Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Catalogus software

Catalogus software stelt bedrijven in staat om alle catalogusgerelateerde gegevens te organiseren en beheren. Dit bestaat meestal uit het automatiseren van het updateproces en onderhouden van product- en servicecatalogi om klanten en personeel de realtime informatie te bieden die nodig is om aan te zetten tot snellere koopbeslissingen. Catalogus oplossingen kunnen helpen deze productcatalogi in welk verkoopkanaal dan ook te organiseren, inclusief internet, print, cd, elektronische catalogi, on-demand-catalogi en meer. Zie ook: CMS-systemen, webshop software en portal software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Catalogus software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

69 resultaten

Oplossing voor productinformatiebeheer waarmee bedrijven workflows, zoekopdrachten met meerdere criteria, import/export van gegevens en meer kunnen beheren. Meer informatie over Quable PIM
Quable PIM is een geavanceerde SaaS-oplossing die merken, fabrikanten en distributeurs de mogelijkheid biedt om hun productinformatiebeheer en hun omnichannel distributie te verbeteren. Dankzij de efficiënte, innovatieve en gebruiksvriendelijke interface van Quable is het nog nooit zo eenvoudig geweest om productgegevens op elk kanaal te centraliseren, te harmoniseren en te distribueren. Meer informatie over Quable PIM

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
inRiver PIM geeft e-commerce professionals het vermogen om perfecte productinformatie te creëren, te onderhouden en te distribueren. Meer informatie over inriver PIM
inRiver is speciaal ontworpen voor marketeers en veilig genoeg voor IT-teams. Het helpt bedrijven betere productverhalen te maken en geweldige e-commerce-ervaringen te creëren. inRiver PIM stelt marketeers, merchandisers en e-commerce professionals in staat om gepersonaliseerde, relevante omnichannel-content te creëren. De oplossing is ontworpen om adaptief te zijn voor marketeers en gestructureerd genoeg voor data governance. Het helpt de verkoop te verhogen, productretouren te verminderen en betere klantervaringen op te bouwen. Meer informatie over inriver PIM

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Wij stellen je in staat om klanten te bereiken en de online verkoop te verhogen door jouw productgegevens te beheren en te optimaliseren - op één platform. Meer informatie over Channable
Channable is de datafeedbeheertool voor e-commercebeheerders en online marketeers. Verbind Channable met je webshop om eenvoudig catalogi te maken voor feed-gebaseerde marketingkanalen en marktplaatsen. Gebruik de krachtige bedrijfsregels van Channable om je producten te categoriseren, filters in te stellen of productkenmerken te optimaliseren voor elk geselecteerd kanaal. Maak een gratis proefaccount aan en begin vandaag nog. Meer informatie over Channable

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Een eenvoudig SaaS-platform voor B2B-handel waarmee bedrijven hun productcatalogi, klanten, bestellingen, aanbiedingen, ontwerpen, tracking en meer kunnen beheren. Meer informatie over DJUST
DJUST is een oplossing voor B2B-handel van de volgende generatie. Alles wat complex is in digitaal B2B, heeft DJUST vereenvoudigd. De oplossing ondersteunt toonaangevende merken en bedrijven met een robuust en eenvoudig API-first-platform. Dankzij een modulaire interface en out-of-the-box oplossing kunnen bedrijven schalen en sneller groeien omdat ze een naadloze digitale ervaring kunnen leveren. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione en Seafoodia, Yack en vele andere hoogwaardige klanten vertrouwen op DJUST om hun digitale handel te moderniseren en opnieuw vorm te geven. Meer informatie over DJUST

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Pimics is PIM-software die exclusief is bedoeld voor bedrijven die Dynamics 365 Business Central gebruiken, als een extensie op deze ERP. Meer informatie over Pimics
PIMICS brengt het PIM-in-ERP-concept op de markt als alternatief voor mainstream, gevestigde PIM-oplossingen. Met deze software, die uitsluitend werkt als extensie op Dynamics 365 Business Central, kunnen bedrijven uitgebreide productgegevens rechtstreeks in hun Dynamics ERP beheren. Dit omvat het beheer van digitale bedrijfsmiddelen, kwaliteitsborging van gegevens, overname van functies in de productstructuur, bulkwijzigingen, massa-gegevensimport van leveranciers en geautomatiseerde gegevenssynchronisatie met meerdere verkoop- en marketingkanalen. Meer informatie over Pimics

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
ChannelEngine koppelt de webshop of backend systemen van de onderneming met online marktplaatsen voor een grotere online afzetmarkt. Meer informatie over ChannelEngine
ChanelEngine biedt snelle toegang tot bekende, nationale en internationale, online marktplaatsen. Het platform is volledig te integreren met de software van de onderneming. De informatie wordt uit de webshop of het ERP-systeem opgehaald. Productinformatie en voorraadniveaus worden tussen alle geselecteerde marktplaatsen gesynchroniseerd. Bestellingen worden naar jouw backend systeem geleid. Nieuwe afzetkanalen kunnen snel worden toegevoegd, evenals product feeds. Meer informatie over ChannelEngine

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent. Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren. Meer informatie over Wix

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Meer informatie over Acquia DAM (Widen)

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Open source-winkelwagensoftware met catalogusbeheer en capaciteiten voor kruisverkoop.
Prestashop is een ideale manier om online te verkopen. Het is 100% gratis en je kunt binnen slechts enkele minuten je aantrekkelijke winkel online opzetten en in een mum van tijd gaan verkopen. Meer informatie over PrestaShop

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Een online publicatietool voor als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren.
Bied je klanten een soepele winkelervaring met Flipsnack. Maak en publiceer direct digitale catalogi, tijdschriften en andere soorten publicaties. Je kunt zelfs meer producten verkopen door interactieve functies toe te voegen, zoals een boodschappenlijst, koop-knoppen, diavoorstellingen of zelfs je Shopify-winkel integreren als je die hebt. Upload je pdf en verander hem in een verbluffende digitale catalogus, met pagina-omsla-effect. Of gebruik de Design Studio om je publicaties helemaal opnieuw te creëren. Meer informatie over Flipsnack

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Een ontwerp- en merksjabloonplatform met vergrendelbare sjablonen waarmee teams inhoud kunnen creëren en distribueren zonder af te wijken van het merk.
Lucidpress is een ontwerp- en merksjabloonplatform dat de niet-ontwerpers in je bedrijf in staat stelt om zelf marketingmateriaal te creëren en te distribueren (zonder af te wijken van het merk). Vergrendelbare sjablonen beschermen je merk, en collega's kunnen kleine ontwerpaanpassingen en bewerkingen maken, waardoor de werklast van je creatieve team wordt verlicht. Zeg ongepaste branding voor altijd vaarwel met Lucidpress – het merksjabloonplatform dat door meer dan 7 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Meer informatie over Marq

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
E-commerceprogramma voor handelaren, om productdatafeeds te optimaliseren voor Google Shopping en 1000 andere winkelkanalen in 50 landen.
DataFeedWatch stelt handelaren en bureaus in staat om productdatafeeds te optimaliseren voor Google Shopping en 1000 andere winkelkanalen in 50 landen. Verbetering van de feedkwaliteit verhoogt de prestaties van hun advertentiecampagnes op deze kanalen. DataFeedWatch toont ook de prestaties van elk product op elk kanaal: Slecht presterende producten kunnen met een enkele klik worden verwijderd om het totale rendement van de campagne te verhogen. Meer informatie over DataFeedWatch

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Paperturn is software voor digitale publicatie waarmee bedrijven hun content digitaal kunnen creëren, delen, analyseren en er inkomsten mee kunnen genereren.
Paperturn is hooggewaardeerde online publicatiesoftware die pdf- en afdrukmateriaal omzet in aantrekkelijke, interactieve online flipbooks, zoals catalogi, brochures, tijdschriften, rapporten en meer. Upload simpelweg je pdf en dit platform verandert het in een 3D-flipbook dat altijd en op elk apparaat toegankelijk is. Met de gebruiksvriendelijke editor kun je meer dan 40 interactieve functies invoegen, zoals pop-ups, video's, formulieren en links, rechtstreeks in het flipbook. Breng je documenten tot leven met Paperturn. Meer informatie over Paperturn

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Het catalogusbeheersysteem dat je een concurrentievoordeel biedt en tegelijkertijd tijd en geld bespaart.
De Prisync-tool voor prijstracking maakt catalogusbeheer eenvoudiger dan ooit. Detailhandelaars van over de hele wereld volgen de prijzen van hun concurrenten en de informatie over de beschikbaarheid van de voorraad op het dashboard van Prisync en besparen zo 4-19 uur per dag. De dynamische prijsbepalingstool voert automatische updates uit op basis van de regels die ze instellen en bespaart uren die normaal gesproken worden besteed aan handmatige prijsaanpassingen. Ze besparen tijd en geld en stellen concurrerende en winstgevende prijzen in die hen helpen te groeien en tevreden klanten te hebben. Meer informatie over Prisync

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Effectieve online tool voor productfeedbeheer met veel functionaliteiten voor eenvoudige feedbewerking, -verbetering en -beheer.
Mergado is een tool voor productfeedbeheer voor online stores, marketingspecialisten en -bureaus. Met een aantal filters en regels kun je wijzigen welke gegevens vanuit je online store naar de vergelijkende winkelsites, marktplaatsen en andere advertentiekanalen stromen. Apps voor biedingen, beeldmarketing en gegevensanalyse vergroten de mogelijkheden van Mergado nog verder, waardoor het een multifunctionele marketingtool is. Ga aan de slag met een gratis proefversie met volledige functionaliteit voor 1 maand. Meer informatie over Mergado

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Pakket met toepassingen dat probleemloos alle dagelijkse functies van bibliotheken en mediacentra automatiseert.
Surpass is een volledig pakket met toepassingen dat alle dagelijkse functies van bibliotheken soepel automatiseert. Surpass is een effectieve automatiseringsoplossing voor scholen in het basis- en voortgezet onderwijs en voor openbare bibliotheken, hogescholen, bedrijven en gespecialiseerde bibliotheken. Surpass biedt ook een speciaal pakket voor kerkbibliotheken. Surpass Hosting Service biedt bibliotheken de mogelijkheid om hun hele systeem online te zetten, zonder interne servers of IT-personeel. Meer informatie over Surpass

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Filestage is de gebruiksvriendelijke proofing-software voor catalogi die teams helpt om hun catalogi sneller beoordeeld en goedgekeurd te krijgen.
Filestage is het platform voor catalogusbeoordeling en -samenwerking dat wordt gebruikt door marketingteams om het catalogusontwerpproces te beheren. Heb je catalogi die gecontroleerd moeten worden binnen je eigen team, of heb je goedkeuring nodig van externe belanghebbenden? Filestage maakt het gemakkelijk om de structuur in te stellen die je nodig hebt voor het hele proces, en reviewers hoeven zich niet aan te melden - het is eenvoudig om hun feedback te verzamelen. Bedrijven zoals Sixt, Netflix, BBC en Lufthansa hebben Filestage gekozen om hun werk continu te verbeteren. Meer informatie over Filestage

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Tool voor het maken van e-boeken voor digitale catalogi, online tijdschriften en digitale brochures. Helpt bij het converteren van pdf-bestanden naar online publicaties.
Flip PDF is een krachtige flipboekmaker voor e-catalogi, online tijdschriften, digitale brochures en e-boeken. Met deze digitale publicatiesoftware is het eenvoudig voor ontwerpers, uitgevers, adverteerders, ondernemers en trainers om verbluffende, boeiende publicaties te creëren en te verspreiden via websites, e-mail, iPad, smartphones en sociale netwerken. Met Flip PDF Professional kunnen gebruikers hun publicaties eenvoudig verrijken met YouTube/Vimeo-video, animaties en fotogalerijen. Meer informatie over Flip PDF Plus

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Eindelijk! Een krachtige PIM die eenvoudig is! Maak kennis met de PIM die iedereen zal waarderen. Deze PIM is gemakkelijk te gebruiken en in recordtijd te installeren!
Sales Layer biedt de beste oplossing om alle chaos van productbeheer op te lossen. Centraliseer alle informatie in één enkel product dat je (professionele) leven gemakkelijker zal maken. Update je productinformatie één keer en geniet van de manier waarop het automatisch wordt weergegeven in elk kanaal en platform waarmee je werkt. Meer informatie over Sales Layer

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Plytix is populaire software voor catalogusbeheer onder kleine tot middelgrote detailhandelbedrijven.
Plytix is software voor catalogusbeheer. Plytix is een populaire PIM onder kleine en middelgrote bedrijven wereldwijd vanwege de gebruiksvriendelijke interface, lage prijs en hun whiteglove-aanpak voor onboarding en klantenondersteuning. Meer informatie over Plytix

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Sana Commerce Cloud helps organizations delight clients, boost efficiency, and drive agility by making ERP & e-commerce work as one
Efficiënt productbeheer is een must voor elk bedrijf dat zijn verkoop- en orderprocessen wil stroomlijnen. Sana Commerce Cloud maakt dit zo eenvoudig mogelijk door automatisch productpagina's voor je te creëren in je webshop op basis van alle producten die in je ERP en zelfs je PIM-systeem zijn ondergebracht. Meer informatie over Sana Commerce

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
On Page® is een PIM en een unieke oplossing om automatisch prijslijsten, catalogi, websites en apps te maken, bij te werken en te publiceren.
PIM, eenvoudig en intuïtief, perfect geschikt voor B2B- en B2C-bedrijven, MKB's, marketingkantoren en technische verkoopteams. On Page, de innovatieve PIM en communicatiedatabeheerder waarmee je gemakkelijk allerlei productinformatie op papieren documenten, webpagina's en mobiele apps kunt beheren, bijwerken en in realtime kunt publiceren. Het kan worden geïntegreerd met elke database, elk e-commerceplatform en elke marktplaats. Meer informatie over On Page

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Een professioneel beheerd platform waaraan je je routinematige werkzaamheden voor screen scraping kunt delegeren.
Grepsr is een professioneel beheerd platform waaraan je je routinematige werkzaamheden voor screen scraping kunt delegeren. Dit platform configureert, beheert en controleert je crawlers, zodat jij je kunt concentreren op wat er belangrijk is in je bedrijf. Producten: Grepsr voor Chrome en Grepsr Concierge Meer informatie over Grepsr

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Webgebaseerde software voor het beheren van bibliotheken om afzonderlijke locaties en districten te helpen de kosten te verlagen en tijd te besparen met éénpuntsinstallatie.
Mandarin M5 is een moderne online catalogus, volledig gebaseerd op het web. M5 biedt toegang tot bibliotheekbronnen vanaf elke werkplek, in de bibliotheek of op afstand. M5 helpt afzonderlijke bibliotheken, bibliotheken met meerdere vestigingen en schooldistricten om kosten te verlagen en tijd te besparen doordat installatie, onderhoud en updates worden uitgevoerd op één punt. De technische ondersteuning heeft een goede naam en is 24 uur per dag, 365 dagen per jaar beschikbaar. Bezoek vandaag nog de M5-demonstratiepagina en ontdek hoe de toekomst eruitziet! Meer informatie over Mandarin

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
Bouw je eigen online store met Zoho Commerce. Profiteer van een professioneel ontworpen online store zonder het prijskaartje van een ontwerper.
Bouw je eigen online store met Zoho Commerce. Profiteer van een professioneel ontworpen online store zonder het prijskaartje van een ontwerper. Kies een sjabloon, versleep lay-outs, koop een domein en lanceer je merk. Hiermee kun je voorraad beheren, winkelbestellingen tijdig afhandelen, verzending configureren, belastingen automatiseren en betalingen zowel online als offline accepteren. Het biedt ook realtime rapporten en gedetailleerde analyses op basis van de prestaties van je online winkel. Ga gratis aan de slag! Meer informatie over Zoho Commerce

Functies

  • Cross-selling-functionaliteit
  • Maatwerk
  • Prijsbeheer
  • Productvergelijking
  • Database publishing
  • Contentbibliotheek
  • eCommerce-beheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Beheer van productgegevens
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer