Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Inkoopsoftware

Inkoopsoftware automatiseert de inkoopcyclus voor de inkoop van directe en indirecte goederen en diensten. Deze toepassingen bevatten belangrijke beveiligings-, nalevings- en rapportagefuncties, die een nauwkeurig en efficiënt inkooporder- en aanvraagproces mogelijk maken. Inkoopoplossingen bieden vaak geïntegreerde tools voor factuurgoedkeuring, voorraadbeheer en activabeheer, alsook klantenservice en werkorderbeheer. Zie ook: factuurprogramma's, procurement software en leveranciersmanagement software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Inkoopsoftware met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

94 resultaten

Verbeter je inkoopproces door handmatig werk overbodig te maken. Gestroomlijnde goedkeuringen, budgettering, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: alles-in-één software. Meer informatie over Precoro
Precoro is een prachtige alles-in-één inkoopsoftware die kleine en middelgrote bedrijven helpt handmatig werk te elimineren en veel tijd en geld te besparen bij hun inkoopactiviteiten. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
WTP combineert gegevens over bedrijven, grondstoffen, arbeidskosten en valuta's om binnen enkele minuten aankoopinformatie te krijgen over de kostenstructuur van een product. Meer informatie over What's The Price
What's The Price geeft aankoopprofessionals toegang tot het overzicht dat je leverancier nooit heeft willen delen: kostprijs, kostenstructuur en zelfs de marge. Dit platform zorgt voor onderhandelingen op een hoger niveau, waarbij je niet hoeft te gissen naar de juiste prijs op basis van een verkooppraatje en je kunt praten over de echte prijs gebaseerd op kostenmodellen. What's The Price combineert Big Data over bedrijven, grondstoffen, arbeidskosten en valuta's om binnen enkele minuten inzicht te krijgen in de kostprijs van een product. Meer informatie over What's The Price

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM voor inkoopactiviteiten. Meer informatie over Promena
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij inkoopactiviteiten. Met behulp van Promena kun je de meest efficiënte verbetering leveren wat betreft kosten, productiviteit, transparantie en risicobeheer binnen de toeleveringsketen. Neem contact op met het bedrijf en breng je inkoopactiviteiten naar de cloud via het webgebaseerde e-sourcingplatform. Meer informatie over Promena

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is een flexibel source-to-pay-platform waarmee je je inkoopprocessen kunt stroomlijnen. Het platform verhoogt de zichtbaarheid, controle en operationele efficiëntie van uitgaven door papier- en handmatig werk te elimineren. Kissflow Procurement Cloud maakt gebruik van zijn low-code/no-code technologie om eindeloos maatwerk te bieden, snellere time-to-value te leveren en 10x kostenvoordeel te behalen. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
Meer dan 360 beoordelingen van 4,7/5. Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Uitstekend beoordeelde inkoopsoftware. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt Steve@Clarendon Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en bevat uitstekende QuickBooks Online-integratie. Meer informatie over ProcurementExpress.com

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
"Stroomlijn de uitgaven met Rubberstamp.io: de kosteneffectieve, gebruiksvriendelijke inkoopordersoftware op maat gemaakt voor kleine teams. Probeer het vandaag nog zonder enig risico. Meer informatie over Rubberstamp.io
De kosteneffectieve oplossing voor het beheren van de uitgaven van je bedrijf die je bankrekening intact laat. Rubberstamp.io is ontworpen door de experts achter ProcurementExpress.com en is de ideale inkoopordersoftware die is afgestemd op de unieke behoeften van kleine teams. Zeg vaarwel tegen onhandige systemen en maak kennis met een eenvoudig, gebruiksvriendelijk platform. Het team van ProcurementExpress.com zag dat veel mensen een beheersysteem voor inkooporders hebben dat onnodig complex is. Ze creëerden Rubberstamp.io voor kleine teams met een beperkt budget. Meer informatie over Rubberstamp.io

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling. Inkoopaanvragen, e-goedkeuringen, ontvangstbewijzen, facturering, onkostendeclaraties Meer informatie over WebReq
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling, waaronder inkoopaanvragen, elektronische goedkeuringen, ontvangstbewijzen en leveranciersfacturering. Functies zijn onder andere een breed scala aan eenmalig in te stellen goedkeuringsregels en -methoden, geautomatiseerde e-mailing van inkooporders naar leveranciers, naadloze integratie met meerdere financiële systemen, lezen van leveranciersfacturering en automatische toewijzing. WebReq is zowel als cloudgebaseerde oplossing en als lokale oplossing beschikbaar. Op mobiele apps gebaseerde onkostendeclaraties zijn nu ook beschikbaar. Meer informatie over WebReq

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
Expeni.com is een goedkoop, eenvoudig en gebruiksvriendelijk beheersysteem voor inkooporders. Ideaal voor een klein budget! Meer informatie over Expeni
Goedkoop, eenvoudig en moeiteloos te gebruiken! Met een goedkeuringsproces met één klik vereenvoudigt Expeni.com het beheerproces voor inkooporders. Stel budgetten in. Medewerkers kunnen snel inkooporders uitgeven, facturen bijvoegen, enz. Automatische e-mailmeldingen informeren goedkeurders. Managers kunnen vanaf overal goedkeuren. Stel goedkeuring op meerdere niveaus in. Financiën kan betalingen toevoegen. Exporteer csv- of pdf-bestanden. Deel met leveranciers. Pas het inkooporderformulier aan. Beheer toegang tot de inkooporder tussen afdelingen en filiaallocaties. Beheer leveranciers en producten. Meer informatie over Expeni

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
Inkoop eenvoudig gemaakt met Prokuria. Verlaag je inkoopkosten zonder in te leveren op kwaliteit. Meer informatie over Prokuria
Automatiseer en vereenvoudig de uitgifte van inkooporders met Prokuria. Het hele inkoopproces - van planning tot facturering - kan online worden afgehandeld via de software van Prokuria met een dashboardinterface die zich richt op het maximaliseren van de productiviteit door gebruikers in staat te stellen zoveel mogelijk acties binnen één scherm af te handelen, waardoor ze waardevolle tijd besparen. Maak vanaf één plek offertes/RFQ's, inkoopverzoeken, biedingen, ordervoorstellen, leverancierslijsten en inkooporders - allemaal aan elkaar gekoppeld. Meer informatie over Prokuria

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
Flowie is het ultieme platform voor inkoop en financiën voor moderne bedrijven, waarbij P2P, O2C- en cashflowbeheer worden gecentraliseerd. Meer informatie over Flowie
Flowie is het ultieme platform voor inkoop en financiën voor moderne bedrijven. Flowie centraliseert Procure-to-Pay (P2P), Order-to-Cash (O2C) en cashflowbeheer, allemaal met een gebruikerservaring op consumentenniveau. Flowie heeft wereldwijde dekking: met het platform kun je facturen van en naar meer dan 60 landen beheren, terwijl je 100% belastingconform bent (e-facturering). Flowie synchroniseert binnen enkele minuten met alle tools van het bedrijf, zonder dat er een integrator nodig is. Meer informatie over Flowie

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
NetSuite Purchase Management maakt het plaatsen, beheren en versnellen van inkooporders eenvoudig door het aanvraag- en inkoopproces te automatiseren.
NetSuite Purchasing levert functieoverschrijdende voordelen door het proces van het plaatsen, beheren en versnellen van inkooporders te vereenvoudigen. Versnel de inkoop door handmatige goedkeuringen te elimineren. Bepaal wie moet tekenen, verzend de juiste meldingen en werk transacties automatisch bij. Optimaliseer de voorraad met tracking van inkooporders; hou bij wat er besteld is, in welke hoeveelheden en wanneer artikelen worden ontvangen. Met behulp van de toegang tot de leveranciersportal kunnen leveranciers ook hun eigen inkooporders volgen. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending. Meer informatie over ShippingEasy

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
ECi JobBOSS biedt de noodzakelijke zakelijke softwaretools die je nodig hebt om je winkel efficiënt, productief en winstgevend te houden.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die volledige zichtbaarheid en controle over een productiebedrijf biedt. Elke optie is beschikbaar als cloud- of on-premise software en biedt flexibele tariefmodellen en maandelijkse abonnementen, zodat je de juiste oplossing voor je bedrijf kunt kiezen. Nieuwe ECi JobBOSS 2018-dashboards tonen de bedrijfskritieke informatie in realtime. Meer informatie over JobBOSS²

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren!
Gebruik Zoho Books om gedetailleerde en aangepaste inkooporders met je eigen huisstijl te creëren en te verzenden. Volg geopende inkooporders en converteer PO's naar facturen. Meer informatie over Zoho Books

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks eCommerce

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen. Meer informatie over inFlow Inventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over Cin7 Core

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Compliancebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Inkooprapporten
  • Orderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken