Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Business process management software

Met BPM-software (ook wel business process management software genoemd) kunnen bedrijven bedrijfsprocessen modelleren, implementeren, optimaliseren en beheren. BPM-tools bieden een samenwerkend, continu kanaal om veranderingen door te voeren en informatie in een onderneming te verspreiden. Organisaties gebruiken business process management software om hun bedrijfsomgeving te coördineren en veranderingen in te plannen en te synchroniseren. Ook kan de effectiviteit van nieuwe strategieën worden getest en best practices worden ingesteld. Gebruik Capterra om de juiste BPM-software voor jouw bedrijf in België te vinden. Zie ook: integratiesoftware en workflow management systemen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Business process management software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

226 resultaten

ARIS is een toonaangevende en intuïtieve oplossing voor professioneel bedrijfsprocesbeheer en -modellering. Meer informatie over ARIS
ARIS is een toonaangevende en intuïtieve oplossing voor professioneel bedrijfsprocesbeheer en -modellering. Of je nu de huidige staat van je activiteiten wilt documenteren vanwege kwaliteits- of certificeringsredenen, of toekomstige activiteiten wilt ontwerpen in het kader van continue verbetering van je transformatieprogramma, ARIS is geschikt voor het vaststellen van één bron van waarheid met betrekking tot alle onderwerpen voor procesuitmuntendheid in je organisatie. Plus procesmining, risico- en compliance management, RPA en meer. Meer informatie over ARIS

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Gripp is bedrijfssoftware voor bureaus en zakelijke dienstverleners. Gripp bevat o.a. uren, planning, CRM, projecten, rapportages, offertes, facturatie en meer! Meer informatie over Gripp
Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met ruim 1800 klanten en zo'n 10.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met het stroomlijnen van processen door middel van onze alles-in-1 software. Bij deze processen kun je o.a. denken aan planning, uren, het opmaken van offertes, het uitsturen van facturen en het maken van rapportages. Dankzij onze focus op bureaus en zakelijke dienstverleners en onze ervaring met soortgelijke bedrijven zijn we in staat om gericht mee te denken op het gebied van specifieke implementaties, inrichtingen en andere dienstverleningen. Meer informatie over Gripp

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Digitaliseer beslissingen om de efficiëntie te verhogen, aan de eisen van klanten te voldoen en risico's te verminderen met het AI-gestuurde platform voor beslissingsbeheer van ACTICO. Meer informatie over ACTICO Platform
Het ACTICO Platform stelt organisaties in staat om beslissingen in al hun bedrijfsprocessen en -toepassingen te digitaliseren, aan de eisen van klanten te voldoen en bedrijfs- en regelgevingsrisico's te beperken. Het combineert naadloos besluitvorming, AI en gegevens in één samenhangend platform, dat het hele proces omvat van het vastleggen en ontwerpen van beslissingsmodellen tot het testen en bewaken van geautomatiseerde besluitvorming in alle systemen, workflows en kanalen. De oplossing is zowel beschikbaar als SaaS als lokaal. De SaaS-implementatie is schaalbaar, veerkrachtig en veilig, met een SOC2-certificering die de hoogste normen voor de bescherming van gegevens en operationele uitmuntendheid garandeert. Door de integratie van AI verhoogt het ACTICO-platform de kwaliteit van de beslissingen en maximaliseert het de automatisering, zodat bedrijven voorop kunnen blijven lopen in een snelle digitale wereld. Meer informatie over ACTICO Platform

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
BPM-software voor Business Process Management, BPMN, kwaliteitsbeheer en workflowbeheer. Meer informatie over SmartProcess
BPM-software voor procesbeheer, kwaliteitsbeheer en workflowbeheer. Met de procesmodule kun je eenvoudig procesmappen, processchema's, procesbeschrijvingen en documenten creëren en publiceren. Procesmodellering met de BPMN-notatie en het genereren van procesbeschrijvingen is direct mogelijk met behulp van een browser. De Business Process Management-software biedt optionele modules voor maatregelen, taken, claims, klachten en audits. Meer informatie over SmartProcess

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Axelor is een krachtige open source ERP, CRM en BPM bestaande uit meer dan 30 geïntegreerde modules die flexibel en eenvoudig aan te passen zijn. Meer informatie over Axelor
Axelor is een krachtige, gemakkelijk aanpasbare open source ERP (Enterprise Resource Planning, bedrijfsmiddelenplanning), CRM (Customer Relationship Management, klantrelatiebeheer) en BPM (Business Process Management, bedrijfsprocesbeheer) bestaande uit meer dan twintig geïntegreerde bedrijfstoepassingen. Geniet van een modern design en intuïtieve navigatie. In tegenstelling tot traditionele managementoplossingen combineert Axelor gebruiksgemak, eenvoud en efficiëntie. Ontdek een nieuwe aanpak voor een ongeëvenaarde flexibiliteit. Dankzij de geïntegreerde BPM kun je je toepassing in realtime aan bedrijfsveranderingen aanpassen, met eenvoudige configuraties en zeer weinig aangepaste ontwikkelingen. Meer informatie over Axelor

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Sensus BPM Online is de juiste keuze voor jou! Een praktisch communicatieplatform dat samenwerking en communicatie zal inspireren. Meer informatie over Sensus BPM Online
Eenvoudig of complex: ongeacht de complexiteit van een proces moet iedereen ermee kunnen werken. Sensus BPM Online is ontwikkeld met één ding voor ogen: eenvoud. Waar het bedrijfsproces ook om draait, iedereen moet ermee kunnen werken. Of je nu bepaalde werkmethoden beschrijft of taken en verantwoordelijkheden in kaart wilt brengen, Sensus BPM Online geeft je medewerkers inzicht in één oogopslag. Meer informatie over Sensus BPM Online

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Enterprise Process Center® is een gecentraliseerde opslagplaats die processen opslaat en beheert met een unieke gegevensgestuurde aanpak. Meer informatie over Digital Business Transformation Suite
De kern van Enterprise Process Center® is een gecentraliseerde opslagplaats die processen en gerelateerde gegevens opslaat en beheert binnen een gebruiksvriendelijke, intuïtieve omgeving. Je kunt complexe artefacten van een onderneming aan elkaar koppelen: doelstellingen, processen, procedures, werknemers, afdelingen, klanten, leveranciers, systemen, beleid, documenten, regels, risico's, controles, capaciteiten en KPI's, en ze allemaal samenbrengen als puzzelstukjes die een 360-graden blauwdruk vormen van de architectuur van de organisatie. Meer informatie over Digital Business Transformation Suite

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Lokulus is een technologieplatform dat tools voor de automatisering van bedrijfsprocessen biedt aan consumentengerichte bedrijven. Meer informatie over Lokulus
Lokulus is een technologiebedrijf dat AI-gestuurde procesautomatisering biedt aan consumentengerichte bedrijven. Met het platform kunnen organisaties geautomatiseerde workflows op intelligente wijze beheren en aanpassen naarmate de behoeften van hun organisatie zich ontwikkelen en groeien. Het platform is een vertrouwde onafhankelijke adviseur die nauw samenwerkt met klanten om inzicht te krijgen in hun unieke uitdagingen. De oplossingen worden op maat gemaakt en maken gebruik van expertise en technologie, zodat ze perfect bij jouw organisatie passen. Meer informatie over Lokulus

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Verbeter bedrijfsprocesbeheer met Asana AI. Pak complexe workflows aan, krijg betere inzichten en verbeter teamwork efficiënt.
Asana transformeert bedrijfsprocesbeheer met behulp van AI-aangedreven functies die inzichten opleveren, teamwork verbeteren en zorgen voor gestroomlijnde workflows. Beheer taken, houd prestaties bij en pas je snel aan veranderende prioriteiten aan. Met projectsjablonen, doelbeheer en geautomatiseerde voortgangscontrole zorgt Asana ervoor dat je team zijn doelen sneller bereikt. Gebruik AI-gestuurde inzichten om de toewijzing van middelen te optimaliseren. Of het nu gaat om campagnebeheer, onboarding of productlanceringen, Asana stelt jouw organisatie in staat om slimmer te werken. Meer informatie over Asana

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
monday.com is een intuïtief platform waarmee je op één plek unieke oplossingen kunt creëren voor alle aspecten van je bedrijf.
monday.com is een intuïtief platform waarmee je op één plek unieke oplossingen kunt creëren voor alle aspecten van je bedrijf. Begin met vooraf gemaakte sjablonen en pas ze volledig aan voor je workflows. Zodat je hele team voorraad kan bijhouden, nieuwe werknemers kan onboarden, projecten kan overzien, statussen over belangrijke taken kan bijwerken en je verkoop- en marketingcampagnes kan beheren. Verwijder met deze samenwerkingsoplossing pijnlijk lange e-mailthreads en verminder vergaderingen terwijl je nog meer gedaan krijgt. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Confluence maakt het gemakkelijker voor je organisatie om de meest complexe strategieën van je bedrijf te implementeren, optimaliseren en effectief te organiseren.
Bij de uitvoering van een project zorgt het implementeren van processen ervoor dat je effectiever bent. Gebruik Confluence om deze processen in te stellen. Confluence is een softwaretool voor bedrijfsprocesbeheer die het voor je organisatie gemakkelijker kan maken om de meest complexe strategieën van je bedrijf te implementeren, optimaliseren en effectief te organiseren. Confluence integreert naadloos met de pakketproducten van Atlassian zoals Jira om je te helpen je processen te automatiseren. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Microsoft Visio is een innovatieve diagramoplossing die helpt bij het visualiseren van gegevensgestuurde bedrijfsprocesstromen en meer.
Microsoft Visio is een diagramoplossing met een robuuste bibliotheek van ingebouwde en externe sjablonen en vormen, capaciteiten voor gegevensconnectiviteit en geïntegreerde samenwerkingstools. Maak indrukwekkende visualisaties met behulp van de meegeleverde vormen en startbestanden. Samenwerking nodig? Bewerk via een webbrowser tegelijk met collega's online opgeslagen diagrammen, om veilig en moeiteloos met anderen samen te werken. Koppel zelfs diagrammen aan realtime gegevens om snel beslissingen te nemen. Meer informatie over Visio

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Zapier is automatisering voor drukbezette mensen. Het verplaatst automatisch informatie tussen je webtoepassingen, zodat je je kunt concentreren op je belangrijkste werk.
Zapier geeft je superkrachten op het internet om de webtoepassingen die je gebruikt te integreren en te automatiseren, van Asana tot Zoho CRM. Meer informatie over Zapier

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Wrike is software voor bedrijfsprocesbeheer op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, dashboards, rapporten en meer.
Wrike is software voor bedrijfsprocesbeheer die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
De online diagramtoepassing maakt het eenvoudig om je bedrijfsprocessen in kaart te brengen en te delen.
Ontwerp je eigen BPMN-diagrammen (notatie van bedrijfsprocesmodellering) in Lucidchart. Met slechts een paar klikken heb je toegang tot alle vormen die je nodig hebt om een gepolijste en professionele bedrijfsproceskaart te maken, inclusief taken, transacties, conversies, belactiviteiten, gegevensopslag en meer. Met de intuïtieve Lucidchart-interface kun je vormen naar je canvas slepen en neerzetten, zodat je in een mum van tijd aan de slag kunt met het procesbeheer. Meer informatie over Lucidchart

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Een populaire visuele werkruimte voor innovatie waarmee ingedeelde teams van elke omvang samen kunnen dromen, ontwerpen en bouwen aan de toekomst.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren. Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Eenvoudige en betaalbare software voor business process management (BPM) beschikbaar in de cloud en als lokale versie met toegang tot open source-code.
Als je op zoek bent naar gratis of betaalbare software voor business process management (BPM), ben je aan het juiste adres. De prijs is niet het enige voordeel van Bitrix24. Je krijgt een set standaard bedrijfsprocessen die geen installatie vereisen, zoals verlofaanvragen, zakenreizen, uitgaven, aankopen en algemene verzoeken (interne helpdesk). Deze zijn gebaseerd op jouw bedrijfsstructuur en kunnen indien nodig eenvoudig worden aangepast. Met de ontwerpfunctie voor bedrijfsprocessen kun je elk aangepast bedrijfsproces creëren. Cloud en open source. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Ondernemingsbrede procesautomatisering voor de meest complexe zakelijke behoeften van moderne organisaties in elke sector.
Stroomlijn efficiëntie door het hele bedrijf met UiPath, ontwerp en beheer geautomatiseerde workflows, verbind je teams, applicaties en systemen, hou de prestaties bij via geavanceerde analyses en maak rapporten op maat. UiPath biedt de meest veelzijdige en eenvoudig te gebruiken oplossing voor het automatiseren van repetitieve kantoortaken, hoe complex ze ook zijn. Het leest en bepaalt gegevens tussen elk document, toepassing en systeem, en automatiseert zelfs de moeilijkste workflows met perfecte nauwkeurigheid. Meer informatie over UiPath

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Organiseer en automatiseer terugkerende teamtaken terwijl je eenvoudig de voortgang bijhoudt met Process Street.
Stroomlijn je bedrijfsprocesbeheer en terugkerende workflows met Process Street. Maak georganiseerde checklists waarmee je voorwaardelijke logica kunt gebruiken, de voortgang kunt volgen, taken en goedkeuringen kunt toewijzen en de tools die je team al gebruikt, kunt integreren, en pas ze eenvoudig aan. Beheer processen zoals training of onboarding van medewerkers moeiteloos met eenvoudige automatisering die de productiviteit van medewerkers verhoogt. Meer informatie over Process Street

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Rapportage en analyse
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden

Kopersgids voor Business process management software

Business process management (BPM) software is een instrument voor het creëren, optimaliseren en beheren van processen, zoals facturering, budgettering, marketing en boekhouding. Managers gebruiken het als een samenwerkingsplatform om complexe processen te ontwikkelen en te verbeteren volgens de veranderende bedrijfsbehoeften.

Veel organisaties gebruiken BPM-tools om interdepartementale workflows te coördineren, te plannen en te synchroniseren. De hulpmiddelen kunnen ook worden gebruikt om de effectiviteit van nieuwe strategieën te testen en best practices voor toekomstige projecten te formuleren.

De voordelen van business process management software

Het belang van BPM is toegenomen nu organisaties proberen concurrerend te blijven door hun belangrijkste workflows te automatiseren. BPM-software biedt de volgende voordelen:

  • Zakelijke wendbaarheid: het staat je toe om processen aan te passen en af te stemmen volgens de vereisten van je bedrijf. Gebruik de software om een agile omgeving te bouwen die processen zal verbeteren en automatiseren met de rules management functionaliteit, die niet-programmeurs in staat stelt om business logica toe te voegen/te wijzigen in een BPM-strategie.
  • Beter toezicht op de naleving: BPM-software helpt organisaties om te voldoen aan de normen en voorschriften van de sector. Het doet dit door afdelingspecifieke modules te integreren die synchroniseren met de BPM-software op het bredere, organisatorische niveau. De software documenteert de procedures en zorgt voor de naleving van de relevante veiligheids- en beveiligingsmaatregelen.

Algemene functies van business process management software

  • Automatisering van bedrijfsprocessen: het beheren van informatie, taken en procedures door workflows en processen te automatiseren.
  • Samenwerking: het gezamenlijk en gelijktijdig met je team aan een project werken. Je kunt ook in realtime communiceren en informatie delen met meerdere belanghebbenden.
  • No-code: het opstellen van nieuwe processen - met behulp van de slepen-en-neerzetten-functionaliteit of de visuele interface - zonder enige code te hoeven schrijven.
  • Procesmapping: het definiëren en visueel weergeven van alle details en relaties tussen je bedrijfsprocesmodellen en de elementen van deze modellen.
  • Procesmodellering en -ontwerp: het in kaart brengen van je bedrijfsprocessen en ze ontwerpen in digitale workflows om de algehele productiviteit van je organisatie te verbeteren.
  • Rapportage/analyse: het bekijken, volgen en rapporteren van de belangrijkste statistieken om je bedrijfsprestaties te analyseren.

Overwegingen bij de aankoop van business process management software

  • Flexibiliteit van integratie: de leverancier moet integratie met derden mogelijk maken of een aanpasbaar API-platform bieden om interne toepassingen naadloos te integreren. Controleer of de ingebouwde sjablonen kunnen worden aangepast aan je bedrijf. Vraag om gratis proefversies en aangepaste demo's waarmee de interface en de prestaties van de software kunnen worden gevalideerd.
  • Inzettijd: dit is afhankelijk van de complexiteit van de processen die geautomatiseerd en op maat gemaakt moeten worden. Sommige BPM-tools kunnen direct uit de doos worden gebruikt, terwijl voor andere de ingebouwde, sectorspecifieke sjablonen moeten worden aangepast. Vraag de leverancier naar de tijd die nodig is om hun software te implementeren, de duur van de training en de aangeboden IT-ondersteuning.
  • Type oplossing: er zijn drie soorten BPM-software op de markt. Maak een lijst van je zakelijke uitdagingen en breng elk probleem in kaart in een software-functie. Kleine bedrijven geven bijvoorbeeld de voorkeur aan basis BPM-systemen vanwege de gebruikersvriendelijke interface. Agile werkomgevingen geven de voorkeur aan geavanceerde BPM-suites, omdat die integratie door derden mogelijk maken. Daarnaast geven organisaties die complexe en realtime operationele informatie moeten verwerken de voorkeur aan intelligente BPM-software.
  • Adaptief casemanagement blijft breder geïmplementeerd worden: dit proces kan verschillende sub-workflows combineren tot één "case", waardoor een monolithische, complexe workflow wordt uitgeschakeld. Het biedt multichannel integratie, sociale samenwerking en mobiele ondersteuning om een agile werkomgeving te creëren. Bij het beheer van agile processen zullen bedrijven gebruikmaken van adaptieve case management technologie die mensachtige beslissingen neemt, niet gebaseerd op vooraf gedefinieerde flowcharts. BPM-softwareleveranciers bieden deze mogelijkheid om met adaptieve gevallen (d.w.z. als intelligente BPM-software) om te gaan. Een intelligente BPM-software stelt managers in staat om adaptieve processen te structureren om de best vervolgactie te kiezen. Zo heeft KiSSFLOW adaptief casemanagement ingevoerd om haar gebruikers volledige controle te geven over dynamische processen.
  • De vraag naar no-code/low-code BPM om te groeien: bedrijven gebruiken steeds vaker no-code/low-code BPM-toepassingen om de complexiteit van de software en de lange leercurve te elimineren. Deze toepassingen verhogen de wendbaarheid, zodat er geen programmeurs hoeven te worden ingehuurd. Het vervangt de traditionele procedures voor de ontwikkeling van toepassingen door kant-en-klare formulierbouwers, slepen-en-neerzetten-functies en vooraf gebouwde integraties. Zo hebben bijvoorbeeld BPMS-leveranciers Bonitasoft en Pegasystems hun producten vernieuwd als low-code-platformen om hun gebruikers de tijd en inspanning te besparen.