Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Factuurprogramma's

Factuurprogramma's automatiseren het proces van het produceren en verzenden van facturen en het ontvangen van betalingen. Deze toepassingen maken een efficiënte verwerking mogelijk van complexe accounts bij meerdere klanten en productlijnen, inclusief contractgegevens en tools voor klantrelatiebeheer. Factuuroplossingen zijn ontworpen om te werken met boekhoudapplicaties en bieden een verscheidenheid aan zakelijke rapportagetools. Zie ook: procurement software en inkoopsoftware.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Factuurprogramma's met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

297 resultaten

Tipalti automatiseert alle crediteurenprocessen: onboarding, belasting, facturen, koppeling van bestelorders, goedkeuringen, overboekingen, vroege betalingen en afstemming. Meer informatie over Tipalti
Tipalti is perfect voor bedrijven met meer dan 20 werknemers en biedt 's werelds krachtigste oplossing voor het proces van factuur tot en met betaling, waarbij alle wereldwijde crediteurenprocessen worden geautomatiseerd. Tipalti stroomlijnt alle crediteurenprocessen inclusief het onboarden van de begunstigde, inning en validatie van W9-/W8-belastingformulieren, elektronische inning van facturen, koppeling van bestelorders, goedkeuringen, betalingsmethode en valutaselectie van begunstigde, wereldwijde betalingen, vroegtijdige betalingen, communicatie met de begunstigde over betalingsstatus en afstemming van betalingen, en dit alles wordt ook geïntegreerd met ERP's. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR... Meer informatie over Axonaut
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR... Meer informatie over Axonaut

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
België Lokaal product
Dankzij Billit maak jij in enkele clicks facturen op in eigen huisstijl & met QR-code voor snelle betaling. Start nu de proefperiode! Meer informatie over Billit
Digitaliseer & automatiseer jouw facturatie met Billit. - In enkele klikken verstuur je facturen via mail, post of naar overheidsdiensten via Peppol - Maak facturen op in je eigen huisstijl - Laat je klanten sneller betalen dankzij de QR-code op jouw facturen - Digitaliseer & importeer je aankoopfacturen, bonnetjes of andere documenten door simpelweg een foto te nemen via de slimme scanfunctie Start de gratis proefperiode én optimaliseer jouw facturatieproces. Meer informatie over Billit

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Kant-en-klaar product voor terugkerende facturering en abonnementsbeheer dat werkt als een laagje intelligentie bovenop betalingsgateways. Meer informatie over Chargebee
Chargebee is een PCI Niveau 1 gecertificeerd platform voor terugkerende facturering voor SaaS- en op abonnementen gebaseerde bedrijven. Chargebee kan worden geïntegreerd met toonaangevende betalingsgateways over de hele wereld, zodat je het incasseren van betalingen, facturering, e-mailmeldingen en relatiebeheer kunt automatiseren. Met krachtig geïntegreerde integraties zoals Xero, QuickBooks Online, Avalara, NetSuite, Zendesk, MailChimp, ShipStation, Salesforce, Slack en Shopify elimineert Chargelee de moeilijkheden rondom het factureren voor abonnementen. Meer informatie over Chargebee

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Upodi is een SaaS-platform dat bedrijven schaalbaar en flexibel abonnementsbeheer en oplossingen voor terugkerende facturering biedt. Meer informatie over Upodi
Upodi biedt schaalbaar en flexibel abonnementsbeheer en terugkerende facturering. De oplossing vereenvoudigt terugkerende facturering voor je, zodat jij je kunt concentreren op je kernactiviteiten. Het platform automatiseert je abonnementsbeheer om je inkomsten efficiënt te beveiligen, te behouden en te laten groeien. Het platform elimineert de mogelijkheid van menselijke fouten en bespaart je tijd en resources met handmatige administratieve en afhandelingstaken. Upodi integreert naadloos met toonaangevende financiële en boekhoudkundige oplossingen. Meer informatie over Upodi

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Zet offertes om in facturen, beheer contracten, maak terugkerende facturen, factureer urenstaten, online betalingen en geautomatiseerde follow-ups. Meer informatie over Odoo
Automatiseer het factuurproces door integratie van de offertes, leveringsorders en contracten. Geen gedoe meer met het sturen van herinneringen voor te late of openstaande betalingen met de tools voor terugkerende facturering van Odoo. Je kunt ook eenvoudig geautomatiseerde opvolging configureren om de facturering te stroomlijnen en betalingen snel en gemakkelijk te maken. Accepteer online betalingen via Paypal, Ingenico, Buckaroo, Stripe, Authorize.net, Atos Worldline of Adyen. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen. Meer informatie over PayPal

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Quickbooks Online

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks maakt de facturering voor kleine bedrijven zo eenvoudig dat je versteld zult staan hoeveel tijd je over houdt voor de dingen waar je van houdt, en hoeveel sneller je wordt betaald. Wie had ooit gedacht dat factureringssoftware zoveel voor je kon betekenen? Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Beheer moeiteloos je tijd en uitgaven met flexibele trackingsopties, beheerdersgoedkeuringen, aangepaste categorieën, factuurtarieven, rapportage en meer.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren. Meer informatie over Time Tracker

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow. Meer informatie over QuickBooks Desktop Pro

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur.
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste juridische praktijkbeheersoftware ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform om je te helpen je klantenrelaties beter te beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor te runnen, uit te breiden en te beheren. Meer informatie over Clio

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst. Meer informatie over Wave Accounting

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Hubstaff biedt vertrouwde urenregistratie en monitoring van werknemers voor teams op afstand en in het veld. Planning, facturering, loonadministratie en meer.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Jira, Asana, Github, Slack en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps en geofences, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Optimaliseer vorderingen en versnel de cashflow door facturering en factureringsprocessen te automatiseren met de cloudgebaseerde boekhoudsoftware van NetSuite.
Genereer en verzend eenvoudig en snel facturen met NetSuite. Zet verkooporders automatisch om in facturen wanneer orders zijn uitgevoerd. Met aanpasbare factuursjablonen kun je voldoen aan de unieke factureringsbehoeften van klanten. Consolideer facturen wanneer meerdere bestellingen worden geplaatst binnen één factureringsperiode. Transacties worden automatisch geboekt op het grootboek, waardoor tijd wordt bespaard, foutgevoelige handmatige invoer van gegevens wordt vermeden en de AR-gegevens altijd actueel zijn. Beheer eenvoudig terugkerende abonnementsfacturering. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk facturen en andere zakelijke documenten te maken, te bewerken, te verzenden, te volgen en elektronisch te ondertekenen.
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk documenten online te maken, te bewerken, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Ontdek een betere manier om professioneel ogende documenten te genereren. Sluit meer deals met een onbeperkt aantal elektronische handtekeningen, herbruikbare sjablonen, in-appbewerking, CRM-integratie, API's en 24/7 live ondersteuning door mensen. Onze gemiddelde gebruiker maakt een document in minder dan 4 minuten en meldt een stijging van 20% in het aantal gesloten deals. Voeg je bij 50.000 bedrijven die de documentenwerkstroom automatiseren, de pijplijn versnellen en meer deals binnenhalen! Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Timesheets.com

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken
Bitrix24 is een gratis CRM met aanpasbare offertes en facturering. Tijdregistratie en online betalingen zijn ook gratis.
Bitrix24 is een gratis CRM met aanpasbare offertes en facturering. Online betalingen (PayPal, Braintree, AuthorizeNet, Stripe, enz.) worden ook ondersteund. Sluit je aan bij de 12 miljoen bedrijven die gebruik maken van het Bitrix24-platform voor gratis clientbeheer, urenregistratie en facturering. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingberekening
  • Contactendatabase
  • Mobiele betalingen
  • Factureringsportal
  • Projectfacturering
  • Betalingen verwerken
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Meerdere valuta's
  • Factuurverwerking
  • Rapportage en statistieken

Kopersgids voor Factuurprogramma's

Wat zijn factuurprogramma's?

Factuurprogramma's automatiseren de facturering, ontvangst en verwerking van betalingen. Deze systemen verwerken op efficiënte wijze complexe accounts over meerdere klanten en productlijnen door de integratie van contractgegevens en CRM-tools (Customer Relationship Management, klantrelatiebeheer). Factuuroplossingen werken in combinatie met boekhoudkundige toepassingen en bieden een verscheidenheid aan rapportage- en compliance-instrumenten voor de inkomsten.

De voordelen van factuurprogramma's

  • Kostenbesparingen: kleine bedrijven geven veel extra geld uit aan het verwerken van papieren facturen. Snellere verwerking en papierloze transacties besparen bedrijven geld.
  • Geautomatiseerde eenvoud: factuurprogramma's voeren automatisch factureringsberekeningen uit, waardoor de werklast wordt verminderd, tijd wordt bespaard en menselijke fouten worden voorkomen.

Algemene functies van factuurprogramma's

  • Factuurgeschiedenis: het onderhouden van een klantenarchief van elke factuur voor eenvoudige en nauwkeurige rapportage, risicobeheer, klantrelaties en verkoop-datamining.
  • Uren- en onkostenregistratie: het bijhouden van een logboek van de geaccumuleerde factureerbare tijd en uitgaven. Voeg deze gegevens automatisch toe aan facturen voor een snellere facturering met minder foutmogelijkheden.
  • Database met contactpersonen: het bouwen van een database met klantcontactgegevens binnen de factuursoftware om de overbodige kosten van een speciale CRM-tool te vermijden.
  • Aanpasbare facturen: het ontwerpen van factuur lay-outs, content en branding om het optimale resultaat te bereiken. Behaal het vertrouwen van de klant door het leveren van content die consistent is met bestaande merkmaterialen.
  • Online facturen: het online leveren en weergeven van facturen voor eenvoud en wereldwijde toegankelijkheid in elke valuta. Ontvang de betalingen onmiddellijk via de online facturatie-interface.

De factuurprogramma's directory van Capterra filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan de zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van factuurprogramma's

  • Eenvoud versus aanpasbaarheid: intuïtieve factuurprogramma's met schone gebruikersinterfaces en geleide instructies kunnen het maken en beheren van facturen vereenvoudigen. Klanten waarderen facturen die eenvoudig te interpreteren zijn, en voor systemen die online betalingen accepteren zijn gebruiksvriendelijke ontwerpen van cruciaal belang. Soms offeren eenvoudige systemen echter aanpasbaarheid op door minder opties te bieden om gebruikers op het juiste spoor te houden. Aan de andere kant heeft de mogelijkheid om software aan te passen vaak een steilere leercurve. Bepaal hoe technisch onderlegd de medewerkers en klanten zijn, en maak een balans op van de behoefte aan aanpassing.
  • Integratie: veel factuurprogramma's integreren met andere softwaresystemen, waarbij gebruik wordt gemaakt van API's (Application Programming Interfaces, toepassingsprogrammeringsinterfaces) om gegevens tussen systemen te importeren en te exporteren. Bedrijven kunnen bijvoorbeeld een factuur aanmaken binnen hun factureringssoftware door klantcontactgegevens uit hun CRM-oplossing en aankoopgegevens uit een voorraadsysteem te importeren. Vervolgens kan het bedrijf de factuur leveren door deze te exporteren naar een email-leveringsoplossing. Software op bedrijfsniveau kan al deze stappen beheren, maar integraties stellen kleine bedrijven in staat om betaalbare oplossingen te ontwikkelen en tegelijkertijd hun bestaande software te blijven gebruiken. Evalueer bij het selecteren van factuurprogramma's hoe gemakkelijk potentiële systemen kunnen worden geïntegreerd met boekhoudprogramma's, betalingsplatformen en andere toepassingen van het bedrijf.
  • Cloudbeheer: het verplaatsen van factuurgegevens naar veilige online servers kan veiliger zijn dan de meeste offline grootboeken en spreadsheets op de harde schijf. Eigen serveroplossingen bieden aanpasbaarheid, maar het onderhoud is veel werk. Gestolen klantgegevens en blootgelegde bedrijfsinformatie vormen een enorm risico voor kleine bedrijven die op eigen houtje de beveiliging proberen aan te pakken. Het hosten van gegevens in clouds die worden beheerd door professionele diensten van factuurprogramma's kan de veiligheid van de gegevens verbeteren.
  • AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) en machine learning: in de komende jaren zullen factuurprogramma's beginnen met de integratie van een vorm van AI. Kleine bedrijven zullen het koopgedrag van klanten nauwkeuriger kunnen voorspellen en software zal sneller inzicht geven in de omzettrends dan met reactieve monitoring. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 53% van de middelgrote en kleine bedrijven (MKB's) AI-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.
  • Het IoT (Internet of Things, internet der dingen): het IoT laat objecten communiceren met mensen, software en andere objecten. Apparaten kunnen een bedrijf attent maken op allerlei zaken, zoals het binnenkomen van een nieuwe factuur. De sector mailt bijna geen facturen meer; app-meldingen op mobiele apparaten en slimme luidsprekers krijgen tegenwoordig meer aandacht dan e-mail. Merken die factureren met behulp van apps en IoT-apparaten zijn meer verbonden met hun klanten. Consumenten maken steeds vaker gebruik van op internet aangesloten apparaten en wearable technologie om aankopen te doen. Sommige oplossingen voor factuurprogramma's kunnen verkopen met één tik op een IoT-apparaat automatisch verwerken. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 73% van de MKB's IoT-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.