Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Financiële rapportage software

Financiële reporting tools automatiseren de taak van het rapporteren van de financiële resultaten, status en transacties van een organisatie. Financiële rapportagesoftware helpt organisaties de efficiëntie van hun activiteiten te controleren en te verhogen. Deze oplossingen bieden de mogelijkheid om gegevens van verschillende systemen en geografische locaties te verzamelen, vertalen en bij elkaar te voegen. Zie ook: boekhoudprogramma's, budget software, business performance management software en compliance management systemen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Financiële rapportage software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

154 resultaten

Ons Corporate Performance Management-platform voor finance is ontworpen om precies te voldoen aan de behoeften van financiële teams door nauwkeurige en consistente informatie. Meer informatie over LucaNet
LucaNet is een globale softwareprovider voor financiële consolidatie, planning en rapportage. Wij hebben een missie: CFO’s, controllers en overige finance professionals gemoedsrust bezorgen door hun werk elke dag eenvoudiger te maken. Zo hebben zij de tijd om zich te concentreren op het belangrijkste: risico’s minimaliseren, duurzame groei bevorderen en met het volste vertrouwen doeltreffende zakelijke beslissingen nemen. Al meer dan 20 jaar vertrouwen 5.000+ klanten in 50 landen op LucaNet. Meer informatie over LucaNet

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
België Lokaal product
Billit digitaliseert jouw financiële administratie en centraliseert het in overzichtelijke dashboards. Optimaliseer nu je rapportage! Meer informatie over Billit
Wil jij meer inzicht in de financiële situatie van jouw onderneming? Dankzij Billit kan dit zonder ingewikkelde of dure rapportage programma's! Billit digitaliseert jouw financiële administratie en centraliseert het in overzichtelijke dashboards. Zo heb jij op elk moment én in maar enkele klikken inzicht in jouw financiën. Start nu de gratis* proefperiode en optimaliseer jouw financiële rapportage. *Geen credit card nodig Meer informatie over Billit

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Payhawk geeft je inzicht in en controle over de uitgaven van je bedrijf, verbetert het kasstroombeheer en vereenvoudigt de maandafsluiting. Meer informatie over Payhawk
Payhawk geeft je volledig inzicht in en controle over alle uitgaven van je bedrijf, verbetert het kasstroombeheer en vereenvoudigt de maandafsluiting over meerdere entiteiten. Dankzij de robuuste workflows, het aanpasbare uitgavenbeleid, bedrijfsbudgetten en uitgavenlimieten van het platform kunnen financiële teams uitgaven in realtime controleren en volgen. De native integraties met boekhoudsystemen en ERP's vereenvoudigen het proces van het synchroniseren van financiële gegevens, waardoor handmatige afstemming niet meer nodig is. Meer informatie over Payhawk

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Bynd is een Saas-oplossing die een aangepaste interne marktplaats biedt voor elke inkoopafdeling. Meer informatie over Bynd
Vandaag de dag besteden de meeste kopers de helft van hun tijd aan kleine aankopen. Met Bynd kunnen inkoopmanagers slimmer werken dankzij een innovatief en gebruiksvriendelijk uitgavenbeheersysteem. Door alle inkopers van een bedrijf in contact te brengen met vermelde leveranciers, kunnen inkoopafdelingen zich nu richten op de meest strategische taken. Meer informatie over Bynd

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
DataSnipper is een intelligent automatiseringsplatform voor rapportage binnen Excel dat de productiviteit van audit- en financiële teams versnelt. Meer informatie over DataSnipper
DataSnipper is een intelligent automatiseringsplatform voor financiële rapportage binnen Excel dat de productiviteit van audit- en financiële teams versnelt. DataSnipper helpt bij het elimineren van repetitieve taken en bij het extraheren, vergelijken en documenteren van de bron van elke audit- en financiële procedure. De Excel-invoegtoepassing stroomlijnt je werkprocessen en helpt je om sneller deadlines te bereiken. Vertrouwd door Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO en andere marktleiders. Actief in meer dan 85 landen en gebruikt door meer dan 500.000 financiële professionals. Meer informatie over DataSnipper

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Jet Reports is een flexibele oplossing voor financiële en bedrijfsrapportage die in Excel en op het web werkt. Meer informatie over Jet Reports
Jet Reports biedt eenvoudig te gebruiken financiële rapportage in Excel voor Microsoft Dynamics die met één klik op de knop in realtime kan worden vernieuwd. Met eenvoudig te configureren, vooraf gebouwde sjablonen kunnen gebruikers snel aan de slag zonder dat ze complexe Dynamics-gegevensstructuren hoeven te begrijpen. Open, deel en organiseer rapporten op het web om overal de nauwkeurige antwoorden te hebben die je nodig hebt. Meer informatie over Jet Reports

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Longview Tax helpt belastingafdelingen hun focus te verleggen van het verzamelen van gegevens naar het valideren en analyseren van de resultaten. Meer informatie over Longview Tax
Longview Tax helpt belastingafdelingen hun focus te verleggen van het verzamelen van gegevens naar het valideren en analyseren van de resultaten. Longview Tax is nauw verbonden met financiële systemen en is intuïtief, gebruiksvriendelijk en ontworpen voor de specifieke behoeften van belastingprofessionals, zodat ze hun eigen systeem kunnen beheren. Meer informatie over Longview Tax

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Met Spreadsheet Server heb je de mogelijkheid om financiële en operationele rapporten op te stellen met een onderzoeksfunctie in Excel. Meer informatie over Spreadsheet Server
Spreadsheet Server is gespecialiseerd in het gebruik van de live gegevens van je ERP rechtstreeks binnen Microsoft Excel. Het elimineert het opnieuw invoeren of downloaden van gegevens in een spreadsheet en maakt de spreadsheet een integraal onderdeel van je zakelijke omgeving. Haal je live ERP-gegevens rechtstreeks in Excel op, maak rapporten ter plekke terwijl je onderzoek doet en verspreid vervolgens automatisch rapporten en andere bestanden naar je bedrijf en afdelingen. Meer informatie over Spreadsheet Server

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Een krachtige berekeningstool voor financiële rapportage en controle. Geïnspireerd door spreadsheets en flexibiliteit. Gebouwd met de kracht van BI. Meer informatie over Ganacos
Ganacos is financiële software voor bedrijven die is gemaakt voor controle en financiële rapportage. Het maakt analyse, financiële planning en simulatie mogelijk in dezelfde webinterface. Ganacos is een flexibele tool die is geïnspireerd op spreadsheets en waarmee gebruikers op een eenvoudige manier kunnen samenwerken. Elke gegevensinvoer activeert berekeningen, waardoor de impact van de verandering onmiddellijk kan worden begrepen en gemeten. Formules, algoritmen, prognoses: Ganacos richt zich op een krachtig berekeningssysteem in een gebruiksvriendelijke interface. Meer informatie over Ganacos

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen. Meer informatie over Quickbooks Online

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks automatiseert de dagelijkse boekhoudactiviteiten zoals het maken van facturen, betalingsacceptatie, uitgavenregistratie, factureerbare tijdregistratie en financiële rapportage. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Wrike is een platform voor projectmanagement met functies zoals rapporten en analysedashboards waarmee je je financiële rapportage kunt verbeteren.
Wrike is een platform voor werkmanagement dat wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Gebruik het krachtige platform om je financiën bij te houden en ervoor te zorgen dat je bedrijf winstgevend blijft. Verken urenregistratietools om uren te registreren en de werklast van je teams te controleren. Maak gedetailleerde rapporten en markeer gegevens op kleurrijke grafieken, diagrammen en tabellen. Bouw aangepaste analysedashboards om een volledig overzicht van je projectportfolio te krijgen en resultaten te delen met belanghebbenden. Vereenvoudig je financiële rapportage met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow. Meer informatie over QuickBooks Desktop Pro

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst. Meer informatie over Wave Accounting

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Met NetSuite financiële rapporten krijg je een completer beeld van je bedrijf en genereer je nauwkeurige financiële overzichten.
De financiële rapporten van NetSuite bieden realtime inzicht in de bedrijfsprestaties voor betere besluitvorming. Nauwkeurige financiële overzichten en rapporten genereren die voldoen aan US GAAP, IFRS en andere boekhoudnormen. Multidimensionale analyse biedt unieke inzichten die financiële en accountingteams helpen een totaalbeeld van het bedrijf te krijgen. Accountingmogelijkheden voor meerdere eenheden en administraties, gecombineerd met realtime gegevens, maken het consolideren en rapporteren van financiële details eenvoudig. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon categoriseren en coderen, en kan zelfs automatisch zakelijke kosten indienen ter goedkeuring en vergoeding. Met robuuste functies zoals afstemming van bedrijfskaarten, goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus en directe synchronisatie met alle belangrijke boekhoudsoftware, bespaart Expensify tijd voor bedrijven van elk type en elke omvang. Meer informatie over Expensify

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
ECi JobBOSS biedt de noodzakelijke zakelijke softwaretools die je nodig hebt om je winkel efficiënt, productief en winstgevend te houden.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die volledige zichtbaarheid en controle over een productiebedrijf biedt. Elke optie is beschikbaar als cloud- of on-premise software en biedt flexibele tariefmodellen en maandelijkse abonnementen, zodat je de juiste oplossing voor je bedrijf kunt kiezen. Nieuwe ECi JobBOSS 2018-dashboards tonen de bedrijfskritieke informatie in realtime. Meer informatie over JobBOSS²

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Happay geeft bedrijven het inzicht, de voorspelbaarheid en controle die ze nodig hebben en vereisen voor zakelijke betalingen.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavencontroles kunnen instellen en de uitgavenrapportage kunnen stroomlijnen van aankoop tot en met boekhouding. Met Happay kunnen organisaties ook onkostenbeleidsregels opstellen binnen het systeem en de handhaving automatiseren, waardoor verspillingen en fraude worden voorkomen. De gegevensanalyses helpen besluitvormers om kasstromen en budgetten efficiënter te beheren. Meer informatie over Happay

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Geautomatiseerde urenstaten, onkostendeclaraties en reizen met toonaangevende integraties.
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Nexonia is gespecialiseerd in onverslaanbare integraties – alles van boekhoud- en ERP-systemen, de belangrijkste payroll-systemen, zakelijke en persoonlijke creditcardfeeds en meer! Meer informatie over Nexonia Expenses

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren!
Zoho Books genereert een uitgebreide lijst van financiële rapporten zoals winst- en verliesrapporten, kasstroomoverzichten, belastingoverzichten, balans en meer. Meer informatie over Zoho Books

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Oplossing voor bouw- en vastgoedbeheer die alles samenbrengt voor gestroomlijnde controle via één bron.
Biedt bouw- en vastgoedbedrijven de meest complete oplossing voor het met vertrouwen, precisie en efficiëntie beheren van de volledige project- of vastgoedlevenscyclus. Voorheen Sage Timberline Office. Meer informatie over Sage 300 Construction and Real Estate

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Toonaangevende leverancier van eersteklas cloudgebaseerde accounting- en ERP-software.
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Divvy is een slim creditcard- en kostenbeheerplatform dat volledig gratis te gebruiken is en je beloont voor het gebruik ervan.
Divvy's 100% gratis kostenplatform brengt smartcardtechnologie, moderne software en mensen samen voor een naadloze ervaring met uitgavenbeheer. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies eenvoudig een budget, gebruik je Divvy-kaart en je bent klaar. Besteed slimmer, sluit boeken sneller en reis goedkoper (15-50% korting), zonder gedoe met het bewaren van bonnen. Volledig gratis, en je verdient punten wanneer je uitgeeft. Bekijk een demo en ontvang tot $ 100.* Meer informatie over BILL Spend & Expense (Formerly Divvy)

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Eenvoudig boekhouden voor eigenaren van kleine bedrijven. Betaal een onbeperkt aantal leveranciers, maak facturen. Banktransacties importeren en meer.
Eenvoudig maar krachtig boekhouden voor Amerikaanse eigenaren van kleine bedrijven. Jij kiest je boekhoudmethode: op kasbasis, gewijzigde kasbasis of boekhouding op transactiebasis. Basisfuncties boekhouding ($ 15/mnd): betaal en print onbeperkt 1099's en 1096's, maak en verstuur facturen, registreer betalingen, volg onbetaalde facturen en importeer banktransacties (de meeste grote banken worden ondersteund). Premium Accounting ($ 22,50/mnd) bevat alles in Basic, plus facturering, schattingen, bankreconciliatie, terugkerende facturen en meer. Meer informatie over Patriot Accounting

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Complete, out-of-the-box-desktop boekhoudsoftware, met veilige cloud- en mobiele toegang, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Sage 50cloud (voorheen Peachtree Software) is complete desktop boekhoudsoftware met toegang tot de cloud. Ontworpen voor beveiliging, compliance en productiviteit. Populaire functies omvatten integratie met Microsoft Office 365-toepassingen, vooraf gebouwde factuurcommunicatie, en voorraad- en inventarisbeheer. Beschikbaar in Pro, Premium en Quantum. Meer informatie over Sage 50cloud Accounting

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
De alles-in-één app voor declaraties, creditcards en employee benefits
Met onze intuïtieve app kunnen bedrijven en hun werknemers al hun zakelijke uitgaven eenvoudig beheren. Van declaraties en zakelijke creditcards in eigen beheer, tot employee benefits die je helpen talent aan je te binden. Krachtige integraties met boekhouding-, salaris-, reis- en HR-systemen in heel Europa maken een veilig end-to-end proces en efficiënte samenwerking tussen boekhouding, controlling en HR mogelijk. We bieden een snelle onboarding en service van hoge kwaliteit, samen met andere add-ons om aan de specifieke behoeften van jouw bedrijf te voldoen. Met Circula maak jij je medewerkers blij door ze tijd terug te geven. Meer informatie over Circula

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Automatiseert en stroomlijnt je proces voor onkostenrapporten; hiermee kunnen medewerkers onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken.
Bekroond met "beste waarde" en "beste gebruiksgemak". ExpensePoint automatiseert je onkostendeclaratieproces voor werknemers volledig. Met ExpensePoint kunnen werknemers overal ter wereld online onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Nadat je een foto van je ontvangstbewijs maakt wordt de onkostendeclaratie automatisch gecreëerd door de ontvangstbewijslezer van ExpensePoints. ExpensePoint omvat ook het uploaden van creditcards, goedkeuringsroutering en handhaving van de beleidsregels. Beheert meer dan 45.000 accounts in meer dan 87 landen. Bekijk de beoordelingen. Meer informatie over ExpensePoint

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Sage | Accounting is een eenvoudige maar krachtige online boekhoudoplossing die is ontworpen voor eigenaren van kleine bedrijven.
Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering, urenregistratie en uitgaven - via de cloud of via de mobiele app. Sage | Accounting is meertalig en biedt ondersteuning voor meerdere valuta, bekijk voor jezelf waarom succesvolle ondernemers kiezen voor dit platform. Bezoek de website voor een complete lijst met functionaliteiten. Compatibel met Mac/pc, Apple/Android. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Sage Accounting

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Bench doet de boekhouding van je kleine bedrijf voor jou. Het synchroniseert rechtstreeks met je rekeningen om een overzichtelijke, nauwkeurige en voor het belastingkantoor geschikte boekhouding te bieden.
Bench is voor eigenaren van kleine bedrijven die zich willen concentreren op hun bedrijf en niet op hun boekhouding. Elke maand zet Bench je gegevens om in voor het belastingkantoor geschikte financiële overzichten. Je kunt via de Bench-app de financiële gezondheid van je bedrijf volgen, je jaarrekening downloaden en op elk gewenst moment met je team chatten. En aan het einde van het jaar biedt Bench je alles wat jij (of je CPA) nodig hebt om je belastingaangifte in te dienen. Meer informatie over Bench

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
A2X automatiseert e-commerce accounting voor Amazon-verkopers en Shopify-winkels over de hele wereld. Vertrouwd door toonaangevende e-commerce accountants over de hele wereld. Meer informatie over A2X
A2X automatiseert e-commerce accounting voor Amazon-verkopers en Shopify-winkels over de hele wereld. Vertrouwd door toonaangevende e-commerce accountants over de hele wereld. A2X is het ontbrekende stukje dat Xero en QuickBooks verbindt met je e-commerce verkoopkanalen, om je back-office te stroomlijnen en mogelijkheden in de e-commerce sector te ontsluiten. Altijd goed afstemmen. Zorgvuldige afstemming is de kern van A2X, om te voldoen aan de strenge normen van professionele accountants en boekhouders. Nauwkeurigheid staat voorop. Meer informatie over A2X

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Of je nu een BI-analist bent of een ontwikkelaar, mensen vertrouwen erop dat jij ruwe gegevens kunt omzetten naar krachtige inzichten.
Domo is de beste vriend van een BI-expert. Behoud je concurrentievoordeel door rechtstreeks verbinding te maken met relevante bedrijfsgegevens en krijg de juiste informatie in een oogwenk binnen handbereik. Maak rechtstreeks verbinding met elke gewenste gegevensbron om de rapportage te stroomlijnen. Je kunt je gegevens in een oogwenk combineren, opschonen en transformeren om binnen slechts een paar klikken inzichten te ontdekken. Visualiseer en deel gegevens binnen je gehele organisatie met gemak. Meer informatie over Domo

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Snel scannen van bonnen en gemakkelijke onkostendeclaraties onderweg of op kantoor. Neem geen genoegen met standaard. Itemize.
Ontvangstbewijzen in intelligente gegevens omzetten Itemize is een platform voor artificiële intelligentie dat gegevens extraheert uit bonnen, facturen en andere bedrijfsdocumenten. De engine biedt intelligentie die kostenbeheer automatiseert, en de betaalbare workflows van accounts en de compliance-functies verbetert. Meer informatie over Itemize

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
SaaSOptics levert B2B-abonnementsbeheer inclusief abonnementsfacturering, opbrengstverantwoording en robuuste abonnementsanalyse.
SaaSOptics is een betaalbare oplossing voor financieel beheer voor opkomende en groeiende B2B SaaS- of abonnementsbedrijven. SaaSOptics biedt uitgebreide GAAP-conforme omzetverantwoording en -rapportage, facturering en sterk geoptimaliseerde analyses voor het volgen van belangrijke abonnementsstatistieken zoals maandelijks terugkerende inkomsten/jaarlijkse geprognotiseerde inkomsten, verloop, levensduurwaarde van de klant en nog veel meer. SaaSOptics biedt opkomende abonnementsbedrijven financiële volwassenheid met out-of-the-box integraties met QuickBooks, Salesforce, Stripe en andere software. Meer informatie over Maxio

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor je bedrijf om uitgaven bij te houden, ontvangstbewijzen te categoriseren, kilometers te registreren, onkostendeclaraties te maken en meer.
Shoeboxed is de eenvoudigste manier voor je bedrijf om uitgaven bij te houden. Dien ontvangstbewijzen in via de mobiele app, de eReceipt-uploader of vooraf betaalde enveloppen om terug te sturen. Shoeboxed scant vervolgens de ontvangstbewijzen, voert de gegevens in en categoriseert alles in een veilig, doorzoekbaar online account dat wordt geaccepteerd door de Amerikaanse belastingdienst (IRS). Tariefplannen beginnen bij $ 29 per maand. Meer informatie over Shoeboxed

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Meer informatie over Deltek Costpoint

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing.
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing. Meer informatie over TallyPrime

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Financiële rapportagesoftware die Finance-teams de informatie en visualisatie geeft om betere beslissingen te nemen.
Verbeter het rapportageproces, zodat je meer tijd kunt besteden aan het analyseren van gegevens en minder tijd kwijt bent aan het handmatig samenbrengen van gegevens en het controleren op fouten. Dankzij de functie voor rapportontwerp op basis van slepen en neerzetten kun je binnen enkele minuten adhocrapporten creëren en de details uitgebreider bekijken. Werk rechtstreeks in Office om financiële rapporten en bestuursrapporten te creëren met behulp van de nieuwste gegevens die in enkele seconden kunnen worden vernieuwd. Je kunt eindelijk rapporten creëren die de gegevens gebruiken om een verhaal te vertellen. Uitgeroepen tot leider in Gartners Magic Quadrant 2018 voor Cloud FP&A-oplossingen Meer informatie over Workday Adaptive Planning

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Ramp is de oplossing voor het beheer van bedrijfskaarten en -uitgaven waarmee middelgrote bedrijven de groei kunnen versnellen en minder uitgeven.
Ramp is de oplossing voor het beheer van bedrijfskaarten en -uitgaven waarmee middelgrote bedrijven de groei kunnen versnellen zonder dat dit ten koste gaat van hun financiën. Financiële teams besparen na slechts tien minuten onboarding meer dan 5 dagen per maand en tienduizenden dollars, dankzij de directe boekhoudintegraties van Ramp, automatische koppeling van ontvangstbewijzen en geavanceerde inzichten voor besparingen. Klanten krijgen ook 1,5% geld terug op alle uitgaven. Ramp wordt vertrouwd door honderden tevreden klanten in elke sector. Meer informatie over Ramp

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Gratis app voor bedrijfs-, boekhoud- en voorraadbeheer voor kleine en middelgrote Indiase bedrijven. Beschikbaar op mobiele en desktopversies.
Vyapar is de enige app voor bedrijfsboekhouding, facturering en inventarisatie gemaakt voor kleine Indiase bedrijven waarmee je facturen/betaalbewijzen, schattingen, betalingen, inventaris en klanten kunt beheren. Een ideale oplossing voor al je behoeften op het gebied van bedrijfsboekhouding. Het is een GST-app. Werkt perfect offline. Met deze app voor bedrijfsboekhouding kun je GST-compatibele facturen maken, delen en verzamelen, nauwkeurige financiële rapporten genereren en automatisch belastingen berekenen waarmee je GST-belastingaangiften kunt indienen. Meer informatie over Vyapar

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
FreeAgent is verkozen tot de beste boekhoudsoftware van het VK voor eigenaren van kleine bedrijven! (Accounting Excellence Awards 2018)
Sluit je aan bij meer dan 80.000 kleine bedrijven in het VK die FreeAgent gebruiken om hun financiën te beheren! De bekroonde cloud-accountingsoftware combineert facturering, urenregistratie, kosten, MTD-conforme btw, zelfbeoordeling en meer. De ingebouwde belastingtijdlijn biedt een kalender met al je belastingverplichtingen zodat je nooit meer een belastingdeadline mist. FreeAgent is HMRC-conform en beschermt je persoonlijke en financiële gegevens met behulp van meerdere beveiligingslagen. Meer informatie over FreeAgent

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren.
Geïntegreerd pakket cloudgebaseerde ERP-oplossingen dat organisaties helpt hun bedrijfsactiviteiten te automatiseren en de besluitvorming van bedrijven te verbeteren. Meer informatie over JD Edwards EnterpriseOne

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor financiële prognoses, supply chain-optimalisatie en projectplanning.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is een uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven. De software biedt functies voor financiële prognoses en rapportage, supply chain-optimalisatie en projectplanning en -volging. Meer informatie over Dynamics 365 Business Central

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse