België Lokale producten weergeven
1200 resultaten
Tipalti automatiseert alle crediteurenprocessen: onboarding, belasting, facturen, koppeling van bestelorders, goedkeuringen, overboekingen, vroege betalingen en afstemming. Meer informatie over Tipalti
Tipalti is perfect voor bedrijven met meer dan 20 werknemers en biedt 's werelds krachtigste oplossing voor het proces van factuur tot en met betaling, waarbij alle wereldwijde crediteurenprocessen worden geautomatiseerd. Tipalti stroomlijnt alle crediteurenprocessen inclusief het onboarden van de begunstigde, inning en validatie van W9-/W8-belastingformulieren, elektronische inning van facturen, koppeling van bestelorders, goedkeuringen, betalingsmethode en valutaselectie van begunstigde, wereldwijde betalingen, vroegtijdige betalingen, communicatie met de begunstigde over betalingsstatus en afstemming van betalingen, en dit alles wordt ook geïntegreerd met ERP's. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Stripe Billing is een set tools voor het opbouwen en opschalen van je terugkerende bedrijfsmodel. Meer informatie over Stripe Billing
Stripe Billing is een nieuwe reeks tools waarmee bedrijven van elke omvang terugkerende bedrijfsmodellen kunnen automatiseren, optimaliseren en schalen. Ontwerp zelfs de meest complexe factureringsmod ellen, van eenvoudige licenties voor zitplaatsen tot complexe gelaagde abonnementen met meerdere lagen op basis van gebruik. Stripe Billing bevat ook een nieuwe manier voor Amerikaanse bedrijven om klanten te factureren. E-mail je klanten een factuur die perfect past bij de branding van je bedrijf en die betalingen veilig zal innen. Meer informatie over Stripe Billing

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Upodi is een SaaS-platform dat bedrijven schaalbaar en flexibel abonnementsbeheer en oplossingen voor terugkerende facturering biedt. Meer informatie over Upodi
Upodi biedt schaalbaar en flexibel abonnementsbeheer en terugkerende facturering. De oplossing vereenvoudigt terugkerende facturering voor je, zodat jij je kunt concentreren op je kernactiviteiten. H et platform automatiseert je abonnementsbeheer om je inkomsten efficiënt te beveiligen, te behouden en te laten groeien. Het platform elimineert de mogelijkheid van menselijke fouten en bespaart je tijd en resources met handmatige administratieve en afhandelingstaken. Upodi integreert naadloos met toonaangevende financiële en boekhoudkundige oplossingen. Meer informatie over Upodi

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
België Lokaal product
Dankzij Billit maak jij in enkele clicks facturen op in eigen huisstijl & met QR-code voor snelle betaling. Start nu de proefperiode! Meer informatie over Billit
Digitaliseer & automatiseer jouw facturatie met Billit. - In enkele klikken verstuur je facturen via mail, post of naar overheidsdiensten via Peppol - Maak facturen op in je eigen huisstijl - Laat je klanten sneller betalen dankzij de QR-code op jouw facturen - Digitaliseer & importeer je aankoopfacturen, bonnetjes of andere documenten door simpelweg een foto te nemen via de slimme scanfunctie Start de gratis proefperiode én optimaliseer jouw facturatieproces. Meer informatie over Billit

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Certify Purchasing is een optimale oplossing voor het proces van aanschaffen tot betalen, die het uitgavenbeheerproces vereenvoudigt met geautomatiseerde efficiëntie. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer. Ingebouwde besturingselementen sluiten naadloos aan op de wettelijke vereisten en goedkeuringsprocessen van je organisatie om naleving te stimuleren en aankopen binnen het budget en beleid te houden. Meer informatie over Emburse Certify AP

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Kant-en-klaar product voor terugkerende facturering en abonnementsbeheer dat werkt als een laagje intelligentie bovenop betalingsgateways. Meer informatie over Chargebee
Chargebee is een PCI Niveau 1 gecertificeerd platform voor terugkerende facturering voor SaaS- en op abonnementen gebaseerde bedrijven. Chargebee kan worden geïntegreerd met toonaangevende betalingsga teways over de hele wereld, zodat je het incasseren van betalingen, facturering, e-mailmeldingen en relatiebeheer kunt automatiseren. Met krachtig geïntegreerde integraties zoals Xero, QuickBooks Online, Avalara, NetSuite, Zendesk, MailChimp, ShipStation, Salesforce, Slack en Shopify elimineert Chargelee de moeilijkheden rondom het factureren voor abonnementen. Meer informatie over Chargebee

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
incwo is CRM-/ERP-software die alles biedt wat je nodig hebt om je bedrijf te laten groeien door kosten en omzet in realtime bij te houden. Meer informatie over incwo
incwo maakt het gemakkelijk om je schattingen en facturen te creëren. Conversie met één klik van offerte naar factuur, productcatalogi, bankafstemming en gratis toegang tot accountants zijn slechts enkele van de meest geliefde functies. Je kunt zelfs plannen dat facturen automatisch worden gegenereerd voor de klanten die je regelmatig factureert. Met incwo besparen VSE's of kleine mkb's tijd met een unieke oplossing en kunnen ze zo hun bedrijf ontwikkelen en zich op hun vak concentreren. Probeer Incwo vandaag nog gratis online. Meer informatie over incwo

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
De cloudgebaseerde abonnements- en verbruiksgebaseerde oplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Tridens Monetization
Met Tridens Monetization kunnen serviceproviders snel innovatieve digitale abonnementsdiensten en gebruiksgebaseerde diensten lanceren die zich onderscheiden van die van de concurrenten, terugkerende inkomsten ontwikkelen en klantrelaties verdiepen. Bovendien maakt Tridens Monetization automatisering van het factureringsproces mogelijk voor abonnementen in een digitale offerte-order-cash-economie, van offerte, offerteontwerp, beoordeling, belasting, facturering, betalingen, incasso tot rapportage en analytics. Meer informatie over Tridens Monetization

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren. Meer informatie over Paymo
Paymo is een intuïtieve oplossing voor werk- en projectmanagement voor kleine bedrijven, op afstand werkende teams en freelancers waarmee je vanaf één en hetzelfde platform je klanten kunt factureren, online betaald kunt worden en de winstgevendheid kunt meten. Het biedt ook project- en taakbeheer, zodat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder dat je verschillende apps moet gebruiken en betalen. Meer informatie over Paymo

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Met Zoho Invoice kun je aangepaste facturen verzenden, de tijd bijhouden en online betalen. Hou uitgaven bij en beheer je bedrijf vanaf elke locatie. Meer informatie over Zoho Invoice
Zoho Invoice is een eenvoudige, gebruiksvriendelijke factureringssoftware waarmee je tijd kunt bijhouden, aangepaste facturen kunt maken en sneller online kunt betalen. Het stelt je in staat je vorderingen te beheren en samen te werken met je klanten en collega's. Bespaar tijd door terugkerende facturen en betalingsherinneringen te automatiseren en bedankbriefjes te sturen. Met iOS- en Android-apps kun je waar je ook bent in contact blijven met je bedrijf. Meer informatie over Zoho Invoice

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Naast de functies voor projectmanag ement biedt Scoro alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: het plannen en bijhouden van werk en taken, samenwerking, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en nog veel meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Software voor ondernemingsbeheer, ontworpen voor architecten, die helpt bij het beheer van projecten, middelen en financiën. Meer informatie over OOTI
OOTI is ontworpen en gecreëerd om te voldoen aan de behoeften van je architectenbureau en is de slimste projectmanagementsoftware die er momenteel beschikbaar is. Of je nu freelancer bent, een startup, een klein bedrijf of een grote onderneming hebt, OOTI helpt om je projecten, tijd, middelen en financiën bij te houden. Je kunt allerlei zinvolle analyses en inzichten extraheren om betere beslissingen te nemen voor je bedrijf. Meer informatie over OOTI

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Accepteer cryptogeld en creditcards en betaal wereldwijd. Meer informatie over Prodoge
Begin binnen enkele minuten met het verzenden of ontvangen van cryptogeld of creditcard- en betaalpasbetalingen. Gebruik de Prodoge-app als je mobiele verkooppunt. Maak en verzend e-mailfacturen die je klanten online of in de Prodoge-app kunnen betalen. Maak direct webwidgets om cryptogeld op je website te accepteren. Geniet van het leven. Meer informatie over Prodoge

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Maximaliseer factureerbare uren en geef de winstgevendheid een boost met de flexibele factureringsmodule en factureringsopties van Replicon. Meer informatie over Replicon
Met de software voor urenregistratie van Replicon kunnen bedrijven uur-, dag- of maandtarieven modelleren om factureringsinformatie op het vereiste detailleringsniveau vast te leggen, en moeiteloos de facturering voor projecten met een vast bod of tijd en materialen definiëren en beheren. Haal de rompslomp uit facturen door ze aan te maken in Replicon of exporteer de informatie om deze met klanten te delen. Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige klantfactureringsworkflow afgestemd op één uniform platform. Meer informatie over Replicon

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
België Lokaal product
Coördineer je dagelijkse werk in deze eenvoudige en complete oplossing voor bedrijfsmanagement voor kleine bedrijven. Meer informatie over KeyOffice
Een complete oplossing voor bedrijfsmanagement in de cloud voor kleine bedrijven en zelfstandigen. Verspil geen tijd meer met het zoeken naar aparte apps op het internet om je bedrijf te runnen. KeyOffice verzamelt alles wat je nodig hebt voor je dagelijkse activiteiten op één plek en koppelt essentiële functies van ERP, BI en CRM aan elkaar in een begrijpelijke, betaalbare en beveiligde one-stop cloudtoepassing. Meer informatie over KeyOffice

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Elimineer de frustraties en fouten van traditionele factureringssoftware door gebruik te maken van de verkoopfactuursoftware van PandaDoc. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc biedt eenvoudig te gebruiken cloudsoftware voor bedrijven van elke omvang en uiteenlopende zakelijke behoeften. Er is één dashboard om snel facturen aan te maken, te personaliseren, in te stellen en te verzenden. De intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface helpt je om veel tijd te besparen en deals sneller te sluiten. PandaDoc is de beste tool voor al je klantgerichte documenten, zoals contracten, voorstellen en offertes. Met iOS- en Android-apps kun je op elke plek in contact blijven met je bedrijf en altijd bezig blijven. Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Bitrix24 is een gratis CRM met onbeperkte gratis offertes en facturering. Tijdregistratie en online betalingen zijn ook gratis. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis CRM met onbeperkte gratis offertes en facturering. Online betalingen (PayPal, Braintree, AuthorizeNet, Stripe, enz.) worden ook ondersteund. Sluit je aan bij de 8 miljoen bedrijven die gebruik maken van het Bitrix24-platform voor gratis klantenbeheer, urenregistratie en facturering. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Zet offertes om in facturen, beheer contracten, maak terugkerende facturen, factureer urenstaten, online betalingen en geautomatiseerde follow-ups. Meer informatie over Odoo
Automatiseer het factuurproces door integratie van de offertes, leveringsorders en contracten. Geen gedoe meer met het sturen van herinneringen voor te late of openstaande betalingen met de tools voor terugkerende facturering van Odoo. Je kunt ook eenvoudig geautomatiseerde opvolging configureren om de facturering te stroomlijnen en betalingen snel en gemakkelijk te maken. Accepteer online betalingen via Paypal, Ingenico, Buckaroo, Stripe, Authorize.net, Atos Worldline of Adyen. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Laat je klanten online betalen met elke creditcard, Square of PayPal en reken af met je factureringstaken. Gratis proefversie. Meer informatie over vcita
Reken af met je factureringstaken, zodat je tijd kunt besparen en je je kunt concentreren op het groeien van je bedrijf. Je kunt moeiteloos merkeigen facturen uitgeven vanaf je desktop of mobiel en betalingen versnellen met een verscheidenheid aan geautomatiseerde factureringsworkflows. Verminder de wrijving met klanten rond betalingen door vcita aangepaste, geautomatiseerde betalingsverzoeken te laten verzenden. Wanneer het voor je klanten zo gemakkelijk is om te betalen, krijg je elke keer op tijd en volledig betaald. Meer informatie over vcita

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Supereenvoudige, gratis software voor facturering en tijdregistratie voor het MKB en freelancers die de volledige controle over hun bedrijf willen hebben. Meer informatie over Elorus
Online factureren en tijdregistratie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met Elorus kun je je bedrijf op één plek organiseren met behulp van krachtige functies. Hou de tijd bij, beheer je projecten en zet je daadwerkelijke werk om in facturen. Krijg online betaald door middel van betalingsverwerkers via je eigen klantenportal. Hou je uitgaven bij en neem solide beslissingen door de aangepaste rapportagefunctionaliteit van de toepassing te gebruiken. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Zoho Subscriptions is online software voor het beheer van terugkerende facturering en abonnementsbeheer voor je abonnementenbedrijf. Meer informatie over Zoho Subscriptions
Zoho Subscriptions is je totaaloplossing voor terugkerende facturering en abonnementenbeheer. Met Zoho Subscriptions kun je complexe factureringscycli beheren, klantabonnementen overzien, facturering en incasso automatiseren, nieuwe pogingen voor mislukte betalingen beheren en je zakelijke groei analyseren. Tevreden klanten zijn onder meer LogiNext, EuroBox, HeadApp, Mobile Loyalty, Opiniion en anderen. Probeer alle functies in Zoho Subscriptions uit door je vandaag nog aan te melden voor een gratis testaccount! Meer informatie over Zoho Subscriptions

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Personaliseer offertes en facturen, beheer producten en diensten, gezamenlijk e-mailen, elektronische handtekeningen en gratis accountantstoegang. Meer informatie over Sellsy
Alomvattend, aanpasbaar, betaalbaar. De CRM is de perfect functionerende verkoopmachine. Aangepaste sjablonen, conversie in één klik van offerte tot factuur, productcatalogi, elektronische handtekenin gen en gratis accountantstoegang zijn slechts enkele van de meest geliefde functies; maar de meesten vinden het geweldig om samen te groeien. Elke module vertegenwoordigt een andere activiteit met toegevoegde waarde voor je bedrijf. Splits je team niet op over verschillende tools en je gegevens over verschillende platforms - log gewoon in op Sellsy. Meer informatie over Sellsy

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Automatiseer het crediteurenproces om de controle te vergroten, de kosten te verlagen en op één plek inzicht te krijgen in al je uitgaven. Meer informatie over Emburse Chrome River INVOICE
Chrome River INVOICE is een wereldwijde toekomstbestendige oplossing waarmee je facturen snel kunt vastleggen, opslaan, koppelen en goedkeuren in een moderne interface. Nooit meer frustraties over groeiende stapels papier, kosten voor late betalingen en gebrek aan zichtbaarheid. Je zult gewend raken aan maximale efficiëntie, inzicht en flexibiliteit met gestroomlijnde automatisering van de crediteurenadministratie. Meer informatie over Emburse Chrome River INVOICE

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Franstalige ERP-tool. Het helpt IT-servicebedrijven, adviesbureaus en technische bedrijven met de verkoop, HR en administratie. Meer informatie over BoondManager
Franstalige ERP-tool. Het helpt IT-servicebedrijven, adviesbureaus en technische bedrijven met de verkoop, HR en administratie. Meer informatie over BoondManager

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Met Yokoy kunnen bedrijven het factuurbeheerproces stroomlijnen met geautomatiseerde matching van inkooporders en zorgen voor een foutloze boeking van gegevens. Meer informatie over Yokoy
Yokoy automatiseert je factuurbeheerprocessen met kunstmatige intelligentie. Het is geschikt voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen en helpt je bij het stroomlijnen van het APIA-proces (Accounts Payable Invoice Automation), inclusief het verzamelen van facturen, het vastleggen en matchen van inkooporders, goedkeuringsworkflows en betalingsprocessen. Dankzij een hoge mate van automatisering bespaart Yokoy je tijd en geld, terwijl het ook uitgebreide analysefuncties biedt voor gegevensgestuurde inzichten. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Invoice Home is een online factureringsdienst voor kleine bedrijven en freelancers. Groei snel met moeiteloze facturering. Meer informatie over Invoice Home
Invoice Home is een online factureringsdienst die exclusief is ontworpen voor kleine bedrijven en freelancers. Het bedrijf weet dat je het druk hebt om werk te doen waarvoor je betaald krijgt en dat je niet veel extra tijd hebt om aan facturering te besteden. Met Invoice Home kun je al je facturen op één plek creëren, verzenden en opslaan. Oh ja, je kunt hier ook betaald worden. Met de gratis of premium abonnementen en meer dan 100 exclusieve factuursjablonen is Invoice Home jouw totaaloplossing voor facturering. Meer informatie over Invoice Home

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Axelor is een krachtige open source ERP, CRM en BPM bestaande uit meer dan 30 geïntegreerde modules die flexibel en eenvoudig aan te passen zijn. Meer informatie over Axelor
Axelor is een krachtige, gemakkelijk aanpasbare open source ERP (Enterprise Resource Planning, bedrijfsmiddelenplanning), CRM (Customer Relationship Management, klantrelatiebeheer) en BPM (Business Process Management, bedrijfsprocesbeheer) bestaande uit meer dan twintig geïntegreerde bedrijfstoepassingen. Geniet van een modern design en intuïtieve navigatie. In tegenstelling tot traditionele managementoplossingen combineert Axelor gebruiksgemak, eenvoud en efficiëntie. Ontdek een nieuwe aanpak voor een ongeëvenaarde flexibiliteit. Dankzij de geïntegreerde BPM kun je je toepassing in realtime aan bedrijfsveranderingen aanpassen, met eenvoudige configuraties en zeer weinig aangepaste ontwikkelingen. Meer informatie over Axelor

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
ABONNEMENTSBEHEER EN TERUGKERENDE FACTURERING - GEMAAKT IN DUITSLAND VOOR EUROPA Meer informatie over billwerk
De alles-in-één-oplossing voor abonnementsbeheer en terugkerende facturering voor je Europese bedrijf op basis van abonnementen. Het platform voldoet aan de Europese normen EU-DSGVO en GOBD, heeft een sterke REST API en biedt een verscheidenheid aan kant-en-klare integraties voor Europese externe leveranciers. Met billwerk groeien je abonnementsinkomsten sneller, je kosten worden geminimaliseerd en je profiteert voortdurend van de hoge productinnovatiegraad van het platform. Meer informatie over billwerk

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Uw facturering vanaf het begin is een must voor groei. Het alternatief is handmatige reparatie, met fouten en inkomstenverlies! Meer informatie over Good Sign
Good Sign is een platform voor abonnementsbeheer en terugkerende facturering dat geschikt is voor elk servicebedrijf. Het lost prijs- en factureringsproblemen op en maakt een snelle marktintroductie met nieuwe diensten mogelijk. Ultieme flexibiliteit voor prijsstelling en facturering voor elk bedrijfsmodel op één enkel platform. Geen inkomstenverlies meer door fouten en niet-gefactureerde services. Handmatig werk wordt verminderd. De cashflow is sneller. Boekhoudkundige boekingen zijn automatisch correct. Eenvoudig te integreren in huidige systemen. Meer informatie over Good Sign

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Salesforce Addon Flexbilling is een add-on voor CPQ en facturering op basis van Salesforce die is ontworpen om betaalbaar en krachtig te zijn. Meer informatie over Flexbilling
Salesforce Addon Flexbilling voegt CPQ- en factureringsprocessen toe die zijn ontworpen om betaalbaar en krachtig te zijn. Dankzij de architectuur van Flexbilling is het mogelijk de meest complexe prijsschema's te modelleren met pakketten, opties, hiërarchieën, aggregaties, formules en workflows. Klanten verhogen hun omzet met gemiddeld 31%. De oplossing is 100% gebaseerd op Salesforce en 100% aanpasbaar aan elke behoefte. Meer informatie over Flexbilling

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
CreditManager, our data-driven, cloud- based debtor management solution, you automate repetitive tasks and track outstanding invoices. Meer informatie over CreditManager
The order-to-cash process starts with a customer order and ends with the payment of the invoice. Dunning, also known as credit management or debtor management, is an important part of this process. W ith CreditManager, our data-driven, cloud-based debtor management solution, you automate repetitive tasks, segment your customers and track outstanding invoices through automatic workflows and process. This allows you to reduce your DSO to 20% or even more, and increase your working capital. Meer informatie over CreditManager

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen. Meer informatie over PayPal

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Quickbooks Online

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
FreshBooks maakt de facturering voor kleine bedrijven zo eenvoudig dat je versteld zult staan hoeveel tijd je over houdt voor de dingen waar je van houdt, en hoeveel sneller je wordt betaald. Wie had ooit gedacht dat factureringssoftware zoveel voor je kon betekenen? Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Beheer moeiteloos je tijd en uitgaven met flexibele trackingsopties, beheerdersgoedkeuringen, aangepaste categorieën, factuurtarieven, rapportage en meer.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren. Meer informatie over Time Tracker

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow. Meer informatie over QuickBooks Desktop Pro

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Hubstaff biedt vertrouwde urenregistratie en monitoring van werknemers voor teams op afstand en in het veld. Planning, facturering, loonadministratie en meer.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Jira, Asana, Github, Slack en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps en geofences, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst. Meer informatie over Wave Accounting

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur.
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste juridische praktijkbeheersoftware ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform om je te helpen je klantenrelaties beter te beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor te runnen, uit te breiden en te beheren. Meer informatie over Clio

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Optimaliseer vorderingen en versnel de cashflow door facturering en factureringsprocessen te automatiseren met de cloudgebaseerde boekhoudsoftware van NetSuite.
Genereer en verzend eenvoudig en snel facturen met NetSuite. Zet verkooporders automatisch om in facturen wanneer orders zijn uitgevoerd. Met aanpasbare factuursjablonen kun je voldoen aan de unieke factureringsbehoeften van klanten. Consolideer facturen wanneer meerdere bestellingen worden geplaatst binnen één factureringsperiode. Transacties worden automatisch geboekt op het grootboek, waardoor tijd wordt bespaard, foutgevoelige handmatige invoer van gegevens wordt vermeden en de AR-gegevens altijd actueel zijn. Beheer eenvoudig terugkerende abonnementsfacturering. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Timesheets.com

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen
Geïntegreerde software voor urenregistratie, projectmanagement, boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core stroomlijnt facturering, uren- en kostenregistratie, projectmanagement en boekhoudkundige taken voor professionele dienstverleners. Met geavanceerde automatisering, uitgebreide mobiele apps en realtime inzichten versnelt de software het ureninvoer- en factureringsproces, en verhoogt het de winst. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Projectfacturering
  • Facturering van onvoorziene gevallen

Kopersgids voor Factuurprogramma's

Wat zijn factuurprogramma's?

Factuurprogramma's automatiseren de facturering, ontvangst en verwerking van betalingen. Deze systemen verwerken op efficiënte wijze complexe accounts over meerdere klanten en productlijnen door de integratie van contractgegevens en CRM-tools (Customer Relationship Management, klantrelatiebeheer). Factuuroplossingen werken in combinatie met boekhoudkundige toepassingen en bieden een verscheidenheid aan rapportage- en compliance-instrumenten voor de inkomsten.

De voordelen van factuurprogramma's

  • Kostenbesparingen: kleine bedrijven geven veel extra geld uit aan het verwerken van papieren facturen. Snellere verwerking en papierloze transacties besparen bedrijven geld.
  • Geautomatiseerde eenvoud: factuurprogramma's voeren automatisch factureringsberekeningen uit, waardoor de werklast wordt verminderd, tijd wordt bespaard en menselijke fouten worden voorkomen.

Algemene functies van factuurprogramma's

  • Factuurgeschiedenis: het onderhouden van een klantenarchief van elke factuur voor eenvoudige en nauwkeurige rapportage, risicobeheer, klantrelaties en verkoop-datamining.
  • Uren- en onkostenregistratie: het bijhouden van een logboek van de geaccumuleerde factureerbare tijd en uitgaven. Voeg deze gegevens automatisch toe aan facturen voor een snellere facturering met minder foutmogelijkheden.
  • Database met contactpersonen: het bouwen van een database met klantcontactgegevens binnen de factuursoftware om de overbodige kosten van een speciale CRM-tool te vermijden.
  • Aanpasbare facturen: het ontwerpen van factuur lay-outs, content en branding om het optimale resultaat te bereiken. Behaal het vertrouwen van de klant door het leveren van content die consistent is met bestaande merkmaterialen.
  • Online facturen: het online leveren en weergeven van facturen voor eenvoud en wereldwijde toegankelijkheid in elke valuta. Ontvang de betalingen onmiddellijk via de online facturatie-interface.

De factuurprogramma's directory van Capterra filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan de zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van factuurprogramma's

  • Eenvoud versus aanpasbaarheid: intuïtieve factuurprogramma's met schone gebruikersinterfaces en geleide instructies kunnen het maken en beheren van facturen vereenvoudigen. Klanten waarderen facturen die eenvoudig te interpreteren zijn, en voor systemen die online betalingen accepteren zijn gebruiksvriendelijke ontwerpen van cruciaal belang. Soms offeren eenvoudige systemen echter aanpasbaarheid op door minder opties te bieden om gebruikers op het juiste spoor te houden. Aan de andere kant heeft de mogelijkheid om software aan te passen vaak een steilere leercurve. Bepaal hoe technisch onderlegd de medewerkers en klanten zijn, en maak een balans op van de behoefte aan aanpassing.
  • Integratie: veel factuurprogramma's integreren met andere softwaresystemen, waarbij gebruik wordt gemaakt van API's (Application Programming Interfaces, toepassingsprogrammeringsinterfaces) om gegevens tussen systemen te importeren en te exporteren. Bedrijven kunnen bijvoorbeeld een factuur aanmaken binnen hun factureringssoftware door klantcontactgegevens uit hun CRM-oplossing en aankoopgegevens uit een voorraadsysteem te importeren. Vervolgens kan het bedrijf de factuur leveren door deze te exporteren naar een email-leveringsoplossing. Software op bedrijfsniveau kan al deze stappen beheren, maar integraties stellen kleine bedrijven in staat om betaalbare oplossingen te ontwikkelen en tegelijkertijd hun bestaande software te blijven gebruiken. Evalueer bij het selecteren van factuurprogramma's hoe gemakkelijk potentiële systemen kunnen worden geïntegreerd met boekhoudprogramma's, betalingsplatformen en andere toepassingen van het bedrijf.
  • Cloudbeheer: het verplaatsen van factuurgegevens naar veilige online servers kan veiliger zijn dan de meeste offline grootboeken en spreadsheets op de harde schijf. Eigen serveroplossingen bieden aanpasbaarheid, maar het onderhoud is veel werk. Gestolen klantgegevens en blootgelegde bedrijfsinformatie vormen een enorm risico voor kleine bedrijven die op eigen houtje de beveiliging proberen aan te pakken. Het hosten van gegevens in clouds die worden beheerd door professionele diensten van factuurprogramma's kan de veiligheid van de gegevens verbeteren.
  • AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) en machine learning: in de komende jaren zullen factuurprogramma's beginnen met de integratie van een vorm van AI. Kleine bedrijven zullen het koopgedrag van klanten nauwkeuriger kunnen voorspellen en software zal sneller inzicht geven in de omzettrends dan met reactieve monitoring. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 53% van de middelgrote en kleine bedrijven (MKB's) AI-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.
  • Het IoT (Internet of Things, internet der dingen): het IoT laat objecten communiceren met mensen, software en andere objecten. Apparaten kunnen een bedrijf attent maken op allerlei zaken, zoals het binnenkomen van een nieuwe factuur. De sector mailt bijna geen facturen meer; app-meldingen op mobiele apparaten en slimme luidsprekers krijgen tegenwoordig meer aandacht dan e-mail. Merken die factureren met behulp van apps en IoT-apparaten zijn meer verbonden met hun klanten. Consumenten maken steeds vaker gebruik van op internet aangesloten apparaten en wearable technologie om aankopen te doen. Sommige oplossingen voor factuurprogramma's kunnen verkopen met één tik op een IoT-apparaat automatisch verwerken. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 73% van de MKB's IoT-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.