588 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer. Ingebouwde besturingselementen sluiten naadloos aan op de wettelijke vereisten en goedkeuringsprocessen van je organisatie om naleving te stimuleren en aankopen binnen het budget en beleid te houden. Meer informatie over Certify AP Certify Purchasing is een optimale oplossing voor het proces van aanschaffen tot betalen, die het uitgavenbeheerproces vereenvoudigt met geautomatiseerde efficiëntie. Meer informatie over Certify AP
Tipalti is perfect voor bedrijven met meer dan 20 werknemers en biedt 's werelds krachtigste oplossing voor het proces van factuur tot en met betaling, waarbij alle wereldwijde crediteurenprocessen worden geautomatiseerd. Tipalti stroomlijnt alle crediteurenprocessen inclusief het onboarden van de begunstigde, inning en validatie van W9-/W8-belastingformulieren, elektronische inning van facturen, koppeling van bestelorders, goedkeuringen, betalingsmethode en valutaselectie van begunstigde, wereldwijde betalingen, vroegtijdige betalingen, communicatie met de begunstigde over betalingsstatus en afstemming van betalingen, en dit alles wordt ook geïntegreerd met ERP's. Meer informatie over Tipalti Tipalti automatiseert alle crediteurenprocessen: onboarding, belasting, facturen, koppeling van bestelorders, goedkeuringen, overboekingen, vroege betalingen en afstemming. Meer informatie over Tipalti
(0 reviews)
Bezoek website
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR... Meer informatie over Axonaut Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR... Meer informatie over Axonaut
(0 reviews)
Bezoek website
Nexway Monetize makes it easy to implement subscription models and billing plans tailored specifically to your business¿s unique needs and requirements. Nexway Monetize eases the pain of invoicing as it delivers invoices that are compliant with the local legislation of the individual countries where you sell. This spares you the hassle of spending hours researching and customizing invoices yourself. It also delivers invoices to your foreign shoppers in their language and their local currency. Meer informatie over NEXWAY MONETIZE Invoicing is a very important part of online business: Nexway Monetize eases the pain of invoicing for you. Meer informatie over NEXWAY MONETIZE
Chargebee is een PCI Niveau 1 gecertificeerd platform voor terugkerende facturering voor SaaS- en op abonnementen gebaseerde bedrijven. Chargebee kan worden geïntegreerd met toonaangevende betalingsgateways over de hele wereld, zodat je het incasseren van betalingen, facturering, e-mailmeldingen en relatiebeheer kunt automatiseren. Met krachtig geïntegreerde integraties zoals Xero, QuickBooks Online, Avalara, NetSuite, Zendesk, MailChimp, ShipStation, Salesforce, Slack en Shopify elimineert Chargelee de moeilijkheden rondom het factureren voor abonnementen. Meer informatie over Chargebee Kant-en-klaar product voor terugkerende facturering en abonnementsbeheer dat werkt als een laagje intelligentie bovenop betalingsgateways. Meer informatie over Chargebee
OOTI is ontworpen en gecreëerd om te voldoen aan de behoeften van je architectenbureau en is de slimste projectmanagementsoftware die er momenteel beschikbaar is. Of je nu freelancer bent, een startup, een klein bedrijf of een grote onderneming hebt, OOTI helpt om je projecten, tijd, middelen en financiën bij te houden. Je kunt allerlei zinvolle analyses en inzichten extraheren om betere beslissingen te nemen voor je bedrijf. Meer informatie over OOTI Software voor ondernemingsbeheer, ontworpen voor architecten, die helpt bij het beheer van projecten, middelen en financiën. Meer informatie over OOTI
Billsby is PCI DSS-compatibele abonnementfactureringssoftware die is ontworpen voor SaaS- en abonnementgebaseerde bedrijven. Krijg dieper inzicht in je klanten met Billsby Value Score. Geautomatiseerde betalingsverwerking, facturen en aanmaningsbeheer verminderen klantverloop en terugboekingen. Integreert met al je favoriete zakelijke tools. Billsby maakt het gemakkelijk om aan de slag te gaan met je factureringsactiviteiten via drop-in checkout en accountbeheertools, maar biedt ook geavanceerde API-opties. Meer informatie over Billsby Abonnementbeheer via aanpasbare en eenvoudig te integreren terugkerende facturering die kan worden geïntegreerd met populaire betalingsgateways. Meer informatie over Billsby
Bitrix24 is een gratis CRM met onbeperkte gratis offertes en facturering. Online betalingen (PayPal, Braintree, AuthorizeNet, Stripe, enz.) worden ook ondersteund. Sluit je aan bij de 4 miljoen bedrijven die gebruik maken van het Bitrix24-platform voor gratis clientbeheer, tijdregistratie en facturering. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is een gratis CRM met onbeperkte gratis offertes en facturering. Tijdregistratie en online betalingen zijn ook gratis. Meer informatie over Bitrix24
Storecove is een wereldwijde oplossing voor e-facturering waarmee bedrijven e-facturen kunnen verzenden en ontvangen met het Peppol e-invoicing netwerk. De software helpt grote bedrijven met hoge factuurvolumes, ERP-systemen en overheidsinstanties Meer informatie over Storecove Storecove is een wereldwijde oplossing voor e-facturering. Meer informatie over Storecove
FreshBooks maakt de facturering voor kleine bedrijven zo eenvoudig dat je versteld zult staan hoeveel tijd je over houdt voor de dingen waar je van houdt, en hoeveel sneller je wordt betaald. Wie had ooit gedacht dat factureringssoftware zoveel voor je kon betekenen? Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken. Meer informatie over FreshBooks
Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige factureringsworkflow van al je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimaliseren van de dienstverlening door je bedrijf volledig inzicht te geven in de voortgang van het klantproject, het gebruik te maximaliseren met realtime overzichten van resources en je facturering te verbeteren door de controle te krijgen over al je klanten en informatie over de urenregistratie van je project. Vertrouwd door meer dan 7800 klanten: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moody's Meer informatie over Replicon Een cloudgebaseerd platform voor urenregistratie van projecten waarmee je direct inzicht krijgt in factureerbare uren, resources, klanten, projecten en facturering. Meer informatie over Replicon
Automatiseer het factuurproces door integratie van de offertes, leveringsorders en contracten. Geen gedoe meer met het sturen van herinneringen voor te late of openstaande betalingen met de tools voor terugkerende facturering van Odoo. Je kunt ook eenvoudig geautomatiseerde opvolging configureren om de facturering te stroomlijnen en betalingen snel en gemakkelijk te maken. Accepteer online betalingen via Paypal, Ingenico, Buckaroo, Stripe, Authorize.net, Atos Worldline of Adyen. Meer informatie over Odoo Zet offertes om in facturen, beheer contracten, maak terugkerende facturen, factureer urenstaten, online betalingen en geautomatiseerde follow-ups. Meer informatie over Odoo
Virtuagym biedt fitness-softwareoplossingen voor personal trainers, onafhankelijke studio's en sportschoolketens van elke omvang. Verkort je administratietijd met deze eenvoudige en veilige factureringsoplossing die is ontworpen voor fitnessbedrijven. Accepteer betalingen overal, van de receptie tot online. Automatiseer de factureringscyclus door terugkerende betalingen in te stellen. Je hoeft klanten achterna te lopen voor achterstallige betalingen als deze automatisch van hun rekening worden afgeschreven. Meer informatie over Virtuagym Virtuagym is de leider in innovatieve, alles-in-één oplossingen voor fitness. Van de kleinste studio tot de grootste keten: dit product biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Virtuagym
Online factureren en tijdregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met Elorus kun je je bedrijf op één plek organiseren met behulp van krachtige functies. Hou de tijd bij, beheer je projecten en zet je daadwerkelijke werk om in facturen. Krijg online betaald door middel van betalingsverwerkers via je eigen klantenportal. Hou je uitgaven bij en neem solide beslissingen door de aangepaste rapportagefunctionaliteit van de toepassing te gebruiken. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus Supereenvoudige, gratis software voor facturering en tijdregistratie voor het MKB en freelancers die de volledige controle over hun bedrijf willen hebben. Meer informatie over Elorus
(0 reviews)
Bezoek website
De alles-in-één-oplossing voor abonnementsbeheer en terugkerende facturering voor je Europese bedrijf op basis van abonnementen. Het platform voldoet aan de Europese normen EU-DSGVO en GOBD, heeft een sterke REST API en biedt een verscheidenheid aan kant-en-klare integraties voor Europese externe leveranciers. Met billwerk groeien je abonnementsinkomsten sneller, je kosten worden geminimaliseerd en je profiteert voortdurend van de hoge productinnovatiegraad van het platform. Meer informatie over billwerk ABONNEMENTSBEHEER EN TERUGKERENDE FACTURERING - GEMAAKT IN DUITSLAND VOOR EUROPA Meer informatie over billwerk
QuickBooks is de toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Beheer al je financiën met ofwel de gelicentieerde versie of de online versie. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers. Gratis ondersteuning en upgrades met online versie. Wordt geleverd met een gratis proefversie van 30 dagen. Beheert de financiën van kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers. Beschikbaar in een online versie.
From payments to credit to fraud protection, PayPal Commerce Platform helps you meet your customers where they are. From payments to credit to fraud protection, PayPal Commerce Platform helps you meet your customers where they are.
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert. Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Probeer het 30 dagen gratis! QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
PandaDoc biedt eenvoudig te gebruiken cloudsoftware voor bedrijven van elke omvang en uiteenlopende zakelijke behoeften. Er is één dashboard om snel facturen aan te maken, te personaliseren, in te stellen en te verzenden. De intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface helpt je om veel tijd te besparen en deals sneller te sluiten. PandaDoc is de beste tool voor al je klantgerichte documenten, zoals contracten, voorstellen en offertes. Met iOS- en Android-apps kun je op elke plek in contact blijven met je bedrijf en altijd bezig blijven. Elimineer de frustraties en fouten van traditionele factureringssoftware door gebruik te maken van de verkoopfactuursoftware van PandaDoc.
Met TimeSolv kunnen bedrijven hun factureerbare tijd verhogen en sneller betaald worden. Dit product is uitgebreide, maar toch eenvoudig te gebruiken cloudsoftware voor facturering die zich sinds 1999 heeft bewezen en waarmee al meer dan $ 5,2 miljard is gefactureerd. TimeSolv kan offline en online worden gebruikt. Compatibel met pc's en Macs, iPad en andere tablets, iPhones en Android-app. Via het klantenportaal kunnen je klanten hun factuur eenvoudig online bekijken en betalen, wat betekent dat je sneller wordt betaald. Probeer de gratis proefversie van 30 dagen. Webgebaseerde software voor tijdfacturatie voor professionals. Ontdek waarom met een gratis proefversie van 30 dagen.
Als een officiële Intuit-Integrated Application, werd BigTime ontworpen om naadloos te synchroniseren met alle QuickBooks-versies. BigTime verenigt budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën. BigTime biedt de tools die je nodig hebt om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Met RazorSync software voor buitendienstbeheer kun je je servicebedrijf beheren vanaf een telefoon, tablet of computer op kantoor. Verkort de factureringscyclus met facturering vanaf de werklocatie, bekijk werknemers en projecten op een kaart, plan en dispatch werknemers via sms of e-mail. Klantendossiers worden automatisch bijgewerkt in QuickBooks, waardoor invoer en fouten door de back-office worden gereduceerd. Al je gegevens worden opgeslagen in de cloud met toegang vanaf elk mobiel apparaat. Klanten melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Stroomlijn je servicebedrijf met de app voor ramingen, planning van werkorders en facturering van RazorSync. Gratis proefversie met volledige toegang.
Zorg ervoor dat je op tijd wordt betaald met de factureringsfuncties van Zoho Books om aangepaste facturen en offertes te verzenden, betalingen bij te houden, automatische herinneringen te verzenden en meer. Eenvoudige, gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware waarmee je op een slimme manier je zakelijke financiën kunt beheren!
Avaza biedt alles-in-één-software om je bedrijf te runnen. Het bevat modules voor facturering, projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en rapportage. Avaza wordt gebruikt door meer dan 15.000 bedrijven in meer dan 150 landen. Prachtige alles-in-één-software om je bedrijf te runnen, met onder andere projectmanagement, urenregistratie, onkostendeclaratie, offertes en facturen.
Bill.com synchroniseert naadloos met QuickBooks, Xero, Sage Intacct, NetSuite en andere hoogwaardige boekhoudsoftware om leveranciers te betalen, af te rekenen met dubbele gegevensinvoer, afstemming van rekeningen te versnellen en handmatige fouten te verminderen. Het geeft bedrijven de mogelijkheid om digitale facturen te verzenden naar hun klanten en cliënten. Met online tracking van facturen en automatische betalingsherinneringen word je tot 3x sneller betaald. Bill.com verwerkt ook betalingen. Verzend ACH-betalingen naar leveranciers en 1099-aannemers en voeg indien nodig goedkeurders toe. Bill.com helpt bedrijven om digitale facturen te sturen naar klanten en cliënten, hun factuurstatus gemakkelijk te volgen en tot 3x sneller betaald te krijgen.
AND CO van Fiverr is gratis software om je hele bedrijf te runnen. Als bedrijfseigenaar is het bijhouden van tijd, boekhouding en kosten het laatste wat je wilt doen. AND CO helpt je om je te concentreren op het werk waar je van houdt en zorgt voor alles, van facturering, taakbeheer, tot boekhouding, urenregistratie en betalingen. Evenals voorstellen en contracten. Factureer binnen 20 seconden of sneller. AND CO maakt automatisch facturen op basis van je projecten en contracten, en stuurt je een kennisgeving wanneer ze worden betaald.
Zoho Invoice is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke factureringssoftware waarmee je tijd kunt bijhouden, aangepaste facturen kunt maken en sneller online kunt betalen. Het stelt je in staat je vorderingen te beheren en samen te werken met je klanten en collega's. Bespaar tijd door terugkerende facturen en betalingsherinneringen te automatiseren en bedankbriefjes te sturen. Met iOS- en Android-apps kun je waar je ook bent in contact blijven met je bedrijf. Met Zoho Invoice kun je aangepaste facturen verzenden, de tijd bijhouden en online betalen. Hou uitgaven bij en beheer je bedrijf vanaf elke locatie.
De abonnementsfacturering van Intacct is een complete oplossing waarmee B2B SaaS-bedrijven de kritieke facturerings- en boekhoudprocessen rond het beheer van de levenscyclus van abonnementen kunnen automatiseren. De abonnementsfacturering van Intacct is gebaseerd op het Salesforce1-platform, en werd gecreëerd als reactie op de zich ontwikkelende modellen voor abonnementsinkomsten die het volume en de complexiteit van orderbeheer en boekhoudprocessen aanzienlijk kunnen verhogen. De levenscyclus van abonnementen is eenvoudig gemaakt: automatiseer de facturering, abonnementswijzigingen en erkenning van inkomsten om je efficiëntie onmiddellijk te verhogen.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer. Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Het biedt fotografen een eenvoudige en intuïtieve oplossing voor hun behoeften op het gebied van het beheer van klanten en studio. Online boeken en plannen, geautomatiseerde workflows, facturering, contracten en meer. Iris Works is het systeem voor het beheer van studio's gemaakt voor de kunstenaar. Na slechts enkele uren besteed te hebben aan het inrichten van je studio, ben je klaar om je bedrijf te stroomlijnen. Studiobeheer dat je tijd bespaart, je bedrijf organiseert en je klanten tevreden houdt.
Sage 50cloud (voorheen Peachtree Software) is complete desktop boekhoudsoftware met toegang tot de cloud. Ontworpen voor beveiliging, compliance en productiviteit. Populaire functies omvatten integratie met Microsoft Office 365-toepassingen, vooraf gebouwde factuurcommunicatie, en voorraad- en inventarisbeheer. Beschikbaar in Pro, Premium en Quantum. Complete, out-of-the-box-desktop boekhoudsoftware, met veilige cloud- en mobiele toegang, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Met Sage 50cloud Ciel Commercial Management kun je de volledige factureringsketen beheren met aanpasbare bedrijfsmodellen en specifieke functies zoals inventaris van meerdere afdelingen, artikelbenamingen op meerdere niveaus, tweetalige, terugkerende of abonnementsfacturering. Met Sage 50cloud Ciel Commercial Management kun je de volledige factureringsketen beheren.
Maak kennis met Thryv, de factureringssoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv helpt je om online betaald te worden of ter plaatse via een mobiel apparaat. Verzend professionele, interactieve offertes en facturen en verwerk creditcards snel tegen scherp geprijsde tarieven. In tegenstelling tot de concurrenten is er geen kaartlezer nodig. Software voor betalingsverwerking ontworpen voor kleine bedrijven
BQE Core stroomlijnt facturering, uren- en kostenregistratie, projectmanagement en boekhoudkundige taken voor professionele dienstverleners. Met geavanceerde automatisering, uitgebreide mobiele apps en realtime inzichten versnelt de software het ureninvoer- en factureringsproces, en verhoogt het de winst. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Geïntegreerde software voor urenregistratie, projectmanagement, boekhouding voor professionele dienstverleners.
Getting paid on time should be easy and stress-free. Join the 50,000 companies that have taken billing and invoicing to the next level. Capterra's official review: Easiest-to-use billing and invoicing software for small business! 5/5 stars Capterra reviews. Start your 14-day free trial today! Capterra's award winner for easiest-to-use billing and invoicing software for small business! Start your 14-day free trial today!
Facturering voor creatieve bedrijven. Gebruik Streamtime om taken te plannen en met één klik offertes en facturen te maken. Offertes en facturering gaan snel en eenvoudig met Streamtime, of je nu tijd en materiaal, vaste tarieven of voorschotten moet bijhouden. Als je Quickbooks of Xero gebruikt, kun je je klantcontacten en facturen naadloos integreren. Beheer je creatieve bedrijf met Streamtime – plan taken in, houd de tijd bij, rooster je team in, verwerk offertes en facturen – ga gratis aan de slag. Streamtime projectmanagement met Quickbooks- en Xero-integratie
Dit platform maakt het eenvoudig om professionele, op maat gemaakte facturen te verzenden op elk apparaat. Krijg snel betaald en beheer alles op één plek. Dit platform maakt het eenvoudig om professionele, op maat gemaakte facturen te verzenden op elk apparaat. Krijg snel betaald en beheer alles op één plek.
OfficeTools is de toonaangevende leverancier van praktijkbeheersoftware voor bedrijven in de fiscale en boekhoudkundige sector. OfficeTools biedt je alles wat een bedrijf nodig heeft om dagelijkse activiteiten uit te voeren, inclusief de centralisatie van klantgegevens, het volgen van vervaldatums, personeel, workflowbeheer, geautomatiseerde facturering en urenregistratie, en combineert een aantal van de belangrijkste productiviteits- en beheerfuncties in een geïntegreerde oplossing die centraal zal komen te staan in je praktijk. Door dashboards en gegevensinvoer op één scherm te combineren, krijgen gebruikers een unieke ervaring waarbij alles met één klik kan worden gedaan.
Hou je facturen bijgewerkt met een 24/7 oplossing die op maat is gemaakt voor kleine bedrijven. Laat klanten je vanaf elk apparaat betalen met een creditcard of via hun PayPal-rekening. Ontvangen geld wordt onmiddellijk overgemaakt naar je bank- of Stripe-account zonder extra kosten. Bekijk betalingsgeschiedenis van klanten, stuur merkeigen facturen en hou de betalingsstatus bij, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk en eenvoudig dashboard. Beheer de volledige levenscyclus van je facturering: creëer merkeigen offertes en facturen, verzend betalingsherinneringen en ontvang offline/online betalingen.
Synchroniseer je factuurbetalingen via PayPal, Stripe en Square, betalingen, terugbetalingen, winkelwagenbetalingen, uitgaven en uitbetalingen (Stripe) met QuickBooks. Het is niet nodig om afzonderlijke apps te installeren om elk betalingssysteem te synchroniseren, alles wat je nodig hebt en nog veel meer is al aanwezig. Synchroniseer je transacties via PayPal, Stripe, en Square (met meerdere valuta) met Quickbooks. Gratis voor minder dan 50 transacties per maand.
Deze online factureringsoplossing is ideaal voor kleine bedrijven en freelancers en helpt bij het verzenden en accepteren van betalingsfacturen, het beheren van uitgaven en nog veel meer. Deze online factureringsoplossing is ideaal voor kleine bedrijven en freelancers en helpt bij het verzenden en accepteren van betalingsfacturen, het beheren van uitgaven en nog veel meer.
Met oplossingen van ACOM AP Automation kunnen bedrijven 100% papierloos werken in het hele crediteurenproces, van leveranciersfacturen tot en met leveranciersbetalingen. Verlaag de factuurverwerkingskosten met 75% tot 85%. Bovendien elimineert de unieke module voor papierloos betalen 100% van de print- en verzendkosten voor acceptgiro's en schakelt de meeste leveranciers over naar elektronische betalingen. Bovendien wordt het geleverd met een complete dienst voor leveranciersbeheer waarmee je alle communicatie en registratie van leveranciers kunt afhandelen. Met de oplossingen van ACOM AP Automation kunnen bedrijven hun gehele crediteurenproces automatiseren, van leveranciersfacturen tot en met leveranciersbetalingen.
Met Accelo kunnen kleine en middelgrote bedrijven moeiteloos klanten factureren en rechtstreeks facturen creëren op basis van projecten, leveringen van diensten, contracten en urenregistratie. Accelo biedt automatische tijdregistratie om moeiteloos de tijd die je aan projecten en taken hebt besteed te registreren. Hierdoor hoef je je geen zorgen te maken over niet-geregistreerde tijd, zodat je precies weet hoeveel je klanten moet factureren. Vergroot het gebruik van resources en winstmarges met het complete platform voor automatisering van servicewerkzaamheden. Met Accelo kun je moeiteloos klanten factureren en rechtstreeks facturen creëren op basis van projecten, leveringen van diensten, contracten en urenregistratie.
Divvy's 100% gratis kostenplatform brengt smartcardtechnologie, moderne software en mensen samen voor een naadloze ervaring met uitgavenbeheer. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies eenvoudig een budget, gebruik je Divvy-kaart en je bent klaar. Besteed slimmer, sluit boeken sneller en reis goedkoper (15-50% korting), zonder gedoe met het bewaren van bonnen. Volledig gratis, en je verdient punten wanneer je uitgeeft. Bekijk een demo en ontvang tot $ 100.* Divvy is een slim creditcard- en kostenbeheerplatform dat volledig gratis te gebruiken is en je beloont voor het gebruik ervan.
Creëer professioneel ogende facturen en volg automatisch betalingen, beheer uitgaven en projecten, hou je tijd bij en stel configureerbare btw-tarieven in. Gratis automatische bankoverzichten zijn ook inbegrepen. Maak kennis met de nieuwe beste vriend van je bedrijf. FreeAgent is een bekroonde online boekhoudsoftware die speciaal is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van kleine bedrijven en freelancers over de hele wereld. FreeAgent geeft je controle door je realtime inzicht te geven in hoe je bedrijf presteert. FreeAgent is verkozen tot de beste boekhoudsoftware van het VK voor eigenaren van kleine bedrijven! (2017, Software Excellence Awards)
Kashoo is eenvoudige online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Beschikbaar via internet en de bekroonde app voor iPad en iPhone. Echte dubbele boekhouding en toch heerlijk eenvoudig in het gebruik. Je kunt facturen verzenden, online creditcardbetalingen verzamelen, uitgaven en de omzetbelasting bijhouden, banktransacties automatisch importeren en de rapporten genereren die je nodig hebt voor belastingtijd. Functionaliteiten omvatten ook meerdere valuta's, een onbeperkt aantal gebruikers en beveiligde toegang voor accountants en boekhouders. Boekhouden voor kleine bedrijven eenvoudig gemaakt. Je kunt facturen verzenden, betalingen innen, uitgaven bijhouden, rapporten creëren en betere financiële beslissingen nemen.
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen. Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
Powered Now is populaire factureringssoftware voor kleine bedrijven. Naast het factureren van je klanten kun je ook formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen en met hen chatten, en volledig aanpasbare documenten zoals werkbladen, offertes en facturen verzenden. Van alle gegevens wordt een back-up gemaakt en deze wordt gesynchroniseerd tussen je apparaten (iOS, Android, Mac en PC). Werkt ook offline. Gebruiksvriendelijke factureringssoftware voor kleine bedrijven, werkt op Mac, pc, iOS en Android.
Gratis open source-oplossing voor het online factureren van je klanten. Houd uren bij, maak taken en automatiseer het factureringsproces. Gratis open source-oplossing voor het online factureren van je klanten. Houd uren bij, maak taken en automatiseer het factureringsproces.
Maak facturen en schattingen vanaf je telefoon, tablet of computer met automatische synchronisatie. Werk alleen of samen met je collega's. Maak facturen en schattingen vanaf je telefoon, tablet of computer met automatische synchronisatie. Werk alleen of samen met je collega's.
Krijg sneller betaald en geen abonnementskosten. Eenvoudig mobiel en online factureren met betalingen. InvoiceASAP synchroniseert met alle versies van QuickBooks voor pc (desktop) 2008 - Present, QuickBooks Online en Xero. Maak en verzend professionele facturen, accepteer betalingen via mobiel en online. Beheer je klanten moeiteloos en synchroniseer alles met je boekhouding. Gratis ondersteuning. Eenvoudig mobiel en online factureren met betalingen. Beheer zowel je klanten als je team. Synchroniseer alles met je boekhoudsoftware.
Jubilee by LegalPRO Systems is een leverancier van praktijkbeheersoftware gericht op kleine advocatenkantoren. Jubilee heeft het beheer van klanten en advocatenkantoren vereenvoudigd met een gebruiksvriendelijk platform dat wordt geleverd tegen een kostprijs die lager is dan andere providers. Advocaten kunnen op één plek faillissementszaken indienen, details van zaken registreren, beveiligde sms-berichten gebruiken voor klanten, gerechtelijke mededelingen volgen, documenten bijvoegen, facturen verzenden en betalingen verwerken. Betaalbare praktijkbeheersoftware voor juridische professionals
Creëer facturen en pas deze moeiteloos aan met voorwaarden, kortingen en kosten. Flexibele, betaalbare en gemakkelijk te gebruiken online facturering maakt facturering en betaling snel en moeiteloos. Bewezen door duizenden bedrijven en meer dan 10 jaar ervaring. Bill4Time is de toonaangevende SaaS-oplossing voor advocaten. Probeer de 14-daagse proefversie en onbeperkte ondersteuning van het klantensuccesteam. Flexibele, nauwkeurige en gemakkelijk te gebruiken online facturering maakt facturering en betaling snel en moeiteloos. Probeer de gratis 14-daagse proefversie.
ZipBooks is moderne software voor de boekhouding, facturering en urenregistratie voor kleine bedrijven, aannemers en accountants. ZipBooks maakt het beheren van je bedrijf eenvoudiger. Krijg moeiteloos betaald met creditcard of Paypal. Krachtige, gemakkelijk te gebruiken rapporten, beste praktijken in de branche en slimme aanbevelingen van ZipBooks helpen je om nog slimmere beslissingen te nemen. Moderne boekhoudsoftware voor kleine bedrijven en accountants inclusief urenregistratie, facturering en digitale betalingen.
Canopy maakt belastingsoftwareproducten met één doel: het fiscale leven gemakkelijker te maken. Praktijkbeheer verhoogt je workflow-efficiëntie en verbetert tegelijkertijd de klantrelaties met behulp van een klantportaal en geavanceerd projectmanagement. Belastingresolutie bespaart je uren op elke zaak met automatisch ingevulde IRS-formulieren en assistenten voor zaakuitkomsten. Met de transcriptietool van Canopy kun je binnen twee minuten IRS-transcripties ophalen. Probeer het uit met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Verzamel moeiteloos klantgegevens en documenten, analyseer scenario's voor belastingafhandeling en vul automatisch de juiste IRS-formulieren in.
Partial.ly is de tool die je nodig hebt om je klanten geautomatiseerde betalingsplannen te bieden. Stroomlijn je facturering, verbeter je cashflow en neem de volledige controle zodat facturering en incasso's een fluitje van een cent worden. Gebruik Partial.ly zelfstandig of naast beschikbare integraties zoals QuickBooks, Freshbooks of Harvest, waarbij je je bestaande facturen met slechts een paar klikken naar Partial.ly kunt halen en zo een einde kunt maken aan het jagen op klanten en het wachten op betalingen. Partial.ly biedt bedrijven een eenvoudig en krachtig platform om producten en diensten te verkopen met behulp van betalingsplannen.
CommentSold is een platform voor sociale handel dat een revolutie teweegbrengt in de manier waarop online detailhandelaren zaken doen. Het maakt winkelen eenvoudig en leuk door realtime interacties toe te staan en ondernemers in staat te stellen de volgende generatie detailhandelaren te worden via sociale media, websites en mobiele apps. Het platform omvat een robuuste functieset voor het beheer van de dagelijkse activiteiten, waaronder geautomatiseerde facturering, verkoopanalyses, klantgegevens en voorraaddetails waarmee eigenaren snel geïnformeerde beslissingen kunnen nemen. Geen facturering. Direct afrekenen met Facebook Live en Wall Drops. 3 x zoveel betrokkenheid en conversiepercentages van 20-40+%.
Invoiced is een bekroond platform waarmee bedrijven sneller worden betaald, minder tijd verspillen aan incasso's en hun klanten een betere betalingservaring bieden. Met meer dan 20.000 klanten in 92 landen en bijna $ 50 miljard aan verwerkte vorderingen is Invoiced een pionier op het gebied van de automatisering van debiteuren. Invoiced is gevestigd in Austin, Texas, en is een hooggewaardeerd platform voor debiteurenautomatisering op Capterra, een leider in de categorie op G2 Crowd en een officieel lid van het Forbes Finance Council. Invoiced helpt 20.000 bedrijven in 92 landen om sneller betaald te worden, minder tijd te verspillen aan incasso's en een betere betaalervaring te bieden.
Payments as a Platform vereenvoudigt het betalingsproces en creëert een naadloze ervaring voor jou en je klanten. Tegelijkertijd beschermt het je bedrijf tegen fraude en biedt het de tools en ondersteuning voor PCI-compliance, tokenisatie en P2P-versleuteling. Het groeit mee met groeiende klanten. Door samen te werken met OmniFund kun je je bedrijf laten groeien, betalingen accepteren zoals je klant dat wil en dit doen zonder overhead en zonder risico. Blijf out of scope en compliant met OmniFund. Payments as a Platform vereenvoudigt het betalingsproces en creëert een naadloze ervaring voor jou en je klanten.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren. Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
AccountEdge Pro is krachtige, eenvoudig te gebruiken desktop-boekhoudsoftware voor de Mac en Windows voor kleine bedrijven. Met AccountEdge Pro kunnen bedrijfseigenaren hun financiële informatie organiseren, verwerken en rapporteren, zodat zij zich op hun bedrijf kunnen concentreren. De functies zijn ontworpen om gebruikers in staat te stellen elk aspect van hun bedrijf aan te pakken, inclusief boekhouding, geïntegreerde salarisadministratie, in- en verkopen, contactbeheer, voorraadbeheer, online bestellingen, tijdfacturering en meer. Desktop-boekhoudsoftware voor Mac en Windows voor kleine bedrijven. AccountEdge is flexibel en kan door verschillende sectoren worden gebruikt.
TopNotepad is online facturerings- en boekhoudsoftware voor freelancers en kleine bedrijven. Alle modules zijn keurig ondergebracht in één uitgebreid, maar toch eenvoudig en betaalbaar softwarepakket. TopNotepad is online facturerings- en boekhoudsoftware voor freelancers en kleine bedrijven.
PaySimple is het toonaangevende Saas-platform voor commerciële diensten dat MKB-bedrijven helpt te gedijen. In tegenstelling tot op de detailhandel gerichte oplossingen, stelt de PaySimple-oplossing klantenbeheer centraal. PaySimple bedient meer dan 17.000 MKB-bedrijven in het hele land en de geïntegreerde functieset omvat online, mobiele en POS-creditcardverwerking, terugkerende facturering, veilig klantenbeheer, online betalingsformulieren, e-facturering, cashflowrapportage, een gratis mobiele app en lezer, e-chequeverwerking en meer. PaySimple is het toonaangevende platform voor commerciële diensten dat MKB-bedrijven helpt te gedijen. Probeer PaySimple 14 dagen gratis. Geen creditcard vereist.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zorgen. Accepteer creditcard- of BPAY-betalingen van klanten rechtstreeks vanuit een e-mailfactuur. Snelle en eenvoudige belastingupdates zorgen ervoor dat je altijd actueel bent. Super betalen en de vereisten van ATO Single Touch Payroll de baas blijven is een fluitje van een cent. Cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven om de salarisadministratie, het klantenbeheer, belastingen en al je boekhoudbehoeften te automatiseren.
TrackTik biedt personeelsbeheersoftware voor beveiliging die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van al het personeel in de beveiligingsruimte en hun belanghebbenden. Met deze krachtige mobiele en web-based software kunnen managers de voortgang van hun bewakers volgen, handmatige taken verminderen en bruikbare inzichten uit gegevens genereren. TrackTik, vertrouwd door meer dan 450 klanten over de hele wereld, verbindt je frontline met je back-office en geeft je op één plek een overzicht van je volledige beveiligingsactiviteiten. Beheersoftware voor beveiligingsteams die de voortgang van bewakers volgt, handmatige taken vermindert en overheadkosten bespaart.
Zoho Subscriptions is je totaaloplossing voor terugkerende facturering en abonnementenbeheer. Met Zoho Subscriptions kun je complexe factureringscycli beheren, klantabonnementen overzien, facturering en incasso automatiseren, nieuwe pogingen voor mislukte betalingen beheren en je zakelijke groei analyseren. Tevreden klanten zijn onder meer LogiNext, EuroBox, HeadApp, Mobile Loyalty, Opiniion en anderen. Probeer alle functies in Zoho Subscriptions uit door je vandaag nog aan te melden voor een gratis testaccount! Zoho Subscriptions is online software voor het beheer van terugkerende facturering en abonnementsbeheer voor je abonnementenbedrijf.
Facturatieplatform dat kleine bedrijven helpt om schattingen snel om te zetten in facturen via online betalingen en vooraf ontworpen sjablonen. Facturatieplatform dat kleine bedrijven helpt om schattingen snel om te zetten in facturen via online betalingen en vooraf ontworpen sjablonen.
Clearview InFocus is een krachtige projectgebaseerde ERP-oplossing die gebouwd is voor architecten en ingenieurs om hun bedrijf met meer gemak rendabeler te laten draaien. Beheer de gehele projectlevenscyclus van je bedrijf, van verkoopkans tot voltooiing van het project met realtime boekhouding, facturering en tijd en uitgaven. Deze functies, gecombineerd met de analytische dashboards van InFocus, API-managementlaag en database-analyse, geïntegreerd in realtime, onderscheiden het van alle andere ERP-oplossingen op de markt. Clearview InFocus is een projectgebaseerde ERP-oplossing die is ontworpen voor architecten en ingenieurs om hun bedrijven rendabeler te laten draaien.
Link4 is een add-on voor cloud-boekhoudsoftware waarmee bedrijven facturen direct in de cloud kunnen uitwisselen. Scannen, e-mailen, PDF's of gegevensinvoer zijn niet nodig. Link4 is momenteel verbonden met Xero, MYOB, QuickBooks Online, Reckon, Sage One en SAASU. Zelfs als je SAP, Oracle, Netsuite, QAD of een ander ERP-systeem in de cloud gebruikt, is je systeem te verbinden met het netwerk van de aanbieder, zodat je facturen kunt gaan uitwisselen met je klanten en leveranciers. Link4 is een add-on voor cloud-boekhoudsoftware om facturen direct van de ene naar de andere software te leveren. Geen PDF, geen gegevensinvoer.
AdvancedBilling: verhoog je omzet met gemak. Alle tools die je nodig hebt om je debiteuren en claimprocessen in één database te beheren. Het robuuste clearinghouse automatiseert handmatige processen en verbetert de workflow. ClaimsCenter biedt automatisch gegenereerde werklijsten, claimtracking en gecentraliseerde facturering. Identificeer moeiteloos problemen met ClaimInspector, die claims automatisch inspecteert op mogelijke fouten. De resultaten zijn verbluffend met bijna 100% acceptatie van claims bij de eerste poging. Gezondere praktijk = gezondere patiënten. AdvancedBilling van AdvancedMD biedt gestroomlijnde medische factureringstools met krachtige prestaties.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tijdbeheer en bedrijfsrapportage, allemaal verzameld in één gebruiksvriendelijke app. Maak een bouwfactuur of -schatting, bedrijfsontvangst voor je nevenproject of volg bonnetjes voor je kleine bedrijf, allemaal met Invoice2go. Start vandaag nog je 14-daagse proefperiode en krijg 50% korting op je eerste jaar. Maak professionele facturen, schattingen, paklijsten, kredietmemo's, inkooporders en meer.
De facturatiesoftware Coupa redt veel bomen. Maar de voordelen van efficiënte, nauwkeurige en tijdige factuurbeheer- en verwerkingssoftware gaan veel verder dan het voorkomen dat je AP-afdeling verdrinkt in een zee van papier. Met de online softwareoplossing voor factuurbeheer van Coupa versterk je ook de relaties met leveranciers, gebruik je middelen effectiever, leg je kortingen voor vroege betalingen vast, verhoog je de naleving en verlaag je het bedrijfsrisico. Cloudgebaseerde e-Invoicing die je helpt kosten te verlagen, middelen effectiever te gebruiken en de relaties met leveranciers te versterken.
WHMCS is een alles-in-één facturerings- en automatiseringsplatform dat alle aspecten van een webhostingbedrijf automatiseert, van aanmelding en betalingsverwerking tot dienstverlening, domeinregistratie en klantenondersteuning. Dankzij de krachtige integratie met alle toonaangevende configuratieschermen, domeinregisters, betalingsgateways en toonaangevende serviceproviders kun je efficiënter werken en naadloos samenwerken met alle platforms. WHMCS is de complete oplossing voor webhostingbedrijven. WHMCS is het toonaangevende webhostingplatform voor automatisering en facturering dat een complete oplossing biedt voor webhostingbedrijven.
SlickPie is gratis online boekhoudsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven en biedt online facturering, ondersteuning voor meerdere valuta, offertes en schattingen, bankafstemming, financiële rapportage, onkostenregistratie, btw-beheer, uploaden van brondocumenten en meer. SlickPie biedt ook veel tijdbesparende automatiseringsfuncties, zoals automatische betalingsherinneringen en terugkerende facturen, en het biedt een ingebouwde geautomatiseerde tool voor het invoeren van gegevens: de MagicBot. Gratis online accountingsoftware voor kleine bedrijven. Facturen verzenden, betalingen innen, uitgaven bijhouden, bankfeeds ontvangen en meer. Geen spam.
Sage Timeslips maakt het gemakkelijk voor servicebedrijven om meer factureerbare uren te registreren en de onkosten nauwkeurig bij te houden. Sage Timeslips integreert met 20 softwarepakketten, zoals Sage 50 Accounting, QuickBooks, Microsoft Outlook, Time Matters en Amicus Attorney. Functionaliteiten omvatten automatische tijdregistratie, meer dan 100 vooraf gedefinieerde rapporten, agendasynchronisatie, aanpasbare rapporten en een realtime dashboard. Webgebaseerde tijd- en onkostenregistratie is beschikbaar. Software voor tijd- en onkostenregistratie, zowel op het bureaublad als onderweg, die integreert met QuickBooks en populaire praktijkbeheersoftware.
Transformify is een volledig geïntegreerde oplossing bestaande uit HR-software, ATS (applicant tracking system, kandidatenvolgsysteem), facturering en betalingen en een freelanceplatform. Recruiters uit meer dan 150 landen vertrouwen op Transformify om getalenteerde werknemers en freelancers te vinden en betalingen wereldwijd over te dragen. Alle vacatures worden gepubliceerd op 50+ vacaturesites. Het algoritme voor het matchen van kandidaten bespaart 60% op wervingskosten. Een unieke functie stelt recruiters in staat om te communiceren en in contact te komen met kandidaten voordat ze solliciteren. HR-software, ATS, freelance platform, facturering en betalingen, Employer Branding.
De software voor de automatisering van diensten van Unanet kan de hele levenscyclus van bieding tot facturering en boekhouding van je organisatie ondersteunen, met robuuste ondersteuning voor een vaste prijs, tijd en materialen en Cost Plus-contracten. Met Unanet kunnen organisaties hun inkomsten voorspellen en bijhouden binnen verschillende contracttypen, de factuurcycli verkorten en geautoriseerde managers realtime inzicht geven. Door functionaliteiten te integreren kunnen verschillende zelfstandige systemen worden vervangen, wat resulteert in een hogere productiviteit, minder fouten en lagere kosten. Het biedt gecentraliseerde capaciteiten voor projectmanagement, resourceplanning, het bijhouden van projecten, facturering en financiën.
Gigwell gaat verder dan alleen boeken. Internationaal toonaangevende artiesten en boekingsbureaus worden voorzien van de tools die nodig zijn om de omzet, tijd en efficiëntie te maximaliseren. Duizenden rondreizende artiesten zijn geholpen met het uitbreiden van hun bereik, stroomlijnen van hun boekingsprocessen en bijhouden van de kaartverkoop. Gigwell is het eerste cloudgebaseerde boekingsplatform dat end-to-end workflowautomatisering integreert voor artiesten, boekingsbureaus en organisatoren van evenementen. Stroomlijning van het boekingsproces van optredens tussen live entertainers en locaties.
Hiveage is een snelle, eenvoudige, gebruiksvriendelijke online factureringsdienst die speciaal is ontworpen voor freelancers en kleine bedrijven. Of het nu gaat om het verzenden van facturen, het accepteren van betalingen of het automatisch rekeningen sturen naar klanten, Hiveage helpt jou je financiën te regelen, zodat je je kunt concentreren op de belangrijke dingen. Hiveage wordt geleverd met een krachtig gratis abonnement waarmee je een onbeperkt aantal facturen naar een onbeperkt aantal klanten kunt verzenden. Eenvoudige, krachtige online facturering voor freelancers en kleine bedrijven.
AccountSight is een toonaangevende, uiterst gemakkelijke, robuuste en zeer betaalbare end-to-end oplossing voor professionele dienstverleners. Het is cloudgebaseerd en heeft de volgende functies: urenregistratie, bijhouden van verlof en kosten; prognoses van resources; DCAA-naleving; goedkeuringen op meerdere niveaus; schattingen; facturatie en betalingsbewijs; crediteuren; bedrijfsboeken; vol met nuttige rapporten en dashboards. AccountSight is de perfecte oplossing voor professionele dienstverleners in alle stadia van groei. Eenvoudige, nauwkeurige, zeer uitgebreide facturatieoplossing. Genereer handmatige, projectgebaseerde facturen, terugkerende facturen.++Urenregistratie.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van alles wat er in je bedrijf speelt. De tools laten je weten wat je medewerkers doen en welke problemen ze ondervinden. Je kunt elk onderdeel van je bedrijf bijhouden, van de tijd die door je team wordt besteed en hun werklast tot de totale kosten en facturen voor klanten. Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat.
Zuora stelt ondernemingen in staat om een bedrijf te lanceren, te beheren en om te zetten naar een abonnementgebaseerd bedrijf. Het productpakket van Zuora is ontworpen voor het automatiseren van terugkerende facturering, incasso's, offertes, inkomstenherkenning en abonnementsstatistieken. Verminder het verloop, automatiseer de facturering en laat je abonnementsactiviteiten groeien met Zuora. Zuora zit tussen je CRM en ERP en is de enige oplossing die alle behoeften aan facturering van abonnementen in realtime beheert.
Recurly, Inc. provides a versatile subscription billing management platform to handle the entire subscriber lifecycle for market-leading brands worldwide. Growing subscription businesses such as Sling TV, BarkBox, Asana, FabFitFun, Cinemark and Fubo.tv depend on Recurly to harness the power of the subscription model and drive recurring revenue growth. Since its launch in 2010, Recurly has deployed subscription billing for thousands of companies across 42 countries. Recurly makes subscriptions a competitive advantage for leading brands worldwide.
2Checkout is een toonaangevend alles-in-één platform voor het genereren van inkomsten voor wereldwijde bedrijven. Het is ontworpen om klanten te helpen de omzetgroei via kanalen te stimuleren en marktaandeel te vergroten door de complexiteit van moderne handel te vereenvoudigen, zoals wereldwijde betalingen, facturering van abonnementen, merchandising, belastingen, naleving en risico's, zodat ze zich kunnen blijven richten op het innoveren van hun producten en het leveren van uitzonderlijke klantervaringen. 2Checkout is het alles-in-één platform voor het genereren van inkomsten dat je inkomsten maximaliseert en de wereldwijde digitale verkoop vereenvoudigt.
Debitoor software voor facturering en boekhouding is ontworpen voor freelancers en eigenaren van kleine bedrijven. Maak en verstuur professioneel ogende facturen in slechts een paar klikken en ontvang een melding op het moment dat je klant je factuur bekijkt. Bovendien kun je zonder enige boekhoudkundige achtergrond onkosten beheren, betalingen invoeren en leveringsnotities, herinneringen en meer verzenden. Debitoor is ontworpen om intuïtief, simpel en eenvoudig te navigeren en geeft ondernemers de tools om hun zakelijke facturering en boekhouding in eigen handen te nemen. Ontworpen voor freelancers en kleine bedrijven. Maak en verstuur professioneel ogende facturen in minder dan een minuut met Debitoor.
Opgericht in 2003. Salesboom is een unieke, op waarde gebaseerde cloud-CRM voor jouw merk. Dit platform integreert al je verkoop, marketing, klantenservice en nog veel meer, inclusief het proces van offerte tot betaling, allemaal in één gebruiksvriendelijk platform. Perfect voor kleine tot middelgrote bedrijven die slim moeten zijn over elke cent die ze uitgeven en wat ze ervoor terugkrijgen. Zonder software te installeren en met naadloze upgrades is dit is een ideale CRM. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefversie. Opgericht in 2003. Salesboom is een unieke, op waarde gebaseerde cloud-CRM voor jouw merk.
EBizCharge is factureringssoftware waarmee je klanten openstaande facturen kunnen bekijken, online betalingen kunnen verwerken en volledige of gedeeltelijke betalingen kunnen doen op enkele of meerdere facturen. Klanten kunnen simpelweg inloggen, hun facturen controleren en betalingen veilig en op afstand indienen vanaf elke locatie. EBizCharge is volledig PCI-conform en biedt verbeterde gegevensbeveiliging om gevoelige creditcardgegevens van klanten te beschermen. Met EBizCharge factureringssoftware kunnen je klanten betalingen vanaf elke locatie veilig en op afstand online verwerken.
Apptricity voor reizen en onkosten is een mobiele en webgebaseerde softwaretoepassing die de manier vereenvoudigt waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst, goedkeurt en inspecteert. Je medewerkers en managers krijgen een gebruiksvriendelijke, web- en mobiele interface op basis van slepen en neerzetten die de productiviteit en de rapportage verbetert. Je financiële team profiteert van een volledige integratie met het ERP- en boekhoudsysteem om de kosten in realtime bij te houden. Apptricity voor reizen en onkosten vereenvoudigt de manier waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst, goedkeurt en inspecteert.
Zervant is gratis factureringssoftware ontworpen voor freelancers, aannemers en eigenaren van kleine bedrijven in het Verenigd Koninkrijk. Het is ideaal voor mensen die weinig of geen ervaring hebben met het runnen van hun eigen bedrijf. Gebruik Zervant om je facturen te creëren, verzenden en beheren. Blijf op de hoogte van je zakelijke financiën met de financiële rapporten en onkostenbeheertools van deze software. De functie voor urenregistratie helpt je alle uren die je werkt bij te houden (die vervolgens met één klik op de knop kunnen worden omgezet in een factuur). Gratis factureringssoftware voor freelancers, aannemers en kleine bedrijven. Maak en verstuur gratis een onbeperkt aantal facturen.
100% Cloud-based business management program. Provides everything you need for managing inventory, production, sales, purchasing, accounting, and payroll. Choose which modules to use and design your custom work flow. Use all of the features online anytime, anywhere. Affordable price - $55/month for unlimited users. No additional costs for implementation, upgrades, or maintenance. Start your free trial now! 100% Cloud-based ERP $55/mo. - unlimited users. Sales, Purchasing, Inventory, Accounting, and more. Free mobile app and messenger.
Earth Class Mail is the leading virtual mailbox and virtual address provider in the U.S., allowing customers like Zapier, Reddit, and Lyft to take their postal mail paperless. From individuals to enterprise businesses, customers can deposit checks, pay bills, and share documents online all without ever touching an envelope. Your mail and documents securely in the cloud, fully searchable and integrated with the tools you use to power your back office.
The easiest way to send payments for your bills and collect receivables for your invoices. Plooto makes it simple for you to pay your vendors and contractors, and collect one time or recurring payments. Streamline your cashflow and simplify your payables and receivables processes. Plooto automatically reconciles with Quickbooks and Xero in the most seamless way that you have ever seen. Say goodbye to paper cheques, wires, and bank EFTs by upgrading to Plooto for free. The easiest way to send and collect business payments in one integrated platform. Syncs with Quickbooks and Xero.
Cut bookkeeping time in half! Automate data entry of all purchase bills, receipts and sales invoices. Includes: supplier automation, invoice descriptions, line items, batch scanning, fair pricing. Bookkeeping automation for effective accountants and bookkeepers!
Het versturen van facturen is nog nooit zo eenvoudig geweest (en misschien zelfs leuk). Creëer binnen enkele seconden professioneel uitziende offertes en facturen en ontvang een waarschuwing wanneer ze zijn bekeken. Gedetailleerde rapporten tonen jou en je accountant je financiële vooruitgang. Accepteer online betalingen, beheer je klanten, neem de controle over je boekhouding en nog veel meer. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen – geen creditcard vereist. Snelle en eenvoudige online software voor facturering en boekhouding met leesbevestigingen. Stuur voor altijd tot 3 facturen per maand gratis.
AvidXchange is the industry leader in automating invoice and payment processes for mid-market businesses. Founded in the year 2000, AvidXchange processed 9.5 million payments last year across its network of more than 500,000 suppliers, transforming the way 5,500 customers in North America pay their bills. AvidXchange is distinguished as a global fintech unicorn and one of the fastest growing technology companies in the U.S. with 1,300 employees in seven office locations. AvidXchange software solutions and dedicated service teams completely automate your accounts payable and payment processes.

Kopersgids voor Factuurprogramma's

Wat zijn factuurprogramma's?

Factuurprogramma's automatiseren de facturering, ontvangst en verwerking van betalingen. Deze systemen verwerken op efficiënte wijze complexe accounts over meerdere klanten en productlijnen door de integratie van contractgegevens en CRM-tools (Customer Relationship Management, klantrelatiebeheer). Factuuroplossingen werken in combinatie met boekhoudkundige toepassingen en bieden een verscheidenheid aan rapportage- en compliance-instrumenten voor de inkomsten.

De voordelen van factuurprogramma's

  • Kostenbesparingen: kleine bedrijven geven veel extra geld uit aan het verwerken van papieren facturen. Snellere verwerking en papierloze transacties besparen bedrijven geld.
  • Geautomatiseerde eenvoud: factuurprogramma's voeren automatisch factureringsberekeningen uit, waardoor de werklast wordt verminderd, tijd wordt bespaard en menselijke fouten worden voorkomen.

Algemene functies van factuurprogramma's

  • Factuurgeschiedenis: het onderhouden van een klantenarchief van elke factuur voor eenvoudige en nauwkeurige rapportage, risicobeheer, klantrelaties en verkoop-datamining.
  • Uren- en onkostenregistratie: het bijhouden van een logboek van de geaccumuleerde factureerbare tijd en uitgaven. Voeg deze gegevens automatisch toe aan facturen voor een snellere facturering met minder foutmogelijkheden.
  • Database met contactpersonen: het bouwen van een database met klantcontactgegevens binnen de factuursoftware om de overbodige kosten van een speciale CRM-tool te vermijden.
  • Aanpasbare facturen: het ontwerpen van factuur lay-outs, content en branding om het optimale resultaat te bereiken. Behaal het vertrouwen van de klant door het leveren van content die consistent is met bestaande merkmaterialen.
  • Online facturen: het online leveren en weergeven van facturen voor eenvoud en wereldwijde toegankelijkheid in elke valuta. Ontvang de betalingen onmiddellijk via de online facturatie-interface.

De factuurprogramma's directory van Capterra filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan de zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van factuurprogramma's

  • Eenvoud versus aanpasbaarheid: intuïtieve factuurprogramma's met schone gebruikersinterfaces en geleide instructies kunnen het maken en beheren van facturen vereenvoudigen. Klanten waarderen facturen die eenvoudig te interpreteren zijn, en voor systemen die online betalingen accepteren zijn gebruiksvriendelijke ontwerpen van cruciaal belang. Soms offeren eenvoudige systemen echter aanpasbaarheid op door minder opties te bieden om gebruikers op het juiste spoor te houden. Aan de andere kant heeft de mogelijkheid om software aan te passen vaak een steilere leercurve. Bepaal hoe technisch onderlegd de medewerkers en klanten zijn, en maak een balans op van de behoefte aan aanpassing.
  • Integratie: veel factuurprogramma's integreren met andere softwaresystemen, waarbij gebruik wordt gemaakt van API's (Application Programming Interfaces, toepassingsprogrammeringsinterfaces) om gegevens tussen systemen te importeren en te exporteren. Bedrijven kunnen bijvoorbeeld een factuur aanmaken binnen hun factureringssoftware door klantcontactgegevens uit hun CRM-oplossing en aankoopgegevens uit een voorraadsysteem te importeren. Vervolgens kan het bedrijf de factuur leveren door deze te exporteren naar een email-leveringsoplossing. Software op bedrijfsniveau kan al deze stappen beheren, maar integraties stellen kleine bedrijven in staat om betaalbare oplossingen te ontwikkelen en tegelijkertijd hun bestaande software te blijven gebruiken. Evalueer bij het selecteren van factuurprogramma's hoe gemakkelijk potentiële systemen kunnen worden geïntegreerd met boekhoudprogramma's, betalingsplatformen en andere toepassingen van het bedrijf.
  • Cloudbeheer: het verplaatsen van factuurgegevens naar veilige online servers kan veiliger zijn dan de meeste offline grootboeken en spreadsheets op de harde schijf. Eigen serveroplossingen bieden aanpasbaarheid, maar het onderhoud is veel werk. Gestolen klantgegevens en blootgelegde bedrijfsinformatie vormen een enorm risico voor kleine bedrijven die op eigen houtje de beveiliging proberen aan te pakken. Het hosten van gegevens in clouds die worden beheerd door professionele diensten van factuurprogramma's kan de veiligheid van de gegevens verbeteren.
  • AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) en machine learning: in de komende jaren zullen factuurprogramma's beginnen met de integratie van een vorm van AI. Kleine bedrijven zullen het koopgedrag van klanten nauwkeuriger kunnen voorspellen en software zal sneller inzicht geven in de omzettrends dan met reactieve monitoring. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 53% van de middelgrote en kleine bedrijven (MKB's) AI-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.
  • Het IoT (Internet of Things, internet der dingen): het IoT laat objecten communiceren met mensen, software en andere objecten. Apparaten kunnen een bedrijf attent maken op allerlei zaken, zoals het binnenkomen van een nieuwe factuur. De sector mailt bijna geen facturen meer; app-meldingen op mobiele apparaten en slimme luidsprekers krijgen tegenwoordig meer aandacht dan e-mail. Merken die factureren met behulp van apps en IoT-apparaten zijn meer verbonden met hun klanten. Consumenten maken steeds vaker gebruik van op internet aangesloten apparaten en wearable technologie om aankopen te doen. Sommige oplossingen voor factuurprogramma's kunnen verkopen met één tik op een IoT-apparaat automatisch verwerken. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 73% van de MKB's IoT-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.