202 resultaten
Waarom Capterra gratis is
De oplossingen van Accelo voor het bijhouden van uren en kosten helpen je het gebruik van hulpbronnen en de winstmarges onmiddellijk te verhogen door je urenregistratie te automatiseren, zodat je projecten succesvoller worden. Elimineer de rompslomp van het bijhouden van meerdere uitgaven voor meerdere klanten. Controleer moeiteloos de geregistreerde uitgaven, zodat je de ad-hoc-kosten die zich voordoen kunt bijhouden en je groeipotentieel kunt versnellen. Met timers via mobiel en e-mail, taakgebaseerde tijdregistratie en geautomatiseerde tijdregistratie verloopt de tijdregistratie moeiteloos. Meer informatie over Accelo Accelo elimineert de rompslomp van het bijhouden van meerdere uitgaven en tijdregistratie voor meerdere klanten. Richt je opnieuw op het werk dat je graag doet! Meer informatie over Accelo
Werknemers dienen persoonlijke uitgaven in door eenvoudig een foto van het ontvangstbewijs te nemen, rechtstreeks vanuit de mobiele CakeHR-app: zo eenvoudig is het. Kostenbeheer omvat alles van zakelijke aankopen tot kilometervergoeding tot zakelijke reizen. Vertrouw op de gebruiksvriendelijke navigatie en het aanpasbare dashboard van CakeHR om taken moeiteloos te automatiseren, de afhankelijkheid van Excel-werkbladen te elimineren, software-acceptatie te stimuleren en de frequentie van e-mails te verminderen. Er zijn apps voor Android en iOS beschikbaar. Meer informatie over CakeHR CakeHR is ontworpen voor eenvoudige toepassing door medewerkers en levert automatisering, transparantie en betrokkenheid voor HR. Meer informatie over CakeHR
actiTIME is software voor het bijhouden van tijd en onkosten voor bedrijven van elke grootte en elke soort. Het helpt meer dan 9.000 bedrijven over de hele wereld om de tijd van werknemers effectief bij te houden. actiTIME stelt gebruikers in staat zowel vrije en verlofdagen als gewerkte uren te registreren, aanpasbare rapporten te genereren, projectopdrachten en schattingen te maken, facturen uit te geven en nog veel meer. Er is een 100% gratis versie beschikbaar voor kleine teams van maximaal 5 gebruikers en een absoluut gratis proefversie van 30 dagen voor elk ander prijsplan. Meer informatie over actiTIME Software voor het bijhouden van tijd en onkosten voor bedrijven van elke grootte en elke soort. Meer informatie over actiTIME
Productive is een alles-in-één tool voor uren- en onkostenregistratie die je nodig hebt om winstgevend zaken te doen. Volg de winstgevendheid voor projecten met een vast tarief en op uurbasis. Voer alle facturering uit voor terugkerende of eenmalige projecten. Hou de tijd bij met eenvoudige urenregistratie en werk samen aan taken. Zoek knelpunten die geld kosten en je tijd verdoen. Voorkom aanvaringen, burnouts en overboekingen met de functies voor resourceplanning. Creëer een dealflow, organiseer de verkoop met een overzicht van de verkooppijplijn. Meer informatie over Productive Productive is een alles-in-één tool voor uren- en onkostenregistratie die je nodig hebt om winstgevend zaken te doen. Meer informatie over Productive
Jibble is een gratis app voor urenregistratie. Houd bij wanneer je personeel aan het werk is voor de loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt aantal gebruikers. Personeel klokt in en uit met behulp van mobiel, tablet, web, MS Teams of Slack, en kan biometrische herkenning en gps-locatie gebruiken. Voor de bouw, productie, detailhandel, voedsel- en dranksector, het werken op afstand, de startups, buitendiensten, gezondheidszorg, bureaus, onderwijs, kantoorbedrijven en anderen. Genereer geautomatiseerde urenstaten en krachtige rapporten. Meer informatie over Jibble Jibble is een gratis urenregistratie-app voor loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt aantal gebruikers. Meer informatie over Jibble
Ben je op zoek naar een gratis projectmanager met tijd- en onkostenregistratie? Bereid je voor om enthousiast te worden over Bitrix24. Gratis onbeperkte taken, gratis onbeperkte projecten, gratis onbeperkte tijdregistratie voor maximaal 12 gebruikers en niet zomaar een tijdregistratie. Je kunt schattingen voor elke taak of project invoeren en deze vervolgens vergelijken met de werkelijk bestede tijd. Je kunt offertes en facturen creëren voor je klanten, en ja, dit is geheel gratis beschikbaar. Er is weinig wat Bitrix24 niet kan. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 meest populaire gratis oplossing voor het bijhouden van tijd en kosten. Taken, projecten, CRM, offertes, facturen. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Meer informatie over Bitrix24
In FreshBooks kun je eenvoudig de uren bijhouden die je aan een klant of project hebt besteed. Zo kun je erop vertrouwen dat jij en je team altijd aan de belangrijkste dingen werken en in de facturen op waarde worden geschat. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken. Meer informatie over FreshBooks
Met de oplossing voor projecttijd- en onkostentracering van Replicon wordt de volledige factureringsworkflow van je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimaliseren van de projectlevering door je bedrijf volledig inzicht te geven in de voortgang van het klantproject, het gebruik te maximaliseren met realtime overzichten van resources en je facturering te verbeteren door de controle te krijgen over al je klanten en projectgegevens. Vertrouwd door meer dan 7800 klanten: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moody's. Meer informatie over Replicon Een configureerbaar cloudgebaseerd platform om projecten, tijd, kosten en facturering te beheren in realtime. Meer informatie over Replicon
Een goed opgeleverd project is een project dat op tijd en binnen budget wordt opgeleverd. Stel dit in voor je project in TimeCamp en ontvang een melding wanneer je het bijna overschrijdt. Meet de winstgevendheid van projecten en gebruik eerdere projecten als basis voor een nauwkeurige schatting van toekomstige projecten. Vergelijk je schattingen met daadwerkelijke metingen om zowel je schattingen als je prijzen aan te passen. Maak rapporten met behulp van krachtige gegevens die zijn verzameld in TimeCamp, om je toekomstige projecten nog winstgevender te maken. Meer informatie over TimeCamp Gebruik TimeCamp als een budgetteringstool. Gebruik de geschiedenis van eerdere projecten om toekomstige projecten te schatten, en vergelijk je schatting met daadwerkelijke metingen. Meer informatie over TimeCamp
Als je het beu bent je tijd te verspillen aan tijdregistraties, helpt ActiveCollab je elk uur te laten tellen. Persoonlijke en team-urenstaten, een eenvoudige Time Tracker voor taken en krachtige urenrapportages helpen je precies te meten hoeveel tijd je team aan zijn taken besteedt en laten je profiteren van een visueel overzicht van de geregistreerde tijd in alle projecten. Bovendien kun je uurtarieven toewijzen voor alle teamleden en functietypen en krijg je goed inzicht in de winstgevendheid van al je projecten. Meer informatie over ActiveCollab Beoordeel hoeveel tijd je team aan elke taak besteedt en gebruik deze urenregistraties om krachtige rapportages te maken en je klanten te factureren. Meer informatie over ActiveCollab
Online factureren en tijdregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met Elorus kun je je bedrijf op één plek organiseren met behulp van krachtige functies. Hou de tijd bij, beheer je projecten en zet je daadwerkelijke werk om in facturen. Krijg online betaald door middel van betalingsverwerkers via je eigen klantenportal. Hou je uitgaven bij en neem solide beslissingen door de aangepaste rapportagefunctionaliteit van de toepassing te gebruiken. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus Supereenvoudige, gratis software voor facturering en tijdregistratie voor het MKB en freelancers die de volledige controle over hun bedrijf willen hebben. Meer informatie over Elorus
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Nexonia is gespecialiseerd in onverslaanbare integraties – alles van boekhoud- en ERP-systemen, de belangrijkste payroll-systemen, zakelijke en persoonlijke creditcardfeeds en meer! Volledig geautomatiseerde onkosten en urenstaten worden eenvoudig met Nexonia: duurzaam, onderhoudbaar. Tijd is geld. Met deze oplossing kun je op beide besparen.
Kostenbeheer van Paycom elimineert de handmatige, op papier gebaseerde processen die verband houden met de onkostenvergoeding van werknemers. Werkgevers kunnen uitgaven beheersen door duidelijk gedefinieerde parameters voor werknemers in te stellen met onkostenregels en categorieën, evenals uitgaven te controleren met een verscheidenheid aan rapporten. Kostenbeheer van Paycom elimineert de handmatige, op papier gebaseerde processen die verband houden met de onkostenvergoeding van werknemers.
**Toonaangevend in software voor de registratie van tijd en onkosten volgens G2** BigTime helpt bij het vereenvoudigen van budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën. BigTime biedt de tools die je nodig hebt om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. "We hebben alles geprobeerd, er gaat niets boven BigTime". - Matt M. BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Met BQE Core kun je uren bijhouden en kosten moeiteloos beheren vanuit één geïntegreerd platform. De vriendelijke interface en native mobiele apps van Core verhogen je efficiëntie en maken een einde aan de rompslomp die gepaard gaat met onhandige spreadsheets en papieren bonnen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Een eenvoudige en gemakkelijke manieren om uren en kosten bij te houden. Genereer meer inkomsten, versnel de cashflow en werk efficiënter.
Met Harvest kun je eenvoudig de tijd bijhouden vanaf je desktop, telefoon en favoriete hulpprogramma's zoals Asana, Trello en Basecamp. Vervolgens worden deze tijdgegevens samengevoegd tot intuïtieve, visuele rapporten zodat je makkelijk kunt zien waar je team aan werkt, projecten in de gaten krijgt voordat ze het budget overschrijden en intelligentere beslissingen kunt nemen over je bedrijf. En als je klanten een rekening wilt sturen kun je simpelweg een factuur opstellen uit je factureerbare tijd, deze per e-mail verzenden aan je klant en online betaald krijgen. Online tijdregistratiesoftware, ideaal voor iedereen die op zoek is naar een flexibele oplossing om tijd bij te houden, het bedrijf te analyseren of facturen te verzenden aan klanten.
Mavenlink is de enige oplossing waarbij je team uren en uitgaven kan bijhouden op hetzelfde platform waarop ze werken. De uren, uitgaven en facturen van je team zijn in realtime gekoppeld aan de taken en projecten die ze beïnvloeden. Geïntegreerde urenstaten, onkostendeclaraties en facturering stellen bedrijven in staat hun productiviteit beter te begrijpen. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Mavenlink is de enige oplossing waarbij je team uren en uitgaven kan bijhouden op hetzelfde platform waarop ze werken.
Alleen voor advocaten - software voor urenregistratie en kostenbeheer uitsluitend voor advocaten en advocatenkantoren. Hou factureerbare tijd en kosten bij van elke casus. Genereer facturen. Krijg online betaald. Voorkom onderfacturering door elke seconde en alle kosten bij te houden. Verdien meer geld door het vinden van niet-gefactureerde tijd en kosten. Hanteer verschillende uurtarieven voor elke gebruiker. Hou tijd of kosten bij vanaf elk apparaat, inclusief je computer, tablet of smartphone, met de mobiele apps van PracticePanther. Mobielvriendelijke en veilige software voor het beheer van juridische casussen die gemakkelijk te gebruiken is. Al je bestanden van casussen op 1 plek. Probeer dit product gratis uit.
Van urenregistratie, het opstellen van facturen tot het innen van betalingen en alles daartussenin, MyCase vereenvoudigt een doorgaans gecompliceerd proces met uitgebreide end-to-end facturering en afstemming, waardoor je bedrijf maandelijks kostbare tijd bespaart. Probeer MyCase gratis op de website - geen creditcard vereist. MyCase is een complete juridische factureringsoplossing - hou uren bij, automatiseer de boekhouding en facturering, en accepteer online betalingen op een centrale locatie.
Avaza is een reeks softwareoplossingen voor kleine bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Je kunt kiezen of je je taken in een lijst wil bekijken, of als Kanbanborden. Avaza biedt ook krachtige rapportagefuncties. Sleep en plaats bestandsbijlagen naar taken. Gebruik Avaza in de cloud en krijg toegang vanaf elk apparaat, of dit nu je desktop, tablet of mobiel is. Een softwarepakket voor kleine, professionele dienstverleners met modules voor projectmanagement, urenstaten, uitgaven en facturering.
AND CO van Fiverr is gratis software om je hele bedrijf te runnen. Als bedrijfseigenaar is het bijhouden van tijd, boekhouding en kosten het laatste wat je wilt doen. AND CO helpt je om je te concentreren op het werk waar je van houdt en zorgt voor alles, van facturering, taakbeheer, tot boekhouding, urenregistratie en betalingen. Evenals voorstellen en contracten. Urenregistratie voor je projecten en taken. Vul automatisch je urenstaat in en word sneller betaald voor je declarabele uren.
Gebruiksvriendelijke online factureringssoftware waarmee je facturen kunt verzenden, betalingen kunt ontvangen en de algehele gezondheid van je bedrijf kunt volgen. Het maakt facturering en vervolgacties heel eenvoudig, en vermindert de tijd die je nodig hebt om het papierwerk te beheren en betaald te worden. Stuur facturen voor projecten en klantuitgaven, ontvang betalingen en volg de algemene gezondheid van je bedrijf op een snelle en efficiënte manier.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer. Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Streamtime verbetert de nauwkeurigheid van de tijdregistratie van je team door af te rekenen met urenstaten. De tijd wordt automatisch gepland en bijgehouden door de taken van je team in te plannen en deze vervolgens naar ‘Klaar' te slepen wanneer ze zijn voltooid. Bespaar nog meer tijd met de nieuwe Streamtime iOS-app. Voeg taken toe, controleer je planning en voltooi taken, altijd en overal. Koppel je bestaande Quickbooks- of Xero-account om het verwerken van offertes en facturen nog efficiënter te maken. Beheer je creatieve bedrijf met Streamtime. Houd tijd en uitgaven snel en eenvoudig bij met Streamtime.
De gebruiksvriendelijke software voor uren- en onkostenregistratie van ClickTime helpt je de tijd van werknemers te plannen en te beheren, de zichtbaarheid van projecten te vergroten en de prestaties daadwerkelijk te begrijpen. Met meer dan 20 jaar ondersteuning en service van wereldklasse, is het geen wonder dat ClickTime de favoriete software voor uren- en onkostenregistratie is van American Express, Ketchum, en duizenden non-profitorganisaties en professionele dienstenorganisaties. Hou de tijd bij op je telefoon of laptop, keur snel de werkuren van werknemers goed of bekijk meer dan 80 vooraf ontworpen rapporten. ClickTime maakt het eenvoudig om de uren en onkosten van werknemers bij te houden, te plannen en te beheren - inclusief vrije tijd, personeelsbeheer en meer.
Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering, urenregistratie en uitgaven - via de cloud of via de mobiele app. Sage | Accounting is meertalig en biedt ondersteuning voor meerdere valuta, bekijk voor jezelf waarom succesvolle ondernemers kiezen voor dit platform. Bezoek de website voor een complete lijst met functionaliteiten. Compatibel met Mac/pc, Apple/Android. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen. Sage | Accounting is een eenvoudige maar krachtige online boekhoudoplossing die is ontworpen voor eigenaren van kleine bedrijven.
FunctionFox is de toonaangevende keuze voor creatieve professionals en biedt tools voor urenregistratie en projectmanagement die eenvoudig in te stellen en uiterst gebruiksvriendelijk zijn. Voer de tijd handmatig in of gebruik de tijdregistratiefunctie om de tijd in realtime bij te houden terwijl je werkt. Neem afscheid van budgetoverschrijdingen met projectramingen, blijf op de hoogte van extra kosten met onkostenregistratie en breng alles bij elkaar met behulp van dit onkostenrapport. Benut je tijd optimaal en probeer vandaag nog een gratis demo. FunctionFox biedt eenvoudige online registratie van uren en kosten, met krachtige rapporten die realtime updates bieden wanneer je ze nodig hebt.
Divvy is een 100% gratis platform voor uitgavenbeheer voor bedrijven om betalingen en abonnementen te beheren, strategische budgetten op te bouwen en onkostendeclaraties te elimineren. Door realtime tracking voor elke zakelijke transactie te integreren, biedt Divvy organisaties direct inzicht in hun uitgaven. Met Divvy kun je weloverwogen cashflowbeslissingen nemen, verliezen beperken voordat ze zich voordoen en hoef je nooit meer een bon te bewaren. Divvy is ook volledig gratis en biedt daarnaast 1% geld terug en 15-50% korting op reizen. Divvy is een snel groeiende uitgavenbeheeroplossing die volledig gratis is en daarnaast 1% geld terug biedt en 15-50% korting geeft op reizen.
Het bijhouden van je declarabele tijd zou het versturen van je facturen niet meteen in de weg moeten staan. Met Bill4Time kun je ze binnen enkele minuten produceren, meteen georganiseerd, en worden je gegevens veilig opgeslagen in de cloud. Bewezen door duizenden bedrijven en meer dan 10 jaar ervaring. Bill4Time is de toonaangevende SaaS-oplossing voor advocaten. Probeer de 14-daagse proefversie en onbeperkte ondersteuning van het klantensuccesteam. Betaalbare en gebruiksvriendelijke SaaS-oplossing om je uren en uitgaven bij te houden. Probeer de gratis 14-daagse proefversie.
iSolved Time voor tijd en aanwezigheid vervangt handmatige ponsklokken en urenstaten door een eenvoudig maar krachtig cloudgebaseerd systeem voor urenregistratie. Het combineert een reeks opties voor urenregistratie met krachtige SaaS-technologie voor het beheren van de werktijd van je medewerkers. Welke tools je ook nodig hebt, elke urenregistratie, elke toepassingsmodule en alle diensten vormen samen een systeem dat volledig voldoet aan je behoeften voor tijd en aanwezigheid en personeelsbeheer, voor klanten met meer dan 50 werknemers. Combineert een op software gebaseerd tijd- en aanwezigheidssysteem met fysieke klokken.
TravelBank was te zien in lijsten als "New Apps We Love", "Best Business Apps" en "Best of Business Travel" in de App Store, en is een slimmere manier om zakenreizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. Met TravelBank kun je binnen enkele minuten een onkostennota indienen of een aanstaande zakenreis in de begroting opnemen en beloningen verdienen wanneer je onder je budget blijft. Het is 100% gratis te gebruiken en het kost slechts enkele minuten om aan de slag te gaan. TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken.
Microsoft Dynamics GP will help you efficiently manage the following activities: accounting and finances, distribution and supply chain processes, order tracking, fulfillment and expediting, project accounting and budgeting. We provide personalized service on a National basis to serve your needs. Efficiently manage accounting and finances, distribution, projects, HR processes and customer relationship management.
Met TimeSolv kunnen advocaten en andere professionals hun factureerbare tijd verhogen en sneller betaald worden. Dit product is uitgebreide, maar toch gebruiksvriendelijke cloudsoftware voor facturering van tijd en kosten die zich sinds 1999 heeft bewezen en waarmee al meer dan $ 5,2 miljard is gefactureerd. Sluit je aan bij duizenden professionals die vertrouwen op TimeSolv. TimeSolv kan offline en online worden gebruikt. Compatibel met pc's en Macs, iPad en andere tablets, iPhones en Android-app. Krijg sneller betaald met LawPay/Affinipay en Client Portal. Probeer de gratis proefversie van 30 dagen. Webgebaseerde software voor tijdfacturatie voor professionele bedrijven. Ontdek waarom met een gratis proefversie van 30 dagen.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zorgen. Accepteer creditcard- of BPAY-betalingen van klanten rechtstreeks vanuit een e-mailfactuur. Snelle en eenvoudige belastingupdates zorgen ervoor dat je altijd actueel bent. Super betalen en de vereisten van ATO Single Touch Payroll de baas blijven is een fluitje van een cent. Cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven om de salarisadministratie, het klantenbeheer, belastingen en al je boekhoudbehoeften te automatiseren.
You need to get things done. A lot of things. Changepoint PPM (Daptiv) makes sense of your complex mix of projects. Efficiently manage and staff resources, streamline project intake, align projects to business strategy, and leverage powerful embedded analytics in one powerful, configurable solution. This single source of truth provides visibility into your entire portfolio across methodologies. Visit us today to learn more about how we can help you acheive better business outcomes. Manage your complex portfolio of projects through Changepoint PPM.
Een volledig functionele tijdregistratie die speciaal is gebouwd voor het bijhouden van de uren, productiviteit en uitgaven van medewerkers en het in een mum van tijd genereren van professionele rapporten. Bedrijven in alle soorten en maten gebruiken WebWork Time Tracker om tijd en geld te besparen, de werkdruk van het team in realtime te volgen, hun projecten slim te beheren, tijd en uitgaven te verzamelen en te beheren op basis van hun unieke vereisten. Breng met WebWork Time Tracker de uren- en onkostenregistratie naar een hoger niveau.
Clearview InFocus is een krachtige projectgebaseerde ERP-oplossing die gebouwd is voor architecten en ingenieurs om hun bedrijf met meer gemak rendabeler te laten draaien. Beheer de gehele projectlevenscyclus van je bedrijf, van verkoopkans tot voltooiing van het project met realtime boekhouding, facturering en tijd en uitgaven. Deze functies, gecombineerd met de analytische dashboards van InFocus, API-managementlaag en database-analyse, geïntegreerd in realtime, onderscheiden het van alle andere ERP-oplossingen op de markt. Clearview InFocus is een projectgebaseerde ERP-oplossing die is ontworpen voor architecten en ingenieurs om hun bedrijven rendabeler te laten draaien.
Nutcache biedt teams van elke omvang een bedrijfsgerichte oplossing voor het beheer van de volledige projectlevenscyclus in een gezamenlijke werkruimte; van de initiële schatting tot de uiteindelijke facturering, via projectbudgettering, urenregistratie en kostenbeheer. Plan, volg en organiseer je projecten en taken beter met een alles-in-één tool die voor jou werkt.
Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution. Remove the barriers! Employees enter time and expenses through an intuitive web or mobile (iOS and Android) experience. Need some help? Free unlimited chat, email and phone support await you as we become a helpful extension of your profit-building team. Get away from time-consuming spreadsheets and get started with Dovico TimeSheet for Small Business now for free! Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution.
Intervals biedt projectmanagementsoftware met tijdregistratie, kosten, taakbeheer en krachtige rapportage. Maak eenvoudig facturen op basis van de daadwerkelijke tijd die voor taken is bijgehouden. Ideaal voor kleine bedrijven zoals ontwerpers, webontwikkelaars, consultants, creatieve bureaus, IT-servicebedrijven en communicatiebedrijven die per uur of per project factureren. Intervals wordt momenteel gebruikt in meer dan 100 landen. Sinds 2006 vertrouwd door kleine bedrijven. Alle pakketten bieden onbeperkte gebruikers. Webgebaseerde tijdregistratie, facturering en projectmanagement voor kleine bedrijven.
The web-based solution ZTimesheet allows to plan & monitor the activities of the involved resources, analyzing the profitability of each project and reducing the time of administrative management. Thanks to the availability of real time data, managers and supervisors of different departments can take the best decision to improve process productivity. ZTimesheet, also available via app, natively integrates with other HCM software for a complete and efficient management of personnel management. ZTimesheet is the job costing software designed to assign the working hours per personnel to job orders, projects and customers to asse
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tijdbeheer en bedrijfsrapportage, allemaal verzameld in één gebruiksvriendelijke app. Maak een bouwfactuur of -schatting, bedrijfsontvangst voor je nevenproject of volg bonnetjes voor je kleine bedrijf, allemaal met Invoice2go. Start vandaag nog je 14-daagse proefperiode en krijg 50% korting op je eerste jaar. Maak professionele facturen, schattingen, paklijsten, kredietmemo's, inkooporders en meer.
Everlance is de hoogst beoordeelde kilometervergoedings- en onkostentracker. Het Everlance Teams-product biedt bedrijfsbeheerders centrale rapportage, groepsfacturering en geolocatie-inzichten in hun buitendienstmedewerkers. Everlance is zeer eenvoudig te gebruiken en wordt aanbevolen door zowel Apple als Google als een van hun "Toonaangevende nieuwe apps". Everlance is een 100% automatische oplossing die door bedrijven wordt gebruikt voor het beheren van GPS-geverifieerde kilometervergoeding en het volgen van bonnen. Everlance is de hoogst beoordeelde kilometervergoedings- en onkostentracker in de App Store (4,9/5,0 sterren).
Deltek Maconomy is geschikt voor verschillende professionele services-industrieën, waaronder belasting-/audit-/accountantskantoren, marketingbureaus, IT-/managementadvies, klinische onderzoeksorganisaties, academisch onderzoek en meer. Maconomy stroomlijnt de bedrijfsvoering en elimineert de interne barrières door realtime toegang te bieden tot alle belangrijke informatie. Met behulp van deze betrouwbare informatie kunnen gebruikers er zeker van zijn dat hun beslissingen gebaseerd zijn op feiten, wat leidt tot een winstgevendere, succesvollere onderneming. Oplossing voor bureaus die zich bezighouden met reclame, PR, branding/design, marktonderzoek en andere communicatiediensten.
Sage Timeslips maakt het gemakkelijk voor servicebedrijven om meer factureerbare uren te registreren en de onkosten nauwkeurig bij te houden. Sage Timeslips integreert met 20 softwarepakketten, zoals Sage 50 Accounting, QuickBooks, Microsoft Outlook, Time Matters en Amicus Attorney. Functionaliteiten omvatten automatische tijdregistratie, meer dan 100 vooraf gedefinieerde rapporten, agendasynchronisatie, aanpasbare rapporten en een realtime dashboard. Webgebaseerde tijd- en onkostenregistratie is beschikbaar. Software voor tijd- en onkostenregistratie, zowel op het bureaublad als onderweg, die integreert met QuickBooks en populaire praktijkbeheersoftware.
Unanet software helpt organisaties die op een betrouwbare manier mensen en projecten moeten plannen, bijhouden en beheren. Unanet biedt resource management, projectmanagement, urenstaten, onkostenrapporten en samenwerking met werknemers. Verkrijgbaar als lokale, bij de klant geïnstalleerde oplossing en als ASP-aanbod. Unanet helpt je hightechbedrijf om je projecten, producten en diensten beter te beheren. Webgebaseerde software voor Professional Services Automation helpt organisaties bij het optimaliseren van hun personeelsbestand.
Eenvoudig, betaalbaar en zeer uitgebreide uren- en kostenregistratie. Houd factureerbare of niet-factureerbare tijd en kosten bij via web of mobiel of timer met automatische herinnering voor de tijd. Voeg foto's van bonnen toe. Goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus. Veel nuttige rapporten over tijd, kosten, gebruik, budget en winstgevendheid. Laat het weten als je een rapport niet kunt vinden. Perfecte oplossing voor teams en organisaties van elke omvang. Functionaliteit omvat verlof; DCAA-naleving; integratie met QB; Resourceplanning facturering. Gemakkelijke en zeer uitgebreide uren- en kostenregistratie via web en mobiel, met factureerbare en niet-factureerbare tarieven. ++Resourceplanning, facturering.
Begin op elke gewenste plek. Voeg op elk gewenst moment toe. Het toonaangevende a-la carte uitgebreide technologieplatform voor het beheer van menselijk kapitaal en oplossingen voor personeelsbeheer van Ascentis worden ondersteund door een voortdurende inzet voor het leveren van een onovertroffen klantervaring. De technologiemodules van Ascentis werken onafhankelijk of samen om te voldoen aan de behoeften van elke klant, waar ze zich ook bevinden in het traject voor beheer van menselijk kapitaal. Ascentis biedt krachtige maar gebruiksvriendelijke uitgebreide beheer van menselijk kapitaal-software voor middelgrote, Amerikaanse bedrijven.
Oracle enterprise resource planning (ERP) Cloud is een kernpakket van toepassingen voor Oracle Cloud software-as-a-service (SaaS). Dit zijn de cloudtoepassingen waaruit het Oracle ERP Cloud pakket bestaat: Oracle Financials Cloud, Oracle Accounting Hub, Oracle Project Management, Oracle Procurement Cloud, Oracle Risk Management Cloud. Oracle enterprise resource planning (ERP) Cloud is een kernpakket van toepassingen voor Oracle Cloud software-as-a-service (SaaS).
Apptricity voor reizen en onkosten is een mobiele en webgebaseerde softwaretoepassing die de manier vereenvoudigt waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst, goedkeurt en inspecteert. Je medewerkers en managers krijgen een gebruiksvriendelijke, web- en mobiele interface op basis van slepen en neerzetten die de productiviteit en de rapportage verbetert. Je financiële team profiteert van een volledige integratie met het ERP- en boekhoudsysteem om de kosten in realtime bij te houden. Apptricity voor reizen en onkosten vereenvoudigt de manier waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst, goedkeurt en inspecteert.
Met TeamPay kunnen gebruikers vanaf elke locatie via een beveiligd systeem op de hoogte blijven van hun salarisadministratie. Met TeamPay van ADP hebben gebruikers toegang tot belastingformulieren en loonoverzichten en kunnen ze directe stortingen instellen vanuit een enkelvoudig systeem. De software volgt veranderende regels en voorschriften, waardoor gebruikers boetes en sancties kunnen vermijden, terwijl het ook opschaalt met hun bedrijf als er nieuwe werknemers worden aangenomen. TeamPay van ADP biedt ook checklists voor het einde van het jaar en ondersteunt de behoeften van de gebruiker voor assistentie bij de salarisverwerking. TeamPay van ADP is een oplossing voor salarisadministratie voor Canadese eigenaren van kleine bedrijven. Het programma is beschikbaar in de cloud en wordt beschermd.
Are you looking for bulletproof time and expense tracking that feeds directly into your invoicing, project- and resource management and reporting? TimeLog is the leading time tracking solution for consulting-oriented businesses. Combining the most user-friendly time & expense tracking with state of the art project management, invoicing, resource management, bulletproof reporting and more. TimeLog is the most potent solution for consulting businesses going for the best-of-breed software. State of the art time & expense solution - Project management, invoicing, reporting built on excellent time&expense tracking.
Journyx is robuuste software voor het bijhouden van projecttijd en -kosten waarmee je de projectboekhouding kunt automatiseren, de winstgevendheid van het werk meten, klanten factureren en werknemers snel en moeiteloos betalen. Journyx kan worden geïntegreerd met bijna elk ander systeem voor boekhouding, salarisadministratie of project- en personeelsbeheer, waaronder: * Microsoft Dynamics GP, NAV, AX en SL; * QuickBooks; * Microsoft Project; * Microsoft Excel; * Salie Intacct; * ADP; * en meer. Stop met het worstelen met de tijd en begin tijd terug te winnen dankzij de software voor het bijhouden van projecttijd en -kosten die voor jou werkt.
100% Cloud-based business management program. Provides everything you need for managing inventory, production, sales, purchasing, accounting, and payroll. Choose which modules to use and design your custom work flow. Use all of the features online anytime, anywhere. Affordable price - $55/month for unlimited users. No additional costs for implementation, upgrades, or maintenance. Start your free trial now! Cloud-based ERP $55/mo. - unlimited users. Employee doc., PTO, User access Portal, Time/Expense Management, Accounting, and more.
Minute7 is een zeer betaalbare en gebruiksvriendelijke tool voor uren- en onkostenregistratie. Werknemers kunnen hun uren en onkosten invoeren vanuit kantoor of onderweg met de iOS- en Android-toepassingen. Managers kunnen de ingevoerde uren en onkosten goedkeuren en beheren welke werknemers voor welke klanten en projecten de uren kunnen invoeren. Met één klik kunnen alle ingevoerde uren en onkosten worden gesynchroniseerd met QuickBooks Online en Desktop voor nauwkeurige salarisadministratie, terugbetalingen en facturering. Volg je uren en onkosten met Minute7. Eenvoudige uren- en onkostenregistratie die moeiteloos integreert met QuickBooks Online en Desktop.
Time Tracking has never been this easy. Hyperlogs is the most comprehensive easy-to-use time tracking, expense and invoicing app for all your projects and teams. Put those spreadsheets down! Its time to focus on growing your business and less on micromanaging every task. Time Tracking has never been this easy. Hyperlogs is the most comprehensive easy-to-use time tracking, expense and invoicing app for al
Online webgebaseerd, geïntegreerd pakket voor tijdregistratie en onkostenregistratie en facturering. TimeLive biedt een breed scala aan functies met zeer flexibele en eenvoudig te gebruiken tools voor professionele dienstverleners. De eenvoudig in te stellen opties en configureerbare functies maken deze software geschikt voor organisaties van kleine tot grote ondernemingen. Online tijdregistratietool om projecten, taken, fouten, problemen, urenregistratie en onkosten te beheren.
Web based, open source invoicing solution for for anyone who needs to invoice clients for services or products sold. Web based, open source invoicing solution for for anyone who needs to invoice clients for services or products sold.
Fingercheck is the modern workforce solution thats transforming the way small businesses work. Within one powerful HR platform, businesses can easily review and manage hiring, employee onboarding, time tracking, payroll, HR, benefits, and insurance. Fingercheck delivers the tools to simplify and streamline workflow for employees, employers, and everyone in-between. Fingercheck is an online HR platform that helps you manage your employees' time attendance and payroll.
Web-based application that allows you and your employees access your timesheets and expenses from anywhere in the world through an intuitive, easy-to-use interface. All you need is an Internet connection to track time and expenses, monitor projects in real-time, and manage and approve timesheets and expense reports. Monitor your costs, budgets, view project profitability, and bill your customers with ease. There is no software to install and no server to manage - saving you time and money. Web-based application that allows you to access timesheets and expenses, generate reports, and monitor projects in real-time.
Alles wat je nodig hebt om je IT-bedrijf te runnen – tegen één scherpe prijs. Kaseya BMS is de meest functionele bedrijfsmanagementoplossing op de markt, ontwikkeld om alle back-endvereisten van je IT-bedrijf te ondersteunen: servicedesk, CRM, financiën, projectmanagement, facturering, tijd- en onkostenregistratie, voorraadbeheer en meer. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode. Kaseya BMS is de trackingsoplossing voor tijd en onkosten voor de volgende generatie en biedt nauwkeurige, realtime gegevens over tijd en kosten.
Een nieuwe manier om projecten en teams te beheren. Eenvoudig en visueel, waarbij iedereen in het team een plek heeft. Er is geen installatie of training nodig, daarom is het perfect voor het hele bedrijf en voor projecten van elke omvang. Mosaic combineert al je essentiële projectmanagementfuncties, aangedreven door een automatiseringsmotor. Transformeer de manier waarop je het werk en het team beheert. Eindelijk kun je plannen, volgen en beheren – allemaal op één plaats. Je essentiële projectmanagementfuncties aangedreven door automatisering. Zo intuïtief dat teams er direct mee aan de slag kunnen.
Finly ensures CFOs & Finance Teams gain complete control & visibility over payables. All of this while increasing the Finance Teams' productivity by over 80% by automating manual & repetitive operations and by simplifying remote collaboration within Finance Teams, through a powerful Finance Communication Framework. Streamline invoice approvals, automate reminders, auto-update GLs on Accounting Systems, ensure audit compliance & governance with a system designed & built for Finance Teams. Intelligent & Scalable Accounts Payable Automation Solutions
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Employee Scheduling and Time & Attendance Software that ensures the right employees are in the right place at the right time. This solution provides powerful tools and integration capabilities that allow you to significantly reduce your labor costs and improve productivity while increasing both employee and customer satisfaction. Collaborative solutions such as our Voice, Web and Mobile Xpress for easy time tracking will ultimately help optimize your workforce management processes. Quickly automate employee scheduling while allowing your staff to easily record their hours from any phone, via Web or Mobile App.
Vorex Business Management is the most comprehensive cloud-based solution in the market- natively integrating Project Management, Time/Expense Tracking, CRM, Invoicing, and HR in a single solution that is very easy to learn and use. You decide if you want a single, some, or all of the modules mentioned above. You get the solutions your business needs today, knowing it can expand as your business grows. Try our zero obligation 14 day Free Trial Easy to use, Comperhensive, Integrated. These are some ways to describe the Vorex Professional Services Automation (PSA) solution.
Online Time Tracking, Expense Reporting and Client Invoicing Software Get back to the real work of your business. Gain control over your time & materials billing with online time tracking, expense reporting and client invoicing from SpringAhead that handles bill and pay rate variations automatically. The comprehensive time and materials recording solution for client billing.
WorkTime Professional is the software designed for tracking time and Internet use while working, tracking time spent on specific projects and invoicing clients.Its keeping users on track with this handy time tracking software. WorkTime Professional time tracking software is intended to track both computers in any network, and personal computers / laptops. Easy to install and use, clear and transparent interface. WorkTime Professional is the software designed for tracking time and Internet use while working, tracking time spent.
Husky Intelligence is a web based solution for field service companies. Sales and client management. Manage and dispatch work to field service personnel. Mobile workforce has real time access to personal tasks. Paperless billing. Time and expense management. Customizable reports. Your fleet on a map in real time. Free Trial! Drive Service costs down with CRM, Dispatching, Scheduling , Recurring Service Orders, Mobile App and SaaS Low Startup Costs Free Trial
A simple to understand timesheet solution with advanced features at only $3.00 per user. No annual fees, upgrades, or contracts. Many features such as approvals, expenses, notifications, invoices, reporting, timers, etc.. So simple you can get started in minutes. Try Timogix today! A simple to understand timesheet solution with advanced features at only $3.00 per user. No annual fees, upgrades, or contacts.
LegalTrek's comprehensive billing and project management solution is designed to fulfill the needs of the most sophisticated legal professionals. The software was developed with the expert advice of over 500 attorneys in eight countries. LegalTrek provides you with a solution for accurate time-tracking and value pricing your clients will love. Features like client portal and automatized billing processes will undoubtedly set you apart from competition. LegalTrek's software solution empowers modern law firms to streamline their work, billing and project management.
iBE.net provides end to end cloud and mobile support for time & expenses for professional services firms. Our suite eliminates the cost of managing many systems. Users benefit from a customized and industry tailored solution, with just the features they want. Complete with project mgt, billing, HR, CRM, resource planning, workflow, Quickbooks integration and powerful reporting - iBE.net drives significant improvements in productivity for services firms with 10 or more employees worldwide An integrated and customizable web & mobile solution that enables services businesses to efficiently management their time & expenses
Enforce policies, eliminate excessive spending, and take control of your organization's expense reporting process. Enforce policies, eliminate excessive spending, and take control of your organization's expense reporting process.
Part of IRIS Software Group, IRIS HR Professional (formerly known as Octopus HR and CascadeGo) helps UK SMEs to manage their workforce more efficiently. With IRIS HR Professional you spend less of your time managing day-to-day HR admin and more of your time adding real value to your organisation. IRIS HR Professional provides all of the functionality you'd expect from an award-winning, self-service HR system, and can be customised to the specific needs of your organisation. Our online, self-service HR systems save HR professionals from drowning in paperwork freeing them up to be more strategic.
Never miss a billable minute with Abtrac¿s time tracker tool. We've made tracking time easy! Our easy and simple to use time and expense tracker allows you and your staff to enter time whenever and wherever. Monitor logged disbursements and hours so you can stay on top of all costs that occur, increase profit margins and fast-track your capacity for growth. Abtrac provides a complete cloud-based business solution for the AEC space and is loved by professionals who bill for their time. Abtrac is the leading Time and Expense tracking tool in the AEC space, simplifying time management, project management and invoicing.
Eenvoudigweg een van de meest flexibele facturatiesoftwarepakketten op de markt. Factureer automatisch, periodiek of op aanvraag. Houd urenstaten en onkosten van medewerkers bij, implementeer goedkeuring op meerdere niveaus en optimaliseer de toewijzing en planning van middelen. Houd projectbudgetkosten en -inkomsten bij. Naadloze integratie met je boekhoudsysteem, je loonadministratie en MS Project. Abak is volledig aanpasbaar en ondersteunt meerdere valuta's. Neem vandaag nog contact op met dit platform voor prijzen en een gratis demo. Factureringssoftware die verbinding maakt met boekhoud- en loonadministratiesystemen, urenstaten en onkostendeclaraties.
Gorilla Expense's philosophy is 'No More Hassle with Expense Reports and Timesheets!' With Gorilla Expense, companies can make time & expense tracking super simple, realize savings through automation and gain 100% visibility into corporate spend. Gorilla Expense's philosophy is 'No More Hassle with Expense Reports and Timesheets!'
With PlanStreet's Financials, all your costs and expenses are accounted for, creating maximum transparency. As a result, project managers can clearly identify financial inconsistencies and adjust accordingly. PlanStreet's Financials¿ high-tech time-tracking function comes with pre-configured options that permit managers to set up limits on work flow. This function, visible to executive leadership, calculates variance in real time between actual costs versus those forecast. PlanStreet Financials delivers comprehensive insight into each stage of a project budget.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase. Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Accurately track projects, make better decisions & bill clients by tracking your time, to do items & expenses at the level of detail most appropriate for your business. For Windows & Web. A timer reminder makes it easy to start timers without interrupting your work. Individual entries & a timesheet also available. Includes flexible reporting & invoicing. Find out where you really spend your time & keep abreast of upcoming work. Only $79/user. Free 30-day trial. No monthly or annual fees Time, expense & project tracking software designed for companies & individuals who track their work in detail. Flexible & easy to use
JAMIS Prime ERP JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors, offering integration across all key components of your business. Using the most modern Cloud ERP technology, Prime enables you to connect with your mobile workforce, customers and other value chain businesses on web-enabled devices of every kind. All JAMIS Prime ERP application suites include dashboards & analytics, document management, advanced security and integration AMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
By combining two world-class tracking systems in one, DATABASICS delivers time and expense management with unmatched flexibility, streamlined processes, data consistency and the assurance that everyone in your organization is working from the same playbookno matter where they are. Youll wonder why you ever did it any other way. Time and Expense are better together. Our easy-to-use, all-in-one solution gives you the features and flexibility you need.
elapseit is de favoriete keuze voor bedrijven van elke omvang, met functionaliteiten die het volgende omvatten: resourceplanning, projectmanagement, taak in Kanbanbord en Gantt-weergave, urenregistratie (goedkeuringsworkflow), projecten (fasen/activiteiten), verlofbeheer (goedkeuringsworkflow), facturering en uitgaven, delen van documenten, dashboard en rapportage, toegangsniveaus, projectbudgettering, uur-/dagtarieven wijzigen, realtime statistieken. Probeer het gewoon door je aan te melden voor een gratis proefversie. Resourceplanning, urenregistratie en projectmanagement, van het opstarten van het project tot aan de factuur.
BillingOrchard is an online billing solution that helps steamline your invoicing needs. Track time, give clients the option for recurring and one-time billing, set up automatic late payment reminders and more. Integration to Authorize.Net and other leading payment gateways. BillingOrchard is the ideal solution for landscapers, lawyers, CPAs, web developers, free lancers, contractors, and other professions requiring time-based and recurring client management. Web-based interface for managing time billing; simply enter your time, rate and description.
Verzend berichten of upload ontvangstbewijzen om uitgaven te volgen met behulp van ExpenseTron voor Slack. Geef goedkeuring voor onkosten en inkooporders. Genereer rapporten en synchroniseer in realtime met QuickBooks Online en Xero. Integreert onkostendeclaraties en goedkeuringen van inkooporders met Slack.
Whether your organization has 100 employees or 1000, our team has one goal - make your life easier. Our cloud-based platform gives you real time visibility into every aspect of your workforce with direct access to our in-house support and subject matter experts. We summarize our commitment as big & smart enough to do the work well & small enough to understand your business personally. Our 28 years experience includes industry-leading client retention thanks to our high-quality service. Expert level implementation & support team for Workforce Ready - a cloud-based platform that handles everything from hire to retire.
With Beyond Software's mobile application employees can quickly record their time and expenses on the go, instead of waiting until they are back in the office. It enables easy time and expense entry, allowing employees to spend more of their time working on projects. The mobile application, in addition to the existing client applications, allow team leaders and project managers visibility into project progress so they can ensure projects are completed on schedule, on budget, and profitably. Cloud based time and expense tracking software with excellent reporting for small to mid-sized project-focused organizations.
Kantree is a truly flexible work management platform to unleash collective intelligence. By giving full control over the way teams manage their projects and processes, Kantree allows you to take advantage of the talent and domain knowledge for your team members. It helps them to organize, plan and manage their work on a visual, collaborative and easy to use software. With as much freedom as spreadsheets, teams feel more confident and deliver more efficiently. Kantree is a truly flexible work management platform for teams across your company to organize, plan and manage their work.
Web-based time logging and analysis tool. Provides your employees with a quick, simple way to track their time daily, weekly or as they work. Collected can then be analyzed using powerful reporting tools to answer questions about project profitability, resource capacity, and actual vs. budgeted performance. If you are looking for a better understanding of how your organization spends its most valuable resource, contact us to discuss your specific needs in more detail. Time tracking solution that helps businesses analyze project duration and costs to identify opportunities for enhancing resource usage.
Web-based time and expense tracking application that allows you to easily keep track of real time project costs. Keep on top of timesheet entry with options such as automated Employee Reminders, timesheet approval by Administrators or Team Leaders, and Weekly Manager Reports. Our Financial Summary tool allows you to see, at a glance, if your project is on track, or in danger of going over budget. We offer a 30 day free trial at any subscription level, no payment details required on sign up. Web-based time and expense tracking application that allows you to easily keep track of real time project costs.
A mobile and web-based solution that automates and simplify expense reporting. Heres what Keepek can do for you: Capture Receipts: take a picture of your receipts and never lose a receipt again Mileage Tracking: record distance with appropriate mileage rate. Expense Reporting: generate PDF and Excel reports and email them to your manager or a third party Expense Approval: an integrated approval flow that will help you streamline the entire expense management process. A mobile and web-based solution that automates and simplify expense reporting.
Bullhorn Peoplenet delivers cloud-based time and attendance solutions built for managing todays workforce. Whether you are a staffing company, buyer of staffing services, or looking to gain better visibility into your total workforce, Bullhorn Peoplenet is here to help. Bullhorn Peoplenet delivers cloud-based time and attendance solutions built for managing todays workforce.
We are into to this business( Hr & Payroll software ) since 16 years. We have a complete hire to retire web-based HR Payroll software with free mobile application exhaustively covering every corner of HR and Payroll domain with more than 9 modules. 1) Human Resourse Management 2) Attendance Management 3) Leave Management 4) Claim & Helpdesk Management 5) Payroll Management 6) Performance Management System 7) Learning Management 8) Recruitment Management 9) Project Management HR & payroll software with HRIS, leave, attendance, appraisal, staffing, project management, gratuity management,etc SaaS install
Online accounting, invoicing, inventory, CRM, sales, and more, for small business owners. Easy to use on desktop, tablet, or phone - free 30 day trial includes unlimited users + support. Smart, easy to use online accounting, invoicing, inventory, CRM, sales, and more.
Met cloudgebaseerde clockodo kun je de werktijden van je bedrijf bijhouden. Koppel elke tijdsinvoer aan een medewerker, een klant en een project. Voeg diensten en beschrijvingen toe. Met deze gegevens kun je elk rapport aanmaken dat je nodig hebt en alle projecten in de gaten houden. Je kunt clockodo verbinden met verschillende factureringstoepassingen om tijdregistratiegegevens gemakkelijk over te zetten naar een factuur. Verbeter je bedrijf door te analyseren hoeveel tijd je nodig hebt voor klanten. Blijf op de hoogte van je budget door uurtarieven of vaste budgetten in te stellen. Een cloudgebaseerd tijdregistratieprogramma dat je kunt gebruiken op een computer of mobiel apparaat: volg de tijden van je werknemers en projecten.
Tempo Cost Tracker is an app that transforms your team's tracked time efforts in Tempo Timesheets into tracked cost, creating a simple to use financial picture of each project with complete visualizations organized by individuals and by teams. With Tempo Cost Tracker, you see the value of projects and that your team's efforts are carried out efficiently with regards to cost in addition to time. Cost Tracker is a financial project management app for Tempo Timesheets only. Tempo Cost Tracker is an app for Tempo Timesheets that transforms your team's tracked time efforts into tracked cost.
TimeLedger is an online and mobile application that gives businesses real-time feedback as to what their people are working on and where their labor and expenses are going. TimeLedger provides immediately available information about the return on investment youre getting on clients, projects and your resources to help increase your profits. TimeLedger can be used on virtually any mobile device (Android, iPhone) for companies with 1 - 5000+ users. TimeLedger is an online time and expense tracking application for businesses and organizations of all sizes.
Simple, yet powerful compliant timesheets with unlimited customer support. Track time anywhere using a computer, tablet or phone with manual timesheet or clockin/clockout. Easily integrate with your payroll such as QuickBooks, ADP, Paychex and much more. Never fear a government audit again, our DCAA compliant timesheet system was built with government contractors in mind and has been battle-tested for compliance rules and regulations for over 2 decades. Start your 3 month free trial today! Automated timesheet system that interfaces with other payroll, accounting, or billing systems. Start your 3 month free trial today!