376 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Eenvoudige en intuïtieve software voor kennisbeheer waarmee organisaties voor klantenservice productiever worden. Probeer SABIO gratis! Meer informatie over SABIO
Het op SaaS-gebaseerde SABIO haalt het meeste uit de kennis van je organisatie, omdat het eenvoudig te gebruiken, implementeren en beheren is. SABIO wikkelt een prachtige interface rond een volledig uitgeruste oplossing met CRM en ticketing-app-integraties en een API. Ontdek de kracht van eenvoud. Meer informatie over SABIO
Het op SaaS-gebaseerde SABIO haalt het meeste uit de kennis van je organisatie, omdat het eenvoudig te gebruiken, implementeren en beheren is. SABIO wikkelt een prachtige interface rond een volledig ui...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Kennisbankplatform dat het mogelijk maakt een helpcentrum te creëren via een interface voor eindgebruikers en meerdere integraties van derden. Meer informatie over Document360
Creëer, werk samen en publiceer een kennisbank voor self-service met dit gebruiksvriendelijke SaaS-platform voor documentbeheer. Onderhoud meerdere versies, profiteer van de markdown-editor en geavanceerde analyses, wees verzekerd van robuuste beveiliging en stem af met je merkidentiteit. Meer informatie over Document360
Creëer, werk samen en publiceer een kennisbank voor self-service met dit gebruiksvriendelijke SaaS-platform voor documentbeheer. Onderhoud meerdere versies, profiteer van de markdown-editor en geavanc...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt men...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksv...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- e...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven. Meer informatie over HelpCrunch
Gratis live software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + gerichte berichten (chat/e-mails) + ticketing voor middelgrote en grote ondernemingen. HelpCrunch is ontworpen voor teams in klantenondersteuning, verkoop en marketing bij SaaS-, e-commerce- en andere online bedrijven. Met HelpCrunch kun je meer leads verkrijgen en converteren en je klanten beter ondersteunen. Meer informatie over HelpCrunch
Gratis live software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + gerichte berichten (chat/e-mails) + ticketing voor middelgrote en grote ondernemingen. HelpCrunch is o...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis. Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn: Beheer van juridische zaken (materie) Document-/e-mailbeheer Kennisbeheer/zoeken Volg automatisch de ontwikkelingen van zaken. Bewaar documenten en e-mails veilig binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn: Beheer van juridische zaken (materie) Document-/e-ma...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbetere...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je mo...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Alles-in-één digitale werkplek en sociaal intranetplatform, ontworpen om naadloos samen te werken met de G Suite van Google. Meer informatie over Happeo
Het alles-in-één sociale en collaboratieve intranetplatform, speciaal ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven die werken met G Suite van Google. Het platform combineert intranet, samenwerking en sociale netwerken in één uniforme oplossing en wordt gebruikt door meer dan 300.000 mensen wereldwijd om de waarde van medewerkersbetrokkenheid te benutten. Happeo is bekroond vanwege zijn gebruiksvriendelijkheid, de beste werkplekintegratie en het moeiteloze implementatieproces. Bekijk de volledige demovideo of start een gratis proefversie! Meer informatie over Happeo
Het alles-in-één sociale en collaboratieve intranetplatform, speciaal ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven die werken met G Suite van Google. Het platform combineert intranet, samenwerking en ...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Het online communityplatform van InSided is daadwerkelijk SaaS: geen extra kosten of ontwikkelingsbronnen nodig, eenvoudig in te stellen en op te schalen. Meer informatie over inSided
Het inSided online communityplatform is specifiek ontworpen zodat je klanten moeiteloos antwoorden op hun vragen kunnen vinden, je klantenondersteuning en klantensucces kunt opschalen en je de self-service van klanten, retentie, productacceptatie en belangenbehartiging kunt vergroten. Help je klanten om anderen te helpen door hen de tools te geven voor effectieve self-service, leer door contact met hen op te nemen en verkrijg productinzichten om je te concentreren op wat echt belangrijk is: de tevredenheid van je klant. Meer informatie over inSided
Het inSided online communityplatform is specifiek ontworpen zodat je klanten moeiteloos antwoorden op hun vragen kunnen vinden, je klantenondersteuning en klantensucces kunt opschalen en je de self-ser...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Verbetert het kennisbeheer van een organisatie door bestaande bronnen en gebruikers op een eenvoudige, veilige en efficiënte manier met elkaar te verbinden. Meer informatie over Galisto
Galisto verbetert het kennisbeheer van elke organisatie. Het platform verbindt gebruikers met alle soorten informatie die beschikbaar zijn, maar normaal gesproken moeilijk te vinden zijn. Het platform biedt alle elementen om deze informatie te koppelen aan waardevolle kennis. Er kunnen externe partners worden geïntegreerd zonder de gegevensbeveiliging en privacy te verminderen. Galisto volgt een gedefinieerd kennisbeheerproces en is daarom het best voorbereid op dit belangrijke en groeiende deel van het werk van organisaties. Meer informatie over Galisto
Galisto verbetert het kennisbeheer van elke organisatie. Het platform verbindt gebruikers met alle soorten informatie die beschikbaar zijn, maar normaal gesproken moeilijk te vinden zijn. Het platform ...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Creëer en beheer op je eigen website en mobiele apps pagina's voor elk van je locaties op schaal. Meer informatie over Yext
Klanten en zoekmachines nemen elke dag beslissingen over jouw merk op basis van je waarderingen en beoordelingen. Als je deze belangrijke feiten niet actief beheert, kunnen een paar negatievelingen je sterrenbeoordelingen bovenmatig beïnvloeden. Yext Reviews helpt je bij het weergeven van de echte waardering van je merk door authentieke beoordelingen te genereren die rechtstreeks van je klanten komen. Meer informatie over Yext
Klanten en zoekmachines nemen elke dag beslissingen over jouw merk op basis van je waarderingen en beoordelingen. Als je deze belangrijke feiten niet actief beheert, kunnen een paar negatievelingen je ...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leid...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Krachtige helpdeskticketing met systeem voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand. Meer informatie over UseResponse
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan eenvoudig worden ingebed en geïmplementeerd. Meer informatie over UseResponse
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan eenvo...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Het cloudgebaseerde contentservicesplatform van Nuxeo met weinig code helpt je bij het bouwen van schaalbare, intelligente contenttoepassingen. Meer informatie over Nuxeo
Nuxeo, ontwikkelaar van het toonaangevende content services-platform, vindt ECM (Enterprise Content Management) en DAM (Digital Asset Management) opnieuw uit. Nuxeo heeft de manier waarop mensen met content en gegevens werken fundamenteel veranderd om nieuwe waarde uit digitale informatie te realiseren. Ondernemingen kiezen voor het cloudgebaseerde platform met weinig code van Nuxeo om intelligente contenttoepassingen te bouwen die klantervaringen en besluitvorming verbeteren, en producten sneller op de markt brengen. Meer informatie over Nuxeo
Nuxeo, ontwikkelaar van het toonaangevende content services-platform, vindt ECM (Enterprise Content Management) en DAM (Digital Asset Management) opnieuw uit. Nuxeo heeft de manier waarop mensen met co...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Forums zijn verleden tijd! Tribe is een cloudgebaseerd platform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt. Meer informatie over Tribe
Forums zijn verleden tijd! tribe is een cloudgebaseerd communityplatform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Gebruikers kunnen verkennen, volgen, vragen stellen, discussies en polls starten, stemmen, opmerkingen plaatsen en verschillende soorten content delen. Sluit je merk aan op software voor sociale netwerken. Het is volledig aanpasbaar en uit te breiden met apps, krachtige integraties en widgets. Meer informatie over Tribe
Forums zijn verleden tijd! tribe is een cloudgebaseerd communityplatform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discuss...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Met het bekroonde beveiligde platform kun je 30% meer uitwisselen met je 250+ medewerkers die niet aan een bureau werken. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met aangepaste integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resulta...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Documentenworkflow maakt gebruik van de veilige FileHold database voor documenten om de juiste documenten veilig onder de juiste mensen te verspreiden. Meer informatie over FileHold
Voor grote bedrijven; workflow is een onderdeel van FileHold software voor document- en archiefbeheer die ook moet worden gekocht. FileHold biedt een veilige, gecentraliseerde, audited, versie-gecontroleerde en doorzoekbare database voor documenten. Facturen, aankoopverzoeken, reiskosten, enz. kunnen uit de bibliotheek worden gehaald en in een revisie- of goedkeuringsproces worden geplaatst. Workflow wordt automatisch geactiveerd wanneer een document aan de bibliotheek wordt toegevoegd. Ondersteuning voor mobiele apparaten overal waar toegang is tot internet. Meer informatie over FileHold
Voor grote bedrijven; workflow is een onderdeel van FileHold software voor document- en archiefbeheer die ook moet worden gekocht. FileHold biedt een veilige, gecentraliseerde, audited, versie-gecontr...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
De kennisbanksoftware van ProProfs is ideaal voor het opzetten van een kennisbank, veelgestelde vragen, helpsites, documentatie, gebruikershandleidingen en meer. Meer informatie over ProProfs Knowledge Base
De eenvoudige, maar krachtige ProProfs kennisbanksoftware is ontworpen om bedrijven te helpen bij het maken van documentatie, een kennisbank, helpsites, veelgestelde vragen, gebruikershandleidingen en meer. De software bestaat uit ongeëvenaarde functies, slimme instellingen en integraties en is zeer effectief voor het verminderen van het aantal momenten van klantenondersteuning, het beheren van bedrijfskennis en het bieden van gemakkelijke toegang tot deze kennis. De software wordt gebruikt door organisaties over de hele wereld om hun organisatiedoelstellingen te bereiken. Meer informatie over ProProfs Knowledge Base
De eenvoudige, maar krachtige ProProfs kennisbanksoftware is ontworpen om bedrijven te helpen bij het maken van documentatie, een kennisbank, helpsites, veelgestelde vragen, gebruikershandleidingen en ...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Software voor collectiebeheer waarmee je je collecties kunt beheren, bewaren, exposeren, delen en digitaliseren. Meer informatie over Axiell Collections
Beheer uw museum- en archiefcollecties waar u ook bent met ons flexibele, intuïtieve en webgebaseerde collectiebeheersysteem. Axiell Collections is eenvoudig te gebruiken en is toegankelijk waar u ook bent, via een browser. Catalogiseer, beheer en organiseer uw collectie volgens industriestandaarden, publiceer uw collecties online en importeer, exporteer en rapporteer eenvoudig uw collectiegegevens. Meer informatie over Axiell Collections
Beheer uw museum- en archiefcollecties waar u ook bent met ons flexibele, intuïtieve en webgebaseerde collectiebeheersysteem. Axiell Collections is eenvoudig te gebruiken en is toegankelijk waar u ook ...
BEATFlow is een eenvoudig te leren en aanpasbaar workflowbeheersysteem. Het biedt een snel en duidelijk beeld van de lopende activiteiten. Meer informatie over BEATFlow
BEATFlow is een eenvoudig te leren en aanpasbaar workflowbeheersysteem. Het biedt een snel en duidelijk overzicht van de lopende activiteiten binnen het project, gepland aankomend werk en uitgebreide rapporten over de opdracht. BEATFlow is op maat gemaakt voor de financiële dienstverleningssector met meerdere gekoppelde automatiseringstools voor investeringsbankiers, vermogensbeheerders, hedgefondsen, private equity-bedrijven, adviesbureaus, banken en meer. Meer informatie over BEATFlow
BEATFlow is een eenvoudig te leren en aanpasbaar workflowbeheersysteem. Het biedt een snel en duidelijk overzicht van de lopende activiteiten binnen het project, gepland aankomend werk en uitgebreide r...
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent. Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence,...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards....
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloed...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om snelle...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Een bekroond LMS voor bedrijven die voor elk doeleinde online cursussen willen ontwikkelen in slechts een paar klikken, zelfs zonder ervaring.
Een bekroond, ideaal LMS-systeem voor boeiende online trainingen. Creëer met een paar klikken cursussen op een platform dat geschikt is voor zowel ervaren als onervaren en beginnende trainers. Combineert ondersteuning voor meerdere bestandstypen en multimedia (o.a. presentaties, video's, iFrame, SCORM) met eenvoud en een ondersteuningsteam dat altijd klaar staat. Wees de drijfveer achter de capaciteiten van je team.
Een bekroond, ideaal LMS-systeem voor boeiende online trainingen. Creëer met een paar klikken cursussen op een platform dat geschikt is voor zowel ervaren als onervaren en beginnende trainers. Combinee...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard.
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen.
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, I...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren....
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Het SAP Litmos-leerplatform stelt duizenden bedrijven wereldwijd in staat om in het moment trainingen te geven. Meer informatie op de website van Litmos.
Het SAP Litmos-leerplatform stelt duizenden bedrijven wereldwijd in staat om in het moment trainingen te geven. De oplossing bestaat uit een krachtig LMS, een handelsplatform en een contentrijke cursuscatalogus waarmee het hele leerprogramma moeiteloos kan worden beheerd, van systeemimplementatie en -integratie tot de doorlopende administratie. SAP Litmos stelt organisaties in staat om bedrijfstrainingen af te stemmen op de belangrijkste strategische doelen van het bedrijf.
Het SAP Litmos-leerplatform stelt duizenden bedrijven wereldwijd in staat om in het moment trainingen te geven. De oplossing bestaat uit een krachtig LMS, een handelsplatform en een contentrijke cursus...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
De eenvoudigste manier om je team te trainen en te laten groeien. Met Trainual hoef je niet langer na te denken over je bedrijf.
Eenvoudige, schaalbare online trainingshandleidingen voor snelgroeiende bedrijven. Je kunt op één plek processen, beleidsregels, rollen en verantwoordelijkheden documenteren, vervolgens de onboarding en training automatiseren, en tegelijkertijd een basis ontwikkelen om sneller te schalen. Ideaal voor bedrijven met meer dan 10-500 werknemers die systemen en processen willen documenteren, stapsgewijze workflows definiëren, grijze gebieden tussen rollen elimineren en ervoor zorgen dat training elke keer consistent wordt uitgevoerd.
Eenvoudige, schaalbare online trainingshandleidingen voor snelgroeiende bedrijven. Je kunt op één plek processen, beleidsregels, rollen en verantwoordelijkheden documenteren, vervolgens de onboarding e...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
KnowledgeOwl is gebruiksvriendelijk en eenvoudig bij te werken en haalt de complicaties uit het opbouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en personeel.
KnowledgeOwl is overzichtelijk, eenvoudig en intuïtief, en zorgt voor het ongecompliceerd bouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en medewerkers. Geen afleiding of omslachtige instellingen - simpelweg no-nonsense op kennis gebaseerde software die erop is gericht kennisbehoud en klanttevredenheid te verbeteren. En indien nodig is het ondersteuningsteam beschikbaar om optimaal gebruik te kunnen maken van het KnowledgeOwl-abonnement.
KnowledgeOwl is overzichtelijk, eenvoudig en intuïtief, en zorgt voor het ongecompliceerd bouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en medewerkers. Geen afleiding of omslachtige instelli...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Veilige software voor kennisbeheer waarmee teams van elke omvang inhoud kunnen maken, delen, uploaden en er samen aan kunnen werken.
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle soorten media (waaronder video), zodat teams informatie sneller kunnen vinden en erop kunnen reageren. Bloomfire wordt gebruikt door honderdduizenden werknemers bij toonaangevende bedrijven zoals Capital One, Southwest Airlines, FedEx en HomeAway om de productiviteit van het team te verhogen, weloverwogen beslissingen te nemen en goede resultaten te behalen.
Bloomfire is de toonaangevende interne kennisbeheersoftware. Via het platform kunnen teams snel en veilig informatie delen in een dynamische, sociale omgeving. De AI-gestuurde zoekopdracht scant alle s...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Quip combineert documenten, spreadsheets en een chatfunctie in één goed georganiseerde ervaring.
Centraliseer en organiseer het werk van je team, zodat je op één en dezelfde plek kunt creëren en communiceren. Maak en deel documenten, beheer projecten en blijf bij elke stap onderling in contact. Quip combineert documenten, spreadsheets, taken en een chatfunctie in één naadloze ervaring. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld, waaronder Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip.
Centraliseer en organiseer het werk van je team, zodat je op één en dezelfde plek kunt creëren en communiceren. Maak en deel documenten, beheer projecten en blijf bij elke stap onderling in contact. Qu...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven me...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal ...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
livepro is speciaal ontworpen kennisbeheer voor de klantervaring. Levert antwoorden in plaats van documenten - ongeacht welk kanaal er wordt gebruikt.
livepro is speciaal ontworpen kennisbeheer voor de klantervaring. Dit platform is gericht op het leveren van antwoorden aan medewerkers - geen lange en complexe documenten. Dit wordt mogelijk gemaakt door de krachtige functionaliteiten van livepro, zoals zoeken en eenvoudig te volgen procesbegeleiding. livepro vereist vrijwel geen training en maakt je medewerkers tot experts, wat betekent dat het vertrouwen van het personeel en de klanttevredenheid stijgen, terwijl de kosten voor AHT en training worden verlaagd.
livepro is speciaal ontworpen kennisbeheer voor de klantervaring. Dit platform is gericht op het leveren van antwoorden aan medewerkers - geen lange en complexe documenten. Dit wordt mogelijk gemaakt...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent w...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
SkyPrep is gespecialiseerd in het automatiseren en overzetten van elk aspect van je medewerkerstraining naar een online platform, eenvoudig en zonder gedoe.
SkyPrep is gespecialiseerd in het automatiseren en overzetten van elk aspect van je medewerkerstraining naar een online platform, eenvoudig en zonder gedoe. Naast de eenvoudige interface biedt het een modern ontwerp dat volledig aanpasbaar is, voor een zeer persoonlijke en dynamische online trainingsomgeving. In aanvulling op een intuïtief en strak design biedt het pakket uiteenlopende functies. Onder andere de mogelijkheid om elk bestandstype te uploaden, assessments te maken en krachtige rapportages uit te voeren.
SkyPrep is gespecialiseerd in het automatiseren en overzetten van elk aspect van je medewerkerstraining naar een online platform, eenvoudig en zonder gedoe. Naast de eenvoudige interface biedt het een ...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Open-source digitale werkplekoplossing waarmee je je teams, tools en kennis met elkaar kunt verbinden.
eXo Platform is een open-source digitale werkplekoplossing. Met eXo Platform kun je je medewerkers, klanten en partners in realtime verbinden via een digitaal samenwerkingsplatform. Met eXo kun je je documenten organiseren, opslaan, delen en eraan samenwerken. eXo is een volledig functionele, op standaarden gebaseerde, uitbreidbare tool met een geweldig ontwerp.
eXo Platform is een open-source digitale werkplekoplossing. Met eXo Platform kun je je medewerkers, klanten en partners in realtime verbinden via een digitaal samenwerkingsplatform. Met eXo kun je je d...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedri...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Software voor documentbeheer in de cloud en op locatie. Veilig documenten opslaan en doorzoeken. Geen licenties van derden vereist.
EisenVault digitaal documentbeheersysteem is ontworpen met behulp van moderne, open architectuur. Webgebaseerde gebruikersinterface is modern en gebruiksvriendelijk, waardoor de leercurve wordt verkort. Beschikbaar als een mobiele app voor zowel iOS- als Android-gebruikers, waardoor toegang wordt ondersteund vanaf elke locatie. Functionaliteiten omvatten workflows op meerdere niveaus, optische tekenherkenning, aangepaste metagegevens, zoeken in volledige tekst en meer. Integreert met Microsoft Office (inclusief Outlook) en met Gmail.
EisenVault digitaal documentbeheersysteem is ontworpen met behulp van moderne, open architectuur. Webgebaseerde gebruikersinterface is modern en gebruiksvriendelijk, waardoor de leercurve wordt verkort...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Software voor offerteaanvragen die het responsproces verbetert door samenwerking, gecentraliseerde content en rapportage.
De cloudgebaseerde software van RFPIO helpt bij het stroomlijnen van het offertebeheer in het responsproces voor offerteaanvragen. De oplossing automatiseert import- en exportfuncties, centraliseert content en vergemakkelijkt de samenwerking tussen stakeholders. Een dynamische antwoordbibliotheek ondersteund door een intelligent aanbevelingssysteem biedt gecentraliseerde content en een centraal punt voor samenwerking. Dankzij integraties met technologie kunnen teams onmiddellijk verbinding maken met mensen en content, en rapporten en dashboards geven duidelijk inzicht in de voortgang van de offerte.
De cloudgebaseerde software van RFPIO helpt bij het stroomlijnen van het offertebeheer in het responsproces voor offerteaanvragen. De oplossing automatiseert import- en exportfuncties, centraliseert co...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken.
HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Kennisbanksoftware ontworpen om ondersteuning te verminderen. Volledig aan te passen aan je merk, inclusief analytics, Instant Intelligent Search, meerdere talen.
Helpjuice is HET kennisbankplatform dat door duizenden bedrijven wordt gebruikt om ondersteuning te verminderen en kennis intern te delen. - Volledig aan te passen aan je merk, en je wordt zelfs geholpen met het aanpassen van de kennisbank zodat hij tot in de puntjes perfect is. Zeg vaarwel tegen KB's die niet echt voelen alsof ze van jou zijn. - Instant Intelligent Search levert de JUISTE resultaten op bij de eerste keer typen. - Geavanceerde analyses geven je het juiste inzicht in je KB en hoe je dit kunt verbeteren. - Andere functies zijn bijvoorbeeld meertalig, SSO, aangepast domein, API.
Helpjuice is HET kennisbankplatform dat door duizenden bedrijven wordt gebruikt om ondersteuning te verminderen en kennis intern te delen. - Volledig aan te passen aan je merk, en je wordt zelfs geh...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Het Thought Industries-platform helpt lerende bedrijven om inkomsten te vergroten en hun online trainingsactiviteiten te schalen.
Thought Industries stimuleert het leren met hun toonaangevende platform. Stimuleer de betrokkenheid en verhoog de productacceptatie met interactieve cursussen, webinars, evenementen, beoordelingen, meldingen voor leerlingen en op stimulansen gebaseerde training. Thought Industries beschikt over een bibliotheek met krachtige, gebruiksvriendelijke tools waarmee organisaties hun bedrijf kosteneffectief kunnen schalen en met klanten kunnen communiceren gedurende hun gehele levenscyclus. Allemaal vanuit één robuust platform.
Thought Industries stimuleert het leren met hun toonaangevende platform. Stimuleer de betrokkenheid en verhoog de productacceptatie met interactieve cursussen, webinars, evenementen, beoordelingen, mel...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van alles wat er in je bedrijf speelt. De tools laten je weten wat je medewerkers doen en welke problemen ze ondervinden. Je kunt elk onderdeel van je bedrijf bijhouden, van de tijd die door je team wordt besteed en hun werklast tot de totale kosten en facturen voor klanten.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van al...
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Samenwerkingstools
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Contentbeheer

Kopersgids voor Kennismanagement software

Wat is kennismanagement software?

Kennismanagement software is een gecentraliseerde, doorzoekbare opslagplaats voor digitale documenten, zoals PDF, docs, spreadsheets, presentaties, audio en video. Het stelt gebruikers in staat om zakelijke informatie, strategieën en ideeën vast te leggen, te bewaren, te organiseren en te delen. Het biedt een self-serviceportal voor het intern en extern delen van informatie met klanten of opdrachtgevers.

Organisaties kunnen de software gebruiken voor verschillende activiteiten, zoals training, het aanleren van best practices voor processen en projecten en het opstellen van FAQ's.

De voordelen van kennismanagement software

Kennismanagement software stelt organisaties in staat om de kennis die medewerkers met tijd en ervaring hebben opgedaan te behouden en te delen met anderen. Hieronder volgt een lijst van de voordelen van het gebruik van deze software:

  • Verbeteren van training van werknemers: de oplossing helpt bedrijven bij het documenteren van informatie, zoals sectorkennis, vaardigheden van werknemers en best practices. Het opslaan van deze gegevens op een self-serviceportal maakt het gemakkelijk voor werknemers om te leren van collega's en sectorleiders. De tool kan ook snel nieuwe medewerkers onboarden, omdat zij dan over alle trainingsmiddelen beschikken.
  • Versnellen van de toegang tot informatie: de uitgebreide kennisbank maakt het medewerkers gemakkelijk om snel een antwoord te vinden op hun vragen. De database kan ook gedeeld worden met klanten en opdrachtgevers in de vorm van een FAQ-portaal. De software zorgt ervoor dat de antwoorden consistent en accuraat zijn en dat de reactietijd kort is.
  • Efficiëntere probleemoplossing: de software maakt het mogelijk om trends in de problemen/vragen van klanten en medewerkers te volgen en te monitoren. Deze trends kunnen helpen problemen te elimineren, waardoor er uiteindelijk op de lange termijn tijd en geld wordt bespaard.

Algemene functies van kennismanagement software

  • Kennisbasisbeheer: het aanmaken en opslaan van documenten in een gecentraliseerde database die werkt als een georganiseerde opslagplaats voor het ophalen van kennis.
  • Zoeken in volledige tekst: het zoeken naar specifieke trefwoorden in hele documenten, niet alleen in beperkte delen.
  • Toegangscontroles: het definiëren van toegangsniveaus voor verschillende bestanden en mappen. Wijs verschillende machtigingen toe aan gebruikers binnen de organisatie.
  • Catalogiseren: het indelen van documenten op basis van vergelijkbare tags en trefwoorden.
  • Samenwerking: het samenwerken aan projecten door realtime informatie te delen met collega's.
  • Contentbeheer: het creëren, leveren en beheren van informatie in meerdere formaten, binnen een collaboratieve omgeving.
  • Discussieborden: het stellen van vragen en delen van ideeën via online forums of groepen.
  • Self-serviceportal: het verkrijgen van toegang tot de kennisbank, discussieborden en ondersteunende tools, zoals een berichtendienst en een tickettracker, op één enkel platform.
  • Tekstbewerking: het in staat stellen van gebruikers om teksten te bewerken vanuit de toepassing via een ingebouwde editor.

Overwegingen bij de aankoop van kennismanagement software

  • Bedrijfsdoelstellingen op elkaar afstemmen: elke leverancier biedt verschillende functies voor verschillende zakelijke behoeften. Sommige oplossingen zijn ontworpen als helpdesk voor de klant, terwijl andere zijn ontworpen als hulpmiddel voor samenwerking bij het beheren van ideeën en projecten. Maak alvorens een oplossing aan te schaffen een lijst van de zakelijke behoeften en stem deze af op de functies van de software. Maak ook een roadmap om de software te integreren in de processen en informatiesystemen.
  • Het waarborgen van gegevensbeveiliging en privacy: dit is van vitaal belang, dus controleer waar de gegevens worden gehost en welke veiligheidsmaatregelen nodig zijn om ze te beschermen. Er kan ook voor gekozen worden om in de cloud te implementeren (waar de gegevens worden gehost op servers van derden/leveranciers) of on-premises (gehost op eigen servers). Bekijk de maatregelen voor beide opties en beoordeel welke optie bij het bedrijf past. Controleer ook of de beveiligingsleverancier voldoet aan de eisen van de certificering.
  • Beoordelen van de totale softwarekosten: de prijs van de software varieert van gratis tot een paar honderd dollar. Om te voorkomen dat er te veel wordt betaald voor of te weinig gebruik wordt gemaakt van de software, moet ervoor gezorgd worden dat het gekozen tariefplan alle functies bevat om aan de basisbehoeften te voldoen. Het is mogelijk dat sommige van de geavanceerde functies of de volledige suite niet nodig zijn, waardoor de softwarekosten lager uitvallen. Maak ook gebruik van de gratis proefversies en demo's om de oplossingen die op de shortlist staan beter te kunnen beoordelen.
  • Gebruik van AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) vergroten om informatie te filteren: aanbieders van kennismanagement software maken gebruik van AI om content per categorie te autotaggen, waardoor het indexeren van de zoekresultaten efficiënter wordt. Ze gebruiken ook AI om automatisch content aan te bevelen wanneer gebruikers vragen in de ingebouwde zoekbalk, live chat of e-mail typen. Dit helpt ze om op het juiste moment relevante informatie te ontdekken.
  • Compatibiliteit met mobiele apparaten: zestig procent van de werknemers gebruikt mobiele apps voor werkgerelateerde taken en 71 procent besteedt meer dan twee uur per week aan het raadplegen van bedrijfsinformatie op mobiele telefoons. Op basis van deze trend bieden leveranciers van kennismanagement software mobiele apps voor Android- en iOS-apparaten aan, om ervoor te zorgen dat gebruikers toegang hebben tot informatie op smartphones zonder daarbij compromissen te hoeven sluiten.