Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Software voor buitendienstbeheer met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
109 resultaten
Analyseplatform voor het ontwerp, de simulatie, optimalisatie en automatisering van productie-, distributie- en industriële energiesystemen. Meer informatie over ETAP
ETAP elektrotechnische software is de nummer 1-suite voor modelgestuurd ontwerp, real-time werking en intelligente automatisering van elektrische voedingssystemen. Met de kernmodelleringstools kun je snel en eenvoudig jouw elektrische systeemmodel creëren, configureren, aanpassen en beheren; bouw driefasige en eenfasige AC (Alternating Current)- en DC (Direct Current)-netwerkdiagrammen en GIS (Geographic Information System)-weergaven met onbeperkte bussen en elementen, waaronder gedetailleerde instrumentatie- en aardingscomponenten. XXX Meer informatie over ETAP

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Meer dan 5 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps. Meer informatie over Daxium-Air
Daxium-Air is een web-mobiele oplossing die op één platform operationele uitwisselingen met veldteams organiseert en managers in staat stelt om snel en veilig gedocumenteerde beslissingen te nemen. Met dit uiterst aanpasbare platform kunnen klanten ook hun eigen toepassingen creëren om te voldoen aan de meerdere specifieke behoeften van hun diensten. Meer informatie over Daxium-Air

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Met de GSMtasks-software voor servicedispatch kunnen dispatchers moeiteloos de dagelijkse taken en medewerkers plannen om ze te beheren en te analyseren. Meer informatie over GSMtasks
Met de GSMtasks-software voor servicedispatch kunnen dispatchers moeiteloos de dagelijkse taken en medewerkers plannen om ze te beheren en te analyseren. Verlaag de brandstofkosten en verhoog de werkefficiëntie met route- en taakoptimalisatie. Er is een intuïtieve app voor medewerkers, een realtime webdashboard voor dispatchers en voor klanten geautomatiseerde sms-meldingen en een functie voor het volgen van medewerkers. De API zorgt voor integratie met je huidige systemen. Meer informatie over GSMtasks

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor servicedispatch. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Platform van de volgende generatie voor het optimaliseren van de routing en slimme logistiek dat bedrijven van elke omvang helpt de laatste kilometers te winnen. Meer informatie over Route4Me
Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en meer dan 2 miljoen iOS- en Android-app-downloads blijft Route4Me de routeplanning en optimalisatie van de laatste kilometers in opkomende markten verbeteren. Doorgaans helpt Route4Me bedrijven om de productiviteit en efficiëntie van de meeste routing- en logistieke activiteiten met 300% te verhogen door hen te helpen niet alleen hun routes, maar ook toeleveringsketens, wagenparken, gedistribueerde teams en andere bedrijfsmiddelen te optimaliseren. Ontvang vandaag nog je gratis proefversie. Meer informatie over Route4Me

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Helpt kleine buitendienstbedrijven papierloos te functioneren via een mobiele app voor Android en IOS. Meer informatie over Repair-CRM
Helpt kleine buitendienstbedrijven te groeien met een moderne buitendienstoplossing. Rooster technici in, dispatch ze en automatiseer klantmeldingen. Het is betaalbaar vanaf $ 19, waardoor het ideaal is voor bedrijven met 3-15 technici. Cloudgebaseerde admin + mobiele apps. Volgen van bedrijfsmiddelen, vastleggen van foto's en handtekeningen. Begin je gratis proefversie, (geen creditcard vereist) Meer informatie over Repair-CRM

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
België Lokaal product
Een goede buitendienst begint bij een vlotte werkorder voorbereiding. Van aanvraag tot oplevering: alles in één oplossing. Meer informatie over Odyssee Field Service
Field Service Management Software - voor de planning en uitvoering van technische interventies. Wereldwijd vertrouwen bedrijven op onze oplossing om hun teams efficiënter te laten werken en hun klanten superieure service aan te bieden. Beheer uw klanten en installaties, plan werkorders en geef uw technici intelligente tools om deze uit te voeren. Via de Service App hebben uw technici altijd en overal toegang tot de relevante informatie, kunnen ze hun werk registreren en hoogwaardige servicerapporten genereren. Meer informatie over Odyssee Field Service

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken.
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken. Volg voertuigen, aanhangwagens en andere bedrijfsmiddelen met realtime gps. Bescherm je bedrijf met veiligheidsscorekaarten voor de bestuurder en volledig geïntegreerde dashcams. Vereenvoudig de naleving met behulp van een populaire ELD-oplossing. Verhoog de operationele efficiëntie en verlaag de kosten met robuuste, intuïtieve KPI-rapportage. Meer informatie over Motive

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle dispatchsoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je dispatch waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden thuisdienstbedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Stroomlijn je servicebedrijf met de app voor ramingen, planning van werkorders en facturering. Gratis proefversie met volledige toegang.
Met RazorSync software voor buitendienstbeheer kun je je bedrijf beheren vanaf een telefoon, tablet of computer op kantoor. Bekijk werknemers en projecten op een kaart, plan en dispatch werknemers via sms of e-mail en verkort de betalingscyclus met facturering vanaf de werklocatie. Klantendossiers worden automatisch bijgewerkt in QuickBooks, waardoor invoer en fouten door de back-office worden gereduceerd. Al je gegevens worden opgeslagen in de cloud met toegang vanaf elk mobiel apparaat. Klanten melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Meer informatie over RazorSync

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Gebruiksvriendelijke en eenvoudig te implementeren software voor de buitendienst die je mobiele personeel automatiseert. Beheer leads, schattingen, projecten en facturen. Synchroniseert met QB
Kickserv, het platform voor huishoudelijke diensten, is opgericht door een eigenaar van een servicebedrijf en gebouwd met het oog op jouw bedrijf. Beginnend vanaf $ 59/mnd voor een volledig functioneel account zit je altijd goed. Je website kan worden gebouwd met het leadformulier om leads direct in Kickserv op te nemen, e-mails naar al je leads te automatiseren, promotiecampagnes naar je klanten te sturen, schattingen te geven, projecten te plannen, werk te factureren, over je bedrijf te rapporteren en in je boekhoudplatform naar keuze, momenteel Xero of Quickbooks, te integreren. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit! Meer informatie over ServiceM8

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Software voor het dispatchen van HVAC- en loodgietersservices om je hele bedrijf te runnen - FieldEdge helpt je tijd te besparen en meer geld te verdienen.
FieldEdge helpt HVAC- en loodgietersbedrijven eenvoudig te dispatchen en plannen met de juiste software voor de buitendienst. Technische werkzaamheden efficiënter plannen en dispatchen betekent meer taken dagelijks uitvoeren, de klanttevredenheid verhogen en de winst verhogen. Naast technici inzetten in het veld, geeft FieldEdge aannemers de mogelijkheid om betalingen in het veld aan te nemen, serviceovereenkomsten te sluiten, te integreren met QuickBooks en nog veel meer. Meer informatie over FieldEdge

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten. Meer informatie over ServiceTrade

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Fleet Complete is een toonaangevende wereldwijde leverancier van IoT-oplossingen. Dit bedrijf helpt je om je voertuigen, apparatuur en mobiel personeel moeiteloos te traceren!
Fleet Complete is een toonaangevende wereldwijde leverancier van IoT-oplossingen op het gebied van verbonden bedrijfsvoertuigen en mobiel personeelsbeheer. Dit product helpt bedrijven bij het verbeteren van de dispatching, wagenparkregistratie, naleving van wet- en regelgeving en personeelsbeheer in het veld om een optimale productiviteit van middelen en hulpbronnen te bereiken. Dit bedrijf is constant bezig met het verbeteren van het IoT-platform om ervoor te zorgen dat klanten en partners kunnen profiteren van de nieuwste technologie en door de sector geboden mogelijkheden. Meer informatie over Fleet Complete

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Stroomlijn je vlootactiviteiten en verlaag de kosten met het alles-in-één platform van Samsara voor GPS-tracering, veiligheid, ELD-naleving en meer.
Stroomlijn je activiteiten en verlaag de kosten met het alles-in-één platform van Samsara voor wagenparkbeheer. Live GPS-tracering tot op de seconde toont je voertuigen in realtime en is gekoppeld met uitgebreide rapporten, zodat je betere routes kunt plannen, chauffeurs op het laatste moment kunt uitzenden en nauwkeurige verwachte aankomsttijden met klanten kunt delen. Met geïntegreerde dashboardcamera's, veiligheidsscores voor bestuurders en automatische waarschuwingen voor snelheidsovertredingen, stationair draaien en geofencing helpt Samsara je je bedrijf en bedrijfsmiddelen te beschermen. Samsara is een door FMCSA goedgekeurde ELD. Meer informatie over Samsara

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Voeg planning, dispatching, klantrelatiebeheer en meer toe aan QuickBooks met Smart Service, de software voor de buitendienst.
Je gebruikt QuickBooks al om je bedrijfsfinanciën te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer, werkorders, routering en alle andere behoeften van het moderne buitendienstbedrijf behendig regelt. Vervang je klemborden en archiefkasten door een mobiel, papierloos systeem dat je activiteiten stroomlijnt, verspilling elimineert en je nettowinst verhoogt. Meer informatie over Smart Service

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Software en mobiele oplossing voor ongediertebestrijding. Je kunt papierwerk verminderen, routes en roosters optimaliseren en je account gebruiken op mobiele apparaten.
PestPac by WorkWave is DE bewezen, complete oplossing voor bedrijven van elke omvang op het gebied van ongediertebestrijding. Alles wat je nodig hebt om je bedrijf te beheren en te laten groeien, op één plek. Laat dit product je helpen het papierwerk te verminderen, efficiënter te werken, meer leads te genereren, meer verkopen te sluiten en meer klanten te behouden. WorkWave is hèt toonaangevende technologiebedrijf in de sector, met duizenden klanten en meer dan 30 jaar ervaring in het ontwikkelen van oplossingen, die speciaal voor de ongediertebestrijding zijn ontwikkeld. Meer informatie over PestPac

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Workiz helpt duizenden servicemedewerkers om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten te runnen. Slotenmakers, elektriciens, klusjesmannen, loodgieters en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te worden, meer opdrachten binnen te halen en meer vijfsterrenreviews te krijgen. Volg alle aspecten van je bedrijf, van planning tot facturering in realtime, ontvang betalingen, elimineer diefstal door werknemers, verhoog je advertentie-effectiviteit en maak rapportages, op desktop, tablet of mobiel. Het team helpt je bij het configureren zodat je al binnen enkele dagen resultaten ziet. Meer informatie over Workiz

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Service Fusion helpt dienstverlenende bedrijven om zonder enorme uitgaven hun werkzaamheden te stroomlijnen, indruk te maken op klanten en sneller betaald te krijgen.
Service Fusion helpt boomverzorgingsbedrijven om zonder enorme uitgaven hun werkzaamheden te stroomlijnen, indruk te maken op klanten, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing voor servicebeheer is eenvoudig te gebruiken en bevat volgens de klanten een "fantastische klantenservice". Het Service Fusion-platform biedt razendsnelle invoer van werkorders, intelligente planning en dispatch, realtime communicatie met buitendienstmedewerkers en meer. Meer informatie over Service Fusion

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Wijs werk toe aan je team in het veld en verstrek cruciale taakdetails zonder het kantoor te verlaten via GoCanvas Dispatch.
Je hebt toegang tot al je serviceverzendingen en formulieren op het GoCanvas-platform. Vul formulieren vooraf in en wijs ze vervolgens toe aan gebruikers in je account voordat ze op de werklocatie of op een bepaalde locatie in het veld aankomen. Door dit te doen, kan je je werknemers laten weten waar ze heen moeten, met wie ze moeten praten en welke taken moeten worden uitgevoerd, allemaal vanaf het ene mobiele platform. Meer informatie over GoCanvas

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Cloudgebaseerde oplossing die software voor gazononderhoud biedt voor het uitvoeren van schattingen, facturering, planning, geautomatiseerde sms-berichten en meer.
LawnPro, met meer dan 20.000 gebruikers en sinds 2003 actief in het bedrijfsleven, is cloudgebaseerde software voor gazononderhoudsprofessionals om hun bedrijfsprocessen en workflows te automatiseren. LawnPro regelt taakplanning, verzenden, automatische facturering, automatische sms-meldingen voor klanten, automatische betalingsverwerking, automatisering van herinneringen over betalingsachterstanden, online boekings-/klantenportal, herinneringen over follow-up van potentiële klanten en nog veel meer. Meer informatie over LawnPro

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Slimme oplossing ontworpen voor groeiende bedrijven. Gebruiksvriendelijke agenda op basis van slepen en neerzetten, met groepstoewijzingen en visueel overzicht. Gewaardeerd door meer dan 6000 gebruikers.
Fergus biedt je alle tools die je nodig hebt om vanaf elke gewenste locatie honderden projecten te beheren en buitendienstpersoneel in te plannen. Je kunt moeiteloos taken toewijzen, personeel op afstand inplannen, teams volgen en onnodige administratie verwijderen, en dit allemaal vanaf één plek. Buitendienstmedewerkers hebben alles wat ze nodig hebben om de klus te klaren, inclusief realtime projectgegevens en urenstaten. De visuele workflow van Fergus is gewaardeerd door meer dan 6000 gebruikers en geeft duidelijk aan wat er precies je aandacht nodig heeft en wanneer. Met name geschikt voor 5-30 werknemers. Meer informatie over Fergus

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
OptimoRoute krijgt de klus geklaard. De gebruiksvriendelijke software plant en optimaliseert binnen enkele seconden routes voor servicetechnici.
OptimoRoute helpt servicedistributeursbedrijven om een uitstekende service te bieden. Met behulp van geavanceerde algoritmen plant en optimaliseert OptimoRoute routes binnen enkele seconden. Er is een eenvoudige interface en daaronder vind je een eindeloze voorraad handigheidjes, functies en snelkoppelingen. Het is eenvoudig te gebruiken, past zich aan je behoeften aan en krijgt de klus geklaard. OptimoRoute-klanten verlagen de brandstof- en rijkosten met 20% en maken tijd vrij voor belangrijkere dingen, zoals de groei van het bedrijf. Meer informatie over OptimoRoute

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Tradify biedt dispatchsoftware gebouwd voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een app die speciaal is ontworpen voor vakbedrijven die een tool voor service-dispatch nodig hebben. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning, GPS-tracking en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is. Meer informatie over Tradify

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Volledig geïntegreerde software die voldoet aan alle aspecten van het beheer van HVAC, aannemers- en servicebedrijven.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de groei te verhogen, je bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen en de efficiëntie te verbeteren. Dankzij de GPS en mobiele technologie kun je technici beter beheren en uitzenden, terwijl ze de nieuwste informatie over werkorders onderweg en op locatie kunnen bijwerken en raadplegen. Meer informatie over Jonas Enterprise

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Gebruiksvriendelijke software voor servicedispatch voor kleine bedrijven, werkt op Mac, pc, iOS en Android.
Powered Now is populaire software voor servicedispatch voor kleine bedrijven in het VK. Stuur je team op weg. Je kunt formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen en met hen chatten, en volledig aanpasbare documenten zoals werkbladen, offertes en facturen verzenden. Van alle gegevens wordt een back-up gemaakt en deze wordt gesynchroniseerd tussen je apparaten (iOS, Android, Mac en PC). Werkt ook offline. Meer informatie over Powered Now

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Service Autopilot is een volledig bedrijfssysteem met een focus op planning, urenregistratie en werknemersbeheer.
Je zult de controle krijgen over je tijd, planning, uitgaven, werknemers, marketing, winst en je leven met software die is ontworpen voor jouw bedrijf, of dit platform geeft je 100% van je geld terug. Je hebt 30 dagen om te beslissen. Dit platform zal je trainen, gegevens helpen importeren en onbeperkte gratis ondersteuning bieden om te zorgen dat de implementatie van Service Autopilot jouw tijd en geld optimaal gebruikt. Kenmerken: CRM, planning, urenregistratie, mobiele app, volledige wederzijdse synchronisatie met QuickBooks, kostprijsberekening van taken, klantenportaal, leadformulieren, routebepaling en nog veel meer. Meer informatie over Service Autopilot

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
De simPRO-software voor buitendienstbeheer heeft krachtige functies om je te helpen met een efficiënte planning en dispatch zodat je je factureerbare uren kunt verhogen.
simPRO is een complete softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met krachtige plannings- en dispatchfuncties om bedrijven te helpen op een efficiënte manier te plannen en met technici te communiceren. Met geautomatiseerde planningsmeldingen voor werknemers en klanten, agendawaarschuwingen en tools om onnodige reistijd voor technici te voorkomen, zijn planning en dispatch nog nooit zo eenvoudig geweest. simPRO combineert dispatch met andere functies voor bedrijfsvoering in een uitgebreide bedrijfsoplossing. Meer informatie over Simpro

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Snelle dispatch, planning vanuit de agenda, zoek de dichtstbijzijnde technicus en krijg ze snel op locatie met mobiele toegang en andere functies.
Heb je moeite om je planning bij te houden? Wil je werkorders snel verzenden? Wil je de technicus vinden die het dichtst bij de werklocatie is? ServiceBox heeft het vermogen om je dispatch eenvoudig te maken. Voeg rechtstreeks vanuit de planner werkorders toe en verzend deze binnen enkele seconden naar de technicus. Dankzij creditcardbetalingen ter plaatse en integratie met Quickbooks en Sage 50 (Canada) was het beheren van je activiteiten nog nooit zo eenvoudig. Met ServiceBox kun je je bedrijf mobiel maken en nog veel meer! Meer informatie over ServiceBox

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Verbeter je bedrijf door je mensen in staat te stellen informatie in het veld vast te leggen die je zal helpen om te groeien en waarmee je tijd kunt besparen.
De oplossing bestaat uit een mobiele app voor mensen in het veld en een dashboard voor leadbeheer (webgebaseerde CRM) dat toegankelijk is voor mensen die op kantoor zijn. Nu kun je de verkoop stimuleren en tijd besparen door de ogen en oren van iedereen om je heen maximaal in te zetten. Wingmate motiveert gebruikers om leads binnen enkele seconden vast te leggen (nieuw bedrijf, up-selling, servicegebreken, enz). Informatie komt warm binnen en wordt meteen georganiseerd, zodat je team binnen enkele seconden aan het werk kan. Uiteindelijk leidt dit tot meer inkomsten en een hechter team. Meer informatie over Wingmate

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Software voor beveiligingsdispatchbeheer om efficiënte dispatchdiensten te leveren die voldoen aan de wensen van je klanten.
TrackTik biedt beveiligingsbeheersoftware die beveiligingsbedrijven helpt de meest efficiënte en op maat gemaakte dispatchservice te leveren voor hun klanten. Deze krachtige mobiele en web-based software stroomlijnt het dispatchproces met een snelle toewijzing van taken, zoals alarmrespons en noodoproepen, aan de beschikbare bewakers. TrackTik biedt realtime ETA's op basis van de nabijheid van een bewaker tot de incidentlocatie en helpt de uitzendingen af te stemmen op SLA's van klanten. Meer informatie over TrackTik

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Residentiële software voor bedrijfsmanagement met dispatching, klantinformatie, beheer van overeenkomsten, facturering, verkoopleads en meer
Business management software voor de residentiële aannemer. Beheer dispatchers, klantinformatie, serviceovereenkomsten, volledige boekhouding, verkoopleads en meer. SWRemote, een mobiele oplossing voor de buitendienst, stelt technici in staat om hun taken volledig uit te voeren vanuit het veld, inclusief tijdstempelen, facturering en betalingsverwerking, die allemaal in realtime in SuccessWare21 worden gesynchroniseerd. Volledige rapportage stelt je in staat om je bedrijf te analyseren en te beheren, zodat je hogere winsten kunt behalen. Meer informatie over Successware

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Vertrouwde schoonmaaksoftware die commerciële schoonmaakbedrijven tijd en geld bespaart door hun dagelijkse bedrijfsactiviteiten soepeler te laten verlopen!
Vertrouwde commerciële software voor schoonmaakdiensten! Swept maakt eenvoudige, slimme schoonmaaksoftware die speciaal is ontworpen voor de schoonmaak- en commerciële reinigingssector. Deze gebruiksvriendelijke en intuïtieve schoonmaaksoftware biedt urenregistratie, planning, inspectie, berichten, probleemrapportage en meer. De missie van Swept is om schoonmaakbedrijven te helpen hun schoonmakers en klanten te behouden door de communicatie tussen managers en werknemers te stroomlijnen en ze een concurrentievoordeel te bieden. Meer informatie over Swept

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
AroFlo is gebouwd door experts uit de branche en is de meest vertrouwde buitendienstsoftware op de markt. Het automatiseert bedrijven en verandert levens.
AroFlo is gebouwd door een voormalige handelaar en helpt sinds 2001 buitendienstbedrijven. Het systeem is vanaf het begin voor de cloud gecreëerd, dus het is snel, betrouwbaar en ongelooflijk krachtig. Alles wat je nodig hebt is toegankelijk en te verwerken met vrijwel elk mobiel apparaat, op elke locatie. Planning, urenstaten, job tracking, offertes, inventaris, veiligheid op de werkplek, GPS tracking, documentopslag, facturen, klantbetalingen, boekhoudkundige integratie en meer. Vraag vandaag nog een demo aan. Meer informatie over AroFlo

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Acumatica is een toonaangevende leverancier van cloud-ERP en cloud-boekhoudsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven en non-profitorganisaties.
Technologisch leiderschap, gebouwd op een aanpasbaar, toekomstbestendig cloudplatform met open API's voor eenvoudige integraties. Alle bedrijfsprocessen delen dezelfde gegevens, informatie is altijd en overal beschikbaar, evenals flexibele implementatie-opties en volledige gegevenstransparantie. Acumatica biedt uitstekende zakelijke en industriële functionaliteit voor kleine en middelgrote groeibedrijven om hun hele bedrijf onder een enkel glaspaneel te runnen. Het licentiemodel, gegevensbeleid en de ondersteuning zijn ongeëvenaard. Meer informatie over Acumatica Cloud ERP

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Vonigo is geschikt voor servicebedrijven die hun activiteiten willen stroomlijnen en de omzet willen verhogen.
Vonigo helpt het serviceverzendproces van begin tot eind te stroomlijnen. Het biedt een uniform pakket van configureerbare cloudgebaseerde modules, inclusief serviceverzending, planning, routing, GPS, werkorderbeheer, online boeking, CRM, ramingen, facturering, betalingen, rapportage en meer, allemaal toegankelijk via internet vanaf elke desktop of elk mobiel apparaat. Vonigo heeft miljoenen banen geboekt en beheerd. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo. Meer informatie over Vonigo

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Help residentiële/commerciële HVAC-, loodgieters- en elektrotechnische dienstverleners om hun inkomsten te laten groeien en de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen.
Elk servicebedrijf heeft een oplossing nodig om zijn klanten blij te kunnen maken. Het plannen en boeken van opdrachten met behulp van SmartServ kan niet eenvoudiger. Met behulp van simpel slepen en neerzetten houd je de grip op elk gesprek. Dienstverlenende bedrijven zien hun omzet in hun eerste 6 maanden op SmartServ gemiddeld zelfs met 20% groeien. Meer informatie over SmartServ

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Bouw en verkrijg de controle over je buitendienstbedrijf met een eenvoudig en compleet platform dat je hele team graag zal gebruiken.
FieldPulse is een frisse nieuwe manier voor eigenaren en managers van buitendienstbedrijven om gemakkelijk hun activiteiten te runnen. Met de nadruk op gebruiksgemak voor het hele team, zowel in het veld als op kantoor, zorgt FieldPulse ervoor dat je de controle hebt over een professioneel, snel, voorbereid en winstgevend bedrijf. Beheer het werkschema, blijf in contact met je teams en klanten, en waarborg de kwaliteitservaring die je klanten verwachten. Het is een alles-in-één oplossing. Meer informatie over FieldPulse

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Deze mobiele, op de cloud gebaseerde software biedt kracht, gebruiksgemak en totale flexibiliteit voor beter beheer van de buitendienst.
FieldAware biedt serviceverzending voor bedrijven met veldactiviteiten. De software biedt realtime taakstatussen, zodat je personeel de planning en verzending gemakkelijk kan verwerken met volledige informatie over wie beschikbaar is en waar ze zijn. FieldAware's buitendienstbeheersoftware geeft je kantoorpersoneel direct toegang tot: volledige taakplanningsinformatie, taakstatus, inclusief stop- en starttijden, taaklocatie en klantinformatie, ongeplande werkopdracht, geïntegreerde urenregistratie. Meer informatie over FieldAware

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici
Betaalbare buitendienstbeheersoftware van Capterra | Geavanceerde planning | Dispatch | Facturering | Aanwezigheid | Werkorders
FieldEZ is bekroonde buitendienstsoftware die je buitendienstactiviteiten in realtime helpt te beheren. Meer dan 45.000 mensen gebruiken FieldEZ voor onmiddellijke taakplanning, dispatch en het volgen van buitendienstploegen, klantfacturering, feedback en meer. Het werkt op elke tablet of telefoon en biedt bovendien configuratie- en integratieondersteuning voor onder andere QuickBooks en Sage. FieldEZ is de eerste maand gratis. FieldEZ staat in de categorie Meest betaalbare buitendienstbeheersoftware van Capterra. Meer informatie over FieldEZ

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Routering
  • Beheer van technici