Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Telefonie software

Telefonie software automatiseert de elektronische overdracht van spraak en gegevens, vaak om de efficiëntie van het callcenter te verbeteren. Deze toepassingen bieden alle soorten organisaties meer flexibiliteit bij het beheren van hun inkomende en uitgaande gesprekken, en ook veel fax- en gegevensfuncties. Naast het optimaliseren van de interne activiteiten van een organisatie biedt telefonie software ook uitgebreide uitgaande mogelijkheden die een infrastructuur bieden voor callcenterbeheer, helpdeskactiviteiten, voorspellende kiestoepassingen, CRM-oplossingen (Customer Relationship Management) en telemarketing software.

114 resultaten

Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door contacten en gespreksstromen te automatiseren, en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met de Journey-module kun je alles wat jij je kunt voorstellen automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Koppel uw klantenservicenummer aan Zoho Desk, voer/ontvang oproepen in de app en automatiseer uw telefoonactiviteiten.
Zoho Desk brengt uw hele callcenter naar de cloud. Koppel uw klantenservicenummer aan Zoho Desk, en voer/ontvang gesprekken in de app. Wijs gesprekken automatisch toe aan agenten op basis van afdeling/team. Het is ook uitgerust met IVR, gespreksopname, vastleggen van contactgegevens, spraakberichten, gedetailleerde rapporten en omnichannel mogelijkheden. Integreert met de beste telefonie aanbieders zoals Twilio, RingCentral, Aircall, Amazon Connect en meer. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Geweldige klantenservice begint met betere telefoonsoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent.
Ontdek hoe eenvoudig het kan zijn om professionele ondersteuning te bieden. Verbind een VOIP-provider, stel slimme oproeproutering, aangepaste IVR en meer in. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is multichannel helpdesksoftware met meer dan 180 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Een naadloze oplossing die de kracht van zakelijke cloudcommunicatie ontketent.
RingCentral MVP biedt wijdverbreide zakelijke ondersteuning door eenvoudig te worden beheerd op al je locaties, bevat al je gebruikers, omvat verschillende belopties en integreert moeiteloos je favoriete accessoire of apparaat. Meer informatie over RingCentral MVP

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Bitrix24 is een gratis oplossing voor cloudgebaseerde bedrijfstelefonie, CRM en telemarketing die wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt.
Als je op zoek bent naar een gratis VoIP-telefoonsysteem voor je kleine bedrijf, is Bitrix24 wat je nodig hebt. In tegenstelling tot andere VoIP-oplossingen, werkt Bitrix24 zowel als je interne PBX-systeem en als contactcenter voor inkomende en uitgaande gesprekken. Het VoIP-systeem wordt geleverd met een volledig functionele gratis CRM. Belangrijk is dat wanneer je klanten je bellen vanaf een telefoonnummer dat is vastgelegd in het CRM, ze worden geïdentificeerd, verbonden met de toegewezen manager en hun telefoongesprekken worden vastgelegd en opgenomen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Talkdesk biedt een intuïtieve, cloudgebaseerde telefonie-oplossing met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties en klantgericht gebruiksgemak kan het telefonieplatform van Talkdesk gemakkelijk worden aangepast aan de veranderende behoeften van verkoop- en ondersteuningsteams en hun eindklanten, wat resulteert in verhoogde klanttevredenheid, productiviteit en kostenbesparingen. Meer dan 1400 innovatieve ondernemingen over de hele wereld vertrouwen op Talkdesk om hun klantinteracties kracht bij te zetten. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Compleet self-service communicatieplatform dat een gehoste telefoonoplossing en SIP-trunking biedt waarbij je betaalt op basis van gebruik.
VoIP.ms is een Canadees VoIP (Voice Over Internet Protocol) bring-your-own-device provider met zijn hoofdkantoor in Canada en meer dan 80.000 klanten. VoIP.ms biedt een breed scala aan standaard telefoniefuncties en verbeterde communicatiefuncties om zowel zakelijke als particuliere communicatie te vereenvoudigen, zoals lokale DID-nummers in meer dan 60 landen. Het biedt gratis overdraagbaarheid van nummers in de VS en Canada voor lokale en gratis DID's met beëindiging (uitgaande gesprekken) in meer dan 125 landen over de hele wereld. Meer informatie over VoIP.ms

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo is een zakelijk telefoonsysteem waarmee je contact kunt leggen met je klanten. CallHippo is gebruiksvriendelijk en biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. CallHippo wordt vertrouwd door meer dan 5000 bedrijven over de hele wereld, biedt 24/7 uitstekende ondersteuning, en is toegankelijk via desktop en mobiele app. Meer informatie over CallHippo

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Twilio is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform waarmee je klanten via verschillende kanalen kunt betrekken: sms, spraak, video, e-mail, WhatsApp en meer. Met betalen op basis van gebruik API's (Application Programming Interfaces) kunnen bedrijven communicatie betrouwbaar schalen. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Aircall is de moderne telefonieoplossing die is ontworpen om te worden geïntegreerd met je favoriete zakelijke tools. Nummers beschikbaar in meer dan 100 landen.
Aircall is de oplossing voor computertelefonie voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Start een risicoloze proefversie om Aircall in actie te zien. Meer informatie over Aircall

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. Geschikt voor elke bedrijfsomvang of sector. Met 3CX kunnen werknemers overal efficiënt werken. Videovergaderingen, livechat, mobiele apps en geavanceerde contactcenterfuncties zijn allemaal inbegrepen voor een fractie van de kosten. Kies ervoor om lokaal te implementeren, in je privécloudaccount of laat 3CX je telefooncentrale voor je hosten. Wat je voorkeur ook heeft, je krijgt gegarandeerd een probleemloze oplossing. Meer informatie over 3CX

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Massa sms-berichtenservices. Geschikt voor het verzenden van bulk-sms-berichten, afspraakherinneringen, kortingsbonnen, reclames en meer.
Ongecompliceerde sms-marketingservices. Stuur direct 10 of 100.000 sms-berichten naar elk mobiel telefoonnummer. Maak moeiteloos een opt-in abonneelijst. Plan de verzending van sms-berichten wanneer je maar wilt. Volg de levering van sms-berichten. Tariefplannen beginnen vanaf $ 20 per maand. Of probeer de jaarplannen: betaal een jaar vooruit en ontvang direct 20% meer berichten. Meer informatie over Textedly

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Ontvang het perfecte telefoonnummer voor je bedrijf en maak van de wereld je kantoor met het virtuele telefoonsysteem van Grasshopper.
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het virtuele telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Ontvang een lokaal, gratis of gepersonaliseerd telefoonnummer om je bedrijf te vertegenwoordigen of neem je eigen nummer mee! Stuur oproepen overal door, gebruik de mobiele en desktop-apps om via spraak of sms met klanten te communiceren, ontvang realtime meldingen van gemiste oproepen en voicemails en laat je voicemails transcriberen en verzenden via e-mail. Probeer 30 dagen zonder risico met de niet-goed-geld-terug-garantie. Meer informatie over Grasshopper

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Betaalbaar, eenvoudig en betrouwbaar telefoonsysteem - mobiele integratie, web- en videoconferenties, en meer dan 40 bedrijfskritische functies. Meer informatie
Het aantrekkelijk geprijsde platform voor bedrijven biedt een plug-and-play-service die draait op je snelle internetverbinding. Je krijgt toegang tot meer dan 40 bedrijfskritieke functies, mobiele integratie en ingebouwde samenwerkingstools met Amazon Chime Pro. Activering is eenvoudig, er is geen installatie op de site vereist en er zijn maandelijkse contracten beschikbaar. En de service wordt ondersteund door een compleet team service- en technische professionals van Vonage Business. Meer informatie over Vonage Business Communications

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat. Meer informatie over 8x8 X Series

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
CloudTalk is een telefoniesysteem dat is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Cloudgebaseerd communicatieplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van oproepen, chats, evenementen, audio/video-webconferenties en het delen van schermen.
Met MiCloud Connect kun je met vertrouwen communicatie en samenwerking naar de cloud verplaatsen. Meer informatie over MiCloud Connect

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten. Meer informatie over VICIdial

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Stroomlijn en vereenvoudig je bedrijfscommunicatie in de cloud met het Genesys Cloud-platform.
Stroomlijn en vereenvoudig je zakelijke communicatie in de cloud met het Genesys Cloud-platform (voorheen PureCloud), de alles-in-één oplossing die tools voor VoIP-telecomdiensten, zakelijke telefonie, contactcenter en samenwerking combineert in één interface. Softphone en native mobiele apps houden je verbonden, waar je ook bent. Het is eenvoudig te gebruiken, te beheren en te implementeren. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering. Meer informatie over RingCentral Contact Center

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Intermedia Unite is een compleet, zeer betrouwbaar en schaalbaar cloudgebaseerd telefoonsysteem dat is ontworpen voor kleine bedrijven.
Intermedia Unite is een bekroond, zeer betrouwbaar, cloudgebaseerd telefoonsysteem dat kleine bedrijven helpt de kosten te verlagen, het beheer te vereenvoudigen en de productiviteit van werknemers te verhogen. Dankzij aanvullende mobiele en desktop-apps blijven Unite-gebruikers naadloos verbonden, waar ze ook zijn, op vrijwel alle communicatieapparatuur. Bovendien wordt Unite ondersteund door de door J.D. Power-gecertificeerde 24/7 ondersteuning van Intermedia en een serviceniveauovereenkomst voor een bedrijfstijd van 99,999%. Meer informatie over Intermedia Unite

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen lastige pauzes nadat een contactpersoon opneemt; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Alle functies die je nodig hebt in een telefoonsysteem om te klinken als een groot bedrijf, maar voor de prijzen die bij een klein bedrijf passen.
Bekroonde en betaalbare zakelijke VoIP-oplossing voor bedrijven van elke omvang. De prijs is altijd $ 19.95/gebruiker/maand. De concurrenten adverteren graag met vergelijkbare prijzen, maar dan moet je veel meer betalen om dezelfde kwaliteit en het aantal functies die Ooma biedt te krijgen. Ooma Office bevat 1 gratis telefoonnummer met 500 gratis minuten per maand, virtuele receptionist, ondersteuning voor mobiele telefoons, en nog veel meer. Je kunt je bestaande nummer behouden en het instellen duurt maar een paar minuten. Meer informatie over Ooma Office

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
CallRail is intuïtieve self-service software waarmee gegevensgestuurde marketeers oproepen van online en offline marketing kunnen bijhouden.
CallRail is de toonaangevende leverancier van marketingsoftware voor bedrijven die één enkel attributieplatform willen om het traject van bezoekers naar leads tot klanten vast te leggen. Meer dan 100.000 bedrijven en bureaus benutten de gebruiksvriendelijke CallRail-software voor marketingattributie en gespreksintelligentie om het genereren van leads te optimaliseren en de verkoop te verbeteren. Van het bijhouden van oproepen tot het indienen van websiteformulieren, het alles-in-één platform maakt rapportage probleemloos met een 'single source of truth' voor marketingrendement. Meer informatie over CallRail

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
De telefonie-oplossing van JustCall is populair bij het mkb en wordt vertrouwd door meer dan 6000 klanten. Voer en ontvang telefoongesprekken en sms-berichten vanaf elk apparaat.
Het cloudtelefoonsysteem bij uitstek voor moderne verkoop- en ondersteuningsteams. Stap over op één enkel platform voor al je behoeften op het gebied van klantcommunicatie en workflowautomatisering. Maak een einde aan onduidelijke gesprekken door aan elk gesprek context toe te voegen. Oproepsoftware, virtuele nummers, sms-campagnes, native CRM-integraties en nog veel meer voor slechts $ 25 per gebruiker. Meld je aan en ontvang 70% korting voor de eerste maand. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen. Meer informatie over DialedIn CCaaS

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
CTI voor verkoop en contactcenter - klantervaring en productiviteit verbeteren
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren. Meer informatie over TenFold

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Hierdoor voelt zakelijke communicatie net zo natuurlijk aan als communiceren met vrienden.
MessageBird meent dat communiceren met een bedrijf net zo natuurlijk moet aanvoelen als het communiceren met een vriend(in). Daarom heeft het platform de missie om het overgecompliceerde gebied van klantcommunicatie te moderniseren en te vereenvoudigen. De sms-, spraak- en conversatie-API's van dit toonaangevend cloudcommunicatieplatform met een eigen infrastructuur voor telecommunicatieproviders brengen een revolutie teweeg in interacties tussen bedrijven en klanten. Hierdoor wordt het contact gemakkelijker, efficiënter en toegankelijker dan ooit tevoren gemaakt. Meer informatie over MessageBird

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
EZ Texting biedt de slimste, snelste, gemakkelijkste en meest betrouwbare manieren om verbinding te maken met je mobiele publiek.
Sinds 2004 heeft EZ Texting meer dan 160.000 klanten bediend en daarmee de standaard gezet voor zakelijk sms'en in de VS en Canada. Het cloudgebaseerde platform omvat bulk-sms, mms, afleveringsrapporten, herinneringscampagnes, tekstpeilingen, trefwoorden, tekstnummers en tekst-naar-vaste-lijn-mogelijkheden. EZ Textings-berichtenoplossingen helpen je om een betere klantenservice te bieden, communicatie te stroomlijnen, je leads te laten groeien en te voeden en je bereik te verbeteren. Verzend slimmer met EZ Texting. Meer informatie over EZ Texting

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je in de VS gemaakte telefoons van dit bedrijf.
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je telefoons bij dit bedrijf. App voor spraak, fax, tekst en mobiel voor grote ondernemingen tegen prijzen voor kleine bedrijven. Aangepaste offerte op basis van het gebruikerstype van je apparaat. Profiteer van de efficiëntie van integratie met Salesforce, Zoho, Redtail, Microsoft Dynamics, Insightly, Sugar/SuiteCRM en meer. Dit platform regelt je hele systeeminstallatie. Geen gedoe en geen hoofdpijn meer. Vriendelijke, beschikbare live ondersteuning. Meer informatie over Intulse

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. Meer informatie over UJET

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Bandwidth levert API's die het eenvoudig maken om toegang tot spraakoproepen, sms-berichten en noodnummers te integreren in software en toepassingen.
Bandwidth is een softwarebedrijf met API's die het eenvoudig maken om toegang tot oproepen, sms-berichten en noodnummers te integreren in software en toepassingen. Dit platform transformeert de manier waarop mensen communiceren en daagt de normen van de oude manier van telecommunicatie uit. Dit platform is de motor achter een aantal van de belangrijkste communicatietechnologieën die momenteel op de markt zijn, bedrijven zoals Google, Skype en Ring Central. Meer informatie over Bandwidth

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Customer Care Suite integrated with Asterisk Open Source PBX. Multi channel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers.
Omnichannel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers based on Asterisk. Engage your customers with the Motion unique technology: multichannel, realtime, powerful and effective. Provide the best Customer Journey Experience using the Voice, Web Chat, E-Mail, SMS and Fax channels. Take advantage of the Contact Management, Predictive Dialer and Cally Square IVR designer. Meer informatie over XCALLY

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
LoopUp levert een premium externe vergaderervaring zodat je niet meer te maken hebt met die moeizame telefonische vergaderingen.
LoopUp is een premium oplossing voor telefonische vergaderingen waarmee je eenvoudig externe vergaderingen van hoge kwaliteit kunt hosten, terwijl de beveiliging wordt geboden die nodig is voor zakelijke gebruikers. Geen training vereist. Meer dan 2000 bedrijven over de hele wereld vertrouwen op LoopUp voor hun belangrijke externe vergaderingen, van dagelijkse telefonische vergaderingen tot evenementen met een hoge zichtbaarheid. Klanten zijn onder andere Travelex, Kia Motors America, Clifford Chance, National Geographic en BMJ. Klanten worden geholpen vanuit 17 locaties over de hele wereld. Meer informatie over LoopUp

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Cloudgebaseerde inkomende en uitgaande callcentersoftware, call tracking en spraakuitzending met interne ondersteuning.
Cloudgebaseerd telefoniesysteem van CallTools.com met callcenter, call tracking en voice broadcasting software. Preview-, power- en voorspellende beloplossingen bieden efficiëntie voor elk bedrijf. Maximaliseer de gesprekstijd met prospects, leads en klanten door te bellen via de ingebouwde webtelefoon. Interne ondersteuning en minimale hardware elimineren de behoefte aan een speciale IT-afdeling. Plan een demo of begin vandaag nog met bellen. Meer informatie over CallTools

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Leg het volledige klanttraject tussen teams vast en volg al je gesprekken op één platform met CallTrackingMetrics.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen. Meer informatie over CallTrackingMetrics

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Virtueel telefoonsysteem voor bedrijven met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd beschikbaar, ongeacht waar je bedrijf is gevestigd. Dankzij de integraties in belangrijke CRM en andere bedrijfshulpmiddelen kun je niet alleen met één klik contact opnemen met je contactpersonen, maar ook gegevens documenteren van elk gesprek dat je voert. Met functies zoals gespreksopnamen, voicemails, sms, spraak naar tekst en meer. Meer informatie over Toky

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen zoals spraak, tekst, chat, e-mail, video, berichtenplatforms en bots. Het bedrijf is opgericht door een team van veteranen uit de sector die pionierden met de toonaangevende on-premises oplossingen en nu een architectuur voor de toekomst leveren met een geavanceerde cloud-first aanpak. Meer informatie over Bright Pattern

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Neem efficiënt en eenvoudig contact op met je leads en volg ze op. De krachtige nummerkiesfunctie heeft alles wat je nodig hebt en is betaalbaar en eenvoudig te gebruiken.
Myphoner biedt een robuuste telefonie-oplossing, een unieke cold outreach CRM en krachtige nummerkiesfunctie - of je nu op zoek bent naar een eenvoudige uitgaande oplossing voor cold outreach of behoefte hebt aan robuuste inboundstrategieën. De benadering tot telefonie is in één woord "eenvoudig", waardoor je teams kunt opzetten en beheren met tools zoals gespreksgroepen/-stromen en live monitoring en rapporten van medewerkers. Met het unieke wachtrij- en planningssysteem van Myphoner kan je team gemakkelijk en efficiënt contact opnemen. Meer informatie over Myphoner

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Volledig uitgeruste VoIP SIP-softphone. Automatisch beantwoorden, doorverbinden, in de wacht zetten en opnemen. Beschikbaar op Mac, Windows, iOS en Android.
Bekroonde softphone, ontworpen om je te helpen het meeste uit je favoriete IP-PBX te halen. Ervaar kristalheldere audio-/videogesprekken, zowel op kantoor als onderweg. Escaleer oproepen met eenvoudige doorverbind- en wachtstandfuncties. Zet vergaderingen op met multi-way audio/video-oproepen. Snel antwoord nodig? Stuur contacten instant messages en deel documenten. Bria is ontworpen om IP-telefonie eenvoudig te maken en is toch volledig in staat om je uniforme bedrijfscommunicatie-oplossing te worden. Meer informatie over Bria

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op door zijn omnichannel voorspellende kiesfunctie, spraakanalyse, intelligente routering en een grafische interface (Diagram Studio) om spraakroutering, interactie en chat te ontwikkelen. Het variabele uitgavenmodel is aangepast aan operationele fluctuaties en constante innovatie. Meer informatie over wolkvox

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kosten, geen trucs. Als je momenteel per doorkiesnummer betaalt, betaal je teveel. Natuurlijk kun je met een grotere VoIP-provider werken, maar groter betekent niet beter. Uitstekende technologie en een klantgericht tariefmodel. Betaal per lijn. Meer informatie over InfoFlo

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
De VoIP van MightyCall is ontworpen voor kleine bedrijven en ondernemers.
MightyCall is een aanbieder van virtuele telefoonsystemen. De VoIP van MightyCall is ontworpen voor kleine bedrijven en ondernemers. MightyCall is eenvoudig, betaalbaar en effectief. Je hebt geen speciale hardware nodig, er wordt niet per gebruiker gefactureerd zoals de meerderheid van de sector dit doet, en er worden geen kosten in rekening gebracht per functie. Meer informatie over MightyCall

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie