461 resultaten
Waarom Capterra gratis is
eMaint CMMS helpt organisaties bij het verbeteren van de efficiëntie en het verlagen van de kosten met een configureerbare en eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over eMaint CMMS
eMaint, een CMMS-oplossing van Fluke, helpt organisaties over de hele wereld al meer dan 30 jaar om onderhoudswerkzaamheden van wereldklasse te implementeren met zijn cloudgebaseerde CMMS-oplossingen. eMaint helpt bedrijven om waardevolle tijd en geld te besparen door onderhoudsactiviteiten beter te organiseren, plannen en beheren. eMaint kan op maat worden gemaakt om te voldoen aan de exacte specificaties van elke onderhoudsafdeling en is toegankelijk vanaf meerdere locaties in meerdere talen vanaf elk browsergebaseerd apparaat. Meer informatie over eMaint CMMS
eMaint, een CMMS-oplossing van Fluke, helpt organisaties over de hele wereld al meer dan 30 jaar om onderhoudswerkzaamheden van wereldklasse te implementeren met zijn cloudgebaseerde CMMS-oplossingen....

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Toonaangevend FMIS/CMMS voor het verbeteren van het onderhoud van de faciliteiten en de prestaties van de activa. Met mobiele tools. Meer informatie over Spacewell
Het FMIS/CMMS van Spacewell stelt facilitair managers in staat om de waarde van gebouwen en bedrijfsmiddelen te optimaliseren en tegelijkertijd de workflows te stroomlijnen. Onze software helpt managers bij de meerjarenonderhoudsplanning en ondersteunt technici met krachtige mobiele apps. Onze software is een end-to-end, out-of-the-box, schaalbare en zeer configureerbare oplossing voor gebouw- en facilitair beheer. Meer informatie over Spacewell
Het FMIS/CMMS van Spacewell stelt facilitair managers in staat om de waarde van gebouwen en bedrijfsmiddelen te optimaliseren en tegelijkertijd de workflows te stroomlijnen. Onze software helpt...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Meer dan 10 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps. Meer informatie over Daxium-Air
Volledig aanpasbaar web-mobiel platform voor meer dan 10 gebruikers dat eenvoudig verbinding maakt met je CMMS. Maak zoveel toepassingen als je nodig hebt: ► organiseren van apparatuuronderhoud; ► teamplanning; ► gedigitaliseerde werkorders; ► installatie-/controlerapporten; ► in kaart brengen van klantensite; ► inventaris van apparatuur; ► beheer van referentiesystemen/artikeldatabase; ► offertes - operationele activiteiten; ► bestelformulier met reserveonderdelen. Meer informatie over Daxium-Air
Volledig aanpasbaar web-mobiel platform voor meer dan 10 gebruikers dat eenvoudig verbinding maakt met je CMMS. Maak zoveel toepassingen als je nodig hebt: ► organiseren van apparatuuronderhoud; ►...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
PEMAC-middelen: - beheer van bedrijfsmiddelen; - live rapporten; - kalibraties; - conform 21CFR; - beheer van vergunningen en aannemers; - papierloos volgen. Meer informatie over PEMAC Assets
Lever verbeterde bedrijfsprestaties en een veiligere werkomgeving door alle voordelen van een onderhoudsbeheeroplossing te integreren met een uitgebreid pakket van gezondheids- en veiligheidstools, allemaal in één intuïtief platform. Plan, volg en rapporteer over al je apparatuur en je mensen met behulp van dit slimmere CMMS-geautomatiseerde informatiesysteem. PEMAC Assets is geïntegreerd met PEMAC Paperless en H and S-software, waardoor je onderhoudsstrategie wordt ondersteund en onderhoudsinformatie wordt geleverd. Meer informatie over PEMAC Assets
Lever verbeterde bedrijfsprestaties en een veiligere werkomgeving door alle voordelen van een onderhoudsbeheeroplossing te integreren met een uitgebreid pakket van gezondheids- en veiligheidstools,...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
De webgebaseerde en mobiele CMMS-oplossing voor aanbieders van vastgoedonderhoud Meer informatie over Twimm
Twimm is een webgebaseerd en mobiel platform voor probleemoplossing, onderhoud en werkzaamheden in de bouw dat oplossingen biedt voor de dagelijkse organisatie van preventieve en curatieve interventies en voor het uitvoeren van werkzaamheden. Twimm biedt technici een mobiele toepassing die zich aanpast aan hun dagelijks leven. De toepassing synchroniseert automatisch met de desktop voor realtime updates van planningen en interventies. Er is ook een energiebeheermodule beschikbaar. Meer informatie over Twimm
Twimm is een webgebaseerd en mobiel platform voor probleemoplossing, onderhoud en werkzaamheden in de bouw dat oplossingen biedt voor de dagelijkse organisatie van preventieve en curatieve interventie...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor onderhoudsmanagement. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor onderhoudsmanagement. Synchroteam biedt...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand. Meer informatie over AI Field Management
Platform voor het intelligent beheer van bedrijfsactiviteiten met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze platformonafhankelijke apps kunnen worden gebruikt op een laptop, tablet of mobiel en kunnen gemakkelijk worden geschaald van 1 naar 10.000 werknemers. Voorkom dubbele boekingen met het systeem voor de beschikbaarheid van werknemers. Deel documenten en foto's in realtime, wereldwijd. ==> Twijfel je wie de beste medewerker is voor de klus? Vraag het aan je "digitale Sherpa": die weet het op basis van je aangepaste criteria. Meer informatie over AI Field Management
Platform voor het intelligent beheer van bedrijfsactiviteiten met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Toonaangevende software voor onderhoudsbeheer. Verbeter je service. Gebaseerd op de ervaring van meer dan 10.000 actieve gebruikers wereldwijd. Gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over Okdesk
Okdesk is krachtige software voor de serviceautomatisering van je onderhoudsbeheer. De oplossing wordt momenteel gebruikt door meer dan 700 B2B-bedrijven uit Zuid-Amerika, Europa, Azië en Rusland en het Gemenebest van Onafhankelijke Staten. Functionele module van bedrijfsmiddelen met bijbehorende apparatuur, servicecontracten, gepland onderhoud en mobiele apps voor technici en klanten. Agenda- en kaartweergave. Aanpassing van rollen en machtigingen voor alle gebruikers. Slechts 15 minuten om te implementeren en je activiteiten te starten. Probeer het gratis en ontdek de waarde ervan. Meer informatie over Okdesk
Okdesk is krachtige software voor de serviceautomatisering van je onderhoudsbeheer. De oplossing wordt momenteel gebruikt door meer dan 700 B2B-bedrijven uit Zuid-Amerika, Europa, Azië en Rusland en...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
CMMS-software voor het beheren van servicetickets, kosten en leveranciers. Deskundige hulp voor snelle toepassing. Gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor onderhoudsbeheer kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten plannen, leveranciers beheren en waarschuwingen aanpassen voor meer controle. Deze CMMS-software bevat een mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en om servicetickets te beheren waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenissen en bruikbare onderhoudsrapporten maken dit tot een must voor al je behoeften op het gebied van preventief onderhoud. Naadloze integratie met RFID en Zendesk. Gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor onderhoudsbeheer kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten plannen, leveranciers beheren en waarschuwingen aanpassen voor meer controle. Deze CMMS-software...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM,...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
De functierijke softwaresuite van AMS biedt door klanten bewezen onderhouds- en voorraadbeheeroplossingen voor luchtvaartklanten wereldwijd. Meer informatie over Aircraft Maintenance Systems
Aircraft Maintenance Systems biedt een flexibel en modulair softwarepakket om onderhoud en bevoorrading van vliegtuigen te beheren. Deze oplossingen omvatten alle onderhoudsstappen om een snelle vrijgave van een vliegtuig te bereiken. Profiteer van de verbeterde bedrijfstijd van vliegtuigen; optimaliseer operationele kosten met rapportage; ondersteun klantenservice door toegewijde online toegang, en nog veel meer. AMS voldoet aan de vlootbehoeften van alle vliegtuigoperators, of dit nu vaste of rotorvleugels zijn, en ook Part-145- en CAMO-organisaties. Meer informatie over Aircraft Maintenance Systems
Aircraft Maintenance Systems biedt een flexibel en modulair softwarepakket om onderhoud en bevoorrading van vliegtuigen te beheren. Deze oplossingen omvatten alle onderhoudsstappen om een snelle...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Volledig geïntegreerde software die luchtvaartprofessionals in staat stelt om toegang te krijgen tot realtime gegevens en de controle te nemen over hun wagenpark en hun activiteiten. Meer informatie over Blue Eye
De softwareoplossing van MRX Systems is een volledig geïntegreerd digitaal platform waarmee luchtvaartprofessionals toegang krijgen tot realtime gegevens en de controle krijgen over hun wagenpark en hun activiteiten. Dankzij meer dan 10 jaar klantfeedback en voortdurende ontwikkeling biedt MRX Systems een complete, veilige en schaalbare oplossing voor uitdagingen waarmee operators, CAMO's (Continuing Airworthiness Management Organisation) en MRO's (Maintenance, Repair en Overhaul) te maken krijgen. Het systeem is verdeeld in vier modules, waarvan elk is ontworpen om te voldoen aan de specifieke operationele behoeften van hun gebruikers. Meer informatie over Blue Eye
De softwareoplossing van MRX Systems is een volledig geïntegreerd digitaal platform waarmee luchtvaartprofessionals toegang krijgen tot realtime gegevens en de controle krijgen over hun wagenpark en...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Matrix Engine biedt een oplossing voor het onderhoud en beheer van apparatuur en middelen, geschikt voor alle sectoren en bedrijfsgroottes. Meer informatie over Matrix Engine GMAO
De onderhoudssoftware is voorbereid om te reageren op de problemen van het bedrijf waarmee het overeenkomt: industrie, gezondheid, hotels, enz. Maar elk van deze producten is ook een "agile" software die op aanvraag en zo dicht mogelijk bij je behoeften kan worden aangepast. Al deze oplossingen zijn ontworpen om volledig webgebaseerd te zijn en kunnen worden geïmplementeerd in bedrijfseigen of gehoste (SaaS) modus met behulp van het http/https-protocol. Meer informatie over Matrix Engine GMAO
De onderhoudssoftware is voorbereid om te reageren op de problemen van het bedrijf waarmee het overeenkomt: industrie, gezondheid, hotels, enz. Maar elk van deze producten is ook een "agile" software...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Felix cloud based condition monitoring assessments reporter helps you get the most out of your condition monitoring program. Meer informatie over Felix
Felix is a single repository for all information, assessments, evidence, feedback, and learnings regarding the health of your assets. It brings together all condition monitoring disciplines, (vibration analysis, thermography, oil analysis, operator rounds, inspections etc.) in a normalised fashion, and provides a collaboration and communication mechanism for all those concerned with condition monitoring or predictive maintenance of your physical assets. Meer informatie over Felix
Felix is a single repository for all information, assessments, evidence, feedback, and learnings regarding the health of your assets. It brings together all condition monitoring disciplines,...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Frankie heeft de missie om met je samen te werken om de vastgoedactiviteiten op je industriële locaties te vereenvoudigen, zodat je tijd en geld bespaart. Meer informatie over Frankie
Frankie heeft de missie om met je samen te werken om de vastgoedactiviteiten op je industriële locaties te vereenvoudigen, zodat je tijd en geld bespaart. Meer informatie over Frankie
Frankie heeft de missie om met je samen te werken om de vastgoedactiviteiten op je industriële locaties te vereenvoudigen, zodat je tijd en geld bespaart.

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Web based multiplatform solution designed for carrying out maintenance visits. Meer informatie over Matrix Mobility
Matrix Mobility is a multi-platform web solution (Windows, Android, IOS) Matrix Mobility has been developed to support maintenance professionals to perform their work from anywhere. It simplifies the work not only of maintenance or production technicians; other profiles such as administration and systems, among others, also perceive how their productivity increases. It is a very intuitive and easy to use application that allows you to collect field data in real time. Meer informatie over Matrix Mobility
Matrix Mobility is a multi-platform web solution (Windows, Android, IOS) Matrix Mobility has been developed to support maintenance professionals to perform their work from anywhere. It simplifies...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Een cloudgebaseerd onderhoudsbeheersysteem om werkorder- en facilitair beheer te stroomlijnen. Geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
UpKeep is de beste tool voor onderhoudsbeheer. Stap over op een moderne, gebruiksvriendelijke oplossing voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. 100% gratis downloaden en aanmelden.
UpKeep is de beste tool voor onderhoudsbeheer. Stap over op een moderne, gebruiksvriendelijke oplossing voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Volledig aanpasbaar cloudgebaseerd platform voor onderhoudsbeheer met iOS- en Android-apps voor volledig bijhouden en rapporteren van onderhoud.
Het meest aanpasbare en flexibele platform voor het volgen van middelen in de sector maakt het plannen en uitvoeren van je volledige onderhoudsproces eenvoudig. Met de aangepaste velden, workflows, meldingen en rapporten van ASSET PANDA kun je werkorders genereren, onderhoudsactiviteiten bijhouden, gedetailleerde historische gegevens bewaren en iedereen op de hoogte houden. Bovendien is deze cloudgebaseerde oplossing ontworpen voor mobiele en desktop-apparaten die je nu al bezit, zodat je hele organisatie altijd en overal toegang heeft.
Het meest aanpasbare en flexibele platform voor het volgen van middelen in de sector maakt het plannen en uitvoeren van je volledige onderhoudsproces eenvoudig. Met de aangepaste velden, workflows,...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle onderhoudssoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je onderhoudsbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je onderhoudsbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
De onderhoudsbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De software voor onderhoudsbeheer van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen kosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de slimme dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren.
De software voor onderhoudsbeheer van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen kosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
De Fiix-oplossing voor onderhoudsbeheer biedt de snelste weg naar beter onderhoud.
Onderhoudsbeheersoftware op ondernemingsniveau - geavanceerde functies voor geavanceerde organisaties. Fiix is de onderhoudsbeheeroplossing waarmee teams onderhoud kunnen plannen, organiseren en bijhouden. Het is een innovatief cloudgebaseerd CMMS die technici en beheerders de mogelijkheid biedt om gegevens over bedrijfsmiddelen te volgen, toegang te krijgen tot een uitgebreid dashboard, onderhoud te automatiseren en rapporten te creëren. De ongeëvenaarde mobiele ervaring maakt het mogelijk werk te volgen op de werkvloer of in het veld, zelfs zonder internetverbinding.
Onderhoudsbeheersoftware op ondernemingsniveau - geavanceerde functies voor geavanceerde organisaties. Fiix is de onderhoudsbeheeroplossing waarmee teams onderhoud kunnen plannen, organiseren en...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
De software voor onderhoudsbeheer van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor onderhoudsbeheer die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren.
FMX biedt configureerbare software voor onderhoudsbeheer die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Hippo CMMS is toepasbaar voor de meeste sectoren en is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de essentiële CMMS-functies voldoen aan de behoeften van verschillende sectoren, van productie tot gezondheidszorg, horeca tot onderwijs en meer. Hippo maakt complexe zaken eenvoudig met zijn grafische interface, onbeperkt aantal gebruikerslicenties en vriendelijke ondersteuningsteam. Met meer dan tien jaar ervaring heeft Hippo bijgedragen aan het stroomlijnen van onderhoudsactiviteiten van honderden organisaties.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de essentiële CMMS-functies voldoen aan de behoeften van...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Webgebaseerde oplossing voor het volgen van werkorders, preventief onderhoud, voorspellend onderhoud, activabeheer en voorraadbeheer.
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatisering, mobiele/veld-app en RESTful API biedt Maintenance Connection een unieke hybride van een computerized maintenance management system (CMMS) en Enterprise Asset Management (EAM) dat is gebouwd om te communiceren met de software toolchain terwijl organisatiebrede samenwerking wordt bevorderd.
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatiser...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Betaalbaar en gebruiksvriendelijk Web CMMS voor het creëren van werkorders, PM's, e-mailmeldingen, rapporten, budgetten, onderdeelvoorraad en nog veel meer...
SS-CMMS - Dit betaalbare en gebruiksvriendelijke CMMS is in de loop der jaren uitgegroeid tot een functierijk CMMS dat werkorders, PM's, onderdelen, budget, planning, rapportage, e-mailmeldingen, werkorders via e-mail, meerdere gebruikers (geen limiet) en meer biedt. Nu met mobiele apps. Probeer de gratis proefversie.
SS-CMMS - Dit betaalbare en gebruiksvriendelijke CMMS is in de loop der jaren uitgegroeid tot een functierijk CMMS dat werkorders, PM's, onderdelen, budget, planning, rapportage, e-mailmeldingen,...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Silvertrac Software is een realtime rapportagetool voor beveiligers waarmee gebruikers incidenten, onderhouds- en parkeerproblemen kunnen melden.
Silvertrac is een beheer- en incidentrapportagesysteem voor beveiligers waarmee gebruikers beveiligingsdiensten kunnen voltooien, incidenten kunnen rapporteren, op taken kunnen reageren en controlepunten kunnen scannen naar een live probleemmonitor. Gebruikers in het veld kunnen foto's nemen, audio opnemen en notities maken om eenvoudig geautomatiseerde rapporten te genereren vanuit de mobiele app. Al deze informatie is beschikbaar in krachtige rapporten die gegevens bijhouden, trends analyseren en jou en je klanten de belangrijke details verstrekken die je nodig hebt om je activiteiten te verbeteren.
Silvertrac is een beheer- en incidentrapportagesysteem voor beveiligers waarmee gebruikers beveiligingsdiensten kunnen voltooien, incidenten kunnen rapporteren, op taken kunnen reageren en controlepun...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Eenvoudig te gebruiken.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Het platform biedt een gepatenteerde totaaloplossing voor het volgen van IT-activa en -inventaris die de kracht van smartphones, QR-codes en cloudsoftware gebruikt.
GoCodes biedt een totaaloplossing voor het beheer van IT-activa met alles wat IT-teams nodig hebben om hun apparatuur onderweg veilig met GPS te volgen en te beheren. De oplossing omvat krachtige en veilige cloudgebaseerde software, mobiele scanner-apps en gepatenteerde QR-codelabels. Zodat je snel aan de slag kunt gaan. Scan het gepatenteerde QR-codelabel om buitendienstaanvragen aan te maken, activagegevens bij te werken en apparatuur toe te wijzen aan gebruikers.
GoCodes biedt een totaaloplossing voor het beheer van IT-activa met alles wat IT-teams nodig hebben om hun apparatuur onderweg veilig met GPS te volgen en te beheren. De oplossing omvat krachtige en...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Maxpanda blijft de CMMS-sector verstoren met snelle, uitstekende en goedkope software.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Gebruiksvriendelijk, eenvoudig in te stellen, 40 jaar ervaring en uitgebreide kennis in onderhoudsbeheer. Ideaal voor alle soorten accommodaties.
| KENNIS: vertrouwen, technische geloofwaardigheid en praktische ideeën sinds 1981. | INNOVATIE: technologie die je onderhoudsprocessen eenvoudiger en sneller maakt. | MENSEN: de technologie wordt menselijker en mensen staan altijd op de eerste plaats. Organiseer een volledige inventaris van apparatuur. Beheer dagelijks preventief en correctief onderhoud met waarschuwingen. Hou onderhoudskosten onder controle. Volg alle onderhoudsgeschiedenis. Onderhoudsverzoeken Voorraadbeheer (reserveonderdelen)
| KENNIS: vertrouwen, technische geloofwaardigheid en praktische ideeën sinds 1981. | INNOVATIE: technologie die je onderhoudsprocessen eenvoudiger en sneller maakt. | MENSEN: de technologie...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Run een productiever, efficiënter en winstgevender onderhoudsbedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender onderhoudsbedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender onderhoudsbedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Voor duizenden klanten over de hele wereld betekent MPulse succesvol onderhoud. Deze CMMS-oplossingen van wereldklasse bieden betrouwbare tools voor planning, registratie en rapportages voor onderhoudsorganisaties van apparatuur en faciliteiten. De missie van MPulse is om onderhoudswerkzaamheden productiever en efficiënter te maken, ongeacht hun omvang. De MPulse Infinity Tier biedt een onbeperkt aantal gebruikerslicenties voor een eenvoudige schaalbaarheid. Huidige klanten variëren van kleine werkplaatsen tot grote afdelingen binnen wereldwijde ondernemingen.
Voor duizenden klanten over de hele wereld betekent MPulse succesvol onderhoud. Deze CMMS-oplossingen van wereldklasse bieden betrouwbare tools voor planning, registratie en rapportages voor...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Software voor onderhoudsbeheer die tools integreert voor compleet beheer van preventief onderhoud, evenals magazijn- en inkoopbeheer.
Mapcon Technologies, Inc. biedt zowel een Lite als Pro CMMS, samen met verschillende geavanceerde modules waarmee je precies het systeem kunt samenstellen dat perfect aan jouw behoeften voldoet. Gebruikers kunnen het zelf op hun eigen server installeren, of het platform kan het voor je bedrijf hosten. De softwareprijzen zijn gebaseerd op gelijktijdige gebruikers in plaats van individuele licenties, wat bedrijven geld bespaart. Mapcon heeft alle functionaliteiten van een typisch systeem, plus vele andere, zoals geavanceerde rapportagetools en een robuuste mobiele app.
Mapcon Technologies, Inc. biedt zowel een Lite als Pro CMMS, samen met verschillende geavanceerde modules waarmee je precies het systeem kunt samenstellen dat perfect aan jouw behoeften voldoet....

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Online samenwerkingssoftware voor meerdere gebruikers met interactieve Gantt-diagrammen waarmee je resources en taken kunt plannen en projecten beheren.
Ganttic is software voor resourceplanning en projectportfoliobeheer die ook geweldig werkt voor het plannen van mensen, projecten, faciliteiten en apparatuur. Je kunt moeiteloos roosters creëren door taken te slepen en neer te zetten. Dankzij de flexibele interface kun je Ganttic moeiteloos aanpassen aan je behoeften. De software is goed voor planning en rapportage, en het bijhouden van mijlpalen en de bezettingsgraad. Je kunt Ganttic synchroniseren met Google Agenda en notities in de app achterlaten om samen te werken met je team.
Ganttic is software voor resourceplanning en projectportfoliobeheer die ook geweldig werkt voor het plannen van mensen, projecten, faciliteiten en apparatuur. Je kunt moeiteloos roosters creëren door...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
ManagerPlus is een eersteklas oplossing voor onderhoudsbeheer. Met ManagerPlus verlies je de schema's voor het onderhoudsbeheer nooit uit het oog.
ManagerPlus is een eersteklas oplossing voor onderhoudsbeheer. Met ManagerPlus hoef je de onderhoudsschema's nooit uit het oog te verliezen en kun je ervoor zorgen dat je over de benodigde inventaris beschikt om je onderhoud te voltooien. Welke activa je ook moet onderhouden, ManagerPlus biedt er ondersteuning voor. ManagerPlus is een op SaaS gebaseerd platform en is daarom overal toegankelijk via de mobiele app, met of zonder internettoegang. ManagerPlus is het platform voor middelenbeheer dat je nodig hebt om je onderhoudsbeheer naar een hoger niveau te tillen.
ManagerPlus is een eersteklas oplossing voor onderhoudsbeheer. Met ManagerPlus hoef je de onderhoudsschema's nooit uit het oog te verliezen en kun je ervoor zorgen dat je over de benodigde inventaris...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Facilitair beheer is niet langer een probleem.
NETfacilities is een zeer uitgebreide, gebruiksvriendelijke CMMS-oplossing voor facilitair beheer. Met veel functionaliteiten en intuïtieve flexibiliteit is dit een uitstekende oplossing voor het beheersen van de kosten, het verbeteren van de productiviteit en het beheren van je bedrijfsmiddelen en werkorders. Zowel in het veld als op kantoor biedt NETfacilities een holistisch beeld van je organisatie.
NETfacilities is een zeer uitgebreide, gebruiksvriendelijke CMMS-oplossing voor facilitair beheer. Met veel functionaliteiten en intuïtieve flexibiliteit is dit een uitstekende oplossing voor het...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Loc8 is bedoeld voor kleine en middelgrote vakbedrijven. Een platform voor totaalbeheer waarmee je taken, offertes, facturen, planningen en medewerkers kunt beheren.
Loc8 is gebruiksvriendelijk en intuïtief en biedt je de tools om je taken, offertes, facturen en mensen te beheren. Je kunt het integreren met je favoriete boekhoudplatform, Xero, QuickBooks of MYOB, voor het automatisch beheren van het hele proces van taken tot facturen. Bekijk de locaties en taakstatus van je personeelsleden in realtime vanaf elke locatie. Je kunt projecten, gepland onderhoud, training, vaardigheden en overeenkomsten over het dienstverleningsniveau beheren terwijl je de communicatie met je klanten automatiseert en een betere service levert. De klus wordt geklaard met Loc8.
Loc8 is gebruiksvriendelijk en intuïtief en biedt je de tools om je taken, offertes, facturen en mensen te beheren. Je kunt het integreren met je favoriete boekhoudplatform, Xero, QuickBooks of...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
AssetTiger is een cloudgebaseerde tool voor het beheren van vaste activa met functies zoals barcodescannen, onderhoudsplanning en meer.
AssetTiger is een eenvoudig te gebruiken, volledig functionerende oplossing voor al je wensen voor het beheer van vaste activa. Het is gratis voor de eerste 250 activa. Het programma biedt al je activa binnen handbereik op een strakke, gemakkelijk te begrijpen, gepersonaliseerde website. Verbind je werklocaties over de hele wereld, met toegang wanneer je dat nodig hebt. Zolang je verbinding kunt maken met internet, heb je toegang tot het systeem vanaf je computer, smartphone of tablet, zodat je geen extra apparatuur hoeft aan te schaffen.
AssetTiger is een eenvoudig te gebruiken, volledig functionerende oplossing voor al je wensen voor het beheer van vaste activa. Het is gratis voor de eerste 250 activa. Het programma biedt al je...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
België Lokaal product
Behoud de controle over je activa met de eenvoudig te gebruiken, innovatieve activabeheersoftware van CHEQROOM.
De intuïtieve apparatuuronderhoudsoplossing van CHEQROOM helpt je bij het organiseren en plannen van onderhoud. Toegang tot elke afzonderlijke bezitting, altijd en overal. Hou informatie bij van defecte apparatuur en apparatuur waarvoor onderhoud of reparatie is vereist. Alles op één plaats. Zo kun je de nodige maatregelen treffen om ervoor te zorgen dat je apparatuur altijd naar behoren werkt. Voeg bovendien foto's, facturen of andere zaken toe die je misschien nodig hebt. Beperk de uitvaltijd en verhoog de beschikbaarheid!
De intuïtieve apparatuuronderhoudsoplossing van CHEQROOM helpt je bij het organiseren en plannen van onderhoud. Toegang tot elke afzonderlijke bezitting, altijd en overal. Hou informatie bij van...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van de cloudgebaseerde Omtrak-software voor een eenvoudige projectsamenwerking tussen eigenaren, architecten en bouwers.
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamenwerking mogelijk maakt tussen eigenaren, architecten, bouwers en aannemers. De OmTrak-tools stroomlijnen het documentbeheer, defecten en punchlists, O&M-handleidingen, facilitair onderhoud en projectoverdrachten. Aanvullende diensten omvatten consulting door experts en FM-planningssoftware.
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamen...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
AUTOsist geeft je een eenvoudige en betaalbare webgebaseerde oplossing om onderhoud, inspecties en andere belangrijke informatie bij te houden.
Ben je op zoek naar een eenvoudige oplossing om je wagenpark te beheren? AUTOsist biedt je een eenvoudige manier om onderhoud, inspecties, brandstof en andere belangrijke informatie bij te houden. Het systeem is webgebaseerd en heeft ook een mobiele app voor zowel iOS als Android, zodat je je wagenpark altijd, overal en op elk type apparaat kunt beheren. Stel moeiteloos herinneringen in, upload bonnen/documenten en wijs meerdere gebruikers toe. AUTOsist kan worden gebruikt met elk type wagenpark om je te helpen de efficiëntie te verhogen, uitvaltijd te verminderen en kosten te verlagen.
Ben je op zoek naar een eenvoudige oplossing om je wagenpark te beheren? AUTOsist biedt je een eenvoudige manier om onderhoud, inspecties, brandstof en andere belangrijke informatie bij te houden. ...

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis

Kopersgids voor Onderhoudsbeheer software

Onderhoudsbeheer software is een hulpmiddel om de staat van de tools, activa, vloten, apparatuur en machines te volgen die ter plekke zijn geïnstalleerd. De status van deze items geeft relevante inzichten aan de onderhoudsteams.

De software bevat tools voor het plannen van onderhoud, het stellen van prioriteiten, het toewijzen van tickets aan technici en het genereren van onderhoudsrapporten. Het helpt bedrijven hun totale onderhoudsproces te stroomlijnen, de gezondheid van hun machines te volgen en storingen te verminderen, wat op zijn beurt de operationele efficiëntie verbetert en tijd en geld bespaart.

De voordelen van onderhoudsbeheer software

Het is geen geheim dat slecht onderhoud kan leiden tot een plotselinge uitval van de machine, waardoor de hele productiecyclus kan worden stilgelegd. Storingen zijn kostbaar voor bedrijven en riskant voor werknemers die de machines bedienen, omdat de fout en de omvang van de schade daarbij niet nauwkeurig kan worden voorspeld.

Hier kan onderhoudsbeheer software je mee helpen. Het heeft de volgende voordelen:

  • Verlengt de levensduur van machines: de kerntaak van deze software is het definiëren van de onderhoudsvereisten van individuele bedrijfsmiddelen en het opstellen van terugkerende onderhoudsschema's. Tijdige service en goed onderhoud verlengen de levensduur en de kwaliteit van de machines, die vervolgens langer meegaan zonder (of met minimaal) defect.
  • Zorgt voor een veilige en conforme werkplek: de software helpt bedrijven bij het opzetten van gezondheids- en veiligheidscontroles, die over de hele werkvloer kunnen worden gecommuniceerd om het aantal incidenten te verminderen. Het legt ook onderhouds- en incidentenregistraties vast volgens de compliance-eisen om het onderhoudsteam en de hele business unit te auditen en rapporten op te stellen.
  • Stelt een preventieve onderhoudsaanpak vast: onderhoudsbeheer software kan triggers voor onderhoud creëren. Het maakt gebruik van realtime monitoringsensoren om de gezondheid van het systeem te volgen en een preventieve koers uit te zetten na een storing om het systeem zo snel mogelijk weer online te brengen.

Algemene functies van onderhoudsbeheer software

  • Asset tracking: het volgen van alle activa, inclusief gereedschappen, apparatuur en machineonderdelen. Het bewaken van het gebruik, de toewijzing, de beweging en het rendement gedurende de gehele levenscyclus van de activa.
  • Preventief onderhoud: het helpen bij het uitvoeren van regelmatig onderhoud aan machines en apparatuur om stilstand en dure reparatiekosten te voorkomen.
  • Beheer van werkbonnen: het aanmaken van werkorders voor onderhoudsaanvragen, deze toewijzen aan onderhoudsteams en het volgen van de status tot aan de voltooiing.
  • Planning: het plannen van de onderhoudswerkzaamheden en het communiceren met de betrokken belanghebbenden.
  • Voorraadbeheer: het controleren van de stroom van activa, reserveonderdelen en apparatuur op de werkvloer en het in de gaten houden van de voorraadhoeveelheid.
  • Mobiele toegang: het verzenden, ontvangen en openen van onderhoudsschema's via mobiele telefoons. De software maakt het ook mogelijk de voortgang van de werkzaamheden te updaten, te bewijzen dat het werk is ingediend en te communiceren met het onderhoudsteam.

Overwegingen bij de aankoop van onderhoudsbeheer software

  • Soort faciliteit: onderhoud software kan worden gebruikt in verschillende industrieën, zelfs in scholen en ziekenhuizen. Sectorspecifieke onderhoud software biedt je vooraf gebouwde sjablonen en aangepaste interfaces, die gebruikers helpen om zich snel aan te passen aan de software. Generieke onderhoud software biedt mogelijk niet alle functies die nodig zijn.
  • Opties voor implementatie: onderhoudsbeheer software kan on-premises of in de cloud worden ingezet. De cloud-optie is goedkoper, maar je gegevens worden gehost op de server van de leverancier of een derde partij. Als de voorkeur bestaat dat gegevens niet bij een derde partij worden opgeslagen, is het misschien beter een oplossing on-premises te gebruiken.
  • Verborgen kosten: de meeste onderhoud software wordt aangeboden als abonnement, maar niet elke verkoper is misschien open over extra kosten voor training, ondersteuning of upgrades. Het is aan te raden om leveranciers te vragen naar al deze kosten of vergoedingen, zodat de totale eigendomskosten van de software nauwkeurig kunnen worden berekend. Voorkom verrassingen, want die zullen van invloed zijn op het budget en mogelijk verliezen vergroten.
  • Mobiele toegankelijkheid zal de efficiëntie verhogen: mobiele toegankelijkheid is niet nieuw voor de onderhoudsmarkt. De trend biedt voordelen, zoals gestroomlijnde communicatie en een snellere verwerking van verzoeken. Veel leveranciers, zoals eXpress, UpKeep en Fiix, bieden speciale mobiele apps of mobiele toegankelijkheid aan in hun belangrijkste onderhoud software. Het verhoogt de efficiëntie van de technici en helpt ze door te gaan naar het volgende verzoek in plaats van heen en weer te moeten rennen naar het kantoor.
  • AI voedt de toepassingen: bij de nieuwe onderhoudsbeheer oplossingen gaat het niet alleen om het aanmaken van onderhoudsopdrachten en het toewijzen en afsluiten ervan. Om de prestaties van de software te verbeteren, voegen leveranciers kunstmatige intelligentie (AI) toe om onderhoudsgegevens, redenen voor storingen en preventieve maatregelen te verzamelen en te analyseren. Het systeem analyseert al deze gegevens om aanbevelingen te doen voor het prioriteren van onderhoudsschema's en het vinden van de exacte oorzaak van herhaalde storingen.