165 resultaten
Waarom Capterra gratis is
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
De gratis online CRM van HubSpot is ontworpen voor bedrijven met 10-1000 werknemers die minder tijd willen besteden aan het registreren van gegevens. Het bewaart al je contactgegevens in één gecentraliseerde, aanpasbare database. Het helpt je bij het beheren van je pijplijn, zodat jij deals kunt blijven ontwikkelen. En je kunt alles over een lead op één plek zien: je hoeft niet meer door inboxen te bladeren om informatie te vinden. Begin vandaag nog de gratis HubSpot CRM te gebruiken. Het is eenvoudig in te stellen en intuïtief in het gebruik, zodat jij je weer kunt richten op het ontwikkelen van je bedrijf. Meer informatie over HubSpot CRM
De gratis online CRM van HubSpot is ontworpen voor bedrijven met 10-1000 werknemers die minder tijd willen besteden aan het registreren van gegevens. Het bewaart al je contactgegevens in één gecentrali...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
monday.com helpt je om al je leads, klantrelaties, verkooppijplijn en taken te beheren, zodat jij je volledig kunt concentreren op het sluiten van deals. Meer informatie over monday.com
monday.com is een visuele tool waarmee je leads kunt volgen en projecten op één plek kunt beheren. Het is een CRM die is gecombineerd met een projectmanagementtool en is volledig visueel, zodat je alle bewegende delen kunt bijhouden. Je kunt moeiteloos klantinteracties beheren met een intuïtieve en visuele interface, groei van de verkoop bevorderen met verbeterde klantrelaties, moeiteloos bord-indelingen ontwerpen die passen bij je unieke bedrijfsbehoeften. Consolideer je klanteninformatie en documenten op één plek! Meer informatie over monday.com
monday.com is een visuele tool waarmee je leads kunt volgen en projecten op één plek kunt beheren. Het is een CRM die is gecombineerd met een projectmanagementtool en is volledig visueel, zodat je alle...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Accelo is de bekroonde CRM die je nodig hebt. Je kunt de verkoop stimuleren, voorstellen maken en klantprojecten beheren - in de cloud, vanaf elk apparaat. Meer informatie over Accelo
Accelo is een bekroonde online CRM waarmee je klanten kunt winnen, winstgevende verkooppijplijnen kunt bevorderen en groei kunt voorspellen. Vereenvoudig de verkoop door automatisch e-mails, bijlagen, vergaderingen, notities en aangepaste velden van contactpersonen bij te houden en te delen, voor een uitgebreide context in één oogopslag, vanaf elk apparaat. Bespaar tijd door winnende voorstellen eenvoudig om te zetten in klantprojecten en servicecontracten, compleet met geautomatiseerde taaktoewijzing, urenregistratie en facturering. Beheer de verkoop en afhandeling - alles-in-één - met Accelo CRM. Meer informatie over Accelo
Accelo is een bekroonde online CRM waarmee je klanten kunt winnen, winstgevende verkooppijplijnen kunt bevorderen en groei kunt voorspellen. Vereenvoudig de verkoop door automatisch e-mails, bijlagen, ...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren online CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 90.000+ betalende klanten verspreid over 155 landen worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit cloudgebaseerde CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een online CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 90.000+ betalende klanten verspreid over 155 landen worden verkoopteams aangetrokk...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike is het op berichten gebaseerde CRM-alternatief, dat websitechat combineert met mobiele berichten. Chat met klanten en leads via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Userlike is het op berichten gebaseerde CRM-alternatief, dat websitechat combineert met mobiele berichten. Chat met klanten en leads via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. V...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol geavanceerde functies. Meer informatie over Freshworks CRM
Freshsales is online CRM-software van Freshworks waarmee bedrijven van elke omvang hun leads gemakkelijk kunnen aantrekken, beheren, sluiten en ontwikkelen. Met een zeer intuïtieve UI en een krachtige functieset inclusief ingebouwde belfunctie en e-mail, op AI gebaseerde lead scoring, een visuele pijplijn voor deals, intelligente workflow-automatiseringen en aanpasbare visuele rapporten en dashboards, biedt het bedrijven alles wat ze nodig hebben om hun verkoop te beheren en op te schalen zonder dat ze met meerdere programma's tegelijkertijd hoeven te werken. Meer informatie over Freshworks CRM
Freshsales is online CRM-software van Freshworks waarmee bedrijven van elke omvang hun leads gemakkelijk kunnen aantrekken, beheren, sluiten en ontwikkelen. Met een zeer intuïtieve UI en een krachtige ...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Bitrix24 is verkozen tot populairste gratis online CRM-software in 2016, 2017 en 2018. 100% gratis met onbeperkte records, verkoopautomatisering en e-mailmarketing. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is verkozen tot populairste gratis online CRM-software in 2016, 2017 en 2018. 100% gratis met onbeperkte records, verkoopautomatisering, telefonie en e-mailmarketing. Meer dan 4 miljoen bedrijven gebruiken Bitrix24. Bitrix24 is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is verkozen tot populairste gratis online CRM-software in 2016, 2017 en 2018. 100% gratis met onbeperkte records, verkoopautomatisering, telefonie en e-mailmarketing. Meer dan 4 miljoen bedrij...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
LiveChat maakt directe communicatie met bezoekers en klanten op je site mogelijk, waardoor klantenloyaliteit ontstaat. Meer informatie over LiveChat
Met LiveChat kun je een direct contact met de klant onderhouden, waardoor je loyaliteit aan je merk kunt opbouwen en verbeteren. Het helpt je om klanten te ondersteunen die hulp nodig hebben. Bovendien kun je je omzet vergroten door op het juiste moment de juiste prospects te bereiken en door grote hoeveelheden nieuwe leads te genereren. Meer informatie over LiveChat
Met LiveChat kun je een direct contact met de klant onderhouden, waardoor je loyaliteit aan je merk kunt opbouwen en verbeteren. Het helpt je om klanten te ondersteunen die hulp nodig hebben. Bovendien...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van aangepaste online CRM-toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van aangepaste online CRM-toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van aangepaste online CRM-toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd ...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee ri...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Salesflare is een intelligente online CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven die meer willen verkopen met minder werk. Meer informatie over Salesflare
Salesflare is een intelligente online CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij met de mensen waarmee je contact hebt. Het verzamelt gegevens uit e-mail, sociale media, bedrijfsdatabases, je telefoon en je agenda en verstrekt het aan jou in geautomatiseerde klanttijdlijnen die je alles vertellen wat je moet weten. Jij hoeft alleen nog maar de e-mails te schrijven, de telefoontjes te plegen en koffie te drinken. Meer informatie over Salesflare
Salesflare is een intelligente online CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij m...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven helpt georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten en betere relaties op te bouwen. Meer informatie over Capsule
De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te organiseren. Capsule is eenvoudig in gebruik maar toch krachtig en aanpasbaar, zodat je het kunt afstemmen op jouw bedrijf. Het kan worden geïntegreerd met andere populaire apps zoals Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp en Zapier voor geavanceerde verkoopautomatisering. Vanaf slechts $ 18 per gebruiker kun je binnen enkele minuten aan de slag met de gratis proefversie. Meer informatie over Capsule
De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te organisere...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
EngageBay is een alles-in-één CRM met automatisering van de verkoop, marketing en service geïntegreerd in één enkel platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay CRM biedt een uitgebreide reeks functies waarmee je je klantrelaties beter kunt beheren. Het wordt ook geleverd met een volledig assortiment van functies voor de automatisering van marketing, verkoop en service om je bedrijf op te schalen. Met het uitgebreide pakket van functies kun je leads vastleggen, ontwikkelen en ze betrokken maken, ze omzetten naar tevreden klanten en een superieure klantervaring bieden met behulp van het geïntegreerde platform. Stop met het betalen voor functies die je niet nodig hebt en schakel vandaag nog over naar EngageBay. Meer informatie over EngageBay
EngageBay CRM biedt een uitgebreide reeks functies waarmee je je klantrelaties beter kunt beheren. Het wordt ook geleverd met een volledig assortiment van functies voor de automatisering van marketing,...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen. Meer informatie over User.com
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in een online CRM? Neem een kijkje en ontvang een gratis proefperiode van 14 dagen zonder vooruitbetaling en krijg vandaag toegang tot alle tools. Meer informatie over User.com
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. ...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
De betrouwbare CRM van VeryConnect bespaart doorgaans 80% van je beheertijd. Vraag vandaag nog een demo aan. Meer informatie over VeryConnect
De intuïtieve en betrouwbare lidmaatschap-CRM van VeryConnect bespaart doorgaans 80% van je beheertijd. Hierdoor heb je de ruimte om waardevolle relaties op te bouwen met je leden en potentiële leden, zowel individuele personen als organisaties. De aanpasbare CRM omvat een veilige AVG-conforme database, een krachtige zoekfunctie en geïntegreerde e-mailmarketing, statistieken en rapporten. Vraag vandaag nog een demo aan bij het behulpzame Britse team. Meer informatie over VeryConnect
De intuïtieve en betrouwbare lidmaatschap-CRM van VeryConnect bespaart doorgaans 80% van je beheertijd. Hierdoor heb je de ruimte om waardevolle relaties op te bouwen met je leden en potentiële leden, ...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Effectieve Sales CRM om je pijplijn te beheren. Integreert met je e-mail en agenda! Ideaal voor verkoopteams en online leadgeneratie. Meer informatie over Onpipeline
Sales CRM om je verkooppipeline visueel te beheren, leads van derden te verkrijgen en te organiseren via webformulieren en API, en nog veel meer. Gericht op het je helpen volgen van aanbiedingen zonder urenlang formulieren in te vullen. Je kunt de controle over je verkoopproces overnemen, evenementen instellen voor je volgende acties die worden gesynchroniseerd met je Gmail of Outlook-agenda, enz. Onpipeline elimineert de noodzaak voor trainingssessies die vereist zijn door andere CRM-systemen. Meer informatie over Onpipeline
Sales CRM om je verkooppipeline visueel te beheren, leads van derden te verkrijgen en te organiseren via webformulieren en API, en nog veel meer. Gericht op het je helpen volgen van aanbiedingen zonder...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Maak kennis met 's werelds grootste CRM-platform. Beheer elke fase van je klantrelaties tussen afdelingen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden z...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenond...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de Sa...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap automatiseert je verkoop-, marketing- en bedrijfsprocessen op één plaats en geeft je de flexibiliteit en kracht die je nodig hebt om meer zaken met vertrouwen af te sluiten. Breng moeiteloos en automatisch de juiste boodschap over aan de juiste klant via aangepaste automatisering. Beheer je verkoopproces met aanpasbare fasen en workflows. Verbeter je omzet en marketingprestaties met inzichten en rapporten.
Infusionsoft van Keap automatiseert je verkoop-, marketing- en bedrijfsprocessen op één plaats en geeft je de flexibiliteit en kracht die je nodig hebt om meer zaken met vertrouwen af te sluiten. Breng...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapport...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Populairste CRM-software voor kleine bedrijven
Populairste CRM-software - voor altijd 100% gratis. Marketing 360 CRM geeft je de mogelijkheid om al je leads en klanten op één plek te beheren. Voeg zoveel teamleden toe als je nodig hebt, creëer aangepaste velden om contactgegevens op te slaan, taken toe te wijzen, deals en verkooppijplijnen bij te houden en nog veel meer. Heb je hulp nodig bij het importeren van contacten en wil je live ondersteuning? Dat is ook inbegrepen.
Populairste CRM-software - voor altijd 100% gratis. Marketing 360 CRM geeft je de mogelijkheid om al je leads en klanten op één plek te beheren. Voeg zoveel teamleden toe als je nodig hebt, creëer aang...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde ...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper CRM integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Prosperworks heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper CRM integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebrui...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
Less Annoying CRM is een eenvoudige online CRM die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail voor vragen van gebruikers.
Less Annoying CRM is een eenvoudige online CRM die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige ...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Volledig beheer van de klantlevenscyclus voor de gehele financiële dienstverleningssector.
SugarCRM stelt bedrijven in staat buitengewone klantrelaties op te bouwen met de meest innovatieve, flexibele en betaalbare CRM-oplossing op de markt. Het bedrijf stelt het individu op unieke wijze centraal in zijn oplossing om bedrijven te helpen de klantervaring te transformeren en zeer gepersonaliseerde interacties mogelijk te maken. Het vermogen van Sugar om in elke omgeving te werken lost veel problemen met compliance en gegevensresidentie op waarmee veel financiële bedrijven tegenwoordig te maken hebben.
SugarCRM stelt bedrijven in staat buitengewone klantrelaties op te bouwen met de meest innovatieve, flexibele en betaalbare CRM-oplossing op de markt. Het bedrijf stelt het individu op unieke wijze cen...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Donor Tools is software voor donatiebeheer voor non-profitorganisaties en kerken. Donor Tools is eenvoudig, betaalbaar en online.
Donor Tools is software voor donatiebeheer voor non-profitorganisaties en kerken. Donor Tools is snel, eenvoudig, betaalbaar en online. Donor Tools is een non-profit donatiedatabase om goede doelen, kerken en groeiende organisaties te helpen slimme beslissingen te nemen en meer geld in te zamelen. Met een onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkte donaties, slimme tags, meerdere namen, donatiesplitsingen, online donaties, QuickBooks- en MailChimp-integraties en nog veel meer, wordt gezorgd voor een goede uitstraling.
Donor Tools is software voor donatiebeheer voor non-profitorganisaties en kerken. Donor Tools is snel, eenvoudig, betaalbaar en online. Donor Tools is een non-profit donatiedatabase om goede doelen, ke...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur....
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen.
Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle stadia van het verkoopproces en helpt je bij het vastleggen en identificeren van topleads, het verzorgen van deals via geautomatiseerde e-mail en sms-campagnes, het samenwerken met teamgenoten, het analyseren en voorspellen van inkomsten, het stroomlijnen van vergaderingen, het detecteren van deals met risico's, het beheren van voorstellen en offertes, en uiteindelijk bij het winnen van meer leads.
Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle ...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworp...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
All-in-one LinkedIn software that allows users to create automated sales funnels on LinkedIn and improve sales prospecting.
Willing to send a connection request on LinkedIn, shoot a thank you message after the request is accepted, then send a sales message and continue with follow-ups? Then Octopus CRM is the right tool for you, which allows to: - send connection requests in bulk - mass message connections - auto endorse skills - auto view profiles - build a sales funnel on LinkedIn. - and view analytics page that shows LinkedIn daily performance, campaign conversion rates, and more.
Willing to send a connection request on LinkedIn, shoot a thank you message after the request is accepted, then send a sales message and continue with follow-ups? Then Octopus CRM is the right tool f...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Maak je gesprekken effectief: breng je contacten op één plek en beheer alle klantinteracties met een eenvoudige online oplossing.
Breid je klantrelaties uit met een krachtige CRM-app van vcita: >> Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub. >> Krijg een algemeen beeld van de afspraken, betalingen, facturen, documenten en gesprekken van je klanten. >> Hou alle informatie bij de hand, waar je ook bent en wanneer je het nodig hebt, met een vriendelijke mobiele app. >> Werk moeiteloos samen met je team en wijs klanten, afspraken en inkomende verzoeken toe aan personeelsleden.
Breid je klantrelaties uit met een krachtige CRM-app van vcita: >> Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub. >> Krijg een algemeen beeld van de afspraken, beta...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlijk te versnellen. In tegenstelling tot traditionele marketing- en verkoopsoftware die afhankelijk is van formulieren, koude prospectie en talloze vervolg-e-mails verbindt Drift bedrijven in realtime met websitebezoekers met behulp van bots en artificiële intelligentie. Ga vandaag nog gratis aan de slag via de website.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlijk...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken, online CRM-systeem om je leads en contacten te beheren en ook verkoopmedewerkers te helpen meer te bereiken. Je hebt talloze kanalen gebouwd, zodat je klanten je kunnen aanspreken. amoCRM helpt je verkopers op het juiste moment op hen te reageren met de juiste boodschap via het juiste kanaal, dankzij slimme taken, tientallen integraties, een unieke digitale pijplijn en meer. En alles is overal waar je bent beschikbaar met mobiele iOS- en Android-apps voor telefoon en tablet.
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken, online CRM-systeem om je leads en contacten te beheren en ook verkoopmedewerkers te helpen meer te bereiken. Je hebt talloze kanalen gebouwd, zodat je klanten je k...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben. Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects e...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Zendesk Sell is CRM-verkoopsoftware die is ontworpen om de productiviteit, processen en voorspelbaarheid van de verkoop te verbeteren.
Zendesk Sell, voorheen Base CRM, is een CRM-systeem voor de verkoop waarmee je meer deals kunt sluiten. Zendesk Sell is een krachtig alles-in-één verkoopplatform dat de acceptatie en gegevensverzameling onder vertegenwoordigers verhoogt. Hierdoor krijgen verkoopleiders de bruikbare, kwantificeerbare inzichten die ze nodig hebben om de prestaties te versnellen en de omzet te verhogen op een manier die meetbaar, herhaalbaar en schaalbaar is. Het Zendesk-team zorgt ervoor dat je meteen aan de slag kunt: 70% van de klanten van Zendesk Sell zijn binnen een week aan de slag.
Zendesk Sell, voorheen Base CRM, is een CRM-systeem voor de verkoop waarmee je meer deals kunt sluiten. Zendesk Sell is een krachtig alles-in-één verkoopplatform dat de acceptatie en gegevensverzamelin...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onde...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen....
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Online, gebruiksvriendelijke software ter ondersteuning van de zakelijke levenscyclus, inclusief verkoop, marketing, klantenondersteuning en verwerking van verkooporders.
De webgebaseerde CRM- en zakelijke oplossingen van Workbooks bieden je de tools die je nodig hebt om je groei te versnellen, bedrijfsprocessen te automatiseren, operationele kosten te verlagen en klantenondersteuning te verbeteren. Deze technologie omvat naast verkoop, marketing en klantenondersteuning ook orderbeheer, orderverwerking en facturering. Het is cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk en scherp geprijsd. Ontdek waarom dit platform is bekroond als top CRM-product van het jaar.
De webgebaseerde CRM- en zakelijke oplossingen van Workbooks bieden je de tools die je nodig hebt om je groei te versnellen, bedrijfsprocessen te automatiseren, operationele kosten te verlagen en klant...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedri...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Contactually helpt je professionele relaties te onderhouden en te versterken.
Contactually's software maakt het eenvoudig om betrokken te blijven bij elk deel van je netwerk. Je categoriseert eenvoudig je belangrijkste contactpersonen in Buckets (emmers) en je Contactually-account doet de rest. Dat betekent dat je je geen zorgen meer hoeft te maken over wie vandaag weer moet worden opgevolgd, hoe eerdere interacties zijn verlopen of wat je moet zeggen om het ijs te breken. Met een regelmatige follow-up als deze zul je je snel realiseren dat je minder koude, vergeten connecties en meer warme, betrokken relaties hebt die aan je denken.
Contactually's software maakt het eenvoudig om betrokken te blijven bij elk deel van je netwerk. Je categoriseert eenvoudig je belangrijkste contactpersonen in Buckets (emmers) en je Contactually-accou...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zij...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Unieke synergie van geïntegreerd CRM- en BPM-platform waarmee middelgrote en grote ondernemingen de verkoop, marketing, service en bedrijfsactiviteiten kunnen versnellen.
Bpm'online CRM is een cloudgebaseerde toepassing die geïntegreerd CRM en een intelligent BPM-platform combineert. Begrijp je klanten, volg leads en prospects, werk samen met je collega's en bied een uitstekende klantervaring, terwijl je gebruik maakt van een krachtig BPM-systeem en bedrijfsprocessen van elke complexiteit in de cloud beheert. De toepassing is eenvoudig aan te passen met één muisklik.
Bpm'online CRM is een cloudgebaseerde toepassing die geïntegreerd CRM en een intelligent BPM-platform combineert. Begrijp je klanten, volg leads en prospects, werk samen met je collega's en bied een ui...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
SalesNOW is de mobiele en online CRM waar je verkoopteam enthousiast over zal zijn. Het is ontworpen om je team te helpen meer, sneller en overal te verkopen.
SalesNOW is de mobiele en online CRM waar je verkoopteam enthousiast over zal zijn. De bekroonde CRM is ontworpen om jou en je verkoopteam aanzienlijk productiever te maken, of je nu een klein bedrijf runt of een verkoopteam bij een grote onderneming. Het SalesNOW Success Team werkt bovendien met je samen om SalesNOW zo te configureren dat hij aan je zakelijke behoeften voldoet. Hij importeert je gegevens, traint je team - alles kosteloos. Vervolgens krijg je 30 dagen de tijd om SalesNOW uit te proberen. Ondersteuning via telefoon en e-mail is altijd gratis.
SalesNOW is de mobiele en online CRM waar je verkoopteam enthousiast over zal zijn. De bekroonde CRM is ontworpen om jou en je verkoopteam aanzienlijk productiever te maken, of je nu een klein bedrijf...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Gold-Vision CRM (customer relationship management, klantrelatiebeheer) helpt middelgrote bedrijven beter zaken te doen.
Gold-Vision is een krachtige online CRM-oplossing die dynamisch voldoet aan de behoeften van jouw middelgrote bedrijf. Door verkooppijplijnen, offertes maken en forecasting, e-mailmarketing, marketing automation, klantenondersteuning en evenementenbeheer te combineren, worden je processen gerevolutioneerd zonder functionaliteit op te offeren.
Gold-Vision is een krachtige online CRM-oplossing die dynamisch voldoet aan de behoeften van jouw middelgrote bedrijf. Door verkooppijplijnen, offertes maken en forecasting, e-mailmarketing, marketing ...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Teamwork CRM lets you split leads and opportunities into separate pipelines giving you visibility and control over your sales pipeline.
No more trying to keep track of your leads across multiple spreadsheets and emails. With Teamwork CRM, you have full visibility over your whole sales process, and by splitting leads and opportunities into separate pipelines it gives you more insights on how to accelerate it and make sure nothing falls through the cracks. With one central place to track everything from first touch to winning the deal, your team will know exactly how each deal is progressing at every stage of the sales cycle.
No more trying to keep track of your leads across multiple spreadsheets and emails. With Teamwork CRM, you have full visibility over your whole sales process, and by splitting leads and opportunities i...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Ontraport CRM ondersteunt alle online interacties tussen jou en je klanten. Al je tools en gegevens. Alles-in-één-software.
Al je marketingtools op één plek. Voltooi je campagnes met al je promotiestukken, van e-mails tot pagina's en pop-upformulieren, die je naadloos rechtstreeks kunt creëren en verbinden binnen Ontraport. CRM: Sla elke klantklik, aankoop en actie op in al je campagnes en vertrouw erop dat het probleemloos achter de schermen wordt beheerd. E-mails, marketingcampagnes en reizen, sms-berichten, bestemmingspagina's, formulieren, betalingen, analyses, gratis installatie. Begin vandaag nog met de GRATIS proefperiode van 14 dagen.
Al je marketingtools op één plek. Voltooi je campagnes met al je promotiestukken, van e-mails tot pagina's en pop-upformulieren, die je naadloos rechtstreeks kunt creëren en verbinden binnen Ontraport....
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Dit platform heeft de complexiteit van CRM omgezet naar een takenlijst, zodat je leads kunt converteren naar klanten, je doelen kunt bereiken en je bedrijf snel laten groeien.
OnePageCRM zet de complexiteit van CRM om in een eenvoudige takenlijst. De gestroomlijnde benadering van verkoop van dit platform is ontworpen met behulp van de productiviteitsprincipes van GTD (Getting Things Done), wat jou helpt om leads om te zetten naar klanten, doelen te bereiken en je bedrijf snel te laten groeien. Leg leads vast vanuit Gmail, Outlook, Twitter, Facebook en Xing en creëer met slechts één klik een contactpersoon in OnePageCRM. Ontwikkel je verkoopecosysteem door te integreren met MailChimp, Unbounce, Xero, Pandadoc, Skype, Evernote, Google Apps, Zapier en meer.
OnePageCRM zet de complexiteit van CRM om in een eenvoudige takenlijst. De gestroomlijnde benadering van verkoop van dit platform is ontworpen met behulp van de productiviteitsprincipes van GTD (Gettin...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Een open source CRM-systeem, met aangepaste oplossingen met een breed scala aan configuratietools en een gebruiksvriendelijke interface.
YetiForce helpt bedrijven om gratis professionele open source CRM optimaal te gebruiken om de kosten te verlagen en de prestaties in de hele communicatiestructuur te verbeteren. De software biedt de mogelijkheid om de kosten van dure licenties om te leiden naar op maat gemaakte systemen die precies zijn afgestemd op je specificaties. In 2017 werd YetiForce door Capterra uitgeroepen tot toonaangevende en uiterst betaalbare CRM-software. Er werden meer dan 500 verschillende CRM-toepassingen vermeld, maar YetiForce stond bovenaan.
YetiForce helpt bedrijven om gratis professionele open source CRM optimaal te gebruiken om de kosten te verlagen en de prestaties in de hele communicatiestructuur te verbeteren. De software biedt de mo...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal
Een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatisch met de e-mail van de gebruiker om leads te creëren en te classificeren, herinneringen op te volgen, aangepaste automatiseringen uit te voeren en alle interacties met klanten bij te houden.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatis...
  • Kennisbeheer
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zoeken
  • Zelfserviceportal