159 resultaten
Waarom Capterra gratis is
De gratis online CRM van HubSpot is ontworpen voor bedrijven met 10-1000 werknemers die minder tijd willen besteden aan het registreren van gegevens. Het bewaart al je contactgegevens in één gecentraliseerde, aanpasbare database. Het helpt je bij het beheren van je pijplijn, zodat jij deals kunt blijven ontwikkelen. En je kunt alles over een lead op één plek zien: je hoeft niet meer door inboxen te bladeren om informatie te vinden. Begin vandaag nog de gratis HubSpot CRM te gebruiken. Het is eenvoudig in te stellen en intuïtief in het gebruik, zodat jij je weer kunt richten op het ontwikkelen van je bedrijf. Meer informatie over HubSpot CRM HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
monday.com is een visuele tool waarmee je leads kunt volgen en projecten op één plek kunt beheren. Het is een CRM die is gecombineerd met een projectmanagementtool en is volledig visueel, zodat je alle bewegende delen kunt bijhouden. Je kunt moeiteloos klantinteracties beheren met een intuïtieve en visuele interface, groei van de verkoop bevorderen met verbeterde klantrelaties, moeiteloos bord-indelingen ontwerpen die passen bij je unieke bedrijfsbehoeften. Consolideer je klanteninformatie en documenten op één plek! Meer informatie over monday.com monday.com helpt je om al je leads, klantrelaties, verkooppijplijn en taken te beheren, zodat jij je volledig kunt concentreren op het sluiten van deals. Meer informatie over monday.com
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 90.000+ betalende klanten verspreid over 155 landen worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit cloudgebaseerde CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een online CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive Pipedrive is een eenvoudig te implementeren online CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Userlike is het op berichten gebaseerde CRM-alternatief, dat websitechat combineert met mobiele berichten. Chat met klanten en leads via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Freshsales is online CRM-software van Freshworks waarmee bedrijven van elke omvang hun leads gemakkelijk kunnen aantrekken, beheren, sluiten en ontwikkelen. Met een zeer intuïtieve UI en een krachtige functieset inclusief ingebouwde belfunctie en e-mail, op AI gebaseerde lead scoring, een visuele pijplijn voor deals, intelligente workflow-automatiseringen en aanpasbare visuele rapporten en dashboards, biedt het bedrijven alles wat ze nodig hebben om hun verkoop te beheren en op te schalen zonder dat ze met meerdere programma's tegelijkertijd hoeven te werken. Meer informatie over Freshsales Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol geavanceerde functies. Meer informatie over Freshsales
Bitrix24 is verkozen tot populairste gratis online CRM-software in 2016, 2017 en 2018. 100% gratis met onbeperkte records, verkoopautomatisering, telefonie en e-mailmarketing. Meer dan 4 miljoen bedrijven gebruiken Bitrix24. Bitrix24 is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is verkozen tot populairste gratis online CRM-software in 2016, 2017 en 2018. 100% gratis met onbeperkte records, verkoopautomatisering en e-mailmarketing. Meer informatie over Bitrix24
Met LiveChat kun je een direct contact met de klant onderhouden, waardoor je loyaliteit aan je merk kunt opbouwen en verbeteren. Het helpt je om klanten te ondersteunen die hulp nodig hebben. Bovendien kun je je omzet vergroten door op het juiste moment de juiste prospects te bereiken en door grote hoeveelheden nieuwe leads te genereren. Meer informatie over LiveChat LiveChat maakt directe communicatie met bezoekers en klanten op je site mogelijk, waardoor klantenloyaliteit ontstaat. Meer informatie over LiveChat
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Salesflare is de intelligente CRM voor kleine B2B-bedrijven en startups, die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij met de mensen waarmee je contact hebt. Het verzamelt gegevens uit e-mail, sociale media, bedrijfsdatabases, je telefoon en je agenda en verstrekt het aan jou in geautomatiseerde klanttijdlijnen die je alles vertellen wat je moet weten. Jij hoeft alleen nog maar de e-mails te schrijven, de telefoontjes te plegen en koffie te drinken. Meer informatie over Salesflare Salesflare is de intelligente CRM voor kleine B2B-bedrijven en startups, die meer willen verkopen met minder werk. Meer informatie over Salesflare
De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te organiseren. Capsule is eenvoudig in gebruik maar toch krachtig en aanpasbaar, zodat je het kunt afstemmen op jouw bedrijf. Het kan worden geïntegreerd met andere populaire apps zoals Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp en Zapier voor geavanceerde verkoopautomatisering. Vanaf slechts $ 18 per gebruiker kun je binnen enkele minuten aan de slag met de gratis proefversie. Meer informatie over Capsule Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven helpt georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten en betere relaties op te bouwen. Meer informatie over Capsule
EngageBay CRM biedt een uitgebreide reeks functies waarmee je je klantrelaties beter kunt beheren. Het wordt ook geleverd met een volledig assortiment van functies voor de automatisering van marketing, verkoop en service om je bedrijf op te schalen. Met het uitgebreide pakket van functies kun je leads vastleggen, ontwikkelen en ze betrokken maken, ze omzetten naar tevreden klanten en een superieure klantervaring bieden met behulp van het geïntegreerde platform. Stop met het betalen voor functies die je niet nodig hebt en schakel vandaag nog over naar EngageBay. Meer informatie over EngageBay EngageBay is een alles-in-één CRM met automatisering van de verkoop, marketing en service geïntegreerd in één enkel platform. Meer informatie over EngageBay
De intuïtieve en betrouwbare lidmaatschap-CRM van VeryConnect bespaart doorgaans 80% van je beheertijd. Hierdoor heb je de ruimte om waardevolle relaties op te bouwen met je leden en potentiële leden, zowel individuele personen als organisaties. De aanpasbare CRM omvat een veilige AVG-conforme database, een krachtige zoekfunctie en geïntegreerde e-mailmarketing, statistieken en rapporten. Vraag vandaag nog een demo aan bij het behulpzame Britse team. Meer informatie over VeryConnect De betrouwbare CRM van VeryConnect bespaart doorgaans 80% van je beheertijd. Vraag vandaag nog een demo aan. Meer informatie over VeryConnect
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
Sales CRM om je verkooppipeline visueel te beheren, leads van derden te verkrijgen en te organiseren via webformulieren en API, en nog veel meer. Gericht op het je helpen volgen van aanbiedingen zonder urenlang formulieren in te vullen. Je kunt de controle over je verkoopproces overnemen, evenementen instellen voor je volgende acties die worden gesynchroniseerd met je Gmail of Outlook-agenda, enz. Onpipeline elimineert de noodzaak voor trainingssessies die vereist zijn door andere CRM-systemen. Meer informatie over Onpipeline Effectieve Sales CRM om je pijplijn te beheren. Integreert met je e-mail en agenda! Ideaal voor verkoopteams en online leadgeneratie. Meer informatie over Onpipeline
(0 reviews)
Bezoek website
GOT CRM, een verkoop- en marketing automation-systeem werd veel effectiever voor een organisatie. GOT CRM Vereenvoudig je bedrijfsproces met interactieve dashboards en rapportage op maat voor effectief leadbeheer. Stroomlijn je verkoopproces om je klanten met één klik te organiseren en prioriteit te geven. Ondersteunt je bedrijfsproces tijdens elke stap met het geheel nieuwe revolutionaire leadbeheer. Het laat je automatisch in één keer nauwkeurige facturen verzenden. Geavanceerde functies met 100% beveiliging. Meer informatie over GOT CRM GOT CRM is CRM-software die je organisatie optimaliseert door verkoopdeals te bewaken. Meer informatie over GOT CRM
(0 reviews)
Bezoek website
CRM-oplossingen voor het managen van de verkooplevenscyclus, leadbeheer, servicebeheer, buitendienst-tracking, toeleveringsketenbeheer. Meer informatie over BInfinity CRM Uitgebreide CRM-oplossing die de verkoopcyclus beheert, vanaf de inkoop van leads tot het afsluiten van de verkoop. Meer informatie over BInfinity CRM
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt. Maak kennis met 's werelds grootste CRM-platform. Beheer elke fase van je klantrelaties tussen afdelingen.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager. Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Infusionsoft van Keap automatiseert je verkoop-, marketing- en bedrijfsprocessen op één plaats en geeft je de flexibiliteit en kracht die je nodig hebt om meer zaken met vertrouwen af te sluiten. Breng moeiteloos en automatisch de juiste boodschap over aan de juiste klant via aangepaste automatisering. Beheer je verkoopproces met aanpasbare fasen en workflows. Verbeter je omzet en marketingprestaties met inzichten en rapporten. Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Populairste CRM-software - voor altijd 100% gratis. Marketing 360 CRM geeft je de mogelijkheid om al je leads en klanten op één plek te beheren. Voeg zoveel teamleden toe als je nodig hebt, creëer aangepaste velden om contactgegevens op te slaan, taken toe te wijzen, deals en verkooppijplijnen bij te houden en nog veel meer. Heb je hulp nodig bij het importeren van contacten en wil je live ondersteuning? Dat is ook inbegrepen. Populairste CRM-software voor kleine bedrijven
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper CRM integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Prosperworks heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google.
Less Annoying CRM is een eenvoudige online CRM die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail voor vragen van gebruikers. Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
SugarCRM stelt bedrijven in staat buitengewone klantrelaties op te bouwen met de meest innovatieve, flexibele en betaalbare CRM-oplossing op de markt. Het bedrijf stelt het individu op unieke wijze centraal in zijn oplossing om bedrijven te helpen de klantervaring te transformeren en zeer gepersonaliseerde interacties mogelijk te maken. Het vermogen van Sugar om in elke omgeving te werken lost veel problemen met compliance en gegevensresidentie op waarmee veel financiële bedrijven tegenwoordig te maken hebben. Volledig beheer van de klantlevenscyclus voor de gehele financiële dienstverleningssector.
Donor Tools is software voor donatiebeheer voor non-profitorganisaties en kerken. Donor Tools is snel, eenvoudig, betaalbaar en online. Donor Tools is een non-profit donatiedatabase om goede doelen, kerken en groeiende organisaties te helpen slimme beslissingen te nemen en meer geld in te zamelen. Met een onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkte donaties, slimme tags, meerdere namen, donatiesplitsingen, online donaties, QuickBooks- en MailChimp-integraties en nog veel meer, wordt gezorgd voor een goede uitstraling. Donor Tools is software voor donatiebeheer voor non-profitorganisaties en kerken. Donor Tools is eenvoudig, betaalbaar en online.
Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle stadia van het verkoopproces en helpt je bij het vastleggen en identificeren van topleads, het verzorgen van leads via geautomatiseerde e-mail en sms-campagnes, het samenwerken met teamgenoten, het analyseren en voorspellen van inkomsten, het stroomlijnen van vergaderingen, het detecteren van deals met risico's, het beheren van voorstellen en offertes, en uiteindelijk bij het winnen van meer deals. Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
Willing to send a connection request on LinkedIn, shoot a thank you message after the request is accepted, then send a sales message and continue with follow-ups? Then Octopus CRM is the right tool for you, which allows to: - send connection requests in bulk - mass message connections - auto endorse skills - auto view profiles - build a sales funnel on LinkedIn. - and view analytics page that shows LinkedIn daily performance, campaign conversion rates, and more. All-in-one LinkedIn software that allows users to create automated sales funnels on LinkedIn and improve sales prospecting.
Breid je klantrelaties uit met een krachtige CRM-app van vcita: >> Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub. >> Krijg een algemeen beeld van de afspraken, betalingen, facturen, documenten en gesprekken van je klanten. >> Hou alle informatie bij de hand, waar je ook bent en wanneer je het nodig hebt, met een vriendelijke mobiele app. >> Werk moeiteloos samen met je team en wijs klanten, afspraken en inkomende verzoeken toe aan personeelsleden. Maak je gesprekken effectief: breng je contacten op één plek en beheer alle klantinteracties met een eenvoudige online oplossing.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlijk te versnellen. In tegenstelling tot traditionele marketing- en verkoopsoftware die afhankelijk is van formulieren, koude prospectie en talloze vervolg-e-mails verbindt Drift bedrijven in realtime met websitebezoekers met behulp van bots en artificiële intelligentie. Ga vandaag nog gratis aan de slag via de website. Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Accelo CRM is de gemakkelijkste manier voor het midden- en kleinbedrijf om al je verkoopgerelateerde communicatie op één plek bij te houden. Verenig je team door automatisch e-mails van contactpersonen, bijlagen, afspraken, notities en aangepaste velden te volgen en te delen, zodat je het volledige verkooptraject van je lead nauwkeurig kunt bekijken. Met dit slimme technologieplatform beschik je over krachtige verkoopprognoses en inzichten vanaf elke locatie en op elk apparaat. Accelo is de slimste verkooptool, waarbij al je verkoopgerelateerde communicatie naadloos op één plek wordt beheerd.
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken, online CRM-systeem om je leads en contacten te beheren en ook verkoopmedewerkers te helpen meer te bereiken. Je hebt talloze kanalen gebouwd, zodat je klanten je kunnen aanspreken. amoCRM helpt je verkopers op het juiste moment op hen te reageren met de juiste boodschap via het juiste kanaal, dankzij slimme taken, tientallen integraties, een unieke digitale pijplijn en meer. En alles is overal waar je bent beschikbaar met mobiele iOS- en Android-apps voor telefoon en tablet. amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben. Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Zendesk Sell, formerly Base CRM, is sales CRM software that helps you win more deals. With a powerful all-in-one sales platform that increases adoption and data capture among reps, Zendesk Sell provides sales leaders with the actionable, quantifiable insights they need to accelerate performance and grow revenue in a way that's measurable, repeatable and scalable. The Zendesk team will get you up and running immediately, with 70% of Zendesk Sell customers up and running in 7 days or less. Zendesk Sell is sales CRM software built to improve sales productivity, processes and predictability.
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen. Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
De webgebaseerde CRM- en zakelijke oplossingen van Workbooks bieden je de tools die je nodig hebt om je groei te versnellen, bedrijfsprocessen te automatiseren, operationele kosten te verlagen en klantenondersteuning te verbeteren. Deze technologie omvat naast verkoop, marketing en klantenondersteuning ook orderbeheer, orderverwerking en facturering. Het is cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk en scherp geprijsd. Ontdek waarom dit platform is bekroond als top CRM-product van het jaar. Online, gebruiksvriendelijke software ter ondersteuning van de zakelijke levenscyclus, inclusief verkoop, marketing, klantenondersteuning en verwerking van verkooporders.
Contactually's software maakt het eenvoudig om betrokken te blijven bij elk deel van je netwerk. Je categoriseert eenvoudig je belangrijkste contactpersonen in Buckets (emmers) en je Contactually-account doet de rest. Dat betekent dat je je geen zorgen meer hoeft te maken over wie vandaag weer moet worden opgevolgd, hoe eerdere interacties zijn verlopen of wat je moet zeggen om het ijs te breken. Met een regelmatige follow-up als deze zul je je snel realiseren dat je minder koude, vergeten connecties en meer warme, betrokken relaties hebt die aan je denken. Contactually helpt je professionele relaties te onderhouden en te versterken.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt. Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie. Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Of je wilt coderen of niet: de keus is volledig aan jou. Word de held van jouw kantoor. Creëer op maat gemaakte bedrijfstoepassingen voor je team en stuur ze naar elk bureau en elke broekzak. Je kunt bijna alles automatiseren: begin vanaf het begin met slepen en neerzetten of maak een van de tientallen kant-en-klare apps op talloze manieren op maat voor jouw bedrijf. Werk samen met je team om de app te draaien, te testen en te verbeteren totdat je app helemaal perfect is en zeer indrukwekkend is zonder enige codering. (Dit platform zal jouw geheim niet verklappen). Breng je bedrijf de moderne tijd binnen door bedrijfsprocessen om te zetten in flexibele, gecentraliseerde cloud-apps. Geen codering vereist.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
SalesNOW is de mobiele en online CRM waar je verkoopteam enthousiast over zal zijn. De bekroonde CRM is ontworpen om jou en je verkoopteam aanzienlijk productiever te maken, of je nu een klein bedrijf runt of een verkoopteam bij een grote onderneming. Het SalesNOW Success Team werkt bovendien met je samen om SalesNOW zo te configureren dat hij aan je zakelijke behoeften voldoet. Hij importeert je gegevens, traint je team - alles kosteloos. Vervolgens krijg je 30 dagen de tijd om SalesNOW uit te proberen. Ondersteuning via telefoon en e-mail is altijd gratis. SalesNOW is de mobiele en online CRM waar je verkoopteam enthousiast over zal zijn. Het is ontworpen om je team te helpen meer, sneller en overal te verkopen.
Plan, promoot en voer een of honderden, grote en kleine evenementen efficiënt van begin tot eind uit. Sluit je aan bij bedrijven zoals Deloitte of Facebook en verhoog de omzet, bespaar tijd en verhoog de ROI met een volledige reeks krachtige tools die de bedrijfsvoering stroomlijnen en de betrokkenheid maximaliseren. Houd gegevens gesynchroniseerd op een centrale locatie en gebruik deze om duurzame relaties tot stand te brengen. Bovendien bevat software voor evenementbeheer twee mobiele apps: een voor jou en een voor je deelnemers. Plan, promoot en voer een of honderden evenementen van begin tot eind efficiënt uit met bekroonde software voor evenementbeheer.
Gold-Vision is een krachtige online CRM-oplossing die dynamisch voldoet aan de behoeften van jouw middelgrote bedrijf. Door verkooppijplijnen, offertes maken en forecasting, e-mailmarketing, marketing automation, klantenondersteuning en evenementenbeheer te combineren, worden je processen gerevolutioneerd zonder functionaliteit op te offeren. Gold-Vision CRM (customer relationship management, klantrelatiebeheer) helpt middelgrote bedrijven beter zaken te doen.
Bpm'online CRM is een cloudgebaseerde toepassing die geïntegreerd CRM en een intelligent BPM-platform combineert. Begrijp je klanten, volg leads en prospects, werk samen met je collega's en bied een uitstekende klantervaring, terwijl je gebruik maakt van een krachtig BPM-systeem en bedrijfsprocessen van elke complexiteit in de cloud beheert. De toepassing is eenvoudig aan te passen met één muisklik. Unieke synergie van geïntegreerd CRM- en BPM-platform waarmee middelgrote en grote ondernemingen de verkoop, marketing, service en bedrijfsactiviteiten kunnen versnellen.
YetiForce helpt bedrijven om gratis professionele open source CRM optimaal te gebruiken om de kosten te verlagen en de prestaties in de hele communicatiestructuur te verbeteren. De software biedt de mogelijkheid om de kosten van dure licenties om te leiden naar op maat gemaakte systemen die precies zijn afgestemd op je specificaties. In 2017 werd YetiForce door Capterra uitgeroepen tot toonaangevende en uiterst betaalbare CRM-software. Er werden meer dan 500 verschillende CRM-toepassingen vermeld, maar YetiForce stond bovenaan. Een open source CRM-systeem, met aangepaste oplossingen met een breed scala aan configuratietools en een gebruiksvriendelijke interface.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatisch met de e-mail van de gebruiker om leads te creëren en te classificeren, herinneringen op te volgen, aangepaste automatiseringen uit te voeren en alle interacties met klanten bij te houden. Een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden.
OnePageCRM zet de complexiteit van CRM om in een eenvoudige takenlijst. De gestroomlijnde benadering van verkoop van dit platform is ontworpen met behulp van de productiviteitsprincipes van GTD (Getting Things Done), wat jou helpt om leads om te zetten naar klanten, doelen te bereiken en je bedrijf snel te laten groeien. Leg leads vast vanuit Gmail, Outlook, Twitter, Facebook en Xing en creëer met slechts één klik een contactpersoon in OnePageCRM. Ontwikkel je verkoopecosysteem door te integreren met MailChimp, Unbounce, Xero, Pandadoc, Skype, Evernote, Google Apps, Zapier en meer. Dit platform heeft de complexiteit van CRM omgezet naar een takenlijst, zodat je leads kunt converteren naar klanten, je doelen kunt bereiken en je bedrijf snel laten groeien.
Platformax is een CRM voor de verkoopafdeling van kleine en middelgrote bedrijven en is gecreëerd door verkopers op basis van 40 jaar verkoopervaring en onderzoek. Het helpt je de productiviteit van je team en de uitvoer van je pijplijn te maximaliseren met een platform dat elke stap van het verkoopproces ondersteunt. Vanaf een eerste e-mail of telefoongesprek met je prospect tot het punt waarop de deal is gewonnen. Platformax is gebruiksvriendelijk en de simpele interface helpt je om je te concentreren op zinvol werk en meetbare resultaten. Platformax is een CRM voor de verkoopafdeling waarmee bedrijven effectieve en schaalbare processen voor hun verkoopteams kunnen organiseren.
InStream is een aantrekkelijk online CRM-platform dat wordt beschouwd als een ideale match voor kleine en middelgrote bedrijven uit verschillende marktsegmenten. Het systeem biedt de mogelijkheid om een onbeperkt aantal lijsten op te stellen die zijn afgestemd op specifieke behoeften, zodat het gemakkelijk kan worden aangepast aan het profiel van je bedrijf. Dit maakt InStream.io een geschikte oplossing voor alle bedrijven die afhankelijk zijn van langdurige relaties met hun klanten en zich niet alleen richten op eenmalige verkoop. Intuïtieve online CRM bestemd voor verschillende soorten bedrijven die gericht zijn op het opbouwen van relaties. Probeer de gratis of betaalde versie.
The intuitive CRM & Sales Management tool for small & medium sized businesses. Use TeamGram to boost your sales. Manage your sales pipeline, keep track of your customer interactions and never let a deal fall through the cracks. Prepare winning sales quotes, manage leads, create orders, manage multi-user tasks, track inventory, customize forms, and build custom applications. Backed by a friendly support team. Try TeamGram FREE for 14 days, or contact us today for a one-on-one demo! Intuitive CRM that will increase your sales performance.Manage your sales pipeline and beat the competition. Try FREE for 14 days!
PayPanther is webgebaseerde software die CRM, facturering, urenregistratie en projectmanagement combineert. Met een gebruiksvriendelijke interface en een supersnelle ondersteuning helpt PayPanther je om je bedrijf te organiseren, je klanten bij te houden en op tijd betaald te worden. Nauw geïntegreerd met PayPal, Stripe, Authorize.net, Gmail en meer. Probeer vandaag nog een onbeperkt gratis proefversie van 30 dagen (geen creditcard vereist). Helpt bouwprofessionals bij het beheren van hun klanten, projecten, facturen, documenten, planning en meer. Gratis proefversie van 30 dagen.
karmaCRM is a simple solution for building better customer relationships. Besides an intuitive and easy-to-use design, karmaCRM has a powerful set of features to help you connect with your customers, clients, and contacts. Join over 5,000+ companies that use karmaCRM to increase productivity across their business and sign up for a no-risk free trial today. karmaCRM is the simplest CRM in the world. Build better customer relationships without expensive add-ons and complex dashboards.
The only easy to use online CRM platform that can handle 100,000s of leads and automate the workflows in your processes. FLG is a complete 6-in-1 platform that includes a powerful CRM, multi-channel customer contact, intelligent workflows, integration options, marketing automation and reporting & analytics. Unlike our competition, we include 5 star telephone and email support, built-in compliance templates, and we don't have to change your sales process to use it! A complete online 6-in-1 CRM platform that's easy to use, can handle 100,000s of leads and automates the workflows in your processes.
ConvergeHub is the #1 easiest converged CRM for SMBs. It can manage all of your sales, marketing, support, and billing needs, with a converged, full-featured, yet extremely easy-to-use CRM that is priced within reach. The features are optimized for SMBs that don't have massive budgets to integrate or pay for expensive add-ons. ConvergeHub is the #1 easiest converged CRM for SMBs. It can manage all of your sales, marketing, support, and billing needs.
Infor CRM delivers tools for individuals, teams, and companies focused on increasing sales performance and the insights to optimize sales, marketing, and service strategy and execution. Infor CRM provides sales teams with rich customer information from interactions and transactions across the business and accommodates the modern flexible workforce with multiple access methods. Robust process automation capabilities enable efficiencies and the application of best practices across sales teams. Helps companies optimize customer relationships by integrating marketing, sales, and service.
For smaller wholesale / distribution, retail, and manufacturing businesses - BizAutomation is a Cloud Business suite with CRM, Order Management, Multi-Channel Fulfillment, Inventory, Shipping, Procurement, and Demand Planning (which forecasts Inventory to maximize efficiency). It's all integrated with our full GAAP complaint Accounting module at the center and Workflow-Automation / BPA running the entire show, so you end up with a hyper efficient automated business. BizAutomation is a cloud business suite with CRM, Accounting, & Order Mgt. that runs ALL your departments from a single system.
Providing intuitive and flexible class, camp, and continuing education management software complete with online registration, certifications, membership management, donation management tools. ProClass helps continuing education, dance and gymnastics studios, arts organizations, non profits, after school programs, camps, training facilities, lifelong learning and OLLI's, community health organizations, certification and non credit education providers in all 50 states and around the globe. Easily manage classes and continuing education with flexible fees, online registration, certifications, membership, and fundraising..
PMAM CRM brings to you a first complete and affordable full featured CRM Solution. Your Sales team gets instant access to their sales records whenever they need it - even on the go through their smart phones. You get relevant sales information to help you stay on top of the sales process always. Your customers remain satisfied with the service experience they receive. We hand hold our customers through each stage of the implementation process to ensure your CRM implementation succeeds. The Complete Affordable CRM
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage by enabling them to call a new lead in one second, nurture and engage prospects throughout the entire sales process, and automate 95% of their daily workflows. Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM.
Wix Answers is a unified customer support solution that puts the agent-customer interactions in one single view. Driven by self-service and intuitive UI, the agent's time is spent only on what's actually needed: delivering spot-on answers and increasing customer satisfaction. All support channels working together to give insight into the most common customer pain points to build a better product and guarantee customer retention. Wix Answers platform focuses on providing spot-on support for customers rather than spending time on making all channels work together.
ResultsCRM is an award-winning Customer Relationship Management system for QuickBooks which enables companies to manage end-to-end business relationships, automate processes, grow sales, streamline marketing, organize documents, manage projects, and control billing. ResultsCRM connects all departments together, becoming your one-stop-shop for accessing company information.
Web-based solution that provides knowledge management through customer service, online CRM, contact forms, ticketing and more. Web-based solution that provides knowledge management through customer service, online CRM, contact forms, ticketing and more.
Every industry is different. Different teams have different sales processes. How can a generic CRM meet everyone's needs? So we made CompanyHub to be fully customizable. It easily adapts to your needs without any code. You can organize and prioritize leads. Followup reminders help you build relations & win more deals. Email automation saves several hours every week. Also, powerful reporting gives you complete visibility in sales. Every industry is different. CompanyHub adapts to your needs in clicks. It has powerful reporting, email sync, bulk mail and lots more.
If you sell products from stock B2B and use one of the following Accounting/Inventory Management Systems, then Prospect, the #1 Stock-Aware CRM, is the only CRM you need: Unleashed Software, TradeGecko, Cin7, DEAR Inventory Xero, Sage 50, Exchequer, Access Dimensions, Pegasus Opera. Prospect is the #1 CRM for growing Wholesalers, Distributors & Manufacturers. Sell more, in less time, every time with Prospect, the #1 Stock-Aware CRM - perfect for Wholesalers, Distributors & Manufacturers.
icomplete CRM is a cloud-based CRM designed for small businesses and teams. Providing a simple, effective way to track, communicate and market to customers, clients or partners centrally all in one place. With built in web-form contact us feed of leads, email integration, SMS and email marketing, Direct Mail, efax and calls it can store every form of communication against a contact record in real-time. See who said what to whom, when. Supports PC, Mac, Mobile and Tablet. Modular Cloud CRM + Telephony, Marketing, Sales Pipeline, Work Flow Automation, Booking Systems, Integrated Accountancy E-Commerce
An all-in-one inside sales software to help businesses - big and small - build, manage and accelerate their sales processes. Built out-of-the-box for inside sales teams, it counts amongst its many features - Cadence, Dialer, Email Tracking, Lead management and Analytics. Now, high performance sales teams can deliver predictable revenue, consistently. The all in one Inside Sales Software with features like - Sales Cadence, Sales Email, Lead Mangaement, Sales Productivity and Analytics
Talisma CRM is leading Customer Relationship Management Software made for Enterprises. Businesses can track and engage customers across communication channels with accuracy, measuring engagement effectiveness and collecting and acting on real-time feedback Talisma CRM is leading Customer Relationship Management Software made for Enterprises.
The most complete business management solution in the cloud for small companies and self-employed people. Stop wasting time searching the web for separate apps to run your business. KeyOffice gathers everything you need for your everyday operations in one place, linking the most essential features of ERP (Enterprise Resource Planning), BI (Business Intelligence) and CRM (Customer Relationship Management) together in a comprehensible, affordable and secured one-stop cloud application. Coordinate your daily work in the most easy and complete Business Management solution for small companies.
Convert your leads to customers in a faster way with the Centra Hub cloud-based CRM software, which saves your available selling time. Grows your business, monitor and manage everything from prospects to support tickets and channel marketing to email campaigns from any device using cloud-based software. Online CRM grows your business faster by building customer relationships.
Jumplead is inbound marketing automation software for people who want to work smarter with their online marketing, but don't want the cost and complexity of most inbound and marketing automation systems. We aim to provide practical tools and a community to support the creation of better, more effective marketing. Convert more visitors to customers with prospect identification, chat, landing pages, email marketing and automations.
No more trying to keep track of your leads across multiple spreadsheets and emails. With Teamwork CRM, you have full visibility over your whole sales process, and by splitting leads and opportunities into separate pipelines it gives you more insights on how to accelerate it and make sure nothing falls through the cracks. With one central place to track everything from first touch to winning the deal, your team will know exactly how each deal is progressing at every stage of the sales cycle. Teamwork CRM lets you split leads and opportunities into separate pipelines giving you visibility and control over your sales pipeline.
CampaignerCRM provides you a powerful, next generation CRM system that is complete with easy to use features to help you close more deals. You have real-time, anywhere access to your leads, contacts, information, your reports and more. The results - a CRM solution your sales team will actually want to use it. How simple is that! Combines strategic selling software, collaboration channel and a live VIP assistant to support individual salespeople.
Would you like CRM software that seamlessly supports you in sales, marketing and service? Or an agile CRM tool that you can use quickly and in a targeted manner? BSI CRM is both, thanks to its strictly modular structure and open technology. Whether B2C, B2B, department or group: BSI CRM adapts to your business, your processes and your IT environment, and not vice versa. This gives you a clear 360 view of customer data and customer behavior at any time, in any department and at any touch point. Whether B2C, B2B, department or group: BSI CRM adapts to your business, your processes and your IT environment, and not vice versa.
ExxpertApps is an all-in-one Next Generation Business Application in the cloud. It improves your business performance in the areas of development, sales, marketing, procurement, training, project management, and invoicing. With a single integrated application, you can manage, contacts, companies, customers, providers, projects, opportunities, internal resources, email campaigns, landing pages, surveys, online sales / procurement / payments, invoices, enterprise communications, etc.. ExxpertApps is an all-in-one Next Generation Business Application in the cloud for sales, marketing, project management & invoicing
Inline Data Systems, exclusief gebruikt voor het afhandelen van servicecontracten voor voertuigen, is een B2B-bedrijf dat gespecialiseerd is in diepgaande gegevensinzichten, belangrijke integraties en een meerlaags marketingplatform. Inline CRM wordt gebruikt voor het verkopen van servicecontracten voor voertuigen om een krachtige tool te bieden die een compleet beeld geeft van de marketingactiviteiten en klantinteracties in je hele organisatie. De tool biedt je de informatie en inzichten die je nodig hebt om van je callcenter een winstcenter te maken. Inline Data Systems biedt krachtige en flexibele CRM-software die uitsluitend wordt gebruikt voor het afhandelen van voertuigservicecontracten.
A CRM software package that focuses on speeding up the sales cycle, increasing targeted traffic, and decreasing cost-per-lead. Marketing Optimizer empowers digital marketers with the tools and reporting to continually improve their lead generation campaigns. Marketing Optimizer integrates with all popular website testing, web analytics, and landing page optimization software. Increase marketing agency revenue and provide value to clients by providing them with your privately labeled CRM software for agencies.
Relationship intelligence platform built to expand and evolve the traditional CRM. Relationship intelligence platform built to expand and evolve the traditional CRM.
Telenotes is the Virtual Assistant CRM. Built for field sales teams by field sales reps, we've simplified CRM by allowing reps to talk, not type their data. Our virtual assistants log call notes, add contacts, update files, schedule reminders, emails action items to support team, sends daily reports to rep and manager. Our proprietary tools and process have allowed us to achieve an unheard of 94% CRM adoption rate, saving reps more than 15+ million hours! Telenotes is the Virtual Assistant CRM with 94% adoption and 15+ million hours saved by field reps.
Looking for state-of-the-art Gym Management Software coupled with a high-end PCI/DSS compliant EFT processing Gateway? Try OBM (Online Business Manager), the online software that connects every aspect of your Gym, Fitness Club, or member-driven business: Club Member Management, EFT, ACH and Credit Card Processing, Interactive Marketing and Sales Parralax Website Program, Member Management/CRM, cloud scheduling, Online Sales and Guest Prospecting System. Developed by MoneyMovers, Inc. OBM is an Online Gym Management Software EFT/ ACH processing gateway to manage your fitness club, gym, or member-driven business.
BlueCamroo is a complete, integrated, and affordable web-based all-in-one online Business Productivity Suite that helps your business manage Sales, Customers, and Projects more efficiently and profitably. BlueCamroo is a single online tool that replaces multiple stand-alone solutions, including: CRM; Time Tracking/Reporting; Invoicing; Project Management & Collaboration; Business Process Automation; Email Marketing; Revenue & Expenses Management; Social Network Monitoring; and much more. Web-based lead management, CRM, project management, time tracking, billing, and support ticketing.
Exsalerate CRM is an Operating System for your Sales Team and Account Managers that's integrated with Xero, WorkflowMax and Mailchimp. We'll help your sales team hunt new business and enable your Account Managers to leverage their existing relationships. We can embed your sales process directly into the software so you can easily identify the number of opportunities in your pipeline. We've also designed a unique dashboard for your account managers that includes comparatives from Xero. Exsalerate is an operating system for your sales team and account managers that's integrated with Xero, WorkflowMax and MailChimp.
Customer conversation platform that tracks website visitors, helps to capture leads, return customers and provide support. With a full range of marketing instruments, Dashly raises conversions on every step of the funnel: -eCRM to keep visitors and leads; - used data tracking without coding; - live chat; - email, pop-up forms to engage users; - triggered messages to reduce retention; - analytics to estimate effectiveness. Customer conversational platform to generate more leads, close more deals and help your customers succeed
Paytronix is a provider of SaaS customer experience management (CXM) solutions for restaurants and convenience store brands. Through its innovative software design and integrations with widely used point of sale systems, Paytronix empowers more than 330 customers with the flexibility to build unique, revenue-enhancing guest experiences. Customers benefit from big data consumer insights that Paytronix generates through 1-to-1 engagement with more than 165 million loyal guests. Identify customers. Strengthen relationships. Amplify sales. Feel the power with Paytronix.
The best way to generate leads and get more customers. Understand what people are doing to build better products and provide the best customer support with rich user profile profiles, contact enrichment and dynamic customer database and CRM connector- connect to your favourite products. Live chat software and messaging. Chat to visitors to capture leads, close sales and create happy customers.
Online accounting, invoicing, inventory, CRM, sales, and more, for small business owners. Easy to use on desktop, tablet, or phone - free 30 day trial includes unlimited users + support. Smart, easy to use online accounting, invoicing, inventory, CRM, sales, and more.
Interakt is an All-In-One Customer Engagement and Support platform which simplifies your concerns for capturing new leads, engaging, nurturing and retaining your existing leads and users and support all your visitors and customers from one single platform, which also gives you a detailed summary of your website activities right at the tip of your thumb. Capture, Engage, Retain, and Support all your customers and visitors from one single dashboard.
Give staff and consumers one place to get fast answers your brand stands behind. Our patented community knowledge base has comprehensive features that are easy to use and affordable. Plus our attention to you is unlike most other vendors. See why credit unions, AAA clubs, eCommerce sites and others utilize FuzeDigital's multi-channel knowledge base & case management for self-service and assisted-service support. Knowledge base and contact management designed to get staff and consumers to great answers fast via self-service & assisted support.
Web-based system that offers activity and diary management, quotes automation, opportunity tracking, contact and document management. Web-based system that offers activity and diary management, quotes automation, opportunity tracking, contact and document management.
Cloud-based customer relationship management solution that helps firms with campaign management, lead tracking and data analysis. Cloud-based customer relationship management solution that helps firms with campaign management, lead tracking and data analysis.
Add live chat to your website, engage with your customers in real-time and increase your revenue. Customize the text and colors of your chat box to fit your website. Receive messages even when you are offline. Provide great customer support with our ticketing system. Free live chat for your website with real-time monitoring, unlimited websites, unlimited chats and unlimited concurrent chats.
SAFELY WORK WHILE DRIVING: To help YOU perform tasks while on the road, we have included a virtual assistant. Simply call into your exclusive number and complete tasks. All with voice commands. SHARING CONTACTS: A notification instantaneously appears every time a peer or partner creates notes or changes a contact status; this eliminates the need for follow up. CUSTOM FORMS: Create inventory, HR and virtually any forms in minutes with the all the functionally you'd expect in spreadsheets. We compete with Oracle, Siebel, Salesforce, Microsoft Dynamics. All the features at 25% of the cost and configure in 2 hours or less.
Web based help desk software! Chataroo eTicketing allows you to manage your support services more efficiently, treating each and every incoming request as a unique, traceable ticket. Managing support requests sent in via email, through the web or over the phone in one EASY to use system empowers your support agents and reassures your end-users of quick, efficient and quality support! For customers who want immediate help, nothing satisfies and converts quite like Live Chat Support. Chataroo is an all around solution that helps manage customer support with live chat, ticketing help desk, and visitor tracking.
Online contact management starting at $24 per month. Designed for small businesses, we combine lots of tools into one. You don't need to go buy 10 different specialized products and try to figure out how to make them work with each other. AllClients provides: CRM Opt-In Email Landing Pages Autoresponders Free Recorded Message System Text-to-Join Monthly newsletter Teams Pipeline Deals We combine a lot of complex concepts and functions, and wrap them up into an easy-to-use format. AllClients provides simple contact management and marketing automation in one, easy-to-use system.
SutiCRM offers you marketing, salesforce, and customer support automation from a single system and allows you to grow your business exponentially. Its analytics, dynamic dashboards, and reporting give you a 360-degree view of your CRM efforts, help you gain valuable insights in real-time, and make the best from your customer interactions. This intuitive solution meets the unique needs of businesses of all sizes. Manage & make the most of your customer interactions with SutiCRM, intuitive CRM software specifically tailored to your business needs.
Easily manage customer information, connect your entire workforce, simplify repetitive tasks, and deliver insight and recommendations. Easily manage customer information, connect your entire workforce, simplify repetitive tasks, and deliver insight and recommendations.
Do you want to streamline your business operations? Introducing OneDigiFlow Mobile App - A one-stop-shop for CRM, invoicing, and project management. Saving you both time and money. OneDigiFlow's simple and easy to use interface helps you follow potential customers through the sales life cycle, Manage projects & tasks at a glance, Send & automate invoices in a breeze. In short grow your business effectively. OneDigiFlow's simple and easy to use interface helps you follow potential customers through the sales life cycle.
Lucrativ is a multichannel intelligent customer relationship management and sales acceleration and automation platform suitable for businesses of all sizes. It offers pipeline management, gamification tools, an integrated dialer, SMS campaign management, workflow management, lead management and more. The solution can be accessed on desktop and mobile devices. And has been further enhanced with AI and insight custom-built for every sales leader. Lucrativ is a multichannel intelligent customer relationship management and sales acceleration and automation platform suitable for bus