204 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Accelo elimineert de rompslomp van het bijhouden van meerdere uitgaven en tijdregistratie voor meerdere klanten. Richt je opnieuw op het werk dat je graag doet! Meer informatie over Accelo
De oplossingen van Accelo voor het bijhouden van uren en kosten helpen je het gebruik van hulpbronnen en de winstmarges onmiddellijk te verhogen door je urenregistratie te automatiseren, zodat je projecten succesvoller worden. Elimineer de rompslomp van het bijhouden van meerdere uitgaven voor meerdere klanten. Controleer moeiteloos de geregistreerde uitgaven, zodat je de ad-hoc-kosten die zich voordoen kunt bijhouden en je groeipotentieel kunt versnellen. Met timers via mobiel en e-mail, taakgebaseerde tijdregistratie en geautomatiseerde tijdregistratie verloopt de tijdregistratie moeiteloos. Meer informatie over Accelo
De oplossingen van Accelo voor het bijhouden van uren en kosten helpen je het gebruik van hulpbronnen en de winstmarges onmiddellijk te verhogen door je urenregistratie te automatiseren, zodat je proje...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Software voor het bijhouden van tijd en onkosten voor bedrijven van elke grootte en elke soort. Meer informatie over actiTIME
actiTIME is software voor het bijhouden van tijd en onkosten voor bedrijven van elke grootte en elke soort. Het helpt meer dan 9.000 bedrijven over de hele wereld om de tijd van werknemers effectief bij te houden. actiTIME stelt gebruikers in staat zowel vrije en verlofdagen als gewerkte uren te registreren, aanpasbare rapporten te genereren, projectopdrachten en schattingen te maken, facturen uit te geven en nog veel meer. Er is een 100% gratis versie beschikbaar voor kleine teams van maximaal 5 gebruikers en een absoluut gratis proefversie van 30 dagen voor elk ander prijsplan. Meer informatie over actiTIME
actiTIME is software voor het bijhouden van tijd en onkosten voor bedrijven van elke grootte en elke soort. Het helpt meer dan 9.000 bedrijven over de hele wereld om de tijd van werknemers effectief bi...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Jibble is een gratis urenregistratie-app voor loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt aantal gebruikers. Meer informatie over Jibble
Jibble is een gratis app voor urenregistratie. Houd bij wanneer je personeel aan het werk is voor de loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt aantal gebruikers. Personeel klokt in en uit met behulp van mobiel, tablet, web, MS Teams of Slack, en kan biometrische herkenning en gps-locatie gebruiken. Voor de bouw, productie, detailhandel, voedsel- en dranksector, het werken op afstand, de startups, buitendiensten, gezondheidszorg, bureaus, onderwijs, kantoorbedrijven en anderen. Genereer geautomatiseerde urenstaten en krachtige rapporten. Meer informatie over Jibble
Jibble is een gratis app voor urenregistratie. Houd bij wanneer je personeel aan het werk is voor de loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt ...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Bitrix24 meest populaire gratis oplossing voor het bijhouden van tijd en kosten. Taken, projecten, CRM, offertes, facturen. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Meer informatie over Bitrix24
Ben je op zoek naar een gratis projectmanager met tijd- en onkostenregistratie? Bereid je voor om enthousiast te worden over Bitrix24. Gratis onbeperkte taken, gratis onbeperkte projecten, gratis onbeperkte tijdregistratie voor maximaal 12 gebruikers en niet zomaar een tijdregistratie. Je kunt schattingen voor elke taak of project invoeren en deze vervolgens vergelijken met de werkelijk bestede tijd. Je kunt offertes en facturen creëren voor je klanten, en ja, dit is geheel gratis beschikbaar. Er is weinig wat Bitrix24 niet kan. Meer informatie over Bitrix24
Ben je op zoek naar een gratis projectmanager met tijd- en onkostenregistratie? Bereid je voor om enthousiast te worden over Bitrix24. Gratis onbeperkte taken, gratis onbeperkte projecten, gratis onbep...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken. Meer informatie over FreshBooks
In FreshBooks kun je eenvoudig de uren bijhouden die je aan een klant of project hebt besteed. Zo kun je erop vertrouwen dat jij en je team altijd aan de belangrijkste dingen werken en in de facturen op waarde worden geschat. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks
In FreshBooks kun je eenvoudig de uren bijhouden die je aan een klant of project hebt besteed. Zo kun je erop vertrouwen dat jij en je team altijd aan de belangrijkste dingen werken en in de facturen o...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Een configureerbaar cloudgebaseerd platform om projecten, tijd, kosten en facturering te beheren in realtime. Meer informatie over Replicon
Met de oplossing voor projecttijd- en onkostentracering van Replicon wordt de volledige factureringsworkflow van je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimaliseren van de projectlevering door je bedrijf volledig inzicht te geven in de voortgang van het klantproject, het gebruik te maximaliseren met realtime overzichten van resources en je facturering te verbeteren door de controle te krijgen over al je klanten en projectgegevens. Vertrouwd door meer dan 7800 klanten: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moody's. Meer informatie over Replicon
Met de oplossing voor projecttijd- en onkostentracering van Replicon wordt de volledige factureringsworkflow van je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optima...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Gebruik TimeCamp als een budgetteringstool. Gebruik de geschiedenis van eerdere projecten om toekomstige projecten te schatten, en vergelijk je schatting met daadwerkelijke metingen. Meer informatie over TimeCamp
Een goed opgeleverd project is een project dat op tijd en binnen budget wordt opgeleverd. Stel dit in voor je project in TimeCamp en ontvang een melding wanneer je het bijna overschrijdt. Meet de winstgevendheid van projecten en gebruik eerdere projecten als basis voor een nauwkeurige schatting van toekomstige projecten. Vergelijk je schattingen met daadwerkelijke metingen om zowel je schattingen als je prijzen aan te passen. Maak rapporten met behulp van krachtige gegevens die zijn verzameld in TimeCamp, om je toekomstige projecten nog winstgevender te maken. Meer informatie over TimeCamp
Een goed opgeleverd project is een project dat op tijd en binnen budget wordt opgeleverd. Stel dit in voor je project in TimeCamp en ontvang een melding wanneer je het bijna overschrijdt. Meet de winst...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Beoordeel hoeveel tijd je team aan elke taak besteedt en gebruik deze urenregistraties om krachtige rapportages te maken en je klanten te factureren. Meer informatie over ActiveCollab
Als je het beu bent je tijd te verspillen aan tijdregistraties, helpt ActiveCollab je elk uur te laten tellen. Persoonlijke en team-urenstaten, een eenvoudige Time Tracker voor taken en krachtige urenrapportages helpen je precies te meten hoeveel tijd je team aan zijn taken besteedt en laten je profiteren van een visueel overzicht van de geregistreerde tijd in alle projecten. Bovendien kun je uurtarieven toewijzen voor alle teamleden en functietypen en krijg je goed inzicht in de winstgevendheid van al je projecten. Meer informatie over ActiveCollab
Als je het beu bent je tijd te verspillen aan tijdregistraties, helpt ActiveCollab je elk uur te laten tellen. Persoonlijke en team-urenstaten, een eenvoudige Time Tracker voor taken en krachtige urenr...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Supereenvoudige, gratis software voor facturering en tijdregistratie voor het MKB en freelancers die de volledige controle over hun bedrijf willen hebben. Meer informatie over Elorus
Online factureren en tijdregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met Elorus kun je je bedrijf op één plek organiseren met behulp van krachtige functies. Hou de tijd bij, beheer je projecten en zet je daadwerkelijke werk om in facturen. Krijg online betaald door middel van betalingsverwerkers via je eigen klantenportal. Hou je uitgaven bij en neem solide beslissingen door de aangepaste rapportagefunctionaliteit van de toepassing te gebruiken. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus
Online factureren en tijdregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met Elorus kun je je bedrijf op één plek organiseren met behulp van krachtige functies. Hou de tijd bij, beheer je projecten en z...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Productive is een alles-in-één tool voor uren- en onkostenregistratie die je nodig hebt om winstgevend zaken te doen. Meer informatie over Productive
Productive is een alles-in-één tool voor uren- en onkostenregistratie die je nodig hebt om winstgevend zaken te doen. Volg de winstgevendheid voor projecten met een vast tarief en op uurbasis. Voer alle facturering uit voor terugkerende of eenmalige projecten. Hou de tijd bij met eenvoudige urenregistratie en werk samen aan taken. Zoek knelpunten die geld kosten en je tijd verdoen. Voorkom aanvaringen, burnouts en overboekingen met de functies voor resourceplanning. Creëer een dealflow, organiseer de verkoop met een overzicht van de verkooppijplijn. Meer informatie over Productive
Productive is een alles-in-één tool voor uren- en onkostenregistratie die je nodig hebt om winstgevend zaken te doen. Volg de winstgevendheid voor projecten met een vast tarief en op uurbasis. Voer al...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
7pace Timetracker is een geïntegreerde en professionele oplossing voor tijdbeheer en rapportage voor teams die Azure DevOps gebruiken. Meer informatie over 7pace Timetracker
7pace Timetracker ondersteunt Azure DevOps-technici voor het bijhouden, rapporteren, goedkeuren en inschatten van tijd. Het automatiseert standaardtaken, stelt je in staat rapporten te maken en helpt bij het voorspellen van de levertijd van projecten. 7pace Timetracker integreert onopvallend in je bestaande IT-landschap en heeft een eigen geïntegreerd beveiligings- en toestemmingsmodel. Meer informatie over 7pace Timetracker
7pace Timetracker ondersteunt Azure DevOps-technici voor het bijhouden, rapporteren, goedkeuren en inschatten van tijd. Het automatiseert standaardtaken, stelt je in staat rapporten te maken en helpt b...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt geperso...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Volledig geautomatiseerde onkosten en urenstaten worden eenvoudig met Nexonia: duurzaam, onderhoudbaar. Tijd is geld. Met deze oplossing kun je op beide besparen.
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Nexonia is gespecialiseerd in onverslaanbare integraties – alles van boekhoud- en ERP-systemen, de belangrijkste payroll-systemen, zakelijke en persoonlijke creditcardfeeds en meer!
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Ne...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Kostenbeheer van Paycom elimineert de handmatige, op papier gebaseerde processen die verband houden met de onkostenvergoeding van werknemers.
Kostenbeheer van Paycom elimineert de handmatige, op papier gebaseerde processen die verband houden met de onkostenvergoeding van werknemers. Werkgevers kunnen uitgaven beheersen door duidelijk gedefinieerde parameters voor werknemers in te stellen met onkostenregels en categorieën, evenals uitgaven te controleren met een verscheidenheid aan rapporten.
Kostenbeheer van Paycom elimineert de handmatige, op papier gebaseerde processen die verband houden met de onkostenvergoeding van werknemers. Werkgevers kunnen uitgaven beheersen door duidelijk gedefin...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
**Toonaangevend in software voor de registratie van tijd en onkosten volgens G2** BigTime helpt bij het vereenvoudigen van budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën. BigTime biedt de tools die je nodig hebt om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. "We hebben alles geprobeerd, er gaat niets boven BigTime". - Matt M.
**Toonaangevend in software voor de registratie van tijd en onkosten volgens G2** BigTime helpt bij het vereenvoudigen van budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resou...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Een eenvoudige en gemakkelijke manieren om uren en kosten bij te houden. Genereer meer inkomsten, versnel de cashflow en werk efficiënter.
Met BQE Core kun je uren bijhouden en kosten moeiteloos beheren vanuit één geïntegreerd platform. De vriendelijke interface en native mobiele apps van Core verhogen je efficiëntie en maken een einde aan de rompslomp die gepaard gaat met onhandige spreadsheets en papieren bonnen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
Met BQE Core kun je uren bijhouden en kosten moeiteloos beheren vanuit één geïntegreerd platform. De vriendelijke interface en native mobiele apps van Core verhogen je efficiëntie en maken een einde aa...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Online tijdregistratiesoftware, ideaal voor iedereen die op zoek is naar een flexibele oplossing om tijd bij te houden, het bedrijf te analyseren of facturen te verzenden aan klanten.
Met Harvest kun je eenvoudig de tijd bijhouden vanaf je desktop, telefoon en favoriete hulpprogramma's zoals Asana, Trello en Basecamp. Vervolgens worden deze tijdgegevens samengevoegd tot intuïtieve, visuele rapporten zodat je makkelijk kunt zien waar je team aan werkt, projecten in de gaten krijgt voordat ze het budget overschrijden en intelligentere beslissingen kunt nemen over je bedrijf. En als je klanten een rekening wilt sturen kun je simpelweg een factuur opstellen uit je factureerbare tijd, deze per e-mail verzenden aan je klant en online betaald krijgen.
Met Harvest kun je eenvoudig de tijd bijhouden vanaf je desktop, telefoon en favoriete hulpprogramma's zoals Asana, Trello en Basecamp. Vervolgens worden deze tijdgegevens samengevoegd tot intuïtieve, ...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Mavenlink is de enige oplossing waarbij je team uren en uitgaven kan bijhouden op hetzelfde platform waarop ze werken.
Mavenlink is de enige oplossing waarbij je team uren en uitgaven kan bijhouden op hetzelfde platform waarop ze werken. De uren, uitgaven en facturen van je team zijn in realtime gekoppeld aan de taken en projecten die ze beïnvloeden. Geïntegreerde urenstaten, onkostendeclaraties en facturering stellen bedrijven in staat hun productiviteit beter te begrijpen. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties.
Mavenlink is de enige oplossing waarbij je team uren en uitgaven kan bijhouden op hetzelfde platform waarop ze werken. De uren, uitgaven en facturen van je team zijn in realtime gekoppeld aan de taken ...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Mobielvriendelijke en veilige software voor het beheer van juridische casussen die gemakkelijk te gebruiken is. Al je bestanden van casussen op 1 plek. Probeer dit product gratis uit.
Alleen voor advocaten - software voor urenregistratie en kostenbeheer uitsluitend voor advocaten en advocatenkantoren. Hou factureerbare tijd en kosten bij van elke casus. Genereer facturen. Krijg online betaald. Voorkom onderfacturering door elke seconde en alle kosten bij te houden. Verdien meer geld door het vinden van niet-gefactureerde tijd en kosten. Hanteer verschillende uurtarieven voor elke gebruiker. Hou tijd of kosten bij vanaf elk apparaat, inclusief je computer, tablet of smartphone, met de mobiele apps van PracticePanther.
Alleen voor advocaten - software voor urenregistratie en kostenbeheer uitsluitend voor advocaten en advocatenkantoren. Hou factureerbare tijd en kosten bij van elke casus. Genereer facturen. Krijg onli...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
MyCase is een complete juridische factureringsoplossing - hou uren bij, automatiseer de boekhouding en facturering, en accepteer online betalingen op een centrale locatie.
Van urenregistratie, het opstellen van facturen tot het innen van betalingen en alles daartussenin, MyCase vereenvoudigt een doorgaans gecompliceerd proces met uitgebreide end-to-end facturering en afstemming, waardoor je bedrijf maandelijks kostbare tijd bespaart. Probeer MyCase gratis op de website - geen creditcard vereist.
Van urenregistratie, het opstellen van facturen tot het innen van betalingen en alles daartussenin, MyCase vereenvoudigt een doorgaans gecompliceerd proces met uitgebreide end-to-end facturering en afs...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Een softwarepakket voor kleine, professionele dienstverleners met modules voor projectmanagement, urenstaten, uitgaven en facturering.
Avaza is een reeks softwareoplossingen voor kleine bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Je kunt kiezen of je je taken in een lijst wil bekijken, of als Kanbanborden. Avaza biedt ook krachtige rapportagefuncties. Sleep en plaats bestandsbijlagen naar taken. Gebruik Avaza in de cloud en krijg toegang vanaf elk apparaat, of dit nu je desktop, tablet of mobiel is.
Avaza is een reeks softwareoplossingen voor kleine bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Je kunt ...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Urenregistratie voor je projecten en taken. Vul automatisch je urenstaat in en word sneller betaald voor je declarabele uren.
AND CO van Fiverr is gratis software om je hele bedrijf te runnen. Als bedrijfseigenaar is het bijhouden van tijd, boekhouding en kosten het laatste wat je wilt doen. AND CO helpt je om je te concentreren op het werk waar je van houdt en zorgt voor alles, van facturering, taakbeheer, tot boekhouding, urenregistratie en betalingen. Evenals voorstellen en contracten.
AND CO van Fiverr is gratis software om je hele bedrijf te runnen. Als bedrijfseigenaar is het bijhouden van tijd, boekhouding en kosten het laatste wat je wilt doen. AND CO helpt je om je te concentre...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Stuur facturen voor projecten en klantuitgaven, ontvang betalingen en volg de algemene gezondheid van je bedrijf op een snelle en efficiënte manier.
Gebruiksvriendelijke online factureringssoftware waarmee je facturen kunt verzenden, betalingen kunt ontvangen en de algehele gezondheid van je bedrijf kunt volgen. Het maakt facturering en vervolgacties heel eenvoudig, en vermindert de tijd die je nodig hebt om het papierwerk te beheren en betaald te worden.
Gebruiksvriendelijke online factureringssoftware waarmee je facturen kunt verzenden, betalingen kunt ontvangen en de algehele gezondheid van je bedrijf kunt volgen. Het maakt facturering en vervolgacti...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Eenvoudige uren- en onkostenregistratie die moeiteloos integreert met QuickBooks Online en Desktop.
Minute7 is een zeer betaalbare en gebruiksvriendelijke tool voor uren- en onkostenregistratie. Werknemers kunnen hun uren en onkosten invoeren vanuit kantoor of onderweg met de iOS- en Android-toepassingen. Managers kunnen de ingevoerde uren en onkosten goedkeuren en beheren welke werknemers voor welke klanten en projecten de uren kunnen invoeren. Met één klik kunnen alle ingevoerde uren en onkosten worden gesynchroniseerd met QuickBooks Online en Desktop voor nauwkeurige salarisadministratie, terugbetalingen en facturering. Volg je uren en onkosten met Minute7.
Minute7 is een zeer betaalbare en gebruiksvriendelijke tool voor uren- en onkostenregistratie. Werknemers kunnen hun uren en onkosten invoeren vanuit kantoor of onderweg met de iOS- en Android-toepass...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Uitgebreid, volledig schaalbaar HCM-platform op maat gemaakt voor werkgevers in het MKB.
iSolved HCM is een toonaangevend bedrijf op het gebied van technologie voor het beheer van menselijk kapitaal, dat de belangrijkste personeelsfuncties samenbrengt in één robuust, gebruiksvriendelijk platform: iSolved. Loonlijst, HR, tijd en aanwezigheid, recruiting, onboarding, ACA-naleving en voordelenregistratie worden allemaal geleverd vanuit één applicatie, in de cloud, speciaal gebouwd voor kleine tot middelgrote werkgevers. Het heeft snel een marktaandeel bereikt met meer dan 3 miljoen medewerkers, en groeit nog altijd.
iSolved HCM is een toonaangevend bedrijf op het gebied van technologie voor het beheer van menselijk kapitaal, dat de belangrijkste personeelsfuncties samenbrengt in één robuust, gebruiksvriendelijk pl...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verze...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd gew...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Houd tijd en uitgaven snel en eenvoudig bij met Streamtime.
Streamtime verbetert de nauwkeurigheid van de tijdregistratie van je team door af te rekenen met urenstaten. De tijd wordt automatisch gepland en bijgehouden door de taken van je team in te plannen en deze vervolgens naar ‘Klaar' te slepen wanneer ze zijn voltooid. Bespaar nog meer tijd met de nieuwe Streamtime iOS-app. Voeg taken toe, controleer je planning en voltooi taken, altijd en overal. Koppel je bestaande Quickbooks- of Xero-account om het verwerken van offertes en facturen nog efficiënter te maken. Beheer je creatieve bedrijf met Streamtime.
Streamtime verbetert de nauwkeurigheid van de tijdregistratie van je team door af te rekenen met urenstaten. De tijd wordt automatisch gepland en bijgehouden door de taken van je team in te plannen en ...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
ClickTime maakt het eenvoudig om de uren en onkosten van werknemers bij te houden, te plannen en te beheren - inclusief vrije tijd, personeelsbeheer en meer.
De gebruiksvriendelijke software voor uren- en onkostenregistratie van ClickTime helpt je de tijd van werknemers te plannen en te beheren, de zichtbaarheid van projecten te vergroten en de prestaties daadwerkelijk te begrijpen. Met meer dan 20 jaar ondersteuning en service van wereldklasse, is het geen wonder dat ClickTime de favoriete software voor uren- en onkostenregistratie is van American Express, Ketchum, en duizenden non-profitorganisaties en professionele dienstenorganisaties. Hou de tijd bij op je telefoon of laptop, keur snel de werkuren van werknemers goed of bekijk meer dan 80 vooraf ontworpen rapporten.
De gebruiksvriendelijke software voor uren- en onkostenregistratie van ClickTime helpt je de tijd van werknemers te plannen en te beheren, de zichtbaarheid van projecten te vergroten en de prestaties d...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
FunctionFox biedt eenvoudige online registratie van uren en kosten, met krachtige rapporten die realtime updates bieden wanneer je ze nodig hebt.
FunctionFox is de toonaangevende keuze voor creatieve professionals en biedt tools voor urenregistratie en projectmanagement die eenvoudig in te stellen en uiterst gebruiksvriendelijk zijn. Voer de tijd handmatig in of gebruik de tijdregistratiefunctie om de tijd in realtime bij te houden terwijl je werkt. Neem afscheid van budgetoverschrijdingen met projectramingen, blijf op de hoogte van extra kosten met onkostenregistratie en breng alles bij elkaar met behulp van dit onkostenrapport. Benut je tijd optimaal en probeer vandaag nog een gratis demo.
FunctionFox is de toonaangevende keuze voor creatieve professionals en biedt tools voor urenregistratie en projectmanagement die eenvoudig in te stellen en uiterst gebruiksvriendelijk zijn. Voer de tij...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Divvy is een snel groeiende uitgavenbeheeroplossing die volledig gratis is en daarnaast 1% geld terug biedt en 15-50% korting geeft op reizen.
Divvy is een 100% gratis platform voor uitgavenbeheer voor bedrijven om betalingen en abonnementen te beheren, strategische budgetten op te bouwen en onkostendeclaraties te elimineren. Door realtime tracking voor elke zakelijke transactie te integreren, biedt Divvy organisaties direct inzicht in hun uitgaven. Met Divvy kun je weloverwogen cashflowbeslissingen nemen, verliezen beperken voordat ze zich voordoen en hoef je nooit meer een bon te bewaren. Divvy is ook volledig gratis en biedt daarnaast 1% geld terug en 15-50% korting op reizen.
Divvy is een 100% gratis platform voor uitgavenbeheer voor bedrijven om betalingen en abonnementen te beheren, strategische budgetten op te bouwen en onkostendeclaraties te elimineren. Door realtime tr...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Betaalbare en gebruiksvriendelijke SaaS-oplossing om je uren en uitgaven bij te houden. Probeer de gratis 14-daagse proefversie.
Het bijhouden van je declarabele tijd zou het versturen van je facturen niet meteen in de weg moeten staan. Met Bill4Time kun je ze binnen enkele minuten produceren, meteen georganiseerd, en worden je gegevens veilig opgeslagen in de cloud. Bewezen door duizenden bedrijven en meer dan 10 jaar ervaring. Bill4Time is de toonaangevende SaaS-oplossing voor advocaten. Probeer de 14-daagse proefversie en onbeperkte ondersteuning van het klantensuccesteam.
Het bijhouden van je declarabele tijd zou het versturen van je facturen niet meteen in de weg moeten staan. Met Bill4Time kun je ze binnen enkele minuten produceren, meteen georganiseerd, en worden je...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken.
TravelBank was te zien in lijsten als "New Apps We Love", "Best Business Apps" en "Best of Business Travel" in de App Store, en is een slimmere manier om zakenreizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. Met TravelBank kun je binnen enkele minuten een onkostennota indienen of een aanstaande zakenreis in de begroting opnemen en beloningen verdienen wanneer je onder je budget blijft. Het is 100% gratis te gebruiken en het kost slechts enkele minuten om aan de slag te gaan.
TravelBank was te zien in lijsten als "New Apps We Love", "Best Business Apps" en "Best of Business Travel" in de App Store, en is een slimmere manier om zakenreizen te boeken, uitgaven bij te houden e...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Efficiently manage accounting and finances, distribution, projects, HR processes and customer relationship management.
Microsoft Dynamics GP will help you efficiently manage the following activities: accounting and finances, distribution and supply chain processes, order tracking, fulfillment and expediting, project accounting and budgeting. We provide personalized service on a National basis to serve your needs.
Microsoft Dynamics GP will help you efficiently manage the following activities: accounting and finances, distribution and supply chain processes, order tracking, fulfillment and expediting, project ac...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Webgebaseerde software voor tijdfacturatie voor professionele bedrijven. Ontdek waarom met een gratis proefversie van 30 dagen.
Met TimeSolv kunnen advocaten en andere professionals hun factureerbare tijd verhogen en sneller betaald worden. Dit product is uitgebreide, maar toch gebruiksvriendelijke cloudsoftware voor facturering van tijd en kosten die zich sinds 1999 heeft bewezen en waarmee al meer dan $ 5,2 miljard is gefactureerd. Sluit je aan bij duizenden professionals die vertrouwen op TimeSolv. TimeSolv kan offline en online worden gebruikt. Compatibel met pc's en Macs, iPad en andere tablets, iPhones en Android-app. Krijg sneller betaald met LawPay/Affinipay en Client Portal. Probeer de gratis proefversie van 30 dagen.
Met TimeSolv kunnen advocaten en andere professionals hun factureerbare tijd verhogen en sneller betaald worden. Dit product is uitgebreide, maar toch gebruiksvriendelijke cloudsoftware voor facturerin...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven om de salarisadministratie, het klantenbeheer, belastingen en al je boekhoudbehoeften te automatiseren.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zorgen. Accepteer creditcard- of BPAY-betalingen van klanten rechtstreeks vanuit een e-mailfactuur. Snelle en eenvoudige belastingupdates zorgen ervoor dat je altijd actueel bent. Super betalen en de vereisten van ATO Single Touch Payroll de baas blijven is een fluitje van een cent.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zorg...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Welcome to Hourly! We make time tracking, payroll and workers comp easy as pie for small businesses.
Hourly is a people platform that makes it easy for small business owners to track time, run payroll and get workers comp for their employees. Its the only tool out there that does all three seamlessly, saving you time and money.
Hourly is a people platform that makes it easy for small business owners to track time, run payroll and get workers comp for their employees. Its the only tool out there that does all three seamlessly,...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Breng met WebWork Time Tracker de uren- en onkostenregistratie naar een hoger niveau.
Een volledig functionele tijdregistratie die speciaal is gebouwd voor het bijhouden van de uren, productiviteit en uitgaven van medewerkers en het in een mum van tijd genereren van professionele rapporten. Bedrijven in alle soorten en maten gebruiken WebWork Time Tracker om tijd en geld te besparen, de werkdruk van het team in realtime te volgen, hun projecten slim te beheren, tijd en uitgaven te verzamelen en te beheren op basis van hun unieke vereisten.
Een volledig functionele tijdregistratie die speciaal is gebouwd voor het bijhouden van de uren, productiviteit en uitgaven van medewerkers en het in een mum van tijd genereren van professionele rappor...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Clearview InFocus is een projectgebaseerde ERP-oplossing die is ontworpen voor architecten en ingenieurs om hun bedrijven rendabeler te laten draaien.
Clearview InFocus is een krachtige projectgebaseerde ERP-oplossing die gebouwd is voor architecten en ingenieurs om hun bedrijf met meer gemak rendabeler te laten draaien. Beheer de gehele projectlevenscyclus van je bedrijf, van verkoopkans tot voltooiing van het project met realtime boekhouding, facturering en tijd en uitgaven. Deze functies, gecombineerd met de analytische dashboards van InFocus, API-managementlaag en database-analyse, geïntegreerd in realtime, onderscheiden het van alle andere ERP-oplossingen op de markt.
Clearview InFocus is een krachtige projectgebaseerde ERP-oplossing die gebouwd is voor architecten en ingenieurs om hun bedrijf met meer gemak rendabeler te laten draaien. Beheer de gehele projectleven...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Plan, volg en organiseer je projecten en taken beter met een alles-in-één tool die voor jou werkt.
Nutcache biedt teams van elke omvang een bedrijfsgerichte oplossing voor het beheer van de volledige projectlevenscyclus in een gezamenlijke werkruimte; van de initiële schatting tot de uiteindelijke facturering, via projectbudgettering, urenregistratie en kostenbeheer.
Nutcache biedt teams van elke omvang een bedrijfsgerichte oplossing voor het beheer van de volledige projectlevenscyclus in een gezamenlijke werkruimte; van de initiële schatting tot de uiteindelijke f...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Webgebaseerde tijdregistratie, facturering en projectmanagement voor kleine bedrijven.
Intervals biedt projectmanagementsoftware met tijdregistratie, kosten, taakbeheer en krachtige rapportage. Maak eenvoudig facturen op basis van de daadwerkelijke tijd die voor taken is bijgehouden. Ideaal voor kleine bedrijven zoals ontwerpers, webontwikkelaars, consultants, creatieve bureaus, IT-servicebedrijven en communicatiebedrijven die per uur of per project factureren. Intervals wordt momenteel gebruikt in meer dan 100 landen. Sinds 2006 vertrouwd door kleine bedrijven. Alle pakketten bieden onbeperkte gebruikers.
Intervals biedt projectmanagementsoftware met tijdregistratie, kosten, taakbeheer en krachtige rapportage. Maak eenvoudig facturen op basis van de daadwerkelijke tijd die voor taken is bijgehouden. Ide...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution.
Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution. Remove the barriers! Employees enter time and expenses through an intuitive web or mobile (iOS and Android) experience. Need some help? Free unlimited chat, email and phone support await you as we become a helpful extension of your profit-building team. Get away from time-consuming spreadsheets and get started with Dovico TimeSheet for Small Business now for free!
Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution. Remove the barriers! Employees enter time and expenses through an intuitive web or mobile (iOS and An...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Manage your complex portfolio of projects through Changepoint PPM.
You need to get things done. A lot of things. Changepoint PPM (Daptiv) makes sense of your complex mix of projects. Efficiently manage and staff resources, streamline project intake, align projects to business strategy, and leverage powerful embedded analytics in one powerful, configurable solution. This single source of truth provides visibility into your entire portfolio across methodologies. Visit us today to learn more about how we can help you acheive better business outcomes.
You need to get things done. A lot of things. Changepoint PPM (Daptiv) makes sense of your complex mix of projects. Efficiently manage and staff resources, streamline project intake, align projects to...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Software die is ontworpen om de activiteiten van computers, werknemers en toepassingen te controleren. Helpt om de productiviteit van werknemers te verhogen en de kosten te verlagen.
WorkTime is zakelijke software voor het controleren van werknemers, computers en internet. WorkTime is alleen controlesoftware en biedt geen spionagefuncties. Alle controleresultaten worden opgeslagen op de clientservers. Uitgebreide WorkTime-rapporten beantwoorden verschillende belangrijke vragen voor elke werkgever/manager over de prestaties van werknemers (aanwezigheid, actieve/inactieve tijd), internetgebruik (inclusief Facebook en gebruik van andere websites), computers en softwaregebruik.
WorkTime is zakelijke software voor het controleren van werknemers, computers en internet. WorkTime is alleen controlesoftware en biedt geen spionagefuncties. Alle controleresultaten worden opgeslagen ...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
ZTimesheet is the job costing software designed to assign the working hours per personnel to job orders, projects and customers to asse
The web-based solution ZTimesheet allows to plan & monitor the activities of the involved resources, analyzing the profitability of each project and reducing the time of administrative management. Thanks to the availability of real time data, managers and supervisors of different departments can take the best decision to improve process productivity. ZTimesheet, also available via app, natively integrates with other HCM software for a complete and efficient management of personnel management.
The web-based solution ZTimesheet allows to plan & monitor the activities of the involved resources, analyzing the profitability of each project and reducing the time of administrative management. Than...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Maak professionele facturen, schattingen, paklijsten, kredietmemo's, inkooporders en meer.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tijdbeheer en bedrijfsrapportage, allemaal verzameld in één gebruiksvriendelijke app. Maak een bouwfactuur of -schatting, bedrijfsontvangst voor je nevenproject of volg bonnetjes voor je kleine bedrijf, allemaal met Invoice2go. Start vandaag nog je 14-daagse proefperiode en krijg 50% korting op je eerste jaar.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tij...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Everlance is de hoogst beoordeelde kilometervergoedings- en onkostentracker in de App Store (4,9/5,0 sterren).
Everlance is de hoogst beoordeelde kilometervergoedings- en onkostentracker. Het Everlance Teams-product biedt bedrijfsbeheerders centrale rapportage, groepsfacturering en geolocatie-inzichten in hun buitendienstmedewerkers. Everlance is zeer eenvoudig te gebruiken en wordt aanbevolen door zowel Apple als Google als een van hun "Toonaangevende nieuwe apps". Everlance is een 100% automatische oplossing die door bedrijven wordt gebruikt voor het beheren van GPS-geverifieerde kilometervergoeding en het volgen van bonnen.
Everlance is de hoogst beoordeelde kilometervergoedings- en onkostentracker. Het Everlance Teams-product biedt bedrijfsbeheerders centrale rapportage, groepsfacturering en geolocatie-inzichten in hun...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Software voor tijd- en onkostenregistratie, zowel op het bureaublad als onderweg, die integreert met QuickBooks en populaire praktijkbeheersoftware.
Sage Timeslips maakt het gemakkelijk voor servicebedrijven om meer factureerbare uren te registreren en de onkosten nauwkeurig bij te houden. Sage Timeslips integreert met 20 softwarepakketten, zoals Sage 50 Accounting, QuickBooks, Microsoft Outlook, Time Matters en Amicus Attorney. Functionaliteiten omvatten automatische tijdregistratie, meer dan 100 vooraf gedefinieerde rapporten, agendasynchronisatie, aanpasbare rapporten en een realtime dashboard. Webgebaseerde tijd- en onkostenregistratie is beschikbaar.
Sage Timeslips maakt het gemakkelijk voor servicebedrijven om meer factureerbare uren te registreren en de onkosten nauwkeurig bij te houden. Sage Timeslips integreert met 20 softwarepakketten, zoals S...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Oplossing voor bureaus die zich bezighouden met reclame, PR, branding/design, marktonderzoek en andere communicatiediensten.
Deltek Maconomy is geschikt voor verschillende professionele services-industrieën, waaronder belasting-/audit-/accountantskantoren, marketingbureaus, IT-/managementadvies, klinische onderzoeksorganisaties, academisch onderzoek en meer. Maconomy stroomlijnt de bedrijfsvoering en elimineert de interne barrières door realtime toegang te bieden tot alle belangrijke informatie. Met behulp van deze betrouwbare informatie kunnen gebruikers er zeker van zijn dat hun beslissingen gebaseerd zijn op feiten, wat leidt tot een winstgevendere, succesvollere onderneming.
Deltek Maconomy is geschikt voor verschillende professionele services-industrieën, waaronder belasting-/audit-/accountantskantoren, marketingbureaus, IT-/managementadvies, klinische onderzoeksorganisat...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden
Webgebaseerde software voor Professional Services Automation helpt organisaties bij het optimaliseren van hun personeelsbestand.
Unanet software helpt organisaties die op een betrouwbare manier mensen en projecten moeten plannen, bijhouden en beheren. Unanet biedt resource management, projectmanagement, urenstaten, onkostenrapporten en samenwerking met werknemers. Verkrijgbaar als lokale, bij de klant geïnstalleerde oplossing en als ASP-aanbod. Unanet helpt je hightechbedrijf om je projecten, producten en diensten beter te beheren.
Unanet software helpt organisaties die op een betrouwbare manier mensen en projecten moeten plannen, bijhouden en beheren. Unanet biedt resource management, projectmanagement, urenstaten, onkostenrappo...
  • Activiteiten volgen
  • Tijd bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Projecten bijhouden