Filterresultaten (42)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Prijsopties
42 resultaten
Een compleet systeem om bedrijfsregels vast te leggen en offertes en andere productgerelateerde documenten te genereren en verspreiden.
Meer informatie over Merkato
Merkato is zeer gebruiksvriendelijk en verrassend eenvoudig in gebruik. De software zit boordevol slimme, gebruikersgerichte functies. De gebruikersinterface is strak en adaptief. De gebruiker ziet op elk moment wat hij nodig heeft. Vanwege deze en vele andere moderne opties, zijn implementatietijden zeer kort.
Wijzigingen aanbrengen in regels of layout is geen probleem. Het gebruik van slepen en neerzetten en kopiëren en plakken vanuit Excel en vele andere slimme functies, wijzigingen en verbeteringen zijn leuk om te implementeren.
Meer informatie over Merkato
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.
Het CRM-systeem van monday.com kan het invoeren van je bestellingen een stuk eenvoudiger maken. Importeer je gegevens rechtstreeks in monday.com vanuit Excel of welke software je momenteel ook gebruikt. Registreer en deel moeiteloos een prognosewaarde, voeg aangepaste automatiseringen en integraties toe, en laat de sjabloon de rest doen. Voeg je actiepunten toe, herschik ze op basis van prioriteit en maak een database op maat die aan je behoeften voldoet.
Meer informatie over monday.com
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad.
Meer informatie over QuickBooks eCommerce
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Dit platform maakt EDI een pijnloze ervaring. Inclusief EDI-vertaler, handelsnetwerk (VAN), ERP-integratie, integratie met handelspartners en ondersteuning.
TrueCommerce EDI-oplossingen is de enige EDI-provider met een platform dat echt alles-onder-één-dak biedt met alles wat je bedrijf nodig heeft voor EDI-naleving. Betaalbaar, robuust en gebruiksvriendelijk. Het kernsoftwareproduct, TrueCommerce EDI-transactiemanager, ondersteunt moeiteloos elke handelspartner die ANSI ASC X12 EDI-normen gebruikt en zet zakelijke documenten zoals inkooporders en facturen om naar een EDI-conform formaat.
Meer informatie over TrueCommerce EDI Solutions
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Square for Retail biedt alle tools om vlot te verkopen met een POS, online store, voorraad, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd.
Square for Retail biedt alle tools die je nodig hebt om vlot te verkopen met software, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd. Verkoop naadloos in de winkel en online met een geïntegreerde online store. Handel binnen enkele seconden verkopen af met de gebruiksvriendelijke POS voor iPad. Volg en verplaats inventaris op meerdere locaties en krijg inzicht in je winstmarge. Beheer je medewerkers met tijdkaarten. Voeg inventaris toe vanuit je POS en maak direct klantprofielen. Genereer en print streepjescodelabels. Ga gratis aan de slag.
Meer informatie over Square for Retail
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Orderbeheersoftware voor kleine en middelgrote verhuurbedrijven.
Booqable is alles-in-één verhuursoftware voor kleine en middelgrote verhuurbedrijven. Met een intuïtief systeem voor orderbeheer, online store en iOS-app krijg je alles wat je nodig hebt om boekingen te accepteren en je dagelijkse taken efficiënter te beheren. Sluit je aan bij meer dan 3000 bedrijfseigenaren die al bestellingen beheren en betere verhuurervaringen bieden met Booqable. Boek een persoonlijke demo of start vandaag nog een gratis proefversie.
Meer informatie over Booqable
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren.
Meer informatie over DEAR
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
Voorraad- en orderbeheer in realtime.
KENMERKEN:
Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's.
Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items).
Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie.
Meer informatie over ERPAG
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing.
Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen.
Meer informatie over Sage 100
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Brightpearl is een compleet orderbeheersysteem waarmee omnichannel detailhandelaars en groothandels hun bestellingen in realtime kunnen beheren.
Brightpearl is ontworpen voor gevestigde omnichannel detailhandelaars en groothandels voor het automatiseren van hun orderbeheer. Het consolideert bestellingen van alle online/offline kanalen van je detailhandel in één interface en helpt je bij het in realtime beheren van je voorraad, bestellingen, inkoop, boekhouding, CRM, POS en orderverwerking. Het biedt je ook een diepgaand inzicht in de winstgevendheid van producten, klanten, kanalen en leveranciers. Volledig geïntegreerd met belangrijke e-commerceplatforms en marktplaatsen.
Meer informatie over Brightpearl
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces.
Meer informatie over Procurify
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Een volledige front-end oplossing voor orderinvoer, inkoop en voorraadbeheer voor boekhoudplatforms.
Houd toezicht op en beheer elke fase van het distributieproces. SalesPad is de ultieme tool voor distributie- en productiebedrijven. Verwerk bestellingen nauwkeuriger en efficiënter, met volledig inzicht in elke stap van je workflow. Vereenvoudig de werkzaamheden van je klantenservice en verkopers door informatie binnen handbereik te brengen met krachtig zoeken in Excel-stijl.
Meer informatie over Cavallo SalesPad
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
De eenvoudigste omnichanneloplossing die de combinatie van prijsopgave (CPQ), e-commerce en volledige verkoopactivering combineert.
Verenia is een oplossing voor het configureren van prijsoffertes (CPQ) en e-commerce voor bedrijven in alle sectoren, zowel middelgrote als grote ondernemingen. Het biedt foutloze offertes voor eenvoudige en complexe configuraties, beheert prijsniveaus en kortingen, verkort de verkoopcyclustijd en moderniseert het verkoopproces.
Verenia bespaart bedrijven duizenden in frontoffice-kosten door hun orderinvoerprocessen te stroomlijnen. Vertrouwd door bedrijven zoals Yamaha Motors, Bennington Marine, Yates en RenewAire.
Meer informatie over Verenia CPQ
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op.
Meer informatie over eBuyerAssist Platform
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Cloudgebaseerde software voor verkooppunten, met toegang tot krachtige tools voor bedrijfsvoering en analyse. Eenvoudig te gebruiken, eenvoudig te installeren.
Poster is een tablet- en browsergebaseerde software voor verkooppunten, zoals cafés, restaurants en winkels. Dankzij de veelzijdige POS (Point of Sale)-app van Posters kan de klantenservice worden gestroomlijnd: bestellingen worden rechtstreeks naar de keuken gestuurd, obers kunnen rechtstreeks aanbiedingen en kortingen toepassen en alle gegevens worden onmiddellijk verwerkt. Voor alle bestellingen toegang tot statistieken en rapportages via de beheerconsole of de Poster Boss-app. Installeer het binnen 15 minuten en begin meteen met geld en tijd te besparen.
Meer informatie over Poster POS
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Webgebaseerde software voor multichannel orderverwerking waarmee e-commerceverkopers van elke omvang meer kunnen verkopen.
Unicommerce is marktleider in de Indiase e-commercesector op het gebied van orderverwerking. Miljardenbedrijven als Snapdeal, Jabong, Myntra en honderden verkopers gebruiken Unicommerce al om de backend van e-commerce te beheren.
Verkopen op meerdere marktplaatsen en winkelwagens tegelijk is zeer eenvoudig met Unicommerce in de backend. Elk aspect van complete orderverwerking, inclusief inkoop, leveranciers, voorraad, magazijnen, doorverkoopzendingen en retourzendingen kan worden beheerd en geautomatiseerd met Unicommerce.
Meer informatie over Unicommerce
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Conexiom is de complete oplossing waarmee je handmatige orderverwerking kunt uitschakelen.
Een leverancier van echte automatisering.
Conexiom is een SaaS-platform dat de complete automatiseringsoplossing voor verkooporders levert waardoor je handmatige orderverwerking kunt uitschakelen.
Conexiom heeft als leverancier een uniek aanbod van echte automatisering: 100% gegevensnauwkeurige, contactloze orderverwerking, waarbij alle bestellingen voor de complete oplossing worden geautomatiseerd.
Fabrikanten en distributeurs gebruiken Conexiom om hun middelen opnieuw in te zetten voor activiteiten die de klantervaring verbeteren, een grotere winstgevendheid opleveren en de ordercyclustijd versnellen om hun concurrentievoordeel te behouden.
Meer informatie over Conexiom
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
OnPrintShop IT-partner voor je printbedrijf. Het begrijpt de uitdagingen van PSP's en automatiseert afdrukprocessen, waardoor de omzet toeneemt.
Dit platform biedt end-to-end oplossingen met print-e-commerce, veelzijdige ontwerpstudio's, orderbeheer om de verkoop te verhogen en de kosten te verlagen. Omdat dit platform samenwerkt met PSP's (MKB tot wereldwijd de grootste drukkerijen), begrijpt het hoe complex het is om meerdere producten en verkoopkanalen te beheren. Het platform heeft oplossingen ontworpen, met name voor commerciële, handels-, fotoboek-, promotionele en grootformaatdrukkerijen. Zowel het platform als je IT-partners zijn op de hoogte van de nieuwste technologieën en bieden gepersonaliseerde ondersteuning, belangrijke redenen voor het succes van de klant.
Meer informatie over OnPrintShop
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
100% cloudgebaseerde ERP, $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Verkoop, inkoop, voorraad, boekhouding en meer. Gratis mobiele app en berichtendienst.
100% cloudgebaseerd programma voor bedrijfsvoering. Biedt alles wat je nodig hebt voor het beheren van voorraad, productie, verkoop, inkoop, boekhouding en loonadministratie. Kies welke modules je wilt gebruiken en ontwerp je aangepaste werkstroom. Gebruik alle functies altijd en overal online. Betaalbare prijs - $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Geen extra kosten voor implementatie, upgrades of onderhoud. Begin vandaag nog met je gratis proefversie!
Meer informatie over ECOUNT
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
SAP Business ByDesign is een complete en aanpasbare on-demand bedrijfsoplossing die is ontworpen om de kernactiviteiten van middelgrote bedrijven te integreren en te stroomlijnen. De oplossing ondersteunt financiële rapportage, CRM, human resources management, supply chain management, projectmanagement, leveranciersrelatiebeheer en nalevingsbeheer.
Meer informatie over SAP Business ByDesign
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Verbind alle verkoopkanalen en beheer vanaf één plek het verzendproces en de voorraad. Ideale oplossing voor multichannel online verkopers.
Integreer alle verkoopkanalen en beheer je bestellingen met Multiorders, software voor verzending en voorraadbeheer via meerdere kanalen - een perfecte oplossing voor workflowoptimalisering. Verbind al je koeriersdiensten en druk etiketten af met slechts één klik, beheer prijzen en voorraadniveaus van alle verkoopkanalen vanuit één en dezelfde plek. Beschikbare USPS Commercial Plus-prijzen. Integreer Amazon, Ebay, Etsy, Shopify, Woocommerce, Bigcommerce, SquareSpace en andere verkoopkanalen. Beste oplossing voor online verkopers.
Meer informatie over Multiorders
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
NuORDER is de toonaangevende groothandeloplossing voor merken die hun activiteiten willen stroomlijnen, hun verhaal willen vertellen en meer producten willen verkopen.
NuORDER is het toonaangevende e-commerce-platform voor groothandel dat merken en retailers helpt samen te groeien en te winnen.
Merken gebruiken NuORDER om een naadloos, meer op samenwerking gericht groothandelproces te bieden, waarbij kopers door producten kunnen browsen, assortimenten visueel kunnen plannen en in realtime slimmere aankopen kunnen doen. NuORDER verbindt meer dan 2000 merken en 500.000 detailhandelaars.
Meer informatie over NuORDER
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Sofon helpt verkoopmedewerkers om klantvereisten eenvoudig en snel te vertalen naar foutloze professionele voorstellen en offertes.
Sofon is een oplossing voor verkoopautomatisering die het verkoopproces van klantspecifieke producten of diensten vereenvoudigt, versnelt en verbetert. Sofon helpt verkoopmedewerkers om klantvereisten eenvoudig en snel te vertalen naar foutloze professionele voorstellen en offertes. Offertes kunnen automatisch worden omgezet in productieorders. Sofon begeleidt de verkoop om het beste product te kiezen dat voldoet aan de behoeften van de potentiële koper en om hen te helpen bij een aankoopbeslissing.
Meer informatie over Sofon Guided Selling
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Consolidatie van belangrijke operationele processen van bestellen, inventaris,
klantenbeheer, facturering, uitvoering en rapportage.
Krachtig, flexibel B2C- en B2B-orderbeheer waarmee bedrijven die meer dan 3 miljoen dollar genereren hun bedrijf eenvoudig en efficiënt kunnen beheren. Orderbot biedt een naadloze stroom functies met één gecentraliseerd platform voor multi-inventaris, multichannel operationeel management. Eenvoudig te integreren met verzendproviders, betalingsverwerkers, marktplaatsen, EDI- en e-commerceplatforms, waaronder Shopify, Magento, BigCommerce en Workarea (voorheen WebLinc Commerce Platform).
Meer informatie over Orderbot
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Solid Commerce biedt één platform waarmee middelgrote online detailhandelaren op meerdere marktplaatsen kunnen verkopen (Amazon en 15+ andere).
Solid Commerce biedt één alles-in-één platform waarmee middelgrote online detailhandelaars hun volledige aanbiedingen, prijzen, inventaris, bestellingen en verzendingen op meerdere marktplaatsen (Amazon, Jet, Walmart, eBay en meer dan 15 andere) en websites kunnen beheren. Met 1 platform kunnen merken en detailhandelaars hun online bestelproces stroomlijnen, alle verzendlabels van de grote vervoerders afdrukken en meerdere dropshipping-partners integreren met meerdere e-commercekanalen. Startprijs: $ 399 per maand.
Meer informatie over Solid Commerce
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Fabric helpt merken en detailhandelaren te groeien met moderne commerciële infrastructuur, tools en technologie.
Fabric is het headless handelsplatform dat speciaal is ontworpen voor groei. Klanten zoals BuildDirect, Juicy Couture en GNC vertrouwen op Fabric vanwege het open en modulaire ontwerp waarmee ze binnen enkele weken live kunnen zijn zonder opnieuw te hoeven platformen. Fabric is een force multiplier voor detailhandelaren en bestaande technologie-investeringen waarvan is bewezen dat het de digitale omzet tot 3x verhoogt. Fabric wordt ondersteund door Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa en BC Partners.
Meer informatie over fabric
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Lever vlekkeloze verkoopervaringen van offerte tot bestelling. Uniforme configuratie en offertes voor Microsoft Dynamics 365 en Salesforce.
e-Con helpt bedrijven om op maat gemaakte producten en diensten eenvoudig en nauwkeurig te verkopen. Ongeacht het aantal opties of variaties, de krachtige tools voor begeleide verkoop, API-integraties, calculators en het systeem voor regels produceren foutloze, visueel aantrekkelijke voorstellen die voldoen aan de behoeften van de klant.
Het is een tool voor offerte-tot-bestelling die front- en backoffice-gegevens in realtime synchroniseert. Sluit je aan bij meer dan 500 klanten die met plezier Salesforce en Dynamics met e-Con CPQ gebruiken.
Meer informatie over eCon for Dynamics AX NAV & CRM
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Bit2win CPQ stelt verkooporganisaties in staat om het maken en vastleggen van offertes en bestellingen te automatiseren en optimaliseren. Systeemeigen gebouwd op Salesforce.
Bit2win CPQ stelt verkoop, partners en klanten in staat om complexe producten/diensten te configureren, nauwkeurige offertes te leveren en slimmere deals te creëren met de meest bijgewerkte product- en prijsinformatie. Bit2win, ontworpen voor ondernemingen die digitaal gaan en verkoop- en offerteprocessen willen automatiseren, ondersteunt de verkoop van tastbare goederen en abonnementen, terugkerende en op gebruik gebaseerde prijzen, bundels en wijzigingen van bestaande servicecontracten, en biedt uitmuntende out-of-the-box prijsfunctionaliteit.
Meer informatie over bit2win CPQ
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Marktplaatsoplossing waarmee bedrijven whitelabel online stores kunnen bouwen, bestellingen kunnen volgen en leveringsnetwerken kunnen beheren.
Je merk. Jouw bedrijf. Groei met Redbox, een krachtig online bestel- en bezorgplatform dat veel modellen ondersteunt.
Online marktplaatsen:
met Redbox kun je gemakkelijk een online marktplaats samenstellen van vele handgekozen verkooppunten.
Merkeigen e-commerce:
Redbox kan ook gebruikt worden om een app speciaal voor jouw merk aan te sturen.
Het draait niet alleen om eten:
Redbox is er om alles wat je moet leveren aan te sturen. Dankzij integraties in leveringsnetwerken en dispatchsystemen kunnen je producten in beweging komen.
Meer informatie over Redbox
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
App voor het bestellen van catering die volledig in de browser werkt. Geen app en daarom is er geen account vereist.
App voor het bestellen van catering die volledig in de browser werkt. Geen app en daarom is er geen account vereist.
Meer informatie over Scanfie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Cloudgebaseerde bedrijfsbeheersoftware voor online verkopers die hun dagelijkse processen willen beheersen.
Breng al je belangrijkste bedrijfsfuncties samen in één applicatie die op elk apparaat draait, en beheer je orderverwerking, klantcommunicatie, financiën, inkoop en al je verschillende kanalen en marktplaatsen.
Khaos Control Cloud is een browsergebaseerde ERP-toepassing waarmee multichannel retailers in het MKB die zich inzetten voor groei hun merken snel en duurzaam kunnen ontwikkelen, zonder een stevige initiële investering in hardware en software te hoeven doen.
Meer informatie over Khaos Control Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Onsight helpt groothandelaren, distributeurs en fabrikanten om de orderinvoer voor hun externe verkoopteams te versnellen.
De Onsight-app helpt je om je verkoopprestaties te verbeteren door het bestelproces te versnellen. Verkopers kunnen hun mobiele apparaten gebruiken om nieuwe producten aan klanten te tonen en om snel offertes en bestellingen te creëren terwijl ze onderweg zijn, zelfs als ze offline zijn. Onsight is een cloud-app die beschikbaar is voor iPads, iPad Mini's, Windows-tablets, Android-tablets en Android-telefoons.
Meer informatie over Onsight
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling. Inkoopaanvragen, e-goedkeuringen, ontvangstbewijzen, facturering, onkostendeclaraties
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling, waaronder inkoopaanvragen, elektronische goedkeuringen, ontvangstbewijzen en leveranciersfacturering. Functies zijn onder andere een breed scala aan eenmalig in te stellen goedkeuringsregels en -methoden, geautomatiseerde e-mailing van inkooporders naar leveranciers, naadloze integratie met meerdere financiële systemen, lezen van leveranciersfacturering en automatische toewijzing.
WebReq is zowel als cloudgebaseerde oplossing en als lokale oplossing beschikbaar. Op mobiele apps gebaseerde onkostendeclaraties zijn nu ook beschikbaar.
Meer informatie over WebReq
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Software voor voorraad- en magazijnbeheer waarmee u uw multi-channel bedrijf vanaf één centrale plek kunt runnen.
Stockpilot is de centrale hub voor uw online business en biedt een complete set features om uw e-commerce processen te stroomlijnen vanaf één platform!
Verbind je verkoopkanalen en beheer je voorraad, bestellingen, verzendlabels en financiële rapportages.
Stockpilot biedt een breed scala aan integraties van elke belangrijke marketplace en webshop systeem en vele vervoerders.
Voorkom cross-sales, houd een gezonde voorraad en focus op de groei van uw bedrijf!
Meer informatie over Stockpilot
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Cloudgebaseerd orderbeheerplatform voor end-to-end EDI-connectiviteit, non-EDI documentautomatisering, proceszichtbaarheid en controle.
OmPrompt maakt het bedrijven gemakkelijk om de bestellingen van hun klanten te beheren. De volledig geïntegreerde, cloudgebaseerde niet-EDI-oplossingen (Electronic Data Interchange) voor verkooporderautomatisering elimineren handmatige documentregistratie. Automatiseer elke handelspartner, digitaliseer elk document en verwerk elk formaat. Optimaliseer kosten, standaardiseer diverse processen en verbeter de zichtbaarheid aanzienlijk. OmPrompt vormt de digitale basis voor uitmuntende processen. Handmatige oplossingen voor documentautomatisering zijn volledig te integreren met deze EDI-oplossingen.
Meer informatie over OmPrompt Sales Order Automation
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Een platform waarmee je bouwmaterialen online kunt verkopen met je eigen mobiele app en kunt beheren met je eigen dispatchdashboard.
Storefront van Brokrete is een platform waarmee bouwleveranciers online kunnen verkopen, beheren en groeien. Met je eigen mobiele app, website-orderwidget, dispatch-dashboard en administratiepaneel is het nog nooit zo eenvoudig geweest om je bouwbedrijf online te brengen.
Meer informatie over Brokrete
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
API-gebaseerde en bedrijfsklare infrastructuuroplossing die is ontworpen voor ambitieuze e-commerce-bedrijven met een omzet van meer dan 100 mln.
BACKBONE is een API-gebaseerde en bedrijfsklare infrastructuuroplossing die is ontworpen voor ambitieuze e-commerce-bedrijven. Backbone beheert je producten als een PIM in een flexibele, volledig doorzoekbare productcatalogus. Het behandelt ook de bestellingen van je klanten en beheert je voorraad in realtime. De functie voor magazijnen en logistiek biedt je de mogelijkheid om meerdere carriers en dropshipping-partners te beheren.
Meer informatie over Scayle
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
ZotSell is een app waarmee jouw buitendienstmedewerkers en klanten bestellingen kunnen plaatsen met een tablet.
Een mobiele app om verkoop en marketing te beheren, 100% geïntegreerd met je ERP en werkt offline. Verlaag de kosten van het plaatsen van bestellingen met een app die papieren bestelformulieren verleden tijd maakt. Verlaag de kosten voor het distribueren van catalogi met een app om documenten offline te delen. Elimineer fouten in klantprijzen met een app die het ERP-prijsbeleid offline reproduceert. Verminder uitstaande betalingen met een app die vorderingen deelt met buitendienstmedewerkers.
Meer informatie over ZotSell
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Lobster_pro is onze no-code oplossing voor digitalisering en automatisering van (overstijgende) bedrijfsprocessen.
De afzonderlijke behandeling van gegevens en processen leidt tot hiaten in Supply Chains. Resulteert in silovorming. Om processen netjes op te zetten en consequent te automatiseren is het tegenovergestelde nodig! Een complete, consistente database die transparantie en controleerbaarheid op procesniveau creëert. Eenvoudig te configureren, voor de ondersteuning van operationele bedrijfsprocessen.
User interfaces worden gecreëerd waavanuit medewerkers en partners processen kunnen uitvoeren.
Meer informatie over Lobster_pro
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
's Werelds toonaangevende fabrikanten en groothandelaars van consumptiegoederen gebruiken Mobisoft voor het verhogen van de omzet en het stimuleren van de distributie-efficiëntie.
's Werelds toonaangevende fabrikanten en groothandelaars van consumptiegoederen gebruiken Mobisoft voor het verhogen van de omzet en het stimuleren van de distributie-efficiëntie.
Mobisale is het B2B-handelsplatform van het bedrijf dat een volledige oplossing biedt voor alle veldactiviteiten: bestellingen opnemen, bestelbusverkoop, merchandising, bewijs van levering en mobielgerichte e-commerce apps - en alles kan volledig worden geïntegreerd in elk ERP-systeem.
Meer informatie over Mobisale
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Directify optimaliseert en automatiseert je voorraad- en orderbeheer op meerdere verkoopkanalen. Richt je op de dingen die ertoe doen.
Directify is een alles-in-één softwareoplossing voor online verkopers die je saaie taken van voorraad-, inkoop- en orderbeheer optimaliseert en automatiseert op meerdere verkoopkanalen (webshops, Amazon, Shopify, Bol.com, unieke grote klanten, enz.), waardoor je werktijd en kosten bespaart. Bovendien geeft de oplossing je een gecentraliseerd overzicht van je bedrijf met diepgaande analyses, waardoor je betere beslissingen kunt nemen. Richt je op de dingen die ertoe doen.
Meer informatie over Directify
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders
Een toepassing voor het invoeren van bestellingen waarmee verkopers bestellingen kunnen aannemen en hun producten op een iPad kunnen presenteren.
B2B-app voor bestellingen
Je verkopers kunnen eenvoudig bestellingen aanmaken en beschikken ook onderweg over je digitale catalogi, bestelgeschiedenis en inventaris met de verkoopapp van nSales. De ultieme verkoopoplossing voor verkopers.
De mobiele bestellingsapp van nVision is gemaakt voor de handwerk- en modesector, met ondersteuning voor stijlen, assortimenten, maten en kleuren.
Verkoop producten afzonderlijk of in voorverpakkingen en bevestig de bestelling elektronisch.
B2B-verkoop is nog nooit zo eenvoudig geweest.
Meer informatie over nVision Mobile App
...
Meer informatie
Functies
- Klantendatabase
- Realtime orderinvoer
- Orderinvoer
- Verkooporders