Software met goede beoordelingen

België Lokale producten weergeven
270 resultaten
Distributie, voorraad, facturering en rapportage web-app voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productie. Meer informatie over Megaventory
Online distributiesoftware voor middelgrote bedrijven om voorraad bij te houden in een gebruiksvriendelijke app met eersteklas ondersteuning. Meld je nu aan voor een gratis proefversie of boek een demo om het meeste uit je investering te halen. Meer informatie over Megaventory

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Laadplanningsoftware voor containerisatie, laden van vrachtwagens, palletbouw en kartonnering. Lokale of cloud-edities beschikbaar. Meer informatie over Cube-IQ
Laadplanningsoftware voor optimale containerisatie, laden van vrachtwagens, palletbouw en kartonnering. Er zijn twee versies beschikbaar: ten eerste volledig uitgeruste desktopsoftware met gebruiksvri endelijke interface, SQL-database en flexibele import/export. Als alternatief is er een SaaS-versie met SOAP- of REST API's om volledige integratie met bestaande systemen mogelijk te maken. Meer informatie over Cube-IQ

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Neem de controle over je visuals en converteer meer boekingen. Meer informatie over IcePortal CMS
IcePortal is een technologiebedrijf dat je foto's, video's en virtuele rondleidingen wereldwijd beheert en distribueert naar duizenden reissites, zodat jij dat niet hoeft te doen. De technologie optimaliseert je digitale inhoud en biedt aanbevelingen voor het behalen van hogere scores voor inhoudkwaliteit. Hoe hoger je score, hoe groter je zichtbaarheid, hoe hoger je conversiepercentages. Meer informatie over IcePortal CMS

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Beoordeeld als uitstekend door PC Magazine! Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform voor de distributie en het volgen van bedrijfsmiddelen, en is cloudgebaseerd met mobiele apps. Dit platform helpt mensen hun bedrijfsmiddelen gedurende hun levenscyclus te volgen, beheren en ondersteunen. De software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers bij zich hebben. Kenmerken: In- en uitchecken, streepjescode scannen, bovenliggend/onderliggend, robuuste rapportage, ondersteuning voor ticketworkflow, volledig levenscyclusbeheer, afschrijving en API. Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Stroomlijn opslag- en distributieactiviteiten met NetSuite distributie, zodat producten op tijd worden geleverd tegen optimale kosten.
Integreer voorraad- en magazijnbeheerprocessen met financiële gegevens en boekhouding, in één enkel systeem, om een realtime beeld van het bedrijf te kunnen bieden. NetSuite voorraadbeheer automatisee rt handmatige processen in verband met traceerbaarheid, herbevoorrading, cyclustelling en voorraadbeheer op meerdere locaties. NetSuite warehouse management stroomlijnt de dagelijkse magazijnoperaties, inclusief inkomende en uitgaande logistiek en opslag. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Webapp voor verzenden en bestellen die is verbonden met meer dan 150 vervoerders, marktplaatsen/winkelwagens en meer. Automatiseer taken en druk moeiteloos etiketten af.

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks Commerce

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over DEAR Systems

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100cloud

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden. Meer informatie over Unleashed

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprin cipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Profiteer van interne services, waaronder een mondiaal implementatieteam dat klaar staat om je EDI snel te implementeren, onderhouden en schalen.
De flexibele EDI- en supply chain-oplossingen van DiCentral integreren met elke sector en meer dan 100 bedrijfssystemen (ERP, WMS, boekhouding en e-commerce). Zelfs op maat gemaakte backoffice-systeme n zijn geen probleem voor de experts. Profiteer van interne services, waaronder een mondiaal implementatieteam dat klaar staat om je EDI snel te implementeren, onderhouden en schalen, evenals live technische ondersteuning. Laat de EDI-integratie aan hen over zodat jij je kunt concentreren op de groei van je bedrijf. Neem contact op voor meer informatie. Meer informatie over DiCentral

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Dit platform maakt EDI een pijnloze ervaring. Inclusief EDI-vertaler, handelsnetwerk (VAN), ERP-integratie, integratie met handelspartners en ondersteuning.
TrueCommerce EDI-oplossingen is de enige EDI-provider met een platform dat echt alles-onder-één-dak biedt met alles wat je bedrijf nodig heeft voor EDI-naleving. Betaalbaar, robuust en gebruiksvriende lijk. Het kernsoftwareproduct, TrueCommerce EDI-transactiemanager, ondersteunt moeiteloos elke handelspartner die ANSI ASC X12 EDI-normen gebruikt en zet zakelijke documenten zoals inkooporders en facturen om naar een EDI-conform formaat. Meer informatie over TrueCommerce EDI Solutions

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Epicor ERP levert flexibele, branchespecifieke bedrijfssoftware die precies aansluit op de behoeften van productieklanten.
Epicor Software Corporation stimuleert bedrijfsgroei. Het levert flexibele, sectorspecifieke software die precies aansluit op de behoeften van productieklanten. Meer dan 45 jaar ervaring met de unieke bedrijfsprocessen en operationele vereisten van klanten is ingebouwd in elke oplossing, zowel in de cloud als on-premises. Dankzij dit diepgaande inzicht in jouw branche verbeteren Epicor-oplossingen de prestaties en winstgevendheid aanzienlijk, terwijl de complexiteit wordt vereenvoudigd, zodat jij je kunt concentreren op groei. Meer informatie over Kinetic

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Sage 300cloud is een ideale oplossing voor bedrijfsmanagement voor groeiende service- en distributiebedrijven.
Sage 300cloud helpt bedrijven bij het beheer van hun financiële en boekhoudkundige behoeften. Het product maakt het beheer van bedrijfsfinanciën over de grenzen heen, in meerdere valuta's en op meerdere locaties minder ingewikkeld. Sage 300cloud is vooral populair bij bedrijven met complexe bedrijfsstructuren zoals multi-entiteiten, franchisenemers en bedrijven met een internationale dochteronderneming, omdat het sterke functies voor grootboekconsolidatie heeft en moeiteloos automatisch rekening kan houden met overdrachten tussen bedrijven. Meer informatie over Sage 300cloud

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten en is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en planning, magazijnbeheer, voorraadaanvulling en meer. Brightpearl is speciaal ontworpen voor detailhandelbedrijven en is ontworpen om op betrouwbare manier pieken in de handel te kunnen verwerken, en integreert met het volledige ecosysteem van de detailhandel. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Een volledige front-end oplossing voor orderinvoer, inkoop en voorraadbeheer voor boekhoudplatforms.
Houd toezicht op en beheer elke fase van het distributieproces. SalesPad is de ultieme tool voor distributie- en productiebedrijven. Verwerk bestellingen nauwkeuriger en efficiënter, met volledig inzicht in elke stap van je workflow. Vereenvoudig de werkzaamheden van je klantenservice en verkopers door informatie binnen handbereik te brengen met krachtig zoeken in Excel-stijl. Meer informatie over Cavallo SalesPad

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Met Zoho Creator, een platform/software voor de ontwikkeling van toepassingen met weinig code, bouw je aangepaste, mobiel-klare apps om je bedrijf te runnen.
Dit distributeursbeheersysteem heeft alles wat je nodig hebt om je distributienetwerk efficiënt te monitoren. Speciale modules voor magazijnbeheer, voorraadafhandeling, inkoop, verkoop, CRM en boekhouding zorgen voor een constante aanvoer van goederen in je waardeketen. Deze toepassing voor distributiebeheer wordt verzorgd door Deluge: een scripttaal met weinig code die logica gebruikt om je te helpen bij het automatiseren van werkstromen. Pas deze app aan voor het web, Android, iPhone en iPad. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld.
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je bedrijfsactivi teiten in realtime binnen je gehele bedrijf met krachtige, gebruiksvriendelijke functionaliteiten voor voorraadbeheer, inkoop, klanten, opslag, streepjescodering, totale kosten inclusief invoer, traceerbaarheid van partij- en serienummers en meer. Tevens integratie met toonaangevende e-commerceplatforms, EDI-providers en andere optimale oplossingen. Meer informatie over Acctivate Inventory Management

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor financiële prognoses, supply chain-optimalisatie en projectplanning.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is een uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven. De software biedt functies voor financiële prognoses en rapportage, supply chain-optimalisatie en projectplanning en -volging. Meer informatie over Dynamics 365 Business Central

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Geniet van superieure gegevensverwerking met de pronghorn-server van Focus 9.
Focus 9 is toonaangevende ERP-software die is uitgerust met ultramoderne technologie van Focus Softnet, een onderscheiden leverancier van bedrijfstoepassingen die producten ontwerpt met geavanceerde capaciteiten. De uitgebreide web-based software, Focus 9, is uitgerust met geavanceerde tools waarmee organisaties in verschillende sectoren de kritieke bedrijfsfuncties kunnen optimaliseren, waaronder beheer van menselijk kapitaal, boekhouding, financiën, bedrijfsprestaties, leveranciers en klantrelaties. Meer informatie over Focus X

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Sell more, in less time, every time with Prospect, the #1 Stock-Aware CRM - perfect for Distributors, Wholesalers & Manufacturers.
If you sell products from stock B2B and use one of the following Inventory Management or Accounting Systems, then Prospect, the #1 Stock-Aware CRM for Distributors, is the only CRM you need: Unleashed Software, QuickBooks Commerce, Cin7, DEAR Inventory, Katana, QuickBooks Online, Xero, Sage 50, Exchequer, Access Dimensions, Pegasus Opera. Prospect is the #1 CRM for growing Distributors, Wholesalers & Manufacturers. Meer informatie over Prospect CRM

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Epicor for Distribution is an end-to-end ERP solution for wholesale distributors that need real-time access to decision-making data any
Epicor for Distribution ERP solutions has been developed to fit the specific needs of distributors in the Electrical, Fasteners, Fluid Power, HVAC, Industrial, Irrigation, Jan/San, Medical, Paper/Pack aging, Plumbing, PVF, Tile, and Welding industries. Epicor for Distribution solutions provides a complete, end-to-end system that may improve operations, drive costs out of the supply chain, increase sales and margins, and improve customer service. Available in the cloud or on-premises, Epicor for Distribution gets you the data you need, wh Epicor for Distribution is best suited for wholesale distributors in the following industries: industrial/safety, janitorial, medical supplies/equipment, electrical, fasteners, HVAC, paper & packaging, petroleum, welding supplies & packaged gases, as well as other durable goods. Epicor for Distribution solutions run on any browser, allowing distributors access from any device, anytime, anywhere. Solutions are available in the cloud and on-premises. Meer informatie over Epicor for Distribution

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Complete bedrijfssoftware voor groothandelsdistributeurs die de dagelijkse activiteiten integreert met CRM, e-commerce, magazijnbeheer, enz.
Inform ERP van DDI System is distributiebeheertechnologie die in één systeem dagelijkse activiteiten combineert met klantrelatiebeheer (CRM), e-commerce en rapportagefuncties. Inform is geschikt voor distributeurs met één locatie en organisaties met meerdere divisies, zowel met lokale als gehoste systemen. Inform helpt gebruikers bij het beheren van de klantenbinding door CRM te combineren met dagelijkse activiteiten zoals orderinvoer, offertes, leveringsaanvragen en klantenservice. Meer informatie over Inform ERP

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Acumatica is een toonaangevende leverancier van cloud-ERP en cloud-boekhoudsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven en non-profitorganisaties.
Technologisch leiderschap, gebouwd op een aanpasbaar, toekomstbestendig cloudplatform met open API's voor eenvoudige integraties. Alle bedrijfsprocessen delen dezelfde gegevens, informatie is altijd en overal beschikbaar, evenals flexibele implementatie-opties en volledige gegevenstransparantie. Acumatica biedt uitstekende zakelijke en industriële functionaliteit voor kleine en middelgrote groeibedrijven om hun hele bedrijf onder een enkel glaspaneel te runnen. Het licentiemodel, gegevensbeleid en de ondersteuning zijn ongeëvenaard. Meer informatie over Acumatica Cloud ERP

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Priority Software is een geïntegreerde ERP-software voor planning en beheer van bedrijfsmiddelen. Priority omvat een cloudplatform.
Priority Software is een enkele geïntegreerde ERP-software (enterprise resource planning, resourceplanning voor ondernemingen) voor planning en beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine, middelgrote en grote ondernemingen. Priority Software voor bedrijfsmanagement en de verschillende modules bieden oplossingen voor alle operationele ERP-behoeften van de organisatie. Priority's gerichte oplossingen voor commerciële en productiebedrijven in een breed spectrum van sectoren maken ERP aanzienlijk eenvoudiger en kosteneffectiever dan complexe, omslachtige marktalternatieven. Meer informatie over Priority Software

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Helpt distributeurs bij het automatiseren en optimaliseren van de herbevoorrading van voorraadruimten van klanten en de voorraad van vrachtwagens met behulp van telefoons, sensoren. 10x sneller.
eTurns TrackStock is een aanvullingsapp die distributeurs helpt bij het automatiseren van aanvulling van de voorraadruimte en vrachtwageninventaris van hun klanten. Gebruik telefoons, scanners, gewichtssensoren en RFID om voorraden opnieuw te ordenen, te beheren en te optimaliseren – waardoor de voorraadkosten met maximaal 75% dalen. Beheer verzonden voorraad eenvoudig. TrackStock is 10x sneller bij het opnieuw bestellen dan een e-commerce site, zelfs Amazon. Integreert met ERP (enterprise resource planning, resourceplanning voor ondernemingen)/WMS (warehouse management system, beheersysteem voor magazijnen)/boekhoudsoftware. Betaalt zichzelf in 1-2 maanden terug. Meer informatie over eTurns

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
MRPeasy is cloudgebaseerde, betaalbare en gebruiksvriendelijke ERP-software voor productie voor kleine fabrikanten (10-200 werknemers).
Eenvoudige maar krachtige self-service ERP voor productie. Naadloos beheer van productie, voorraad, klanten, aankopen, financiën en het team. MRPeasy helpt fabrikanten om georganiseerd te blijven met nauwkeurige productieplanning en rapportage, realtime voorraadoverzicht, exacte en tijdige leveringen en een volledig overzicht van je bedrijf. Geen spreadsheets meer, beloof altijd een nauwkeurige doorlooptijd bij offertes, voorkom voorraadtekorten, verlaag de voorraadniveaus, verbeter de klanttevredenheid en nog veel meer. Meer informatie over MRPeasy

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Sage X3 is een krachtige ERP-softwareoplossing, ontworpen voor middelgrote tot grote nationale en wereldwijde fabrikanten, distributeurs en aftersales-providers, die een basis kan leggen voor je digitale transformatie. Sage X3 wordt geleverd met toonaangevende functionaliteit voor sectoren zoals chemie, distributie, apparatuur, voedingsmiddelen en dranken en industriële productie. Sage X3 biedt een uitzonderlijke gebruikerservaring en krachtige analytics in een multi-site ERP-oplossingsplatform. Meer informatie over Sage X3

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Oracle ERP Cloud is een van de meest uitgebreide cloudtoepassingen voor het beheren van alle aspecten van je bedrijf.
Stroomlijn je bedrijfsprocessen met Oracle enterprise resource planning (ERP) Cloud. Dankzij ERP Cloud voor financiën, inkoop, projectportfoliobeheer, boekhoudcentrum, budgettering, geïntegreerde ERP-analyse en meer kun je de productiviteit verhogen, de kosten verlagen en je controles verbeteren. Meer informatie over Oracle Fusion Cloud ERP

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Complete ERP-oplossing speciaal geschreven en ontwikkeld voor de procesproductiesector en chemische distributie.
Datacor ERP (voorheen Chempax) is een complete ERP-oplossing die speciaal is geschreven en ontwikkeld voor de procesproductiesector en chemische distributie. Het integreert je volledige bedrijfsomgevi ng door mensen, procedures en afdelingen binnen je gehele bedrijf met elkaar te verbinden. Datacor ERP verbetert de informatiestroom tussen je verkoopteam, klantenservice, management, magazijn, verzending, boekhouding, planning, kwaliteitscontrole, inkoop, naleving van regelgeving en productie. Meer informatie over Datacor ERP

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
abas ERP is een top 20 ERP oplossing van 2019 van Capterra voor middelgrote fabrikanten en distributeurs die al je activiteiten integreert.
abas ERP is een top 20 ERP-oplossing van 2019 van Capterra voor middelgrote fabrikanten en distributeurs. Met meer dan 30 jaar ervaring in ERP zijn ze experts in implementaties in sectoren zoals op maat gemaakte productie, industriële machines, fabricageassemblage, elektronica en automobiel en levering. Ze bieden cloud- en on-premises hostingoplossingen, met rapportage, workflow en mobiele ERP voor je hele organisatie, inclusief beheer, financiën, inkoop, verkoop, service, boekhouding, productie en opslag. Meer informatie over abas ERP

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Een bewezen softwareoplossing voor ERP die distributeurs en fabrikanten helpt om efficiënt te werken.
Een bewezen softwareplatform voor ERP voor distributeurs en fabrikanten met een grote verscheidenheid maar een klein volume aan elektronische componenten, draad en kabel, medische hulpmiddelen en meer. Cetec ERP is stabiel, aanpasbaar, robuust, productiegestuurd, goedkoop en stelt bedrijven in staat om zich efficiënt aan te passen aan strenge klant- en auditvereisten (d.w.z. ISO, ITAL, enz.) in medische, militaire en andere markten met hoge marges. Meer informatie over Cetec ERP

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Gebruiksvriendelijke complete software voor kleine groeiende bedrijven die zich bezighouden met productimport, export, groothandel en distributie.
Gebruiksvriendelijke complete software voor kleine groeiende bedrijven die zich bezighouden met traditionele productimport, export, groothandel en distributie. De functies stroomlijnen je hele bedrijf, van offerte, verkoop, inkoop, product, voorraad, klanten, leveranciers, tot grondstoffen, debiteuren-/crediteurenbeheer en uitgebreide rapportagefunctie. Breng je teamgenoten aan boord met gedetailleerde functies voor gebruikerstoegang. De kracht van dit platform ten opzichte van concurrenten komt voort uit gebruiksvriendelijke complete functies waardoor het eenvoudig te implementeren en leren is. Meer informatie over EMERGE App

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Goederen, productie, distributie, toeleveringsketen, wagenparkonderhoud, aangepaste toepassingen, werkorders (stuklijst, bundeling), voorraadbeheer.
FlowTrac is een cloudgebaseerde en on-premises oplossing voor magazijnbeheer die bedrijven helpt bij het beheren van hun voorraad, goederen, magazijn, onderhanden werk en andere gespecialiseerde trackingvereisten. De oplossing is geschikt voor en wordt ingezet in commerciële, overheids-, hoger onderwijs- en humanitaire organisaties over de hele wereld. Gebruikers hebben toegang tot het systeem via desktops, tablets of mobiele apparaten. Belangrijkste functies omvatten zelfstandige tracking van de voorraad op hoeveelheid, partij en aantal. Meer informatie over Flowtrac

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
100% cloudgebaseerde ERP, $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Verkoop, inkoop, voorraad, boekhouding en meer. Gratis mobiele app en berichtendienst.
100% cloudgebaseerd programma voor bedrijfsvoering. Biedt alles wat je nodig hebt voor het beheren van voorraad, productie, verkoop, inkoop, boekhouding en loonadministratie. Kies welke modules je wilt gebruiken en ontwerp je aangepaste werkstroom. Gebruik alle functies altijd en overal online. Betaalbare prijs - $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Geen extra kosten voor implementatie, upgrades of onderhoud. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over ECOUNT

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Geïntegreerde bedrijfssoftware voor boekhouding, distributie en productie in één betaalbaar pakket, met lokaal geïnstalleerde, gehoste of cloudgebaseerde opties.
De geïntegreerde bedrijfssoftware (ERP) van Aquilon is geschikt voor bedrijven met 5-100 medewerkers en biedt controle en inzicht in een betaalbare, uitgebreide en gebruiksvriendelijke toepassing. Aquilon is flexibel en snel en voldoet aan al je behoeften voor distributie, CRM, financiën en supply chain. Met krachtige tools voor gegevensanalyse, rapporten en realtime zoekopdrachten kun je je groeiende bedrijf efficiënt beheren. Dankzij de snelle implementatietools stelt dit platform gebruikers in staat om snel aan de slag te gaan met lagere opstartkosten. Meer informatie over Aquilon ERP

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Built to drive operations with advanced order management & inventory control workflows to achieve best practices for your industry.
Datapel is a trusted Warehouse Management System that supports you to lower costs, be more efficient and dramatically improve your inventory control. Gain real-time insights and streamline operations with efficient order fulfilment and automated backorder management. Your Datapel Cloud WMS combines powerful features into one easy, automated system. With a dedicated local support team, implementation is seamless. Meer informatie over Datapel WMS

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
ShipWorks is een flexibele, krachtige manier om je online bestellingen te importeren, beheren, verzenden en volgen.
ShipWorks is de ideale oplossing voor magazijnklanten die momenteel meerdere vervoerdersspecifieke oplossingen gebruiken en op zoek zijn naar een kosteneffectieve manier om operationele efficiëntie en schaalbaarheid te verkrijgen via een tool die hen biedt wat ze nodig hebben zonder gedoe. Dit wordt bereikt door een uniforme oplossing voor meerdere vervoerders te bieden, een gepersonaliseerde manier om de tarieven van vervoerders en voorkeursverzendmethoden nauwkeurig te vergelijken en toe te passen, en de mogelijkheid om snel en eenvoudig verbinding te maken met hun bestaande systemen. Meer informatie over ShipWorks

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Gespecialiseerd voor kleine/middelgrote distributie en groothandel. Robuuste en flexibele software voor voorraad, boekhouding en bedrijfsmanagement ERP
Blue Link ERP is een geïntegreerde softwareoplossing voor accounting, voorraadbeheer en bedrijfsmanagement ERP compleet met contactbeheer en integratie voor e-commerce. De software is ideaal voor middelgrote bedrijven in de distributie-/groothandelsector met 5 - 100 medewerkers. Elite is vanaf de grond ontworpen voor de groothandel en distributie en biedt een uitgebreide oplossing voor bedrijven van dit soort. Alleen beschikbaar in Noord-Amerika en het Caribisch gebied. Meer informatie over Blue Link ERP

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Een volledig geïntegreerde softwareoplossing, ontworpen voor kleine tot middelgrote importeurs en distributeurs.
Software voor importeurs en groothandelaars. VISCO is software voor ERP die speciaal is ontworpen voor bedrijven die importeren en distribueren. Uniek ontworpen om de winst per verzending, zichtbaarheid van de voorraad (ook over zee en op het water), documentbeheer (vrachtbrief, paklijst, handelsfacturen), evenals vreemde valuta en omrekeningen van maateenheden te verwerken. Integreert met QuickBooks. Gratis demonstratie beschikbaar. Meer informatie over VISCO

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
DATASCOPE integrates seamlessly with your SYSPRO ERP to optimize your supply chain, increase profits!
FLEXIBLE & CLOUD-BASED! TURNKEY WMS BUILT FOR SYSPRO ERP USERS! DATASCOPE integrates seamlessly with your SYSPRO ERP to optimize your supply chain, increase profits, and provide a single source of truth for all of your data! Meer informatie over DataScope

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
SAP Business ByDesign is een complete en aanpasbare on-demand bedrijfsoplossing die is ontworpen om de kernactiviteiten van middelgrote bedrijven te integreren en te stroomlijnen. De oplossing ondersteunt financiële rapportage, CRM, human resources management, supply chain management, projectmanagement, leveranciersrelatiebeheer en nalevingsbeheer. Meer informatie over SAP Business ByDesign

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
CloudSuite Distribution Enterprise is een uitgebreide, schaalbare cloudoplossing die is ontworpen voor grote, wereldwijde groothandelaars.
Infor CloudSuite Distribution Enterprise met M3 als kern is een uitgebreide, schaalbare cloudoplossing die is ontworpen voor grote, wereldwijde groothandeldistributeurs die zijn gericht op groei en klantenbinding en die behoefte hebben aan uitgebreide diensten. Het is een oplossing voor meerdere locaties, meerdere bedrijven, meerdere valuta's en meerdere talen met zeer uitgebreide capaciteiten, van voorraad- en magazijnbeheer tot financiële gegevens, multi-channel verkooporders, inkoop, toegevoegde waarde en wereldwijde lokalisaties. Meer informatie over Infor M3

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer
Voor kleinere bedrijven (5-100 werknemers $ 79/gebruiker/maand). Alles wordt uitgevoerd vanaf een enkele cloud-bedrijfssuite. Gevestigd in de VS.
Cloud-ERP van een gerenommeerd Amerikaans bedrijf voor het MKB (5-100 werknemers). Het is te vergelijken met NetSuite, Acumatica, SAP, Sage en Brightpearl, maar zonder het prijskaartje, de complexitei t of de eindeloze versies en verborgen upselling. Voor de groothandel, detailhandel en productieorganisaties. Volledige boekhouding volgens GAAP (Generally Accepted Accounting Principles), CRM, orderbeheer en -verwerking, inkoop, productie, voorraad, meerdere magazijnen (intern en 3PL) en e-commerce. Meerdere kanalen en klaar voor EDI. Meer informatie over Cloud ERP

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Vervoersbeheer
  • Magazijnbeheer