België Lokale producten weergeven
367 resultaten
NinjaOne is een krachtig, intuïtief systeem voor beheer en bewaking op afstand met robuuste ITAM-functionaliteit die is gebouwd voor MSP's en IT-leiders die bekend staan om uitstekende klantenondersteuning. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne biedt intuïtieve, cloudgebaseerde software voor controle en beheer op afstand die speciaal is ontworpen voor MSP's. NinjaOne biedt robuuste functionaliteit voor het beheer van IT-middelen met een uitzonderlijke gebruikerservaring, uitstekende klantenondersteuning en alle tools die je nodig hebt om de apparaten van je klanten te beheren. Profiteer van geautomatiseerde software-inventarisatie op verschillende apparaten en diepgaande hardwaregegevens, waaronder schijf- en volumegebruik, processors, geheugen, gebruikerslogboeken, netwerkcontrole en apparaatgebruik. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Software voor pc-audit en netwerkinventaris voor kantoor- en grootschalige bedrijfsnetwerken. Meer informatie over Total Network Inventory
Total Network Inventory biedt software voor pc-audit en netwerkinventaris voor kantoor- en grootschalige bedrijfsnetwerken. Total Network Inventory onderzoekt alle computers en notebooks in een netwerk en rapporteert terug met volledige informatie over het besturingssysteem, servicepacks, hotfixes, hardware, software, lopende processen e.d. op externe apparaten. Meer informatie over Total Network Inventory

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Wij bieden oplossingen voor Mac, iPad, iPhone en Apple TV voor elk bedrijf, overheidsinstelling of school, op elke schaal. Meer informatie over Jamf Pro
Jamf biedt een beheeroplossing voor Apple apparaten die geavanceerde functionaliteit, configuratiemogelijkheden en compatibiliteit biedt. Met onze MDM producten Jamf Pro en Jamf Now kunt u elk gewenst aantal Apple apparaten efficiënt beheren. Uw eindgebruikers zullen genieten van een geconfigureerd apparaat, een gepersonaliseerde gebruikerservaring en u wordt niet langer gebombardeerd met IT-tickets. Een echte win-win situatie! Meer informatie over Jamf Pro

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Softeligent is het alles-in-één automatiseringsplatform voor het beheer van financiële activiteiten, bedrijfsmiddelen en diensten binnen IT en telecommunicatie. Meer informatie over Softeligent
Softeligent is een SaaS-oplossing met één platform voor intern beheer en analyses over het gehele spectrum van de IT-servicecatalogus. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, IT financieel beheer (ITFM), ondersteuning voor kostentoewijzing en interne terugboekingsprocessen voor facturering, beheer van de telecommunicatie-uitgaven (TEM) en beheer van bedrijfsmiddelen en inventaris voor hardware. Meer informatie over Softeligent

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Addigy biedt een toonaangevend cloudgebaseerd IT-managementplatform, specifiek voor het beheer van je Apple-ecosysteem. Meer informatie over Addigy
Addigy biedt een toonaangevend cloudgebaseerd IT-managementplatform, specifiek voor het beheer van je Apple-ecosysteem, inclusief alle Macs en iOS-apparaten. Het uiterst intuïtieve platform stelt Apple IT-beheerders in staat om realtime service aan hun gebruikers te leveren, ongeacht de geografische locatie, terwijl tegelijkertijd een robuust administratief raamwerk op schaal wordt geboden. Meer informatie over Addigy

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Beheer moeiteloos al je Asset Management-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Bekijk, beveilig en beheer je middelen op één plek met SysAid IT Asset Management (ITAM) en vereenvoudig je asset-tracering en inventaris. Onderneem actie en beheer op efficiënte wijze je IT-omgeving met behulp van een oplossing die volledig is geïntegreerd met de helpdesk van SysAid. Verkrijg de juiste gegevens waar je ze nodig hebt, wanneer je ze nodig hebt, met een oplossing die automatisch relevante informatie weergeeft in je tickets. Meer informatie over SysAid

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor beheerde IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's, IT-consultants, VAR's (Value Added Reseller) en IT-afdeling en. Atera omvat: bewaking en beheer op afstand, netwerkdetectie, toegang op afstand, ticketingsysteem, PSA, rapporten, facturering en nog veel meer. Dankzij het disruptieve tariefmodel van Atera betalen gebruikers vaste maandelijkse kosten, inclusief een onbeperkt aantal apparaten en eindpunten, met vaste, transparante en voorspelbare prijzen. Probeer het 30 dagen helemaal gratis. Meer informatie over Atera

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Compileer gegevens, controleer en beheer werkstations, servers, printers, routers en mobiele apparaten. Groepeer op besturingssysteem, toepassing of locatie. Meer informatie over ConnectWise Automate
Met het platform voor bewaking en beheer op afstand (RMM) van ConnectWise Automate (voorheen LabTech), kun je de IT-middelen van je klanten op afstand vinden, repareren en onderhouden via één interface, en ook redundante taken automatiseren en kwesties proactief oplossen voordat ze grote problemen worden. Probeer het zelf maar uit en begin je gratis proefperiode! Meer informatie over ConnectWise Automate

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Een totaaloplossing voor het beheer van iOS, Mac, Android, Apple TV's, en Windows-apparaten en -laptops. Meer informatie over Hexnode UEM
Hexnode MDM is een bekroonde oplossing voor unified endpoint management (UEM) waarmee bedrijven op een veilige manier zowel BYOD en apparaten die het eigendom zijn van het bedrijf vanaf één enkele console kunnen beheren. Het ondersteunt iOS, Android, Windows, Macs en Apple TV's, met zowel cloudgebaseerde als lokale hostingopties. Hexnode MDM heeft een uitgebreide reeks functies, zoals het beheer van apps, beveiligingsbeheer, onkostenbeheer en containerisatie, en het past zich aan op de meest complexe bedrijfsomgevingen. Meer informatie over Hexnode UEM

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing. Meer informatie over HaloITSM

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Gartner identificeerde Nlyte als hoeksteentechnologie voor de evoluerende HDIM-ruimte (Hybrid Digital Infrastructure Management). Meer informatie over Nlyte DCIM
Nlyte verzorgt het volledige beheer van de hybride digitale infrastructuur. Nlyte automatiseert het voorraadproces voor nauwkeurige verantwoording van wat je hebt en waar het zich bevindt - helpt activa, infrastructuur en gegevensstroom te beveiligen door veranderingen te bewaken en te waarschuwen voor implementatie- en toegangsuitzonderingen - helpt activa te behouden door te controleren op circulatie en efficiënt gebruik. Nlyte-software biedt kostenbeheer, efficiënt gebruik van hulpbronnen, optimalisatie van de werkstroom en vermindert het risico op verstoringen. Meer informatie over Nlyte DCIM

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
SaaS-platform voor ondernemingstransformatie waarmee organisaties transformatieresultaten kunnen realiseren en digitale doelen kunnen bereiken. Meer informatie over iServer Suite
iServer365 is een SaaS-platform van de volgende generatie voor enterprise-architectuur met uitgebreide dashboard- en rapportagecapaciteiten, krachtige besluitondersteuning en analysetools, uitgebreide ondersteuning voor het framework en een groot aantal modules om je zo snel mogelijk aan de slag te helpen. iServer365 maakt ook gebruik van je bestaande investeringen in vertrouwde Microsoft-technologieën, waaronder Visio, PowerBI, SharePoint en Teams, en biedt een gebruiksvriendelijke omgeving voor het plannen en uitvoeren van strategische veranderingen. Meer informatie over iServer Suite

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Garandeer softwarenaleving, verlaag hardware-uitvaltijd en wees altijd voorbereid op een audit met een eenvoudige IT-oplossing voor activabeheer. Meer informatie over AssetSonar
Garandeer software-compliance, verlaag hardware-uitvaltijd en wees altijd voorbereid op een audit met een geavanceerde IT-oplossing voor activabeheer. Neem volledige controle over je IT-middelen door gebruik te maken van de levenscyclusbewaking van activa, het volgen van licenties voor zowel geïnstalleerde als cloudsoftware, gedetailleerde hardware- en software-inzichten, audits, een mobiele app en integraties met servicedesks zoals Zendesk en Jira. De eenvoudig te gebruiken software zorgt ervoor dat je altijd onmiddellijk herstelt van eventuele IT-problemen. Probeer het gratis uit! Meer informatie over AssetSonar

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Vizor Assets beheert de volledige levenscyclus van IT-bedrijfsmiddelen en combineert netwerkdetectie- en voorraadgegevens met aankoop- en garantiedetails. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor Assets beheert de volledige levenscyclus van IT-bedrijfsmiddelen met een centrale opslagplaats die netwerkdetectie- en voorraadgegevens combineert met aankoop-, garantie- en onderhoudsdetails. Toewijzing van bedrijfsmiddelen aan werknemers en locaties is vereenvoudigd, zodat je altijd precies weet wie wat heeft. Optionele Helpdesk is ook beschikbaar indien nodig. Gratis online demo en downloadbare proefversie beschikbaar. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Eén modern systeem voor loonadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden, HR en IT
Rippling is de eerste manier voor bedrijven om hun hele HR en IT te beheren, van salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden tot werknemerscomputers en apps, allemaal in één, modern systeem. In slechts 90 seconden kan een bedrijf de loonlijst, ziektekostenverzekering, werkcomputer en apps van derden (zoals Gmail, Microsoft Office en Slack) instellen (of uitschakelen). Meer informatie over Rippling

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Platform voor het volgen van IT-middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Beoordeeld als uitstekend door PC Magazine! Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform voor het volgen van IT-middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Dit platform maakt het eenvoudig om je IT-middelen te volgen, te beheren en te ondersteunen. De software is geconfigureerd voor de manier waarop jij werkt, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Kenmerken: In- en uitchecken, streepjescode scannen, bovenliggend/onderliggend, robuuste rapportage, ondersteuning voor ticketworkflow, volledig levenscyclusbeheer, afschrijving, API, op rollen gebaseerde beveiliging en nog veel meer. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo. Beoordeeld als uitstekend door PC Magazine! Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte beheersoftware voor IT-activa voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De software van UpKeep voor het beheer van IT-middelen is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Het beheer van IT-middelen is nog nooit zo belangrijk geweest als in de huidige externe omgeving. Integreert naadloos met Zendesk, Jira etc.
Beheer de volledige levenscyclus van IT-middelen voor je externe personeel met gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde software voor het beheer van IT-middelen. Verminder de uitvaltijd, waarborg naleving van softwarelicenties en versnel het oplossen van problemen door alle hardware te volgen, inclusief Windows-/Mac-apparaten en -software. Behoud volledig inzicht in je IT-landschap met volledig bedrijfsmiddelenbeheer, inkooporders, onderhoud, gebruiksoptimalisatie. Integreert naadloos met Zendesk, Jira helpdesks, evenals SCCM, JAMF en vele andere. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Samanage is de ITSM-oplossing die begrijpt wat er nodig is om je middelen zowel binnen als buiten IT succesvol te beheren in je hele organisatie.
Samanage is de oplossing voor het beheer van IT-middelen en IT-service die de meeste recensies en de hoogste beoordelingen heeft. Deze software draait niet alleen om het produceren van statistieken, gegevens en rapporten (ook al levert het die allemaal!). Het draait om het vereenvoudigen van complexe taken en het automatiseren van elementaire taken. Volg moeiteloos je hardware, software, contracten, inkooporders, licenties en garanties allemaal op één plek. Bespaar kostbare tijd en maak het jezelf mogelijk om snellere en slimmere diensten te leveren, zodat je een eind kunt maken aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Beheer je bedrijfsmiddelen met gemak van aankoop tot buitengebruikstelling.
Beheer de inventaris van je bedrijfsmiddelen binnen en buiten IT in je organisatie, zoals contracten, hardware, software, en volg gegevens over bedrijfsmiddelen gedurende de hele levenscyclus met het bedrijfsmiddelenbeheer van Freshservice. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken. Meer informatie over Central

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Uitgebreid systeem voor het beheer van verspreide IT-middelen. Integreert met financiële Oracle- en CRM IT-helpdesksystemen.
Uitgebreid systeem voor het beheer van verspreide IT-middelen. Integreert met financiële Oracle- en CRM IT-helpdesksystemen. Meer informatie over Oracle PeopleSoft

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Geeft jou de controle over je behoeften voor het volgen van activa. Het volgen van vaste activa, IT-bedrijfsmiddelen, tools en meer.
Het systeem van AssetCloud voor het beheer van bedrijfsmiddelen maakt het gemakkelijk om je waardevolle bedrijfsmiddelen te beheren. Voer snel audits uit en weet altijd wat je hebt en wie het heeft. De informatie die je nodig hebt is binnen handbereik dankzij de ondersteuning voor smartphone (iOS en Android) en tablet. Voor degenen die behoefte hebben aan een totaaloplossing biedt Wasp streepjescodescanners en printers die 100% compatibel zijn met AssetCloud. Meer informatie over AssetCloud

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Het platform biedt een gepatenteerde totaaloplossing voor het volgen van IT-activa en -inventaris die de kracht van smartphones, QR-codes en cloudsoftware gebruikt.
GoCodes biedt een totaaloplossing voor het beheer van IT-activa met alles wat IT-teams nodig hebben om hun apparatuur onderweg veilig met GPS te volgen en te beheren. De oplossing omvat krachtige en veilige cloudgebaseerde software, mobiele scanner-apps en gepatenteerde QR-codelabels. Zodat je snel aan de slag kunt gaan. Scan het gepatenteerde QR-codelabel om buitendienstaanvragen aan te maken, activagegevens bij te werken en apparatuur toe te wijzen aan gebruikers. Meer informatie over GoCodes

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten.
PagerDuty is een agile oplossing voor incidentbeheer die kan worden geïntegreerd met ITOps en DevOps monitoringstacks om de operationele betrouwbaarheid en flexibiliteit te verbeteren. Van het verrijken en aggregeren van gebeurtenissen tot het correleren ervan tot bruikbare waarschuwingen, PagerDuty stroomlijnt de levenscyclus van incidentbeheer door ruis en resolutietijden te verminderen. PagerDuty biedt honderden native integraties met operationele tools, evenals geautomatiseerde planning, geavanceerde rapportage en gegarandeerde betrouwbaarheid. Meer informatie over PagerDuty

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Lever betere dienstverlening en verbeter de efficiëntie van je team - beheer en automatiseer je hele IT met Kaseya VSA. Meld je nu aan voor een gratis demo.
Interne IT-afdelingen en MSP's gebruiken Kaseya VSA voor het ontdekken, inventariseren en beheren van apparaten binnen en buiten het netwerk. Inclusief SNMP en agentloze apparaten. Krijg volledig inzicht in activagegevens over hardware en software. Krachtige automatisering stelt je in staat om veelgebruikte IT-processen zoals patchbeheer te automatiseren. Krijg realtime inzicht in de patchstatus van de apparaten in je IT-omgeving. Meer informatie over Kaseya VSA

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
JumpCloud Directory-as-a-Service beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken.
JumpCloud Directory-as-a-Service biedt een vernieuwde vormgeving voor Active Directory en LDAP. JumpCloud beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken. JumpCloud beheert gebruikers en hun systemen, of het nu gaat om Mac, Linux of Windows, en biedt toegang tot lokale en cloudresources zoals Office 365, G Suite, AWS, Salesforce en Jira. Dezelfde login verbindt gebruikers met netwerken en gedeelde bestanden via RADIUS en Samba, respectievelijk, en beveiligt de WiFi van organisaties. Meer informatie over JumpCloud Directory Platform

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Het Pulseway-platform voor het bijhouden en beheren van bedrijfsmiddelen is een zeer geavanceerd en flexibel systeem voor het beheren van je IT-middelen.
Het Pulseway-platform voor het bijhouden en beheren van bedrijfsmiddelen is een zeer geavanceerd en flexibel systeem voor het beheren en bewaken van je bedrijfsmiddelen. Met ingebouwde krachtige automatisering, netwerkdetectie, bediening op afstand en rapportage kun je je IT-middelen altijd onder controle houden. Meer informatie over Pulseway

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Verlaag het uitgavenpakket voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico met Cherwell Asset Management.
Cherwell Asset Management is ontworpen voor organisaties die flink willen besparen op hun uitgaven voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico. Door alle gegevens met betrekking tot hardware- en software-inventaris, toepassingsgebruik, licentierechten en IT-aankopen te integreren, kun je IT-investeringen van aankoop tot einde naadloos volgen en beheren, en kun je Excel-spreadsheets achterwege laten. Meer informatie over Cherwell Service Management

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Optimaliseer je IT-activabeheerproces en minimaliseer beveiligingsrisico's.
Netwrix Auditor vormt een aanvulling op IT-inventaris en beheertools door controle te geven over hardware, software en andere kritieke activa in je IT-omgeving, zodat je je kunt houden aan de best practices van ITAM. Vereenvoudig de reguliere Windows Server-inventaris, maak betere controle mogelijk over de software die op je servers is geïnstalleerd, spoor opgeslagen bestanden met gevoelige gegevens op en bewaak de risico's voor je meest kritieke activa. Meer informatie over Netwrix Auditor

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Een oplossing voor het beheer van de datacenterinfrastructuur die je in realtime breed en diepgaand inzicht biedt in je activiteiten en energiebeheer.
DCIM van Sunbird is een van de weinige oplossingen op de markt die zich exclusief richt op twee van de grootste en duurste uitdagingen waarmee exploitanten van datacenters worden geconfronteerd: monitoring en operationele activiteiten. In tegenstelling tot andere DCIM-providers, die overdreven complexe, opgeblazen en dure software aanbieden, is de oplossing van Sunbird eenvoudig te implementeren en gebruiken. Het biedt de mogelijkheid om middelen, verandering en capaciteit beter te beheren; en maakt ook stroombewaking, omgevingsbewaking en energiebeheer mogelijk. Meer informatie over Sunbird DCIM

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Dit wordt gedaan door cloudgebaseerde servicebeheersoftware te leveren die snel te implementeren en eenvoudig te configureren is. Het zorgt ervoor dat je investering is beschermd. ServiceNow is de enige cloudprovider die een ITSM-pad biedt om je services uit te breiden zonder de vervangingslast. Meer informatie over ServiceNow

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Volg en onderhoud moeiteloos de hardware- en softwaremiddelen in je bedrijf met de software voor het beheer van IT-middelen van Zoho Creator.
Volg je machine, hardware en software in één keer met deze software voor het beheer van IT-middelen. Hou bij aan wie de activa worden uitgeleend, waar ze zich bevinden en voor hoelang ze worden bewaard, met live updates. Krijg een overzicht van hoeveel van elk besturingssysteem, software en hardware is geïnstalleerd. Met de workflowontwerper op basis van slepen en neerzetten van Zoho Creator kun je nieuwe functies toevoegen of bestaande workflows aanpassen, zelfs nadat je je apps hebt gestart. Pas deze app aan voor het web, Android, iPhone en iPad. Probeer het gratis. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Meer informatie over TeamDynamix

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
België Lokaal product
Neem de volledige controle over je IT-middelen met de gebruiksvriendelijke, innovatieve software van CHEQROOM voor het beheer van IT-middelen.
De intuïtieve software voor IT-middelenbeheer van CHEQROOM helpt je bij het ordenen en plannen van je IT-middelen. Toegang tot elke afzonderlijke bezitting, altijd en overal. Houd bij wie je apparatuur gebruikt, wanneer die moet worden ingeleverd en wanneer het moet worden onderhouden of gerepareerd. Alles op één plaats. Houd alle informatie over je IT-middelen binnen handbereik: voeg moeiteloos foto's, facturen of alles wat je nodig hebt toe. Meer informatie over Cheqroom

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
SmartDeploy's unieke gelaagde aanpak maakt single-image management van Windows en applicaties mogelijk.
SmartDeploy is een toonaangevende leverancier van moderne oplossingen voor eindpuntbeheer. Dankzij een flexibele gelaagde architectuur is het voor IT mogelijk om 50-50.000 eindpunten te ondersteunen via centraal single-image management. De bekroonde technologie van SmartDeploys combineert het beste van progressieve oplossingen zoals SCCM, gecentraliseerde oplossingen zoals VDI en legacy imaging-oplossingen zoals Ghost, zonder de veelvoorkomende nadelen. Meer dan 3000 organisaties vertrouwen op SmartDeploy voor het implementeren en beheren van hun apparaten voor eindgebruikers. Meer informatie over SmartDeploy

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Radicaal herontworpen om een nieuwe norm te stellen voor IT-servicebeheer op locatie of in de cloud.
BMC Helix IT-servicebeheer zorgt voor een revolutie in het servicebeheer voor ondernemingen. Helix ITSM wordt op locatie of in de cloud geleverd en is een configureerbaar en uitbreidbaar platform dat radicaal is herontworpen om te voldoen aan de behoeften van elke transformatieve IT-organisatie. Helix IT-servicebeheer is eenvoudiger en sneller in gebruik en zit boordevol met de nieuwste innovaties op het gebied van servicebeheer. Het biedt zeer compleet en capabel IT-servicebeheer voor je onderneming. Meer informatie over BMC Helix ITSM

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer. Meer informatie over Web Help Desk

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning. Meer informatie over BOSSDesk

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's.
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's. Meer informatie over PDQ Deploy

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack. Meer informatie over IT Glue

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor IT-middelen en inventaris in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis.
Sortly Pro is een supereenvoudig traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen om VISUEEL je IT-middelen en al hun details te volgen, inclusief locatie, prijs, conditie, uitleengegevens enz. voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je items te volgen. Probeer het 14 dagen lang gratis. Kenmerken: - Geef team of klanten toegang (beperkte/alleen-lezen machtigingen) - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codes - Scanner voor in-/uitchecken (ingebouwd) - Volg aangepaste velden - Toegang via internet, tablet of telefoon Meer informatie over Sortly

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer
Je alles-in-één hulpmiddel om supporttickets te creëren, te beoordelen en te volgen om een betere klantenservice te bieden en georganiseerd te blijven.
Mojo Helpdesk is de zeer eenvoudige helpdesktoepassing voor klantenservice, IT-verzoeken, onderhoudsaanvragen en meer. Hier zijn 5 redenen om vandaag nog aan de slag te gaan met Mojo Helpdesk. 1) Beleef het comfort van het volgen van een ticket rechtstreeks vanuit je inbox. 2) Ingebouwde rapporten om klanttevredenheid, responstijd en meer te meten en te verbeteren. 3) Houd opslagbehoeften beperkt tot een minimum, en sla tickethistorie op in de cloud. 4) Self-servicetool garandeert 50% minder helpdesktickets. 5) Gratis proefversie van 30 dagen voor alle abonnementen! Meer informatie over Mojo Helpdesk

Functies

  • Auditbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Leveranciersbeheer

Kopersgids voor IT-asset management software

Wat is IT-asset management software?

IT-asset management software vereenvoudigt bedrijfsbreed inventaris- en levenscyclusmanagement van software- en hardware-assets. IT-asset management (ITAM) software helpt bedrijven met onderhoudsgeschiedenis, gebruikersrechten, voorspelling van aankoopbudgetten en naleving van softwarelicenties.

De voordelen van ITAM-software

  • Maximaliseren van de waarde van IT-assets: ITAM-software helpt de waarde van de IT-assets van het bedrijf te meten en te bewaken. Door een nauwkeurige waardering van IT-assets kunnen betere investeringsbeslissingen worden genomen. Aan de andere kant hoeft er niet meer te worden betaald voor software- en hardwarelicenties met een lager rendement op de investering.
  • Verbeteren van serviceniveaus: effectief gebruik van ITAM-software stelt beheerders in staat om tijd te besparen op handmatige overheadkosten en zich te richten op belangrijke serviceverzoeken. Met realtime voorspellende analyserapporten kunnen IT-teams proactief automatiseringstools creëren om kwetsbaarheden te verwijderen, risico's te minimaliseren en serviceverzoeken te verminderen.
  • Beschermen van assets en ondersteunen van naleving: met de populariteit van digitale werkplekinitiatieven zoals het meenemen van je eigen apparaat (Bring Your Own Device, BYOD) wordt het steeds moeilijker om ongeautoriseerde apparaten te traceren en misbruik van bedrijfsmiddelen te verminderen. ITAM-software kan ongeautoriseerde tools of toepassingen detecteren en IT-managers waarschuwen om corrigerende maatregelen te nemen en de bijbehorende risico's te verminderen.

Algemene functies van ITAM-software

  • Asset tracking: het bewaken, controleren en beheren van documentatie voor alle IT-assets. Geavanceerde oplossingen omvatten realtime asset monitoring en diagnostische tools om nieuwe apparaten te traceren.
  • Voorraadbeheer: het creëren van een gecentraliseerde opslagplaats om alle belangrijke IT-assetgegevens te monitoren en op te slaan. Ook de volledige levenscyclus van IT-assets wordt bijgehouden.
  • Auditbeheer: het onderzoeken van IT-assets om de risico's te evalueren en het genereren van rapporten en statistieken om eventuele problemen te identificeren.
  • Compliance tracking: het volgen van de verlengings- en vervaldata van alle licenties en op de hoogte brengen van IT-managers van alle wijzigingen in de regelgeving.
  • Leveranciersbeheer: het koppelen van inkoopfacturen en beheren van leveranciers vanuit een gecentraliseerd platform om redundantie te verminderen en de activiteiten te stroomlijnen.

Overwegingen bij de aankoop van ITAM-software

  • Mobiele capaciteiten: in het huidige digitale tijdperk zijn werknemers veelal mobiel en werken ze vaak op afgelegen locaties. Bedrijven verwachten van hun IT-teams dat ze snel reageren op serviceverzoeken en de downtime tot een minimum beperken. Daarom is het essentieel dat IT-teams responsief zijn terwijl ze op afstand werken. Als medewerkers veel reizen, ga dan op zoek naar ITAM-software die compatibel is met mobiele browsers of iOS- en Android-toepassingen biedt.
  • Totale eigendomskosten: het vinden van de juiste ITAM-oplossing binnen het budget kan een ontmoedigende taak zijn. ITAM-softwareoplossingen bieden gevarieerde prijsmodellen die een directe vergelijking lastig kunnen maken. Gebruikelijke prijsmodellen voor ITAM-oplossingen zijn gedifferentieerde prijzen, pay-per-user en pay-per-node. Kopers dienen de totale kosten van een oplossing te berekenen voordat ze een aankoopbeslissing nemen, inclusief de kosten voor functies, licentiekosten, integratiekosten, aantal gebruikers en ondersteuning.
  • Adoptie van kunstmatige intelligentie (AI): Gartner voorspelt dat in de komende jaren alle softwaretoepassingen voorzien zullen zijn van een vorm van kunstmatige intelligentie. AI-backed tools, zoals chatbots, zullen serviceverzoeken en andere alledaagse taken afhandelen. AI-tools helpen ook de werklast van IT-beheerders te verminderen door incidententickets aan te maken en gebruikers te begeleiden naar relevante kennismanagementbronnen om hun problemen op te lossen.
  • ITAM-strategieën zullen fysieke apparaten bevatten: de adoptie van het internet of things onder kleine en middelgrote bedrijven neemt in hoog tempo toe. Naarmate er meer slimme assets aan IT-netwerken worden toegevoegd, moeten bedrijven deze gaan zien als een belangrijk onderdeel van hun IT-infrastructuur.