Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Medische planningssoftware

Medische planningssoftware helpt bij het plannen van patiënten, personeel en faciliteiten voor de medische industrie. Deze toepassingen automatiseren een grote hoeveelheid bedrijfsprocesfuncties voor medische kantoren. Artsen en beheerders gebruiken medische planningssoftware om hun agenda's, personeelsplanning, patiëntendossiers en facturering te beheren. Zie ook: EPD-software, software voor gezondheidszorgbeheer, medisch lab software, medische facturatiesoftware en praktijksoftware.

106 resultaten

Doctoranytime is een tool voor het beheer van medische afspraken die de communicatie tussen zorgverleners en patiënten vergemakkelijkt. Meer informatie over doctoranytime
Doctoranytime biedt een systeem aan voor het boeken van medische afspraken. Het platform verbetert de communicatie tussen zorgverleners en patiënten en stelt zorgverleners in staat om aanpassingen te maken, zoals het verzetten of annuleren van afspraken, waarvoor de patiënt automatisch gewaarschuwd wordt. Met Doctoranytime kunt u een agenda bijhouden die past bij u manier van werken met aangepaste functies die u flexibiliteit geven. U kunt aanvullende informatie van patiënten vragen vóór aan de afspraak, en u ontvangt gepersonaliseerde gegevens die u helpen bij de opvolging van uw patiënt. Meer informatie over doctoranytime

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Medische afspraaksoftware met herinneringen voor alle medische klinieken! Laat klanten zelf online afspraken maken – Gratis versie beschikbaar. Meer informatie over SimplyBook.me
SimplyBook.me biedt uitgebreide software voor medische afspraken dat je bedrijf een professionele uitstraling geeft en een uitkomst biedt voor al je online behoeften. Je krijgt een volledig functionele website waarop je je medische kliniek kunt presenteren, afspraken kunt aannemen, herinneringen kunt sturen en producten en service-uitbreidingen kunt verkopen. Deze oplossing geeft je de mogelijkheid om je klanten vragen te stellen tijdens het reserveren, biedt SOAP en voldoet aan de eisen van HIPAA. Ga naar SimplyBook.me om te zien hoe deze oplossing is toegespitst op de medische sector! Meer informatie over SimplyBook.me

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je patiënten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware.
Bespaar tijd en houd je medische praktijk georganiseerd met de HIPAA-conforme self-service planningsoplossing van Acuity. Vanaf het moment dat een patiënt een afspraak bij jou plant, voert Acuity de patiëntenintakes uit en het stuurt merkeigen en aangepaste bevestigingen, stuurt sms- en e-mailherinneringen, bewaart persoonlijke gezondheidsgegevens, laat patiënten de afspraak verzetten op basis van je beschikbaarheid, verwerkt betalingen en markeert patiënten als ingecheckt. Met Acuity verloopt je dagelijkse werk soepeler. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
SimplePractice is een hoog-beoordeeld platform voor praktijkbeheer voor eigenaren van kleine bedrijven in de gezondheid en wellnessbranch. SimplePractice staat bekend om zijn heldere interface en bevat een toonaangevende functieset met een volledig papierloos intakeproces, aangepaste notities en formulieren, gratis afspraakherinneringen (sms, e-mail en spraak), een mobiele app, e-claims indienen, een aantrekkelijk klantenportaal, facturering en de nieuwste functie: Telehealth! Bekijk je klanten via HIPAA-conforme video - altijd en overal. Meer informatie over SimplePractice

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Behaal betere klinische resultaten met behulp van NextGen EDP/EPD-oplossingen. Het doel van dit platform is om jou in staat te stellen hoogwaardige zorg te leveren.
Behaal betere klinische resultaten met EDP/EPD-software van NextGen Healthcare. Het doel van dit platform is om jou te laten focussen op het leveren van de beste zorg aan je patiënten. Krijg toegang tot geavanceerde tools voor snelle, efficiënte documentatie. Het resultaat: complete, nauwkeurige informatie, betere coördinatie van zorg, verbeterde diagnose en verminderd risico. NextGen Enterprise EDP en NextGen Office EDP (voorheen MediTouch) ondersteunen je op je traject naar waardegerichte zorg, ongeacht de grootte van je praktijk. Meer informatie over NextGen Office

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
De vertrouwde, bewezen factureringstechnologie voor onafhankelijke praktijken. Vereenvoudig je medische facturering en hou de controle over je praktijk.
Kareo Billing biedt optimale software om je interne factureringsproces te ondersteunen. De web- en mobiele apps helpen je praktijk om patiënten en de complicaties die gepaard gaan met facturering van verzekeringsmaatschappijen eenvoudig te beheren. Kareo is een bewezen platform dat wordt vertrouwd door meer dan 50.000 hulpverleners. Kareo Billing automatiseert je hele proces zodat je sneller betaald kunt worden. Meer informatie over Tebra

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
EMD-software van TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt therapeuten hun praktijken efficiënter te beheren.
TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt gedragstherapeuten hun praktijken efficiënter te beheren via een gebruiksvriendelijk, veilig platform voor notities, facturering, planning en meer. TherapyNotes vereenvoudigt administratief werk, waardoor artsen meer tijd en energie krijgen om zich te concentreren op het bieden van effectieve zorg aan hun cliënten. Meer informatie over TherapyNotes, LLC

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Software voor EDP en therapienotities voor praktijken van elke omvang in de geestelijke gezondheidszorg. Veel functies en rapporten. Gratis proefperiode van 21 dagen.
EDP-software met invoegtoepassing voor Wiley Planners, Telehealth voor online therapie, mobiele app, klantportaal, DSM/ICD-codes, voortgangsnotities, behandelplannen, ontslagnotities, beoordelen en ondertekenen van notities, en aangepaste formulieren. Factureringsfuncties: PQRS, claims en ERA/EOB, superfacturen, creditcardservice, batchfactuur/claims. Synchroniseer met Google/iCal. Herinneringen via spraak, sms, of e-mail. Talloze rapporten omvatten: Loonlijst, personeelsfacturering, enz. Onbeperkte documentopslag, onbeperkte ondersteuning. Probeer dit product gratis uit. Meer informatie over TheraNest

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Oplossing voor medische facturering en praktijkbeheer die helpt bij het beheren van claims, afspraken, check-ins van patiënten, rapportage en nog veel meer.
athenaOne helpt artsen om zorg van hoge kwaliteit te leveren door het moment van zorg te organiseren voor maximale klinische productiviteit, namens een arts administratieve en kwaliteitsdiensten uit te voeren om volledige betaling te waarborgen en alle bestellingen van artsen bij te houden om de cirkel van de uitslag en vervolgzorg te sluiten. Artsen profiteren van continue ingebedde toegang tot de best practices van het grootste klinische netwerk, de meest actuele en uitgebreide kwaliteitsregels en richtlijnen uit de sector. Meer informatie over athenaOne

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Medische planningssoftware met tools voor HIPAA. Laat patiënten online afspraken bij je kliniek boeken. Reduceer no-shows met 90%. Meld je nu aan.
Software voor medische planning van 10to8 wordt door klinieken en zorgprofessionals wereldwijd vertrouwd. Laat patiënten hun eigen afspraken online boeken en beheren met behoud van controle over je eigen agenda. Verminder de administratie en no-shows met tot wel 90% met deze intelligente sms-, e-mail- en spraakherinneringen. Profiteer van de tools voor HIPAA en hou beschermde gezondheidsinformatie veilig. Voeg privénotities toe aan afspraken en krijg eenvoudig toegang tot de patiëntgeschiedenis. Boek een demo of ga vandaag nog gratis aan de slag. Meer informatie over Sign In Scheduling

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Enkelcijferige no-show-tarieven: telegezondheid, afspraakherinneringen, zelfplanning voor patiënten en digitale formulieren. Beoordeeld als de beste door klanten!
Enkelcijferige no-show-tarieven: telegezondheid, telegeneeskunde en volledig digitaal patiëntbeheer: afspraakherinneringen, zelfplanning voor patiënten en digitale formulieren. Beoordeeld als beste in ondersteuning en aangepaste workflows. Maak altijd en overal verbinding met patiënten op elk apparaat. Mend heeft 98,3% betrokkenheid, 99,85% videoverbinding en enkelcijferige no-show-tarieven. Mend heeft geautomatiseerde technologie om te integreren met elke EPD, PMS of andere systemen. Ongeveer 50% van klanten is overgestapt van andere systemen. Meer informatie over Mend

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Deputy

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Webgebaseerd systeem ontworpen met het oog op de workflow van instellingen. Inclusief marketing, planning, integratie van facturering/loonlijst en meer.
Het webgebaseerde systeem van AxisCare is ontworpen voor niet-medische instellingen voor particulier gebruik en Medicaid, en is een zeer aanpasbare oplossing. Instellingen verschillen altijd van elkaar, dus waarom zou je je activiteiten aanpassen aan onbuigzame software? Met volledige planning, een mobiele GPS-app, automatische facturering, integratie van facturering/loonlijst, aangepaste formulieren en rapportage, is AxisCare zeer flexibele en gebruiksvriendelijke planningssoftware in de thuiszorg. Meer informatie over AxisCare

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Betaalbare, betrouwbare en complete software voor het beheer van praktijken. 100% webgebaseerd. Geen software om te installeren of te updaten.
Slechts $ 99/maand. Geen contracten. ChiroFusion biedt een betaalbare, betrouwbare en complete oplossing voor het beheer van praktijken speciaal voor chiropractors. De software is webgebaseerd, wat betekent dat er nooit software hoeft te worden gedownload, geïnstalleerd, bijgewerkt of onderhouden. Krijg overal en altijd toegang tot je praktijkgegevens vanaf elk apparaat met internetverbinding. ChiroFusion is geschikt voor pc, Mac en tablet. Breid je praktijk nu uit met ChiroFusion. Ervaar zelf wat meer dan 12.000 chiropractors hebben ontdekt. Meer informatie over ChiroFusion

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Doe net als duizenden massagetherapeuten, chiropractors en anderen die elke dag patiëntenbehandelingen noteren, boeken en bijhouden met behulp van SOAP Vault.
Doe net als duizenden massagetherapeuten, chiropractors en anderen die elke dag patiëntenbehandelingen noteren, boeken en bijhouden met behulp van SOAP Vault. SOAP Vault maakt gebruik van machine learning om je te helpen binnen slechts enkele seconden op de juiste manier complete en uitgebreide SOAP-notities te documenteren. Gebruik van online boeken en factureren is optioneel en is opgenomen in alle accounts. Met slechts $ 19/maand is SOAP Vault een van de meest betaalbare, volledig functionele oplossingen voor praktijkbeheer die er beschikbaar zijn. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Noterro

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
DrChrono cloudgebaseerde alles-in-één mobiele EDP met PM, inclusief live claimfeed, realtime geschiktheidscontroles en aangepaste afspraakherinneringen.
DrChrono EDP's robuuste functies voor praktijkbeheer van deze alles-in-één cloudgebaseerde mobiele EDP wordt geleverd met spraak-naar-tekst en aangepaste sjablonen/formulieren voor effectieve dossiervorming. Met DrChronos PM-software krijg je een live claimfeed voor facturering en betalingsverwerking, het genereren van HCFA/superfacturen en e-faxintegratie. Geschiktheidscontroles in realtime helpen je bij het controleren van de patiëntgegevens en aangepaste afspraakherinneringen kunnen per e-mail, sms of telefoon in willekeurige volgorde worden doorlopen. Kijk voor studenten bij DrChrono University. Meer informatie over DrChrono

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Het is alles-in-één, geavanceerde software voor de esthetische sector.
AestheticsPro is complete software voor esthetiek. AestheticsPro levert de tools die je nodig hebt om de activiteiten van je kuuroord te beheren, met HIPAA Cloud-conforme elektronische grafieken, geïntegreerde POS, gerichte marketing en resultaatgerichte rapportage. Het is alles-in-één, geavanceerde software voor de esthetische sector. Meer informatie over AestheticsPro

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
De geïntegreerde planningsoplossing van RXNT verbetert de patiëntbetrokkenheid en praktijkefficiëntie op al je locaties.
Elimineer een van de grootste barrières voor praktijkefficiëntie met de planningstool van RXNT die meerdere locaties ondersteunt, waarmee je patiëntherinneringen kunt verzenden en administratieve taken moeiteloos kunt stroomlijnen. Bekijk kantoorafspraken voor de dag, week of maand, synchroniseer met Google- en Outlook-agenda's, download afspraakrapporten en controleer of patiënten in aanmerking komen vanaf één platform. Maak bovendien verbinding met het medische factureringssysteem voor een volledig geïntegreerde oplossing voor praktijkbeheer. Meer informatie over RXNT

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Maakt interactieve online geschiktheidsverificatie, het indienen van claims en rapportage mogelijk tegen een laag abonnement.
De gebruiksvriendelijke en aanpasbare afspraakmodule van NueMD houdt met gemak agenda's bij voor meerdere artsen, meerdere dagen of meerdere kantoren. Maak nieuwe patiënten aan, plan terugkerende afspraken en beheer eigen bijdragen met slechts enkele toetsaanslagen. Geautomatiseerde afspraakherinneringen helpen bij het verminderen van gemiste afspraken. Met NueMD kun je eenvoudig de patiëntenstroom volgen met de registratie van incheck-, bezoek- en vertrektijden. Verminder je administratieve rompslomp, verhoog je winstgevendheid en bedien je patiënten beter. Meer informatie over NueMD

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen en behandelingen.
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin. Meer informatie over Pabau

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers.
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers. Meer informatie over Jane

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
Breng meer tijd door met je patiënten, in plaats van met je EPD.
Verbeter de patiëntenzorg met de volledig geïntegreerde, gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde IT-oplossingen voor de gezondheidszorg van InSync, afgestemd op geestelijke gezondheid, drugsmisbruik, gynaecologie, pediatrische therapie en eerstelijnszorg. Kijk hoe de oplossingen van InSync voor EPD, praktijkbeheer, inkomstencyclusbeheer en medische transcriptieoplossingen en -diensten jou en je patiënten beter van dienst kunnen zijn, je praktijk laten groeien, helpen bij het handhaven van compliance en het verhogen van productiviteit en winstgevendheid. Meer informatie over Qualifacts Insync

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden
eClinicalWorks is een IT-leider in de gezondheidszorg met innovatieve, aanpasbare elektronische medische dossiers (EMD's) en Practice Management (PM).
eClinicalWorks is een particuliere IT-leider in de gezondheidszorg met uitgebreide oplossingen voor elektronische medische dossiers (EMD's) en Practice Management (PM) die worden gebruikt door meer dan 850.000 providers in meer dan 20 landen. Meer informatie over eClinicalWorks

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Terugkerende afspraken
  • Kalenderbeheer
  • Multilocatie
  • Zelfserviceportal
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
  • Integraties van derden