112 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over Jira Service Desk Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over Jira Service Desk
De helpdesksoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je: een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten. Koppel de Service Hub met de Sales en Marketing Hub om het gehele klantentraject te ondersteunen in HubSpot. Meer informatie over HubSpot Service Hub Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Deepser is moderne helpdesk- en ticketing-software met een interactieve webinterface. Hiermee kun je de klantenondersteuning efficiënt beheren, het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren en tijd besparen. Dankzij Deepser kun je moeiteloos servicegegevens meten, prestaties controleren met rapporten en dashboards, KPI's respecteren en de klanttevredenheid verbeteren. De software is intuïtief en eenvoudig aan te passen, modulair en schaalbaar, handig en afgestemd op je behoeften. Meer informatie over Deepser Deepser is een helpdesk- en ticketing-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, dagelijkse activiteiten en organisatieprocessen te optimaliseren. Meer informatie over Deepser
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware die helpt bij het personaliseren van je interacties met klanten. Het combineert al je communicatiekanalen zoals e-mail, livechat, oproepen en sociale media in een gedeelde bedrijfsinbox en biedt een alles-in-één helpdeskoplossing. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei in het bieden van klantenservice van wereldklasse. Meer informatie over LiveAgent Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Opsgenie is een krachtige oplossing voor incidentbeheer en respons die diepgaande integraties heeft met meer dan 200 ITSM-tools. Koppel Opsgenie aan vele helpdesk-oplossingen, waaronder Jira Service Desk, Zendesk en meer. Consolideer de meldingen van al je tools en verminder het wisselen van context door gebruik te maken van de bidirectionele verbindingen. Maak automatisch Help Desk-tickets voor waarschuwingen met hoge prioriteit of maak waarschuwingen voor belangrijke Help Desk-tickets. Meer informatie over Opsgenie Opsgenie is een krachtige oplossing voor waarschuwings- en piketbeheer die kan worden geïntegreerd met je favoriete ITSM-tools, zoals Jira Service Desk. Meer informatie over Opsgenie
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVerify gecertificeerd) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven in een cloudgebaseerde of lokale versie (toegang tot open source-code). Dit gratis omnichannel contactcenter stelt je in staat om met je klanten te communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. 100% gratis voor teams met maximaal 12 ondersteuningsmedewerkers. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven in de cloud en lokale versie. Meer informatie over Bitrix24
Agile CRM's helpdesk-software biedt de functies die je nodig hebt om de klanttevredenheid te vergroten en je bedrijf te laten groeien. Het is de perfecte oplossing voor kleine bedrijven, maar is schaalbaar genoeg om grote ondernemingen te ondersteunen. Je kunt ook Agile's helpdesksoftware gebruiken voor IT-ondersteuning, faciliteitsbeheer of zelfs educatieve doeleinden. De mogelijkheden zijn eindeloos. Meer informatie over Agile CRM Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Worstel je met e-mails van klanten? Probeer een gedeelde inbox, waar je samen met je team de e-mails van je klanten kunt delen en beheren. Het delen van je openbare e-mailaccount (zoals [email protected] of [email protected]) zorgt voor duidelijk eigenaarschap van je openbare e-mailaccount door een persoon toe te wijzen aan e-mails. Elke toegewezen e-mail bevat de naam van de persoon die ervoor verantwoordelijk is, zodat iedereen in het team weet wie het e-mailbericht behandelt. Je kunt ook opmerkingen achterlaten zonder dat de klant hiervan op de hoogte is. Meer informatie over Loop Email Loop Email helpt je team om samen efficiënt de e-mails van je klanten te beheren. Meer informatie over Loop Email
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren. ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
Zoho Desk biedt webgebaseerde helpdesksoftware die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Bekijk en beantwoord alle klantverzoeken van elk kanaal op één scherm. Hierdoor worden e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren bij elkaar gebracht. Werkstroomprocesautomatisering is extreem flexibel maar toch eenvoudig te implementeren. Breng je klantenservice naar nieuwe hoogten. Het enige dat je nodig hebt is de juiste software. Zoho Desk is de eerste contextbewuste tool in de sector.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex. Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer. Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer. Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Hiver helpt je bij het beheren van klantenondersteuning en verkoop rechtstreeks vanuit je Gmail. Met Hiver kunnen teams samenwerken aan gedeelde e-mailaccounts zoals [email protected] of [email protected] zonder hun Gmail-accounts te hoeven verlaten. Hiver werkt als een volwaardige helpdesk die is ingebouwd in Gmail. Het geeft je alles wat je nodig hebt om uitstekende klantenservice te bieden, zonder de complexiteit en overdaad aan functies die je vaak krijgt bij andere helpdeskproducten. Hiver helpt je bij het beheren van klantenondersteuning en verkoop rechtstreeks vanuit je Gmail. Met Hiver kunnen teams samenwerken aan gedeelde e-mailaccounts.
Mojo Helpdesk is de zeer eenvoudige helpdesktoepassing voor klantenservice, IT-verzoeken, onderhoudsaanvragen en meer. Hier zijn 5 redenen om vandaag nog aan de slag te gaan met Mojo Helpdesk. 1) Beleef het comfort van het volgen van een ticket rechtstreeks vanuit je inbox. 2) Ingebouwde rapporten om klanttevredenheid, responstijd en meer te meten en te verbeteren. 3) Houd opslagbehoeften beperkt tot een minimum, en sla tickethistorie op in de cloud. 4) Self-servicetool garandeert 50% minder helpdesktickets. 5) Gratis proefversie van 30 dagen voor alle abonnementen! Je alles-in-één hulpmiddel om supporttickets te creëren, te beoordelen en te volgen om een betere klantenservice te bieden en georganiseerd te blijven.
Bouw je Helpdesk-platform via Crisp en begin met het naadloos helpen van je klanten. De helpdesk-software van Crisp laat klanten zelf hun antwoorden vinden en vereenvoudigt zaken voor drukke bedrijven. Aan de hand van talloze functies vereenvoudigt deze oplossing de manier waarop je je klanten helpt om hun doelen te bereiken door veel zaken te automatiseren. Jouw alles-in-één platform voor de helpdesk
SherpaDesk is een cloudgebaseerde PSA (professional service automation, professionele serviceautomatisering)-oplossing die kernprocessen in één oplossing integreert. Organisaties kunnen problemen met de klantenservice volgen, factureerbare en niet-factureerbare tijd vastleggen en de winstgevendheid van hun project volgen. De mobiele applicatie van SherpaDesk is de perfecte oplossing voor organisaties die technici in het veld hebben en hun tijd en kosten moeten bijhouden. Eindelijk een oplossing voor klantenondersteuning die zich richt op wat er echt toe doet: tijd.
YetiForce helpt bedrijven om gratis professionele open source CRM optimaal te gebruiken om de kosten te verlagen en de prestaties in de hele communicatiestructuur te verbeteren. De software biedt de mogelijkheid om de kosten van dure licenties om te leiden naar op maat gemaakte systemen die precies zijn afgestemd op je specificaties. In 2017 werd YetiForce door Capterra uitgeroepen tot toonaangevende en uiterst betaalbare CRM-software. Er werden meer dan 500 verschillende CRM-toepassingen vermeld, maar YetiForce stond bovenaan. Een open source CRM-systeem, met aangepaste oplossingen met een breed scala aan configuratietools en een gebruiksvriendelijke interface.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels. AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert. Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert.
Cloudgebaseerde klantenondersteuning en helpdesksoftware met backendfunctionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt bedrijven in staat om een klant op elk gewenst moment en vanaf elke locatie efficiënt te ondersteunen, ongeacht via welk kanaal de klant contact opneemt voor ondersteuning (webportal, e-mail, sociale media, chat, mobiele apps). NABD is een oplossing met een volledig functioneel gratis plan dat geschikt is voor de meeste bedrijven. Innovatieve en gebruiksvriendelijke helpdesksoftware voor bedrijven die op zoek zijn naar snelle en flexibele ondersteuningsdiensten. Gratis levenslang plan beschikbaar.
Dit platform biedt kosteneffectieve, meertalige (Engels, Frans, Spaans, Turks en Arabisch), oplossingen voor geïntegreerd IT-servicebeheer, governance- en risicobeheer en de helpdesk. Met SMART Suite is je organisatie binnen enkele dagen aan de slag. Een uitgebreide tool voor IT-servicebeheer op basis van ITIL framework; stroomlijnt IT-activiteiten door het automatiseren van servicebewerkingen zoals incidenten, serviceverzoeken, problemen en servicedeskfuncties. Bevat ook modules voor de volledige levenscyclus van de service. Klantenondersteuning, IT-servicebeheer, governance en risiconaleving. Dit platform biedt software voor ITIL, COBIT, ISO 20000 en ISO 27001.
Winner of "Best Overall Value" four years in a row, Agiloft Help Desk is top rated by users and analysts alike. Streamline your operations to close tickets faster, improve consistency, and gain actionable insights. With a customizable end user portal, full workflow engine, dashboard performance metrics, and more. Automate assignments and improve efficiency across your entire organization. Trusted by 3+ million users. Start today and see how Agiloft can work for you. Four time winner of "Best Overall Value" award, Agiloft streamlines operations and improves consistency. Trusted by 3+ M users.
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigned to anyone and he starts receiving requests raised by others for that category.. 2. Asset management (Manual) So covers life cycle of all assets not only IT and networked assets.. 3. Knowledge base. 4. Photo gallery 5. notice board 6. Log book 7. Active directory 8. Customer Care Help desk solution with service request management, knowledge base, task management, surveys.
Webgebaseerde oplossing voor livechat en ticketinghelpdesk die de gebruikers ondersteunt om grote hoeveelheden e-mails te beheren en klantenservice van hoge kwaliteit te bieden. Vertrouwd door bedrijven zoals Radisson, American Express en DHL om reactietijden te verkorten en hun klantenondersteuning naar een hoger niveau te brengen. Optie om als een interne serverinstallatie te implementeren op basis van Microsoft SQL. Multichannel ondersteuning met SLA, dashboards en rapportage. 24/7 wereldwijde ondersteuning. Probeer het gratis. Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpdesksoftware beperkt SeamlessDesk je niet met dure pakketplannen om de functies te kunnen krijgen die je wilt of nodig hebt. Dit product biedt onbeperkte toegang tot elke beschikbare productfunctie, ongeacht het pakket dat je kiest. Geef simpelweg aan hoeveel medewerkers je nodig hebt en klaar is Kees. Online cloudgebaseerd ticketingsysteem voor helpdesks, ontworpen om jou voor één lage prijs alles te bieden wat je nodig hebt.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more. Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
Gorgias is the highest-rated customer service and live chat helpdesk for Shopify and Magento stores. See customer support requests from email, live chat, phone, and social media in one place. Edit/refund orders, cancel subscriptions, award loyalty points, and more in one click. Use templates, automations, rules, and macros to cut support time. Your support team will be more productive and your customers will love you. Get a demo today to see how it works. Gorgias is an all-in-one customer service, customer support, and live chat helpdesk for Shopify and Magento stores.
The Cireson SCSM Analyst Portal integrates seamlessly with Microsoft Service Manager to allow management of day-to-day activities on any browser, device, or OS. Built on cutting edge HTML 5, the Analyst Portal boasts fast, adaptive, and highly functional capabilities. Items such as incidents, service requests, change requests, CMDB and reporting are all easily and quickly accessed and managed with or without a desktop in sight. Extend the power of the SCSM Console with the Cireson Web Portal. Manage incidents, service requests, and changes on the fly.
LiveZilla includes a live chat software with multi-website support, visitor monitoring and a help desk system that allows you to not only integrate emails that you receive from customers but also messages from Twitter and Facebook in your ticket system. Live chat software with multi-website support, visitor monitoring, and offline messaging functionality.
Helpsumo is a hosted online help desk solution specially designed for providing customer support solutions via Ticket System, Email, Social Media, Live Chat & Self-Help Knowledge Base solutions. A complete online help desk solution for providing professional support to your products or services
#1 FOR SCHOOLS AND STATE & LOCAL GOVERNMENT (*Blackboard partner). A robust help desk built to increase end-user satisfaction, minimize Level 1 support staffing needs, save time on recurring tasks and projects, and save money optimizing for multiple departments (IT, Facilities, Maintenance, HR, etc.) For Government, K-12, and Higher Education including Universities, Colleges, etc. Join hundreds of other government organizations and schools. TRY IT TODAY FOR FREE! #1 for Schools and State & Local Government (*Blackboard® partner)! Simplify ticket submission and automate workflow and reporting
A cloud-based support solution and now released Open Source as well that gives total control over things and makes it easier to manage customer queries. It has all the features which a client would expect from any great helpdesk system like reporting, ticket management, e-mail collaboration, knowledge base management etc. It lets the users to easily and efficiently manage, track and resolve issues instantly and makes the hassle-free working experience for both the staff and the customers. Open Source and cloud-based both as a support solution that gives total control over things to easily manage customer queries.
ngDesk is a complete and completely free help desk software for every step of the customer service life cycle. With features ranging from instant alerts to ticket management, live chat, and real time data--all free for unlimited users--ngDesk aims to fill the gaps in current help desk software. Plus we're always adding new features, like AI and Machine Learning coming to an ngDesk near you in 2018! ngDesk is the next generation of free and complete help desk software.
Boomtown's platform provides your organization the ability to dramatically reduce customer effort and drive sales while saving millions on customer support. Customers can connect with you via chat, phone, SMS or email. Help when your customers need it however they prefer. Boomtown¿s AI learning platform provides your organization the ability to dramatically reduce customer effort and drive sales while sav
WowDesk is a powerful suite of help desk & customer service solution that aims to provide and deliver optimum customer support services through various channels including self-service portals, email, chat, phone, and social media networks at affordable price. Wowdesk is a flexible, scalable and user friendly customer engagement platform that is installed in multitude of industries with different sizes across the globe. They call it help desk, we call it WOWdesk! Learn more at wowdesk.com Wowdesk omnichannel customer service help desk software helps businesses of all sizes deliver "WOWing" customer experience
Trakdesk is a cloud based customer support and helpdesk software that has all the bells and whistles you would need to provide exceptional customer support. Trakdesk is packed with many robust features like; ticketing, automation, SLA management, multiple brands, customizable self-service portals, multi-language, knowledge base, social integration, gamification and many more. SAAS customer support and helpdesk software, hosted in the cloud and readily available.
Richpanel makes ecommerce customer support effortless. With deep integrations with Shopify, Woocommerce & Magento, Richpanel brings in all the ecommerce data and order actions in one place for fast and personalized ecommerce support. Instantly resolve 30-40% of customer issues before reaching agents with a self-service portal. Manage all support channels - Email, Live chat, Phone, Facebook, Instagram and Whatsapp from one place. Richpanel is a customer support platform specially designed for Shopify Plus, Shopify, Woocommerce, Magento & other Ecommerce stores.
Watermelon is het meest gebruiksvriendelijke conversatieplatform voor de ultieme klantervaring. Centraliseer al je online klantcontact in één duidelijk overzicht en werk op de meest efficiënte manier samen met collega's. Automatiseer je klantenservice, marketing en verkoop met een codevrije gespreksassistent. Wees er 24/7 voor je klanten, tijdens elke stap van hun reis. Optimaliseer vandaag je klantcontact met Watermelon. Vraag een vrijblijvende demo aan of probeer ons 14 dagen gratis uit. Het meest gebruiksvriendelijke conversatieplatform. Centraliseer en automatiseer je klantcontact met een codevrije gespreksassistent.
Help desk tool that provides end user and customer information through emails exchange, custom fields, matrix report and more. Help desk tool that provides end user and customer information through emails exchange, custom fields, matrix report and more.
Requestor is een helpdesk met meerdere kanalen waarmee je zowel klantenondersteuning als interne teamverzoeken kunt uitvoeren. De software verzamelt alles in ticketvorm, van e-mails, telefoontjes en chats, voor gemakkelijke en transparante communicatie. Je kunt vrij kiezen tussen een gehoste cloudoplossing en een on-premises-oplossing die op je server draait. Alle functies zijn beschikbaar in beide scenario's. Ook kan je Requestor eenvoudig integreren met je CRM, ERP-systeem of Active Directory. Requestor is een helpdesk met meerdere kanalen waarmee je zowel klantenondersteuning als interne teamverzoeken kunt uitvoeren.
Helprace is de gemakkelijkste manier om interactie tussen klanten en bedrijven te beheren. Een helpdesk met een intuïtieve klantengemeenschap en een feedback-app betekent dat Helprace kant-en-klaar is om te gebruiken. Er zijn geen lange installatiegidsen, -handleidingen of IT-instellingen om door te nemen. Kenmerken: Casusregels, macro's, SLA, opgeslagen acties, agentbotsing, concepten, bewerkingen, e-mailintegratie, klantcontactsysteem, rapportage
Customer service help desk ticketing software for small business including cloud (Saas) and downloadable version. - it ready help desk - downloadable version - Saas web based version - Ecommerce ready - Multi-site (multi-store) connection - Multivendor ready help desk - Easy to use, 10 min to setup - Everything you need to start supporting customers Customer support help desk software for small business including web based cloud (Saas) and downloadable version.
Helpwise ensures zero confusion between team members and speeds up your customer service and email delivery with communication and collaboration: 1. Create email responses and send right replies - every time with team collaboration. 2. Team members can chat within the thread. 3. Assign email to right team members. 4. Connect your other business tools and setup workflows to automate processes. 5. Get all your mailboxes in one place. Helpwise is a Shared Inbox for your Team Email, SMS & WhatsApp business accounts.
Revelation helpdesk is a 100% web based help desk solution that is so efficient it is like adding a virtual employee to your staff at a fraction of the cost. Through our transparent feature set and commitment to "ease of use," Revelation delivers the power and flexibility to lift you up to the next level rather than stand in your way. 100% web-based help desk application that will improve your business management & your customer relations.
Faveo Helpdesk is open-source software that can be accessed by unlimited agents. Headquartered in Bangalore, Faveo HELP DESK provides Businesses with an automated Helpdesk system to manage customer support. It is specifically designed to cater the needs of startups and SMEs empowering them with state of the art, ticket based support system. In todays competitive startup scenario customer retention is one of the major challenges. A self-hosted and cloud ticket-based support system with a knowledge base for all sizes businesses.
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten.
Enables organizations to respond to its users more efficiently. It is specialized for mobile apps and games. The Ultimate Customer Experience
Abhisi lets you provide timely personalized support to your customers while being incredibly simple to use for you and your team. If you are using Gmail or other email clients give Abhisi a try and see how much time, effort and hassle it saves you. Abhisi is designed to make your team's life easy and your customers happy. Because happy customers grow your business. Beautifully Simple Customer Friendly Help Desk
Interakt is an All-In-One Customer Engagement and Support platform which simplifies your concerns for capturing new leads, engaging, nurturing and retaining your existing leads and users and support all your visitors and customers from one single platform, which also gives you a detailed summary of your website activities right at the tip of your thumb. Capture, Engage, Retain, and Support all your customers and visitors from one single dashboard.
Win more raving fans with the only helpdesk youll ever need. FuseDesk is an easy to use customer service platform for all channels. From your very first support rep to one hundredand beyond! FuseDesk unites your channels, teams and reporting with everything in one place from email, live chat, phone, SMS, Facebook Messenger, and more. Free up more time with easy to use templates and workflow automation. Keep customers smiling with reports that help predict what keeps them happy. Win more raving fans with the only helpdesk youll ever need. FuseDesk is an easy to use customer service platform for all channels.
A cloud-based help desk solution that's powerful, insightful and easy to use. A cloud-based help desk solution that's powerful, insightful and easy to use.
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsmedewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk. Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren. ProProfs Help Desk is de ultieme tool voor klantenondersteuning waarmee bedrijven hun problemen onmiddellijk kunnen oplossen.
Web Tracks is Help Desk, PC Inventory, Asset Management, and Purchasing Software all in one package. The program audits and keeps track of Computers, related peripherals, software assets & licensing, documentation, purchasing and help desk requests. Simple Clean 100% Web Based Interface. Audits and tracks PC's, peripherals, software media, licensing & documentation, purchasing and help desk tickets & more.
LBi HR HelpDesk is an innovative and comprehensive software solution for automated HR case management and call-tracking workflow management that puts the power in the hands of employees and decreases HR costs by reducing help calls by up to 75 percent. It complements talent management solutions by identifying potentially costly patterns of personnel issues with customizable levels of confidentiality and maximizes HR productivity through robust features that improve employee satisfaction. The innovative HR case manager and call-tracking workflow solution that creates a rich and powerful knowledge base on the fly.
SmarterTrack is the only help desk software you'll ever need, allowing you to better utilize employees while lowering the total cost of overall customer support! Deliver unparalleled customer service by offering multiple communication channels: email ticketing, live chat and VoIP integration, and self-service resources like a knowledge base and customer support community. Manage communications at distributed locations around the world from a Web browser using a desktop, tablet or mobile device. Help desk application for tracking, managing, and reporting on customer service and communications, including sales and support issues.
My name is Milos Stevanovic and I am the founder of Helpdesk Office, a cost-effective software for small businesses. Small businesses are the bloodstream of the U.S. economy. In 2016 they generated 1.1 million net new jobs. Yet, small businesses face many obstacles that prevent their growth, such as lack of know-how, data security, and financial capital. I developed Helpdesk Office with a small business in mind, so Helpdesk Office is easy to use, secure, and affordable. Powerful, simple, and free customer service ticketing system for unlimited users to improve productivity and support business growth.
ZupportDesk is a cloud-based HelpDesk solution with a mission to empower businesses to provide amazing customer support. We are driven everyday by one simple question: how can we make it easier for you to build stronger relationships with your customers? We believe that every business with a website, no matter how small, should be communicating with their customers. Our Live Chat tool allows real-time, personal customer engagement that improves both sales and customer support. A cloud-based help desk solution on a journey to empower business to provide a fantastic customer support experience.
HelpDesk App is an office 365 add-in where employees can create and track support tickets, it works efficiently with SharePoint 2013 & 2016. HelpDesk App is an office 365 add-in where employees can create and track support tickets. Works efficiently w/ SharePoint 2013 & 2016.
Centralized IT management platform that includes remote monitoring, patch management, and more. Centralized IT management platform that includes remote monitoring, patch management, and more.
Sugester is a cloud helpdesk, time and task management solution. With features such as a shared team inbox, multiple agent support and advanced reporting, the Sugester Dashboard is all you need to manage customer support and other company activities. Sugester combines the most important features of help desk and CRM software without sacrificing simplicity. Try it today - the basic plan is free forever. Sugester is a cloud helpdesk, time and task management solution. We put all your info in one place and improve your business.
Complete ITSSM suite; a help desk software which is simple, powerful and easy to use. Complete ITSSM suite; a help desk software which is simple, powerful and easy to use.
An efficient web-based system of customer service with live chat and mobile integration included in all versions. An efficient web-based system of customer service with live chat and mobile integration included in all versions.
GestSup is a French-language ticket and support management solution. It is free of charge and completely adaptable. GestSup is a French-language ticket and support management solution. It is free of charge and completely adaptable.
Super user-friendly and lightweight free open-source help desk and shared mailbox (PHP7+MySQL). FreeScout is an open source clone of Zendesk and Help Scout and can be easily deployed even on a shared hosting. No limitations on the number of users, tickets, etc. Multilingual. Seamless email integration. Push notifications. Auto replies. Notes. Forwarding conversations. Phone conversations. Open tracking. etc. Super user-friendly and lightweight free open-source help desk and shared mailbox (PHP7+MySQL).
ServiceTonic is a powerful and easy-to-manage solution for any company that needs to automate services without programming skills. ServiceTonic is a Spanish based company, founded in 2009 and rapidly enlarged its operations globally in more than 14 countries with strategic partners through all markets: Service Providers, finance, government, industry, consulting,etc. ServiceTonic brings IT Service Management, Customer Service and Enterprise Service Management to all range of customers. From sma Powerful, flexible and easy-to-manage Web-based help desk, issue tracking and service management software.
eStreamDesk is a slick, easy-to-use cloud-based help desk and ticketing system that helps you achieve one simple task superbly: Create a truly awesome customer service experience. eStreamDesk instantly transforms your out-of-control email inbox into a well-oiled customer support machine. Here's how: Every incoming email is automatically converted into a support ticket. You define exactly how each and every email is prioritized, monitored and answered. Kick Second-Rate Customer Service to the Curb --- Premium Help Desk Software At a Fraction Of The Cost
H2Desk provides a flexible platform for delivery of customer support. At the heart is a robust ticketing engine that's user friendly and simplifies customer communications. Features include ticket management, live chat, task management, SLA tracking, and email integration. Client side widgets allows you to easily add knowledge base articles, tutorials, and more. Start a no obligation 30 day free trial and create a help desk in minutes. Full featured, user-friendly, and intuitive support system at a fraction of the cost of comparable systems. Easy to setup in minutes.
Web+Center is a suite of open source, web-based help desk/Service applications that run onsite or in the cloud and support all browser-based devices, including PCs, Macs, smart phones and tablets. With access to 100% of the source code, organizations can create the ideal customized solution for their unique business needs for applications such as IT help desk, customer support, asset tracking and facilities management. It is a suite of web-based Help Desk and service desk , CRM and customer self-help applications available onsite or in the cloud.
HelpMaster is designed for use in helpdesk, service desk, complaints management, facilities management, business processes tracking, request fulfillment & management, workflow automation, email response management & web self-service. Businesses looking for a solution that can be aligned with the principles of ITIL will find HelpMaster an intelligently designed & powerful tool. With thousands of users around the world, HelpMaster is the most flexibile, template helpesk system on the market. Web enabled Windows based help desk software with advanced workflow design and email integration.
Focus Desk is een nieuwe oplossing voor snel en eenvoudig beheer van klantenkwesties. Vragen, bestellingen, klachten, retouren en andere problemen worden automatisch geregistreerd en vervolgens tijdig en op een gestroomlijnde manier opgelost, waardoor klantenservice sneller en efficiënter wordt. Focus Desk is een ultramodern systeem voor het automatisch registreren van klantvragen en de snelle en eenvoudige afhandeling ervan voor een betere service.
DiamanteDesk – een onafhankelijk support-ticketsysteem ontworpen om naar je klanten te luisteren en snel te reageren om aan hun wensen te voldoen. Het is een eenvoudige en gebruiksvriendelijke tool die is ontworpen om tickets te creëren binnen de CRM en ze te koppelen aan een klant uit het systeem. In DiamanteDesk kunnen tickets worden toegewezen aan specifieke gebruikers en beheerders en gegroepeerd worden per vestiging om de werkstroom te organiseren en je te richten op problemen en verzoeken met een hoge prioriteit. Gebruiksvriendelijk open source support-ticketsysteem voor helpdesk en klantenservice.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like JetBlue, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Website visitor Screensharing & Recording for customer support, sales, and product teams-with no user downloads required. Wisdoms live view shows you what your customers are seeing in real-time, and enables interactive screen sharing to help solve them, with no user installations. Wisdom integrates with Intercom and other Live Chat services. Wisdom is offering a 14 day free trial, to get your team pro-actively engaging with your customers! Website visitor Screensharing & Recording for customer support, sales, and product teams-with no user downloads required.
Fast and central access to current information and less redundant communication! BlueSpice is the enterprise distribution of the famous Wikipedia software MediaWiki. And this software offers much more than just a sample of extensions. BlueSpice is the optimized tool for agile knowledge sharing, documentation, and collaboration. BlueSpice is used for knowledge and quality management, technical and organizational manuals, support, and service desks. Enterprise distribution of the famous Wikipedia software MediaWiki, that allows optimized agile knowledge management.
Customers expect efficient support via multiple channels.The wait time for queries to be processed by sales staff, customer service and social media teams can lead to a loss of customers and business. Clickatell Touch is a live chat tool that enables you to unify your response teams across inbound channels for consistent, real-time messaging and on-demand customer service delivery. This scalable live chat solution requires will boost conversions and customer loyalty. Live omni-channel customer service chat solution that enables you to instantly resolve queries on web, social and mobile.
The best customer experience is built with Kiodesk. Kiodesk's powerful and flexible customer service platform scales to meet any business need from start-ups to large businesses. Kiodesk's powerful and flexible customer service platform scales to meet any business need from start-ups to large businesses.
Simplified helpdesk ticketing system and live chat platform for startups and businesses. Simplified helpdesk ticketing system and live chat platform for startups and businesses.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Close Support help desk software is a multi-user service desk application, simple to install and easy to use. The software will enable your service team to work effectively and efficiently, solving problems and providing top class customer service. The design allows support and service teams to work effectively together by sharing asset and support information. Low prices, a simple licence model and great functionality make Close Support the most cost-effective help desk software on the market. Multi-user help desk software application that is affordable, simple to install and easy to use.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Web based customer service software for small to medium sized businesses. Web based customer service software for small to medium sized businesses.
(0 reviews)
Bekijk profiel
NTR Cloud - Secure, fast and easy-to-use Remote Control, Access and Support solution. NTR Cloud - Secure, fast and easy-to-use Remote Control, Access and Support solution.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Complete help desk solution which allows a company of any size to provide efficient support to its customers. Complete help desk solution which allows a company of any size to provide efficient support to its customers.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Open source web-based highly customisable customer support management system for IT support companies. writen in LARAVEL and JAVASCRIPT ( neweset best languages) WEB BASED Open source web-based highly customisable customer support management system for IT support companies.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Assign customer support requests to teammates, leave private notes, and set status - all right from inside Gmail. Founded in 2016 and based in Brooklyn, NY, we built Keeping for teams that do more than just customer support. If you are busy juggling important customer requests with the rest of your job, then we're glad you found us, because we built Keeping for you. Keeping is the world's first customer support platform integrated with Gmail.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Faasthelp is a sales and customer support software powered by Artificial intelligence. Our faasthelps products which are chatbot, talkbot and mail bot proactively starts chatting with your customers and solves the query, gives assistance if they have any.It will reply within seconds through chat, voice and mail whenever customers are on your website. Our products will also help you in sales of your products or services. Faasthelp-Artificial intelligence powered sales and customer support software
(0 reviews)
Bekijk profiel
Valuemation for IT Service Desk Management helps the IT service desk control and carry out all support activities. While a ticket is handled, everyone involved can see the relevant information, as well as activities that have been or still need to be done, at all times. Integrated solutions, such as the IT knowledge base, and root cause analysis options as well as insightful process KPIs speed up the solution process. A modular, well-integrated suite for efficient support of your operational IT service management.
(0 reviews)
Bekijk profiel
A modern, open-source and multi-lingual helpdesk, including email tickets, knowledgebase and support communities. A modern, open-source and multi-lingual helpdesk, including email tickets, knowledgebase and support communities.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Cingo provides companies with on-the-go customers a mobile-first platform that supports live chat, email, voice, video, screensharing, and comes with free website help button integration and mobile app SDKs. This ensures a pleasant, seamless customer support experience, even if the customer has to transition from their desktop to their mobile device. Best of all, you get every single feature no matter how much you pay, so you can always choose the right way to serve your valued customers. Omni-channel, mobile-first platform that supports chat, email, voice, and video, and free web and mobile app integration.
(0 reviews)
Bekijk profiel
uCare is the ultimate WordPress plugin to create a fully-featured support ticket help desk system for your business. It is integrated with WooCommerce and Easy Digital Downloads. With unique user roles for your support admins, agents and customers, you can provide your customers with a unique and impressive support experience which is aimed at increasing customser satisfaction. uCare allows you to work on customer support tickets directly from the backend or the frontend. Free and open source software that has a help desk for your business with agents, usergroups, search, filter, and assigned tickets.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Help desk software with scheduled tasks, checkpoints, support desk, time keeping, customer policies, and a password vault. Help desk software with scheduled tasks, checkpoints, support desk, time keeping, customer policies, and a password vault.
Management of customer service desks, issue response and resolution, after sales, customer complaints, returns and product support. Management of customer service desks, issue response and resolution, after sales, customer complaints, returns and product support.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Artificial Intelligence + Helpdesk Software = Better Relationships. ThinkOwl is an artificial intelligence based, helpdesk software that combines human and machine learning. ThinkOwl leverages your human resources to the max through intelligent automation. It empowers your organization to enhance customer experience and fly high, even with limited staff and resources. Multi-channel customer service software fully powered by artificial intelligence.