Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie Online CRM-systemen met de meeste reviews van onze gebruikers
Lokale producten voor België
Filterresultaten (122)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Prijsopties
Producttype
122 resultaten
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn.
Meer informatie over HubSpot CRM
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt.
Meer informatie over HubSpot CRM
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR...
Meer informatie over Axonaut
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR...
Meer informatie over Axonaut
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven helpt georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten en betere relaties op te bouwen.
Meer informatie over Capsule
De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te organiseren. Capsule is eenvoudig in gebruik maar toch krachtig en aanpasbaar, zodat je het kunt afstemmen op jouw bedrijf. Het kan worden geïntegreerd met andere populaire apps zoals Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp en Zapier voor geavanceerde verkoopautomatisering. Vanaf slechts $ 18 per gebruiker kun je binnen enkele minuten aan de slag met de gratis proefversie.
Meer informatie over Capsule
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Unieke synergie van geïntegreerd CRM- en BPM-platform waarmee middelgrote en grote ondernemingen de verkoop, marketing, service en bedrijfsactiviteiten kunnen versnellen.
Meer informatie over Creatio CRM
Bpm'online CRM is een cloudgebaseerde toepassing die geïntegreerd CRM en een intelligent BPM-platform combineert. Begrijp je klanten, volg leads en prospects, werk samen met je collega's en bied een uitstekende klantervaring, terwijl je gebruik maakt van een krachtig BPM-systeem en bedrijfsprocessen van elke complexiteit in de cloud beheert. De toepassing is eenvoudig aan te passen met één muisklik.
Meer informatie over Creatio CRM
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
De betrouwbare CRM van VeryConnect bespaart doorgaans 80% van je beheertijd. Vraag vandaag nog een demo aan.
Meer informatie over VeryConnect
De intuïtieve en betrouwbare lidmaatschap-CRM van VeryConnect bespaart doorgaans 80% van je beheertijd. Hierdoor heb je de ruimte om waardevolle relaties op te bouwen met je leden en potentiële leden, zowel individuele personen als organisaties. De aanpasbare CRM omvat een veilige AVG-conforme database, een krachtige zoekfunctie en geïntegreerde e-mailmarketing, statistieken en rapporten. Vraag vandaag nog een demo aan bij het behulpzame Britse team.
Meer informatie over VeryConnect
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt.
Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Zoho CRM biedt het MKB en ondernemingen een online, omnichannel platform voor het beheer van de levenscyclus van klanten met door AI aangedreven functies.
Zoho CRM is een online CRM-systeem dat door meer dan 250.000 bedrijven in 180 landen wordt gebruikt om meer leads te converteren, met klanten in contact te komen en hun omzet te laten groeien. Belangrijke functies omvatten contactbeheer, verkooptrechters, pijplijnbeheer, workflowautomatisering, AI-aangedreven gespreksassistent, taakbeheer, beheer van marketingcampagnes, verkoopprognoses, voorraadbeheer, rapportage en analyse en naadloze integratie met meer dan 500 populaire apps van derden.
Meer informatie over Zoho CRM
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk Sell is verkoop-CRM-software die je helpt meer deals te sluiten. Dit verkoopplatform volgt al je klant interacties in één uniforme interface. Het is snel te implementeren en gemakkelijk te gebruiken: 70% van de bedrijven is in staat om Sell in 7 dagen of minder in gebruik te nemen. Je teams kunnen zich concentreren op de verkoop en niet op het administratieve werk en hoeven minder tijd te besteden aan het invoeren van gegevens. 80% van de klanten is het ermee eens dat Zendesk hun teams efficiënter heeft gemaakt.
Meer informatie over Zendesk Suite
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL.
Meer informatie over Freshdesk
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren online CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten.
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met meer dan 95.000 betalende klanten verspreid over 179 landen worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit cloudgebaseerde CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een online CRM die zowel flexibel als krachtig is.
Meer informatie over Pipedrive
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager.
Meer informatie over Nimble
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage.
Meer informatie over Airtable
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Krijg alle tools die je nodig hebt onder één dak om online betere klantrelaties op te bouwen.
Sendinblue biedt bedrijven de mogelijkheid om relaties op te bouwen en te laten groeien door middel van marketing automation, e-mailcampagnes, transactionele e-mails en sms-berichten. Waarom is dit product anders dan andere? Sendinblue wordt aangedreven door een klanttevredenheidsteam van wereldklasse en biedt tariefplannen die een lach op je gezicht toveren. Het platform combineert een robuuste reeks diensten binnen een enkele gebruiksvriendelijke oplossing. Veel plezier!
Meer informatie over Brevo
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
LiveChat maakt directe communicatie met bezoekers en klanten op je site mogelijk, waardoor klantenloyaliteit ontstaat.
Met LiveChat kun je een direct contact met de klant onderhouden, waardoor je loyaliteit aan je merk kunt opbouwen en verbeteren. Het helpt je om klanten te ondersteunen die hulp nodig hebben. Bovendien kun je je omzet vergroten door op het juiste moment de juiste prospects te bereiken en door grote hoeveelheden nieuwe leads te genereren.
Meer informatie over LiveChat
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand.
Meer informatie over Keap
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Populairste CRM-software voor kleine bedrijven
Populairste CRM-software - voor altijd 100% gratis. Marketing 360 CRM geeft je de mogelijkheid om al je leads en klanten op één plek te beheren. Voeg zoveel teamleden toe als je nodig hebt, creëer aangepaste velden om contactgegevens op te slaan, taken toe te wijzen, deals en verkooppijplijnen bij te houden en nog veel meer. Heb je hulp nodig bij het importeren van contacten en wil je live ondersteuning? Dat is ook inbegrepen.
Meer informatie over Marketing 360
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Bitrix24 is het meest gebruikte en best beoordeelde gratis CRM-systeem ter wereld. Werkt in de cloud, op locatie en op elk mobiel apparaat.
Bitrix24 is verkozen tot populairste gratis online CRM-software. Meer dan 12 miljoen bedrijven gebruiken Bitrix24. Bitrix24 is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang.
Meer informatie over Bitrix24
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Act! omvat dynamisch verkooppijplijnbeheer en krachtige marketing automation, waardoor Act! wordt getransformeerd in de ultieme toolset voor het MKB.
Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor Microsoft Office 365-gebruikers die op zoek zijn naar een eenvoudige CRM met geïntegreerde e-mailmarketing. Act! is al meer dan 30 jaar een pionier in de kleine en middelgrote zakelijke softwaremarkt en biedt tegenwoordig de rijke functionaliteit, ongeëvenaarde flexibiliteit en uitzonderlijke waarde die een perfecte match voor elke klant mogelijk maakt.
Meer informatie over Act!
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite.
Meer informatie over Apptivo
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget.
Meer informatie over Odoo
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike is het op berichten gebaseerde CRM-alternatief, dat websitechat combineert met mobiele berichten.
Chat met klanten en leads via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten.
Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing.
Meer informatie over Userlike
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Insightly heeft meer dan 1,5 miljoen gebruikers in een verscheidenheid aan sectoren, en kleine tot middelgrote bedrijven gebruiken Insightly om kansen te beheren in elke fase van het verkoopproces, klantrelaties te koppelen, projecten op te leveren, offertes op te stellen en meer.
Meer informatie over Insightly
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
Meer informatie over HoneyBook
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail.
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer.
Meer informatie over Freshsales
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken.
Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken.
Meer informatie over Copper
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
Less Annoying CRM is een eenvoudige online CRM die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice.
Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail voor vragen van gebruikers.
Meer informatie over Less Annoying CRM
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist.
Meer informatie over PracticePanther Legal Software
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface.
Meer informatie over Agile CRM
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat.
Meer informatie over Tripleseat
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
EngageBay is een alles-in-één CRM met automatisering van de verkoop, marketing en service geïntegreerd in één enkel platform.
EngageBay CRM biedt een uitgebreide reeks functies waarmee je je klantrelaties beter kunt beheren. Het wordt ook geleverd met een volledig assortiment van functies voor de automatisering van marketing, verkoop en service om je bedrijf op te schalen. Met het uitgebreide pakket van functies kun je leads vastleggen, ontwikkelen en ze betrokken maken, ze omzetten naar tevreden klanten en een superieure klantervaring bieden met behulp van het geïntegreerde platform. Stop met het betalen voor functies die je niet nodig hebt en schakel vandaag nog over naar EngageBay.
Meer informatie over EngageBay CRM
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn.
Meer informatie over Really Simple Systems CRM
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer.
Meer informatie over Thryv
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Volledig beheer van de klantlevenscyclus voor de gehele financiële dienstverleningssector.
SugarCRM stelt bedrijven in staat buitengewone klantrelaties op te bouwen met de meest innovatieve, flexibele en betaalbare CRM-oplossing op de markt. Het bedrijf stelt het individu op unieke wijze centraal in zijn oplossing om bedrijven te helpen de klantervaring te transformeren en zeer gepersonaliseerde interacties mogelijk te maken. Het vermogen van Sugar om in elke omgeving te werken lost veel problemen met compliance en gegevensresidentie op waarmee veel financiële bedrijven tegenwoordig te maken hebben.
Meer informatie over SugarCRM
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Nutshell is geavanceerd genoeg voor elk bedrijf, eenvoudig genoeg voor elke gebruiker en is de onverwacht krachtige CRM waar verkoopteams dol op zijn.
Nutshell is de essentiële CRM van het verkoopteam. Reageer sneller, werk slimmer en sluit meer deals met eersteklas tools, tijdbesparende integraties, verkoopautomatisering en live support van wereldklasse. Dit platform houdt van verkoopteams, en verkoopteams houden van Nutshell. Neem het niet zomaar aan van dit bedrijf, maar van de duizenden bedrijven die elke dag groeien met behulp van Nutshell. Dit bedrijf heeft gewoon een CRM nodig die goed werkt, en dat is Nutshell. - Kristen Hay, Bloomerang.
Meer informatie over Nutshell
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
monday.com is online CRM-software en biedt een ideale oplossing voor customer relationship management met een uiterst veilige en betrouwbare omgeving voor je klantgegevens.
monday.com is online CRM-software en biedt een ideale oplossing voor customer relationship management met een uiterst veilige en betrouwbare omgeving voor je klantgegevens en privacy. Het gebruiksgemak betekent soepel instappen en een snelle acceptatie door je team. Beheer klantrelaties eenvoudig op je eigen manier met effectieve automatiseringen, integraties, dashboards, een aanpasbare workflow en meerdere gegevensweergaven. Bied je klanten een optimale service en ervaring met eenvoudige, maar krachtige software.
Meer informatie over monday sales CRM
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Maximizer is niet zomaar een CRM-softwareprovider – het biedt bedrijven een bewezen concurrentievoordeel!
Met kantoren in Canada, Engeland en Australië, evenals zakenpartners in de Verenigde Staten en over de hele wereld, heeft Maximizer meer dan 120.000 bedrijven geholpen hun omzet te verhogen, relaties op te bouwen en hun winstgevendheid te verbeteren.
Maximizer CRM wordt geleverd met talloze functies, allemaal tegen één duidelijke prijs. Het omvat modules voor verkoop, marketing en klantenondersteuning, evenals must-haves zoals personalisering en mobiele toegang. Gratis proefperiode van 30 dagen en een geldteruggarantie van 60 dagen!
Meer informatie over Maximizer CRM
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen.
Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle stadia van het verkoopproces en helpt je bij het vastleggen en identificeren van topleads, het verzorgen van deals via geautomatiseerde e-mail en sms-campagnes, het samenwerken met teamgenoten, het analyseren en voorspellen van inkomsten, het stroomlijnen van vergaderingen, het detecteren van deals met risico's, het beheren van voorstellen en offertes, en uiteindelijk bij het winnen van meer leads.
Meer informatie over Vtiger CRM
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Donor Tools is software voor donatiebeheer voor non-profitorganisaties en kerken. Donor Tools is eenvoudig, betaalbaar en online.
Donor Tools is software voor donatiebeheer voor non-profitorganisaties en kerken. Donor Tools is snel, eenvoudig, betaalbaar en online. Donor Tools is een non-profit donatiedatabase om goede doelen, kerken en groeiende organisaties te helpen slimme beslissingen te nemen en meer geld in te zamelen. Met een onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkte donaties, slimme tags, meerdere namen, donatiesplitsingen, online donaties, QuickBooks- en MailChimp-integraties en nog veel meer, wordt gezorgd voor een goede uitstraling.
Meer informatie over Donor Tools
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing.
Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen.
Meer informatie over Sage 100
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Alles-in-één software voor LinkedIn waarmee gebruikers geautomatiseerde verkooptrechters op LinkedIn kunnen creëren en de verkoopprospectie kunnen verbeteren.
Wil je een verbindingsverzoek verzenden op LinkedIn, een bedankbericht versturen nadat het verzoek is geaccepteerd, vervolgens een verkoopbericht verzenden en doorgaan met vervolgacties?
Dan is Octopus CRM de juiste tool voor jou. Het biedt de volgende mogelijkheden:
- in bulk verzenden van verbindingsverzoeken;
- massale berichtenverbindingen;
- automatische goedkeuring van vaardigheden;
- profielen automatisch bekijken;
- een verkooptrechter op LinkedIn bouwen;
- en de analysepagina bekijken die de dagelijkse prestaties van LinkedIn, conversiepercentages van campagnes en meer toont.
Meer informatie over Octopus CRM
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Maak je gesprekken effectief: breng je contacten op één plek en beheer alle klantinteracties met een eenvoudige online oplossing.
Breid je klantrelaties uit met een krachtige CRM-app van vcita: >> Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub.
>> Krijg een algemeen beeld van de afspraken, betalingen, facturen, documenten en gesprekken van je klanten.
>> Hou alle informatie bij de hand, waar je ook bent en wanneer je het nodig hebt, met een vriendelijke mobiele app. >> Werk moeiteloos samen met je team en wijs klanten, afspraken en inkomende verzoeken toe aan personeelsleden.
Meer informatie over vcita
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften.
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften.
Meer informatie over Bigin by Zoho CRM
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten.
Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie.
Meer informatie over Yonyx
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van aangepaste online CRM-toepassingen, zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van aangepaste online CRM-toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit.
Meer informatie over Caspio
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Pipeliner CRM stimuleert uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers via zijn verkoopvriendelijke interface, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement.
Pipeliner CRM stimuleert via zijn verkoopvriendelijke interface een uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers. Dankzij de uniforme navigatie en visuele aanpak kunnen gebruikers het systeem snel leren, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement. Gebruikers kunnen bovendien eenvoudig aanpassen wat ze zien, om het systeem af te stemmen op hun eigen situatie.
Het administratieve backend van Pipeliner is ook visueel georiënteerd en gebruiksvriendelijk met slepen en neerzetten, regelspecifieke bewerking en andere niet-technische tools. Daarnaast bevat Pipeliner een toonaangevende mobiele CRM-app.
Meer informatie over Pipeliner CRM
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt.
Meer informatie over Salesforce Essentials
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlijk te versnellen. In tegenstelling tot traditionele marketing- en verkoopsoftware die afhankelijk is van formulieren, koude prospectie en talloze vervolg-e-mails verbindt Drift bedrijven in realtime met websitebezoekers met behulp van bots en artificiële intelligentie.
Ga vandaag nog gratis aan de slag via de website.
Meer informatie over Drift
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering.
Meer informatie over RingCentral Contact Center
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Clientbeheersysteem, toegankelijk vanaf elk apparaat en voorzien van leadbeheer, follow-ups, boeiende inhoud en lijststroomschema
Top Producer geeft de agenten, teams en makelaars van vandaag de robuuste tools voor klantbeheer die ze nodig hebben om relaties te onderhouden in elke fase van de levenscyclus van de klant. Met bewezen tools zoals IDX-websites, op maat gemaakte MLS-rapporten en geoptimaliseerde mobiele technologie kunnen agenten eenvoudige follow-uptools gebruiken om levenslange relaties op te bouwen met nieuwe prospects, voormalige klanten en belangrijke verwijzingspartners. Sluit je aan bij tienduizenden agenten die sinds 1982 samenwerken met het bewezen onroerend goed CRM.
Meer informatie over TOP PRODUCER
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal
Accelo is de bekroonde CRM die je nodig hebt. Je kunt de verkoop stimuleren, voorstellen maken en klantprojecten beheren - in de cloud, vanaf elk apparaat.
Accelo is een bekroonde online CRM waarmee je klanten kunt winnen, winstgevende verkooppijplijnen kunt bevorderen en groei kunt voorspellen. Vereenvoudig de verkoop door automatisch e-mails, bijlagen, vergaderingen, notities en aangepaste velden van contactpersonen bij te houden en te delen, voor een uitgebreide context in één oogopslag, vanaf elk apparaat. Bespaar tijd door winnende voorstellen eenvoudig om te zetten in klantprojecten en servicecontracten, compleet met geautomatiseerde taaktoewijzing, urenregistratie en facturering. Beheer de verkoop en afhandeling - alles-in-één - met Accelo CRM.
Meer informatie over Accelo
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbeheer
- Catalogiseren/categoriseren
- Klantenondersteuning
- Controle van antwoorden via e-mail
- Prestatiemeetwaarden
- Zoeken/filteren
- Zelfserviceportal