1108 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Confluence kan je enige bron van waarheid zijn. Gebruik de tool om informatie efficiënt op te slaan en over je hele organisatie te delen. Meer informatie over Confluence
Organisaties worden steeds digitaler. De dagen waarop er een papieren administratie over belangrijke documenten werd bijgehouden, zijn voorbij. Sluit je aan bij de digitale beweging door van Confluence je enige documentbeheersysteem te maken. Word efficiënter door één bron van waarheid te bouwen en met één klik belangrijke informatie binnen je organisatie te verspreiden. Meer informatie over Confluence
Organisaties worden steeds digitaler. De dagen waarop er een papieren administratie over belangrijke documenten werd bijgehouden, zijn voorbij. Sluit je aan bij de digitale beweging door van...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Breng al je kwaliteitsprocessen van pre-market tot post-market onder één dak. Begin met het stroomlijnen van je nalevingsprocessen. Meer informatie over Dot Compliance
Dot Compliance is toonaangevend op het gebied van elektronische software voor kwaliteitsbeheer. Dot Compliance bevat een hele reeks tools voor de naleving binnen de biowetenschappen, waaronder: documentbeheer, automatiseringen, workflows, toewijzingen, e-handtekeningen, SOP's, nalevingsdashboards en een Salesforce-integratie in één platform dat is aangepast op jouw behoeften. Meer informatie over Dot Compliance
Dot Compliance is toonaangevend op het gebied van elektronische software voor kwaliteitsbeheer. Dot Compliance bevat een hele reeks tools voor de naleving binnen de biowetenschappen, waaronder:...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Wrike is software voor samenwerking die wordt gebruikt voor documentbeheer met visuele controle, realtime samenwerking en Kanbanborden. Meer informatie over Wrike
Wrike is software voor werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten binnen aangepaste aanvraagformulieren en taken, verkort je goedkeuringscycli met visuele controle en tag snel teamgenoten voor eventuele bestandsverzoeken. Versnel je levering met de meer dan 400 integraties van Wrike, inclusief andere documentbeheersystemen. Documenten zijn gemakkelijk te vinden en taakdiscussies en updates zijn binnen enkele seconden zichtbaar. Meer informatie over Wrike
Wrike is software voor werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Beheer documenten en bedrijfsmiddelen met beveiliging op bedrijfsniveau. XaitPorter, een alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Meer informatie over XaitPorter
Beheer documenten en documentmiddelen met beveiliging op bedrijfsniveau met behulp van XaitPorter, een toonaangevende alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Met XaitPorter kun je documenten creëren en bewerken met veel secties en subsecties, elk met hun eigen auteur, recensent en goedkeurder, die elk hun individuele deadlines hebben. Hergebruik je content om de integriteit en productiviteit van het document te vergroten. XaitPorter geeft je ook de vrijheid om toegangsrechten te beheren en informatie te delen met je auteursteam. Meer informatie over XaitPorter
Beheer documenten en documentmiddelen met beveiliging op bedrijfsniveau met behulp van XaitPorter, een toonaangevende alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Met...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
WoodWing Assets (voorheen Elvis DAM) helpt je bij het beheren en creëren van ongelooflijke middelen met Adobe InDesign-integratie. Meer informatie over WoodWing Assets
WoodWing Assets (voorheen Elvis DAM) is een flexibel, meegroeiend beheersysteem voor digitale bedrijfsmiddelen dat uitgevers, creatieve bureaus en marketingafdelingen helpt bij het bereiken van hun doelen voor kwaliteit, kostenefficiëntie en snellere time-to-market. Het ondersteunt zakelijke en operationele processen met betrekking tot het opslaan, openen, delen en beheren van rechten en machtigingen van rich-mediamiddelen. Biedt een eersteklas integratie met Adobe InDesign. Zowel in de cloud als lokaal beschikbaar. Meer informatie over WoodWing Assets
WoodWing Assets (voorheen Elvis DAM) is een flexibel, meegroeiend beheersysteem voor digitale bedrijfsmiddelen dat uitgevers, creatieve bureaus en marketingafdelingen helpt bij het bereiken van hun...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bynder is een innovatieve cloudgebaseerde oplossing voor marketingprofessionals die het beheer van hun digitale inhoud willen vereenvoudigen. Meer informatie over Bynder
Met Bynder kun je je digitale merk-, product- of marketingactiva, inclusief documenten, creëren, vastleggen, ontdekken en verspreiden. Beheer je documenten door gebruik te maken van op maat gemaakte taxonomiestructuren en interne tekstzoekopdrachten. Meer informatie over Bynder
Met Bynder kun je je digitale merk-, product- of marketingactiva, inclusief documenten, creëren, vastleggen, ontdekken en verspreiden. Beheer je documenten door gebruik te maken van op maat gemaakte...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een eenvoudig softwaresysteem voor documentbeheer om je documenten te importeren, beheren, controleren en ondertekenen. Meer informatie over Orcanos
Orcanos software voor documentbeheer (DMS) is een onderdeel van het ALM- en QMS-platform van Orcanos en biedt een betaalbare cloudoplossing, die de organisatie in staat stelt om snel alle documentatie met betrekking tot planning, ontwerp, ontwikkeling, productie, service en nog veel meer te creëren, archiveren, traceren, zoeken, ondertekenen en controleren. Orcanos documentbeheer is een perfecte match voor gereguleerde sectoren, zoals medische apparatuur, waarmee de processen voor kwaliteitsbeheer en audits gemakkelijk en zonder risico's kunnen worden uitgevoerd. Meer informatie over Orcanos
Orcanos software voor documentbeheer (DMS) is een onderdeel van het ALM- en QMS-platform van Orcanos en biedt een betaalbare cloudoplossing, die de organisatie in staat stelt om snel alle documentatie...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een intelligent systeem voor het beheer van al uw documenten en processen in een veilige cloud-omgeving. Meer informatie over Hyarchis Document Management
Hyarchis document management is een moderne cloud-oplossing voor het efficiënt opslaan, maken, bewerken en uitwisselen van al uw documenten. Alle informatie wordt versleuteld opgeslagen in een streng beveiligde omgeving die alleen toegankelijk is voor bevoegde gebruikers. Bovendien kunt u onze Artificial Intelligence tools gebruiken om uw documenten automatisch te vinden, te analyseren en te categoriseren. U hebt dan snel alle gewenste informatie boven water zonder handmatige zoekopdrachten. Meer informatie over Hyarchis Document Management
Hyarchis document management is een moderne cloud-oplossing voor het efficiënt opslaan, maken, bewerken en uitwisselen van al uw documenten. Alle informatie wordt versleuteld opgeslagen in een streng...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Archiveer je BasWare IP-leveranciersfacturen vanuit je BasWare-oplossing voor factuurverwerking maar bewaar hun gegevens nu. Meer informatie over Uncode Invoice Archive
Met Uncode Invoice Archive kun je eenvoudig al je gegevens en documenten opslaan vanuit je BasWare-oplossing voor factuurverwerking. Functies van Uncode Invoice Archiving-oplossing: - bewaar al je factuurverwerkingsgegevens van BasWare: bekijk al je factuurgegevens van BasWare (header-accounttoewijzingen en regelitem); - toegang tot al je BasWare-afbeeldingen en -bijlagen: bekijk alle bijlagen die aan je BasWare IP-facturen zijn gekoppeld; - houd je volledige factuurgeschiedenis bij; - zoeken met multicriteria: vind al je facturen. Meer informatie over Uncode Invoice Archive
Met Uncode Invoice Archive kun je eenvoudig al je gegevens en documenten opslaan vanuit je BasWare-oplossing voor factuurverwerking. Functies van Uncode Invoice Archiving-oplossing: - bewaar al je...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Automatiseer het opstellen en beheren van je documenten. Doe net als meer dan 120.000 gebruikers in meer dan 50 landen, van bekende advocatenkantoren tot Fortune 500-bedrijven zoals PwC. Meer informatie over Legito
Documentbeheer, slimme werkstromen en goedkeuringen; documentautomatisering en contractassemblage; geavanceerde elektronische handtekeningen. Alles onder één dak met Legito, je slimme documentwerkruimte. In minder dan twee uur is de out-of-the-box functie klaar om documenten te automatiseren die bijna zichzelf opstellen. Meer dan 120.000 gebruikers in 50 landen, van bekende advocatenkantoren en bedrijven gebruiken Legito om documenten te beheren, waaronder LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto en Societe Generale Group. Meer informatie over Legito
Documentbeheer, slimme werkstromen en goedkeuringen; documentautomatisering en contractassemblage; geavanceerde elektronische handtekeningen. Alles onder één dak met Legito, je slimme documentwerkruim...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
PandaDoc is het complete platform voor documentbeheer waarmee je je documenten op één plaats kunt opstellen, verzenden, elektronisch ondertekenen en volgen. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc biedt de complete oplossing voor digitale documenten, ontworpen voor efficiëntie. Documenten maken, verzenden, volgen en elektronisch ondertekenen – allemaal vanaf één intuïtief en gebruiksvriendelijk platform. Geef je CRM een boost met de PandaDoc-integraties. PandaDoc is een ideaal platform voor het beheren van organisatiedocumenten, waaronder voorstellen, offertes, contracten, HR-documenten en meer. Creëer media-rijke documenten met een enkele klik. Krijg op elk gewenst moment toegang tot voltooide documenten vanuit het platform. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc biedt de complete oplossing voor digitale documenten, ontworpen voor efficiëntie. Documenten maken, verzenden, volgen en elektronisch ondertekenen – allemaal vanaf één intuïtief en gebruiksvr...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
ABBYY FineReader 15 is universele PDF-software voor het efficiënt werken met documenten, zowel PDF's als scans, op de digitale werkplek. Meer informatie over ABBYY FineReader PDF
ABBYY® FineReader® 15 is een PDF-tool om efficiënter te werken met digitale documenten. FineReader wordt aangedreven door ABBYY's op AI gebaseerde OCR-technologie, het integreert gescande documenten in digitale workflows en maakt het eenvoudiger om allerlei soorten documenten op de digitale werkplek te digitaliseren, te converteren, op te halen, te bewerken, te beschermen, te delen en eraan samen te werken. Meer informatie over ABBYY FineReader PDF
ABBYY® FineReader® 15 is een PDF-tool om efficiënter te werken met digitale documenten. FineReader wordt aangedreven door ABBYY's op AI gebaseerde OCR-technologie, het integreert gescande documenten...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Transformeer documentbeheer digitaal met Nintex om de nauwkeurigheid, toegankelijkheid en opslag van je documenten te garanderen. Meer informatie over Nintex Process Platform
Het Nintex-procesplatform stelt organisaties in staat om documentbeheer digitaal te transformeren om nauwkeurigheid en toegankelijkheid te garanderen. Met Nintex Workflow en Nintex Forms kunnen organisaties automatisch gegevens vastleggen en doorsturen naar een gecentraliseerde opslagplaats met slechts een paar klikken en zonder code. Meer informatie over Nintex Process Platform
Het Nintex-procesplatform stelt organisaties in staat om documentbeheer digitaal te transformeren om nauwkeurigheid en toegankelijkheid te garanderen. Met Nintex Workflow en Nintex Forms kunnen...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
LogicalDOC is een intuïtieve en goed presterende oplossing die de kracht van documentbeheer voor grote ondernemingen biedt aan middelgrote bedrijven. Meer informatie over LogicalDOC
LogicalDOC helpt elk type organisatie over de hele wereld om controle te krijgen over documentbeheer, met speciale aandacht voor het snel ophalen van content en automatisering van bedrijfsprocessen. Met de oplossing kan je team elk gewenst aantal documenten maken, schrijven en coördineren. Met LogicalDOC verhoog je de samenwerking en productiviteit via de volgende generatie webinterface, integratie met Microsoft Office en Outlook en automatische import vanuit je gedeelde mappen. Meer informatie over LogicalDOC
LogicalDOC helpt elk type organisatie over de hele wereld om controle te krijgen over documentbeheer, met speciale aandacht voor het snel ophalen van content en automatisering van bedrijfsprocessen....

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Het Nuxeo Platform biedt alle essentiële documentbeheerfuncties die je van een ondernemingsplatform mag verwachten. Meer informatie over Nuxeo
Beheer, open en gebruik al je kritieke bedrijfsdocumenten op een veilige manier, ongeacht de grootte, het volume of de locatie, terwijl je processen automatiseert en waardevolle gegevens ophaalt met bedrijfsspecifieke KI- (Kunstmatige Intelligentie) en machine learning-modellen. Ze begrijpen dat documenten de kern vormen van veel bedrijfsprocessen en daarom biedt het Nuxeo Platform alles wat je nodig hebt van een documentbeheersysteem voor ondernemingen. Meer informatie over Nuxeo
Beheer, open en gebruik al je kritieke bedrijfsdocumenten op een veilige manier, ongeacht de grootte, het volume of de locatie, terwijl je processen automatiseert en waardevolle gegevens ophaalt met...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bespaar tijd en geld met automatisering van Process Street. Maak checklists en pas ze aan om je teams en documenten overzichtelijk te houden. Meer informatie over Process Street
Beheer moeiteloos de documenten van je team en de bijbehorende workflows met Process Street. De software biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om uitgebreide checklists op te bouwen en aan te passen, waaronder robuuste goedkeuringsprocessen, voorwaardelijke logica en meer dan 1000 app-integraties. Door je processen te automatiseren, bespaar je geld door te zorgen voor efficiënte, consistente workflows die de productiviteit van medewerkers verhogen. Meer informatie over Process Street
Beheer moeiteloos de documenten van je team en de bijbehorende workflows met Process Street. De software biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om uitgebreide checklists op te...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar als lokale versie of in de cloud. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en lokale versie (toegang tot open source-code). Persoonlijke, groeps- en bedrijfsschijf, bestandssynchronisatie, het delen van bestanden, mobiele toegang, online en offline documentbewerking, bewerken voor meerdere gebruikers, en meer. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en lokale versie (toegang tot open source-code). Persoonlij...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar. Meer informatie over Widen Collective
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Meer informatie over Widen Collective
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Software voor documentbeheer en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je documentbeheersysteem overeenkomt met je merkgids. Meer dan 1000 merken uit meer dan 60 landen vertrouwen Filecamp met hun digitale middelen en merkrichtlijnen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Filestage is het platform voor documentbeoordeling en -proofing voor marketingteams en bureaus om het beoordelingsproces van hun documenten te beheren. Meer informatie over Filestage
Filestage is het platform voor documentbeoordeling en -samenwerking dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Heb je documenten die gecontroleerd moeten worden binnen je eigen team, of heb je goedkeuring nodig van externe belanghebbenden? Filestage maakt het gemakkelijk om de structuur in te stellen die je nodig hebt voor het hele proces, en reviewers hoeven zich niet aan te melden - het is eenvoudig om hun feedback te verzamelen. Bedrijven zoals Sixt, Netflix, BBC en Lufthansa hebben Filestage gekozen om hun werk continu te verbeteren. Meer informatie over Filestage
Filestage is het platform voor documentbeoordeling en -samenwerking dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Heb je documenten die gecontroleerd moeten worden binnen je...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Webgebaseerde tool die bedrijven helpt bij het automatiseren van documentgeneratieprocessen en door alle bedrijfsonderdelen met elkaar te verbinden. Meer informatie over Conga Document Generation
Transformeer je documentgeneratie en creëer processen die alle delen van je bedrijf verbinden. Creëer een gemakkelijke, nauwkeurige en efficiënte informatiestroom over de documentstappen die je bedrijf runnen. * Documentsjablonen, workflows en goedkeuringen instellen. * Op wizard gebaseerde documentcreatie. * Deel en werk veilig in realtime samen aan documenten. * Houd documenten veilig en toegankelijk in een centrale, beveiligde cloudrepository. Meer informatie over Conga Document Generation
Transformeer je documentgeneratie en creëer processen die alle delen van je bedrijf verbinden. Creëer een gemakkelijke, nauwkeurige en efficiënte informatiestroom over de documentstappen die je...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Volg alle documentversies, revisies en goedkeuringen om aan regelgeving te voldoen. Meer informatie over Intellect
Documentbeheer van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de documentbewerking en de algehele productiviteit met 90% verbetert. Met de oplossing voor het beheer van documentcontrole van Intellect kunnen gebruikers met de juiste toestemming documenten herzien, goedkeuringen vragen over wijzigingen en een volledig auditspoor bekijken van wie wat, wanneer en waar heeft goedgekeurd. Deze toepassingen zijn ontworpen door gecertificeerde kwaliteitsexperts en kunnen eenvoudig worden afgestemd met technologie voor slepen en neerzetten zonder code, om aan je exacte zakelijke behoeften te voldoen. Meer informatie over Intellect
Documentbeheer van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de documentbewerking en de algehele productiviteit met 90% verbetert. Met de oplossing voor het beheer van documentcont...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Documentenworkflow maakt gebruik van de veilige FileHold database voor documenten om de juiste documenten veilig onder de juiste mensen te verspreiden. Meer informatie over FileHold
Voor grote bedrijven; workflow is een onderdeel van FileHold software voor document- en archiefbeheer die ook moet worden gekocht. FileHold biedt een veilige, gecentraliseerde, audited, versie-gecontroleerde en doorzoekbare database voor documenten. Facturen, aankoopverzoeken, reiskosten, enz. kunnen uit de bibliotheek worden gehaald en in een revisie- of goedkeuringsproces worden geplaatst. Workflow wordt automatisch geactiveerd wanneer een document aan de bibliotheek wordt toegevoegd. Ondersteuning voor mobiele apparaten overal waar toegang is tot internet. Meer informatie over FileHold
Voor grote bedrijven; workflow is een onderdeel van FileHold software voor document- en archiefbeheer die ook moet worden gekocht. FileHold biedt een veilige, gecentraliseerde, audited, versie-gecont...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Integreer Windward in je toepassing om snel en gemakkelijk de aantrekkelijke documenten te leveren waar je gebruikers om vragen. Meer informatie over Windward Core
Voeg indrukwekkende documentautomatisering (en rapportage) toe aan je toepassing door Windward te integreren in je toepassing. Met slimme documentlogica en een ongelooflijk intuïtieve interface bespaart Windward je tijd en geld. Meer informatie over Windward Core
Voeg indrukwekkende documentautomatisering (en rapportage) toe aan je toepassing door Windward te integreren in je toepassing. Met slimme documentlogica en een ongelooflijk intuïtieve interface...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
De Adobe PDF Library SDK, gebouwd met dezelfde kerntechnologie die Adobe gebruikt om Acrobat te bouwen, is een robuuste PDF-bibliotheek. Meer informatie over Adobe PDF Library
Integreer de pdf-functionaliteit van Adobe in je eigen toepassingen met de Adobe PDF Library van Datalogics. Adobe PDF Library SDK, met dezelfde kerntechnologie die Adobe gebruikt om Acrobat te bouwen, is een PDF-bibliotheek met een krachtige set native C/C++ API's met interfaces voor.NET en Java. Maak en bewerk pdf's, redacteer tekst, extraheer tekst en nog veel meer met deze robuuste bibliotheek. Bespaar tijd, geld en middelen door al je pdf-behoeften binnen handbereik te hebben. Meer informatie over Adobe PDF Library
Integreer de pdf-functionaliteit van Adobe in je eigen toepassingen met de Adobe PDF Library van Datalogics. Adobe PDF Library SDK, met dezelfde kerntechnologie die Adobe gebruikt om Acrobat te...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Juro is het alles-in-één platform voor contract- en documentbeheer waarmee juridische en zakelijke teams de documentworkflow kunnen stroomlijnen. Meer informatie over Juro
Juro is het alles-in-één platform voor contract- en documentbeheer waarmee juridische en zakelijke teams hun documenten kunnen creëren, beheren, goedkeuren en bijhouden in één geïntegreerde werkruimte. Besteed minder tijd aan het werken met meerdere tools en stel je team in staat om sneller deals te sluiten met zelfbedieningsautomatisering, samenwerkingsworkflows en een archief met veel gegevens. Meer informatie over Juro
Juro is het alles-in-één platform voor contract- en documentbeheer waarmee juridische en zakelijke teams hun documenten kunnen creëren, beheren, goedkeuren en bijhouden in één geïntegreerde werkruimte...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kun er je al je actieplannen, audits, non-conformiteiten en claims mee beheren. Meer informatie over AppQual
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kunt er je al je actieplannen, audits, non-conformiteiten en claims mee beheren. AppQual is ergonomisch, maar is ook heel gemakkelijk in te stellen en heel eenvoudig om je indicatoren mee te bewerken. Met AppQual kun je ook je QHSE-documentatie, je checklists, je vaardighedenmatrix, je leveranciersevaluaties, je FMEA's (Failure Modes and Effects Analysis) en je workflows beheren. AppQual kan worden gebruikt in versies met meerdere locaties en meerdere talen. Meer informatie over AppQual
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kunt er je al je actieplannen, audits, non-conformiteiten en claims mee beheren. AppQual is...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bewaar en classificeer e-mails rechtstreeks vanuit Outlook 365 naar SharePoint en Teams. Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365
E-mailregistratie en samenwerking vereenvoudigd. Een nieuwe kijk op het vastleggen en delen van kennisdossiers in het nieuwe tijdperk van Microsoft 365 mobility (voorheen Office 365). Sla vanaf elk apparaat Outlook-e-mails en -bijlagen op in de Microsoft 365-versie van SharePoint en Microsoft Teams. Deel links naar bestanden met collega's en archiveer meerdere e-mails en bijlagen tegelijk op deze samenwerkingsplatforms. Maak gebruik van de kracht van de geavanceerde functies van Microsoft voor gegevensbeheer door je content te taggen met labels. Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365
E-mailregistratie en samenwerking vereenvoudigd. Een nieuwe kijk op het vastleggen en delen van kennisdossiers in het nieuwe tijdperk van Microsoft 365 mobility (voorheen Office 365). Sla vanaf elk...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Transformeer je documentgerichte processen en voorzie zakelijke gebruikers van toonaangevende documentgeneratie en -automatisering. Meer informatie over Xpertdoc
Het innovatieve en intuïtieve product voor het genereren en automatiseren van documenten van Xpertdoc stelt je in staat om consistente processen voor het maken, genereren, beheren, leveren, opslaan en elektronisch ondertekenen van documenten te vereenvoudigen, te optimaliseren en te automatiseren. Het doet dit sneller, wat resulteert in verbeterde communicatie, versnelde bedrijfsprocessen, verhoogde productiviteit en verminderde afhankelijkheid van IT. Bovendien biedt het integraties met toonaangevende CRM-platforms en kernsystemen van ondernemingen, zoals ERP, CPQ, ECM en meer. Meer informatie over Xpertdoc
Het innovatieve en intuïtieve product voor het genereren en automatiseren van documenten van Xpertdoc stelt je in staat om consistente processen voor het maken, genereren, beheren, leveren, opslaan...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Alles-in-één samenwerkingsoplossing voor creatieve teams, inclusief chats, blogs, vergaderingen, VCS, pakketopslagplaatsen, problemen en meer. Meer informatie over Space
De enige tool die je nodig hebt voor je samenwerkings- en ontwikkelingsprocessen: Teams, chats, problemen, dashboards, blogs, artikelen, CI/CD-pijplijnen, VCS, codebeoordeling, machtigingen, pakketten, snelle acties, top-down planning, IDE-integratie, Office Maps, vergaderingen, vakanties, zakenreizen en nog veel meer Meer informatie over Space
De enige tool die je nodig hebt voor je samenwerkings- en ontwikkelingsprocessen: Teams, chats, problemen, dashboards, blogs, artikelen, CI/CD-pijplijnen, VCS, codebeoordeling, machtigingen,...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bewaar en classificeer bestanden rechtstreeks vanuit Microsoft 365 op SharePoint, zelfs vanaf mobiele apparaten. Meer informatie over Colligo Office Connect for Microsoft 365
Intuïtieve toegang tot SharePoint vanuit Microsoft 365 Het benutten van de kracht van SharePoint is een fluitje van een cent wanneer je het rechtstreeks vanuit Microsoft Word, Excel en PowerPoint kunt doen. Gebruikers krijgen overal waar ze zijn ingelogd direct toegang en hebben zelf geen kennis van SharePoint nodig. Meer informatie over Colligo Office Connect for Microsoft 365
Intuïtieve toegang tot SharePoint vanuit Microsoft 365 Het benutten van de kracht van SharePoint is een fluitje van een cent wanneer je het rechtstreeks vanuit Microsoft Word, Excel en PowerPoint...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Alfeo is een oplossing voor kennisbeheer waarmee bedrijven relevante informatie aan het licht kunnen brengen. Meer informatie over Syracuse
Voor organisaties die geconfronteerd worden met meerdere informatiebronnen die in silo's zijn georganiseerd en waarin werknemers verdrinken, biedt Alfeo een SaaS-platform dat de verbinding met databases en bedrijfstoepassingen automatiseert, de toegang tot bedrijfsinhoud centraliseert en relevante informatie in een handomdraai distribueert vanuit een "plug-and-play"-interface. In tegenstelling tot EDM- en ECM-oplossingen die vaak per bedrijf worden georganiseerd, decompartmentaliseert Syracuse van Alfeo alle bedrijfsinformatie. Meer informatie over Syracuse
Voor organisaties die geconfronteerd worden met meerdere informatiebronnen die in silo's zijn georganiseerd en waarin werknemers verdrinken, biedt Alfeo een SaaS-platform dat de verbinding met...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Webgebaseerde app ontworpen om spreadsheets en documenten online op te slaan, te maken en te bewerken. Er zijn sjablonen, grafieken en opmerkingen beschikbaar.
Webgebaseerde app ontworpen om spreadsheets en documenten online op te slaan, te maken en te bewerken. Er zijn sjablonen, grafieken en opmerkingen beschikbaar.
Webgebaseerde app ontworpen om spreadsheets en documenten online op te slaan, te maken en te bewerken. Er zijn sjablonen, grafieken en opmerkingen beschikbaar.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt. Breng teams en middelen samen met oplossingen zoals Microsoft Teams en Skype voor Bedrijven, waardoor het samenwerken productiever en aangenamer wordt, ongeacht waar deelnemers zich bevinden.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt....

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Box is een platform voor het beheer van documenten, bedrijfsmiddelen en content.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht welk apparaat je kiest, je krijgt snelle, gemakkelijke toegang tot documenten, projectplannen, presentaties en video's. Altijd de nieuwste pitch voor je klanten, zowel online als offline. Box maakt het gemakkelijk voor beheerders om een centraal overzicht van alle content en gebruikers in hun account te behouden via een krachtige beheerdersconsole.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten....

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken.
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken.
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowautomatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowaut...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bluebeam Revu introduceert veelgevraagde nieuwe functies en verbeteringen voor het automatiseren en versnellen van kritieke werkprocessen.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan documenten, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen.
Samepage biedt bekroonde software voor documentbeheer die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen.
Samepage biedt bekroonde software voor documentbeheer die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
It is a creative project management solution that helps businesses create notes, add annotations, share ideas, and more.
It is a creative project management solution that helps businesses create notes, add annotations, share ideas, and more.
It is a creative project management solution that helps businesses create notes, add annotations, share ideas, and more.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een alles-in-één online pdf-editor, ingebouwde e-ondertekening en invulbare formulierenbouwer.
PDFfiller biedt een AVG-compatibele, online pdf-editor, een beheerder voor e-signatures en een invulbare pdf-formulierbouwer in één web-app. Bewerk en e-onderteken pdf-documenten online, maak invulbare pdf-formulieren en verstuur ze ter ondertekening. Deel documenten via e-mail of sociale media of host ze op de website van je bedrijf. Fax, print of verzend pdf's via USPS rechtstreeks vanuit je PDFfiller-account. Ontvang voltooide kopieën van verzonden en ondertekende pdf-formulieren en extraheer automatisch gegevens naar een Excel-bestand, CRM of database.
PDFfiller biedt een AVG-compatibele, online pdf-editor, een beheerder voor e-signatures en een invulbare pdf-formulierbouwer in één web-app. Bewerk en e-onderteken pdf-documenten online, maak...

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen.
CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen.
CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Archiveren en retentie
  • Documenten genereren
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden

Kopersgids voor DMS-systemen

Wat zijn DMS-systemen?

DMS-systemen helpen gebruikers bij het maken, opslaan en delen van documenten, van standaardformulieren en contracten tot persoonlijke correspondentie. Deze toepassingen bevatten functionaliteiten zoals het vastleggen van afbeeldingen, doorzoeken van documenten en toegangsbeheer waarmee gebruikers eenvoudig door zakelijke documenten kunnen navigeren.

De voordelen van DMS-systemen

DMS-systemen kunnen de digitale transformatie van je bedrijf ondersteunen door de noodzaak van handmatig papierwerk te elimineren.

Hieronder staan enkele voordelen van het gebruik van een DMS-systeem:

  • Overal en altijd toegang tot documenten.
  • Samenwerken door middel van het delen van bestanden.
  • Het beschermen van bedrijfskritieke documenten tegen ongeoorloofde toegang, cybercriminaliteit, ransomware en natuurrampen.
  • Verlaging van de kosten voor het opslaan van fysieke documenten.

Algemene functies van DMS-systemen

  • Documenten vastleggen: het gebruikmaken van beeldregistratietechnologie om gedrukte documenten te digitaliseren. Geavanceerde platforms bieden functionaliteit voor OCR (optical character reader, optische lezer) en zoeken.
  • Het opslaan van documenten: het opslaan, openen, delen en bewerken van documenten via een gemeenschappelijk platform.
  • Zoeken in volledige tekst: het zoeken naar relevante bestanden en documenten door trefwoorden in een zoekvak te typen.
  • Toegang/toestemming beheren: het beheren van de toegangsrechten tot documenten voor bepaalde personen of een groep, en bepalen wie er documenten kan bekijken en/of bewerken.
  • Tools voor samenwerking: het delen van documenten met personen of een groep mensen, en hen in staat stellen om documenten te bewerken en opmerkingen toe te voegen.
  • Documentarchief: het creëren van een gecentraliseerde opslagplaats voor het opslaan van vertrouwelijke en gearchiveerde gegevens voor toekomstig gebruik.

Overwegingen bij de aankoop van DMS-systemen

  • Integratiecapaciteiten: om optimaal gebruik te maken van een DMS-systeem, moeten gebruikers deze integreren met andere belangrijke bedrijfssystemen zoals oplossingen voor boekhouding, customer relationship management (CRM), en HR. Deze integraties helpen je niet alleen om gebruik te maken van de capaciteiten voor het opslaan en delen van documenten binnen het DMS-systeem, maar stellen je ook in staat om een tekstzoekopdracht voor documenten binnen het hele bedrijf uit te voeren. Zo helpt een integratie van een DMS-systeem met een boekhoudoplossing gebruikers bij het indexeren en opslaan van boekhoudkundige en financiële documenten, wat nuttig is voor de toegang tot documenten tijdens interne of externe audits.
  • Gegevensbeveiliging: kleine bedrijven worden geconfronteerd met zowel externe bedreigingen voor de gegevensbeveiliging (zoals hacking en inbreuken op de gegevensbeveiliging) als interne bedreigingen voor de gegevensbeveiliging (zoals diefstal door werknemers). Omdat het DMS-systeem de opslagplaats is van belangrijke zakelijke documenten, is dit systeem veel gevoeliger voor een inbreuk op de gegevensbeveiliging. Om elk gegevensverlies te vermijden moet je ervoor zorgen dat het DMS-systeem dat je selecteert is uitgerust met de nieuwste beveiligingsprotocollen en -methoden. Deze omvatten beveiliging via 256-bit Advanced Encryption Standard (AES) en versleuteling door middel van SSL/TLS (Secure Sockets Layer/Transport Layer Security).
  • Behoeften voor het scannen en de beeldverwerking van documenten: het scannen en de beeldverwerking van documenten helpt gebruikers doordat ze papieren documenten kunnen scannen en deze vervolgens indexeren met behulp van een reeks trefwoorden. Digitale opslag in combinatie met nauwkeurige indexering helpt gebruikers bij het zoeken naar deze documenten. Sommige producten bieden ook OCR (optical character recognition, optische tekenherkenning), waarmee gebruikers handgeschreven documenten kunnen omzetten naar een digitaal formaat. Voor kopers die veel met fysieke documentatie werken, moet de shortlist producten met deze functionaliteit bevatten.
  • Bedrijven willen een nauwere integratie tussen project management tools en DMS-systemen: binnen een bedrijf strekt de samenwerking zich uit over verschillende teams. Om de operationele efficiëntie te verbeteren, stappen bedrijven over op geïntegreerde tools die tijd en moeite besparen bij het schakelen tussen verschillende programma's. Daarom willen bedrijven hun project management tools integreren met het DMS-systeem, zodat gebruikers tijdens het werken aan een project hun documenten kunnen delen.
  • De toekomst van documentbeheer is mobiel: met een toename in het gebruik van mobiele apparaten zijn mobiele capaciteiten een prioriteit voor kleine bedrijven De verwachting is dat leveranciers steeds meer mobiele diensten zullen aanbieden, zoals mobiele responsieve interfaces, mobiele apps en klantportals.