Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Enterprise mobility management (EMM) software

Enterprise mobility management (EMM) software stelt organisaties in staat mobiele apps te implementeren, beheren en beveiligen, en ook om mobiele apparaten te beheren. Met deze producten kunnen bedrijven de levensduur van mobiele apps beheren, zodat medewerkers gemakkelijk bedrijfsgegevens uit het veld kunnen ophalen. Zie ook: appdevelopment software en MDM-software (Mobile device management).

België Lokale producten weergeven

56 resultaten

Meer dan 5 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps. Meer informatie over Daxium-Air
Meer dan 5 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen mobiele teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele toepassingen. Bekijk in realtime wat er in het veld gebeurt, neem betere en snellere beslissingen met op maat gemaakte dashboards. Krijg autonomie dankzij de codevrije oplossing waarmee je je mobiele toepassingen kunt creëren. Consolideer veldgegevens met gegevens van je bestaande informatiesystemen (ERP, CRM, WMS, HRIS, CMMS, enz.). Meer informatie over Daxium-Air

Functies

  • App-beheer
Een totaaloplossing voor het beheer van iOS, Mac, Android, Apple TV's, en Windows-apparaten en -laptops. Meer informatie over Hexnode UEM
Hexnode MDM is een zeer gerenommeerde oplossing voor unified endpoint management die end-to-end functies voor mobiel apparaatbeheer biedt voor een grote verscheidenheid aan apparaten. Met app-beheer, kioskbeheer, containerisatie en nog veel meer biedt Hexnode zijn gebruikers een breed scala aan oplossingen. Het ondersteunt alle eindpunten op verschillende platforms, allemaal vanaf één enkele console. Met hostingopties zowel voor de cloud als voor een lokaal gebruik kan Hexnode MDM zich aanpassen op de meest complexe zakelijke omgevingen. Meer informatie over Hexnode UEM

Functies

  • App-beheer
ManageEngine Mobile Device Manager Plus is software voor grote ondernemingen voor het beheren van je iOS-, Android- en Windows-apparaat. Meer informatie over ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus is een oplossing voor het beheer van mobiele apparaten voor grote ondernemingen, waarmee bedrijven de kracht van mobiliteit kunnen benutten. Verbeter de productiviteit van medewerkers zonder concessies te doen aan de bedrijfsveiligheid met functies zoals beheer van mobiele apparaten, applicatiebeheer, e-mailbeheer en containerisatie van apparaten. MDM is beschikbaar als een on-premise- of cloudaanbieding en is ontwikkeld met het oog op gebruikerseisen en IT-beveiligingseisen. Meer informatie over ManageEngine Mobile Device Manager Plus

Functies

  • App-beheer
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • App-beheer
Maak gratis en binnen enkele minuten je eigen geweldige app!
Maak je eigen app met Appy Pie, de beste gratis DIY-bouwer voor mobiele apps. Maak gebruik van slepen en neerzetten om binnen enkele minuten een app te creëren. Er zijn geen coderingsvaardigheden vereist. Maak nu je app! Meer informatie over Appy Pie

Functies

  • App-beheer
InVision is het platform voor digitaal productontwerp dat bedrijven helpt met prototyping, app-ontwerp en samenwerking.
InVision is het platform voor digitaal productontwerp dat wordt gebruikt door organisaties met meer dan 5 miljoen gebruikers, waaronder 100% van de Fortune 100, om de beste klantervaringen ter wereld te creëren. Dit platform biedt ontwerptools en educatieve hulpmiddelen voor teams om elke fase van het productontwerpproces te navigeren, van het creëren van ideeën tot de ontwikkeling ervan. Meer informatie over InVision App

Functies

  • App-beheer
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • App-beheer
Syncfusion Essential Studio biedt meer dan 1600 softwarecomponenten en -frameworks voor het ontwikkelen van web-, mobiele en desktoptoepassingen.
Essential Studio Enterprise Edition van Syncfusion is een systeem van meer dan 1600 softwarecomponenten en -frameworks voor het ontwikkelen van web-, mobiele en desktoptoepassingen. De UI-besturingselementen zijn ontworpen om flexibel te zijn, geoptimaliseerd voor hoge prestaties en worden vertrouwd door meer dan de helft van de Fortune 500. Met Syncfusion in je toolkit kun je de creatie van elegante, moderne gebruikersinterfaces versnellen en veelgebruikte bestandsindelingen lezen en schrijven. Dit alles met de hulp van het toegewijde ondersteuningsteam van Syncfusion. Meer informatie over Essential Studio

Functies

  • App-beheer
Met Bizness Apps kunnen kleine bedrijven en partners mobiele oplossingen creëren die concurreren met grote merken.
Bizness Apps helpt kleine bedrijven om mobiele oplossingen te creëren die kunnen concurreren met grote merken. Dit platform voor het creëren van mobiele apps maakt het voor iedereen mogelijk om een mobiele app voor zijn bedrijf te maken. Met het partnerprogramma kunnen ondernemers en bureaus apps wederverkopen onder een whitelabel-oplossing. Meer informatie over Bizness Apps

Functies

  • App-beheer
Bouw rond de klant met AI-aangedreven apps om geweldige ervaringen te creëren.
Met het Salesforce Lightning Platform kun je snel apps voor ondernemingen bouwen waarmee je medewerkers kunt verbinden, klanten kunt betrekken, prestaties kunt volgen en alles kunt integreren. Het Lightning Platform is een enkel, verenigd ecosysteem van tools en services, waaronder Force, Heroku Enterprise en Lightning, wat de snelste en gemakkelijkste manier is om het voortouw te nemen in de app-revolutie. Bouw zelfs Android-apps en iOS-apps. Meer informatie over Salesforce Platform

Functies

  • App-beheer
Of je nu een BI-analist bent of een ontwikkelaar, mensen vertrouwen erop dat jij ruwe gegevens kunt omzetten naar krachtige inzichten.
Domo is de beste vriend van een BI-expert. Behoud je concurrentievoordeel door rechtstreeks verbinding te maken met relevante bedrijfsgegevens en krijg de juiste informatie in een oogwenk binnen handbereik. Maak rechtstreeks verbinding met elke gewenste gegevensbron om de rapportage te stroomlijnen. Je kunt je gegevens in een oogwenk combineren, opschonen en transformeren om binnen slechts een paar klikken inzichten te ontdekken. Visualiseer en deel gegevens binnen je gehele organisatie met gemak. Meer informatie over Domo

Functies

  • App-beheer
Wat ooit uren duurde, is nu een kwestie van minuten. Ontvang professionele mobiele apps om de mobiliteit en efficiëntie van buitendienstteams te verbeteren.
ProntoForms verandert vervelende papieren gegevensverzameling in gestroomlijnde mobiele workflows. Wat voorheen uren duurde, is nu een kwestie van minuten met het professionele platform. Verbeter de mobiliteit van je buitendienstteams en verhoog de efficiëntie. Stel hen in staat om rijke gegevens op betrouwbare wijze te verzamelen, zelfs wanneer de netwerkverbinding is verbroken. Bouw intuïtieve aangepaste apps voor de buitendienst die zich aanpassen als de informatie wordt ingevoerd. En krijg onmiddellijk de beschikking over je gegevens met naadloze integratie in je backoffice- of cloudsystemen. Meer informatie over TrueContext (formerly ProntoForms)

Functies

  • App-beheer
Pipeliner CRM stimuleert uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers via zijn verkoopvriendelijke interface, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement.
Pipeliner CRM stimuleert via zijn verkoopvriendelijke interface een uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers. Dankzij de uniforme navigatie en visuele aanpak kunnen gebruikers het systeem snel leren, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement. Gebruikers kunnen bovendien eenvoudig aanpassen wat ze zien, om het systeem af te stemmen op hun eigen situatie. Het administratieve backend van Pipeliner is ook visueel georiënteerd en gebruiksvriendelijk met slepen en neerzetten, regelspecifieke bewerking en andere niet-technische tools. Daarnaast bevat Pipeliner een toonaangevende mobiele CRM-app. Meer informatie over Pipeliner CRM

Functies

  • App-beheer
Met Fulcrum kunnen gebruikers met iOS en Android-apparaten mobiele enquêtes bouwen en implementeren.
Fulcrum, een product van Spatial Networks, is toonaangevende cloudgebaseerde software voor mobiele formulieren en een app voor gegevensverzameling waarmee organisaties aangepaste formulieren kunnen bouwen met behulp van een bouwer met slepen-en-neerzetten-functionaliteit. (Geen codering nodig.) Buitendienstmedewerkers verzamelen geo-tagged gegevens nauwkeurig en efficiënt met behulp van hun iOS- of Android-apparaten, met of zonder internetverbinding. Meer dan 47.000 organisaties in meer dan 180 landen gebruiken Fulcrum om hun workflows te stroomlijnen en de manier waarop ze hun gegevens gebruiken te optimaliseren. Meer informatie over Fulcrumapp.com

Functies

  • App-beheer
Miradore is een cloudgebaseerd MDM (Mobile Device Management)/UEM-platform (Unified Endpoint Management) dat een slimmere manier biedt om Android-, iOS-, macOS- en Windows-apparaten veilig te beheren.
EMM (Enterprise Mobility Management) verwijst naar het beheer van apparaten in een bedrijfsomgeving. Het belangrijkste doel is om ervoor te zorgen dat apparaten en gegevens beveiligd blijven, zelfs wanneer werknemers onderweg werken. Zorg ervoor dat zowel bedrijfsapparaten als persoonlijke apparaten op de juiste manier worden beheerd en beveiligd, zodat werknemers zich zonder onderbrekingen op hun werk kunnen concentreren. Aan de slag gaan is eenvoudig en gratis. Wanneer het nodig is kun je extra functies ontgrendelen met het betaalde abonnement. Meer informatie over Miradore

Functies

  • App-beheer
EZ Texting biedt de slimste, snelste, gemakkelijkste en meest betrouwbare manieren om verbinding te maken met je mobiele publiek.
Sinds 2004 heeft EZ Texting meer dan 160.000 klanten bediend en daarmee de standaard gezet voor zakelijk sms'en in de VS en Canada. Het cloudgebaseerde platform omvat bulk-sms, mms, afleveringsrapporten, herinneringscampagnes, tekstpeilingen, trefwoorden, tekstnummers en tekst-naar-vaste-lijn-mogelijkheden. EZ Textings-berichtenoplossingen helpen je om een betere klantenservice te bieden, communicatie te stroomlijnen, je leads te laten groeien en te voeden en je bereik te verbeteren. Verzend slimmer met EZ Texting. Meer informatie over EZ Texting

Functies

  • App-beheer
Jouw gemakkelijk te creëren, eenvoudig te verbinden systeem voor aangepaste mobiele bedrijfsformulieren en werkprocessen dat betrouwbaar en veilig is. Gebruik het Private Label!
Besteed minder tijd aan het leren en meer tijd aan het gebruiken. De aangepaste mobiele bedrijfsformulieren zijn eenvoudig te creëren, heel gemakkelijk te verbinden en zeer krachtig. Vraag naar de PRIVATE LABEL-versie. Met de functie voor slepen en neerzetten en vertrouwde ontwerptools voor Word en Excel kun je sneller aan de slag. Eindgebruikers waarderen de snelheid van een native app en de mogelijkheid om zonder verbinding OFFLINE te werken, waarbij zelfs hun volledige datalijsten worden bijgehouden, zoals cliënten en andere referentiegegevens. Geen programmeerervaring vereist. Meer informatie over Forms On Fire

Functies

  • App-beheer
Open-source digitale werkplekoplossing waarmee je je teams, tools en kennis met elkaar kunt verbinden.
eXo Platform is een open-source digitale werkplekoplossing. Met eXo Platform kun je je medewerkers, klanten en partners in realtime verbinden via een digitaal samenwerkingsplatform. Met eXo kun je je documenten organiseren, opslaan, delen en eraan samenwerken. eXo is een volledig functionele, op standaarden gebaseerde, uitbreidbare tool met een geweldig ontwerp. Meer informatie over eXo Platform

Functies

  • App-beheer
Controleren en beheren van mobiele en desktopapparaten in de cloud via een beveiligd dashboard.
Controleren en beheren van mobiele en desktopapparaten in de cloud via een beveiligd dashboard. Meer informatie over Cisco Meraki

Functies

  • App-beheer
CircleCI is een gedeeld platform voor CI/CD (continuous integration, continuous delivery, voortdurende integratie en voortdurende levering).
CircleCI is een gedeeld platform voor CI/CD (continuous integration, continuous delivery, voortdurende integratie en voortdurende levering) en de centrale hub waar code-ideeën werkelijkheid worden. Als een van de meest gebruikte DevOps-tools die meer dan 1 miljoen builds per dag verwerkt, heeft CircleCI unieke toegang tot gegevens over hoe engineeringteams werken en hoe hun code wordt uitgevoerd. Bedrijven zoals Spotify, Coinbase, Stitch Fix en BuzzFeed gebruiken de software om de productiviteit van het engineeringteam te verbeteren, betere producten vrij te geven en sneller op de markt te komen. Meer informatie over CircleCI

Functies

  • App-beheer
De app van Beekeeper vormt het enige contactpunt voor je personeel. Werknemers kunnen goed werk leveren en zich betrokken voelen.
Het mobiele platform van Beekeeper vormt het enige contactpunt voor je eerstelijnswerknemers. Met alle communicatie en tools op één plek kunnen frontline werknemers geweldig werk leveren en zich betrokken voelen. Het platform verhoogt ook de betrokkenheid, productiviteit en veiligheid. Dankzij een intuïtieve gebruikerservaring en naadloze integraties kunnen werknemers problemen sneller oplossen en efficiënter werken. Meer informatie over Beekeeper

Functies

  • App-beheer
Staffbase is het toonaangevende, multi-channel platform voor werknemerscommunicatie voor interne communicatieteams.
Staffbase is een communicatie- en mobiel intranetplatform voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Met behulp van een mobielgerichte benadering kunnen interne communicators al hun werknemers bereiken via meerdere kanalen zoals nieuwsfeeds, een mobiel magazine, berichtenfunctie en enquêtes. Communicators kunnen analyses en rapporten benutten voor werkelijk effectieve communicatie en de resultaten van hun werk kwantificeren voor belanghebbenden. Meer informatie over Staffbase

Functies

  • App-beheer
Vereenvoudig de belervaring van je klanten met een geavanceerde cloudgebaseerde oplossing voor oproepbeheer.
MyOperator is het eerste cloudgebaseerde oproepbeheersysteem in India dat bedrijven helpt de belervaring van klanten te vereenvoudigen met een geavanceerde cloudgebaseerde oplossing voor oproepbeheer. Enkele van de meest toonaangevende cloudgebaseerde telefonieoplossingen die door MyOperator worden aangeboden, zijn: gratis nummer; interactieve spraakherkenning; callcenter op afstand; oplossingen voor gemiste oproepen; virtuele telefoonnummers; Oproep maskeren oplossingen voor uitgaande gesprekken; bulk-sms. Momenteel heeft MyOperator een klantenbestand van meer dan 6000 bedrijven in meer dan 97 landen. Meer informatie over MyOperator

Functies

  • App-beheer
Sideline is het werknummer voor je smartphone. Het maakt gebruik van je bestaande provider, zodat je tweede nummer overal werkt waar jij aan het werk bent.
Voeg een gratis werknummer toe aan je smartphone met Sideline. Download de app, kies je nummer en je krijgt een tweede nummer dat net als je eerste werkt. In tegenstelling tot cloudgebaseerde of VoIP-telefoonsystemen werkt Sideline samen met je bestaande providernetwerk om dezelfde aantrekkelijke kwaliteit en betrouwbaarheid te bieden die je krijgt van je normale mobiele nummer. Met deze oplossing kun je ook gebruik maken van de minuten waarvoor je al betaalt (die waarschijnlijk onbeperkt zijn). Met Sideline kun je eindelijk stoppen met het gebruik van je persoonlijke nummer voor het werk. Meer informatie over Sideline

Functies

  • App-beheer
Verander mobiele telefoons in je zakelijke telefoonsysteem. Het enige wat je nodig hebt is een mobiele telefoon. Geen hardware, geen draden, geen ingewikkelde installatie.
Compleet telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Alle gebruikelijke functies van het PBX-/telefoonsysteem en meer, in een eenvoudig te gebruiken app op je mobiele telefoon. Ideaal voor bedrijven met 5 tot 100 werknemers met mobiele en externe medewerkers. Hou je cijfers bij, laat de vaste lijnen achterwege en bespaar veel. Meer informatie over Spoke Phone

Functies

  • App-beheer