Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie DMS-systemen met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor België

België Lokale producten weergeven
291 resultaten
Een eenvoudig softwaresysteem voor documentbeheer om je documenten te importeren, beheren, controleren en ondertekenen. Meer informatie over Orcanos
Orcanos software voor documentbeheer (DMS) is een onderdeel van het ALM- en QMS-platform van Orcanos en biedt een betaalbare cloudoplossing, die de organisatie in staat stelt om snel alle documentatie met betrekking tot planning, ontwerp, ontwikkeling, productie, service en nog veel meer te creëren, archiveren, traceren, zoeken, ondertekenen en controleren. Orcanos documentbeheer is een perfecte match voor gereguleerde sectoren, zoals medische apparatuur, waarmee de processen voor kwaliteitsbeheer en audits gemakkelijk en zonder risico's kunnen worden uitgevoerd. Meer informatie over Orcanos

Functies

  • Archiveren en retentie
Met de Microsoft Office UpSlide add-in kun je tot 12 uur per maand besparen in Excel, Word en PowerPoint met meer dan 50 functies. Meer informatie over UpSlide
UpSlide is de toonaangevende oplossing voor branding en productiviteit voor ondernemingen. Het platform is gespecialiseerd in het ondersteunen van financiële en professionele dienstverleners zoals KPMG, HSBC, Mazars en UniCredit. Met de 50+ functies kunnen professionals in meer dan 60 landen foutloze, merkconforme rapporten in minder tijd creëren en distribueren, waardoor ze tot 12 uur per maand besparen in Excel, Word, PowerPoint en Power BI. Meer informatie over UpSlide

Functies

  • Archiveren en retentie
Confluence kan je enige bron van waarheid zijn. Gebruik de tool om informatie efficiënt op te slaan en over je hele organisatie te delen. Meer informatie over Confluence
Organisaties worden steeds digitaler. De dagen waarop er een papieren administratie over belangrijke documenten werd bijgehouden, zijn voorbij. Sluit je aan bij de digitale beweging door van Confluence je enige documentbeheersysteem te maken. Word efficiënter door één bron van waarheid te bouwen en met één klik belangrijke informatie binnen je organisatie te verspreiden. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Archiveren en retentie
Webgebaseerde tool die bedrijven helpt bij het automatiseren van documentgeneratieprocessen en door alle bedrijfsonderdelen met elkaar te verbinden. Meer informatie over Conga Document Generation
Transformeer je documentgeneratie en creëer processen die alle delen van je bedrijf verbinden. Creëer een gemakkelijke, nauwkeurige en efficiënte informatiestroom over de documentstappen die je bedrijf runnen. * Documentsjablonen, workflows en goedkeuringen instellen. * Op wizard gebaseerde documentcreatie. * Deel en werk veilig in realtime samen aan documenten. * Houd documenten veilig en toegankelijk in een centrale, beveiligde cloudrepository. Meer informatie over Conga Document Generation

Functies

  • Archiveren en retentie
monday.com Work OS maakt het eenvoudig om alle documentprocessen in je organisatie te creëren, centraliseren, volgen en automatiseren. Meer informatie over monday.com
Met monday.com Work OS kun je alle documenten en formulieren op één plek creëren, opslaan en beheren. Automatiseer het creëren en goedkeuren van documenten om de efficiëntie te verhogen en fouten te minimaliseren, deel en werk in realtime samen aan documenten en maximaliseer de beveiliging door ze op één plek te centraliseren. Volg en bekijk eerdere bewerkingen via de zoekfunctie voor documenten en standaardiseer documentprocessen om je team op één lijn te houden. monday.com zorgt voor efficiënter documentbeheer in een werkruimte voor samenwerking. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Archiveren en retentie
Alfeo is een oplossing voor kennisbeheer waarmee bedrijven relevante informatie aan het licht kunnen brengen. Meer informatie over Syracuse
Voor organisaties die geconfronteerd worden met meerdere informatiebronnen die in silo's zijn georganiseerd en waarin werknemers verdrinken, biedt Alfeo een SaaS-platform dat de verbinding met databases en bedrijfstoepassingen automatiseert, de toegang tot bedrijfsinhoud centraliseert en relevante informatie in een handomdraai distribueert vanuit een "plug-and-play"-interface. In tegenstelling tot EDM- en ECM-oplossingen die vaak per bedrijf worden georganiseerd, decompartmentaliseert Syracuse van Alfeo alle bedrijfsinformatie. Meer informatie over Syracuse

Functies

  • Archiveren en retentie
Zeendoc classificeert en indexeert je documenten automatisch, zodat je met één klik belangrijke informatie voor je bedrijf kunt vinden. Meer informatie over Zeendoc
Zeendoc bespaart je tijd en geld. Zeendoc classificeert en indexeert je documenten automatisch, zodat je met één klik belangrijke informatie voor je bedrijf kunt vinden. Met de webbrowser heb je op elk gewenst moment, vanaf elke plek en op elk type apparaat met internetverbinding op een veilige manier toegang tot je documenten. Zeendoc automatiseert ook veel administratieve taken: - VASTLEGGEN, classificeren en indexeren; - ARCHIVEREN; - GEBRUIKEN, zoeken, ophalen, delen; - AUTOMATISEREN. Meer informatie over Zeendoc

Functies

  • Archiveren en retentie
LogicalDOC is een intuïtieve en goed presterende oplossing die de kracht van documentbeheer voor grote ondernemingen biedt aan middelgrote bedrijven. Meer informatie over LogicalDOC
LogicalDOC helpt elk type organisatie over de hele wereld om controle te krijgen over documentbeheer, met speciale aandacht voor het snel ophalen van content en automatisering van bedrijfsprocessen. Met de oplossing kan je team elk gewenst aantal documenten maken, schrijven en coördineren. Met LogicalDOC verhoog je de samenwerking en productiviteit via de volgende generatie webinterface, integratie met Microsoft Office en Outlook en automatische import vanuit je gedeelde mappen. Meer informatie over LogicalDOC

Functies

  • Archiveren en retentie
Software voor documentbeheer en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je documentbeheersysteem overeenkomt met je merkgids. Meer dan 1000 merken uit meer dan 60 landen vertrouwen Filecamp met hun digitale middelen en merkrichtlijnen. Meer informatie over Filecamp

Functies

  • Archiveren en retentie
Beheer documenten en bedrijfsmiddelen met beveiliging op bedrijfsniveau. XaitPorter, een alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Meer informatie over XaitPorter
Beheer documenten en documentmiddelen met beveiliging op bedrijfsniveau met behulp van XaitPorter, een toonaangevende alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Met XaitPorter kun je documenten creëren en bewerken met veel secties en subsecties, elk met hun eigen auteur, recensent en goedkeurder, die elk hun individuele deadlines hebben. Hergebruik je content om de integriteit en productiviteit van het document te vergroten. XaitPorter geeft je ook de vrijheid om toegangsrechten te beheren en informatie te delen met je auteursteam. Meer informatie over XaitPorter

Functies

  • Archiveren en retentie
Compleet documentcontrole- en -beheersysteem voor de techniek en bouw. Gebruikt door marktleiders over de hele wereld. Meer informatie over Assai
Technologie moet je de vrijheid geven om je te concentreren op datgene waar je goed in bent. Daarom is er deze effectieve tool voor documentcontrole en -beheer. Assai biedt ongeëvenaarde functionaliteit en gebruiksgemak en is een favoriete tool voor marktleiders zoals BP en Arrow Energy. Meer informatie over Assai

Functies

  • Archiveren en retentie
PandaDoc is een alles-in-één tool om snel en eenvoudig al je zakelijke documenten te creëren, bewerken, verzenden, volgen en elektronisch ondertekenen. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc is een alles-in-één tool om snel en eenvoudig documenten te maken, bewerken, verzenden, volgen en elektronisch te ondertekenen. Ontdek een betere manier om professioneel ogende documenten te genereren. Win meer deals met onbeperkte e-handtekeningen, herbruikbare sjablonen, bewerken in de app, CRM-integratie en 24/7 live menselijke ondersteuning. De gemiddelde gebruiker creëert een document in minder dan 4 minuten en rapporteert een toename van 20% van het aantal gesloten documenten. Sluit je aan bij 50.000 bedrijven die documentworkflows automatiseren, de pijplijn versnellen en meer deals winnen. Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Archiveren en retentie
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar als lokale versie of in de cloud. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en lokale versie (toegang tot open source-code). Persoonlijke, groeps- en bedrijfsschijf, bestandssynchronisatie, het delen van bestanden, mobiele toegang, online en offline documentbewerking, bewerken voor meerdere gebruikers, en meer. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Archiveren en retentie
iDeals VDR maakt het voor investeringsbankiers, advocaten en topmanagers mogelijk om via een beveiligde dealroom vertrouwelijke informatie uit te wisselen en te delen. Meer informatie over iDeals Virtual Data Room
iDeals Solutions is een geavanceerde en vertrouwde aanbieder van virtuele datarooms. De ervaring en uitzonderlijke resultaten van dit product zijn beproefd en bewezen door investeringsbankiers, advocaten en topmanagers van ondernemingen over de hele wereld. Als het meest resultaatgerichte en flexibele bedrijf in de markt luisteren de makers van dit product altijd naar de klanten en biedt het product klanten de meest veilige, comfortabele en snelle oplossing om bij elke transactie hun strategische doelen te bereiken. Meer informatie over iDeals Virtual Data Room

Functies

  • Archiveren en retentie
De beste online publicatietool als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren. Meer informatie over Flipsnack
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Hoe werkt het? Je hoeft alleen maar een pdf te uploaden en het wordt automatisch een prachtig online magazine, met effecten voor het omslaan van pagina's. Als alternatief kun je de online Design Studio gebruiken om je eigen online publicatie helemaal vanaf de grond te creëren. Meer informatie over Flipsnack

Functies

  • Archiveren en retentie
Volg alle documentversies, revisies en goedkeuringen om aan regelgeving te voldoen. Meer informatie over Intellect QMS
Documentbeheer van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de documentbewerking en de algehele productiviteit met 90% verbetert. Met de oplossing voor het beheer van documentcontrole van Intellect kunnen gebruikers met de juiste toestemming documenten herzien, goedkeuringen vragen over wijzigingen en een volledig auditspoor bekijken van wie wat, wanneer en waar heeft goedgekeurd. Deze toepassingen zijn ontworpen door gecertificeerde kwaliteitsexperts en kunnen eenvoudig worden afgestemd met technologie voor slepen en neerzetten zonder code, om aan je exacte zakelijke behoeften te voldoen. Meer informatie over Intellect QMS

Functies

  • Archiveren en retentie
Documentenworkflow maakt gebruik van de veilige FileHold database voor documenten om de juiste documenten veilig onder de juiste mensen te verspreiden. Meer informatie over FileHold
Voor grote bedrijven; workflow is een onderdeel van FileHold software voor document- en archiefbeheer die ook moet worden gekocht. FileHold biedt een veilige, gecentraliseerde, audited, versie-gecontroleerde en doorzoekbare database voor documenten. Facturen, aankoopverzoeken, reiskosten, enz. kunnen uit de bibliotheek worden gehaald en in een revisie- of goedkeuringsproces worden geplaatst. Workflow wordt automatisch geactiveerd wanneer een document aan de bibliotheek wordt toegevoegd. Ondersteuning voor mobiele apparaten overal waar toegang is tot internet. Meer informatie over FileHold

Functies

  • Archiveren en retentie
Alobees is een web- en mobiele toepassing voor bouwprofessionals. Meer informatie over Alobees
Alobees biedt bouwprofessionals een eenvoudige en intuïtieve web- en mobiele toepassing om de monitoring van je werklocaties te vereenvoudigen. Als echt alternatief voor Excel kun je al je werknemers plannen en hun werkuren met één klik bijhouden. Met Alobees kun je ook de communicatie tussen teams bevorderen door het delen van documenten en de communicatie op sitespecifieke nieuwsfeeds te vereenvoudigen. Je kunt ook specifieke taken toewijzen en de voltooiing ervan volgen. Bespaar tijd met Alobees. Meer informatie over Alobees

Functies

  • Archiveren en retentie
Automatiseer het opstellen en beheren van je documenten. Doe net als meer dan 120.000 gebruikers in meer dan 50 landen, van bekende advocatenkantoren tot Fortune 500-bedrijven zoals PwC. Meer informatie over Legito
Documentbeheer, slimme werkstromen en goedkeuringen; documentautomatisering en contractassemblage; geavanceerde elektronische handtekeningen. Alles onder één dak met Legito, je slimme documentwerkruimte. In minder dan twee uur is de out-of-the-box functie klaar om documenten te automatiseren die bijna zichzelf opstellen. Meer dan 120.000 gebruikers in 50 landen, van bekende advocatenkantoren en bedrijven gebruiken Legito om documenten te beheren, waaronder LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto en Societe Generale Group. Meer informatie over Legito

Functies

  • Archiveren en retentie
Juro is het alles-in-één platform voor contract- en documentbeheer waarmee juridische en zakelijke teams de documentworkflow kunnen stroomlijnen. Meer informatie over Juro
Juro is het alles-in-één platform voor contract- en documentbeheer waarmee juridische en zakelijke teams hun documenten kunnen creëren, beheren, goedkeuren en bijhouden in één geïntegreerde werkruimte. Besteed minder tijd aan het werken met meerdere tools en stel je team in staat om sneller deals te sluiten met zelfbedieningsautomatisering, samenwerkingsworkflows en een archief met veel gegevens. Meer informatie over Juro

Functies

  • Archiveren en retentie
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kun er je al je actieplannen, audits, non-conformiteiten en claims mee beheren. Meer informatie over AppQual
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kunt er je al je actieplannen, audits, non-conformiteiten en claims mee beheren. AppQual is ergonomisch, maar is ook heel gemakkelijk in te stellen en heel eenvoudig om je indicatoren mee te bewerken. Met AppQual kun je ook je QHSE-documentatie, je checklists, je vaardighedenmatrix, je leveranciersevaluaties, je FMEA's (Failure Modes and Effects Analysis) en je workflows beheren. AppQual kan worden gebruikt in versies met meerdere locaties en meerdere talen. Meer informatie over AppQual

Functies

  • Archiveren en retentie
Bewaar en classificeer e-mails rechtstreeks vanuit Outlook 365 naar SharePoint en Teams. Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365
E-mailregistratie en samenwerking vereenvoudigd. Een nieuwe kijk op het vastleggen en delen van kennisdossiers in het nieuwe tijdperk van Microsoft 365 mobility (voorheen Office 365). Sla vanaf elk apparaat Outlook-e-mails en -bijlagen op in de Microsoft 365-versie van SharePoint en Microsoft Teams. Deel links naar bestanden met collega's en archiveer meerdere e-mails en bijlagen tegelijk op deze samenwerkingsplatforms. Maak gebruik van de kracht van de geavanceerde functies van Microsoft voor gegevensbeheer door je content te taggen met labels. Meer informatie over Email Manager for Microsoft 365

Functies

  • Archiveren en retentie
Dit platform biedt een VDR-oplossing voor projectmanagement, online samenwerking, beveiligde documentopslag en delen in je eigen privécloud. Meer informatie over Projectfusion
Projectfusion is een gebruiksvriendelijk en veilig platform om in realtime samen te werken aan vertrouwelijke bestanden en deze te delen tussen organisaties, waaronder advocatenkantoren, bedrijven, banken en overheden. Projectfusion biedt ISO 27001-geaccrediteerde, maximaal beveiligde hosting in het Verenigd Koninkrijk, de EU of de VS. Deel bestanden met individuele personen of hele teams met behulp van gedetailleerde beveiligingsbevoegdheden. Projectfusion is intuïtief en moeiteloos in te stellen en te beheren. Sluit je deals snel en efficiënter dan ooit met Projectfusion. Meer informatie over Projectfusion

Functies

  • Archiveren en retentie
Oplossing voor digitale ondertekening waarmee bedrijven verzoeken voor e-handtekeningen kunnen verzenden en herbruikbare sjablonen voor elektronische handtekeningen kunnen delen. Meer informatie over Fill
Oplossing voor digitale ondertekening waarmee bedrijven verzoeken voor e-handtekeningen kunnen verzenden en herbruikbare sjablonen voor elektronische handtekeningen kunnen delen. Meer informatie over Fill

Functies

  • Archiveren en retentie
JetBrains Space is een volledig geïntegreerde toolchain die de pijplijn voor softwareontwikkeling, communicatie en projectmanagement met elkaar verbindt. Meer informatie over Space
Space is een volledig geïntegreerde toolchain die de softwareontwikkelingspijplijn verbindt met communicatie en projectmanagement. Met Space kun je alle dossiers met betrekking tot je project toegankelijk en zichtbaar maken voor het projectteam en andere leden van je organisatie. Organiseer je persoonlijke documenten met behulp van een handige mapstructuur. Werk aan concepten en deel ze met je collega's voor gezamenlijke bewerking voordat je ze naar projectdocumenten verplaatst of ze naar de blog publiceert. Meer informatie over Space

Functies

  • Archiveren en retentie
Het platform richt zich op de waarde van zakelijke relaties. top.legal verandert hoe verkoop- en juridische teams contracten opstellen, onderhandelen en sluiten. Meer informatie over top.legal
top.legal is gericht op het verbeteren van je contractuele relaties. Traditionele processen die gebonden zijn aan MS Word en papier laten geld op tafel liggen, omdat Word-ping-pong een tijdverspiller is. top.legal verandert hoe verkoop- en juridische teams contracten opstellen, onderhandelen en sluiten. Functies omvatten automatisering voor het opschalen van het contractproces, samenwerkingstools voor onderhandeling en contractanalyse en integraties. Meer informatie over top.legal

Functies

  • Archiveren en retentie
ShareGate, de out-of-the-box beheeroplossing voor Microsoft 365 die gewoon werkt. Meer informatie over ShareGate
Van grote migraties tot dagelijkse activiteiten via Teams en op SharePoint. ShareGate is de out-of-the-box beheeroplossing voor Microsoft 365 die gewoon werkt. ShareGate verandert M365 in een veilige omgeving voor samenwerking en wordt vertrouwd door meer dan 75.000 IT-beheerders. Begin binnen enkele minuten met het opschonen van je tenants, bouw je managementstrategie op waarbij je je richt op best practices en automatiseer self-service met gebruikers die de beperkingen respecteren die je hebt ingesteld. Meer informatie over ShareGate

Functies

  • Archiveren en retentie
NAGIX stelt organisaties in staat om grote hoeveelheden documenten efficiënt en automatisch om te zetten in volledig toegankelijke PDF's Meer informatie over Nagix
NAGIX is een geavanceerd digitaal toegankelijk documentsysteem waarmee organisaties efficiënt en automatisch! zet grote hoeveelheden documenten om in UA-compatibele, toegankelijke PDF's, ten behoeve van slechtzienden en in overeenstemming met wet- en regelgeving die organisaties verplicht om hun klanten toegankelijke formulieren en documenten te verstrekken. Meer informatie over Nagix

Functies

  • Archiveren en retentie
Webgebaseerde app ontworpen om spreadsheets en documenten online op te slaan, te maken en te bewerken. Er zijn sjablonen, grafieken en opmerkingen beschikbaar.
Webgebaseerde app ontworpen om spreadsheets en documenten online op te slaan, te maken en te bewerken. Er zijn sjablonen, grafieken en opmerkingen beschikbaar. Meer informatie over Google Docs

Functies

  • Archiveren en retentie
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen. Meer informatie over Google Drive

Functies

  • Archiveren en retentie
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien. Meer informatie over Dropbox Business

Functies

  • Archiveren en retentie
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Archiveren en retentie
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt. Breng teams en middelen samen met oplossingen zoals Microsoft Teams en Skype voor Bedrijven, waardoor het samenwerken productiever en aangenamer wordt, ongeacht waar deelnemers zich bevinden. Meer informatie over Microsoft 365

Functies

  • Archiveren en retentie
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS. Meer informatie over OneDrive

Functies

  • Archiveren en retentie
DocuSign verandert de manier van zakendoen door iedereen in staat te stellen om altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid transacties uit te voeren.
DocuSign verandert de manier van zakendoen doordat het meer dan 250.000 bedrijven en meer dan 100 miljoen gebruikers in 188 landen in staat stelt om overeenkomsten altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid te verzenden, ondertekenen en beheren. DocuSign vervangt afdrukken, faxen, scannen en het versturen van papieren documenten om zaken af te handelen. De technologie stelt organisaties van elke omvang, sector en geografie in staat om elke overeenkomst volledig digitaal te maken, om het bedrijf vooruit te helpen. Meer informatie over DocuSign

Functies

  • Archiveren en retentie
Box is een platform voor het beheer van documenten, bedrijfsmiddelen en content.
Upgrade je strategie voor informatiebeheer met het lokale levenscyclusbeheer dat je organisatie nodig heeft om risico's te verminderen zonder de productiviteit te beïnvloeden. Stroomlijn hoe je de levenscyclus van de content beheert die bedrijfsprocessen aandrijft met flexibele retentieschema's, behoud voor verdedigbare ontdekking en dispositiebeheer. Meer informatie over Box

Functies

  • Archiveren en retentie
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards. Meer informatie over Microsoft SharePoint

Functies

  • Archiveren en retentie
Wrike is software voor samenwerking die wordt gebruikt voor documentbeheer met visuele controle, realtime samenwerking en Kanbanborden.
Wrike is software voor werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten binnen aangepaste aanvraagformulieren en taken, verkort je goedkeuringscycli met visuele controle en tag snel teamgenoten voor eventuele bestandsverzoeken. Versnel je levering dankzij de meer dan 400 integraties van Wrike, inclusief andere documentbeheersystemen. Documenten zijn gemakkelijk te vinden en taakdiscussies en updates zijn binnen enkele seconden zichtbaar. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Archiveren en retentie
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Archiveren en retentie
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken.
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken. Meer informatie over LibreOffice

Functies

  • Archiveren en retentie
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion

Functies

  • Archiveren en retentie
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen.
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Archiveren en retentie
Gratis app om pdf-bestanden te beheren, alleen of in bulk, via het web. Je kunt pdf's binnen enkele seconden samenvoegen, comprimeren, splitsen en converteren.
Gratis app om pdf-bestanden te beheren, alleen of in bulk, via het web. iLovePDF biedt een toolkit om pdf's binnen enkele seconden samen te voegen, te comprimeren, splitsen, converteren, van watermerk te voorzien en te ontgrendelen. iLovePDF converteert ook van/naar hoofdprogramma's van Office zoals Power Point, Excel en Word. Meer informatie over iLovePDF

Functies

  • Archiveren en retentie
Bluebeam Revu introduceert veelgevraagde nieuwe functies en verbeteringen voor het automatiseren en versnellen van kritieke werkprocessen.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken. Meer informatie over Bluebeam Revu

Functies

  • Archiveren en retentie
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowautomatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt. Meer informatie over eFileCabinet

Functies

  • Archiveren en retentie
Een alles-in-één online pdf-editor, ingebouwde e-ondertekening en invulbare formulierenbouwer.
PDFfiller biedt een AVG-compatibele, online pdf-editor, een beheerder voor e-signatures en een invulbare pdf-formulierbouwer in één web-app. Bewerk en e-onderteken pdf-documenten online, maak invulbare pdf-formulieren en verstuur ze ter ondertekening. Deel documenten via e-mail of sociale media of host ze op de website van je bedrijf. Fax, print of verzend pdf's via USPS rechtstreeks vanuit je PDFfiller-account. Ontvang voltooide kopieën van verzonden en ondertekende pdf-formulieren en extraheer automatisch gegevens naar een Excel-bestand, CRM of database. Meer informatie over pdfFiller

Functies

  • Archiveren en retentie
Bespaar tijd en geld met automatisering van Process Street. Maak checklists en pas ze aan om je teams en documenten overzichtelijk te houden.
Beheer moeiteloos de documenten van je team en de bijbehorende workflows met Process Street. De software biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om uitgebreide checklists op te bouwen en aan te passen, waaronder robuuste goedkeuringsprocessen, voorwaardelijke logica en meer dan 1000 app-integraties. Door je processen te automatiseren, bespaar je geld door te zorgen voor efficiënte, consistente workflows die de productiviteit van medewerkers verhogen. Meer informatie over Process Street

Functies

  • Archiveren en retentie
De eerste pdf-software die je echt zult waarderen. Smallpdf beschikt over 18 pdf-tools in 24 talen en wordt vertrouwd door 25 miljoen maandelijkse gebruikers.
De eerste pdf-software die je echt zult waarderen. Smallpdf is vervaardigd in Zwitserland en beschikt over een uitgebreid pakket van 18 pdf-tools in 24 talen, met een wereldwijd gebruikersbestand van 100.000 bedrijven en meer dan 200 miljoen personen. Ontdek de perfecte mogelijkheid voor productieve, draagbare en kostenefficiënte oplossingen voor documentbeheer in je dagelijks leven. Meer informatie over Smallpdf

Functies

  • Archiveren en retentie
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Archiveren en retentie
Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.

Functies

  • Archiveren en retentie

Kopersgids voor DMS-systemen

Wat zijn DMS-systemen?

DMS-systemen helpen gebruikers bij het maken, opslaan en delen van documenten, van standaardformulieren en contracten tot persoonlijke correspondentie. Deze toepassingen bevatten functionaliteiten zoals het vastleggen van afbeeldingen, doorzoeken van documenten en toegangsbeheer waarmee gebruikers eenvoudig door zakelijke documenten kunnen navigeren.

De voordelen van DMS-systemen

DMS-systemen kunnen de digitale transformatie van je bedrijf ondersteunen door de noodzaak van handmatig papierwerk te elimineren.

Hieronder staan enkele voordelen van het gebruik van een DMS-systeem:

  • Overal en altijd toegang tot documenten.
  • Samenwerken door middel van het delen van bestanden.
  • Het beschermen van bedrijfskritieke documenten tegen ongeoorloofde toegang, cybercriminaliteit, ransomware en natuurrampen.
  • Verlaging van de kosten voor het opslaan van fysieke documenten.

Algemene functies van DMS-systemen

  • Documenten vastleggen: het gebruikmaken van beeldregistratietechnologie om gedrukte documenten te digitaliseren. Geavanceerde platforms bieden functionaliteit voor OCR (optical character reader, optische lezer) en zoeken.
  • Het opslaan van documenten: het opslaan, openen, delen en bewerken van documenten via een gemeenschappelijk platform.
  • Zoeken in volledige tekst: het zoeken naar relevante bestanden en documenten door trefwoorden in een zoekvak te typen.
  • Toegang/toestemming beheren: het beheren van de toegangsrechten tot documenten voor bepaalde personen of een groep, en bepalen wie er documenten kan bekijken en/of bewerken.
  • Tools voor samenwerking: het delen van documenten met personen of een groep mensen, en hen in staat stellen om documenten te bewerken en opmerkingen toe te voegen.
  • Documentarchief: het creëren van een gecentraliseerde opslagplaats voor het opslaan van vertrouwelijke en gearchiveerde gegevens voor toekomstig gebruik.

Overwegingen bij de aankoop van DMS-systemen

  • Integratiecapaciteiten: om optimaal gebruik te maken van een DMS-systeem, moeten gebruikers deze integreren met andere belangrijke bedrijfssystemen zoals oplossingen voor boekhouding, customer relationship management (CRM), en HR. Deze integraties helpen je niet alleen om gebruik te maken van de capaciteiten voor het opslaan en delen van documenten binnen het DMS-systeem, maar stellen je ook in staat om een tekstzoekopdracht voor documenten binnen het hele bedrijf uit te voeren. Zo helpt een integratie van een DMS-systeem met een boekhoudoplossing gebruikers bij het indexeren en opslaan van boekhoudkundige en financiële documenten, wat nuttig is voor de toegang tot documenten tijdens interne of externe audits.
  • Gegevensbeveiliging: kleine bedrijven worden geconfronteerd met zowel externe bedreigingen voor de gegevensbeveiliging (zoals hacking en inbreuken op de gegevensbeveiliging) als interne bedreigingen voor de gegevensbeveiliging (zoals diefstal door werknemers). Omdat het DMS-systeem de opslagplaats is van belangrijke zakelijke documenten, is dit systeem veel gevoeliger voor een inbreuk op de gegevensbeveiliging. Om elk gegevensverlies te vermijden moet je ervoor zorgen dat het DMS-systeem dat je selecteert is uitgerust met de nieuwste beveiligingsprotocollen en -methoden. Deze omvatten beveiliging via 256-bit Advanced Encryption Standard (AES) en versleuteling door middel van SSL/TLS (Secure Sockets Layer/Transport Layer Security).
  • Behoeften voor het scannen en de beeldverwerking van documenten: het scannen en de beeldverwerking van documenten helpt gebruikers doordat ze papieren documenten kunnen scannen en deze vervolgens indexeren met behulp van een reeks trefwoorden. Digitale opslag in combinatie met nauwkeurige indexering helpt gebruikers bij het zoeken naar deze documenten. Sommige producten bieden ook OCR (optical character recognition, optische tekenherkenning), waarmee gebruikers handgeschreven documenten kunnen omzetten naar een digitaal formaat. Voor kopers die veel met fysieke documentatie werken, moet de shortlist producten met deze functionaliteit bevatten.
  • Bedrijven willen een nauwere integratie tussen project management tools en DMS-systemen: binnen een bedrijf strekt de samenwerking zich uit over verschillende teams. Om de operationele efficiëntie te verbeteren, stappen bedrijven over op geïntegreerde tools die tijd en moeite besparen bij het schakelen tussen verschillende programma's. Daarom willen bedrijven hun project management tools integreren met het DMS-systeem, zodat gebruikers tijdens het werken aan een project hun documenten kunnen delen.
  • De toekomst van documentbeheer is mobiel: met een toename in het gebruik van mobiele apparaten zijn mobiele capaciteiten een prioriteit voor kleine bedrijven De verwachting is dat leveranciers steeds meer mobiele diensten zullen aanbieden, zoals mobiele responsieve interfaces, mobiele apps en klantportals.