508 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Maak dagelijkse rapporten, beheer tijd en materialen, beheer je aannemers en zorg voor de veiligheid op de locatie, rechtstreeks vanaf je mobiele apparaat. De gegevens kunnen moeiteloos worden geïntegreerd in je bedrijfssystemen. Genereer onmiddellijk aangepaste rapporten en verzend ze automatisch via e-mail. Profiteer van verschillende opties zoals foto, schets, geolocatie, handtekening, automatische berekeningen, audio, selectievakjes, enz. Je team kan online of offline gegevens uit het veld vastleggen. Verhoog je efficiëntie, bespaar tijd en geld! Meer informatie over Kizeo Forms Kizeo Forms is een flexibele, intuïtieve tool waarmee veldmedewerkers aangepaste digitale formulieren kunnen creëren en invullen vanaf elk mobiel apparaat. Meer informatie over Kizeo Forms
FINALCAD biedt mobiele bouwsoftware en voorspellende analyses om belanghebbenden in de bouwsector te helpen bij het anticiperen en oplossen van problemen die tijdens het bouwtraject zijn aangetroffen. De missie: kwaliteit verhogen, kosten verlagen en het product voor iedereen toegankelijk maken. Sinds 2011 heeft FINALCAD meer dan 8000 projecten in 30 landen ondersteund en het blijft de digitale transitie van de bouwsector bevorderen. Meer informatie over FINALCAD FINALCAD biedt mobiele bouwsoftware en voorspellende analyses die aannemers, architecten en eigenaars ondersteunen op de bouwplaats. Meer informatie over FINALCAD
Met deze toonaangevende software voor het beheren van bedrijfsmiddelen in de bouw kun je gereedschappen en apparatuur traceren, onderhoud plannen en RFID-tags, streepjescodes en QR-codes in bulk scannen. Dit is een volledig geïntegreerd systeem voor bedrijfsmiddelenbeheer waarmee je in één keer inkooporders kunt opstellen, de voorraad kunt beheren en servicetickets kunt creëren. Volledige locatiegeschiedenis en bruikbare servicerapporten helpen je om diefstal en verlies te voorkomen, waardoor dit de beste software voor goederenbeheer is. Probeer het gratis uit met een proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory Software voor het beheren van bedrijfsmiddelen in de bouw voor het traceren en beheren van gereedschappen, materialen en bedrijfsmiddelen over verschillende locaties. Gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory
Smartsheet is het platform voor werkuitvoering waarop veel van 's werelds grootste bouwbedrijven vertrouwen om productief te blijven, te communiceren met verafgelegen teams en elke stap van elk project te documenteren. Smartsheet levert een verbeterde projectefficiëntie en verantwoording door de communicatie en documentatie te stroomlijnen. **Beste zakelijke app van 2014 - Evernote Platform Awards **Gartner Cool Vendor 2015 - project- en portfoliomanagement Meer informatie over Smartsheet Smartsheet levert een verbeterde projectefficiëntie en verantwoording door de communicatie en documentatie te stroomlijnen. Meer informatie over Smartsheet
Archdesk is alles-in-één cloudgebaseerde ERP-software (Enterprise Resource Planning) van de volgende generatie, speciaal gebouwd voor de bouwsector. Archdesk dekt de workflow van A tot Z. Van eerste klantonderzoek tot en met schatting, contracten, projectbeheer, budgettering, inkoop, aanbesteding, planning, arbeidsbeheer, activabeheer, kostprijsberekening, rapportage, teamsamenwerking tot de laatste factuur wordt uitgereikt. Dit alles in een aanpasbare workflow met een eenvoudige interface, 24/7 toegankelijk vanaf elk apparaat, overal en altijd. Meer informatie over Archdesk Een alles-in-één cloudgebaseerd ERP-systeem van de volgende generatie, gebouwd voor bouwbedrijven. Meer informatie over Archdesk
Synapcus is webgebaseerde bedrijfssoftware die architecten en technici bij alle planningstaken ondersteunt. Vanaf de acquisitiefase tot de planning en realisatie van het project is Synapcus een constante metgezel en consultant voor overzicht en efficiëntie. Door middel van gedigitaliseerde processen, digitale informatie en communicatie combineert Synapcus projectgegevens om dubbel werk te voorkomen, best practices te promoten via projectsjablonen, het rendement te maximaliseren en de klanttevredenheid te verbeteren. Meer informatie over Synapcus Een modern webgebaseerd 360-graden softwareproduct, speciaal voor architectenbureaus, bouwbedrijven en projectontwikkelaars. Meer informatie over Synapcus
Het Inspectivity Platform is een geavanceerde mobiele en cloudoplossing voor technische inspectie en activabeheer. De digitale inspectiesoftware brengt technische knowhow en unieke sectorwerkstromen samen om het eenvoudiger te maken om teams te verbinden, werkstromen te beheren en activa bij te houden. Deze waarde vertaalt zich in nieuwe activa-informatie die wordt ingebed en gedeeld in je inspectieplatform, zoals geautomatiseerde compliance, zichtbaarheid van activa en krachtige analytics. Meer informatie over The Inspectivity Platform Papierloze, cloudgebaseerde inspectiesoftware voor kritieke activa. Meer informatie over The Inspectivity Platform
Samenwerkingshub voor bouwbedrijven, gebruiksvriendelijk en betaalbaar. Sitebeheertool voor bouwbedrijven met inclusieve bruikbaarheid voor alle technische vaardigheidsniveaus. Online app op kantoor, mobiele app ter plaatse. Stelt alle bijdragers in staat om de klus op de juiste manier te klaren. Altijd actuele informatie, met tekeningen en plannen gemakkelijk beschikbaar op mobiel, tablet en computer. Alle deelnemers communiceren rechtstreeks en alle communicatie wordt opgeslagen voor aansprakelijkheidsbescherming. Onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkt aantal abonnementen en geen verborgen kosten. Meer informatie over Fonn Construction Samenwerkingshub voor bouwbedrijven, gebruiksvriendelijk en betaalbaar. Eenvoudige onboarding stelt alle bijdragers in staat om de klus op de juiste manier te klaren. Meer informatie over Fonn Construction
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Sluit je aan bij meer dan 700.000 gebruikers en beheer je bouw- of renovatiebedrijf met de bekroonde bouwmanagementsoftware van Buildertrend. Online planning, bestellingen wijzigen, documentbeheer, foto's, klantenselecties, garantie, inkooporders, leadbeheer en meer. Cloudgebaseerd: gebruikers kunnen inloggen vanaf pc's, laptops, iPads en telefoons. Automatische meldingen helpen bouwers hun activiteiten in realtime te beheren, waardoor hun onderaannemers, leveranciers en klanten een betere ervaring ondervinden. Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
BIM 360 biedt projectteams de tools om beter te coördineren, effectiever te communiceren en problemen snel op te lossen, wat leidt tot snellere en efficiëntere projectlevering. BIM 360 helpt iedereen efficiënter te zijn, waardoor er tijd en geld wordt bespaard gedurende de gehele levenscyclus van een project. - Oivind Pettersen, Skanska Resultaten van BIM 360: 50% kortere coördinatietijd; 25% snellere projectplanning; 88% snellere voorbereiding van betonnen lay-out - begin gratis. BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.
Bouw je meer dan $ 1 miljoen aan projecten per jaar? CoConstruct is de hoogst gewaardeerde aangepaste software voor bouwers en verbouwers. De enige alles-in-één tool met inschatting op basis van eenmalige invoer, waarmee je je gegevens maar één keer hoeft in te voeren en die informatie kunt gebruiken voor de schatting, specificaties, selecties, biedingen, voorstellen, wijzigingsorders en budgetten, inclusief van en naar QuickBooks. Dat is in aanvulling op de planning en prijswinnende communicatie van de software. Webgebaseerde software voor woningbouwbeheer om projectplanningen, wijzigingsorders, selecties, schattingen en meer te verwerken.
Branch stelt ondernemingen in staat om medewerkers op uurbasis aan te trekken en te behouden met behulp van een mobile-first technologie die ze een voorsprong geeft op financieel vlak. Het personeelsverloop is nog nooit zo hoog geweest, en het kost werkgevers meer dan $ 2500 om één uurloonwerknemer te vervangen. Het behouden en betrekken van werknemers kan de productiviteit, klantervaringen en winstgevendheid van een bedrijf verbeteren. Branch is een mobiele technologie die werknemers op uurbasis helpt om financieel te groeien.
PlanGrid is software voor de bouwsector die is gemaakt voor het veld. Het PlanGrid-platform maakt het mogelijk plannen en correctiemarkeringen direct te delen met iedereen in een bouwproject, ongeacht waar ze zijn. Hiermee kunnen aannemers en architecten samenwerken vanaf hun desktop of mobiele apparaten bij al hun projectplannen, specificaties, foto's, RFI's en punchlists. PlanGrid biedt aannemers en architecten de mogelijkheid om overal vandaan samen te werken aan al hun plannen, specificaties, foto's, problemen en RFI's.
Ontdek hoe meer dan 500.000 professionals in 75 landen sneller en nauwkeuriger schattingen maken met UDA ConstructionSuite. ConstructionSuite is ontworpen voor algemene aannemers, woningbouwers en onderaannemers, beheert meer dan $ 65 miljard aan projecten en beschikt over echte schattingen met sectorspecifieke tools zoals RSMeans-kostengegevens, AIA-betalingstoepassingen, schattingssjablonen, daadwerkelijke twee-directionele QuickBooks-integratie, beheer van Change Order en integratie met toonaangevende CAD-programma's. Begin vandaag nog. Tools voor schatting, projectmanagement en productiviteit voor bouwprojecten.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android. Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
Provides construction and real estate firms with the most complete solution for managing the entire project or property lifecycle with confidence, precision, and efficiency. Formerly Sage Timberline Office. Construction and real estate management solution that pulls everything together for streamlined, single-source control.
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer. Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer.
AccuLynx is de meest vertrouwde softwaretoepassing van de dakbedekkingssector die is ontworpen om aannemers te helpen hun bedrijf te beheren en te laten groeien. De software zit boordevol krachtige functies en gebruiksvriendelijke tools die helpen de processen van dakdekkers te stroomlijnen, hun winst te laten groeien en een superieure klantenservice te bieden. Met AccuLynx kunnen dakdekkers elk aspect van hun bedrijf beheren vanuit een enkele toepassing. AccuLynx is de meest vertrouwde software van de dakbedekkingssector die is ontworpen om aannemers te helpen hun bedrijf te beheren en te laten groeien.
In tegenstelling tot op contractanten gerichte oplossingen, is e-Builder een oplossing voor het beheer van bouwprogramma's voor eigenaren die kapitaalprogrammakosten, planning en documenten beheert via een optimale workflow en bedrijfsinformatie. e-Builder is een complete oplossing die is ontworpen om controle te bieden en verrassingen voor eigenaren van kapitaalprogramma's te reduceren. Eigenaren profiteren van de kortere cyclustijden, hoge kostenbesparingen, gematigde risico's en uitzonderlijke productiviteit van deze cloudgebaseerde oplossing voor programmabeheer. De toonaangevende cloudgebaseerde software-oplossing voor bouwprogrammabeheer voor eigenaren van kapitaalprojecten.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
Quick Base wordt vertrouwd door meer dan 50 namen uit de Fortune 100 en is het eenvoudigste, IT-vertrouwde platform voor het bouwen van apps en workflows die teams en processen verenigen in een eenvoudige interface. Quick Base biedt ingebouwde rapportage- en governance-functies en point-and-click-integratie met Salesforce, Box, Dropbox, Google Drive, NetSuite en andere populaire cloud-apps. Hierdoor heeft het alles wat je nodig hebt om zakelijke gebruikers tevreden te houden zonder in te boeten op beveiliging of vereisten. Bouw bedrijfstoepassingen binnen enkele dagen, niet maanden, met het eenvoudigste ontwikkelingsplatform op de markt.
Stelt bouwbedrijven in staat om slimmer te werken. Premier is alles-in-één software voor boekhouding, taakkosten, project- en documentbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software. Ontwikkeld voor hoofdaannemers, bouwmanagement, ontwerpbouw, grondontwikkelaars, woningbouwers en specialistische aannemers. Vertrouwd door duizenden bedrijven en beoordeeld als de topleider in 2019 en 2018. Gericht op het leveren van moderne en krachtige software die eenvoudig te gebruiken is voor eindgebruikers en gemakkelijk vanaf elke plek toegankelijk is. Premier is alles-in-één cloudgebaseerde software voor boekhouding, taakkosten, project/document/tekeningbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software.
Spectrum is a complete, web-based construction ERP solution with leading-edge tools for accounting, project management, equipment and materials management, service management, document control, HR and payroll, inventory, reporting and much more. Spectrum allows contractors to work in real time, no matter where work takes them. Spectrum is a complete, web-based construction ERP solution with leading-edge tools for accounting, project management, and more.
RedTeam is een robuuste beheeroplossing voor commerciële bouwprojecten. De cloudtoepassing is ontwikkeld door aannemers om alles, van voorbereiding tot het afsluiten van projecten, effectief te beheren, en het legt verbinding tussen teamleden met behulp van elk willekeurig apparaat. Naast sterke veldrapportage biedt RedTeam oplossingen voor alle stappen van het projectmanagementproces, van het genereren van nieuwe contracten tot voorbereiding, aanbesteding, prestatiebeheer en financiële controles. Uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor projectmanagement, documentbeheer en financiën in de bouw.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten. Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten. Platform voor bedrijfsproductiviteit dat verbouwingsaannemers helpt bij het beheren van workflow, medewerkers, verkoop en veldactiviteiten.
Priority Matrix is een krachtig, intuïtief en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat individuen helpt effectiever te zijn in het beheren van hun prioriteiten met behulp van beproefde tijdmanagementmethoden. Voor individuen biedt Priority Matrix een platform voor het prioriteren van taken en projecten om effectiever te werken. Voor teams biedt Priority Matrix een manier om teamprioriteiten te communiceren, werk te delegeren, voortgang te volgen en uiteindelijk meer zichtbaarheid en verantwoording te geven. Priority Matrix helpt managers meer verantwoordelijkheid voor en betere zichtbaarheid van de workflow te realiseren door effectievere prioritering van taken.
Raken is uitstekend gewaardeerde software voor dagelijkse rapportage en de top 5 mobiele app voor de bouw bij AGC National. Het is een snelle en eenvoudige app voor dagelijkse rapportage, en een productietracking- en tijdkaartoplossing waardoor je tijd bespaart in je bouwrapportageproces. Typ of voer informatie met je stem in, op elk moment van de dag, rechtstreeks vanaf je telefoon/tablet terwijl je op de werklocatie bent. Voeg constructie-afbeeldingen, video's, weerberichten en bijlagen toe aan je rapport. Je kunt ook al je toolbox-gesprekken in de app hosten. Eenvoudige dagelijkse bouwrapporten, tijdkaarten en meer voor hoofdopzichters, opzichters en projectmanagers op de werklocatie.
CMiC is de toonaangevende leverancier van complete en geïntegreerde bedrijfssoftware-oplossingen voor bouw- en kapitaalprojecten. CMiC werkt al bijna vier decennia lang samen met 's werelds grootste AEC-bedrijven en projecteigenaren om inzicht te krijgen in de unieke bedrijfsbehoeften van de bouw. Door een flexibele technologische infrastructuur te combineren met een filosofie van totale integratie, kan de software van CMiC de kosten verlagen, de productiviteit verbeteren en de interoperabiliteit verhogen. Geïntegreerde bedrijfsbrede software voor financiën en projectbeheer voor de bouw, techniek en architectuur.
ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. ProntoForms is gebouwd met het oog op teams in het veld en maakt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling snel en gemakkelijk. Stel je medewerkers in het veld in staat om bij het eerste bezoek op betrouwbare wijze complexe inspecties, audits en andere taken uit te voeren. Deze oplossing met weinig code integreert naadloos met je backoffice-systemen en cloudservices. ProntoForms is eenvoudig te implementeren zonder serviceonderbrekingen en kan eenvoudig in elk bedrijfsproces worden geschaald. ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. Het platform versnelt en vereenvoudigt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling voor teams in het veld.
GoCanvas is a cloud-based software service that enables businesses to replace expensive and inefficient paper forms with powerful apps on their smartphones and tablets. GoCanvas enables users to collect information using mobile devices, share that information and easily integrate with existing backend systems. GoCanvas also offers the first business-only application store of its kind, with 20,000+ pre-built, fully customizable apps that work on all mobile platforms and serve 30+ vertical markets Replace inefficient construction paperwork and processes with customizable mobile apps. No coding or programming needed!
ExakTime is al twee decennia een leider op het gebied van urenregistratie voor de bouwsector en bedrijven met een buitendienst. Deze robuuste, gebruiksvriendelijke app voor urenregistratie meer dan planning synchroniseert rechtstreeks met deze gebruiksvriendelijke cloud-software, waardoor ploegen en taken eenvoudig kunnen worden gepland en realtime aanwezigheid, uren, kostencode en andere gegevens die toegankelijk zijn en overal inzetbaar. ExakTime werkt op Android- en iOS-telefoons en -tablets, terwijl de urenregistratiesoftware integreert met alle belangrijke boekhoudprogramma's. Deze krachtige, gebruiksvriendelijke app voor urenregistratie is het product van twee decennia ondersteuning voor personeelsbeheer in de bouwsector.
Met Rhumbix wordt het beheren van gegevens op veldniveau op de werklocatie eenvoudiger. Aannemers kunnen verschillende gegevensbronnen beter beheren, van documentatie over risicovol werk tot urenregistratie en meer. Rhumbix is de enige bron van waarheid voor veldgegevens.
ePROMIS ERP-software voor de techniek en bouw is een flexibele oplossing voor enterprise resource planning-software die is ontworpen om de huidige en toekomstige uitdagingen van de sector voor techniek en bouw (engineering and Construction, E&C) te begrijpen en overwinnen. Het geïntegreerde business intelligence-platform van de innovatieve ePROMIS ERP-software voor de bouw biedt je maximaal inzicht in projectgegevens en helpt je bij het analyseren van de kosten, de stadiumstatus en prestaties om de winstgevendheid van het project te controleren. De ePROMIS ERP-software voor de bouwsector is een innovatieve softwareoplossing die speciaal is ontworpen om de volledige levenscyclus van het project te bestrijken.
Oracle Primavera-softwarepakket biedt krachtige, robuuste en gebruiksvriendelijke cloud- en lokale toepassingen voor het wereldwijd prioriteren, plannen, beheren en leveren van succesvolle projecten, programma's en portfolio's. Van projectplanning, kosten- en projectbeheer, portfoliobeheer, documentbeheer, analyses tot risicoanalyse helpt Oracle Primavera ontwerpers, ingenieurs en projecteigenaren in bedrijfsintensieve sectoren om de resultaten gedurende de hele levenscyclus van een project te verbeteren. Oracle Primavera is de krachtigste, meest robuuste en gebruiksvriendelijke oplossing voor het plannen, beheren en uitvoeren van projecten van elke omvang.
Made exclusively for Commercial Subcontractors, eSUB delivers mobile and cloud-based construction project management software. Create, store and access all your construction documents and project management activities from one central location. Manage paperless projects through a secure Internet login from the office or the field. eSUB's software suite includes submittals, change orders, RFIs, daily reports, mobile app, email integration, field notes, time cards, and much more. eSUB standardizes project management and documentation for Commercial Subcontractors based on industry best practices.
Bridgit Field makes construction less complicated from day one with a field-focused solution that simplifies communications and coordination, increases accountability and visibility, and improves quality. Developers, general contractors, and subcontractors across North America use Bridgit Field on over 7,500+ projects to manage and track site inspections, checklists and project milestones, streamline task management and site communication, and unlock real-time data to boost site performance. Bridgit Field makes construction less complicated from day one - so projects finish faster.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de productiviteit te verhogen en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Jonas heeft deze oplossing specifiek ontworpen om aan de behoeften van de bouwsector te voldoen, zodat bouwbedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen en zowel hun efficiëntie als hun groei kunnen vergroten. Volledig geïntegreerde software die voldoet aan alle aspecten van het beheer van HVAC, aannemers- en servicebedrijven.
De betaalbare alles-in-één oplossing voor het beheer van bouwprojecten. 25+ modules. Maak snel en eenvoudig schattingen, planningen (met Gantt en CPM), dagelijkse logboeken, tijdkaarten (met GPS), boekhouding en meer. Onbeperkte projecten en gratis training en ondersteuning. Bespaar duizenden in vergelijking met andere systemen. Integreert met QuickBooks om dubbele invoer te voorkomen. Gebruik het op de telefoon, tablet en computer. Meer dan 25 modules tegen een zeer lage prijs. In 2019 uitgeroepen tot een top-app en een topproduct voor aannemers. De meest betaalbare alles-in-één oplossing voor projectmanagement. 25+ modules. Schatten, plannen, logboeken, tijdkaarten, accounting en meer
Foundation Software delivers job cost accounting, project management and mobile applications, along with payroll processing and consulting, to run the business side of construction. We have developed and supported FOUNDATION construction software since 1985 because were committed to one industry. Its why we built it around a powerful Microsoft SQL Server database for robust reporting, data security and flexibility. Are we a fit for you? Visit our site to see. FOUNDATION® is America's #1 Construction Accounting Software, a fully integrated job cost accounting and project management system.
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamenwerking mogelijk maakt tussen eigenaren, architecten, bouwers en aannemers. De OmTrak-tools stroomlijnen het documentbeheer, defecten en punchlists, O&M-handleidingen, facilitair onderhoud en projectoverdrachten. Aanvullende diensten omvatten consulting door experts en FM-planningssoftware. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van de cloudgebaseerde Omtrak-software voor een eenvoudige projectsamenwerking tussen eigenaren, architecten en bouwers.
Touchplan is de samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk te voltooien. Touchplan is webgebaseerd en overal ter wereld toegankelijk en helpt bij het identificeren van de manier waarop teams voortdurend verbeteringen kunnen aanbrengen in het leveren van uitmuntendheid op elk project. Touchplan is binnen enkele minuten klaar voor gebruik, kan worden geïntegreerd met masterschema's en maakt direct logboeken van beperkingen. Touchplan heeft bewezen dat het projecten 20% op de kosten bespaart en wordt vertrouwd door $ 22 miljard in bouwkosten, 12.000 gebruikers, 800 wereldwijde projecten, meer dan 100 algemene aannemers, waaronder 18% van de ENR top 100. Touchplan is de enige samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk eerder dan gepland te voltooien en uitmuntendheid te leveren.
Eén platform voor al je behoeften op het gebied van projectbeheer. Coördineer en werk naadloos samen met personeel, architecten, elektriciens, klanten, landmeters en andere onderaannemers. Houd de uren bij voor projecten en werk vanaf elke locatie met WorkflowMax voor iOS. Beheer mijlpalen voor je projecten en houd bij wie er aan wat werkt. Gebruik aangepaste rapportage om te zien welke projecten het meeste geld opleveren. Verbeter je offertes en sla informatie over elk project op in één locatie. Splits projecten op in taken en kosten. Eén platform voor al je projectmanagementbehoeften; van offertes tot urenstaten, het bijhouden van projecten en kostenberekening, rapportage en meer.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows. Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
GenieBelt is een realtime projectmanagementplatform voor de bouwsector. GenieBelt biedt directe communicatie van bouwplaats naar kantoor, een eenvoudig te gebruiken mobiele app voor veldrapportering, overzicht en inzichten in alle bouwprojecten, eenvoudige rapporten over al je projecten met één klik. Gebruik je telefoon, tablet, laptop of pc. Aanmelden kost minder dan een minuut. Gratis proefversie van 14-dagen beschikbaar! GenieBelt is een realtime bouwprojectmanagementtool die werkt! Werkt zowel op het web als in een app voor het maken van veldrapporten over bouwprojecten.
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurately *Reporting on labor costs and production tracking *Managing tasks and project punch lists *Shift and job notes for effective company-wide communication *Improving job profitability *Calculating accurate and transparent overtime hours *Scheduling your workforce to reduce no-shows SINC is your boots-on-the-ground job costing and workforce management tool, bridging the gap between the job site and the office.
Houd je projecten binnen budget met HeavyJob. Vul tijdkaarten elektronisch in vanuit het veld en maak rapportage vanuit het veld sneller door vooraf informatie over medewerkers en uitrusting in te vullen. Bekijk de dagelijkse kosten en productiesnelheden in realtime om aanpassingen ter plaatse te maken en importeer gegevens rechtstreeks in je boekhoudsysteem zonder tijdrovende herinvoer. Bekijk de dagelijkse kosten en productiesnelheden in realtime om aanpassingen ter plaatse te maken.
PASKR is een cloudgebaseerde bouwbeheeroplossing, ontworpen voor elk lid van je bouwteam om op projecten te bieden, ze te bouwen en te volgen. PASKR zorgt voor efficiëntie, zichtbaarheid en verantwoordingsplicht door backoffice- en veldactiviteiten te stroomlijnen. Gebruikers hebben toegang tot alle projectgerelateerde informatie via elk met het internet verbonden mobiel apparaat, tablet, laptop of desktop. Software voor bouwbeheer die je werkstroom standaardiseert, van bieden tot afsluiting.
Oplossing voor projectmanagement, taakkosten, materiaalbeheer, invoer van service-oproepen, ontvangst, facturering en verkoop. Oplossing voor projectmanagement, taakkosten, materiaalbeheer, invoer van service-oproepen, ontvangst, facturering en verkoop.
Safesite is een gratis, gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale veiligheid voor personen en teams die willen samenwerken, papierloos willen werken en de veiligheid willen verbeteren. Meer dan 4.000 bedrijven vertrouwen op het Safesite-platform om veiligheidsinspecties en -audits uit te voeren, de betrokkenheid bij teamveiligheid te vergroten en elke werknemer in hun organisatie te stimuleren om veiligheidskampioen te worden. Gratis, gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale veiligheid voor personen en teams die willen samenwerken, papierloos willen werken en de veiligheid willen verbeteren.
Alleen voor commerciële onderaannemers en woningverbouwers. Werk efficiënt, papierloos en met betere inzichten in opdrachtprestaties dan ooit tevoren. Biedt zowel contractwerk- als dispatchbeheertools. Synchroniseert met QuickBooks Online. Kenmerken: Gedetailleerde kostprijsberekening, projectmanagement, contractbeheer, wijzigingsopdrachtbeheer, ACH/creditcardbetalingsverwerking, RFI's, planning, urenregistratie, voortgangsfacturering, AIA-facturering en meer. Voor commerciële onderaannemers en woningverbouwers die productiever willen ondernemen. Alles-in-één oplossing met realtime inzichten.
NoteVault biedt een innovatieve dagelijkse rapportage-oplossing voor het documenteren van bouwplaatsgegevens. Met de cloudgebaseerde oplossing van NoteVault kunnen veldwerkers in realtime rijke details vastleggen op de projectlocatie, waardoor teams effectief kunnen communiceren, samenwerken en kwesties kunnen escaleren voor elk project. Bedrijven kunnen projecten efficiënter beheren, op koers en binnen het budget blijven, evenals alle uitgebreide dagelijkse projectrapportages bewaren - die hun bedrijf jaren later tegen claims kunnen beschermen. De innovatieve dagelijkse rapportage-oplossing van NoteVault is de enige app in de sector die menselijke transcriptie gebruikt - ontdek de kracht van de stem.
AroFlo is gebouwd door een voormalige handelaar en helpt sinds 2001 buitendienstbedrijven. Het systeem is vanaf het begin voor de cloud gecreëerd, dus het is snel, betrouwbaar en ongelooflijk krachtig. Alles wat je nodig hebt is toegankelijk en te verwerken met vrijwel elk mobiel apparaat, op elke locatie. Planning, urenstaten, job tracking, offertes, inventaris, veiligheid op de werkplek, GPS tracking, documentopslag, facturen, klantbetalingen, boekhoudkundige integratie en meer. Vraag vandaag nog een demo aan. AroFlo is gebouwd door experts uit de branche en is de meest vertrouwde buitendienstsoftware op de markt. Het automatiseert bedrijven en verandert levens.
Projectmates is de eerste vooraanstaande, op de eigenaar gerichte software voor het beheer van kapitaalconstructieprogramma's die eenvoudig te gebruiken en te configureren is en door eigenaren wordt goedgekeurd voor eigenaren. De software biedt een schat aan robuuste en zeer configureerbare modules om realtime gegevens en analyses te benutten om je projectplanning op schema en binnen het budget te houden. Sluit je aan bij tienduizenden projecteigenaren die de software gebruiken voor het selecteren van sites tot het moment van bouwen en afsluiten. Op de eigenaar gerichte software voor het beheren van bouwprogramma's die je bouwproces stroomlijnt, van locatieselectie tot afsluiting.
Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele zakelijke apps en formulieren, biedt bedrijfsprocesautomatisering en veldrapportage-apps die voornamelijk worden gebruikt in bouw-, inspectie- en werkorderbeheer. Het heeft de digitale transformatie betaalbaar gemaakt, met name voor kleine en middelgrote bedrijven. Snappii helpt bij het ontwerpen, bouwen en leveren van functierijke zakelijke apps en het vormen van apps in dagen versus maanden zonder enige codeervaardigheden. Elke zakelijke app en formulierenapp kan snel, gemakkelijk en betaalbaar worden gemaakt. Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele apps en formulierenapps. Ongeveer 500.000 mensen gebruiken Snappii Business-apps in 30+ sectoren.
Raming | Projectmanagement | Planning - Voor de beroepen in de woningbouw. De onderaannemerwereld in de woningbouw is concurrerend, of je nu een loodgieter, dakdekker of elektricien bent. Je vermogen om het werk snel te doen en zonder fouten is een van de belangrijkste dingen die je bedrijf van de rest onderscheidt. Bolt helpt je bij het plannen van je taken, communiceren als een bedrijf, effectief taken uitvoeren voor alle huizenbouwers waar je voor werkt. Log je in op Supply Pro, ITK en andere planningswebsites? Gebouwd voor onderaannemers en beroepen in de woningbouw.
Meer omzet, meer winst, minder risico... één oplossing. AccuBuild's oplossing voor constructiebeheer is een volledig geïntegreerde cloudgebaseerde softwaresuite die is ontworpen om aannemers van elke omvang te helpen bij het standaardiseren en automatiseren van financiële, operationele en personeelsprocessen. De suite omvat accounting, projectmanagement, documentbeheer, mobiele buitendiensttoepassingen en bedrijfsanalyse. Productietracking voor aannemers op basis van eenheden en er is ook een betalingsverzoekportaal voor onderaannemers beschikbaar. Meer omzet, meer winst, minder risico... één oplossing. Sinds 1987 biedt AccuBuild oplossingen voor professionele aannemers.
Online biedbeheersoftware die contacten, documenten, communicatie en pre-kwalificatie-informatie beheert. Online biedbeheersoftware die contacten, documenten, communicatie en pre-kwalificatie-informatie beheert.
Met de flexibele software voor bouwmanagement van Sitemate, Dashpivot, kunnen bouwbedrijven digitaliseren en vereenvoudigen hoe ze werk vastleggen, organiseren en volgen - waardoor ze op kantoor en op locatie elke dag slimmer en productiever worden. Met digitale formulieren, geautomatiseerde workflows, slimme databases, foto- en video-opname en realtime tracking, verbetert Dashpivot de manier waarop duizenden ingenieurs, ploegbazen, projectmanagers en bedrijven in meer dan 80 landen werken. Probeer het hier gratis uit. Flexibele, gebruikersvriendelijke software waarmee bouwbedrijven hun werk kunnen vastleggen, organiseren en volgen.
Deze mobiele, op de cloud gebaseerde software is vanaf het begin ontworpen om gebruikersgemak te bieden met totale flexibiliteit. Met FieldAware zul je je klanten verbazen, je team productiever maken en je concurrentie voorblijven. Je bedrijf verdient het krachtigste en gemakkelijkst te gebruiken buitendienstbeheersysteem dat beschikbaar is, inclusief werkorderbeheer, taakplanning activabeheer en meer. Deze mobiele, op de cloud gebaseerde software biedt kracht, gebruiksgemak en totale flexibiliteit voor beter beheer van de buitendienst.
UniPhi will help you maximize your construction management process by streamlining it all onto one easy to use platform. Collaborate, track and communicate easily at any time, from any place. Reach those double-digit profit goals through increased visibility of all aspects of a project. From documentation and project delegation to risk, time and cost management, this award-winning SaaS software has it all. Web based, SaaS, integrated software solution for companies working in the built environment.
VPO offers construction teams a single and secure Microsoft 365 platform with portfolio-wide views so that owners, project managers, designers, and contractors can work collaboratively from any device, anywhere, in the business apps that they already use. Get the world's #1 easiest construction project management software deployed on your next project within just a few weeks, with unlimited hours of administration and end-user support, predictable monthly fees, and no annual contracts. VPO is Construction Project Management Software for the Engineering and Construction industry.
Assignar is een platform voor het beheer van de naleving, middelen en werknemers voor onderaannemers in de bouw. Met Assignar kan je je planning, dispatching, inroostering, gegevensverzameling en communicatie met je medewerkers in het veld en de zware apparatuur die zij bedienen vereenvoudigen. Dankzij integraties in salarisadministratie- en boekhoudsystemen biedt Assignar je zichtbaarheid, controle en stroomlijnt het je activiteiten. Assignar vereenvoudigt je planning, dispatching, inroostering, gegevensverzameling en communicatie met je medewerkers in de bouw.
OpenProject supports BIM project management with central planning, collaboration and coordination. The software thus connects all project participants in a web-based system. All BIM issues can be created, managed and distributed centrally in OpenProject.The core scenario enabled by the BIM Edition is BIM Issue Management which is now supported by BCF. This enables issues in a construction project (e.g. clashes) to be crated and communicated directly in a 3D model or between several submodels. Efficiently plan and manage your building projects with a powerful BIM Collaboration Software, incl IFC Viewer and BCF management.
ECi MarkSystemsTM is een toonaangevende leverancier van eenvoudige, visuele, sociale en mobiele softwareoplossingen voor woningbouwers, die best practices biedt op basis van aanbevelingen van de Amerikaanse nationale vereniging van woningbouwers (NAHB) en praktijktoepassingen. MarkSystems is een unieke toepassing binnen de woningbouwsector voor ERP-informatiebeheer op basis van één enkele database. Het is een veel gebruikt, sectorspecifiek softwareproduct voor woningbouwers. Bedrijfssoftware op basis van één enkele database die elke woningbouwactiviteit ondersteunt, van de voorverkoop tot garantieservice. Bekijk vandaag nog een demo.
Onware is software voor contractbeheer die eigenaren, architecten, aannemers en consultants verbindt in een webgebaseerde collaboratieve oplossing. Tools van Onware verhogen het succes van je project door het proces te stroomlijnen en de efficiëntie te verhogen. Onware integreert een eersteklas gegevensvisualisatie en -analyse van Tableau. Onware is opgericht in 2002 en gevestigd in Edmonton, Alberta in Canada; het heeft de productiviteit verhoogd van 2500 projecten met een totale bouwwaarde van $ 10 miljard. Collaboratieve oplossing voor contractbeheer voor het verbeteren van de workflow, het automatiseren van projectbeheer en meer.
Het Builterra-platform voor bouwcontractbeheer standaardiseert, stroomlijnt en verbindt de volledige werkstroom voor contractbeheer, inclusief het starten van ontwerphoeveelheden, kostenraming, het voorbereiden, analyseren en verwerken van offertes, veldinspectierapportage en certificering voor voortgangsbetalingen. Builterra is ontworpen voor eigenaren van infrastructuurprojecten en de civieltechnische consultants die voor hen werken. Het platform heeft sinds zijn lancering in 2016 meer dan $ 1 miljard aan certificaten voor voortgangsbetalingen verwerkt. Het Builterra-platform voor bouwcontractbeheer verbindt belangrijke workflows om de productiviteit, transparantie en winst te verhogen.
Een innovatief, kant-en-klaar platform voor projectmanagement en samenwerking dat is afgestemd op jouw behoeften. Een strak, responsief, modulair ontwerp zorgt ervoor dat je systeem bij jouw bedrijf of project past. Je toegewijde systeemingenieur zal zorgen dat je systeem goed loopt en het vervolgens persoonlijk ondersteunen voor succes. Deskundig advies, echte ondersteuning (geen 800-nummers,) en training zijn altijd inbegrepen zonder extra kosten. Ontdek waarom PM Vitals de boel op zijn kop zet en de manier verandert waarop mensen tegen software aankijken. PM Vitals levert een systeem dat je echt zult gebruiken, geschaald zoals je het nodig hebt, en geconfigureerd voor de manier waarop je zakendoet. Doe meer dan alleen overleven. Zorg dat je slaagt.
Construction and financial accounting, managing construction projects, supporting your service and sales operations. Construction and financial accounting, managing construction projects, supporting your service and sales operations.
Fieldwire connects your entire field team, from the project manager all the way down to each specialty contractor's foreman, on one construction management platform. Making it effortless for anyone to view their drawings, schedule work and track their punch list while they are in the field. The app is available on iOS, Android & Web and serves 500,000+ projects worldwide. Fieldwire makes it easy for construction foremen, project managers and superintendents to collaborate while they are in the field.
Naadloze integratie met Google Drive en G-Suite, met de mogelijkheid om MS Project MPP-bestanden te openen en te bewerken. Volg taken, kosten en resources, maak interactieve Gantt-diagrammen, krijg gemakkelijk toegang tot je projecten en deel ze altijd en overal met wie je maar wilt. De nieuwste functies omvatten een direct door de community aangestuurd aanbevelingssysteem en risicobeheertool. Gantter is de beste PM-app voor Google Drive en G-suite met de realtime kracht en ondersteuning van meer dan twee miljoen gebruikers wereldwijd. Cloudgebaseerd projectbeheer met integratie van Google Drive- en G-Suite en de mogelijkheid om MS Project MPP-bestanden te openen en te bewerken.
BuildTools Software is de enige optie die is ontworpen door een bouwer, voor een bouwer. Het is vanaf overal toegankelijk, je plannen zitten nu gewoon in je zak. Het platform helpt je bij het beheren van alle e-mail, locatiefoto's, wekelijkse en dagelijkse rapporten, wijzigingsorders, materiaalselecties, betalingsverzoeken, projectdocumenten, punchlists en bijhouden van garantie. Het platform is ook de enige aanbieder die niet voor elk actief project kosten in rekening brengt. Vast, voorspelbaar maandelijks tarief. Eindelijk een aanbieder die je je winst laat houden. Plan vandaag nog een demo. Software voor bouwprojectmanagement, ontworpen door bouwers, voor bouwers.
Of je nu een architect, ontwikkelaar, aannemer, manager, bedrijf, ingenieur, ontwerper of consultant bent, PayPanther is de alles-in-één software die je zal helpen meer tijd te besteden aan het werken in het veld en minder tijd aan zorgen over de logistiek. PayPanther is een programma dat CRM, facturering, urenregistratie en projectmanagement combineert in één gebruiksvriendelijke software. In plaats van te betalen voor 6 verschillende websites om je bedrijf te beheren kun je tijd en geld besparen en dubbele invoer vermijden. Helpt bouwprofessionals bij het beheren van hun klanten, projecten, facturen, documenten, planning en meer. Gratis proefversie van 30 dagen.
ProjectTeam sets itself apart from other construction management solutions because of the ease of customizing and reporting. The system is perfect for those that want to manage unique project needs and don't want to conform to the way other systems force you to do business. In addition to system forms like RFis, submittals, contracts, and change orders, you can create brand new custom forms. All information can be used to populate custom reports and dashboards easily. Fast, easy-to-use and highly customizable solution perfect for companies that want flexibility and award-winning customer support.
BuildSafe is the digital collaboration platform for safe and efficient construction projects. The software is used by the entire project organisation (developers, contractors and sub-contractors) to report, follow up and analyse risks and disturbances. Results: streamlined deviation management, risk reduction by on average 75 % and substantial time savings. Features include: inspections, observation/near-miss/accident reporting, real-time dashboards, powerful analytics and site inductions. BuildSafe is the digital collaboration platform for safe and efficient construction projects.
Through customized electronic field logs, B2W Track streamlines the collection and reporting of field progress, including productivity, labor, materials and equipment utilization. Daily analysis then empowers contractors to adjust operations more accurately and immediately. Employees in the field also use B2W Track to communicate repair and resource requests directly to the B2W elements for maintenance and scheduling. Manage projects to profitability by analyzing performance daily and making faster, data-driven operational adjustments.
See why 1,600+ construction companies trust Jamf Now to manage their Apple devices. Jamf Now is a mobile device management solution for Mac, iPad and iPhone devices at work. Our on-demand solution makes tasks like securing company data, distributing apps, enforcing passcodes, and deploying Wi-Fi, easy and affordable, so you can manage the Apple devices in your environment. Create your free account and manage your first 3 devices free, forever. Add more starting at $2 per month. See why 1,600+ construction companies trust Jamf Now to manage their Apple devices. Create your free account today!
NEXT GENERATION BIM COORDINATION Easily Create, Manage & Track model based Design Issues. Revizto unifies BIM intelligence and makes it immediately accessible and actionable for the entire project team. With Revizto's advanced Issue Tracker project team members can identify and manage model based issues in the 3D space, on 2D sheets, & addressing clash groups from Navisworks. Revizto allows users to follow progress or resolve challenges in real time all while on any device and in VR! Real-time issue tracking software for the AEC industry with a focus on collaboration and BIM project coordination.
Web application that will help you manage all your construction projects in an easy, simple and effective way. Web application that will help you manage all your construction projects in an easy, simple and effective way.
SupplyPro is the unparalleled supplier portal in the home building market, connecting more than 13,000 suppliers with 90% of national builders and hundreds of regional builders, managing upward of 300,000 new homes annually. This platform provides an intuitive cloud interface for suppliers and builders by working in tandem with Hyphen Solutions BuildPro to collaborate in the building process. Visit www.hyphensolutions.com for a complete listing of software products. SupplyPro is custom built to communicate with the BuildPro homebuilding network which collectively responsible for millions of homes.
The fully integrated software solution for the construction industry. Including also mobile devices and complete time line management. The fully integrated software solution for the construction industry. Including also mobile devices and complete time line management.
FinishLine Software a construction punch list and management solution. Streamline punch lists, QA/QC efforts, safety issues, field observations, warranty, and completion lists in one app. Easily share reports with subcontractors via email. An intuitive and well-tested approach to construction list management. Use the FinishLine Dashboard to convert punch list and checklist data into meaningful graphics and charts. Prepare for meetings with visual, easy to understand visual presentations. A location-based inspection and punch list management tool for construction and real estate developers.
ARES PRISM is an enterprise project controls software solution that manages the complete project lifecycle delivering dependable forecasts, cost control, and performance measurement. PRISM is a scalable, robust and intuitive system that harnesses industry best practices and integrates all aspects of the project, including cost and schedule, change management, project estimating, earned value, contracts & procurement, and field progressing. ARES PRISM is an enterprise project controls software delivering dependable forecasts, cost control, and performance measurement.
From design to construction, index, organize, and manage all your documents, markups, and photos securely with construction project management. With SKYSITE, you can ensure everyone is always working from the latest set, keep every piece of information at your fingertips and access your document anywhere, anytime. SKYSITE makes document distribution, project collaboration, markups, updates, and collaboration fast and simple.
Jovix is an award-winning Material Readiness application developed by Atlas RFID Solutions specifically for the construction industry and has been implemented on over 600 sites. Jovix combines web-based server software with mobile and auto-ID technologies to extend access to information to decision-makers in the field, as well as digitize and automate manual, paper-based data collection. Jovix provides value for Owner/Operators, EPC firms, contractors, fabricators. Material Readiness solution that helps drive construction craft labor wait time related to materials to zero.
Relatics is een webgebaseerd platform dat wordt gebruikt door projecten in de bouw en civiele techniek voor vereistenbeheer en systems engineering. Het maakt het project vrij van talloze spreadsheets en geïsoleerde toepassingen. Als gevolg hiervan heeft Relatics bewezen het project weer onder controle te krijgen, de projectrisico's te verminderen en de faalkosten te verlagen. Relatics wordt gebruikt door overheden, aannemers en adviesbureaus voor gebouwen, wegen, bruggen, tunnels, spoorwegen, kanalen, dammen, havens, luchthavens en baggeren. Webgebaseerd platform dat wordt gebruikt door bouw- en civieltechnische projecten voor vereistenbeheer en systeemtechniek.
FlipperForce is a web-based house flipping software for house flippers, rehabbers, developers & real estate investors. FlipperForce provides an all-in-one solution for analyzing rehab deals, managing projects & tracking project financials. Analyze rehab deals, & estimate repair costs to determine the Maximum Purchase Price you should offer. Create professional marketing reports to get funding for your rehab projects. Create project schedules, manage tasks & your project budgets. All-in-One House Flipping Software for house flippers, rehabbers & real estate investors.
Start projects quickly by generating submittal logs in minutes with AutoSpecs. Using Pype's patented technology, automatically pull every requirement from your specs, helping you plan for key cost items; generate product data logs and procurement logs; upload multiple spec versions, including bidsets, and analyze changes in submittals to plan as the project evolves; review the specs and submittal requirements side-by-side for a deeper project understanding and to submit RFIs early. AutoSpecs generates submittal and procurement logs in minutes, helping estimate project costs and helping maintain contract compliance.
The most extensive system available today for managing tools, equipment, materials and consumables across your enterprise. The most extensive system available today for managing tools, equipment, materials and consumables across your enterprise.
Pruvans service business software and mobile app deliver real-time field visibility to better manage quality, costs, and crews for any service business. Prove a job was done right and on time with our third-party certified photos, videos, and mobile forms and win new business. Why spend thousands of dollars and countless hours on a mobile app when you could use Pruvans expertise instead? Utilize our state-of-the-art mobile technology to take your service business to the next level. Mobile app that delivers real-time field visibility to better manage quality, costs, and crews for service businesses.
Our AE solution is created specifically for Architects and Engineers. It includes, Job Tracking, Project Management, Time Slips, Invoicing, Correspondence, Notes Diary, and other practice management modules. Our FC solution is designed for facility managers who need to track CIP projects and related them to Facilities and/or Campuses. This tools also tracks your funding sources. Solution for job tracking, project management, practice management for architect and engineering firms and facilities managers.
Ryvit powers integrations between your ERP (Viewpoint & Sage) and your favorite project management systems (Procore, InEight, & eSUB). Whether you're trying to protect your bottom line from unforeseen changes or eliminate the risks of manual double-entry, field and office teams will be aligned and equipped with real-time access to financial and job site data. Ryvit moves data securely and automatically between some of the largest construction technology solutions in the world.
Newformas clients report saving countless hours, avoiding mistakes and litigation, as well as meeting their customers demands for faster responses and task completion. Newformas software facilitates collaboration when architecture and engineering firms team up. Newforma users file emails to a project as easily as dragging items to an email folder, respond to RFIs, approve submittals and assign action items using a single application, and quickly search and find critical items Newforma helps over 1,350 AEC firms manage their project information and complete 2.4 million projects globally.
Honest Buildings is the only project management and capital planning platform built for owners and backed by owners to ensure capital and construction projects are on time and on budget. Industry leaders like Brookfield, Oxford Properties, Beacon Capital Partners, Invesco, SL Green, and Silverstein Properties utilize the intuitive software to streamline project management processes, increase revenue through faster project delivery, reduce project costs and make data-driven decisions on projects. Project management and capital planning software built to help CRE owners complete projects on time and on budget.
BuildBook eliminates miscommunication and simplifies residential construction projects for home builders, remodelers and their clients. Share progress updates & daily logs in a social-media style feed. Track selections and decisions so everyone's always on the same page. Win more business by delivering a slick client experience. Process change orders without awkward conversations. Closeout projects on time through dead-simple punch list management. Construction software without the bloat. BuildBook is a simple, powerful construction management platform to simplify client communication & team coordination during projects.
On-premise & cloud solution that manages operations related to construction like estimating, order processing, scheduling, and more. On-premise & cloud solution that manages operations related to construction like estimating, order processing, scheduling, and more.
Simple construction management software for commercial contractors who like to keep things simple. RFIs, Submittals, Daily Reports, ASIs, issues & punchlists. Easy-to-use online software keeps all your documents in one place and your team on one page. Includes everything you need without the features you will never use. Includes RFIs, Submittals, Field Reports, Issues and Punch List. Full email integration and ability to enter construction daily reports on mobile devices. Simple. Simple construction management software for commercial contractors who like to keep things simple. RFIs, Submittals, Daily Reports, ...
Get Organized, Grow Sales and Work Less! MarketSharp is a simple-to-use, industry- specific,web-based CRM (Customer Relationship Management) solution designed specifically for remodelers, contractors and home improvement pros. With mobile accessibility and the tools to improve effectiveness and efficiencies, MarketSharp helps generate more qualified leads, close more profitable sales, increase production volume and create satisfied referral-giving customers. MarketSharp provides a way for remodelers to generate low cost leads, convert more leads into sales, and create lifetime customers!
APE Mobile is a construction app that general contractors, civil and specialty contractors rely on to capture and manage site-related data in real time. This enables everyone in the field and in the office to know whats going on, make better decisions and get more done. APE Mobile is on a mission to make construction easier by using disruptive technology to make the complex simple. Be more productive and achieve construction excellence. Understand what's happening on site, instantly.

Kopersgids voor Bouwsoftware

Wat is bouwsoftware?

Bouwsoftware (ook wel bekend als project management software voor de bouw) helpt vastgoedbouwers, aannemers en onderaannemers bij het beheren van de bouwwerkzaamheden. Bouwsystemen functioneren in wezen als projectmanagementoplossingen met aanvullende functies zoals documentbeheer, budget- en offertebeheer, boekhouding, workflowautomatisering en resource management. 

Deze oplossingen helpen bouwers, ingenieurs en architecten om de voortgang van de werkzaamheden op de bouwplaats te communiceren, de kosten en uitgaven te bewaken, middelen te plannen en projectdeadlines bij te houden. Bouwsoftware wordt ook wel aannemerssoftware genoemd.

De voordelen van bouwsoftware

  • Realtime zichtbaarheid van de levenscyclus van een project: bouwsystemen creëren één enkel venster van zichtbaarheid voor alle belanghebbenden, van veldwerkers tot CEO's. Vergeleken met handmatige methoden maken deze systemen het eenvoudiger om de projectuitgaven te volgen, kritieke problemen aan te pakken wanneer deze zich voordoen en werkvertragingen als gevolg van onvoorziene fouten te beperken. 
  • Verbeterde werkverdeling: met behulp van bouwsystemen kunnen managers via slechts een paar klikken projecten en taken toewijzen aan werknemers. Hierdoor weet iedereen van tevoren wat hun dagelijkse taken zijn en wordt de kans op verwarring geëlimineerd. Managers worden ook op de hoogte gesteld wanneer een plan fout loopt of een taak niet binnen de gestelde termijn is voltooid. 

Algemene functies van bouwsoftware

  • Offertebeheer: het uitnodigen en accepteren van offertes van onderaannemers en externe belanghebbenden, het analyseren en vergelijken van offertes om de beste optie te selecteren, het verzenden van RFI's (request for information, informatieverzoek) en het beheren van een gecentraliseerde opslagplaats van alle biedingsgegevens. 
  • Documentbeheer: het creëren, bijhouden, opslaan en beheren van alle project- en personeelsgerelateerde documenten, zodat alle belanghebbenden documentatie naar wens moeiteloos kunnen doorzoeken.
  • Project management: het creëren van een stapsgewijze workflow voor elk project.
  • Bijhouden van budget/kostprijsberekening: het toewijzen en registreren van de kosten voor het voltooien van elk(e) project, taak en subtaak, en het vergelijken ervan met de begrotingsramingen. 
  • Contractbeheer: het onderhouden van een gecentraliseerde opslagplaats van alle contracten en overeenkomsten tussen bedrijf en klanten, verkopers, leveranciers en externe belanghebbenden. Dit is ook nuttig voor het bijhouden van contractgerelateerde mijlpalen. 
  • Beheer van urenstaten: het bijhouden van de daadwerkelijke arbeidsuren van werknemers. 

Overwegingen bij de aankoop van bouwsoftware

Bouwsoftware is cruciaal voor een efficiënte en kosteneffectieve projectuitvoering, omdat deze het algemene beheer van het bouwbedrijf en de gelijktijdige uitvoering van meerdere projecten ondersteunt zonder overlappingen of onnodige vertragingen in de werkzaamheden. Het is echter wel belangrijk om de juiste software te kiezen voor de unieke behoeften van het bedrijf, en er zijn een aantal factoren om rekening mee te houden bij het opstellen van een shortlist voor bouwsoftware.

  • Totale eigendomskosten: de kosten van bouwsystemen zijn afhankelijk van meerdere factoren. Hoewel sommige traditionele leveranciers nog steeds een op de pc geïnstalleerde implementatie bieden voor een vast eenmalig bedrag, bieden de meeste leveranciers nu cloudgebaseerde oplossingen in verschillende tariefmodellen. Weinig cloudgebaseerde bouwbeheertools bieden robuuste functiesets voor een onbeperkt aantal gebruikers, in plaats van voor elk beheerd project een vaste periodieke vergoeding in rekening te brengen. Andere tools rekenen op basis van gebruikersaantallen, maar staan een onbeperkt aantal projecten toe. Bedrijven moeten op basis van de totale gebruikersaantallen en de projectfrequentie/-kosten bepalen welk tariefmodel het beste aan hun behoeften voldoet. 
  • Training en ondersteuning bij de oplossing: omdat bouwsystemen door iedereen binnen een bouwbedrijf worden gebruikt, van de directie tot en met de supervisors in het veld, is het essentieel dat elke werknemer leert hoe hij/zij het systeem moet gebruiken. Alvorens een aankoop te doen dient de koper de trainingsmodules van verschillende leveranciers te evalueren en te vragen naar hun aanbod en voorwaarden voor ondersteuning. 
  • Op AI gebaseerde software is een aanvulling op bouwbeheertools: moderne bouwsystemen zitten vol met capaciteiten voor geavanceerde gegevensanalyse en kunstmatige intelligentie. Bouwbedrijven maken intensief gebruik van deze systemen, die niet alleen in realtime gegevens uit meerdere bronnen verzamelen, maar ook waardevolle zakelijke inzichten bieden. De ingebouwde capaciteiten voor machine learning en kunstmatige intelligentie helpen topmanagers om problemen in hun proces te begrijpen, te zoeken naar een betere aanpak en taken zoals personeelsregistratie, projectfacturering en projectraming te verbeteren. 
  • Gadgets met wearables zijn de volgende grote ontwikkeling in het bouwbeheer: bouwbedrijven voeren in hoog tempo het gebruik van slimme wearables in hun dagelijkse bedrijfsactiviteiten in. Deze wearables (bijv. een slimme bril, jassen en sensoren bevestigd aan werkpakken) helpen gebruikers om gegevens te verzamelen over de productiviteit, efficiëntie en veiligheid van de werknemer. Deze gegevens worden in realtime gedeeld met bouwsoftware om de werkomstandigheden te analyseren en de prestaties van het personeel te meten ten opzichte van verschillende normen. Dit helpt om de uitvaltijd te minimaliseren, de beschikbaarheid van apparatuur te controleren, risicovolle werkzaamheden te vermijden, de veiligheid van de werknemers te verzekeren, en meer.