261 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Infor EAM is de beste software voor bedrijfsmiddelenbeheer in zijn klasse die helpt bij het digitaliseren en optimaliseren van onderhoudsactiviteiten om nieuwe efficiëntieniveaus te bereiken. Deze 21e-eeuwse oplossing is gebouwd in branchespecifieke edities om unieke industriële uitdagingen aan te gaan. In tegenstelling tot niche-oplossingen die simpelweg niet kunnen groeien, of ERP-add-on-producten die uitgebreide aanpassing vereisen, is Infor EAM klaar om te schalen. Meer informatie over Infor EAM De beste oplossing om het onderhoudsproces te stroomlijnen, de levensduur van bedrijfsmiddelen te verlengen en meer. Meer informatie over Infor EAM
Twimm is een webgebaseerd en mobiel platform voor probleemoplossing, onderhoud en werkzaamheden in de bouw dat oplossingen biedt voor de dagelijkse organisatie van preventieve en curatieve interventies en voor het uitvoeren van werkzaamheden. Twimm biedt technici een mobiele toepassing die zich aanpast aan hun dagelijks leven. De toepassing synchroniseert automatisch met de desktop voor realtime updates van planningen en interventies. Er is ook een energiebeheermodule beschikbaar. Meer informatie over Twimm De webgebaseerde en mobiele CMMS-oplossing voor aanbieders van vastgoedonderhoud Meer informatie over Twimm
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor onderhoudsmanagement. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met eenvoudig te gebruiken helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken al TOPdesk om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer te volgen en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Gebruiksvriendelijk onderhouds- en materiaalbeheersysteem dat onderhoudsplanning en inventariscontrole faciliteert. Het product heeft veel optionele modules die veiligheidsondersteuning (PSM, MOC en LOTO), budgettering, informatie-uitwisseling tussen meerdere locaties, operator-tours en gegevensverzameling bieden. Het systeem is beschikbaar in vele talen en ondersteunt valutaconversies van leveranciers. Meer informatie over GP MaTe Gebruiksvriendelijk onderhouds- en materiaalbeheersysteem dat onderhoudsplanning en inventariscontrole faciliteert. Meer informatie over GP MaTe
(0 reviews)
Bezoek website
Bob! Desk is een SaaS-oplossing (Software-as-a-Service, software als dienst) voor professionals die verantwoordelijk zijn voor onderhoud. Het is beschikbaar op alle webbrowsers en op alle apparaten en maakt alledaagse taken eenvoudig: deze tool voor vraag- en contactbeheer automatiseert het proces voor onderhoudstoewijzing in elk aspect. Je kunt je offertes op één plek bewerken, valideren en archiveren, informatie delen en tegelijkertijd interventies opvolgen zonder je telefoon of e-mails nodig te hebben. Meer informatie over Bob! Desk Bob! Desk is een SaaS-oplossing voor professionals die verantwoordelijk zijn voor onderhoud. Alledaagse taken worden gemakkelijk gemaakt. Meer informatie over Bob! Desk
| KENNIS: vertrouwen, technische geloofwaardigheid en praktische ideeën sinds 1981. | INNOVATIE: technologie die je onderhoudsprocessen eenvoudiger en sneller maakt. | MENSEN: de technologie wordt menselijker en mensen staan altijd op de eerste plaats. Organiseer een volledige inventaris van apparatuur. Beheer dagelijks preventief en correctief onderhoud met waarschuwingen. Hou onderhoudskosten onder controle. Volg alle onderhoudsgeschiedenis. Onderhoudsverzoeken Voorraadbeheer (reserveonderdelen) Meer informatie over ManWinWin Gebruiksvriendelijk, eenvoudig in te stellen, 40 jaar ervaring en uitgebreide kennis in onderhoudsbeheer. Ideaal voor alle soorten accommodaties. Meer informatie over ManWinWin
Met deze toonaangevende software voor onderhoudsbeheer kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten plannen, leveranciers beheren en waarschuwingen aanpassen voor meer controle. Deze CMMS-software bevat een mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en om servicetickets te beheren waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenissen en bruikbare onderhoudsrapporten maken dit tot een must voor al je behoeften op het gebied van preventief onderhoud. Naadloze integratie met RFID en Zendesk. Gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory CMMS-software voor het beheren van servicetickets, kosten en leveranciers. Deskundige hulp voor snelle toepassing. Gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory
Platform voor het leveren van onderhoudsbeheer dat gps en berichten combineert met productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contract SLECHTS $ 5/licentie/maand - REALTIME MEDEWERKER gps - VERTALING IN DE APP (>100 TALEN) - Schaalbaar van 1 - 10.000 werknemers - Platformonafhankelijk: Windows, Mac, laptop, tablet, iOS/Android - "Altijd toegang", zelfs jaren later - Deel berichten/documenten/foto's in realtime - Meldingen - Deel taakgegevens (pdf/Excel) - Systeem voor beschikbaarheid van werknemers (geen dubbele boeking) Meer informatie over Ai Field Management Platform voor onderhoudsbeheer: Beheer... Wie, wat, wanneer, waarom, waar (gps), en hoeveel ($). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Realtime. Wereldwijde toegang Meer informatie over Ai Field Management
Aircraft Maintenance Systems biedt een flexibel en modulair softwarepakket om onderhoud en bevoorrading van vliegtuigen te beheren. Deze oplossingen omvatten alle onderhoudsstappen om een snelle vrijgave van een vliegtuig te bereiken. Profiteer van de verbeterde bedrijfstijd van vliegtuigen; optimaliseer operationele kosten met rapportage; ondersteun klantenservice door toegewijde online toegang, en nog veel meer. AMS voldoet aan de vlootbehoeften van alle vliegtuigoperators, of dit nu vaste of rotorvleugels zijn, en ook Part-145- en CAMO-organisaties. Meer informatie over Aircraft Maintenance Systems De functierijke softwaresuite van AMS biedt door klanten bewezen onderhouds- en voorraadbeheeroplossingen voor luchtvaartklanten wereldwijd. Meer informatie over Aircraft Maintenance Systems
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
UpKeep is de beste tool voor onderhoudsbeheer. Stap over op een moderne, gebruiksvriendelijke oplossing voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. 100% gratis downloaden en aanmelden. Een cloudgebaseerd onderhoudsbeheersysteem om werkorder- en facilitair beheer te stroomlijnen. Geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Het meest aanpasbare en flexibele platform voor het volgen van middelen in de sector maakt het plannen en uitvoeren van je volledige onderhoudsproces eenvoudig. Met de aangepaste velden, workflows, meldingen en rapporten van ASSET PANDA kun je werkorders genereren, onderhoudsactiviteiten bijhouden, gedetailleerde historische gegevens bewaren en iedereen op de hoogte houden. Bovendien is deze cloudgebaseerde oplossing ontworpen voor mobiele en desktop-apparaten die je nu al bezit, zodat je hele organisatie altijd en overal toegang heeft. Volledig aanpasbaar cloudgebaseerd platform voor onderhoudsbeheer met iOS- en Android-apps voor volledig bijhouden en rapporteren van onderhoud.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je onderhoudsbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle onderhoudssoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
De software voor onderhoudsbeheer van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen kosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de slimme dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. De onderhoudsbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan. De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
FMX biedt configureerbare software voor onderhoudsbeheer die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren. De software voor onderhoudsbeheer van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Onderhoudsbeheersoftware op ondernemingsniveau - geavanceerde functies voor geavanceerde organisaties. Fiix is de onderhoudsbeheeroplossing waarmee teams onderhoud kunnen plannen, organiseren en bijhouden. Het is een innovatief cloudgebaseerd CMMS die technici en beheerders de mogelijkheid biedt om gegevens over bedrijfsmiddelen te volgen, toegang te krijgen tot een uitgebreid dashboard, onderhoud te automatiseren en rapporten te creëren. De ongeëvenaarde mobiele ervaring maakt het mogelijk werk te volgen op de werkvloer of in het veld, zelfs zonder internetverbinding. De Fiix-oplossing voor onderhoudsbeheer biedt de snelste weg naar beter onderhoud.
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatisering, mobiele/veld-app en RESTful API biedt Maintenance Connection een unieke hybride van een computerized maintenance management system (CMMS) en Enterprise Asset Management (EAM) dat is gebouwd om te communiceren met de software toolchain terwijl organisatiebrede samenwerking wordt bevorderd. Webgebaseerde oplossing voor het volgen van werkorders, preventief onderhoud, voorspellend onderhoud, activabeheer en voorraadbeheer.
eMaint, een CMMS-oplossing van Fluke, helpt organisaties over de hele wereld al meer dan 30 jaar om onderhoudswerkzaamheden van wereldklasse te implementeren met zijn cloudgebaseerde CMMS-oplossingen. eMaint helpt bedrijven om waardevolle tijd en geld te besparen door onderhoudsactiviteiten beter te organiseren, plannen en beheren. eMaint kan op maat worden gemaakt om te voldoen aan de exacte specificaties van elke onderhoudsafdeling en is toegankelijk vanaf meerdere locaties in meerdere talen vanaf elk browsergebaseerd apparaat. eMaint CMMS helpt organisaties bij het verbeteren van de efficiëntie en het verlagen van de kosten met een configureerbare en eenvoudig te gebruiken interface.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de essentiële CMMS-functies voldoen aan de behoeften van verschillende sectoren, van productie tot gezondheidszorg, horeca tot onderwijs en meer. Hippo maakt complexe zaken eenvoudig met zijn grafische interface, onbeperkt aantal gebruikerslicenties en vriendelijke ondersteuningsteam. Met meer dan tien jaar ervaring heeft Hippo bijgedragen aan het stroomlijnen van onderhoudsactiviteiten van honderden organisaties. Hippo CMMS is toepasbaar voor de meeste sectoren en is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer.
GoCodes biedt een totaaloplossing voor het beheer van IT-activa met alles wat IT-teams nodig hebben om hun apparatuur onderweg veilig met GPS te volgen en te beheren. De oplossing omvat krachtige en veilige cloudgebaseerde software, mobiele scanner-apps en gepatenteerde QR-codelabels. Zodat je snel aan de slag kunt gaan. Scan het gepatenteerde QR-codelabel om buitendienstaanvragen aan te maken, activagegevens bij te werken en apparatuur toe te wijzen aan gebruikers. Het platform biedt een gepatenteerde totaaloplossing voor het volgen van IT-activa en -inventaris die de kracht van smartphones, QR-codes en cloudsoftware gebruikt.
MaintainX is mobile-first work order and procedure digitization software that allows frontline teams to know what they need to do and how to do it. Here's what we digitize and take away from the clipboard: -Safety Procedures -Environmental Checklists -Tooling & Gauge Reporting -Maintenance Procedures -Auditing/Inspection Workflows -Training Checklists We help operational leaders become more efficient by delivering real-time business insights from the field. MaintainX is mobile-first work order and procedure digitization software that increases efficiency and real-time insights. Easy to use!
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS. Maxpanda blijft de CMMS-sector verstoren met snelle, uitstekende en goedkope software.
MPulse's easy-to-use Maintenance Management solutions provide reliable scheduling, tracking, and reporting tools for equipment and facilities maintenance organizations. Our mission at MPulse is to make maintenance operations more productive and more efficient, whatever their size. Our new MPulse Infinity Tier offers unlimited users, making scalability easy. Current clients range from small shops in public schools, restaurants, and retail outlets to global maintenance departments in enterprises. MPulse's local or browser-based Maintenance Management software offers reliable scheduling, tracking, and reporting maintenance tools.
Mapcon Technologies, Inc. biedt zowel een Lite als Pro CMMS, samen met verschillende geavanceerde modules waarmee je precies het systeem kunt samenstellen dat perfect aan jouw behoeften voldoet. Gebruikers kunnen het zelf op hun eigen server installeren, of het platform kan het voor je bedrijf hosten. De softwareprijzen zijn gebaseerd op gelijktijdige gebruikers in plaats van individuele licenties, wat bedrijven geld bespaart. Mapcon heeft alle functionaliteiten van een typisch systeem, plus vele andere, zoals geavanceerde rapportagetools en een robuuste mobiele app. Software voor onderhoudsbeheer die tools integreert voor compleet beheer van preventief onderhoud, evenals magazijn- en inkoopbeheer.
NETfacilities is een zeer uitgebreide, gebruiksvriendelijke CMMS-oplossing voor facilitair beheer. Met veel functionaliteiten en intuïtieve flexibiliteit is dit een uitstekende oplossing voor het beheersen van de kosten, het verbeteren van de productiviteit en het beheren van je bedrijfsmiddelen en werkorders. Zowel in het veld als op kantoor biedt NETfacilities een holistisch beeld van je organisatie. Facilitair beheer is niet langer een probleem.
ManagerPlus is een eersteklas oplossing voor onderhoudsbeheer. Met ManagerPlus hoef je de onderhoudsschema's nooit uit het oog te verliezen en kun je ervoor zorgen dat je over de benodigde inventaris beschikt om je onderhoud te voltooien. Welke activa je ook moet onderhouden, ManagerPlus biedt er ondersteuning voor. ManagerPlus is een op SaaS gebaseerd platform en is daarom overal toegankelijk via de mobiele app, met of zonder internettoegang. ManagerPlus is het platform voor middelenbeheer dat je nodig hebt om je onderhoudsbeheer naar een hoger niveau te tillen. ManagerPlus is een eersteklas oplossing voor onderhoudsbeheer. Met ManagerPlus verlies je de schema's voor het onderhoudsbeheer nooit uit het oog.
Gepland en geautomatiseerd onderhoud Met Loc8 kunnen ook automatisch taakgebaseerde werkorders voor bedrijfsmiddelen worden gegenereerd op basis van locatie en vereiste onderhoudsfrequentie. Met Loc8 kunnen gebruikers snel reageren wanneer klanten bellen, waardoor ze vooruit kunnen plannen en proactief kunnen zijn. Met Loc8 kunnen gebruikers ook op voorwaarden of gebeurtenissen gebaseerde regels creëren om hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren. Ze kunnen iemand automatisch en gemakkelijk op de hoogte stellen wanneer een bedrijfsmiddel een storing ondervindt of een artikel op inactief zetten wanneer een parameter wordt bijgewerkt. Loc8 biedt de totale controle over het volledige spectrum van onderhoudstaken, van het reageren op telefoontjes tot preventief werk met toegevoegde waarde.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing. Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamenwerking mogelijk maakt tussen eigenaren, architecten, bouwers en aannemers. De OmTrak-tools stroomlijnen het documentbeheer, defecten en punchlists, O&M-handleidingen, facilitair onderhoud en projectoverdrachten. Aanvullende diensten omvatten consulting door experts en FM-planningssoftware. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van de cloudgebaseerde Omtrak-software voor een eenvoudige projectsamenwerking tussen eigenaren, architecten en bouwers.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging dat een CMMS zich moet kunnen aanpassen aan elke omgeving, zowel lokaal geïmplementeerd als in de cloud. In combinatie met een ondersteuningsteam van wereldklasse heeft dit het bedrijf in staat gesteld om zowel de bedrijfsresultaten als de efficiëntie te verbeteren voor bedrijven in sectoren die variëren van voedsel/drank tot productie tot logistiek en alles daartussenin. Moderniseer het onderhoud met een sectorleidende oplossing voor CMMS voor kleine tot grote bedrijven. Lokale of cloudgebaseerde edities beschikbaar.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
**Run a more Productive, Efficient and Profitable maintenance business with BigChange** It's the only 5-in-1 Mobile Workforce and Job Management system. It connects your back-office, mobile workers and customers together seamlessly. It replaces manual planning and paperwork and lets your team deliver exceptional service from beginning to end. Create quotes, schedule and dispatch work, invoice, take payments and manage every step of the workflow on the mobile app + track your vehicles & assets. Run a more Productive, Efficient and Profitable maintenance business with BigChange, the only 5-in-1 Job Management system.
simPRO Enterprise is software voor taakbeheer ontworpen voor bedrijven uit de commerciële en dienstensector die complexe project- en onderhoudstaken beheren. Met uitgebreide functionaliteiten voor kostenramingen, onderhoud en projectmanagement, gekoppeld aan slimme, efficiënte planning, naadloze connectiviteit met de buitendienst, lokale facturatie en betalingen en meer, kan Enterprise je bedrijf ondersteunen om uitzonderlijke service te bieden en je efficiëntie en winstgevendheid te maximaliseren. Taakbeheersoftware ontworpen voor de bedrijven uit de commerciële en dienstensector voor het beheer van complexe project- en onderhoudstaken.
simPRO is een complete softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met krachtige functies om preventief en reactief onderhoud moeiteloos te beheren. Automatiseer je processen, registreer testmetingen in realtime, blijf conform door middel van gedetailleerde checklists en genereer gegevensgestuurde rapporten voor meer efficiëntie en zakelijk succes. Verhoog je winst en lever superieure service met behulp van de tools en softwareoplossingen voor onderhoudsbeheer van simPRO voor alle gebieden van je workflow. simPRO is een softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met krachtige functies om je te helpen de onderhoudsactiviteiten efficiënt te stroomlijnen.
MEX is een oplossing voor onderhoudsbeheer van Australië. Het volledig aanpasbare systeem verhoogt de productiviteit, vermindert downtime en houdt iedereen op de hoogte. Houd een volledig overzicht van je activiteiten binnen handbereik door toegang te krijgen tot MEX vanaf je mobiele telefoon, computer of zelfs je tablet. Het online systeem stelt onderhoudsbeheerders in staat om beter geïnformeerde beslissingen te nemen en te weten wat onderhoud nodig heeft, wanneer en welke specifieke taak nodig is. 100% gratis proefversie beschikbaar. MEX is een volledig aanpasbaar systeem dat de productiviteit verhoogt, downtime vermindert en iedereen op de hoogte houdt.
Uitstekend beoordeeld, gebruiksvriendelijk, betaalbaar, webgebaseerd onderhoudsbeheersysteem. Beheer en rapporteer eenvoudig over je dagelijkse activiteiten en plannen voor toekomstige vereisten. Beheer: Werkorders, PM's, assets, voorraad, werknemers, documentatie, planning en serviceverzoeken. Geen software om te installeren, geen hardware om te kopen, altijd en overal toegang tot eWorkOrders. Upgrades en technische ondersteuning zijn inbegrepen. Wees in één dag operationeel. Ontdek waarom de software consequent goed gewaardeerd wordt. Vraag nu een gratis demo aan. Werkorderoplossing organiseert serviceaanvragen, plant terugkerende taken, houdt assets, tijd en materialen bij, biedt rapportages.
FTMaintenance geautomatiseerde onderhoudsbeheersoftware (computerized maintenance management software, CMMS) is een enkel onderhoudssoftwareplatform voor het beheren van werkorders, apparatuur, MRO-inventaris (maintenance, repair and overhaul, onderhoud, reparatie en revisie) en preventieve onderhoudsactiviteiten. FTMaintenance is beschikbaar als een Software as a Service-abonnement (SaaS), cloudgebaseerd of on-premise-oplossing. Nieuwe klanten ontvangen gratis opstartservices, waaronder hulp bij de implementatie, hulpmiddelen voor gegevensimport, training en onbeperkte ondersteuning. Onderhoudsbeheersoftware (CMMS) voor werkorders, bedrijfsmiddelen en apparatuur, inventaris en preventief onderhoudsbeheer.
Beheer je dagelijkse exploitatie van commerciële of residentiële locaties met het systeem voor bouwbeheer van MYBOS. Het is een uniek gericht aanbod vanwege een flexibel platform, intuïtief eenvoudig maar aantrekkelijk ontwerp en een rijke hoeveelheid functies die ongeëvenaard zijn met elk concurrerend systeem. Deze oplossing maakt het leven niet alleen makkelijker voor strata- en gebouwbeheerders, maar ook voor de bewoners, leveranciers en aannemers door ze op één platform te integreren. Beheer je dagelijkse exploitatie van commerciële of residentiële locaties met de rijke hoeveelheid functies van MYBOS en intuïtieve maar toch aantrekkelijke UI.
Meer dan 12.000 faciliteiten wereldwijd kiezen voor deze softwareoplossingen om de productiviteit en de uptime van activa te maximaliseren, de voorraad te optimaliseren, de kosten te minimaliseren en de naleving van normen te garanderen. FaciliWorks CMMS-software voor onderhoudsmanagement helpt je bij het volgen, analyseren en rapporteren van alles, van bedrijfsmiddelen en PM-schema's tot werkorders, serviceaanvragen, procedures, personeel en inkoop, op één locatie of op meerdere locaties wereldwijd. Beheers je faciliteitsonderhoud met FaciliWorks CMMS. Volledig onderhoudsbeheer plus activagroepering, workflow, dashboardanalyses en FDA-naleving. Server-, gehoste en mobiele versies.
Stimuleer de communicatie in je onderhouds- en managementteams door onderhoudsverzoeken online, op smartphones, in e-mail en via sms te stroomlijnen. Betrek leveranciers erbij en gebruik eenvoudige preventieve onderhoudsplanning om tijd te besparen en de dienstverlening te verbeteren. De beoordelingen belichten andere redenen om Tikkit te waarderen. Gebouwen verbeteren de communicatie, stroomlijnen werkorders, vereenvoudigen de preventieve onderhoudsplanning en beheren leveranciers met Tikkit.
CHAMPS, de eerste software met een geautomatiseerd onderhoudsbeheersysteem, biedt al meer dan 40 jaar bedrijfsoplossingen voor de controle van werk, middelenbeheer, materiaalbeheer, inkoop- en veiligheidsoplossingen. Toepassingsonderdelen kunnen op zichzelf of als onderdeel van een bedrijfspakketmodule worden geleverd. Opties voor systeemimplementatie: Mobiel; webgebaseerde cloud; on-premises webgebaseerd; en Windows C/S. Licentieopties: SaaS; gehost; en eeuwig durend gebruik. CHAMPS, de eerste commercieel beschikbare CMMS-software, biedt al meer dan 40 jaar oplossingen voor ondernemingen.
Overzichtelijk onderhoudsbeheer met functies zoals volgen van bedrijfsmiddelen, voorraad, rapportage en aantrekkelijke, toonaangevende systeemeigen mobiele apps. Fixd, de toonaangevende verstoorder in de sector voor onderhoudsbeheersoftware, is de ideale software om naar over te stappen wanneer je verouderde software niet met je mee kan groeien naar de toekomst. Overzichtelijke software voor het beheer van bedrijfsmiddelen, onderhoud en werkorders. Ideale software vereist geen uren voor installatie en training.
TrakSYS is een platform voor het beheer van productieactiviteiten van de volgende generatie dat fabrikanten helpt om activiteiten te optimaliseren, met behulp van realtime productiegegevens en tools om corrigerende en preventieve maatregelen te nemen. Maximaliseer het gebruik en de efficiëntie van activa, verlaag de productiekosten en verbeter de winstgevendheid. TrakSYS bevat functionaliteit voor het beheren van elk aspect van bewerkingen, inclusief voorraad, productie, kwaliteit en onderhoud. TrakSYS is een MOM-platform van de volgende generatie dat fabrikanten helpt bij het optimaliseren van activiteiten met behulp van realtime productiegegevens.
Officetrax is ontworpen om je te helpen je onderhoudsactiviteiten efficiënter te organiseren, te plannen en bij te houden. Het CMMS helpt je je realtime gegevens om te zetten in bruikbare inzichten, houdt gedetailleerde gegevens bij van de reparatie- en onderhoudsgeschiedenis en verbindt je op een beveiligde manier met je teamleden. Officetrax is een cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt bij het organiseren, plannen en bijhouden van hun onderhoudsactiviteiten.
De oplossing voor onderhoudsbeheer van Joblogic is alles-in-één software voor je werkprocessen. Naarmate je bedrijf groeit, groeit Joblogic mee, wat betekent dat je voortdurend vooruitgang boekt en de concurrentie bijhoudt. Hou onderhoudstaken bij, registreer je bedrijfsmiddelen, vul de standaardformulieren uit de sector digitaal in en maak krachtige rapporten, allemaal vanaf één plek. De mobiele app van Joblogic biedt je technici een draagbare oplossing om onderhoudstaken met gemak uit te voeren. Probeer Joblogic vandaag nog met een gratis proefversie van 30 dagen Je offertes, facturen, aankopen en meer in één systeem. Toegang op kantoor en via app, elektronische formulieren en certificaten. Gratis proefversie van 30 dagen.
WorkClout helps manufacturers and other industrial sectors increase operational efficiency. WorkClout Performance Support Software helps industrial labor perform to their highest potential by centralizing on-the-job employee training, troubleshooting, safety/quality procedures, tribal knowledge building/sharing, and performance tracking enabling a culture of continuous improvement and lean. WorkClout is available on iOS, Android, and Desktop. WorkClout centralizes on-the-job training, troubleshooting, safety & quality procedures, knowledge building, and employee performance.
Cloudgebaseerde oplossingen van Q Ware vereenvoudigen het onderhoudsbeheer voor kleine tot middelgrote onderhoudsbedrijven. De software is zeer gemakkelijk te gebruiken, is 100% afgestemd op je behoeften, en het volledige systeem wordt verkocht als afzonderlijke modules, zodat je alleen betaalt voor de functies die je nodig hebt. Doorlopende training en ondersteuning is inbegrepen bij elk abonnement. Zeer eenvoudige onderhoudssoftware voor kleine tot middelgrote onderhoudsbedrijven. Neem contact op voor een gratis demo, proefversie of offerte.
Gebruiksvriendelijk systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud, goederen volgen en genereren van gedetailleerde rapporten. Snelle en eenvoudige installatie. Doe net als de duizenden tevreden bedrijven die hun vastgoed- en faciliteitenbeheer nu stroomlijnen met behulp van Landport. Gebruiksvriendelijk en mobielgericht systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud en genereren van gedetailleerde rapporten. Eenvoudig in te stellen.
Verlaag de onderhouds- en voorraadkosten en verhoog de efficiëntie - en dit alles voor een laag maandelijks bedrag. Met de webgebaseerde EAM/CMMS-service van Directline krijg je een geavanceerde oplossing voor onderhoudsbeheer die eenvoudig kan worden opgeschaald, of je nu een paar gebruikers op één locatie hebt of honderden gebruikers in meerdere fabrieken in verschillende tijdzones. DirectLine voert al 25 jaar succesvolle implementaties uit en wordt ondersteund door onbeperkte training en ondersteuning. Geen wonder dat 99% van de gebruikers zeggen dat DirectLine jaar na jaar aan hun behoeften voldoet. CMMS/EAM online oplossing voor fabrieken of faciliteiten. Behandelt werkorders, apparatuur, voorraad, kalibratie en projectmanagement.
HappyCo is the leading real-time operations platform for property management. The Happy Inspector product is used by thousands of companies and has captured more than 100 million items inspected worldwide. Founded in 2011, our mission is to deliver delightful mobile and cloud business software that makes work happier. The leading platform to Inspect, Monitor and Analyze the Performance of Your Business Assets in Real-Time. Reinvent your Operations.
BlueFolder Maintenance Management Software is your fastest, easiest path to increase equipment uptime, schedule preventive maintenance, and eliminate the tedious tasks of maintenance management. Along with features such as robust work order management, scheduling/dispatch, and billing, BlueFolder stands apart with features like a powerful customer portal, equipment tracking, and customer notifications. Try it it free for 15 days (no credit card required) and find out how easy and powerful it is Software built for service professionals; centralizing ticket & customer management, billing, team scheduling and more.
FacilityONE® Technologies is a leading cloud-based CMMS & Enterprise Operations Solution for facilities management that encompasses a proprietary Interactive Blueprint Operations System, customized data analytics, physical asset mapping, inventory parts management. Interactive blueprint-technology gives you immediate emergency information to execute a plan of action and mobile access to critical information about every physical asset, zone and mechanical & fire system in your facility. Interactive, mobile blueprint asset mapping & CMMS technology! We include FREE Implementation & training! Easy to use software!
The fleet maintenance software of choice of over 4,000 private, for-hire and public fleets, Dossier lowers costs and downtime by automating control of your fleet's records, PM scheduling, repair orders and histories, fuel costs and MPG, cost control with cost per mile/hr, parts inventory control w/ auto reordering, work pending and campaign mgmt, budget mgmt, warranty mgmt., tire mgmt., vendor & labor control, license/permit renewals, driver control, fleet benchmarking, VMRS codes & more. Since 1979, the most widely deployed, easy to use, and best supported maintenance software for fleets who want to improve continuously!
Best for multi-location companies managing 500+ work orders/month: Corrigo Enterprise, the industry-leading intelligent platform for managing facility vendors, technicians and assets. - End to end automation - Easily get everything you need to know on every service request - Automatically apply warranties - Enforce your standards, from service request through final payment - Used by global companies to save millions of dollars within 12 months of golive. Best for multi-location companies managing 500+ work orders/month for maintenance, repairs, and new equipment installations.
Easy-to- use, web-based environment for corrective, preventive and planned maintenance. Manage service requests and work orders. Handle assets and PMs. Get notifications and alerts on key dates and milestones. Manage maintenance technicians and their assignments. Handle budgeting, invoicing and purchase orders for maintenance activities. Manage long term facilities maintenance. Handle vendors and service providers. Manage inventory of parts and assets. Supports all modern mobile devices. Internet-based software for work orders and corrective, preventive, predictive and planned maintenance. Completely configurable.
Manage Anything. OneSoft match your business just like LEGO! Simplify your life and manage most of your day-to-day issues from one environment. Say goodbye to your messy documents, spreadsheets or apps. Manage tasks, meeting minutes, activities with customers, on your projects, assets, opportunities, contracts and many others. you're drowned in documents and appkch? Manage anything. OneSoft match your business just like LEGO! Say goodbye to your messy documents, spreadsheets and many apps.
Maintenance management software made easy. Manage maintenance activities with a web-based solution that gives you flexibility to work from anywhere. ISO 9001, AS9100, ISO 13485 & FDA software with 21 CFR part 11 compliance for electronic signatures. Track maintenance history & preventive maintenance scheduling. Includes email alerts, document control & calibration module too. Dynamic dashboards give you a quick view of equipment due for maintenance by 10, 30, 45, 60, 120, 180, & 360 days out. Maintenance management software made easy. Centrally manage maintenance activities with a flexible web-based solution
MicroMain CMMS/EAM software is the most powerful, flexible, & easy-to-use maintenance management software. The software gives you the tools to streamline maintenance operations, maximize productivity, and reduce costs. The platform is easy-to-use with robust features and an intuitive interface that makes it easy to set-up, track, and report on Work Orders, Preventive Maintenance Scheduling, Assets, Labor, Inspections, Parts Inventory, and much more. Cloud-based with available on-premise option. MicroMain CMMS/EAM software is the most powerful, flexible, & easy-to-use maintenance management software.
Facility, asset and maintenance management with two apps: Job Management and drag and drop scheduling, Planned preventative maintenance with inspections. Site and asset management, Projects and Task Management, Job Requests from clients and users, Asset Management with QR Codes, Budgets and Job Costing, Record hours worked and location tracking, Risk assessments and permits to work, Contractor compliance and management. Design your own inspection forms. Expense, timesheets and time records Facility, asset and maintenance management with PPM, reactive jobs, scheduling, risk assessment, forms, inspections, 2 apps
Pruvans service business software and mobile app deliver real-time field visibility to better manage quality, costs, and crews for any service business. Prove a job was done right and on time with our third-party certified photos, videos, and mobile forms and win new business. Why spend thousands of dollars and countless hours on a mobile app when you could use Pruvans expertise instead? Utilize our state-of-the-art mobile technology to take your service business to the next level. Mobile app that delivers real-time field visibility to better manage quality, costs, and crews for service businesses.
Infraspeak is the #1 CMMS in the world powered by NFC Technology. Trusted by SMBs and the Enterprise (Siemens, L'Oreal, Mitsubishi), Infraspeak adapts to you and your operations. It is a maintenance and facilities management platform created to make your life easier, your operations much more efficient, and your business data-driven. Talk to our team of specialists and find out how to make the most out of Infraspeak! Infraspeak is a desktop and mobile management software for maintenance, facilities, and innovative teams.
TRUE ENTERPRISE MANAGEMENT- Azzier facilitates real time data entry and reporting in the new dynamic work environment of today. MOBILE READY- Mobile device connectivity is built into the core programming. ALWAYS CONNECTED- Azzier will streamline and optimize company operations & budget no matter what the location. PERSONALIZED DATA AT ANY TIME AND PLACE- Whether you are reviewing or prioritizing work orders for the day, Azziers control panel is the ideal tool. Maintenance Management System - 100% web based, completely configurable for any industry, ready for any PC, Tablet or Mobile device.
Jouw team, de onderhoudsdienst, staat voor de dagelijkse uitdaging om ervoor te zorgen dat je bedrijfsmiddelen zoveel mogelijk beschikbaar zijn. Geven je huidige tools je de mogelijkheid om te luisteren naar de signalen die je bedrijfsmiddelen afgeven? Met onderhoudsmanagementsoftware (CMMS/EAM) profiteer je van: - Efficiënte onderhoudsprocessen. - Beter begrip voor sterkere besluitvorming en zichtbare resultaten. - Kostenbeheersing. - Een hogere beschikbaarheid van je bedrijfsmiddelen. EAM-systeem dat functies biedt voor contractbeheer, werkorderbeheer, periodiek onderhoud en installatiebeheer.
Manufacturing execution solution that drives systematic improvements and key results to help manufacturers achieve manufacturing goals. Manufacturing execution solution that drives systematic improvements and key results to help manufacturers achieve manufacturing goals.
Property Meld is the premier maintenance solution in property management. Our maintenance automation tool allows businesses to automatically schedule, track, and communicate all in one place. Meld allows companies to focus on growing and improving their business all while increasing efficiency, providing transparency, and documentation for every step of every work request. Property Meld will automate the follow-up on your maintenance process including scheduling, reminding, verifying completion, and more.
Klipboard is a mobile app and cloud-based software platform that helps Maintenance Management companies with a mobile workforce streamline operations, improve customer service, and grow their business. Our comprehensive features include, CRM, Intelligent Scheduling & Job Management, Automated Customer Communication, Smart Mobile Workflows, Asset Management, GPS Tracking, Time Tracking, Quoting, Invoicing and Accounting Integration. Try Klipboard on a FREE TRIAL today! Mobile Field Service Made Simple. Connect your office, engineers and customers together. Say goodbye to paper-based methods.
Less Paper Co. creates custom-built field service management, maintenance management and scheduling systems to help field service businesses become more efficient in the office and the field. Because we custom build every system to each specific clients needs we can offer all of the features that you want and need in a work order system that some of our competitors can't. Creates custom-built field service management, maintenance management and scheduling systems for field service businesses.
AMPRO allows the structuring of your assets (plant, equipment, vehicles etc) in an organised and logical manner. Prepare and document maintenance history, schedule work that needs to be done on a routine basis, prepare unscheduled jobs that need to be carried out, and record work already completed. Recording the information will assist you in managing and maintaining your assets in the future including budgeting and labour requirements. Asset maintenance management software with familiar Microsoft Outlook style interface and seamlessly integrated modules.
Field Force Tracker is de meest aanbevolen mobiele software voor buitendienstbeheer. Het stroomlijnt de planning, verzending, klantbeheer, leveranciers- en werknemersbeheer, werkorders, onderhoud van apparatuur, het volgen van voorraden, contracten, ramingen, facturen, betalingen en boekhouding volledig online. Veldmedewerkers kunnen deze functierijke, maar toch eenvoudig te gebruiken mobiele apps gebruiken om opdrachtlocaties bij te werken, facturen te genereren of tijdregistratie in te vullen waardoor jij tijd en geld bespaart! Meest aanbevolen, eenvoudig te gebruiken software voor onderhoudsbeheer met planning, verzending, contracten, facturering, urenregistratie en meer.
Asset Infinity is toonaangevende software voor het volgen en beheer van goederen die door verschillende merken in verschillende sectoren wordt gebruikt. Het is software voor het volgen en beheren van goederen, gehost op Microsoft Azure Cloud Services met een gegarandeerde uptime van 99,9%. Het vereenvoudigt goederen volgen, voorraadbeheer, preventief onderhoud, klachten/ticketing/pechonderhoud, afschrijvingsbeheer en beheer van middelentoewijzing om oude manieren te vervangen door een nieuwe ervaring. Volgen, toewijzen, service, onderhouden, in- en uitchecken en wegdoen van goederen met waarschuwingen, herinneringen en e-mails om je goederenbeheer te stroomlijnen.
iMaint maintenance management software centralizes data and automates tasks to help companies maximize ROI, enhance productivity, ensure compliance and more. iMaint boasts a simple and easy-to-use interface, and is highly customizable at company and user levels. Suitable for organizations of all sizes, iMaint can easily be expanded to multiple sites and includes free updates. Online access, mobile options and a variety of cloud-based solutions are available. Easy-to-use, customizable and scalable maintenance management software that helps users enhance productivity and maximize ROI.
Equipment uptime and Operational Excellence is critical to your business. With No User Fees, Tofino delivers CMMS maintenance management integrated with real-time MRO inventory and procurement. Streamline your processes while ensuring you have the parts you need, when you need them. Easy preventative maintenance scheduling, automated work order requests with approvals, point-of-use MRO parts procurement, view inventory at all locations, across all facilities including vending. Easy to use Maintenance Management, Inventory, Asset Tracking and Procurement. SaaS model No User Fees. Realize end-to-end savings.
Rosmiman IWMS is a Facility Management & Real Estate Management software designed to control and manage the entire real estate and facilities life cycle, including maintenance planning and control, mobile solutions and integration with CAD, GIS, BIM and financial systems. We offer a comprehensive Asset Management software suite that has been designed and programmed to easily cover all your organizations real estate portfolio maintenance and management needs regardless of its industry or size. Rosmiman IWMS is a Facility Management & Real Estate Management software, characterized by its robustness and high reliability.
Mobility Work is much more than a mobile and user-friendly CMMS: it is the first community-based maintenance management platform. Enhance your maintenance teams daily work, join the first maintenance-based social network and and generate statistics to improve your decision-making process. With more than 20,000 users worldwide, the community benefits from the experience of more than 5 million hours of recorded maintenance activities and exchanges information on 800,000 equipment. Next-gen mobile CMMS providing user-friendly maintenance management features as well as the first maintenance community.
MaintScape CMMS software is powerful, flexible, full-featured, effective, and affordable (no monthly fees). It's simple and consistent design makes MaintScape easy to learn, use and implement. Our customers are very loyal thanks to our strong software and top notch support. Upgrades are driven by customer requests and feedback, and are provided free as part of your annual support. MaintScape is a highly interactive Windows application that runs stand-alone or on your network with web add-ons. Clients find this CMMS easy to learn, use and implement. Effective, flexible and powerful it comes with first class support.
Blue Mountain Regulatory Asset Manager (RAM) is a fully integrated system that combines the functions of an EAM, CMMS and CCMS into one solution that is purpose-built for Life Sciences. Depending on your needs, you can implement it as a full-scale EAM or a single point CMMS or CCMS. With Blue Mountain RAM, you can choose from a custom configuration or a template solution with all the work done for you. We have a solution for any budget. An integrated system that combines the functions of an EAM, CMMS and CCMS into one solution that's purpose-built for Life Sciences.
PubWorks is comprehensive, GIS-Integrated Asset and Management software for Public Works. Cities and counties large and small are managing Work Orders, Service Requests, Fixed Assets, Fleet Maintenance and Job Costing. With seamless integration, PubWorks forms a public works solution that is unmatched for ease-of-use and value. Work Order Software for Cities and Counties. Manage Fleet Maintenance, Service Requests and more with our Software and Mobile Apps.
Husky Intelligence is a web based solution for field service companies. Sales and client management. Manage and dispatch work to field service personnel. Mobile workforce has real time access to personal tasks. Paperless billing. Time and expense management. Customizable reports. Your fleet on a map in real time. Free Trial! Drive Service costs down with CRM, Dispatching, Scheduling , Recurring Service Orders, Mobile App and SaaS Low Startup Costs Free Trial
The Novo ShareNet Cloud Platform Municipal Asset Management solution, is a powerful web and mobile application for tracking and maintaining assets in city and county departments such as Public Works, Building/Facility Maintenance and Parks & Recreation. Benefits: Improve Productivity in the Office and in the Field Automate Business Processes Adapt as your Needs Change Capture Inventory/Labor Costs Access Repair Procedures Report on Anything Contact us for a free trial! Create, access and update assets and work orders from your office or in the field with ShareNet Municipal Asset Management Software.
AwareManager is the most comprehensible, fully integrated and flexible solution in the industry. Whether you need a simple work order management solution or require more advanced capabilities such as risk management or vendor governance, AwareManager has you covered. Our team works alongside our clients to make it easier for everyone involved - managers, engineers, tenants, vendors, and visitors - leveraging what we've learned from the most innovative properties, hospitals and sports venues. Some of the most recognized and iconic buildings in the world use the AwareManager facility management platform for smarter operations.
Property operations platform that enables improved performance through equipment maintenance, risk management and more. Property operations platform that enables improved performance through equipment maintenance, risk management and more.
With Ermeo, standardize your operational processes and create more collaboration between your teams. Ermeo is a web and mobile solution designed to digitize all types of operations and documents. Eliminate the use of paper as well as low value-added tasks that slow down and complicate the daily life of field operators. Enhance 100% of the data collected in the field by connecting Ermeo to your information systems (CMMS, MES, EDM...). Give field operators the ability to be more efficient.
eMaintenance+ handelt alle routinetaken af die doorgaans worden beheerd door een helpdesk, waarbij 70% van de taken automatisch wordt uitgezonden. eMaintenance+ beheert en meet reactief onderhoud, leveranciersprestaties, uitvaltijd van apparatuur, gepland onderhoud, inventarisaties van activa en gezondheids- en veiligheidsincidenten. eMaintenance+ biedt één enkele weergave van alle onderhoudsactiviteiten en verzamelt realtime gegevens voor benchmarking en nauwkeurige inzichten in de onderhoudsprestaties. Beheer onderhoudsactiviteiten, contractanten, prestaties van activa en nalevingskwesties. Realtime informatie voor alle belanghebbenden.
The iM3 SCM is a Suite, proficient at managing: Supply Chain, Warehouses, Facility & Assets, Fleet Maintenance, Field Service and more. iM3 is a cloud application providing benefits of greater accessibility, mobility, real-time transactions, and improved data for smarter collaboration. iM3 supports technology interfacing with scanners, data sources or integrating with key enterprise software. For clients looking for a functionality rich, easy to use, customizable & cost-effective solution Cloud Suite to manage; Supply Chain, Inventory & Warehouses, Facility & Assets, Preventive Maintenance, Equip. Sales Service & Dist.
REDLIST is a production planning, and asset management solution for your team. For desktop, phone and tablet, REDLIST is easily accessible from anywhere at any time. Create work orders on-the-go, capture critical data in real-time, get notifications when tasks are updated, and receive alerts when assets go down. REDLIST builds the fastest and easiest digital tools that eliminate the data gaps between managers teams and machines, making your business run better than ever. Equipment maintenance, fleet management, dispatch planning, time-keeping, real-time reporting, cloud and offline capability.
CERDAAC is an advanced software platform that provides complete calibration and service management for services performed by SIMCO, internal departments, or other service providers. A secure cloud-based service, CERDAAC is a proven solution that helps thousands of organizations increase efficiency, improve compliance, and reduce costs. Cloud-based calibration software that helps firms with service management, process automation and instrument adjustment.
Dozuki is standard work instruction software that empowers manufacturers to implement standardized procedures in support of continuous improvement and training efforts. Approved standards are instantly distributed across teams, shifts, and locations. Track the competency of employees trained to current standards and automate retraining when procedures are updated. View data to resolve issues, reduce rework, and identify improvementsall in real-time. Dozuki is standard work software that empowers you to implement standardized procedures in support of continuous improvement.
Protean Software is the UK's leading field service management system that makes your business more efficient, profitable and competitive. Our innovative and easy-to-use interface gives you real-time access to workforce and contract information anytime, anywhere. Eliminate paperwork, empower your employees and make crucial business decisions with our tracking, scheduling and collaboration features. Get started with a Free Demo now. Protean Software is the UK's leading maintenance management system that makes your business more efficient, profitable & competitive.
Met Geomap FMS kunnen bedrijven hun middelen, preventief onderhoud en werkorders beter volgen. Het stelt de sitebeheerders en facilitaire managers in staat om hun inventaris en onderhoud te monitoren door middel van unieke tagging zoals QR-codes en radiofrequentie-identificatie. Geomap FMS is ook gebaseerd op GIS (Geographic Information System), het stelt je in staat om alle gelabelde middelen in je faciliteiten in kaart te brengen en te beheren, waardoor de visualisatie verder wordt verbeterd door 3D-modellering via CAD-ondersteuning. Wereldwijde leverancier van software en diensten voor beheer van onroerend goed, faciliteiten en onderhoud.
Eagle Technology is a leading provider of easy-to-use, web-hosted Computerized Maintenance Management and Enterprise Asset Management software. Our Proteus family of products starts at $49/month and is available from entry level to enterprise editions, with a number of optional modules available for added functionality. Proteus has been used successfully in a variety of industries, including facilities such as healthcare, education, government; and manufacturing. Web hosted CMMS & enterprise asset management software that helps manage the maintenance scheduling & reporting needs of your facility.
ShireSystem is a CMMS/CAFM Maintenance and Facilities Management software for asset maintenance, estates and facilities professionals. ShireSystem allows you to keep a record of all your assets and facilities in one intuitive software. Track work orders, schedule tasks, record asset history and manage inventory all with the click of a button. An affordable, modular solution that reduces costs, downtime and disruption so users can maximise efficiency and increase profitability. CMMS/CAFM maintenance and asset management software for asset maintenance, estates and facilities professionals.
We build software that is easy, integrated & collaborative. Our affordable lifecycle management system for properties, buildings, facilities, vehicles, and equipment tracks a variety of details. Sample features include management of lifecycle costs, service requests, inspections, recurring maintenance, preventive maintenance, periodic repairs and one-time actions. Direct communication can be sent to contractors through our portal. Electronic checklists can be generated for mobile devices. An easy-to-use and affordable maintenance management system for properties, buildings, facilities, vehicles, and equipment.
Cloud-based maintenance management tool that helps small to large sized firms with work tracking, asset inventory and auditing. Cloud-based maintenance management tool that helps small to large sized firms with work tracking, asset inventory and auditing.
Fieldmagic is the #1 field service & asset management software that combines site-based asset management, scheduled maintenance, breakdown and repair jobs, reporting and compliance checklists with powerful apps for iOS and Android to provide a complete solution for your business. Our compliance checklist capability is unmatched in the market, simplifying the process of compliance with relevant standards, and driving best practice maintenance across your business while saving time and money. Scheduled maintenance, asset management, breakdown and repair jobs, compliance checklists, and a powerful mobile app for iOS/Android.
Connected field service management software for companies with 5 to 250 employees. Manage your employees AND subcontractors with ease and get complete control of every job, every step of the way. Configure jobs sheets and checksheet to fit individual needs. Raise invoices, view locations and send messages between colleagues. Okappy integrates with the leading accounting packages such as Xero, Sage, Quickbooks. It is accessible on your Desktop, Tablet or Mobile phone. Simple to use field service management software. Ideal for Electrical, Plumbing and Drainage Contractors, Facilities Managers and more.
LLumin's operational management software is best for industrial plants and facilities with substantial infrastructure that want to minimize production or unplanned machine downtime. LLumins operations software, READYAsset monitors assets and uses live data and expert-based rules to proactively take actions that minimize downtime and their READYTrak software improves safety and compliance in large infrastructure facilities of any kind. Machine Condition-based CMMS/Asset management software and Materials Tracking and Management

Kopersgids voor Onderhoudsbeheer software

Onderhoudsbeheer software is een hulpmiddel om de staat van de tools, activa, vloten, apparatuur en machines te volgen die ter plekke zijn geïnstalleerd. De status van deze items geeft relevante inzichten aan de onderhoudsteams.

De software bevat tools voor het plannen van onderhoud, het stellen van prioriteiten, het toewijzen van tickets aan technici en het genereren van onderhoudsrapporten. Het helpt bedrijven hun totale onderhoudsproces te stroomlijnen, de gezondheid van hun machines te volgen en storingen te verminderen, wat op zijn beurt de operationele efficiëntie verbetert en tijd en geld bespaart.

De voordelen van onderhoudsbeheer software

Het is geen geheim dat slecht onderhoud kan leiden tot een plotselinge uitval van de machine, waardoor de hele productiecyclus kan worden stilgelegd. Storingen zijn kostbaar voor bedrijven en riskant voor werknemers die de machines bedienen, omdat de fout en de omvang van de schade daarbij niet nauwkeurig kan worden voorspeld.

Hier kan onderhoudsbeheer software je mee helpen. Het heeft de volgende voordelen:

  • Verlengt de levensduur van machines: de kerntaak van deze software is het definiëren van de onderhoudsvereisten van individuele bedrijfsmiddelen en het opstellen van terugkerende onderhoudsschema's. Tijdige service en goed onderhoud verlengen de levensduur en de kwaliteit van de machines, die vervolgens langer meegaan zonder (of met minimaal) defect.
  • Zorgt voor een veilige en conforme werkplek: de software helpt bedrijven bij het opzetten van gezondheids- en veiligheidscontroles, die over de hele werkvloer kunnen worden gecommuniceerd om het aantal incidenten te verminderen. Het legt ook onderhouds- en incidentenregistraties vast volgens de compliance-eisen om het onderhoudsteam en de hele business unit te auditen en rapporten op te stellen.
  • Stelt een preventieve onderhoudsaanpak vast: onderhoudsbeheer software kan triggers voor onderhoud creëren. Het maakt gebruik van realtime monitoringsensoren om de gezondheid van het systeem te volgen en een preventieve koers uit te zetten na een storing om het systeem zo snel mogelijk weer online te brengen.

Algemene functies van onderhoudsbeheer software

  • Asset tracking: het volgen van alle activa, inclusief gereedschappen, apparatuur en machineonderdelen. Het bewaken van het gebruik, de toewijzing, de beweging en het rendement gedurende de gehele levenscyclus van de activa.
  • Preventief onderhoud: het helpen bij het uitvoeren van regelmatig onderhoud aan machines en apparatuur om stilstand en dure reparatiekosten te voorkomen.
  • Beheer van werkbonnen: het aanmaken van werkorders voor onderhoudsaanvragen, deze toewijzen aan onderhoudsteams en het volgen van de status tot aan de voltooiing.
  • Planning: het plannen van de onderhoudswerkzaamheden en het communiceren met de betrokken belanghebbenden.
  • Voorraadbeheer: het controleren van de stroom van activa, reserveonderdelen en apparatuur op de werkvloer en het in de gaten houden van de voorraadhoeveelheid.
  • Mobiele toegang: het verzenden, ontvangen en openen van onderhoudsschema's via mobiele telefoons. De software maakt het ook mogelijk de voortgang van de werkzaamheden te updaten, te bewijzen dat het werk is ingediend en te communiceren met het onderhoudsteam.

Overwegingen bij de aankoop van onderhoudsbeheer software

  • Soort faciliteit: onderhoud software kan worden gebruikt in verschillende industrieën, zelfs in scholen en ziekenhuizen. Sectorspecifieke onderhoud software biedt je vooraf gebouwde sjablonen en aangepaste interfaces, die gebruikers helpen om zich snel aan te passen aan de software. Generieke onderhoud software biedt mogelijk niet alle functies die nodig zijn.
  • Opties voor implementatie: onderhoudsbeheer software kan on-premises of in de cloud worden ingezet. De cloud-optie is goedkoper, maar je gegevens worden gehost op de server van de leverancier of een derde partij. Als de voorkeur bestaat dat gegevens niet bij een derde partij worden opgeslagen, is het misschien beter een oplossing on-premises te gebruiken.
  • Verborgen kosten: de meeste onderhoud software wordt aangeboden als abonnement, maar niet elke verkoper is misschien open over extra kosten voor training, ondersteuning of upgrades. Het is aan te raden om leveranciers te vragen naar al deze kosten of vergoedingen, zodat de totale eigendomskosten van de software nauwkeurig kunnen worden berekend. Voorkom verrassingen, want die zullen van invloed zijn op het budget en mogelijk verliezen vergroten.
  • Mobiele toegankelijkheid zal de efficiëntie verhogen: mobiele toegankelijkheid is niet nieuw voor de onderhoudsmarkt. De trend biedt voordelen, zoals gestroomlijnde communicatie en een snellere verwerking van verzoeken. Veel leveranciers, zoals eXpress, UpKeep en Fiix, bieden speciale mobiele apps of mobiele toegankelijkheid aan in hun belangrijkste onderhoud software. Het verhoogt de efficiëntie van de technici en helpt ze door te gaan naar het volgende verzoek in plaats van heen en weer te moeten rennen naar het kantoor.
  • AI voedt de toepassingen: bij de nieuwe onderhoudsbeheer oplossingen gaat het niet alleen om het aanmaken van onderhoudsopdrachten en het toewijzen en afsluiten ervan. Om de prestaties van de software te verbeteren, voegen leveranciers kunstmatige intelligentie (AI) toe om onderhoudsgegevens, redenen voor storingen en preventieve maatregelen te verzamelen en te analyseren. Het systeem analyseert al deze gegevens om aanbevelingen te doen voor het prioriteren van onderhoudsschema's en het vinden van de exacte oorzaak van herhaalde storingen.