791 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Voorraadbeheer- en montagesysteem van auto-onderdelen. Voeg montage op basis van gegevens en voertuigcompatibiliteit toe aan je verkoopkanalen. Meer informatie over PartsPal
PartsPal is een compleet voorraadbeheer- en montagesysteem voor auto-onderdelen. PartsPal wordt gebruikt door auto-onderdelenbedrijven om montage op basis van gegevens in hun winkel toe te voegen, meerdere verkoopkanalen vanaf één plek te beheren en het marktbereik te vergroten met het systeem voor onderdelenuitwisseling. 18 miljoen onderdeelnummers | 300.000 voertuigen Meer informatie over PartsPal

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Eenvoudige en visuele app voor productie- en inventarisbeheer ontworpen voor makers, ambachtslieden en fabrikanten die online verkopen (bijv. Shopify). Meer informatie over Katana
Software voor inventaris- en productiebeheer op maat gemaakt voor makers en kleine fabrikanten die online verkopen (bijv. Shopify). Het maakt voorraad- en productiebeheer eenvoudiger dan ooit voor online verkopers. Geschikt voor kleine bedrijven die schaalvoordelen willen bereiken en structuur willen brengen in hun dagelijkse bedrijfsactiviteiten. Meer informatie over Katana

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Monstock biedt volledige traceerbaarheid en waardeinventarisatie op basis van de gekozen boekhoudmethode. Meer informatie over Monstock
Monstock maakt vereenvoudigd voorraadbeheer vanaf je mobiel mogelijk om het proces binnen magazijnen in realtime en voor velen te stroomlijnen en vooraf onbekende, ontbrekende producten te detecteren. Je krijgt een complete traceerbaarheid waarmee je je voorraad kunt waarderen op basis van de gekozen boekhoudmethode (CUMP, FIFO, LIFO, nieuwste PA, enz.). Meer informatie over Monstock

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Odoo Inventory maakt het mogelijk om magazijnen slim te beheren en de voorraadefficiëntie te maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. Meer informatie over Odoo
Odoo Inventory ontdekt de meest efficiënte opslagmethode en verbetert al je interne activiteiten. Magazijnbeheerders kunnen hun magazijn slim beheren en hun voorraadefficiëntie maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. De dubbele invoerinventaris van Odoo heeft geen voorraadinput, -output of -transformatie. In plaats daarvan zijn alle bewerkingen voorraadbewegingen tussen locaties. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Caspio is een internationaal toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor voorraadbeheer, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een internationaal toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor voorraadbeheer, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Dit platform is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor vraagplanning, prognoses en voorraadoptimalisatie. Meer informatie over Smart IP&O
Smart Software biedt Smart IP&O, een geïntegreerde set van native webapplicaties voor vraagplanning, voorraadoptimalisatie en analyse van de supply chain. Het biedt één gebruiksvriendelijke en zeer schaalbare samenwerkingsomgeving met robuuste voorraad- en voorspellingsmodellering. Deze aanpak van eenmalige implementatiekosten betekent dat je in eerste instantie een specifieke set van behoeften kunt aanpakken, en daarna op elk gewenst moment nieuwe apps kunt toevoegen zonder extra implementatiekosten. Meer informatie over Smart IP&O

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
NetSuite voert al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit op één enkel, verenigd platform in de cloud. Meer informatie over NetSuite
De oplossing voor voorraadbeheer van NetSuite biedt een complete set capaciteiten voor voorraadbeheer, productie en inkoop die de supply chain-processen stroomlijnt, de kosten verlaagt en de winstgevendheid verbetert. Met realtime vraagplanning die is gebouwd om te voldoen aan je complexe bedrijfsuitdagingen, volledig inzicht in de productlevenscyclus en het inkoop- en betaalproces en native integratie in je belangrijkste backend-processen, wordt je bedrijf sneller op weg geholpen naar een snellere en strakkere bedrijfsvoering. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Software voor voorraadbeheer om voorraadniveaus te regelen, goederen en voorraad te controleren en verbruiksgoederen binnen en buiten het bedrijf te beheren. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor goederentracering kun je binnen je hele onderneming je voorraad en goederen beheren. Volg verkopers, verplaats de voorraad over locaties en maak aangepaste waarschuwingen voor lage voorraaddrempelwaarden aan voor een geoptimaliseerd voorraadbeheer. Scan streepjescodes, QR-codes en RFID-tags om massale acties uit te voeren en gebruik de mobiele apps om activiteiten te beheren terwijl je onderweg bent! Deze inkoopmodule maakt een snelle aanvulling van de voorraad mogelijk via PO's die je productcatalogus automatisch bijwerken. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Webgebaseerde software voor de verhuur van apparatuur met mobiele apps. Het is de enige verhuuroplossing die in staat is om elk stuk apparatuur te volgen. Meer informatie over EZRentOut
Met de EZRentOut cloudgebaseerde voorraadbeheer software kun je eenvoudig huurartikelen volgen. Het helpt de ROI te maximaliseren en de efficiëntie en productiviteit te verbeteren. Bespaar tijd met de mobiele app. Voer snellere barcodes en QR-codescans uit voor een naadloze ordercreatie. Houd je gehele huurwagenpark op meerdere locaties in de gaten. De integratie met QB en Xero voldoet aan al jouw boekhoudbehoeften. Meer informatie over EZRentOut

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Voorraadbeheer software voor verhuurbedrijven, universiteiten en organisaties die een eenvoudige manier nodig hebben om apparatuur bij te houden. Meer informatie over Booqable
Booqable is alles-in-één software voor voorraadbeheer en het volgen van bedrijfsmiddelen die speciaal is ontworpen voor verhuurbedrijven, universiteiten en organisaties die een eenvoudige manier nodig hebben om items bij te houden. Belangrijke functies omvatten het volgen van inventaris, tekortbeheer, meerdere locaties, in- en uitchecken van apparatuur, streepjes- en QR-codes, CRM, planning en meer. Meer informatie over Booqable

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Rentle is robuuste voorraadbeheer software voor bedrijven die apparatuur verhuren en producten verkopen als een service. Meer informatie over Rentle
Rentle is een platform voor voorraadbeheer en handel voor bedrijven die apparatuur verhuren en producten verkopen als een service. Terwijl je je producten en diensten waar en wanneer je maar wilt verkoopt, zorgt Rentle ervoor dat je voorraadniveaus altijd in realtime up-to-date zijn. Volg, meet en beheer je bedrijfsmiddelen, van de ordervoorbereiding tot de retourzending en het onderhoud van de artikelen, stop artikelen bij elkaar in één pakket en commercialiseer je voorraad precies zoals jij dat wilt. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over Rentle

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Het alles-in-één elektronische notitieboek voor laboratoria van eLabJournal bevat ook modules voor het volgen van monsters en protocolbeheer. Meer informatie over eLabJournal
eLabJournal biedt een intuïtieve en flexibele oplossing om de informatie in je laboratorium te beheren. Het alles-in-één elektronische notitieboek voor laboratoria bevat ook modules voor het volgen van monsters en protocolbeheer. eLabJournal verbetert de efficiëntie bij het documenteren, organiseren, zoeken en archiveren van gegevens, monsters en protocollen. De software is geschikt voor elk laboratorium, variërend van kleine academische laboratoria en startup-bedrijven tot grote academische instellingen en wereldwijd opererende bedrijven. Meer informatie over eLabJournal

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
eLabInventory LIMS is een flexibel systeem voor het bijhouden van voorraad voor laboratoria. Meer informatie over eLabInventory
Flexibel systeem voor het bijhouden van voorraad voor laboratoria. eLabInventory biedt een intuïtieve en flexibele oplossing voor voorraadbeheer in laboratoria. Het is beschikbaar als afzonderlijke module of geïntegreerd in eLabJournal. De zeer aanpasbare software organiseert elk type monster in het laboratorium en kan volledig worden geconfigureerd voor jouw unieke omgeving. eLabInventory biedt gestandaardiseerde documentatie, efficiënte en georganiseerde voorraadopslag en een volledig auditspoor voor elk item. Meer informatie over eLabInventory

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Voorraadbeheer software gebaseerd op radiofrequentie-identificatie die voorraad op artikelniveau in de hele waardeketen volgt en beheert. Meer informatie over Detego
Detego is een SaaS-platform voor de detailhandel dat wordt aangedreven door radiofrequentie-identificatietechnologie die operationele efficiëntie en omzetstijging in de hele waardeketen biedt door traditionele voorraadbeheerprocessen te digitaliseren, waardoor ze efficiënter en nauwkeuriger worden. Detego biedt zijn detailhandelsklanten een snel rendement door verbeterde voorraadnauwkeurigheid, productbeschikbaarheid en betere besluitvorming op basis van de krachtige gegevens op artikelniveau, gecombineerd met uitgebreide rapportage en capaciteiten voor kunstmatige intelligentie. Meer informatie over Detego

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Geïntegreerd platform voor verkoop- en operationele planning waar bedrijven vraag, voorraad, middelen, levering en bestellingen kunnen beheren. Meer informatie over SedApta S&OP
Geïntegreerd platform voor verkoop- en operationele planning waar bedrijven vraag, voorraad, middelen, levering en bestellingen kunnen beheren.

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Shippingbo is een logistieke oplossing die volledig is gericht op e-commerceprestaties. Meer informatie over Shippingbo
Shippingbo is een logistieke oplossing die volledig is gericht op e-commerceprestaties. Shippingbo is eenvoudig te verbinden met meer dan 70 verkoopbronnen en is de ultieme SaaS-software voor het verwerken van je e-commercebestellingen. De alles-in-één technologie combineert een orderbeheersysteem, magazijnbeheersysteem en transportbeheersysteem en optimaliseert je hele supply chain voor een geweldige winkelervaring voor je consumenten. Meer informatie over Shippingbo

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte voorraadbeheer software voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De software voor voorraadbeheer van UpKeep is een moderne, mobiel-eerst oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Platform voor het bijhouden van de inventaris dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform voor het bijhouden van de inventaris via de cloud/mobiele apps. Dit platform helpt mensen hun inventaris bij te houden, te beheren en te ondersteunen gedurende hun levenscyclus. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Dit cloudgebaseerde POS centraliseert voorraadbeheer, werknemersbeheer, verkooprapportage en boekhouding op verschillende locaties en kanalen.
Lightspeed Retail POS is een alles-in-één cloudgebaseerde mobiele oplossing die de manier stroomlijnt waarop je klanten ondersteunt en je bedrijf runt over meerdere locaties. Beheer je inventaris, klanten, werknemers en verkopen vanaf je laptop, iPad of mobiele telefoon. Accepteer alle betaalmethoden en verkort je afrekentijd in de winkel en online. Bespaar tijd door geïntegreerde inkoopcatalogi te gebruiken. Neem gegevensgestuurde beslissingen om je bedrijf te laten groeien door kosten en oude voorraad bij te houden en lage voorraadmeldingen te automatiseren. Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste voorraadbeheeroplossing die je helpt bij het beheren van voorraad op verschillende locaties voor je buitendienstbedrijf. Zo kom je nooit meer op een werklocatie aan zonder de onderdelen die je nodig hebt en hoef je nooit meer zonder reden een extra reis naar het magazijn te maken. Je weet precies wat waar ligt en wanneer je extra onderdelen nodig hebt. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Webapp voor verzenden en bestellen die is verbonden met meer dan 150 vervoerders, marktplaatsen/winkelwagens en meer. Automatiseer taken en druk moeiteloos etiketten af.

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is de populairste inventarisoplossing voor QuickBooks-gebruikers. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Multichannel e-commercepakket waarmee detailhandelsbedrijven bestellingen, klanten, voorraden, verzending, catalogi en meer kunnen beheren.
Magento is de complete e-commerce-oplossing voor bedrijven die klaar zijn om optimaal gebruik te maken van hun online kanaal. Deze oplossing combineert een ongeëvenaarde functieset met ondersteuning van wereldklasse en vrijwel oneindige flexibiliteit tegen een fractie van de prijs die in rekening wordt gebracht door concurrerende platforms. Meer informatie over Adobe Commerce

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen. Meer informatie over inFlow Inventory

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Verkoop meer met minder zorgen. Vereenvoudig je verkopen met Square for Retail. Probeer het 30 dagen gratis.
Square for Retail is een platform bestaande uit software, hardware en betalingen voor detailhandelsbedrijven. Het is gebouwd voor je winkel en backoffice. Het is gebouwd om de verkoop te stimuleren en kosten te verlagen. Het is gebouwd om ingewikkelde dingen eenvoudig te maken. Handel binnen enkele seconden verkopen af door een streepjescode te scannen of te zoeken met een trefwoord. Bevestig een klant of kaart uit het dossier aan een verkoop voor een naadloze en snelle betaling. Voeg inventaris toe vanuit je point of sale en maak direct klantprofielen aan. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Square for Retail

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks Commerce

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Webgebaseerd open source e-commerceplatform dat helpt bij het creëren van een online winkel met thema's, betaling, verzendopties en meer.
Webgebaseerd open source e-commerceplatform dat helpt bij het creëren van een online winkel met thema's, betaling, verzendopties en meer.

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Eenvoudige webgebaseerde technologie geeft consignatie-, tweedehands- en antiekwinkels de vrijheid en middelen die nodig zijn om te gedijen in de hedendaagse markt.
Beheer je consignatie-, kringloop-, tweedehands- of antiekwinkel vanaf elke locatie met deze gedetailleerde webgebaseerde software voor wederverkoop. SimpleConsign biedt een onbeperkt POS, plus compleet klant-, afzender- en voorraadbeheer. Alle updates, technische ondersteuning, training en gegevensoverdracht worden gratis aangeboden. Perfect voor winkels met meerdere locaties en biedt Quickbooks-integratie, robuuste rapportage, realtime toegang tot afzenders/dealers en meer. De beoordelingen van consignatiewinkeleigenaren zeggen het allemaal... eenvoudig. Meer informatie over SimpleConsign

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Voorraad- en orderbeheer voor groeiende bedrijven.
Zoho Inventory is een online toepassing waarmee je bestellingen en voorraad kunt beheren. Met multichannel verkopen, verzendintegraties en krachtig voorraadbeheer, kun je nu je voorraad- en orderbeheer optimaliseren, vanaf de aankoop tot verpakking en betalingen. Meer informatie over Zoho Inventory

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Revel Systems is een cloudgebaseerde verkooppuntoplossing (POS) voor de iPad die snel, intuïtief en veilig is.
Revel Systems is een robuuste, cloudgebaseerde iPad-oplossing voor verkooppunten (POS) die de ambities van restaurants en detailhandelaars ondersteunt. Als schaalbare oplossing kan Revel zowel voldoen aan de behoeften van onafhankelijke bedrijven met meerdere terminals en meer dan twee locaties, als die van kleine, middelgrote en grote ketens. De Revel POS is snel, intuïtief en veilig, het biedt uitgebreide interne functies en kan naadloos worden geïntegreerd met partners die zijn gespecialiseerd in salarisadministratie, voorraadbeheer, CRM en andere functies. Meer informatie over Revel Systems

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden. Meer informatie over Unleashed

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over DEAR Systems

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Webgebaseerde software voor verkooppunten en voorraadbeheer in de detailhandel, ontworpen voor iOS. Vanaf $ 99/maand.
Vend is cloudgebaseerde software voor verkooppunten die is ontworpen voor detailhandelaars om te verkopen en hun bedrijf te meten, beheren en te laten groeien. Detailhandelaars in meer dan 20.000 winkels gebruiken Vend om betalingen te accepteren, klanten te volgen, voorraad te beheren en bedrijfsanalyses uit te voeren voor realtime inzichten in de bedrijfsprestaties. Vend geeft detailhandelaars toegang tot tools die krachtiger en intuïtiever zijn dan ondernemingsbrede systemen, tegen een fractie van de kosten. Meer informatie over Vend

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Krijg realtime overzicht van de inventaris op meerdere kanalen met robuuste en schaalbare software voor het MKB, detailhandelaren en groothandelaren.
Orderhive is multichannel voorraadbeheersoftware waarmee je op elk gewenst moment voorraadniveaus in realtime kunt volgen. Het biedt de snelste synchronisatie van je voorraad in al je verkoopkanalen voor elke keer dat je een bestelling ontvangt of verzendt. Beheer verschillende storefronts en marktplaatsen zoals Amazon, eBay, Shopify enz. vanaf een gecentraliseerd platform, via integraties met toonaangevende boekhoud- en betalingssoftware en expediteurs. Je hoeft je nooit meer zorgen te maken over te veel of te weinig voorraad! Meer informatie over Orderhive

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Het platform biedt een gepatenteerde totaaloplossing voor het volgen van IT-activa en -inventaris die de kracht van smartphones, QR-codes en cloudsoftware gebruikt.
GoCodes biedt een totaaloplossing voor het beheer van IT-activa met alles wat IT-teams nodig hebben om hun apparatuur onderweg veilig met GPS te volgen en te beheren. De oplossing omvat krachtige en veilige cloudgebaseerde software, mobiele scanner-apps en gepatenteerde QR-codelabels. Zodat je snel aan de slag kunt gaan. Scan het gepatenteerde QR-codelabel om buitendienstaanvragen aan te maken, activagegevens bij te werken en apparatuur toe te wijzen aan gebruikers. Meer informatie over GoCodes

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf. Meer informatie over Stitch Labs

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Cloudgebaseerde ERP van SAP koppelt doelstellingen van de klantenservice op dynamisch wijze aan de voorraadinvesteringen en vraag in je multi-stage supply chain.
Cloudgebaseerde ERP van SAP helpt de operationele en administratieve kosten te verlagen door alle inkomende en uitgaande vracht- en magazijnprocessen te integreren en de connectiviteit met apparatuur voor magazijnautomatisering en logistieke dienstverleners te verbeteren. De doelstellingen van de klantenservice worden dynamisch gekoppeld aan de voorraadinvesteringen in je multi-stage supply chain, zodat je de voorraadniveaus in evenwicht kunt brengen, vraaginputs en -signalen kunt analyseren en de impact van beslissingen op de wereldwijde voorraad kunt modelleren. Meer informatie over SAP ERP

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Finale Inventory is het aanpasbare en flexibele voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen.
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen. Integreert naadloos met vele verkoopplatforms voor e-commerce om oververkoop te voorkomen. Verminder het giswerk rond inkooporders door gebruik te maken van Finale om herbestelpunten dynamisch te berekenen op basis van de verkoopsnelheid en de doorlooptijden van leveranciers. Combineer deze software met hardware voor het scannen van streepjescodes voor een complete oplossing voor magazijnbeheer. Gratis training/advies. Meer informatie over Finale Inventory

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Cloudgebaseerd ERP-systeem voor kleinere productiebedrijven. Eenvoudig in gebruik, betaalbaar en een contract dat na 30 dagen heel eenvoudig dagelijks opgezegd kan worden. GRATIS PROEFVERSIE
Ontworpen voor de kleinere productiebedrijven – Het Statii-systeem is aantoonbaar een van de eenvoudigste ERP-/MRP-pakketten op de markt. Het hooggewaardeerde, cloudgebaseerde systeem is INCLUSIEF alle training en ondersteuning. Statii brengt geen risico met zich mee dankzij het goedkope maandelijkse abonnement en een eenvoudig contract van 30 dagen. Complete softwareoplossing inclusief kostprijsberekening/schatting, inkoop, voorraadbeheer, productie- en algemene planning, gegevensverzameling op de werkvloer, verzending en facturering. GRATIS PROEFVERSIE. Meer informatie over Statii

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen
Verkooppunt en voorraadbeheer voor WooCommerce - WooPOS
Hoogwaardige detailhandelsverkooppunten en voorraadbeheer op ondernemingsniveau op Windows Desktop tegen betaalbare prijzen. WooPOS bestrijkt elk aspect van je detailhandel. Aanpasbaar voor alle soorten detailhandel. Functionaliteiten omvatten CRM, klantloyaliteit, werknemerscommissie, tijdkaart, automatische kortingsregels, belasting per postcode, hybride online en offline database, 500 uitgebreide analyserapporten. Diepe integratie met e-commerce, waaronder WooCommerce en Shopify. Meer informatie over WooPOS

Functies

  • Productidentificatie
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Beheer van meerdere kanalen

Kopersgids voor Voorraadbeheer software

Wat is voorraadbeheer software?

Voorraadbeheer software controleert de voorraad, en helpt organisaties bij het stroomlijnen van de inventarisatie en het organiseren van de orderverwerking. Deze systemen helpen bedrijven hun voorraad te optimaliseren en de efficiëntie van de supply chain te verbeteren. Geavanceerde systemen voor voorraadbeheer bieden realtime functies voor voorraadcontrole en -audit.

De voordelen van voorraadbeheer software

Welke methode voor handmatig voorraadbeheer je ook gebruikt, het is inefficiënt en tijdrovend. Deze methoden kunnen geen complexe taken aan zoals voorraadaudits, voorraadcontrole en het realtime bijhouden van de voorraad. Inefficiënt voorraadbeheer is slecht voor je bedrijf; een overtollige voorraad verhoogt je totale opslagkosten, terwijl onvoldoende voorraad leidt tot omzetverlies en een negatieve klantervaring.

Voorraadbeheer is een belangrijke factor die mede bepaalt of je een verkoop behaalt of deze verliest aan een concurrent, en voorraadbeheer software helpt je bedrijf dergelijk verlies te voorkomen en de daarmee samenhangende uitdagingen te overwinnen. 

Specifieke voordelen omvatten:

  • verbeterd bijhouden van de voorraad;
  • minder incidenten van diefstal van de voorraad;
  • verbeterd inzicht in de supply chain voor je leveranciers;
  • verbeterde financiële prestaties;
  • nauwkeurige boekhouding en financiële rapportage.

Algemene functies van voorraadbeheer software.

  • Voorraadaudit:   het uitvoeren van periodieke beoordelingen van voorraadgegevens en het waarschuwen van management over eventuele verschillen of procesafwijkingen.
  • Voorraadcontrole: het optimaliseren van voorraadniveaus en het verminderen van over- en onderbevoorrading. 
  • Productcategorisering:   het controleren van de voorraad op basis van bepaalde producteigenschappen zoals gewicht, lengte, partij, batch, datum en serienummer.
  • Beheer van inkooporders: het aanmaken, beoordelen en wijzigen van papierloze inkooporders van leveranciers. 
  • Rapportage/analyse:   het samenvatten en analyseren van de voorraadprestaties. Sommige geavanceerde platforms bieden realtime tools voor het vastleggen en visualiseren van gegevens.
  • Zoeken/filteren:   het zoeken van producten op basis van functies zoals locatie, producttype, serienummer en grootte.

Overwegingen bij de aankoop van voorraadbeheer software

  • Integratie met boekhoudprogramma's: systemen voor voorraadbeheer werken nauw samen met boekhoudplatforms. Audits en controle van de voorraad zijn belangrijke functies die worden aangedreven door de integratie met de boekhoudoplossing. Vraag de leverancier bij aankoop van voorraadsoftware over integraties van derden en zoek naar een oplossing die kan worden geïntegreerd met het huidige (of favoriete) boekhoudsysteem.
  • Totale eigendomskosten: verschillende systemen voor voorraadbeheer bieden verschillende tariefmodellen, waardoor een directe vergelijking soms moeilijker wordt. Bepaalde leveranciers brengen kosten in rekening voor productondersteuning, gegevensopslag, training, implementatie, upgrades en meer. Neem vóór de aanschaf van een oplossing contact op met de leverancier en bereken de totale eigendomskosten op basis van de behoeften van het bedrijf.
  • Leveranciers voegen geavanceerde gegevensanalyse toe voor een betere voorraadcontrole: de laatste jaren hebben de technologieën voor gegevensanalyse grote vooruitgang geboekt. Als reactie hierop integreren leveranciers van systemen voor voorraadbeheer tegenwoordig geavanceerde modules voor gegevensanalyse in hun producten, zoals gegevensvisualisatie, realtime toegang tot gegevens, en meerdere gegevensverbindingen. Gegevensanalyse helpt leidinggevenden bij het nemen van corrigerende maatregelen in het geval van afwijkende prestaties.
  • Het Internet of things wordt nu echt: in de komende jaren zal het IoT (Internet of things) bedrijven meer gaan bieden dan alleen de hype die er tot nu toe is geweest. Volgens een Engelstalig rapport van Capterra over technologietrends is 73% van de kleine bedrijven zelfs van plan om het IoT binnen de komende twee jaar te gaan gebruiken. Het IoT wordt nu werkelijkheid met de lancering van producten zoals BlackBerry Radar, met geavanceerde tracking- en sensormogelijkheden, en slimme vuilniscontainers, die via wifi de volumestatus delen (waarmee wordt aangegeven hoe "vol" de containers zijn) om de routes van de vuilnisophalers te optimaliseren.