165 resultaten
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Het CRM-systeem van monday.com kan het invoeren van je bestellingen een stuk eenvoudiger maken. Importeer je gegevens rechtstreeks in monday.com vanuit Excel of welke software je momenteel ook gebruikt. Registreer en deel moeiteloos een prognosewaarde, voeg aangepaste automatiseringen en integraties toe, en laat de sjabloon de rest doen. Voeg je actiepunten toe, herschik ze op basis van prioriteit en maak een database op maat die aan je behoeften voldoet. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Een compleet systeem om bedrijfsregels vast te leggen en offertes en andere productgerelateerde documenten te genereren en verspreiden. Meer informatie over Merkato
Merkato is zeer gebruiksvriendelijk en verrassend eenvoudig in gebruik. De software zit boordevol slimme, gebruikersgerichte functies. De gebruikersinterface is strak en adaptief. De gebruiker ziet op elk moment wat hij nodig heeft. Vanwege deze en vele andere moderne opties, zijn implementatietijden zeer kort. Wijzigingen aanbrengen in regels of layout is geen probleem. Het gebruik van slepen en neerzetten en kopiëren en plakken vanuit Excel en vele andere slimme functies, wijzigingen en verbeteringen zijn leuk om te implementeren. Meer informatie over Merkato

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Conexiom is de complete oplossing waarmee je handmatige orderverwerking kunt uitschakelen. Een leverancier van echte automatisering. Meer informatie over Conexiom
Conexiom is een SaaS-platform dat de complete automatiseringsoplossing voor verkooporders levert waardoor je handmatige orderverwerking kunt uitschakelen. Conexiom heeft als leverancier een uniek aanbod van echte automatisering: 100% gegevensnauwkeurige, contactloze orderverwerking, waarbij alle bestellingen voor de complete oplossing worden geautomatiseerd. Fabrikanten en distributeurs gebruiken Conexiom om hun middelen opnieuw in te zetten voor activiteiten die de klantervaring verbeteren, een grotere winstgevendheid opleveren en de ordercyclustijd versnellen om hun concurrentievoordeel te behouden. Meer informatie over Conexiom

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks Commerce

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Square for Retail biedt alle tools om vlot te verkopen met een POS, online store, voorraad, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd.
Square for Retail biedt alle tools die je nodig hebt om vlot te verkopen met software, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd. Verkoop naadloos in de winkel en online met een geïntegreerde online store. Handel binnen enkele seconden verkopen af met de gebruiksvriendelijke POS voor iPad. Volg en verplaats inventaris op meerdere locaties en krijg inzicht in je winstmarge. Beheer je medewerkers met tijdkaarten. Voeg inventaris toe vanuit je POS en maak direct klantprofielen. Genereer en print streepjescodelabels. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over Square for Retail

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over DEAR Systems

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Dit platform maakt EDI een pijnloze ervaring. Inclusief EDI-vertaler, handelsnetwerk (VAN), ERP-integratie, integratie met handelspartners en ondersteuning.
TrueCommerce EDI-oplossingen is de enige EDI-provider met een platform dat echt alles-onder-één-dak biedt met alles wat je bedrijf nodig heeft voor EDI-naleving. Betaalbaar, robuust en gebruiksvriende lijk. Het kernsoftwareproduct, TrueCommerce EDI-transactiemanager, ondersteunt moeiteloos elke handelspartner die ANSI ASC X12 EDI-normen gebruikt en zet zakelijke documenten zoals inkooporders en facturen om naar een EDI-conform formaat. Meer informatie over TrueCommerce EDI Solutions

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Orderbeheersoftware voor kleine en middelgrote verhuurbedrijven.
Booqable is alles-in-één verhuursoftware voor kleine en middelgrote verhuurbedrijven. Met een intuïtief orderbeheersysteem, online store en iOS-app krijg je alles wat je nodig hebt om boekingen te accepteren en je dagelijkse taken efficiënter te beheren. Sluit je aan bij meer dan 2000 bedrijfseigenaren die nu al orders beheren en betere verhuurervaringen bieden met Booqable. Boek een persoonlijke demo of start vandaag nog een gratis proefversie. Meer informatie over Booqable

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Brightpearl is een compleet orderbeheersysteem waarmee omnichannel detailhandelaars en groothandels hun bestellingen in realtime kunnen beheren.
Brightpearl is ontworpen voor gevestigde omnichannel detailhandelaars en groothandels voor het automatiseren van hun orderbeheer. Het consolideert bestellingen van alle online/offline kanalen van je detailhandel in één interface en helpt je bij het in realtime beheren van je voorraad, bestellingen, inkoop, boekhouding, CRM, POS en orderverwerking. Het biedt je ook een diepgaand inzicht in de winstgevendheid van producten, klanten, kanalen en leveranciers. Volledig geïntegreerd met belangrijke e-commerceplatforms en marktplaatsen. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Een volledige front-end oplossing voor orderinvoer, inkoop en voorraadbeheer voor boekhoudplatforms.
Houd toezicht op en beheer elke fase van het distributieproces. SalesPad is de ultieme tool voor distributie- en productiebedrijven. Verwerk bestellingen nauwkeuriger en efficiënter, met volledig inzicht in elke stap van je workflow. Vereenvoudig de werkzaamheden van je klantenservice en verkopers door informatie binnen handbereik te brengen met krachtig zoeken in Excel-stijl. Meer informatie over Cavallo SalesPad

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Sync WooCommerce + QuickBooks to save time and automate accounting. Compatible with QB Online, POS, and Desktop (Pro, Premier & Ent)
MyWorks Sync integrates WooCommerce + QuickBooks to sync orders, products, inventory, payments, bank deposits, fees, purchase orders and more. Customize-able settings, two-way sync, and easy set-up to start syncing in 1 hour or less! Meer informatie over MyWorks Sync

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Order Sender is a complete solution for order collection and Mobile Sales Force management, dedicated to sales agents.
Order Sender is a complete solution for order collection and Mobile Sales Force Management, dedicated to sales agents. A mobile sales tool that works offline, easy to use. It eliminates compilation errors and saves time and resources. It integrates with any ERP, data are always safe thanks to Cloud Backup Available for Smartphone, Tablet (iOS and Android) and Web. Possibility to try it for free for 15 days. Meer informatie over Order Sender

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
De eenvoudigste omnichanneloplossing die de combinatie van prijsopgave (CPQ), e-commerce en volledige verkoopactivering combineert.
Verenia is een oplossing voor het configureren van prijsoffertes (CPQ) en e-commerce voor bedrijven in alle sectoren, zowel middelgrote als grote ondernemingen. Het biedt foutloze offertes voor eenvoudige en complexe configuraties, beheert prijsniveaus en kortingen, verkort de verkoopcyclustijd en moderniseert het verkoopproces. Verenia bespaart bedrijven duizenden in frontoffice-kosten door hun orderinvoerprocessen te stroomlijnen. Vertrouwd door bedrijven zoals Yamaha Motors, Bennington Marine, Yates en RenewAire. Meer informatie over Verenia CPQ

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Webgebaseerde software voor multichannel orderverwerking waarmee e-commerceverkopers van elke omvang meer kunnen verkopen.
Unicommerce is marktleider in de Indiase e-commercesector op het gebied van orderverwerking. Miljardenbedrijven als Snapdeal, Jabong, Myntra en honderden verkopers gebruiken Unicommerce al om de backend van e-commerce te beheren. Verkopen op meerdere marktplaatsen en winkelwagens tegelijk is zeer eenvoudig met Unicommerce in de backend. Elk aspect van complete orderverwerking, inclusief inkoop, leveranciers, voorraad, magazijnen, doorverkoopzendingen en retourzendingen kan worden beheerd en geautomatiseerd met Unicommerce. Meer informatie over Unicommerce

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
100% cloudgebaseerde ERP, $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Verkoop, inkoop, voorraad, boekhouding en meer. Gratis mobiele app en berichtendienst.
100% cloudgebaseerd programma voor bedrijfsvoering. Biedt alles wat je nodig hebt voor het beheren van voorraad, productie, verkoop, inkoop, boekhouding en loonadministratie. Kies welke modules je wilt gebruiken en ontwerp je aangepaste werkstroom. Gebruik alle functies altijd en overal online. Betaalbare prijs - $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Geen extra kosten voor implementatie, upgrades of onderhoud. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over ECOUNT

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
NuORDER is de toonaangevende groothandeloplossing voor merken die hun activiteiten willen stroomlijnen, hun verhaal willen vertellen en meer producten willen verkopen.
NuORDER is het toonaangevende e-commerce-platform voor groothandel dat merken en retailers helpt samen te groeien en te winnen. Merken gebruiken NuORDER om een naadloos, meer op samenwerking gericht groothandelproces te bieden, waarbij kopers door producten kunnen browsen, assortimenten visueel kunnen plannen en in realtime slimmere aankopen kunnen doen. NuORDER verbindt meer dan 2000 merken en 500.000 detailhandelaars. Meer informatie over NuORDER

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for companies by automating the cash conversion cycle.
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for finance and customer service professionals, and strengthen collaboration between companies by automating the cash conversion cycle. Esker’s mission is to build a foundation that promotes positive-sum growth: increased productivity, improved employee engagement, and greater trust between organizations. By developing AI-driven technologies and automating the order-to-cash and procure-to-pay cycles. Meer informatie over Esker

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
SAP Business ByDesign is een complete en aanpasbare on-demand bedrijfsoplossing die is ontworpen om de kernactiviteiten van middelgrote bedrijven te integreren en te stroomlijnen. De oplossing ondersteunt financiële rapportage, CRM, human resources management, supply chain management, projectmanagement, leveranciersrelatiebeheer en nalevingsbeheer. Meer informatie over SAP Business ByDesign

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Sofon helpt verkoopmedewerkers om klantvereisten eenvoudig en snel te vertalen naar foutloze professionele voorstellen en offertes.
Sofon is een oplossing voor verkoopautomatisering die het verkoopproces van klantspecifieke producten of diensten vereenvoudigt, versnelt en verbetert. Sofon helpt verkoopmedewerkers om klantvereisten eenvoudig en snel te vertalen naar foutloze professionele voorstellen en offertes. Offertes kunnen automatisch worden omgezet in productieorders. Sofon begeleidt de verkoop om het beste product te kiezen dat voldoet aan de behoeften van de potentiële koper en om hen te helpen bij een aankoopbeslissing. Meer informatie over Sofon Guided Selling

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Make your Reps and B2B Customers enter their own orders! B2B Ordering Portal syncs with your QuickBooks. Fast and free phone setup.
If you use *QuickBooks* and you are a *Distributor* or *Manufacturer* please click the orange button "Visit Website" to go to our real website (no email address required). Our easy B2B Ordering Portals allow your Reps and Wholesale Customers to safely do their own order entry, so you don't have to! Meer informatie over Now Commerce

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Consolidatie van belangrijke operationele processen van bestellen, inventaris, klantenbeheer, facturering, uitvoering en rapportage.
Krachtig, flexibel B2C- en B2B-orderbeheer waarmee bedrijven die meer dan 3 miljoen dollar genereren hun bedrijf eenvoudig en efficiënt kunnen beheren. Orderbot biedt een naadloze stroom functies met één gecentraliseerd platform voor multi-inventaris, multichannel operationeel management. Eenvoudig te integreren met verzendproviders, betalingsverwerkers, marktplaatsen, EDI- en e-commerceplatforms, waaronder Shopify, Magento, BigCommerce en Workarea (voorheen WebLinc Commerce Platform). Meer informatie over Orderbot

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
All-in-one order entry & printing solution designed for wholesale distributors. Support for sales reps and customer self ordering.
ZiiZii integrates with your ERP system to give sales reps and customers speedy order entry tools and options for processing credits/returns. Android and iOS mobile apps, as well as a web based portal and support for legacy hardware allows users to quickly review items (including order history) and send orders. Also, use ZiiZii to print custom shelf labels and receipts onsite, as required. Fast setup times and responsive support assistance make ZiiZii your first choice for B2B order entry. Meer informatie over ZiiZii Order Entry

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Solid Commerce biedt één platform waarmee middelgrote online detailhandelaren op meerdere marktplaatsen kunnen verkopen (Amazon en 15+ andere).
Solid Commerce biedt één alles-in-één platform waarmee middelgrote online detailhandelaars hun volledige aanbiedingen, prijzen, inventaris, bestellingen en verzendingen op meerdere marktplaatsen (Amazon, Jet, Walmart, eBay en meer dan 15 andere) en websites kunnen beheren. Met 1 platform kunnen merken en detailhandelaars hun online bestelproces stroomlijnen, alle verzendlabels van de grote vervoerders afdrukken en meerdere dropshipping-partners integreren met meerdere e-commercekanalen. Startprijs: $ 399 per maand. Meer informatie over Solid Commerce

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Verbind alle verkoopkanalen en beheer vanaf één plek het verzendproces en de voorraad. Ideale oplossing voor multichannel online verkopers.
Integreer alle verkoopkanalen en beheer je bestellingen met Multiorders, software voor verzending en voorraadbeheer via meerdere kanalen - een perfecte oplossing voor workflowoptimalisering. Verbind al je koeriersdiensten en druk etiketten af met slechts één klik, beheer prijzen en voorraadniveaus van alle verkoopkanalen vanuit één en dezelfde plek. Beschikbare USPS Commercial Plus-prijzen. Integreer Amazon, Ebay, Etsy, Shopify, Woocommerce, Bigcommerce, SquareSpace en andere verkoopkanalen. Beste oplossing voor online verkopers. Meer informatie over Multiorders

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Benefit from fast, organised and cost-effective order entry across multiple sales channels that helps you to maximise profitability.
Our Order Entry Software delivers a centralised, integrated solution for processing orders from across multiple sales channels. Whether you receive a handful or thousands of orders a day, our software allows you to manage trading through eCommerce websites, marketplaces, trade counters, retail stores or field sales reps. Through a user-friendly interface that offers access to accurate stock visibility and aids up/cross selling, OrderWise will help you improve your sales performance. Meer informatie over OrderWise

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
An intelligent automated order processing solution. Manages your emailed purchase orders from inbox through to ERP integration.
Instantly turn PDF purchase orders into sales orders in your ERP. An incredibly fast and scalable solution, Lucy automation handles the PDF orders your customers send via email. Around the clock, emails are opened, purchase orders are read, and sales orders are created in your ERP. Ready to pick, pack, and ship in seconds. No errors, no down time, no late orders, no overtime. Meer informatie over Lucy

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
The Peach Sales Entry screen is Simple, fast, Intuitive and has in-depth Product or Customers Information just one click away.
Order entry from Multiple sales channels or Operator. From the Order Entry screen, stock levels, costs, locations, specifications, Pictures, Alternates, Price Breaks, Margins, prior pricing, forecast and more, are all available just one click away. Print Pick Slips in Location Orders and recall in Original Order then invoice in Customer input Order. Expand Kits on screen and Generate Dangerous Goods Certificates where required. Operate Multiple Customer Order screens simultaneously. Meer informatie over Peach Software

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Order entry software for cabinet manufacturers that allows designers to quote and order jobs on their own.
Cabentry is a simple and easy to use cabinet order entry software your customers can use to help them quote jobs and reduce errors on orders placed. Cabentry will streamline the ordering process from the front office to manufacturing to get jobs to the shop floor in a fraction of the time. Meer informatie over Cabentry

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
See, manage, and edit all your orders in one place. Keep track of everything, save time, and minimize costly mistakes.
Keep track of all your orders in one place. Orderwerks is a B2B sales order, fulfillment, and inventory management platform that gives you an overview of every single order you have. It’s your one-stop shop for managing, viewing, and fulfilling orders. Orderwerks is web-based and offers top-tier customer service, all while making it very easy to use. Meer informatie over Orderwerks

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Omnichannel Inventory Management and Reconciliation Software
EasyEcom offers the best omni-channel platform for centralised inventory management, order management & payment reconciliation which caters to more than 2000+ customers across 40+ countries. The platform has managed 90 Mn+ orders to this day and provides 150+ powerful integrations to multiple eCommerce platforms including marketplaces, carts, logistics providers, ERP & POS systems and a lot more! Meer informatie over EasyEcom

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Suited for furniture dealers, manage projects from start to finish with TeamDesign.
TeamDesign is cloud-based contract furniture ERP software that helps manage projects from proposal to profit. The industry-specific solution provides complete visibility into all projects and every aspect of your business so you can make data-driven decisions faster. TeamDesign integrates with most major manufacturers, and you can add smaller vendors, too, and manages exceptions, making the ordering process quick and easy. Meer informatie over TeamDesign

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Cloud based B2B platform for manufacturers, which includes Digital Catalog, Online Order Entry, Order Status, Assortment Planning ...
Used by The North Face, Oakley, Hurley and other brands, Elastic is the most complete B2B platform available on the market, taking care of all your Sales Process needs and creating a brand differentia ting experience for both reps and dealers. The Elastic solution features include a Digital/Custom Catalog Builder, Online Order Entry with live ATS and ERP integration, OrdeVisual Assortment Planning and White Boarding tools. It also leverages your Marketing Assets to make it feel like your B2C site Meer informatie over Elastic

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Dynamic Inventory is a full-scale, inventory-control software designed for small to mid size companies.
Dynamic Inventory is a powerful, user-friendly inventory-control software solution designed specifically with small to mid-size companies in mind. Our solution is cost-effective and solves many common problems that only expensive enterprise-level solutions have solved in the past. Need a state of the art inventory tracking system for inventory control and manufacturing? Dynamic Inventory allows companies like yours to efficiently track their products, vendors, purchase orders and sales orders. Meer informatie over Dynamic Inventory

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
inSitu Sales is an all-in-one mobile solution for field sales, Direct Store Delivery (DSD) and B2B e-commerce portal.
inSitu Sales is an all-in-one mobile solution for field sales, Direct Store Delivery (DSD) and B2B e-commerce. The app and e-commerce portal offers mobile invoicing, estimate and sales order creation, secure mobile payment processing, digital product catalog, GPS sales route creation and tracking, territory management, and integration with Quickbooks, SAP, Freshbooks, MicroSoft Excel, and Xero software. Meer informatie over inSitu Sales

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
The hub for your wholesale product information which integrates to your retailers and your business systems for paperless ordering.
OrderEase believes that wholesale ordering should be easy and so do more than 7,500 customers who use our platform. The OrderEase cloud solution connects wholesalers to all their channels through online product catalogs and a centralized order hub for fast, accurate wholesale ordering. Uniquely positioned to capitalize on streamlined wholesale ordering, OrderEases proven technology, growing customer base, and strategic business model makes it an ideal wholesale ordering solution. Meer informatie over OrderEase

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Comprehensive support of traditional POS, web commerce, call centers and full integration to online auctions.
CORESense, a leading provider of digital & retail commerce solutions, enabling small and medium-sized businesses to sell their products through online, mobile, catalog, event and retail sales channels. CORESenses cloud-based, customer-centric commerce platform enables retailers, wholesalers and manufacturers to streamline operations and increase sales online and in-store. CORESense integrates easily with legacy or next generation ERP, WMS and accounting solutions. Meer informatie over CORESense

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
SalesWarp's Order Entry system will let you fulfill orders in less time with automation.
Ditch the manual spreadsheets and switch to automation with a cloud-based order entry system designed to speed up business processes, saving your company time and money. Easily enter you orders directly from any device or upload your orders. One consolidated dashboard for Brands, Retailers, and B2B businesses. SalesWarp is best suited for fast-growing businesses with 50+ employees. Meer informatie over SalesWarp

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Fabric helpt merken en detailhandelaren te groeien met moderne commerciële infrastructuur, tools en technologie.
Fabric is het headless handelsplatform dat speciaal is ontworpen voor groei. Klanten zoals BuildDirect, Juicy Couture en GNC vertrouwen op Fabric vanwege het open en modulaire ontwerp waarmee ze binnen enkele weken live kunnen zijn zonder opnieuw te hoeven platformen. Fabric is een force multiplier voor detailhandelaren en bestaande technologie-investeringen waarvan is bewezen dat het de digitale omzet tot 3x verhoogt. Fabric wordt ondersteund door Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa en BC Partners. Meer informatie over fabric

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Sales acceleration platform, with B2B eCommerce, order, inventory, catalog, vendor, and sales order management capabilities.
Aleran’s Unified Commerce Platform helps businesses to get all of their critical sales & e-commerce streamlined through a single platform. From your patchwork of solutions, Aleran offers you one place where you can manage products, pricing, sales orders, sales workflows, and your critical systems integrations (including ERP, warehouse/inventory management, marketplaces and more). With one flexible, integrated solution, we help you remove the obstacles to revenue. Meer informatie over Aleran Unified Commerce Platform

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Lever vlekkeloze verkoopervaringen van offerte tot bestelling. Uniforme configuratie en offertes voor Microsoft Dynamics 365 en Salesforce.
e-Con helpt bedrijven om op maat gemaakte producten en diensten eenvoudig en nauwkeurig te verkopen. Ongeacht het aantal opties of variaties, de krachtige tools voor begeleide verkoop, API-integraties , calculators en het systeem voor regels produceren foutloze, visueel aantrekkelijke voorstellen die voldoen aan de behoeften van de klant. Het is een tool voor offerte-tot-bestelling die front- en backoffice-gegevens in realtime synchroniseert. Sluit je aan bij meer dan 500 klanten die met plezier Salesforce en Dynamics met e-Con CPQ gebruiken. Meer informatie over eCon for Dynamics AX NAV & CRM

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Ecommerce Platform with Fast Order Entry feature, that allows customers to send order and manage their orders easily and quickly.
BQUADRO is the B2B ecommerce platform with a Fast Order Entry feature, that allows customers to send order and manage their orders easily and quickly. Compaies can define specific procedures of order authorization and validation, based on custom parameters. Main features: order validation by email (Fast Order Entry), order authorization processes, view of order documentation. Meer informatie over BQUADRO

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Manage your stocks with precision, always knowing where your products are and make fast and effective business decisions.
StockAgile is a cloud-based solution that makes the supply chain of the retail companies easier, agile and more efficient. StockAgile allows to analyse the product life cycle, from its design or purchase, to it is sold to the final customer, offering an omnichannel shopping experience. In addition, it removes the complexity of choosing the right product to design or buy, choosing the right store to increase its sales, or finding a balance between stocks and promotions. Meer informatie over StockAgile

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Digitisation of EDI and non-EDI transactions (Purchase order, invoice, ASN) etc. automation for B2B.
Transaction (Purchase order, invoice, ASN) etc. automation for B2B. Data connection between disparate systems ensures faster order and invoice entry and accuracy. By handling many of the complex business rules outside of the ERP, reduces the double handling of transactions. Meer informatie over Portalink

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Bit2win CPQ stelt verkooporganisaties in staat om het maken en vastleggen van offertes en bestellingen te automatiseren en optimaliseren. Systeemeigen gebouwd op Salesforce.
Bit2win CPQ stelt verkoop, partners en klanten in staat om complexe producten/diensten te configureren, nauwkeurige offertes te leveren en slimmere deals te creëren met de meest bijgewerkte product- en prijsinformatie. Bit2win, ontworpen voor ondernemingen die digitaal gaan en verkoop- en offerteprocessen willen automatiseren, ondersteunt de verkoop van tastbare goederen en abonnementen, terugkerende en op gebruik gebaseerde prijzen, bundels en wijzigingen van bestaande servicecontracten, en biedt uitmuntende out-of-the-box prijsfunctionaliteit. Meer informatie over bit2win CPQ

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Cloud-based solution that helps manage store operations, orders, deliveries and more.
Cloud-based solution that helps manage store operations, orders, deliveries and more. Meer informatie over Postmates

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
PocketSell to manage the collection of your customers' orders and to give mobility to your business and your sales agents.
PocketSell is a simple app for orders collections, for digitalization of orders forms and for automatic sending of orders to the company. You select the customer, the items with quantities, set the discount, and with a click the order is complete and ready to be sent to the company and customers. An order collection to work anywhere at the customer premises, even offline and with data syncronization. You work on all devices Windows, MAC OSX, Web and on iOS, Android, with no users limits. Meer informatie over PocketSell

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
Start Fast. Launch Quickly. Sleep Well--Real-time SAP Ecommerce for manufacturers and distributors doing B2B and/or B2C.
Corevist Commerce leverages SAP for real-time ecommerce. Corevist clients become easier to do business with, embrace the digital shift, and reduce the phone/fax/email burden on Customer Serviceall with no additional IT investment. Corevists NetWeaver-certified integration to SAP is live on Day 1 and tailored for launch within 90 days. Corevist is a global company with clients in the US, UK, EU, and Canada. For more information, call (919) 424-2120 or visit www.corevist.com. Meer informatie over Corevist

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders
The Quick Sales system streamlines order management for tangible goods resellers.
The system automated order management for tangible goods resellers. Quick Sales automates all stages of order flow including quoting, invoicing, bill payment, order fulfillment and order tracking. It is integrated with multiple order channels including your web site, Amazon, Sears, EBay, GSA Advantage etc. It automates all order fulfillment activities as it is electronically integrated with a number of major distributors across multiple industries. Provides clients with email notification Meer informatie over Quick Sales

Functies

  • Klantendatabase
  • Realtime orderinvoer
  • Orderinvoer
  • Verkooporders