Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Inkoopsoftware

Inkoopsoftware automatiseert de inkoopcyclus voor de inkoop van directe en indirecte goederen en diensten. Deze toepassingen bevatten belangrijke beveiligings-, nalevings- en rapportagefuncties, die een nauwkeurig en efficiënt inkooporder- en aanvraagproces mogelijk maken. Inkoopoplossingen bieden vaak geïntegreerde tools voor factuurgoedkeuring, voorraadbeheer en activabeheer, alsook klantenservice en werkorderbeheer. Zie ook: factuurprogramma's, procurement software en leveranciersmanagement software.

België Lokale producten weergeven

95 resultaten

Verbeter je inkoopproces door handmatig werk overbodig te maken. Gestroomlijnde goedkeuringen, budgettering, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: alles-in-één software. Meer informatie over Precoro
Precoro is een prachtige alles-in-één inkoopsoftware die kleine en middelgrote bedrijven helpt handmatig werk te elimineren en veel tijd en geld te besparen bij hun inkoopactiviteiten. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
NetSuite Purchase Management maakt het plaatsen, beheren en versnellen van inkooporders eenvoudig door het aanvraag- en inkoopproces te automatiseren.
NetSuite Purchasing levert functieoverschrijdende voordelen door het proces van het plaatsen, beheren en versnellen van inkooporders te vereenvoudigen. Versnel de inkoop door handmatige goedkeuringen te elimineren. Bepaal wie moet tekenen, verzend de juiste meldingen en werk transacties automatisch bij. Optimaliseer de voorraad met tracking van inkooporders; hou bij wat er besteld is, in welke hoeveelheden en wanneer artikelen worden ontvangen. Met behulp van de toegang tot de leveranciersportal kunnen leveranciers ook hun eigen inkooporders volgen. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending. Meer informatie over ShippingEasy

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
ECi JobBOSS biedt de noodzakelijke zakelijke softwaretools die je nodig hebt om je winkel efficiënt, productief en winstgevend te houden.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die volledige zichtbaarheid en controle over een productiebedrijf biedt. Elke optie is beschikbaar als cloud- of on-premise software en biedt flexibele tariefmodellen en maandelijkse abonnementen, zodat je de juiste oplossing voor je bedrijf kunt kiezen. Nieuwe ECi JobBOSS 2018-dashboards tonen de bedrijfskritieke informatie in realtime. Meer informatie over JobBOSS²

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over Cin7 Core

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren!
Gebruik Zoho Books om gedetailleerde en aangepaste inkooporders met je eigen huisstijl te creëren en te verzenden. Volg geopende inkooporders en converteer PO's naar facturen. Meer informatie over Zoho Books

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen. Meer informatie over inFlow Inventory

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Meer dan 360 beoordelingen van 4,7/5. Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Uitstekend beoordeelde inkoopsoftware.
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt Steve@Clarendon Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en bevat uitstekende QuickBooks Online-integratie. Meer informatie over ProcurementExpress.com

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Met Pipefy krijg je volledige controle over en inzicht in jouw inkoopwerkstromen.
Pipefy is software voor de inkoopwerkstroom die controle en zichtbaarheid geeft over het aankoopproces, automatisch de belangrijkste boekhoudsystemen voedt en teams helpt om probleemloos goedkeuring voor aankopen te krijgen. Bezoek de website en probeer Pipefy gratis. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden. Meer informatie over Unleashed

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Platform voor laboratoriumbeheer Verbeter de productiviteit door de communicatie te stroomlijnen, bestellingen te consolideren en de voorraad bij te houden.
Quartzy is een toonaangevend productiviteitsplatform voor laboratoria. Quartzy verbetert op unieke wijze de productiviteit van biowetenschapsbedrijven met naadloze integratie van onderzoeksworkflows, bedrijfsprocessen en toeleveringsketens om wetenschappers, laboratoriummanagers en financiële teams te helpen de unieke workflow van een laboratorium te digitaliseren. Meer informatie over Quartzy vind je op de website. Meer informatie over Quartzy

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Meer informatie over Deltek Costpoint

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf. Meer informatie over Stitch Labs

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Implementeer gepersonaliseerde inkoop-tot-betalen-workflows waarmee je teams kunnen kopen wat ze nodig hebben, wanneer ze het nodig hebben.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag en laat dit product je helpen bij het transformeren van je inkoopproces. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren. Meer informatie over JD Edwards EnterpriseOne

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer
Lightyear is de snelste crediteurenadministratie-software met toonaangevende gegevensextractie en een meerlagig goedkeuringsproces.
Lightyear is de snelste crediteurenadministratiesoftware. Teams besparen tot 80% van hun tijd door de verwerking te versnellen, de samenwerking te vergroten en waarde toe te voegen aan je crediteurenadministratie. Lightyear automatiseert de gegevensextractie van elke post, past standaard boekhoudregels toe en stuurt het document naar goedkeurders in een meerlagig goedkeuringsproces. Duizenden bedrijven zijn geholpen om over te stappen van een duur, op papier gebaseerd systeem naar een waardegedreven, geautomatiseerd en papierloos crediteurenproces. Meer informatie over Lightyear

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Orderbeheer
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Rapportage en statistieken
  • Sourcingbeheer
  • Inkooprapporten
  • Leveranciersbeheer
  • Voorraadbeheer