Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Contract management software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor België

België Lokale producten weergeven
543 resultaten
Een gebruiksvriendelijke, krachtige, cloudgebaseerde oplossing voor contract- en leveranciersbeheer. Kies vandaag nog een betere manier. Meer informatie over Gatekeeper
Een gebruiksvriendelijke, krachtige, door AI aangestuurde en cloudgebaseerde oplossing voor contractbeheer. Beheer contracten en verkopers, ontvang meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de gaten, beheer de werklast en sla bestanden en berichten op binnen het hele bedrijf - en dit alles op één plek. Het pakket van Gatekeeper met tools voor rapportage, samenwerking en waarschuwingen maakt contractbeheer en -verlengingen eenvoudig. Zeg vaarwel tegen Excel en andere verouderde software-oplossingen, en maak kennis met moeiteloos, krachtig en kosteneffectief contract- en leveranciersbeheer. Meer informatie over Gatekeeper

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
België Lokaal product
Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis. Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn: Beheer van juridische zaken (materie) Document-/e-m ailbeheer Kennisbeheer/zoeken Volg automatisch de ontwikkelingen van zaken. Bewaar documenten en e-mails veilig binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Meer informatie over Knowliah

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Wereldwijd 400.000 gebruikers, inclusief F500. Rijke workflowtools om efficiëntie of groei aan te drijven. Snelle implementatie zonder code voor een snel ROI. Meer informatie over Legito
Voor alle bedrijfsactiviteiten die documenten gebruiken, is Legito Contract Lifecycle Management een reeks workflowtools om end-to-end processen te ondersteunen in overeenstemming met jouw regels. Deel, werk samen, keur goed en onderteken. Extraheer datums en andere gegevens voor toekomstig beheer en rapportage. Mensvriendelijk, zonder code. Meer dan 400.000 gebruikers in 50 landen, van gerenommeerde advocatenkantoren en bedrijven gebruiken Legito om documenten te beheren, waaronder LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto en Societe Generale Group. Meer informatie over Legito

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Ontwerp, volg en e-teken je documenten allemaal op één plek met behulp van juridisch bindende online handtekeningen. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc stroomlijnt contractbeheer vanaf de verkoop tot en met contractuitvoering en verlenging. Dankzij ingebouwde samenwerking, versiebeheer, documentgeschiedenis en elektronische handtekening is het gemakkelijker dan ooit tevoren om contracten op te stellen, te onderhandelen en te ondertekenen. Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Bespaar tijd door facturen op te nemen, contracten te scannen, documenten goed te keuren en een papierloos bedrijf te worden met Odoo Sign. Meer informatie over Odoo
Verbeter wervingsprocessen, verkort de verkoopcyclus en hou alle contracten met Odoo bij. Deze gebruiksvriendelijke en volledig geïntegreerde oplossing voor elektronische handtekeningen is een snelle en eenvoudige manier om documenten te verzenden, ondertekenen en goed te keuren. Bereid contracten voor door blokken te slepen en neer te zetten die door de partijen moeten worden voltooid, verzend binnen enkele seconden handtekeningverzoeken, volg de status van verzonden contracten en upload PDF-bestanden. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Gegevenstoegang configureren, ondertekenaarsrechten instellen, beschermen bij lopende screening, fraude voorkomen en risico's verminderen met AP-controles. Meer informatie over Tipalti
Integreer betalingen rechtstreeks met systemen zoals LinkTrust, HasOffers, HitPath en CAKE. Tipalti beheert massabetalingen aan wereldwijde affiliates en automatiseert het hele proces – van whitelabel affiliate-onboarding tot betaalmethode en valutaselectie, wereldwijde overschrijving, vroege betalingen, communicatie van betaalstatus, afstemming van betalingen en belastingsrapporten. Ontdek waarom bedrijven zoals GoDaddy, MaxBounty en GlobalWide Media op Tipalti vertrouwen voor hun betalingen aan affiliates. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Onit¿s CLM software empowers legal and business teams with end-to-end automation of their entire contract management process. Meer informatie over Onit
Onits Contract Lifecycle Management is a cloud-based contracts repository with automated functionality that supports all phases of the contract lifecycle from capture and creation, through negotiatio ns and approvals, to execution and post-execution management. Onit CLM streamlines the entire contract lifecycle and provides ease of use for all parties involved while reducing risk in the process. Supplier and vendor relationships are dramatically improved as well as overall customer satisfaction. Meer informatie over Onit

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Complete Control is the effective way to maintain full overview of buyer and supplier contracts, leases, subscriptions and more. Meer informatie over Complete Control
Complete Control is a complete digital contract management system that gives CFOs, controllers and contract managers control of the entire contract lifecycle. Gain control of contracts, leases and subscriptions that are spread across the business and ensure you have full overview of costs, assets and liabilities. Better budgeting and financial planning. Greater control of cashflow. Faster reporting. Save time, avoid unnecessary costs, and reduce stress. Meer informatie over Complete Control

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
*GRATIS tot 1 september 2020* ContractNow is een eenvoudige, krachtige oplossing voor contractbeheer met onbeperkte handtekeningen. Meer informatie over ContractNow
GRATIS tot 1 september 2020. ContractNow is een eenvoudige, krachtige oplossing voor contractbeheer die speciaal is ontworpen om de belangrijkste vragen van bedrijven op het gebied van contracten te beantwoorden tijdens COVID-19 en daarna. Centraliseer al je contractgegevens en documentatie, extraheer belangrijke informatie en clausuletekst, en onderteken alle nieuwe contracten met de geïntegreerde eSign-functie van ContractNow. Krijg totale zichtbaarheid en controle over de contracten van je bedrijf, en creëer een stabiel platform voor toekomstige groei. Meer informatie over ContractNow

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
DocuSign verandert de manier van zakendoen door iedereen in staat te stellen om altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid transacties uit te voeren.
DocuSign verandert de manier van zakendoen doordat het meer dan 250.000 bedrijven en meer dan 100 miljoen gebruikers in 188 landen in staat stelt om overeenkomsten altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid te verzenden, ondertekenen en beheren. DocuSign vervangt afdrukken, faxen, scannen en het versturen van papieren documenten om zaken af te handelen. De technologie stelt organisaties van elke omvang, sector en geografie in staat om elke overeenkomst volledig digitaal te maken, om het bedrijf vooruit te helpen. Meer informatie over DocuSign

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Creëer, deel en onderteken documenten binnen enkele minuten met Jotform Sign. Automatiseer je workflow met juridisch bindende documenten.
Jotform Sign is de geautomatiseerde oplossing voor e-handtekeningen, ontworpen om je workflow te stroomlijnen. Met velddetectie, een intuïtieve ontwerpfunctie en integraties met geweldige automatiseri ngstools is Jotform Sign een zeer efficiënte manier om e-handtekeningen te verzamelen. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij het vastleggen van digitale ondertekening met behulp van mobiele apparaten op meerdere locaties.
EchoSign versnelt het ondertekenen van documenten met instant fax of e-handtekeningen. Meer informatie over Adobe Acrobat Sign

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
CaptivateIQ is een toonaangevende leverancier van webgebaseerde oplossingen voor verkoopcompensatie voor bedrijven.
CaptivateIQ is een toonaangevende leverancier van webgebaseerde oplossingen voor verkoopcompensatie voor bedrijven. Het platform stelt bedrijven in staat om hun commissieproces moeiteloos te automatiseren en hun teams een betere zichtbaarheid te bieden met robuuste rapportages. De unieke op modellering gebaseerde aanpak van het ontwerp van de verkoopbeloning biedt ongeëvenaarde flexibiliteit voor het verwerken van elk commissieplan en biedt realtime inzicht in berekeningen voor snellere controles en implementatie. Meer informatie over CaptivateIQ

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering.
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Smart, seamless freelancer tools to build, manage, and grow your business from proposal to payment. Focus on the work you love!
Fiverr Workspace (formerly AND.CO) is a business management software designed to help freelancers, solopreneurs, entrepreneurs, studios and so on, save time on running their business. With its entire suite of features, Fiverr Workspace solves many of the problems that plague the modern freelancer. Its your one-stop-app for proposals, contracts, projects, time tracking, invoicing, scheduled invoicing, payments, recurring payments, task management, income & expense tracking and reporting. Meer informatie over Fiverr Workspace

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Populairste alternatief voor Adobe® Acrobat®: PDFelement is een alles-in-één pdf-oplossing. Creëer, bewerk, converteer en onderteken pdf-bestanden op een betere manier.
PDFelement is de eenvoudigste manier om pdf-documenten te creëren, bewerken, converteren en ondertekenen op Windows en Mac. Dit alternatief voor Adobe Acrobat biedt pdf-functionaliteiten op ondernemin gsniveau en permanente licenties. PDFelement wordt wereldwijd verkocht in 9 verschillende talen en is de alles-in-één pdf-oplossing voor alle soorten gebruikers, en de enige complete pdf-oplossing naast Adobe Acrobat die beschikbaar is op Windows, Mac, iOS, en Android. Meer informatie over PDFelement

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement. Meer informatie over Agiled

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Stroomlijn je verkoopproces met aantrekkelijk ontworpen voorstellen waarmee je sneller deals kunt sluiten. Gratis proefperiode van 14 dagen.
Proposify is een eenvoudige manier om winnende voorstellen te leveren. Bespaar meer dan 2 uur in vergelijking met Word, InDesign of Google Docs. Onbeperkte toegang tot een galerij van aantrekkelijke sjablonen met vooraf geschreven tekst voor een verscheidenheid aan diensten. Alle sjablonen kunnen worden aangepast aan jouw bedrijf en merkeigen taalgebruik. Dit product is de favoriete tool voor verkopers en ondernemers, omdat het begrijpt hoe de verkoop werkt. Dit product begrijpt de uitdagingen van bedrijfsgroei. Elke functie is ontworpen om je een stap dichter bij de definitieve klantondertekening te brengen. Meer informatie over Proposify

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Eenvoudige, veilige en snelle elektronische ondertekening van documenten door de toonaangevende leverancier van eSignature-software in het VK. Probeer Signable vandaag nog GRATIS!
Signable is de toonaangevende softwareleverancier voor elektronische handtekeningen in het VK. Deze oplossing wordt gebruikt door meer dan 6000 bedrijven in het VK, Europa en daarbuiten om documenten snel, veilig en rechtsgeldig te laten ondertekenen. Signable heeft een pakket dat bij elk bedrijf past, zonder kosten en met eenvoudige, duidelijke prijzen. Een plan dat perfect is voor jouw situatie, of je nu slechts enkele documenten of duizenden documenten wilt verzenden. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen en ga binnen 60 seconden aan de slag! Meer informatie over Signable

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Concord is de enige alles-in-één oplossing voor contractbeheer die is ontworpen om aan de behoeften van het hele bedrijf te voldoen.
De missie van Concord is om mensen en organisaties in staat te stellen meer overeenstemming te bereiken. Gedreven door de overtuiging dat overeenkomsten de basis zijn van alles, werd Concord ontworpen om de wrijvingen te verwijderen die overeenkomsten in de weg staan. Het radicaal eenvoudige contractbeheerplatform van Concord is ontworpen voor iedereen in elke organisatie. Tegenwoordig stelt Concord meer dan 400 bedrijven en 260.000 gebruikers in 132 landen in staat om hun overeenkomsten op één plek te creëren, samen te werken, te ondertekenen, op te slaan en te beheren. Meer informatie over Concord

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Geef teams de mogelijkheid om het werk te leveren dat ertoe doet met Planview Clarizen-software voor het beheer van bedrijfsbrede werk- en projectportfolio's.
Planview Clarizen is een bekroonde oplossing voor werkmanagement voor ondernemingen en PPM waarmee programmamanagers realtime inzicht kunnen krijgen in lopende werkzaamheden, workflows kunnen automatiseren, risico's proactief kunnen beheren en een grotere zakelijke impact kunnen bereiken. Met Planview Clarizen kan je organisatie snel reageren op kansen en veranderende marktomstandigheden door ideeën om te zetten in strategieën, plannen en acties. Perfect voor middelgrote en grote ondernemingen. Meer informatie over Planview AdaptiveWork

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Webgebaseerde software waarmee bedrijven contracten kunnen onderhandelen, opstellen, volgen, ondertekenen en beheren vanaf elk apparaat.
Better Proposals is een intuïtieve, webgebaseerde oplossing voor contractbeheer. Stroomlijn je volledige verkoopproces met moderne, digitale documenten met je merk, en automatiseer het genereren van contracten. Zeg vaarweg tegen het gebruik van meerdere platforms dankzij de integraties, tracking, analyses en wettelijk bindende elektronische handtekeningen. Meer informatie over Better Proposals

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Tool voor elektronische handtekeningen waarmee bedrijven van elke omvang documenten kunnen delen met meerdere klanten om handgeschreven handtekeningen te verzamelen.
Tool voor elektronische handtekeningen waarmee bedrijven van elke omvang documenten kunnen delen met meerdere klanten om handgeschreven handtekeningen te verzamelen. Meer informatie over RightSignature

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
ContractSafe helpt bedrijven om ondertekende contracten beter te organiseren en te voorkomen dat ze belangrijke datums missen zonder veel tijd of geld te spenderen.
Organiseer je contracten eenvoudig en betaalbaar. Ongelofelijk eenvoudig in gebruik en te beheren. Zoek en vind elk document (zelfs scans) in seconden. AI haalt belangrijke informatie op voor installatie. E-mailherinneringen zodat jij nooit vergeet om een belangrijk contract te verlengen (of te annuleren). Werk samen met je hele team – met onbeperkte gebruikers. Geen implementatie of configuratie, dus je kunt meteen aan de slag. Ontdek waarom klanten een vijfsterrenbeoordeling geven. Meer informatie over ContractSafe

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows. Meer informatie over Asite

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Formstack Documents biedt je een eenvoudige en veilige manier om overal en altijd contracten te creëren en aan klanten te leveren. Start nu een gratis proefversie.
Bespaar tijd door je contractgeneratie te automatiseren met Formstack Documents, een gebruiksvriendelijke documentmaker die repetitieve en foutgevoelige gegevensinvoer elimineert. Start een GRATIS proefversie om binnen enkele seconden op een veilige manier aangepaste contracten te creëren en aan klanten te leveren. Of gebruik een van de honderden vooraf gebouwde sjablonen die worden geleverd om je op weg te helpen. Wanneer je contract klaar is, deel je het overal met slechts een paar klikken en vermijd je afdrukken, faxen en wachttijden voor handtekeningen. Meer informatie over Formstack Documents

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
GoFormz is een eenvoudige, snelle en zeer betaalbare manier om je formulieren en administratieve verwerking te digitaliseren.
Leg gegevens elektronisch vast met mobiele formulieren die er precies hetzelfde uitzien als je papieren formulieren. GoFormz is een eenvoudige en snelle manier om je bestaande formulieren en documenten om te zetten naar identieke, digitale versies (of om volledig nieuwe te maken). Vul je mobiele formulieren online in of op mobiele apparaten. Je kunt nieuwe gegevenstypen opnemen (zoals gps, kaarten en afbeeldingen), ze in de cloud bewaren en in realtime toegang tot gegevens krijgen. Je kunt GoFormz zelfs verbinden met je andere bedrijfssystemen (zoals ServiceMax, Box, Zapier en meer). Meer informatie over GoFormz

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Beheer je horecabedrijf beter, van planning tot loonadministratie.
Beheer je horecabedrijf beter, van planning tot loonadministratie. Meer informatie over Combo

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van Autotask omvatten service desk, CRM/contactbeheer, outsourcing, projectmanagement, contractbeheer, urenregistratie, facturering, rapportage en bedrijfsanalyse - en ze draaien allemaal op dezelfde database, altijd en overal beschikbaar, overal waar je verbinding kunt maken met het internet. Meer informatie over Autotask PSA

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Voorstellen, contracten, facturering, business intelligence +
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Maak en volg voorstellen met ingebouwde contracten en opdrachtbevestigingen, stuur je klanten een factuur met variabele betalingsopties (terugkerend, eenmalig, enz.) en krijg belangrijke zakelijke inzichten allemaal op één plaats. Vervolgens kan je je boekhoud- en workflowtaken automatiseren door middel van integraties. Practice Ignition helpt je meer klanten binnen te halen, de cashflow te verbeteren, on-boarding van klanten te stroomlijnen en het succes van je bedrijf te voorspellen. Meer informatie over Ignition

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar. Meer informatie over Dolibarr

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Indy is a productivity platform for managing independent businesses, from contract creation to getting paid and everything in between.
Indy is a workflow platform for talented independent professionals who are free to work how they want. Indy's mission is to create a reliable set of business admin tools so that any freelancer can instantly find the resources they need to be successful. We’ve built a place where freelancers can create proposals, draft contracts, send invoices, and get paid - all in a single app to make independent life even better. Meer informatie over Indy

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
België Lokaal product
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen.
Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast. Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons. De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy. Meer informatie over Efficy CRM

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Gebruik het Nintex-procesplatform om contracten gemakkelijker te voltooien, deals sneller te sluiten en tijd vrij te maken voor andere zaken.
Gebruik de Nintex-platforms om contracten gemakkelijker te voltooien, deals sneller te sluiten en tijd vrij te maken voor andere zaken. Door contractprocessen van begin tot eind te automatiseren, kan je organisatie de productiviteit stimuleren, de compliance verhogen, de bedrijfsresultaten verbeteren en je verkopers helpen. Meer informatie over Nintex Process Platform

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Achieve more results with an online CRM that was designed for photographers and creative entrepreneurs.
Grow faster and better using a CRM system that is designed to support the needs of individual entrepreneurs and creative businesses. You can access customer data anytime and take actions when you need it, and not after deadlines or important dates. Meer informatie over Alboom CRM

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers. Meer informatie over Coupa

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Gebruiksvriendelijke contractbeheersoftware met snelle implementatie, lage, transparante prijzen en 24/7 ondersteuning.
ContractWorks maakt het uitvoeren, opslaan en bijhouden van bedrijfsovereenkomsten eenvoudiger. Dankzij snelle implementatie, een gebruiksvriendelijke interface en lage, transparante prijzen vanaf $ 600/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers, maakt ContractWorks contractbeheersoftware toegankelijk voor bedrijven en teams van elke omvang. Naast de functies die je nodig hebt om je overeenkomsten te beheren, krijg je een team met toegewijde ondersteuningsprofessionals om je bedrijf te helpen het meeste uit je contractportfolio te halen. Meer informatie over ContractWorks

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Contractproducten van Conga helpen bij het automatiseren en vereenvoudigen van het contractbeheer binnen je organisatie.
Conga stelt je in staat om contractprocessen moeiteloos aan te pakken en te beheren. Als je pas aannemer bent of een volwassen contractbeheerproces wilt verbeteren, dan kan Conga je helpen. De contractoplossingen helpen je bij het automatiseren van belangrijke contractprocessen om je bedrijf snellere cyclustijden, minder risico's en tevreden klanten te geven. Conga biedt bewezen oplossingen voor contractbeheer die voldoen aan jouw zakelijke behoeften. Meer informatie over Conga Contracts

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op. Meer informatie over eBuyerAssist Platform

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Landlord Forms and a Lease building tool that helps property owners create agreements compliant with state laws.
One stop property management platform for the DIY landlord. Landlords have access to a Lease building tool that helps property owners create agreements compliant with state laws, as well as Tenant Screenings and applications for the most comprehensive background check. Create any form you need for the life cycle of your tenancy, from finding applicants to exchanging keys through to the end of your lease term. Meer informatie over ezLandlordForms

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Laat het werk stromen door je contractbeheerproces te automatiseren, allemaal op het veiligste platform voor documentbeheer.
SpringCM genereert, automatiseert, beheert en bewaart je documenten en contracten, waardoor je bedrijfsprocessen worden vereenvoudigd, zodat je je zakelijke opdrachten sneller kunt afsluiten. Waardoor het voor je klanten gemakkelijker wordt om met je te werken. Want wanneer je documenten stromen, stroomt het werk ook. SpringCM gaat verder dan contractbeheer met een robuust en schaalbaar workflowsysteem dat zelfs de meest complexe documentprocessen kan automatiseren. Standaardiseer je bedrijfsprocessen en vergroot het inzicht bij elke stap. Meer informatie over DocuSign CLM

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Contract Lifecycle Management that helps businesses create, centralize, collaborate, and manage agreements across all departments.
Webdox is the leading company in Latin America that provides Contract Lifecycle Management (CLM) solutions for managing agreements, supporting Spanish, Portuguese and English. Our purpose is to achieve fair, efficient and transparent business relationships. We do it by connecting organizations through an intuitive platform that enables them to automate contract assembly and effectively collaborate on their agreements. Meer informatie over Webdox

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken. Meer informatie over Tradogram

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Contractbook is efficiënt contractbeheer voor moderne bedrijven; je kunt al je contracten in één digitaal platform creëren, ondertekenen en bewaren.
Contractbook betekent efficiënt contractbeheer voor moderne bedrijven. Je kunt al je juridische documenten in één digitaal platform creëren, ondertekenen en opslaan om de transparantie te vergroten, naleving te garanderen en waardevolle tijd te besparen. Er is ook een klantgericht platform waar juridische professionals de contracten van hun klanten gedurende de gehele levenscyclus digitaal, efficiënt en veilig controleren en beheren. Het platform maakt nauwere samenwerking mogelijk, evenals nieuwe inkomstenstromen en bedrijfsmodellen. Meer informatie over Contractbook

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Contractbeheer dat zich aanpast aan je unieke bedrijfsbehoeften.
Ontwerp de oplossing voor contractbeheer die werkt zoals jouw bedrijf werkt. Het bekroonde codevrije platform van Intellect wordt door kleine tot Fortune 500-bedrijven gebruikt om contractbeheeroplos singen te ontwerpen die het hele proces digitaliseren en automatiseren, inclusief versiebeheer, goedkeuring en e-handtekeningen. Je krijgt volledige controle over toegang, machtigingen, herinneringen, meldingen en nog veel meer. Meer informatie over Intellect QMS

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Oplossing voor documentbeheer die het vastleggen, ophalen en verspreiden van bedrijfsinformatie vereenvoudigt.
Van verhoogde productiviteit en effectieve samenwerking tot bedrijfscontinuïteit en naleving van de regelgeving, bespaar zowel tijd als geld en draag bij aan de algehele groei en het succes van je bedrijf met documentbeheer van GlobalSearch. Neem vandaag nog de juiste beslissing over het beheer van je informatie. Meer informatie over Square 9

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)
Krachtige en gebruiksvriendelijke risicobeheersoftware met dashboardstatistieken en grafieken, webportal, dreigingsbeoordelingen, risico-audits, geschiedenis van risicogegevens, workflowgoedkeuringen, meldingen, waarschuwingen, reactie op dreigingen, risicobeoordelingen en documenten. Integratie van rapportage met financiële software. Biedt ondersteunende modules om gebeurtenissen, incidenten, contracten, verzekeringen, claims, projecten en middelen bij te houden. Werkt in alle sectoren en wordt aangeboden in volledig gehoste of zelfgehoste versies met professionele ondersteuning en training. Meer informatie over A1 Tracker

Functies

  • Voltooiing bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Specialiteitencontracten
  • Overheidscontracten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Inkoopzijde (leveranciers)

Kopersgids voor Contract management software

Contract management software stelt organisaties van alle soorten en maten in staat om contracten op te stellen, op te slaan en te beheren gedurende hun hele levenscyclus. Deze systemen helpen gebruikers bij het opstellen van contracten, het definiëren van voorwaarden en het bijhouden van kritieke mijlpalen. Een goed georganiseerd contract management platform stelt bedrijven in staat om hun relaties met leveranciers, werknemers en klanten efficiënt te beheren naarmate hun bedrijf groeit.

De voordelen van contract management software

  • Verbeterde productiviteit: het opstellen van contracten is een vervelende, tijdrovende taak die bij elke stap redactie en juridisch toezicht vereist. De meeste bedrijven hebben geen tijd te verliezen, en contract management software kan de efficiëntie van het opstellen van contracten verbeteren door middel van vooraf opgestelde contractsjablonen die met minimale aanpassingen kunnen worden gebruikt om aan de behoeften van het bedrijf te voldoen. Dit bespaart tijd en moeite en stelt bedrijven in staat om in minder tijd over te gaan tot het delen en ondertekenen.
  • Georganiseerde opslag: bedrijven moeten veel contracten opslaan, beheren en ophalen, wat een operationele nachtmerrie kan zijn als de papieren kopieën worden opgeslagen en doorzocht. Contract management software verlicht deze last door contracten op te slaan in een digitale, georganiseerde opslagplaats. Gebruikers kunnen met een paar toetsaanslagen en -klikken het hele archief doorzoeken en zelfs filteren op naam, datum, partij, regio, transactiewaarde en meer.
  • Beperken van risico's: volgens Gartner worden 60 tot 80% van de B2B-deals nu via contracten beheerd. Dit betekent dat contractbreuk of het missen van deadlines niet alleen leidt tot omzetverlies, maar ook het imago van een merk schaadt. Ander onderzoek suggereert dat ineffectief contract management kan leiden tot een verlies van maximaal 9,2% van de jaarlijkse omzet, een aanzienlijk verlies ongeacht de omvang van het bedrijf. Een goed geïmplementeerd contract management systeem helpt alle belanghebbenden om te voldoen aan alle overeengekomen voorwaarden en om de belangrijkste contractmijlpalen/deadlines bij te houden. Deze systemen kunnen ook onvoorziene risico's beperken door belanghebbenden te waarschuwen om contracten te verlengen vóór een vervaldatum en om onderbreking van de dienstverlening te voorkomen.

Algemene functies van contract management software

  • Opstellen van contracten: het vaststellen van de algemene voorwaarden van een contract.
  • Documentbeheer: het beheren van contracten en gerelateerde documenten in een goed gecategoriseerde volgorde.
  • Beheer van de werkstroom: het instellen, toewijzen, uitvoeren en op volgorde controleren van de bedrijfsactiviteiten.
  • Beheer van de levenscyclus van contracten: het beheren van alle workflows die betrokken zijn bij de levenscyclus van een contract, van het opstellen tot aan de onderhandeling en de ondertekening tot aan de afloop of verlenging ervan.
  • Voltooiing: het bijhouden van alle contractmijlpalen en het controleren of alle voorwaarden volgens het contract zijn geïmplementeerd/voltooid.
  • Zoeken in volledige tekst: het zoeken naar contracten en gerelateerde documenten (en de inhoud daarvan) met behulp van een tekststring.

Overwegingen bij de aankoop van contract management software

  • Beveiliging van contractgegevens: contracten zijn kritieke activa van elk bedrijf, wat betekent dat hun veiligheid en beveiliging van het grootste belang is voor de organisatie. De meeste contract management software op de markt is cloudgebaseerd, wat betekent dat het essentieel is om de databeveiligingsstandaarden van elke oplossing die op de shortlist staan te evalueren, evenals de beveiligingsstandaarden van de softwareleverancier. Evalueer of de software voldoet aan de relevante sectorspecifieke normen en bepaal of de leverancier zijn clouddiensten in stand houdt met adequate backup- en recovery-diensten.
  • Full-text zoekmogelijkheden, en rapporteringsniveaus: geavanceerde oplossingen voor contract management moeten niet alleen kunnen zoeken naar contracten en gerelateerde documenten, maar ook naar content binnen deze documenten door middel van full text-gebaseerde zoekopdrachten. Zoek naar een oplossing die contractuele gegevens kan analyseren en relevante inzichten kan presenteren via een analytics dashboard dat niet alleen de belangrijkste contractuele voorwaarden weergeeft, maar ook deadlines en missiekritische mijlpalen bijhoudt. In het ideale geval moet het systeem de gebruikers op de hoogte kunnen brengen als het afwijkingen in de uitvoering van een contract vaststelt.
  • Kunstmatige intelligentie en machine learning zullen de contracten verbeteren: verkopers van contract management software zijn begonnen met het toevoegen van AI en machine learning capaciteiten aan hun oplossingen. AI kan de algemene voorwaarden in een concept analyseren en met slimmere clausules en zinnen komen om sterkere contracten te creëren. AI kan ook helpen bij het verbeteren van de doorzoekbaarheid van contracten en contractuele gegevens wanneer er duizenden contracten moeten worden doorzocht.
  • Contracten worden complexer dan ooit tevoren: bedrijven breiden zich uit naar nieuwe gebieden, breken tientallen jaren oude tradities van zakendoen en nemen extra stappen om deals te sluiten. Hierdoor is de vraag naar meer gepersonaliseerde contracten, met diverse contractmodellen en licentiemogelijkheden, toegenomen. De verwachting is dat deze trend om verder te gaan dan de traditionele "one-size-fits-all" contractmodellen zich zal voortzetten.