facility management software suite.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with an easy-to-use facility management software suite. Empowering users to track complete Work Order life-cycles, simplify Facility Rentals, record Logs & Inspections and maximize Assets. We work closely with our clients to ensure our solutions constantly evolve to reflect the unique needs of our users.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with an easy-to-use facility management software suite. Empowering users to track complete Work Order life-cycles, simplify Fac...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Je offertes, facturen, aankopen en meer in één systeem. Toegang op kantoor en via app, elektronische formulieren en certificaten. Gratis proefversie van 30 dagen.
Joblogic software voor servicebeheer stelt je bedrijf voor gebouwonderhoud in staat om de efficiëntie, productiviteit en winstgevendheid te verbeteren. Joblogic verbindt je personeel en klanten met elkaar, van het volgen van bedrijfsmiddelen tot het vastleggen van klantaanvragen, het plannen van preventief onderhoud tot het beheren van systeemonderhoud. De gebruiksvriendelijke mobiele app kan altijd en overal worden gebruikt, zodat je buitendienstmedewerkers op afstand op de hoogte kunnen blijven van taken. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen (geen kaartgegevens vereist).
Joblogic software voor servicebeheer stelt je bedrijf voor gebouwonderhoud in staat om de efficiëntie, productiviteit en winstgevendheid te verbeteren. Joblogic verbindt je personeel en klanten met elk...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Gebruiksvriendelijk en mobielgericht systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud en genereren van gedetailleerde rapporten. Eenvoudig in te stellen.
Gebruiksvriendelijk systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud, goederen volgen en genereren van gedetailleerde rapporten. Snelle en eenvoudige installatie. Doe net als de duizenden tevreden bedrijven die hun vastgoed- en faciliteitenbeheer nu stroomlijnen met behulp van Landport.
Gebruiksvriendelijk systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud, goederen volgen en genereren van gedetailleerde rapporten. Snelle en eenvoudige installatie. Doe net als de ...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Of je proces nu past in HR, operationele zaken, verkoop of is aangepast aan je specifieke bedrijfsbehoefte en niche, de software werkt met je samen.
Of je proces nu past in HR, operationele zaken, verkoop of is aangepast aan je specifieke bedrijfsbehoefte en niche, de software werkt met je samen.
Of je proces nu past in HR, operationele zaken, verkoop of is aangepast aan je specifieke bedrijfsbehoefte en niche, de software werkt met je samen....
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Met de software voor gebouwenonderhoud van BlueFolder voor locatiemanagers maximaliseer je de efficiëntie en reactietijden van je team.
Locatiemanagers, eigenaren van onroerend goed en onderhoudsteams konden met BlueFolder de vervelende communicatie over statuscontrole tot 80% verminderen, de responstijden verhogen en de efficiëntie maximaliseren. BlueFolder onderscheidt zich met functies zoals een krachtig klantenportaal, volgen van activa/apparatuur, klantmeldingen, robuust werkorderbeheer, planning/distributie en meer. Probeer het 15 dagen gratis (geen creditcard vereist) en ontdek hoe gemakkelijk en krachtig het te gebruiken is.
Locatiemanagers, eigenaren van onroerend goed en onderhoudsteams konden met BlueFolder de vervelende communicatie over statuscontrole tot 80% verminderen, de responstijden verhogen en de efficiëntie ma...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
FacilityONE® is een cloudgebaseerde oplossing voor bedrijfsactiviteiten voor facilitair beheer. Biedt analyse, in kaart brengen van bedrijfsmiddelen en CMMS.
FacilityONE® Technologies biedt een cloudgebaseerde oplossing voor bedrijfsactiviteiten voor facilitair beheer met een bedrijfseigen interactief blauwdrukbesturingssysteem, aangepaste gegevensanalyse, het in kaart brengen van fysieke bedrijfsmiddelen en een CMMS-platform. De onderling verbonden blauwdruktechnologie geeft je onmiddellijke noodinformatie om een actieplan uit te voeren, evenals mobiele toegang tot kritieke informatie over elk fysiek bedrijfsmiddel, mechanisch en brandsysteem en elke zone in je faciliteit.
FacilityONE® Technologies biedt een cloudgebaseerde oplossing voor bedrijfsactiviteiten voor facilitair beheer met een bedrijfseigen interactief blauwdrukbesturingssysteem, aangepaste gegevensanalyse, ...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Easy to use mobile app for property managers, maintenance techs & service vendors to improve work order management on multifamily sites
Property managers print tons of paper work orders for resident service requests in multi-family apartment communities. ServusConnect is a low-cost per unit solution that: Quickly integrates with existing paper-based property management software, enabling paperless work order management; Engages residents with real-time status updates via texts, capturing resident feedback upon completion; Provides management with the missing real-time insight into maintenance operations; Saves time & money
Property managers print tons of paper work orders for resident service requests in multi-family apartment communities. ServusConnect is a low-cost per unit solution that: Quickly integrates with existi...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Op internet gebaseerde software voor werkorders en correctief, preventief, voorspellend en gepland onderhoud. Volledig configureerbaar.
Gebruiksvriendelijke, webgebaseerde omgeving voor correctief, preventief en gepland onderhoud. Beheer serviceverzoeken en werkorders. Verwerk activa en PM's. Ontvang meldingen en waarschuwingen over belangrijke datums en mijlpalen. Beheer onderhoudstechnici en hun opdrachten. Verwerk budgettering, facturering en inkooporders voor onderhoudsactiviteiten. Beheer het onderhoud van locaties op lange termijn. Ga goed om met leveranciers en dienstverleners. Beheer de inventaris van onderdelen en activa. Ondersteunt alle moderne mobiele apparaten.
Gebruiksvriendelijke, webgebaseerde omgeving voor correctief, preventief en gepland onderhoud. Beheer serviceverzoeken en werkorders. Verwerk activa en PM's. Ontvang meldingen en waarschuwingen over be...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Mobiele app die realtime zichtbaarheid in het veld biedt om de kwaliteit, kosten en teams voor servicebedrijven beter te beheren.
De software en mobiele app voor servicebedrijven van Pruvan bieden realtime zichtbaarheid in het veld om de kwaliteit, kosten en teams voor elk servicebedrijf beter te beheren. Bewijs dat een taak op de juiste manier en op tijd is uitgevoerd met gecertificeerde foto's, video's en mobiele formulieren van derde partijen en haal nieuwe opdrachten binnen. Waarom zou je duizenden dollars en talloze uren besteden aan een mobiele app wanneer je in plaats daarvan de expertise van Pruvan zou kunnen gebruiken? Gebruik de ultramoderne mobiele technologie om je servicebedrijf naar een hoger niveau te tillen.
De software en mobiele app voor servicebedrijven van Pruvan bieden realtime zichtbaarheid in het veld om de kwaliteit, kosten en teams voor elk servicebedrijf beter te beheren. Bewijs dat een taak op d...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Property Meld will automate the follow-up on your maintenance process including scheduling, reminding, verifying completion, and more.
Property Meld is the premier maintenance solution in property management. Our maintenance automation tool allows businesses to automatically schedule, track, and communicate all in one place. Meld allows companies to focus on growing and improving their business all while increasing efficiency, providing transparency, and documentation for every step of every work request.
Property Meld is the premier maintenance solution in property management. Our maintenance automation tool allows businesses to automatically schedule, track, and communicate all in one place. Meld all...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Volgen, toewijzen, service, onderhouden, in- en uitchecken en wegdoen van goederen met waarschuwingen, herinneringen en e-mails om je goederenbeheer te stroomlijnen.
Asset Infinity is toonaangevende software voor het volgen en beheer van goederen die door verschillende merken in verschillende sectoren wordt gebruikt. Het is software voor het volgen en beheren van goederen, gehost op Microsoft Azure Cloud Services met een gegarandeerde uptime van 99,9%. Het vereenvoudigt goederen volgen, voorraadbeheer, preventief onderhoud, klachten/ticketing/pechonderhoud, afschrijvingsbeheer en beheer van middelentoewijzing om oude manieren te vervangen door een nieuwe ervaring.
Asset Infinity is toonaangevende software voor het volgen en beheer van goederen die door verschillende merken in verschillende sectoren wordt gebruikt. Het is software voor het volgen en beheren van g...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
Creates custom-built field service management, building maintenance and scheduling systems for field service businesses.
Less Paper Co. creates custom-built field service management, building maintenance and scheduling systems to help field service businesses become more efficient in the office and the field. Because we custom build every system to each specific clients needs we can offer all of the features that you want and need in a work order system that some of our competitors can't.
Less Paper Co. creates custom-built field service management, building maintenance and scheduling systems to help field service businesses become more efficient in the office and the field. Because we ...
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Werkorderbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren