Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Call center software

Callcenter software automatiseert en standaardiseert het proces van het ontvangen en beantwoorden van telefoontjes van klanten. Deze oplossingen maken een betere controle van de klantervaring, evaluatie van de prestaties van medewerkers en workflowbeheer mogelijk. Callcenter software kan zowel op virtuele als fysieke locaties worden gebruikt. Deze software beheert en catalogiseert het proces van telefoongesprekken met klanten. Zo stelt het klanten vaak in staat om de voortgang van hun verzoek op internet te volgen. Gebruik Capterra om de beste callcenter software voor jouw bedrijf in België te vinden. Zie ook: klantenservice software en helpdesk software.

België Lokale producten weergeven

153 resultaten

Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische callcenteroplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren de efficiëntie van je callcenter door contacten en gespreksstromen te automatiseren en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met de Journey-module kun je alles wat jij je kunt voorstellen automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Gebruiksvriendelijke, volledig uitgeruste software voor outbound callcenters via de cloud met veel geavanceerde functies, maar geen installatiekosten of maandelijkse kosten per medewerker. Meer informatie over Dialfire
Gebruiksvriendelijke software voor outbound callcenters met presterende voorspellende nummerselectie vanuit de cloud. Zeer betrouwbaar en veilig. Verhoogt de productiviteit via aanpasbare formulieren, meerstapscampagnes met geautomatiseerde workflows, gecombineerde inbound informatie, realtime personaliseerbare analyses, en de controle en opname van telefoongesprekken. Integreert met bestaande software via REST API. Ondersteunt outsourcing naar gecontracteerde callcenters. Ideaal voor gedistribueerde kantoren. Betaal per gebruik. Geen installatiekosten, geen stoeltoeslag per medewerker. Meer informatie over Dialfire

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent kan je helpen om telefoontjes van klanten te beantwoorden en callcenterfunctionaliteit te integreren in een alles-in-één multichannel helpdeskoplossing. Centraliseer telefoongesprekken via je website of vaste lijn op één plek. Kies je VoIP-provider, verbind onbeperkt SIP-trunks (Session Initiation Protocol) en lokale nummers, stuur gesprekken door en neem ze op. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Start je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Zendesk Talk is callcentersoftware die rechtstreeks in het Zendesk-ticketsysteem is ingebouwd.
Zendesk bouwt callcenter- en helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. Maak contact met klanten via een callcenteroplossing die rechtstreeks in het Zendesk-ticketsysteem is ingebouwd. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Koppel uw klantenservicenummer aan Zoho Desk, voer/ontvang oproepen in de app en automatiseer uw telefoonactiviteiten.
Zoho Desk brengt uw hele callcenter naar de cloud. Koppel uw klantenservicenummer aan Zoho Desk, en voer/ontvang gesprekken in de app. Wijs gesprekken automatisch toe aan agenten op basis van afdeling/team. Het is ook uitgerust met IVR, gespreksopname, vastleggen van contactgegevens, spraakberichten, gedetailleerde rapporten en omnichannel mogelijkheden. Integreert met de beste telefonie aanbieders zoals Twilio, RingCentral, Aircall, Amazon Connect en meer. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Eenvoudig opnemen van gesprekken op je mobiele app, desktop-app of bureautelefoon. Kies voor automatische of handmatige opnames. Maakt het eenvoudig om je inkomende en uitgaande gesprekken op te nemen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild. Meer informatie over RingCentral MVP

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Bitrix24 is de toonaangevende callcenter- en CRM-software. Meer dan 12 miljoen bedrijven gebruiken dit platform elke dag.
Bitrix24 is de toonaangevende callcenter- en CRM-software. Meer dan 12 miljoen bedrijven gebruiken dit platform en voeren elke maand miljoenen telefoongesprekken, waarvan vele "ijskoud". De oplossing wordt geleverd met alle belangrijke professionele callcenterfuncties, CRM en meer. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Met de callcenteroplossingen kun je je ondersteuningsactiviteiten stroomlijnen om 24/7 wereldwijde ondersteuning te bieden die kosteneffectief is.
Met de callcenteroplossingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne callcentersoftware die 24/7 in de cloud draait. Met de callcenteroplossingen van Salesforce krijg je alle voordelen van zakendoen in de cloud, inclusief automatische updates, drie keer per jaar nieuwe functies en geen gedoe met infrastructuur. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Het ondersteuningscentrum van GoToConnect biedt supervisors en medewerkers onmisbare tools om de kwaliteit van klantinteracties te verbeteren.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Het ondersteuningscentrum van GoToConnect verbetert GoToConnect door supervisors en medewerkers onmisbare tools te geven om de kwaliteit van klantinteracties te verbeteren. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo is moderne callcentersoftware waarmee je contact kunt leggen met je klanten. CallHippo is gebruiksvriendelijk en biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. CallHippo wordt vertrouwd door meer dan 5000 bedrijven over de hele wereld, biedt 24/7 uitstekende ondersteuning, en is toegankelijk via desktop en mobiele app. Meer informatie over CallHippo

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
ActivTrak geeft gebruikers de kracht om te begrijpen welke processen het beste werken voor je bedrijf, wie betrokken is, en wanneer de productiviteit verandert.
ActivTrak is een tool voor business intelligence die analyse van het gedrag van teams biedt, waardoor het voor organisaties van alle soorten eenvoudig is om bedrijfsprocessen te optimaliseren. Teams krijgen de resources die nodig zijn om een beter beeld te krijgen van wat er in de organisatie aan de hand is, waardoor het management van reactief naar proactief wordt omgezet. Door onbevooroordeelde gegevens te verzamelen, geeft ActivTrak gebruikers de kracht om te begrijpen hoe het werk wordt gedaan, wat van invloed is op de productiviteit en hoe processen kunnen worden gestroomlijnd om een efficiënt bedrijf te creëren. Meer informatie over ActivTrak

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM-callcentersoftware - Callcenter CRM-software helpt je klantenserviceteam met krachtige tools om tickets sneller te sluiten, zodat klanten je product met succes gebruiken. Functies met geavanceerde telefonie-integraties, uitgaande en inkomende oproepen, gespreksrouting, helpdesk-ticketing, op tags gebaseerde oproepen, helpdeskgroepen, gespreksopnamen, gespreksnotities, gespreksscripts, gespreksrapporten en nog veel meer. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Twilio Flex is een volledig programmeerbaar cloudplatform voor contactcenters dat bedrijven de volledige controle geeft over elke laag van de stack.
Twilio Flex is een volledig programmeerbaar cloudplatform voor contactcenters dat bedrijven de volledige controle geeft over hun contactcenterervaring. Met Twilio Flex kunnen bedrijven onmiddellijk een omnichannel contactcenterplatform implementeren en elk element van de ervaring programmatisch aanpassen, inclusief de medewerkerinterface, communicatiekanalen, interactieroutering en rapportage, om te voldoen aan de unieke behoeften van het bedrijf. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Met Aircall kunnen beheerders teams direct aanpassen aan de seizoenen, nummers toevoegen in meer dan 100 landen, en integreren met populaire CRM-tools.
Aircall is de voorkeursoplossing voor callcenters voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Toegankelijk via desktop en mobiele app. Start een risicoloze proefversie om Aircall in actie te zien. Meer informatie over Aircall

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
3CX is een softwareoplossing voor callcenters met livechat, CRM-integratie en belworkflows.
3CX is een alles-in-één callcenteroplossing om met klanten te communiceren via spraak, video en chat. Biedt geavanceerde wachtrijstrategieën die zijn ingesteld voor individuen of groepen. Integreert met verschillende CRM's en MS 365. Inclusief gespreksopnames en -rapporten. Eén enkele interface voor het beantwoorden van livechat, Facebook-berichten en sms van klanten. Belworkflows om tijdrovende taken voor medewerkers te elimineren. Op afstand toegankelijk met gratis mobiele apps voor iOS en Android. De oplossing kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost. 1 jaar gratis. Meer informatie over 3CX

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Betaalbaar, eenvoudig en betrouwbaar VoIP-telefoonsysteem - mobiele integratie, web- en videoconferenties, en meer dan 40 bedrijfskritische functies.
Toonaangevend zakelijk VoIP-platform biedt een plug-and-play-service die draait op je snelle internetverbinding. Je krijgt toegang tot meer dan 40 bedrijfskritieke functies, mobiele integratie en ingebouwde samenwerkingstools met Amazon Chime Pro. Activering is eenvoudig, er is geen installatie op de site vereist en er zijn maandelijkse contracten beschikbaar. En de service wordt ondersteund door een compleet team service- en technische professionals van Vonage Business. Meer informatie over Vonage Business Communications

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
CloudTalk is cloudgebaseerde callcentersoftware die is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Wachtrijbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • Oproepscripts
  • Oproepen opnemen
  • Campagnebeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Beller-ID

Kopersgids voor Call center software

Wat is call center software?

Call center software helpt ondernemingen hun call centers efficiënt te beheren door inkomende en uitgaande oproepen te beheren, klantenklachten te registreren, de klantervaring te controleren en de productiviteit van de vertegenwoordiger te volgen. Deze oplossingen kunnen op meerdere afdelingen worden gebruikt.

Terwijl verkoop- en marketingteams call center oplossingen gebruiken om verkoop- en promotiegesprekken met klanten te voeren, gebruiken ondersteuningsteams deze software om problemen met klanten aan te pakken, klachten op te lossen en zelfs om post-sales training te geven. Call center systemen vereenvoudigen niet alleen de communicatie en de betrokkenheid via de telefoon, maar ook via kanalen als e-mail, live chat, instant messaging, SMS en sociale media.

Voordelen van call center software

  • Verbeterde productiviteit en efficiëntie van vertegenwoordigers : call center oplossingen omvatten robuuste functies, zoals automatische oproepverdeling en op regels gebaseerde escalatie, om bedrijven te helpen oproepen efficiënt te behandelen, de inactiviteit te minimaliseren en de oproepsnelheid en wachttijden te moduleren op basis van het aantal beschikbare vertegenwoordigers. De rolgebaseerde toewijzing zorgt ervoor dat oproepen zonder vertraging naar de meest geschikte vertegenwoordigers worden doorgestuurd. Algemeen gezegd helpen call center oplossingen bedrijven hun activiteiten te verbeteren en meer vragen van klanten te behandelen door tijd en middelen te maximaliseren.
  • Verbeterde klantrelaties : call center systemen helpen bedrijven om in contact te blijven met hun klanten en zorgen voor een meer gepersonaliseerde en lonende ervaring via meerdere kanalen. Een efficiënte klantenservice helpt bij het opbouwen van het vertrouwen van de klant, merktrouw en een lange levensduur.

Algemene functies van call center software

  • Ingebouwde telefonie: het voeren van telefoongesprekken vanaf apparaten met internettoegang.
  • Routering van gesprekken: het verdelen en toewijzen van gesprekken aan individuele vertegenwoordigers of wachtrijen op basis van vooraf vastgestelde criteria, zoals tijd, dag of beschikbaarheid van de vertegenwoordiger.
  • Telefonie-integratie: het integreren van VoIP-diensten (Voice over Internet Protocol, protocol voor stem via internet) met bestaande telefoonapparatuur.
  • Gesprekkenregistratie: het verzamelen, registeren en analyseren van gesprekken die worden uitgevoerd of ontvangen door een bedrijf gedurende een bepaalde periode. Het bieden van statistische informatie, zoals tijd en datum, gespreksfrequentie, gespreksduur en beller-ID.
  • Registratie van gesprekken: het registreren van inkomende en/of uitgaande gesprekken naar een call center en het bijhouden van een centrale opslagplaats van alle opnames voor training en kwaliteitsbewaking.
  • Beheer van wachtrijen: het ontvangen van gesprekken van klanten, het creëren van een wachtrij en het in de wacht zetten van klanten totdat ze verbonden zijn met een live vertegenwoordiger.

Overwegingen bij de aankoop van call center software

  • Soort implementatie: call center oplossingen zijn beschikbaar via gehoste, on-premise en cloudgebaseerde implementatie-opties. On-premise en gehoste implementatie-opties zijn geschikt voor bedrijven die op zoek zijn naar aanpasbare call center oplossingen, maar blijken kostbaar als het maar voor korte tijd nodig is. Hoewel cloudgebaseerde software relatief goedkoper is en vaak binnen een paar uur kan worden opgezet, vereist het een betrouwbare, constante internetverbinding om effectief te kunnen functioneren. Gebruikers moeten de voor- en nadelen van cloudgebaseerde en on-premise systemen met elkaar vergelijken en producten dienovereenkomstig op een shortlist plaatsen.
  • Ondersteuning via meerdere kanalen: call center software laat bedrijven communicatie over meerdere kanalen beheren, zoals SMS, online messengers, e-mail, live chat en social media platforms, voor lage extra kosten. Maar de vereisten variëren naar gelang van het gebruik. Als het merk is gebouwd op bijvoorbeeld social media, dan is social media management functionaliteit nodig. Als de marketing-, verkoop- of klantenservice-strategie ook sms-berichten bevat, heeft het bedrijf behoefte aan sms-ondersteuning. Kopers moeten hun behoeften duidelijk identificeren voordat ze beginnen met het zoeken naar software, en ervoor zorgen dat de gewenste functionaliteit is opgenomen voordat ze een aankoop doen.
  • Rechtstreekse interactie met klanten zal in de komende twee jaar afnemen : call centers bewegen zich van traditionele call center software naar contact center oplossingen waarmee ze gebruik kunnen maken van andere communicatiemiddelen (zoals e-mail, sms-berichten, sociale media en live chat). Een Capterra-onderzoek toont aan dat, hoewel spraak een belangrijke bron van klantinteractie zal blijven, het gebruik ervan de komende jaren zal blijven afnemen naarmate meer en meer bedrijven gebruik gaan maken van digitale kanalen.
  • Op AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) gebaseerde conversatiebots halen het tempo op in de wereld van het MKB (midden- en kleinbedrijf) : op stem en tekst gebaseerde bots zijn effectief in het stroomlijnen van de eerste klantgesprekken. Onderzoek van Capterra stelde vast dat 68% van de kleine bedrijven op dit moment een of andere vorm van conversatietechnologie gebruiken voor de gebruikersinterface, of van plan zijn dat binnen de komende een tot twee jaar te doen. Wanneer dergelijke interfaces worden gebruikt, horen klanten een robotachtige toon of boodschap (in plaats van echte vertegenwoordigers) die hun persoonlijke gegevens en vraagtype verzamelt. De bot kan dan zelf de basisvragen beantwoorden of gesprekken doorsturen naar de meest geschikte medewerker. Deze automatisering versnelt het gehele belproces waardoor medewerkers meer tijd hebben om complexere vragen af te handelen.