202 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Beter uitgavenbeheer begint met Approve.com. Meer informatie over Approve.com
Approve.com is een moderne oplossing voor inkoopbeheer die teams in financiën en inkoop helpt bij het stroomlijnen van inkoopactiviteiten en het krijgen van controle over de uitgaven. Approve.com biedt vereenvoudigde aankoopverzoeken, geautomatiseerde goedkeuringsroutering, leveranciersinformatiebeheer en gegevensgestuurde inzichten. Meer informatie over Approve.com
Approve.com is een moderne oplossing voor inkoopbeheer die teams in financiën en inkoop helpt bij het stroomlijnen van inkoopactiviteiten en het krijgen van controle over de uitgaven. Approve.com...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvragen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders,...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Meer dan 360 beoordelingen van 4,7/5. Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Uitstekend beoordeelde inkoopsoftware. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en bevat uitstekende QuickBooks Online-integratie. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Oplossing voor uitgavenbeheer voor slimme teams. Beheer je budgetten, aankopen, betaalkaarten en facturen op één plek. Meer informatie over Haslle
Haslle is een oplossing voor uitgavenbeheer voor bedrijven die digitaal, flexibel en slim zijn. Laat je werknemers betalen met aangepaste kaarten en bankoverschrijvingen met volledige controle en een eenvoudig proces op mobiel en internet. Beheer inkoop, budgetaanvragen, facturen, ontvangstbewijzen, inkooporders en betaalkaarten op één plek. Besteed slim met transparantie, realtime meldingen voor teams, management en werknemers, en bespaar geld en tijd met realtime integratie met je boekhoud- of ERP-software. Meer informatie over Haslle
Haslle is een oplossing voor uitgavenbeheer voor bedrijven die digitaal, flexibel en slim zijn. Laat je werknemers betalen met aangepaste kaarten en bankoverschrijvingen met volledige controle en...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Certify Purchasing is een optimale oplossing voor het proces van aanschaffen tot betalen, die het uitgavenbeheerproces vereenvoudigt met geautomatiseerde efficiëntie. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer. Ingebouwde besturingselementen sluiten naadloos aan op de wettelijke vereisten en goedkeuringsprocessen van je organisatie om naleving te stimuleren en aankopen binnen het budget en beleid te houden. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer....

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is. Meer informatie over Procurify
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag en laat dit product je helpen bij het transformeren van je inkoopproces. Meer informatie over Procurify
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Uitgavenbeheersoftware met alle tijdbesparende tools die je nodig hebt om je bedrijf uit te breiden en een efficiënt inkoopproces op te zetten. Meer informatie over Precoro
Het alles-in-één Precoro-platform voor inkoopbeheer helpt kleine en middelgrote bedrijven hun uitgaven onder controle te houden en te stroomlijnen. Meer informatie over Precoro
Het alles-in-één Precoro-platform voor inkoopbeheer helpt kleine en middelgrote bedrijven hun uitgaven onder controle te houden en te stroomlijnen.

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Expeni.com is een goedkoop, eenvoudig en gebruiksvriendelijk beheersysteem voor inkooporders. Ideaal voor een klein budget! Meer informatie over Expeni
Goedkoop, eenvoudig en moeiteloos te gebruiken! Met een goedkeuringsproces met één klik vereenvoudigt Expeni.com het beheerproces voor inkooporders. Stel budgetten in. Medewerkers kunnen snel inkooporders uitgeven, facturen bijvoegen, enz. Automatische e-mailmeldingen informeren goedkeurders. Managers kunnen vanaf overal goedkeuren. Stel goedkeuring op meerdere niveaus in. Financiën kan betalingen toevoegen. Exporteer csv- of pdf-bestanden. Deel met leveranciers. Pas het inkooporderformulier aan. Beheer toegang tot de inkooporder tussen afdelingen en filiaallocaties. Beheer leveranciers en producten. Meer informatie over Expeni
Goedkoop, eenvoudig en moeiteloos te gebruiken! Met een goedkeuringsproces met één klik vereenvoudigt Expeni.com het beheerproces voor inkooporders. Stel budgetten in. Medewerkers kunnen snel...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Een krachtige purchase-to-pay-oplossing voor proactief uitgavenbeheer. Meer informatie over Fraxion
Een complete cloudoplossing voor uitgavenbeheer en inkoopaanvragen voor het middensegment. Fraxion wordt vertrouwd door sectoroverkoepelende bedrijven over de hele wereld om zichtbaarheid en controle over alle bedrijfsuitgaven te bieden, en het beheert op een effectieve manier de mobiele processen van bestelling tot inkooporder met geavanceerde goedkeuringsroutering en geautomatiseerde workflows. Verbeter de controle, verantwoording en efficiëntie met Fraxion. Beschikbaar als zelfstandige oplossing of met naadloze integratie met Acumatica, Microsoft Dynamics en Sage-systemen. Meer informatie over Fraxion
Een complete cloudoplossing voor uitgavenbeheer en inkoopaanvragen voor het middensegment. Fraxion wordt vertrouwd door sectoroverkoepelende bedrijven over de hele wereld om zichtbaarheid en controle...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM voor inkoopactiviteiten. Meer informatie over Promena e-Sourcing
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij inkoopactiviteiten. Met behulp van Promena kun je de meest efficiënte verbetering leveren wat betreft kosten, productiviteit, transparantie en risicobeheer binnen de toeleveringsketen. Neem contact op met het bedrijf en breng je inkoopactiviteiten naar de cloud via het webgebaseerde e-sourcingplatform. Meer informatie over Promena e-Sourcing
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM met het oog op een hoge efficiëntie, effectieve beheersing van tijd, arbeid en besparing van kosten bij...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën.
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Oracle NetSuite is een cloudgebaseerde bedrijfssoftwareprovider die ERP/financiën, CRM en e-commerce aan meer dan 20.000 organisaties levert.
Oracle NetSuite is een globale cloudprovider van ERP en een financieel beheersysteem, geschikt voor groeiende bedrijven die behoefte hebben aan gemakkelijke groepsconsolidatie, meertalige ondersteuning en fiscale naleving. Het oplossingspakket van Oracle NetSuite is ontworpen voor de cloud, ideaal voor moderne middelgrote bedrijven (50+ werknemers).
Oracle NetSuite is een globale cloudprovider van ERP en een financieel beheersysteem, geschikt voor groeiende bedrijven die behoefte hebben aan gemakkelijke groepsconsolidatie, meertalige...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Dit platform helpt winkels en fabrikanten van alle soorten en maten om slimmer te werken voor verbeterde efficiëntie, grotere flexibiliteit en grotere winst.
Het E2-werkplaatssysteem is uitgebreide productiesoftware die totale controle over de werkvloer binnen handbereik brengt. E2 is speciaal ontworpen voor werkwinkels en fabrikanten op bestelling of contractbedrijven, en stelt je in staat je bedrijf te zien als nooit tevoren, waardoor je een goed beeld krijgt van de beste manier om het te beheren. Helpt bij snelle en nauwkeurige offertes, realtime gegevensverzameling, flexibele planning en meer!
Het E2-werkplaatssysteem is uitgebreide productiesoftware die totale controle over de werkvloer binnen handbereik brengt. E2 is speciaal ontworpen voor werkwinkels en fabrikanten op bestelling of...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren!
Gebruik Zoho Books om gedetailleerde en aangepaste inkooporders met je eigen huisstijl te creëren en te verzenden. Volg geopende inkooporders en converteer PO's naar facturen.
Gebruik Zoho Books om gedetailleerde en aangepaste inkooporders met je eigen huisstijl te creëren en te verzenden. Volg geopende inkooporders en converteer PO's naar facturen.

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Met Pipefy krijg je volledige controle over en inzicht in jouw inkoopwerkstromen.
Pipefy is software voor de inkoopwerkstroom die controle en zichtbaarheid geeft over het aankoopproces, automatisch de belangrijkste boekhoudsystemen voedt en teams helpt om probleemloos goedkeuring voor aankopen te krijgen. Bezoek de website en probeer Pipefy gratis.
Pipefy is software voor de inkoopwerkstroom die controle en zichtbaarheid geeft over het aankoopproces, automatisch de belangrijkste boekhoudsystemen voedt en teams helpt om probleemloos goedkeuring...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Platform voor laboratoriumbeheer Verbeter de productiviteit door de communicatie te stroomlijnen, bestellingen te consolideren en de voorraad bij te houden.
Quartzy is een toonaangevend productiviteitsplatform voor laboratoria. Quartzy verbetert op unieke wijze de productiviteit van biowetenschapsbedrijven met naadloze integratie van onderzoeksworkflows, bedrijfsprocessen en toeleveringsketens om wetenschappers, laboratoriummanagers en financiële teams te helpen de unieke workflow van een laboratorium te digitaliseren. Meer informatie over Quartzy vind je op de website.
Quartzy is een toonaangevend productiviteitsplatform voor laboratoria. Quartzy verbetert op unieke wijze de productiviteit van biowetenschapsbedrijven met naadloze integratie van onderzoeksworkflows,...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Software voor het beheer van bestellingen, verzenden en inventaris. Geschikt voor detailhandelaren, groothandels, dropshippers, distributeurs en fabrikanten.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce, enz. Stroomlijn je fulfillment door integratie van Orderhive met Amazon FBA en Multichannel Fulfillment. Met slechts een paar klikken kun je labels printen en binnen Orderhive pakketten van USPS, UPS, FedEx, DHL, enz. traceren. Beheer je dropshipping, bestellingen, aankopen, betalingen, tracering van zendingen, en veel meer met gemak.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce,...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen,...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld.
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je bedrijfsactiviteiten in realtime binnen je gehele bedrijf met krachtige, gebruiksvriendelijke functionaliteiten voor voorraadbeheer, inkoop, klanten, opslag, streepjescodering, totale kosten inclusief invoer, traceerbaarheid van partij- en serienummers en meer. Tevens integratie met toonaangevende e-commerceplatforms, EDI-providers en andere optimale oplossingen.
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productie.
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productieverwerking. Bekijk voorraadmeldingen, beschikbaarheid van leveranciers en doorlooptijden. Volg de niveaus, kosten, en waarde van je voorraad in de loop van de tijd. Regel selecties, serienummers en streepjescodes, retourzendingen, consignatie, dropshipping, interne overdrachten. Kies Megaventory voor succesvol beheer van je bedrijf voor slechts $ 150/mnd. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefversie of regel een telefoongesprek.
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productieverwerking. Bekijk voorraadmeldingen,...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Ecomdash is een centrale dashboard- en beheertool waarmee e-commercebedrijven hun activiteiten kunnen automatiseren, en kunnen groeien en verkopen via meerdere kanalen.
Ecomdash is een softwarebedrijf voor voorraadbeheer en orderafhandeling dat je de mogelijkheid biedt om al je online verkoopkanalen vanuit één dashboard te beheren. Coördineer verkopen en voorraadniveaus op platforms zoals eBay, Amazon, Etsy en meer met rapportage en automatische synchronisatie. De software is ideaal voor kleine tot middelgrote bedrijven en wordt geleverd met gratis 15 dagen proefversie en advies. Alle ecomdash-klanten ontvangen een gratis Pitney Bowes-account. Dat heeft een jaarlijkse waarde van $ 180.
Ecomdash is een softwarebedrijf voor voorraadbeheer en orderafhandeling dat je de mogelijkheid biedt om al je online verkoopkanalen vanuit één dashboard te beheren. Coördineer verkopen en...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Alles-in-één cloud operationeel platform op ondernemingsniveau waarmee e-commerceverkopers hun hele bedrijf kunnen runnen.
Stel je voor dat je verzendsoftware multichannel inventariscapaciteiten heeft. Stel je voor dat je PO's worden gesynchroniseerd met je analytics. Stel je voor dat je alle softwaretools die je momenteel gebruikt om je e-commercebedrijf te runnen, kunt combineren tot één, gecentraliseerd cloudplatform, voor een fractie van de kosten. Zo ver is het al, want Skubana verandert de manier waarop e-commerce verkopers hun backend-activiteiten uitvoeren. Meld je vandaag nog aan om te ervaren hoe het aanvoelt om te verkopen wanneer je hele bedrijf is gesynchroniseerd.
Stel je voor dat je verzendsoftware multichannel inventariscapaciteiten heeft. Stel je voor dat je PO's worden gesynchroniseerd met je analytics. Stel je voor dat je alle softwaretools die je...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Lightyear is de snelste crediteurenadministratie-software met toonaangevende gegevensextractie en een meerlagig goedkeuringsproces.
Lightyear is de snelste crediteurenadministratiesoftware. Teams besparen tot 80% van hun tijd door de verwerking te versnellen, de samenwerking te vergroten en waarde toe te voegen aan je crediteurenadministratie. Lightyear automatiseert de gegevensextractie van elke post, past standaard boekhoudregels toe en stuurt het document naar goedkeurders in een meerlagig goedkeuringsproces. Duizenden bedrijven zijn geholpen om over te stappen van een duur, op papier gebaseerd systeem naar een waardegedreven, geautomatiseerd en papierloos crediteurenproces.
Lightyear is de snelste crediteurenadministratiesoftware. Teams besparen tot 80% van hun tijd door de verwerking te versnellen, de samenwerking te vergroten en waarde toe te voegen aan je...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Sellbrite stelt merken en retailers in staat om producten moeiteloos op meerdere markten te plaatsen en te verkopen, zoals Amazon, eBay en Walmart.
Sellbrite stelt merken en retailers in staat om moeiteloos producten te plaatsen en verkopen via meerdere online verkoopkanalen en gecentraliseerde controle te krijgen over voorraad en bestellingen. Het cloudgebaseerde kanaalbeheerplatform van Sellbrite integreert met vele populaire marktplaatsen en winkelwagentjes, waaronder Amazon, eBay, Walmart, Etsy, Shopify en andere. Sellbrite heeft een eenvoudige, intuïtieve interface en biedt krachtige tools en automatisering om vermeldingen te vereenvoudigen, overselling te voorkomen en de uitvoering te optimaliseren.
Sellbrite stelt merken en retailers in staat om moeiteloos producten te plaatsen en verkopen via meerdere online verkoopkanalen en gecentraliseerde controle te krijgen over voorraad en bestellingen....

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

De online software van KashFlow Payroll bevat alles wat je nodig hebt voor een effectieve payroll in een klein bedrijf.
KashFlow Payroll bevat alles wat je nodig hebt voor een effectieve payroll in een klein bedrijf. Je kunt maandelijkse salarissen en uurlonen vanaf één plek betalen en moeiteloos formulieren voor werknemers-, belasting- en verzekeringsgegevens bijwerken. Gebruiksvriendelijke online software. - Gemakkelijke automatische inschrijving - Elke payroll is essentieel - Geautomatiseerde processen - Moeiteloos beheer van de salarisadministratie
KashFlow Payroll bevat alles wat je nodig hebt voor een effectieve payroll in een klein bedrijf. Je kunt maandelijkse salarissen en uurlonen vanaf één plek betalen en moeiteloos formulieren voor...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
ERP software for job shops, custom and mixed mode manufacturers and make to order manufacturers.
M1 is subscription cloud-based ERP software for manufacturers, enabling you to tie your business operations together in one system to centralized your data. It lets you coordinate and share data across various functions within your businessfrom sales, inventory, scheduling, production, shipping, and more. M1 helps you grow.
M1 is subscription cloud-based ERP software for manufacturers, enabling you to tie your business operations together in one system to centralized your data. It lets you coordinate and share data...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Software voor de supply chain van de gezondheidszorg die is gemaakt om een cloudgebaseerd inkoop- en voorraadbeheersysteem beschikbaar te maken voor ASC's, ziekenhuizen en centra voor langetermijnzorg. Vraag vandaag nog een gratis demo aan. De software van Hybrent is een supply chain-oplossing voor gezondheidscentra voor elektronische inkoop, goedkeuringen, ordertracking en -bevestigingen, factuurafstemming, AP- en PMS-integraties, rapportage, preferentiekaarten en meer. Bespaar tijd en geld met de gebruiksvriendelijke portal van Hybrent voor transacties met alle leveranciers.
Software voor de supply chain van de gezondheidszorg die is gemaakt om een cloudgebaseerd inkoop- en voorraadbeheersysteem beschikbaar te maken voor ASC's, ziekenhuizen en centra voor...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Webgebaseerd inkooppakket dat samenwerkt met klantinventaris- en ERP-systemen, en zowel kopers als leveranciers ondersteunt.
Webgebaseerd inkooppakket dat samenwerkt met klantinventaris- en ERP-systemen, en zowel kopers als leveranciers ondersteunt.
Webgebaseerd inkooppakket dat samenwerkt met klantinventaris- en ERP-systemen, en zowel kopers als leveranciers ondersteunt.

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Een webgebaseerd platform dat de mogelijkheid biedt om inkooporders in minder dan een minuut aan te maken, te bekijken en goed te keuren, zelfs met mobiele apps.
Dit cloudgebaseerde inkoopordersysteem is bekroonde software, waardoor de inkoopworkflow wordt vereenvoudigd en de noodzaak van meerdere e-mails en handmatige circulatie wordt weggenomen. De geavanceerde gebruikersinterface van DPO is gemakkelijk te gebruiken en 24/7 beschikbaar. Het werkt met meerdere talen en valuta's en is ook beschikbaar via mobiele apps. De klanten hebben meer dan 200 opties om hun instellingen naar behoefte aan te passen. Gemiddeld duurt het minder dan vijf minuten om een definitieve goedkeuring binnen DPO te krijgen.
Dit cloudgebaseerde inkoopordersysteem is bekroonde software, waardoor de inkoopworkflow wordt vereenvoudigd en de noodzaak van meerdere e-mails en handmatige circulatie wordt weggenomen. De...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Als beste beoordeeld op het gebied van gebruiksgemak door 1000+ inkoopmanagers die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Bewezen resultaten met een geldteruggarantie!
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente…. GRATIS, eenvoudige en professionele software die past bij de wensen van jouw bedrijf, met de enige geldteruggarantie!
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Veeqo verzorgt je voorraad, bestellingen en verzending - zodat jouw merk snel groeit terwijl je jouw klanten de ervaring garandeert die ze verdienen.
Veeqo verzorgt de voorraad, bestellingen en verzending voor omnichannel detailhandelaars. Zodat je merk snel kan groeien en klanten de uitstekende ervaring kan garanderen die ze verdienen. Integreert rechtstreeks met: Magento, Shopify Plus, Shopify, WooCommerce, BigCommerce, OpenCart Amazon, eBay, Etsy, Rakuten, PriceMinister, Cdiscount, NOTHS Royal Mail, DHL, FBA, Seller Fulfilled Prime, DPD, UPS, USPS, FedEx, DPDL, DX, UK Mail, Hermes, Xero, Vend en nog veel meer.
Veeqo verzorgt de voorraad, bestellingen en verzending voor omnichannel detailhandelaars. Zodat je merk snel kan groeien en klanten de uitstekende ervaring kan garanderen die ze verdienen. Integreert...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Gebruiksvriendelijke complete software voor kleine groeiende bedrijven die zich bezighouden met productimport, export, groothandel en distributie.
Gebruiksvriendelijke complete software voor kleine groeiende bedrijven die zich bezighouden met traditionele productimport, export, groothandel en distributie. De functies stroomlijnen je hele bedrijf, van offerte, verkoop, inkoop, product, voorraad, klanten, leveranciers, tot grondstoffen, debiteuren-/crediteurenbeheer en uitgebreide rapportagefunctie. Breng je teamgenoten aan boord met gedetailleerde functies voor gebruikerstoegang. De kracht van dit platform ten opzichte van concurrenten komt voort uit gebruiksvriendelijke complete functies waardoor het eenvoudig te implementeren en leren is.
Gebruiksvriendelijke complete software voor kleine groeiende bedrijven die zich bezighouden met traditionele productimport, export, groothandel en distributie. De functies stroomlijnen je hele...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die relevant bieden mogelijk maakt via kunstmatige intelligentie en aggregatie.
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die gebruikmaakt van geavanceerde zoek- en aggregatietechnologie om bijna realtime duizenden bureauwebsites te controleren. Met BidSync word je op de hoogte gebracht van nieuwe biedingen zodra ze zijn vrijgegeven. Geen gehaaste reacties of verloren biedingen meer vanwege late kennisgeving. Bovendien krijg je met BidSync realtime toegang tot biedingen van bureaus die samenwerken met Periscope Holdings, het moederbedrijf van BidSync. Veel van deze bureaus zijn alleen toegankelijk via BidSync.
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die gebruikmaakt van geavanceerde zoek- en aggregatietechnologie om bijna realtime duizenden bureauwebsites te controleren. Met BidSync word je op de hoogte...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Boekhoudautomatisering voor effectieve accountants en boekhouders.
Halveer de tijd voor boekhouding. Automatiseer de gegevensinvoer van alle inkoopfacturen, ontvangstbewijzen en verkoopfacturen. Bevat: automatisering van leveranciers, factuurbeschrijvingen, regelitems, batchscanning, eerlijke prijsstelling.
Halveer de tijd voor boekhouding. Automatiseer de gegevensinvoer van alle inkoopfacturen, ontvangstbewijzen en verkoopfacturen. Bevat: automatisering van leveranciers, factuurbeschrijvingen,...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor je om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
From invoice delivery to cash application, Esker automates the areas of AR that matter most to your business.
Esker's Receivables Management Automation solution helps businesses get paid faster. From distributing customer invoices to lettering, payment and collection, Esker automates every step of the process.
Esker's Receivables Management Automation solution helps businesses get paid faster. From distributing customer invoices to lettering, payment and collection, Esker automates every step of the...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Order products, approve purchases, pay vendors, and monitor spend—all on one platform.
As the first platform built for a business' entire purchasing process, Negotiatus provides a consistent, simple, and powerful experience from sourcing through payment across every vendor and website. Businesses receive enterprise-level control and analytics over their spend without the burden of heavy implementation and maintenance, and are on-boarded in fewer than two weeks. It is trusted by over 300 of the fastest growing name-brand companies and is headquartered in New York City.
As the first platform built for a business' entire purchasing process, Negotiatus provides a consistent, simple, and powerful experience from sourcing through payment across every vendor and website....

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee distributeurs en fabrikanten het genereren van inkoop, verkoop en werkorders kunnen automatiseren.
OfficeBooks is een gebruiksvriendelijke toepassing voor bedrijfsmanagement. Met OfficeBooks kun je je bedrijf georganiseerd en soepel laten draaien. De toepassing integreert alle belangrijke processen van elk bedrijf: contacten, verkooporders, inkoop, voorraadbeheer en werkorders. OfficeBooks bevindt zich in de cloud, zodat je systeem overal beschikbaar is; op kantoor, thuis of onderweg. Ga gratis aan de slag.
OfficeBooks is een gebruiksvriendelijke toepassing voor bedrijfsmanagement. Met OfficeBooks kun je je bedrijf georganiseerd en soepel laten draaien. De toepassing integreert alle belangrijke...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Een complete ERP-oplossing voor discrete manufacturers. Volledige functionaliteit, van schatting, planning tot verzending en boekhouding.
Het E2 MFG-systeem van Shoptech is een complete, volledig geïntegreerde ERP-oplossing die is ontworpen voor discrete manufacturers die gebruik maken van productie-op-bestelling, productie-op-voorraad, ontwikkelen-op-bestelling, monteren-op-bestelling en processen met gemengde modi. Volledige toegang tot whiteboard-planning, job-Gantt-diagrammen, verzending van werkwachtrijen, EDI, voorraadbeheer en nog veel meer. Shoptech, een marktleider met meer dan 8000 klanten en meer dan 30 jaar ervaring in de ERP-software-arena, verkoopt en ondersteunt het E2 MFG-systeem rechtstreeks.
Het E2 MFG-systeem van Shoptech is een complete, volledig geïntegreerde ERP-oplossing die is ontworpen voor discrete manufacturers die gebruik maken van productie-op-bestelling,...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Web-based & mobile Purchasing & AP Automation. Easy for users, effective for management, powerful for accounting. SaaS & On-Premise.
Advanced web-based & mobile purchasing solutions with seamless out-of-the-box integration with all major ERPs. Simplify and automates purchasing, receiving, and invoicing, and empower teams to work productively from anywhere, at any time.  Gain the best purchasing value and implement any corporate policy, approval rule, and routing rule anywhere in the workflow. WorkPlace includes robust AP automation and innovative AI, Machine Learning, and smart OCR invoice capture
Advanced web-based & mobile purchasing solutions with seamless out-of-the-box integration with all major ERPs. Simplify and automates purchasing, receiving, and invoicing, and empower teams to work...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer

NexusPayables is your single software solution to streamline and manage the entire accounts payables process from purchase to payment.
NexusPayables is your single software solution to streamline and manage the entire accounts payable process from purchase to payment. NexusPayables is a SAAS-based software that help you automate the traditionally paper intensive AP process to save time and money while improving control and visibility of your accounts payable.
NexusPayables is your single software solution to streamline and manage the entire accounts payable process from purchase to payment. NexusPayables is a SAAS-based software that help you automate the...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Intelligente e-inkoopoplossing en B2B-marktplaats die de inkoop van ondernemingen efficiënt en transparant maakt.
Op AI gebaseerde cloudoplossing voor e-inkoop met geïntegreerde B2B-marktplaats. Voer het hele inkoopproces naadloos uit via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Krijg waardevolle prijsinformatie en uitgavenanalyses om te besparen op inkoopkosten en de efficiëntie te verhogen.
Op AI gebaseerde cloudoplossing voor e-inkoop met geïntegreerde B2B-marktplaats. Voer het hele inkoopproces naadloos uit via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Krijg waardevolle...

  • Vorderingenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Contract- en licentiebeheer