Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor het verwerken van claims

Software voor het verwerken van claims automatiseert het beheer van verzekeringsclaims, elektronische indiening en incasso's. Deze claim management software bieden een volledige reeks van efficiënte managementtools voor claimverwerking, samen met geïntegreerde accounting- en customer relationship management (CRM)-oplossingen. Software voor het verwerken van claims biedt realtime verwerking en rapportage over de administratieve en inkomstengenererende activiteiten. Dat is nuttig voor verzekeringsbedrijven, ziektekostenpolissen voor werknemers en uitkeringsmanagers. Ze spelen in op verschillende productsectoren, waaronder levensverzekeringen, gezondheidszorg, automobielindustrie, zorgverzekeringen, werknemersvergoedingen en werkgeversaansprakelijkheid. Gebruik Capterra om de juiste claim management software voor jouw bedrijf in België te vinden. Zie ook: verzekeringspolis software en medische facturatiesoftware.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Software voor het verwerken van claims met de meeste reviews van onze gebruikers

36 resultaten

AdInsure is een standaard verzekeringsplatform dat is ontworpen voor levens- en schadeverzekeraars. Meer informatie over AdInsure
AdInsure is een krachtig verzekeringsplatform dat het runnen van je bedrijf gemakkelijk maakt. Het is ontworpen voor levens- en schadeverzekeraars, en biedt je de functionaliteit en het vermogen om bedrijfsprocessen te stroomlijnen, de gebruikerservaring te verbeteren en veranderingen effectief te beheren. AdInsure is gebouwd op basis van best practices in de sector en combineert uitgebreide functies in één enkel verenigd platform. Het biedt een innovatieve omgeving die je organisatie verbindt met opkomende technologieën, dienstverleners en partners. Meer informatie over AdInsure

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Een uitgebreid administratiesysteem voor uitkeringen en software voor claimverwerking, ontworpen voor zorgverzekeringen met Medicaid en Medicare. Meer informatie over HEALTHsuite Advantage
HEALTHsuite is een uitgebreid systeem voor het beheer van voordelen en claimverwerking, ontworpen voor gezondheidsverzekeringen die vergoedingen van Medicaid en/of Medicare Advantage uitkeren. HEALTHsuite is een op regels gebaseerde softwareoplossing die is ontworpen om alle aspecten te automatiseren op het gebied van inschrijving/geschiktheid, uitkeringsadministratie, contractering/vergoeding, premium facturering, medisch beheer, zorgbeheer, claimtoewijzing, klantenservice, rapportage en meer. Meer informatie over HEALTHsuite Advantage

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Geavanceerde software voor het beheer van claims, capitulatie, geschiktheid, verwijzingen, autorisaties, casusmanagement en communicatie. Meer informatie over QuickCap
QuickCap is een geavanceerd platform dat is ontworpen voor IPA's, PHO's, MSO's, TPA's en risicogestuurde organisaties die Medicare, Medicaid en commerciële bedrijfslijnen beheren. Het voldoet aan de voorschriften van EDI 5010 voor claims, capitulatie, geschiktheid, verwijzingen, autorisaties, premium-facturering, casusmanagement en gerelateerde automatische routerings- en workflowprocessen. QuickCap is een naadloos, zeer efficiënt, kosteneffectief en uitgebreid productenpakket. Bel of neem contact op via de website voor meer informatie. Meer informatie over QuickCap

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Oplossing voor claimverwerking met een onbeperkt aantal systeemvariabelen die kunnen worden geprogrammeerd om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Meer informatie over Series 3000
Series 3000 is een complete kant-en-klare oplossing voor claimadministratie. Het wordt ontworpen met behulp van een onbeperkt aantal systeemvariabelen die kunnen worden geprogrammeerd om aan de specifieke behoeften van jouw bedrijf te voldoen. Je hoeft de manier waarop je zaken doet niet te veranderen om deze software te gebruiken, omdat dit platform samenwerkt met jouw bedrijf om ervoor te zorgen dat de software wordt aangepast aan jouw behoeften. Meer informatie over Series 3000

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
Laat je bedrijf groeien, focus op je klanten en laat SimplePractice de rest afhandelen. Binnen slechts enkele minuten kun je volledig papierloze intakes verzenden, veilig communiceren met klanten, automatisch worden betaald, gratis afspraakherinneringen verzenden en je bedrijf zelfs onderweg runnen met deze best beoordeelde mobiele app. Gebruik het klantenportaal om buiten sessies contact te onderhouden, verzekeringen naadloos te factureren en overal sessies te houden met behulp van Telehealth. Probeer het vandaag nog gratis en zie waarom duizenden klanten SimplePractice als nummer 1 hebben bestempeld. Meer informatie over SimplePractice

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Behaal betere klinische resultaten met behulp van NextGen EDP/EPD-oplossingen. Het doel van dit platform is om jou in staat te stellen hoogwaardige zorg te leveren.
Behaal betere klinische resultaten met EDP/EPD-software van NextGen Healthcare. Het doel van dit platform is om jou te laten focussen op het leveren van de beste zorg aan je patiënten. Krijg toegang tot geavanceerde tools voor snelle, efficiënte documentatie. Het resultaat: complete, nauwkeurige informatie, betere coördinatie van zorg, verbeterde diagnose en verminderd risico. NextGen Enterprise EDP en NextGen Office EDP (voorheen MediTouch) ondersteunen je op je traject naar waardegerichte zorg, ongeacht de grootte van je praktijk. Meer informatie over NextGen Office

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
EMD-software van TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt therapeuten hun praktijken efficiënter te beheren.
TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt gedragstherapeuten hun praktijken efficiënter te beheren via een gebruiksvriendelijk, veilig platform voor notities, facturering, planning en meer. TherapyNotes vereenvoudigt administratief werk, waardoor artsen meer tijd en energie krijgen om zich te concentreren op het bieden van effectieve zorg aan hun cliënten. Meer informatie over TherapyNotes, LLC

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
DrChrono cloudgebaseerde alles-in-één mobiele EDP met PM, inclusief live claimfeed, realtime geschiktheidscontroles en aangepaste afspraakherinneringen.
DrChrono EDP's robuuste functies voor praktijkbeheer van deze alles-in-één cloudgebaseerde mobiele EDP wordt geleverd met spraak-naar-tekst en aangepaste sjablonen/formulieren voor effectieve dossiervorming. Met DrChronos PM-software krijg je een live claimfeed voor facturering en betalingsverwerking, het genereren van HCFA/superfacturen en e-faxintegratie. Geschiktheidscontroles in realtime helpen je bij het controleren van de patiëntgegevens en aangepaste afspraakherinneringen kunnen per e-mail, sms of telefoon in willekeurige volgorde worden doorlopen. Kijk voor studenten bij DrChrono University. Meer informatie over DrChrono

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Waystar biedt cloudgebaseerde technologie van de volgende generatie die de inkomstencyclus van de gezondheidszorg vereenvoudigt en verenigt.
Waystar biedt cloudgebaseerde technologie van de volgende generatie die de inkomstencyclus van de gezondheidszorg vereenvoudigt en verenigt. Het innovatieve platform laat klanten meer verzamelen met minder kosten en minder stress, zodat ze zich kunnen concentreren op hun doelen, patiënten en gemeenschappen. Waystar scoort sinds 2010 elk jaar Best in KLAS clearinghouse en voerde in Black Book enquêtes meerdere ranglijsten aan in zowel medische claimverwerking als oplossingen voor patiëntenbetalingen. Meer informatie over Waystar

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Healthie is een platform voor praktijkbeheer en telegezondheidszorg voor gezondheids- en welzijnsprofessionals. Healthie is een webgebaseerde en mobiele app.
Healthie is een webgebaseerd en mobiel platform voor diëtisten, voedingsdeskundigen, gezondheidscoaches en andere wellnessprofessionals. Healthie is een uitgebreide tool voor praktijkbeheer en telegezondheid en bevat belangrijke zakelijke functies: planning, facturering (eigen bijdrage en verzekering), dossieronderhoud (sjablonen voor intakeformulieren, e-handtekeningen en notities), het delen van documenten, veilige berichtendienst, voedselregistratie voor klanten, en nog veel meer. Healthie voldoet aan de voorschriften van HIPAA, PIPEDA, AVG en PCI. Healthie heeft een vrijblijvende gratis proefversie. Meer informatie over Healthie

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Software voor contracten, risico's, verzekeringen, claims, incidenten, bedrijfsmiddelen, workflowbeheer met integraties en dashboardrapportage.
Claimbeheersoftware met aangepaste rapporten, workflow, kennisgevingen, brieven, meldingen, herinneringen, documentbeheer, en webportal. Claimsoorten zijn onder andere medisch, verzekering, letsel, auto, middelen, derden, class-action, geschillen, taxi, arbeidsongeschiktheid, OSHA en meer. Je kunt subrogatie, rechtszaken, goedkeuringsgeschiedenis, uitgaven, kosten, betalingen en reserves bijhouden. Volledig gehost of zelf gehost met professionele ondersteuning en training. Krachtig, zeer aanpasbaar en gebruikersvriendelijk. Meer informatie over A1 Tracker

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Zorgprofessionals kunnen nu gebruikmaken van verzekeringsvoordelen en tegelijkertijd de beperkingen van het in een netwerk zijn vermijden.
Anagram, voorheen Patch, is een online verzekeringsassistent die zorgverleners en patiënten helpt om binnen enkele minuten voordelen buiten het netwerk te begrijpen en online claims in te dienen. Nooit meer telefonisch contact opnemen met verzekeringsmaatschappijen of papieren claims indienen. Met behulp van Patch kunnen zorgaanbieders patiënten het exacte te verwachten vergoedingsbedrag laten weten en automatisch namens hen een geoptimaliseerde claim indienen. Meer informatie over Anagram

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Deze volledig aanpasbare online app maakt opslag en beheer van informatie over claims, patiënten, personeel en claimverwerkingsstadia mogelijk.
Vooraf geconfigureerde webgebaseerde databasetoepassing die de opslag en het beheer van informatie over claims, patiënten, personeel (bijv. claimverwerker, manager), claimverwerkingsstadia en geschillengebieden mogelijk maakt. Het systeem is volledig aanpasbaar: je kunt je gegevens beheren zoals jij dat wilt en de toepassing op elk gewenst moment aanpassen om elk belangrijk detail in je bedrijf weer te geven. TeamDesk biedt onbeperkte dossiers, onbeperkte opslag, onbeperkte ondersteuning, stabiele tarieven en een gratis proefversie. Meer informatie over TeamDesk

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Realtime oplossing voor verifiëren van de verzekering van de patiënt voor alle betalers, inclusief schatting van transparantie van de patiënt en ontdekking van verzekeringsdekking.
pVerify biedt een wijdverbreid SaaS-platform gericht op het verifiëren van de geschiktheid van zorgverzekeringen en uitkeringen van patiënten via API, SFTP Batch Processing en Secure Cloud Portal toegangsmethoden, inclusief aanvullende RCM-tools zoals Patient Estimator en Insurance Discovery. pVerify's Suite van oplossingen stroomlijnt de front-end verificatie van de geschiktheid van verzekeringen en uitkeringen en maximaliseert de back-end claim- en facturatiecyclus, waardoor de efficiëntie toeneemt en de inkomsten worden geoptimaliseerd. Meer informatie over pVerify

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
ABILITY Network helpt zorgverleners en betalers de administratieve en klinische complexiteit van de gezondheidszorg te vereenvoudigen met workflowtools.
ABILITY Network biedt toonaangevende toepassingen en analyses die een integraal onderdeel vormen van het beheer van de inkomstencyclus, waaronder pre-autorisatie, geschiktheid, claimverwerking en -tracering en elektronische betalingsoverzichten. Deze webgebaseerde toepassingen zijn gebouwd op een krachtig, geïntegreerd platform dat connectiviteit biedt tussen betalers en providers. ABILITY bedient duizenden providers en verwerkt elk jaar meer dan een miljard transacties. Het werd in 2016 opgenomen in de lijst met de 100 toonaangevende cloudbedrijven van Forbes. Meer informatie over Inovalon Provider Cloud

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen.
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Het cloudgebaseerde contentservicesplatform van Nuxeo met weinig code helpt je bij het bouwen van schaalbare, intelligente contenttoepassingen.
Nuxeo, ontwikkelaar van het toonaangevende content services-platform, vindt ECM (Enterprise Content Management) en DAM (Digital Asset Management) opnieuw uit. Nuxeo heeft de manier waarop mensen met content en gegevens werken fundamenteel veranderd om nieuwe waarde uit digitale informatie te realiseren. Ondernemingen kiezen voor het cloudgebaseerde platform met weinig code van Nuxeo om intelligente contenttoepassingen te bouwen die klantervaringen en besluitvorming verbeteren, en producten sneller op de markt brengen. Meer informatie over Nuxeo

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Dit platform is al bijna 2 decennia wereldwijd toonaangevend op het gebied van claimbeheertechnologie en biedt wereldwijd veilige online software voor claimbeheer.
Virtual Claims Adjuster is een webgebaseerd claimbeheersysteem dat is ontworpen met behulp van de nieuwste softwareontwikkelingstechnieken en interfacemethoden om een soepele implementatie in je bedrijf te garanderen. Terwijl je je dagelijkse werkzaamheden uitvoert, werkt dit platform op de achtergrond en zoekt het manieren om je efficiënter en effectiever te maken. De bedrijfsspecialisten analyseren trends, onderhouden belangrijke relaties binnen de sector en gebruiken geavanceerde technieken om je toolset te ontwikkelen op een manier die de behoeften van je bedrijf overtreft. Meer informatie over VCA Software

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
FileTrac is het CMS van de volgende generatie dat jou een allesomvattend bedrijfsplatform zal bieden.
Een toonaangevend systeem voor claimbeheer voor onafhankelijke experts, TPA's (Third-Party Administrators), MGA's (Managing General Agencies) en onderlinge verzekeringen. Coöperaties. Het systeem is niet van toepassing op zelfstandige verzekeringsaanbieders. Het hele systeem is gebaseerd op de input van de duizenden gebruikers. Integreert met Hover, Outlook, Quick Books, Xactimate, Xactanalysis, Symbility, NFIP/NFS, LEDES en Google Maps. FileTrac biedt ook een personeelsmanager waarmee je licenties, certificaten en vele andere criteria kunt volgen. Met name geschikt voor bedrijven van alle groottes. Meer informatie over FileTrac Evolve

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
MedEvolve software voor praktijkbeheer biedt capaciteiten voor facturering, planning, patiëntbetaling en eRx met EMD-integraties en meer.
MedEvolve PM (Practice Management)-software helpt gespecialiseerde praktijken hun snelheid, nauwkeurigheid, productiviteit en omzet te verbeteren. Klanten beschouwen MedEvolve PM als de hub van hun praktijkactiviteiten. De planningsworkflow optimaliseert moeiteloos voor maximale dichtheid per leverancier, resource of locatie. Andere capaciteiten omvatten eerst beschikbare afspraken met één klik, eenvoudige blokkering en herplanning voor agendaconflicten, individuele of batchgeschiktheidsverificaties en factureringsbeheer. Meer informatie over MedEvolve

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Een mobiele en webgebaseerde documentatietool die het efficiënt verzamelen van visuele en tekstuele informatie en de automatisering van processen mogelijk maakt.
Een mobiele en webgebaseerde documentatietool die het efficiënt verzamelen van visuele en tekstuele informatie en de automatisering van processen mogelijk maakt. Meer informatie over Encircle

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis.
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn: Beheer van juridische zaken (materie) Document-/e-mailbeheer Kennisbeheer/zoeken Volg automatisch de ontwikkelingen van zaken. Bewaar documenten en e-mails veilig binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Meer informatie over Knowliah

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
FileHandler Enterprise zet de gegevens van jouw bedrijf om in rijke weergaven die door jou zijn gebouwd en gedefinieerd.
FileHandler Enterprise is een intuïtief administratiesysteem voor claims dat is ontworpen om werkstromen voor de markt van claim- en risicomanagement te stroomlijnen en te automatiseren. Compleet met nieuwe dashboards, rapportagefuncties, tools voor business intelligence en verbeterde beveiliging. FileHandler Enterprise is de nieuwe maatstaf in software voor claimbeheer. Meer informatie over FileHandler Enterprise

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Klantgerichte software voor claimbeheer voor jouw bedrijf. Stroomlijn je werkstroom, ga papierloos werken en regel meer claims.
Eenvoudige, betaalbare software voor claimbeheer. Heb je er ook genoeg van dat de verzekeringssector achterblijft op technologisch gebied, met vaak dure, gecompliceerde en omvangrijke software? Claimable is van mening dat details ertoe doen en deze software is zorgvuldig samengesteld om de tools te bieden die nodig zijn voor tijdig en efficiënt claimbeheer. Meer informatie over Claimable

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims
Een krachtig en aanpasbaar facturerings- en RCM-systeem (Revenue Cycle Management). Integreert met je EMD. Inhouse of full service-opties.
Billing Dynamix heeft het afgelopen decennium geïnvesteerd in het verbeteren en automatiseren van het "straight-through-process" om vertragingen in de facturering te verminderen, de mogelijke oorzaken van niet-betaling weg te nemen en te controleren op te lage betalingen. Dit leidt tot kortere inzameltijden, betere naleving en hogere vergoedingen. Het biedt volledige transparantie en controle over je factureringsprocessen. Verminder het risico op fouten en vertragingen door te integreren met je EMD. In-house of full service-programma's beschikbaar. Meer informatie over bestPT

Functies

  • Casusbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Claims volgen
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Workflowbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Elektronische claims