België Lokale producten weergeven
294 resultaten
Petal Scheduling lost de complexiteit van artsenplanning op met een geautomatiseerd en flexibel script dat de planner tijd bespaart. Meer informatie over Petal Scheduling for Physicians
Petal Scheduling is dé oplossing voor plannings- en -beheeroplossingen voor artsen in Canada. Planning wordt geautomatiseerd met behulp van algoritmen en een stapsgewijze procedure. Planningen worden actueel gehouden en zijn vanaf elk apparaat toegankelijk. Meldingen worden automatisch verzonden naar getroffen gebruikers wanneer wijzigingen worden aangebracht. De planning wordt direct gedeeld, is toegankelijk vanaf elk apparaat en wordt in realtime bijgewerkt wanneer diensten worden gewisseld. Petal Scheduling wordt gebruikt door 35.000 Canadese artsen. Meer informatie over Petal Scheduling for Physicians

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Medische afspraaksoftware met herinneringen voor alle medische klinieken! Laat klanten zelf online afspraken maken – Gratis versie beschikbaar. Meer informatie over SimplyBook.me
SimplyBook.me biedt uitgebreide software voor medische afspraken dat je bedrijf een professionele uitstraling geeft en een uitkomst biedt voor al je online behoeften. Je krijgt een volledig functionel e website waarop je je medische kliniek kunt presenteren, afspraken kunt aannemen, herinneringen kunt sturen en producten en service-uitbreidingen kunt verkopen. Deze oplossing geeft je de mogelijkheid om je klanten vragen te stellen tijdens het reserveren, biedt SOAP en voldoet aan de eisen van HIPAA. Ga naar SimplyBook.me om te zien hoe deze oplossing is toegespitst op de medische sector! Meer informatie over SimplyBook.me

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Meer tijd voor consulten. Meer tevreden klanten. Minder inspanningen. vcita: HIPAA-conforme planning ontworpen voor je praktijk. Gratis proefversie. Meer informatie over vcita
Verdubbel de boekingen in de helft van de tijd. Laat patiënten een gratis consult plannen, boeken en betalen voor behandelingen en zich online registreren voor evenementen - 24/7 vanaf elk apparaat. vcita is ideaal voor fysiotherapeuten, chiropractors, tandheelkundige klinieken en voedingsdeskundigen, en het wordt geleverd met een aanpasbare planningspagina waar patiënten je diensten en beschikbaarheid kunnen bekijken, evenals een persoonlijk patiëntenportal. Het maakt gemakkelijk verbinding met je website, lokale vermeldingen, e-mail en sociale media, waardoor meer leads en verkopen worden gegenereerd. Meer informatie over vcita

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Online medische planning gemakkelijk gemaakt! Meer informatie over BookSteam
BookSteam is cloudgebaseerde medische planningssoftware gericht op kleine en grote bedrijven wereldwijd. BookSteam biedt een breed scala aan flexibele tools voor agendabeheer waarmee je het proces van afsprakenplanning voor jou en je klanten kunt automatiseren. Zorg dat je de concurrentie voor blijft en gebruik BookSteam om je bedrijf te promoten en te laten groeien! Meer informatie over BookSteam

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Doctoranytime is een tool voor het beheer van medische afspraken die de communicatie tussen zorgverleners en patiënten vergemakkelijkt. Meer informatie over doctoranytime
Doctoranytime biedt een systeem aan voor het boeken van medische afspraken. Het platform verbetert de communicatie tussen zorgverleners en patiënten en stelt zorgverleners in staat om aanpassingen te maken, zoals het verzetten of annuleren van afspraken, waarvoor de patiënt automatisch gewaarschuwd wordt. Met Doctoranytime kunt u een agenda bijhouden die past bij u manier van werken met aangepaste functies die u flexibiliteit geven. U kunt aanvullende informatie van patiënten vragen vóór aan de afspraak, en u ontvangt gepersonaliseerde gegevens die u helpen bij de opvolging van uw patiënt. Meer informatie over doctoranytime

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je patiënten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware.
Bespaar tijd en houd je medische praktijk georganiseerd met de HIPAA-conforme self-service planningsoplossing van Acuity. Vanaf het moment dat een patiënt een afspraak bij jou plant, voert Acuity de patiëntenintakes uit en het stuurt merkeigen en aangepaste bevestigingen, stuurt sms- en e-mailherinneringen, bewaart persoonlijke gezondheidsgegevens, laat patiënten de afspraak verzetten op basis van je beschikbaarheid, verwerkt betalingen en markeert patiënten als ingecheckt. Met Acuity verloopt je dagelijkse werk soepeler. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
SimplePractice is een hoog-beoordeeld platform voor praktijkbeheer voor eigenaren van kleine bedrijven in de gezondheid en wellnessbranch. SimplePractice staat bekend om zijn heldere interface en bevat een toonaangevende functieset met een volledig papierloos intakeproces, aangepaste notities en formulieren, gratis afspraakherinneringen (sms, e-mail en spraak), een mobiele app, e-claims indienen, een aantrekkelijk klantenportaal, facturering en de nieuwste functie: Telehealth! Bekijk je klanten via HIPAA-conforme video - altijd en overal. Meer informatie over SimplePractice

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Behaal betere klinische resultaten met behulp van NextGen EDP/EPD-oplossingen. Het doel van dit platform is om jou in staat te stellen hoogwaardige zorg te leveren.
Behaal betere klinische resultaten met EDP/EPD-software van NextGen Healthcare. Het doel van dit platform is om jou te laten focussen op het leveren van de beste zorg aan je patiënten. Krijg toegang tot geavanceerde tools voor snelle, efficiënte documentatie. Het resultaat: complete, nauwkeurige informatie, betere coördinatie van zorg, verbeterde diagnose en verminderd risico. NextGen Enterprise EDP en NextGen Office EDP (voorheen MediTouch) ondersteunen je op je traject naar waardegerichte zorg, ongeacht de grootte van je praktijk. Meer informatie over NextGen Office

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Software voor EDP en therapienotities voor praktijken van elke omvang in de geestelijke gezondheidszorg. Veel functies en rapporten. Gratis proefperiode van 21 dagen.
EDP-software met invoegtoepassing voor Wiley Planners, Telehealth voor online therapie, mobiele app, klantportaal, DSM/ICD-codes, voortgangsnotities, behandelplannen, ontslagnotities, beoordelen en ondertekenen van notities, en aangepaste formulieren. Factureringsfuncties: PQRS, claims en ERA/EOB, superfacturen, creditcardservice, batchfactuur/claims. Synchroniseer met Google/iCal. Herinneringen via spraak, sms, of e-mail. Talloze rapporten omvatten: Loonlijst, personeelsfacturering, enz. Onbeperkte documentopslag, onbeperkte ondersteuning. Probeer dit product gratis uit. Meer informatie over TheraNest

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Oplossing voor medische facturering en praktijkbeheer die helpt bij het beheren van claims, afspraken, check-ins van patiënten, rapportage en nog veel meer.
athenaOne helpt artsen om zorg van hoge kwaliteit te leveren door het moment van zorg te organiseren voor maximale klinische productiviteit, namens een arts administratieve en kwaliteitsdiensten uit te voeren om volledige betaling te waarborgen en alle bestellingen van artsen bij te houden om de cirkel van de uitslag en vervolgzorg te sluiten. Artsen profiteren van continue ingebedde toegang tot de best practices van het grootste klinische netwerk, de meest actuele en uitgebreide kwaliteitsregels en richtlijnen uit de sector. Meer informatie over athenaOne

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
EMD-software van TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt therapeuten hun praktijken efficiënter te beheren.
TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt gedragstherapeuten hun praktijken efficiënter te beheren via een gebruiksvriendelijk, veilig platform voor notities, facturering, planning en meer. TherapyNotes vereenvoudigt administratief werk, waardoor artsen meer tijd en energie krijgen om zich te concentreren op het bieden van effectieve zorg aan hun cliënten. Meer informatie over TherapyNotes

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Webgebaseerd systeem ontworpen met het oog op de workflow van instellingen. Inclusief marketing, planning, integratie van facturering/loonlijst en meer.
Het webgebaseerde systeem van AxisCare is ontworpen voor niet-medische instellingen voor particulier gebruik en Medicaid, en is een zeer aanpasbare oplossing. Instellingen verschillen altijd van elkaar, dus waarom zou je je activiteiten aanpassen aan onbuigzame software? Met volledige planning, een mobiele GPS-app, automatische facturering, integratie van facturering/loonlijst, aangepaste formulieren en rapportage, is AxisCare zeer flexibele en gebruiksvriendelijke planningssoftware in de thuiszorg. Meer informatie over AxisCare

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Medische planningssoftware met tools voor HIPAA. Laat patiënten online afspraken bij je kliniek boeken. Reduceer no-shows met 90%. Meld je nu aan.
Software voor medische planning van 10to8 wordt door klinieken en zorgprofessionals wereldwijd vertrouwd. Laat patiënten hun eigen afspraken online boeken en beheren met behoud van controle over je eigen agenda. Verminder de administratie en no-shows met tot wel 90% met deze intelligente sms-, e-mail- en spraakherinneringen. Profiteer van de tools voor HIPAA en hou beschermde gezondheidsinformatie veilig. Voeg privénotities toe aan afspraken en krijg eenvoudig toegang tot de patiëntgeschiedenis. Boek een demo of ga vandaag nog gratis aan de slag. Meer informatie over 10to8

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
De vertrouwde, bewezen factureringstechnologie voor onafhankelijke praktijken. Vereenvoudig je medische facturering en hou de controle over je praktijk.
Kareo Billing biedt optimale software om je interne factureringsproces te ondersteunen. De web- en mobiele apps helpen je praktijk om patiënten en de complicaties die gepaard gaan met facturering van verzekeringsmaatschappijen eenvoudig te beheren. Kareo is een bewezen platform dat wordt vertrouwd door meer dan 50.000 hulpverleners. Kareo Billing automatiseert je hele proces zodat je sneller betaald kunt worden. Meer informatie over Kareo Billing

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Deputy

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Betaalbare, betrouwbare en complete software voor het beheer van praktijken. 100% webgebaseerd. Geen software om te installeren of te updaten.
Slechts $ 99/maand. Geen contracten. ChiroFusion biedt een betaalbare, betrouwbare en complete oplossing voor het beheer van praktijken speciaal voor chiropractors. De software is webgebaseerd, wat betekent dat er nooit software hoeft te worden gedownload, geïnstalleerd, bijgewerkt of onderhouden. Krijg overal en altijd toegang tot je praktijkgegevens vanaf elk apparaat met internetverbinding. ChiroFusion is geschikt voor pc, Mac en tablet. Breid je praktijk nu uit met ChiroFusion. Ervaar zelf wat meer dan 12.000 chiropractors hebben ontdekt. Meer informatie over ChiroFusion

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Enkelcijferige no-show-tarieven: telegezondheid, afspraakherinneringen, zelfplanning voor patiënten en digitale formulieren. Beoordeeld als de beste door klanten!
Enkelcijferige no-show-tarieven: telegezondheid, telegeneeskunde en volledig digitaal patiëntbeheer: afspraakherinneringen, zelfplanning voor patiënten en digitale formulieren. Beoordeeld als beste in ondersteuning en aangepaste workflows. Maak altijd en overal verbinding met patiënten op elk apparaat. Mend heeft 98,3% betrokkenheid, 99,85% videoverbinding en enkelcijferige no-show-tarieven. Mend heeft geautomatiseerde technologie om te integreren met elke EPD, PMS of andere systemen. Ongeveer 50% van klanten is overgestapt van andere systemen. Meer informatie over Mend

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
DrChrono cloudgebaseerde alles-in-één mobiele EDP met PM, inclusief live claimfeed, realtime geschiktheidscontroles en aangepaste afspraakherinneringen.
DrChrono EDP's robuuste functies voor praktijkbeheer van deze alles-in-één cloudgebaseerde mobiele EDP wordt geleverd met spraak-naar-tekst en aangepaste sjablonen/formulieren voor effectieve dossiervorming. Met DrChronos PM-software krijg je een live claimfeed voor facturering en betalingsverwerking, het genereren van HCFA/superfacturen en e-faxintegratie. Geschiktheidscontroles in realtime helpen je bij het controleren van de patiëntgegevens en aangepaste afspraakherinneringen kunnen per e-mail, sms of telefoon in willekeurige volgorde worden doorlopen. Kijk voor studenten bij DrChrono University. Meer informatie over DrChrono

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Maakt interactieve online geschiktheidsverificatie, het indienen van claims en rapportage mogelijk tegen een laag abonnement.
De gebruiksvriendelijke en aanpasbare afspraakmodule van NueMD houdt met gemak agenda's bij voor meerdere artsen, meerdere dagen of meerdere kantoren. Maak nieuwe patiënten aan, plan terugkerende afspraken en beheer eigen bijdragen met slechts enkele toetsaanslagen. Geautomatiseerde afspraakherinneringen helpen bij het verminderen van gemiste afspraken. Met NueMD kun je eenvoudig de patiëntenstroom volgen met de registratie van incheck-, bezoek- en vertrektijden. Verminder je administratieve rompslomp, verhoog je winstgevendheid en bedien je patiënten beter. Meer informatie over NueMD

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Practice Fusion is a cloud-based ambulatory EHR in the U.S. for independent practices. Try for free.
Practice Fusion is a cloud-based ambulatory EHR platform in the U.S. supporting over 20,000 medical practices in delivering better care to over 5 million patients a month. With a best-in-class satisfaction rate, Practice Fusion is committed to delivering intuitive and easy-to-use health IT solutions to independent medical practices. Access on most any device, intuitive charting, seamless e-prescribing, integrated policy support, hundreds of lab and imaging connections. Try for free. Meer informatie over Practice Fusion

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
De geïntegreerde planningsoplossing van RXNT verbetert de patiëntbetrokkenheid en praktijkefficiëntie op al je locaties.
Elimineer een van de grootste barrières voor praktijkefficiëntie met de planningstool van RXNT die meerdere locaties ondersteunt, waarmee je patiëntherinneringen kunt verzenden en administratieve taken moeiteloos kunt stroomlijnen. Bekijk kantoorafspraken voor de dag, week of maand, synchroniseer met Google- en Outlook-agenda's, download afspraakrapporten en controleer of patiënten in aanmerking komen vanaf één platform. Maak bovendien verbinding met het medische factureringssysteem voor een volledig geïntegreerde oplossing voor praktijkbeheer. Meer informatie over RXNT

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen en behandelingen.
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin. Meer informatie over Pabau

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
eClinicalWorks is een IT-leider in de gezondheidszorg met innovatieve, aanpasbare elektronische medische dossiers (EMD's) en Practice Management (PM).
eClinicalWorks is een particuliere IT-leider in de gezondheidszorg met uitgebreide oplossingen voor elektronische medische dossiers (EMD's) en Practice Management (PM) die worden gebruikt door meer dan 850.000 providers in meer dan 20 landen. Meer informatie over eClinicalWorks

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Breng meer tijd door met je patiënten, in plaats van met je EPD.
Verbeter de patiëntenzorg met de volledig geïntegreerde, gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde IT-oplossingen voor de gezondheidszorg van InSync, afgestemd op geestelijke gezondheid, drugsmisbruik, gynaecologie, pediatrische therapie en eerstelijnszorg. Kijk hoe de oplossingen van InSync voor EPD, praktijkbeheer, inkomstencyclusbeheer en medische transcriptieoplossingen en -diensten jou en je patiënten beter van dienst kunnen zijn, je praktijk laten groeien, helpen bij het handhaven van compliance en het verhogen van productiviteit en winstgevendheid. Meer informatie over InSync by Qualifacts

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Het is alles-in-één, geavanceerde software voor de esthetische sector.
AestheticsPro is complete software voor esthetiek. AestheticsPro levert de tools die je nodig hebt om de activiteiten van je kuuroord te beheren, met HIPAA Cloud-conforme elektronische grafieken, geïntegreerde POS, gerichte marketing en resultaatgerichte rapportage. Het is alles-in-één, geavanceerde software voor de esthetische sector. Meer informatie over AestheticsPro

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Therasoft Lite is software voor praktijkbeheer voor een aantrekkelijke prijs, slechts $ 19 per maand per arts. Verscheidenheid aan medische documenten.
Therasoft Lite praktijkbeheer kost slechts $ 19 per maand per therapeut. Worstel je met je onbetaalde claims? Probeer deze service voor debiteurenbeheer. De oplossing voor praktijkbeheer met marketing, beheer, klinische activiteiten en facturering in één uitgebreid pakket. Een professionele website. Online beveiligde video. Creditcardverwerking. Mobiele apps voor artsen en klanten in Android en iOS. Bevat zelfs een gratis vermelding in de directory Zoek een therapeut. Meer informatie over Therasoft Online

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Doe net als duizenden massagetherapeuten, chiropractors en anderen die elke dag patiëntenbehandelingen noteren, boeken en bijhouden met behulp van SOAP Vault.
Doe net als duizenden massagetherapeuten, chiropractors en anderen die elke dag patiëntenbehandelingen noteren, boeken en bijhouden met behulp van SOAP Vault. SOAP Vault maakt gebruik van machine learning om je te helpen binnen slechts enkele seconden op de juiste manier complete en uitgebreide SOAP-notities te documenteren. Gebruik van online boeken en factureren is optioneel en is opgenomen in alle accounts. Met slechts $ 19/maand is SOAP Vault een van de meest betaalbare, volledig functionele oplossingen voor praktijkbeheer die er beschikbaar zijn. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Noterro

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt!
De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt! De software biedt een volledige internet-/bestemmingspagina die je trots kunt delen met je klanten. Het integreert met je bestaande kalenders en met MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier en meer! Ontdek waarom de software in de afgelopen 12 maanden is uitgegroeid tot meer dan 11.000 gebruikers in meer dan 100 landen. Meer informatie over Book Like A Boss

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Appointy is eenvoudige, functionele en krachtige planningsoftware waarmee jij je bedrijf kunt laten groeien en het kunt beheren.
Appointy is eenvoudige, functionele en krachtige planningssoftware die is ontworpen om je te helpen groeien en je bedrijf te beheren. Appointy stelt je in staat online afspraken te accepteren, geautomatiseerde e-mails/sms-herinneringen te verzenden, te integreren met sociale media en Google Agenda, online vooruitbetalingen te accepteren, cadeaubonnen, deals en nog veel meer te maken. Wat de grootte van je bedrijf ook is, dit platform heeft een plan dat speciaal voor jou is ontworpen. Vertrouwd door meer dan 85.000 bedrijven over de hele wereld. Het basistariefplan is voor altijd gratis. Meer informatie over Appointy

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Send secure intake and consent forms privately to your clients. HIPAA compliant, e-signature support, online booking and payment
IntakeQ provides beautiful and secure electronic intake forms for health professionals, enabling them to offer an amazing onboarding experience, while also optimizing and streamlining the intake process. As a bonus, IntakeQ also offers powerful practice management features, including scheduling, payment, appointment reminders, secure messaging, telehealth, invoicing and insurance billing. Affordable pricing, 14-day free trial, no credit card required, no software to install. Meer informatie over IntakeQ

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Compulink Healthcare Solutions is an integrated hybrid medical solution that provides medical service providers wide functionalities.
Compulink’s Advantage SMART Practice® is an all-in-one database EHR solution for specialty practices such as optometry, ophthalmology, orthopaedics, mental health, and more. Available cloud-based or server, Advantage includes smart features to help speed documentation and streamline practice workflow, including: specialty specific EHR, practice management, telehealth, patient engagement, eFax, EPCS, imaging/PACS, lab integration, inventory, optical POS (for eyecare), MIPS, e-commerce, and more. Meer informatie over Compulink Healthcare Solutions

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Oplossing voor praktijkbeheer die medische instellingen helpt workflowprocessen te beheren met facturering, afspraakplanning en meer.
Oplossing voor praktijkbeheer die medische instellingen helpt workflowprocessen te beheren met facturering, afspraakplanning en meer. Meer informatie over ECLIPSE

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers.
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers. Meer informatie over Jane

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
ReDoc aangedreven door xfit is cloudgebaseerde software voor documentatie, planning en praktijkbeheer in revalidatietherapiepraktijken.
ReDoc aangedreven door xfit is cloudgebaseerde software voor documentatie, planning en praktijkbeheer in revalidatietherapiepraktijken van elke omvang. ReDoc is een volledig geïntegreerde oplossing van Net Health en stimuleert PT-, OT- en SLP-workflow die de dagelijkse activiteiten van praktijken snel regelt, waardoor de naleving wordt gegarandeerd, de efficiëntie wordt verhoogd en de tools worden aangeboden om de omzet te verhogen. Naast software zijn er ook diensten beschikbaar voor facturering en incasso's, alsook consulting over workflowoptimalisatie. Meer informatie over Net Health

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Verander gemiste oproepen in geboekte afspraken met gebruiksvriendelijke en gratis online planning.
Serviceproviders missen vaak oproepen van potentiële klanten en besteden uren aan het versturen van herinnerings- en follow-upmails naast het uitvoeren van activiteiten om hun bedrijf te helpen groeien. Deze online oplossing voor het plannen van afspraken is als een winkelwagentje voor services. Het platform verhelpt gemiste oproepen en no-show problemen door klanten hun eigen afspraken te laten beheren. Bedrijven kunnen een planner op hun website opnemen en e-mailmeldingen zo aanpassen dat ze automatisch worden verzonden. Meer informatie over TimeTap

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Solutionreach biedt de technologie, evenals de expertise over hoe het te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende organisatie op te bouwen.
Solutionreach is 100% gericht op het leveren van de technologie en de expertise over hoe deze effectief te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende praktijk op te bouwen. Het platform laat zien hoe de ervaring voor patiënten en zorgverleners kan worden verbeterd. Plan nu een consult voor meer informatie. Meer informatie over Solutionreach

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Alle componenten van EPD, praktijkbeheer en inkomstencyclusbeheer worden samengebracht in één geïntegreerde oplossing voor urgente zorg.
Experity (voorheen Practice Velocity & DocuTap) is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor EPD's, praktijkbeheer en medische facturering die is gebouwd voor on-demand zorgverleners van elke omvang en specialiteit, waaronder arbeidsgeneeskunde, kindergeneeskunde en eerstelijnszorg. Het EPD/PM is desktop- en mobiel-compatibel, schaalbaar en biedt complete klinische workflow- en kaartoplossingen van patiëntregistratie tot ontslag. Meer informatie over Experity

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Meer dan 200 verschillende therapienotitiesjablonen ontworpen door professionals in de sector. Eenvoudig, snel en gebruiksvriendelijk. Volledig uitgeruste software.
My Clients Plus is een toonaangevende leverancier van webgebaseerde software voor facturering en praktijkbeheer voor de gezondheidszorg. Ideaal voor individuele en groepspraktijken die zich richten op gedragstherapie, ergotherapie, logopedie, fysiotherapie en andere specialiteiten in de gezondheidszorg. HIPAA-conform en voldoet aan de normen van de verzekeringssector. De betaalbare prijs en krachtige functies zorgen ervoor dat het een uitstekende waarde biedt voor je geld. Kies uit meer dan 200 therapienotitiesjablonen die zijn ontworpen door professionals zoals jij. Meer informatie over My Clients Plus

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Ontworpen dóór professionals in de gezondheidszorg, vóór professionals in de gezondheidszorg. Rotageek is een revolutionaire roosteroplossing.
Ontworpen dóór professionals in de gezondheidszorg, vóór professionals in de gezondheidszorg. Rotageek is een revolutionaire roosteroplossing die verder gaat dan traditionele roosters, en die organisaties in de gezondheidszorg helpt tijd te besparen, zelf inroosteren te ondersteunen en slimme, geoptimaliseerde roosters te creëren. Meer informatie over Rotageek

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Op abonnementen gebaseerde software voor tijd- en aanwezigheid gehost in de cloud. Flexibel en gebruiksvriendelijk, zie wat TimeClock Plus voor jou kan betekenen.

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van toepassingen voor medische planning zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van toepassingen voor medische planning zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Customizable calendar views for quick booking, and optional online patient scheduling portal embedded into your practice’s website.
Scheduling is straightforward, with the ability to filter criteria and toggle between calendars to book appointments – tomorrow or in three months. Meer informatie over Benchmark PM

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Volgende generatie cloudgebaseerde software die de manier waarop dierenartsen hun praktijk beheren transformeert, innoveert en automatiseert.
ezyVet is de volgende generatie cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware. Een eenvoudig te gebruiken, alles-in-één oplossing voor eerstelijnszorg, noodgevallen, specialisaties en universiteiten. ezyVet zit boordevol tools en functies om je praktijk volledig tot zijn recht te laten komen. Verbeter werkstromen, verzamel gegevens en neem betere zakelijke beslissingen. Met 24/7 ondersteuning en integraties met een groot aantal kwaliteitspartners, biedt ezyVet een echt verbonden oplossing. Meer informatie over ezyVet

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Een bedrijf runnen is moeilijk genoeg, vooral als je met meerdere tools moet jongleren om verschillende dingen te doen. Square Appointments is een totaaloplossing die je helpt tijd te besparen en georganiseerd te blijven omdat het is afgestemd op bedrijven die op afspraakbasis werken. Het is een geïntegreerde POS die wordt geleverd met online planning en betalingsverwerking, zodat je je hele bedrijf vanaf één plek kunt runnen. Square Afspraken is nu gratis voor individuele personen en echt betaalbaar voor teams. Meer informatie over Square Appointments

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Cloud-based, specialty-specific EHR and all-in-one system for practices and ASCs, designed to help save time and adapt to each user.
Physician practices for Allergy, Dermatology, Gastroenterology, OBGYN, Ophthalmology, Orthopedics, Otolaryngology, Allergy, Pain Mgmt., Plastic Surgery, Podiatry, and Urology; ASCs for Ophthalmology and GI. Meer informatie over ModMed

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Voor kleine praktijken die het beheer van hun medische praktijken willen stroomlijnen, levert PatientPop het enige complete groeiplatform.
PatientPop levert het enige complete praktijkgroeiplatform, de keuze voor kleinere medische praktijken in de VS die het beheer van hun medische praktijk willen stroomlijnen. Naast het automatiseren van tijdrovende frontoffice-taken, verbetert PatientPop je online aanwezigheid en reputatie, wat je helpt nieuwe patiënten aan te trekken en hun ervaring te moderniseren. Het helpt je je kleine praktijk uit te breiden, allemaal vanuit één service, met realtime resultaten. Meer informatie over PatientPop

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken
Cerner Ambulatory ondersteunt meer dan 55 specialiteiten door geïntegreerde klinische en financiële oplossingen en diensten te leveren.
De PowerChart ambulante EMD van Cerner zorgt ervoor dat de juiste clinici de juiste informatie op het juiste moment en de juiste plek hebben om de best mogelijke beslissingen te nemen. Dit platform is ervan overtuigd dat met behulp van informatietechnologie en coördinatie de gezondheidszorg veiliger, effectiever en beter beschikbaar wordt voor gemeenschappen wereldwijd. Meer informatie over Cerner PowerChart Ambulatory EHR

Functies

  • Afspraakplanning
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Artsenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Terugkerende afspraken