Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Financiële rapportage software

Financiële reporting tools automatiseren de taak van het rapporteren van de financiële resultaten, status en transacties van een organisatie. Financiële rapportagesoftware helpt organisaties de efficiëntie van hun activiteiten te controleren en te verhogen. Deze oplossingen bieden de mogelijkheid om gegevens van verschillende systemen en geografische locaties te verzamelen, vertalen en bij elkaar te voegen. Zie ook: boekhoudprogramma's, budget software, business performance management software en compliance management systemen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Financiële rapportage software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

152 resultaten

Payhawk geeft je inzicht in en controle over de uitgaven van je bedrijf, verbetert het kasstroombeheer en vereenvoudigt de maandafsluiting. Meer informatie over Payhawk
Payhawk geeft je volledig inzicht in en controle over alle uitgaven van je bedrijf, verbetert het kasstroombeheer en vereenvoudigt de maandafsluiting over meerdere entiteiten. Dankzij de robuuste workflows, het aanpasbare uitgavenbeleid, bedrijfsbudgetten en uitgavenlimieten van het platform kunnen financiële teams uitgaven in realtime controleren en volgen. De native integraties met boekhoudsystemen en ERP's vereenvoudigen het proces van het synchroniseren van financiële gegevens, waardoor handmatige afstemming niet meer nodig is. Meer informatie over Payhawk

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Automatiseer je volledige crediteurenadministratie, partnerbetalingen en inkoopprocessen, alsmede de betalingen met zakelijke betaalkaarten en werknemersuitgaven. Meer informatie over Tipalti
Met Tipalti kun je de volledige controle krijgen over zakelijke uitgaven en rapportage, terwijl je 80% van de handmatige financiële taken elimineert om je financiële team te ontlasten. Automatiseer vanuit één systeem al je processen voor crediteurenadministratie, partnerbetalingen en inkoop, alsmede de betalingen met zakelijke betaalkaarten en werknemersuitgaven. ERP- en boekhoudintegraties met NetSuite, Quickbooks, Xero en Sage Intacct zorgen voor realtime betalingsafstemming voor een altijd actueel beeld van de prestaties. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Een krachtige berekeningstool voor financiële rapportage en controle. Geïnspireerd door spreadsheets en flexibiliteit. Gebouwd met de kracht van BI. Meer informatie over Ganacos
Ganacos is financiële software voor bedrijven die is gemaakt voor controle en financiële rapportage. Het maakt analyse, financiële planning en simulatie mogelijk in dezelfde webinterface. Ganacos is een flexibele tool die is geïnspireerd op spreadsheets en waarmee gebruikers op een eenvoudige manier kunnen samenwerken. Elke gegevensinvoer activeert berekeningen, waardoor de impact van de verandering onmiddellijk kan worden begrepen en gemeten. Formules, algoritmen, prognoses: Ganacos richt zich op een krachtig berekeningssysteem in een gebruiksvriendelijke interface. Meer informatie over Ganacos

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
DataSnipper is een intelligent automatiseringsplatform voor rapportage binnen Excel dat de productiviteit van audit- en financiële teams versnelt. Meer informatie over DataSnipper
DataSnipper is een intelligent automatiseringsplatform voor financiële rapportage binnen Excel dat de productiviteit van audit- en financiële teams versnelt. DataSnipper helpt bij het elimineren van repetitieve taken en bij het extraheren, vergelijken en documenteren van de bron van elke audit- en financiële procedure. De Excel-invoegtoepassing stroomlijnt je werkprocessen en helpt je om sneller deadlines te bereiken. Vertrouwd door Deloitte, EY, KPMG, PwC, BDO en andere marktleiders. Actief in meer dan 85 landen en gebruikt door meer dan 500.000 financiële professionals. Meer informatie over DataSnipper

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen. Meer informatie over QuickBooks Online

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks automatiseert de dagelijkse boekhoudactiviteiten zoals het maken van facturen, betalingsacceptatie, uitgavenregistratie, factureerbare tijdregistratie en financiële rapportage. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow. Meer informatie over QuickBooks Desktop Pro

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst. Meer informatie over Wave

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
NetSuite financiële rapportage geeft u een uitgebreid overzicht van uw bedrijf en hiermee maakt u nauwkeurige financiële verslagen.
NetSuite financiële rapportage geeft de teams van finance en boekhouding sterke tools om data te bekijken en te analyseren. Bespaar tijd met pasklare financiële rapporten, die u eenvoudig aanpast om specifieke resultaten uit te lichten. Ontwikkel aangepaste rapporten in meerdere versies met de juiste lay-out voor elke doelgroep. Combineer financiële, statistische en operationele data met multidimensionale analyses om nieuwe inzichten in de prestaties te krijgen. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
ECi JobBOSS biedt de noodzakelijke zakelijke softwaretools die je nodig hebt om je winkel efficiënt, productief en winstgevend te houden.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die volledige zichtbaarheid en controle over een productiebedrijf biedt. Elke optie is beschikbaar als cloud- of on-premise software en biedt flexibele tariefmodellen en maandelijkse abonnementen, zodat je de juiste oplossing voor je bedrijf kunt kiezen. Nieuwe ECi JobBOSS 2018-dashboards tonen de bedrijfskritieke informatie in realtime. Meer informatie over JobBOSS²

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Happay geeft bedrijven het inzicht, de voorspelbaarheid en controle die ze nodig hebben en vereisen voor zakelijke betalingen.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavencontroles kunnen instellen en de uitgavenrapportage kunnen stroomlijnen van aankoop tot en met boekhouding. Met Happay kunnen organisaties ook onkostenbeleidsregels opstellen binnen het systeem en de handhaving automatiseren, waardoor verspillingen en fraude worden voorkomen. De gegevensanalyses helpen besluitvormers om kasstromen en budgetten efficiënter te beheren. Meer informatie over Happay

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Geautomatiseerde urenstaten, onkostendeclaraties en reizen met toonaangevende integraties.
Nexonia is een geautomatiseerde oplossing voor urenregistratie, onkostenbeheer en zakelijke reizen die drukke financiële leiders de middelen biedt om hun reis- en onkosten onder controle te krijgen. Nexonia is gespecialiseerd in onverslaanbare integraties – alles van boekhoud- en ERP-systemen, de belangrijkste payroll-systemen, zakelijke en persoonlijke creditcardfeeds en meer! Meer informatie over Nexonia Expenses

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren!
Zoho Books genereert een uitgebreide lijst van financiële rapporten zoals winst- en verliesrapporten, kasstroomoverzichten, belastingoverzichten, balans en meer. Meer informatie over Zoho Books

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Oplossing voor bouw- en vastgoedbeheer die alles samenbrengt voor gestroomlijnde controle via één bron.
Biedt bouw- en vastgoedbedrijven de meest complete oplossing voor het met vertrouwen, precisie en efficiëntie beheren van de volledige project- of vastgoedlevenscyclus. Voorheen Sage Timberline Office. Meer informatie over Sage 300 Construction and Real Estate

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Toonaangevende leverancier van eersteklas cloudgebaseerde accounting- en ERP-software.
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
De alles-in-één app voor declaraties, creditcards en employee benefits
Met onze intuïtieve app kunnen bedrijven en hun werknemers al hun zakelijke uitgaven eenvoudig beheren. Van declaraties en zakelijke creditcards in eigen beheer, tot employee benefits die je helpen talent aan je te binden. Krachtige integraties met boekhouding-, salaris-, reis- en HR-systemen in heel Europa maken een veilig end-to-end proces en efficiënte samenwerking tussen boekhouding, controlling en HR mogelijk. We bieden een snelle onboarding en service van hoge kwaliteit, samen met andere add-ons om aan de specifieke behoeften van jouw bedrijf te voldoen. Met Circula maak jij je medewerkers blij door ze tijd terug te geven. Meer informatie over Circula

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Divvy is een slim creditcard- en kostenbeheerplatform dat volledig gratis te gebruiken is en je beloont voor het gebruik ervan.
Divvy's 100% gratis kostenplatform brengt smartcardtechnologie, moderne software en mensen samen voor een naadloze ervaring met uitgavenbeheer. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies eenvoudig een budget, gebruik je Divvy-kaart en je bent klaar. Besteed slimmer, sluit boeken sneller en reis goedkoper (15-50% korting), zonder gedoe met het bewaren van bonnen. Volledig gratis, en je verdient punten wanneer je uitgeeft. Bekijk een demo en ontvang tot $ 100.* Meer informatie over BILL Spend & Expense (Formerly Divvy)

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Complete, out-of-the-box-desktop boekhoudsoftware, met veilige cloud- en mobiele toegang, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Sage 50cloud (voorheen Peachtree Software) is complete desktop boekhoudsoftware met toegang tot de cloud. Ontworpen voor beveiliging, compliance en productiviteit. Populaire functies omvatten integratie met Microsoft Office 365-toepassingen, vooraf gebouwde factuurcommunicatie, en voorraad- en inventarisbeheer. Beschikbaar in Pro, Premium en Quantum. Meer informatie over Sage 50cloud Accounting

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Eenvoudig boekhouden voor eigenaren van kleine bedrijven. Betaal een onbeperkt aantal leveranciers, maak facturen. Banktransacties importeren en meer.
Eenvoudig maar krachtig boekhouden voor Amerikaanse eigenaren van kleine bedrijven. Jij kiest je boekhoudmethode: op kasbasis, gewijzigde kasbasis of boekhouding op transactiebasis. Basisfuncties boekhouding ($ 15/mnd): betaal en print onbeperkt 1099's en 1096's, maak en verstuur facturen, registreer betalingen, volg onbetaalde facturen en importeer banktransacties (de meeste grote banken worden ondersteund). Premium Accounting ($ 22,50/mnd) bevat alles in Basic, plus facturering, schattingen, bankreconciliatie, terugkerende facturen en meer. Meer informatie over Patriot Accounting

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse
Sage | Accounting is een eenvoudige maar krachtige online boekhoudoplossing die is ontworpen voor eigenaren van kleine bedrijven.
Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering, urenregistratie en uitgaven - via de cloud of via de mobiele app. Sage | Accounting is meertalig en biedt ondersteuning voor meerdere valuta, bekijk voor jezelf waarom succesvolle ondernemers kiezen voor dit platform. Bezoek de website voor een complete lijst met functionaliteiten. Compatibel met Mac/pc, Apple/Android. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Sage Accounting

Functies

  • "Wat-als"-scenario's
  • Cashbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Consolidering/rollup
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Aanpasbare rapporten
  • Toetsing van bankgegevens
  • Financieel beheer
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Rapportage en analyse