Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

DMS-systemen

DMS-systemen (Documentmanagementsystemen) automatiseren het documentbeheerproces van de creatie tot de opslag en de distributie binnen een bedrijf. Zo wordt de efficiëntie verhoogd en de kosten van het bijhouden van papieren documenten en de rommel die je ervan hebt, verlaagd. Documentmanagementsystemen bieden oplossingen voor veel verschillende documentbehoeften. Dat betreft niet alleen niet-specifieke items in grote hoeveelheden, zoals standaardformulieren, maar ook zeer specifieke items in kleine hoeveelheden, zoals één-op-één correspondentie. Gebruik Capterra in België om het juiste DMS-systeem voor jouw bedrijf te vinden. Zie ook: IT asset management software en kennismanagement software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie DMS-systemen met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor België

België Lokale producten weergeven
307 resultaten
Confluence kan je enige bron van waarheid zijn. Gebruik de tool om informatie efficiënt op te slaan en over je hele organisatie te delen. Meer informatie over Confluence
Organisaties worden steeds digitaler. De dagen waarop er een papieren administratie over belangrijke documenten werd bijgehouden, zijn voorbij. Sluit je aan bij de digitale beweging door van Confluence je enige documentbeheersysteem te maken. Word efficiënter door één bron van waarheid te bouwen en met één klik belangrijke informatie binnen je organisatie te verspreiden. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Fluid Topics transformeert je technische documentatie tot gepersonaliseerde contentervaringen. Meer informatie over Fluid Topics
Fluid Topics is het toonaangevende platform voor het leveren van content (CDP) voor technische documentatie. De CDP is een softwareoplossing die alle soorten documentatie verzamelt en verenigt, ongeacht de oorspronkelijke bron en indeling. Vervolgens stuurt de CDP de relevante content naar digitale kanalen, apparaten en toepassingen, afgestemd op de behoeften en omgeving van de gebruiker. Meer informatie over Fluid Topics

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Met onze oplossing kunt u inkoopfacturen, servicemeldingen, orderbevestigingen, bestelbonnen of leveringsbonnen snel verwerken. Meer informatie over WhiteVision
Wilt u inkomende documenten op een efficiënte, eenvoudige manier verwerken en boeken naar uw ERP? WhiteVision biedt een oplossing. Met onze oplossing kunt u elke inkoopfactuur, servicemelding, orderbevestiging, bestelbon of afleverbon snel en eenvoudig verwerken. Zo heeft u de ruimte om u te richten op uitdagende taken waarmee u meer waarde toevoegt aan uw organisatie. Meer informatie over WhiteVision

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
monday.com Work OS maakt het eenvoudig om alle documentprocessen in je organisatie te creëren, centraliseren, volgen en automatiseren. Meer informatie over monday.com
Met monday.com Work OS kun je alle documenten en formulieren op één plek creëren, opslaan en beheren. Automatiseer het creëren en goedkeuren van documenten om de efficiëntie te verhogen en fouten te minimaliseren, deel en werk in realtime samen aan documenten en maximaliseer de beveiliging door ze op één plek te centraliseren. Volg en bekijk eerdere bewerkingen via de zoekfunctie voor documenten en standaardiseer documentprocessen om je team op één lijn te houden. monday.com zorgt voor efficiënter documentbeheer in een werkruimte voor samenwerking. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Wrike is software voor samenwerking die wordt gebruikt voor documentbeheer met visuele controle, realtime samenwerking en Kanbanborden. Meer informatie over Wrike
Wrike is software voor werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten binnen aangepaste aanvraagformulieren en taken, verkort je goedkeuringscycli met visuele controle en tag snel teamgenoten voor eventuele bestandsverzoeken. Versnel je levering dankzij de meer dan 400 integraties van Wrike, inclusief andere documentbeheersystemen. Documenten zijn gemakkelijk te vinden en taakdiscussies en updates zijn binnen enkele seconden zichtbaar. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk formulieren en andere zakelijke documenten te maken, te bewerken, te verzenden, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk formulieren te maken, te bewerken, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Ontdek een betere manier om professioneel ogende formulieren te genereren. Sluit meer deals met een onbeperkt aantal elektronische handtekeningen, herbruikbare sjablonen, in-appbewerking, CRM-integratie en 24/7 live ondersteuning. Onze gemiddelde gebruiker maakt een formulier in minder dan 4 minuten en ziet een stijging van 20% in het aantal gesloten deals. Voeg je bij 50.000 bedrijven die formulieren automatiseren, de pijplijn versnellen en meer deals binnenhalen! Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Volg alle documentversies, revisies en goedkeuringen om aan regelgeving te voldoen. Meer informatie over Intellect QMS
Documentbeheer van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de documentbewerking en de algehele productiviteit met 90% verbetert. Met de oplossing voor het beheer van documentcontrole van Intellect kunnen gebruikers met de juiste toestemming documenten herzien, goedkeuringen vragen over wijzigingen en een volledig auditspoor bekijken van wie wat, wanneer en waar heeft goedgekeurd. Deze toepassingen zijn ontworpen door gecertificeerde kwaliteitsexperts en kunnen eenvoudig worden afgestemd met technologie voor slepen en neerzetten zonder code, om aan je exacte zakelijke behoeften te voldoen. Meer informatie over Intellect QMS

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Automatiseer het opstellen en beheren van je documenten. Doe net als meer dan 120.000 gebruikers in meer dan 50 landen, van bekende advocatenkantoren tot Fortune 500-bedrijven zoals PwC. Meer informatie over Legito
Documentbeheer, slimme werkstromen en goedkeuringen; documentautomatisering en contractassemblage; geavanceerde elektronische handtekeningen. Alles onder één dak met Legito, je slimme documentwerkruimte. In minder dan twee uur is de out-of-the-box functie klaar om documenten te automatiseren die bijna zichzelf opstellen. Meer dan 120.000 gebruikers in 50 landen, van bekende advocatenkantoren en bedrijven gebruiken Legito om documenten te beheren, waaronder LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto en Societe Generale Group. Meer informatie over Legito

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Juro is het alles-in-één platform voor contract- en documentbeheer waarmee juridische en zakelijke teams de documentworkflow kunnen stroomlijnen. Meer informatie over Juro
Juro is het alles-in-één platform voor contract- en documentbeheer waarmee juridische en zakelijke teams hun documenten kunnen creëren, beheren, goedkeuren en bijhouden in één geïntegreerde werkruimte. Besteed minder tijd aan het werken met meerdere tools en stel je team in staat om sneller deals te sluiten met zelfbedieningsautomatisering, samenwerkingsworkflows en een archief met veel gegevens. Meer informatie over Juro

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kun er je al je actieplannen, audits, non-conformiteiten en claims mee beheren. Meer informatie over AppQual
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kunt er je al je actieplannen, audits, non-conformiteiten en claims mee beheren. AppQual is ergonomisch, maar is ook heel gemakkelijk in te stellen en heel eenvoudig om je indicatoren mee te bewerken. Met AppQual kun je ook je QHSE-documentatie, je checklists, je vaardighedenmatrix, je leveranciersevaluaties, je FMEA's (Failure Modes and Effects Analysis) en je workflows beheren. AppQual kan worden gebruikt in versies met meerdere locaties en meerdere talen. Meer informatie over AppQual

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Bewaar en classificeer e-mails rechtstreeks vanuit Outlook 365 naar SharePoint en Teams. Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365
E-mailregistratie en samenwerking vereenvoudigd. Een nieuwe kijk op het vastleggen en delen van kennisdossiers in het nieuwe tijdperk van Microsoft 365 mobility (voorheen Office 365). Sla vanaf elk apparaat Outlook-e-mails en -bijlagen op in de Microsoft 365-versie van SharePoint en Microsoft Teams. Deel links naar bestanden met collega's en archiveer meerdere e-mails en bijlagen tegelijk op deze samenwerkingsplatforms. Maak gebruik van de kracht van de geavanceerde functies van Microsoft voor gegevensbeheer door je content te taggen met labels. Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
JetBrains Space is een volledig geïntegreerde toolchain die de pijplijn voor softwareontwikkeling, communicatie en projectmanagement met elkaar verbindt. Meer informatie over Space
Space is een volledig geïntegreerde toolchain die de softwareontwikkelingspijplijn verbindt met communicatie en projectmanagement. Met Space kun je alle dossiers met betrekking tot je project toegankelijk en zichtbaar maken voor het projectteam en andere leden van je organisatie. Organiseer je persoonlijke documenten met behulp van een handige mapstructuur. Werk aan concepten en deel ze met je collega's voor gezamenlijke bewerking voordat je ze naar projectdocumenten verplaatst of ze naar de blog publiceert. Meer informatie over Space

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
ShareGate, de out-of-the-box beheeroplossing voor Microsoft 365 die gewoon werkt. Meer informatie over ShareGate
Van grote migraties tot dagelijkse activiteiten via Teams en op SharePoint. ShareGate is de out-of-the-box beheeroplossing voor Microsoft 365 die gewoon werkt. ShareGate verandert M365 in een veilige omgeving voor samenwerking en wordt vertrouwd door meer dan 75.000 IT-beheerders. Begin binnen enkele minuten met het opschonen van je tenants, bouw je managementstrategie op waarbij je je richt op best practices en automatiseer self-service met gebruikers die de beperkingen respecteren die je hebt ingesteld. Meer informatie over ShareGate

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
NAGIX stelt organisaties in staat om grote hoeveelheden documenten efficiënt en automatisch om te zetten in volledig toegankelijke PDF's Meer informatie over Nagix
NAGIX is een geavanceerd digitaal toegankelijk documentsysteem waarmee organisaties efficiënt en automatisch! zet grote hoeveelheden documenten om in UA-compatibele, toegankelijke PDF's, ten behoeve van slechtzienden en in overeenstemming met wet- en regelgeving die organisaties verplicht om hun klanten toegankelijke formulieren en documenten te verstrekken. Meer informatie over Nagix

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Illizeo is de HR- en salariscloud die geïntegreerd en flexibel is voor het mkb. Meer informatie over Illizeo
Illizeo: Europese leider in HR-software voor het mkb, geïntegreerd en agile, optimaliseert werknemersprocessen om vertragingen te elimineren. Consolideert essentiële HR-taken in één platform: personeelsadministratie, werving, loonadministratie, uitgaven, tijdbeheer, documentgeneratie, on-/off-boarding. Geautomatiseerde workflows, naadloze integraties, aanpasbare rapporten. Verbetert de HR-efficiëntie en maakt strategische focus mogelijk. Gebruiksvriendelijk, aanpasbaar, uitzonderlijke ondersteuning. Stroomlijn activiteiten en stimuleer groei. Meer informatie over Illizeo

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Webgebaseerde app ontworpen om spreadsheets en documenten online op te slaan, te maken en te bewerken. Er zijn sjablonen, grafieken en opmerkingen beschikbaar.
Webgebaseerde app ontworpen om spreadsheets en documenten online op te slaan, te maken en te bewerken. Er zijn sjablonen, grafieken en opmerkingen beschikbaar. Meer informatie over Google Docs

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen. Meer informatie over Google Drive

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien. Meer informatie over Dropbox Business

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt. Breng teams en middelen samen met oplossingen zoals Microsoft Teams en Skype voor Bedrijven, waardoor het samenwerken productiever en aangenamer wordt, ongeacht waar deelnemers zich bevinden. Meer informatie over Microsoft 365

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS. Meer informatie over OneDrive

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
DocuSign verandert de manier van zakendoen door iedereen in staat te stellen om altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid transacties uit te voeren.
DocuSign verandert de manier van zakendoen doordat het meer dan 250.000 bedrijven en meer dan 100 miljoen gebruikers in 188 landen in staat stelt om overeenkomsten altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid te verzenden, ondertekenen en beheren. DocuSign vervangt afdrukken, faxen, scannen en het versturen van papieren documenten om zaken af te handelen. De technologie stelt organisaties van elke omvang, sector en geografie in staat om elke overeenkomst volledig digitaal te maken, om het bedrijf vooruit te helpen. Meer informatie over DocuSign

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Box is een platform voor het beheer van documenten, bedrijfsmiddelen en content.
Upgrade je strategie voor informatiebeheer met het lokale levenscyclusbeheer dat je organisatie nodig heeft om risico's te verminderen zonder de productiviteit te beïnvloeden. Stroomlijn hoe je de levenscyclus van de content beheert die bedrijfsprocessen aandrijft met flexibele retentieschema's, behoud voor verdedigbare ontdekking en dispositiebeheer. Meer informatie over Box

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards. Meer informatie over Microsoft SharePoint

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken.
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken. Meer informatie over LibreOffice

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen.
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Gratis app om pdf-bestanden te beheren, alleen of in bulk, via het web. Je kunt pdf's binnen enkele seconden samenvoegen, comprimeren, splitsen en converteren.
Gratis app om pdf-bestanden te beheren, alleen of in bulk, via het web. iLovePDF biedt een toolkit om pdf's binnen enkele seconden samen te voegen, te comprimeren, splitsen, converteren, van watermerk te voorzien en te ontgrendelen. iLovePDF converteert ook van/naar hoofdprogramma's van Office zoals Power Point, Excel en Word. Meer informatie over iLovePDF

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Bluebeam Revu introduceert veelgevraagde nieuwe functies en verbeteringen voor het automatiseren en versnellen van kritieke werkprocessen.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken. Meer informatie over Bluebeam Revu

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowautomatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt. Meer informatie over Revver

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Een alles-in-één online pdf-editor, ingebouwde e-ondertekening en invulbare formulierenbouwer.
PDFfiller biedt een AVG-compatibele, online pdf-editor, een beheerder voor e-signatures en een invulbare pdf-formulierbouwer in één web-app. Bewerk en e-onderteken pdf-documenten online, maak invulbare pdf-formulieren en verstuur ze ter ondertekening. Deel documenten via e-mail of sociale media of host ze op de website van je bedrijf. Fax, print of verzend pdf's via USPS rechtstreeks vanuit je PDFfiller-account. Ontvang voltooide kopieën van verzonden en ondertekende pdf-formulieren en extraheer automatisch gegevens naar een Excel-bestand, CRM of database. Meer informatie over pdfFiller

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud of op locatie.
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en lokale versie (toegang tot open source-code). Persoonlijke, groeps- en bedrijfsschijf, bestandssynchronisatie, het delen van bestanden, mobiele toegang, online en offline documentbewerking, bewerken voor meerdere gebruikers, en meer. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
De eerste pdf-software die je echt zult waarderen. Smallpdf beschikt over 18 pdf-tools in 24 talen en wordt vertrouwd door 25 miljoen maandelijkse gebruikers.
De eerste pdf-software die je echt zult waarderen. Smallpdf is vervaardigd in Zwitserland en beschikt over een uitgebreid pakket van 18 pdf-tools in 24 talen, met een wereldwijd gebruikersbestand van 100.000 bedrijven en meer dan 200 miljoen personen. Ontdek de perfecte mogelijkheid voor productieve, draagbare en kostenefficiënte oplossingen voor documentbeheer in je dagelijks leven. Meer informatie over Smallpdf

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Bespaar tijd en geld met automatisering van Process Street. Maak checklists en pas ze aan om je teams en documenten overzichtelijk te houden.
Beheer moeiteloos de documenten van je team en de bijbehorende workflows met Process Street. De software biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om uitgebreide checklists op te bouwen en aan te passen, waaronder robuuste goedkeuringsprocessen, voorwaardelijke logica en meer dan 1000 app-integraties. Door je processen te automatiseren, bespaar je geld door te zorgen voor efficiënte, consistente workflows die de productiviteit van medewerkers verhogen. Meer informatie over Process Street

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Pdf-productiviteit en eSigning-tools voor elke kenniswerker.
De Nitro Productivity Suite combineert de nieuwste versie van Nitro Pro – de toonaangevende vervanging voor Adobe Acrobat – met Nitro Cloud, een nieuwe browsergebaseerde applicatie die onbeperkte elektronische handtekeningen en krachtige pdf-productiviteitstools biedt. Het levert een gebruiksvriendelijke, betaalbare oplossing waarmee bedrijven de digitale transformatie in de hele organisatie meetbaar kunnen versnellen. Meer informatie over Nitro

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Workable is op schaal ontworpen en is geschikt voor groeiende en middelgrote bedrijven met 1-1000 werknemers.
Workable is alles-in-één wervingssoftware: één enkel systeem voor teams om kandidaten te vinden, te volgen en te evalueren. Workable is snel te implementeren en gebruiksvriendelijk. Deze software versnelt het wervingsproces door sneller de juiste kandidaten te vinden en de samenwerking in het wervingsteam te verbeteren. Workable helpt momenteel meer dan 6000 organisaties van elke omvang om hun rekruteringsdoelen op tijd en binnen het budget te halen, door de tijd die ze besteden aan het inhuren te verminderen. Meer informatie over Workable

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Open source content management system (CMS) gebruikt door enkele van de grootste websites zoals The Economist en het Witte Huis.
Open source content management system (CMS) gebruikt door enkele van de grootste websites zoals The Economist en het Witte Huis. Meer informatie over Drupal

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Nifty is de ultieme app voor documentbeheer waarmee je mensen, processen en functies op één lijn kunt houden met ingebouwd taakbeheer.
Nifty is een collaboratieve app voor documentbeheer waarmee je mensen, processen en functies op één lijn kunt houden. Dankzij roadmaps, taken, documenten en automatiseringen laat Nifty je team zich concentreren op het echte werk en hoeven ze niet meer met tools om te leren gaan. Nifty versterkt documentbeheer en verbetert de teamproductiviteit door alle belangrijke functies van documentbeheer te combineren in één software. Meer informatie over Nifty

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Populairste alternatief voor Adobe® Acrobat®: PDFelement is een alles-in-één pdf-oplossing. Creëer, bewerk, converteer en onderteken pdf-bestanden op een betere manier.
PDFelement is de eenvoudigste manier om pdf-documenten te creëren, bewerken, converteren en ondertekenen op Windows en Mac. Dit alternatief voor Adobe Acrobat biedt pdf-functionaliteiten op ondernemingsniveau en permanente licenties. PDFelement wordt wereldwijd verkocht in 9 verschillende talen en is de alles-in-één pdf-oplossing voor alle soorten gebruikers, en de enige complete pdf-oplossing naast Adobe Acrobat die beschikbaar is op Windows, Mac, iOS, en Android. Meer informatie over PDFelement

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Vereenvoudig het audit- en belastingproces en verbeter de klantervaring door middel van geautomatiseerd beheer van aanvraaglijsten en documentbeheer.
Suralink is toonaangevend in het beheer van aanvraaglijsten en helpt accountantskantoren het belasting- en auditdocumentatieproces te vereenvoudigen en de klantervaring te verbeteren. Deze cloudgebaseerde toepassing integreert een dynamische aanvraaglijst en toewijzingsworkflow met een veilig platform voor bestandshosting om klanten toegang te geven tot een gebruiksvriendelijke, alles-in-één portal. De technologie en expertise in de sector helpen meer dan 275 toonaangevende bedrijven in Noord-Amerika en het VK om een eenvoudiger, veiliger proces te garanderen. Meer informatie over Suralink

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
De veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging.
ShareFile is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging en bewezen veilige infrastructuur biedt het een op maat gemaakt, met een wachtwoord beveiligd online portaal met onbeperkte bestandsopslag in de cloud en de mogelijkheid om bestanden tot 100 GB te verzenden naar klanten en collega's, vanaf elke computer of elk mobiel apparaat. ShareFile is de keuze voor bedrijven die behoefte hebben aan het stroomlijnen van workflows en betere gegevensbeveiliging. Meer informatie over ShareFile

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
ABBYY FineReader 15 is universele PDF-software voor het efficiënt werken met documenten, zowel PDF's als scans, op de digitale werkplek.
ABBYY® FineReader® 15 is een PDF-tool om efficiënter te werken met digitale documenten. FineReader wordt aangedreven door ABBYY's op AI gebaseerde OCR-technologie, het integreert gescande documenten in digitale workflows en maakt het eenvoudiger om allerlei soorten documenten op de digitale werkplek te digitaliseren, te converteren, op te halen, te bewerken, te beschermen, te delen en eraan samen te werken. Meer informatie over ABBYY FineReader PDF

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
ONLYOFFICE is een veilig online kantoorpakket dat teams kan helpen met beheer en samenwerking, met een sterke focus op documenten.
ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing. Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met MS-formaten, tools voor het beheren van documenten en projecten, CRM, agenda, mail, communicatie-instrumenten en geavanceerde beveiligingsinstellingen. ONLYOFFICE biedt ook gratis desktop- en mobiele apps die kunnen worden verbonden met de cloud. Meer informatie over ONLYOFFICE Workspace

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Meer informatie over Acquia DAM (Widen)

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Veilig bestanden delen en documentbeheer in de cloud. Gemakkelijke toegang tot je informatie, wanneer je het nodig hebt, vanaf elk apparaat.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen te werken, waar dan ook. Ontdek hoe slimme teams online werkplekken gebruiken om beter samen te werken en de klus te klaren. Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein. Meer informatie over Glasscubes

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Bestanden delen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documentenclassificatie
  • Documenten genereren
  • Bestandsconversie
  • Elektronische handtekening
  • Bestandsherstel
  • Compliance bijhouden
  • Beveiligde gegevensopslag

Kopersgids voor DMS-systemen

Wat zijn DMS-systemen?

DMS-systemen helpen gebruikers bij het maken, opslaan en delen van documenten, van standaardformulieren en contracten tot persoonlijke correspondentie. Deze toepassingen bevatten functionaliteiten zoals het vastleggen van afbeeldingen, doorzoeken van documenten en toegangsbeheer waarmee gebruikers eenvoudig door zakelijke documenten kunnen navigeren.

De voordelen van DMS-systemen

DMS-systemen kunnen de digitale transformatie van je bedrijf ondersteunen door de noodzaak van handmatig papierwerk te elimineren.

Hieronder staan enkele voordelen van het gebruik van een DMS-systeem:

  • Overal en altijd toegang tot documenten.
  • Samenwerken door middel van het delen van bestanden.
  • Het beschermen van bedrijfskritieke documenten tegen ongeoorloofde toegang, cybercriminaliteit, ransomware en natuurrampen.
  • Verlaging van de kosten voor het opslaan van fysieke documenten.

Algemene functies van DMS-systemen

  • Documenten vastleggen: het gebruikmaken van beeldregistratietechnologie om gedrukte documenten te digitaliseren. Geavanceerde platforms bieden functionaliteit voor OCR (optical character reader, optische lezer) en zoeken.
  • Het opslaan van documenten: het opslaan, openen, delen en bewerken van documenten via een gemeenschappelijk platform.
  • Zoeken in volledige tekst: het zoeken naar relevante bestanden en documenten door trefwoorden in een zoekvak te typen.
  • Toegang/toestemming beheren: het beheren van de toegangsrechten tot documenten voor bepaalde personen of een groep, en bepalen wie er documenten kan bekijken en/of bewerken.
  • Tools voor samenwerking: het delen van documenten met personen of een groep mensen, en hen in staat stellen om documenten te bewerken en opmerkingen toe te voegen.
  • Documentarchief: het creëren van een gecentraliseerde opslagplaats voor het opslaan van vertrouwelijke en gearchiveerde gegevens voor toekomstig gebruik.

Overwegingen bij de aankoop van DMS-systemen

  • Integratiecapaciteiten: om optimaal gebruik te maken van een DMS-systeem, moeten gebruikers deze integreren met andere belangrijke bedrijfssystemen zoals oplossingen voor boekhouding, customer relationship management (CRM), en HR. Deze integraties helpen je niet alleen om gebruik te maken van de capaciteiten voor het opslaan en delen van documenten binnen het DMS-systeem, maar stellen je ook in staat om een tekstzoekopdracht voor documenten binnen het hele bedrijf uit te voeren. Zo helpt een integratie van een DMS-systeem met een boekhoudoplossing gebruikers bij het indexeren en opslaan van boekhoudkundige en financiële documenten, wat nuttig is voor de toegang tot documenten tijdens interne of externe audits.
  • Gegevensbeveiliging: kleine bedrijven worden geconfronteerd met zowel externe bedreigingen voor de gegevensbeveiliging (zoals hacking en inbreuken op de gegevensbeveiliging) als interne bedreigingen voor de gegevensbeveiliging (zoals diefstal door werknemers). Omdat het DMS-systeem de opslagplaats is van belangrijke zakelijke documenten, is dit systeem veel gevoeliger voor een inbreuk op de gegevensbeveiliging. Om elk gegevensverlies te vermijden moet je ervoor zorgen dat het DMS-systeem dat je selecteert is uitgerust met de nieuwste beveiligingsprotocollen en -methoden. Deze omvatten beveiliging via 256-bit Advanced Encryption Standard (AES) en versleuteling door middel van SSL/TLS (Secure Sockets Layer/Transport Layer Security).
  • Behoeften voor het scannen en de beeldverwerking van documenten: het scannen en de beeldverwerking van documenten helpt gebruikers doordat ze papieren documenten kunnen scannen en deze vervolgens indexeren met behulp van een reeks trefwoorden. Digitale opslag in combinatie met nauwkeurige indexering helpt gebruikers bij het zoeken naar deze documenten. Sommige producten bieden ook OCR (optical character recognition, optische tekenherkenning), waarmee gebruikers handgeschreven documenten kunnen omzetten naar een digitaal formaat. Voor kopers die veel met fysieke documentatie werken, moet de shortlist producten met deze functionaliteit bevatten.
  • Bedrijven willen een nauwere integratie tussen project management tools en DMS-systemen: binnen een bedrijf strekt de samenwerking zich uit over verschillende teams. Om de operationele efficiëntie te verbeteren, stappen bedrijven over op geïntegreerde tools die tijd en moeite besparen bij het schakelen tussen verschillende programma's. Daarom willen bedrijven hun project management tools integreren met het DMS-systeem, zodat gebruikers tijdens het werken aan een project hun documenten kunnen delen.
  • De toekomst van documentbeheer is mobiel: met een toename in het gebruik van mobiele apparaten zijn mobiele capaciteiten een prioriteit voor kleine bedrijven De verwachting is dat leveranciers steeds meer mobiele diensten zullen aanbieden, zoals mobiele responsieve interfaces, mobiele apps en klantportals.