België Lokale producten weergeven
519 resultaten
Gebruiksvriendelijke, volledig uitgeruste software voor outbound callcenters via de cloud met veel geavanceerde functies, maar geen installatiekosten of maandelijkse kosten per medewerker. Meer informatie over Dialfire
Gebruiksvriendelijke software voor outbound callcenters met presterende voorspellende nummerselectie vanuit de cloud. Zeer betrouwbaar en veilig. Verhoogt de productiviteit via aanpasbare formulieren, meerstapscampagnes met geautomatiseerde workflows, gecombineerde inbound informatie, realtime personaliseerbare analyses, en de controle en opname van telefoongesprekken. Integreert met bestaande software via REST API. Ondersteunt outsourcing naar gecontracteerde callcenters. Ideaal voor gedistribueerde kantoren. Betaal per gebruik. Geen installatiekosten, geen stoeltoeslag per medewerker. Meer informatie over Dialfire

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Bitrix24 is gratis CRM- en callcentersoftware die door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. 100% gratis voor maximaal 12 medewerkers. Cloud en open source. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is unieke gratis callcentersoftware. Als je een cloudversie kiest, kun je binnen enkele minuten beginnen met bellen en gebeld worden. Je betaalt alleen als je meer dan 12 werknemers nodig hebt, een telefoonnummer of een SIP-connector wilt huren of Bitrix24-telefonie wilt gebruiken voor uitgaande gesprekken. Je kunt ook zelfgehoste edities van Bitrix24 kopen als je broncodetoegang nodig hebt of Bitrix24 op locatie wilt implementeren. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
LiveVox is een contactcenterplatform van de volgende generatie dat omnichannel-communicatie, CRM, praktische AI en WFO in één oplossing integreert. Meer informatie over LiveVox
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via een omgeving met meerdere kanalen. Met meer dan 15 jaar pure cloudexpertise geeft dit systeem leiders van contactcenters de mogelijkheid om effectieve betrokkenheidsstrategieën in te zetten op alle klantenkanalen. Dankzij de toonaangevende functionaliteiten voor risicobeperking en beveiliging kunnen klanten zich snel aanpassen aan een veranderende zakelijke omgeving. Meer informatie over LiveVox

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Een callcentersuite met inkomende en uitgaande IVR, voorspellend kiezen, spraakuitzendingen en "druk op 1" doorschakelen voor het genereren van leads. Meer informatie over Newfies-Dialer
Newfies-Dialer is een callcentersysteem dat spraakuitzendingen, voorspellende kiesfuncties en sms-berichten met een ingebouwde agentinterface biedt. Het kan worden gebruikt in veel callcenterrollen, waaronder het genereren van leads, telefonische enquêtes, politieke peilingen, noodmeldingen en afspraakherinneringen. Newfies-Dialer wordt gebruikt door bedrijven die hun contacten automatisch willen bellen en bedrijven die diensten voor het automatisch kiezen van telefoonnummers aan hun klanten willen verkopen, omdat het facturering, multi-tenancy en whitelabeling omvat. Meer informatie over Newfies-Dialer

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Zendesk Talk is callcentersoftware die rechtstreeks in het Zendesk-ticketsysteem is ingebouwd.
Zendesk bouwt callcenter- en helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. Maak contact met klanten via een callcenteroplossing die rechtstreeks in het Zendesk-ticketsysteem is ingebouwd. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Zoho Desk kan bedrijven helpen met het beheren van klantcommunicatie via telefoon, e-mail, livechat, sms-berichten, sociale media en meer.
Zoho Desk is een webgebaseerde callcenterapplicatie die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Een volledig callcenter in je browser. Traditionele telefonische klantenservice, opnieuw ontworpen voor de cloud. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Sluit je klantenservicenummer aan op Zoho Desk en voer telefoongesprekken binnen de app. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes.
LiveAgent kan je helpen om telefoontjes van klanten te beantwoorden en callcenterfunctionaliteit te integreren in een alles-in-één multichannel helpdeskoplossing. Centraliseer telefoongesprekken via je website of vaste lijn op één plek. Kies je VoIP-provider, verbind onbeperkt SIP-trunks (Session Initiation Protocol) en lokale nummers, stuur gesprekken door en neem ze op. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Start je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Eenvoudig opnemen van gesprekken op je mobiele app, desktop-app of bureautelefoon. Kies voor automatische of handmatige opnames. Maakt het eenvoudig om je inkomende en uitgaande gesprekken op te nemen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild. Meer informatie over RingCentral MVP

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Het ondersteuningscentrum van GoToConnect biedt supervisors en medewerkers onmisbare tools om de kwaliteit van klantinteracties te verbeteren.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Het ondersteuningscentrum van GoToConnect verbetert GoToConnect door supervisors en medewerkers onmisbare tools te geven om de kwaliteit van klantinteracties te verbeteren. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Met de callcenteroplossingen kun je je ondersteuningsactiviteiten stroomlijnen om 24/7 wereldwijde ondersteuning te bieden die kosteneffectief is.
Met de callcenteroplossingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne callcentersoftware die 24/7 in de cloud draait. Met de callcenteroplossingen van Salesforce krijg je alle voordelen van zakendoen in de cloud, inclusief automatische updates, drie keer per jaar nieuwe functies en geen gedoe met infrastructuur. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM-callcentersoftware - Callcenter CRM-software helpt je klantenserviceteam met krachtige tools om tickets sneller te sluiten, zodat klanten je product met succes gebruiken. Functies met geavanceerde telefonie-integraties, uitgaande en inkomende oproepen, gespreksrouting, helpdesk-ticketing, op tags gebaseerde oproepen, helpdeskgroepen, gespreksopnamen, gespreksnotities, gespreksscripts, gespreksrapporten en nog veel meer. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo is moderne callcentersoftware waarmee je contact kunt leggen met je klanten. CallHippo is gebruiksvriendelijk en biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. CallHippo wordt vertrouwd door meer dan 5000 bedrijven over de hele wereld, biedt 24/7 uitstekende ondersteuning, en is toegankelijk via desktop en mobiele app. Meer informatie over CallHippo

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Twilio Flex is een volledig programmeerbaar cloudplatform voor contactcenters dat bedrijven de volledige controle geeft over elke laag van de stack.
Twilio Flex is een volledig programmeerbaar cloudplatform voor contactcenters dat bedrijven de volledige controle geeft over hun contactcenterervaring. Met Twilio Flex kunnen bedrijven onmiddellijk een omnichannel contactcenterplatform implementeren en elk element van de ervaring programmatisch aanpassen, inclusief de medewerkerinterface, communicatiekanalen, interactieroutering en rapportage, om te voldoen aan de unieke behoeften van het bedrijf. Meer informatie over Twilio

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Met Aircall kunnen beheerders teams direct aanpassen aan de seizoenen, nummers toevoegen in meer dan 100 landen, en integreren met populaire CRM-tools.
Aircall is de voorkeursoplossing voor callcenters voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Toegankelijk via desktop en mobiele app. Start een risicoloze proefversie om Aircall in actie te zien. Meer informatie over Aircall

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
3CX is een softwareoplossing voor callcenters met livechat, CRM-integratie en belworkflows.
3CX is een alles-in-één callcenteroplossing om met klanten te communiceren via spraak, video en chat. Biedt geavanceerde wachtrijstrategieën die zijn ingesteld voor individuen of groepen. Integreert met verschillende CRM's en MS 365. Inclusief gespreksopnames en -rapporten. Eén enkele interface voor het beantwoorden van livechat, Facebook-berichten en sms van klanten. Belworkflows om tijdrovende taken voor medewerkers te elimineren. Op afstand toegankelijk met gratis mobiele apps voor iOS en Android. De oplossing kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost. 1 jaar gratis. Meer informatie over 3CX

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Betaalbaar, eenvoudig en betrouwbaar VoIP-telefoonsysteem - mobiele integratie, web- en videoconferenties, en meer dan 40 bedrijfskritische functies.
Toonaangevend zakelijk VoIP-platform biedt een plug-and-play-service die draait op je snelle internetverbinding. Je krijgt toegang tot meer dan 40 bedrijfskritieke functies, mobiele integratie en ingebouwde samenwerkingstools met Amazon Chime Pro. Activering is eenvoudig, er is geen installatie op de site vereist en er zijn maandelijkse contracten beschikbaar. En de service wordt ondersteund door een compleet team service- en technische professionals van Vonage Business. Meer informatie over Vonage Business Communications

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Cloudgebaseerd communicatieplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van oproepen, chats, evenementen, audio/video-webconferenties en het delen van schermen.
Met MiCloud Connect kun je met vertrouwen communicatie en samenwerking naar de cloud verplaatsen. Meer informatie over MiCloud Connect

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten. Meer informatie over VICIdial

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Toonaangevende oplossing voor personeelsbeheer volgens Pelorus Associates die lokaal, gehost of in de cloud voor meer dan 150 agenten kan worden ingezet.
Aspect Workforce Management is geschikt voor contactcenters met meer dan 150 agenten en voorspelt nauwkeurig oproepvolumes, plant agenten flexibel in op specifieke tijdstippen en volgt de naleving van agenten in realtime. Een moderne grafische gebruikersinterface maakt het eenvoudig te gebruiken voor agenten, leidinggevenden en WFM-medewerkers. Agenten hebben op afstand toegang tot hun planning met mobiele meldingen en een smartphone-app. Beheerders kunnen krachtige "wat als"-scenario's inzetten en ontvangen meldingen wanneer de prestaties buiten de tolerantie vallen. Lokaal, gehost of in de cloud te implementeren. Meer informatie over Alvaria Workforce

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
CloudTalk is cloudgebaseerde callcentersoftware die is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwalitei t en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Transform your customer experience with a simple communication solution that works effortlessly with your leading business tools.
Set up a complete call center in a few minutes using one simple, user-friendly platform — no technical expertise needed. Route calls to the right agents at the right time and increase your service levels. Access powerful analytics to reduce wait times, improve your workflow and team. Plus, we integrate with over 40 business tools so you can sync and access data from your CRM and most important tools. Meer informatie over Ringover

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Centre, aangestuurd door inContact, levert krachtige omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering. Meer informatie over RingCentral Contact Center

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Krachtig platform voor uitgaande callcenters. Bereik 4x meer leads zonder lastige pauze. Geen installatiekosten. Gratis proefversie (zonder creditcard).
PhoneBurner is voor uitgaande callcenters. Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen lastige pauzes nadat een contactpersoon opneemt; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie. Meer informatie over Yonyx

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
CallRail is intuïtieve self-service software waarmee gegevensgestuurde marketeers oproepen van online en offline marketing kunnen bijhouden.
CallRail is de toonaangevende leverancier van marketingsoftware voor bedrijven die één enkel attributieplatform willen om het traject van bezoekers naar leads tot klanten vast te leggen. Meer dan 100.000 bedrijven en bureaus benutten de gebruiksvriendelijke CallRail-software voor marketingattributie en gespreksintelligentie om het genereren van leads te optimaliseren en de verkoop te verbeteren. Van het bijhouden van oproepen tot het indienen van websiteformulieren, het alles-in-één platform maakt rapportage probleemloos met een 'single source of truth' voor marketingrendement. Meer informatie over CallRail

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
CTI voor verkoop en contactcenter - klantervaring en productiviteit verbeteren
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren. Meer informatie over TenFold

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Genesys Cloud CX maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Computers van klanten kunnen in real time op afstand worden bediend via het internet voor helpdesks, ondersteuningssoftware, IT-organisaties en meer.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpdesks tot 's werelds grootste ondersteuningsorganisaties en alles daartussenin. Rescue helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is. Meer informatie over Rescue

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen. Meer informatie over ChaseData CCaaS

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. Meer informatie over UJET

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Bekroond Brits team: alles-in-één Cloud Contact Center Premium VOIP Dialer Platform
Alles-in-één Cloud Contact Center met alle functies en voordelen van een geavanceerd VOIP Dialer-systeem van een Brits team. Vergroot je omzet. Creëer een compleet meerkanaals contactcentrum dat eenvoudig, snel en flexibel is. Je klantenservice is sneller, naadloos en volledig aangepast aan je eisen. Praat met meer mensen in minder tijd. Laat je winst onmiddellijk groeien. Meer informatie over Primo Dialler

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Virtueel telefoonsysteem voor bedrijven met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd beschikbaar, ongeacht waar je bedrijf is gevestigd. Dankzij de integraties in belangrijke CRM en andere bedrijfshulpmiddelen kun je niet alleen met één klik contact opnemen met je contactpersonen, maar ook gegevens documenteren van elk gesprek dat je voert. Met functies zoals gespreksopnamen, voicemails, sms, spraak naar tekst en meer. Meer informatie over Toky

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP phone system based in the cloud.
Mango Voice is an enterprise-grade VoIP business phone system based in the cloud especially designed for phone systems needs of small and medium businesses. Whether you are at the office or on the go, Mango gives you the tools you need to engage customers on a whole new level. Best VoIP phones for small business! Meer informatie over Mango Voice

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Met het uitgaande callcenter van JustCall kunnen je verkoopteams zich meer concentreren op het verkopen en hoeven ze minder tijd te besteden aan het registreren van klantinteracties op je CRM.
79% van de mensen vertrouwt lokale bedrijven. Met het uitgaande callcenter van JustCall kun je lokale en gratis nummers gebruiken om het contactpercentage te verhogen en contact te leggen met internationale prospects. Stap over op één enkel platform voor al je behoeften op het gebied van klantcommunicatie en workflowautomatisering. Binnen 5 minuten geïnstalleerd. Ga aan de slag voor slechts $ 25 per maand. Meld je aan en ontvang 70% korting voor de eerste maand. Meer informatie over JustCall

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen zoals spraak, tekst, chat, e-mail, video, berichtenplatforms en bots. Het bedrijf is opgericht door een team van veteranen uit de sector die pionierden met de toonaangevende on-premises oplossingen en nu een architectuur voor de toekomst leveren met een geavanceerde cloud-first aanpak. Meer informatie over Bright Pattern

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Verbeter je callcentertechnologie en ontdek een UCaaS-platform (Unified Communications as a Service) boordevol capaciteiten en omnichannel gespreksintelligentie.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampag nes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen. Meer informatie over CallTrackingMetrics

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Interactieve scripting voor callcenters en live-supportteams, inclusief krachtige CRM-integraties en uitgebreide analyses.
Met Zingtree kun je eenvoudig interactieve scripts voor callcenters of live-ondersteuning aanmaken, aanpassen en implementeren, en deze kunnen na verloop van tijd goed geoptimaliseerd en verbeterd worden. Zingtree kan geïntegreerd worden met Zendesk, Salesforce, Freshdesk of andere CRM- of Helpdesk-systemen en biedt scriptgeschiedenissen bij elk ticket en volledige analyses en rapporten om knelpunten in het proces aan te wijzen. Daarmee is Zingtree de beste oplossing voor gestandaardiseerde scripts voor medewerkers. Meer informatie over Zingtree

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Acefone is a leading provider of cloud telephony services like VoIP phone systems, toll-free numbers and contact centers - each meant to simplify and automate your business communication processes. Be it 24x7 support, an all-in-one admin portal, HD audio or reliable, customizable remote solutions, our products are built for your convenience. With Acefone, you always get the very best. Start your 14-day FREE trial today. Meer informatie over Acefone

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
De VoIP van MightyCall is ontworpen voor kleine bedrijven en ondernemers.
MightyCall is een aanbieder van virtuele telefoonsystemen. De VoIP van MightyCall is ontworpen voor kleine bedrijven en ondernemers. MightyCall is eenvoudig, betaalbaar en effectief. Je hebt geen speciale hardware nodig, er wordt niet per gebruiker gefactureerd zoals de meerderheid van de sector dit doet, en er worden geen kosten in rekening gebracht per functie. Meer informatie over MightyCall

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Volledig uitgeruste VoIP SIP-softphone. Automatisch beantwoorden, doorverbinden, in de wacht zetten en opnemen. Beschikbaar op Mac, Windows, iOS en Android.
Bekroonde softphone, ontworpen om je te helpen het meeste uit je favoriete IP-PBX te halen. Ervaar kristalheldere audio-/videogesprekken, zowel op kantoor als onderweg. Escaleer oproepen met eenvoudige doorverbind- en wachtstandfuncties. Zet vergaderingen op met multi-way audio/video-oproepen. Snel antwoord nodig? Stuur contacten instant messages en deel documenten. Bria is ontworpen om IP-telefonie eenvoudig te maken en is toch volledig in staat om je uniforme bedrijfscommunicatie-oplossing te worden. Meer informatie over Bria

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Customer Care Suite integrated with Asterisk Open Source PBX. Multi channel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers.
Omnichannel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers based on Asterisk. Engage your customers with the Motion unique technology: multichannel, realtime, powerful and effective. Provi de the best Customer Journey Experience using the Voice, Web Chat, E-Mail, SMS and Fax channels. Take advantage of the Contact Management, Predictive Dialer and Cally Square IVR designer. Meer informatie over XCALLY

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Dialogue management tool that lets businesses engage with customers across communication channels, keeping record of past conversations
Dialogue management tool that lets businesses engage with customers across communication channels, keeping record of past conversations Meer informatie over Anywhere365

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter

Kopersgids voor Call center software

Wat is call center software?

Call center software helpt ondernemingen hun call centers efficiënt te beheren door inkomende en uitgaande oproepen te beheren, klantenklachten te registreren, de klantervaring te controleren en de productiviteit van de vertegenwoordiger te volgen. Deze oplossingen kunnen op meerdere afdelingen worden gebruikt.

Terwijl verkoop- en marketingteams call center oplossingen gebruiken om verkoop- en promotiegesprekken met klanten te voeren, gebruiken ondersteuningsteams deze software om problemen met klanten aan te pakken, klachten op te lossen en zelfs om post-sales training te geven. Call center systemen vereenvoudigen niet alleen de communicatie en de betrokkenheid via de telefoon, maar ook via kanalen als e-mail, live chat, instant messaging, SMS en sociale media.

Voordelen van call center software

  • Verbeterde productiviteit en efficiëntie van vertegenwoordigers : call center oplossingen omvatten robuuste functies, zoals automatische oproepverdeling en op regels gebaseerde escalatie, om bedrijven te helpen oproepen efficiënt te behandelen, de inactiviteit te minimaliseren en de oproepsnelheid en wachttijden te moduleren op basis van het aantal beschikbare vertegenwoordigers. De rolgebaseerde toewijzing zorgt ervoor dat oproepen zonder vertraging naar de meest geschikte vertegenwoordigers worden doorgestuurd. Algemeen gezegd helpen call center oplossingen bedrijven hun activiteiten te verbeteren en meer vragen van klanten te behandelen door tijd en middelen te maximaliseren.
  • Verbeterde klantrelaties : call center systemen helpen bedrijven om in contact te blijven met hun klanten en zorgen voor een meer gepersonaliseerde en lonende ervaring via meerdere kanalen. Een efficiënte klantenservice helpt bij het opbouwen van het vertrouwen van de klant, merktrouw en een lange levensduur.

Algemene functies van call center software

  • Ingebouwde telefonie: het voeren van telefoongesprekken vanaf apparaten met internettoegang.
  • Routering van gesprekken: het verdelen en toewijzen van gesprekken aan individuele vertegenwoordigers of wachtrijen op basis van vooraf vastgestelde criteria, zoals tijd, dag of beschikbaarheid van de vertegenwoordiger.
  • Telefonie-integratie: het integreren van VoIP-diensten (Voice over Internet Protocol, protocol voor stem via internet) met bestaande telefoonapparatuur.
  • Gesprekkenregistratie: het verzamelen, registeren en analyseren van gesprekken die worden uitgevoerd of ontvangen door een bedrijf gedurende een bepaalde periode. Het bieden van statistische informatie, zoals tijd en datum, gespreksfrequentie, gespreksduur en beller-ID.
  • Registratie van gesprekken: het registreren van inkomende en/of uitgaande gesprekken naar een call center en het bijhouden van een centrale opslagplaats van alle opnames voor training en kwaliteitsbewaking.
  • Beheer van wachtrijen: het ontvangen van gesprekken van klanten, het creëren van een wachtrij en het in de wacht zetten van klanten totdat ze verbonden zijn met een live vertegenwoordiger.

Overwegingen bij de aankoop van call center software

  • Soort implementatie: call center oplossingen zijn beschikbaar via gehoste, on-premise en cloudgebaseerde implementatie-opties. On-premise en gehoste implementatie-opties zijn geschikt voor bedrijven die op zoek zijn naar aanpasbare call center oplossingen, maar blijken kostbaar als het maar voor korte tijd nodig is. Hoewel cloudgebaseerde software relatief goedkoper is en vaak binnen een paar uur kan worden opgezet, vereist het een betrouwbare, constante internetverbinding om effectief te kunnen functioneren. Gebruikers moeten de voor- en nadelen van cloudgebaseerde en on-premise systemen met elkaar vergelijken en producten dienovereenkomstig op een shortlist plaatsen.
  • Ondersteuning via meerdere kanalen: call center software laat bedrijven communicatie over meerdere kanalen beheren, zoals SMS, online messengers, e-mail, live chat en social media platforms, voor lage extra kosten. Maar de vereisten variëren naar gelang van het gebruik. Als het merk is gebouwd op bijvoorbeeld social media, dan is social media management functionaliteit nodig. Als de marketing-, verkoop- of klantenservice-strategie ook sms-berichten bevat, heeft het bedrijf behoefte aan sms-ondersteuning. Kopers moeten hun behoeften duidelijk identificeren voordat ze beginnen met het zoeken naar software, en ervoor zorgen dat de gewenste functionaliteit is opgenomen voordat ze een aankoop doen.
  • Rechtstreekse interactie met klanten zal in de komende twee jaar afnemen : call centers bewegen zich van traditionele call center software naar contact center oplossingen waarmee ze gebruik kunnen maken van andere communicatiemiddelen (zoals e-mail, sms-berichten, sociale media en live chat). Een Capterra-onderzoek toont aan dat, hoewel spraak een belangrijke bron van klantinteractie zal blijven, het gebruik ervan de komende jaren zal blijven afnemen naarmate meer en meer bedrijven gebruik gaan maken van digitale kanalen.
  • Op AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) gebaseerde conversatiebots halen het tempo op in de wereld van het MKB (midden- en kleinbedrijf) : op stem en tekst gebaseerde bots zijn effectief in het stroomlijnen van de eerste klantgesprekken. Onderzoek van Capterra stelde vast dat 68% van de kleine bedrijven op dit moment een of andere vorm van conversatietechnologie gebruiken voor de gebruikersinterface, of van plan zijn dat binnen de komende een tot twee jaar te doen. Wanneer dergelijke interfaces worden gebruikt, horen klanten een robotachtige toon of boodschap (in plaats van echte vertegenwoordigers) die hun persoonlijke gegevens en vraagtype verzamelt. De bot kan dan zelf de basisvragen beantwoorden of gesprekken doorsturen naar de meest geschikte medewerker. Deze automatisering versnelt het gehele belproces waardoor medewerkers meer tijd hebben om complexere vragen af te handelen.