835 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Bynder is een innovatieve cloudgebaseerde oplossing voor marketingprofessionals die het beheer van hun digitale inhoud willen vereenvoudigen. Meer informatie over Bynder
Met Bynder kun je je digitale merk-, product- of marketingactiva, inclusief documenten, creëren, vastleggen, ontdekken en verspreiden. Beheer je documenten door gebruik te maken van op maat gemaakte taxonomiestructuren en interne tekstzoekopdrachten. Meer informatie over Bynder
Met Bynder kun je je digitale merk-, product- of marketingactiva, inclusief documenten, creëren, vastleggen, ontdekken en verspreiden. Beheer je documenten door gebruik te maken van op maat gemaakte ta...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
SaaS-oplossing waarmee bedrijven verplichtingen en risico's kunnen volgen in de contractovereenkomst met klanten of leveranciers. Meer informatie over Hyperlex
Hyperlex is cloudgebaseerde software voor contractbeheer, mogelijk gemaakt door kunstmatige intelligentie. De oplossing lost moeilijke contractbeheerproblemen op een zeer gebruiksvriendelijk platform op. Het helpt je om de hele contractlevenscyclus te stroomlijnen dankzij automatisering, inzichten te ontdekken in je overeenkomsten en proactief te zijn bij juridische en economische gebeurtenissen. Met Hyperlex kun je je bedrijfsproces versnellen, je verplichtingen volgen, je risico's beheersen en nieuwe kansen creëren. Meer informatie over Hyperlex
Hyperlex is cloudgebaseerde software voor contractbeheer, mogelijk gemaakt door kunstmatige intelligentie. De oplossing lost moeilijke contractbeheerproblemen op een zeer gebruiksvriendelijk platform o...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- e...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een eenvoudig softwaresysteem voor documentbeheer om je documenten te importeren, beheren, controleren en ondertekenen. Meer informatie over Orcanos ALM and QMS
Orcanos software voor documentbeheer (DMS) is een onderdeel van het ALM- en QMS-platform van Orcanos en biedt een betaalbare cloudoplossing, die de organisatie in staat stelt om snel alle documentatie met betrekking tot planning, ontwerp, ontwikkeling, productie, service en nog veel meer te creëren, archiveren, traceren, zoeken, ondertekenen en controleren. Orcanos documentbeheer is een perfecte match voor gereguleerde sectoren, zoals medische apparatuur, waarmee de processen voor kwaliteitsbeheer en audits gemakkelijk en zonder risico's kunnen worden uitgevoerd. Meer informatie over Orcanos ALM and QMS
Orcanos software voor documentbeheer (DMS) is een onderdeel van het ALM- en QMS-platform van Orcanos en biedt een betaalbare cloudoplossing, die de organisatie in staat stelt om snel alle documentatie ...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
PandaDoc is het complete platform voor documentbeheer waarmee je je documenten op één plaats kunt opstellen, verzenden, elektronisch ondertekenen en volgen. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc biedt de complete oplossing voor digitale documenten, ontworpen voor efficiëntie. Documenten maken, verzenden, volgen en elektronisch ondertekenen – allemaal vanaf één intuïtief en gebruiksvriendelijk platform. Geef je CRM een boost met de PandaDoc-integraties. PandaDoc is een ideaal platform voor het beheren van organisatiedocumenten, waaronder voorstellen, offertes, contracten, HR-documenten en meer. Creëer media-rijke documenten met een enkele klik. Krijg op elk gewenst moment toegang tot voltooide documenten vanuit het platform. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc biedt de complete oplossing voor digitale documenten, ontworpen voor efficiëntie. Documenten maken, verzenden, volgen en elektronisch ondertekenen – allemaal vanaf één intuïtief en gebruiksvri...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Beheer documenten en bedrijfsmiddelen met beveiliging op bedrijfsniveau. XaitPorter, een alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Meer informatie over XaitPorter
Beheer documenten en documentmiddelen met beveiliging op bedrijfsniveau met behulp van XaitPorter, een toonaangevende alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Met XaitPorter kun je documenten creëren en bewerken met veel secties en subsecties, elk met hun eigen auteur, recensent en goedkeurder, die elk hun individuele deadlines hebben. Hergebruik je content om de integriteit en productiviteit van het document te vergroten. XaitPorter geeft je ook de vrijheid om toegangsrechten te beheren en informatie te delen met je auteursteam. Meer informatie over XaitPorter
Beheer documenten en documentmiddelen met beveiliging op bedrijfsniveau met behulp van XaitPorter, een toonaangevende alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Met XaitPorte...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Ideagen biedt een risicogebaseerde benadering van documentbeheer die helpt te voldoen aan normen en voorschriften. Meer informatie over Q-Pulse
Ideagen biedt een risicogebaseerde benadering van documentbeheer die organisaties kan helpen te voldoen aan sectorspecifieke normen en voorschriften. De gebruiksvriendelijke software biedt een centraal punt van inzicht voor alle relevante documentatie, gegevens, materialen en activiteiten die verband houden met het kwaliteitsproces. Modules zijn onder meer: documentbeheer, risicobeheer, CAPA-beheer, audit en bevindingen, rapportage, competentie en ontwikkeling van personeel, en leveranciersbeheer. Meer informatie over Q-Pulse
Ideagen biedt een risicogebaseerde benadering van documentbeheer die organisaties kan helpen te voldoen aan sectorspecifieke normen en voorschriften. De gebruiksvriendelijke software biedt een centraal...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Transformeer documentbeheer digitaal met Nintex om de nauwkeurigheid, toegankelijkheid en opslag van je documenten te garanderen. Meer informatie over Nintex Process Platform
Het Nintex-procesplatform stelt organisaties in staat om documentbeheer digitaal te transformeren om nauwkeurigheid en toegankelijkheid te garanderen. Met Nintex Workflow en Nintex Forms kunnen organisaties automatisch gegevens vastleggen en doorsturen naar een gecentraliseerde opslagplaats met slechts een paar klikken en zonder code. Meer informatie over Nintex Process Platform
Het Nintex-procesplatform stelt organisaties in staat om documentbeheer digitaal te transformeren om nauwkeurigheid en toegankelijkheid te garanderen. Met Nintex Workflow en Nintex Forms kunnen organis...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
LogicalDOC is een intuïtieve en goed presterende oplossing die de kracht van documentbeheer voor grote ondernemingen biedt aan middelgrote bedrijven. Meer informatie over LogicalDOC
LogicalDOC helpt elk type organisatie over de hele wereld om controle te krijgen over documentbeheer, met speciale aandacht voor het snel ophalen van content en automatisering van bedrijfsprocessen. Met de oplossing kan je team elk gewenst aantal documenten maken, schrijven en coördineren. Met LogicalDOC verhoog je de samenwerking en productiviteit via de volgende generatie webinterface, integratie met Microsoft Office en Outlook en automatische import vanuit je gedeelde mappen. Meer informatie over LogicalDOC
LogicalDOC helpt elk type organisatie over de hele wereld om controle te krijgen over documentbeheer, met speciale aandacht voor het snel ophalen van content en automatisering van bedrijfsprocessen. Me...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
TeamSlide is a slide search and library solution with a PPT add-in. Search, preview, and insert your best slides with version control. Meer informatie over TeamSlide
TeamSlide is a slide search and library solution with a PowerPoint add-in. Access all of your slides, images, and videos without ever leaving PowerPoint. TeamSlide checks your presentations for version control, prompting you when there are out-of-date slides. Seamlessly connect TeamSlide to SharePoint, Box, OneDrive, Google Drive, or any other content management system. Maximize the value of your content and build better presentations through TeamSlide's slide library capabilities. Meer informatie over TeamSlide
TeamSlide is a slide search and library solution with a PowerPoint add-in. Access all of your slides, images, and videos without ever leaving PowerPoint. TeamSlide checks your presentations for version...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
De Adobe PDF Library SDK, gebouwd met dezelfde kerntechnologie die Adobe gebruikt om Acrobat te bouwen, is een low-level PDF-bibliotheek. Meer informatie over Adobe PDF Library
Voeg de PDF-functionaliteit van Adobe in je eigen toepassingen in. Adobe PDF Library SDK, gebouwd met dezelfde kerntechnologie die Adobe gebruikt om Acrobat te bouwen, is een low-level PDF-bibliotheek die een krachtige set native C/C++ API's met interfaces voor.NET en Java bevat. Systeemintegrators, onafhankelijke softwareaanbieders (ISV's), IT-ontwikkelaars van ondernemingen en anderen kunnen Adobe PDF-functionaliteit integreren in aangepaste toepassingen in een klant- en/of serveromgeving. Meer informatie over Adobe PDF Library
Voeg de PDF-functionaliteit van Adobe in je eigen toepassingen in. Adobe PDF Library SDK, gebouwd met dezelfde kerntechnologie die Adobe gebruikt om Acrobat te bouwen, is een low-level PDF-bibliothee...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Wrike is software voor samenwerking die wordt gebruikt voor documentbeheer met visuele controle, realtime samenwerking en Kanbanborden. Meer informatie over Wrike
Wrike is software voor werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten binnen aangepaste aanvraagformulieren en taken, verkort je goedkeuringscycli met visuele controle en tag snel teamgenoten voor eventuele bestandsverzoeken. Versnel je levering met de meer dan 400 integraties van Wrike, inclusief andere documentbeheersystemen. Documenten zijn gemakkelijk te vinden en taakdiscussies en updates zijn binnen enkele seconden zichtbaar. Meer informatie over Wrike
Wrike is software voor werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je documentbeheer met cloudgebaseerde, in-context bestandsopslag. Deel documenten binnen ...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar als lokale versie of in de cloud. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en lokale versie (toegang tot open source-code). Persoonlijke, groeps- en bedrijfsschijf, bestandssynchronisatie, het delen van bestanden, mobiele toegang, online en offline documentbewerking, bewerken voor meerdere gebruikers, en meer. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis platform voor documentbeheer dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en lokale versie (toegang tot open source-code). Persoonlijk...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Voor grotere organisaties met meer dan 20 gebruikers. Versiebeheer, workflow, compliance, web, klaar voor desktop en mobiel. Gratis API Meer informatie over FileHold
Voor grotere organisaties met meer dan 20 gebruikers. FileHold kan worden geschaald om duizenden gebruikers en miljoenen documenten te ondersteunen met behulp van Microsoft Service Oriented Architecture en het.NET-framework. Geautomatiseerde processen voor documentworkflow en -goedkeuring. MS Office-integratie, versiebeheer, veilige gebruikersgroepen, krachtige zoekfunctie. Geïnstalleerd op locatie of in de cloud, desktop en mobiel. Scannen van documenten met OCR. Gratis gedocumenteerde API, optionele AD, SharePoint en elektronische ondertekening. Meer informatie over FileHold
Voor grotere organisaties met meer dan 20 gebruikers. FileHold kan worden geschaald om duizenden gebruikers en miljoenen documenten te ondersteunen met behulp van Microsoft Service Oriented Architectur...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Bespaar tijd en geld met automatisering van Process Street. Maak checklists en pas ze aan om je teams en documenten overzichtelijk te houden. Meer informatie over Process Street
Beheer moeiteloos de documenten van je team en de bijbehorende workflows met Process Street. De software biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om uitgebreide checklists op te bouwen en aan te passen, waaronder robuuste goedkeuringsprocessen, voorwaardelijke logica en meer dan 1000 app-integraties. Door je processen te automatiseren, bespaar je geld door te zorgen voor efficiënte, consistente workflows die de productiviteit van medewerkers verhogen. Meer informatie over Process Street
Beheer moeiteloos de documenten van je team en de bijbehorende workflows met Process Street. De software biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om uitgebreide checklists op te bou...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
iDeals VDR maakt het voor investeringsbankiers, advocaten en topmanagers mogelijk om via een beveiligde dealroom vertrouwelijke informatie uit te wisselen en te delen. Meer informatie over iDeals Virtual Data Room
iDeals Solutions is een geavanceerde en vertrouwde aanbieder van virtuele datarooms. De ervaring en uitzonderlijke resultaten in documentbeheer zijn beproefd en bewezen door investeringsbankiers, advocaten en topmanagers van ondernemingen over de hele wereld. Als het meest resultaatgerichte en flexibele bedrijf in de markt luisteren de makers van dit product altijd naar de klanten en biedt het product klanten de meest veilige, comfortabele en snelle oplossing om bij elke transactie hun strategische doelen te bereiken. Meer informatie over iDeals Virtual Data Room
iDeals Solutions is een geavanceerde en vertrouwde aanbieder van virtuele datarooms. De ervaring en uitzonderlijke resultaten in documentbeheer zijn beproefd en bewezen door investeringsbankiers, advoc...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Filestage is het platform voor documentbeoordeling en -proofing voor marketingteams en bureaus om het beoordelingsproces van hun documenten te beheren. Meer informatie over Filestage
Filestage is het platform voor documentbeoordeling en -samenwerking dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Heb je documenten die gecontroleerd moeten worden binnen je eigen team, of heb je goedkeuring nodig van externe belanghebbenden? Filestage maakt het gemakkelijk om de structuur in te stellen die je nodig hebt voor het hele proces, en reviewers hoeven zich niet aan te melden - het is eenvoudig om hun feedback te verzamelen. Bedrijven zoals Sixt, Netflix, BBC en Lufthansa hebben Filestage gekozen om hun werk continu te verbeteren. Meer informatie over Filestage
Filestage is het platform voor documentbeoordeling en -samenwerking dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Heb je documenten die gecontroleerd moeten worden binnen je eigen ...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Het Nuxeo Platform biedt alle essentiële documentbeheerfuncties die je van een ondernemingsplatform mag verwachten. Meer informatie over Nuxeo Platform
Beheer, open en gebruik al je kritieke bedrijfsdocumenten op een veilige manier, ongeacht de grootte, het volume of de locatie, terwijl je processen automatiseert en waardevolle gegevens ophaalt met bedrijfsspecifieke KI- (Kunstmatige Intelligentie) en machine learning-modellen. Ze begrijpen dat documenten de kern vormen van veel bedrijfsprocessen en daarom biedt het Nuxeo Platform alles wat je nodig hebt van een documentbeheersysteem voor ondernemingen. Meer informatie over Nuxeo Platform
Beheer, open en gebruik al je kritieke bedrijfsdocumenten op een veilige manier, ongeacht de grootte, het volume of de locatie, terwijl je processen automatiseert en waardevolle gegevens ophaalt met be...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
TACTIC is een tool met een unieke workflowmodule die complexe workflows orkestreert tussen teams, processen en miljoenen activa. Meer informatie over TACTIC
De TACTIC-oplossingen van Southpaw bieden een ongeëvenaard hulpmiddel voor workflow-orkestratie en teamsamenwerking op afstand. Gemakkelijk aan te passen en biedt zowel een geïntegreerde end-to-end workflowmodule als een volledige DAM. Workflows variëren van lineair en eenvoudig tot duizenden knooppunten en in staat om miljoenen activa te verwerken, waaronder meerdere gegevenstypen, gegevensmodellen en terminologieën. TACTIC is beschikbaar op locatie, in de cloud of hybride. Southpaw Services kan de initiële workflows bouwen en interne resources trainen. Meer informatie over TACTIC
De TACTIC-oplossingen van Southpaw bieden een ongeëvenaard hulpmiddel voor workflow-orkestratie en teamsamenwerking op afstand. Gemakkelijk aan te passen en biedt zowel een geïntegreerde end-to-end wor...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Transformeer je documentgerichte processen en voorzie zakelijke gebruikers van toonaangevende documentgeneratie en -automatisering. Meer informatie over Xpertdoc
Het innovatieve en intuïtieve product voor het genereren en automatiseren van documenten van Xpertdoc stelt je in staat om consistente processen voor het maken, genereren, beheren, leveren, opslaan en elektronisch ondertekenen van documenten te vereenvoudigen, te optimaliseren en te automatiseren. Het doet dit sneller, wat resulteert in verbeterde communicatie, versnelde bedrijfsprocessen, verhoogde productiviteit en verminderde afhankelijkheid van IT. Bovendien biedt het integraties met toonaangevende CRM-platforms en kernsystemen van ondernemingen, zoals ERP, CPQ, ECM en meer. Meer informatie over Xpertdoc
Het innovatieve en intuïtieve product voor het genereren en automatiseren van documenten van Xpertdoc stelt je in staat om consistente processen voor het maken, genereren, beheren, leveren, opslaan en ...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
A Ground-Breaking, Turnkey Document Automation Solution Meer informatie over Windward Hub
Windward Hub is the comprehensive, hosted solution you need to generate, manage, and share all of your documents and reports with the click of a button. Windward provides streamlined production of contracts, proposals, sales collateral, and much more. Output accurate and error-free documents every time with our dynamic document generation solution. Meer informatie over Windward Hub
Windward Hub is the comprehensive, hosted solution you need to generate, manage, and share all of your documents and reports with the click of a button. Windward provides streamlined production of cont...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen....
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kun...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS....
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Box is een platform voor het beheer van documenten, bedrijfsmiddelen en content.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht welk apparaat je kiest, je krijgt snelle, gemakkelijke toegang tot documenten, projectplannen, presentaties en video's. Altijd de nieuwste pitch voor je klanten, zowel online als offline. Box maakt het gemakkelijk voor beheerders om een centraal overzicht van alle content en gebruikers in hun account te behouden via een krachtige beheerdersconsole.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken.
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken.
De app waarmee je elk Microsoft Word-document, Excel-spreadsheet en Powerpoint-bestand kunt maken, bewerken en bekijken....
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan documenten, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen.
Samepage biedt bekroonde software voor documentbeheer die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen.
Samepage biedt bekroonde software voor documentbeheer die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagramm...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowautomatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowauto...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Simplify the audit and tax process while improving the client experience through automated request list and document management.
Suralink is the leader in request list management, helping accounting firms simplify the tax and audit documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application integrates a dynamic request list and assignment workflow with a secure file hosting platform to give clients access to an easy-to-use, all-in-one portal. Our technology and industry expertise help more than 275 of the leading firms in North America and the UK ensure a simpler, more secure process.
Suralink is the leader in request list management, helping accounting firms simplify the tax and audit documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application integrate...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoe...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
ONLYOFFICE is een veilig online kantoorpakket dat teams kan helpen met beheer en samenwerking, met een sterke focus op documenten.
ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing. Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met MS-formaten, tools voor het beheren van documenten en projecten, CRM, agenda, mail, communicatie-instrumenten en geavanceerde beveiligingsinstellingen. ONLYOFFICE biedt ook gratis desktop- en mobiele apps die kunnen worden verbonden met de cloud.
ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing. Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met MS-...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Populairste alternatief voor Adobe® Acrobat®: PDFelement is een alles-in-één pdf-oplossing. Creëer, bewerk, converteer en onderteken pdf-bestanden op een betere manier.
PDFelement is de eenvoudigste manier om pdf-documenten te creëren, bewerken, converteren en ondertekenen op Windows en Mac. Dit alternatief voor Adobe Acrobat biedt pdf-functionaliteiten op ondernemingsniveau en permanente licenties. PDFelement wordt wereldwijd verkocht in 9 verschillende talen en is de alles-in-één pdf-oplossing voor alle soorten gebruikers, en de enige complete pdf-oplossing naast Adobe Acrobat die beschikbaar is op Windows, Mac, iOS, en Android.
PDFelement is de eenvoudigste manier om pdf-documenten te creëren, bewerken, converteren en ondertekenen op Windows en Mac. Dit alternatief voor Adobe Acrobat biedt pdf-functionaliteiten op onderneming...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
De veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging.
Citrix ShareFile is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging en bewezen veilige infrastructuur biedt het een op maat gemaakt, met een wachtwoord beveiligd online portaal met onbeperkte bestandsopslag in de cloud en de mogelijkheid om bestanden tot 100 GB te verzenden naar klanten en collega's, vanaf elke computer of elk mobiel apparaat. ShareFile is de keuze voor bedrijven die behoefte hebben aan het stroomlijnen van workflows en betere gegevensbeveiliging.
Citrix ShareFile is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging en bewezen veilige infrastructuur biedt...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
De eerste pdf-software die je echt zult waarderen. Smallpdf beschikt over 18 pdf-tools in 24 talen en wordt vertrouwd door 25 miljoen maandelijkse gebruikers.
De eerste pdf-software die je echt zult waarderen. Smallpdf is vervaardigd in Zwitserland en beschikt over een uitgebreid pakket van 18 pdf-tools in 24 talen, met een wereldwijd gebruikersbestand van 100.000 bedrijven en meer dan 200 miljoen personen. Ontdek de perfecte mogelijkheid voor productieve, draagbare en kostenefficiënte oplossingen voor documentbeheer in je dagelijks leven.
De eerste pdf-software die je echt zult waarderen. Smallpdf is vervaardigd in Zwitserland en beschikt over een uitgebreid pakket van 18 pdf-tools in 24 talen, met een wereldwijd gebruikersbestand van...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Veilig bestanden delen en documentbeheer in de cloud. Gemakkelijke toegang tot je informatie, wanneer je het nodig hebt, vanaf elk apparaat.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen te werken, waar dan ook. Ontdek hoe slimme teams online werkplekken gebruiken om beter samen te werken en de klus te klaren. Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen ...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren....
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Priority Matrix helpt managers en leidinggevenden taken effectief en efficiënt te beheren op iPad, iPhone, Mac en Windows.
Priority Matrix is een krachtig, intuïtief en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat individuen helpt effectiever te zijn in het beheren van hun prioriteiten met behulp van beproefde tijdmanagementmethoden. Voor individuen biedt Priority Matrix een platform voor het prioriteren van taken en projecten om effectiever te werken. Voor teams biedt Priority Matrix een manier om teamprioriteiten te communiceren, werk te delegeren, voortgang te volgen en uiteindelijk meer zichtbaarheid en verantwoording te geven.
Priority Matrix is een krachtig, intuïtief en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat individuen helpt effectiever te zijn in het beheren van hun prioriteiten met behulp van beproefde tijdmanagementmeth...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Krachtige softwaretoepassing voor documentbeheer waarmee je moeiteloos al je documenten en informatie kunt organiseren en beheren.
M-Files biedt een intelligent documentbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de workflow, verhoog het hergebruik van informatie, elimineer redundantie, beheer inhoud op veilige wijze en vermijd conflicten en gegevensverlies, in één enkele intuïtieve oplossing voor documentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer. Duizenden organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie.
M-Files biedt een intelligent documentbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de wo...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Quip combineert documenten, spreadsheets en een chatfunctie in één goed georganiseerde ervaring.
Centraliseer en organiseer het werk van je team, zodat je op één en dezelfde plek kunt creëren en communiceren. Maak en deel documenten, beheer projecten en blijf bij elke stap onderling in contact. Quip combineert documenten, spreadsheets, taken en een chatfunctie in één naadloze ervaring. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld, waaronder Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip.
Centraliseer en organiseer het werk van je team, zodat je op één en dezelfde plek kunt creëren en communiceren. Maak en deel documenten, beheer projecten en blijf bij elke stap onderling in contact. Qu...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
With GoCanvas you will never have another disconnect or delay, all forms can be accessed on a mobile device or your back end database.
The mobile-base GoCanvas solution helps companies eliminate their paperwork processes and allows them to share documents such as inspections, work orders, invoices, time cards and daily field reports in real-time across the business. Once the forms are submitted, from a back end cloud database, you can visualize all of the information that has been collected, in a way that works for your business so you can make faster, more informed decisions
The mobile-base GoCanvas solution helps companies eliminate their paperwork processes and allows them to share documents such as inspections, work orders, invoices, time cards and daily field reports i...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Integreert met LawPay, Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules, WordPerfect en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trustrekeningen, taakplanning, groepsagenda, met één klik een pdf genereren, document- en e-mailsjablonen, zoeken in volledige tekst inclusief documenten, e-mail en e-mailbijlagen, samenwerkingstools, formulieren met aanpasbare velden en lijsten. Integreert met Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trus...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Een online bestandsbeheersysteem waarmee je bestanden veilig kunt creëren, opslaan, organiseren, eraan samenwerken en delen.
Zoho Docs is online software voor het opslaan en beheren van bestanden. Bewaar al je afbeeldingen, video's, bestanden en documenten en open ze overal en altijd, op alle apparaten. Synchroniseer je offline bestanden naar de cloud met behulp van Zoho Docs Sync. Je gegevens worden tijdens het transport beveiligd en versleuteld. Deel bestanden, werk samen met je team, beheer toegangsrechten, wijs taken toe en krijg je werk gedaan zonder gedoe. Je kunt ook een voorbeeld van meer dan 160 verschillende bestandstypen bekijken zonder ze te hoeven downloaden.
Zoho Docs is online software voor het opslaan en beheren van bestanden. Bewaar al je afbeeldingen, video's, bestanden en documenten en open ze overal en altijd, op alle apparaten. Synchroniseer je offl...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Concord evolueert verder dan de traditionele repository en is de enige complete documentoplossing die is ontworpen om de hele organisatie te bedienen.
Het cloudgebaseerde platform van Concord maakt documentbeheer toekomstvast. De oplossing van Concord evolueert verder dan traditionele documentopslag, door organisaties in staat te stellen om de volledige levenscyclus van documenten te stroomlijnen. Gebruikers kunnen documenten maken en eraan samenwerken voordat de documenten worden voltooid en opgeslagen. Met functies zoals versiegeschiedenis, werkstromen, deadlines en waarschuwingen, en rapportage en analytics hebben gebruikers alles wat ze nodig hebben om weer orde aan te brengen in hun documenten. Box-, Dropbox- en Google-integraties zijn beschikbaar.
Het cloudgebaseerde platform van Concord maakt documentbeheer toekomstvast. De oplossing van Concord evolueert verder dan traditionele documentopslag, door organisaties in staat te stellen om de volled...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Stroomlijn je documentgerelateerde processen voor het schrijven, bewerken, goedkeuren en laten ondertekenen door medewerkers.
Cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer voor ziekenhuizen: MediaLab voldoet aan je naleving- en beveiligingsvereisten, bespaart tijd en energie en beheert de volledige levenscyclus van je documenten, en dit alles met papierloze documentatie. Werknemers hebben moeiteloos toegang tot relevante documenten, waardoor ze minder tijd kwijt zijn met zoeken naar beleidsregels en procedures. Verklaring van begrip worden verzameld en opgeslagen en kunnen tijdens audits snel worden opgehaald.
Cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer voor ziekenhuizen: MediaLab voldoet aan je naleving- en beveiligingsvereisten, bespaart tijd en energie en beheert de volledige levenscyclus van je documen...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
iLovepdf Desktop is a smart solution to overcome your everyday document challenges. Optimize, convert and edit your PDF files with ease
iLovepdf Desktop is one solution for all your document needs. It equips you with easy-to-use tools to compress, organize, convert and secure your PDF documents efficiently. Boost your productivity and keep your sensitive data safe processing large volume of files locally on your computer. Forget Internet restrictions and improve the way you work with documents with this toolkit specially designed for corporate use.
iLovepdf Desktop is one solution for all your document needs. It equips you with easy-to-use tools to compress, organize, convert and secure your PDF documents efficiently. Boost your productivity and...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
ABBYY FineReader 15 is universele PDF-software voor het efficiënt werken met documenten, zowel PDF's als scans, op de digitale werkplek.
ABBYY® FineReader® 15 is een PDF-tool om efficiënter te werken met digitale documenten. FineReader wordt aangedreven door ABBYY's op AI gebaseerde OCR-technologie, het integreert gescande documenten in digitale workflows en maakt het eenvoudiger om allerlei soorten documenten op de digitale werkplek te digitaliseren, te converteren, op te halen, te bewerken, te beschermen, te delen en eraan samen te werken.
ABBYY® FineReader® 15 is een PDF-tool om efficiënter te werken met digitale documenten. FineReader wordt aangedreven door ABBYY's op AI gebaseerde OCR-technologie, het integreert gescande documenten in...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten op te slaan, te delen en te vinden.
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten en andere bedrijfskennis op te slaan, te delen en te vinden. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector.
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten en andere bedrijfskennis op te slaan, te delen en te vinden. MangoApps, met als kern een intel...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mog...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Software voor documentbeheer in de cloud en op locatie. Veilig documenten opslaan en doorzoeken. Geen licenties van derden vereist.
EisenVault digitaal documentbeheersysteem is ontworpen met behulp van moderne, open architectuur. Webgebaseerde gebruikersinterface is modern en gebruiksvriendelijk, waardoor de leercurve wordt verkort. Beschikbaar als een mobiele app voor zowel iOS- als Android-gebruikers, waardoor toegang wordt ondersteund vanaf elke locatie. Functionaliteiten omvatten workflows op meerdere niveaus, optische tekenherkenning, aangepaste metagegevens, zoeken in volledige tekst en meer. Integreert met Microsoft Office (inclusief Outlook) en met Gmail.
EisenVault digitaal documentbeheersysteem is ontworpen met behulp van moderne, open architectuur. Webgebaseerde gebruikersinterface is modern en gebruiksvriendelijk, waardoor de leercurve wordt verkort...
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden
Online cloudgebaseerd platform waarmee je snel pdf-bestanden kunt creëren, bewerken en beoordelen.
Online cloudgebaseerd platform waarmee je snel pdf-bestanden kunt creëren, bewerken en beoordelen.
Online cloudgebaseerd platform waarmee je snel pdf-bestanden kunt creëren, bewerken en beoordelen....
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Documenten archiveren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Compliance bijhouden

Kopersgids voor DMS-systemen

Wat zijn DMS-systemen?

DMS-systemen helpen gebruikers bij het maken, opslaan en delen van documenten, van standaardformulieren en contracten tot persoonlijke correspondentie. Deze toepassingen bevatten functionaliteiten zoals het vastleggen van afbeeldingen, doorzoeken van documenten en toegangsbeheer waarmee gebruikers eenvoudig door zakelijke documenten kunnen navigeren.

De voordelen van DMS-systemen

DMS-systemen kunnen de digitale transformatie van je bedrijf ondersteunen door de noodzaak van handmatig papierwerk te elimineren.

Hieronder staan enkele voordelen van het gebruik van een DMS-systeem:

  • Overal en altijd toegang tot documenten.
  • Samenwerken door middel van het delen van bestanden.
  • Het beschermen van bedrijfskritieke documenten tegen ongeoorloofde toegang, cybercriminaliteit, ransomware en natuurrampen.
  • Verlaging van de kosten voor het opslaan van fysieke documenten.

Algemene functies van DMS-systemen

  • Documenten vastleggen: het gebruikmaken van beeldregistratietechnologie om gedrukte documenten te digitaliseren. Geavanceerde platforms bieden functionaliteit voor OCR (optical character reader, optische lezer) en zoeken.
  • Het opslaan van documenten: het opslaan, openen, delen en bewerken van documenten via een gemeenschappelijk platform.
  • Zoeken in volledige tekst: het zoeken naar relevante bestanden en documenten door trefwoorden in een zoekvak te typen.
  • Toegang/toestemming beheren: het beheren van de toegangsrechten tot documenten voor bepaalde personen of een groep, en bepalen wie er documenten kan bekijken en/of bewerken.
  • Tools voor samenwerking: het delen van documenten met personen of een groep mensen, en hen in staat stellen om documenten te bewerken en opmerkingen toe te voegen.
  • Documentarchief: het creëren van een gecentraliseerde opslagplaats voor het opslaan van vertrouwelijke en gearchiveerde gegevens voor toekomstig gebruik.

Overwegingen bij de aankoop van DMS-systemen

  • Integratiecapaciteiten: om optimaal gebruik te maken van een DMS-systeem, moeten gebruikers deze integreren met andere belangrijke bedrijfssystemen zoals oplossingen voor boekhouding, customer relationship management (CRM), en HR. Deze integraties helpen je niet alleen om gebruik te maken van de capaciteiten voor het opslaan en delen van documenten binnen het DMS-systeem, maar stellen je ook in staat om een tekstzoekopdracht voor documenten binnen het hele bedrijf uit te voeren. Zo helpt een integratie van een DMS-systeem met een boekhoudoplossing gebruikers bij het indexeren en opslaan van boekhoudkundige en financiële documenten, wat nuttig is voor de toegang tot documenten tijdens interne of externe audits.
  • Gegevensbeveiliging: kleine bedrijven worden geconfronteerd met zowel externe bedreigingen voor de gegevensbeveiliging (zoals hacking en inbreuken op de gegevensbeveiliging) als interne bedreigingen voor de gegevensbeveiliging (zoals diefstal door werknemers). Omdat het DMS-systeem de opslagplaats is van belangrijke zakelijke documenten, is dit systeem veel gevoeliger voor een inbreuk op de gegevensbeveiliging. Om elk gegevensverlies te vermijden moet je ervoor zorgen dat het DMS-systeem dat je selecteert is uitgerust met de nieuwste beveiligingsprotocollen en -methoden. Deze omvatten beveiliging via 256-bit Advanced Encryption Standard (AES) en versleuteling door middel van SSL/TLS (Secure Sockets Layer/Transport Layer Security).
  • Behoeften voor het scannen en de beeldverwerking van documenten: het scannen en de beeldverwerking van documenten helpt gebruikers doordat ze papieren documenten kunnen scannen en deze vervolgens indexeren met behulp van een reeks trefwoorden. Digitale opslag in combinatie met nauwkeurige indexering helpt gebruikers bij het zoeken naar deze documenten. Sommige producten bieden ook OCR (optical character recognition, optische tekenherkenning), waarmee gebruikers handgeschreven documenten kunnen omzetten naar een digitaal formaat. Voor kopers die veel met fysieke documentatie werken, moet de shortlist producten met deze functionaliteit bevatten.
  • Bedrijven willen een nauwere integratie tussen project management tools en DMS-systemen: binnen een bedrijf strekt de samenwerking zich uit over verschillende teams. Om de operationele efficiëntie te verbeteren, stappen bedrijven over op geïntegreerde tools die tijd en moeite besparen bij het schakelen tussen verschillende programma's. Daarom willen bedrijven hun project management tools integreren met het DMS-systeem, zodat gebruikers tijdens het werken aan een project hun documenten kunnen delen.
  • De toekomst van documentbeheer is mobiel: met een toename in het gebruik van mobiele apparaten zijn mobiele capaciteiten een prioriteit voor kleine bedrijven De verwachting is dat leveranciers steeds meer mobiele diensten zullen aanbieden, zoals mobiele responsieve interfaces, mobiele apps en klantportals.