Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor buitendienstbeheer

Software voor buitendienstbeheer helpt bij het plannen en inzetten van veldpersoneel. Toepassingen voor buitendienstbeheer verhogen de efficiëntie en productiviteit door constant contact mogelijk te maken tussen het verzendingskantoor en het offsite personeel. Oplossingen voor buitendienstbeheer bieden buitendienstmedewerkers ook toegang tot servicegeschiedenissen, contracten, kaartservices, taakbeheer en planningstools, het versnellen van werkorders en het verlagen van downtime. Zie ook: field service software en onderhoudsbeheer software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Software voor buitendienstbeheer met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

118 resultaten

Analyseplatform voor het ontwerp, de simulatie, optimalisatie en automatisering van productie-, distributie- en industriële energiesystemen. Meer informatie over ETAP
ETAP elektrotechnische software is de nummer 1-suite voor modelgestuurd ontwerp, real-time werking en intelligente automatisering van elektrische voedingssystemen. Met de kernmodelleringstools kun je snel en eenvoudig jouw elektrische systeemmodel creëren, configureren, aanpassen en beheren; bouw driefasige en eenfasige AC (Alternating Current)- en DC (Direct Current)-netwerkdiagrammen en GIS (Geographic Information System)-weergaven met onbeperkte bussen en elementen, waaronder gedetailleerde instrumentatie- en aardingscomponenten. XXX Meer informatie over ETAP

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Meer dan 5 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps. Meer informatie over Daxium-Air
Daxium-Air is een web-mobiele oplossing die op één platform operationele uitwisselingen met veldteams organiseert en managers in staat stelt om snel en veilig gedocumenteerde beslissingen te nemen. Met dit uiterst aanpasbare platform kunnen klanten ook hun eigen toepassingen creëren om te voldoen aan de meerdere specifieke behoeften van hun diensten. Meer informatie over Daxium-Air

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Met de GSMtasks-software voor servicedispatch kunnen dispatchers moeiteloos de dagelijkse taken en medewerkers plannen om ze te beheren en te analyseren. Meer informatie over GSMtasks
Met de GSMtasks-software voor servicedispatch kunnen dispatchers moeiteloos de dagelijkse taken en medewerkers plannen om ze te beheren en te analyseren. Verlaag de brandstofkosten en verhoog de werkefficiëntie met route- en taakoptimalisatie. Er is een intuïtieve app voor medewerkers, een realtime webdashboard voor dispatchers en voor klanten geautomatiseerde sms-meldingen en een functie voor het volgen van medewerkers. De API zorgt voor integratie met je huidige systemen. Meer informatie over GSMtasks

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor servicedispatch. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
FieldBuddy is een cloud-oplossing om het uitvoeren van in- en externe servicewerkzaamheden te managen, van melding tot factuur. Meer informatie over FieldBuddy
FieldBuddy brengt het serviceproces onder controle, van melding tot facturatie. Geschikt voor binnen- en buitendienst. Workflows voor terugkerende werkzaamheden. Leest barcodes en QR-codes. Terugmelding van uren en spare parts op de tablet. Een pdf-factuur kan direct worden uitgeprint. Integreert met backoffice- en ERP-systemen. Enkele features: contracten, planning, technische documentatie en handleidingen, apparaathistorie, facturatie, materiaalbeheer met meerdere voorraadlocaties. Meer informatie over FieldBuddy

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Ontneemt het beheren van een buitendienstteam je de tijd om je bedrijf te laten groeien? Probeer de software voor servicedispatch. Meer informatie over Repair-CRM
Helpt kleine buitendienstbedrijven te groeien met een moderne buitendienstoplossing. Rooster technici in, dispatch ze en automatiseer klantmeldingen. Het is betaalbaar vanaf $ 19, waardoor het ideaal is voor bedrijven met 3-15 technici. Cloudgebaseerde admin + mobiele apps. Volgen van bedrijfsmiddelen, vastleggen van foto's en handtekeningen. Begin je gratis proefversie, (geen creditcard vereist) Meer informatie over Repair-CRM

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Het buitendienstplatform van Gomocha is een eersteklas mobiliteitsplatform waarmee mobiele buitendienstmedewerkers hun dagelijkse taken uit kunnen voeren. Meer informatie over Gomocha
Gomocha brengt verborgen efficiëntie aan het licht en stemt vaardigheden af op de vraag, zodat je buitendiensttechnici een uitzonderlijke klantenservice-ervaring leveren waardoor je inkomsten toenemen en je conform de voorschriften blijft. De dispatch kan bijvoorbeeld de juiste technicus naar de werklocatie leiden, precies bijhouden waar alle technici zich bevinden en real time informatie aan klanten communiceren, zodat klanten altijd de verwachte aankomsttijd weten. Meer informatie over Gomocha

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Cloudgebaseerde tool voor buitendienstbeheer waarmee bedrijven afspraken kunnen plannen en de voortgang van taken kunnen volgen. Meer informatie over Nomadia Field Service
Cloudgebaseerde tool voor buitendienstbeheer waarmee bedrijven afspraken kunnen plannen en de voortgang van taken kunnen volgen. Nomadia Field Service is de oplossing om de taken van je mobiele werknemers te optimaliseren. Kom je afspraken na en optimaliseer de tijd en moeite van je technische teams met de benchmarkoplossing voor het plannen en beheren van buitendienstoproepen. Meer informatie over Nomadia Field Service

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Platform voor leveringsbeheer dat naadloze traceerbaarheid van pakketten biedt voor verladers en vervoerders op de laatste kilometers. Meer informatie over Nomadia Delivery
Te midden van de steeds veranderende economische en ecologische uitdagingen in de transport- en logistieke sector, ontpopt Nomadia Delivery zich als een geavanceerd DMS-platform dat naadloos optimalisatie en traceerbaarheid integreert. Hiermee baant het de weg voor een efficiëntere en milieuvriendelijkere supply chain-oplossing. Meer informatie over Nomadia Delivery

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Bekroonde software voor routebepalings- en planningsoptimalisatie die door het mkb in verschillende sectoren wordt gebruikt. Meer informatie over TourSolver
TourSolver optimaliseert de dagelijkse bewegingen van meer dan 150.000 mobiele medewerkers over de hele wereld: technici, verkopers en bezorgers. Al 30 jaar biedt Nomadia Group een uitgebreid scala aan software voor routebepalings- en planningsoptimalisatie om de productiviteit van veldmedewerkers met maximaal 30% te verbeteren. Het vlaggenschip van hun software voor routebepaling en planning is TourSolver. Het platform biedt maandelijkse abonnementsprijzen. Er zijn mobiele apps beschikbaar voor iOS- en Android-apparaten. Meer informatie over TourSolver

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Territory Manager is dé oplossing om je verkoopsectoren te optimaliseren. Verdeel je bedrijfsvoering goed en wijs consistent werk toe aan je teams. Meer informatie over Territory Manager
Een cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt bij het plannen en beheren van hun verkoopgebieden. Voor jouw bedrijf: Voorspel verkooptrends nauwkeurig, werk samen en visualiseer je strategie, test je strategie in realtime, op locatie gebaseerde werving. --- Voor je buitendienst: Werklastbeheer, betere balans tussen werk en privé, verhoogde werkcapaciteit, progressief verandermanagement. --- Voor je klanten: Verminderde tijd tot dienstverlening, respecteer en verbeter je SLA, verbeterde klantenservice en zorg voor goede klantrelaties. Meer informatie over Territory Manager

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Tookan is toekomstbestendige en kant-en-klare leveringssoftware die ondernemingen helpt hun leveringsactiviteiten te stroomlijnen. Meer informatie over Tookan
Tookan is een volledig aangepaste end-to-end oplossing voor buitendienstbeheer voor het beheren van bedrijfsbronnen. Ondernemingen kunnen hun bezorgservice verbeteren met geoptimaliseerde routes en realtime tracking. Het stroomlijnt niet alleen al je bedrijfsactiviteiten, maar bespaart ook tijd en kosten dankzij het intelligente dispatchsysteem. Tookan biedt een medewerkers-app en beheerdersdashboard met functies zoals meldingen en waarschuwingen, scannen van streepjescodes, rapporten op basis van geo-analytics en nog veel meer. Meer informatie over Tookan

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken.
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken. Volg voertuigen, aanhangwagens en andere bedrijfsmiddelen met realtime gps. Bescherm je bedrijf met veiligheidsscorekaarten voor de bestuurder en volledig geïntegreerde dashcams. Vereenvoudig de naleving met behulp van een populaire ELD-oplossing. Verhoog de operationele efficiëntie en verlaag de kosten met robuuste, intuïtieve KPI-rapportage. Meer informatie over Motive

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle dispatchsoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je dispatch waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden thuisdienstbedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Stroomlijn je servicebedrijf met de app voor ramingen, planning van werkorders en facturering. Gratis proefversie met volledige toegang.
Met RazorSync software voor buitendienstbeheer kun je je bedrijf beheren vanaf een telefoon, tablet of computer op kantoor. Bekijk werknemers en projecten op een kaart, plan en dispatch werknemers via sms of e-mail en verkort de betalingscyclus met facturering vanaf de werklocatie. Klantendossiers worden automatisch bijgewerkt in QuickBooks, waardoor invoer en fouten door de back-office worden gereduceerd. Al je gegevens worden opgeslagen in de cloud met toegang vanaf elk mobiel apparaat. Klanten melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Meer informatie over RazorSync

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Platform van de volgende generatie voor het optimaliseren van de routing en slimme logistiek dat bedrijven van elke omvang helpt de laatste kilometers te winnen.
Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en meer dan 2 miljoen iOS- en Android-app-downloads blijft Route4Me de routeplanning en optimalisatie van de laatste kilometers in opkomende markten verbeteren. Doorgaans helpt Route4Me bedrijven om de productiviteit en efficiëntie van de meeste routing- en logistieke activiteiten met 300% te verhogen door hen te helpen niet alleen hun routes, maar ook toeleveringsketens, wagenparken, gedistribueerde teams en andere bedrijfsmiddelen te optimaliseren. Ontvang vandaag nog je gratis proefversie. Meer informatie over Route4Me

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Gebruiksvriendelijke en eenvoudig te implementeren software voor de buitendienst die je mobiele personeel automatiseert. Beheer leads, schattingen, projecten en facturen. Synchroniseert met QB
Kickserv, het platform voor huishoudelijke diensten, is opgericht door een eigenaar van een servicebedrijf en gebouwd met het oog op jouw bedrijf. Beginnend vanaf $ 59/mnd voor een volledig functioneel account zit je altijd goed. Je website kan worden gebouwd met het leadformulier om leads direct in Kickserv op te nemen, e-mails naar al je leads te automatiseren, promotiecampagnes naar je klanten te sturen, schattingen te geven, projecten te plannen, werk te factureren, over je bedrijf te rapporteren en in je boekhoudplatform naar keuze, momenteel Xero of Quickbooks, te integreren. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit! Meer informatie over ServiceM8

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten. Meer informatie over ServiceTrade

Functies

  • Factureren
  • Taakbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Realtime updates
  • GPS
  • Kalenderbeheer
  • Realtime gegevens
  • Integratie in de administratie
  • Offertes