263 resultaten
Waarom Capterra gratis is
ServiceChannel biedt een CMMS-platform waarmee facilitaire managers binnen hun gehele onderneming reparatie- en onderhoudsdiensten van commerciële aannemers kunnen zoeken, aanschaffen, beheren en betalen. Door een realtime, web- en mobielgebaseerd overzicht van alle servicegegevens te bieden, behalen facilitaire managers een aanzienlijk rendement zonder enige outsourcing of investering in nieuwe infrastructuur. Meer dan 500 toonaangevende wereldwijde merken gebruiken ServiceChannel dagelijks om zaken te doen met meer dan 50.000 aannemers op meer dan 300.000 locaties in 63 landen. Meer informatie over ServiceChannel Het web- en mobielgebaseerde ServiceChannel-platform voor facilitair management helpt bij het beheer van reparatie- en onderhoudsactiviteiten binnen de gehele onderneming. Meer informatie over ServiceChannel
Twimm is een webgebaseerd en mobiel platform voor probleemoplossing, onderhoud en werkzaamheden in de bouw dat oplossingen biedt voor de dagelijkse organisatie van preventieve en curatieve interventies en voor het uitvoeren van werkzaamheden. Twimm biedt technici een mobiele toepassing die zich aanpast aan hun dagelijks leven. De toepassing synchroniseert automatisch met de desktop voor realtime updates van planningen en interventies. Er is ook een energiebeheermodule beschikbaar. Meer informatie over Twimm De webgebaseerde en mobiele CMMS-oplossing voor aanbieders van vastgoedonderhoud Meer informatie over Twimm
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Utility Cloud is een gemakkelijke en krachtige oplossing voor enterprise asset management voor water en afvalwater, elektriciteit, aardgas en energiebedrijven van elke omvang. Beheer verticale en horizontale middelen op één plek, en automatiseer je werkmanagement, communicatie, rapportage en compliance. Eenmalig formulieren indienen, middelen volgen en gegevens verzamelen bij de bron. Snelle installatie, onmiddellijke wijzigingen aanbrengen, hoge acceptatiegraad en consistent gebruik. Utility Cloud is volledig configureerbaar voor de manier waarop jij werkt. Meer informatie over Utility Cloud Een cloudgebaseerde oplossing voor operationeel management voor openbare werken, gemeentelijke waterbedrijven en nutsbedrijven. Meer informatie over Utility Cloud
Gebruiksvriendelijk onderhouds- en materiaalbeheersysteem dat onderhoudsplanning en inventariscontrole faciliteert. Het product heeft veel optionele modules die veiligheidsondersteuning (PSM, MOC en LOTO), budgettering, informatie-uitwisseling tussen meerdere locaties, operator-tours en gegevensverzameling bieden. Het systeem is beschikbaar in vele talen en ondersteunt valutaconversies van leveranciers. Meer informatie over GP MaTe Gebruiksvriendelijk onderhouds- en materiaalbeheersysteem dat onderhoudsplanning en inventariscontrole faciliteert. Meer informatie over GP MaTe
(0 reviews)
Bezoek website
Bob! Desk is een SaaS-oplossing (Software-as-a-Service, software als dienst) voor professionals die verantwoordelijk zijn voor onderhoud. Het is beschikbaar op alle webbrowsers en op alle apparaten en maakt alledaagse taken eenvoudig: deze tool voor vraag- en contactbeheer automatiseert het proces voor onderhoudstoewijzing in elk aspect. Je kunt je offertes op één plek bewerken, valideren en archiveren, informatie delen en tegelijkertijd interventies opvolgen zonder je telefoon of e-mails nodig te hebben. Meer informatie over Bob! Desk Bob! Desk is een SaaS-oplossing voor professionals die verantwoordelijk zijn voor onderhoud. Alledaagse taken worden gemakkelijk gemaakt. Meer informatie over Bob! Desk
| KENNIS: vertrouwen, technische geloofwaardigheid en praktische ideeën sinds 1981. | INNOVATIE: technologie die je onderhoudsprocessen eenvoudiger en sneller maakt. | MENSEN: de technologie wordt menselijker en mensen staan altijd op de eerste plaats. Organiseer een volledige inventaris van apparatuur. Beheer dagelijks preventief en correctief onderhoud met waarschuwingen. Hou onderhoudskosten onder controle. Volg alle onderhoudsgeschiedenis. Onderhoudsverzoeken Voorraadbeheer (reserveonderdelen) Meer informatie over ManWinWin Gebruiksvriendelijk, eenvoudig in te stellen, 40 jaar ervaring en uitgebreide kennis in onderhoudsbeheer. Ideaal voor alle soorten accommodaties. Meer informatie over ManWinWin
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties werk kunnen plannen, bijhouden, beheren, en erover rapporteren. Met zijn eenvoudige, flexibele interface stelt Smartsheet teams in staat onderhoudswerkzaamheden te stroomlijnen, het bijhouden van budgets te verbeteren, werkorders te beheren en realtime gegevens en rapportage te leveren. Met de mobiele Smartsheet-app zorg je ervoor dat teams toegang hebben tot kritieke informatie wanneer ze deze nodig hebben, waardoor je minder tijd aan het proces hoeft te besteden en meer tijd kunt besteden aan het leveren van resultaten. Meer informatie over Smartsheet Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
De module van sedApta voor productieactiviteitenbeheer omvat onder meer webplanning, werkvloerbewaking en smart activabeheer. Meer informatie over sedApta MOM De module van sedApta voor productieactiviteitenbeheer omvat onder meer webplanning, werkvloerbewaking en smart activabeheer. Meer informatie over sedApta MOM
Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. 100% gratis downloaden en aanmelden. Een cloudgebaseerd CMMS dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Het aanpasbare platform voor het volgen van middelen en CMMS van ASSET PANDA maakt het eenvoudig om je cyclus voor onderhoudsbeheer te plannen en uit te voeren. Voorkom uitvaltijd en verhoog de productiviteit met aangepaste velden, workflows, meldingen en rapporten waarmee je werkorders kunt genereren, onderhoudsactiviteiten kunt volgen, gedetailleerde historische gegevens kunt bijhouden en iedereen op de hoogte kunt houden. Bovendien kun je je hele organisatie altijd en overal toegang geven op de telefoons, tablets en desktopapparaten die je nu al bezit. Volledig aanpasbaar cloudgebaseerd platform voor onderhoudsbeheer met iOS- en Android-apps voor volledig bijhouden en rapporteren van onderhoud.
Met deze toonaangevende CMMS-software kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten inplannen, leveranciers beheren en aangepaste waarschuwingen creëren voor meer controle. Deze software bevat een mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en om servicetickets te beheren waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenissen en bruikbare onderhoudsrapporten maken dit tot een must voor al je behoeften op het gebied van preventief onderhoud. Gebruik integratie met Jira of Zendesk om servicetickets te koppelen aan middelenbeheer voor gestroomlijnd onderhoud. Probeer het gratis! CMMS-software voor het beheren van servicetickets, kosten en leveranciers. Deskundige hulp voor snelle toepassing. Gratis proefperiode van 15 dagen.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan. De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
FMX biedt een configureerbare CMMS dat organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Het CMMS van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in betekenisvolle resultaten.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
CMMS-software voor bedrijven - geavanceerde functies voor geavanceerde organisaties. Cloudgebaseerd CMMS waarmee je onderhoud zonder beperkingen kunt ervaren. Onderhoudsteams gebruiken Fiix om de productiviteit te verhogen, uitvaltijd te verminderen en de kracht van digitalisering te benutten. De innovatieve cloudsoftware voor meerdere gebruikers integreert naadloos met bedrijfssoftware om je hele organisatie te verbinden en biedt een ongeëvenaarde mobiele ervaring. Beleef een nieuwe manier voor het plannen, organiseren en bijhouden van je onderhoud. Fiix CMMS: de snelste weg naar beter onderhoud.
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatisering, mobiele/veld-app en RESTful API biedt Maintenance Connection een unieke hybride van een computerized maintenance management system (CMMS) en Enterprise Asset Management (EAM) dat is gebouwd om te communiceren met de software toolchain terwijl organisatiebrede samenwerking wordt bevorderd. Webgebaseerde oplossing voor het volgen van werkorders, preventief onderhoud, voorspellend onderhoud, activabeheer en voorraadbeheer.
eMaint, een CMMS-oplossing van Fluke, helpt organisaties over de hele wereld al meer dan 30 jaar om onderhoudswerkzaamheden van wereldklasse te implementeren met zijn cloudgebaseerde CMMS-oplossingen. eMaint helpt bedrijven om waardevolle tijd en geld te besparen door onderhoudsactiviteiten beter te organiseren, plannen en beheren. eMaint kan op maat worden gemaakt om te voldoen aan de exacte specificaties van elke onderhoudsafdeling en is toegankelijk vanaf meerdere locaties in meerdere talen vanaf elk browsergebaseerd apparaat. eMaint CMMS helpt organisaties bij het verbeteren van de efficiëntie en het verlagen van onderhoudskosten met een configureerbare en eenvoudig te gebruiken interface.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de essentiële CMMS-functies voldoen aan de behoeften van verschillende sectoren, van productie tot gezondheidszorg, horeca tot onderwijs en meer. Hippo maakt complexe zaken eenvoudig met zijn grafische interface, onbeperkt aantal gebruikerslicenties en vriendelijke ondersteuningsteam. Met meer dan tien jaar ervaring heeft Hippo bijgedragen aan het stroomlijnen van onderhoudsactiviteiten van honderden organisaties. Hippo CMMS is toepasbaar voor de meeste sectoren en is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer.
SS-CMMS - Dit betaalbare en gebruiksvriendelijke CMMS is in de loop der jaren uitgegroeid tot een functierijk CMMS dat werkorders, PM's, onderdelen, budget, planning, rapportage, e-mailmeldingen, werkorders via e-mail, meerdere gebruikers (geen limiet) en meer biedt. Nu met mobiele apps. Probeer de gratis proefversie. Betaalbaar en gebruiksvriendelijk Web CMMS voor het creëren van werkorders, PM's, e-mailmeldingen, rapporten, budgetten, onderdeelvoorraad en nog veel meer...
GoCodes biedt een totaaloplossing voor het beheer van IT-activa met alles wat IT-teams nodig hebben om hun apparatuur onderweg veilig met GPS te volgen en te beheren. De oplossing omvat krachtige en veilige cloudgebaseerde software, mobiele scanner-apps en gepatenteerde QR-codelabels. Zodat je snel aan de slag kunt gaan. Scan het gepatenteerde QR-codelabel om buitendienstaanvragen aan te maken, activagegevens bij te werken en apparatuur toe te wijzen aan gebruikers. Het platform biedt een gepatenteerde totaaloplossing voor het volgen van IT-activa en -inventaris die de kracht van smartphones, QR-codes en cloudsoftware gebruikt.
MaintainX is mobile-first CMMS, work order and procedure digitization software that allows factory frontline teams to know what they need to do and how to do it. Here's what we digitize and take away from the clipboard: -Safety Procedures -Environmental Checklists -Tooling & Gauge Reporting -Maintenance Procedures -Auditing/Inspection Workflows -Training Checklists We help plant managers to become more efficient operators by delivering real-time business insights from the field. MaintainX is mobile-first CMMS, work order software that increases efficiency and real-time insights. Very easy to use!
Voor duizenden klanten over de hele wereld betekent MPulse succesvol onderhoud. Deze CMMS-oplossingen van wereldklasse bieden betrouwbare tools voor planning, registratie en rapportages voor onderhoudsorganisaties van apparatuur en faciliteiten. De missie van MPulse is om onderhoudswerkzaamheden productiever en efficiënter te maken, ongeacht hun omvang. De MPulse Infinity Tier biedt een onbeperkt aantal gebruikerslicenties voor een eenvoudige schaalbaarheid. Huidige klanten variëren van kleine werkplaatsen tot grote afdelingen binnen wereldwijde ondernemingen. MPulse heeft 4 schaalbare CMMS-versies met mobiele functionaliteit om aan je behoeften te voldoen: Brons, Zilver, Goud, en Platina. Lokaal gehost of in de cloud.
Mapcon Technologies, Inc. biedt zowel een Lite als Pro CMMS, samen met verschillende geavanceerde modules waarmee je precies het systeem kunt samenstellen dat perfect aan jouw behoeften voldoet. Gebruikers kunnen het zelf op hun eigen server installeren, of het platform kan het voor je bedrijf hosten. De softwareprijzen zijn gebaseerd op gelijktijdige gebruikers in plaats van individuele licenties, wat bedrijven geld bespaart. Mapcon heeft alle functionaliteiten van een typisch systeem, plus vele andere, zoals geavanceerde rapportagetools en een robuuste mobiele app. Software voor onderhoudsbeheer die tools integreert voor compleet beheer van preventief onderhoud, evenals magazijn- en inkoopbeheer.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS. Het platform blijft de cmms-sector verstoren met een snel, eenvoudig en goedkoop platform.
Het CMMS van NETfacilities is volledig schaalbaar, zodat je elk gebouw, elke werklocatie en een onbeperkt aantal gebruikers kunt ondersteunen. Voorkom dure vergissingen en lever uitstekende service aan je klanten, zodat je een hoog rendement op je investering kunt bereiken. Met de uitgebreide werkorders en preventieve onderhoudscontroles van NETfacilities kun je doelgericht voor je klanten blijven werken, terwijl de rapportage je volledig inzicht geeft in operationele kosten voor een betere planning en controle. Met de CMMS van NETfacilities kun je dure vergissingen voorkomen en je klanten een uitstekende service leveren, zodat je een groter rendement kunt bereiken.
ManagerPlus is een eersteklas CMMS-oplossing. Met ManagerPlus krijgt je organisatie grip op je onderhoudsschema's en werkorders. Dankzij een compleet overzicht van al het werk, gecombineerd met krachtige rapportagemogelijkheden, wordt de gegevensanalyse eenvoudig en snel. ManagerPlus is een op SaaS gebaseerd platform en is daarom overal toegankelijk via de mobiele app, met of zonder internettoegang. Functionaliteiten van ManagerPlus zoals voorraadbeheer, inspecties en aanvraagbeheer helpen je in het bijhouden van je onderhoudstaken. ManagerPlus is een eersteklas CMMS-oplossing. Met ManagerPlus krijgt je organisatie grip op je onderhoudsschema's en werkorders.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing. Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
**Run a more Productive, Efficient and Profitable maintenance operation with BigChange** It's the only 5-in-1 CMMS system. It connects your back-office, mobile workers and customers together seamlessly. It replaces manual planning and paperwork and lets your team deliver exceptional service from beginning to end. Create quotes, schedule and dispatch work, invoice, take payments and manage every step of the workflow on the mobile app + track your vehicles & assets. Run a more Productive, Efficient and Profitable service business with BigChange, the only 5-in-1 CMMS system.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging dat een CMMS zich moet kunnen aanpassen aan elke omgeving, zowel lokaal geïmplementeerd als in de cloud. In combinatie met een ondersteuningsteam van wereldklasse heeft dit het bedrijf in staat gesteld om zowel de bedrijfsresultaten als de efficiëntie te verbeteren voor bedrijven in sectoren die variëren van voedsel/drank tot productie tot logistiek en alles daartussenin. Moderniseer het onderhoud met een sectorleidende oplossing voor CMMS voor kleine tot grote bedrijven. Lokale of cloudgebaseerde edities beschikbaar.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
simPRO is een complete CMMS-softwareoplossing met krachtige functies voor onderhoudsbeheer voor gespecialiseerde vakbedrijven. Controleer en beheer op een efficiënte manier het preventief en reactief onderhoud, volg je bedrijfsmiddelen en stroomlijn de naleving en rapportage. De CMMS-software van simPRO helpt buitendienstbedrijven geld en tijd te besparen in het onderhoudsbeheer, om een uitstekende klantenservice te bieden en de winstgevendheid te verhogen. simPRO is een CMMS-softwareoplossing met krachtige functies om je te helpen bij het beheren van onderhoudswerkzaamheden en het stroomlijnen van de bedrijfsvoering.
Overzichtelijke CMMS met functies zoals volgen van bedrijfsmiddelen, voorraad, rapportage en aantrekkelijke, toonaangevende systeemeigen mobiele apps. Fixd, de toonaangevende verstoorder in de sector voor CMMS-software, is de ideale software om naar over te stappen wanneer je verouderde software niet met je mee kan groeien naar de toekomst. Overzichtelijke software voor het beheer van bedrijfsmiddelen, onderhoud en werkorders. Ideale software vereist geen uren voor installatie en training.
Fullbay is voor winkels voor intensief gebruik. Het helpt winkels sneller te factureren, technici efficiënter te maken, elk onderdeel te factureren, klanten daadwerkelijk tevreden te stellen met een klantenportaal en je weekenden terug te krijgen. Het is cloudgebaseerd en werkt op elk apparaat dat is verbonden met het internet, wordt geleverd met gratis upgrades en onbeperkte ondersteuning. Met Fullbay zie je realtime statistieken, bevrijd je jezelf uit de winkel, lig je nooit meer achter met de facturatie. Fullbay slaat een volledige factuurgeschiedenis op voor elk apparaat. Fullbay-voor een efficiëntere winkel. Fullbay helpt je bij het beheren van je winkel met vrachtwagens voor intensief gebruik. Het factureert, brengt onderdelen in rekening, rapporteert efficiëntie van monteurs, stelt klanten tevreden.
MEX is het toonaangevende CMMS van Australië die is ontworpen om de productiviteit te verhogen, downtime te verminderen en iedereen op de hoogte te houden. De online oplossing werkt op alle apparaten, van mobiele telefoons tot computers en zelfs tablets, zodat MEX overal en altijd toegankelijk is. De CMMS-oplossing MEX is een zeer krachtige beheertool die kan worden gebruikt op alle gebieden van onderhoud, van rapportage tot het uitgeven van werkorders, het beheren van facturen, het bijhouden van afschrijvingen, enz. MEX is het toonaangevende CMMS van Australië die is ontworpen om de productiviteit te verhogen, downtime te verminderen en iedereen op de hoogte te houden.
Hoogst beoordeelde, gebruiksvriendelijke, betaalbare en krachtige, webgebaseerde CMMS. Beheer en rapporteer eenvoudig over je dagelijkse activiteiten en plannen voor toekomstige vereisten. Beheer: Werkorders, PM's, assets, voorraad, werknemers, documentatie, planning en serviceverzoeken. Geen software om te installeren, geen hardware om te kopen, altijd en overal toegang tot eWorkOrders. Upgrades en technische ondersteuning zijn inbegrepen. Wees in één dag operationeel. Ontdek waarom de software consequent goed gewaardeerd wordt. Vraag nu een gratis demo aan. Werkorderoplossing organiseert serviceaanvragen, plant terugkerende taken, houdt assets, tijd en materialen bij, biedt rapportages.
FTMaintenance geautomatiseerde onderhoudsbeheersoftware (computerized maintenance management software, CMMS) is een enkel onderhoudssoftwareplatform voor het beheren van werkorders, apparatuur, MRO-inventaris (maintenance, repair and overhaul, onderhoud, reparatie en revisie) en preventieve onderhoudsactiviteiten. FTMaintenance is beschikbaar als een Software as a Service-abonnement (SaaS), cloudgebaseerd of on-premise-oplossing. Nieuwe klanten ontvangen gratis opstartservices, waaronder hulp bij de implementatie, hulpmiddelen voor gegevensimport, training en onbeperkte ondersteuning. Onderhoudsbeheersoftware (CMMS) voor werkorders, bedrijfsmiddelen en apparatuur, inventaris en preventief onderhoudsbeheer.
Meer dan 12.000 faciliteiten wereldwijd kiezen voor deze softwareoplossingen om de productiviteit en de uptime van activa te maximaliseren, de voorraad te optimaliseren, de kosten te minimaliseren en de naleving van normen te garanderen. FaciliWorks CMMS-software voor onderhoudsmanagement helpt je bij het volgen, analyseren en rapporteren van alles, van bedrijfsmiddelen en PM-schema's tot werkorders, serviceaanvragen, procedures, personeel en inkoop, op één locatie of op meerdere locaties wereldwijd. Beheers je faciliteitsonderhoud met FaciliWorks CMMS. Volledig onderhoudsbeheer plus activagroepering, workflow, dashboardanalyses en FDA-naleving. Server-, gehoste en mobiele versies.
CHAMPS, de eerste software met een geautomatiseerd onderhoudsbeheersysteem, biedt al meer dan 40 jaar bedrijfsoplossingen voor de controle van werk, middelenbeheer, materiaalbeheer, inkoop- en veiligheidsoplossingen. Toepassingsonderdelen kunnen op zichzelf of als onderdeel van een bedrijfspakketmodule worden geleverd. Opties voor systeemimplementatie: Mobiel; webgebaseerde cloud; on-premises webgebaseerd; en Windows C/S. Licentieopties: SaaS; gehost; en eeuwig durend gebruik. CHAMPS, de eerste commercieel beschikbare CMMS-software, biedt al meer dan 40 jaar oplossingen voor ondernemingen.
Flexibele en toch scherp geprijsde licentiestructuur. Dit platform biedt het gebruik van een zeer krachtige CMMS of EAM zonder torenhoge kosten. Dit platform is een toonaangevende CMMS- of EAM-oplossing die de ongeplande uitvaltijd vermindert en de operationele efficiëntie voor je organisatie verhoogt. Met de snelle implementatie en flexibele licentieabonnementen van dit platform kan dit worden bereikt zonder dat jij je volledige kapitaalbudget uit hoeft te geven. Flexibele en toch scherp geprijsde licentiestructuur. Met dit platform krijg je het gebruik van een zeer krachtig CMMS of EAM.
Officetrax is ontworpen om je te helpen je onderhoudsactiviteiten efficiënter te organiseren, te plannen en bij te houden. Het CMMS helpt je je realtime gegevens om te zetten in bruikbare inzichten, houdt gedetailleerde gegevens bij van de reparatie- en onderhoudsgeschiedenis en verbindt je op een beveiligde manier met je teamleden. Officetrax is een cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt bij het organiseren, plannen en bijhouden van hun onderhoudsactiviteiten.
Cloudgebaseerde oplossingen van Q Ware vereenvoudigen het onderhoudsbeheer voor kleine tot middelgrote onderhoudsbedrijven. De software is zeer gemakkelijk te gebruiken, is 100% afgestemd op je behoeften, en het volledige systeem wordt verkocht als afzonderlijke modules, zodat je alleen betaalt voor de functies die je nodig hebt. Doorlopende training en ondersteuning is inbegrepen bij elk abonnement. Een zeer eenvoudig CMMS-systeem voor kleine tot middelgrote onderhoudsbedrijven. Neem contact op voor een gratis demo, proefversie of offerte.
Gebruiksvriendelijk systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud, goederen volgen en genereren van gedetailleerde rapporten. Snelle en eenvoudige installatie. Doe net als de duizenden tevreden bedrijven die hun vastgoed- en faciliteitenbeheer nu stroomlijnen met behulp van Landport. Gebruiksvriendelijk en mobielgericht systeem voor het afhandelen van online werkorders, preventief onderhoud en genereren van gedetailleerde rapporten. Eenvoudig in te stellen.
Verlaag de onderhouds- en voorraadkosten en verhoog de efficiëntie - en dit alles voor een laag maandelijks bedrag. Met de webgebaseerde EAM/CMMS-service van Directline krijg je een geavanceerde oplossing voor onderhoudsbeheer die eenvoudig kan worden opgeschaald, of je nu een paar gebruikers op één locatie hebt of honderden gebruikers in meerdere fabrieken in verschillende tijdzones. DirectLine voert al 25 jaar succesvolle implementaties uit en wordt ondersteund door onbeperkte training en ondersteuning. Geen wonder dat 99% van de gebruikers zeggen dat DirectLine jaar na jaar aan hun behoeften voldoet. CMMS/EAM online oplossing voor fabrieken of faciliteiten. Behandelt werkorders, apparatuur, voorraad, kalibratie en projectmanagement.
BlueFolder CMMS software helps increase equipment uptime, streamline preventive maintenance, eliminate tedious maintenance tasks, and maximize efficiency. BlueFolder stands apart with easy-to-use yet powerful features including the customer portal, asset/equipment tracking, customer notifications, robust work order management, scheduling/dispatch, and more. Try it free for 15 days (no credit card required) and find out how easy and powerful it is to use! 36,000 users use BlueFolder CMMS software to easily simplify maintenance management, maximize efficiency, and drive results.
Verbeter de productiviteit met apparatuursjablonen; automatische berekening van onzekerheid en goedgekeurde/afgekeurde gegevenspuntmetingen; geautomatiseerde e-mails, alarmmeldingen en rapporten; streepjescodering; certificaten, stickers en pakbonnen. Ingebouwde tools om naleving van alle algemeen aanvaarde normen te garanderen. IndySoft is volledig aanpasbaar en kan op maat worden gemaakt om je bedrijfsstroom en gegevensvereisten te ondersteunen, in plaats van dat jij je bedrijf aan de software moet aanpassen. Zes talen waarmee wereldwijde implementatie wordt ondersteund. Cloudgebaseerd of lokaal. Lokale en webgebaseerde software ontworpen om kwaliteitsgedreven bedrijfsmiddelen te beheren voor diverse klanten van elke omvang.
CAFM Explorer is essentially a powerful and total Facilities Management product which can be deployed on Desktop, Web and Mobile for engineers. You can use as little or as much functionality as you need such as Help Desk, Planned Maintenance, Room Booking, Space Planning (Linking with AutoCAD), Cost Control, Property Management and a Powerful LIVE Reporting Dashboard. Try our FREE demo today. Software product for organizations looking to better utilize space, improve service levels, and tighten cost control.
FacilityONE is a leading cloud-based CMMS & Enterprise Operations Solution for facilities management. It features a proprietary Interactive Blueprint Operations System, Customized Data Analytics, Physical Asset Mapping, and inventory parts management. Interconnected blueprint-technology gives you immediate emergency information to execute a plan of action as well as mobile access to critical information about every physical asset, zone and mechanical & fire system in your facility. Interactive, mobile blueprint asset mapping & CMMS technology! We include FREE Implementation & training! Easy to use software!
Best for multi-location companies managing 500+ work orders/month: Corrigo Enterprise, the industry-leading intelligent platform for managing facility vendors, technicians and assets. - End to end automation - Easily get everything you need to know on every service request - Automatically apply warranties - Enforce your standards, from service request through final payment - Used by global companies to save millions of dollars within 12 months of golive. Best for multi-location companies managing 500+ work orders/month for maintenance, repairs, and new equipment installations.
Maintenance Care is a full-featured Maintenance Management software designed for ease of use. Our Mobile and Desktop CMMS allows others to submit requests to your maintenance team who can receive notifications and manage requests online. Enterprise Edition empowers you to also manage all preventative maintenance, as well as provide extensive asset tracking including inventory management and access to over 1000+ integrations. Reduce that data management time to fifteen minutes through CMMS, and complete and report tasks completely on-the-fly from anywhere!
Easy-to- use, web-based environment for corrective, preventive and planned maintenance. Manage service requests and work orders. Handle assets and PMs. Get notifications and alerts on key dates and milestones. Manage maintenance technicians and their assignments. Handle budgeting, invoicing and purchase orders for maintenance activities. Manage long term facilities maintenance. Handle vendors and service providers. Manage inventory of parts and assets. Supports all modern mobile devices. Internet-based software for work orders and corrective, preventive, predictive and planned maintenance. Completely configurable.
Infraspeak is the #1 CMMS in the world powered by NFC Technology. Trusted by SMBs and the Enterprise (Siemens, L'Oreal, Mitsubishi), Infraspeak adapts to you and your operations. It is a maintenance and facilities management platform created to make your life easier, your operations much more efficient, and your business data-driven. Talk to our team of specialists and find out how to make the most out of Infraspeak! Infraspeak is a desktop and mobile management software for maintenance, facilities, and innovative teams.
Facility, asset and maintenance management with two apps: Job Management and drag and drop scheduling, Planned preventative maintenance with inspections. Site and asset management, Projects and Task Management, Job Requests from clients and users, Asset Management with QR Codes, Budgets and Job Costing, Record hours worked and location tracking, Risk assessments and permits to work, Contractor compliance and management. Design your own inspection forms. Expense, timesheets and time records Facility, asset and maintenance management with PPM, reactive jobs, scheduling, risk assessment, forms, inspections, 2 apps
FastMaint CMMS is onderhoudsbeheersoftware voor nutsbedrijven, fabrieken, industriële en commerciële voorzieningen. Voer preventief en correctief onderhoud uit in één enkele interface. Installeer op locatie (eenmalige kosten) of gebruik in de cloud (maandelijks abonnement). Schrijf je binnen enkele minuten in voor een gratis proefversie. Onderhoudsbeheersoftware voor kleine tot middelgrote teams. Gebruik op locatie (eenmalige kosten) of gehost in de cloud.
MicroMain CMMS/EAM software is the most powerful, flexible, & easy-to-use maintenance management software. The software gives you the tools to streamline maintenance operations, maximize productivity, and reduce costs. The platform is easy-to-use with robust features and an intuitive interface that makes it easy to set-up, track, and report on Work Orders, Preventive Maintenance Scheduling, Assets, Labor, Inspections, Parts Inventory, and much more. Cloud-based with available on-premise option. MicroMain CMMS/EAM software is the most powerful, flexible, & easy-to-use maintenance management software.
Web Work Azzier is "a new era in CMMS". For over 35 years, Tero has brought you advanced Maintenance Management Software solutions. Our latest release breaks new ground, providing the most advanced CMMS functionality available in a fully web-based maintenance management program. While out-of-the-box maintenance systems force you to conform, the Azzier CMMS is completely tailored to meet your users and administration needs. Why purchase a Mobile module? Azzier is 100% Mobile! Maintenance Management System - 100% web based, completely configurable for any industry, ready for any PC, Tablet or Mobile device.
Jouw team, de onderhoudsdienst, staat voor de dagelijkse uitdaging om ervoor te zorgen dat je bedrijfsmiddelen zoveel mogelijk beschikbaar zijn. Geven je huidige tools je de mogelijkheid om te luisteren naar de signalen die je bedrijfsmiddelen afgeven? Met een geautomatiseerd onderhoudsbeheersysteem (CMMS) profiteer je van - Efficiënte onderhoudsprocessen. - Beter begrip voor sterkere besluitvorming en zichtbare resultaten. - Kostenbeheersing. - Een hogere beschikbaarheid van je bedrijfsmiddelen. CMMS-systeem dat functies biedt voor contractbeheer, werkorderbeheer, periodiek onderhoud en installatiebeheer.
L2L's next generation CMMS transforms maintenance departments with real-time, mobile problem solving capabilities. This stand alone enterprise software is part of L2L's Lean Execution System suite which enables teams to have real-time visibility to issues and abnormalities, maintenance history, spares, and more. Real-time communication and collaboration to prevent and solve these issues drives machine availability and continuous improvement. This solution serves plants with 100+ employees. Created by manufacturers for manufacturers, Leading2Lean's intuitive UI engages the workforce to solve production problems.
Infor EAM is de beste software voor bedrijfsmiddelenbeheer in zijn klasse die helpt bij het digitaliseren en optimaliseren van onderhoudsactiviteiten om nieuwe efficiëntieniveaus te bereiken. Deze 21e-eeuwse oplossing is gebouwd in branchespecifieke edities om unieke industriële uitdagingen aan te gaan. In tegenstelling tot niche-oplossingen die simpelweg niet kunnen groeien, of ERP-add-on-producten die uitgebreide aanpassing vereisen, is Infor EAM klaar om te schalen. De beste oplossing om het onderhoudsproces te stroomlijnen, de levensduur van bedrijfsmiddelen te verlengen en meer.
AMPRO allows the structuring of your assets (plant, equipment, vehicles etc) in an organised and logical manner. Prepare and document maintenance history, schedule work that needs to be done on a routine basis, prepare unscheduled jobs that need to be carried out, and record work already completed. Recording the information will assist you in managing and maintaining your assets in the future including budgeting and labour requirements. Asset maintenance management software with familiar Microsoft Outlook style interface and seamlessly integrated modules.
Asset Infinity is toonaangevende software voor het volgen en beheer van goederen die door verschillende merken in verschillende sectoren wordt gebruikt. Het is software voor het volgen en beheren van goederen, gehost op Microsoft Azure Cloud Services met een gegarandeerde uptime van 99,9%. Het vereenvoudigt goederen volgen, voorraadbeheer, preventief onderhoud, klachten/ticketing/pechonderhoud, afschrijvingsbeheer en beheer van middelentoewijzing om oude manieren te vervangen door een nieuwe ervaring. Volgen, toewijzen, service, onderhouden, in- en uitchecken en wegdoen van goederen met waarschuwingen, herinneringen en e-mails om je goederenbeheer te stroomlijnen.
iMaint CMMS centralizes data and automates maintenance management tasks to help companies resolve critical maintenance challenges, maximize ROI, enhance productivity, ensure compliance and more. iMaint boasts a simple and easy-to-use interface, and is highly customizable at company and user levels. Suitable for organizations of all sizes, iMaint can easily be expanded to multiple sites and includes free updates. Online access, mobile options and a variety of cloud-based solutions are available. Easy-to-use, customizable, flexible and scalable CMMS software helping users resolve critical maintenance challenges and maximize ROI.
Equipment uptime and Operational Excellence is critical to your business. With No User Fees, Tofino delivers CMMS maintenance management integrated with real-time MRO inventory and procurement. Streamline your processes while ensuring you have the parts you need, when you need them. Easy preventative maintenance scheduling, automated work order requests with approvals, point-of-use MRO parts procurement, view inventory at all locations, across all facilities including vending. Easy to use Maintenance Management, Inventory, Asset Tracking and Procurement. SaaS model No User Fees. Realize end-to-end savings.
Mobility Work is much more than a mobile and user-friendly CMMS: it is the first community-based maintenance management platform. Enhance your maintenance teams daily work, join the first maintenance-based social network and and generate statistics to improve your decision-making process. With more than 20,000 users worldwide, the community benefits from the experience of more than 5 million hours of recorded maintenance activities and exchanges information on 800,000 equipment. Next-gen mobile CMMS providing user-friendly maintenance management features as well as the first maintenance community.
MaintScape CMMS software is powerful, flexible, full-featured, effective, and affordable (no monthly fees). It's simple and consistent design makes MaintScape easy to learn, use and implement. Our customers are very loyal thanks to our strong software and top notch support. Upgrades are driven by customer requests and feedback, and are provided free as part of your annual support. MaintScape is a highly interactive Windows application that runs stand-alone or on your network with web add-ons. Clients find this CMMS easy to learn, use and implement. Effective, flexible and powerful it comes with first class support.
Blue Mountain Regulatory Asset Manager (RAM) is a fully integrated system that combines the functions of an EAM, CMMS and CCMS into one solution that is purpose-built for Life Sciences. Depending on your needs, you can implement it as a full-scale EAM or a single point CMMS or CCMS. With Blue Mountain RAM, you can choose from a custom configuration or a template solution with all the work done for you. We have a solution for any budget. An integrated system that combines the functions of an EAM, CMMS and CCMS into one solution that's purpose-built for Life Sciences.
Our vision is to be the leading janitorial software solution in the industry; to be the most effective tool for building and preserving success for cleaning companies; to make life simple and enjoyable for cleaning companies and in-house service providers. This is what it means to be CleanTelligent! Our mission is to create only innovative products that are easy to use; that allow customers to win new business, increase client retention, and promote productivity. Simplify Your Work with the Leading Janitorial Software Solution - CleanTelligent Software.
IAMTech solutions allow you to deliver more, in less time, with a reduced overhead. Using our proven maintenance management framework, developed in conjunction with BP Plc, you will be able to effectively manage maintenance in the Oil, Gas, Power and Chemical Industries - from your Routine Maintenance program to your Shutdowns, Turnarounds and Outages at your chemical process plants, oil refineries, offshore oil and gas platforms and power stations. Founded in 1973 IAMTech started as process plant model makers & over 40 years has grown in to the world leader for industrial software!
AwareManager is the most comprehensible, fully integrated and flexible solution in the industry. Whether you need a simple work order management solution or require more advanced capabilities such as risk management or vendor governance, AwareManager has you covered. Our team works alongside our clients to make it easier for everyone involved - managers, engineers, tenants, vendors, and visitors - leveraging what we've learned from the most innovative properties, hospitals and sports venues. Some of the most recognized and iconic buildings in the world use the AwareManager facility management platform for smarter operations.
eMaintenance+ handelt alle routinematige facilitaire taken af die doorgaans worden beheerd door een helpdesk. Het verzamelt realtime gegevens voor zinvolle benchmarking en inzicht in onderhoudsprestaties. eMaintenance+ automatiseert je nalevingsprocedures en registreert gegevens automatisch. Het is veilig, eenvoudig op schaal in te stellen, en ondersteunt alle belangrijke talen en valuta's. Het wordt geleverd als Software as a Service; geen overheadkosten voor hardware, snellere implementatie en lagere ondersteuningskosten. Te integreren met andere Enterprise Resource Planning (ERP)-systemen. Beheer onderhoudsactiviteiten, contractanten, prestaties van activa en nalevingskwesties. Realtime informatie voor alle belanghebbenden.
REDLIST is a production planning, and asset management solution for your team. For desktop, phone and tablet, REDLIST is easily accessible from anywhere at any time. Create work orders on-the-go, capture critical data in real-time, get notifications when tasks are updated, and receive alerts when assets go down. REDLIST builds the fastest and easiest digital tools that eliminate the data gaps between managers teams and machines, making your business run better than ever. Equipment maintenance, fleet management, dispatch planning, time-keeping, real-time reporting, cloud and offline capability.
Enterprise Asset Maintenance Software User-friendly CMMS for mobile teams and asset managers Enterprise Asset Maintenance Software User-friendly CMMS for mobile teams and asset managers
CERDAAC is an advanced software platform that provides complete calibration and service management for services performed by SIMCO, internal departments, or other service providers. A secure cloud-based service, CERDAAC is a proven solution that helps thousands of organizations increase efficiency, improve compliance, and reduce costs. Cloud-based calibration software that helps firms with service management, process automation and instrument adjustment.
Met Geomap FMS kunnen bedrijven hun middelen, preventief onderhoud en werkorders beter volgen. Het stelt de sitebeheerders en facilitaire managers in staat om hun inventaris en onderhoud te monitoren door middel van unieke tagging zoals QR-codes en radiofrequentie-identificatie. Geomap FMS is ook gebaseerd op GIS (Geographic Information System), het stelt je in staat om alle gelabelde middelen in je faciliteiten in kaart te brengen en te beheren, waardoor de visualisatie verder wordt verbeterd door 3D-modellering via CAD-ondersteuning. Wereldwijde leverancier van software en diensten voor beheer van onroerend goed, faciliteiten en onderhoud.
Dozuki is standard work instruction software that empowers manufacturers to implement standardized procedures in support of continuous improvement and training efforts. Approved standards are instantly distributed across teams, shifts, and locations. Track the competency of employees trained to current standards and automate retraining when procedures are updated. View data to resolve issues, reduce rework, and identify improvementsall in real-time. Dozuki is standard work software that empowers you to implement standardized procedures in support of continuous improvement.
Eagle Technology is a leading provider of easy-to-use, web-hosted Computerized Maintenance Management and Enterprise Asset Management software. Our Proteus family of products starts at $49/month and is available from entry level to enterprise editions, with a number of optional modules available for added functionality. Proteus has been used successfully in a variety of industries, including facilities such as healthcare, education, government; and manufacturing. Web hosted CMMS & enterprise asset management software that helps manage the maintenance scheduling & reporting needs of your facility.
Cloud-based maintenance management tool that helps small to large sized firms with work tracking, asset inventory and auditing. Cloud-based maintenance management tool that helps small to large sized firms with work tracking, asset inventory and auditing.
LLumin's operational management software is best for industrial plants and facilities with substantial infrastructure that want to minimize production or unplanned machine downtime. LLumins operations software, READYAsset monitors assets and uses live data and expert-based rules to proactively take actions that minimize downtime and their READYTrak software improves safety and compliance in large infrastructure facilities of any kind. Machine Condition-based CMMS/Asset management software and Materials Tracking and Management
ShireSystem is a CMMS/CAFM Maintenance and Facilities Management software for asset maintenance, estates and facilities professionals. ShireSystem allows you to keep a record of all your assets and facilities in one intuitive software. Track work orders, schedule tasks, record asset history and manage inventory all with the click of a button. An affordable, modular solution that reduces costs, downtime and disruption so users can maximise efficiency and increase profitability. CMMS/CAFM maintenance and asset management software for asset maintenance, estates and facilities professionals.
Agility is a simple to use, yet powerful software delivering CMMS and EAM solutions. Used by organisations large and small across manufacturing, facilities, healthcare, transport and services, Agility enables you to manage production downtime, control labour and inventory costs and gives you visibility of asset and people performance. Agility Mobile Solutions gives you on/offline system access to all field and site roaming teams facilitating quick completion times and satisfied customers. Agility is a simple to use, yet powerful software delivering CMMS and CAFM solutions to organisations in industries around the world.
De Lab Management Software zorgt voor volledige naleving en controlegereedheid door al je middelen te beheren op één gebruiksvriendelijk dashboard. Met behulp van de mogelijkheid om de huidige status van je middelen en aanstaande deadlines in je hele organisatie te bekijken, kun je gemakkelijk actie ondernemen op aankomende items om de controle te blijven houden. Met de Lab Management Software bekijk en beheer je je middelen op één pagina.
Tenna is one central asset management platform, for both asset management and maintenance. Our durable RFID and QR tags, and Bluetooth or GPS trackers handle harsh outdoor and keep you informed of status, maintenance, documentation, location, routing and more. Our cloud-based system connects your field and your office, sends work notifications and reminders. Easy to use in the field, your shop and the office. Free live demo. Tenna is the cost-effective way to track, manage and maintain your entire inventory of equipment and vehicles. Live demo.
infomante es un sistema de gestin de mantenimiento de activos, basado en planeacin, programacin y control de las intervenciones, esta orientado a la normalizacin de procedimientos, administra la informacin de las intervenciones realizadas a los activos, vehculos, reas locativas e instalaciones, integra todas las necesidades del rea de mantenimiento: control de actividades; registro de tareas, repuestos/materiales, mano de obra; control de herramientas, documentacin tcnica y Llantas. infomante® es una herramienta para optimizar y facilitar la gestión del mantenimiento con aplicación a todo tipo de activos y empresas.
Maintenance management software with PM scheduling, work and request orders creation, inventory control, purchasing capabilities plus other advanced features available. This system is available in MS-Access or SQL Server Express databases. SaaS hosting is also available. Our offerings include PM Coordinator and the Standard and Professional Editions of Maintenance Coordinator. Our hosted version makes use of the SQL - Professional edition which provides features our competitors are lacking. Maintenance management software with PM scheduling, work and request orders creation, inventory control, and purchasing capabilities.
Nektar Data provides mobile data collection and management as a CMMS and safety solution to numerous clients in Construction, Agriculture, Oil & Gas, Pipeline, Transportation, Utilities, and more. Our solutions are flexible and work as simply as field staff require, giving your organization a broad range of benefits from increased efficiency to higher profitability. We work closely with our clients, getting to know your business and your unique needs. Nektar is a diverse, intuitive mobile data collection and management platform designed to allow our clients to leverage their data.
Valuekeep has the commitment to be the best CMMS solution to help companies manage and organize their assets and maintenance operations efficiently through an innovative product, with security at a competitive price. We are focused on helping you achieve an increase in uptime and longevity of assets under the best security and cost controlled way, and we clearly assume as business drivers: optimizing maintenance management improving asset tracking increasing the ROA Valuekeep has everything you will ever need to easily manage your assets and your maintenance operations.
Simple robust easy to learn and use CMMS for people who are not computer gurus. Let us help you install, setup and train you in 30 minutes! Free trial, training, and support! Program and data located safely on your computer / network (not web, internet or cloud based). No annual/monthly fees or other recurring charges. Modular program buy only what you need now and add others later as your needs grow. Serving thousands of clients for 25 years. Start today! Modular program (not web-based) with preventive maintenance, work orders, parts inventory/purchase order, and multi user capabilities.
Maintenance Management and Field Services Platform with a simple and powerfull Android App. Specially designed to technical assistance companies, delivering services and managing maintenance of multiple customers in multiple sites. Integrated with IoT (internet of Things) sensors to remote monitor some useful indicators like machine working time. Maintenance Management and Field Services Platform with a simple and powerfull Android App and IoT sensors integration.
IMPAK is a 100% cloud-based, and the only responsive web application(RWA) on the current market for the facility management industry. Loaded with more than 30 different programs, IMPAK comprehensively covers all aspects of daily operations and maintenance, yet the program layout and flow are extremely user friendly. For the past 20 years, IMPAK has become the hands-down favorite software for facility managers and engineers to manage their daily activities! IMPAK, it simply works! Cloud-based facility management firm that assists real estate developers with property management staff monitoring and collaboration.
CMMS solution that helps manage assets, service & maintenance requests, resources, stocks, purchasing processes and more. CMMS solution that helps manage assets, service & maintenance requests, resources, stocks, purchasing processes and more.
Overall Equipment Effectiveness (OEE), Reliability Analysis. Tracks, analyzes/reports on: break downs, PMs, work orders, inventory, purchasing w/Excel, Crystal Reports. Personal "hot sheet" console screen. Print/email scheduler issues reports and PMs with user defined schedule. Talks to OPC data sources (PLC, HMI) and generates work orders by equip. demand. In 40 countries for over 18 years. Translate to ANY language. Web module: work order, repair tickets, inventory. Cloud, Web, PC based. Maximize the efficiency of any maintenance operation through the use of reliability analysis and OEE suggests PM tasks. Auto-reporting.
Enterprise cloud-based CMMS: WebViewAMS is an Asset Management System designed to improve efficiency, reduce downtime, and access the power of data. Innovative & user-friendly, WebViewAMS employs mobile technology to help users make the right equipment and maintenance decisions. First launched in 1998, our software is used by hundreds of plants & facilities backed by our expert implementation and consultative support teams. Mobile Inspection Rounds, Electronic Logbooks, & CMMS solutions for power generation, energy, health care and pharma industries.
Facilio is een platformoplossing op ondernemingsniveau voor realtime facilitaire diensten en onderhoud. Facilio maakt gebruik van IoT en AI om op een hardwareonafhankelijke manier gebouwsystemen en automatiseringsgegevens in de hele portfolio op de cloud aan te sluiten. Het biedt CMMS-mogelijkheden waarmee je facilitaire teams sneller en slimmer problemen kunnen oplossen met aanbevelingen op basis van machine learning. Facilio wordt momenteel door toonaangevende bedrijven gebruikt om wereldwijd meer dan 10 miljoen vierkante meter aan ruimte te optimaliseren. Door IoT aangestuurd bedrijfsplatform voor realtime facilitaire diensten en onderhoud en betrokkenheid van huurders. Optimaliseert wereldwijd meer dan 10 miljoen vierkante meter aan ruimte.
PropertyTrak is a cloud-based facilities management system that allows your team to respond faster, communicate easier & manage better. Preventive Maintenance, Custom Reports, Calendar, Asset Management, & Mobile App all come standard with additional modules for Vendor management, Emergency Preparedness Management, Consumable Inventory & more! PropertyTRAK is able to address the needs of any organization with the flexibility to change as your organization grows & your needs change. Web-based facilities management system. All users need is Internet access. No servers to buy, no additional networks to be installed.
MaintMaster's maintenance system is the CMMS that adapts to your needs and lets you gain full control of your maintenance work. Once in control, your decisions will be based on facts and you will have the power to improve. Thanks to the combination of intuitive interface and powerful reports, MaintMaster is powerful and easy to use. MaintMaster offers a modern maintenance system featuring great flexibility and features all wrapped up in a friendly interface.
Purpose-built CMMS for the Fire Protection Industry. Australias leading job management system in the fire protection and essential safety measure industry. Built-in programme maintenance frequencies and tolerances from AS1851-2012 and AS1851-2005 and other relevant ESM schedules. Compliance Reporting, automatically generate compliance and service reports such as AFSS, AESMR, Form3 and more. Use the smart drag and drop schedulers to maximise technicians' time on the job schedule by location Uptick Fire Maintenance. Australia's leading CMMS. Built in programme maintenance frequencies AS1851-2012
Maintenance web app that monitors equipment in real-time, manages assets, tracks inventory, and processes work orders/purchase request. Maintenance web app that monitors equipment in real-time, manages assets, tracks inventory, and processes work orders/purchase request.
CWorks CMMS allows you to easily record for all Assets, what was done, how long it took, what inventory parts and outside materials and services were used and at what cost. It then provides a complete database for every Asset. This database can be queried for details on recent repairs or via KPIs to identify problem Assets and verify the efficacity of existing PM procedures. Fully-featured and modestly priced for small to medium plants and facilities. Fully-featured maintenance tracking solution for any manufacturing, facility or service environment.
Coherent is an easy to use facilities maintenance software system that enables organizations to perform work order administration, equipment preventive maintenance, track assets, manage keys, and much more. Coherent enables organizations to optimize maintenance resources, improve equipment and staff productivity, and facilitate faster and more insightful decision making. Coherent's runs as Windows Desktop solution, web browser SAAS solutions, and PDA/tablet versions. Modular software for work orders, equipment maintenance, asset tracking, room scheduling, food services, and more.
A computerized database designed to optimize the management of maintenance activities in an organization. A computerized database designed to optimize the management of maintenance activities in an organization.