328 resultaten
Waarom Capterra gratis is
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met eenvoudig te gebruiken helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken al TOPdesk om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer te volgen en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over Jira Service Desk Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over Jira Service Desk
Freshservice is een online ITIL-helpdesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice (Gamified helpdesk + middelenbeheer) - de complicaties = Freshservice. Bovendien is de servicedesk ook klaar voor ITIL! Meer informatie over Freshservice
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Trengo is helpdesksoftware die teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie stimuleert door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, spraak, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo Helpdesksoftware om efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen op één centrale plek. Meer informatie over Trengo
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. Meer informatie over Zendesk
VCC Live is een cloudgebaseerde helpdesksoftware, bedoeld voor alle soorten bedrijven die erop gericht zijn klanten snel ondersteuning te bieden via telefoon, e-mail, chat en sociale media. Dankzij de geavanceerde functies (onder andere IVR, realtime statistieken, hoge beveiliging, voorspellende kiezer) kan je contactcenterteam een breed scala aan acties uitvoeren met behulp van één enkele software. Meer informatie over VCC Live Cloudgebaseerde helpdesksoftware met ingebouwde beheer- en operatorfuncties, gegevensbeveiliging en analytische rapporten. Meer informatie over VCC Live
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
De helpdesksoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je: een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten. Koppel de Service Hub met de Sales en Marketing Hub om het gehele klantentraject te ondersteunen in HubSpot. Meer informatie over HubSpot Service Hub Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Bouw je Helpdesk-platform via Crisp en begin met het naadloos helpen van je klanten. De helpdesk-software van Crisp laat klanten zelf hun antwoorden vinden en vereenvoudigt zaken voor drukke bedrijven. Aan de hand van talloze functies vereenvoudigt deze oplossing de manier waarop je je klanten helpt om hun doelen te bereiken door veel zaken te automatiseren. Meer informatie over Crisp Jouw alles-in-één platform voor de helpdesk Meer informatie over Crisp
Dixa is een helpdesk die een prachtig eenvoudige ervaring voor klantenondersteuning biedt via e-mail, chat en telefoon, alles vanuit één interface die is ontworpen voor klantgerichte teams en bedrijven. Je krijgt realtime prestatiestatistieken voor muurdisplays, geavanceerde routering over alle communicatiekanalen, unieke gespreks-ID-nummers, snelle reacties, automatiseringen, terugbellen en nog veel meer. Volg de rondleiding op de website, probeer het gratis uit of plan een demo om te zien hoe Dixa je ervaring kan verbeteren voor medewerkers en klanten! Meer informatie over Dixa Dixa is een helpdesk met een prachtig eenvoudige ervaring voor klantenondersteuning via e-mail, chat, sociale media en telefoon, allemaal vanuit je browser. Meer informatie over Dixa
Sparkcentral biedt een SaaS-platform voor digitale klantenservice: luister, ondersteun en engageer jouw klanten op de kanalen waar ze graag gebruik van maken. Wij bieden een kant-en-klare oplossing voor een ondernemingscontactcenter die een breed scala aan asynchrone communicatiekanalen integreert. Ontdek het volledige potentieel van CX (Customer Experience) door al jouw berichtenkanalen vanaf één platform te beheren. Het is gemakkelijk te gebruiken en kan naadloos worden geïntegreerd met andere externe platforms of software. Wordt vertrouwd door klanten zoals Zappos, Netflix, Air Canada, Slack,... Meer informatie over Sparkcentral Bied een onvergetelijke klantenservice via een messaging-first benadering. Luister, ondersteun en communiceer met klanten op kanalen waar ze graag gebruik van maken. Meer informatie over Sparkcentral
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt functies op Enterprise-niveau tegen een lage MKB-prijs. Alle processen kunnen eenvoudig worden aangepast met behulp van de grafische workflow en de slimme servicecatalogusontwerper. Er is geen codering nodig om de meest geavanceerde workflows en webformulieren te creëren. Er kunnen een onbeperkt aantal processen naast elkaar worden uitgevoerd, waardoor een daadwerkelijk gedeeld servicecentrum wordt gecreëerd. Meer informatie over IncidentMonitor Enterprise ITIL-servicedeskoplossing voor een lage MKB-prijs. Geavanceerd en rijk aan functies. GRATIS ITIL processjablonen beschikbaar. Meer informatie over IncidentMonitor
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware die helpt bij het personaliseren van je interacties met klanten. Het combineert al je communicatiekanalen zoals e-mail, livechat, oproepen en sociale media in een gedeelde bedrijfsinbox en biedt een alles-in-één helpdeskoplossing. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei in het bieden van klantenservice van wereldklasse. Meer informatie over LiveAgent Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Jitbit Helpdesk is een geweldige helpdesk-app met een duidelijke UI en een eenvoudig instellingsproces. Alle functies zijn echter aanwezig: automatiseringsengine, bestandsbijlagen, integraties (JIRA, Slack, Dropbox, Github enz.), e-mailintegratie, kennisbankmodule, enz. Jitbit Helpdesk wordt zowel aangeboden als een SaaS-versie als een on-premises hulpprogramma dat lokaal op een server wordt geïnstalleerd. Meer informatie over Jitbit HelpDesk Fraaie helpdesk-software, zowel beschikbaar als "SaaS" en "lokaal". Houdt problemen van je klanten bij, integreert volledig met je e-mail. Meer informatie over Jitbit HelpDesk
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Verander je e-mail in een helpdesk om meer persoonlijker klantenondersteuning te bieden. Front brengt e-mails en berichten vanuit elk kanaal (e-mail, chat, sociale media, sms) naar de gezamenlijke inbox van een team. Reageer 3x sneller met workflow-automatisering, toegang tot klantgegevens rechtstreeks in je inbox en robuuste analyses met team- en klantstatistieken. Shopify, HubSpot en 4.000 andere teams vertrouwen op Front om productief te werken en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Front App Verander je e-mail in een helpdeskoplossing. Snel en eenvoudig zoals e-mail, maar met de tools die je nodig hebt om de responstijden van medewerkers te verkorten. Meer informatie over Front App
Atera is een cloudgebaseerd platform voor IT-management met een alles-in-één oplossing voor MSP's. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossing. Het intuïtieve systeem voor ticketing en tijdregistraties is speciaal ontworpen voor MSP's en IT-serviceproviders, zowel voor de helpdesk als activiteiten ter plaatse. Het disruptieve prijsmodel van Atera stelt MSP's in staat om per technicus te betalen met een onbeperkt aantal agents. Atera biedt een gratis proefperiode van 30 dagen, dus meld je nu aan en begin meteen! Meer informatie over Atera Remote Monitoring Management (RMM), Professional Services Automation (PSA) en bediening op afstand: klanttevredenheid op één plek. Meer informatie over Atera
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over Opsgenie Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten. Meer informatie over Opsgenie
Het Genesys PureCloud-platform is een alles-in-één cloudoplossing voor helpdesks waarmee je naadloos tickets kunt ontvangen, verwerken en erop kunt reageren. Geef je medewerkers een intuïtieve interface die elke interactie aankan – spraak, chat, e-mail, sms en meer. Integreer naadloos met CRM-systemen voor krachtige routering en automatisch loggen. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je alle verwachtingen op het gebied van klantenondersteuning overtreft, vandaag en morgen. Meer informatie over Genesys Cloud Het Genesys PureCloud-platform is een alles-in-één oplossing voor helpdesks waarmee je naadloos tickets kunt ontvangen, verwerken en erop kunt reageren. Meer informatie over Genesys Cloud
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVerify gecertificeerd) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
MSP Anywhere is een webgebaseerde software voor IT-servicebedrijven die klantproblemen snel en op afstand moeten kunnen oplossen. Het biedt live chat in 2 richtingen, een gemiddelde verbindingstijd van 5 seconden, responsieve sessies op afstand en geweldige tools voor ondersteuning op afstand, zoals Windows Event Viewer en Command Line. MSP Anywhere is 100% cloudgebaseerd en je kunt het eenvoudig uitproberen, kopen en gebruiken. Meer informatie over SolarWinds Take Control MSP Anywhere biedt snelle, betrouwbare software om je IT-serviceklanten uitstekende ondersteuning op afstand te bieden. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets
(0 reviews)
Bezoek website
Met VisionReply kun je de ondersteuningstickets van je klant snel en efficiënt volgen, prioriteren en oplossen zonder dubbel werk. Communicatie met teamleden en klanten is gemakkelijk en eenvoudig te volgen en met een gedeelde inbox is alles transparant en gaat er niets verloren. Met het live dashboard krijg je een goed overzicht van de situatie en kunnen je managers en medewerkers snel reageren op eventuele veranderingen en wordt er niets gemist. VisionReply maakt klantenondersteuning eenvoudig. Meer informatie over VisionReply Je kunt de ondersteuningstickets van je klant snel en efficiënt volgen, prioriteren en oplossen zonder dubbel werk. Meer informatie over VisionReply
Alcea HelpDesk maakt deel uit van een compleet traceersysteem waarmee bedrijven een concurrentievoordeel krijgen. Het is niet alleen een helpdesktool, het is een alles-in-één traceersysteem waarmee je organisatie snellere reactietijden kan bieden, de productiviteit kan verhogen en ervoor kan zorgen dat gemelde problemen worden aangepakt. Alcea HelpDesk gebruikt de krachtige workflowregels van Alcea om incidenten te markeren die onder de prestatienormen vallen en zorgt ervoor dat items met alarmmeldingen worden geëscaleerd. Meer informatie over Alcea HelpDesk Alcea HelpDesk is een compleet traceersysteem met onder meer het traceren van problemen, een kennisbank, en contract- en kansenregistratie. Meer informatie over Alcea HelpDesk
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven in een cloudgebaseerde of lokale versie (toegang tot open source-code). Dit gratis omnichannel contactcenter stelt je in staat om met je klanten te communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. 100% gratis voor teams met maximaal 12 ondersteuningsmedewerkers. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven in de cloud en lokale versie. Meer informatie over Bitrix24
Agile CRM's helpdesk-software biedt de functies die je nodig hebt om de klanttevredenheid te vergroten en je bedrijf te laten groeien. Het is de perfecte oplossing voor kleine bedrijven, maar is schaalbaar genoeg om grote ondernemingen te ondersteunen. Je kunt ook Agile's helpdesksoftware gebruiken voor IT-ondersteuning, faciliteitsbeheer of zelfs educatieve doeleinden. De mogelijkheden zijn eindeloos. Meer informatie over Agile CRM Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren of ad hoc technische ondersteuning kunt bieden aan gebruikers van mobiele apparaten. Platform-onafhankelijke, veilige, snelle schermdeling, licentie ofwel cloudgebaseerd of lokaal. Dankzij de uitgebreide aanpassingsopties kun je de software omvormen naar je eigen huisstijl en geavanceerde beveiligingsmaatregelen toepassen. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop Met ISL Light software voor ondersteuning op afstand kun je een externe computer of een mobiel apparaat besturen. Het is platformonafhankelijk, veilig, snel, aanpasbaar. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op de belangrijkste punten: meer verkopen en betere klantenondersteuning. De HelpOnClick livechat-software bevat de volgende kernfuncties: Realtime monitoring van het verkeer Virtuele chatmedewerker Aanpasbare pictogrammen en tekstberichten Integratie in Facebook Integratie in belangrijke CRM-, CMS- en helpdesksystemen Meer informatie over HelpOnClick Je kunt livechat binnen slechts 5 minuten instellen op je website. Praat met je websitebezoekers vanaf je pc, tablet of mobiele telefoon. Vergroot je omzet! Meer informatie over HelpOnClick
Worstel je met e-mails van klanten? Probeer een gedeelde inbox, waar je samen met je team de e-mails van je klanten kunt delen en beheren. Het delen van je openbare e-mailaccount (zoals [email protected] of [email protected]) zorgt voor duidelijk eigenaarschap van je openbare e-mailaccount door een persoon toe te wijzen aan e-mails. Elke toegewezen e-mail bevat de naam van de persoon die ervoor verantwoordelijk is, zodat iedereen in het team weet wie het e-mailbericht behandelt. Je kunt ook opmerkingen achterlaten zonder dat de klant hiervan op de hoogte is. Meer informatie over Loop Email Loop Email helpt je team om samen efficiënt de e-mails van je klanten te beheren. Meer informatie over Loop Email
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers. Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen. Meer informatie over Halp Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Meer informatie over Halp
(0 reviews)
Bezoek website
Geavanceerde gehoste callcenteroplossing. Voiso zet zich in om je call- en contactcenter zo goed mogelijk te maken. Medewerkers profiteren van intuïtieve dashboards. Supervisors profiteren van inzicht in de prestaties via meer dan 50 statistieken. De implementatie vergt slechts 2 minuten. Houd je telefoonnummers. Importeer al je medewerkers met één klik. Niets te kopen, geen kosten vooraf. Meer informatie over Voiso Alles-in-één callcenteroplossing die is ontworpen om het beste uit elke interactie met de klant te halen. Meer informatie over Voiso
NeeyamoWorks ServiceDesk helps to transform low-level, "log and flog" functions of ticket handling into a business productivity system that provides value. The highly intuitive and user-friendly interface is built to enrich user experience by the use of smart bots that help bring knowledge and query administration to a single platform. Furthermore, NeeyamoWorks ServiceDesk provides adequate flexibility to support different geographic needs and business cultures. Meer informatie over NeeyamoWorks ServiceDesk A perfect ticketing system to manage, assign, track, and resolve all your queries and tasks, ServiceDesk is the software you need, Meer informatie over NeeyamoWorks ServiceDesk
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren. ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
Zoho Desk biedt webgebaseerde helpdesksoftware die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Bekijk en beantwoord alle klantverzoeken van elk kanaal op één scherm. Hierdoor worden e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren bij elkaar gebracht. Werkstroomprocesautomatisering is extreem flexibel maar toch eenvoudig te implementeren. Breng je klantenservice naar nieuwe hoogten. Het enige dat je nodig hebt is de juiste software. Zoho Desk is de eerste contextbewuste tool in de sector.
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan niet op een zakelijk netwerk. Gebruikers kunnen eindsystemen repareren of problemen oplossen met behulp van scherm delen, besturing op afstand, onbeheerde toegang, het delen van bestanden, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaard scripts, samenwerking en escalatietools verbeteren de efficiëntie van technici. BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) biedt veilige toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
Met de helpdesktoepassingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne helpdesksoftware die 24/7 in de cloud draait. Met de helpdeskoplossingen van Salesforce krijg je alle voordelen van zakendoen in de cloud, inclusief automatische updates, drie keer per jaar nieuwe functies en geen gedoe met infrastructuur. Met helpdeskoplossingen kun je je ondersteuningsactiviteiten stroomlijnen om 24/7 wereldwijde ondersteuning te bieden die kosteneffectief is.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
Stroomlijn je klantenserviceprocessen met het krachtige helpdeskplatform van ConnectWise Manages. ConnectWise Manage maakt gebruik van een bedrijfseigen en toonaangevend ticketingsysteem waarmee leveranciers van technologische oplossingen hun klanten de beste ondersteuning kunnen bieden. Met het helpdeskplatform en ticketingsysteem van ConnectWise Manage kan je team serviceverzoeken snel en efficiënt ontvangen, verwerken en beantwoorden. Helpdesk van ConnectWise Manage: Krachtig ticketingsysteem met gecentraliseerde communicatie en integratie met tools die je momenteel gebruikt.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten. Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex. Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist. Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpdesks tot 's werelds grootste ondersteuningsorganisaties en alles daartussenin. Rescue helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is. Computers van klanten kunnen in real time op afstand worden bediend via het internet voor helpdesks, ondersteuningssoftware, IT-organisaties en meer.
Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer. Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer.
De uitgebreide software van Teamwork Desk geeft je alle mogelijkheden om je inkomende communicatie en elk ticket te beheren, vanaf het moment dat het binnenkomt totdat het is opgelost, terwijl het de hele tijd onzichtbaar blijft voor klanten. Desk is een veelzijdige ondersteuningshub voor inkomende communicatie en het opstellen van hulpdocumenten, zodat je je klanten 24/7 van dienst kunt zijn. Meet datgene waar het echt om draait: klanttevredenheid, teamproductiviteit en verkeerskanalen. Naadloze integratie met Teamwork Projects en al je favoriete tools. Teamwork Desk beschikt over alle functies die je team nodig heeft voor eersteklas klantenondersteuning met een persoonlijk tintje.
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen. Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer. Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
Deskero is robuuste helpdesksoftware, met functies zoals multichannel ondersteuning, kennisbank, socialenetwerkintegratie, geïntegreerde livechat, standaardantwoorden en beheer van voorkeursklanten. De software is bedoeld om sociale betrokkenheid te integreren in de klantenzorg, met een innovatieve sociale monitor waarmee bedrijven alle zinvolle sociale gesprekken in de gaten kunnen houden die hun merken kunnen betreffen. Deskero is cloudgebaseerde software die eenvoudige maar effectieve tools biedt om verzoeken van verschillende kanalen te integreren.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt. Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience including an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. The BOSS Solutions Suite is an award winning fully integrated Help Desk / ITSM solution available both on the Cloud and On-Premise.
HappyFox is cloudgebaseerde helpdesksoftware. Met ingebouwde functies voor ticketing en het beheer van bedrijfsmiddelen, taken en kennis. Creëer terugkerende tickets of gebruik de andere automatiseringsfuncties van dit platform om de responstijd van de ondersteuning drastisch te verbeteren. De meest populaire functies omvatten standaardantwoorden, bulkacties, werkroosters, ticketsjablonen, slimme regels en aantrekkelijke realtime rapportage. HappyFox is eenvoudig in te stellen en biedt een intuïtieve interface. Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Biedt incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification. Intuïtieve, web-based Service Desk-software voor het beheren, analyseren en automatiseren van je IT-serviceondersteuning.
Hiver helpt je bij het beheren van klantenondersteuning en verkoop rechtstreeks vanuit je Gmail. Met Hiver kunnen teams samenwerken aan gedeelde e-mailaccounts zoals [email protected] of [email protected] zonder hun Gmail-accounts te hoeven verlaten. Hiver werkt als een volwaardige helpdesk die is ingebouwd in Gmail. Het geeft je alles wat je nodig hebt om uitstekende klantenservice te bieden, zonder de complexiteit en overdaad aan functies die je vaak krijgt bij andere helpdeskproducten. Hiver helpt je bij het beheren van klantenondersteuning en verkoop rechtstreeks vanuit je Gmail. Met Hiver kunnen teams samenwerken aan gedeelde e-mailaccounts.
Leider en innovator in helpdeskruimte. Acht jaar op rij door Business.com bekroonde livechat-software. LiveHelpNow is een berichten- en betrokkenheidsplatform voor klanten met een grote verscheidenheid aan functies: livechat met sms-tekstintegratie, supportticket e-mailbeheer, kennisbank, gespreksbeheer en Facebook Messenger-integratie om je bedrijf in realtime met klanten te verbinden. Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruiken. Track-It! omvat modules voor helpdesk, middelenbeheer, verandermanagement, inkoop, zelfbediening, dashboards, rapportage, SLA's, bedrijfsregels en meer. Volledig geïntegreerd Helpdesk-systeem voor kleine tot middelgrote bedrijven dat betaalbaar is en eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken.
Mojo Helpdesk is de zeer eenvoudige helpdesktoepassing voor klantenservice, IT-verzoeken, onderhoudsaanvragen en meer. Hier zijn 5 redenen om vandaag nog aan de slag te gaan met Mojo Helpdesk. 1) Beleef het comfort van het volgen van een ticket rechtstreeks vanuit je inbox. 2) Ingebouwde rapporten om klanttevredenheid, responstijd en meer te meten en te verbeteren. 3) Houd opslagbehoeften beperkt tot een minimum, en sla tickethistorie op in de cloud. 4) Self-servicetool garandeert 50% minder helpdesktickets. 5) Gratis proefversie van 30 dagen voor alle abonnementen! Je alles-in-één hulpmiddel om supporttickets te creëren, te beoordelen en te volgen om een betere klantenservice te bieden en georganiseerd te blijven.
PhaseWare Tracker biedt een uitgebreide, configureerbare helpdeskoplossing, ontworpen om veel voorkomende werkstroomprocessen te stroomlijnen, en biedt tegelijkertijd extra zichtbaarheid via het zelfbedieningsportaal. Door zich functioneel op de kern van ticketing te concentreren, biedt Tracker een zeer effectieve helpdeskoplossing zonder er de complexiteit en overhead van het beheer van middelen aan toe te voegen. Het resultaat is een behendige, kosteneffectieve oplossing voor helpdeskactiviteiten. Krachtige, betaalbare en volledig configureerbare helpdesk-softwareoplossing.
OTRS is een volledig managed service-beheerpakket voor helpdesks, inclusief ticketing, automatisering en notificatie. Het kan worden geconfigureerd om overeen te komen met de behoeften van je helpdesk, met functies zoals ITIL-processen, CMDB, SLA-beheer of beheer van het bedrijfsbeveiligingsproces. Het is een ideale oplossing voor helpdesks die de communicatie willen stroomlijnen, trends willen volgen en opsporen en goede service willen leveren aan hun klanten. Probeer OTRS vandaag nog. Een volledig managed service-beheerpakket dat helpdesks helpt bij het leveren van snelle, efficiënte service.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige multi-channel gedeelde inbox, kennisbank en rapporten, is een perfect alternatief voor te gecompliceerde en te dure helpdeskoplossingen op de markt. Teams helpen op grote schaal persoonlijke ondersteuning te bieden.
Oplossing voor unified communications en callcenters met oproepbeheercapaciteiten; verzorgt telefoon, internet, fax, e-mail, enz. Oplossing voor unified communications en callcenters met oproepbeheercapaciteiten; verzorgt telefoon, internet, fax, e-mail, enz.
SherpaDesk is een cloudgebaseerde PSA (professional service automation, professionele serviceautomatisering)-oplossing die kernprocessen in één oplossing integreert. Organisaties kunnen problemen met de klantenservice volgen, factureerbare en niet-factureerbare tijd vastleggen en de winstgevendheid van hun project volgen. De mobiele applicatie van SherpaDesk is de perfecte oplossing voor organisaties die technici in het veld hebben en hun tijd en kosten moeten bijhouden. Eindelijk een oplossing voor klantenondersteuning die zich richt op wat er echt toe doet: tijd.
YetiForce helpt bedrijven om gratis professionele open source CRM optimaal te gebruiken om de kosten te verlagen en de prestaties in de hele communicatiestructuur te verbeteren. De software biedt de mogelijkheid om de kosten van dure licenties om te leiden naar op maat gemaakte systemen die precies zijn afgestemd op je specificaties. In 2017 werd YetiForce door Capterra uitgeroepen tot toonaangevende en uiterst betaalbare CRM-software. Er werden meer dan 500 verschillende CRM-toepassingen vermeld, maar YetiForce stond bovenaan. Een open source CRM-systeem, met aangepaste oplossingen met een breed scala aan configuratietools en een gebruiksvriendelijke interface.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:amaze provides crucial support features like chat and automatic customer engagement as well as integrations for your social media, mobile, and email channels. Re:amaze also offers management solutions for team workflows, shared inboxes, FAQ, reporting, and satisfaction surveys. Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machine learning-platform en meer. Krijg alles wat je nodig hebt om eenvoudig services voor IT en meer te bouwen, configureren, automatiseren en implementeren, zoals incidentbeheer, probleem, verandering, zelfbediening, HR Onboarding, voorzieningen en meer. Ga snel aan de slag met out-of-the-box essentials. ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels. AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
xSellco Helpdesk is de enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. Centraliseer al je klantenvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. xSellco prioriteert je inbox op basis van urgentie van berichten, evenals discussies in al je verkoop-, verzend- en bestelinformatie zodat je nooit naar klantgegevens hoeft te zoeken. Voorgestelde antwoorden en automatische vertalingen verkorten je reactietijden, wat meer tevreden klanten oplevert. Gratis proefperiode van 14 dagen. Verkoop meer met de helpdesk die speciaal is gebouwd voor e-commerce. Centraliseer klantenvragen vanuit al je verkoopkanalen in één verbonden dashboard.
Het is voor elke IT-organisatie belangrijk om een hoog serviceniveau te bereiken terwijl aan de behoeften van de klant wordt voldaan. Daarom is er de intuïtieve, gebruiksvriendelijke Help Desk van Alloy Navigator, compleet met een goed geïntegreerde kennisbank en selfserviceportal. Koppel dat met Asset Management-integratie en de flexibele pracht van een intelligente workflow en je hebt een complete IT-beheeroplossing. Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
De eenvoudigste probleemtracking- en taakbeheersoftware voor teams van 2 tot 200 werknemers. Houd taken bij binnen je bedrijf of voor je externe cliënten en/of klanten. DoneDone wordt gewaardeerd door softwareteams, marketingteams, professionele servicebedrijven, wervingsmanagers en klantenondersteuningsteams. Bugs opsporen. Taken bijhouden. Projecten bijhouden. Sollicitanten bijhouden. Klantactiviteiten bijhouden. Verzoeken om technische ondersteuning bijhouden. Klantenserviceaanvragen bijhouden. Beheer projecten en klanten allemaal op één plek. De eenvoudigste probleemtracking- en taakbeheersoftware voor teams van 2 tot 200 werknemers. Beheer projecten en klanten allemaal op één plek.
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert. Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert.
Cloudgebaseerde klantenondersteuning en helpdesksoftware met backendfunctionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt bedrijven in staat om een klant op elk gewenst moment en vanaf elke locatie efficiënt te ondersteunen, ongeacht via welk kanaal de klant contact opneemt voor ondersteuning (webportal, e-mail, sociale media, chat, mobiele apps). NABD is een oplossing met een volledig functioneel gratis plan dat geschikt is voor de meeste bedrijven. Innovatieve en gebruiksvriendelijke helpdesksoftware voor bedrijven die op zoek zijn naar snelle en flexibele ondersteuningsdiensten. Gratis levenslang plan beschikbaar.
Heb je genoeg van de vraag: "Wat is het wifiwachtwoord?" Spoke lost automatisch meer dan 40% van de verzoeken op met behulp van AI, en hoe meer je Spoke gebruikt, hoe slimmer de machine learning wordt. Als jij je niet langer bezig hoeft te houden met het steeds opnieuw beantwoorden van dezelfde veelgestelde vragen, kunnen jij en je team je concentreren op belangrijkere taken. Spoke biedt elk team dat ondersteuning voor medewerkers biedt één centrale plek om aanvragen van medewerkers te beheren, inclusief IT, HR, Operations en office management. Door AI aangedreven helpdesksoftware.
iSupport wordt elke dag door meer dan 250.000 helpdeskprofessionals gebruikt om hun meest veeleisende ondersteuningsproblemen op te lossen. De twee versies van iSupport Software(Incidentbeheer en Service Desk) hebben de kracht en flexibiliteit om te voldoen aan de behoeften van je bedrijf naarmate ze in de loop van de tijd veranderen. Met iSupport kun je incidenten, problemen, wijzigingen, CMDB, bedrijfsmiddelen, kennis, workflows en meer beheren. Eindgebruikers kunnen serviceverzoeken indienen, naar oplossingen zoeken en de status van hun openstaande incidenten bekijken.
Deskpro is the helpdesk software platform for 21st century organizations, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: user portal with Knowledgebase, news posting, file hosting and customer feedback; live chat that you can add to your website; integration with services you already use: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta and many more. Full REST API and app development framework. The modern helpdesk software platform for every kind of organization. Hosted Cloud or installable On-Premise version for self-hosting.
Dankzij het totaalplatform van Cayzu kunnen helpdeskmedewerkers, teams en workflows de klant op de eerste plaats zetten en merkfans ontwikkelen. Dit platform bevat alle moderne functies die je zou verwachten van een eersteklas oplossing, alleen maakt het ze gemakkelijker te gebruiken. Het platform werkt goed samen met bedrijven die zijn gericht op klantenservice. Automatiseer processen, communiceer overal waar je klanten zich ook bevinden, pas de ervaring aan en rapporteer over feedback en belangrijke statistieken. Het platform is ideaal voor teams met 10-50 medewerkers. Van startups tot grote ondernemingen, meer dan 20.000 klanten vertrouwen op het webgebaseerde platform van Cayzu voor hun behoeften aan klantenondersteuning.
Dit platform biedt kosteneffectieve, meertalige (Engels, Frans, Spaans, Turks en Arabisch), oplossingen voor geïntegreerd IT-servicebeheer, governance- en risicobeheer en de helpdesk. Met SMART Suite is je organisatie binnen enkele dagen aan de slag. Een uitgebreide tool voor IT-servicebeheer op basis van ITIL framework; stroomlijnt IT-activiteiten door het automatiseren van servicebewerkingen zoals incidenten, serviceverzoeken, problemen en servicedeskfuncties. Bevat ook modules voor de volledige levenscyclus van de service. Klantenondersteuning, IT-servicebeheer, governance en risiconaleving. Dit platform biedt software voor ITIL, COBIT, ISO 20000 en ISO 27001.
Winner of "Best Overall Value" four years in a row, Agiloft Help Desk is top rated by users and analysts alike. Streamline your operations to close tickets faster, improve consistency, and gain actionable insights. With a customizable end user portal, full workflow engine, dashboard performance metrics, and more. Automate assignments and improve efficiency across your entire organization. Trusted by 3+ million users. Start today and see how Agiloft can work for you. Four time winner of "Best Overall Value" award, Agiloft streamlines operations and improves consistency. Trusted by 3+ M users.
A powerful help desk ticketing system. Pricing starts at $15/month. Could be used as a self-hosted solution installed on your server or Cloud option, UseResponse can be embedded and deployed easily. A powerful help desk ticketing with idea management system. Pricing starts at $15/month.
Built exclusively to serve K-12 school systems, One to One Plus helps school systems of all sizes across the United States simplify, integrate and streamline asset, 1:1, inventory, and work order management processes. Our extensive list of features includes: Asset Management, Asset Assignment, Student, Staff, and Location Profiles, Inventory Management, Help Desk Management, Invoicing plus much more. Built exclusively to serve K-12 Schools, One to One Plus helps integrate and streamline asset, 1:1, inventory and help desk management.
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigned to anyone and he starts receiving requests raised by others for that category.. 2. Asset management (Manual) So covers life cycle of all assets not only IT and networked assets.. 3. Knowledge base. 4. Photo gallery 5. notice board 6. Log book 7. Active directory 8. Customer Care Help desk solution with service request management, knowledge base, task management, surveys.
Webgebaseerde oplossing voor livechat en ticketinghelpdesk die de gebruikers ondersteunt om grote hoeveelheden e-mails te beheren en klantenservice van hoge kwaliteit te bieden. Vertrouwd door bedrijven zoals Radisson, American Express en DHL om reactietijden te verkorten en hun klantenondersteuning naar een hoger niveau te brengen. Optie om als een interne serverinstallatie te implementeren op basis van Microsoft SQL. Multichannel ondersteuning met SLA, dashboards en rapportage. 24/7 wereldwijde ondersteuning. Probeer het gratis. Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union en Flipboard en honderden andere toonaangevende merken gebruiken het Helpshift-platform om chatgerichte klantenondersteuning te bieden. Helpshift is wereldwijd geïnstalleerd op twee miljard apparaten en ondersteunt maandelijks meer dan 600 miljoen actieve consumenten. Ga voor meer informatie naar https://www.helpshift.com. Helpshift is het toonaangevende automatiseringsplatform voor klantenservice.
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben.
SupportBee is the easiest way to manage your customer support emails. It is a web-based email support tool that helps (small) businesses organize their customer support emails efficiently. The collaborative solution that converts customer emails to support tickets and eliminates the need for referencing case IDs. SupportBee is the easiest way to manage your customer support emails. It is a web-based email support tool for small businesses.
Total Supportt HelpDesk is software for companies who take calls and emails for customer service or helpdesk support and want to track issues from inception to resolution. With over 900 installations in nearly 35 different countries, HelpDesk is versatile, powerful, easy to use, and extremely price-conscious. Built in Email supporting SSL for POP, iMAP and GMail. Total Support HelpDesk software for customer service, call tracking, helpdesk, tech support. built in CRM or integrate with Act! CRM
Kustomer is the omnichannel SaaS help desk platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences. Built with intelligent automation, Kustomer scales to meet the needs of any contact center and business by unifying data from multiple sources and enabling companies to deliver effortless, consistent and personalized service and support through a single timeline view. Kustomer is the omnichannel help desk platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences.
World's 1st Google Powered Cloud Call Center: For companies running a call center operation that are frustrated with the high cost, complexity, and difficulty of the conventional systems, CCS is the web-based, pay-as-you-go solution running on Google, which is low cost, fast, easy, scalable and can be set up anywhere in the world within minutes. World's 1st Google Powered Cloud Call Center
Cross-channel solution that covers contact center, web, and social aspects of customer service experience. Cross-channel solution that covers contact center, web, and social aspects of customer service experience.
Alles wat je nodig hebt om je IT-bedrijf te runnen – tegen één scherpe prijs. Kaseya BMS is de meest functionele bedrijfsmanagementoplossing op de markt, ontwikkeld om alle back-endvereisten van je IT-bedrijf te ondersteunen: servicedesk, CRM, financiën, projectmanagement, facturering, tijd- en onkostenregistratie, voorraadbeheer en meer. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode. Kaseya BMS is een helpdesk-managementoplossing voor de volgende generatie, waarmee je minder tijd kwijt bent aan het opvolgen van tickets en meer tijd kunt besteden aan klanten.
Wix Answers is a unified customer support solution that puts the agent-customer interactions in one single view. Driven by self-service and intuitive UI, the agent's time is spent only on what's actually needed: delivering spot-on answers and increasing customer satisfaction. All support channels working together to give insight into the most common customer pain points to build a better product and guarantee customer retention. A unified help desk solution, putting all support channels under one platform, to increase agent efficiency and customer satisfaction.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more. Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
Intuitive and easy-to-use. Deploy in just days, train in 1 hour. Robust, fast & painless reporting for higher quality decision making. Quickly measure team productivity, responsiveness and customer satisfaction. Highly customizable without programming or consultants. The Apple MAC of help desk.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Gorgias is the highest-rated customer service and live chat helpdesk for Shopify and Magento stores. See customer support requests from email, live chat, phone, and social media in one place. Edit/refund orders, cancel subscriptions, award loyalty points, and more in one click. Use templates, automations, rules, and macros to cut support time. Your support team will be more productive and your customers will love you. Get a demo today to see how it works. Gorgias is an all-in-one customer service, customer support, and live chat helpdesk for Shopify and Magento stores.

Kopersgids voor Helpdesk software

Wat is helpdesk software?

Helpdesk software helpt organisaties efficiënter te reageren op gebruikers. Deze systemen helpen bij het beantwoorden van technische en functionele vragen door het bieden van verbeterde methodologieën voor het volgen van tickets, IT-beheer en ondersteuning van de klantenservice.

Door deze elementen te integreren, verbetert de helpdesk software het vermogen van de afdeling klantenservice om snelle en effectieve ondersteuning te bieden aan medewerkers, eindgebruikers en klanten. Helpdesk systemen vereenvoudigen ook de doorstroming van nieuwe informatie van gebruikers en dragen zo bij aan de bestaande kennisbasis van een organisatie. Helpdesk software wordt ook wel IT-ticketingsystemen genoemd.

De voordelen van helpdesk software

  • Verhogen van de klanttevredenheid. Hoge tevredenheid leidt tot een beter totaalproduct, meer klantentrouw en -behoud en meer omzet. Een van de belangrijkste manieren om klanttevredenheid te bereiken is het verbeteren van de algehele klantenservicebeleving. Helpdesk systemen zorgen ervoor dat klanten gerichte, op maat gemaakte ondersteuning krijgen en dat hun problemen niet over het hoofd worden gezien.
  • Verbeteren van de productiviteit van de werknemers. Wanneer het wordt gebruikt als een interne IT-ondersteuningstool, kan het helpdesk systeem zorgen voor meer uptime voor interne technologiesystemen en kan het IT-teams helpen inkomende verzoeken om hulp beter op te volgen en te beheren. Onderzoek toont aan dat helpdesk systemen invloed hebben op de oplostijd van tickets, de productiviteit en de tevredenheid van vertegenwoordigers.

Algemene functies van helpdesk software

  • Kennisbasisbeheer: het verstrekken van een doorzoekbare opslagplaats van veelvoorkomende vragen/kwesties en eerder opgeloste problemen die openbaar toegankelijk zijn voor klanten of gereserveerd zijn voor intern gebruik.
  • Bijhouden van tickets en uitgiftes: het bijhouden van interacties en automatiseren van het probleemoplossingsproces.
  • Waarschuwingen/escalatie: het verstrekken van geautomatiseerde e-mail- of sms-waarschuwingen die ervoor zorgen dat dringende problemen snel worden gecommuniceerd, en van escalatie waardoor problemen doorverwezen kunnen worden naar managers.
  • Self-service portal: het in staat stellen van klanten en medewerkers om hun eigen tickets te traceren, problemen zelf op te lossen via de kennisbank en te communiceren met servicemedewerkers.
  • Beheer van SLA (service level agreement, dienstverleningsovereenkomst): het creëren, volgen en toepassen van de juiste service level agreement op de juiste klant of locatie.

De helpdesk software directory van Capterra filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan de zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van helpdesk software

  • Integratie met bestaande klantentools. Als het bedrijf al een CRM-systeem heeft , dient ervoor gezorgd te worden dat elk helpdesk systeem dat wordt overwogen compatibel is met dat systeem. Als de systemen niet kunnen integreren, zal er niet alleen dubbel werk gedaan worden, maar kunnen er ook gegevens verloren gaan wanneer tussen de systemen geschakeld wordt.
  • Probeer het uit alvorens het te kopen. Zoals bij elke aankoop van software, kan er worden geprofiteerd van proefperiodes en gratis training voordat er een geldelijke verbintenis wordt aangegaan. Veel helpdesk pakketten zijn volledig cloudgebaseerd, waardoor een eenvoudigere testrit mogelijk is.
  • Wees realistisch over het budget en de totale eigendomskosten. In vergelijking met andere bedrijfssoftware is helpdesk software niet bijzonder duur. Dat betekent echter niet dat het spotgoedkoop is. Uit onderzoek is gebleken dat de kopers van helpdesk software in een jaar tijd gemiddeld 1.200 dollar meer uitgaven dan ze hadden verwacht. Het is een goed idee om een idee te krijgen van de totale eigendomskosten alvorens zich te verbinden aan een systeem.

Een groot deel van de veranderingen en ontwikkelingen binnen de klantenservice en -ondersteuning zijn gerelateerd aan helpdesk software. Hier volgen enkele trends in de helpdesk technologie die de aanschaf toekomstbestendig maken:

  • Sprekende gebruikersinterface en helpdesk chatbots. Alexa en Siri hebben het idee gepopulariseerd van een sprekende gebruikersinterface - gebruik van stem en natuurlijke taal om een computer te bedienen of informatie uit een computer op te halen. Klantenserviceteams zijn nu al aan het experimenteren zijn met chatbots en andere tijdbesparende tools, maar zij mogen verwachten meer ondersteuning te zien voor spraakgestuurde UI's die klanten helpen hun eigen problemen op te lossen en toegang te krijgen tot kennisbanken. Volgens onderzoek maakt 68% van de kleine en middelgrote ondernemingen (MKB's) gebruik van of is van plan om binnen de komende één tot twee jaar gebruik te maken van sprekende gebruikersinterfaces.
  • AI en "anticiperende klantenservice". AI (artificial intelligence, kunstmatige intelligentie) en machine learning zijn momenteel hot topics in bijna elke sector en hebben intrigerende toepassingen in het domein van de helpdesk technologie. Zo kunnen machinale learning algoritmen die zijn getraind op basis van klantgegevens en servicetickets anticiperende klantenservice mogelijk maken, zodat de problemen van een klant opgelost kunnen worden voordat de klant weet dat er problemen zijn. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 53% van de MKB's AI-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.