317 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Een toonaangevend platform voor online ticketing en evenementenbeheer dat wordt vertrouwd door 30% van de Fortune 500. Beheer moeiteloos grote en kleine evenementen en hou je merk in de schijnwerpers. Krachtige functies, waaronder e-mail-uitnodigingen, online registratie en vragen om antwoord, aangepaste gegevensverzameling, beheer van de gastenlijst, menuvoorkeuren, sub-evenementbeheer, privacy/exclusiviteit van evenementen, slepen en neerzetten van zitplaatsen, inchecken en nog veel meer. Meer informatie over RSVPify RSVPify is een toonaangevend evenementbeheer- en ticketplatform dat helpt om evenementen te stroomlijnen, van gastenregistratie tot en met het inchecken. Meer informatie over RSVPify
Knip de tussenpersoon ertussenuit en verkoop tickets rechtstreeks aan je deelnemers. - Flexibele plannen zonder contracten - Lage kosten (bespaar duizenden) - Krijg direct betaald via Stripe of PayPal - Pas je kassa volledig aan - Integreer boekingsformulieren op je website - Verzamel, bewaar en bezit je deelnemersgegevens - Gratis app voor inchecken - Integreer met je favoriete tools via Zapier - Kortingscodes en vouchercodes Meer informatie over Ticket Tailor Lage prijzen, geen rompslomp. Ticket Tailor is een gebruiksvriendelijk ticketingplatform dat je de controle geeft over de ticketing van je evenementen. Meer informatie over Ticket Tailor
Of je nu een conferentie, festival, sportevenement, concert of gala host, Accelevents heeft de juiste oplossing voor je evenementbehoeften. Het alles-in-één evenementenplatform biedt directe uitbetalingen, 24/7 live ondersteuning (gratis), congresagendabeheer, toegewezen zitplaatsen en tal van hulpmiddelen voor fondsenwerving. Alles voor slechts $ 1 per ticket plus 1% van de ticketprijs (alle kosten kunnen worden opgevangen door je ticketkopers). Meer informatie over Accelevents Je betaalbare, alles-in-één evenementenplatform. Directe uitbetalingen, 24/7 live ondersteuning. Voor slechts $ 1 per ticket plus 1% van de kaartverkoop. Meer informatie over Accelevents
Eventbrite biedt kosteneffectieve ticketsoftware die bedrijven helpt om evenementen online te beheren en promoten en tickets te verkopen, terwijl mensen hun favoriete evenementen kunnen ontdekken. Van barbecues tot lezingen tot conferenties tot wereldberoemde film- en muziekfestivals – Eventbrite biedt evenementen in alle soorten en maten. Eventbrite is een van de snelst groeiende ticketplatforms en biedt innovatieve technologie en lage kosten – en als je evenement gratis is, is Eventbrite dat ook. Meer informatie. Eventbrite biedt kosteneffectieve, innovatieve ticketsoftware waarmee bedrijven evenementen online kunnen opzetten, beheren en uitverkopen.
Online ticketingoplossing (SaaS) voor allerlei evenementen die een toegevoegde waarde biedt voor organisatoren. Een eenvoudig hulpmiddel waarmee organisatoren van evenementen online tickets kunnen verkopen.
Eventzilla is een snelgroeiend platform voor evenementticketing en -beheer voor conferenties, fondsenwervers, lessen, workshops, reünies, concerten en sportevenementen. Dit platform ondersteunt een breed scala aan evenementen, van evenementen die slechts aanwezigheidsbevestigingen vereisen tot grote conferenties/exposities met duizenden deelnemers via meerdere trajecten. Met Eventzilla kunnen evenementorganisatoren online tickets verkopen, creditcardbetalingen verwerken en evenementen promoten op socialemediakanalen zoals Facebook en Twitter. Eventzilla is een online platform voor evenementregistratie en ticketing voor organisatoren van evenementen.
Maak allerlei soorten aangepaste tickets aan, waaronder die voor sponsoring. Tickets kunnen items bevatten met op maat gemaakte keuzes (bijv. maaltijdkeuze, T-shirtmaat, enz.). Stel begin- en einddatums van tickets in, beperkte kaartverkoop, promotiecodes en meer. Kopers kunnen de namen en e-mailadressen van hun gasten opgeven en na aankoop van hun tickets kunnen ze de gekochte tickets beheren, gastnamen wijzigen, enz. Creditcards worden automatisch veilig opgeslagen in het bestand zodat de gast deze kan gebruiken tijdens je evenement. Evenementenbeheersoftware voor fondsenwerving met ticketverkoop, stoelbeheer, contactbeheer, het bijhouden van donaties en meer.
Gratis online ticketsysteem op professioneel niveau | Zeer gebruiksvriendelijk | Geschikt voor elk evenement op elke locatie | Integreert online en interne boekingen | Online klantboekingskosten behoren tot de laagste in de markt | Volledig aanpasbare evenementenpagina's | Interactieve stoelenplanontwerper | Accepteer donaties en de verkoop van diverse artikelen | Integratie van betalingsverwerking met streepjescode | E-mailmarketing- en MailChimp-integratie | Accepteer donaties Gratis, gebruiksvriendelijk online ticketverkoopsysteem waarmee organisatoren van evenementen tickets zowel online als intern kunnen verkopen. Probeer het vandaag nog gratis.
Ondersteuning van de uitvoerende kunsten en locaties voor livemuziek met volledig geïntegreerde tools om je kassa efficiënt te beheren: gereserveerde zitplaatsen, abonnementen, fondsenwerving, cadeaubonnen, marketing, merchandise, klantentrouw, kortingsbonnen en enquêtes. De enige service zonder ticketkosten; voeg optioneel entreegeld toe en hou alle omzet. Gebruik de gratis proefversie om uitmuntende klantenservice te ervaren en ontdek waarom ThunderTix een uitstekende keuze is voor live optredens. Een geïntegreerd online ticketingsysteem met een kassaportaal voor realtime verkoop van tickets voor zowel algemene toegang als gereserveerde zitplaatsen.
Grootschalig cloudgebaseerd ticketplatform voor online voorverkoop, marketing, geprinte tickets en polsbandjes, sociale media en een scala aan uitrustingsopties voor verkopen aan de deur en het scannen van tickets. Of je nu een centrum voor uitvoerende kunsten beheert, enorme festivals organiseert, kleine evenementen organiseert of een fondsenwervingscampagne opzet, via Purplepasse heb je alles wat je nodig hebt voor een eenvoudig en succesvol evenement. Grootschalig cloudgebaseerd ticketplatform voor online voorverkoop, marketing, sociale media en verkoop- en toegangsbeheer op de dag van een evenement.
Succesvolle evenementen beginnen bij Tix. Ontdek waarom duizenden organisaties Tix kiezen voor hun ticketbehoeften. Tix is gespecialiseerd in voordelige en veelzijdige ticketingoplossingen voor aan de kassa en online. Of je nu een geïntegreerde kassa en een online ticketingsysteem nodig hebt of alleen internetverkoop wilt toevoegen aan je bestaande verkoopmethoden, Tix heeft een oplossing die aan jouw behoeften voldoet. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf voor een gratis demo. Succesvolle evenementen beginnen bij Tix. Ticketingoplossingen voor entertainment- en sportevenementen. Gratis demo.
Picatic is de meest klantvriendelijke, eenvoudige en betaalbare oplossing voor aanmeldingen voor conferenties. Met behulp van dit uitgebreide platform kunnen conferenties van elke omvang een verbluffende evenementwebsite creëren, kaartverkoop aan een bestaande site toevoegen en alles op één plek beheren. Picatic wordt vertrouwd door duizenden organisatoren over de hele wereld en is hooggewaardeerd voor klanttevredenheid. Picatic biedt evenementticket- en registratietools die de beste conferenties ter wereld ondersteunen.
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen. Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
Brushfire heeft als doel om het go-to ticket- en registratieplatform te zijn dat klanten verdienen. Het bedrijf streeft ernaar om over de hele wereld succesvolle evenementen te faciliteren door geweldige software en service te bieden die zich altijd blijven verbeteren. Het platform is geschikt voor de kerk, non-profitorganisaties en seculaire organisaties. Het biedt onder andere tickets met vaste plaatsen, algemene toelating en ondersteuning voor alle soorten evenementen. Brushfire heeft als doel om het go-to ticket- en registratieplatform te zijn dat klanten verdienen. Sluit aan op jouw wensen!
Wat je bedrijfsactiviteit ook is, dit platform maakt het boeken ervan eenvoudig. Dit is een flexibel online boekingssysteem voor lessen, cursussen, workshops en evenementen. De eenvoudige planningspagina maakt het je bezoekers gemakkelijk om zonder pre-registratie voor een evenement te boeken. Functionaliteiten omvatten wachtlijst, winkelwagensysteem voor boekingen, aangepast boekingsformulier, online betaling, bijlagen, kortingsopties en ondersteuning binnen de app. Je kunt het binnen een kwartier instellen - probeer een gratis proefperiode van twee weken en halveer vandaag nog je administratietijd. Flexibel systeem maakt het gemakkelijk om betalingen te organiseren en verwerken voor klassen, cursussen, workshops en evenementen voor alle soorten activiteiten.
Community Brands heeft met GiveSmart, Gesture en 501 Auctions zeer effectieve en innovatieve technologie voor fondsenwerving via evenementen gecombineerd. Het nieuwe gecombineerde platform biedt optimale functionaliteiten en een reeks diensten van wereldklasse om fondsenwerving via evenementen te vereenvoudigen en liefdadigheidsinstellingen te helpen hun evenementdoelen te overtreffen. Dit nieuwe gecombineerde platform biedt functionaliteiten en een reeks diensten van wereldklasse om fondsenwerving via evenementen te vereenvoudigen.
Duizenden organisatoren kiezen Showpass voor tickets voor evenementen en kassabeheer. De mobiele en desktopsoftware Showpass bevat tal van functies en verandert fans in kopers zonder omleidingen, merchandise add-ons bij de kassa PLUS meer bereik met native ticketing van Facebook. Promotors en kassabeheerders beheren graag gastenlijsten, check-ins, werknemers en verkopersnetwerken vanaf hun mobiele apparaat. Valuta's C$, $ en €. Ontvang een gratis demo van 15 minuten of neem binnen 24 uur contact op voor een offerte. Mobiele en desktopsoftware voor tickets voor evenementen en de kassa. Website- of Facebook-plugins. Offertes binnen 24 uur. Gratis scannen. POS-hardware.
VBO Tickets biedt een krachtig alles-in-één cloudgebaseerd ticketingsysteem waarmee organisaties evenementen, tickets en klanten online kunnen beheren. De oplossing geeft je de mogelijkheid om rechtstreeks op je website te verkopen zonder dat klanten ooit vertrekken, via de veilig geïntegreerde whitelabel invoegtoepassing. Het maken en beheren van evenementen, tickets, donaties, lidmaatschappen, abonnementen, registraties, merchandise, kortingen en aangepaste rapportages kan niet gemakkelijker. Bovendien is alles verbonden met de ingebouwde CRM. VBO Tickets biedt een whitelabel ticketing-oplossing om elk aspect van je evenementen te beheren, van ticketing tot registraties en meer.
Duizenden organisaties vertrouwen op Vendini-oplossingen voor evenementenbeheer. Het pakket met toepassingen van het bedrijf omvat een volledig geïntegreerd marketingsysteem om evenementen te promoten via e-mail, sociale netwerken en zelfbedieningsgevoelige websites, evenals mobiele apps voor kaartverkoop, klantenbeheer en scannen. Vendini heeft veel kunst-, festival- en sportlocaties als klant. Start vandaag een gratis proefperiode om te zien hoe Vendini het organiseren van live-evenementen vereenvoudigt. De geïntegreerde oplossing voor de kaartverkoop van algemene en gereserveerde zitplaatsen, kassabeheer, promotie van evenementen en evenementlogistiek.
Maak betere evenementen en verkoop tickets rechtstreeks op je site, zonder omleidingen. Sparxo wordt vertrouwd door producenten van evenementen die de gemeenschap rond hun merk willen behouden. Het platform is eenvoudig te leren en te gebruiken, waardoor het gemakkelijk is om online kaartverkopen, registratie en on-site inchecken in te stellen. Integreer ticketverkoop met je website, ontwerp moderne splash-pagina's en ontdek je terugkerende klanten via slimme gastenlijsten. Sparxo is mobiel-compatibel en eenvoudig te gebruiken. Een sociaal registratieplatform, ontworpen voor evenementgestuurde organisaties die zich zorgen maken over het behoud van hun merk.
Een robuuste set webgebaseerde modules die speciaal zijn ontworpen voor festival- en evenementorganisatoren om al je ticketverkopen, registraties, vrijwilligers, leveranciers, sponsoren, deelnemers, bands/artiesten, donaties, rapportages, contracten en meer te beheren. Kies wat je nodig hebt. Qua ontwerp worden alle pagina's aangepast aan jouw website. Gebruik je eigen Merchant-account of die van de softwareaanbieder. Neem contact op om te ontdekken hoe je de benodigde uren om je evenement te organiseren drastisch kunt verminderen door alle kritieke aspecten te beheren in één 24/7-systeem. Verkoop niet alleen kaartjes, maar beheer al je leveranciers, vrijwilligers, sponsors, donaties, sociale verkopen, marketing en meer met één systeem.
Wanneer je AttendStar gebruikt, kun je meer tickets voor je evenementen verkopen omdat het je de marketingtools en realtime rapportages geeft die je nodig hebt om succesvol te zijn. Het biedt toonaangevende technologie zoals mobiele apps, razendsnelle ticketscanners en gebruiksvriendelijke software. Samenwerkend bij elke stap. Met meer dan vier decennia ervaring op het gebied van evenementenbeheer en promotie voor enkele van de grootste merken en acts ter wereld is het duidelijk wat er nodig is om succesvolle evenementen te ontwikkelen. Wanneer je AttendStar gebruikt, kun je meer tickets voor je evenementen verkopen, doordat je marketing bij de ticketing krijgt.
SimpleTix is een e-commerce websitepakket voor de promotie van evenementen en het kopen van kaartjes. Met SimpleTix kun je evenementen, producten en nieuwsartikelen vermelden. De ingebouwde promotionele hulpmiddelen voor het promoten van je evenementen zijn heel eenvoudig te gebruiken. Klanten kunnen tickets bestellen via internet, via computer of mobiel. Het is heel eenvoudig om rapporten over alle evenementen en tijden te lezen, en daarnaast beschikt het over data-exportfuncties. Er zijn meer dan 15 geweldig uitziende en aanpasbare thema's om uit te kiezen. SimpleTix is naadloos geïntegreerd met 20+ betalingsgateways. Geavanceerde online ticketingsystemen voor festivals, concerten, evenementen, sport, reizen, bezoekersattracties en meer.
Townscript, een zelfbedieningsplatform voor evenemententickets, helpt haar klanten bij het registreren en verkopen van tickets voor hun evenementen. Het is aanwezig in 27+ landen en wordt wereldwijd veel gebruikt, voornamelijk in landen zoals de Verenigde Staten, Canada, Indonesië, India en Singapore. Aanbod: online DIY (do it yourself, doe-het-zelf), evenemententicketing en registratieplatform om evenemententickets online te verkopen zonder gedoe, ongeacht de evenementgrootte (groot of klein) of het evenementtype (eenmalig of terugkerend). Zelfbedieningsplatform voor evenemententicketing biedt klanten een naadloze ervaring voor registraties en verkoop van tickets voor evenementen.
Gooi geen geld over de balk. TicketSpice is uniek, omdat je 100% van de ticketingkosten zelf houdt en slechts 99 cent per ticket betaalt. Het is geen goed gevoel om te veel aangerekend te worden en ondergewaardeerd te zijn. In de afgelopen 10 jaar heeft dit platform meer dan 30.000 klanten net als jij geholpen. Neem de controle over je ticketing met ticketopties, prijzen, kosten voor gebruiksgemak, branding, financiering en meer. Gebruik de gratis app voor mobiele ticketscanning om je tickets te scannen. Doe meer, verdien meer en hou meer over. Snel en eenvoudig tickets verkopen voor je evenement. Flexibel en betaalbaar. Je kunt direct aan de slag.
osConcert is een krachtige php-software voor open source-winkelwagentjes die is aangepast voor ticketverkoop als een visuele online theaterreserveringsmanager. Ontwikkelaars zijn er dol op omdat ze volledige toegang tot de code kunnen krijgen om wijzigingen aan te brengen. Dit alles met snelle gratis ondersteuning en een gebruikershandleiding van 100 pagina's. Webgebaseerde visuele software voor stoelreserveringen. Open source php-winkelwagentje. Host en beheer je eigen ticketverkoop en stoelreservering.
Saffire empowers clients with beautiful, unique mobile websites that include the industry's only fully integrated ticketing platform. SaffireTix ticketing includes online, advance and box office sales, with real-time reporting. Our Spark content management system makes it easy to update content on your own and get unlimited help from our best-in-class support team. Looking for contactless ticketing solutions to prepare your business for new social distancing policies? We've got you covered. Ticketing & websites in a simple, integrated platform with amazing real-time reporting and best-in-class support.
Gesture maakt van hoop een realiteit voor non-profitorganisaties, scholen, ziekenhuizen en vele anderen door eenvoudige en naadloze technologie waarmee donateurs vanaf hun mobiele telefoon schenkingen en ondersteuning kunnen geven. Dit gastenbeheerplatform is ongeëvenaard en stelt de organisatie in staat om hun evenement te beheren, van ticketaankoop tot het stoelenarangement van tafels. Werkt landelijk samen met liefdadigheidsinstellingen en non-profitorganisaties om de inkomsten van hun fondsenwerving te maximaliseren.
Een robuuste oplossing voor ticketing voor verschillende soorten bedrijven Een robuuste oplossing voor ticketing voor verschillende soorten bedrijven
Weemss is software voor registratie en tickets voor evenementen die het zware werk doet, zodat jij je kunt concentreren op het daadwerkelijke evenement. Weemss is een alles-in-één online evenementoplossing voor elk evenement van elke omvang. Gebruik het om registraties en het inchecken te regelen, gereserveerde zitplaatsen aan te bieden, concertkaarten te verkopen of wat je evenement ook maar nodig heeft. Evenementenbeheer is nu nog beter! Alles wat je nodig hebt om op een slimme manier evenementen te creëren, promoten, verkopen en beheren.
SeatAdvisor levert een slimmere oplossing voor kaartverkoop en gebruikersbeheer om locaties wereldwijd te helpen hun publiek te stimuleren en te laten groeien. Ontworpen voor organisaties en locaties van alle groottes. De software combineert een krachtig maar gemakkelijk te gebruiken ticketingsysteem met geïntegreerde fondsenwervings-, analyse-, marketing- en CRM-mogelijkheden. SeatAdvisor is een bewezen innovator sinds 1999 en was de eerste die interactieve SeatMaps met SeatView leverde. Erkend voor een uitstekende klantenservice. Een slimmere oplossing voor ticketing, fondsenwerving en klantenbeheer ontworpen voor organisaties en locaties van elke omvang.
Met de ticketoplossing accesso ShoWare heb je de controle over je kaartverkoop. Met krachtige functies voor tickets voor gereserveerde stoelen helpt dit volledig aanpasbare platform je om trouwe klanten op te bouwen en de algehele winstgevendheid te verhogen. Maak gebruik van je eigen merk en stroomlijn de activiteiten met geïntegreerde verkoop via kassa's, online, mobiel en meer. Maak je bovendien minder zorgen met gratis updates, 24/7-ondersteuning en een professioneel callcenter dat tot je beschikking staat. Het ticketpakket accesso ShoWare biedt een compleet scala aan software-oplossingen waarmee locaties de leiding over hun eigen verkoop in handen nemen.
Giveffect, ideaal voor middelgrote tot grote non-profitorganisaties, is alles-in-één non-profitsoftware die je workflow voor evenementen met RSVP en tickets vereenvoudigt. Dankzij ticketbeheersoftware, live en stille veilingen, bieden via sms-berichten en live evenementenregistratie elimineert Giveffect de noodzaak van meerdere softwaresystemen. Je organisatie kan ook deelnemers aan evenementen een naadloze en veilige donatie-ervaring bieden met de kaartlezer en mobiele app voor evenementenbeheer, waardoor je evenementenactiviteiten worden gestroomlijnd. Giveffect is alles-in-één non-profitsoftware die je workflow voor evenementen met RSVP en tickets vereenvoudigt.
Het KORONA POS-systeem voor ticketing is een alles-in-één oplossing voor waterparken, pretparken, musea, concerten en festivals. De KORONA-software is ontworpen voor alle markten en consolideert de verkoop tussen kassa's, kiosken, restaurants met snelle bediening, en cadeauwinkels, maar biedt ook geautomatiseerde commissiestructuren. KORONA-ticketing integreert met krachtige scanners, ticketprinters en robuuste tourniquets waardoor rijen mensen snel kunnen doorstromen. Het wordt ook geleverd met opties voor CRM, lidmaatschappen, loyaliteit en groepstarieven. KORONA POS voor ticketing heeft geen contracten of verborgen kosten. Alle training en ondersteuning is inbegrepen bij een abonnement. Probeer het gratis uit.
Fienta verkoopt je evenementen online terwijl jij de totale controle over het proces behoudt. Door de kosten laag te houden en je klantgegevens toegankelijk te houden, kun je snel en gemakkelijk evenementen organiseren. Je kent altijd je klanten en krijgt gegevens van je kopers, en met de analysetools kun je optimaliseren terwijl je werkt. Soepel en snel, en je betaalt alleen als je geld verdient. Fienta is de gemakkelijkste manier om ticket te verkopen en deelnemers te registreren.
Het platform wordt ondersteund door een team dat een passie heeft voor evenementen. Na honderden evenementen wereldwijd te hebben georganiseerd, is EventsFrame ontworpen als een ideale ticketingtool voor meerdere evenementen. - Eenvoudig creëren van tickets, gestructureerde kortingen (ticket, bulk, combinatie, bestelling). - Aangepaste informatie over deelnemers. - In tegenstelling tot andere platforms is Eventsframe gebaseerd op een maandelijks abonnement vanaf slechts $ 39, en heeft het geen deelnemerskosten. - Overzicht van meerdere evenementen: bekijk alle evenementen en verkoop op één pagina. - Gratis proefversie van 30 dagen zonder creditcard. Evenemententicketing met eenvoudige ticketing- en kortingsopties die jou tijd en geld besparen. Integraties met Paypal, Braintree en e-mail.
Beheers de live entertainment-business. OvationTix is een geïntegreerde oplossing voor ticketing, fondsenwerving, marketing en CRM die is ontworpen om je missie te ondersteunen. Het platform werkt met honderden commerciële en non-profit locaties in podiumkunsten, tentoonstellingen, musea, sport en muziek om memorabele ervaringen te bieden, de omzet te verhogen en de operationele efficiëntie te verbeteren. OvationTix is met name geschikt voor organisaties die aan de volgende criteria voldoen: verkoop van 5000-250.000 tickets/jaar; Exploitatiebudget >$ 500.000/jaar. Alles-in-één software voor ticketing, fondsenwerving, CRM en marketing om je te helpen je missie te volbrengen.
Alles-in-één ticketingsoftware. Raklet helpt je de hele levenscyclus van een evenement van begin tot eind te beheren. Het is eenvoudig in te stellen en volledig merkeigen om bij je kleuren te passen. Je kunt: - Je database organiseren en verrijken met Raklet CRM; - QR Check-in aan de deur doen; - Onbeperkt aangepaste formulieren en pagina's bouwen; - Via de app, sms of e-mail communiceren; - Online betalingen van tickets innen; - Profiteren van geavanceerde rapportage. Bezoek de site voor meer informatie. Alles-in-één ticketingsoftware. Raklet biedt moderne producten voor contacten, berichten en betalingen.
Het is duidelijk dat het creëren van een geweldig evenement geen eenvoudige klus is. Dit platform is er om je te helpen met een netwerk van 6,3 miljoen gebruikers en producten van wereldklasse. Je krijgt waardevolle inzichten om meer fans te bereiken en hen te betrekken en uiteindelijk meer tickets te verkopen. Universe stelt duizenden mensen in staat om via evenementen geld te verdienen aan hun idee, merk of bedrijf.
Oveit is een eenvoudig te gebruiken cloud-tool die je helpt bij het beheren van evenementen, het afhandelen van registratie, het verwerken van betalingen en het opzetten van een geldloos betaalsysteem. Oveit werkt volledig ingebed op de website van het evenement en gegevens zijn gemakkelijk toegankelijk in de cloud. Met slechts een paar klikken kunnen evenementmanagers een volledig geïntegreerde registratietool direct op hun website plaatsen. Met de tools kun je registratieformulieren aanmaken, verschillende prijsopties selecteren en meerdere voordelen verpakken in één ticket. Oveit is een eenvoudig te gebruiken cloud-tool die je helpt om evenementen te beheren, registratie af te handelen, betalingen te verwerken of een geldloos betaalsysteem op te zetten.
Events.com connects people with in-person and virtual experiences they love. Its mobile-first event management and registration platform helps event makers manage, market, and monetize everything from massive festivals, real-world and virtual conferences, and marathons. With its end-to-end event management solutions, including sponsorship and marketing tools, Events.com gives organizers access to a suite of tools at every step of planning. Events.com's mobile-first event management and registration platform helps organizers manage, market, and monetize events of all sizes.
Eventdex helpt bij het beheren van de volledige levenscyclus van gebeurtenissen, registraties, betalingsverzameling, badges, mobiele apps, on-site beheer en rapporten, en nog veel meer. Eventdex rekent $ 0,75 per ticket, of je tickets nu $ 50 of $ 5.000 kosten. Je bespaart dat in geld en tijd. Alles op één plaats. De evenementenregistratiesoftware van Eventdex is een eenvoudig te gebruiken applicatie om je evenemententickets in enkele minuten te maken.
Goedkope ticketing voor frequente evenementproducenten. Het meest geschikt voor organisaties die minimaal 2.000 tickets per jaar verkopen en veel evenementen per jaar organiseren. Lage kosten: $ 0,75 per ticket plus 1,5% van de ticketwaarde (kortingen voor non-profitorganisaties). Bekijk het voor jezelf! Goedkope ticketing voor frequente evenementproducenten. $ 0,75 per ticket plus 1,5% van de ticketwaarde. Kortingen voor non-profitorganisaties
Zaui is a technology leading reservation and management software designed for shuttle companies, tour, activity and rental operators. Zaui is one of the longest-standing reservation systems in the industry. Creating innovative tools to grow tourism companies. Features: centralized operations management, e-commerce booking engine, mobile and Point-of-Sale apps, inventory and pricing management, agent/affiliate bookings, vehicle and route management, online reseller (OTA) channels and much more. Reservation and business management software designed to grow online bookings and streamline operations for tourism companies.
PatronManagers mission is to revolutionize the ticketing industry by providing arts, culture, and live entertainment organizations with integrated world-class customer relationship management, box office ticketing, fundraising, and marketing solutions, built entirely on the worlds most advanced cloud-based CRM platform Salesforce. Ticketing, subscriptions, fundraising, email marketing, and staff collaboration, all on the revolutionary Salesforce Platform.
Ticketbud is a user friendly, all-in-one event management and online ticketing platform with all-inclusive pricing and human customer support. Organizers are in control with flexible payout options providing early access to funds (daily, weekly or monthly payouts), powerful tools and integrations, comprehensive reporting and complete access to event data at no extra cost. With the flexibility to customize (including white-label solutions), event organizers worldwide trust Ticketbud. Ticketbud makes ticketing easy, so you can focus on your event. Online registration and ticketing with unbeatable customer support.
ROLLER is a leading all-in-one software suite for attractions, entertainment & leisure venues. Our mission is to help venues manage their operations and improve the customer experience through its innovative market leading modules. Comprised of Ticketing, Point-of-Sale, CRM, Waivers, Gift Cards, Email, Entry Management, Checkouts & more, ROLLER offers venues a whole-of-business solution to help them grow. ROLLER is a modern cloud-based offering with users across 18 countries. ROLLER is a leading all-in-one software suite for attractions, entertainment and leisure venues. www.roller.software
SaaS solution that enables sports organizations to manage ticketing operations via tools for customer management, box office, and more. SaaS solution that enables sports organizations to manage ticketing operations via tools for customer management, box office, and more.
Database that handles ticketing, fundraising, memberships, customer relationship management, and more for arts and entertainment Cloud-based database that handles ticketing, fundraising, memberships and customer relationship management
TicketingHub is a boutique online ticketing platform that can service any type of venue from a small comedy show to the London Eye. Broadly speaking this covers 3 major ticketing industries: Entertainment, Transport and Tourism/Travel. Anyone is free to sign up and start selling tickets under their own brand using our API, Embedded Widget, Hosted Checkout or iPhone App. Trusted by City Sightseeing, Ripley's believe it or not, Secret food tour. Technology focused B2B cloud ticketing platform, specialized in the management of sales / inventory of tickets.
Yapsody is a powerful, simple to use online event ticketing and event registration system, delivering cutting-edge ticketing services to thousands of event presenter. Yapsody is the only live entertainment company focused on providing independent presenters and hospitality enterprises customized end-to-end solutions for leveraging concert entertainment. Yapsody is a powerful, simple to use online event ticketing and event registration system.
Ticketfly is a next-generation ticketing and marketing company from the first folks to sell event tickets online. The Ticketfly platform integrates your ticketing, website, and social networking. When someone lists a show for sale, then the content management system will automatically update their website, Facebook, and Twitter pages. It will also include Youtube videos, artist links and bios. Web-based ticketing application that enables small to large businesses in entertainment industry to manage marketing channels and more.
Beautifully crafted ticketing. Give your customers the experience they deserve. Your event starts the second a customer goes to buy a ticket. Two thirds of people say a bad booking experience stops them from coming back. Line-Up is the benchmark for customer experience when it comes to ticketing. Whether the ticket is bought online or on the door, weve raised the bar, across the board. For vendors, we provide everything required to craft the perfect experience to delight ticket buyers. Beautifully crafted ticketing. Give your customers the experience they deserve.
Create a beautiful event website in minutes. Build an event website, collect registrations, sell tickets, send invites, track attendees, and promote your event online. Reliable and secure. Trusted by more than 300,000 people worldwide, including planners from Nike, MIT and Refinery29. Create a beautiful event website in minutes. Trusted by more than 300,000 people worldwide, including planners from Nike and MIT.
Ticket management solution that helps manage tickets, events, sell unused tickets and create loyalty and reward programs, and more. Ticket management solution that helps manage tickets, events, sell unused tickets and create loyalty and reward programs, and more.
We're passionate event professionals, marketers, and developers who have a huge affinity for creating a better event registration experience. A fundamental aspect of every event is to sell tickets online and we've witnessed the evolution of this industry since we sold our first ticket in 2003. With features focused on marketing, cash flow, and analytics we've worked tirelessly to develop a platform that fits all types of events. Each client is offered real-time sales tracking, automated social marketing, mobile ticketing, and access control.
New Concepts Software, providing Box Office Software since 1992. Tick-It! Trak Pro 3 is our full featured system that is scalable from small venues like schools, houses of worship and community theaters to large scale operations, such as Sporting Venues, Cinemas, Amusement Parks and Amphitheaters. Retail POS, Memberships, Gift Cards, Fundraising, Food Services and Internet Sales. Trak Pro is sold in modules, so you only pay for what they need. We also offer competitive upgrade discounts. Box Office System offering General Admission, Reserved Seating, Customer Record Keeping & Internet Ticket Sales.
A smarter way to manage events to help you focus on the details people remember. Floktu Swift allows you to create a personalized in minutes using a 6-step wizard, and it's absolutely free. Floktu Custom is a custom event platform that integrates your style guide, CRM, communication modules, emailing preferences and workflow that is secure, nimble and robust. Whichever product you choose, Floktu unifies all your event processes so they save you time, money and resources. Floktu is events registration SAAS with both a FREE and simple template option, and a fully customizable product.
Free, socially conscious ticketing and event registration platform with 24/7 live, in-house, multi-lingual customer service. Low service fee for attendees. Free seating charts. No exclusivity contracts. Option to collect donations for fundraisers at the point of sale. Free ticket printing and shipping. Robust features and tools no matter the event size. Free ticketing and registration platform with 24/7 live customer service and a give more, take less philosophy.
Wintix and Webtix have been rated among the top preferred box office software programs, according to Technology in the Arts of Carnegie Mellon University. The reason why these programs are rated so highly is because they combine exceptional power, flexibility, and user-friendliness with affordable pricing for venues of all sizes. No user or per ticket fees! Worldwide, organizations depend on our renowned customer support, robust reporting, donation and patron management features for success. Complete box office solution: ticketing, accounting, patron management, fundraising, marketing and more - with NO per ticket fees.
TicketCo is the only solution for events and venues that has succeeded in eliminating the superfluous and time-consuming elements of event payments. Our services are online ticketing, omnichannel ticketing, e-Commerce event sales solution and TicketCo Cashless. We help you increase sales with lightning fast payments, cut costs without the need for costly ticket printing or verification equipment and drive incremental revenue by seamlessly integrating ticketing with goods sold and much more. TicketCo helps event organisers with online ticketing, omnichannel ticketing, e-Commerce event sales solution and TicketCo Cashless.
Registration and ticketing platform that helps organizations manage sales, workflow, attendees, payments, and reports. Registration and ticketing platform that helps organizations manage sales, workflow, attendees, payments, and reports.
360 ticketing solution for event organizers and venues. - Setup any type of ticket for any kind of events. - Realize ticketing through the various sale channels in a same time. - Check ticket validity via the mobile scanner app on venue entry. 360° ticketing solution for event organizers and venues.
Agile Ticketing Solutions delivers enterprise class ticketing solutions that can be tailored to fit the needs of the smallest community art house to the largest film festival. From a full-featured box office, call center order entry, and online and kiosk sales to customer relationship management and reporting, we offer a complete line of fully integrated software and services designed to power your individual marketing effort and ticketing operation. Dynamic, state-of-the-art ticketing solution that can be tailored to fit the needs of small to large venues.
Eventcube is a market leading white label ticketing platform. It crystallises the 30 years experience its co-founders have in the events and technology space. A constantly evolving product we power over 100,000 events worldwide. We empower creators with a rich set of event management tools. Four products that work individually or harness them together to create a powerful and seamless experience. Ticketing & Events, Virtual Events, Memberships and White-Label technology. A full service event and membership management platform.
Cloud-based ticketing, fundraising, CRM & patron data management system developed for performing arts & cultural organizations. Patrons may purchase tickets, subscriptions, passes, gift certificates, memberships, classes & passes online or from your box office. This is done by using pricing & database tools that integrate with ticketing for marketing, reporting, mailings and other functions. The service is priced for non-profit organizations. Cloud-based integrated ticketing, fundraising and patron management system for performing arts & cultural organizations.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end management software is designed to transform corporate events, trade shows, exhibitions, meetings and training sessions all in one dashboard. InEvent has catered for over 400 companies in 138 countries, including leading corporations such as Unilever, Santander Bank, Coca Cola and Facebook. InEvent is a next level virtual event platform powering events that transform attendees into customers, driving profits and efficiency.
Specifically designed for large festivals (music, food and beverage), music venues, clubs, and one-off events, the Freshtix ticketing platform is designed to make the ticket buying process easy and provide you with actionable data. For attractions, museums, botanical gardens, and other venues with a membership base, our platform's unique "member-match" feature offers your members discounted tickets applicable to their membership level while up-selling the benefits of membership to non-members. Freshtix ticketing platform is used by music venues, festivals and events of all types. We offer RFID technology for festivals.
TryBooking is a powerful event ticketing, bookings and registrations platform. One of the most affordable solutions in the industry (100% free for free events), it is packed with features including customisable events, unlimited ticket types, interactive seating plans, real-time sales/marketing reports, the TryBooking Scanning App, embeddable widgets and more. As the largest Australian ticketing provider, we provide you with unlimited local support and account management at no extra cost. A leading Australian online event ticketing, bookings and registrations platform.
The most user-friendly and comprehensive fundraising platform on the market. Features include: Donations (recurring), Ticketing (QR code scanning), Registration, Peer-to-peer, Merchandise Sales / Orders, Gift Matching, Social Media integration, 3rd Party Fundraising, e-cards and more. The most user-friendly and comprehensive fundraising platform on the market.
Online Box Office and Event Ticketing System integrating sales and marketing. Our easy to use system includes Print-at-Home ticketing, Reserved or General Admission Seating, Youth/Senior/Child Tickets, Online Newsletter Sign-up, Season Tickets, Reporting, and more. Setup fees are waived with a multi-year agreement and generally, we don't get paid until after you do. Contact us for a no-obligation demonstration. We won't hound you like typical sales-people, so contact us today! Cloud-based event ticketing solution that helps businesses manage billing, discounts, payments, reservations & more with reporting.
Since 1985, Theatre Manager software has been used to manage everything from Theatres to Festivals, from Arenas to Performing Art Centers, from Symphony Orchestras to Museums... to just about everything in between. Theatre Manager is used at colleges, universities, municipalities, non-profits and for-profit organizations. Our experience is drawn from many 100s of venues, with 1000s of users using Theatre Manager to track approximately 3/4 of a billion dollars in annual revenue. Patron-centric CRM database that supports box office, fundraising, marketing, volunteer and facility management.
Herogami is the swiss-army knife of Agile teams. Sporting a complete set of tools for planning, tracking and sharing information, Herogami helps Agile teams to manage both small and large portfolios of projects and scales functionally to deliver a foundation of Agile project management concepts and features like: - Sprints planning and execution with stories and issues - Backlog prioritization based on WIP limits - Kanban boards and swimlanes - Shared calendars, documents repos and wikis An online solution for software development teams to plan & execute Agile projects with sprints, stories, issues, visual kanban boards.
Allcal is a low-fee ticketing and event calendar service. Promote and sell tickets on your site, on social media, a standalone ticket purchase page and through the app. We provide all the tools to make this simple. Create unlimited types of tickets. Zero cost to create free tickets. No contracts, no set up fees and get instant payouts. Build your schedule with Allcal & publish to your site and mobile app. Sell festival passes & individual tickets. Ticket scanner validator included. Easy to use, low-fee ticketing and event calendar service. Create unlimited types of tickets. No set up fees and get instant payouts.
Nutickets offers a tailored event management software solution for all event sectors. From festivals to theatres, cinemas, conference venues and charities. We work with our customers to provide their audience with memorable events by offering... - White label ticketing software - Cashless payment system - Box office integration - Reserved seating system - Product up-sell features Nutickets uses cloud technology to centralise all event management functions, capturing customer data throughout the whole process.
Betterez provides sales, marketing, operational, and ancillary revenue functionality to both Travel and Multi-use Ticketing Operators. We provide our clients the ability to increase their sales channels, increase customer loyalty, more efficiently manage their operations, and optimize revenue by quickly bringing on new products or services. Cloud based enterprise software solution in the Reservations and Ticketing Management (RTM) space for Travel and Multi-use Ticketing.
ShowClix, a product of Patron Technology, is a full-service event technology solution that handles ticket sales, marketing, and on-site operations for their partners. They operate in over 20 countries and localize their platform for each market. ShowClix partners include fandom conventions, museums, festivals, attractions, and consumer shows. Iconic brands like New York Comic Con, Ice Castles, The Daily Show, PAX, and MoMa choose ShowClix to power their events. Cloud-based event ticketing solution which assists firms with marketing, seating management, admissions and sales tracking.
Sell tickets right from your Facebook fan page for only a small convenience fee. Sell tickets right from your Facebook fan page for only a small convenience fee.
Backstage makes online event ticketing and marketing easier than ever. Create, manage, and monitor your event from anywhere across multiple devices. Whether you have 100 or 100,000 attendees, you're covered both online and offline with our advanced entry management technology. Drive new customers, sales, and revenue with our custom marketing campaigns and learn detailed insights about your customers and their interests with our in-depth data analytics. Backstage is a platform that offers a suite of tools for event producers and venues to market and manage their events from end-to-end.
The OPTIMO ticketing solution is fully integrated with the OPTIMO Platform, which has three CRM products plus a range of APIs, plug-ins and adapters in its 3rd party integration framework, enabling the greatest possible flexibility for our customers to maximise their revenues, unify their business and streamline their processes. Trusted by Silverstone F1 Circuit, Sodexo, DWTC, Wimbledon, Sepang F1 Circuit, MasterCard, Cricket World Cup, FIFA World Cup 2006 & the London Olympics 2012. For Ticketing & Box office, Hospitality Management, Space Management, Activities & Experiences, Voucher Management & Redemption
Eventcombo provides cost-effective, affordable solutions for all of your event management and ticketing needs. Combining the latest and most powerful technology with our White Glove Customer Service ensures ease of use and almost no learning curve. We partner with you to support your marketing through social media and email channels. Explore Eventcombo for all your registration needs, such as private label and more. Find out why Eventmakers love us! Combine easy ticketing & event registration with next-level experiences for you and your attendees. Sell more tickets, grow your events
Ticketing and event registration platform that enables organizers to manage and track sales data, concessions, website and promotions. Ticketing and event registration platform that enables organizers to manage and track sales data, concessions, website and promotions.
Online and box office ticketing solutions for non-profit performing arts, theaters, and venues. Full ticketing suite offered AT NO COST towards the venue that includes online ticket sales, season tickets, print-at-home-tickets, reserved and general admission ticketing, ticket distribution and more! NO CAPITAL INVESTMENT NECESSARY for qualified non-profit venues. MyBoxOffice.US will provide all necessary equipment including ticket printers. Custom box office solutions for non-profit theaters and performing arts organizations. Services provided are at no cost to the venue.
Afton Tickets is an independent ticket company based in Portland, Oregon. Afton Tickets provides online ticketing solutions and box office point of sale systems for cash/card transactions at the gate. Afton also provides point of sale systems for parking & concessions. We guarantee that no other ticket company will give you the time, attention, services, or features that we offer at a lower price. Afton Tickets; where Event Organizers and their attendees exist as people, not ticket sales. Afton Tickets provides online ticketing, box office admissions for cash/card sales at the gate, and parking point of sale solutions.
Since 2000, TopTix has been supplying software for ticketing, fundraising and customer relationship management. Our flagship platform SRO (Standing Room Only) supports over 500 institutions, processing 80 million tickets a year. Our client base includes museums, theaters, festivals, stadiums, arenas, sporting organizations, concert halls, and visitor attractions. SRO gives you maximum flexibility and control over all your ticketing, CRM and fundraising activities in an easy-to-use platform.
At Spektrix, our mission is to provide arts organisations with the best possible chance of success. We do this by combining the newest technology with an expert support team, helping our clients grow their audiences and increase revenue. Our software is cloud-based, so all you need is an internet connection to access Spektrix. You can sell tickets anywhere, any time. Ticketing, marketing and fundraising software for the arts. Lives in a cloud.
Evenium Net is the most comprehensive, affordable system to create events, invite & register attendees. Quickly configure ticket types & payment options, customize registration forms, images & badges. Easily create/import agendas & guest lists, then email custom invitations with links to register on your website or one Net automatically creates. Use our free check-in app and/or deploy our interactive app ConnexMe. Create a richer more engaging experience & spend less time managing the event! Evenium Net is the most complete, most affordable event registration, invitation, and badging solution. Streamlined and easy to use.
RocketRez has everything a Tour or Attraction needs. Built for high volume, our cloud point of sale puts all your sales streams into one easy to use platform. Imagine having a single fully integrated dashboard that reflects all of your sales channels across the entire business: Online sales, ticketing, Photos, Private Events, Retail, Food & beverage, Affiliates, OTA integrations and tons more! Keep in touch with customers before, during and after with our built-in CRM. The Operating System for Tours & Attractions.
Made in Germany: our Ticket system with knowledgebase. For easy ticket management and structured processing, EcholoN provides you with a lightweight, fast-installed, tried and tested solution for recording, editing and solving tickets. Fast installation and productive at short notice. Adaptable to your needs & expandable. Our ticketing system can be adapted at any time according to your requirements and expanded with further modules such as help desk, ser
O-tix's event technology platform is the most comprehensive, cloud-based platform for your event, conference or exhibition. O-tix offers everything you need to drive your next event, in one single platform. Why O-tix? 1) A low cost, high performance ticketing platform supports events with up to 240,000 attendees. 2) Easy, fast access to your earnings. 3) Combine event ticketing, registration and data capture to provide a seamless experience for visitors/delegates. O-tix offers event organisers a comprehensive platform of tools including event ticketing, registration, data capture and event apps
Red61 is an experienced and innovative ticketing software and solutions provider. We provide a range of market leading software and operational ticketing services; tailored to fit any size, scale or level of complexity. VIA has been designed to effortlessly manage high volume ticket sales for venues, festivals and multi-site ticketing networks. VIA allows organisations to collaborate, building revolutionary and distinctive partnerships. Ticketing software designed to manage high volume ticket sales in venues, festivals, multi-site, and more!
Bitpod Event offers - Free & Paid Ticketing, Recurring Events, Online Events, Seat Selection, Time Slot Selection for appointments, Form Builder, Survey Builder, Zoom Integration, Website Integration, Agenda, Speakers, Badge Printing, Check-In, Members discount, Event Marketing, Attendee Analysis, Survey, Discount & Promotions. Integrate with 700+ Apps. Sell tickets faster, plan better events, engage buyers, membership & reservations, integrate with 700+ apps. START FREE with Bitpod
Etix is a privately held, web-based ticketing service provider for the entertainment, travel and sports industries. Etix provides flexible and secure online and box office ticketing solutions, integrated digital marketing services and robust e-commerce fulfillment. Etix works with more than 1,800 venues, theaters, arenas, festivals, fairs, performing arts centers and multi-use facilities. Headquartered in Morrisville, NC, Etix has offices in Austria, China, Germany, Holland, Japan, & Nashville. Affordable & easy-to-use web based ticketing & reservation system.
Bookitbee is an easy self service online ticketing platform that allows you to sell tickets or take bookings to your events or classes. Payout within 7 days of ticket purchase. Mobile friendly and only small fee per ticket sold. Bookitbee offers scalable ticketing and promotion for any size event. The system is a hosted online service with no set up fees offering a customisable event registration or ticket sales page with integration options for your own website. Use with Stripe or Paypal. Full featured online ticketing, free to sign up, easy to set up, multiple ticket types, early payout. Use with Stripe or Paypal.
AudienceView is in more than over 170 athletics, arts & entertainment clients representing more than 500 venues. AudienceView's core value proposition is twofold enable clients to maintain control of the valuable information pertaining to their fans and patrons by using fully integrated and modern technologies, while delivering a significant return on investment by allowing organizations to retain all of the service charges associated with external ticketing services. AudienceView provides advanced and flexible ticketing services to leading arenas, stadiums, arts venues, and theaters worldwide.
Designed to handle the most complex ticketing tasks, the system perfectly fits every spectator sport which regularly hosts thousands of fans and operates at every type of high capacity venue such as a stadium or multi-purpose arena. We are constantly working on enhancements to simplify and automatize the ticketing operations to make the job easier and more generative. The integral part of our mission is to resolve common technical challenges found across the sports market. More game > less hassle! Turn your ticketing tasks into a well-organized process. Eliminate ticketing issues.
iRez Systems heeft een reserveringssysteem ontwikkeld dat openlijk kan worden gedefinieerd en aangepast aan jouw unieke en specifieke zakelijke behoeften. Rezware beschikt over eenvoudig te gebruiken geavanceerde functies die zijn ontwikkeld met industriestandaard-tools voor een verscheidenheid aan platforms, variërend van Windows-computers met meerdere gebruikers tot internet, met reserveringsmogelijkheden voor bedrijven. Systeemfuncties omvatten reserveringen, check-ins, ticketing, POS-inventaris, e-betalingen, CRM, marketing, boekhouding en meer. Reserveringen, check-ins, ticketing, POS-inventaris, e-betalingen, klantrelaties, marketing, boekhouding en meer.
Designed for Amusement Parks, Water Parks, Go-Kart Tracks, Laser Tag, Mini-Golf, Museums, Zoos, Aquariums and FECs. Manages all aspects of sales, ticketing and party events. Also features an integrated web store. No ongoing fees or per ticket charges. Upgradeable from 1 to 1000 station systems. Since 1994. Point of sale and ticketing software that manages your entire facility and online.
Digital Ticket Software designed for schools... Sell tickets to your students using your current student ID cards. two methods. The software is flexible enough to handle many different types of events, guests while tracking sales, attendendance and even tracking multiple events over time for spirit points. Digital ticket software for schools. Use your current ID cards to sell digital tickets and track attendance at your events
For 25+ years, Gateways flagship Galaxy product suite has provided tools for managing every facet of operations, including ticketing, admission control, pass and membership, group and consignment sales, as well as food, beverage and retail operations at more than 400 amusement and cultural venues worldwide. The Galaxy solution integrates all of a venues sales channels, whether a ticket booth, call center, kiosk, consumer or mobile web store. Software for ticketing, admission control, pass and membership, group and consignment sales, as well as food, beverage & retail.