Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Contactbeheer software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
138 resultaten
monday.com is contactbeheersoftware waarmee je al je contactgegevens kunt bijhouden, opslaan en beheren. Meer informatie over monday sales CRM
monday.com is contactbeheersoftware waarmee je al je contactgegevens kunt bijhouden, opslaan en beheren. Deel de contactgegevens van je klanten moeiteloos met relevante belanghebbenden en verander je zakelijke contactenlijsten automatisch in een overzichtelijk adresboek binnen monday.com. Je kunt slimme en visuele borden gebruiken om items toe te wijzen, e-mails te automatiseren, herinneringen in te stellen, je doelen te beheren en bestanden te delen. Meer informatie over monday sales CRM

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Automatisch kiezen, spraakuitzending, cloud PBX, CRM, DID's, videoconferentie. Samenwerken met je klanten en teams wordt eenvoudiger. Meer informatie over Kavkom
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondiensten en meer In de bedrijfscloud gehoste KAVKOM-oplossingen helpen ondernemingen hun klanten beter van dienst te zijn en de omzet te verhogen via mobiele en flexibele oplossingen waarmee je sneller, overal en altijd zaken kunt doen. Van gehoste VoIP zakelijke telefoondiensten en cloudgebaseerde software voor callcenters tot unified communications: de diensten zijn gebruiksvriendelijk, geavanceerd, betrouwbaar en op maat gemaakt. Samenwerken met je klanten en je teams wordt eenvoudiger. Meer informatie over Kavkom

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Bitrix24 is gratis software voor contactbeheer en CRM met meer dan 12 miljoen klanten wereldwijd. Cloudgebaseerde, mobiele en open source-versies beschikbaar Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar gratis online software voor contactbeheer die niet beperkt hoeveel contacten je kunt hebben en wordt geleverd met e-mailmarketing, een volledig functionele CRM en contactbeheer, dan is Bitrix24 wat je zoekt. Bitrix24 is uiterst eenvoudig te gebruiken en wordt geleverd boordevol geavanceerde verkooptools. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM
Met Bigin kun je informatie over je klanten, prospects en verkoopleads opslaan, organiseren en volgen, wat uiteindelijk leidt tot betere en verbeterde klantrelaties. Deze CRM is speciaal ontworpen voor kleine bedrijven om de verkoop te organiseren en leads moeiteloos bij te houden. Bigin heeft als doel om eenvoudig te zijn en zit boordevol met de juiste functies en een gebruiksvriendelijke interface, tegen een budgetvriendelijke prijs die past bij je kleine bedrijf. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
België Lokaal product
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen. Meer informatie over Efficy CRM
Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast. Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons. De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy. Meer informatie over Efficy CRM

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Alles-in-één automatiseringstool met mogelijkheden voor sourcing, outreach, gegevensverrijking, kandidaatvolgsysteem/CRM, databasebeheer en synchronisatie. Meer informatie over Jobin.cloud
Jobin.cloud is een alles-in-één automatiseringstool om mensen te vinden en te betrekken. Importeer profielen in bulk, filter, volg en beheer ze in automatisch bijgewerkte opslagplaatsen met honderden gegevenspunten. Vind e-mails en sociale profielen. Wijs contacten toe aan workflows, lijsten, pijplijnen en houd al je gesprekken bij met tijdlijnen, tags en notities. Outreach in bulk via meerdere kanalen. Breid je netwerk snel uit met onbeperkte LinkedIn-verbindingsverzoeken en creëer je ultieme database-activa. Meer informatie over Jobin.cloud

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
België Lokaal product
webCRM is een betaalbaar en bewezen online CRM-systeem. Meer informatie over webCRM
Wat je CRM-problemen ook zijn, of je nu een verouderd systeem wilt vervangen of net begint, het toegewijde Britse team van webCRM kan je advies geven. Alle services en ondersteuning zijn gevestigd in het VK, zodat je, als je webCRM kiest, toegang hebt tot een CRM-systeem dat het verwachte rendement op verkoopbeheer, prognoses, marketing en klantenondersteuning biedt. webCRM is een bekroonde cloudgebaseerde CRM-oplossing met integraties met Office 365, Google, website en vele boekhoudsystemen. Meer informatie over webCRM

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Sparklane is een groeiversneller die contact- en bedrijfsinformatie biedt om te voorspellen wie je volgende klanten zijn en hoe je ze kunt bereiken. Meer informatie over Sparklane
Sparklane ontgrendelt het genereren van leads dankzij AI. Sparklane helpt je op je hele prospectietraject met: - het identificeren, in kaart brengen en aanbevelen van de beste accounts om te benaderen op basis van bedrijfssignalen gescoord door AI; - het verstrekken van de volledige professionele contactgegevens over je prospects (mobiele telefoon en e-mail); - het op het juiste moment benaderen van de juiste account met intelligente en hypergecontextualiseerde e-mailsequenties. Meer informatie over Sparklane

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Effectieve Sales CRM om je pijplijn te beheren. Integreert met je e-mail en agenda! Ideaal voor verkoopteams en online leadgeneratie. Meer informatie over Onpipeline
Sales CRM om je verkooppipeline visueel te beheren, leads van derden te verkrijgen en te organiseren via webformulieren en API, en nog veel meer. Gericht op het je helpen volgen van aanbiedingen zonder urenlang formulieren in te vullen. Je kunt de controle over je verkoopproces overnemen, evenementen instellen voor je volgende acties die worden gesynchroniseerd met je Gmail of Outlook-agenda, enz. Onpipeline elimineert de noodzaak voor trainingssessies die vereist zijn door andere CRM-systemen. Meer informatie over Onpipeline

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Besteed minder tijd aan het graven door spreadsheets en meer tijd aan verkopen.
Vind, koester en converteer leads om sneller deals te sluiten met de contactbeheersoftware van Salesforce. Stimuleer groei met Sales Cloud 360, de toonaangevende verkoopoplossing die superieure verkoopteams aanstuurt op het populaire CRM-platform. Verhoog de productiviteit van vertegenwoordigers met gegevensgestuurde verkoop door snel sectorspecifieke apps en best practice-processen te implementeren. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn.
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt. Meer informatie over HubSpot CRM

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Het beheren van contactpersonen en verkoopcommunicatie is nog nooit zo eenvoudig geweest dankzij de krachtige en toch flexibele contactbeheersoftware van Pipedrive.
Het beheren van contactpersonen en verkoopcommunicatie is nog nooit zo eenvoudig geweest dankzij de krachtige en toch flexibele contactbeheersoftware van Pipedrive. Richt je op de activiteiten die leads naar klanten omzetten terwijl je geniet van het intuïtieve en eenvoudige ontwerp van Pipedrive. Naast het feit dat het integreerbaar is met honderden ondersteunende clientbeheer-apps en -integraties, houdt het robuuste mobiele CRM je contacten onder handbereik met volledige toegang tot functies waar je ook bent. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Wrike is software voor werkmanagement op ondernemingsniveau met goedkeuringen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapportage en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Beheer contactpersonen met behulp van automatische organisatie, aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten, allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
ActiveCampaign combineert de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM.
ActiveCampaign helpt kleine en middelgrote bedrijven de groei te versnellen door de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM te combineren. Hiermee kun je krachtige geautomatiseerde marketing- en verkoopprocessen creëren die zich aanpassen om te zorgen voor blijere, loyalere klanten. Stuur nieuwsbrieven, ontwerp prachtige e-mails en onderhoud het contact met je klanten. Automatiseer je marketing met behulp van klantgegevens. Prijzen beginnen bij $ 9 per maand, met een jaarlijkse factuur. Meer informatie over ActiveCampaign

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager. Meer informatie over Nimble

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één cloudoplossing voor bedrijfsmanagement die meer dan 32.000 organisaties helpt effectiever te werken door kernprocessen te automatiseren en realtime inzicht te bieden in operationele en financiële prestaties. NetSuite geeft bedrijven duidelijk inzicht in hun informatie en controle over hun bedrijf, dankzij één geïntegreerd pakket van toepassingen voor het beheer van boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain- en magazijnactiviteiten. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand. Meer informatie over Keap

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Act! omvat dynamisch verkooppijplijnbeheer en krachtige marketing automation, waardoor Act! wordt getransformeerd in de ultieme toolset voor het MKB.
Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor Microsoft Office 365-gebruikers die op zoek zijn naar een eenvoudige CRM met geïntegreerde e-mailmarketing. Act! is al meer dan 30 jaar een pionier in de kleine en middelgrote zakelijke softwaremarkt en biedt tegenwoordig de rijke functionaliteit, ongeëvenaarde flexibiliteit en uitzonderlijke waarde die een perfecte match voor elke klant mogelijk maakt. Meer informatie over Act!

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Google Contacts is een online adresboek waarmee gebruikers contacten op alle apparaten kunnen beheren, opslaan, synchroniseren en organiseren.
Google Contacts is een online adresboek waarmee gebruikers contacten op alle apparaten kunnen beheren, opslaan, synchroniseren en organiseren. Meer informatie over Google Contacts

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Insightly heeft meer dan 1,5 miljoen gebruikers in een verscheidenheid aan sectoren, en kleine tot middelgrote bedrijven gebruiken Insightly om kansen te beheren in elke fase van het verkoopproces, klantrelaties te koppelen, projecten op te leveren, offertes op te stellen en meer. Meer informatie over Insightly

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
PipelineDeals is de meest geadopteerde CRM voor kleine en middelgrote bedrijven. 100% aanpasbaar. Beheer van de verkooppijplijn.
PipelineDeals is de meest geadopteerde CRM voor kleine en middelgrote bedrijven en geeft verkoopteams in een breed scala aan sectoren de mogelijkheid om baanbrekende relaties te ontwikkelen. PipelineDeals is ontworpen rond een gebruiksvriendelijke en aanpasbare gebruikerservaring, verkoopgerichte functies en toonaangevende klantenservice en service. Momenteel gebruiken meer dan 18.000 gebruikers in 60 landen PipelineDeals om zicht te krijgen op hun verkooppijplijn, waardoor ze zakelijke kansen kunnen versnellen en meer deals kunnen sluiten. Meer informatie over Pipeline CRM

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Meer informatie over Copper

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
Less Annoying CRM is een eenvoudige contactmanager die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail voor vragen van gebruikers. Meer informatie over Less Annoying CRM

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Gebruik de eenvoudige contactbeheersoftware van EngageBay om al je contacten op één plaats te bewaren. Blijf georganiseerd, neem zinvolle beslissingen en sluit meer verkopen – allemaal vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Meer informatie over Really Simple Systems CRM

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Software voor contactbeheer ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de software voor contactbeheer die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv biedt je diepgaande inzichten in klantgegevens, met gedetailleerde klantprofielen met contactgegevens, afsprakengeschiedenis, unieke voorkeuren en persoonlijke aantekeningen. Gebruik deze informatie om op maat gemaakte sms- en e-mailberichten en een uitmuntende klantervaring te bieden waardoor je klanten steeds weer terugkomen. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
CRM-invoegtoepassing voor Outlook die helpt bij het beheren van contactpersonen, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Nu beschikbaar op iOS/Android.
CRM-invoegtoepassing voor Outlook, nu beschikbaar op iOS/Android. Het helpt bij het beheren van klanten, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Met eWay-CRM kun je je Outlook delen met je team, de communicatiegeschiedenis volgen, vervolgacties plannen, bedrijfsprocessen automatiseren - en daardoor je bedrijf efficiënt runnen. De software is ook zeer aanpasbaar: je kunt gebruikersvelden creëren, formulierindelingen ontwerpen, en workflows en gebruikersrechten aanpassen. Meer informatie over eWay-CRM

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
SFA (Sales Force Automation). Beheer accounts, contacten, kansen, leads en meer.
Sugar is een betaalbaar en gemakkelijk te gebruiken CRM-platform, ontworpen om je bedrijf te helpen om met prospects te communiceren, verkoopinformatie te delen, overeenkomsten te sluiten en klanten tevreden te houden. Duizenden succesvolle bedrijven gebruiken Sugar elke dag voor het beheren van hun verkoop, marketing en ondersteuning. Als een open-source, webgebaseerde CRM-oplossing is Sugar eenvoudig te personaliseren en aan te passen aan je veranderende behoeften. Sugar is ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven, grote ondernemingen en overheidsorganisaties, en kan zowel in de cloud als op locatie draaien. Meer informatie over SugarCRM

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Nutshell is geavanceerd genoeg voor elk bedrijf, eenvoudig genoeg voor elke gebruiker en is de onverwacht krachtige CRM waar verkoopteams dol op zijn.
Nutshell is de essentiële CRM van het verkoopteam. Reageer sneller, werk slimmer en sluit meer deals met eersteklas tools, tijdbesparende integraties, verkoopautomatisering en live support van wereldklasse. Dit platform houdt van verkoopteams, en verkoopteams houden van Nutshell. Neem het niet zomaar aan van dit bedrijf, maar van de duizenden bedrijven die elke dag groeien met behulp van Nutshell. Dit bedrijf heeft gewoon een CRM nodig die goed werkt, en dat is Nutshell. - Kristen Hay, Bloomerang. Meer informatie over Nutshell

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Maximizer is niet zomaar een CRM-softwareprovider – het biedt bedrijven een bewezen concurrentievoordeel!
Met kantoren in Canada, Engeland en Australië, evenals zakenpartners in de Verenigde Staten en over de hele wereld, heeft Maximizer meer dan 120.000 bedrijven geholpen hun omzet te verhogen, relaties op te bouwen en hun winstgevendheid te verbeteren. Maximizer CRM wordt geleverd met talloze functies, allemaal tegen één duidelijke prijs. Het omvat modules voor verkoop, marketing en klantenondersteuning, evenals must-haves zoals personalisering en mobiele toegang. Gratis proefperiode van 30 dagen en een geldteruggarantie van 60 dagen! Meer informatie over Maximizer CRM

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Minder zoeken. Meer verkopen.
Lusha helpt zakelijke professionals een snelle en daadwerkelijke verbinding te maken met hun leads, contacten en kandidaten. B2B-betrokkenheid is gebaseerd op vertrouwen. Lusha helpt je dat vertrouwen op te bouwen met behulp van eenvoudige tools waarmee je bedrijfsprofielen kunt verrijken en verifiëren. Vandaag de dag transformeren meer dan 600.000 verkoopvertegenwoordigers, wervingsmanagers en marketeers de manier waarop ze omgaan met hun leads, contacten en kandidaten door dagelijks Lusha te gebruiken. Meer informatie over Lusha

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Het platform maakt het bereik van je verkoopteam effectiever om meer afspraken te realiseren.
Outreach is een platform voor verkoopbetrokkenheid dat de communicatieworkflows van je team versnelt en prestatie-inzichten onthult die je team effectiever maken in de verkoop. Verkoopteams kunnen draaiboeken implementeren die e-mail, spraak en sociale media combineren voor duizenden potentiële klanten per maand. Meer informatie over Outreach

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt bij het verbeteren van marketingactiviteiten met databasebeheer, taaktoewijzing en meer.
ZoomInfo aangedreven door DiscoverOrg combineert de meest uitgebreide zakelijke database met toonaangevende technologie om je go-to-market strategie van begin tot eind te voeden en een nauwkeurig, 360-graden beeld te bieden van klanten, prospects en kansen. Meer informatie over ZoomInfo SalesOS

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
PieSync synchroniseert je contacten tussen al je cloud-apps (Pipedrive, HubSpot, ActiveCampaign, enz.). In beide richtingen en in realtime.
PieSync werkt op de achtergrond en synchroniseert je contacten in beide richtingen en in realtime tussen je favoriete cloud-apps (contactpersonen in Google/Office365, CRM, marketing, boekhouding, helpdesktools). Dit betekent dat je toegang hebt tot de meest actuele klantinformatie, ongeacht waar jij je bevindt of wie de gegevens heeft ingevoerd. Enkele van de populairste verbindingen zijn: Google Contacts, Highrise, Hubspot, Infusionsoft, Insightly, MailChimp, Nimble, Pipedrive, Podio, Quickbooks, Salesforce, Zendesk en nog veel meer. Meer informatie over Operations Hub

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub, en heb alles bij de hand, waar je ook bent.
Breid je klantrelaties uit met een krachtige CRM-app van vcita: >> Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub. >> Krijg een algemeen beeld van de afspraken, betalingen, facturen, documenten en gesprekken van je klanten. >> Hou alle informatie bij de hand, waar je ook bent en wanneer je het nodig hebt, met een vriendelijke mobiele app. >> Werk moeiteloos samen met je team en wijs klanten, afspraken en inkomende verzoeken toe aan personeelsleden. Meer informatie over vcita

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Maak, verzend en volg effectieve e-mailcampagnes die je helpen om duurzame relaties met je klanten op te bouwen.
Zoho Campaigns is e-mailmarketingsoftware voor kleine tot middelgrote bedrijven om het volledige marketingproces te automatiseren - van het beheren van je e-mailcampagnes tot het onderhouden van je mailinglijsten. Dankzij de integratie met Zoho CRM beschik je over de juiste informatie wanneer je het nodig hebt. Betrek je klanten overal met sociale campagnes op Facebook, Twitter en LinkedIn. Meer informatie over Zoho Campaigns

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van aangepaste CRM-toepassingen, zoals contactbeheer, zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van CRM-toepassingen, zoals contactbeheer, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research gerangschikt als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om je bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Pipeliner CRM stimuleert uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers via zijn verkoopvriendelijke interface, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement.
Pipeliner CRM stimuleert via zijn verkoopvriendelijke interface een uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers. Dankzij de uniforme navigatie en visuele aanpak kunnen gebruikers het systeem snel leren, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement. Gebruikers kunnen bovendien eenvoudig aanpassen wat ze zien, om het systeem af te stemmen op hun eigen situatie. Het administratieve backend van Pipeliner is ook visueel georiënteerd en gebruiksvriendelijk met slepen en neerzetten, regelspecifieke bewerking en andere niet-technische tools. Daarnaast bevat Pipeliner een toonaangevende mobiele CRM-app. Meer informatie over Pipeliner CRM

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Aantrekkelijke CRM-prijzen plus hoogwaardige tools en functies. Contactbeheer-/e-mailmarketingoplossing voor kleine bedrijven.
De geweldige prijzen zijn de belangrijkste reden waarom tevreden klanten BigContacts verkiezen boven andere CRM's. Prijzen plus alle geweldige functies en tools. BigContacts is ook een uitstekende oplossing voor contactbeheer en e-mailmarketing op basis van eenvoudige implementatie. Upgrade deze maand en ontvang 20% korting voor de levensduur van het account plus ontvang teamtraining zonder extra kosten. Gebruik deze code: 20%LIFETIMEDISCOUNT Plannen beschikbaar vanaf slechts $ 5 per gebruiker - per maand. Meer informatie over BigContacts

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
SalesLoft is het meest populaire platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten.
SalesLoft is het toonaangevende platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten. Meer dan 2000 klanten, waaronder Square, MuleSoft, Alteryx en Dell, gebruiken dit toonaangevende verkoopbetrokkenheidsplatform om op een meer relevante, authentieke en oprechte manier contact te leggen. Meer informatie over SalesLoft

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten
Volgende generatie cloudgebaseerde software die de manier waarop dierenartsen hun praktijk beheren transformeert, innoveert en automatiseert.
ezyVet is de volgende generatie cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware. Een eenvoudig te gebruiken, alles-in-één oplossing voor eerstelijnszorg, noodgevallen, specialisaties en universiteiten. ezyVet zit boordevol tools en functies om je praktijk volledig tot zijn recht te laten komen. Verbeter werkstromen, verzamel gegevens en neem betere zakelijke beslissingen. Met 24/7 ondersteuning en integraties met een groot aantal kwaliteitspartners, biedt ezyVet een echt verbonden oplossing. Meer informatie over ezyVet

Functies

  • Contactendatabase
  • Beheer van verkooppipeline
  • Leads beheren
  • Tools voor exploratie
  • Gedeelde contacten

Kopersgids voor Contactbeheer software

Wat is contactbeheer software?

Contactbeheer software maakt het opslaan, het bijhouden en het beheer van contactgegevens binnen een organisatie mogelijk. Contactbeheer systemen helpen organisaties effectiever te functioneren door het verspreiden van actuele contactinformatie voor klanten, aannemers, leveranciers en meer over alle niveaus en locaties. Deze systemen helpen bedrijven bij het beheren en promoten van leads, het archiveren van klantinteracties, het vastleggen van werknemerstaken, het rapporteren van betrokkenheidsanalyse en het plannen van evenementen en taken.

De voordelen van contactbeheer software

  • Verspreide contactgegevens. Een contactbeheer systeem houdt de contactgegevens bij en slaat ze op in een universeel toegankelijke clouddatabase. Mensen en bedrijven kunnen worden gegroepeerd als leads, klanten, leveranciers, medewerkers en meer. Bedrijven kunnen specifieke gebruikers toestemming geven voor toegang tot bepaalde groepen. Samen maken deze functies het voor kleine bedrijven mogelijk om op elk gewenst moment toegang te krijgen tot essentiële contactinformatie, wat de efficiëntie, nauwkeurigheid en flexibiliteit ten goede komt.
  • Rijke bedrijfsinformatie. Geïnformeerde marketing- en verkoopinspanningen zijn afhankelijk van het bijhouden van contacten. Een contactbeheer systeem kan klanten gedurende de gehele verkoopcyclus volgen en waardevolle rapporten samenstellen over wat wel en niet werkt. Kleine bedrijven kunnen deze bedrijfsinformatie gebruiken om slimmere, op feiten gebaseerde beslissingen te nemen.
  • Klantenservice. Het juiste contactbeheer systeem kan de klantenservice op verschillende manieren verbeteren. Interactiegeschiedenissen helpen medewerkers om meer gepersonaliseerde en relevante klantondersteuning te bieden door middel van gegevens over eerdere klantervaringen met het bedrijf. Sommige apps voor contactbeheer kunnen supportverzoeken verzamelen, toewijzen aan vertegenwoordigers en zelfs terugbellen plannen, zodat klanten niet in de wacht hoeven te staan. Deze functies verbeteren uiteindelijk de tevredenheid en het behouden van de klant.

Algemene functies van contactbeheer software

  • Interactie volgen: het volgen van de dagelijkse activiteiten, zoals contacttransfers, e-mails en taakschema's.
  • Contact opnemen met import en export: het overdragen van contacten tussen meerdere gegevensbronnen.
  • Contact zoeken en filteren: het zoeken en filteren van contacten binnen de gehele contactendatabase.
  • Database met contactpersonen: het bewaren van een overzicht van alle contacten die zijn opgeslagen in een database, inclusief details, zoals de laatste interactie, de follow-up en de activiteiten.
  • Agenda en herinneringssystemen: het toevoegen van notities aan individuele contacten en het instellen van herinneringen voor geplande follow-ups.
  • Aanpasbare velden: het toevoegen, verwijderen en hernoemen van velden die worden gebruikt voor het opslaan van contactgegevens. Aanpassing helpt bij het vastleggen van verschillende sets van contactgegevens voor verschillende campagnes.
  • Gedeelde contacten: het delen van contacten met andere toepassingen, zoals Gmail en CRM-software.

De contactbeheer software directory filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van contactbeheer software

  • Krijg gelijk de functies die nodig zijn. Capterra constateerde dat 66% van de bedrijven die overstapten op een ander contactbeheer systeem dit deed omdat hun oorspronkelijke oplossing niet de benodigde functies had. Betaalbare of trendy oplossingen bieden misschien niet de tools die een klein bedrijf echt nodig heeft, dus zorg ervoor te investeren in een systeem dat de unieke problemen van het bedrijf oplost.
  • Weet hoe lang de overgang zal duren. De overstap naar een nieuw contactbeheer systeem kan een lang proces zijn. De tijd van de C-suite beslissing tot de IT-uitbreiding en training van werknemers kan maanden, of zelfs jaren duren. Uit een Capterra-onderzoek bleek dat 80% van de bedrijven hun contactbeheer software binnen 18 maanden heeft geïmplementeerd. Sommige oplossingen zijn sneller in te stellen dan andere, dus het is belangrijk om een evenwicht te vinden tussen insteltijd en langetermijndoelstellingen.
  • Kies voor strategische integraties met andere systemen. De beste oplossing voor contactbeheer voor het bedrijf kan de oplossing zijn die naadloos integreert met de bestaande software. Contactbeheer software is in veel opzichten de kritische spil die de systemen met elkaar verbindt. Social media, e-mail, inventarisatie, projectbeheer en rapportage zijn slechts enkele van de beschikbare integraties. Bouw een ecosysteem dat helpt om alle softwaretools te maximaliseren.
  • Sprekende gebruikersinterfaces zorgen voor een betere klantenservice. Intelligente chatbots in contactbeheer software bieden betere first-touch assistentie aan klanten in nood. Sprekende gebruikerinterfaces bestaan al enige tijd, maar de technologie wordt steeds geavanceerder en vermindert het ticketvolume van de werknemers, waardoor snellere oplossingen mogelijk zijn en tegelijkertijd de kosten worden verlaagd. Volgens onderzoek van Capterra maakt 68% van MKB's (midden- en kleinbedrijven) gebruik van of is van plan om binnen de komende één tot twee jaar gebruik te maken van sprekende gebruikersinterfaces.
  • Realtime analyse verbetert de interactie tussen klant en vertegenwoordiger. Contactcenter medewerkers hebben regelmatig honderden interacties met klanten. Dit genereert duizenden gegevenspunten waarmee gedetailleerde profielen van klanten kunnen worden aangemaakt, wat agenten enorm kan helpen om klanten te betrekken bij toekomstige interacties. Analyse helpt bij het vastleggen van deze gegevenspunten in realtime tijdens gesprekken. Daarnaast meet analytisch-gedreven sentimentele intelligentie de kenmerken van klanten op verschillende parameters, zoals stressniveau, stemming en luidheid van de spraak. Dit helpt medewerkers om effectiever te reageren op interacties met klanten.