Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Workflow management systemen met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
256 resultaten
Kissflow Workflow is toonaangevende end-to-end workflowsoftware die zowel gestructureerde als ongestructureerde workflows ondersteunt. Meer informatie over Kissflow
Kissflow Workflow is toonaangevende end-to-end workflowsoftware die zowel gestructureerde workflows (casusbeheer) als ongestructureerde workflows (BPM/procesbeheer) ondersteunt. Kissflow Workflow is een workflow zonder codering waarmee iedereen een geautomatiseerd proces kan creëren, een projectboard kan ontwerpen, een casusstroom kan afhandelen en kan samenwerken aan werkonderwerpen, en dit alles binnen één intelligent en gemakkelijk te integreren platform. Meer informatie over Kissflow

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Bouw binnen enkele minuten je workflow met monday.com, bekroonde software zonder code die is ontworpen om teams te helpen beter samen te werken. Meer informatie over monday.com
Bouw binnen enkele minuten je workflow met monday.com, bekroonde software die is ontworpen om teams te helpen beter samen te werken. Dankzij de codevrije automatisering kun je de workflow van je team op de automatische piloot zetten, zodat iedereen zich kan concentreren op zinvol werk. Ondertussen zorgen aangepaste waarschuwingen, automatische statusupdates en projectstromen ervoor dat je teamleden op elkaar afgestemd blijven wat betreft prioriteiten, zodat je nooit je deadlines mist. Ga vandaag nog aan de slag met één van de vooraf gemaakte workflowsjablonen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Jira is een volledige taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Meer informatie over Jira
Jira is de workflowmanagementtool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over Jira

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Creatio biedt één platform voor het automatiseren van sectorworkflows en CRM zonder code, met honderden kant-en-klare apps en add-ons. Meer informatie over Studio Creatio
Creatio biedt één platform voor het automatiseren van sectorworkflows en CRM zonder code. Met de intelligente tools zonder code voor app-ontwikkeling en workflowautomatisering van het Creatio-platform kunnen bedrijven uit verschillende sectoren, evenals systeemintegrators en softwareontwikkelaars, digitale workflows ontwerpen voor hun specifieke zakelijke activiteiten. Met het Creatio-platform kun je het DNA van je bedrijf in een digitale vorm repliceren. Meer informatie over Studio Creatio

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Wrike is software voor workflowbeheer met aangepaste workflows, gedeelde dashboards, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en geautomatiseerde goedkeuringen. Meer informatie over Wrike
Wrike is software voor werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten binnen aangepaste aanvraagformulieren en taken, verkort je goedkeuringscycli met visuele controle en tag snel teamgenoten voor eventuele bestandsverzoeken. Versnel je levering dankzij de meer dan 400 integraties van Wrike, inclusief andere documentbeheersystemen. Documenten zijn gemakkelijk te vinden en taakdiscussies en updates zijn binnen enkele seconden zichtbaar. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Creëer een eenvoudige manier om het proces te beheren en sneller te herhalen, zonder beperkingen. Werk samen en hou iedereen in je team op één lijn en op de hoogte, organiseer je workflow online, volg de voortgang en hou iedereen in je team op dezelfde pagina. Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk al je zakelijke documenten te maken, te bewerken, te verzenden, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk zakelijke documenten te maken, te bewerken, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Ontdek een betere manier om professioneel ogende documenten te genereren. Sluit meer deals met een onbeperkt aantal elektronische handtekeningen, herbruikbare sjablonen, in-appbewerking, CRM-integratie, API's en 24/7 live ondersteuning door mensen. Onze gemiddelde gebruiker maakt een document in minder dan 4 minuten en meldt een stijging van 20% in het aantal gesloten deals. Voeg je bij 50.000 bedrijven die de documentenwerkstroom automatiseren, de pijplijn versnellen en meer deals binnenhalen! Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van workflows en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van workflows en procedures waardoor frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Managers worden efficiëntere operators, omdat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Jouw gemakkelijk te creëren, eenvoudig te verbinden systeem voor aangepaste mobiele bedrijfsformulieren en werkprocessen dat betrouwbaar en veilig is. Gebruik het Private Label! Meer informatie over Forms On Fire
Besteed minder tijd aan het leren en meer tijd aan het gebruiken. De aangepaste mobiele bedrijfsformulieren zijn eenvoudig te creëren, heel gemakkelijk te verbinden en zeer krachtig. Vraag naar de PRIVATE LABEL-versie. Met de functie voor slepen en neerzetten en vertrouwde ontwerptools voor Word en Excel kun je sneller aan de slag. Eindgebruikers waarderen de snelheid van een native app en de mogelijkheid om zonder verbinding OFFLINE te werken, waarbij zelfs hun volledige datalijsten worden bijgehouden, zoals cliënten en andere referentiegegevens. Geen programmeerervaring vereist. Meer informatie over Forms On Fire

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Onit CLM-software (Contract Lifecycle Management) biedt juridische en zakelijke teams end-to-end automatisering van hun gehele contractbeheerproces. Meer informatie over OnitX CLM
Onit CLM is een cloudgebaseerde contractopslagplaats met geautomatiseerde functionaliteit die alle fasen van de contractlevenscyclus ondersteunt, van vastlegging en creatie, via onderhandelingen en goedkeuringen, tot uitvoering en beheer na uitvoering. Onit CLM stroomlijnt de volledige levenscyclus van contracten, biedt gebruiksgemak voor alle betrokken partijen en vermindert daarbij de risico's. Meer informatie over OnitX CLM

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Helpt bij het stroomlijnen van documentworkflows, naleving en meer voor klinische onderzoeken. Meer informatie over Florence eBinders
Digitaliseer al je studiemapworkflows met Florence eBinders™ en bied externe toegang voor het opstarten, bewaken en beoordelen van brongegevens voor je sponsors. eBinders wordt vertrouwd door 10.000 onderzoekslocaties over de hele wereld. Creëer, bewerk, distribueer, verzamel, onderteken en beoordeel alle sitebestanden van onderzoekers, elektronische logboeken en deelnemersmappen elektronisch binnen één platform. Versnel het opstarten van het onderzoek met maar liefst 40%. Meer informatie over Florence eBinders

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Meer informatie over Basecamp

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven.
Asana is een tool voor workflowbeheer die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Microsoft Visio is een innovatieve diagramoplossing die helpt bij het visualiseren van gegevensgestuurde bedrijfsprocesstromen en meer.
Microsoft Visio is een diagramoplossing met een robuuste bibliotheek van ingebouwde en externe sjablonen en vormen, capaciteiten voor gegevensconnectiviteit en geïntegreerde samenwerkingstools. Maak indrukwekkende visualisaties met behulp van de meegeleverde vormen en startbestanden. Samenwerking nodig? Bewerk via een webbrowser tegelijk met collega's online opgeslagen diagrammen, om veilig en moeiteloos met anderen samen te werken. Koppel zelfs diagrammen aan realtime gegevens om snel beslissingen te nemen. Meer informatie over Visio

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet, een online platform voor het uitvoeren van werkzaamheden, ondersteunt projectbeheer en taaksamenwerking die herdefinieert hoe teams samenwerken. Door de gebruiksvriendelijke interface, in combinatie met het delen van bestanden, Gantt-diagrammen, Kanban-weergave en functies voor werkautomatisering is Smartsheet snel uitgegroeid tot een favoriete zakelijke app voor productiviteit. *2015 Google Marketplace-app van het jaar *2015 Microsoft O365-app van het jaar *Gartner Cool Vendor 2015 - project- en portfoliomanagement Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Zapier is automatisering voor drukbezette mensen. Het verplaatst automatisch informatie tussen je webtoepassingen, zodat je je kunt concentreren op je belangrijkste werk.
Zapier geeft je superkrachten op het internet om de webtoepassingen die je gebruikt te integreren en te automatiseren, van Asana tot Zoho CRM. Meer informatie over Zapier

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Deze online diagramtoepassing maakt het eenvoudig om professionele diagrammen te creëren en te delen.
Deze online diagramtoepassing maakt het eenvoudig om professionele diagrammen te creëren en te delen. Van systeemontwerp tot brainstorming tot projectmanagement, dit platform ondersteunt al je communicatie- en samenwerkingsbehoeften. Daarom kiezen miljoenen gebruikers voor Lucidchart. Meer informatie over Lucidchart

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen.
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen. Meer informatie over Google Cloud

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Notion is de alles-in-één werkruimte voor notities, projectmanagement, documenten en samenwerking. Tienduizenden teams en bedrijven over de hele wereld gebruiken het om hun werknemers op één plek op de hoogte te houden en samen te laten werken. Door al het werk en alle kennis samen te brengen en het zeer aanpasbaar te maken, creëert Notion focus en transparantie en kunnen teams van elke omvang hun tools consolideren, tijd besparen en de productiviteit bevorderen. Meer informatie over Notion

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Workfront maakt het eenvoudig om individuele onderdelen van een robuuste ondernemingswerkstroom te creëren, te implementeren en te automatiseren.
Het ritme van een georganiseerde workflow vormt het hart van een productief team en dit bepaalt wat ze kunnen produceren. Workfront maakt het creëren, implementeren en automatiseren van de afzonderlijke stukken van een productieve workflow zeer eenvoudig, en met ingebouwde rapportagefunctionaliteit kunnen managers moeiteloos de sterke en zwakke punten van hun workflows beoordelen wanneer de behoeften en verantwoordelijkheden veranderen. Krijg de tool die je nodig hebt om verzoeken te ontvangen, projecten te plannen en werk uit te voeren in elk deel van je onderneming. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor workflowbeheer. Automatiseer alles, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je dispatch waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Teamwork is een toepassing voor werkmanagement voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Teamwork is een intuïtieve tool voor werkmanagement die je niet in de weg staat en je teamleden de gelegenheid geeft zich te concentreren op de zaken die ertoe doen. Teamwork heeft alles wat je nodig hebt om effectief samen te werken, deadlines te halen en hoogwaardige resultaten te behalen. Meer informatie over Teamwork

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Bitrix24 is eenvoudige en betaalbare workflowbeheersoftware die beschikbaar is als cloudgebaseerde en lokale versie met toegang tot open source-code.
Als je op zoek bent naar gratis of betaalbare BPM-software (beheer van de workflow), ben je aan het juiste adres. De prijs is niet het enige voordeel van Bitrix24. Je krijgt een set standaard bedrijfsprocessen die geen installatie vereisen, zoals verlofaanvragen, zakenreizen, uitgaven, aankopen en algemene verzoeken (interne helpdesk). Deze zijn gebaseerd op jouw bedrijfsstructuur en kunnen indien nodig eenvoudig worden aangepast. Met de ontwerpfunctie voor bedrijfsprocessen kun je elk aangepast bedrijfsproces creëren. Cloudgebaseerd, mobiel en open source. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
UiPath is een RPA-leider met oplossingen voor topbedrijven die hun bedrijfsprocessen op één plek willen automatiseren en beheren.
De UiPath RPA levert een krachtige workflow-ontwerper die opties biedt voor zeer configureerbare workflow-regels. UiPath is intuïtief, flexibel en eenvoudig te schalen op basis van de hoeveelheid werk. Het systeem verwerkt alle soorten gegevens die zijn opgeslagen in een gestructureerd formaat en kan elke toepassing manipuleren, net als een mens. Gebruikers kunnen een logische grafische weergave van workflowprocessen opstellen zonder enige codeer- of scriptingvaardigheden, of een krachtige recorder gebruiken om workflows vast te leggen en deze automatisch te bepalen. Meer informatie over UiPath

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
LiquidPlanner biedt teams een betere manier om werk te plannen en uit te voeren.
LiquidPlanner biedt teams een betere manier om werk te plannen en uit te voeren. Teams bij meer dan 2000 organisaties gebruiken deze online technologie voor projectmanagement en planning om zich te concentreren op het werk dat ertoe doet, beslissingen te nemen op basis van gegevens en projecten op tijd te leveren. LiquidPlanner is opgericht in 2007 en is een privébedrijf met hoofdkantoor in Seattle, Washington. Lees meer over deze bekroonde technologie op www.liquidplanner.com. Meer informatie over LiquidPlanner

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Neem contact op met het verkoopteam voor meer informatie. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
De werkmanagementsoftware van Mavenlink centraliseert en prioriteert alle zakelijke communicatie en acties op één handige locatie.
Mavenlink biedt krachtige software en diensten om organisaties te helpen online zaken te doen. Dit maakt het eenvoudiger om dingen voor elkaar te krijgen, klanten tevreden te houden en winstgevend te groeien. De werkmanagementsoftware combineert geavanceerd projectmanagement, resourceplanning, samenwerking en financiële hulpmiddelen. Het stelt bedrijven in staat om hun productiviteit beter te begrijpen en strategische actie te ondernemen om de winstgevendheid te verhogen – allemaal op één plek. Meer informatie over Kantata

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Elimineer de rompslomp van het beheer van aannemers voor toegangsverzoeken, inducties, vergunningen, SWMS of een workflow om je faciliteit te beveiligen.
Hou de naleving van je personeel in realtime up-to-date. Elimineer de rompslomp van het beheer van aannemers voor toegangsverzoeken, inducties, vergunningen, SWMS (safe work method statement) of een workflow om je faciliteit te beveiligen en te beschermen. Internationaal vertrouwd door JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas en duizenden andere organisaties. Meer informatie over Sine

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Process Street is een modern platform voor procesbeheer voor teams.
Organiseer en optimaliseer de terugkerende workflows van je bedrijf met automatisering van Process Street. Maak robuuste checklists en pas ze eenvoudig aan met de mogelijkheid om rich media op te nemen, taken en vervaldatums toe te wijzen, voorwaardelijke logica te gebruiken en te integreren met de tools die je teams al gebruiken. Houd de voortgang bij en beheer je workflows van voor tot achter, allemaal in één tool, waardoor de productiviteit van je team toeneemt. Meer informatie over Process Street

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren.
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Meer informatie over Favro

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch werkstroombeheer. Roadmap, taken, documenten, bestanden, chat en meer!
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met automatisch werkstroombeheer. Beheer taken, hou mijlpalen van projecten bij, communiceer met teamgenoten, maak samenwerkingsdocumenten, deel en bespreek bestanden en nog veel meer in de gecentraliseerde werkruimte! Met het beste van communicatie, cloudopslag en werkstroomsamenwerking in één tool kun je je werkdag en al je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad. Meer informatie over Nifty

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
OutSystems is de beste software met weinig code voor het snel ontwerpen van bedrijfstoepassingen. (Het is doorgaans niet geschikt voor individueel gebruik).
Opmerking: OutSystems is een oplossing op bedrijfsniveau en doorgaans niet geschikt voor individueel gebruik. Duizenden zakelijke klanten over de hele wereld vertrouwen op OutSystems, het beste platform met weinig code voor een snelle ontwikkeling van bedrijfstoepassingen. OutSystems is de enige oplossing die de kracht van ontwikkeling met weinig code combineert met geavanceerde mobiele mogelijkheden, waardoor visuele ontwikkeling mogelijk wordt van complete toepassingsportfolio's die eenvoudig te integreren zijn met bestaande systemen. Meer informatie over OutSystems

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Daylite is software voor workflowbeheer die ideaal is voor teams van 1 tot 100 werknemers die allemaal Macs, iPhones en iPads gebruiken. Ga gestroomlijnd aan de slag.
Daylite is krachtige software voor workflowbeheer die ideaal is voor teams van 1 tot 100 werknemers die allemaal Macs gebruiken. Stroomlijn activiteiten, van klantrelatiebeheer tot dealbeheer en projectmanagement, allemaal in één app. Eenvoudig aan te passen. Definieer en automatiseer processen om tijd te besparen en ervoor te zorgen dat er niets over het hoofd wordt gezien. Ontworpen voor Macs, zodat je kunt integreren met Apple Mail, delen met Apple Contacts en iCal, en meer. Meer informatie over Daylite for Mac

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen, kanbanborden en teamsamenwerking.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen. Meer informatie over ProjectManager.com

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Integromat is een automatiseringstool die je apps en diensten koppelt aan krachtige integraties om online workflows te automatiseren.
Integromat is een krachtige automatiseringstool die je apps en diensten verbindt zodat je slimmer kunt werken in plaats van alleen maar harder. Omdat er geen codering vereist is, kun je ALLE online apps/diensten verbinden, precies zoals je nodig hebt om je online werk te automatiseren. De gebruiksvriendelijke grafische gebruikersinterface biedt je de vrijheid om in slechts een paar klikken dagelijkse saaie taken te automatiseren of complexe integraties te maken. Meer informatie over Make

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Een uitgebreide werkbeheertool voor documentfeedback, online controle en goedkeuringen gedurende het gehele creatieve proces.
Stroomlijn je evaluatie- en goedkeuringsproces met Widen Workflow, een uitgebreide online tool voor proefafdrukken en werkbeheer. Vanaf $ 14.990 per jaar geeft Widen Workflow je teams inzicht in projectbestanden terwijl deze het goedkeuringsproces doorlopen en verspreidbare contentitems worden binnen het Widen Collective DAM-systeem. Vraag een demo aan om het product in actie te zien. Meer informatie over Acquia DAM (Widen)

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Podio is de nieuwe manier voor teams om te communiceren, organiseren en werk gedaan te krijgen. Gratis voor maximaal 10 gebruikers.
Citrix Podio is de nieuwe manier om te organiseren, communiceren en werk gedaan te krijgen. Meer dan 500.000 organisaties gebruiken Podio om projecten en afdelingen van bedrijven te runnen. Dit omvat iedereen, van kleine groeiende bedrijven die Podio gebruiken om hun hele bedrijf te runnen tot innovatieve teams in ondernemingen. Podio versnelt de communicatie en biedt de transparantie en verantwoording die nodig is voor efficiënt teamwerk, door mensen in staat te stellen het werk op één gebruiksvriendelijke plek te organiseren en bij te houden. Meer informatie over Podio

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Werkstroombeheer-tool zonder codering om mensen, gegevens en dagelijkse processen te verbinden.
Werkstroomsoftware zonder codering voor het verbinden van mensen, gegevens en dagelijkse processen via een cloudgebaseerde werkstroom-tool en het stroomlijnen van routinematige bedrijfsactiviteiten. Het biedt een complete set capaciteiten voor goedkeuring en verandermanagement, klantverzoekbeheer en het volgen van problemen. Comindware Tracker zorgt voor robuuste werkstroom-procesmodellering in combinatie met flexibele webformulieren en rapportages, directe procesupdates en realtime zichtbaarheid. Probeer het nu. Meer informatie over CMW Platform

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Workamajig - de software voor workflowbeheer voor de creatieve sector. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Workamajig is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne creatieve teams waarmee je bureaubreed kunt samenwerken. Kansentracering, projectmanagement, urenregistratie, resource management en alle financiën en boekhouding in één oplossing. Met Workamajig kun je je workflow verbeteren door nauwkeurige gegevens te verkrijgen, handmatige invoer te elimineren, zichtbaarheid voor managers en werknemers te verkrijgen, tijdige rapporten te genereren en het rendement te verbeteren. Meer informatie over Workamajig

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Pipefy is het platform voor werkstroombeheer dat het werk voor eerstelijnsmedewerkers gemakkelijker en sneller maakt.
Pipefy is het platform voor werkstroombeheer dat het werk gemakkelijker en sneller maakt voor eerstelijnsmedewerkers in HR, financiën, marketing en klantenservice, inclusief IT en de helpdesk. Door middel van gebruiksvriendelijke procesautomatisering op bedrijfsniveau krijg je controle over een enorme hoeveelheid service-aanvragen. Bezoek de website en probeer Pipefy gratis. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Met Shift geniet je met één klik van toegang tot meer dan 900 populaire toepassingen, extensies, e-mailaccounts en clouddiensten op het internet.
Shift is het werkstation voor productieve mensen. Shift wordt vertrouwd door honderdduizenden productiviteitsliefhebbers over de hele wereld en stroomlijnt je workflows zodat je dingen efficiënter gedaan kunt krijgen. Shift-gebruikers die er genoeg van hebben om bij meerdere accounts in en uit te loggen, hebben met één klik toegang tot meer dan 900 populaire toepassingen, extensies, e-mailaccounts en clouddiensten op het internet. Meer informatie over Shift

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Met Apply kunnen organisaties subsidieaanvragen moeiteloos verzamelen, beheren en beoordelen en betere, snellere financieringsbeslissingen nemen.
Begeef je sneller naar je missie. Creëer een moeiteloos subsidieproces met SurveyMonkey Apply (voorheen bekend als FluidReview). Verzamel en beoordeel aanvragen moeiteloos online, bespaar tijd met robuuste automatisering, verkrijg inzichten met krachtige rapporten en meer. Speciale prijzen voor non-profitorganisaties zijn beschikbaar. Meer informatie over SurveyMonkey Apply

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Compliance bijhouden
  • Taakbeheer

Kopersgids voor Workflow management systemen

Wat zijn workflow management systemen?

Workflow management systemen coördineren de stroom van dagelijkse werkzaamheden en zorgen voor een goede uitvoering van de bedrijfsprocessen. Deze systemen bieden een samenwerkingsomgeving waarmee gebruikers hun processen moeiteloos kunnen controleren en evalueren.

Workflow management systemen helpen bedrijven bij:

  • het coördineren van meerdere projecten en teamleden;
  • het onderhouden van nauwkeurige en actuele project- en prestatiegegevens;
  • het synchroniseren van wijzigingen in meerdere agenda's (zoals Outlook, Google Agenda en iCal);
  • het testen van de effectiviteit van bedrijfsstrategieën.

De voordelen van workflow management systemen

  • Efficiënt goedkeuringsbeheer: in het huidige collaboratieve zakelijke klimaat omvatten bijna alle processen het beheer van goedkeuringen. Dit betekent dat vertragingen in het goedkeuringsproces leiden tot vertragingen in het gehele proces en een verminderde efficiëntie. Workflow management systemen automatiseren verschillende stadia van het goedkeuringsproces door gebruikers goedkeuringsaanvragen te laten indienen, goedkeurders toe te wijzen en deadlines vast te stellen. Na het opstellen van goedkeuringsaanvragen sturen deze systemen automatisch e-mailmeldingen naar de verantwoordelijke partijen.
  • Effectieve samenwerking aan processen: de meeste processen op de werkplek omvatten teambrede samenwerking, samenwerking tussen afdelingen en samenwerking tussen organisaties. Het handmatig beheren van deze samenwerkingsprocessen op basis van verschillende methoden is tijdrovend en omslachtig. Workflow management systemen helpen gebruikers hun samenwerkingsprocessen te ontwerpen, aan te passen en te controleren met behulp van aangepaste formulieren, processtromen, portals voor aanvragen voor proceswijziging en goedkeuringsbeheer.
  • Verbeterde zichtbaarheid van de teamprestaties: workflow management systemen fungeren als een gecentraliseerde opslagplaats voor procesgerelateerde gegevens, waaronder lopende taken, in behandeling zijnde en voltooide goedkeuringen en voltooide taken. Workflow management systemen gebruiken deze informatie voor het maken van rapporten over de procesprestaties binnen een bedrijf. Managers kunnen ook KPI's voor hun teamleden implementeren en medewerkers beoordelen op vooraf vastgestelde kenmerken, zoals tijdigheid en efficiëntie.

Algemene functies van workflow management systemen

  • Automatisering van bedrijfsprocessen: het ontwerpen van procesworkflows met behulp van een interface op basis van slepen en neerzetten. Gebruikers kunnen formulieren toevoegen om de gegevens voor elke stap van het proces vast te leggen.
  • Taakbeheer: het creëren van standaard takenlijsten en checklists voor verschillende processtappen en het in realtime bijhouden van de voortgang van taken.
  • Workflowconfiguratie: het bepalen van de volgorde van fasen (bijvoorbeeld goedkeuring, beoordeling, enz.) binnen een proces en het ontwerpen van processtromen.
  • Toegangsbeheer/machtigingen: het beheren van gegevenstoegang voor personen of groepen op basis van hun hiërarchie of afdeling.
  • Controle van het goedkeuringsproces: het beheren van goedkeuringen in verschillende fasen; de verantwoordelijke partijen worden op de hoogte gebracht wanneer er goedkeuringsaanvragen worden gegenereerd.
  • Agendabeheer: het bijhouden van einddatums voor activiteiten en taken met behulp van een agenda. Gebruikers kunnen deze informatie synchroniseren met agendatools zoals Outlook en Google Agenda.

Overwegingen bij de aankoop van workflow management systemen

  • Rapportage en analyse: workflow management systemen vereenvoudigen de werklast van managers door het verstrekken van realtime prestatierapporten over verschillende processtappen, zoals in uitvoering, beoordeling en goedkeuring. Deze systemen kunnen ook inzichten voor procesverbetering bieden door gebruikers te helpen bij het identificeren van knelpunten en het elimineren van redundanties. Door de software gegenereerde rapporten volgen en tonen ook de prestaties van individuele medewerkers en teams, en helpen managers bij het ontwerpen van trainingsplannen. Bedrijven moeten hun behoeften op het gebied van rapportage en analyse duidelijk definiëren en aan de hand daarvan verschillende workflow management tools evalueren.
  • WYSIWYG formulierenontwerpfunctie: procesgegevens vormen de kern van workflow management systemen. Deze gegevens verzekeren niet alleen bij elke stap de kwaliteit van de producten, maar bieden de gebruikers ook zinvolle inzichten voor de verbetering van prestaties. Dit betekent dat het efficiënt vastleggen van gegevens van cruciaal belang is voor workflow management systemen. Met behulp van formulierontwerpfuncties op basis van WYSIWYG (What You See Is What You Get, je krijgt wat je ziet) kunnen gebruikers formulieren aanmaken met aangepaste velden, lettertypes, formaten en lay-outs. Deze functionaliteit stelt gebruikers ook in staat om proceslogica te implementeren (bijvoorbeeld: op basis van een specifieke formulierselectie wordt één proces automatisch doorgestuurd voor goedkeuring), en zorgt ervoor dat voor elke fase de verplichte velden worden ingevuld. Bedrijven met onvoldoende capaciteiten voor het vastleggen van gegevens moeten op zoek gaan naar workflow management systemen die deze functionaliteit bieden.
  • Machine learning bevordert de automatisering in workflow management: machine learning helpt gebruikers bij het ontwerpen van workflows en processen met minimale betrokkenheid van mensen. Met behulp van door machine learning ondersteunde oplossingen kunnen marketeers geautomatiseerde workflows voor hun campagnes creëren, en andere gebruikers kunnen voor elke procesfase geautomatiseerde takenlijsten en procesformulieren aanmaken. De invoering van machine learning door kleine en middelgrote bedrijven (het MKB) blijft groeien. Uit onderzoek van Capterra blijkt dat 53% van het MKB deze technologie momenteel gebruikt of van plan is deze in de komende twee jaar in hun bedrijf te gaan gebruiken.
  • Chatbots zullen een grotere rol spelen in workflow management systemen: chatbots zijn gespreksinterfaces die de menselijke communicatie simuleren en gebruikers helpen met basisfuncties. Via chatbots kunnen gebruikers hun taken automatiseren met behulp van schriftelijke aanwijzingen. Gebruikers kunnen bijvoorbeeld een chatbot opdracht geven om binnen een proces een nieuwe workflow of taak aan te maken zonder handmatig door de oplossing te navigeren. Met de toenemende invoering van chatbots in het MKB kan worden verwacht dat er de komende jaren meer functionaliteiten voor chatbots in workflow management systemen zullen verschijnen.