456 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com, een bekroonde tool voor workflowbeheer, stroomlijnt de dagelijkse bedrijfsprocessen voor een optimale productiviteit en efficiëntie. Het gebruiksgemak en de flexibiliteit betekenen een snelle instap voor je team en de mogelijkheid om workflows op je eigen manier te beheren. Je kunt op één centrale locatie herhalende processen automatiseren, meldingen voor vervaldatums instellen, via dashboards het grote plaatje in de gaten houden en de prestaties van al je workflows volgen. Meer informatie over monday.com monday.com, een bekroonde tool voor workflowbeheer, stroomlijnt de dagelijkse bedrijfsprocessen voor een optimale productiviteit en efficiëntie. Meer informatie over monday.com
Asana is een tool voor workflowbeheer die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Pipefy is het platform voor werkstroombeheer dat het werk gemakkelijker en sneller maakt voor eerstelijnsmedewerkers in HR, financiën, marketing en klantenservice, inclusief IT en de helpdesk. Door middel van gebruiksvriendelijke procesautomatisering op bedrijfsniveau krijg je controle over een enorme hoeveelheid service-aanvragen. Bezoek de website en probeer Pipefy gratis. Meer informatie over Pipefy Pipefy is het platform voor werkstroombeheer dat het werk voor eerstelijnsmedewerkers gemakkelijker en sneller maakt. Meer informatie over Pipefy
Kissflow is de beste workflowsoftware met compleet procesbeheer. Kissflow is een digitale werkplek zonder codering waar iedereen een geautomatiseerd proces kan creëren, een projectboard kan ontwerpen, een caseflow kan afhandelen en kan samenwerken aan werkonderwerpen, en dit alles binnen één intelligent en gemakkelijk te integreren platform. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace Kissflow is de beste workflowsoftware met compleet procesbeheer. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace
Low-code BPM (bedrijfsprocesbeheer)-oplossing voor jouw bedrijf met meer dan 10.000 gebruikers. Focus op jouw bedrijf Iterop is de snelste BPM- en werkstroomoplossing op de markt. Je kunt jouw project in 5 dagen implementeren (de gemiddelde tijd die de klanten ervoor nodig hadden). - 7 keer sneller in te stellen dan concurrenten; - innovatieve oplossing met een native benadering van de low-code; - geen training nodig voor eindgebruikers; - alles zit in één toepassing (geen extra module); - gemaakt in Frankrijk. Meer informatie over Iterop Digitaliseer je bedrijfsprocessen en werkstromen met een low-code BPM-oplossing. Meer informatie over Iterop
Het beheren van meerdere projecten, teams en werkstromen kan snel omslachtig worden zonder de juiste tool waarmee elk team hun werk kan structureren op de manier die het beste bij hun proces past. Met Wrike kun je je processen stroomlijnen en verschillende workflows toepassen op specifieke teams, mappen en projecten voor een betere samenwerking tussen teams. Perfect voor teams in marketing, creatieve content, operationele activiteiten, IT en project- en productteams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike Je kunt meerdere workflows en projecten met gemak beheren, aanpassen en visualiseren. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
Het ritme van een georganiseerde workflow vormt het hart van een productief team en dit bepaalt wat ze kunnen produceren. Workfront maakt het creëren, implementeren en automatiseren van de afzonderlijke stukken van een productieve workflow zeer eenvoudig, en met ingebouwde rapportagefunctionaliteit kunnen managers moeiteloos de sterke en zwakke punten van hun workflows beoordelen wanneer de behoeften en verantwoordelijkheden veranderen. Krijg de tool die je nodig hebt om verzoeken te ontvangen, projecten te plannen en werk uit te voeren in elk deel van je onderneming. Meer informatie over Workfront Workfront maakt het eenvoudig om individuele onderdelen van een robuuste ondernemingswerkstroom te creëren, te implementeren en te automatiseren. Meer informatie over Workfront
Front brengt al je berichten, apps en teamleden bijeen in één inbox. Voltooi werk meteen en hou projecten in beweging met geautomatiseerde als-dan-regels. Gebruik interne opmerkingen om samenwerken aan gesprekken eenvoudig te maken. Met berichtenopdrachten weet iedereen waarvoor hij/zij verantwoordelijk is. Integreer met Asana, JIRA en andere apps om projecten direct vanuit je inbox up-to-date te houden. Sluit je aan bij Convoy, HubSpot, Shopify en 4.300+ teams waarvan de workflows worden aangedreven door Front. Meer informatie over Front Front maakt het gemakkelijk om werk gedaan te krijgen. Het brengt al je berichten, apps en teamleden bijeen in één inbox. Meer informatie over Front
Publieke en private organisaties over de hele wereld maken dagelijks gebruik van het Nintex-platform om hun bedrijfsprocessen snel en moeiteloos te beheren, te automatiseren en te optimaliseren. Het Nintex-platform bevat mogelijkheden voor proceskartering, workflowautomatisering, documentgeneratie, formulieren, mobiele apps, procesintelligentie en meer, allemaal met een gebruiksvriendelijke ontwerpfunctie met slepen en neerzetten. Meer informatie over Nintex Process Platform Met Nintex kan iedereen in je organisatie je bedrijfsprocessen snel en moeiteloos beheren, automatiseren en optimaliseren. Meer informatie over Nintex Process Platform
Met Signavio kunnen zakelijke gebruikers eenvoudig workflows voor zichzelf automatiseren, waardoor het werk wordt versneld en zelfs de meest ondoorzichtige processen transparanter worden. Dit workflow-systeem is gemakkelijker te hanteren dan ooit, waardoor het bedrijf weer aan het stuur komt te staan en er tegelijkertijd de beheerde omgeving wordt geboden die IT-professionals wensen en nodig hebben. Meer informatie over Signavio Signavio automatiseert en versnelt repeterend werk, waardoor je team zich kan richten op activiteiten met toegevoegde waarde. Meer informatie over Signavio
GoodDay is een platform voor het beheren van werk, projecten, producten, taken, tijd en teams dat organisaties de beste hulpmiddelen biedt voor planning op hoog niveau. Het platform is afgestemd op hun dagelijkse werk en ondersteunt continue verbetering van alle processen op basis van transparantie, verantwoording, flexibiliteit en erkenning. Meer informatie over GoodDay GoodDay is een platform voor werkbeheer voor projecten, taken, producten, tijd en teams en voor productieve, transparante samenwerking. Meer informatie over GoodDay
Besteed minder tijd aan het leren en meer tijd aan het gebruiken. De aangepaste mobiele bedrijfsformulieren zijn eenvoudig te creëren, heel gemakkelijk te verbinden en zeer krachtig. Vraag naar de PRIVATE LABEL-versie. Met de functie voor slepen en neerzetten en vertrouwde ontwerptools voor Word en Excel kun je sneller aan de slag. Eindgebruikers waarderen de snelheid van een native app en de mogelijkheid om zonder verbinding OFFLINE te werken, waarbij zelfs hun volledige datalijsten worden bijgehouden, zoals cliënten en andere referentiegegevens. Geen programmeerervaring vereist. Meer informatie over Forms On Fire - Mobile Jouw gemakkelijk te creëren, eenvoudig te verbinden systeem voor aangepaste mobiele bedrijfsformulieren en werkprocessen dat betrouwbaar en veilig is. Gebruik het Private Label! Meer informatie over Forms On Fire - Mobile
Jira is de workflowmanagementtool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over Jira Jira is een volledige taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Meer informatie over Jira
Voor grote bedrijven; workflow is een onderdeel van FileHold software voor document- en archiefbeheer die ook moet worden gekocht. FileHold biedt een veilige, gecentraliseerde, audited, versie-gecontroleerde en doorzoekbare database voor documenten. Facturen, aankoopverzoeken, reiskosten, enz. kunnen uit de bibliotheek worden gehaald en in een revisie- of goedkeuringsproces worden geplaatst. Workflow wordt automatisch geactiveerd wanneer een document aan de bibliotheek wordt toegevoegd. Ondersteuning voor mobiele apparaten overal waar toegang is tot internet. Meer informatie over FileHold Documentenworkflow maakt gebruik van de veilige FileHold database voor documenten om de juiste documenten veilig onder de juiste mensen te verspreiden. Meer informatie over FileHold
Creëer procestoepassingen die workflows automatiseren en je bedrijf transformeren met K2, het intuïtieve cloudgebaseerde digitale procesautomatiseringsplatform. Creëer snel boeiende, moderne applicaties, stel gebruikers in staat om bedrijfsproblemen op te lossen en neem de controle over je workflows. Ontdek wat je kunt bereiken wanneer je je mensen, processen en toepassingen met elkaar verbindt. Meer informatie over K2 Creëer procestoepassingen die workflows automatiseren met K2, het intuïtieve cloudgebaseerde digitale procesautomatiseringsplatform. Meer informatie over K2
Het is één ding om je proces te documenteren, maar auditors willen weten hoe je ervoor zorgt dat het wordt opgevolgd. Het iGrafx-platform voor bedrijfstransformatie definieert, prioriteert en automatiseert de communicatie tussen systemen, processen en afdelingen. Wat betreft procesoptimalisatie biedt werkstroomautomatisering bovendien een nauwkeurige meting van de werkelijke prestaties van een proces. Meer informatie over iGrafx Het iGrafx-platform voor bedrijfstransformatie definieert, prioriteert en automatiseert de communicatie tussen systemen, processen en mensen Meer informatie over iGrafx
Formstack is een veelzijdige online formulierenbouwer waarmee je webformulieren kunt bouwen en ontwerpen zonder enige kennis van codering. Sluit mobielvriendelijke formulieren in op je website en sociale media om online betalingen te innen, feedback van klanten te verzamelen, leads voor marketing te verzamelen, geautomatiseerde workflows te creëren en nog veel meer. Formstack voldoet aan de HIPAA-voorschriften en biedt meerdere robuuste functies, waaronder meer dan 50 integraties met apps zoals Salesforce, MailChimp en PayPal. Meer informatie over Formstack Forms Meer dan 500.000 mensen in 112 landen gebruiken Formstack om repetitieve bedrijfsprocessen te automatiseren en informatie efficiënter te beheren. Meer informatie over Formstack Forms
Als je op zoek bent naar gratis of betaalbare BPM-software (beheer van de workflow), ben je aan het juiste adres. De prijs is niet het enige voordeel van Bitrix24. Je krijgt een set standaard bedrijfsprocessen die geen installatie vereisen, zoals verlofaanvragen, zakenreizen, uitgaven, aankopen, algemene verzoeken (interne helpdesk). Deze zijn gebaseerd op jouw bedrijfsstructuur en kunnen indien nodig eenvoudig worden aangepast. Met de ontwerpfunctie voor bedrijfsprocessen kun je elk aangepast bedrijfsproces creëren. Cloudgebaseerd, mobiel en open source. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is eenvoudige en betaalbare workflowbeheersoftware die beschikbaar is als cloudgebaseerde en lokale versie met toegang tot open source-code. Meer informatie over Bitrix24
Met Ninox en de aanpasbare gebruikersinterface kun je apps creëren die bij jouw eigen workflow passen. Met Ninox kun je toepassingen van verschillende afdelingen integreren, zoals CRM, ERP, HR, boekhouding, verkoop en PM. Om de productiviteit van je bedrijfsprocessen te verhogen, hebben teamleden op basis van hun verschillende rollen op alle platforms toegang tot Ninox via de eigen app voor macOS, iOS en Android of via elke webbrowser. Meer informatie over Ninox Met Ninox en de aanpasbare gebruikersinterface kun je apps creëren die bij jouw eigen workflow passen. Meer informatie over Ninox
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
Smartsheet, een online platform voor het uitvoeren van werkzaamheden, ondersteunt projectbeheer en taaksamenwerking die herdefinieert hoe teams samenwerken. Door de gebruiksvriendelijke interface, in combinatie met het delen van bestanden, Gantt-diagrammen, Kanban-weergave en functies voor werkautomatisering is Smartsheet snel uitgegroeid tot een favoriete zakelijke app voor productiviteit. *2015 Google Marketplace-app van het jaar *2015 Microsoft O365-app van het jaar *Gartner Cool Vendor 2015 - project- en portfoliomanagement Meer informatie over Smartsheet Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Easy Projects is een cloudgebaseerd platform voor projectmanagement, ideaal voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en bedrijven die hun huidige project- of taakbeheertools zijn ontgroeid. Easy Projects biedt: Kanban-bord en Gantt-grafiek Robuust projectmanagement ter ondersteuning van WBS (onbeperkte hiërarchie), meerdere afhankelijkheden, beheer van kritieke paden en portfoliobeheer; Aangepaste formulieren Mobiele apps Beheer van hulpbronnen Meer dan 1000 integraties Gegevensbeveiliging op ondernemingsniveau Meer informatie over Easy Projects Easy Projects is een cloudgebaseerd PPM-platform voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en grote ondernemingen. Meer informatie over Easy Projects
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
VisualCron combineert veel functies in één product. Door middel van planning kun je je jobs zo instellen dat ze bij een specifieke tijd of gebeurtenis worden uitgevoerd. De taken in elke job automatiseren scripts en rekenen af met menselijke fouten. Via diverse taken kun je verschillende systemen integreren door middel van bestandsoverdracht en conversie. VisualCron wordt niet op één bepaalde manier gebruikt. Veel gebruikers automatiseren er inderdaad de uitvoering van batchbestanden en bestandsoverdrachten mee, maar de oplossingen zijn eindeloos en onbeperkt. Meer informatie over VisualCron Automatiseringstool die bedrijven helpt bij het plannen van taken en het automatiseren van repetitieve processen. Meer informatie over VisualCron
Alles-in-één documentbeheer om individuen en teams te helpen bij het runnen van hun bedrijf. RevvSales is een superieur alternatief voor Google-documenten of Microsoft Word met gebruiksvriendelijke sjablonen, goedkeuringen en workflows. Meer dan 1000 bedrijven vertrouwen hun documentbeheer aan dit platform toe. Werk op efficiënte wijze samen aan elk document, dat op één centrale plaats wordt gemaakt, beoordeeld en ondertekend. Integreer gegevens met je registratiesystemen: CRM, salarisadministratie, boekhouding. Dit platform is expert in het runnen van jouw bedrijf, één document tegelijk. Meer informatie over RevvSales Alles-in-één documentbeheer voor alle teams. Dit platform is expert in het runnen van jouw bedrijf, één document tegelijk. Meer informatie over RevvSales
TACTIC van Southpaw biedt veel meer dan alleen workflowautomatisering en wordt vertrouwd voor het afhandelen van zeer complexe workflows met miljoenen middelen die gebruik maken van meerdere gegevenstypen, gegevensmodellen en terminologieën. Het geheim is een unieke en visuele Workflow Editor die ontwerp, configuratie en beheer helpt te vereenvoudigen. Het Southpaw Professional Services-team is altijd beschikbaar om de functionaliteit van TACTIC te bouwen, coderen en uit te breiden, zelfs bij de meest complexe bewerkingen. Meer informatie over TACTIC TACTIC is een tool met een unieke workflowmodule die complexe workflows orkestreert tussen teams, processen en miljoenen activa. Meer informatie over TACTIC
(0 reviews)
Bezoek website
Longview Close provides seamless integration with your systems, enabling you to shorten your consolidation process. With Longview Close, you can eliminate manual input, create direct interfaces with all of your source systems, reduce risk and improve data integrity and achieve self-service reporting without IT involvement. Meer informatie over Longview Close Longview Close provides seamless integration with your systems, enabling you to shorten your consolidation process. Meer informatie over Longview Close
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur. Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Microsoft Visio is een diagramoplossing met een robuuste bibliotheek van ingebouwde en externe sjablonen en vormen, capaciteiten voor gegevensconnectiviteit en geïntegreerde samenwerkingstools. Maak indrukwekkende visualisaties met behulp van de meegeleverde vormen en startbestanden. Samenwerking nodig? Bewerk via een webbrowser tegelijk met collega's online opgeslagen diagrammen, om veilig en moeiteloos met anderen samen te werken. Koppel zelfs diagrammen aan realtime gegevens om snel beslissingen te nemen. Microsoft Visio is een innovatieve diagramoplossing die helpt bij het visualiseren van gegevensgestuurde bedrijfsprocesstromen en meer.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen. Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen.
Samepage is een bekroonde software voor workflowbeheer die is ontworpen om je team, consultants, klanten, partners en leveranciers soepel en efficiënt te laten samenwerken. Combineer bestanden, taken, kalenders, kaarten, video's en teamgesprekken samen op één pagina. Bewerk een pagina gelijktijdig met wie je maar wilt. Chat in realtime met personen of teams zonder te hoeven overschakelen naar een ander chatplatform. Iedereen is op de hoogte zonder een overload aan e-mails. Coördineer en beheer projectwerkstromen met je team, in realtime vanaf elk apparaat.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je dispatch waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor workflowbeheer. Automatiseer alles, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
Je workflowbeheer versnellen? Met PandaDoc kun je de workflowprestaties van elke afdeling verbeteren om je bedrijf vooruit te helpen. Creëer, verzend, volg, e-teken en bewaar alle bedrijfsdocumenten op één plaats met PandaDoc. Perfect voor marketing, verkoop, HR, operations, IT, juridische afdelingen en productteams van meer dan 10 personen. Bouw een meer schaalbare verkooporganisatie met de documentworkflow-automatiseringssoftware van PandaDoc. Breid je bedrijf uit en schaal je activiteiten op een snellere en intelligentere manier met de workflow-automatiseringssoftware van PandaDoc.
Teamwork is een intuïtieve tool voor werkmanagement die je niet in de weg staat en je teamleden de gelegenheid geeft zich te concentreren op de zaken die ertoe doen. Teamwork heeft alles wat je nodig hebt om effectief samen te werken, deadlines te halen en hoogwaardige resultaten te behalen. Teamwork is een toepassing voor werkmanagement voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
De UiPath RPA levert een krachtige workflow-ontwerper die opties biedt voor zeer configureerbare workflow-regels. UiPath is intuïtief, flexibel en eenvoudig te schalen op basis van de hoeveelheid werk. Het systeem verwerkt alle soorten gegevens die zijn opgeslagen in een gestructureerd formaat en kan elke toepassing manipuleren, net als een mens. Gebruikers kunnen een logische grafische weergave van workflowprocessen opstellen zonder enige codeer- of scriptingvaardigheden, of een krachtige recorder gebruiken om workflows vast te leggen en deze automatisch te bepalen. UiPath is een RPA-leider met oplossingen voor topbedrijven die hun bedrijfsprocessen op één plek willen automatiseren en beheren.
Hou de naleving van je personeel in realtime up-to-date. Elimineer de rompslomp van het beheer van aannemers voor toegangsverzoeken, inducties, vergunningen, SWMS (safe work method statement) of een workflow om je faciliteit te beveiligen en te beschermen. Internationaal vertrouwd door JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas en duizenden andere organisaties. Elimineer de rompslomp van het beheer van aannemers voor toegangsverzoeken, inducties, vergunningen, SWMS of een workflow om je faciliteit te beveiligen.
Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Neem contact op met het verkoopteam voor meer informatie. BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor business process management (BPM) kun je snel workflows, checklists en standaardprocedures (SOP's) creëren. Volg workflows en processen en werk samen met je team. Beheer machtigingen, gebruik formulieren, plan processen in en integreer met meer dan 400 andere toepassingen. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM) en standaardprocedures (SOP's) van je team te beheren.
Met de helpdesktoepassingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne helpdesksoftware die 24/7 in de cloud draait. Met de helpdeskoplossingen van Salesforce krijg je alle voordelen van zakendoen in de cloud, inclusief automatische updates, drie keer per jaar nieuwe functies en geen gedoe met infrastructuur. Met helpdeskoplossingen kun je je ondersteuningsactiviteiten stroomlijnen om 24/7 wereldwijde ondersteuning te bieden die kosteneffectief is.
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren.
Mavenlink biedt krachtige software en diensten om organisaties te helpen online zaken te doen. Dit maakt het eenvoudiger om dingen voor elkaar te krijgen, klanten tevreden te houden en winstgevend te groeien. De werkmanagementsoftware combineert geavanceerd projectmanagement, resourceplanning, samenwerking en financiële hulpmiddelen. Het stelt bedrijven in staat om hun productiviteit beter te begrijpen en strategische actie te ondernemen om de winstgevendheid te verhogen – allemaal op één plek. De werkmanagementsoftware van Mavenlink centraliseert en prioriteert alle zakelijke communicatie en acties op één handige locatie.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen. Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen, kanbanborden en teamsamenwerking.
EXCLUSIEF voor Mac, iPhone en iPad. Win meer zaken en krijg meer gedaan met Daylite. Kom je vervolgafspraken na. Rangschik leads en klanten in gerichte lijsten. Organiseer alle variabele delen van projecten en stroomlijn processen zodat er niets over het hoofd wordt gezien. Integreer met Apple Mail. Synchroniseer je Apple-contacten en Kalender. Werk offline. Bouw klantrelaties op, voer plannen uit en schaal je bedrijf op. Je klanten zullen denken dat je superkrachten bezit, en dat is ook zo! Voor macOS en iOS. Hou klanten, deals en projecten allemaal op één plaats bij. Verbeter de productiviteit van organisaties en teams.
Stroomlijn je evaluatie- en goedkeuringsproces met Widen Workflow, een uitgebreide online tool voor proefafdrukken en werkbeheer. Vanaf $ 14.990 per jaar geeft Widen Workflow je teams inzicht in projectbestanden terwijl deze het goedkeuringsproces doorlopen en verspreidbare contentitems worden binnen het Widen Collective DAM-systeem. Vraag een demo aan om het product in actie te zien. Een uitgebreide werkbeheertool voor documentfeedback, online controle en goedkeuringen gedurende het gehele creatieve proces.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
Workamajig is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne creatieve teams waarmee je bureaubreed kunt samenwerken. Kansentracering, projectmanagement, urenregistratie, resource management en alle financiën en boekhouding in één oplossing. Met Workamajig kun je je workflow verbeteren door nauwkeurige gegevens te verkrijgen, handmatige invoer te elimineren, zichtbaarheid voor managers en werknemers te verkrijgen, tijdige rapporten te genereren en het rendement te verbeteren. Workamajig - de software voor workflowbeheer voor de creatieve sector. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Shift is het werkstation voor productieve mensen. Shift wordt vertrouwd door honderdduizenden productiviteitsliefhebbers over de hele wereld en stroomlijnt je workflows zodat je dingen efficiënter gedaan kunt krijgen. Shift-gebruikers die er genoeg van hebben om bij meerdere accounts in en uit te loggen, hebben met één klik toegang tot meer dan 900 populaire toepassingen, extensies, e-mailaccounts en clouddiensten op het internet. Met Shift geniet je met één klik van toegang tot meer dan 900 populaire toepassingen, extensies, e-mailaccounts en clouddiensten op het internet.
Het biedt fotografen een eenvoudige en intuïtieve oplossing voor hun behoeften op het gebied van het beheer van klanten en studio. Online boeken en plannen, geautomatiseerde workflows, facturering, contracten en meer. Iris Works is het systeem voor het beheer van studio's gemaakt voor de kunstenaar. Na slechts enkele uren besteed te hebben aan het inrichten van je studio, ben je klaar om je bedrijf te stroomlijnen. Studiobeheer dat je tijd bespaart, je bedrijf organiseert en je klanten tevreden houdt.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
ProWorkflow is de favoriete software voor het beheer van projecten en werkprocessen voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde fabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van zelfstandige bureaus tot wereldwijde ondernemingen. Start je proefperiode
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor de goedkeuringswerkstroom voor merken en reclamebureaus die iets anders willen dan de dagelijkse sleur. Stroomlijn je goedkeuringsworkflow met een tool waarmee je vanuit één centrale hub al je beoordelingen en goedkeuringen kunt beheren en bijhouden. Belangrijkste functionaliteiten zijn briefingsjablonen, online controleprogramma's (alle media inclusief video en websites), batch-feedback, gelaagde goedkeuringen, herinneringsmeldingen, DAM, rapportagetools en vele andere gebruiksvriendelijke functies. Stelt marketingteams en reclamebureaus in staat om hun creatieve goedkeuringsworkflow op een effectieve manier te beheren, van projectopdracht tot goedkeuring en archivering.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke rapportagetools in één cloudgebaseerd systeem. De oplossing helpt bedrijven hun productiviteit en winstgevendheid te verbeteren door processen te stroomlijnen, de samenwerking te vereenvoudigen, informatie te centraliseren en in realtime bedrijfsgegevens te leveren. Het alles-in-één systeem met projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke hulpmiddelen.
Priority Matrix is een krachtig, intuïtief en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat managers helpt effectiever te zijn in het beheren van hun prioriteiten met behulp van beproefde tijdmanagementmethoden. Priority Matrix biedt een platform voor teams voor het prioriteren van taken en projecten om effectiever te werken, teamprioriteiten te communiceren, werk te delegeren, voortgang te volgen en uiteindelijk meer zichtbaarheid en verantwoording te bieden. Priority Matrix helpt managers en leidinggevenden te slagen door middel van effectiever prioriteitsbeheer.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
MaintainX is mobile-first workflow and procedure digitization software that allows frontline teams to know what they need to do and how to do it. Here's what we digitize and take away from the clipboard: -Safety Procedures -Environmental Checklists -Tooling & Gauge Reporting -Maintenance Procedures -Auditing/Inspection Workflows -Training Checklists We help managers to become more efficient operators by delivering real-time business insights from the field. MaintainX is mobile-first workflow and procedure digitization software that increases efficiency and real-time insights.
Werkstroombeheer voor de onderneming (50+ werknemers, niet geschikt voor kleine bedrijven): Clarizen brengt projectmanagement, configureerbare werkstroomautomatisering en samenwerking in context samen vanuit een intuïtieve interface waarmee iedereen op zijn eigen manier te werk kan gaan. Alle betrokkenen kunnen projecten volgen, werkstromen opzetten, moeiteloos communiceren en deelnemen op hun eigen manier. Verbind je personeel, elimineer isolatie en lever nieuwe niveaus van zichtbaarheid en vooruitgang. Clarizen is snel en eenvoudig in gebruik en geeft een nieuwe betekenis aan projectsamenwerking over de hele onderneming.
ProcessMaker is gespecialiseerd in bedrijfsprocesbeheer (BPM (business process management)) en oplossingen voor workflowsoftware voor ondernemingen. Met ProcessMaker kun je de efficiëntie verbeteren terwijl je je bedrijfsprocessen opbouwt, uitvoert, erover rapporteert en ze optimaliseert, en dit alles binnen een intuïtieve, gebruiksvriendelijke interface. Duizenden bedrijven over de hele wereld wenden zich tot ProcessMaker Enterprise voor een zeer beschikbare, productieklare, meertalige compatibele BPM-oplossing met zowel een lokale als cloudgebaseerde versie. ProcessMaker is gespecialiseerd in bedrijfsprocesbeheer (BPM) en workflowsoftware voor ondernemingen die beschikbaar is in een lokale en cloudgebaseerde versie.
ProntoForms is de toonaangevende app-oplossing met weinig code voor de buitendienst. Met het professionele platform kun je soepele realtime workflows creëren van het veld naar kantoor. Naadloze integratie maakt directe distributie mogelijk van en naar je bestaande bedrijfssystemen. Eén formulierverzending kan automatische taaktoewijzingen aan een medewerker in het veld activeren, een supervisor op de hoogte brengen van een gefaalde inspectie of aangepaste documenten invullen. De mogelijkheden worden alleen beperkt door je eigen verbeelding. Een app-platform met weinig code dat je in staat stelt soepele realtime workflow van het veld naar kantoor te creëren.
Workflow is a powerful feature that allows an organization to move inefficient processes over to mobile devices. Think of this feature as handing a piece of paper off to someone else in your organization. A user can start filling out a GoCanvas application and then pass it along to a colleague who either needs to review the data and/or fill out another section of the application. Allowing the data processes to simply flow within the business. By using GoCanvas' Workflow, you can get approval within seconds to keep working.
Stroomlijn, plan en blijf op koers met de gebruiksvriendelijke FunctionFox-tools voor urenregistratie en projectmanagement, die zijn ontworpen voor de creatieve sector. Bewaak meerdere projecten, wijs taken toe via actietoewijzingen, verbeter de communicatie binnen het hele team met een interne projectblog en breng alles samen met uitgebreide rapporten. Betere productiviteit betekent verhoogde winst! Begin met het beheren van je workflow en probeer vandaag nog een gratis demo. Verhoog de productiviteit met de TimeFox-tools voor urenregistratie en projectmanagement om je te helpen bij het effectief plannen en beheren van je workflow.
Automatiseer je werkprocessen om je team efficiënter te maken. De werkstroombeheertools van Workzone, inclusief aangepaste projectintakeformulieren, projectsjablonen, geautomatiseerde notificaties/handoffs en bestandsmarkering/goedkeuring, helpen projecten te versnellen en fouten te verminderen. Workzone is een volwassen SAAS-werkstroombeheertool die al bijna 20 jaar wordt gebruikt, met de kracht en bruikbaarheid die je nodig hebt om drukke werklasten te beheren. Tarieven vanaf $ 200 per maand. Automatiseer je werkprocessen en verbeter de teamefficiëntie. Workzone is de ideale werkstroombeheertool voor drukke teams van 5 of meer gebruikers.
Hive is krachtig, intuïtief projectmanagement voor moderne bedrijven. Met het gecentraliseerde platform kunnen bedrijven projecten in realtime plannen, uitvoeren en volgen. Met groepsberichten, het delen van bestanden en meer dan 1000 app-integraties verbindt Hive alle aspecten van je werk. Je hoeft niet te schakelen tussen vijf verschillende tools om het werk gedaan te krijgen. Geef je team de mogelijkheid sneller betere resultaten te behalen. Werk samen in Hive. Krachtig platform voor projectmanagement en samenwerking
Karbon is een werkmanagementplatform voor accountantskantoren en professionele dienstverlenende bedrijven. Het biedt een echt samenwerkingsplatform om workflows te beheren, met teams te communiceren en uitzonderlijk werk voor klanten te leveren. Door het combineren van e-mail, discussies, taken en krachtige workflows helpt Karbon je team af te stemmen via één plek om te communiceren en samen te werken, waardoor de capaciteit om op tijd en onder budget te leveren wordt vergroot. Karbon is een collaboratief werkmanagementplatform voor accountantskantoren en professionele dienstverlenende bedrijven.
Wanneer elk bedrijfsproces uniek is en van elkaar verschilt, dan kan er onmogelijk één software zijn om alles op te lossen. Dit is ongetwijfeld de reden waarom meer dan 4 miljoen gebruikers over de hele wereld applicaties op maat hebben gebouwd om hun unieke bedrijfsprocessen te beheren. Zoho Creator biedt essentiële tools en alle hulp die je nodig hebt om aangepaste apps te bouwen; helemaal zelf, ongeacht je technische expertise. Bekijk de casestudy's! Zoho Creator is een ontwikkelingsplatform met weinig code waarmee je zelf aangepaste, mobiel-klare apps kunt lanceren.
honeybeeBase Employee Management System is revolutionary because it helps you eliminate the day-to-day, manual managerial tasks that consume your time - and streamlines employee management. With our intuitive task management and time clock system, you can track employee's time and attendance, assign tasks, manage paid time off, absences, and vacation requests, simplify employee scheduling and communicate internally with your team. Sign up for FREE today! and take it on a test drive. task management, time clock, time off tracking, employee scheduling, team communication and so much more!
SkyStem levert een krachtige toepassing voor afsluiting en rekeningafstemming genaamd ART, voor organisaties die hun financiële processen willen stroomlijnen. De cloudgebaseerde oplossing elimineert tot 90% van de handmatige activiteiten binnen de boekhoudafdeling van een bedrijf, terwijl de interne controles en corporate governance worden versterkt. Tot de belangrijkste voordelen van ART behoren automatisering van de afstemming, automatische rapportage, realtime updates, snelle implementatie en je eigen interne, overal toegankelijke serveromgeving. Geautomatiseerde oplossing voor maandafsluiting en accountafstemming - de tool voor financiële controllers voor snellere afsluiting en betere controles.
Werkstroomsoftware zonder codering voor het verbinden van mensen, gegevens en dagelijkse processen via een cloudgebaseerde werkstroom-tool en het stroomlijnen van routinematige bedrijfsactiviteiten. Het biedt een complete set capaciteiten voor goedkeuring en verandermanagement, klantverzoekbeheer en het volgen van problemen. Comindware Tracker zorgt voor robuuste werkstroom-procesmodellering in combinatie met flexibele webformulieren en rapportages, directe procesupdates en realtime zichtbaarheid. Probeer het nu. Werkstroombeheer-tool zonder codering om mensen, gegevens en dagelijkse processen te verbinden.
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met automatisch werkstroombeheer. Beheer taken, hou mijlpalen van projecten bij, communiceer met teamgenoten, maak samenwerkingsdocumenten, deel en bespreek bestanden en nog veel meer in de gecentraliseerde werkruimte! Met het beste van communicatie, cloudopslag en werkstroomsamenwerking in één tool kun je je werkdag en al je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad. Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch werkstroombeheer. Roadmap, taken, documenten, bestanden, chat en meer!
Of je wilt coderen of niet: de keus is volledig aan jou. Word de held van jouw kantoor. Creëer op maat gemaakte bedrijfstoepassingen voor je team en stuur ze naar elk bureau en elke broekzak. Je kunt bijna alles automatiseren: begin vanaf het begin met slepen en neerzetten of maak een van de tientallen kant-en-klare apps op talloze manieren op maat voor jouw bedrijf. Werk samen met je team om de app te draaien, te testen en te verbeteren totdat je app helemaal perfect is en zeer indrukwekkend is zonder enige codering. (Dit platform zal jouw geheim niet verklappen). Breng je bedrijf de moderne tijd binnen door bedrijfsprocessen om te zetten in flexibele, gecentraliseerde cloud-apps. Geen codering vereist.
Backlog is een tool voor workflow- en projectbeheer voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams.
Knack is een relationele database zonder code, ontworpen voor de burgerontwikkelaar om 100% aangepaste webapplicaties te maken. Bouw verschillende workflowfunctionaliteiten in je database, waaronder meldingen en herinneringen, geplande taken, statusupdates, goedkeuringen en levenscycli, rollen en machtigingen en integraties met andere webservices. Met Knack veranderen je statische gegevens in dynamische processen die zijn ontworpen om je bedrijf positief te beïnvloeden. Centraliseer je workflows en processen, allemaal in realtime en volledig geautomatiseerd.
inMotion is een workflowoplossing die marketing- en ontwerpteams helpt om content sneller op de markt te brengen. Met inMotion heeft je team controle en inzicht over de voortgang van het project met één enkele tool voor: projectaanvragen aannemen, projecten starten en bronnen toewijzen, taken en deadlines bijhouden, samenwerken aan lopende werkzaamheden, het goedkeuringsproces beheren en rapporteren over belangrijkste productiviteitsstatistieken. Dit platform helpt je om administratieve taken te automatiseren waardoor je voor elk teamlid 7 uur per week kunt terugwinnen. Workflowbeheer voor marketing- en ontwerpteams die meer inzicht en controle nodig hebben om content sneller op de markt te kunnen brengen.
Intervals biedt online software voor workflowmanagement die tijdregistratie en taakbeheer samenbrengt in een samenwerkingsruimte. De tool kan worden aangepast op de werkstroom van jouw organisatie. Inclusief een wachtrij voor werkverzoeken, e-mailintegratie, metrics/rapportage en meer. Ideaal voor kleine bedrijven zoals webontwikkelaars, consultants, creatieve bureaus en IT-servicebedrijven. Volledig functionele gratis proefversie. Alle pakketten bieden onbeperkte gebruikers. Intervals biedt een perfecte combinatie van taak-, tijd- en projectbeheer voor kleine bedrijven.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. Professionals in ITSM, klantenservice en bedrijfsbeveiliging gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en de best mogelijke service kunnen bieden op een kosteneffectieve manier. Vraag vandaag nog een demo aan. Een volledig managed service-beheerpakket met ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor ITSM, klantenservice en beveiliging.
Een softwarebedrijf. Makers, ontwerpers en ingenieurs. Allemaal. Maar ook gewoon mensen. Mensen raken zoals iedereen gefrustreerd door technologie. Sommige mensen gooien met hun computer als ze gefrustreerd zijn, maar hier wordt de frustratie afgereageerd op het toetsenbord. Frustraties door technologie worden opgelost. Er wordt gebouwd aan oplossingen voor die irritante, dagelijkse frustraties. Er wordt software gecreëerd die wordt aangedreven door jouw ideeën en jouw behoeften. Omdat software alleen werkt zoals jij dat doet. OnBase bestaat uit makers, ontwerpers en ingenieurs. Het bouwt software die wordt aangedreven door jouw ideeën en jouw behoeften.
Quality Suite van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de kwaliteit van de activiteiten verbetert en de totale kwaliteitskosten met 40% verlaagt. Deze toepassingen zijn ontworpen door gecertificeerde kwaliteitsexperts en kunnen eenvoudig worden afgestemd met technologie voor slepen en neerzetten zonder code, om aan je exacte zakelijke behoeften te voldoen. Met geautomatiseerde workflowfunctionaliteit kan je nu de tijd die wordt besteed aan het handmatig uitvoeren van taken verkorten. Apps omvatten documentcontrole, werknemerstraining, auditbeheer, CAPA en non-conformiteit. De QMS-oplossing van Intellect verbetert de productkwaliteit en operationele efficiëntie, wat resulteert in meer omzet en tevreden klanten.
OnBase enterprise content management-software combineert geïntegreerd documentbeheer, bedrijfsprocesbeheer en archiefbeheer in één applicatie. OnBase kan worden gebruikt als een gehoste of on-premises-oplossing, waarmee organisaties bedrijfsprocessen kunnen automatiseren en de tijd en kosten voor het uitvoeren van belangrijke bedrijfsfuncties kunnen verminderen door het beheer en de controle van inhoud. ECM-oplossing die geïntegreerd documentbeheer, bedrijfsprocesbeheer en archiefbeheer combineert.
CollabNet VersionOne is de Enterprise Value Stream Management-leider die hoogwaardige softwareontwikkeling en -levering versnelt, terwijl de kwaliteit wordt verbeterd en het risico wordt beperkt. Het aanbod biedt wereldwijde marktleiders van ondernemingen en overheden een samenhangende oplossing, van idee tot levering, waarmee ze de bedrijfswaarde kunnen vastleggen, creëren, leveren en meten tijdens de levenscyclus van hun applicatieontwikkeling. Een wereldleider in Enterprise Value Stream Management, Agile-management, zakelijke Git-versiebeheer en DevOps.
GlobiFlow is een krachtige Podio-invoegtoepassing waarmee je je bedrijfsprocessen kunt automatiseren, je Podio-activiteiten controleren en je Podio-gegevens visualiseren. Met GlobiFlow voor Podio kun je belangrijke taken automatiseren en triggers instellen voor essentiële tijdgevoelige acties. GlobiFlow is zo uitgebreid dat je Podio kunt veranderen in een veel geavanceerder, dynamischer systeem voor bedrijfsvoering. Krachtige workflowautomatisering en gegevensvisualisatie voor Citrix Podio
WinAutomation is het krachtigste en meest intuïtieve platform voor Windows-automatisering waarmee gebruikers zonder enige moeite elke taak op de desktop of online kunnen automatiseren. De intelligente softwarerobots van WinAutomation kunnen worden aangeleerd om elke taak moeiteloos uit te voeren, waardoor organisaties grotere efficiënties kunnen bereiken met behulp van automatisering. WinAutomation is het krachtigste en meest intuïtieve platform voor Windows-automatisering dat moeiteloze desktop- en webautomatisering mogelijk maakt.
FlowCentric Processware is ideaal voor organisaties die digitale transformatie willen omarmen, moeiteloos willen innoveren en snel resultaten willen behalen. Bedrijven gebruiken de software om flexibele oplossingen voor workflowbeheer te ontwikkelen, de levensduur van ERP-systemen te verlengen en zinvolle actie toe te voegen aan de gegevens die door IoT-apparaten worden verzameld. De software is ideaal voor bedrijven met meer dan 100 medewerkers die een onbeperkt aantal processen willen digitaliseren, de operationele efficiëntie willen verbeteren en wettelijke controlemaatregelen willen handhaven. Het stelt organisaties in staat workflows en processen te automatiseren, moeiteloos te innoveren en snel resultaten te behalen.
Met Forecast kunnen teams van meer dan 50 mensen hun productiviteit opschalen door hun werkprocessen aan te passen aan de team- of projectbehoeften. Of je nu werkt met eenvoudige kanban-borden, of dat je de voorkeur geeft aan een visuele tijdlijn of kalenderweergave, Forecast heeft het allemaal. Het platform verbetert je werkprocessen door een geïntegreerde oplossing aan te bieden die mensen, projecten en winsten aan elkaar koppelt voor een naadloze samenwerking en optimalisatie van werkprocessen. Door AI aangedreven beheer van werkprocessen. Koppel je mensen, projecten en winst aan elkaar.
Laserfiche is een wereldwijde leverancier van automatisering van intelligent contentbeheer en bedrijfsprocessen. Door middel van krachtige workflows, elektronische formulieren, documentbeheer en analytics elimineert Laserfiche handmatige processen en automatiseert repetitieve taken, waardoor de manier waarop zaken worden gedaan wordt versneld. Laserfiche was meer dan 30 jaar geleden een pionier op het gebied van het papierloze kantoor met enterprise content management. Vandaag de dag innoveert Laserfiche met cloud, machine learning en AI om organisatorische transformatie mogelijk te maken. Laserfiche is een wereldwijde leverancier van automatisering van intelligent contentbeheer en bedrijfsprocessen.
Qualtrax is een compleet kwaliteits- en compliancesoftwaresysteem dat wordt gebruikt om documentatie te beheren en te controleren, bedrijfsprocessen te automatiseren, aanpasbare workflows te beheren, trainingsbeheer te stroomlijnen, interne en externe audits te beheren en te zorgen voor realtime implementatie van kritische sectorvoorschriften. Ideaal voor sterk gereguleerde sectoren, waar naleving van normen zoals ISO 17025, 17020, 13485 en 9001, TNI, GFSI, FDA en FQS vereist zijn. Oplossing voor kwaliteitsbeheer waarmee gebruikers documentatie, compliance, workflows, risico's, werknemerstraining en meer kunnen beheren.
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage bijhouden); - campagnes ( samenvoegingsbewerkingen); - opvolgherinneringen; - berichtsjablonen; - agenda-integraties; - contactverrijking; - gepland verzenden. Polymail is beschikbaar op macOS en iOS. Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking.
Filestage is het platform voor de inhoudswerkstroom dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Moet content gecontroleerd worden binnen je eigen team, of heb je goedkeuring nodig van interne of externe belanghebbenden? Filestage maakt het gemakkelijk om de structuur in te stellen die je nodig hebt voor het hele proces, en reviewers hoeven zich niet aan te melden - het is eenvoudig om hun feedback te verzamelen. Bedrijven zoals Sixt, Netflix, BBC en Lufthansa hebben Filestage gekozen om hun werk continu te verbeteren. Filestage is het platform voor de inhoudswerkstroom voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun inhoud te beheren.
Cloudgebaseerde oplossing voor verzekeringsbeheer waarmee onafhankelijke agenten, makelaars en bedrijven van elke omvang workflows, klantverlengingen en -retentie, risico's, regelgevende transacties en meer kunnen beheren. Cloudgebaseerde oplossing voor verzekeringsbeheer waarmee onafhankelijke medewerkers, makelaars en anderen klantenbase, risico's en meer kunnen beheren.
In 2013 door Gartner, Inc. bekroond als "Coole leverancier" in programma/portefeuillebeheer. LeanKit is ontworpen voor de praktische implementatie van Kanban en is een zeer flexibel platform voor projectmanagement waarmee je je proces kunt visualiseren, effectiever kunt samenwerken en mogelijkheden voor verbetering kunt identificeren. Bekijk waar teamleden aan werken. Eenvoudig samenwerken en delen van informatie.
ProcessPlan is het enige procesinstrument ter wereld dat een eenvoudige indeling van een "beslissingsboom" gebruikt. Dit betekent dat het platform een aantal dingen kan doen die geen enkel ander systeem ter wereld kan doen. ProcessPlan maakt processen visueel en interactief. Het platform kan alles automatiseren, inclusief processen, procedures, workflows, SOP's, projecten, enz. ProcessPlan is een cloudgebaseerd platform. ProcessPlan is het enige procesinstrument ter wereld dat een eenvoudige indeling van een "beslissingsboom" gebruikt voor het automatiseren van bedrijfsprocessen.
Je kunt leads en kansen bijhouden, projecten en taken beheren, de tijd registreren en de financiële positie van elk project bijhouden. ROLL biedt een snel en efficiënt proces. Je team en aannemers zullen meer tijd besteden aan het opleveren van projecten. Voor managers en bedrijfseigenaars geeft ROLL ook prognoses over toekomstige inkomsten, waardoor je inzicht en controle krijgt. ROLL biedt een snellere en betere manier van werken. Tot de klanten van dit platform behoren creatieve bedrijven, adviesbureaus, digitale bureaus, bouwkundig ingenieurs en andere dienstverlenende bedrijven. Supersnelle end-to-end software voor workflowbeheer voor dienstverlenende bedrijven, waaronder creatieve sectoren en adviesbureaus.
Wavetable for the music industry Wavetable for the music industry
Winner of PC Mag Editors Choice, Capterra Top 20, and Info-Tech Best Overall Value awards. Streamline your processes to increase efficiency. Customizable end user portal, graphical workflow editor, and business rules engine eliminate manual errors and consolidate operations. Trusted by 3+ million users. Start today with a custom demo and see how Agiloft can work for you Winner of multiple awards, Agiloft's graphical workflow engine streamlines processes and reduces costs. Trusted by 3+ M users.
GeneXus is the best Low-Code Platform that you don't know yet. It's a Software Development Platform that simplifies and automates the tasks of creating and evolving enterprise applications and multi-channel user-experiences. Great Advantages: Higher productivity, with automatic maintenance & evolution, Multi-Experience, we continuously create new code generators, Agile, incremental approach, with fully functional prototypes, Easier to learn, one single language to cover all technologies. GeneXus is the best Low-Code Platform that you don't know yet.
Beheer niet alleen, maar voer ook uit. Voor operationele teams in het middensegment en grote ondernemingen (SalesOps, Marketing Ops, Customer Ops, IT Ops, FinOps, People Ops, enz.) kan Tonkean elke workflow digitaliseren en stroomlijnen met interactieve live rapporten die de coördinatie van mensen automatiseert, integraties mogelijk maken in meer dan 1000 bedrijfssystemen en een ontwerpfunctie zonder code bieden voor workflow-automatisering. Met Tonkean kunnen operationele teams eenvoudig elke zakelijke workflow stroomlijnen, inclusief bedrijfslogica, gegevensmanipulatie en coördinatie van mensen. Tonkean combineert WM, iPaaS en automatisering om een platform te bieden waarmee operationele teams elk bedrijfsproces kunnen organiseren en automatiseren.
FlowTrac is a cloud-based and on-premise warehouse management solution that helps companies manage their Inventory, Assets, Warehouse, Work In Process, and other specialty tracking requirements. The solution is suitable and deployed in Commercial, Government, Higher Education, and Humanitarian organizations all over the world. Users can access the system via desktops, tablets, or mobile devices. Key features include stand-alone inventory tracking by Quantity, Lot, and Serial. Assets, Manufacturing, Distribution, Supply Chain, Fleet Maintenance, Custom Applications, Work Orders(BOM,Kitting), Inventory Mgmt,
The days of painful workflow automation are behind you. With Process Director you can build fast, build easily and build knowing you have a solution that can handle your complexities. But don't take our word for it: "Before we used to have a team that would develop custom processes. But the development wasn¿t moving as quickly as the business required. With Process Director, literally we can have a process up and running within a week¿with full documentation and reporting.¿ - UCF Global Intuitive. Comprehensive. Low-code. Bring a new layer of transparency to your workflows, with Process Director.
Automate your business and manage tasks with SwiftCase. SwiftCase is a scalable, cloud-based, platform for organising and automating your business. Boost your business productivity through enhanced collaboration & communication tools, and integration of your existing systems. Join 100,000s of users who transformed their business and delighted their customers with SwiftCase loved by businesses in the Insurance, Finance, Legal, Service & Contractor sectors. Automate your business and manage tasks with SwiftCase - a scalable, cloud-based, platform for organising & automating your business.
Cascade takes an existing framework/document that only a handful of people can access and understand, and turns it into a much more accessible and simple representation of a plan from top to bottom. It consolidates and centralizes communication, saving a ton of time that would otherwise be spent gathering information from people. Cascade also takes care of organizing that information for presentation with Snapshots and Dashboards, etc...it lets you "take the pulse" of your strategic plan! Strategy Getting Lost In Translation? Cascade is the only strategy platform you'll ever need. Plan, manage & track all-in-one!
Metatask is een eenvoudig te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. ~~~ Je kunt binnen enkele minuten elk bedrijfsproces creëren: administratie, HR, verkoop, on-boarding van werknemers of klanten, uitgaven en vakanties en zowat elk ander proces dat de kern vormt van je dagelijkse bedrijfsactiviteiten. ~~~ Metatask heeft ingebouwde workflowfuncties voor goedkeuringen, alternatieve en parallelle vertakkingen, en geneste taken. Het is eenvoudig om zelfs complexe workflowsituaties te creëren. Gemakkelijk te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering.

Kopersgids voor Workflow management systemen

Wat zijn workflow management systemen?

Workflow management systemen coördineren de stroom van dagelijkse werkzaamheden en zorgen voor een goede uitvoering van de bedrijfsprocessen. Deze systemen bieden een samenwerkingsomgeving waarmee gebruikers hun processen moeiteloos kunnen controleren en evalueren.

Workflow management systemen helpen bedrijven bij:

  • het coördineren van meerdere projecten en teamleden;
  • het onderhouden van nauwkeurige en actuele project- en prestatiegegevens;
  • het synchroniseren van wijzigingen in meerdere agenda's (zoals Outlook, Google Agenda en iCal);
  • het testen van de effectiviteit van bedrijfsstrategieën.

De voordelen van workflow management systemen

  • Efficiënt goedkeuringsbeheer: in het huidige collaboratieve zakelijke klimaat omvatten bijna alle processen het beheer van goedkeuringen. Dit betekent dat vertragingen in het goedkeuringsproces leiden tot vertragingen in het gehele proces en een verminderde efficiëntie. Workflow management systemen automatiseren verschillende stadia van het goedkeuringsproces door gebruikers goedkeuringsaanvragen te laten indienen, goedkeurders toe te wijzen en deadlines vast te stellen. Na het opstellen van goedkeuringsaanvragen sturen deze systemen automatisch e-mailmeldingen naar de verantwoordelijke partijen.
  • Effectieve samenwerking aan processen: de meeste processen op de werkplek omvatten teambrede samenwerking, samenwerking tussen afdelingen en samenwerking tussen organisaties. Het handmatig beheren van deze samenwerkingsprocessen op basis van verschillende methoden is tijdrovend en omslachtig. Workflow management systemen helpen gebruikers hun samenwerkingsprocessen te ontwerpen, aan te passen en te controleren met behulp van aangepaste formulieren, processtromen, portals voor aanvragen voor proceswijziging en goedkeuringsbeheer.
  • Verbeterde zichtbaarheid van de teamprestaties: workflow management systemen fungeren als een gecentraliseerde opslagplaats voor procesgerelateerde gegevens, waaronder lopende taken, in behandeling zijnde en voltooide goedkeuringen en voltooide taken. Workflow management systemen gebruiken deze informatie voor het maken van rapporten over de procesprestaties binnen een bedrijf. Managers kunnen ook KPI's voor hun teamleden implementeren en medewerkers beoordelen op vooraf vastgestelde kenmerken, zoals tijdigheid en efficiëntie.

Algemene functies van workflow management systemen

  • Automatisering van bedrijfsprocessen: het ontwerpen van procesworkflows met behulp van een interface op basis van slepen en neerzetten. Gebruikers kunnen formulieren toevoegen om de gegevens voor elke stap van het proces vast te leggen.
  • Taakbeheer: het creëren van standaard takenlijsten en checklists voor verschillende processtappen en het in realtime bijhouden van de voortgang van taken.
  • Workflowconfiguratie: het bepalen van de volgorde van fasen (bijvoorbeeld goedkeuring, beoordeling, enz.) binnen een proces en het ontwerpen van processtromen.
  • Toegangsbeheer/machtigingen: het beheren van gegevenstoegang voor personen of groepen op basis van hun hiërarchie of afdeling.
  • Controle van het goedkeuringsproces: het beheren van goedkeuringen in verschillende fasen; de verantwoordelijke partijen worden op de hoogte gebracht wanneer er goedkeuringsaanvragen worden gegenereerd.
  • Agendabeheer: het bijhouden van einddatums voor activiteiten en taken met behulp van een agenda. Gebruikers kunnen deze informatie synchroniseren met agendatools zoals Outlook en Google Agenda.

Overwegingen bij de aankoop van workflow management systemen

  • Rapportage en analyse: workflow management systemen vereenvoudigen de werklast van managers door het verstrekken van realtime prestatierapporten over verschillende processtappen, zoals in uitvoering, beoordeling en goedkeuring. Deze systemen kunnen ook inzichten voor procesverbetering bieden door gebruikers te helpen bij het identificeren van knelpunten en het elimineren van redundanties. Door de software gegenereerde rapporten volgen en tonen ook de prestaties van individuele medewerkers en teams, en helpen managers bij het ontwerpen van trainingsplannen. Bedrijven moeten hun behoeften op het gebied van rapportage en analyse duidelijk definiëren en aan de hand daarvan verschillende workflow management tools evalueren.
  • WYSIWYG formulierenontwerpfunctie: procesgegevens vormen de kern van workflow management systemen. Deze gegevens verzekeren niet alleen bij elke stap de kwaliteit van de producten, maar bieden de gebruikers ook zinvolle inzichten voor de verbetering van prestaties. Dit betekent dat het efficiënt vastleggen van gegevens van cruciaal belang is voor workflow management systemen. Met behulp van formulierontwerpfuncties op basis van WYSIWYG (What You See Is What You Get, je krijgt wat je ziet) kunnen gebruikers formulieren aanmaken met aangepaste velden, lettertypes, formaten en lay-outs. Deze functionaliteit stelt gebruikers ook in staat om proceslogica te implementeren (bijvoorbeeld: op basis van een specifieke formulierselectie wordt één proces automatisch doorgestuurd voor goedkeuring), en zorgt ervoor dat voor elke fase de verplichte velden worden ingevuld. Bedrijven met onvoldoende capaciteiten voor het vastleggen van gegevens moeten op zoek gaan naar workflow management systemen die deze functionaliteit bieden.
  • Machine learning bevordert de automatisering in workflow management: machine learning helpt gebruikers bij het ontwerpen van workflows en processen met minimale betrokkenheid van mensen. Met behulp van door machine learning ondersteunde oplossingen kunnen marketeers geautomatiseerde workflows voor hun campagnes creëren, en andere gebruikers kunnen voor elke procesfase geautomatiseerde takenlijsten en procesformulieren aanmaken. De invoering van machine learning door kleine en middelgrote bedrijven (het MKB) blijft groeien. Uit onderzoek van Capterra blijkt dat 53% van het MKB deze technologie momenteel gebruikt of van plan is deze in de komende twee jaar in hun bedrijf te gaan gebruiken.
  • Chatbots zullen een grotere rol spelen in workflow management systemen: chatbots zijn gespreksinterfaces die de menselijke communicatie simuleren en gebruikers helpen met basisfuncties. Via chatbots kunnen gebruikers hun taken automatiseren met behulp van schriftelijke aanwijzingen. Gebruikers kunnen bijvoorbeeld een chatbot opdracht geven om binnen een proces een nieuwe workflow of taak aan te maken zonder handmatig door de oplossing te navigeren. Met de toenemende invoering van chatbots in het MKB kan worden verwacht dat er de komende jaren meer functionaliteiten voor chatbots in workflow management systemen zullen verschijnen.