Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Bouwsoftware

Bouwsoftware en project management software voor de bouw coördineren bedrijfsprocessen voor aannemers en bouwers. Organisaties gebruiken bouwsoftware om gezamenlijke workflow en data-toegang mogelijk te maken, waarbij meerdere teams en kantoorlocaties in een gedeelde werkomgeving worden geïntegreerd. Deze softwareoplossingen bieden ook planningsgegevens en realtime voltooiingsgegevens. Voorbeelden hiervan zijn bewaking van productstatus, start- en einddata, budgetten en uitgaven. Ze bieden meestal ook hulpmiddelen voor gegevensorganisatie en presentatie, zoals constructiesjablonen. Gebruik Capterra om de juiste project management software voor de bouw in België te vinden. Zie ook: boekhoudprogramma's voor de bouw, software voor architectuurschetsen, CRM voor de bouw en bouwcalculatie software.

België Lokale producten weergeven
172 resultaten
Blijf moeiteloos op de hoogte van al je bouwprojecten via het eenvoudige desktop- of app-platform van monday.com. Meer informatie over monday.com
Beheer je bouwprojecten van planning tot uitvoering met monday.com, alles in één software. Deel bestanden, opmerkingen, checklists en meer om up-to-date te blijven tijdens de ontwikkeling van elk bouwproject. Gebruik verschillende weergaven om al je projectaspecten, van budgetten tot opleveringen, te bewaken, en bekijk je gegevens zoals jij dat wilt. Ontvang in realtime updates uit het veld via de mobiele app, en nodig externe belanghebbenden, ontwerpers en medewerkers uit om de voortgang van je project te volgen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Wrike is software voor werkmanagement met goedkeuringen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, budgetbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, budgetbeheer, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten, allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Smartsheet levert een verbeterde projectefficiëntie en verantwoording door de communicatie en documentatie te stroomlijnen.
Smartsheet is het platform voor werkuitvoering waarop veel van 's werelds grootste bouwbedrijven vertrouwen om productief te blijven, te communiceren met verafgelegen teams en elke stap van elk project te documenteren. Smartsheet levert een verbeterde projectefficiëntie en verantwoording door de communicatie en documentatie te stroomlijnen. **Beste zakelijke app van 2014 - Evernote Platform Awards **Gartner Cool Vendor 2015 - project- en portfoliomanagement Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Procore is een bouwplatform voor het beheer van je projecten, middelen en financiën, van projectplanning tot afsluiting.
Maak het eenvoudiger om bouwprojecten te beheren met Procore. Neem de controle over de bouwresultaten, minimaliseer het risico en bescherm de winst met een hoog aangeprezen platform voor bouwbeheer. Lever projecten op tijd en binnen het budget door je hele project vanuit de palm van je hand te beheren. Procore draait op elke desktop, laptop of mobiel apparaat dat toegang heeft tot een wifi-verbinding. Meer informatie over Procore

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
ClockShark is de toonaangevende urenregistratie- en planningssoftware voor lokale bouw, buitendienst en franchises.
ClockShark is de toonaangevende software voor urenregistratie en planning ontwikkeld voor lokale bouw, buitendienst en franchises die op zoek zijn naar een eenvoudigere manier om de tijd van mobiele medewerkers te volgen, loonlijsten snel en nauwkeurig te verwerken en inzicht te krijgen in taakkosten. Meer dan 4000 klanten hebben de rompslomp van papieren urenstaten al vervangen door software die het gemakkelijker maakt om hun bedrijf te runnen en accountants tevreden houdt. Begin vandaag nog met een gratis proefversie! Meer informatie over ClockShark

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De software van Buildertrend helpt bouwprofessionals bij het bouwen van meer projecten en vermindert vertragingen, elimineert communicatiefouten en verhoogt de klanttevredenheid. De reeks functies staat klaar om je te helpen, van functies voor het begroten, plannen en wijzigen van bestellingen tot klantcommunicatie en documentbeheer. Meer informatie over Buildertrend

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken.
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken. Volg voertuigen, aanhangwagens en andere bedrijfsmiddelen met realtime gps. Bescherm je bedrijf met veiligheidsscorekaarten voor de bestuurder en volledig geïntegreerde dashcams. Vereenvoudig de naleving met behulp van een populaire ELD-oplossing. Verhoog de operationele efficiëntie en verlaag de kosten met robuuste, intuïtieve KPI-rapportage. Meer informatie over Motive

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
De toonaangevende tool voor bouwbeheer die projecten op schema houdt. Plan en plan het beste projectwerk van je team, vanaf elke locatie.
Float is een platform voor middelenbeheer dat wordt gebruikt door grote en kleine teams (van 5 tot meer dan 5000). Beheer je capaciteit op de automatische piloot met directe agenda-integraties, aangepaste werkuren en feestdagen. Plan projecten met precisie door fasen en budgetten toe te voegen. Wijs taken snel toe met gebruiksvriendelijke planningstools. Voorspel budgetten en middelen met krachtige rapportage. Houd de tijd van je team bij om de voortgang van het project te volgen. Verbind Asana, Jira, Slack en meer via directe integraties. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Software voor het beheren van bedrijfsmiddelen in de bouw voor het traceren en beheren van gereedschappen, materialen en bedrijfsmiddelen over verschillende locaties. Gratis proefperiode van 15 dagen.
Met deze toonaangevende software voor het beheren van bedrijfsmiddelen in de bouw kun je gereedschappen en apparatuur traceren, onderhoud plannen en RFID-tags, streepjescodes en QR-codes in bulk scannen. Dit is een volledig geïntegreerd systeem voor bedrijfsmiddelenbeheer waarmee je in één keer inkooporders kunt opstellen, de voorraad kunt beheren en servicetickets kunt creëren. Volledige locatiegeschiedenis en bruikbare servicerapporten helpen je om diefstal en verlies te voorkomen, waardoor dit de beste software voor goederenbeheer is. Probeer het gratis uit met een proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Bied op en win meer winstgevend werk in minder tijd met STACK! Cloudgebaseerde, gratis ondersteuning/training. Maak vandaag nog je gratis account aan.
STACK start- en schattingssoftware is eenvoudig te gebruiken, boordevol functies om je biedingsproces te versnellen en cloudgebaseerd, zodat je overal en in realtime met je team kunt samenwerken. Het allerbeste is dat de toegang tot STACK nu GRATIS is! Altijd, overal, vanaf elk apparaat toegang tot projectplannen. Bied op meer werk, in minder tijd. Elimineer dure schattingsfouten. Maak gebruik van een bibliotheek met vooraf ontworpen en aangepaste materiaaldatabases. Win meer winstgevend werk. Meer informatie over STACK

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Bluebeam Revu introduceert veelgevraagde nieuwe functies en verbeteringen voor het automatiseren en versnellen van kritieke werkprocessen.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken. Meer informatie over Bluebeam Revu

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Webgebaseerde software voor woningbouwbeheer om projectplanningen, wijzigingsorders, selecties, schattingen en meer te verwerken.
Bouw je meer dan $ 1 miljoen aan projecten per jaar? CoConstruct is de hoogst gewaardeerde aangepaste software voor bouwers en verbouwers. De enige alles-in-één tool met inschatting op basis van eenmalige invoer, waarmee je je gegevens maar één keer hoeft in te voeren en die informatie kunt gebruiken voor de schatting, specificaties, selecties, biedingen, voorstellen, wijzigingsorders en budgetten, inclusief van en naar QuickBooks. Dat is in aanvulling op de planning en prijswinnende communicatie van de software. Meer informatie over CoConstruct

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
AccuLynx is de meest vertrouwde software van de dakbedekkingssector die is ontworpen om aannemers te helpen hun bedrijf te beheren en te laten groeien.
AccuLynx is de meest vertrouwde softwaretoepassing van de dakbedekkingssector die is ontworpen om aannemers te helpen hun bedrijf te beheren en te laten groeien. De software zit boordevol krachtige functies en gebruiksvriendelijke tools die helpen de processen van dakdekkers te stroomlijnen, hun winst te laten groeien en een superieure klantenservice te bieden. Met AccuLynx kunnen dakdekkers elk aspect van hun bedrijf beheren vanuit een enkele toepassing. Meer informatie over AccuLynx

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
De meest betaalbare alles-in-één oplossing voor projectmanagement. 25+ modules. Schatten, plannen, logboeken, tijdkaarten, accounting en meer
De betaalbare alles-in-één oplossing voor het beheer van bouwprojecten. 25+ modules. Maak snel en eenvoudig schattingen, planningen (met Gantt en CPM), dagelijkse logboeken, tijdkaarten (met GPS), boekhouding en meer. Onbeperkte projecten en gratis training en ondersteuning. Bespaar duizenden in vergelijking met andere systemen. Integreert met QuickBooks om dubbele invoer te voorkomen. Gebruik het op de telefoon, tablet en computer. Meer dan 25 modules tegen een zeer lage prijs. In 2019 uitgeroepen tot een top-app en een topproduct voor aannemers. Meer informatie over Contractor Foreman

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Stroomlijn de inspectie- en onderhoudsprocessen van je wagenpark. Verbind je voertuigen, chauffeurs, managers en monteurs op eenvoudige wijze.
Gebruiksvriendelijke software voor wagenparkbeheerders. Beheer bestuurdersinspectierapporten (DVIR) voor naleving, volg schade met foto's en leg nauwkeurige kilometers vast met de mobiele app. Pas digitale formulieren aan voor elk activum, creëer, plan en volg op gebruik gebaseerde onderhoudstaken en geautomatiseerde waarschuwingen voor chauffeurs of monteurs. Maak en beheer werkorders voor interne of externe monteurs, met rapportage, analyse en onderhoudsgeschiedenis van activa voor meer veiligheid, efficiëntie en wederverkoopwaarde. Meer informatie over Whip Around

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Oplossing voor bouw- en vastgoedbeheer die alles samenbrengt voor gestroomlijnde controle via één bron.
Biedt bouw- en vastgoedbedrijven de meest complete oplossing voor het met vertrouwen, precisie en efficiëntie beheren van de volledige project- of vastgoedlevenscyclus. Voorheen Sage Timberline Office. Meer informatie over Sage 300 Construction and Real Estate

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Tools voor schatting, projectmanagement en productiviteit voor bouwprojecten.
Ontdek hoe meer dan 500.000 professionals in 75 landen sneller en nauwkeuriger schattingen maken met UDA ConstructionSuite. ConstructionSuite is ontworpen voor algemene aannemers, woningbouwers en onderaannemers, beheert meer dan $ 65 miljard aan projecten en beschikt over echte schattingen met sectorspecifieke tools zoals RSMeans-kostengegevens, AIA-betalingstoepassingen, schattingssjablonen, daadwerkelijke twee-directionele QuickBooks-integratie, beheer van Change Order en integratie met toonaangevende CAD-programma's. Begin vandaag nog. Meer informatie over UDA ConstructionSuite

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer.
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer. Meer informatie over ConstructionOnline

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android. Meer informatie over JobNimbus

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
De toonaangevende cloudgebaseerde software-oplossing voor bouwprogrammabeheer voor eigenaren van kapitaalprojecten.
In tegenstelling tot op contractanten gerichte oplossingen, is e-Builder een oplossing voor het beheer van bouwprogramma's voor eigenaren die kapitaalprogrammakosten, planning en documenten beheert via een optimale workflow en bedrijfsinformatie. e-Builder is een complete oplossing die is ontworpen om controle te bieden en verrassingen voor eigenaren van kapitaalprogramma's te reduceren. Eigenaren profiteren van de kortere cyclustijden, hoge kostenbesparingen, gematigde risico's en uitzonderlijke productiviteit van deze cloudgebaseerde oplossing voor programmabeheer. Meer informatie over e-Builder Enterprise

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Spectrum is een complete, webgebaseerde ERP-oplossing voor de bouw met geavanceerde tools voor de boekhouding, projectmanagement en meer.
Spectrum is een complete, webgebaseerde ERP-oplossing voor de bouw met geavanceerde tools voor de boekhouding, projectmanagement, apparatuur- en materiaalbeheer, servicebeheer, documentbeheer, HR en loonadministratie, inventaris, rapportage en nog veel meer. Met Spectrum kunnen aannemers in realtime werken, ongeacht waar het werk hen brengt. Meer informatie over Viewpoint Spectrum

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Revit BIM-software bevat functies voor architectonisch ontwerp, MEP en bouwtechniek, en constructie.
Autodesk Revit-software voor BIM ondersteunt multidisciplinaire teams effectiever dan ooit gedurende de gehele projectlevenscyclus. Een vernieuwde interface geeft jou controle over panden op je scherm met nieuwe weergaven via tabbladen die je kunt koppelen, als tegels weergeven en bekijken op een tweede monitor. Modelleer meer van je ontwerp in een 3D-weergave, voor een nog meer meeslepende ontwerpervaring. Meer informatie over Revit

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Platform voor bedrijfsproductiviteit dat verbouwingsaannemers helpt bij het beheren van workflow, medewerkers, verkoop en veldactiviteiten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten. Meer informatie over Leap

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Bouw bedrijfstoepassingen binnen enkele dagen, niet maanden, met het eenvoudigste ontwikkelingsplatform op de markt.
Quick Base wordt vertrouwd door meer dan 50 namen uit de Fortune 100 en is het eenvoudigste, IT-vertrouwde platform voor het bouwen van apps en workflows die teams en processen verenigen in een eenvoudige interface. Quick Base biedt ingebouwde rapportage- en governance-functies en point-and-click-integratie met Salesforce, Box, Dropbox, Google Drive, NetSuite en andere populaire cloud-apps. Hierdoor heeft het alles wat je nodig hebt om zakelijke gebruikers tevreden te houden zonder in te boeten op beveiliging of vereisten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Premier is alles-in-één cloudgebaseerde software voor boekhouding, taakkosten, project/document/tekeningbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software.
Stelt bouwbedrijven in staat om slimmer te werken. Premier is alles-in-één software voor boekhouding, taakkosten, project- en documentbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software. Ontwikkeld voor hoofdaannemers, bouwmanagement, ontwerpbouw, grondontwikkelaars, woningbouwers en specialistische aannemers. Vertrouwd door duizenden bedrijven en beoordeeld als de topleider in 2019 en 2018. Gericht op het leveren van moderne en krachtige software die eenvoudig te gebruiken is voor eindgebruikers en gemakkelijk vanaf elke plek toegankelijk is. Meer informatie over Premier

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
eSUB standaardiseert het projectmanagement en het documentatiesysteem voor commerciële onderaannemers op basis van beste werkpraktijken in de sector.
eSUB is exclusief gemaakt voor commerciële onderaannemers en levert mobiele en cloudgebaseerde software voor project management tools in de bouw. Maak, bewaar en krijg toegang tot al je bouwdocumenten en projectmanagementactiviteiten vanaf één centrale locatie. Beheer papierloze projecten via beveiligde internetaanmelding vanuit het kantoor of het veld. Het eSUB-softwarepakket omvat inzendingen, wijzigingsopdrachten, RFI's (Request For Information), dagelijkse rapporten, een mobiele app, e-mailintegratie, veldnotities, urenstaten en nog veel meer. Meer informatie over eSUB

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten. Meer informatie over Oracle Aconex

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Deze softwareoplossing helpt je om de operationele kosten tot het absolute minimum te beperken en het verstrekte serviceniveau te optimaliseren.
De ePROMIS ERP-software voor de transport- en logistieke sector is een gebruiksvriendelijke bedrijfstoepassing die het realtime inzicht biedt dat je nodig hebt om een hogere klanttevredenheid te leveren. De ePROMIS ERP-software voor de transportsector ondersteunt alle aspecten van het proces, van de planning en uitvoering tot aan de betaling. Meer informatie over ePROMIS ERP

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor projectmanagement, documentbeheer en financiën in de bouw.
RedTeam is een robuuste beheeroplossing voor commerciële bouwprojecten. De cloudtoepassing is ontwikkeld door aannemers om alles, van voorbereiding tot het afsluiten van projecten, effectief te beheren, en het legt verbinding tussen teamleden met behulp van elk willekeurig apparaat. Naast sterke veldrapportage biedt RedTeam oplossingen voor alle stappen van het projectmanagementproces, van het genereren van nieuwe contracten tot voorbereiding, aanbesteding, prestatiebeheer en financiële controles. Meer informatie over RedTeam Flex

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Vervang inefficiënte bouwpapieren en -processen door aanpasbare mobiele apps. Geen codering of programmering nodig.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bouwbedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones of tablets. Van inspecties tot werkorders, taakveiligheidsanalyses en meer, met GoCanvas kunnen algemene en gespecialiseerde aannemers snel en veilig de gegevens verzamelen die ze nodig hebben om hun bedrijf van energie te voorzien. Met GoCanvas kunnen gegevens veilig worden gedeeld, opgeslagen in de cloud en in realtime worden geanalyseerd om processen te stroomlijnen, risico's te verminderen en de efficiëntie te verbeteren. Meer informatie over GoCanvas

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Priority Matrix helpt managers meer verantwoordelijkheid voor en betere zichtbaarheid van de workflow te realiseren door effectievere prioritering van taken.
Priority Matrix is een krachtig, intuïtief en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat individuen helpt effectiever te zijn in het beheren van hun prioriteiten met behulp van beproefde tijdmanagementmethoden. Voor individuen biedt Priority Matrix een platform voor het prioriteren van taken en projecten om effectiever te werken. Voor teams biedt Priority Matrix een manier om teamprioriteiten te communiceren, werk te delegeren, voortgang te volgen en uiteindelijk meer zichtbaarheid en verantwoording te geven. Meer informatie over Priority Matrix

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Eenvoudige dagelijkse bouwrapporten, tijdkaarten en meer voor hoofdopzichters, opzichters en projectmanagers op de werklocatie.
Raken is uitstekend gewaardeerde software voor dagelijkse rapportage en de top 5 mobiele app voor de bouw bij AGC National. Het is een snelle en eenvoudige app voor dagelijkse rapportage, en een productietracking- en tijdkaartoplossing waardoor je tijd bespaart in je bouwrapportageproces. Typ of voer informatie met je stem in, op elk moment van de dag, rechtstreeks vanaf je telefoon/tablet terwijl je op de werklocatie bent. Voeg constructie-afbeeldingen, video's, weerberichten en bijlagen toe aan je rapport. Je kunt ook al je toolbox-gesprekken in de app hosten. Meer informatie over RAKEN

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Oracle Primavera is de krachtigste, meest robuuste en gebruiksvriendelijke oplossing voor het plannen, beheren en uitvoeren van projecten van elke omvang.
Oracle Primavera-softwarepakket biedt krachtige, robuuste en gebruiksvriendelijke cloud- en lokale toepassingen voor het wereldwijd prioriteren, plannen, beheren en leveren van succesvolle projecten, programma's en portfolio's. Van projectplanning, kosten- en projectbeheer, portfoliobeheer, documentbeheer, analyses tot risicoanalyse helpt Oracle Primavera ontwerpers, ingenieurs en projecteigenaren in bedrijfsintensieve sectoren om de resultaten gedurende de hele levenscyclus van een project te verbeteren. Meer informatie over Oracle Primavera Cloud

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Geïntegreerde bedrijfsbrede software voor financiën en projectbeheer voor de bouw, techniek en architectuur.
CMiC is de toonaangevende leverancier van complete en geïntegreerde bedrijfssoftware-oplossingen voor bouw- en kapitaalprojecten. CMiC werkt al bijna vier decennia lang samen met 's werelds grootste AEC-bedrijven en projecteigenaren om inzicht te krijgen in de unieke bedrijfsbehoeften van de bouw. Door een flexibele technologische infrastructuur te combineren met een filosofie van totale integratie, kan de software van CMiC de kosten verlagen, de productiviteit verbeteren en de interoperabiliteit verhogen. Meer informatie over CMiC

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Rhumbix is de enige bron van waarheid voor veldgegevens.
Met Rhumbix wordt het beheren van gegevens op veldniveau op de werklocatie eenvoudiger. Aannemers kunnen verschillende gegevensbronnen beter beheren, van documentatie over risicovol werk tot urenregistratie en meer. Meer informatie over Rhumbix

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Volledig geïntegreerde software die voldoet aan alle aspecten van het beheer van HVAC, aannemers- en servicebedrijven.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de productiviteit te verhogen en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Jonas heeft deze oplossing specifiek ontworpen om aan de behoeften van de bouwsector te voldoen, zodat bouwbedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen en zowel hun efficiëntie als hun groei kunnen vergroten. Meer informatie over Jonas Enterprise

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Buildxact is gebruiksvriendelijke software voor offerte- en constructiebeheer, speciaal ontworpen voor kleine bouwers en verbouwers.
Blijf altijd op de hoogte van de planning. Maak automatisch werkschema's op basis van je schatting. Houd de controle over de opdracht door de voortgang bij te houden ten opzichte van het uitgegeven budget en het gefactureerde bedrag. Besteed minder tijd aan het organiseren van onderaannemers dankzij geautomatiseerde sms- en e-mailherinneringen. Meer informatie over Buildxact

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Open source project management tools met een breed scala aan functies. Het ondersteunt teams gedurende de gehele levenscyclus van projectmanagement.
Open source project management tools met een breed scala aan functies. Het maakt het beheer van meerdere projecten, teamsamenwerking en communicatie mogelijk gedurende de hele levenscyclus van het project. OpenProject ondersteunt klassiek en flexibel projectmanagement: taakregistratie, Agile-borden, Gantt-diagrammen, wiki, vergaderbeheer, foutrapportage, urenregistratie en kostenrapportage, budgettering en nog veel meer. Er is een gratis Community-editie, een gehoste Cloud-editie en een lokale Enterprise-editie. Meer informatie over OpenProject

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die vakmensen helpt hun operationele activiteiten te stroomlijnen om de winst te verhogen.
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer, gemaakt door professionele vakmensen voor professionele vakmensen. Als je worstelt met het creëren van offertes voor klussen, het beheren van projecten in meerdere fasen, het beheren van voorraad, het verbinden van het kantoor met het veld of andere gebieden van je workflow, biedt simPRO een gestroomlijnd platform om je grootste uitdagingen aan te pakken en je tegelijkertijd te helpen je productiviteit en winst te verhogen. Meer dan 120.000 gespecialiseerde vakmensen vertrouwen op simPRO voor hun workflowmanagement. Meer informatie over Simpro

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Alles-in-één bouwsoftware voor het beheren van boekhouding, opdrachtkosten, salarisadministratie, klanten, prospects, materialen, arbeid en uitrusting.
Deltek + ComputerEase biedt geavanceerde, geïntegreerde bouwboekhoud- en projectmanagementsoftware. Dit innovatieve, gebruiksvriendelijke product verbetert niet alleen de manier waarop aannemers hun bedrijf runnen, maar het stelt klanten ook in staat om te voldoen aan de unieke uitdagingen van het boekhouden voor de bouwsector. Deltek + ComputerEase is uitgegroeid tot de norm en leider in de sector van oplossingen voor bouwbeheer en boekhouding voor aannemers van elke omvang. Meer informatie over ComputerEase

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Eenvoudig verzamelen van veldgegevens. Tekenen, markeren, samenwerken met precisie en duidelijkheid. Allemaal met het grootste gebruiksgemak. Verander tekeningen in klantvoorstellen met een druk op de knop.
Eenvoudig verzamelen van veldgegevens. Tekenen, markeren, samenwerken met precisie en duidelijkheid. Dit alles met het grootste gebruiksgemak. Verander tekeningen in klantvoorstellen met een druk op de knop. Meer informatie over ArcSite

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows. Meer informatie over Asite

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van de cloudgebaseerde Omtrak-software voor een eenvoudige projectsamenwerking tussen eigenaren, architecten en bouwers.
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamenwerking mogelijk maakt tussen eigenaren, architecten, bouwers en aannemers. De OmTrak-tools stroomlijnen het documentbeheer, defecten en punchlists, O&M-handleidingen, facilitair onderhoud en projectoverdrachten. Aanvullende diensten omvatten consulting door experts en FM-planningssoftware. Meer informatie over OmTrak

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Uitgebreide cloudgebaseerde managementoplossing voor bedrijven. Inclusief boekhouding, CRM, projecten, HR, enz., op elk apparaat.
Je cloudgebaseerde alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement. Striven is direct klaar voor je bedrijf. Met volledig geïntegreerde boekhouding, CRM, inventaris, projectmanagement, personeelsfuncties is het de enige software die je ooit nodig zal hebben. Meer dan 20 jaar ervaring in het helpen van bedrijven is omgezet in een krachtig platform dat je kernbedrijfsprocessen verbindt en verbetert. Striven is de meest betaalbare complete tool voor bedrijfsmanagement die er is. Meer informatie over Striven

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Touchplan is de enige samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk eerder dan gepland te voltooien en uitmuntendheid te leveren.
Touchplan is de samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk te voltooien. Touchplan is webgebaseerd en overal ter wereld toegankelijk en helpt bij het identificeren van de manier waarop teams voortdurend verbeteringen kunnen aanbrengen in het leveren van uitmuntendheid op elk project. Touchplan is binnen enkele minuten klaar voor gebruik, kan worden geïntegreerd met masterschema's en maakt direct logboeken van beperkingen. Touchplan heeft bewezen dat het projecten 20% op de kosten bespaart en wordt vertrouwd door $ 22 miljard in bouwkosten, 12.000 gebruikers, 800 wereldwijde projecten, meer dan 100 algemene aannemers, waaronder 18% van de ENR top 100. Meer informatie over Touchplan

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer
Eenvoudige landschapsarchitectuursoftware met honderden ingebouwde sjablonen, tools en symbolen. Tekenen en afdrukken op elke schaal.
Diagramsoftware voor automatisch formatteren, honderden sjablonen en moeiteloos delen van diagrammen. Maak alle soorten diagrammen, waaronder: stroomdiagrammen en proceskaarten, organogrammen, CAD en plattegronden, projectgrafieken en schema's, netwerkdiagrammen, wireframes en modellen, grafieken en nog veel meer. SmartDraw werkt op elk apparaat met internetverbinding en omvat een pc-download voor Windows. Importeer, wijzig en exporteer Visio. Volledige integraties met MS Office, Box en GSuite. Moeiteloos bestanden delen en samenwerken. Meer informatie over SmartDraw

Functies

  • Beheer van wijzigingsorders
  • Budget bijhouden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Voorraadbeheer
  • Mobiele toegang
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Roosterbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Meerdere projecten
  • Taakbeheer
  • Projectbeheer

Kopersgids voor Bouwsoftware

Wat is bouwsoftware?

Bouwsoftware (ook wel bekend als project management software voor de bouw) helpt vastgoedbouwers, aannemers en onderaannemers bij het beheren van de bouwwerkzaamheden. Bouwsoftware functioneert in wezen als projectmanagementoplossingen met aanvullende functies zoals documentbeheer, budget- en offertebeheer, boekhouding, workflowautomatisering en resource management. 

Deze oplossingen helpen bouwers, ingenieurs en architecten om de voortgang van de werkzaamheden op de bouwplaats te communiceren, de kosten en uitgaven te bewaken, middelen te plannen en projectdeadlines bij te houden. Bouwsoftware wordt ook wel aannemerssoftware genoemd.

Wat zijn de voordelen van bouwsoftware?

  • Realtime zichtbaarheid van de levenscyclus van een project: project management software voor de bouw creëert één enkel venster van zichtbaarheid voor alle belanghebbenden, van buitendienstmedewerkers tot CEO's. Vergeleken met handmatige methoden maken deze systemen het eenvoudiger om de projectuitgaven te volgen, kritieke problemen aan te pakken wanneer deze zich voordoen en werkvertragingen als gevolg van onvoorziene fouten te beperken. 
  • Verbeterde werkverdeling: met behulp van bouwsoftware kunnen managers via slechts een paar klikken projecten en taken toewijzen aan werknemers. Hierdoor weet iedereen van tevoren wat hun dagelijkse taken zijn en wordt de kans op verwarring geëlimineerd. Managers worden ook op de hoogte gesteld wanneer een plan fout loopt of een taak niet binnen de gestelde termijn is voltooid. 

Welke algemene functies heeft bouwsoftware?

  • Offertebeheer: het uitnodigen en accepteren van offertes van onderaannemers en externe belanghebbenden, het analyseren en vergelijken van offertes om de beste optie te selecteren, het verzenden van RFI's (request for information, informatieverzoek) en het beheren van een gecentraliseerde opslagplaats van alle biedingsgegevens. 
  • Documentbeheer: het creëren, bijhouden, opslaan en beheren van alle project- en personeelsgerelateerde documenten, zodat alle belanghebbenden documentatie naar wens moeiteloos kunnen doorzoeken.
  • Project management: het creëren van een stapsgewijze workflow voor elk project.
  • Bijhouden van budget/kostprijsberekening: het toewijzen en registreren van de kosten voor het voltooien van elk(e) project, taak en subtaak, en het vergelijken ervan met de begrotingsramingen. 
  • Contractbeheer: het onderhouden van een gecentraliseerde opslagplaats van alle contracten en overeenkomsten tussen bedrijf en klanten, verkopers, leveranciers en externe belanghebbenden. Dit is ook nuttig voor het bijhouden van contractgerelateerde mijlpalen. 
  • Beheer van urenstaten: het bijhouden van de daadwerkelijke arbeidsuren van werknemers. 

Welke overwegingen zijn er bij de aankoop van bouwsoftware?

Bouwsoftware is cruciaal voor een efficiënte en kosteneffectieve projectuitvoering, omdat deze het algemene beheer van het bouwbedrijf en de gelijktijdige uitvoering van meerdere projecten ondersteunt zonder overlappingen of onnodige vertragingen in de werkzaamheden. Het is echter wel belangrijk om de juiste software te kiezen voor de unieke behoeften van het bedrijf, en er zijn een aantal factoren om rekening mee te houden bij het opstellen van een shortlist voor bouwsoftware.

  • Totale eigendomskosten: de kosten van project management software voor de bouw zijn afhankelijk van meerdere factoren. Hoewel sommige traditionele leveranciers nog steeds een op de pc geïnstalleerde implementatie bieden voor een vast eenmalig bedrag, bieden de meeste leveranciers nu cloudgebaseerde oplossingen in verschillende tariefmodellen. Weinig cloudgebaseerde bouwbeheertools bieden robuuste functiesets voor een onbeperkt aantal gebruikers, in plaats van voor elk beheerd project een vaste periodieke vergoeding in rekening te brengen. Andere tools rekenen op basis van gebruikersaantallen, maar staan een onbeperkt aantal projecten toe. Bedrijven moeten op basis van de totale gebruikersaantallen en de projectfrequentie/-kosten bepalen welk tariefmodel het beste aan hun behoeften voldoet. 
  • Training en ondersteuning bij de oplossing: omdat bouwsystemen door iedereen binnen een bouwbedrijf worden gebruikt, van de directie tot en met de supervisors in de buitendienst, is het essentieel dat elke werknemer leert hoe hij/zij het systeem moet gebruiken. Alvorens een aankoop te doen dient de koper de trainingsmodules van verschillende leveranciers te evalueren en te vragen naar hun aanbod en voorwaarden voor ondersteuning. 
  • Op AI gebaseerde software is een aanvulling op bouwbeheertools: moderne bouwsystemen zitten vol met capaciteiten voor geavanceerde gegevensanalyse en kunstmatige intelligentie. Bouwbedrijven maken intensief gebruik van deze systemen, die niet alleen in realtime gegevens uit meerdere bronnen verzamelen, maar ook waardevolle zakelijke inzichten bieden. De ingebouwde capaciteiten voor machine learning en kunstmatige intelligentie helpen topmanagers om problemen in hun proces te begrijpen, te zoeken naar een betere aanpak en taken zoals personeelsregistratie, projectfacturering en projectraming te verbeteren. 
  • Gadgets met wearables zijn de volgende grote ontwikkeling in het bouwbeheer: bouwbedrijven voeren in hoog tempo het gebruik van slimme wearables in hun dagelijkse bedrijfsactiviteiten in. Deze wearables (bijv. een slimme bril, jassen en sensoren bevestigd aan werkpakken) helpen gebruikers om gegevens te verzamelen over de productiviteit, efficiëntie en veiligheid van de werknemer. Deze gegevens worden in realtime gedeeld met bouwsoftware om de werkomstandigheden te analyseren en de prestaties van het personeel te meten ten opzichte van verschillende normen. Dit helpt om de uitvaltijd te minimaliseren, de beschikbaarheid van apparatuur te controleren, risicovolle werkzaamheden te vermijden, de veiligheid van de werknemers te verzekeren, en meer.