404 resultaten
Waarom Capterra gratis is
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentr...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met ingebouwde beheer- en operatorfuncties, gegevensbeveiliging en analytische rapporten. Meer informatie over VCC Live
VCC Live is een cloudgebaseerde software voor contactcenters en biedt telecommunicatiediensten voor allerlei soorten bedrijven die hun klanten snelle ondersteuning willen bieden. Dankzij de geavanceerde functies (onder andere IVR, realtime statistieken, hoge beveiliging, voorspellende kiezer) kan je contactcenterteam een breed scala aan acties uitvoeren vanuit één enkele software. Met de omnichannel-oplossing van VCC Live kun je gebruikmaken van en schakelen tussen meerdere communicatiekanalen, zoals spraak, e-mail, chat en sms. Meer informatie over VCC Live
VCC Live is een cloudgebaseerde software voor contactcenters en biedt telecommunicatiediensten voor allerlei soorten bedrijven die hun klanten snelle ondersteuning willen bieden. Dankzij de geavanceerd...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus Dialer
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door contacten en gespreksstromen te automatiseren, en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met de Journey-module kun je alles wat jij je kunt voorstellen automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus Dialer
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door ...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Alles-in-één callcenteroplossing die is ontworpen om het beste uit elke interactie met de klant te halen. Meer informatie over Voiso
Geavanceerde gehoste callcenteroplossing. Voiso zet zich in om je call- en contactcenter zo goed mogelijk te maken. Medewerkers profiteren van intuïtieve dashboards. Supervisors profiteren van inzicht in de prestaties via meer dan 50 statistieken. De implementatie vergt slechts 2 minuten. Houd je telefoonnummers. Importeer al je medewerkers met één klik. Niets te kopen, geen kosten vooraf. Meer informatie over Voiso
Geavanceerde gehoste callcenteroplossing. Voiso zet zich in om je call- en contactcenter zo goed mogelijk te maken. Medewerkers profiteren van intuïtieve dashboards. Supervisors profiteren van inzicht ...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Freshcaller is moderne callcentersoftware voor inkomende en uitgaande belteams en biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshcaller
Freshcaller is moderne callcentersoftware voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller diverse oude functies zoals IVR en geavanceerde mogelijkheden zoals Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om je te helpen bij het opzetten van ultramoderne callcenteractiviteiten. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen, vereist geen telefoonhardware en is uiterst gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Freshcaller
Freshcaller is moderne callcentersoftware voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller diverse oude functies zoals IVR en geavanc...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Het ondersteuningscentrum van GoToConnect biedt supervisors en medewerkers onmisbare tools om de kwaliteit van klantinteracties te verbeteren. Meer informatie over GoToConnect (formerly Jive)
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Het ondersteuningscentrum van GoToConnect verbetert GoToConnect door supervisors en medewerkers onmisbare tools te geven om de kwaliteit van klantinteracties te verbeteren. Meer informatie over GoToConnect (formerly Jive)
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibel...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes! Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent kan je helpen om telefoontjes van klanten te beantwoorden en callcenterfunctionaliteit te integreren in een alles-in-één multichannel helpdeskoplossing. Centraliseer telefoongesprekken via je website of vaste lijn op één plek. Kies je VoIP-provider, verbind onbeperkt SIP-trunks (Session Initiation Protocol) en lokale nummers, stuur gesprekken door en neem ze op. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Start je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent kan je helpen om telefoontjes van klanten te beantwoorden en callcenterfunctionaliteit te integreren in een alles-in-één multichannel helpdeskoplossing. Centraliseer telefoongesprekken via je...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Klantenservicepakket geïntegreerd in Asterisk Open Source PBX. Meerkanaalsoplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters. Meer informatie over XCALLY
Omnichannel-oplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcentra op basis van Asterisk. Benader je klanten door middel van de unieke Motion-technologie: multichannel, realtime, krachtig en effectief. Bied de beste ervaring voor het klantentraject met behulp van de kanalen voor spraak, webchat, e-mail, sms en fax. Profiteer van de ontwerpfunctie voor contactbeheer, voorspellende nummerselectie en Cally Square IVR. Meer informatie over XCALLY
Omnichannel-oplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcentra op basis van Asterisk. Benader je klanten door middel van de unieke Motion-technologie: multichannel, realtime, krachtig en eff...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Beheer telefoon-, WhatsApp- en sms-gesprekken - allemaal op één plek. Volledige API- en CRM-invoegtoepassingen. Virtuele telefoonnummers in elk land Meer informatie over ZIWO
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functionaliteiten in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke interface, vereist geen software-installatie en is wereldwijd toegankelijk. Eenvoudig. Praat met je klanten. Meer informatie over ZIWO
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functionaliteiten in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke in...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Alles-in-één klantenondersteuning- en berichtenplatform. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Meer informatie over CommBox.io
CommBox is een alles-in-één klantenondersteuning- en berichtenplatform. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Als een volledig open, op maat gemaakt en veilig platform kun je met CommBox naadloze omnichannel-communicatie uitvoeren tussen marketing, verkoop, IT, klantenondersteuning en je klanten, altijd en overal, waar het het beste uitkomt, via bots, e-mail, chat, video, spraak, sms, sociale media en andere digitale kanalen. Meer informatie over CommBox.io
CommBox is een alles-in-één klantenondersteuning- en berichtenplatform. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Als een volledig open, op maat gemaakt en vei...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Zendesk Talk is callcentersoftware die rechtstreeks in het Zendesk-ticketsysteem is ingebouwd. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt callcenter- en helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. Maak contact met klanten via een callcenteroplossing die rechtstreeks in het Zendesk-ticketsysteem is ingebouwd. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt callcenter- en helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. Maak contact met klanten via een callcenteroplossing die rechtstreeks in het Zendesk-ticketsysteem is ingebouwd. Meer dan 200....
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is cloudgebaseerde callcentersoftware die is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is cloudgebaseerde callcentersoftware die is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Dixa biedt de volgende generatie van klantenservicesoftware die merken verbinding geeft met hun klanten. Krijg kwaliteit VoIP vanaf $ 19 per medewerker per maand. Meer informatie over Dixa
Dixa biedt de volgende generatie van callcentersoftware voor merken en klantgerichte teams. Beantwoord telefoontjes, e-mails, chats en Facebook-berichten in realtime vanuit je browservenster. Krijg kwaliteit VoIP met lokale snelheden over de hele wereld en voer naar behoefte schaalvergroting of -verkleining uit. Prijzen beginnen bij $ 19 per medewerker, met kortingen beschikbaar voor extra praatgrage teams. Profiteer van geavanceerde gespreksroutering, IVR's, automatisch terugbellen, prestatiestatistieken, klantherkenning en meer voor een betere ervaring voor je medewerkers en klanten. Meer informatie over Dixa
Dixa biedt de volgende generatie van callcentersoftware voor merken en klantgerichte teams. Beantwoord telefoontjes, e-mails, chats en Facebook-berichten in realtime vanuit je browservenster. Krijg kwa...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Contact Cloud is an all-in-one virtual business phone system for any business. Meer informatie over Contact Cloud
Contact Cloud is an all-in-one virtual business phone system for any business, and offers local/toll free phone numbers in 85 countries. Unlimited users on every plan, pay-as-you-go options and low per minutes rates make Contact Cloud the clear choice. You get 6 apps in one platform: Virtual phone system (desktop and mobil app), text marketing platform, live chat, eFax, call tracking (to track calls from ads) and lead capture automation + fully customizable workflows. Meer informatie over Contact Cloud
Contact Cloud is an all-in-one virtual business phone system for any business, and offers local/toll free phone numbers in 85 countries. Unlimited users on every plan, pay-as-you-go options and low per...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen. Meer informatie over User.com
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in een callcenter? Neem een kijkje en ontvang een gratis proefperiode van 14 dagen zonder vooruitbetaling en krijg vandaag toegang tot alle tools. Meer informatie over User.com
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. ...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Bitrix24 meest populaire gratis CRM- en callcentersoftware die door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. 100% gratis voor maximaal 12 medewerkers. Cloud en open source. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is unieke gratis callcentersoftware. Als je een cloudversie kiest, kun je binnen enkele minuten beginnen met bellen en gebeld worden. Je betaalt alleen als je meer dan 12 werknemers nodig hebt, een telefoonnummer of een SIP-connector wilt huren of Bitrix24-telefonie wilt gebruiken voor uitgaande gesprekken. Je kunt ook zelfgehoste edities van Bitrix24 kopen als je broncodetoegang nodig hebt of Bitrix24 op locatie wilt implementeren. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is unieke gratis callcentersoftware. Als je een cloudversie kiest, kun je binnen enkele minuten beginnen met bellen en gebeld worden. Je betaalt alleen als je meer dan 12 werknemers nodig hebt...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Meer informatie over Newfies-Dialer
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Newfies-Dialer wordt gebruikt voor marketing, marktonderzoek, opiniepeilingen en stemmen. Het omvat gespreksfacturering voor telefoonmaatschappijen die Voice Broadcasting als service willen aanbieden aan hun klanten. Meer informatie over Newfies-Dialer
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Newfies-Dialer wordt gebruikt voor marketing, marktonderzoek, opiniepeilingen...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Bouw betekenisvolle klantrelaties op via elk kanaal met het Infobip full-stack platform voor cloudcommunicatie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplossingen, berichtenkanalen en tools voor geavanceerde klantenbinding, beveiliging, authenticatie, ondersteuning en retentie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplo...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Gehoste voorspellende kiezer, auto-kiezer, sms- en spraak-broadcastingsysteem. Gedeeld platform met facturering en whitelabeling. Meer informatie over DialerAI
DialerAI leent zich voor het automatiseren van verkoopgesprekken, het verzamelen van achterstallige betalingen of het maken van afspraken. De auto-kiezersoftware van DialerAI kan de productiviteit en efficiëntie verdrievoudigen doordat bezette, onbeantwoorde en niet-verbonden lijnen komen te vervallen en alleen de oproepen die worden beantwoord door mensen worden doorgeschakeld naar telefonisten. DialerAI is ideaal voor telecombedrijven en callcenters omdat het een gedeeld platform is is met facturering en whitelabeling, wereldwijd beschikbaar en voordelig is omdat je je eigen Voice Provider kiest. Meer informatie over DialerAI
DialerAI leent zich voor het automatiseren van verkoopgesprekken, het verzamelen van achterstallige betalingen of het maken van afspraken. De auto-kiezersoftware van DialerAI kan de productiviteit en e...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM-callcentersoftware - Callcenter CRM-software helpt je klantenserviceteam met krachtige tools om tickets sneller te sluiten, zodat klanten je product met succes gebruiken. Functies met geavanceerde telefonie-integraties, uitgaande en inkomende oproepen, gespreksrouting, helpdesk-ticketing, op tags gebaseerde oproepen, helpdeskgroepen, gespreksopnamen, gespreksnotities, gespreksscripts, gespreksrapporten en nog veel meer. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM-callcentersoftware - Callcenter CRM-software helpt je klantenserviceteam met krachtige tools om tickets sneller te sluiten, zodat klanten je product met succes gebruiken. Functies met geavanc...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Telefonie-app voor callcenters en verkoopteams Meer informatie over Channels
Telefonie-app voor callcenters en verkoopprofessionals die toegankelijk is binnen je browser, zonder installatie of complexe facturering. Je hoeft alleen maar een nummer te kiezen en te beginnen met het bellen van prospects! Het stelt je in staat de verkoopafdeling te organiseren en te beheren, de kwaliteit van telefoongesprekken te beheren, kosten te verlagen, en televerkoopcampagnes te integreren en automatiseren. CrazyCall is ook een gebruiksvriendelijk platform voor verkoopbevordering dat het rendement van koude prospectie verhoogt en helpt bij conversies vanuit je website. Meer informatie over Channels
Telefonie-app voor callcenters en verkoopprofessionals die toegankelijk is binnen je browser, zonder installatie of complexe facturering. Je hoeft alleen maar een nummer te kiezen en te beginnen met he...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Volg je servicegesprekken online met Zoho Desk, de perfecte cloudgebaseerde call-logging software voor jouw klantenservicecentrum.
Zoho Desk is een webgebaseerde callcenterapplicatie die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Een volledig callcenter in je browser. Traditionele telefonische klantenservice, opnieuw ontworpen voor de cloud. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Sluit je klantenservicenummer aan op Zoho Desk en voer telefoongesprekken binnen de app.
Zoho Desk is een webgebaseerde callcenterapplicatie die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Een volledig callcenter in je browser. Traditionele telefonische klantenservice, ...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geava...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Met de callcenteroplossingen kun je je ondersteuningsactiviteiten stroomlijnen om 24/7 wereldwijde ondersteuning te bieden die kosteneffectief is.
Met de callcenteroplossingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne callcentersoftware die 24/7 in de cloud draait. Met de callcenteroplossingen van Salesforce krijg je alle voordelen van zakendoen in de cloud, inclusief automatische updates, drie keer per jaar nieuwe functies en geen gedoe met infrastructuur.
Met de callcenteroplossingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne callcentersoftware die 24...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van el...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Cloud-klantenservice met praktische AI – inkomend, uitgaand, ACD, IVR, CTI, chat, e-mail, sociaal, gespreksopname en CRM-integratie.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat j...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stim...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten....
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Twilio Flex is een volledig programmeerbaar cloudplatform voor contactcenters dat bedrijven de volledige controle geeft over elke laag van de stack.
Twilio Flex is een volledig programmeerbaar cloudplatform voor contactcenters dat bedrijven de volledige controle geeft over hun contactcenterervaring. Met Twilio Flex kunnen bedrijven onmiddellijk een omnichannel contactcenterplatform implementeren en elk element van de ervaring programmatisch aanpassen, inclusief de medewerkerinterface, communicatiekanalen, interactieroutering en rapportage, om te voldoen aan de unieke behoeften van het bedrijf.
Twilio Flex is een volledig programmeerbaar cloudplatform voor contactcenters dat bedrijven de volledige controle geeft over hun contactcenterervaring. Met Twilio Flex kunnen bedrijven onmiddellijk een...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. 3CX is geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector en voor al je behoeften, van mobiliteit en status tot geavanceerde contactcentrumfuncties en meer, tegen een fractie van de kosten. 3CX maakt de installatie, het beheer en het onderhoud van je PBX zo eenvoudig dat je deze moeiteloos zelf kunt beheren, op een apparaat of server op locatie of in de cloud.
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. 3CX is geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector en voor al je behoeften, van mobiliteit en status tot gea...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Met Aircall kunnen beheerders teams direct aanpassen aan de seizoenen, nummers toevoegen in meer dan 100 landen, en integreren met populaire CRM-tools.
Aircall is de voorkeursoplossing voor callcenters voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Toegankelijk via desktop en mobiele app. Start een risicoloze proefversie om Aircall in actie te zien.
Aircall is de voorkeursoplossing voor callcenters voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duide...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo is moderne callcentersoftware waarmee je contact kunt leggen met je klanten. CallHippo is gebruiksvriendelijk en biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. CallHippo wordt vertrouwd door meer dan 5000 bedrijven over de hele wereld, biedt 24/7 uitstekende ondersteuning, en is toegankelijk via desktop en mobiele app.
CallHippo is moderne callcentersoftware waarmee je contact kunt leggen met je klanten. CallHippo is gebruiksvriendelijk en biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapporta...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Betrouwbare, voor de cloud gebouwde contactcentersoftware
Het cloudgebaseerde RingCentral voor contactcenters helpt de klantloyaliteit te versterken door de algehele ervaring met het callcenter drastisch te verbeteren. Met deze omnichannel-oplossing kunnen klanten contact opnemen met je bedrijf via het communicatiekanaal van hun keuze, terwijl medewerkers direct toegang hebben tot de gegevens die nodig zijn om problemen snel en efficiënt op te lossen.
Het cloudgebaseerde RingCentral voor contactcenters helpt de klantloyaliteit te versterken door de algehele ervaring met het callcenter drastisch te verbeteren. Met deze omnichannel-oplossing kunnen kl...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Centre, aangestuurd door inContact, levert krachtige omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering.
RingCentral Contact Centre, aangestuurd door inContact, levert krachtige omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun j...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Krachtig platform voor uitgaande callcenters. Bereik 4x meer leads zonder lastige pauze. Geen installatiekosten. Gratis proefversie (zonder creditcard).
PhoneBurner is voor uitgaande callcenters. Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen lastige pauzes nadat een contactpersoon opneemt; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk.
PhoneBurner is voor uitgaande callcenters. Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verk...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke ...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, belle...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
An analytics platform designed for those who rely on quality calls and inbound leads to measure success.
CallRail is here to bring complete visibility to the marketers who rely on quality inbound leads to measure success. Our customers live in a results-driven world, and giving them a clear view into their digital marketing efforts is a first priority for CallRail. We see the opportunities in surfacing and connecting data from calls, forms, and beyondhelping our customers get to better outcomes.
CallRail is here to bring complete visibility to the marketers who rely on quality inbound leads to measure success. Our customers live in a results-driven world, and giving them a clear view into thei...
Computers van klanten kunnen in real time op afstand worden bediend via het internet voor helpdesks, ondersteuningssoftware, IT-organisaties en meer.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpdesks tot 's werelds grootste ondersteuningsorganisaties en alles daartussenin. Rescue helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpde...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is ee...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Bekroond Brits team: alles-in-één Cloud Contact Center Premium VOIP Dialer Platform
Alles-in-één Cloud Contact Center met alle functies en voordelen van een geavanceerd VOIP Dialer-systeem van een Brits team. Vergroot je omzet. Creëer een compleet meerkanaals contactcentrum dat eenvoudig, snel en flexibel is. Je klantenservice is sneller, naadloos en volledig aangepast aan je eisen. Praat met meer mensen in minder tijd. Laat je winst onmiddellijk groeien.
Alles-in-één Cloud Contact Center met alle functies en voordelen van een geavanceerd VOIP Dialer-systeem van een Brits team. Vergroot je omzet. Creëer een compleet meerkanaals contactcentrum dat eenvou...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Interactieve scripting voor callcenters en live-supportteams, inclusief krachtige CRM-integraties en uitgebreide analyses.
Met Zingtree kun je eenvoudig interactieve scripts voor callcenters of live-ondersteuning aanmaken, aanpassen en implementeren, en deze kunnen na verloop van tijd goed geoptimaliseerd en verbeterd worden. Zingtree kan geïntegreerd worden met Zendesk, Salesforce, Freshdesk of andere CRM- of Helpdesk-systemen en biedt scriptgeschiedenissen bij elk ticket en volledige analyses en rapporten om knelpunten in het proces aan te wijzen. Daarmee is Zingtree de beste oplossing voor gestandaardiseerde scripts voor medewerkers.
Met Zingtree kun je eenvoudig interactieve scripts voor callcenters of live-ondersteuning aanmaken, aanpassen en implementeren, en deze kunnen na verloop van tijd goed geoptimaliseerd en verbeterd word...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen zoals spraak, tekst, chat, e-mail, video, berichtenplatforms en bots. Het bedrijf is opgericht door een team van veteranen uit de sector die pionierden met de toonaangevende on-premises oplossingen en nu een architectuur voor de toekomst leveren met een geavanceerde cloud-first aanpak.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen ...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Virtueel telefoonsysteem voor bedrijven met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd beschikbaar, ongeacht waar je bedrijf is gevestigd. Dankzij de integraties in belangrijke CRM en andere bedrijfshulpmiddelen kun je niet alleen met één klik contact opnemen met je contactpersonen, maar ook gegevens documenteren van elk gesprek dat je voert. Met functies zoals gespreksopnamen, voicemails, sms, spraak naar tekst en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd besc...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Deze speciale software voor cold calling zal je zeker bevallen vanwege zijn eenvoud.
Eindelijk software die is gewijd aan cold calling. Het doel is om een superieure workflow te bieden voor verkoopagenten en hun teams, terwijl alles eenvoudig blijft. Voor de rest wordt er verbinding gemaakt met meer dan 1000 andere softwaretoepassingen, waaronder de meeste grote CRM-systemen.
Eindelijk software die is gewijd aan cold calling. Het doel is om een superieure workflow te bieden voor verkoopagenten en hun teams, terwijl alles eenvoudig blijft. Voor de rest wordt er verbinding ge...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Voorspellende, power en preview nummerselectie met ingebouwde webtelefoon, CRM en eigen intern ondersteuningsteam.
Verenig je inkomende gesprekken en uitgaande nummers op één platform. Dicht de kloof tussen afdelingen met een gecombineerde benadering van de callcentersoftware van je bedrijf. Vereenvoudig de manier waarop je je callcenter beheert. Van oproeplogboeken en -opnames tot realtime rapportages en live monitoring van agenten, de cloudgebaseerde callcentersoftware van CallTools.com dekt het allemaal. Interne klantenondersteuning en ontwikkelingsteams houden je op de hoogte en de software up-to-date.
Verenig je inkomende gesprekken en uitgaande nummers op één platform. Dicht de kloof tussen afdelingen met een gecombineerde benadering van de callcentersoftware van je bedrijf. Vereenvoudig de manier ...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt ...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kosten, geen trucs. Als je momenteel per doorkiesnummer betaalt, betaal je teveel. Natuurlijk kun je met een grotere VoIP-provider werken, maar groter betekent niet beter. Uitstekende technologie en een klantgericht tariefmodel. Betaal per lijn.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kos...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Volledig uitgeruste VoIP SIP-softphone. Automatisch beantwoorden, doorverbinden, in de wacht zetten en opnemen. Beschikbaar op Mac, Windows, iOS en Android.
Bekroonde softphone, ontworpen om je te helpen het meeste uit je favoriete IP-PBX te halen. Ervaar kristalheldere audio-/videogesprekken, zowel op kantoor als onderweg. Escaleer oproepen met eenvoudige doorverbind- en wachtstandfuncties. Zet vergaderingen op met multi-way audio/video-oproepen. Snel antwoord nodig? Stuur contacten instant messages en deel documenten. Bria is ontworpen om IP-telefonie eenvoudig te maken en is toch volledig in staat om je uniforme bedrijfscommunicatie-oplossing te worden.
Bekroonde softphone, ontworpen om je te helpen het meeste uit je favoriete IP-PBX te halen. Ervaar kristalheldere audio-/videogesprekken, zowel op kantoor als onderweg. Escaleer oproepen met eenvoudige...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
Increase talking time up to 300% with a versatile cloud-based call center solution trusted by 1000+ users!
Voiptime Call Center Solution is a multichannel contact center software for processing of inbound and outbound calls, emails, webchats, chatbots, etc. It includes the mini-CRM, inbound ACD, powerful IVR constructor (interactive voice response menu), flexible call campaigns (with 3 dialing modes - Preview, Power, Predictive), live call monitoring, detailed reporting, real-time dashboards, call scripts, etc. Enjoy the capabilities of contact center software trusted by 1000+ users!
Voiptime Call Center Solution is a multichannel contact center software for processing of inbound and outbound calls, emails, webchats, chatbots, etc. It includes the mini-CRM, inbound ACD, powerful IV...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter

Kopersgids voor Callcenter software

Wat is call center software?

Call center software helpt ondernemingen hun call centers efficiënt te beheren door inkomende en uitgaande oproepen te beheren, klantenklachten te registreren, de klantervaring te controleren en de productiviteit van de vertegenwoordiger te volgen. Deze oplossingen kunnen op meerdere afdelingen worden gebruikt.

Terwijl verkoop- en marketingteams call center oplossingen gebruiken om verkoop- en promotiegesprekken met klanten te voeren, gebruiken ondersteuningsteams deze software om problemen met klanten aan te pakken, klachten op te lossen en zelfs om post-sales training te geven. Call center systemen vereenvoudigen niet alleen de communicatie en de betrokkenheid via de telefoon, maar ook via kanalen als e-mail, live chat, instant messaging, SMS en sociale media.

Voordelen van call center software

  • Verbeterde productiviteit en efficiëntie van vertegenwoordigers : call center oplossingen omvatten robuuste functies, zoals automatische oproepverdeling en op regels gebaseerde escalatie, om bedrijven te helpen oproepen efficiënt te behandelen, de inactiviteit te minimaliseren en de oproepsnelheid en wachttijden te moduleren op basis van het aantal beschikbare vertegenwoordigers. De rolgebaseerde toewijzing zorgt ervoor dat oproepen zonder vertraging naar de meest geschikte vertegenwoordigers worden doorgestuurd. Algemeen gezegd helpen call center oplossingen bedrijven hun activiteiten te verbeteren en meer vragen van klanten te behandelen door tijd en middelen te maximaliseren.
  • Verbeterde klantrelaties : call center systemen helpen bedrijven om in contact te blijven met hun klanten en zorgen voor een meer gepersonaliseerde en lonende ervaring via meerdere kanalen. Een efficiënte klantenservice helpt bij het opbouwen van het vertrouwen van de klant, merktrouw en een lange levensduur.

Algemene functies van call center software

  • Ingebouwde telefonie: het voeren van telefoongesprekken vanaf apparaten met internettoegang.
  • Routering van gesprekken: het verdelen en toewijzen van gesprekken aan individuele vertegenwoordigers of wachtrijen op basis van vooraf vastgestelde criteria, zoals tijd, dag of beschikbaarheid van de vertegenwoordiger.
  • Telefonie-integratie: het integreren van VoIP-diensten (Voice over Internet Protocol, protocol voor stem via internet) met bestaande telefoonapparatuur.
  • Gesprekkenregistratie: het verzamelen, registeren en analyseren van gesprekken die worden uitgevoerd of ontvangen door een bedrijf gedurende een bepaalde periode. Het bieden van statistische informatie, zoals tijd en datum, gespreksfrequentie, gespreksduur en beller-ID.
  • Registratie van gesprekken: het registreren van inkomende en/of uitgaande gesprekken naar een call center en het bijhouden van een centrale opslagplaats van alle opnames voor training en kwaliteitsbewaking.
  • Beheer van wachtrijen: het ontvangen van gesprekken van klanten, het creëren van een wachtrij en het in de wacht zetten van klanten totdat ze verbonden zijn met een live vertegenwoordiger.

Overwegingen bij de aankoop van call center software

  • Soort implementatie: call center oplossingen zijn beschikbaar via gehoste, on-premise en cloudgebaseerde implementatie-opties. On-premise en gehoste implementatie-opties zijn geschikt voor bedrijven die op zoek zijn naar aanpasbare call center oplossingen, maar blijken kostbaar als het maar voor korte tijd nodig is. Hoewel cloudgebaseerde software relatief goedkoper is en vaak binnen een paar uur kan worden opgezet, vereist het een betrouwbare, constante internetverbinding om effectief te kunnen functioneren. Gebruikers moeten de voor- en nadelen van cloudgebaseerde en on-premise systemen met elkaar vergelijken en producten dienovereenkomstig op een shortlist plaatsen.
  • Ondersteuning via meerdere kanalen: call center software laat bedrijven communicatie over meerdere kanalen beheren, zoals SMS, online messengers, e-mail, live chat en social media platforms, voor lage extra kosten. Maar de vereisten variëren naar gelang van het gebruik. Als het merk is gebouwd op bijvoorbeeld social media, dan is social media management functionaliteit nodig. Als de marketing-, verkoop- of klantenservice-strategie ook sms-berichten bevat, heeft het bedrijf behoefte aan sms-ondersteuning. Kopers moeten hun behoeften duidelijk identificeren voordat ze beginnen met het zoeken naar software, en ervoor zorgen dat de gewenste functionaliteit is opgenomen voordat ze een aankoop doen.
  • Rechtstreekse interactie met klanten zal in de komende twee jaar afnemen : call centers bewegen zich van traditionele call center software naar contact center oplossingen waarmee ze gebruik kunnen maken van andere communicatiemiddelen (zoals e-mail, sms-berichten, sociale media en live chat). Een Capterra-onderzoek toont aan dat, hoewel spraak een belangrijke bron van klantinteractie zal blijven, het gebruik ervan de komende jaren zal blijven afnemen naarmate meer en meer bedrijven gebruik gaan maken van digitale kanalen.
  • Op AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) gebaseerde conversatiebots halen het tempo op in de wereld van het MKB (midden- en kleinbedrijf) : op stem en tekst gebaseerde bots zijn effectief in het stroomlijnen van de eerste klantgesprekken. Onderzoek van Capterra stelde vast dat 68% van de kleine bedrijven op dit moment een of andere vorm van conversatietechnologie gebruiken voor de gebruikersinterface, of van plan zijn dat binnen de komende een tot twee jaar te doen. Wanneer dergelijke interfaces worden gebruikt, horen klanten een robotachtige toon of boodschap (in plaats van echte vertegenwoordigers) die hun persoonlijke gegevens en vraagtype verzamelt. De bot kan dan zelf de basisvragen beantwoorden of gesprekken doorsturen naar de meest geschikte medewerker. Deze automatisering versnelt het gehele belproces waardoor medewerkers meer tijd hebben om complexere vragen af te handelen.