Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Onderhoudssoftware voor gebouwen

Onderhoudssoftware voor gebouwen beheert de bedrijfsactiviteiten van dienstverleners die het algemene onderhoud van faciliteiten verzorgen. Deze toepassingen helpen bij het beheren van afsprakenplanning, service-oproepgegevens, verzending- en communicatietools voor technici in het veld. Ze bieden functies zoals klant-/locatieservicegeschiedenis, draadloze communicatie-integratie en tools voor het in kaart brengen van baanlocaties, en ze integreren ook traditionele zakelijke functies zoals boekhouding, contractbeheer, facturering en klantrelatiebeheer in één handige tool. Zie ook: facility management software, onderhoudsbeheer software, software voor smartphone en software voor buitendienstbeheer.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Onderhoudssoftware voor gebouwen met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
94 resultaten
België Lokaal product
Toonaangevend FMIS/CMMS voor het verbeteren van het onderhoud van de faciliteiten en de prestaties van de activa. Met mobiele tools. Meer informatie over Spacewell
Het FMIS/CMMS van Spacewell stelt facilitair managers in staat om de waarde van gebouwen en bedrijfsmiddelen te optimaliseren en tegelijkertijd de workflows te stroomlijnen. Onze software helpt managers bij de meerjarenonderhoudsplanning (MJOP) en ondersteunt technici met krachtige mobiele apps. Onze software is een end-to-end, out-of-the-box, schaalbare en zeer configureerbare oplossing voor gebouw- en facilitair beheer. Voor bedrijven 500+. Meer informatie over Spacewell

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
eMaint CMMS helpt onderhoudsteams de efficiëntie te verbeteren en de onderhoudskosten te verlagen. Plan vandaag nog een gratis demo online in. Meer informatie over eMaint CMMS
eMaint is een wereldwijde cloudgebaseerde CMMS-softwareoplossing van Fluke Reliability. Al meer dan 30 jaar vertrouwd met meer dan 50.000 gebruikers wereldwijd en ondersteunt 26 talen. eMaint kan worden aangepast aan de unieke behoeften van klanten. Plan vandaag nog een gratis online demo en leer meer. Optimaliseer workflows, automatiseer PM's en zorg voor beschikbaarheid van reserveonderdelen voor aankomende werkorders. Genereer snel rapporten over naleving van de regelgeving en bekijk de status en achterstand van werkorders op één scherm. Mobiele app beschikbaar. Meer informatie over eMaint CMMS

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Software voor het onderhoud van gebouwen voor het beheren van servicetickets, kosten en leveranciers. Deskundige hulp voor snelle toepassing. Probeer het gratis! Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor het onderhoud van gebouwen kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten plannen, leveranciers beheren en waarschuwingen aanpassen voor meer controle. Deze software bevat een mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en om servicetickets te beheren waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenis en bruikbare onderhoudsrapporten maken dit tot een must voor al je behoeften op het gebied van onderhoud. Gebruik integratie met Jira of Zendesk om servicetickets te koppelen aan middelenbeheer voor gestroomlijnd onderhoud. Probeer het gratis! Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Bekroonde software voor routebepalings- en planningsoptimalisatie die door het mkb in verschillende sectoren wordt gebruikt. Meer informatie over TourSolver
TourSolver optimaliseert de dagelijkse bewegingen van meer dan 150.000 mobiele medewerkers over de hele wereld: technici, verkopers en bezorgers. Al 30 jaar biedt Nomadia Group een uitgebreid scala aan software voor routebepalings- en planningsoptimalisatie om de productiviteit van veldmedewerkers met maximaal 30% te verbeteren. Het vlaggenschip van hun software voor routebepaling en planning is TourSolver. Het platform biedt maandelijkse abonnementsprijzen. Er zijn mobiele apps beschikbaar voor iOS- en Android-apparaten. Meer informatie over TourSolver

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
SaaS-gebaseerde software voor facilitair beheer die bedrijven helpt bij het beheren van ruimte- en stoelopstellingen. Meer informatie over POC System
P.O.C. System is een SaaS-platform met een unieke grafische interface waarmee je het commerciële vastgoed en de werkplek van je bedrijf kunt maximaliseren. Dit platform biedt 2 hoofdoplossingen: 1. Ruimtebeheersysteem - speciaal ontworpen voor bedrijven die kantoorgebouwen in bezit hebben en beheren en die commerciële eigendommen opleveren. 2. Toewijzingssysteem voor zitplaatsen, ontworpen voor middelgrote bedrijven en co-werkplekken, en die een visueel, eenvoudig te gebruiken platform biedt voor het beheren van de werkplek en de inrichting van de stoelen op kantoor. Meer informatie over POC System

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Geïntegreerde oplossing voor het beheer van taken, service en visuele defecten. Meer informatie over Einpix
Einpix helpt bedrijven bij het beheren van alle resources die in het proces van buitendienstbeheer en defectbeheer in de bouw worden opgenomen, en het stroomlijnt zowel intern als extern taakbeheer in realtime. Door het serviceproces te digitaliseren, helpt Einpix de productiviteit van het personeel te verhogen en de operationele kosten tot 40% te verlagen. Meer informatie over Einpix

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Matrix heritage is een tool voor gebouwbeheer waarmee je kennis van je bedrijfsmiddelen kunt hebben en een hoog niveau van technische monitoring kunt garanderen. Meer informatie over Matrix Engine GMAO
Matrix heritage is een tool voor gebouwbeheer waarmee je kennis van je bedrijfsmiddelen kunt hebben en een hoog niveau van technische monitoring kunt garanderen. Je hebt de volledige controle over je vastgoedportfolio. Je kunt het niveau van bezetting, de staat van het pand en wettelijke verplichtingen bewaken. Je kunt preventieve en corrigerende acties plannen en volgen. Matrix heritage is de garantie van een bewaard gebleven erfgoed. Matrix heritage kan worden aangesloten op alle BIM-software. Meer informatie over Matrix Engine GMAO

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Software voor vastgoedonderhoud met meer dan 20 jaar marktervaring voor onderhouds-, schoonmaak- en vastgoedbeheerders. Meer informatie over AVUX
AVUX® is het meest geavanceerde en specifieke beheersysteem voor vastgoedonderhoud op de markt. AVUX beheert vastgoedgegevens, taakbeheer, overdracht van facturen, werktijdbeheer, GPS-positionering en nog veel meer. AVUX biedt klanten moderne mobiele oplossingen voor bijvoorbeeld verbruiksgegevens en werktijdbeheer, evenals communicatie met de bewoners en nog veel meer. Meer informatie over AVUX

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Softwareoplossing speciaal voor overheidsinstanties. Meer informatie over Matrix Collectivities
Matrix Collectivities is een softwareoplossing voor overheidsinstanties die is ontworpen in samenwerking met verkozen functionarissen en gemeenschapsleiders om aan hun dagelijkse behoeften te voldoen. Dankzij het brede scala aan functies kan het platform het secretariaat, de faciliteiten, begraafplaats en technische diensten beheren. Dit softwarepakket bestaat uit modules die je zelfstandig of in groepen kunt gebruiken. Meer informatie over Matrix Collectivities

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
CMMS voor het onderhoud van gebouwen dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
De CMMS van UpKeep voor het onderhoud van gebouwen is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je gebouwenteams. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. 100% gratis downloaden en aanmelden. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Meer informatie over Fracttal

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Het platform voor onderhoudsbeheer van Fiix maakt gebruik van geïntegreerde, mobiele en AI-gestuurde tools om je te helpen bij het plannen, volgen en optimaliseren van onderhoud.
Fiix is een platform voor onderhoudsbeheer dat tools voor bedrijfsmiddelen-, werkorder- en onderdelenbeheer combineert met krachtige cloud- en mobiele capaciteiten, een open integratienetwerk en AI-gestuurde inzichten. Krijg een 360-gradenoverzicht van al het werk, onderdelen, kosten, planningen en KPI's. Zet deze gegevens aan het werk om je bedrijf te verbeteren met aanpasbare dashboards en rapportages, gebruiksvriendelijke AI-tools en de mogelijkheid om met elk systeem verbinding te maken. Sluit je aan bij meer dan 3000 bedrijven die Fiix gebruiken om de gezondheid van hun bedrijfsmiddelen te verbeteren. Meer informatie over Fiix

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
De software voor gebouwonderhoud van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor gebouwonderhoud die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over FMX

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Gebruiksvriendelijke software voor onderhoudsbeheer. Onbeperkt aantal gebruikers en levenslange klantenondersteuning. Mobiel en webgebaseerd.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de krachtige CMMS-functies zijn geschikt voor verschillende behoeften van de sector, van productie tot gezondheidszorg, horeca tot onderwijs en meer. Hippo maakt complexe zaken eenvoudig met zijn grafische interface, onbeperkt aantal gebruikers en enthousiaste klantenondersteuningsteam. Met meer dan 15 jaar ervaring heeft Hippo bijgedragen aan het stroomlijnen van onderhoudsactiviteiten van meer dan 1200 organisaties. Meer informatie over Hippo CMMS

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Webgebaseerde oplossing voor het volgen van werkorders, preventief onderhoud, voorspellend onderhoud, activabeheer en voorraadbeheer.
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatisering, mobiele/veld-app en RESTful API biedt Maintenance Connection een unieke hybride van een computerized maintenance management system (CMMS) en Enterprise Asset Management (EAM) dat is gebouwd om te communiceren met de software toolchain terwijl organisatiebrede samenwerking wordt bevorderd. Meer informatie over Maintenance Connection

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Run een productiever, efficiënter en winstgevender gebouwonderhoudsbedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 taakbeheersysteem.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender gebouwonderhoudsbedrijf** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
AssetTiger is een cloudgebaseerde tool voor het beheren van vaste activa met functies zoals barcodescannen, onderhoudsplanning en meer.
AssetTiger is een eenvoudig te gebruiken, volledig functionerende oplossing voor al je wensen voor het beheer van vaste activa. Het is gratis voor de eerste 250 activa. Het programma biedt al je activa binnen handbereik op een strakke, gemakkelijk te begrijpen, gepersonaliseerde website. Verbind je werklocaties over de hele wereld, met toegang wanneer je dat nodig hebt. Zolang je verbinding kunt maken met internet, heb je toegang tot het systeem vanaf je computer, smartphone of tablet, zodat je geen extra apparatuur hoeft aan te schaffen. Meer informatie over AssetTiger

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Gebruiksvriendelijk, eenvoudig in te stellen, 40 jaar ervaring en uitgebreide kennis in onderhoudsbeheer. Ideaal voor alle soorten accommodaties.
| KENNIS: vertrouwen, technische geloofwaardigheid en praktische ideeën sinds 1981. | INNOVATIE: technologie die je onderhoudsprocessen eenvoudiger en sneller maakt. | MENSEN: de technologie wordt menselijker en mensen staan altijd op de eerste plaats. Organiseer een volledige inventaris van apparatuur. Beheer dagelijks preventief en correctief onderhoud met waarschuwingen. Hou onderhoudskosten onder controle. Volg alle onderhoudsgeschiedenis. Onderhoudsverzoeken Voorraadbeheer (reserveonderdelen) Meer informatie over ManWinWin

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing. Meer informatie over Asset Essentials

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Het platform blijft de cmms-sector verstoren met een snel, eenvoudig en goedkoop platform.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS. Meer informatie over Maxpanda CMMS

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over SafetyCulture

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Met Fulcrum kunnen gebruikers met iOS en Android-apparaten mobiele enquêtes bouwen en implementeren.
Fulcrum, een product van Spatial Networks, is toonaangevende cloudgebaseerde software voor mobiele formulieren en een app voor gegevensverzameling waarmee organisaties aangepaste formulieren kunnen bouwen met behulp van een bouwer met slepen-en-neerzetten-functionaliteit. (Geen codering nodig.) Buitendienstmedewerkers verzamelen geo-tagged gegevens nauwkeurig en efficiënt met behulp van hun iOS- of Android-apparaten, met of zonder internetverbinding. Meer dan 47.000 organisaties in meer dan 180 landen gebruiken Fulcrum om hun workflows te stroomlijnen en de manier waarop ze hun gegevens gebruiken te optimaliseren. Meer informatie over Fulcrumapp.com

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Goed gewaardeerde alles-in-één oplossing ontworpen voor vakbedrijven. Beheer al je projecten moeiteloos vanaf het moment dat ze binnenkomen totdat ze worden betaald.
Of het nu gaat om huisbezoeken of grote commerciële klussen, de Fergus full-service projectbeheersoftware voor vakbedrijven biedt je alle tools die je nodig hebt om een succesvol vakbedrijf te runnen. Fergus is ontworpen door een vakman en zorgt voor alle details, van offertes, planning en facturering tot het beheer van je team en gezondheid en veiligheid. Er zijn al meer dan 1,3 miljoen projecten geboekt via Fergus en deze visuele workflow kan je helpen om honderden jobs te beheren vanaf elke gewenste locatie. Meer informatie over Fergus

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
TheWorxHub van Dude Solutions is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontworpen voor zowel de gezondheidszorg als seniorenhuisvesting.
TheWorxHub van Dude Solutions is een cloudgebaseerde, mobiele oplossing die je helpt bij het prioriteren, beheren en garanderen van de voltooiing van nalevingsgerelateerd onderhoud en meer. Met TheWorxHub kun je je verschillende bedrijfsactiviteiten efficiënter beheren, inclusief werkorders, bedrijfsmiddelen, nalevingstaken, preventief onderhoud, inventaris en huishoudelijke taken. Het bekroonde CMMS stelt meer dan 1600 organisaties in de gezondheidszorg en seniorenhuisvesting in staat om de naleving, communicatie en veiligheid te verbeteren, allemaal in één gebruiksvriendelijk systeem. Meer informatie over TheWorxHub

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Tradify biedt taakbeheersoftware ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één-app voor het beheer van veldopdrachten, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is. Meer informatie over Tradify

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Voor duizenden klanten over de hele wereld betekent MPulse succesvol onderhoud. Deze CMMS-oplossingen van wereldklasse bieden betrouwbare tools voor planning, registratie en rapportages voor onderhoudsorganisaties van apparatuur en faciliteiten. De missie van MPulse is om onderhoudswerkzaamheden productiever en efficiënter te maken, ongeacht hun omvang. De MPulse Infinity Tier biedt een onbeperkt aantal gebruikerslicenties voor een eenvoudige schaalbaarheid. Huidige klanten variëren van kleine werkplaatsen tot grote afdelingen binnen wereldwijde ondernemingen. Meer informatie over MPulse

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Software voor buitendienstbeheer voor vaklieden
Powered Now is populaire software voor bedrijven met een buitendienst in het VK. Je kunt formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen en met hen chatten, en volledig aanpasbare documenten zoals werkbladen, offertes en facturen verzenden. Van alle gegevens wordt een back-up gemaakt en deze wordt gesynchroniseerd tussen je apparaten (iOS, Android, Mac en PC). Werkt ook offline. Meer informatie over Powered Now

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die vakmensen helpt hun operationele activiteiten te stroomlijnen om de winst te verhogen.
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer, gemaakt door professionele vakmensen voor professionele vakmensen. Als je worstelt met het creëren van offertes voor klussen, het beheren van projecten in meerdere fasen, het beheren van voorraad, het verbinden van het kantoor met het veld of andere gebieden van je workflow, biedt simPRO een gestroomlijnd platform om je grootste uitdagingen aan te pakken en je tegelijkertijd te helpen je productiviteit en winst te verhogen. Meer dan 120.000 gespecialiseerde vakmensen vertrouwen op simPRO voor hun workflowmanagement. Meer informatie over Simpro

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Eenvoudig verzamelen van veldgegevens. Tekenen, markeren, samenwerken met precisie en duidelijkheid. Allemaal met het grootste gebruiksgemak. Verander tekeningen in klantvoorstellen met een druk op de knop.
Eenvoudig verzamelen van veldgegevens. Tekenen, markeren, samenwerken met precisie en duidelijkheid. Dit alles met het grootste gebruiksgemak. Verander tekeningen in klantvoorstellen met een druk op de knop. Meer informatie over ArcSite

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Blijf op de hoogte en blijf in contact met ongeëvenaarde oplossingen van NETfacilities voor vastgoedbeheer en onderhoud voor gebouwen.
Verhoog de effectiviteit en betrouwbaarheid van je onderhoudsbeheerprocessen - voor zowel dienstverlenende bedrijven als voor het beheer van gebouwen - met de beheersoftware van NETfacilities voor werkorders, werklocaties, bedrijfsmiddelen en preventief onderhoud. Werk in realtime in één gecentraliseerd systeem samen met je technici, operationeel personeel en klanten voor het bijhouden van de arbeidsuren en materiaalgebruik, realtime werkaanvragen, gepland preventief onderhoud en speciale klussen, met optionele facturering om je locaties en werklocaties te beheren. Meer informatie over NetFacilities

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
OMTRAK - ONDERHOUDSSOFTWARE VOOR GEBOUWEN Een eenvoudige manier om onderhoud te plannen en locatie-inspecties te beheren
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamenwerking mogelijk maakt tussen eigenaren, architecten, bouwers en aannemers. De OmTrak-tools stroomlijnen het documentbeheer, defecten en punchlists, facilitair onderhoud en projectoverdrachten. Aanvullende diensten omvatten consulting door experts en FM-planningssoftware. Meer informatie over OmTrak

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Ga mobiel met je bedrijf, beheer taken, verkoop, offertes, werkorders, onderhoud, terugkerende contracten, urenstaten, facturering en meer!
ServiceBox is de oplossing voor werkorders die ze zonder problemen laat doorstromen naar taaktoewijzing, planning en meer. Met terugkerende orders kun je preventief onderhoud, planning en herhalingstaken beheren. Dankzij check-ins ter plaatse wordt urenregistratie gemakkelijk en bruikbaar voor facturering en urenstaten. De workflow is naadloos en stelt je bedrijf in staat zijn volledige activiteiten te beheren. Dankzij creditcardbetalingen ter plaatse en integratie met Quickbooks en Sage 50 (Canada) was het beheren van je activiteiten nog nooit zo eenvoudig. Meer informatie over ServiceBox

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Met MapYourTag kunnen bedrijven hun bedrijfsmiddelen en -activiteiten, zoals schoonmaakdiensten, onderhoud, patrouille enz. gemakkelijk volgen.
MapYourTag ziet je bedrijfsmiddelen op een kaart met bijgewerkte informatie uit de ID-tag, streepjescode, QR-code of NFC-tag van het bedrijfsmiddel. Belangrijkste functies -Locatie en statusgeschiedenis -Vanaf een smartphone -Eenvoudig te gebruiken -Meerdere gebruikers -Tariefplan begint vanaf $ 17/maand -Instellen is binnen een minuut klaar -API -Gratis proefversie Ga binnen een minuut aan de slag, klaar om alles zoals Roll-off te volgen. Uitrusting Tool Toestel Product Onderhoud Patrouille Beschrijving van de reiniging Meer informatie over MapYourTag

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Moderniseer het onderhoud met een sectorleidende oplossing voor CMMS voor kleine tot grote bedrijven. Lokale of cloudgebaseerde edities beschikbaar.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging dat een CMMS zich moet kunnen aanpassen aan elke omgeving, zowel lokaal geïmplementeerd als in de cloud. In combinatie met een ondersteuningsteam van wereldklasse heeft dit het bedrijf in staat gesteld om zowel de bedrijfsresultaten als de efficiëntie te verbeteren voor bedrijven in sectoren die variëren van voedsel/drank tot productie tot logistiek en alles daartussenin. Meer informatie over MaintiMizer

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
De EAM software van Ultimo voor optimale Building Maintenance. Houd uw gebouwen veilig en netjes en uw assets in uitstekende conditie.
Met Ultimo EAM software voor Building Maintenance zorgt u dat uw gebouwen netjes op orde en veilig zijn voor bezoekers en medewerkers. Ondersteun facility services en zorg voor adequaat onderhoud om uw gebouw en assets in uitstekend conditie te houden. Gebruik Self Service zodat bezoekers en medewerkers meldingen kunnen doorgeven. Met de app Ultimo Go zijn uw uitvoerende medewerkers in staat op efficiënte wijze werkzaamheden uit te voeren. Heldere dashboards zorgen dat u grip houdt op uw KPI’s. Meer informatie over IFS Ultimo

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
CleanMaint helpt interne teams om de agressievere vereisten voor sanitaire en veiligheidsfaciliteiten beter te beheren.
CleanMaint is cloudgebaseerde software voor het beheer van schoonmaakdiensten. Bescherm jezelf beter tegen de verspreiding van infecties door teams in staat te stellen de huidige agressieve schoonmaakvereisten beter te beheren en de veiligheid en ontsmetting van faciliteiten te garanderen. CleanMaint is gebaseerd op het bewezen CMMS-systeem van eMaint en kan: planningen en middelen beheren, werkorders in fysieke zones in kaart brengen, naleving in realtime volgen, inventaris van persoonlijke beschermingsmiddelen en schoonmaakmiddelen beheren en aangepaste, deelbare rapporten genereren. Meer informatie over CleanMaint

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Deze software helpt bij het stroomlijnen van processen in alle bedrijven/sectoren. Beheer: Werkorders, preventief/gepland onderhoud, activa
Krijg controle over je onderhoudswerkzaamheden aan gebouwen. Deze software voor het onderhoud van gebouwen is een efficiënte manier om al je algemene en preventieve onderhoud van gebouwen en apparatuur te plannen. Deze krachtige software biedt je eenvoudig te gebruiken tools om faciliteiten en assets overal bij te houden en te beheren. Het installeren van software of kopen van hardware is niet nodig. Upgrades en technische ondersteuning zijn inbegrepen. Wees in één dag operationeel. Vraag nu een gratis demo aan. Meer informatie over eWorkOrders CMMS

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Modulaire oplossing ontworpen voor het beheer van alle soorten activa, werkactiviteiten, services, activa-gerelateerde inventaris, contracten en inkoop.
Modulaire oplossing ontworpen voor het beheer van alle soorten activa, werkactiviteiten, services, activa-gerelateerde inventaris, contracten en inkoop. Meer informatie over IBM Maximo Application Suite

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
MRI Software, opgericht in 1971, is een toonaangevende leverancier van innovatieve softwaretoepassingen en gehoste oplossingen voor de vastgoedsector. Het uitgebreide en flexibele technologieplatform van MRI, in combinatie met zijn open en verbonden ecosysteem, voldoet aan de unieke behoeften van vastgoedbedrijven, van vastgoedbeheer en boekhouding voor individuele panden tot investeringsmodellering en -analyse voor de wereldwijde commerciële en residentiële markten. Meer informatie over MRI Software

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Snappii biedt 4000+ live zakelijke apps in 30 sectoren voor elk bedrijf. Ontvang de mobiele app voor je bedrijf in dagen, niet in maanden.
Snappii is een codeloos platform voor de ontwikkeling van mobiele apps en mobiele formulieren. Snappii biedt vele mobiele apps voor onderhoud van gebouwen als een handige en gemakkelijk te gebruiken mobiele oplossing die je helpt bij het organiseren en beheren van je onderhoudsinspectie van het gebouw: inspecteer elektriciteit, verwarmingssystemen, neem foto's van gebouwen, inspecteer interieur/exterieur en meer. App-gebruikers kunnen hun eigen pdf's uploaden, bewerken en delen. Geen formulieren om te bouwen. Laad eenvoudig formulieren die je al gebruikt. Meer informatie over Snappii

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Onderhoud je gebouwen effectief en op professionele wijze met het CMMS MEX.
Onderhoud je gebouwen effectief en op professionele wijze met het CMMS MEX. Het MEX-systeem maakt je leven gemakkelijker en zorgt ervoor dat je gebouwen op de hoogste kwaliteit worden onderhouden. De online oplossing werkt op alle apparaten, van mobiele telefoons tot computers en zelfs tablets, zodat MEX overal en altijd toegankelijk is. MEX stroomlijnt de communicatie tussen gebouwbeheerders, bewoners en aannemers door ze te integreren onder het ene platform via een eenvoudige en gebruikersvriendelijke interface. Meer informatie over MEX Maintenance

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf en automatiseert het volgen van apparaten, tools, machines, faciliteiten en meer.
Met deze software is onderhoud en beheer van gebouwen eenvoudig. Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf. Volg apparaten, tools, machines, faciliteiten en wagenparken op een efficiënte manier. Timly automatiseert alle processen die te maken hebben met fysiek voorraadbeheer: > Wat heb ik? > Waar is het? > Wie heeft het? > Planning: wanneer en waar? > Wanneer is de volgende service? > Onderhoud en reparaties. > Volg defecten. > Gebruiksgegevens. > Wat is het waard? Timly geeft je alle antwoorden met slechts één klik. Meer informatie over Timly

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Met de software voor gebouwenonderhoud van BlueFolder voor locatiemanagers maximaliseer je de efficiëntie en reactietijden van je team.
Locatiemanagers, eigenaren van onroerend goed en onderhoudsteams konden met BlueFolder de vervelende communicatie over statuscontrole tot 80% verminderen, de responstijden verhogen en de efficiëntie maximaliseren. BlueFolder onderscheidt zich met functies zoals een krachtig klantenportaal, volgen van activa/apparatuur, klantmeldingen, robuust werkorderbeheer, planning/distributie en meer. Probeer het 15 dagen gratis (geen creditcard vereist) en ontdek hoe gemakkelijk en krachtig het te gebruiken is. Meer informatie over BlueFolder

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Overzichtelijke software voor het beheer van bedrijfsmiddelen, onderhoud en werkorders. Ideale software vereist geen uren voor installatie en training.
Overzichtelijk onderhoudsbeheer met functies zoals volgen van bedrijfsmiddelen, voorraad, rapportage en aantrekkelijke, toonaangevende systeemeigen mobiele apps. Fixd, de toonaangevende verstoorder in de sector voor onderhoudsbeheersoftware, is de ideale software om naar over te stappen wanneer je verouderde software niet met je mee kan groeien naar de toekomst. Meer informatie over Maintainly

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Geo is cloudgebaseerde software voor buitendienstbeheer. Het plant personeel, produceert werkbladen en factureert in een handomdraai.
Geo maakt het buitendienstbeheer eenvoudig. Bedrijven kunnen mobiele werknemers eenvoudig in realtime beheren, taken plannen en bijhouden, ter plaatse offertes maken en op dezelfde dag factureren. Met Geo kunnen kantoormedewerkers en buitendienstmedewerkers samenwerken en realtime werkinformatie delen, dubbele invoer en kostbare fouten voorkomen, met behulp van slimme apparaten die ze al hebben. Dit betekent minder tijd die wordt besteed aan administratie, verhoogde winstgevendheid en meer tevreden klanten. Gratis proefperiode van 7 dagen beschikbaar. Meer informatie over GeoOp

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer
Gratis software voor vastgoedbeheer voor verhuurders voor het op de markt brengen van huurwoningen, het aannemen van huuraanvragen en het screenen van huurders.
TurboTenant is de alles-in-één, gratis tool voor vastgoedbeheer die stroomlijnt hoe je het verhuurproces beheert. Met de verhuurmarketing van dit platform kun je je aanbieding met één klik overal op het web plaatsen. Je kunt online huuraanvragen verzamelen en huurders screenen (ontvang kredietrapporten en achtergrondcontroles). TurboTenant is krachtig maar gebruiksvriendelijk en bespaart je tijd, geld en rompslomp terwijl je je volgende huurder zoekt. Perfect voor de verhuurder, vastgoedbeheerder of makelaar van 1-100 eenheden. Zo wordt verhuren gemakkelijk gemaakt. Meer informatie over TurboTenant

Functies

  • Servicegeschiedenis
  • Beheer van technici
  • Voorraadbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Taakplanning
  • Taakbeheer
  • Documentbeheer