Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Call accounting software

Call accounting software geeft bedrijven inzicht in bellogboeken, telefoongebruik en kostentrends. De oplossingen helpen bij het toewijzen van de verantwoordelijkheid voor telecommiddelen binnen verschillende afdelingen van het bedrijf. Ook kan hiermee overfacturering aan leveranciers worden voorkomen door de factuurverwerking te automatiseren. Binnen organisaties helpt call accounting software ongebruikte telecommiddelen te identificeren en inzicht te bieden in trends op het gebied van bellen en kosten. Gebruik Capterra om het het juiste call billing systeem voor jouw organisatie in België te vinden. Zie ook: telecom expense management software.

24 resultaten
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
CloudTalk is een telefoonsysteem met geavanceerde functionaliteit voor de registratie van oproepen. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Software voor het bijhouden van oproepen en krachtige nummerkiesfunctie voor het verhogen van het aantal uitgaande verkoopgesprekken. Houd de productiviteit van medewerkers en help hen de productiviteit en prestaties te verhogen. Je kunt leads tot 4x sneller opbellen. Ontvang realtime en aangepaste rapporten. Eenvoudig te gebruiken. Geen contracten. Probeer het gratis uit zonder creditcard. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
CTI voor verkoop en contactcenter - klantervaring en productiviteit verbeteren
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren. Meer informatie over TenFold

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Meest betaalbare complete CRM op de markt. Eenmalig $ 99 per gebruiker. Eenvoudig te gebruiken met optionele add-ons voor een op maat gemaakt pakket.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kosten, geen trucs. Als je momenteel per doorkiesnummer betaalt, betaal je teveel. Natuurlijk kun je met een grotere VoIP-provider werken, maar groter betekent niet beter. Uitstekende technologie en een klantgericht tariefmodel. Betaal per lijn. Meer informatie over InfoFlo

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Cloudgebaseerde contactcentersoftware die onmiddellijk wordt geïmplementeerd. Volledig API-gebaseerd. CRM-plug-ins. Verbind echte of virtuele medewerkers.
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het is het resultaat van 10 jaar ervaring in contactcenters, ontwikkeld door Aswat Telecom in nauwe samenwerking met zijn klanten. Het biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functionaliteiten in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke interface, vereist geen software-installatie en is wereldwijd toegankelijk. Meer informatie over ZIWO

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
FreJun is een platform voor gespreksautomatisering voor uitgaande teams. FreJun voldoet van begin tot eind aan je communicatiebehoeften en integreert via een enkele klik met je workflow.
FreJun is een cloudgebaseerd telefonieplatform dat je zakelijke telefoongesprekken automatiseert. Gebruikers kunnen uitgaande gesprekken voeren en inkomende zakelijke gesprekken ontvangen met behulp van een uniek virtueel nummer. De gevoerde gesprekken kunnen worden vastgelegd, opgenomen en geïntegreerd met alle workflowtools, zoals CRM of een geautomatiseerd telefoonsysteem. Er worden gedetailleerde gespreksanalyse en AI-inzichten gegenereerd om de teamprestaties te verbeteren. FreJun biedt ook een automatische kiesfunctie waarmee de gebruiker automatisch een lijst met nummers kan bellen. Het hele contactsysteem kan binnen 5-10 minuten worden opgezet. Meer informatie over FreJun

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
FluentCloud is een cloudgebaseerd bedrijfstelefoonsysteem dat erop is gericht om betaalbaarder te zijn voor je bedrijf en de betrouwbaarheid te verbeteren.
FluentStream stelt je bedrijf in staat om telecombronnen efficiënt toe te wijzen door realtime oproepstatistieken en verbeterde rapportage met oproepwachtrijen te bieden. FluentStream heeft zakelijke telefoonsystemen opnieuw uitgevonden. Wanneer functies zoals voicemail en doorschakelen zo gemakkelijk toegankelijk zijn, is het duidelijk dat FluentStream zakelijke communicatie transformeert. FluentStream biedt dynamische cloudgebaseerde technologie voor alle bedrijven en werkt om elk bedrijf de beste prestaties te bieden. Meer informatie over FluentStream

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Kavkom biedt bedrijven geavanceerde oplossingen voor het volgen en het rapporteren van oproepen.
Het telefoonsysteem van Kavkom is de ideale oplossing voor je telefonie op de werkplek. Waarom? Omdat dit platform een alles-in-één systeem biedt voor alle soorten bedrijven. Een van de meest populaire functies is het statistische gedeelte. Gepersonaliseerde monitoring en betrouwbaarheid van statistische indicatoren, garanties van servicekwaliteit. Meer informatie over Kavkom

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Software voor telecommunicatierapportage waarmee je kunt rapporteren over inkomende, uitgaande, lokale en langeafstandsgesprekken vanuit je telefoonsysteem.
CASH+ software voor de registratie van oproepen is ontworpen en ontwikkeld door Hansen Software Corporation. CASH+ is compatibel met zakelijke telefoonsystemen zoals Avaya, Allworx, Cisco, PhoneSuite, Toshiba, Inter-Tel, Mitel, Samsung, Grandstream, Panasonic, Shoretel, NEC, Nortel, Vertical Zulty's en nog veel meer. Van hotels, advocatenkantoren en verkooporganisaties tot faciliteiten voor langdurige zorg, CASH+ kan worden gebruikt als een waardevol instrument in vele sectoren. Installeer CASH+ lokaal op je kantoor voor krachtige rapportage. Meer informatie over CASH+ Call Accounting Software

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Veelzijdig zakelijk telefoonsysteem voor verkoop- en klantenserviceteams, ingebouwd met meer dan 50 zakelijke functies om je bedrijf te laten groeien.
Het zakelijke telefoonsysteem voor verkoop- en klantenserviceteams. Dit platform heeft alle functies gebundeld met gratis oproepen naar meer dan 20 bestemmingen, zodat je team gratis kan prospecten, je klanten kan bedienen en je bedrijf kan laten groeien. Klaar om het uit te proberen? Meer informatie over NUACOM

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Virtual PBX Ringostat bevat alles wat je nodig hebt om een betrouwbare verbinding te bieden voor elke bedrijfsomvang en -behoeften.
Ringostat Virtual PBX geeft je meer ruimte om je volledig op je bedrijf te concentreren, bedrijfsworkflows te optimaliseren en je zakelijke potentieel te maximaliseren. Oproepsegmentatie, oproepwachtrij, IVR, anti-spam, voicemail, automatische opname van gesprekken en rapporten voor alle zakelijke behoeften. Ringostat Virtual PBX is toegankelijk vanuit de hele wereld. Het enige wat je nodig hebt is je internetbrowser en een headset en je bent klaar om je eerste gesprekken te voeren. Meer informatie over Ringostat

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Cloudgebaseerd contactcenter- en communicatie API-oplossingen. Ideaal voor grootschalige campagnes met meerdere kanalen en klantenservice.
Cloudgebaseerde contactcentersoftware en API-oplossingen om campagnes en live contacten te beheren. Ideaal voor campagnes via meerdere kanalen en klantenservice. Gemakkelijk op te zetten, aanpasbaar en 24/7 ondersteund door de echte klantenservice van Ytel. Analytics en rapporten zijn standaard beschikbaar. Krachtige CRM-integratie, voicemail drop en sms inclusief weinig code, gratis en lokale nummers in het hele land. Hoogwaardige verbindingen en resultaten met Ytel. Meer informatie over Ytel

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Variphy is het favoriete analyseplatform voor Cisco-samenwerking. Cisco CDR-rapportage en call analytics
Variphy is het favoriete analyseplatform voor Cisco-samenwerking. Samenwerkend met de Cisco UC Community, is de missie van dit platform om de meest krachtige en complete analyseoplossing te creëren met een gepersonaliseerd serviceniveau voor alle ondernemingen/partners wereldwijd. Toonaangevende Cisco CDR-rapportage en call analytics, UCCX wallboard-rapportage en analytics, veranderings-, audit- en "as-built"-rapportage, DN en dial-planbeheer en remote phone-control en -macros, allemaal vanuit een enkel scherm. Meer informatie over CDR Call Reporting for Cisco

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Uniforme oproepanalyse die de registratie van oproepen en gebruiksanalyse kan uitvoeren op een breed scala aan spraakplatforms.
Oplossing voor registratie van oproepen die helpt bij het identificeren en doorzoeken van telefoonnummers, het bijhouden van telecomkosten, het analyseren van spraakverkeer en meer. Eén softwareoplossing die metagegevens van oproepen kan afleiden uit alle gegevensbronnen, waaronder PBX's, UCaaS, Session Border Controllers en samenwerkingsplatforms zoals Zoom, Teams en Webex. Met uniforme oproepanalyse kun je netwerkfaciliteiten optimaliseren, kosten beheersen en externe teams beheren. Meer informatie over Microcall

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Vereenvoudig het beheer van UC&C zonder functionaliteit of zichtbaarheid te verliezen. Werkt over alle switch- en PBX-types.
Vereenvoudig het beheer van UC&C zonder functionaliteit of zichtbaarheid te verliezen. Werkt over alle switch- en PBX-types. eXsight werkt op alle PBX-systemen van grote switchleveranciers, waaronder Cisco, Avaya, Microsoft Skype voor Bedrijven, Unify, Mitel, Alcatel-Lucent, Nortel, NEC en anderen. eXsight is het nieuwe beste wapen van UC&C-managers in het streven om al hun bedrijfscommunicatie en interne en externe samenwerkingen op schema te houden. Zichtbaarheid Meer informatie over eXsight

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Monitoring, analyse, rapportage, opname, headset- en apparaatbeheer en beheer van doorkiesnummers.
MAF InfoCom is een toonaangevende leverancier van innovatieve technologie die is opgericht in 2000, met twee decennia ervaring in het leveren van oplossingen voor unified communications en samenwerking, waaronder monitoring, analyse, rapportage, opname, headset- en apparaatbeheer en beheer van doorkiesnummers. Het platform ondersteunt tienduizenden klanten over de hele wereld, in een grote verscheidenheid aan filialen. Het bedrijf heeft installaties in meer dan 50 landen, variërend van het MKB tot multinationale ondernemingen. Meer informatie over MAF ICIMS

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Alleen voor telecomproviders: Enghouse-software voor registratie van telefoongesprekken helpt bedrijven hun communicatiesystemen te beheren, over te zetten en te optimaliseren.
Alleen voor telecomproviders: Enghouse-software voor registratie van telefoongesprekken helpt bedrijven hun communicatiesystemen te beheren, over te zetten en te optimaliseren via gedetailleerde monitoring en rapportage van systeem- en trunkgebruik, kostenanalyse en andere zakelijke KPI's. Het kan helpen bij het plannen van technologiemigraties van TDM naar IP, of PBX naar Unified Communications, en controleren op frauduleuze of niet-conforme activiteiten. Proteus registreert ook spraakplatforms voor handelaren, waardoor de voordelen van de registratie van telefoongesprekken naar de beursvloer worden uitgebreid. Meer informatie over Proteus

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Een complete gateway-oplossing voor het verstrekken van gastgegevens, registratie van telefoongesprekken, facturering en een breed scala aan interfacehubs.
FCS Gateway biedt een hotelketen of -eigenaar de mogelijkheid om verschillende hotels met verschillende PMS-, PABX- en andere externe systemen onder één dak te groeperen zonder zorgen over complex(e) interfacevereisten en -beheer. Met dit product kun je ingewikkelde integratiewerkzaamheden heel soepel stroomlijnen. Meer informatie over FCS Gateway

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Call Record Analyzer (CRA) is een cloudgebaseerd CDR/CMR analyse- en probleemoplossingsplatform voor Cisco® UC-omgevingen.
Wil je zinvolle rapporten genereren vanuit je Cisco UC-omgeving? Dit product kan daarbij helpen. CRA is een krachtig cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk, modern platform voor webanalyses en probleemoplossing voor Cisco UC-omgevingen. Meer informatie over Call Record Analyzer

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Maximaliseer de efficiëntie van het verkoopteam met AI-gestuurde analyse en coaching van verkoopgesprekken. Gebruik de volgende generatie AI om de gesprekscontext te analyseren.
Maximaliseer de efficiëntie van het verkoopteam met AI-gestuurde analyse en coaching van verkoopgesprekken. Ben je het zat om eindeloze uren te besteden aan het bewaken van oproepen of alleen te vertrouwen op verkoop-KPI's die problemen te laat aan het licht brengen? Met de AI-gestuurde oplossing voor verkoopgespreksanalyse en coaching gaat dit platform verder dan alleen het bewaken van KPI's. Het platform analyseert de volledige context van elk gesprek en biedt realtime inzichten die een revolutie teweeg kunnen brengen in het beheer van je verkoopteam. Geen handmatige supervisie of gemiste kansen meer. Meer informatie over SalesLens

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Registratiesoftware van WinCall die de taak van AMC's en rapportage automatiseert en nog steeds klantenondersteuning van het hoogste niveau biedt.
WinCall houdt al je binnenlandse en internationale locaties bij, ongeacht het PBX-type (analoog, digitaal, IP) en biedt daarbij nog steeds de beste klantenservice in de branche. WinCall helpt bij het faciliteren van interne facturering, identificeert PBX-tolfraude, verhoogt de productiviteit van medewerkers en verzamelt gebruiksgegevens om te helpen weloverwogen beslissingen te nemen op het gebied van telecomnetwerkplanning. Directory-integratie elimineert de tijdrovende taak van het bijwerken van je database voor registratie van oproepen en/of directory. Meer informatie over WinCall

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Softeligent is het alles-in-één automatiseringsplatform voor het beheer van financiële activiteiten, bedrijfsmiddelen en diensten binnen IT en telecommunicatie.
Softeligent is een SaaS-oplossing met één platform voor intern beheer en analyses over het gehele spectrum van de IT-servicecatalogus. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, IT financieel beheer (ITFM), ondersteuning voor kostentoewijzing en interne terugboekingsprocessen voor facturering, beheer van de telecommunicatie-uitgaven (TEM) en beheer van bedrijfsmiddelen en inventaris voor hardware. Meer informatie over Softeligent

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging
Software voor het opvolgen van oproepen voor het Mitel-systeem, met onder meer metrische analyse en rapportage voor callcenters.
Software voor het opvolgen van oproepen voor het Mitel-systeem, met onder meer metrische analyse en rapportage voor callcenters. Meer informatie over Callation

Functies

  • Gespreksvolume
  • Rapportage binnenkomende items
  • Oproepen opnemen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • Uitgaande rapportage
  • Registratie van respondenten
  • Controle van oproepen
  • Rapportage door verlenging