Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Business process management software

Met BPM-software (ook wel business process management software genoemd) kunnen bedrijven bedrijfsprocessen modelleren, implementeren, optimaliseren en beheren. BPM-tools bieden een samenwerkend, continu kanaal om veranderingen door te voeren en informatie in een onderneming te verspreiden. Organisaties gebruiken business process management software om hun bedrijfsomgeving te coördineren en veranderingen in te plannen en te synchroniseren. Ook kan de effectiviteit van nieuwe strategieën worden getest en best practices worden ingesteld. Gebruik Capterra om de juiste BPM-software voor jouw bedrijf in België te vinden. Zie ook: integratiesoftware en workflow management systemen.

België Lokale producten weergeven

222 resultaten

Gripp is bedrijfssoftware voor bureaus en zakelijke dienstverleners. Gripp bevat o.a. uren, planning, CRM, projecten, rapportages, offertes, facturatie en meer! Meer informatie over Gripp
Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met ruim 1800 klanten en zo'n 10.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met het stroomlijnen van processen door middel van onze alles-in-1 software. Bij deze processen kun je o.a. denken aan planning, uren, het opmaken van offertes, het uitsturen van facturen en het maken van rapportages. Dankzij onze focus op bureaus en zakelijke dienstverleners en onze ervaring met soortgelijke bedrijven zijn we in staat om gericht mee te denken op het gebied van specifieke implementaties, inrichtingen en andere dienstverleningen. Meer informatie over Gripp

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven.
Asana is een tool voor bedrijfsprocesbeheer die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
monday.com is een intuïtief platform waarmee je op één plek unieke oplossingen kunt creëren voor alle aspecten van je bedrijf.
monday.com is een intuïtief platform waarmee je op één plek unieke oplossingen kunt creëren voor alle aspecten van je bedrijf. Begin met vooraf gemaakte sjablonen en pas ze volledig aan voor je workflows. Zodat je hele team voorraad kan bijhouden, nieuwe werknemers kan onboarden, projecten kan overzien, statussen over belangrijke taken kan bijwerken en je verkoop- en marketingcampagnes kan beheren. Verwijder met deze samenwerkingsoplossing pijnlijk lange e-mailthreads en verminder vergaderingen terwijl je nog meer gedaan krijgt. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Confluence maakt het gemakkelijker voor je organisatie om de meest complexe strategieën van je bedrijf te implementeren, optimaliseren en effectief te organiseren.
Bij de uitvoering van een project zorgt het implementeren van processen ervoor dat je effectiever bent. Gebruik Confluence om deze processen in te stellen. Confluence is een softwaretool voor bedrijfsprocesbeheer die het voor je organisatie gemakkelijker kan maken om de meest complexe strategieën van je bedrijf te implementeren, optimaliseren en effectief te organiseren. Confluence integreert naadloos met de pakketproducten van Atlassian zoals Jira om je te helpen je processen te automatiseren. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Microsoft Visio is een innovatieve diagramoplossing die helpt bij het visualiseren van gegevensgestuurde bedrijfsprocesstromen en meer.
Microsoft Visio is een diagramoplossing met een robuuste bibliotheek van ingebouwde en externe sjablonen en vormen, capaciteiten voor gegevensconnectiviteit en geïntegreerde samenwerkingstools. Maak indrukwekkende visualisaties met behulp van de meegeleverde vormen en startbestanden. Samenwerking nodig? Bewerk via een webbrowser tegelijk met collega's online opgeslagen diagrammen, om veilig en moeiteloos met anderen samen te werken. Koppel zelfs diagrammen aan realtime gegevens om snel beslissingen te nemen. Meer informatie over Visio

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Zapier is automatisering voor drukbezette mensen. Het verplaatst automatisch informatie tussen je webtoepassingen, zodat je je kunt concentreren op je belangrijkste werk.
Zapier geeft je superkrachten op het internet om de webtoepassingen die je gebruikt te integreren en te automatiseren, van Asana tot Zoho CRM. Meer informatie over Zapier

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Wrike is software voor bedrijfsprocesbeheer op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, dashboards, rapporten en meer.
Wrike is software voor bedrijfsprocesbeheer die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
De online diagramtoepassing maakt het eenvoudig om je bedrijfsprocessen in kaart te brengen en te delen.
Ontwerp je eigen BPMN-diagrammen (notatie van bedrijfsprocesmodellering) in Lucidchart. Met slechts een paar klikken heb je toegang tot alle vormen die je nodig hebt om een gepolijste en professionele bedrijfsproceskaart te maken, inclusief taken, transacties, conversies, belactiviteiten, gegevensopslag en meer. Met de intuïtieve Lucidchart-interface kun je vormen naar je canvas slepen en neerzetten, zodat je in een mum van tijd aan de slag kunt met het procesbeheer. Meer informatie over Lucidchart

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Een populaire visuele werkruimte voor innovatie waarmee ingedeelde teams van elke omvang samen kunnen dromen, ontwerpen en bouwen aan de toekomst.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren. Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Eenvoudige en betaalbare software voor business process management (BPM) beschikbaar in de cloud en als lokale versie met toegang tot open source-code.
Als je op zoek bent naar gratis of betaalbare software voor business process management (BPM), ben je aan het juiste adres. De prijs is niet het enige voordeel van Bitrix24. Je krijgt een set standaard bedrijfsprocessen die geen installatie vereisen, zoals verlofaanvragen, zakenreizen, uitgaven, aankopen en algemene verzoeken (interne helpdesk). Deze zijn gebaseerd op jouw bedrijfsstructuur en kunnen indien nodig eenvoudig worden aangepast. Met de ontwerpfunctie voor bedrijfsprocessen kun je elk aangepast bedrijfsproces creëren. Cloud en open source. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Ondernemingsbrede procesautomatisering voor de meest complexe zakelijke behoeften van moderne organisaties in elke sector.
Stroomlijn efficiëntie door het hele bedrijf met UiPath, ontwerp en beheer geautomatiseerde workflows, verbind je teams, applicaties en systemen, hou de prestaties bij via geavanceerde analyses en maak rapporten op maat. UiPath biedt de meest veelzijdige en eenvoudig te gebruiken oplossing voor het automatiseren van repetitieve kantoortaken, hoe complex ze ook zijn. Het leest en bepaalt gegevens tussen elk document, toepassing en systeem, en automatiseert zelfs de moeilijkste workflows met perfecte nauwkeurigheid. Meer informatie over UiPath

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Organiseer en automatiseer terugkerende teamtaken terwijl je eenvoudig de voortgang bijhoudt met Process Street.
Stroomlijn je bedrijfsprocesbeheer en terugkerende workflows met Process Street. Maak georganiseerde checklists waarmee je voorwaardelijke logica kunt gebruiken, de voortgang kunt volgen, taken en goedkeuringen kunt toewijzen en de tools die je team al gebruikt, kunt integreren, en pas ze eenvoudig aan. Beheer processen zoals training of onboarding van medewerkers moeiteloos met eenvoudige automatisering die de productiviteit van medewerkers verhoogt. Meer informatie over Process Street

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Anypoint Platform is een toonaangevend integratieplatform voor het verbinden van lokale, SaaS- en mobiele systemen.
Het Anypoint Platform van MuleSoft stelt gebruikers in staat om met één enkel product API's en integraties te ontwerpen, creëren, publiceren en beheren. Het bevat ook API analysebeheer en een pakket van aansluitingen op populaire toepassingen en protocollen. Je kunt het zowel lokaal, in de cloud als in hybride configuraties uitvoeren. Meer informatie over Anypoint Platform

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Gebruik Aha! Roadmaps om je bedrijfsprocessen te beheren: stel duidelijke doelen en initiatieven vast, koppel werk aan strategie en rapporteer over KPI's.
Aha! Roadmaps is de complete oplossing voor productbeheer waarmee je strategie kunt bepalen, functies kunt prioriteren en visuele plannen kunt delen. Definieer het bedrijfsmodel voor je producten en stel duidelijke doelen en initiatieven vast. Koppel al het productwerk aan de strategie en zorg voor consistente bedrijfsprocessen, zodat je hele organisatie is afgestemd op de roadmap. Leg de belangrijkste bedrijfsgegevens vast en rapporteer erover, en gebruik dashboards om de KPI's voor je producten in één oogopslag te volgen. Meer informatie over Aha!

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Bouw de gebruikshandleiding voor je bedrijf. Vereenvoudig elk proces, beleidsregel en procedure. Train medewerkers elke keer op een consistente manier.
Documenteer elk proces, beleid en procedure in één eenvoudig, doorzoekbaar systeem. Automatiseer je onboarding en training terwijl je je bedrijf systematiseert en opschaalt. Definieer eenvoudig stapsgewijze workflows, elimineer het grijze gebied tussen rollen, creëer standaardwerkmethodes (SOP's) die je mensen zullen lezen en zorg ervoor dat training en bedrijfsprocessen elke keer consistent worden uitgevoerd. Trainual is de manier waarop moderne bedrijven trainingshandleidingen creëren. Meer informatie over Trainual

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Een werkruimte met roadmaps, chat, documenten en meer.
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Hou roadmaps van projecten bij, communiceer met teamgenoten en klanten, maak samenwerkingsdocumenten en nog veel meer in de gecentraliseerde werkruimte! Hou het overzicht over al je projecten terwijl je diep in de tijdlijnen van individuele projecten duikt. Met het beste van communicatie, cloudopslag en werkstroomsamenwerking in één tool kun je je werkdag en al je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad. Meer informatie over Nifty

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Werkstroombeheer-tool zonder codering om mensen, gegevens en dagelijkse processen te verbinden.
Werkstroomsoftware zonder codering voor het verbinden van mensen, gegevens en dagelijkse processen via een cloudgebaseerde werkstroom-tool en het stroomlijnen van routinematige bedrijfsactiviteiten. Het biedt een complete set capaciteiten voor goedkeuring en verandermanagement, klantverzoekbeheer en het volgen van problemen. Comindware Tracker zorgt voor robuuste werkstroom-procesmodellering in combinatie met flexibele webformulieren en rapportages, directe procesupdates en realtime zichtbaarheid. Probeer het nu. Meer informatie over CMW Platform

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
Bereik een nieuwe kwaliteitsnorm in je processen. Begin met het beheren van foutvrije processen en voer verbeteringen door met Pipefy.
Pipefy is de software voor foutloze processen. Deze oplossing ondersteunt teams bij het opstellen van uitvoeringsstandaarden, door te ontwerpen hoe de processen zouden moeten werken en de verantwoordelijkheid van het team te verzekeren. Verbeter de efficiëntie van je processen met behulp van automatiseringsregels om tijd te besparen en repetitief en handmatig werk te elimineren, en je te richten op wat echt belangrijk is. Meer dan 50.000 gebruikers verbeteren hun resultaten met Pipefy. Sluit je vandaag nog bij hen aan en verbeter de manier waarop je je proces beheert. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Samenwerkingstools
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Workflowbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer

Kopersgids voor Business process management software

Business process management (BPM) software is een instrument voor het creëren, optimaliseren en beheren van processen, zoals facturering, budgettering, marketing en boekhouding. Managers gebruiken het als een samenwerkingsplatform om complexe processen te ontwikkelen en te verbeteren volgens de veranderende bedrijfsbehoeften.

Veel organisaties gebruiken BPM-tools om interdepartementale workflows te coördineren, te plannen en te synchroniseren. De hulpmiddelen kunnen ook worden gebruikt om de effectiviteit van nieuwe strategieën te testen en best practices voor toekomstige projecten te formuleren.

De voordelen van business process management software

Het belang van BPM is toegenomen nu organisaties proberen concurrerend te blijven door hun belangrijkste workflows te automatiseren. BPM-software biedt de volgende voordelen:

  • Zakelijke wendbaarheid: het staat je toe om processen aan te passen en af te stemmen volgens de vereisten van je bedrijf. Gebruik de software om een agile omgeving te bouwen die processen zal verbeteren en automatiseren met de rules management functionaliteit, die niet-programmeurs in staat stelt om business logica toe te voegen/te wijzigen in een BPM-strategie.
  • Beter toezicht op de naleving: BPM-software helpt organisaties om te voldoen aan de normen en voorschriften van de sector. Het doet dit door afdelingspecifieke modules te integreren die synchroniseren met de BPM-software op het bredere, organisatorische niveau. De software documenteert de procedures en zorgt voor de naleving van de relevante veiligheids- en beveiligingsmaatregelen.

Algemene functies van business process management software

  • Automatisering van bedrijfsprocessen: het beheren van informatie, taken en procedures door workflows en processen te automatiseren.
  • Samenwerking: het gezamenlijk en gelijktijdig met je team aan een project werken. Je kunt ook in realtime communiceren en informatie delen met meerdere belanghebbenden.
  • No-code: het opstellen van nieuwe processen - met behulp van de slepen-en-neerzetten-functionaliteit of de visuele interface - zonder enige code te hoeven schrijven.
  • Procesmapping: het definiëren en visueel weergeven van alle details en relaties tussen je bedrijfsprocesmodellen en de elementen van deze modellen.
  • Procesmodellering en -ontwerp: het in kaart brengen van je bedrijfsprocessen en ze ontwerpen in digitale workflows om de algehele productiviteit van je organisatie te verbeteren.
  • Rapportage/analyse: het bekijken, volgen en rapporteren van de belangrijkste statistieken om je bedrijfsprestaties te analyseren.

Overwegingen bij de aankoop van business process management software

  • Flexibiliteit van integratie: de leverancier moet integratie met derden mogelijk maken of een aanpasbaar API-platform bieden om interne toepassingen naadloos te integreren. Controleer of de ingebouwde sjablonen kunnen worden aangepast aan je bedrijf. Vraag om gratis proefversies en aangepaste demo's waarmee de interface en de prestaties van de software kunnen worden gevalideerd.
  • Inzettijd: dit is afhankelijk van de complexiteit van de processen die geautomatiseerd en op maat gemaakt moeten worden. Sommige BPM-tools kunnen direct uit de doos worden gebruikt, terwijl voor andere de ingebouwde, sectorspecifieke sjablonen moeten worden aangepast. Vraag de leverancier naar de tijd die nodig is om hun software te implementeren, de duur van de training en de aangeboden IT-ondersteuning.
  • Type oplossing: er zijn drie soorten BPM-software op de markt. Maak een lijst van je zakelijke uitdagingen en breng elk probleem in kaart in een software-functie. Kleine bedrijven geven bijvoorbeeld de voorkeur aan basis BPM-systemen vanwege de gebruikersvriendelijke interface. Agile werkomgevingen geven de voorkeur aan geavanceerde BPM-suites, omdat die integratie door derden mogelijk maken. Daarnaast geven organisaties die complexe en realtime operationele informatie moeten verwerken de voorkeur aan intelligente BPM-software.
  • Adaptief casemanagement blijft breder geïmplementeerd worden: dit proces kan verschillende sub-workflows combineren tot één "case", waardoor een monolithische, complexe workflow wordt uitgeschakeld. Het biedt multichannel integratie, sociale samenwerking en mobiele ondersteuning om een agile werkomgeving te creëren. Bij het beheer van agile processen zullen bedrijven gebruikmaken van adaptieve case management technologie die mensachtige beslissingen neemt, niet gebaseerd op vooraf gedefinieerde flowcharts. BPM-softwareleveranciers bieden deze mogelijkheid om met adaptieve gevallen (d.w.z. als intelligente BPM-software) om te gaan. Een intelligente BPM-software stelt managers in staat om adaptieve processen te structureren om de best vervolgactie te kiezen. Zo heeft KiSSFLOW adaptief casemanagement ingevoerd om haar gebruikers volledige controle te geven over dynamische processen.
  • De vraag naar no-code/low-code BPM om te groeien: bedrijven gebruiken steeds vaker no-code/low-code BPM-toepassingen om de complexiteit van de software en de lange leercurve te elimineren. Deze toepassingen verhogen de wendbaarheid, zodat er geen programmeurs hoeven te worden ingehuurd. Het vervangt de traditionele procedures voor de ontwikkeling van toepassingen door kant-en-klare formulierbouwers, slepen-en-neerzetten-functies en vooraf gebouwde integraties. Zo hebben bijvoorbeeld BPMS-leveranciers Bonitasoft en Pegasystems hun producten vernieuwd als low-code-platformen om hun gebruikers de tijd en inspanning te besparen.