Helpt Belgische bedrijven al 18 jaar
bij het vinden van de juiste software

Onderhoudsbeheer software

Onderhoudsbeheer software automatiseert het volgen en plannen van onderhoudsactiviteiten, waardoor dienstverlenende organisaties proactief kunnen werken, de uitvaltijd wordt verlaagd en de operationele efficiëntie wordt verhoogd. Toepassingen voor onderhoudsbeheer kunnen routinetaken automatiseren, terwijl geplande onderhoudsoproepen worden bijgehouden en voltooide werkopdrachten direct worden omgezet in facturen die klaar zijn om te worden verwerkt. Zie ook: field service software en software voor buitendienstbeheer.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Onderhoudsbeheer software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor België

België Lokale producten weergeven
185 resultaten
Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf en automatiseert het onderhoud van apparaten, tools, machines, faciliteiten en meer. Meer informatie over Timly
Met deze software is onderhoudsbeheer van bedrijfsmiddelen eenvoudig. Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf. Volg apparaten, tools, machines, faciliteiten en wagenparken op een efficiënte manier. Timly automatiseert alle processen die te maken hebben met fysiek voorraadbeheer: > Wat heb ik? > Waar is het? > Wie heeft het? > Planning: wanneer en waar? > Wanneer is de volgende service? > Onderhoud en reparaties. > Volg defecten. > Gebruiksgegevens. > Wat is het waard? Timly geeft je alle antwoorden met slechts één klik. Meer informatie over Timly

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
FieldBuddy is een cloud-oplossing om het uitvoeren van in- en externe servicewerkzaamheden te managen, van melding tot factuur. Meer informatie over FieldBuddy
FieldBuddy brengt het serviceproces onder controle, van melding tot facturatie. Geschikt voor binnen- en buitendienst. Workflows voor terugkerende werkzaamheden. Leest barcodes en QR-codes. Terugmelding van uren en spare parts op de tablet. Een pdf-factuur kan direct worden uitgeprint. Integreert met backoffice- en ERP-systemen. Enkele features: contracten, planning, technische documentatie en handleidingen, apparaathistorie, facturatie, materiaalbeheer met meerdere voorraadlocaties. Meer informatie over FieldBuddy

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
De kosteneffectieve oplossingen voor kleine tot middelgrote vliegtuigexploitanten, CAMO's en MRO om hun bedrijf te beheren. Meer informatie over SAM
SAM (Simplified Aircraft Maintenance) - is een eenvoudig te gebruiken softwarepakket, ontworpen om onderhoud van vliegtuigen tijdbesparend en kosteneffectief te maken, en biedt vliegtuigexploitanten, CAMO en MRO's alle benodigde functionaliteit. De oplossing is gebaseerd in de cloud - dus geen behoefte aan lokale servers en gemakkelijke toegang vanaf verschillende locaties. De licentieprijs is onafhankelijk van het aantal vliegtuigen - alleen de gelijktijdige gebruikers en de gebruikte modules hebben invloed. Meer informatie over SAM

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
België Lokaal product
Toonaangevend FMIS/CMMS voor het verbeteren van het onderhoud van de faciliteiten en de prestaties van de activa. Met mobiele tools. Meer informatie over Spacewell
Het FMIS/CMMS van Spacewell stelt facilitair managers in staat om de waarde van gebouwen en bedrijfsmiddelen te optimaliseren en tegelijkertijd de workflows te stroomlijnen. Onze software helpt managers bij de meerjarenonderhoudsplanning en ondersteunt technici met krachtige mobiele apps. Onze software is een end-to-end, out-of-the-box, schaalbare en zeer configureerbare oplossing voor gebouw- en facilitair beheer. Voor bedrijven 500+. Meer informatie over Spacewell

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
Beheer onderhoudstaken en planningen efficiënt met Synchroteam. Gratis proefversie binnen < 1 min. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor onderhoudsmanagement. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
CMMS-software voor het beheren van servicetickets, kosten en leveranciers. Deskundige hulp voor snelle toepassing. Gratis proefperiode van 15 dagen.
Met deze toonaangevende software voor onderhoudsbeheer kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten plannen, leveranciers beheren en waarschuwingen aanpassen voor meer controle. Deze CMMS-software bevat een mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en om servicetickets te beheren waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenissen en bruikbare onderhoudsrapporten maken dit tot een must voor al je behoeften op het gebied van preventief onderhoud. Naadloze integratie met RFID en Zendesk. Gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Meer informatie over Fracttal

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
Volledig aanpasbaar cloudgebaseerd platform voor onderhoudsbeheer met iOS- en Android-apps voor volledig bijhouden en rapporteren van onderhoud.
Het meest aanpasbare en flexibele platform voor het volgen van middelen in de sector maakt het plannen en uitvoeren van je volledige onderhoudsproces eenvoudig. Met de aangepaste velden, workflows, meldingen en rapporten van ASSET PANDA kun je werkorders genereren, onderhoudsactiviteiten bijhouden, gedetailleerde historische gegevens bewaren en iedereen op de hoogte houden. Bovendien is deze cloudgebaseerde oplossing ontworpen voor mobiele en desktop-apparaten die je nu al bezit, zodat je hele organisatie altijd en overal toegang heeft. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
Een cloudgebaseerd onderhoudsbeheersysteem om werkorder- en facilitair beheer te stroomlijnen. Geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
UpKeep is de beste tool voor onderhoudsbeheer. Stap over op een moderne, gebruiksvriendelijke oplossing voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. 100% gratis downloaden en aanmelden. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
De onderhoudsbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De software voor onderhoudsbeheer van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen kosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de slimme dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle onderhoudssoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je onderhoudsbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Eenvoudig te gebruiken.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
De Fiix-oplossing voor onderhoudsbeheer biedt de snelste weg naar beter onderhoud.
Onderhoudsbeheersoftware op ondernemingsniveau - geavanceerde functies voor geavanceerde organisaties. Fiix is de onderhoudsbeheeroplossing waarmee teams onderhoud kunnen plannen, organiseren en bijhouden. Het is een innovatief cloudgebaseerd CMMS die technici en beheerders de mogelijkheid biedt om gegevens over bedrijfsmiddelen te volgen, toegang te krijgen tot een uitgebreid dashboard, onderhoud te automatiseren en rapporten te creëren. De ongeëvenaarde mobiele ervaring maakt het mogelijk werk te volgen op de werkvloer of in het veld, zelfs zonder internetverbinding. Meer informatie over Fiix

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan. Meer informatie over eSPACE

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
De software voor onderhoudsbeheer van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor onderhoudsbeheer die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over FMX

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
Hippo CMMS is toepasbaar voor de meeste sectoren en is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de essentiële CMMS-functies voldoen aan de behoeften van verschillende sectoren, van productie tot gezondheidszorg, horeca tot onderwijs en meer. Hippo maakt complexe zaken eenvoudig met zijn grafische interface, onbeperkt aantal gebruikerslicenties en vriendelijke ondersteuningsteam. Met meer dan tien jaar ervaring heeft Hippo bijgedragen aan het stroomlijnen van onderhoudsactiviteiten van honderden organisaties. Meer informatie over Hippo CMMS

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit! Meer informatie over ServiceM8

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
CMMS-/EAM is een toonaangevende oplossing voor meerdere locaties die je helpt om over te stappen van reactief naar preventief onderhoudsbeheer van bedrijfsmiddelen.
Maintenance Connection van Accruent is een wijdverbreide CMMS/EAM-oplossing voor meerdere locaties die onderhoudsteams helpt om over te stappen van reactief naar preventief onderhoudsbeheer, de levensduur van bedrijfsmiddelen te verlengen en het rendement te maximaliseren dankzij een krachtig en gebruiksvriendelijk platform met een eenvoudige en snelle implementatie en uitstekende servicetevredenheid. De oplossing is ontworpen om schaalbaar te zijn voor elke organisatie en biedt uitgebreide flexibiliteit en configureerbaarheid die zorgen voor diepgaande functionaliteit in alle belangrijke sectoren. Meer informatie over Maintenance Connection

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
eMaint CMMS helpt organisaties bij het verbeteren van de efficiëntie en het verlagen van de kosten met een configureerbare en eenvoudig te gebruiken interface.
Met eMaint CMMS kun je workflows optimaliseren om kosten te verlagen en preventieve onderhoudsschema's te automatiseren, waardoor de bedrijfsmiddelen langer in goede staat blijven. Krijg een uitgebreid overzicht van onderhoudsbeheeractiviteiten met behulp van de krachtige dashboardrapportagefuncties van eMaint. Teams hebben overal toegang tot opgeslagen gegevens via laptops, pc's, mobiele apparaten of tablets via de cloud. Ontvang automatisch e-mailwaarschuwingen als de voorwaarden van het bedrijfsmiddel veranderen. Meer informatie over eMaint CMMS

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations
ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. Het platform versnelt en vereenvoudigt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling voor teams in het veld.
ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. ProntoForms is gebouwd met het oog op teams in het veld en maakt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling snel en gemakkelijk. Stel je medewerkers in het veld in staat om bij het eerste bezoek op betrouwbare wijze complexe inspecties, audits en andere taken uit te voeren. Deze oplossing met weinig code integreert naadloos met je backoffice-systemen en cloudservices. ProntoForms is eenvoudig te implementeren zonder serviceonderbrekingen en kan eenvoudig in elk bedrijfsproces worden geschaald. Meer informatie over TrueContext

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Leveranciersbeheer
  • Servicegeschiedenis
  • Inspectiebeheer
  • Factureren
  • Documentbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Third-Party Integrations

Kopersgids voor Onderhoudsbeheer software

Onderhoudsbeheer software is een hulpmiddel om de staat van de tools, activa, vloten, apparatuur en machines te volgen die ter plekke zijn geïnstalleerd. De status van deze items geeft relevante inzichten aan de onderhoudsteams.

De software bevat tools voor het plannen van onderhoud, het stellen van prioriteiten, het toewijzen van tickets aan technici en het genereren van onderhoudsrapporten. Het helpt bedrijven hun totale onderhoudsproces te stroomlijnen, de gezondheid van hun machines te volgen en storingen te verminderen, wat op zijn beurt de operationele efficiëntie verbetert en tijd en geld bespaart.

De voordelen van onderhoudsbeheer software

Het is geen geheim dat slecht onderhoud kan leiden tot een plotselinge uitval van de machine, waardoor de hele productiecyclus kan worden stilgelegd. Storingen zijn kostbaar voor bedrijven en riskant voor werknemers die de machines bedienen, omdat de fout en de omvang van de schade daarbij niet nauwkeurig kan worden voorspeld.

Hier kan onderhoudsbeheer software je mee helpen. Het heeft de volgende voordelen:

  • Verlengt de levensduur van machines: de kerntaak van deze software is het definiëren van de onderhoudsvereisten van individuele bedrijfsmiddelen en het opstellen van terugkerende onderhoudsschema's. Tijdige service en goed onderhoud verlengen de levensduur en de kwaliteit van de machines, die vervolgens langer meegaan zonder (of met minimaal) defect.
  • Zorgt voor een veilige en conforme werkplek: de software helpt bedrijven bij het opzetten van gezondheids- en veiligheidscontroles, die over de hele werkvloer kunnen worden gecommuniceerd om het aantal incidenten te verminderen. Het legt ook onderhouds- en incidentenregistraties vast volgens de compliance-eisen om het onderhoudsteam en de hele business unit te auditen en rapporten op te stellen.
  • Stelt een preventieve onderhoudsaanpak vast: onderhoudsbeheer software kan triggers voor onderhoud creëren. Het maakt gebruik van realtime monitoringsensoren om de gezondheid van het systeem te volgen en een preventieve koers uit te zetten na een storing om het systeem zo snel mogelijk weer online te brengen.

Algemene functies van onderhoudsbeheer software

  • Asset tracking: het volgen van alle activa, inclusief gereedschappen, apparatuur en machineonderdelen. Het bewaken van het gebruik, de toewijzing, de beweging en het rendement gedurende de gehele levenscyclus van de activa.
  • Preventief onderhoud: het helpen bij het uitvoeren van regelmatig onderhoud aan machines en apparatuur om stilstand en dure reparatiekosten te voorkomen.
  • Beheer van werkbonnen: het aanmaken van werkorders voor onderhoudsaanvragen, deze toewijzen aan onderhoudsteams en het volgen van de status tot aan de voltooiing.
  • Planning: het plannen van de onderhoudswerkzaamheden en het communiceren met de betrokken belanghebbenden.
  • Voorraadbeheer: het controleren van de stroom van activa, reserveonderdelen en apparatuur op de werkvloer en het in de gaten houden van de voorraadhoeveelheid.
  • Mobiele toegang: het verzenden, ontvangen en openen van onderhoudsschema's via mobiele telefoons. De software maakt het ook mogelijk de voortgang van de werkzaamheden te updaten, te bewijzen dat het werk is ingediend en te communiceren met het onderhoudsteam.

Overwegingen bij de aankoop van onderhoudsbeheer software

  • Soort faciliteit: onderhoud software kan worden gebruikt in verschillende industrieën, zelfs in scholen en ziekenhuizen. Sectorspecifieke onderhoud software biedt je vooraf gebouwde sjablonen en aangepaste interfaces, die gebruikers helpen om zich snel aan te passen aan de software. Generieke onderhoud software biedt mogelijk niet alle functies die nodig zijn.
  • Opties voor implementatie: onderhoudsbeheer software kan on-premises of in de cloud worden ingezet. De cloud-optie is goedkoper, maar je gegevens worden gehost op de server van de leverancier of een derde partij. Als de voorkeur bestaat dat gegevens niet bij een derde partij worden opgeslagen, is het misschien beter een oplossing on-premises te gebruiken.
  • Verborgen kosten: de meeste onderhoud software wordt aangeboden als abonnement, maar niet elke verkoper is misschien open over extra kosten voor training, ondersteuning of upgrades. Het is aan te raden om leveranciers te vragen naar al deze kosten of vergoedingen, zodat de totale eigendomskosten van de software nauwkeurig kunnen worden berekend. Voorkom verrassingen, want die zullen van invloed zijn op het budget en mogelijk verliezen vergroten.
  • Mobiele toegankelijkheid zal de efficiëntie verhogen: mobiele toegankelijkheid is niet nieuw voor de onderhoudsmarkt. De trend biedt voordelen, zoals gestroomlijnde communicatie en een snellere verwerking van verzoeken. Veel leveranciers, zoals eXpress, UpKeep en Fiix, bieden speciale mobiele apps of mobiele toegankelijkheid aan in hun belangrijkste onderhoud software. Het verhoogt de efficiëntie van de technici en helpt ze door te gaan naar het volgende verzoek in plaats van heen en weer te moeten rennen naar het kantoor.
  • AI voedt de toepassingen: bij de nieuwe onderhoudsbeheer oplossingen gaat het niet alleen om het aanmaken van onderhoudsopdrachten en het toewijzen en afsluiten ervan. Om de prestaties van de software te verbeteren, voegen leveranciers kunstmatige intelligentie (AI) toe om onderhoudsgegevens, redenen voor storingen en preventieve maatregelen te verzamelen en te analyseren. Het systeem analyseert al deze gegevens om aanbevelingen te doen voor het prioriteren van onderhoudsschema's en het vinden van de exacte oorzaak van herhaalde storingen.