België Lokale producten weergeven
568 resultaten
Toonaangevend FMIS/CMMS voor het verbeteren van het onderhoud van de faciliteiten en de prestaties van de activa. Met mobiele tools. Meer informatie over Spacewell
Het FMIS/CMMS van Spacewell stelt facilitair managers in staat om de waarde van gebouwen en bedrijfsmiddelen te optimaliseren en tegelijkertijd de workflows te stroomlijnen. Onze software helpt managers bij de meerjarenonderhoudsplanning en ondersteunt technici met krachtige mobiele apps. Onze software is een end-to-end, out-of-the-box, schaalbare en zeer configureerbare oplossing voor gebouw- en facilitair beheer. Meer informatie over Spacewell

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Eenvoudig te gebruiken. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Bob! Desk is een SaaS-oplossing voor professionals die verantwoordelijk zijn voor onderhoud. Alledaagse taken worden gemakkelijk gemaakt. Meer informatie over Bob! Desk
Bob! Desk is een SaaS-oplossing (Software-as-a-Service) voor professionals die verantwoordelijk zijn voor onderhoud. Het is beschikbaar op alle webbrowsers en op alle apparaten en maakt alledaagse taken eenvoudig: deze tool voor vraag- en contactbeheer automatiseert het proces voor onderhoudstoewijzing in elk aspect. Je kunt je offertes op één plek bewerken, valideren en archiveren, informatie delen en tegelijkertijd interventies opvolgen zonder je telefoon of e-mails nodig te hebben. Meer informatie over Bob! Desk

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Meer dan 10 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps. Meer informatie over Daxium-Air
Volledig aanpasbaar web-mobiel platform voor meer dan 10 gebruikers dat eenvoudig verbinding maakt met je CMMS. Maak zoveel toepassingen als je nodig hebt: ► organiseren van apparatuuronderhoud; ► teamplanning; ► gedigitaliseerde werkorders; ► installatie-/controlerapporten; ► in kaart brengen van klantensite; ► inventaris van apparatuur; ► beheer van referentiesystemen/artikeldatabase; ► offertes - operationele activiteiten; ► bestelformulier met reserveonderdelen. Meer informatie over Daxium-Air

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Gebruiksvriendelijk, eenvoudig in te stellen, 40 jaar ervaring en uitgebreide kennis in onderhoudsbeheer. Ideaal voor alle soorten accommodaties. Meer informatie over ManWinWin
| KENNIS: vertrouwen, technische geloofwaardigheid en praktische ideeën sinds 1981. | INNOVATIE: technologie die je onderhoudsprocessen eenvoudiger en sneller maakt. | MENSEN: de technologie wordt menselijker en mensen staan altijd op de eerste plaats. Organiseer een volledige inventaris van apparatuur. Beheer dagelijks preventief en correctief onderhoud met waarschuwingen. Hou onderhoudskosten onder controle. Volg alle onderhoudsgeschiedenis. Onderhoudsverzoeken Voorraadbeheer (reserveonderdelen) Meer informatie over ManWinWin

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor onderhoudsmanagement. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
De technologie van UniFocus biedt een eersteklas tool voor personeelsbeheer, zodat managers slimmere en snellere beslissingen kunnen nemen. Meer informatie over UniFocus
UniFocus is een leider op het gebied van personele optimalisatie en combineert oplossingen voor arbeidsbeheer en systemen voor tijd en aanwezigheid met inzichten in de betrokkenheid van klanten en werknemers. De tools van UniFocus maken gebruik van een diepgewortelde expertise in de sector om arbeidsvoorspellingen, budgettering, planning en naleving in een handomdraai te realiseren. Dankzij de cloudgebaseerde tools kan de software integreren met je bestaande systemen en op elk moment vanaf elk apparaat krachtige bedrijfsinzichten bieden. Meer informatie over UniFocus

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Matrix Engine biedt een oplossing voor het onderhoud en beheer van apparatuur en middelen, geschikt voor alle sectoren en bedrijfsgroottes. Meer informatie over Matrix Engine GMAO
De onderhoudssoftware is voorbereid om te reageren op de problemen van het bedrijf waarmee het overeenkomt: industrie, gezondheid, hotels, enz. Maar elk van deze producten is ook een "agile" software die op aanvraag en zo dicht mogelijk bij je behoeften kan worden aangepast. Al deze oplossingen zijn ontworpen om volledig webgebaseerd te zijn en kunnen worden geïmplementeerd in bedrijfseigen of gehoste (SaaS) modus met behulp van het http/https-protocol. Meer informatie over Matrix Engine GMAO

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
België Lokaal product
Een goede buitendienst begint bij een vlotte werkorder voorbereiding. Van aanvraag tot oplevering: alles in één oplossing. Meer informatie over Odyssee Field Service
Field Service Management Software - voor de planning en uitvoering van technische interventies. Wereldwijd vertrouwen bedrijven op onze oplossing om hun teams efficiënter te laten werken en hun klanten superieure service aan te bieden. Beheer uw klanten en installaties, plan werkorders en geef uw technici intelligente tools om deze uit te voeren. Via de Service App hebben uw technici altijd en overal toegang tot de relevante informatie, kunnen ze hun werk registreren en hoogwaardige servicerapporten genereren. Meer informatie over Odyssee Field Service

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Met de cloudgebaseerde rapporteerder voor beoordelingen van conditiebewaking van Felix kun je het meeste uit je programma voor conditiebewaking halen. Meer informatie over Felix
Felix is een enkele opslagplaats voor alle informatie, beoordelingen, bewijs, feedback en lessen met betrekking tot de gezondheid van je bedrijfsmiddelen. Het brengt alle disciplines voor conditiebew aking (trillingsanalyse, thermografie, olieanalyse, operatorrondes, inspecties, enz.) op genormaliseerde wijze samen en biedt een samenwerkings- en communicatiemechanisme voor iedereen die zich bezighoudt met conditiebewaking of voorspellend onderhoud van je fysieke activa. Meer informatie over Felix

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Web based multiplatform solution designed for carrying out maintenance visits. Meer informatie over Matrix Mobility
Matrix Mobility is a multi-platform web solution (Windows, Android, IOS) Matrix Mobility has been developed to support maintenance professionals to perform their work from anywhere. It simplifies the work not only of maintenance or production technicians; other profiles such as administration and systems, among others, also perceive how their productivity increases. It is a very intuitive and easy to use application that allows you to collect field data in real time. Meer informatie over Matrix Mobility

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Volledig aanpasbaar cloudgebaseerd platform voor onderhoudsbeheer met iOS- en Android-apps voor volledig bijhouden en rapporteren van onderhoud.
Het meest aanpasbare en flexibele platform voor het volgen van middelen in de sector maakt het plannen en uitvoeren van je volledige onderhoudsproces eenvoudig. Met de aangepaste velden, workflows, meldingen en rapporten van ASSET PANDA kun je werkorders genereren, onderhoudsactiviteiten bijhouden, gedetailleerde historische gegevens bewaren en iedereen op de hoogte houden. Bovendien is deze cloudgebaseerde oplossing ontworpen voor mobiele en desktop-apparaten die je nu al bezit, zodat je hele organisatie altijd en overal toegang heeft. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Een cloudgebaseerd onderhoudsbeheersysteem om werkorder- en facilitair beheer te stroomlijnen. Geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
UpKeep is de beste tool voor onderhoudsbeheer. Stap over op een moderne, gebruiksvriendelijke oplossing voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. 100% gratis downloaden en aanmelden. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
CMMS-software voor het beheren van servicetickets, kosten en leveranciers. Deskundige hulp voor snelle toepassing. Gratis proefperiode van 15 dagen.
Met deze toonaangevende software voor onderhoudsbeheer kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten plannen, leveranciers beheren en waarschuwingen aanpassen voor meer controle. Deze CMMS-software bevat een mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en om servicetickets te beheren waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenissen en bruikbare onderhoudsrapporten maken dit tot een must voor al je behoeften op het gebied van preventief onderhoud. Naadloze integratie met RFID en Zendesk. Gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle onderhoudssoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je onderhoudsbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot de uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
De onderhoudsbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De software voor onderhoudsbeheer van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen kosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de slimme dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
De Fiix-oplossing voor onderhoudsbeheer biedt de snelste weg naar beter onderhoud.
Onderhoudsbeheersoftware op ondernemingsniveau - geavanceerde functies voor geavanceerde organisaties. Fiix is de onderhoudsbeheeroplossing waarmee teams onderhoud kunnen plannen, organiseren en bijhouden. Het is een innovatief cloudgebaseerd CMMS die technici en beheerders de mogelijkheid biedt om gegevens over bedrijfsmiddelen te volgen, toegang te krijgen tot een uitgebreid dashboard, onderhoud te automatiseren en rapporten te creëren. De ongeëvenaarde mobiele ervaring maakt het mogelijk werk te volgen op de werkvloer of in het veld, zelfs zonder internetverbinding. Meer informatie over Fiix

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Meer informatie over Fracttal

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan. Meer informatie over eSPACE

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
De software voor onderhoudsbeheer van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor onderhoudsbeheer die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over FMX

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Hippo CMMS is toepasbaar voor de meeste sectoren en is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de essentiële CMMS-functies voldoen aan de behoeften van verschillende sectoren, van productie tot gezondheidszorg, horeca tot onderwijs en meer. Hippo maakt complexe zaken eenvoudig met zijn grafische interface, onbeperkt aantal gebruikerslicenties en vriendelijke ondersteuningsteam. Met meer dan tien jaar ervaring heeft Hippo bijgedragen aan het stroomlijnen van onderhoudsactiviteiten van honderden organisaties. Meer informatie over Hippo CMMS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit! Meer informatie over ServiceM8

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Webgebaseerde oplossing voor het volgen van werkorders, preventief onderhoud, voorspellend onderhoud, activabeheer en voorraadbeheer.
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatiser ing, mobiele/veld-app en RESTful API biedt Maintenance Connection een unieke hybride van een computerized maintenance management system (CMMS) en Enterprise Asset Management (EAM) dat is gebouwd om te communiceren met de software toolchain terwijl organisatiebrede samenwerking wordt bevorderd. Meer informatie over Maintenance Connection

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Betaalbaar en gebruiksvriendelijk Web CMMS voor het creëren van werkorders, PM's, e-mailmeldingen, rapporten, budgetten, onderdeelvoorraad en nog veel meer...
SS-CMMS - Dit betaalbare en gebruiksvriendelijke CMMS is in de loop der jaren uitgegroeid tot een functierijk CMMS dat werkorders, PM's, onderdelen, budget, planning, rapportage, e-mailmeldingen, werkorders via e-mail, meerdere gebruikers (geen limiet) en meer biedt. Nu met mobiele apps. Probeer de gratis proefversie. Meer informatie over SS-CMMS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Silvertrac Software is een realtime rapportagetool voor beveiligers waarmee gebruikers incidenten, onderhouds- en parkeerproblemen kunnen melden.
Silvertrac is een beheer- en incidentrapportagesysteem voor beveiligers waarmee gebruikers beveiligingsdiensten kunnen voltooien, incidenten kunnen rapporteren, op taken kunnen reageren en controlepun ten kunnen scannen naar een live probleemmonitor. Gebruikers in het veld kunnen foto's nemen, audio opnemen en notities maken om eenvoudig geautomatiseerde rapporten te genereren vanuit de mobiele app. Al deze informatie is beschikbaar in krachtige rapporten die gegevens bijhouden, trends analyseren en jou en je klanten de belangrijke details verstrekken die je nodig hebt om je activiteiten te verbeteren. Meer informatie over Silvertrac Software

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
eMaint CMMS helpt organisaties bij het verbeteren van de efficiëntie en het verlagen van de kosten met een configureerbare en eenvoudig te gebruiken interface.
Met eMaint CMMS kun je workflows optimaliseren om kosten te verlagen en preventieve onderhoudsschema's te automatiseren, waardoor de bedrijfsmiddelen langer in goede staat blijven. Krijg een uitgebreid overzicht van onderhoudsbeheeractiviteiten met behulp van de krachtige dashboardrapportagefuncties van eMaint. Teams hebben overal toegang tot opgeslagen gegevens via laptops, pc's, mobiele apparaten of tablets via de cloud. Ontvang automatisch e-mailwaarschuwingen als de voorwaarden van het bedrijfsmiddel veranderen. Meer informatie over eMaint CMMS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
AssetTiger is een cloudgebaseerde tool voor het beheren van vaste activa met functies zoals barcodescannen, onderhoudsplanning en meer.
AssetTiger is een eenvoudig te gebruiken, volledig functionerende oplossing voor al je wensen voor het beheer van vaste activa. Het is gratis voor de eerste 250 activa. Het programma biedt al je activa binnen handbereik op een strakke, gemakkelijk te begrijpen, gepersonaliseerde website. Verbind je werklocaties over de hele wereld, met toegang wanneer je dat nodig hebt. Zolang je verbinding kunt maken met internet, heb je toegang tot het systeem vanaf je computer, smartphone of tablet, zodat je geen extra apparatuur hoeft aan te schaffen. Meer informatie over AssetTiger

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Het platform biedt een gepatenteerde totaaloplossing voor het volgen van IT-activa en -inventaris die de kracht van smartphones, QR-codes en cloudsoftware gebruikt.
GoCodes biedt een totaaloplossing voor het beheer van IT-activa met alles wat IT-teams nodig hebben om hun apparatuur onderweg veilig met GPS te volgen en te beheren. De oplossing omvat krachtige en veilige cloudgebaseerde software, mobiele scanner-apps en gepatenteerde QR-codelabels. Zodat je snel aan de slag kunt gaan. Scan het gepatenteerde QR-codelabel om buitendienstaanvragen aan te maken, activagegevens bij te werken en apparatuur toe te wijzen aan gebruikers. Meer informatie over GoCodes

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Maxpanda blijft de CMMS-sector verstoren met snelle, uitstekende en goedkope software.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS. Meer informatie over Maxpanda CMMS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing. Meer informatie over Asset Essentials

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over iAuditor

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Online samenwerkingssoftware voor meerdere gebruikers met interactieve Gantt-diagrammen waarmee je resources en taken kunt plannen en projecten beheren.
Ganttic is software voor resourceplanning en projectportfoliobeheer die ook geweldig werkt voor het plannen van mensen, projecten, faciliteiten en apparatuur. Je kunt moeiteloos roosters creëren door taken te slepen en neer te zetten. Dankzij de flexibele interface kun je Ganttic moeiteloos aanpassen aan je behoeften. De software is goed voor planning en rapportage, en het bijhouden van mijlpalen en de bezettingsgraad. Je kunt Ganttic synchroniseren met Google Agenda en notities in de app achterlaten om samen te werken met je team. Meer informatie over Ganttic

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Run een productiever, efficiënter en winstgevender onderhoudsbedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender onderhoudsbedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
ManagerPlus is een eersteklas oplossing voor onderhoudsbeheer. Met ManagerPlus verlies je de schema's voor het onderhoudsbeheer nooit uit het oog.
ManagerPlus is een eersteklas oplossing voor onderhoudsbeheer. Met ManagerPlus hoef je de onderhoudsschema's nooit uit het oog te verliezen en kun je ervoor zorgen dat je over de benodigde inventaris beschikt om je onderhoud te voltooien. Welke activa je ook moet onderhouden, ManagerPlus biedt er ondersteuning voor. ManagerPlus is een op SaaS gebaseerd platform en is daarom overal toegankelijk via de mobiele app, met of zonder internettoegang. ManagerPlus is het platform voor middelenbeheer dat je nodig hebt om je onderhoudsbeheer naar een hoger niveau te tillen. Meer informatie over ManagerPlus

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Voor duizenden klanten over de hele wereld betekent MPulse succesvol onderhoud. Deze CMMS-oplossingen van wereldklasse bieden betrouwbare tools voor planning, registratie en rapportages voor onderhoudsorganisaties van apparatuur en faciliteiten. De missie van MPulse is om onderhoudswerkzaamheden productiever en efficiënter te maken, ongeacht hun omvang. De MPulse Infinity Tier biedt een onbeperkt aantal gebruikerslicenties voor een eenvoudige schaalbaarheid. Huidige klanten variëren van kleine werkplaatsen tot grote afdelingen binnen wereldwijde ondernemingen. Meer informatie over MPulse

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Software voor onderhoudsbeheer die tools integreert voor compleet beheer van preventief onderhoud, evenals magazijn- en inkoopbeheer.
Mapcon Technologies, Inc. biedt zowel een Lite als Pro CMMS, samen met verschillende geavanceerde modules waarmee je precies het systeem kunt samenstellen dat perfect aan jouw behoeften voldoet. Gebruikers kunnen het zelf op hun eigen server installeren, of het platform kan het voor je bedrijf hosten. De softwareprijzen zijn gebaseerd op gelijktijdige gebruikers in plaats van individuele licenties, wat bedrijven geld bespaart. Mapcon heeft alle functionaliteiten van een typisch systeem, plus vele andere, zoals geavanceerde rapportagetools en een robuuste mobiele app. Meer informatie over MAPCON

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Facilitair beheer is niet langer een probleem.
NETfacilities is een zeer uitgebreide, gebruiksvriendelijke CMMS-oplossing voor facilitair beheer. Met veel functionaliteiten en intuïtieve flexibiliteit is dit een uitstekende oplossing voor het beheersen van de kosten, het verbeteren van de productiviteit en het beheren van je bedrijfsmiddelen en werkorders. Zowel in het veld als op kantoor biedt NETfacilities een holistisch beeld van je organisatie. Meer informatie over NetFacilities

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Loc8 is bedoeld voor kleine en middelgrote vakbedrijven. Een platform voor totaalbeheer waarmee je taken, offertes, facturen, planningen en medewerkers kunt beheren.
Loc8 is gebruiksvriendelijk en intuïtief en biedt je de tools om je taken, offertes, facturen en mensen te beheren. Je kunt het integreren met je favoriete boekhoudplatform, Xero, QuickBooks of MYOB, voor het automatisch beheren van het hele proces van taken tot facturen. Bekijk de locaties en taakstatus van je personeelsleden in realtime vanaf elke locatie. Je kunt projecten, gepland onderhoud, training, vaardigheden en overeenkomsten over het dienstverleningsniveau beheren terwijl je de communicatie met je klanten automatiseert en een betere service levert. De klus wordt geklaard met Loc8. Meer informatie over Loc8

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
AUTOsist geeft je een eenvoudige en betaalbare webgebaseerde oplossing om onderhoud, inspecties en andere belangrijke informatie bij te houden.
Ben je op zoek naar een eenvoudige oplossing om je wagenpark te beheren? AUTOsist biedt je een eenvoudige manier om onderhoud, inspecties, brandstof en andere belangrijke informatie bij te houden. Het systeem is webgebaseerd en heeft ook een mobiele app voor zowel iOS als Android, zodat je je wagenpark altijd, overal en op elk type apparaat kunt beheren. Stel moeiteloos herinneringen in, upload bonnen/documenten en wijs meerdere gebruikers toe. AUTOsist kan worden gebruikt met elk type wagenpark om je te helpen de efficiëntie te verhogen, uitvaltijd te verminderen en kosten te verlagen. Meer informatie over AUTOsist

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
simPRO is een softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met krachtige functies om je te helpen de onderhoudsactiviteiten efficiënt te stroomlijnen.
simPRO is een complete softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met krachtige functies om preventief en reactief onderhoud moeiteloos te beheren. Automatiseer je processen, registreer testmetinge n in realtime, blijf conform door middel van gedetailleerde checklists en genereer gegevensgestuurde rapporten voor meer efficiëntie en zakelijk succes. Verhoog je winst en lever superieure service met behulp van de tools en softwareoplossingen voor onderhoudsbeheer van simPRO voor alle gebieden van je workflow. Meer informatie over simPRO

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
België Lokaal product
Behoud de controle over je activa met de eenvoudig te gebruiken, innovatieve activabeheersoftware van CHEQROOM.
De intuïtieve apparatuuronderhoudsoplossing van CHEQROOM helpt je bij het organiseren en plannen van onderhoud. Toegang tot elke afzonderlijke bezitting, altijd en overal. Hou informatie bij van defecte apparatuur en apparatuur waarvoor onderhoud of reparatie is vereist. Alles op één plaats. Zo kun je de nodige maatregelen treffen om ervoor te zorgen dat je apparatuur altijd naar behoren werkt. Voeg bovendien foto's, facturen of andere zaken toe die je misschien nodig hebt. Beperk de uitvaltijd en verhoog de beschikbaarheid! Meer informatie over Cheqroom

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van de cloudgebaseerde Omtrak-software voor een eenvoudige projectsamenwerking tussen eigenaren, architecten en bouwers.
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamen werking mogelijk maakt tussen eigenaren, architecten, bouwers en aannemers. De OmTrak-tools stroomlijnen het documentbeheer, defecten en punchlists, O&M-handleidingen, facilitair onderhoud en projectoverdrachten. Aanvullende diensten omvatten consulting door experts en FM-planningssoftware. Meer informatie over OmTrak

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
TheWorxHub van Dude Solutions is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontworpen voor zowel de gezondheidszorg als seniorenhuisvesting.
TheWorxHub van Dude Solutions is een cloudgebaseerde, mobiele oplossing die je helpt bij het prioriteren, beheren en garanderen van de voltooiing van nalevingsgerelateerd onderhoud en meer. Met TheWorxHub kun je je verschillende bedrijfsactiviteiten efficiënter beheren, inclusief werkorders, bedrijfsmiddelen, nalevingstaken, preventief onderhoud, inventaris en huishoudelijke taken. Het bekroonde CMMS stelt meer dan 1600 organisaties in de gezondheidszorg en seniorenhuisvesting in staat om de naleving, communicatie en veiligheid te verbeteren, allemaal in één gebruiksvriendelijk systeem. Meer informatie over TheWorxHub

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Moderniseer het onderhoud met een sectorleidende oplossing voor CMMS voor kleine tot grote bedrijven. Lokale of cloudgebaseerde edities beschikbaar.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging dat een CMMS zich moet kunnen aanpassen aan elke omgeving, zowel lokaal geïmplementeerd als in de cloud. In combinatie met een ondersteuningsteam van wereldklasse heeft dit het bedrijf in staat gesteld om zowel de bedrijfsresultaten als de efficiëntie te verbeteren voor bedrijven in sectoren die variëren van voedsel/drank tot productie tot logistiek en alles daartussenin. Meer informatie over MaintiMizer

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Ga mobiel met je bedrijf, beheer taken, verkoop, offertes, werkorders, onderhoud, terugkerende contracten, urenstaten, facturering en meer!
ServiceBox is de oplossing voor werkorders die ze zonder problemen laat doorstromen naar taaktoewijzing, planning en meer. Met terugkerende orders kun je preventief onderhoud, planning en herhalingsta ken beheren. Dankzij check-ins ter plaatse wordt urenregistratie gemakkelijk en bruikbaar voor facturering en urenstaten. De workflow is naadloos en stelt je bedrijf in staat zijn volledige activiteiten te beheren. Dankzij creditcardbetalingen ter plaatse en integratie met Quickbooks en Sage 50 (Canada) was het beheren van je activiteiten nog nooit zo eenvoudig. Meer informatie over ServiceBox

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis
Technicians using Infraspeak register updates on the go by simply reading NFC tags with their smartphone, boosting productivity.
Technicians need the ability to make their way through their facilities quickly and efficiently without being dragged down by limited tools. They simply use their smartphone to download our apps and interract with NFC tags to provide an immediate, entirely paperless solution. Each asset has its own tag which stores all important information and updates, meaning that technicians can work in an unprecedented, agile manner. Meer informatie over Infraspeak

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Werkorderbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van technici
  • Servicegeschiedenis

Kopersgids voor Onderhoudsbeheer software

Onderhoudsbeheer software is een hulpmiddel om de staat van de tools, activa, vloten, apparatuur en machines te volgen die ter plekke zijn geïnstalleerd. De status van deze items geeft relevante inzichten aan de onderhoudsteams.

De software bevat tools voor het plannen van onderhoud, het stellen van prioriteiten, het toewijzen van tickets aan technici en het genereren van onderhoudsrapporten. Het helpt bedrijven hun totale onderhoudsproces te stroomlijnen, de gezondheid van hun machines te volgen en storingen te verminderen, wat op zijn beurt de operationele efficiëntie verbetert en tijd en geld bespaart.

De voordelen van onderhoudsbeheer software

Het is geen geheim dat slecht onderhoud kan leiden tot een plotselinge uitval van de machine, waardoor de hele productiecyclus kan worden stilgelegd. Storingen zijn kostbaar voor bedrijven en riskant voor werknemers die de machines bedienen, omdat de fout en de omvang van de schade daarbij niet nauwkeurig kan worden voorspeld.

Hier kan onderhoudsbeheer software je mee helpen. Het heeft de volgende voordelen:

  • Verlengt de levensduur van machines: de kerntaak van deze software is het definiëren van de onderhoudsvereisten van individuele bedrijfsmiddelen en het opstellen van terugkerende onderhoudsschema's. Tijdige service en goed onderhoud verlengen de levensduur en de kwaliteit van de machines, die vervolgens langer meegaan zonder (of met minimaal) defect.
  • Zorgt voor een veilige en conforme werkplek: de software helpt bedrijven bij het opzetten van gezondheids- en veiligheidscontroles, die over de hele werkvloer kunnen worden gecommuniceerd om het aantal incidenten te verminderen. Het legt ook onderhouds- en incidentenregistraties vast volgens de compliance-eisen om het onderhoudsteam en de hele business unit te auditen en rapporten op te stellen.
  • Stelt een preventieve onderhoudsaanpak vast: onderhoudsbeheer software kan triggers voor onderhoud creëren. Het maakt gebruik van realtime monitoringsensoren om de gezondheid van het systeem te volgen en een preventieve koers uit te zetten na een storing om het systeem zo snel mogelijk weer online te brengen.

Algemene functies van onderhoudsbeheer software

  • Asset tracking: het volgen van alle activa, inclusief gereedschappen, apparatuur en machineonderdelen. Het bewaken van het gebruik, de toewijzing, de beweging en het rendement gedurende de gehele levenscyclus van de activa.
  • Preventief onderhoud: het helpen bij het uitvoeren van regelmatig onderhoud aan machines en apparatuur om stilstand en dure reparatiekosten te voorkomen.
  • Beheer van werkbonnen: het aanmaken van werkorders voor onderhoudsaanvragen, deze toewijzen aan onderhoudsteams en het volgen van de status tot aan de voltooiing.
  • Planning: het plannen van de onderhoudswerkzaamheden en het communiceren met de betrokken belanghebbenden.
  • Voorraadbeheer: het controleren van de stroom van activa, reserveonderdelen en apparatuur op de werkvloer en het in de gaten houden van de voorraadhoeveelheid.
  • Mobiele toegang: het verzenden, ontvangen en openen van onderhoudsschema's via mobiele telefoons. De software maakt het ook mogelijk de voortgang van de werkzaamheden te updaten, te bewijzen dat het werk is ingediend en te communiceren met het onderhoudsteam.

Overwegingen bij de aankoop van onderhoudsbeheer software

  • Soort faciliteit: onderhoud software kan worden gebruikt in verschillende industrieën, zelfs in scholen en ziekenhuizen. Sectorspecifieke onderhoud software biedt je vooraf gebouwde sjablonen en aangepaste interfaces, die gebruikers helpen om zich snel aan te passen aan de software. Generieke onderhoud software biedt mogelijk niet alle functies die nodig zijn.
  • Opties voor implementatie: onderhoudsbeheer software kan on-premises of in de cloud worden ingezet. De cloud-optie is goedkoper, maar je gegevens worden gehost op de server van de leverancier of een derde partij. Als de voorkeur bestaat dat gegevens niet bij een derde partij worden opgeslagen, is het misschien beter een oplossing on-premises te gebruiken.
  • Verborgen kosten: de meeste onderhoud software wordt aangeboden als abonnement, maar niet elke verkoper is misschien open over extra kosten voor training, ondersteuning of upgrades. Het is aan te raden om leveranciers te vragen naar al deze kosten of vergoedingen, zodat de totale eigendomskosten van de software nauwkeurig kunnen worden berekend. Voorkom verrassingen, want die zullen van invloed zijn op het budget en mogelijk verliezen vergroten.
  • Mobiele toegankelijkheid zal de efficiëntie verhogen: mobiele toegankelijkheid is niet nieuw voor de onderhoudsmarkt. De trend biedt voordelen, zoals gestroomlijnde communicatie en een snellere verwerking van verzoeken. Veel leveranciers, zoals eXpress, UpKeep en Fiix, bieden speciale mobiele apps of mobiele toegankelijkheid aan in hun belangrijkste onderhoud software. Het verhoogt de efficiëntie van de technici en helpt ze door te gaan naar het volgende verzoek in plaats van heen en weer te moeten rennen naar het kantoor.
  • AI voedt de toepassingen: bij de nieuwe onderhoudsbeheer oplossingen gaat het niet alleen om het aanmaken van onderhoudsopdrachten en het toewijzen en afsluiten ervan. Om de prestaties van de software te verbeteren, voegen leveranciers kunstmatige intelligentie (AI) toe om onderhoudsgegevens, redenen voor storingen en preventieve maatregelen te verzamelen en te analyseren. Het systeem analyseert al deze gegevens om aanbevelingen te doen voor het prioriteren van onderhoudsschema's en het vinden van de exacte oorzaak van herhaalde storingen.