224 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Eenvoudige, aanpasbare inkoopprocessen voor je organisatie. Meer informatie over Tipalti Approve
Approve.com is een moderne oplossing voor inkoopbeheer die teams in financiën en inkoop helpt bij het stroomlijnen van inkoopactiviteiten en het krijgen van controle over de uitgaven. Approve.com biedt vereenvoudigde aankoopverzoeken, geautomatiseerde goedkeuringsroutering, leveranciersinformatiebeheer en gegevensgestuurde inzichten. Meer informatie over Tipalti Approve
Approve.com is een moderne oplossing voor inkoopbeheer die teams in financiën en inkoop helpt bij het stroomlijnen van inkoopactiviteiten en het krijgen van controle over de uitgaven. Approve.com...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvragen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvra...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Meer dan 360 beoordelingen van 4,7/5. Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Uitstekend beoordeelde inkoopsoftware. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en bevat uitstekende QuickBooks Online-integratie. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
België Lokaal product
Adfinity is een alles-in-één boekhoudpakket met een grote verscheidenheid aan geavanceerde functies voor het optimaal financieel beheer van jouw organisatie. Meer informatie over Adfinity
Adfinity is de meest toonaangevende boekhoudsoftware voor finance managers die hun job en hun team naar een hoger niveau willen tillen. Het biedt toegevoegde waarde op het vlak van rapportering, automatisering, digitalisering van workflows en papierloos werken. Met een grote verscheidenheid aan geavanceerde functies voor financieel beheer is Adfinity bij uitstek geschikt voor ambitieuze en moderne middelgrote KMO's en hoger. Naast de geprezen gebruiksvriendelijkheid, kun je genieten van eersteklas meertalige ondersteuning. Meer informatie over Adfinity
Adfinity is de meest toonaangevende boekhoudsoftware voor finance managers die hun job en hun team naar een hoger niveau willen tillen. Het biedt toegevoegde waarde op het vlak van rapportering,...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Verbeter je inkoopproces door handmatig werk overbodig te maken. Gestroomlijnde goedkeuringen, budgettering, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: alles-in-één software. Meer informatie over Precoro
Het alles-in-één Precoro-platform voor inkoopbeheer helpt kleine en middelgrote bedrijven hun uitgaven onder controle te houden en te stroomlijnen. Meer informatie over Precoro
Het alles-in-één Precoro-platform voor inkoopbeheer helpt kleine en middelgrote bedrijven hun uitgaven onder controle te houden en te stroomlijnen.

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Een krachtige purchase-to-pay-oplossing voor proactief uitgavenbeheer. Meer informatie over Fraxion
Een complete cloudoplossing voor uitgavenbeheer en inkoopaanvragen voor het middensegment. Fraxion wordt vertrouwd door sectoroverkoepelende bedrijven over de hele wereld om zichtbaarheid en controle over alle bedrijfsuitgaven te bieden, en het beheert op een effectieve manier de mobiele processen van bestelling tot inkooporder met geavanceerde goedkeuringsroutering en geautomatiseerde workflows. Verbeter de controle, verantwoording en efficiëntie met Fraxion. Beschikbaar als zelfstandige oplossing of met naadloze integratie met Acumatica, Microsoft Dynamics en Sage-systemen. Meer informatie over Fraxion
Een complete cloudoplossing voor uitgavenbeheer en inkoopaanvragen voor het middensegment. Fraxion wordt vertrouwd door sectoroverkoepelende bedrijven over de hele wereld om zichtbaarheid en controle...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM voor inkoopactiviteiten. Meer informatie over Promena e-Sourcing
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij inkoopactiviteiten. Met behulp van Promena kun je de meest efficiënte verbetering leveren wat betreft kosten, productiviteit, transparantie en risicobeheer binnen de toeleveringsketen. Neem contact op met het bedrijf en breng je inkoopactiviteiten naar de cloud via het webgebaseerde e-sourcingplatform. Meer informatie over Promena e-Sourcing
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij inkoopactiviteiten. ...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Inkoop eenvoudig gemaakt met Prokuria. Verlaag je inkoopkosten zonder in te leveren op kwaliteit. Meer informatie over Prokuria
Automatiseer en vereenvoudig de uitgifte van inkooporders met Prokuria. Het hele inkoopproces - van planning tot facturering - kan online worden afgehandeld via de software van Prokuria met een dashboardinterface die zich richt op het maximaliseren van de productiviteit door gebruikers in staat te stellen zoveel mogelijk acties binnen één scherm af te handelen, waardoor ze waardevolle tijd besparen. Maak vanaf één plek offertes/RFQ's, inkoopverzoeken, biedingen, ordervoorstellen, leverancierslijsten en inkooporders - allemaal aan elkaar gekoppeld. Meer informatie over Prokuria
Automatiseer en vereenvoudig de uitgifte van inkooporders met Prokuria. Het hele inkoopproces - van planning tot facturering - kan online worden afgehandeld via de software van Prokuria met een...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Certify Purchasing is een optimale oplossing voor het proces van aanschaffen tot betalen, die het uitgavenbeheerproces vereenvoudigt met geautomatiseerde efficiëntie. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer. Ingebouwde besturingselementen sluiten naadloos aan op de wettelijke vereisten en goedkeuringsprocessen van je organisatie om naleving te stimuleren en aankopen binnen het budget en beleid te houden. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer....

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën.
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
ECi JobBOSS biedt de noodzakelijke zakelijke softwaretools die je nodig hebt om je winkel efficiënt, productief en winstgevend te houden.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die volledige zichtbaarheid en controle over een productiebedrijf biedt. Elke optie is beschikbaar als cloud- of on-premise software en biedt flexibele tariefmodellen en maandelijkse abonnementen, zodat je de juiste oplossing voor je bedrijf kunt kiezen. Nieuwe ECi JobBOSS 2018-dashboards tonen de bedrijfskritieke informatie in realtime.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Oracle NetSuite is een cloudgebaseerde bedrijfssoftwareprovider die ERP/financiën, CRM en e-commerce aan meer dan 20.000 organisaties levert.
Oracle NetSuite is een globale cloudprovider van ERP en een financieel beheersysteem, geschikt voor groeiende bedrijven die behoefte hebben aan gemakkelijke groepsconsolidatie, meertalige ondersteuning en fiscale naleving. Het oplossingspakket van Oracle NetSuite is ontworpen voor de cloud, ideaal voor moderne middelgrote bedrijven (50+ werknemers).
Oracle NetSuite is een globale cloudprovider van ERP en een financieel beheersysteem, geschikt voor groeiende bedrijven die behoefte hebben aan gemakkelijke groepsconsolidatie, meertalige ondersteunin...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren!
Gebruik Zoho Books om gedetailleerde en aangepaste inkooporders met je eigen huisstijl te creëren en te verzenden. Volg geopende inkooporders en converteer PO's naar facturen.
Gebruik Zoho Books om gedetailleerde en aangepaste inkooporders met je eigen huisstijl te creëren en te verzenden. Volg geopende inkooporders en converteer PO's naar facturen.

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie,...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM,...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Met Pipefy krijg je volledige controle over en inzicht in jouw inkoopwerkstromen.
Pipefy is software voor de inkoopwerkstroom die controle en zichtbaarheid geeft over het aankoopproces, automatisch de belangrijkste boekhoudsystemen voedt en teams helpt om probleemloos goedkeuring voor aankopen te krijgen. Bezoek de website en probeer Pipefy gratis.
Pipefy is software voor de inkoopwerkstroom die controle en zichtbaarheid geeft over het aankoopproces, automatisch de belangrijkste boekhoudsystemen voedt en teams helpt om probleemloos goedkeuring...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Platform voor laboratoriumbeheer Verbeter de productiviteit door de communicatie te stroomlijnen, bestellingen te consolideren en de voorraad bij te houden.
Quartzy is een toonaangevend productiviteitsplatform voor laboratoria. Quartzy verbetert op unieke wijze de productiviteit van biowetenschapsbedrijven met naadloze integratie van onderzoeksworkflows, bedrijfsprocessen en toeleveringsketens om wetenschappers, laboratoriummanagers en financiële teams te helpen de unieke workflow van een laboratorium te digitaliseren. Meer informatie over Quartzy vind je op de website.
Quartzy is een toonaangevend productiviteitsplatform voor laboratoria. Quartzy verbetert op unieke wijze de productiviteit van biowetenschapsbedrijven met naadloze integratie van onderzoeksworkflows,...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Profiteer van interne services, waaronder een mondiaal implementatieteam dat klaar staat om je EDI snel te implementeren, onderhouden en schalen.
De flexibele EDI- en supply chain-oplossingen van DiCentral integreren met elke sector en meer dan 100 bedrijfssystemen (ERP, WMS, boekhouding en e-commerce). Zelfs op maat gemaakte backoffice-systemen zijn geen probleem voor de experts. Profiteer van interne services, waaronder een mondiaal implementatieteam dat klaar staat om je EDI snel te implementeren, onderhouden en schalen, evenals live technische ondersteuning. Laat de EDI-integratie aan hen over zodat jij je kunt concentreren op de groei van je bedrijf. Neem contact op voor meer informatie.
De flexibele EDI- en supply chain-oplossingen van DiCentral integreren met elke sector en meer dan 100 bedrijfssystemen (ERP, WMS, boekhouding en e-commerce). Zelfs op maat gemaakte backoffice-systeme...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Software voor het beheer van bestellingen, verzenden en inventaris. Geschikt voor detailhandelaren, groothandels, dropshippers, distributeurs en fabrikanten.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce, enz. Stroomlijn je fulfillment door integratie van Orderhive met Amazon FBA en Multichannel Fulfillment. Met slechts een paar klikken kun je labels printen en binnen Orderhive pakketten van USPS, UPS, FedEx, DHL, enz. traceren. Beheer je dropshipping, bestellingen, aankopen, betalingen, tracering van zendingen, en veel meer met gemak.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce,...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen,...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag en laat dit product je helpen bij het transformeren van je inkoopproces.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren....

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld.
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je bedrijfsactiviteiten in realtime binnen je gehele bedrijf met krachtige, gebruiksvriendelijke functionaliteiten voor voorraadbeheer, inkoop, klanten, opslag, streepjescodering, totale kosten inclusief invoer, traceerbaarheid van partij- en serienummers en meer. Tevens integratie met toonaangevende e-commerceplatforms, EDI-providers en andere optimale oplossingen.
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je bedrijfsactivi...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Ecomdash is een centrale dashboard- en beheertool waarmee e-commercebedrijven hun activiteiten kunnen automatiseren, en kunnen groeien en verkopen via meerdere kanalen.
Ecomdash is een softwarebedrijf voor voorraadbeheer en orderafhandeling dat je de mogelijkheid biedt om al je online verkoopkanalen vanuit één dashboard te beheren. Coördineer verkopen en voorraadniveaus op platforms zoals eBay, Amazon, Etsy en meer met rapportage en automatische synchronisatie. De software is ideaal voor kleine tot middelgrote bedrijven en wordt geleverd met gratis 15 dagen proefversie en advies. Alle ecomdash-klanten ontvangen een gratis Pitney Bowes-account. Dat heeft een jaarlijkse waarde van $ 180.
Ecomdash is een softwarebedrijf voor voorraadbeheer en orderafhandeling dat je de mogelijkheid biedt om al je online verkoopkanalen vanuit één dashboard te beheren. Coördineer verkopen en voorraadnive...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Lightyear is de snelste crediteurenadministratie-software met toonaangevende gegevensextractie en een meerlagig goedkeuringsproces.
Lightyear is de snelste crediteurenadministratiesoftware. Teams besparen tot 80% van hun tijd door de verwerking te versnellen, de samenwerking te vergroten en waarde toe te voegen aan je crediteurenadministratie. Lightyear automatiseert de gegevensextractie van elke post, past standaard boekhoudregels toe en stuurt het document naar goedkeurders in een meerlagig goedkeuringsproces. Duizenden bedrijven zijn geholpen om over te stappen van een duur, op papier gebaseerd systeem naar een waardegedreven, geautomatiseerd en papierloos crediteurenproces.
Lightyear is de snelste crediteurenadministratiesoftware. Teams besparen tot 80% van hun tijd door de verwerking te versnellen, de samenwerking te vergroten en waarde toe te voegen aan je crediteurena...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productie.
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productieverwerking. Bekijk voorraadmeldingen, beschikbaarheid van leveranciers en doorlooptijden. Volg de niveaus, kosten, en waarde van je voorraad in de loop van de tijd. Regel selecties, serienummers en streepjescodes, retourzendingen, consignatie, dropshipping, interne overdrachten. Kies Megaventory voor succesvol beheer van je bedrijf voor slechts $ 150/mnd. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefversie of regel een telefoongesprek.
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productieverwerking. Bekijk voorraadmeldingen, beschikbaarh...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Alles-in-één cloud operationeel platform op ondernemingsniveau waarmee e-commerceverkopers hun hele bedrijf kunnen runnen.
Stel je voor dat je verzendsoftware multichannel inventariscapaciteiten heeft. Stel je voor dat je PO's worden gesynchroniseerd met je analytics. Stel je voor dat je alle softwaretools die je momenteel gebruikt om je e-commercebedrijf te runnen, kunt combineren tot één, gecentraliseerd cloudplatform, voor een fractie van de kosten. Zo ver is het al, want Skubana verandert de manier waarop e-commerce verkopers hun backend-activiteiten uitvoeren. Meld je vandaag nog aan om te ervaren hoe het aanvoelt om te verkopen wanneer je hele bedrijf is gesynchroniseerd.
Stel je voor dat je verzendsoftware multichannel inventariscapaciteiten heeft. Stel je voor dat je PO's worden gesynchroniseerd met je analytics. Stel je voor dat je alle softwaretools die je...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Sellbrite stelt merken en retailers in staat om producten moeiteloos op meerdere markten te plaatsen en te verkopen, zoals Amazon, eBay en Walmart.
Sellbrite stelt merken en retailers in staat om moeiteloos producten te plaatsen en verkopen via meerdere online verkoopkanalen en gecentraliseerde controle te krijgen over voorraad en bestellingen. Het cloudgebaseerde kanaalbeheerplatform van Sellbrite integreert met vele populaire marktplaatsen en winkelwagentjes, waaronder Amazon, eBay, Walmart, Etsy, Shopify en andere. Sellbrite heeft een eenvoudige, intuïtieve interface en biedt krachtige tools en automatisering om vermeldingen te vereenvoudigen, overselling te voorkomen en de uitvoering te optimaliseren.
Sellbrite stelt merken en retailers in staat om moeiteloos producten te plaatsen en verkopen via meerdere online verkoopkanalen en gecentraliseerde controle te krijgen over voorraad en bestellingen....

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
De online software van KashFlow Payroll bevat alles wat je nodig hebt voor een effectieve payroll in een klein bedrijf.
KashFlow Payroll bevat alles wat je nodig hebt voor een effectieve payroll in een klein bedrijf. Je kunt maandelijkse salarissen en uurlonen vanaf één plek betalen en moeiteloos formulieren voor werknemers-, belasting- en verzekeringsgegevens bijwerken. Gebruiksvriendelijke online software. - Gemakkelijke automatische inschrijving - Elke payroll is essentieel - Geautomatiseerde processen - Moeiteloos beheer van de salarisadministratie
KashFlow Payroll bevat alles wat je nodig hebt voor een effectieve payroll in een klein bedrijf. Je kunt maandelijkse salarissen en uurlonen vanaf één plek betalen en moeiteloos formulieren voor...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
ERP software for job shops, custom and mixed mode manufacturers and make to order manufacturers.
M1 is subscription cloud-based ERP software for manufacturers, enabling you to tie your business operations together in one system to centralized your data. It lets you coordinate and share data across various functions within your businessfrom sales, inventory, scheduling, production, shipping, and more. M1 helps you grow.
M1 is subscription cloud-based ERP software for manufacturers, enabling you to tie your business operations together in one system to centralized your data. It lets you coordinate and share data...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Software voor de supply chain van de gezondheidszorg die is gemaakt om een cloudgebaseerd inkoop- en voorraadbeheersysteem beschikbaar te maken voor ASC's, ziekenhuizen en centra voor langetermijnzorg. Vraag vandaag nog een gratis demo aan. De software van Hybrent is een supply chain-oplossing voor gezondheidscentra voor elektronische inkoop, goedkeuringen, ordertracking en -bevestigingen, factuurafstemming, AP- en PMS-integraties, rapportage, preferentiekaarten en meer. Bespaar tijd en geld met de gebruiksvriendelijke portal van Hybrent voor transacties met alle leveranciers.
Software voor de supply chain van de gezondheidszorg die is gemaakt om een cloudgebaseerd inkoop- en voorraadbeheersysteem beschikbaar te maken voor ASC's, ziekenhuizen en centra voor langetermijnzorg...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
SAP Fieldglass is wereldwijd marktleider op het gebied van cloudgebaseerde software voor extern talentmanagement en inkoop van diensten.
SAP Fieldglass, een jarenlange leider in extern talentbeheer en inkoop van diensten, wordt door organisaties wereldwijd gebruikt om alle soorten flexibele resources te vinden, aan te trekken en te beheren. Het cloudgebaseerde, open platform is geïmplementeerd in meer dan 165 landen, waardoor bedrijven het hele proces van het verkrijgen en beheren van tijdelijk talent kunnen automatiseren, de manier waarop werk wordt gedaan kunnen transformeren, de operationele flexibiliteit kunnen vergroten en bedrijfsresultaten in de digitale economie kunnen versnellen.
SAP Fieldglass, een jarenlange leider in extern talentbeheer en inkoop van diensten, wordt door organisaties wereldwijd gebruikt om alle soorten flexibele resources te vinden, aan te trekken en te...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Een webgebaseerd platform dat de mogelijkheid biedt om inkooporders in minder dan een minuut aan te maken, te bekijken en goed te keuren, zelfs met mobiele apps.
Dit cloudgebaseerde inkoopordersysteem is bekroonde software, waardoor de inkoopworkflow wordt vereenvoudigd en de noodzaak van meerdere e-mails en handmatige circulatie wordt weggenomen. De geavanceerde gebruikersinterface van DPO is gemakkelijk te gebruiken en 24/7 beschikbaar. Het werkt met meerdere talen en valuta's en is ook beschikbaar via mobiele apps. De klanten hebben meer dan 200 opties om hun instellingen naar behoefte aan te passen. Gemiddeld duurt het minder dan vijf minuten om een definitieve goedkeuring binnen DPO te krijgen.
Dit cloudgebaseerde inkoopordersysteem is bekroonde software, waardoor de inkoopworkflow wordt vereenvoudigd en de noodzaak van meerdere e-mails en handmatige circulatie wordt weggenomen. De...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Webgebaseerd inkooppakket dat samenwerkt met klantinventaris- en ERP-systemen, en zowel kopers als leveranciers ondersteunt.
Webgebaseerd inkooppakket dat samenwerkt met klantinventaris- en ERP-systemen, en zowel kopers als leveranciers ondersteunt.
Webgebaseerd inkooppakket dat samenwerkt met klantinventaris- en ERP-systemen, en zowel kopers als leveranciers ondersteunt.

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Als beste beoordeeld op het gebied van gebruiksgemak door 1000+ inkoopmanagers die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Bewezen resultaten met een geldteruggarantie!
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente…. GRATIS, eenvoudige en professionele software die past bij de wensen van jouw bedrijf, met de enige geldteruggarantie!
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Order products, approve purchases, pay vendors, and monitor spend—all on one platform.
As the first platform built for a business' entire purchasing process, Negotiatus provides a consistent, simple, and powerful experience from sourcing through payment across every vendor and website. Businesses receive enterprise-level control and analytics over their spend without the burden of heavy implementation and maintenance, and are on-boarded in fewer than two weeks. It is trusted by over 300 of the fastest growing name-brand companies and is headquartered in New York City.
As the first platform built for a business' entire purchasing process, Negotiatus provides a consistent, simple, and powerful experience from sourcing through payment across every vendor and website....

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Veeqo verzorgt je voorraad, bestellingen en verzending - zodat jouw merk snel groeit terwijl je jouw klanten de ervaring garandeert die ze verdienen.
Veeqo verzorgt de voorraad, bestellingen en verzending voor omnichannel detailhandelaars. Zodat je merk snel kan groeien en klanten de uitstekende ervaring kan garanderen die ze verdienen. Integreert rechtstreeks met: Magento, Shopify Plus, Shopify, WooCommerce, BigCommerce, OpenCart Amazon, eBay, Etsy, Rakuten, PriceMinister, Cdiscount, NOTHS Royal Mail, DHL, FBA, Seller Fulfilled Prime, DPD, UPS, USPS, FedEx, DPDL, DX, UK Mail, Hermes, Xero, Vend en nog veel meer.
Veeqo verzorgt de voorraad, bestellingen en verzending voor omnichannel detailhandelaars. Zodat je merk snel kan groeien en klanten de uitstekende ervaring kan garanderen die ze verdienen. Integreert...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Gebruiksvriendelijke complete software voor kleine groeiende bedrijven die zich bezighouden met productimport, export, groothandel en distributie.
Gebruiksvriendelijke complete software voor kleine groeiende bedrijven die zich bezighouden met traditionele productimport, export, groothandel en distributie. De functies stroomlijnen je hele bedrijf, van offerte, verkoop, inkoop, product, voorraad, klanten, leveranciers, tot grondstoffen, debiteuren-/crediteurenbeheer en uitgebreide rapportagefunctie. Breng je teamgenoten aan boord met gedetailleerde functies voor gebruikerstoegang. De kracht van dit platform ten opzichte van concurrenten komt voort uit gebruiksvriendelijke complete functies waardoor het eenvoudig te implementeren en leren is.
Gebruiksvriendelijke complete software voor kleine groeiende bedrijven die zich bezighouden met traditionele productimport, export, groothandel en distributie. De functies stroomlijnen je hele...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Expeni.com is een goedkoop, eenvoudig en gebruiksvriendelijk beheersysteem voor inkooporders. Ideaal voor een klein budget!
Goedkoop, eenvoudig en moeiteloos te gebruiken! Met een goedkeuringsproces met één klik vereenvoudigt Expeni.com het beheerproces voor inkooporders. Stel budgetten in. Medewerkers kunnen snel inkooporders uitgeven, facturen bijvoegen, enz. Automatische e-mailmeldingen informeren goedkeurders. Managers kunnen vanaf overal goedkeuren. Stel goedkeuring op meerdere niveaus in. Financiën kan betalingen toevoegen. Exporteer csv- of pdf-bestanden. Deel met leveranciers. Pas het inkooporderformulier aan. Beheer toegang tot de inkooporder tussen afdelingen en filiaallocaties. Beheer leveranciers en producten.
Goedkoop, eenvoudig en moeiteloos te gebruiken! Met een goedkeuringsproces met één klik vereenvoudigt Expeni.com het beheerproces voor inkooporders. Stel budgetten in. Medewerkers kunnen snel...

Functies

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer