België Lokale producten weergeven
39 resultaten
Whitelabel crowdfundingplatform dat kan worden aangepast aan je zakelijke behoeften. Meer informatie over Crowdsofts
Crowdsofts is je betrouwbare partner in het leveren van end-to-end intelligente automatisering van het gehele crowdfundingproces. Het bereikt dit met software waartoe je net zo eenvoudig toegang krijgt als het afsluiten van een abonnement. Met Crowdsofts kun je in een mum van tijd van start gaan met je crowdfundingbedrijf. Meer informatie over Crowdsofts

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
LoanBox is een kant-en-klaar platform voor automatisering van hypotheekleningen; flexibele en veilige software met mogelijke aanpassingsopties. Meer informatie over HES LoanBox
LoanBox is een kant-en-klare kredietoplossing die is ontworpen om de oorsprong en beheerprocessen van hypotheekleningen te automatiseren. Het systeem bestaat uit 3 hoofdcomponenten: digitale onboarding, backoffice en lenerportal. LoanBox biedt een aangepaste bestemmingspagina, AI-scores en besluitvorming, berekening- en productengine, documentbeheer en geautomatiseerde meldingen. Er zijn tientallen KYC-, BI-, betalings- en andere integraties beschikbaar. Snelle lancering van een hypotheekplatform in 2-4 weken. Meer informatie over HES LoanBox

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Het ACTICO-platform voor kredietbeslissingen biedt gegevensacquisitie, risicoscores en kredietbeslissingen in één geïntegreerde oplossing. Meer informatie over Credit Decision Platform
ACTICO-platform voor kredietbeslissingen: voor realtime kredietbeslissingen en volledige controleerbaarheid. Het is een robuust en zeer schaalbaar platform waarmee je het genereren van kredieten en besluitprocessen kunt automatiseren. Met het platform, dat is gebaseerd op een krachtig grafisch pakket voor besluitbeheer, kun je alle bank-/interne besluitservices implementeren, testen, simuleren en optimaliseren, inclusief maar niet beperkt tot risicoscores, prijsbepaling en kredietbeslissingsstrategieën. Meer informatie over Credit Decision Platform

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Een alles-in-één platform voor onroerend goed, gebouwd om het kopen van een huis gemakkelijker, sneller en begrijpelijker te maken.
Qualia is een technologieplatform dat de manier waarop onroerend goed wordt gekocht en verkocht fundamenteel verandert door iedereen in de transactie samen te brengen in één veilige, mobiele, cloudgebaseerde ervaring, de stress van thuisaankopen weg te nemen en de hele ervaring transparant en efficiënt te maken. Meer informatie over Qualia

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Zeer gewaardeerd door hypotheek- en leningmedewerkers. De krachtige nummerkiesfunctie van de PhoneBurner-software helpt medewerkers meer live gesprekken te voeren en meer leningen af te sluiten. Je kunt leads tot 4x sneller opbellen. Uitstekende functionaliteiten voor vervolgstappen. Eenvoudig te gebruiken. Geen contracten. Probeer het gratis uit zonder creditcard. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Bi-directioneel hypotheekplatform met whitelabel app die een brug slaat tussen hypotheekverstrekkers, makelaars en kredietnemers.
SimpleNexus, LLC is een toonaangevende leverancier van een volledig op maat gemaakt, whitelabel platform dat de kloof tussen hypotheekverstrekkers, makelaars, en kredietnemers overbrugt. SimpleNexus is de enige aanbieder van mobiele technologie in de sector die een SOC 2-beveiligingsaudit heeft opgenomen in zijn diensten, waardoor het een mobiele scanner kan bieden voor veilig delen van mobiele documenten. SimpleNexus maakt gebruik van ultramoderne mobiele technologie en is toegewijd aan het verstrekken van een breed scala aan diensten. Meer informatie over SimpleNexus

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Automatiseer het proces van het verzamelen van lening-/hypotheekinitiatieven en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van hypotheekaanvraagdocumenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite! Meer informatie over FileInvite

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Automatiseer het proces van het verzamelen van leningdocumenten van kredietnemers en het e-mailen van updates over de leningsstatus naar makelaars en kredietnemers.
Floify is ontworpen voor kredietverstrekkers en hypotheekprofessionals en is een toonaangevende verkooppuntoplossing in de sector die het leningproces stroomlijnt door het verstrekken van een veilige communicatie- en documentenportal tussen de kredietverstrekker, kredietnemer, en andere belanghebbenden bij de hypotheek. Kredietverstrekkers gebruiken Floify om kredietnemerdocumentatie te verzamelen en te verifiëren, de voortgang van de lening bij te houden, te communiceren met kredietnemers en makelaars, en leningen sneller af te sluiten. Vraag een live demo aan; complete abonnementen beginnen vanaf slechts $ 49 /maand. Meer informatie over Floify

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
UberWriter bepaalt automatisch het inkomen van de lener om je telkens een consistent, aan de richtlijn voldoend inkomen te geven.
UberWriter is een inkomensanalysepakket voor verzekeraars en verwerkers. Verzamel via gegevensintegraties automatisch inkomstendocumenten van de lener. UberWriter bepaalt automatisch het inkomen van de lener om je telkens een consistent, aan de richtlijn voldoend inkomen te geven. Klanten besparen zo tijd en verlagen hun foutenpercentage door te vertrouwen op UberWriter. Het ondersteunt alle soorten inkomsten in de richtlijnen. Een alles-in-één oplossing voor het verzamelen van inkomstendocumenten en de bepaling van het inkomen. Meer informatie over IncomeXpert

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Kredietmarketing, prekwalificatie, oorsprong en verwerking voor hypotheekmakelaars en directe kredietverstrekkers.
Calyx Software, de toonaangevende leverancier van hypotheekoplossingen voor banken, kredietverenigingen, hypotheekbankiers en makelaars, biedt betrouwbare en betaalbare software die alle fasen van het leningsproces stroomlijnt, integreert en optimaliseert. Alle Calyx-producten zijn ontworpen om de winstgevendheid te maximaliseren door meer leningen snel te laten sluiten. Meer informatie over Calyx Point

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Software voor leendiensten bij de meest geavanceerde interface van de sector voor wiskunde en aanpassingen voor leners met speciale behoeften.
Zeer geavanceerde wiskundige en visuele software. Betaalbare en eenvoudig aan te passen software voor het onderhoud van leningen samen met indrukwekkende ondersteuning. Onderhoud van 10 tot 30.000 leningen: leningen voor consumenten en bedrijven, inter-bedrijf, werknemers, studenten, bouw, kredietlijnen. Afschrijvingen en regelmatige, onregelmatige, te late, onbetaalde, uitsluitend op rente gebaseerde, vaste hoofdsom of gemengde betalingen, autobetalingen, variabele tarieven, jaarlijks percentage (APR), waarschuwingen. Aanpasbaar: velden, rapporten, dashboard, betalingstypen. Exporteer GL naar QuickBooks of Sage. Meer informatie over Margill Loan Manager

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
MyCRMDashboard is een leads genererende hypotheek-CRM die speciaal is gebouwd voor residentiële kredietverstrekkers, banken en kredietunies.
MyCRMDashboard, hypotheek CRM, is speciaal gebouwd voor residentiële kredietverstrekkers. Geschikt voor bedrijven met meer dan 5 kredietfunctionarissen. De gebruiksvriendelijke SaaS-oplossing omvat geautomatiseerde marketing op basis van meer dan 45 jaar ervaring in de sector. Vergroot het aantal terugkerende klanten, verwijzingen, beoordelingen, getuigenissen en meer. De ingebouwde door de leverancier beheerde automatisering helpt kredietverstrekkers het klantbehoud te vergroten, nieuwe zakelijke kansen te genereren en de kosten te verlagen om kredieten te genereren. Meer informatie over MyCRMDashboard

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Leningonderhoud - betaalbaar, ultramodern, gebruiksvriendelijk en volledig. Naadloze integratie met QuickBooks en Microsoft Office
De Loan Office is een betaalbare, gemakkelijk te gebruiken, krachtige oplossing speciaal ontworpen voor de kleine kredietverstrekker. Naadloze QuickBooks-integratie, ingebouwde documentscanning, bijhouden van leningskosten en voorschotten, terugkerende en gebeurtenisgestuurde herinneringen, onverdiende kortingen, e-mailoverzichten en -berichten, incrementele financiering, gesprekslogboek, bijhouden van verzekeringen en senior pandrechten, onbeperkt aantal door gebruikers gedefinieerde velden, Microsoft Office-integratie en nog veel meer. Meer informatie over The Loan Office

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Total Expert is een fintech softwarepionier van het eerste moderne marketingbesturingssysteem op ondernemingsniveau.
Total Expert is een fintech softwarepionier van het eerste moderne marketingbesturingssysteem op bedrijfsniveau dat krediet- en financiële dienstverleners in staat stelt om klanten voor het leven te creëren door menselijke relaties te combineren met digitale eenvoud. Dit platform stimuleert marketing en omzetgroei voor 10% van 2 biljoen dollar per jaar in de Amerikaanse hypotheeksector, en zorgt ervoor dat banken en kredietverstrekkers voorblijven op de manier waarop consumenten verwachten te communiceren, winkelen en hun financiële leven in het digitale/sociale tijdperk te beheren. Meer informatie over Total Expert

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Automatiseer je marketing, converteer meer leads, blijf op de hoogte van je leners en rekruteer nieuwe partners via één centrale hub.
Met BNTouch Mortgage CRM kun je een website bouwen, een digitale 1003 gebruiken, elektronisch ondertekende documenten verzenden, sms-marketing uitvoeren en gepersonaliseerde video opnemen. BNTouch biedt meer dan 35 eigen hypotheekinstrumenten die vanaf niets zijn gebouwd om je te helpen je bedrijf te laten groeien. BNTouch is 2004 van start gegaan en heeft de afgelopen 15 jaar een CRM ontwikkeld dat specifiek is afgestemd op de behoeften van hypotheekprofessionals en in honderden hypotheekkantoren over het hele continent is geïmplementeerd. Plan vandaag nog een begeleide demo. Meer informatie over BNTouch Mortgage CRM

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Classificeer en scoor leads met realtime informatie, bruikbare rapporten en dashboards. Alles-in-één CRM die volledig aanpasbaar is.
Concurrerende prijzen voor kleine tot middelgrote bedrijven (10-250 medewerkers) met een intuïtief ontwerp dat gemakkelijk te gebruiken en gepersonaliseerd is voor jouw specifieke sector. LeadMaster helpt je te begrijpen waar leads vandaan komen, effectieve marketingrapporten te analyseren, leads te verzamelen en bij te houden en ze van onderaan de trechter naar de top te verplaatsen met krachtige automatiserings- en workflowacties zoals e-mailmarketing, bestemmingspagina's en marketing automation. Hou informatie in realtime bij met behulp van dashboards. Meer informatie over LeadMaster

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Het Encompass Digital Lending-platform biedt oplossingen die zijn ontworpen voor de belangrijkste bedrijfsfuncties binnen het leningsproces.
Het Encompass Digital Lending Platform stelt kredietverstrekkers en investeerders in staat om huiskopers te betrekken en op efficiënte wijze leningen te genereren, sluiten, verkopen en kopen die het rendement in hun hele bedrijf maximaliseren, allemaal vanuit één enkel registratiesysteem. Het platform biedt een daadwerkelijk digitale hypotheekervaring voor je hele workflow voor elk kanaal, elke leningstransactie en elk type klant. Meer informatie over Encompass

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Je kunt deze zeer configureerbare automatiseringtool voor verkoop, marketing en CRM 14 dagen gratis uitproberen.
Beheer je hele hypotheekbedrijf met één gebruiksvriendelijk platform. Shape Mortgage is een automatiseringstool voor verkoop, marketing en CRM die is ontworpen voor kredietverstrekkers als een end-to-end-oplossing die je begeleidt van de voorfase van het leningstraject tot na de afsluiting van de lening. Met de intelligente functies voor leaddistributie en -scoren van Shape kun je meer deals dan ooit sluiten, met één klik veilige online documenten verzenden, taken beheren en toewijzen aan teams, en je krijgt een compleet pakket met functies voor verkoop- en marketing automation en nog veel meer. Meer informatie over Shape

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Plaid is een technologieplatform waarmee toepassingen verbinding kunnen maken met bankrekeningen van gebruikers.
Plaid is een technologieplatform waarmee toepassingen verbinding kunnen maken met bankrekeningen van gebruikers. Plaid richt zich op het verlagen van de toetredingsdrempels voor financiële diensten door het gemakkelijker en veiliger te maken om financiële gegevens te gebruiken. Meer informatie over Plaid

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Software voor kredietverlening die alle cycli van het kredietverleningsproces bestrijkt: oorsprong, acceptatie, onderpand, beheer, inning en rapportage.
End-to-end automatisering van kredietverlening die is geconfigureerd om te voldoen aan de specifieke behoeften van je bedrijfsmodel en om je klanten te verrassen met hoe gemakkelijk het verkrijgen van een lening is. Met TurnKey Lender kun je al je kredietverleningsactiviteiten op één platform uitvoeren. Dit betekent dat je risico- en beslissingsbeheer, het opstellen van leningen, onderpandbeheer, het beheer van leningen, incasso's en rapportage zich allemaal op dezelfde plek bevinden, met eenvoudige integraties van de intuïtieve API-functionaliteit van TurnKey Lender. Meer informatie over Turnkey Lender

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Aflossingsoplossing die bedrijven helpt bij het beheren van de structurering van leningen en leases, het bijhouden van leningdetails, het maken van offertes en meer.
Aflossingsoplossing die bedrijven helpt bij het beheren van de structurering van leningen en leases, het bijhouden van leningdetails, het maken van offertes en meer. Meer informatie over TValue

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
OmniConnect biedt binnen 90 dagen veilige API-connectiviteit tussen elke FinTech en een in de VS gevestigde financiële instelling.
OmniConnect biedt binnen 90 dagen API-connectiviteit van elke FinTech-oplossing naar elke in de VS gevestigde financiële instelling. Met 25 jaar expertise in het verbinden van FinTech-banksystemen is het een snelle en kosteneffectieve manier om systemen veilig te verbinden. Neem contact op om een veilige API-strategie te bespreken en te horen hoe dit platform API-verbindingen voor je kan maken. Belangrijkste partners: FIS, Fiserv, Jack Henry, Finastra, FICS, Cenlar, COCC, Corelation, CSI, Dovenmuehle, Midwest Loan Services Meer informatie over OmniConnect

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Automatiseer de boekhouding en het onderhoud van leningen en verschillende kredietlijnen met deze applicatie. QuickBooks-integratie inbegrepen.
Loan AssistantTM is ongelooflijk krachtige en veelzijdige software voor leningafschrijvingen. Loan AssistantTM voldoet aan al je eisen en is met de grootste zorg ontwikkeld door een speciaal samengesteld team van succesvolle bankiers, accountants en softwareontwikkelaars. Het is de enige add-on voor leningsonderhoud voor QuickBooks waarmee je efficiënt meerdere leningen en kredietlijnen kunt beheren. Met Loan AssistantTM worden je leninggegevens weergegeven in QuickBooks zonder dubbele invoer. Meer informatie over LoanAssistant

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Maxwell is een digitaal hypotheekplatform dat is ontworpen om de efficiëntie te verbeteren, de tevredenheid van kredietnemers te verhogen en de tijd tot sluiting te verkorten.
Maxwell is een lichtgewicht kredietnemersportaal dat kredietverlenende teams koppelt met de huizenkopers en makelaars die ze elke dag van dienst zijn. Maxwell is opgericht op basis van het principe dat hypotheekbedrijven succes boeken door in te zetten op het vergroten van het menselijk vermogen, niet door dit te vervangen door gezichtsloze technologie. Maxwell is tweevoudig winnaar van de Tech100 Award van HousingWire en werd in 2018 winnaar van de Progress in Lendings Innovation Award. Meer informatie over Maxwell

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
De fintech-klantervaring ligt nu in jouw handen. Alles van het eerste contactpunt tot de uitbetaling. Moeiteloos en eenvoudig.
Met dit platform kunnen kredietverstrekkers betere leningen verstrekken. LoanCirrus ondersteunt online en fysieke onboarding van klanten. Aangepaste processen en regels voor leningen. Krachtige tools voor het onderhoud van leningen en aflossingen en incasso's. Volledige rapportage inbegrepen. Geef je klanten de fintech-klantervaring die ze verdienen, van het eerste contactpunt tot de uitbetaling. LoanCirrus integreert volledig met het REACH herkomstplatform. Alles is eenvoudig, moeiteloos en in realtime. Meer informatie over LoanCirrus

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Geïntegreerd API-gestuurd platform voor het opstellen en beheren van leningen met opties voor secundaire portfoliomarketing en partnerkanaalbeheer.
Lendstream is end-to-end door API gestuurde software voor kredietbeheer met de mogelijkheid om alle gegevens van derden of dienstverleners te integreren. Het bevat een ingebouwde CRM, documentbeheer en configureerbare workflowmodules, waarbij elk kredietverleningsproces van 1 - 100% geautomatiseerd kan worden. Deze software voor kredietverlening ondersteunt het verstrekken en beheren van leningen, secundaire marketing (toezeggingen van leningportefeuilles, verkoop) en crowdfundingbedrijven. Ondersteuning voor meerdere landen, valuta en talen. Webtoepassingen voor kredietnemers en kredietmakelaars. Meer informatie over Lendstream

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
HES Lending Software verandert de volledige routine voor kredietbeheer door het hypotheekverleningsproces van onboarding tot incasso te automatiseren.
HES Lending Software verandert de volledige routine voor het beheer van leningen door het hypotheekverleningsproces van onboarding tot incasso te automatiseren. De oplossing wordt aangestuurd door AI- en ML-algoritmen, een BPM-engine en andere geavanceerde technologieën voor de ontwikkeling van hoogwaardige software. Met de unieke ontwikkelingsaanpak vermindert HES de time-to-market met 3 maanden en levert het op maat gemaakte oplossingen. Met name geschikt voor kredietverstrekkers van elke omvang, waaronder makelaars, banken, particuliere en alternatieve kredietverstrekkers. Meer informatie over HES Lending Platform

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Blend, met meer dan 200 banken en klanten van kredietverenigingen, biedt kredietverstrekkers die consumentenleningen maken een schaalbaar digitaal kredietplatform.
Blend maakt het proces om een lening te krijgen eenvoudiger, sneller en veiliger. Met zijn digitale leenplatform helpt Blend financiële instellingen de productiviteit te verhogen en uitzonderlijke klantervaringen te bieden. Blend verwerkt dagelijks dagelijks meer dan 2 miljard dollar aan hypotheken en consumentenleningen, waardoor miljoenen consumenten een huis krijgen en toegang krijgen tot het kapitaal dat ze nodig hebben om een beter leven te leiden. Meer informatie over Blend

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Automatiseer al je procedures om meerdere fasen van een kredietcyclus te beheren na het verstrekken van een krediet, wat resulteert in een hogere productiviteit, lagere overheadkosten en soepele processen.
Autocloud Enterprise is software voor kredietbeheer voor financiële instellingen. Met de toepassing kan je vanaf één plek beheren om eenvoudig kredietverwerkingsactiviteiten uit te voeren. Er wordt ontworpen om het beheer van bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken en de kredietkwaliteit te verbeteren. De geavanceerde oplossing voor kredietverlening in de cloud verbetert het kredietbeheer en helpt kredietverlenende bedrijven hun processen beter te beheren. Meer informatie over AutoCloud

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Breng verzekeraars en polishouders samen met Financial Services Cloud.
Breng verzekeraars en polishouders samen met Financial Services Cloud. Verzekering speelt een cruciale rol in ieders leven, en een geweldige klantervaring kan het proces verbeteren. Insurance CRM van Salesforce biedt oplossingen die vertegenwoordigers, medewerkers en klanten de juiste informatie geven, waar en wanneer ze die nodig hebben. Meer informatie over Financial Services Cloud

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Inkomstenbeheer van hypotheekleningen en afschrijvingen. Houdt maandelijks ontvangen hypotheekbetalingen bij.
Inkomstenbeheer van hypotheekleningen en afschrijvingen. Houdt maandelijks ontvangen hypotheekbetalingen bij. Meer informatie over LoanShark

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Creëer een naadloos abonnementstraject voor een bank- of verzekeringsproduct en distribueer het online zonder enige IT-ontwikkeling.
Met Particeep Plug kunnen banken, verzekeringsmaatschappijen en al hun distributiepartners de distributie van hun producten digitaliseren. Providers kunnen zonder IT-ontwikkeling abonnementen creëren waarmee gebruikers zich op hun aanbod kunnen inschrijven en deze implementeren met een widget op hun website en apps. Distributeurs kunnen toegang aanvragen tot kant-en-klare bank- en verzekeringsproducten om ze online te implementeren zonder IT-ontwikkeling. De abonnementsstroom verloopt naadloos omdat de e-handtekening en gegevens automatisch worden bijgewerkt naar CRM. Meer informatie over Particeep Plug

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
ABLE Origination is een end-to-end systeem voor het genereren van leningen voor banken en MFI's (Money Flow Index).
ABLE Origination-software automatiseert het hele proces voor het opstellen van hypotheken van begin tot eind. Het platform kan werken met weinig of geen menselijke interactie. ABLE Origination stroomlijnt backoffice-activiteiten, verhoogt de transparantie en verbetert de onboarding van klanten in alle fasen van de hypotheekaanvraag. ABLE Origination is dankzij een modulaire basis zeer configureerbaar en schaalbaar zodat het aan alle bedrijfsvereisten kan voldoen. Meer informatie over ABLE Origination

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Systeem voor de verwerking van leningen voor hypotheekmakelaars en -bankiers.
Xetus biedt krachtige, gebruiksvriendelijke software die de verwerking van hypotheekleningen stroomlijnt door kredietverstrekkers, makelaars, dienstverleners en investeerders veilig via internet met elkaar te verbinden. De service omvat de levensduur van een aanvraag, van het eerste contact met de kredietnemer tot de financiering en de secundaire overdracht. Klanten zijn onder meer grote banken, gemeenschapsbanken, kredietverenigingen en hypotheekmakelaars. Meer informatie over XetusOne

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Configureerbare makelaarsportal en relatiebeheerder, hypotheekverstrekking en -onderhoud.
Laat gefragmenteerde en complexe processen je niet belemmeren om een ongeëvenaarde klantervaring voor hypotheken te leveren. Het platform combineert een divers team van experts uit de sector en een bewezen technologie voor een krachtig digitaal hypotheekplatform. Meer informatie over Sopra Banking Platform

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Figlo is een SaaS-oplossing voor financiële dienstverleners om overzicht te verkrijgen over de financiële situatie van cliënten.
Het platform Figlo maakt de financiële situatie van cliënten zowel voor adviseurs als voor de cliënt zelf overzichtelijk en inzichtelijk. Na handmatige of automatische invoer van de gegevens kun je een financiële planning maken. Je kunt meerdere plannen maken en die vervolgens met elkaar vergelijken. Cliënten kunnen meekijken op afstand, bijvoorbeeld door middel van schermdelen. Het platform voorziet ook in een cliëntenomgeving en integreert met diverse applicaties, waaronder Ockto. Meer informatie over Figlo

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
België Lokaal product
Oper Credits

Oper Credits

(0) België Lokaal product
Met zijn 10 modules kunnen banken digitaal gaan in het hypotheekdomein.
Met zijn 10 modules kunnen banken digitaal gaan in het hypotheekdomein. Meer informatie over Oper Credits

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Biedt een 100% digitale transactiebankier- en digitale kredietervaring.
Maak je bankproces toekomstbestendig met het geavanceerde bankplatform van Novopay dat cloudgebaseerd, mobielgericht, API-ondersteund en AI-gestuurd is. Of het nu gaat om digitale leningen, digitale portefeuilles of betaaloplossingen, de producten van Novopay kunnen worden gelicentieerd, geabonneerd en aangepast, en draaien in de cloud met 24x7 managed services. Meer informatie over Novopay

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM
Close Suite is een SaaS-oplossing voor mid- en backoffice om de hypotheekcyclus van diverse hypotheekvormen te automatiseren.
Close Suite is een gecertificeerde SaaS-oplossing om de gehele hypotheekcyclus te automatiseren, van aanvraag tot en met beheer. De software is geschikt voor de digitale verwerking van alle hypotheekv ormen. Het pakket is uit drie delen opgebouwd: Origination voor het behandelen van de hypotheekaanvragen, Servicing voor het beheren van de hypotheken en Recovery indien cliënten niet meer aan hun verplichtingen kunnen voldoen. Straight through processing verhoogt de effectiviteit. Meer informatie over Close Suite

Functies

  • Documentbeheer
  • Kredietverlening
  • Kredietservices
  • CRM