Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Planning software

Met planning software kun je de planning van evenementen, personeel, bedrijfsruimtes en andere resources automatiseren. Organisaties gebruiken deze toepassingen om de planning van interne en externe activiteiten te beheren. Planning software biedt over het algemeen een gedeelde agenda voor realtime planning van projecten, taken, personeel en resources. Ook bieden planning tools verschillende functies voor prognose, toewijzing en resourcebeheer. Andere details, zoals categorisatie van resources, locatiegegevens, urenregistraties en vaardigheden van werknemers, kunnen vaak vanuit de planningsinterface worden bewerkt en beheerd. Gebruik Capterra om het juiste planning programma voor jouw bedrijf of organisatie in België te vinden. Zie ook: personeelsplanning software, facility management software en afspraken software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Planning software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor België

België Lokale producten weergeven

320 resultaten

FMS:Employee biedt oplossingen voor organisaties met krachtige, geïntegreerde planningsfuncties. Meer informatie over FMS:Employee
FMS:Employee biedt oplossingen voor organisaties met krachtige, geïntegreerde planningsfuncties. Deze oplossingen zijn ontworpen voor flexibele, collaboratieve werkplekken en ontworpen om de efficiëntie en productiviteit voor interne en externe werknemers te verhogen. FMS:Employee beschikt over desk- en resourceplanning, interactieve plattegronden, contactloze workflows, bezoekersbeheer en nog veel meer. Meer informatie over FMS:Employee

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Planningssoftware met herinneringen voor alle servicebedrijven! Laat klanten zelf online afspraken maken – Inclusief gratis versie. Meer informatie over SimplyBook.me
SimplyBook.me biedt de meest uitgebreide planningssoftware op de markt, een systeem waarmee je professioneel overkomt en veel tijd en moeite bespaart. Je krijgt een prachtige boekingswebsite waarop je je bedrijf kunt presenteren, afspraken kunt aannemen en producten, lidmaatschappen, pakketten en service-uitbreidingen kunt verkopen. Synchroniseer afspraken met populaire online agenda's en ontvang gedetailleerde statistieken over je bedrijf. Ga naar het online boekingssysteem SimplyBook.me om alle functies te bekijken! Meer informatie over SimplyBook.me

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Meer dan 5 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps. Meer informatie over Daxium-Air
Daxium-Air is een web-mobiele oplossing die op één platform operationele uitwisselingen met veldteams organiseert en managers in staat stelt om snel en veilig gedocumenteerde beslissingen te nemen. Met dit uiterst aanpasbare platform kunnen klanten ook hun eigen toepassingen creëren om te voldoen aan de meerdere specifieke behoeften van hun diensten. Meer informatie over Daxium-Air

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Meer informatie over Forecast
Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Wijs mensen toe aan meerdere projecten en bepaal hoeveel uur ze beschikbaar zijn om aan elk project te werken. Met rode balken kun je gemakkelijk zien wie er overboekt is, zodat je projecten kunt verplaatsen voordat je team uitgeput raakt. Met de lay-out van Forecast kun je gemakkelijk zien wanneer je nieuw werk kunt aannemen en wie er beschikbaar is om eraan te werken. Meer informatie over Forecast

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je klanten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware. Meer informatie over Acuity Scheduling
Maak kennis met de ideale persoonlijke planningsassistent die 24/7 achter de schermen werkt om je agenda te vullen en je overbodig werk uit handen te nemen. Vanaf het moment dat klanten bij je boeken, staat Acuity klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden naar jou en je klanten, sms-herinneringen te sturen, klanten zelfstandig hun afspraken te laten verzetten en betalingen te verwerken of donaties te accepteren. Met Acuity verloopt je dagelijkse werk soepeler, zelfs als het drukker wordt. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform.
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform. Deze oplossing biedt de beste ervaring voor video, audio, en scherm delen op Windows, Mac, iOS, Android, Blackberry, Zoom Rooms en H.323/SIP-roomsystemen. Zoom is in 2011 opgericht door ervaren leiders en technici van Cisco en WebEx. Meer informatie over Zoom Workplace

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Wix Bookings is een toonaangevend online planningsplatform dat wereldwijd door miljoenen bedrijfseigenaren wordt gebruikt.
Wix biedt alles-in-één online planningssoftware voor servicegestuurde bedrijven. Wix Bookings bevat een volledige reeks tools en functies die bedrijfseigenaren in hun traject ondersteunen, van het opzetten van hun bedrijf tot het opschalen voor groei. Bedrijven die voor Wix kiezen Bookings hebben alle toonaangevende tools die ze nodig hebben om hun bedrijf online te beheren en te laten groeien. Meer informatie over Wix

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadministratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Time

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Met Clockify plan je de werktijden van je werknemers, maak je een planning op een tijdlijn, organiseer je de ploegendiensten en volg je de tijd die aan elke opdracht besteed wordt.
Clockify maakt eenvoudige planning mogelijk met een overzicht van projectmijlpalen, het totale aantal toegewezen uren, toegewezen personen en taaklengte. Volledige gegevens kunnen door teamleden worden opgesplitst om hun capaciteit te controleren en hun opdrachten in detail te bekijken. Je kunt taken inplannen voor verschillende diensten, starttijden voor elke taak definiëren en een dagelijkse urenlimiet definiëren. Pas dagen waarop je niet werkt aan in je planningsproces, sleep en zet ze direct in een planning om aanpassingen aan te brengen. Meer informatie over Clockify

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Calendly helpt je vergaderingen te plannen zonder vele e-mails heen en weer te sturen.
Calendly, een krachtige maar eenvoudige geautomatiseerde planningstool, vereenvoudigt het creëren van contact met anderen, zodat je meer kunt bereiken... Miljoenen gebruikers profiteren van een plezierige planning, meer tijd om te besteden aan topprioriteiten en flexibiliteit om zowel individuele gebruikers als grote teams te ondersteunen. Calendly werkt met kalenders van Google, Office 365 en Outlook en met apps zoals Salesforce, Stripe, GoToMeeting en Zapier voor een naadloze gebruikerservaring. Meer informatie over Calendly

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Stroomlijn de HR- en salarisadministratieprocessen en krijg snelle toegang tot werknemersgegevens met behulp van één intuïtief platform.
Help je organisatie met Paycor om de efficiëntie te verbeteren, nalevingsproblemen te verminderen en de tijd terug te krijgen die je nodig hebt om je te concentreren op de bedrijfsstrategie. De alles-in-één-oplossing van Paycor voor HR en payroll maakt handmatig werk overbodig. De intuïtieve interface begeleidt je door elke stap van het proces, waardoor je alles rond payroll snel kunt regelen. Alle werknemersgegevens zijn beschikbaar op één plek. Importeer de uren van medewerkers rechtstreeks, bekijk contante vereisten voordat je loonlijsten indient en beheer werknemersinformatie. Meer informatie over Paycor

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
MINDBODY-software voor fitness- en beautybedrijven is afgestemd op wellnessbedrijven die planning- en bedrijfsmanagementsystemen nodig hebben.
MINDBODY-software voor salons is ontworpen om je te helpen je salon te beheren en te laten groeien, van de receptie tot de kappersstoel en overal daartussenin. Met een krachtige set hulpmiddelen kun je afspraken plannen, betalingen veilig verwerken, succes bijhouden, stylistenroosters beheren en no-shows voorkomen met automatische afspraakherinneringen. Bovendien zal een geavanceerd pakket met ingebouwde marketingfuncties nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten boeien. Geniet van meer tijd om je te concentreren op wat je leuk vindt. Plan vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Mindbody

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Meer informatie over Procore

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Wrike is software voor projectmanagement met kant-en-klare sjablonen, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, geautomatiseerde goedkeuringen, rapportage en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement en -planning die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers over de hele wereld. Plan projecten met behulp van aangepaste aanvraagformulieren, middelenbeheer en -toewijzing, Gantt-diagrammen, urenregistratie, gedeelde agenda's, geautomatiseerde rapporten, goedkeuringen en werklastoverzichten. Automatiseer je processen met de meer dan 400 toepassingen van Wrike. Pas werkstromen aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen en statusupdates. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Krijg alle tools die je nodig hebt onder één dak om online betere klantrelaties op te bouwen.
Brevo biedt bedrijven de mogelijkheid om relaties op te bouwen en te laten groeien door middel van marketing automation, e-mailcampagnes, transactionele e-mails en sms-berichten. Waarom is dit product anders dan andere? Brevo wordt aangedreven door een klanttevredenheidsteam van wereldklasse en biedt tariefplannen die een lach op je gezicht toveren. Het platform combineert een robuuste reeks diensten binnen een enkele gebruiksvriendelijke oplossing. Veel plezier! Meer informatie over Brevo

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Met Doodle kunnen drukke professionals zich concentreren op hun echte werk doordat het uitvoeren van tijdrovende taken, zoals het plannen en organiseren van vergaderingen, snel en gemakkelijk wordt.
Met Doodle kunnen drukke professionals zich concentreren op hun echte werk doordat het uitvoeren van tijdrovende taken, zoals het plannen en organiseren van vergaderingen, snel en gemakkelijk wordt. doodle.com is een wereldleider in online planning, en het wordt elke maand gebruikt door meer dan 30 miljoen mensen. Doodle AG heeft zijn hoofdkantoor in Zürich. Meer informatie over Doodle

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
De toonaangevende app voor personeelsplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Vertrouwd door merken zoals RGA, Vice en Buzzfeed.
De toonaangevende app voor personeelsplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topteams uit de hele wereld, waaronder RGA, Vice en Buzzfeed, hun tijd te voorspellen. Prachtig eenvoudig ontwerp, bliksemsnelle technologie, realtime samenwerking. De intuïtieve interface op basis van slepen en neerzetten van Float maakt planning van je team eenvoudig. Float heeft mobiele apps voor iOS en Android. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook en meer dan 1000 apps via Zapier. Probeer het 30 dagen gratis. Meer informatie over Float

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één bedrijfsbeheersoftware voor de cloud, waarmee ruim 37.000 organisaties hun bedrijf effectiever kunnen runnen. NetSuite automatiseert kernprocessen en biedt realtime inzicht in operationele en financiële prestaties. Met één geïntegreerd pakket aan applicaties voor o.a. boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain geeft NetSuite bedrijven duidelijk inzicht in hun data en de volledige controle over hun bedrijf. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
De beste reserveringssoftware ter wereld voor de beauty- en wellnessbranche. Onbeperkte mogelijkheden, zonder abonnement.
Fresha is de enige abonnementsvrije software voor afspraakplanning in de beauty- en wellnessbranche. Iedereen krijgt onbeperkte boekingen, locaties, teamleden en meldingen. Stimuleer uw verkoop en trek nieuwe klanten aan door online boekingen rechtstreeks via een Google-zoekopdracht, uw Facebook- en Instagram-pagina's en uw website te accepteren. Klanten worden gemakkelijk op de hoogte gehouden via geautomatiseerde sms'jes, e-mails en de app. Fresha heeft nul maandelijkse kosten en biedt optionele betaalde functies, zoals de geïntegreerde kaartbetalingsverwerking. Meer informatie over Fresha

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Cloudgebaseerde planningssoftware die het werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten en geef toewijzingen voor werkorders.
De software van UpKeep voor onderhoudsplanning is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis!
7shifts helpt restaurants efficiënter te plannen met intuïtieve tools voor planning, communicatie, urenregistratie en naleving. De intuïtieve functie voor roosterplanning op basis van slepen en neerzetten houdt automatisch rekening met beschikbaarheid, vrije tijd, overuren en naleving met eenvoudige POS-integratie om ervoor te zorgen dat je je personeelsdoelen haalt. Met een gratis app voor medewerkers om beschikbaarheidsverzoeken in te dienen, diensten te ruilen en te chatten, is het maken van roosters die voor iedereen goed werken nog nooit zo eenvoudig geweest. Begin vandaag nog gratis! Meer informatie over 7shifts

Functies

  • Groepsplanning
  • Roosterbeheer
  • Klantendatabase
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning

Kopersgids voor Planning software

Wat is planning software?

Planning software helpt organisaties bij het boeken van evenementen, het inplannen van medewerkers, het reserveren van ruimtes en andere middelen. Bedrijven gebruiken een planning programma om zowel interne als externe activiteitenplanning te beheren met behulp van tools zoals een gedeelde kalender en prognose-, toewijzings- en resourcebeheerfuncties.

Wat zijn de voordelen van planning software?

  • Stimuleren van productiviteit. Online planning bespaart tijd en stelt gebruikers in staat zich te concentreren op belangrijke taken doordat er geen telefoongesprekken meer nodig zijn om aandeelhoudersvergaderingen te plannen. Met planning software kunnen eindgebruikers onderweg middelen boeken via mobiele app-functionaliteit en kunnen werknemers op afstand hun agenda's beheren zonder dat ze het kantoor van hun werkgever hoeven te bezoeken.
  • Verbeteren van de samenwerking en verminderen van conflicten. Het planning systeem biedt een gecentraliseerd platform dat alle kalenders opslaat en de nodige wijzigingen aanbrengt, zodat de gebruikers op één lijn blijven. Schema's zijn toegankelijk voor alle medewerkers binnen een organisatie, wat de samenwerking verbetert, een efficiënt gebruik van middelen mogelijk maakt en conflicten in de planning vermindert.
  • Vermindering van het aantal no-shows. Planning software kan automatische e-mail- en sms-herinneringen naar deelnemers sturen, en de integratie van agendaprogramma's waarschuwt gebruikers voor eventuele planningsconflicten. Deze herinneringen voorkomen te late annuleringen en no-shows door gebruikers hun afspraak/bijeenkomst binnen het systeem opnieuw te laten plannen of te annuleren.

Welke algemene functies heeft planning software?

  • Agendabeheer: het beheren en creëren van schema's met behulp van meerdere kalenders.
  • Online boeken: het in staat stellen van gebruikers om online afspraken te maken via een mobiel apparaat, reserveringsportalen en/of kiosken.
  • Groepsplanning: het in staat stellen van gebruikers om automatisch beschikbare vergaderingstijden te vinden over meerdere kalenders.
  • Geautomatiseerde roosters: het beoordelen van de beschikbaarheid van middelen om automatisch schema's te genereren op basis van de bedrijfsbehoeften, beschikbaarheid van werknemers en kwalificaties.
  • Realtime planning: het in staat stellen van gebruikers om een afspraak te plannen en boekingen te maken op basis van realtime beschikbaarheid.

Welke overwegingen zijn er bij de aankoop van planning software?

  • Bedrijfsinformatie en -rapportage. Aangezien managers voor een effectieve planning de prestaties van het team en het gebruik van middelen nauwlettend in de gaten moeten houden, moeten ze een shortlist maken van planning programma's die het gebruik van middelen bijhouden en inzicht in de prestaties en het gebruik van middelen/metriek bieden. Deze gegevens kunnen worden gebruikt om operationele problemen, zoals overwerk, no-shows en onderbenutting van middelen, te verminderen. Kleine bedrijven met grotere behoeften kunnen op zoek gaan naar oplossingen die dashboards en rapportage mogelijkheden bieden.
  • Mobiele toegang. Kleine bedrijven kunnen groei versnellen door gebruik te maken van digitale initiatieven, zoals het meenemen van een eigen apparaat (Bring Your Own Device, BYOD). Om ten volle te kunnen profiteren van dergelijke initiatieven moeten bedrijven echter toewerken naar een cultuur waarin werknemers vanaf overal kunnen werken. Bedrijven die dergelijke veranderingen aan het verkennen zijn, moeten een shortlist maken van planning programma's die mobiele toegang bieden, alsook de mogelijkheden van alle aangeboden mobiele applicaties evalueren voordat ze een aankoopbeslissing nemen.
  • Adoptie van planning systeembots. Kleine bedrijven zullen het wellicht moeilijk vinden om te concurreren als ze geen gebruik maken van kunstmatige intelligentietools (AI). Volgens onderzoek zijn zeven van de tien kleine bedrijven van plan om in de komende één tot twee jaar gespreksinterfacetechnologie te gaan gebruiken. AI-aangedreven chatbots zullen binnenkort in staat zijn om met klanten te communiceren en ze te helpen bij het plannen van afspraken.
  • Snelle vooruitgang op het gebied van machine learning technologieën. Machine learning tools bewegen zich van het afhandelen van kleine taken naar het beheren van hele processen. Technologiegiganten als Apple, Amazon, Facebook, Google en Microsoft investeren volop in het onderzoek en de ontwikkeling van dergelijke tools. In combinatie met out-of-the-box innovaties van startups, breidt het aanbod aan machine learning technieken zich uit met ontwrichtende oplossingen.

Volgens onderzoek zal de helft van kleine bedrijven in de komende één tot twee jaar use-cases voor machine learning in de IT-infrastructuur hebben. Slimmere planning tools, ondersteund door voorspellende machine learning technologieën, zullen vraag en aanbod nauwkeurig voorspellen, zodat het management tijdig beslissingen kan nemen en de bedrijfsprestaties kan optimaliseren.