434 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Deze unieke procesgerichte SaaS-oplossing levert geïnformeerd procesinzicht, zodat organisaties snel de knelpunten en stromen van hun bedrijf kunnen opvragen, analyseren, ontdekken en bewaken, ongeacht de ondersteunende systemen en procescomplexiteit. Je bedrijf is complex, maar hoe je het bekijkt hoeft dat niet te zijn. Met geïnformeerd en volledig procesinzicht kunnen organisaties snel de dynamische stroom van hun bedrijfsprocessen begrijpen. Meer informatie over ABBYY Timeline Procesintelligentie biedt kritisch inzicht in bedrijfsprocessen die nodig zijn om een efficiënt en winstgevend bedrijf te stimuleren. Meer informatie over ABBYY Timeline
monday.com is een tool voor bedrijfsvoering om alle onderdelen van je bedrijf te beheren. Maak structuren om de werkbelasting van je team te plannen en je projecten, klanten en nog veel meer te beheren. Het maakt het leuk en gemakkelijk voor iedereen om samen te werken, te focussen op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op het werk. Het is de eerste visuele tool in zijn soort en laat je in één oogopslag precies zien hoe alles ervoor staat. Wees eindelijk klaar met pijnlijk lange e-maildiscussies, verminder het aantal vergaderingen en krijg samen meer gedaan. Meer informatie over monday.com Zet je bedrijf op het pad naar succes met monday.com. Plan elke stap van je bedrijfsstrategie met één klik. Meer informatie over monday.com
Kissflow is de beste software voor Business Process Management (BPM) met compleet procesbeheer. Kissflow is een digitale werkplek zonder codering waar iedereen een geautomatiseerd proces kan creëren, een projectboard kan ontwerpen, een caseflow kan afhandelen en kan samenwerken aan werkonderwerpen, en dit alles binnen één intelligent en gemakkelijk te integreren platform. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace Kissflow is de beste software voor Business Process Management (BPM) met compleet procesbeheer. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace
(0 reviews)
Bezoek website
Door de capaciteiten van Microsoft Visio uit te breiden en te verbeteren, biedt Mavim de ideale omgeving voor gebruikers om samen te werken en de bedrijfsproces-infrastructuur van een organisatie te verbeteren. Mavim ondersteunt gelijktijdig modelleren in de volgende talen: BPMN, EPC, iDEF, stroomafhankelijke stroomdiagrammen/procesbanen. In Mavim is het eenvoudig om processen te modelleren, te publiceren op het web, de inhoud goed te keuren en te delen met eindgebruikers ter ondersteuning van Lean, Six Sigma of Operational Excellence-trajecten. Meer informatie over Mavim Mavim is een op Microsoft gebaseerd procesanalyse- en intelligentieplatform waarmee gebruikers silo's kunnen elimineren en succesvol kunnen transformeren. Meer informatie over Mavim
Signavio is een intuïtieve oplossing voor professionele proces- en besluitvormingsmodellering. Of je nu documentatie over de huidige stand van zaken of doelconcepten wilt creëren, het is je beste keuze om transparantie binnen je organisatie te realiseren en de wijsheid van de menigte te benutten. Met ondersteuning voor modellering voor processen, besluiten, de organisatie, de waardeketen en trajecten, deze uitgebreide tool ondersteunt volledig de behoeften van zowel je bedrijf als de IT-gemeenschap. Meer informatie over Signavio Signavio stelt zakenmensen in staat om hun bedrijfsprocessen vast te leggen, te ontwerpen en continu te verbeteren. Meer informatie over Signavio
Eenvoudig of complex: ongeacht de complexiteit van een proces moet iedereen ermee kunnen werken. Sensus BPM Online is ontwikkeld met één ding voor ogen: eenvoud. Waar het bedrijfsproces ook om draait, iedereen moet ermee kunnen werken. Of je nu bepaalde werkmethoden beschrijft of taken en verantwoordelijkheden in kaart wilt brengen, Sensus BPM Online geeft je medewerkers inzicht in één oogopslag. Meer informatie over Sensus BPM Online Sensus BPM Online is de juiste keuze voor jou! Een praktisch communicatieplatform dat samenwerking en communicatie zal inspireren. Meer informatie over Sensus BPM Online
(0 reviews)
Bezoek website
Met PIMALION neem je echt en zeer snel de controle over je gegevens. Een echte technologische hub die een native combinatie biedt van een PIM (productinformatiebeheer), een DAM (dynamische archivering en beheer van bedrijfsmiddelen) en een ETL (gebruikersinterface voor het importeren en automatisch in kaart brengen van Excel-bestanden, CSV, enz.). Meer informatie over Pimalion PIMALION® is een krachtige oplossing voor het beheer van multichannel detailhandelscommunicatie. Meer informatie over Pimalion
Axelor is een krachtige, gemakkelijk aanpasbare open source ERP (Enterprise Resource Planning, bedrijfsmiddelenplanning), CRM (Customer Relationship Management, klantrelatiebeheer) en BPM (Business Process Management, bedrijfsprocesbeheer) bestaande uit meer dan twintig geïntegreerde bedrijfstoepassingen. Geniet van een modern design en intuïtieve navigatie. In tegenstelling tot traditionele managementoplossingen combineert Axelor gebruiksgemak, eenvoud en efficiëntie. Ontdek een nieuwe aanpak voor een ongeëvenaarde flexibiliteit. Dankzij de geïntegreerde BPM kun je je toepassing in realtime aan bedrijfsveranderingen aanpassen, met eenvoudige configuraties en zeer weinig aangepaste ontwikkelingen. Meer informatie over Axelor Axelor is een krachtige open source ERP, CRM en BPM bestaande uit meer dan 30 geïntegreerde modules die flexibel en eenvoudig aan te passen zijn. Meer informatie over Axelor
Beheer jij je projecten nog steeds met behulp van e-mail, spreadsheets en meerdere soorten software? Voel je niet langer overweldigd en begin met het organiseren van je projecten in Ninox met zijn sterk aanpasbare gebruikersinterface. Met Ninox kun je in grote teams werken op elk platform. Ninox is toegankelijk via de native app voor macOS, iOS en Android of via elke webbrowser. Bovendien kun je een groot aantal verschillende diensten integreren door de API van Ninox te gebruiken. Meer informatie over Ninox Voel je niet langer overweldigd en begin met het organiseren van je projecten in Ninox met een aanpasbare gebruikersinterface en teamfunctionaliteiten. Meer informatie over Ninox
BPM-software voor procesbeheer, kwaliteitsbeheer en workflowbeheer. Met de procesmodule kun je eenvoudig procesmappen, processchema's, procesbeschrijvingen en documenten creëren en publiceren. Procesmodellering met de BPMN-notatie en het genereren van procesbeschrijvingen is direct mogelijk met behulp van een browser. De Business Process Management-software biedt optionele modules voor maatregelen, taken, claims, klachten en audits. Meer informatie over SmartProcess BPM-software voor Business Process Management, BPMN, kwaliteitsbeheer en workflowbeheer. Meer informatie over SmartProcess
Low-code BPM (bedrijfsprocesbeheer)-oplossing voor jouw bedrijf met meer dan 10.000 gebruikers. Focus op jouw bedrijf Iterop is de snelste BPM- en werkstroomoplossing op de markt. Je kunt jouw project in 5 dagen implementeren (de gemiddelde tijd die de klanten ervoor nodig hadden). - 7 keer sneller in te stellen dan concurrenten; - innovatieve oplossing met een native benadering van de low-code; - geen training nodig voor eindgebruikers; - alles zit in één toepassing (geen extra module); - gemaakt in Frankrijk. Meer informatie over Iterop Digitaliseer je bedrijfsprocessen en werkstromen met een low-code BPM-oplossing. Meer informatie over Iterop
Met QuickReach kun je zonder enige codering binnen enkele minuten geautomatiseerde processen bouwen en beheren. Je krijgt een eenvoudige ontwerpfunctie voor formulieren op basis van slepen en neerzetten, visueel proces in kaart brengen en rapportontwerpfunctie. Gebruik gratis werkstroomsjablonen voor financiën, HR, enz. Beheer taken op individueel of procesniveau en gebruik een gratis mobiele app om verzoeken in te dienen/goed te keuren. Biedt op regels gebaseerde automatisering met integratie-opties voor API/RPA. GRATIS 14-daagse proefperiode met procesconsultatie. Ondersteuning, integratie en aangepaste ontwikkelingsdiensten beschikbaar. Meer informatie over QuickReach Bouw binnen enkele minuten moeiteloos en zonder enige codering geautomatiseerde werkstromen, volg activiteiten en maak met QuickReach mobiele archivering/goedkeuring mogelijk. Meer informatie over QuickReach
Online databasesoftware voor bedrijfsprocesbeheer. Je kunt een unieke webgebaseerde databasetoepassing bouwen die is bedoeld om het werken met gegevens te vergemakkelijken, informatie die je in je routinewerk gebruikt te organiseren en op te slaan, en een gemakkelijk toegankelijke gegevensbron voor je team te creëren. Het systeem is volledig aanpasbaar: je kunt je gegevens beheren zoals jij dat wilt en de toepassing op elk gewenst moment aanpassen. TeamDesk biedt onbeperkte dossiers, onbeperkte opslag, onbeperkte ondersteuning, stabiele tarieven en een gratis proefversie. Meer informatie over TeamDesk Business management software. Ontwerp webgebaseerde databasetoepassingen of gebruik vooraf gedefinieerde oplossingen om bedrijfsinformatie te verzamelen, te delen en te beheren. Meer informatie over TeamDesk
Creëer procestoepassingen die workflows automatiseren en je bedrijf transformeren met K2, het intuïtieve cloudgebaseerde digitale procesautomatiseringsplatform. Creëer snel boeiende, moderne applicaties, stel gebruikers in staat om bedrijfsproblemen op te lossen en neem de controle over je workflows. Ontdek wat je kunt bereiken wanneer je je mensen, processen en toepassingen met elkaar verbindt. Meer informatie over K2 Creëer procestoepassingen die workflows automatiseren met K2, het intuïtieve cloudgebaseerde digitale procesautomatiseringsplatform. Meer informatie over K2
Bij dit platform staat het proces centraal in alles. Het iGrafx-platform voor bedrijfstransformatie verandert jouw processen in een portfolio met waardevolle bedrijfsmiddelen. iGrafx biedt een goed en uitgebreid samenwerkingsplatform voor BPMN, RPA, werkstroomautomatisering, het klantentraject, GRC en meer. Heb je een wereldwijde onderneming? Geen probleem. Door een succesvolle opschaling worden bedrijven met meer dan 100.000 gebruikers wereldwijd en de grootste wereldwijde bedrijfsvereisten ondersteund. En er is nooit een limiet voor uploaden of bestandsgrootte. Meer informatie over iGrafx Het iGrafx-platform voor bedrijfstransformatie verandert je processen in een portfolio met waardevolle bedrijfsmiddelen. Meer informatie over iGrafx
Als je op zoek bent naar gratis of betaalbare software voor business process management (BPM), ben je aan het juiste adres. De prijs is niet het enige voordeel van Bitrix24. Je krijgt een set standaard bedrijfsprocessen die geen installatie vereisen: verlofaanvragen, zakenreizen, uitgaven, aankopen, algemene verzoeken (interne helpdesk). Deze zijn gebaseerd op jouw bedrijfsstructuur en kunnen indien nodig eenvoudig worden aangepast. Met de ontwerpfunctie voor bedrijfsprocessen kun je elk aangepast bedrijfsproces creëren. Cloud en open source. Meer informatie over Bitrix24 Eenvoudige en betaalbare software voor business process management (BPM) beschikbaar in de cloud en als lokale versie met toegang tot open source-code. Meer informatie over Bitrix24
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over JIRA Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over JIRA
Het beheren van meerdere projecten, teams en workflows wordt snel omslachtig zonder de juiste tool. Met Wrike kun je je processen stroomlijnen en aangepaste workflows toepassen op specifieke teams, mappen en projecten voor een betere samenwerking tussen teams. Of je nu in productontwikkeling, marketing, financiën of een ander team werkt, je kunt je projecten zo configureren dat je precies kunt bijhouden wat er belangrijk voor je is. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike Plan, organiseer en beheer meerdere projecten, teams en workflows tegelijk. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
Metatask is een eenvoudig te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. ~~~ Je kunt binnen enkele minuten elk bedrijfsproces creëren: administratie, HR, verkoop, on-boarding van werknemers of klanten, uitgaven en vakanties en zowat elk ander proces dat de kern vormt van je dagelijkse bedrijfsactiviteiten. ~~~ Metatask heeft ingebouwde workflowfuncties voor goedkeuringen, alternatieve en parallelle vertakkingen, en geneste taken. Het is eenvoudig om zelfs complexe workflowsituaties te creëren. Meer informatie over Metatask Gemakkelijk te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. Meer informatie over Metatask
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
Asana is een tool voor bedrijfsprocesbeheer die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven.
Microsoft Visio is een diagramoplossing met een robuuste bibliotheek van ingebouwde en externe sjablonen en vormen, capaciteiten voor gegevensconnectiviteit en geïntegreerde samenwerkingstools. Maak indrukwekkende visualisaties met behulp van de meegeleverde vormen en startbestanden. Samenwerking nodig? Bewerk via een webbrowser tegelijk met collega's online opgeslagen diagrammen, om veilig en moeiteloos met anderen samen te werken. Koppel zelfs diagrammen aan realtime gegevens om snel beslissingen te nemen. Microsoft Visio is een innovatieve diagramoplossing die helpt bij het visualiseren van gegevensgestuurde bedrijfsprocesstromen en meer.
Ontwerp je eigen BPMN-diagrammen (notatie van bedrijfsprocesmodellering) in Lucidchart. Met slechts een paar klikken heb je toegang tot alle vormen die je nodig hebt om een gepolijste en professionele bedrijfsproceskaart te maken, inclusief taken, transacties, conversies, belactiviteiten, gegevensopslag en meer. Met de intuïtieve Lucidchart-interface kun je vormen naar je canvas slepen en neerzetten, zodat je in een mum van tijd aan de slag kunt met het procesbeheer. De online diagramtoepassing maakt het eenvoudig om je bedrijfsprocessen in kaart te brengen en te delen.
Stroomlijn efficiëntie door het hele bedrijf met UiPath, ontwerp en beheer geautomatiseerde workflows, verbind je teams, applicaties en systemen, hou de prestaties bij via geavanceerde analyses en maak rapporten op maat. UiPath biedt de meest veelzijdige en eenvoudig te gebruiken oplossing voor het automatiseren van repetitieve kantoortaken, hoe complex ze ook zijn. Het leest en bepaalt gegevens tussen elk document, toepassing en systeem, en automatiseert zelfs de moeilijkste workflows met perfecte nauwkeurigheid. Ondernemingsbrede procesautomatisering voor de meest complexe zakelijke behoeften van moderne organisaties in elke sector.
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor business process management (BPM) kun je snel workflows, checklists en standaardprocedures (SOP's) creëren. Volg workflows en processen en werk samen met je team. Beheer machtigingen, gebruik formulieren, plan processen in en integreer met meer dan 400 andere toepassingen. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM) en standaardprocedures (SOP's) van je team te beheren.
Aha! is ‘s werelds populairste software voor productstrategie. Meer dan 200.000 gebruikers wereldwijd vertrouwen op Aha! Deze cloudgebaseerde software helpt productmanagers om hun briljante strategie te koppelen aan het werk van hun teams en binnen enkele minuten visuele roadmaps te creëren. Met Aha! kun je op één plek een strategie instellen, de release beheren, functies voorrang geven en ideeën vastleggen. Aha! is ‘s werelds populairste software voor productstrategie. Meer dan 200.000 gebruikers vertrouwen op Aha! om hun briljante strategie te koppelen aan het werk van hun teams.
Lever krachtige oplossingen en optimaliseer kritische bedrijfsprocessen zonder waardevolle tijd of middelen te verspillen. Of het nu gaat om een proces voor supply chain of goedkeuring, je kunt eenvoudig en snel robuuste softwaretoepassingen voor bedrijfsprocessen testen, prototypen, bijwerken en implementeren met de aanpasbare BPM-software van Quick Base. Ontdek waarom meer dan 50 namen uit de Fortune 100 op Quick Base vertrouwen. Optimaliseer belangrijke bedrijfsprocessen en verbeter de productiviteit van je hele team met de aanpasbare BPM-software van Quick Base.
Pipefy is de software voor foutloze processen. Deze oplossing ondersteunt teams bij het opstellen van uitvoeringsstandaarden, door te ontwerpen hoe de processen zouden moeten werken en de verantwoordelijkheid van het team te verzekeren. Verbeter de efficiëntie van je processen met behulp van automatiseringsregels om tijd te besparen en repetitief en handmatig werk te elimineren, en je te richten op wat echt belangrijk is. Meer dan 50.000 gebruikers verbeteren hun resultaten met Pipefy. Sluit je vandaag nog bij hen aan en verbeter de manier waarop je je proces beheert. Bereik een nieuwe kwaliteitsnorm in je processen. Begin met het beheren van foutvrije processen en voer verbeteringen door met Pipefy.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Priority Matrix is een krachtig, intuïtief en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat individuen helpt effectiever te zijn in het beheren van hun prioriteiten met behulp van beproefde tijdmanagementmethoden. Voor individuen biedt Priority Matrix een platform voor het prioriteren van taken en projecten om effectiever te werken. Voor teams biedt Priority Matrix een manier om teamprioriteiten te communiceren, werk te delegeren, voortgang te volgen en uiteindelijk meer zichtbaarheid en verantwoording te geven. Priority Matrix helpt managers meer verantwoordelijkheid voor en betere zichtbaarheid van de workflow te realiseren door effectievere prioritering van taken.
ProcessMaker is gespecialiseerd in bedrijfsprocesbeheer (BPM (business process management)) en oplossingen voor workflowsoftware voor ondernemingen. Met ProcessMaker kun je de efficiëntie verbeteren terwijl je je bedrijfsprocessen opbouwt, uitvoert, erover rapporteert en ze optimaliseert, en dit alles binnen een intuïtieve, gebruiksvriendelijke interface. Duizenden bedrijven over de hele wereld wenden zich tot ProcessMaker Enterprise voor een zeer beschikbare, productieklare, meertalige compatibele BPM-oplossing met zowel een lokale als cloudgebaseerde versie. ProcessMaker is gespecialiseerd in bedrijfsprocesbeheer (BPM) en workflowsoftware voor ondernemingen die beschikbaar is in een lokale en cloudgebaseerde versie.
MaintainX is mobile-first work order and procedure digitization software that allows frontline teams to know what they need to do and how to do it. Here's what we digitize and take away from the clipboard: -Safety Procedures -Environmental Checklists -Tooling & Gauge Reporting -Maintenance Procedures -Auditing/Inspection Workflows -Training Checklists We help operational leaders become more efficient by delivering real-time business insights from the field. MaintainX is mobile-first work order and procedure digitization software that increases efficiency and real-time insights.
GoCanvas is a cloud-based software service that enables businesses to replace expensive and inefficient paper forms with powerful apps on their smartphones and tablets. GoCanvas enables users to collect information using mobile devices, share that information and easily integrate with existing backend systems. GoCanvas also offers the first business-only application store of its kind, with 20,000+ pre-built, fully customizable apps that work on all mobile platforms and serve 30+ vertical markets GoCanvas enables any businesses to replace inefficient paper forms with customizable mobile apps. No IT or coding required.
Documenteer elk proces, beleid en procedure in één eenvoudig, doorzoekbaar systeem. Automatiseer je onboarding en training terwijl je je bedrijf systematiseert en opschaalt. Definieer eenvoudig stapsgewijze workflows, elimineer het grijze gebied tussen rollen, creëer standaardwerkmethodes (SOP's) die je mensen zullen lezen en zorg ervoor dat training en bedrijfsprocessen elke keer consistent worden uitgevoerd. Trainual is de manier waarop moderne bedrijven trainingshandleidingen creëren. Bouw de gebruikshandleiding voor je bedrijf. Vereenvoudig elk proces, beleidsregel en procedure. Train medewerkers elke keer op een consistente manier.
Automation Anywhere is een toonaangevend RPA (robotic process automation)-platform. Deze oplossing voor ondernemingen combineert geavanceerde RPA, AI en geïntegreerde analytische technologieën om softwarebots te creëren voor het automatiseren en beheren van front- en backofficetaken. Het product is ontworpen met recorders en een interface op basis van slepen en neerzetten om gebruikers met verschillende technische vaardigheden te ondersteunen. Automation Anywhere is systeemonafhankelijk en werkt in alle productieomgevingen met de hoogste niveaus van beveiliging en controles. Automation Anywhere is een toonaangevend RPA-platform, dat alle front- en backofficetaken automatiseert.
Zoho Creator is een cloudgebaseerd ontwikkelingsplatform met weinig code, dat je in staat stelt om bedrijfstoepassingen te bouwen die op mobiel, tablet en web draaien. Maak aangepaste formulieren, configureer werkstromen, stel informatieve pagina's samen en maak je app binnen enkele minuten operationeel. Of het nu gaat om logistiek of orderbeheer, de mogelijkheden zijn eindeloos. Bedrijven van elke omvang vertrouwen op Zoho Creator voor het beheer van hun data en hebben daarmee al meer dan 2 miljoen apps gebouwd. Zoho Creator is een ontwikkelingsplatform met weinig code waarmee je zelf aangepaste, mobiel-klare apps kunt lanceren.
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren.
Deze BPM-oplossing (voor bedrijfsprocesbeheer) is ideaal voor bedrijven in de productie, detailhandel en andere sectoren, en helpt bij het beheren van naleving, procesverandering en meer. Deze BPM-oplossing (voor bedrijfsprocesbeheer) is ideaal voor bedrijven in de productie, detailhandel en andere sectoren, en helpt bij het beheren van naleving, procesverandering en meer.
Zingtree geeft je de mogelijkheid om interactieve beslissingsbomen, systemen voor Business Process Management (BPM) en callscripts op te stellen, aan te passen, te implementeren en te analyseren. Met Zingtree is het ongelooflijk eenvoudig om klanten te helpen zelf problemen op te lossen, beter door de websites en producten te kunnen bladeren en slim door te verwijzen naar de juiste informatie voor elk proces (intern en klantgericht). Integraties met Zendesk, Salesforce, Freshdesk, WordPress, Slack, Zapier en andere systemen zijn gratis beschikbaar. Met Zingtree bouw je eenvoudig interactieve beslissingsbomen, callscripts, BPM-handleidingen en nog veel meer.
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Hou roadmaps van projecten bij, communiceer met teamgenoten en klanten, maak samenwerkingsdocumenten en nog veel meer in de gecentraliseerde werkruimte! Hou het overzicht over al je projecten terwijl je diep in de tijdlijnen van individuele projecten duikt. Met het beste van communicatie, cloudopslag en werkstroomsamenwerking in één tool kun je je werkdag en al je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad. Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Een werkruimte met roadmaps, chat, documenten en meer.
Appian biedt een toonaangevend low-code softwareontwikkelingsplatform waarmee organisaties snel krachtige en unieke toepassingen kunnen ontwikkelen. De toepassingen die op het Appian-platform zijn gecreëerd, helpen bedrijven om digitale transformatie en differentiatie van de concurrentie te stimuleren. Ga voor meer informatie naar de website van Appian. Een uitgebreid en geïntegreerd low-code platform dat digitale transformatie ondersteunt.
CollabNet VersionOne is de Enterprise Value Stream Management-leider die hoogwaardige softwareontwikkeling en -levering versnelt, terwijl de kwaliteit wordt verbeterd en het risico wordt beperkt. Het aanbod biedt wereldwijde marktleiders van ondernemingen en overheden een samenhangende oplossing, van idee tot levering, waarmee ze de bedrijfswaarde kunnen vastleggen, creëren, leveren en meten tijdens de levenscyclus van hun applicatieontwikkeling. Een wereldleider in Enterprise Value Stream Management, Agile-management, zakelijke Git-versiebeheer en DevOps.
WinAutomation is het krachtigste en meest intuïtieve platform voor Windows-automatisering waarmee gebruikers zonder enige moeite elke taak op de desktop of online kunnen automatiseren. De intelligente softwarerobots van WinAutomation kunnen worden aangeleerd om elke taak moeiteloos uit te voeren, waardoor organisaties grotere efficiënties kunnen bereiken met behulp van automatisering. WinAutomation is het krachtigste en meest intuïtieve platform voor Windows-automatisering dat moeiteloze desktop- en webautomatisering mogelijk maakt.
Quality Suite van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de kwaliteit van de activiteiten verbetert en de totale kwaliteitskosten met 40% verlaagt. Deze toepassingen zijn ontworpen door gecertificeerde kwaliteitsexperts en kunnen eenvoudig worden afgestemd met technologie voor slepen en neerzetten zonder code, om aan je exacte zakelijke behoeften te voldoen. Met geautomatiseerde workflowfunctionaliteit kan je nu de tijd die wordt besteed aan het handmatig uitvoeren van taken verkorten. Apps omvatten documentcontrole, werknemerstraining, auditbeheer, CAPA en non-conformiteit. De QMS-oplossing van Intellect verbetert de productkwaliteit en operationele efficiëntie, wat resulteert in meer omzet en tevreden klanten.
Laserfiche is een wereldwijde leverancier van automatisering van intelligent contentbeheer en bedrijfsprocessen. Door middel van krachtige workflows, elektronische formulieren, documentbeheer en analytics elimineert Laserfiche handmatige processen en automatiseert repetitieve taken, waardoor de manier waarop zaken worden gedaan wordt versneld. Laserfiche was meer dan 30 jaar geleden een pionier op het gebied van het papierloze kantoor met enterprise content management. Vandaag de dag innoveert Laserfiche met cloud, machine learning en AI om organisatorische transformatie mogelijk te maken. Laserfiche is een wereldwijde leverancier van automatisering van intelligent contentbeheer en bedrijfsprocessen.
Qualtrax is een compleet kwaliteits- en compliancesoftwaresysteem dat wordt gebruikt om documentatie te beheren en te controleren, bedrijfsprocessen te automatiseren, aanpasbare workflows te beheren, trainingsbeheer te stroomlijnen, interne en externe audits te beheren en te zorgen voor realtime implementatie van kritische sectorvoorschriften. Ideaal voor sterk gereguleerde sectoren, waar naleving van normen zoals ISO 17025, 17020, 13485 en 9001, TNI, GFSI, FDA en FQS vereist zijn. Oplossing voor kwaliteitsbeheer waarmee gebruikers documentatie, compliance, workflows, risico's, werknemerstraining en meer kunnen beheren.
MyEasyISO is cloudgebaseerde/lokaal geïnstalleerde QHSE-software voor het implementeren van een robuust beheersysteem voor kwaliteit, veiligheid, gezondheid en de omgeving op het werk. Het biedt 100% conformiteit met de ISO-normen 9001:2015, ISO 14001:2015 en ISO 45001:2018. MyEasyISO maakt ISO-naleving eenvoudig, gemakkelijk, snel, waardetoevoegend, kosteneffectief, collaboratief en tijdbesparend, wat leidt tot het verbeteren van de efficiëntie en het verhogen van de productiviteit, zoals bevestigd door gebruikers in meer dan 120 landen. Simpele, eenvoudige, snelle, kosteneffectieve, collaboratieve en gebruiksvriendelijke aanpak om naleving van ISO 9001/14001/45001 te implementeren en handhaven.
ProcessGene ontwikkelt vooruitstrevende BPM (bedrijfsprocesbeheer) softwareoplossingen die zijn ontworpen om organisaties met meerdere dochterondernemingen te ondersteunen. Het bedrijf is als marktleider en innovator erkend door de belangrijkste analistenbedrijven. Bedrijven wereldwijd gebruiken ProcessGene-oplossingen om bedrijfsprocessen te beheren, te controleren en te verbeteren, bedrijfssoftware te implementeren, en fusies en overnames te coördineren. ProcessGene biedt ook een volledig assortiment oplossingen voor de governance, het risico en de compliance van meerdere organisaties (GRC). Een uitgebreid BPM-softwarepakket, ontworpen voor organisaties met meerdere dochterondernemingen.
FlowCentric Processware is ideaal voor organisaties die digitale transformatie willen omarmen, moeiteloos willen innoveren en snel resultaten willen behalen. Bedrijven gebruiken de software om flexibele oplossingen voor bedrijfsprocesbeheer te ontwikkelen, de levensduur van ERP-systemen te verlengen en zinvolle actie toe te voegen aan de gegevens die door IoT-apparaten worden verzameld. De software is ideaal voor bedrijven met meer dan 100 medewerkers die een onbeperkt aantal processen willen digitaliseren, de operationele efficiëntie willen verbeteren en wettelijke controlemaatregelen willen handhaven. Stelt je in staat om bedrijfsprocessen te automatiseren, te integreren met bestaande systemen en je personeel een webportaal voor hun taken aan te bieden.
ProcessPlan is het enige procesinstrument ter wereld dat een eenvoudige indeling van een "beslissingsboom" gebruikt. Dit betekent dat het platform een aantal dingen kan doen die geen enkel ander systeem ter wereld kan doen. ProcessPlan maakt processen visueel en interactief. Het platform kan alles automatiseren, inclusief processen, procedures, workflows, SOP's, projecten, enz. ProcessPlan is een cloudgebaseerd platform. ProcessPlan is het enige procesinstrument ter wereld dat een eenvoudige indeling van een "beslissingsboom" gebruikt voor het automatiseren van bedrijfsprocessen.
De Engage Process Modeler brengt professioneel procesbeheer binnen handbereik voor iedereen. Deze software brengt je proces automatisch in kaart en controleert de logica, zodat jij je op de stappen kunt concentreren in plaats van op het ontwerp. Voeg contextuele gegevens toe, zoals toepassingen, documenten, rollen en alles wat je verder maar kunt bedenken. Gebruik gegevenspunten om je prestaties te berekenen en laat het platform verbeteringen voorstellen. Probeer de Modeler gratis uit of neem contact op met het bedrijf voor een platformdemonstratie. Processen op een mensgerichte manier in kaart brengen: geautomatiseerde toewijzingen en logicacontroles, context toevoegen (apps, documenten en data). Probeer dit product gratis.
Leading companies like Walmart, Under Armour, Aditya Birla Group, Arvind, Landmark Group (Dubai & India), Spykar Lifestyle, Tanishq, Adidas, HDFC Bank and many more use Wooqer to achieve operational efficiency and simplify business execution. Some of the use cases of Wooqer include: store audits, checklists, employee training, VM implementation, and customer experience. Are you looking out for a solution to achieve operational efficiency as well? Then think Wooqer. Wooqer is a Business Operations Application that help achieve operational efficiency and ensure best business practices.
Winner of PC Mag Editors Choice, Capterra Top 20, and Info-Tech Best Overall Value awards. Streamline your processes to increase efficiency. Customizable end user portal, graphical workflow editor, and business rules engine eliminate manual errors and consolidate operations. Trusted by 3+ million users. Start today and learn how Agiloft can work for you Winner of multiple awards, Agiloft's code-free BPM engine streamlines processes and reduces costs. Trusted by 3+ M users.
Beheer niet alleen, maar voer ook uit. Voor operationele teams in het middensegment en grote ondernemingen (SalesOps, Marketing Ops, Customer Ops, IT Ops, FinOps, People Ops, enz.) combineert Tonkean een BPM-platform met integraties in meer dan 1000 toepassingen, een ontwerpfunctie voor visuele workflows, en een door AI aangestuurd automatiseringsplatform zonder code, dat werkt tussen verschillende systemen en mensen. Met Tonkean kunnen operationele teams eenvoudig elke zakelijke workflow stroomlijnen, inclusief bedrijfslogica, gegevensmanipulatie en coördinatie van mensen. Tonkean combineert BPM, iPaaS en automatisering om een platform te bieden waarmee operationele teams elk bedrijfsproces kunnen organiseren en automatiseren.
Policy management software for small to large hospitals, labs, outpatient clinics and integrated health networks. As a true Software-as-a-Service (SaaS) offering, the solution also provides implementation services to enable short customer deployment timelines and minimal IT staff involvement. Web-based policy management software that enables businesses healthcare and others to manage data cleaning, patient care and more.
Functionality includes real-time metrics, business architecture designer, rapid process modeling and development, and more. Functionality includes real-time metrics, business architecture designer, rapid process modeling and development, and more.
Intuitive. Comprehensive. Low-code. Discover Process Director, the ONLY business process management platform to incorporate the element of time. With four consecutive year on the Gartner Magic Quadrant, and innumerable additional awards, Process Director empowers IT teams AND business users to rapidly create and deploy sophisticated, customized apps in a fraction of the time and cost of traditional development. What would you do, if you could easily customize your processes? Intuitive. Comprehensive. No-code. Discover Process Director, the only BPM platform to incorporate the element of time.
ConceptDraw DIAGRAM (former name - ConceptDraw PRO) offers a professional set of drawing tools, templates, and object libraries. Furthermore, it delivers presentations that include dynamic displays of linked data, thanks to integrated Live Object technology; it also has import and export roundtrip of the MS Visio file format. The most popular file formats are supported as well: PNG, JPG, BMP, GIF, TIFF; EPS (export Windows version only); Adobe PDF; HTML (export); SVG, and PowerPoint. Prepares and delivers presentations that include dynamic displays of linked data, thanks to integrated Live Object technology.
SAP Business ByDesign is een complete en aanpasbare on-demand bedrijfsoplossing die is ontworpen om de kernactiviteiten van middelgrote bedrijven te integreren en te stroomlijnen. De oplossing ondersteunt financiële rapportage, CRM, human resources management, supply chain management, projectmanagement, leveranciersrelatiebeheer en nalevingsbeheer. On-demand bedrijfsoplossing die is ontworpen om de kernactiviteiten van middelgrote bedrijven te integreren en te stroomlijnen.
Jitterbit is dedicated to accelerating innovation for our customers by combining the power of APIs, integration and artificial intelligence. Using the Jitterbit API integration platform companies can rapidly connect SaaS, on-premise and cloud applications and instantly infuse artificial intelligence into any business process. Our intuitive API creation technology enables companies to reuse business-critical applications and data to bring new offerings to market in days, not months. Designed to handle the most complex integration and API creation challenges.
Form.com is gespecialiseerd in het omzetten van de processen voor audits, inspecties of gegevensverzameling in het veld naar een volledig geïntegreerde mobiele toepassing. Fortune 500-bedrijven en marktleiders gebruiken de toepassingen van Form.com om de kwaliteit te verbeteren, de veiligheid te bevorderen en de naleving in het veld te waarborgen door operationele activiteiten te stroomlijnen, het toezicht te verbeteren en bruikbare inzichten in realtime vast te leggen. Bezoek Form.com om vandaag nog te beginnen met je operationele transformatie. Garandeer naleving, automatiseer CAPA's en maak continue verbeteringen met behulp van het mobiele auditplatform van Form.com.
Stay agile with business process management and automation made easy! Empower your teams to be more productive with flexible, scalable workflows for remote work and digital collaboration. All configured without code. Try our intuitive platform combining a no-code app editor, cloud database, interactive reporting dashboards with maps and process automations. Build an end-to-end solution using simple, reliable integrations. Free 14-day trial with demo apps and training videos to get you started. Stay flexible and respond faster! Digitize and automate any business process using no-code application configuration tools.
Timereaction creates a transparent work space that allows team members, customers and suppliers to communicate, collaborate and manage process workflow in real time. Timereactions predictive scheduling system allows users to configure consistent, updated workflow processes through dynamic calculations. Integrated instant messaging maintains all the teams content as it pertains to a specific project in one location, while the consolidated conversation automatically includes necessary member Workflow, conversations and files in one place, so you find the information you need, getting more done, with less effort.
PerfectForms is a feature-rich, web-based Business Process Management (BPM) development environment - complete with pixel-perfect forms and powerful reporting capabilities - where you can quickly build and deploy a wide variety of Business Process Management (BPM) applications, all without coding. You can build engaging applications, design simple or complex workflows, send automatic notifications and escalations, create impressive drill-down reports, and even integrate with external systems. Enables anyone to build Business Process Management (BPM) applications, workflow apps, and detailed reporting without writing any code.
Business processes are a part of the applied functionality of the platform. This feature includes the description, creation, and management of business processes in applied solutions. It is used to automate sequences of linked operations aimed at achieving common goals, usually in the context of the company's structure, which defines functional roles and links. The feature also includes tools for describing business processes maps and their role-based routing and so on. The business processes feature provides a ready-to-use strategy for automating the collaborative work of several company employees.
Pruvans service business software and mobile app deliver real-time field visibility to better manage quality, costs, and crews for any service business. Prove a job was done right and on time with our third-party certified photos, videos, and mobile forms and win new business. Why spend thousands of dollars and countless hours on a mobile app when you could use Pruvans expertise instead? Utilize our state-of-the-art mobile technology to take your service business to the next level. Mobile app that delivers real-time field visibility to better manage quality, costs, and crews for service businesses.
PRIME BPM is a cloud-based Business Process Management software designed for both the business user and business process expert. With its intuitive and user-friendly interface, you can easily and accurately map, analyze, improve and monitor business process. PRIME BPM is built on best of breed methods hence comes equipped with analysis techniques from BPM, Lean, Six Sigma, Value Stream Mapping and more. Cloud-based end to end Business Process Management software designed to help you map, analyze, improve, and monitor your processes.
Integrify is toonaangevend in software voor bedrijfsprocesbeheer en richt zich op gebruikerservaring, snelle implementatie bij een groot gebruikersbestand, brede schaalbaarheid en veranderingscompliance. Ontwerp geautomatiseerde, gebruiksvriendelijke formulieren en processen om naleving van bedrijfsprocessen te waarborgen. Verstrek volledige auditrapporten van activiteiten aan leidinggevenden om een overzicht te tonen van de prestaties van individuen, teams en organisaties. Ontwerp geautomatiseerde, gebruiksvriendelijke formulieren en bedrijfsprocessen ter ondersteuning van digitale transformatie.
Cloud-based data science platform for analytics professionals that helps unify the entire data science lifecycle. Cloud-based data science platform for analytics professionals that helps unify the entire data science lifecycle.
PDF Share Forms Ultimate Form Solution Enabling business users to manage full form life cycle without support from IT Award-winning PDF Share Forms solution is focused on PDF forms integration with SharePoint. We provide benefits to any organization working with forms: local governments, financial institutions, manufacturing companies, medical and pharmaceutical companies, construction, oil &energy organizations. Our solutions are a vital tool to HR, procurement, audit & compliance, and more Ultimate Form Solution for SharePoint enabling business users to manage full form life cycle without support of IT.
APIANT offers Data Integration Software Solutions for Citizen Integrators, Integration Specialists, IT Managers, SaaS Companies and Enterprises. On the cloud or self-hosted, the APIANT platform empowers non-developers (no code) and developers (low-code) to build sophisticated multi-directional integrations visually and quickly. Integrations can be deployed in minutes with thousands of pre-built and modular connectors in the Automation Editor. Business specific requirements can also be met. API Integration Software - Cloud & Self-Hosted
Delays in entering billing data mean longer cash cycles. Delays in entering inspection data mean your organization is out of compliance and has no visibility into operations. Our Mobile Impact Platform is an intuitive, user-friendly mobile data capture platform that handles 100% of your mobile form needs. Mi-Apps seamlessly integrates with your database, service management, or accounting system to improve cash-flow, compliance, and operations. Offline capabilities and immediate, accurate data collection shorten business cycles and improve profits. (iPad, Android, Windows)
With Ultradox for G Suite you can automate tedious tasks and create your own enterprise apps without hiring a team of developers. The unique combination of form builder, workflow and template engine allows you to merge, send and print documents, generate websites or send out responsive emails as part of your process. Beside automations that run in the background - like creating and sending out weekly reports - you can also create interactive apps like approval flows and document signing. Cloud based document generation and process automation platform for G Suite.
Generis provides CARA, the leading content and information management platform for regulated industries. CARA is used by more than 400,000 users across industries including Life Sciences, Finance, Government, Engineering, and Utilities. Customers include 8 of the global top 10 Life Science companies. CARA is a cloud-first platform providing functionally-rich solutions for regulated business processes, including a comprehensive end-to-end platform for Life Sciences. Generis CARA is a leading content and information management platform for regulated industries.
Alleen het in kaart brengen van processen is niet genoeg! Gluu is een platform voor succesvolle processen dat is ontworpen voor middelgrote bedrijven en dat alle tools die je nodig hebt op ÉÉN plek combineert. Je kunt je procesverzameling beheren, proceseigenaren toewijzen om stromen in kaart te brengen, mensen verbinden met rollen, visuele werkinstructies toevoegen, communiceren met opmerkingen en processen uitvoeren met taken en formulieren. Native Android- en iOS-apps voor veldwerk. Integreer met Microsoft en G Suite. Gluu is een platform voor succesvolle processen dat is ontworpen voor middelgrote bedrijven en dat alle tools die je nodig hebt op ÉÉN plek combineert.
Founded in 2003, NextProcess brings a unique blend of technology and service expertise to the Business Process Management (BPM) and Procure to Pay (P2P) marketplace. NextProcess has years of experience in the procurement, accounting, and technology fields. Our mission is to provide each client flexible, robust functionality within our applications while driving low cost of ownership. Our software modules include CapEx, Budgeting, POs, AP, T&E, SVC, and other disbursements. NextProcess offers a suite of Business Process Management (BPM) modules that help automate and manage processes more efficiently.
TrackVia is the most-trusted way for IT and business people to rapidly build web and mobile apps to automate and streamline any process, no matter the industry. Build an app with drag-and-drop ease or add code to conduct work on any device, in any location, even when offline. Integrate apps with clicks into any system or BPM software to centralize data for real-time visibility and improved productivity. Get the complete data picture, make better decisions, and move work with speed and accuracy. TrackVia helps anyone to turn business processes into apps that automate tasks, streamline work, centralize data, and reduce costs.
TouchStone makes process implementation ridiculously easy. Click on a position on your org chart to access processes specific to that position. Improve usability & accessibility with a holistic process hierarchy that drills down into work plans, checklists and other training content - a smarter way to implement your procedures. Employees know exactly what they need to do. Save time & limit frustration with super quick access to the instructions they need to get up to speed and do their job well For growing businesses with training & management challenges - get your employees access to the information they need to do it right.
Most task & project management tools don't actually help your team save precious time. Plus, they force you into a workflow that doesn't suit your teams needs. Instead, Rindle adapts to *your* internal processes and workflows, empowering everyone to work the way they like while keeping all teams on the same page. Integrations with the tools you already use (Slack, Google Drive, Dropbox, & more) streamline communication, while Automations and Mirrors ensure you work consistently and efficiently. Rindle is a task & project management automation tool that saves your team precious time and money.
De geavanceerde Digital Business Transformation Suite (DBTS) van Interfacing biedt alles-in-één procestoewijzing, modellering en optimalisatie in één enkel platform. Interfacing, dat door Gartner wordt erkend als leider in de meest recente marktgids voor bedrijfsprocesanalyse (EBPA), biedt een van de beste BPM-oplossingen, waardoor zoveel het MKB als multinationals minder inspanning hoeven te leveren om uitstekend te presteren op het gebied van operationele intelligentie, digitale transformatie en voortdurende verbetering. Probeer nu je GRATIS PROEFVERSIE! Interfacing biedt alles-in-één tools waarmee je operationele intelligentie, digitale transformatie en voortdurende verbetering kunt bereiken.
Bring your team's playbook together in one place. Method Grid provides a highly flexible, yet incredibly simple grid system to capture your repeatable best practice (knowledge, processes and methodology) and to manage/track your team's workflow/progress. The simple grid system allows you to map anything your team does and the flexible grid elements allow you to display your content in a way that best suits your team - text areas, images, videos, internal and external links, documents, checklists Knowledge and project management combined - capture, share, deliver and track repeatable best practice.
ActiveBatch centralizes control over repetitive processes for dynamic, enterprise-wide task orchestration and visibility. Automate processes like onboarding, file transfers, resource planning, report generation and delivery, data transformations, and more. A powerful, high-performance console interface supports workflow development and environment administration, while intuitive, business-friendly interfaces empower end-users with self-service access to run and report on workflows. ActiveBatch simplifies Workload Automation and Enterprise Job Scheduling by unifying disparate business processes enterprise wide.
Decisions' Rules is best suited for medium to enterprise-sized organizations in industries like healthcare, manufacturing, finance, government, or education. Our no-code platform gives configurable business rules by taking in simple or complex data to help trigger actions on a schedule, in batches, and automate interactions for more efficient workdays and feeds into the analytics dashboard to get the most out of your data. Rules works across infrastructure like RabbitMQ, MSMQ, or IBM MQ Series. Decisions BPM automates business processes with workflow and business rules - no code, no limits.
Business process management that maximizes productivity,CommandCenter software gives you the visibility and control you need. You use our intuitive workflow creation tools to program the who, what, and when of each process to ensure all work is complete, accurate, and on time. The built-in business analytics reports, customizable views and dashboards, and automated work distribution mean you and your employees never miss a step and always tackle the highest priority work first. CommandCenter is business process management and workflow automation software built specifically for healthcare.
OptimumHQ combines data sets and workflows on a no-code platform to enable rapid creation of custom business solutions. Our SaaS platform can manage all departmental needs, or focus on one very specific need: HR, Sales, CRM, Project Mgmt, Scheduling, Inventory, and much more. Designed for small and mid-sized companies, the OptimumHQ platform is a faster, less expensive, more flexible alternative to outsourced software. Perfectly map your software workflows to your business workflows OptimumHQ is a no/low code platform for automating business workflows rapidly and without lengthy development cycles.
Free open source development platform for digitizing business processes. Bonita enables multidisciplinary development teams to speed up digital business transformation by connecting back-end processes with personalized user interfaces. Free open source development platform for digitizing business processes.
Novacura Flow, our signature software, is a low-code platform that helps you optimize your business processes and make your workforce truly mobile. Flow works as a layer on top of your existing business systems, helping you connect data from multiple sources into easy-to-follow workflows and apps. With Novacura Flow, you have a common language between business and IT, processes and ERP. Novacura Flow is a low-code BPM platform that helps you optimize your business processes and make your workforce truly mobile.
Ideal for companies (10-500 employees) that have outgrown their accounting software, Sage Business Cloud Financials aligns your entire organization with business critical, real-time information. Direct your operations from anywhere with real-time financial insights and all the convenience of the cloud. Extend operational control across geographies, products, and revenue streams. And transform accounting into a forward-looking advantage you can customize and configure as your business scales. More than just accounting, Sage Business Cloud Financials aligns your entire organization with business critical information.
Smart business accountability solution to make sure critical activities get done ... imagine a checklist for businesses that manages the reminders, escalation, and actions ... and also keeps track of people's performance against deadlines. CommandHound is all about transparent accountability to foster a culture of execution. CommandHound does this across organizational boundaries and geographies with relentless efficiency. Smart business accountability solution to make sure critical activities get done ... fostering a culture of execution.
Quickly and easily simulate Microsoft Office Visio flowcharts, Value Stream Maps and workflow diagrams. Process Simulator installs as an add-in to Visio, allowing you to seamlessly create and run simulation models inside Visio. It is a simple, predictive, productivity improvement tool. 1)Create a new flowchart model or add simulation properties to an existing flowchart directly in Visio. 2)Press play and watch your model run with realistic animation. 3)View dynamic model output reports. Quickly simulate Microsoft Office Visio flowcharts, Value Stream Maps and workflow diagrams.
Maak je geen zorgen over lijnen. Voeg de vakjes toe en DrakonHub tekent de lijnen voor je. Je hoeft niet op pixels te jagen. Voeg onderdelen nauwkeurig toe met één klik. DrakonHub zorgt voor uitlijning, centrering en afstand. Bovendien maakt DrakonHub automatisch koppelingen tussen diagrammen. De koppelingen zetten gefragmenteerde diagrammen om in een onderling verbonden kennisbank. Ultraduidelijke stroomdiagrammen, mindmaps en checklists zonder op pixels te jagen.
HighGear is an intuitive alternative to BPM that allows everyday business users to design, automate and deploy custom business processes in far less time, and without the burdensome cost and complexity of traditional BPM solutions. Digitally demanding industries including banking, insurance, energy and government have already turned to HighGear to help them more cost effectively streamline operations and improve visibility without sacrificing on compliance, security, or scale. HighGear is the fastest and most powerful no-code platform allowing business users to quickly design, automate and deploy secure BPM.
FlowWright is the #1 BPM/Workflow software for companies looking to automate and integrate their business processes. FlowWright is the fastest and most robust BPM software available and includes graphical workflow, rules engine, forms, message bus, business object support, full multi-tenant support, and rest and .NET APIs. FlowWright is built on the Microsoft technology stack and can be deployed both in the cloud or on-premise. FlowWright is known for outstanding support and responsiveness. FlowWright is the #1 BPM/Workflow software for automating and integrating processes and systems. Built on Microsoft technology stack.
RunMyProcess DigitalSuite is a high performance cloud platform for universal process integration and scalable business and workflow solutions. It allows companies to quickly and securely build applications connecting people, software, and things. End-to-end solutions with unified user experiences across devices, comprehensive orchestration of enterprise applications, and accelerated time to value help companies take a fast, evolutionary approach to digital transformation and business innovation. A high-productivity application PaaS for fast and secure enterprise system integration and workflow solutions
Transform Your Business With True AI-based RPA. Full-Cycle Intelligent Automation for the Enterprise Transform Your Business With True AI-based RPA. Full-Cycle Intelligent Automation for the Enterprise
Business Process Management (BPM) platform offering three great systems to choose from according to your goals: Start-up: A low cost, entry level system for organisations looking for process mapping with basic process management Standard: A fully integrated business management system for embedding or reinforcing a process culture at the heart of your organisation Professional: The ultimate Business Process Management system for organisations implementing business and continual improvement A business process management platform to capture, share, use and improve processes.
Netoloji is an innovative and dynamic software company specialized in Business Process Management (BPM), helping companies to digitize, improve, and accelerate their business-specific processes with E-Flow BPM. With the intuitive design interface, you can design your business processes freely and faster with drag and drop functionality. Moreover it can be integrated with document, customer relationship and enterprise resource planning systems. E-Flow: Digital Pathways to a Smarter Business
Dozuki is standard work instruction software that empowers manufacturers to implement standardized procedures in support of continuous improvement and training efforts. Approved standards are instantly distributed across teams, shifts, and locations. Track the competency of employees trained to current standards and automate retraining when procedures are updated. View data to resolve issues, reduce rework, and identify improvementsall in real-time. Dozuki is standard work software that empowers you to implement standardized procedures in support of continuous improvement.

Kopersgids voor Business process management software

Business process management (BPM) software is een instrument voor het creëren, optimaliseren en beheren van processen, zoals facturering, budgettering, marketing en boekhouding. Managers gebruiken het als een samenwerkingsplatform om complexe processen te ontwikkelen en te verbeteren volgens de veranderende bedrijfsbehoeften.

Veel organisaties gebruiken BPM-tools om interdepartementale workflows te coördineren, te plannen en te synchroniseren. De hulpmiddelen kunnen ook worden gebruikt om de effectiviteit van nieuwe strategieën te testen en best practices voor toekomstige projecten te formuleren.

De voordelen van business process management software

Het belang van BPM is toegenomen nu organisaties proberen concurrerend te blijven door hun belangrijkste workflows te automatiseren. BPM-software biedt de volgende voordelen:

  • Zakelijke wendbaarheid: het staat je toe om processen aan te passen en af te stemmen volgens de vereisten van je bedrijf. Gebruik de software om een agile omgeving te bouwen die processen zal verbeteren en automatiseren met de rules management functionaliteit, die niet-programmeurs in staat stelt om business logica toe te voegen/te wijzigen in een BPM-strategie.
  • Beter toezicht op de naleving: BPM-software helpt organisaties om te voldoen aan de normen en voorschriften van de sector. Het doet dit door afdelingspecifieke modules te integreren die synchroniseren met de BPM-software op het bredere, organisatorische niveau. De software documenteert de procedures en zorgt voor de naleving van de relevante veiligheids- en beveiligingsmaatregelen.

Algemene functies van business process management software

  • Automatisering van bedrijfsprocessen: het beheren van informatie, taken en procedures door workflows en processen te automatiseren.
  • Samenwerking: het gezamenlijk en gelijktijdig met je team aan een project werken. Je kunt ook in realtime communiceren en informatie delen met meerdere belanghebbenden.
  • No-code: het opstellen van nieuwe processen - met behulp van de slepen-en-neerzetten-functionaliteit of de visuele interface - zonder enige code te hoeven schrijven.
  • Procesmapping: het definiëren en visueel weergeven van alle details en relaties tussen je bedrijfsprocesmodellen en de elementen van deze modellen.
  • Procesmodellering en -ontwerp: het in kaart brengen van je bedrijfsprocessen en ze ontwerpen in digitale workflows om de algehele productiviteit van je organisatie te verbeteren.
  • Rapportage/analyse: het bekijken, volgen en rapporteren van de belangrijkste statistieken om je bedrijfsprestaties te analyseren.

Overwegingen bij de aankoop van business process management software

  • Flexibiliteit van integratie: de leverancier moet integratie met derden mogelijk maken of een aanpasbaar API-platform bieden om interne toepassingen naadloos te integreren. Controleer of de ingebouwde sjablonen kunnen worden aangepast aan je bedrijf. Vraag om gratis proefversies en aangepaste demo's waarmee de interface en de prestaties van de software kunnen worden gevalideerd.
  • Inzettijd: dit is afhankelijk van de complexiteit van de processen die geautomatiseerd en op maat gemaakt moeten worden. Sommige BPM-tools kunnen direct uit de doos worden gebruikt, terwijl voor andere de ingebouwde, sectorspecifieke sjablonen moeten worden aangepast. Vraag de leverancier naar de tijd die nodig is om hun software te implementeren, de duur van de training en de aangeboden IT-ondersteuning.
  • Type oplossing: er zijn drie soorten BPM-software op de markt. Maak een lijst van je zakelijke uitdagingen en breng elk probleem in kaart in een software-functie. Kleine bedrijven geven bijvoorbeeld de voorkeur aan basis BPM-systemen vanwege de gebruikersvriendelijke interface. Agile werkomgevingen geven de voorkeur aan geavanceerde BPM-suites, omdat die integratie door derden mogelijk maken. Daarnaast geven organisaties die complexe en realtime operationele informatie moeten verwerken de voorkeur aan intelligente BPM-software.
  • Adaptief casemanagement blijft breder geïmplementeerd worden: dit proces kan verschillende sub-workflows combineren tot één "case", waardoor een monolithische, complexe workflow wordt uitgeschakeld. Het biedt multichannel integratie, sociale samenwerking en mobiele ondersteuning om een agile werkomgeving te creëren. Bij het beheer van agile processen zullen bedrijven gebruikmaken van adaptieve case management technologie die mensachtige beslissingen neemt, niet gebaseerd op vooraf gedefinieerde flowcharts. BPM-softwareleveranciers bieden deze mogelijkheid om met adaptieve gevallen (d.w.z. als intelligente BPM-software) om te gaan. Een intelligente BPM-software stelt managers in staat om adaptieve processen te structureren om de best vervolgactie te kiezen. Zo heeft KiSSFLOW adaptief casemanagement ingevoerd om haar gebruikers volledige controle te geven over dynamische processen.
  • De vraag naar no-code/low-code BPM om te groeien: bedrijven gebruiken steeds vaker no-code/low-code BPM-toepassingen om de complexiteit van de software en de lange leercurve te elimineren. Deze toepassingen verhogen de wendbaarheid, zodat er geen programmeurs hoeven te worden ingehuurd. Het vervangt de traditionele procedures voor de ontwikkeling van toepassingen door kant-en-klare formulierbouwers, slepen-en-neerzetten-functies en vooraf gebouwde integraties. Zo hebben bijvoorbeeld BPMS-leveranciers Bonitasoft en Pegasystems hun producten vernieuwd als low-code-platformen om hun gebruikers de tijd en inspanning te besparen.