Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Telefonie software

Telefonie software automatiseert de elektronische overdracht van spraak en gegevens, vaak om de efficiëntie van het callcenter te verbeteren. Deze toepassingen bieden alle soorten organisaties meer flexibiliteit bij het beheren van hun inkomende en uitgaande gesprekken, en ook veel fax- en gegevensfuncties. Naast het optimaliseren van de interne activiteiten van een organisatie biedt telefonie software ook uitgebreide uitgaande mogelijkheden die een infrastructuur bieden voor callcenterbeheer, helpdeskactiviteiten, voorspellende kiestoepassingen, CRM-oplossingen (Customer Relationship Management) en telemarketing software.

114 resultaten

Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door contacten en gespreksstromen te automatiseren, en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met de Journey-module kun je alles wat jij je kunt voorstellen automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Koppel uw klantenservicenummer aan Zoho Desk, voer/ontvang oproepen in de app en automatiseer uw telefoonactiviteiten.
Zoho Desk brengt uw hele callcenter naar de cloud. Koppel uw klantenservicenummer aan Zoho Desk, en voer/ontvang gesprekken in de app. Wijs gesprekken automatisch toe aan agenten op basis van afdeling/team. Het is ook uitgerust met IVR, gespreksopname, vastleggen van contactgegevens, spraakberichten, gedetailleerde rapporten en omnichannel mogelijkheden. Integreert met de beste telefonie aanbieders zoals Twilio, RingCentral, Aircall, Amazon Connect en meer. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Een naadloze oplossing die de kracht van zakelijke cloudcommunicatie ontketent.
RingCentral MVP biedt wijdverbreide zakelijke ondersteuning door eenvoudig te worden beheerd op al je locaties, bevat al je gebruikers, omvat verschillende belopties en integreert moeiteloos je favoriete accessoire of apparaat. Meer informatie over RingEX

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Bitrix24 is een gratis oplossing voor cloudgebaseerde bedrijfstelefonie, CRM en telemarketing die wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt.
Als je op zoek bent naar een gratis VoIP-telefoonsysteem voor je kleine bedrijf, is Bitrix24 wat je nodig hebt. In tegenstelling tot andere VoIP-oplossingen, werkt Bitrix24 zowel als je interne PBX-systeem en als contactcenter voor inkomende en uitgaande gesprekken. Het VoIP-systeem wordt geleverd met een volledig functionele gratis CRM. Belangrijk is dat wanneer je klanten je bellen vanaf een telefoonnummer dat is vastgelegd in het CRM, ze worden geïdentificeerd, verbonden met de toegewezen manager en hun telefoongesprekken worden vastgelegd en opgenomen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Talkdesk biedt een intuïtieve, cloudgebaseerde telefonie-oplossing met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties en klantgericht gebruiksgemak kan het telefonieplatform van Talkdesk gemakkelijk worden aangepast aan de veranderende behoeften van verkoop- en ondersteuningsteams en hun eindklanten, wat resulteert in verhoogde klanttevredenheid, productiviteit en kostenbesparingen. Meer dan 1400 innovatieve ondernemingen over de hele wereld vertrouwen op Talkdesk om hun klantinteracties kracht bij te zetten. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Compleet self-service communicatieplatform dat een gehoste telefoonoplossing en SIP-trunking biedt waarbij je betaalt op basis van gebruik.
VoIP.ms is een Canadees VoIP (Voice Over Internet Protocol) bring-your-own-device provider met zijn hoofdkantoor in Canada en meer dan 80.000 klanten. VoIP.ms biedt een breed scala aan standaard telefoniefuncties en verbeterde communicatiefuncties om zowel zakelijke als particuliere communicatie te vereenvoudigen, zoals lokale DID-nummers in meer dan 60 landen. Het biedt gratis overdraagbaarheid van nummers in de VS en Canada voor lokale en gratis DID's met beëindiging (uitgaande gesprekken) in meer dan 125 landen over de hele wereld. Meer informatie over VoIP.ms

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo is een zakelijk telefoonsysteem waarmee je contact kunt leggen met je klanten. CallHippo is gebruiksvriendelijk en biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. CallHippo wordt vertrouwd door meer dan 5000 bedrijven over de hele wereld, biedt 24/7 uitstekende ondersteuning, en is toegankelijk via desktop en mobiele app. Meer informatie over CallHippo

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Twilio is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform waarmee je klanten via verschillende kanalen kunt betrekken: sms, spraak, video, e-mail, WhatsApp en meer. Met betalen op basis van gebruik API's (Application Programming Interfaces) kunnen bedrijven communicatie betrouwbaar schalen. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Aircall is de moderne telefonieoplossing die is ontworpen om te worden geïntegreerd met je favoriete zakelijke tools. Nummers beschikbaar in meer dan 100 landen.
Aircall is de oplossing voor computertelefonie voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Start een risicoloze proefversie om Aircall in actie te zien. Meer informatie over Aircall

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. Geschikt voor elke bedrijfsomvang of sector. Met 3CX kunnen werknemers overal efficiënt werken. Videovergaderingen, livechat, mobiele apps en geavanceerde contactcenterfuncties zijn allemaal inbegrepen voor een fractie van de kosten. Kies ervoor om lokaal te implementeren, in je privécloudaccount of laat 3CX je telefooncentrale voor je hosten. Wat je voorkeur ook heeft, je krijgt gegarandeerd een probleemloze oplossing. Meer informatie over 3CX

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Massa sms-berichtenservices. Geschikt voor het verzenden van bulk-sms-berichten, afspraakherinneringen, kortingsbonnen, reclames en meer.
Ongecompliceerde sms-marketingservices. Stuur direct 10 of 100.000 sms-berichten naar elk mobiel telefoonnummer. Maak moeiteloos een opt-in abonneelijst. Plan de verzending van sms-berichten wanneer je maar wilt. Volg de levering van sms-berichten. Tariefplannen beginnen vanaf $ 20 per maand. Of probeer de jaarplannen: betaal een jaar vooruit en ontvang direct 20% meer berichten. Meer informatie over Textedly

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Ontvang het perfecte telefoonnummer voor je bedrijf en maak van de wereld je kantoor met het virtuele telefoonsysteem van Grasshopper.
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het virtuele telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Ontvang een lokaal, gratis of gepersonaliseerd telefoonnummer om je bedrijf te vertegenwoordigen of neem je eigen nummer mee! Stuur oproepen overal door, gebruik de mobiele en desktop-apps om via spraak of sms met klanten te communiceren, ontvang realtime meldingen van gemiste oproepen en voicemails en laat je voicemails transcriberen en verzenden via e-mail. Probeer 30 dagen zonder risico met de niet-goed-geld-terug-garantie. Meer informatie over Grasshopper

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Betaalbaar, eenvoudig en betrouwbaar telefoonsysteem - mobiele integratie, web- en videoconferenties, en meer dan 40 bedrijfskritische functies. Meer informatie
Het aantrekkelijk geprijsde platform voor bedrijven biedt een plug-and-play-service die draait op je snelle internetverbinding. Je krijgt toegang tot meer dan 40 bedrijfskritieke functies, mobiele integratie en ingebouwde samenwerkingstools met Amazon Chime Pro. Activering is eenvoudig, er is geen installatie op de site vereist en er zijn maandelijkse contracten beschikbaar. En de service wordt ondersteund door een compleet team service- en technische professionals van Vonage Business. Meer informatie over Vonage Business Communications

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Cloudgebaseerd communicatieplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van oproepen, chats, evenementen, audio/video-webconferenties en het delen van schermen.
Met MiCloud Connect kun je met vertrouwen communicatie en samenwerking naar de cloud verplaatsen. Meer informatie over MiVoice Business Solution

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat. Meer informatie over 8x8 Work

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
CloudTalk is een telefoniesysteem dat is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten. Meer informatie over VICIdial

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
Alle functies die je nodig hebt in een telefoonsysteem om te klinken als een groot bedrijf, maar voor de prijzen die bij een klein bedrijf passen.
Bekroonde en betaalbare zakelijke VoIP-oplossing voor bedrijven van elke omvang. De prijs is altijd $ 19.95/gebruiker/maand. De concurrenten adverteren graag met vergelijkbare prijzen, maar dan moet je veel meer betalen om dezelfde kwaliteit en het aantal functies die Ooma biedt te krijgen. Ooma Office bevat 1 gratis telefoonnummer met 500 gratis minuten per maand, virtuele receptionist, ondersteuning voor mobiele telefoons, en nog veel meer. Je kunt je bestaande nummer behouden en het instellen duurt maar een paar minuten. Meer informatie over Ooma Office

Functies

  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • VoIP
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie