392 resultaten
Waarom Capterra gratis is
De oplossing voor magazijnbeheer van NetSuite biedt een complete set capaciteiten voor voorraadbeheer, productie en inkoop die de supply chain-processen stroomlijnt, de kosten verlaagt en de winstgevendheid verbetert. Met realtime vraagplanning die is gebouwd om te voldoen aan je complexe bedrijfsuitdagingen, volledig inzicht in de productlevenscyclus en het inkoop- en betaalproces en native integratie in je belangrijkste backend-processen, wordt je bedrijf sneller op weg geholpen naar een snellere en strakkere bedrijfsvoering. Meer informatie over NetSuite Transformeer en optimaliseer de levenscyclus van je product door integratie, volledige zichtbaarheid en totale controle vanuit de cloud. Meer informatie over NetSuite
Met deze toonaangevende software voor het beheer van goederen kun je items traceren over verschillende locaties en sublocaties. Beheer de kosten, plan diensten en maak aangepaste waarschuwingen en voorraaddrempels aan voor meer controle. Dankzij de functionaliteit voor het scannen van RFID-tags, QR-codes en streepjescodes zijn kassa's en audits een fluitje van een cent, zelfs vanuit het magazijn! Volledige locatiegeschiedenis en bruikbare rapporten maken dit een must voor al je behoeften op het gebied van magazijnbeheer. Probeer het gratis uit met een proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory Volg en beheer bedrijfsmiddelen en inventaris op verschillende locaties. Scan streepjescodes, QR-codes en RFID-tags in bulk met toonaangevende software voor het volgen van bedrijfsmiddelen. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met Odoo Inventory kunnen magazijnbeheerders hun magazijn slim beheren en hun voorraadefficiëntie maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. Beheer je productieketen, definieer kwaliteitscontroletests en automatiseer productrouting. Meer informatie over Odoo Odoo Inventory maakt het mogelijk om magazijnen slim te beheren en de voorraadefficiëntie te maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. Meer informatie over Odoo
(0 reviews)
Bezoek website
Laadplanningsoftware voor optimale containerisatie, laden van vrachtwagens, palletbouw en kartonnering. Er zijn twee versies beschikbaar: ten eerste volledig uitgeruste desktopsoftware met gebruiksvriendelijke interface, SQL-database en flexibele import/export. Als alternatief is er een SaaS-versie met SOAP- of REST API's om volledige integratie met bestaande systemen mogelijk te maken. Meer informatie over Cube-IQ Laadplanningsoftware voor containerisatie, laden van vrachtwagens, palletbouw en kartonnering. Lokale of cloud-edities beschikbaar. Meer informatie over Cube-IQ
Softeon WMS gives you real-time control over inbound, outbound and inventory management processes. Whether your goals are rapid onboarding, superior customer service or maximum profitability, Softeon WMS adapts to your unique requirements with optimal flexibility. A warehouse configuration wizard accelerates set-up while the rules-based solution enables dynamic adoption of process or requirement changes. As your business grows, Softeon WMS easily scales to support your needs. Meer informatie over Softeon Warehouse Management System (WMS) Softeon WMS is a functionally rich, highly versatile, and easy-to-use system to manage DC operations at higher levels of efficiency. Meer informatie over Softeon Warehouse Management System (WMS)
QuickBooks Enterprise is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen voor jouw specifieke sector. Probeer het vandaag nog gratis uit. De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Cloudgebaseerd CMMS dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Asset Panda is een krachtig platform voor magazijnbeheer en het bijhouden van tools dat cloudgebaseerd is met mobiele apps. Dit platform helpt mensen hun tools bij te houden, te beheren en te ondersteunen gedurende hun levenscyclus. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo. Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Beoordeeld als uitstekend door PC Magazine! Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Oracle NetSuite biedt een complete set van capaciteiten voor magazijnvoorraadbeheer, productie en inkoop die het beheer van de toeleveringsketen en het magazijn verbeteren, en het levert een compleet proces van inkoop tot betaling voor groeiende, middelgrote bedrijven (met 50+ werknemers). Je krijgt een diepgaand, realtime overzicht van belangrijke leveranciers, voorraad- en inkoopindicatoren. Totale zichtbaarheid en controle van je supply chain met het ERP-softwarepakket van NetSuite in de cloud.
De ERP-oplossing van NetSuite stroomlijnt backoffice-processen voor groeiende en middelgrote bedrijven. Het versnelt de bedrijfscycli, verbetert de betrouwbaarheid van gegevens en biedt een hoger niveau van dienstverlening aan klanten, leveranciers en partners. Het biedt realtime inzicht in de belangrijkste bedrijfsstatistieken voor een betere, snellere besluitvorming. NetSuite koppelt accounting/ERP naadloos aan klantgerichte CRM- en e-commercetoepassingen, zodat je je hele bedrijf met één systeem kunt ondersteunen. NetSuite ERP voert al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit in de cloud.
NetSuite is een toonaangevende cloudoplossing voor ERP die een uniform platform biedt voor het stroomlijnen van alle backoffice-processen, zoals boekhouding, CRM en e-commerce. Met ingebouwde business intelligence, rapportage en realtime zichtbaarheid in je hele organisatie, stelt NetSuite bedrijven in alle soorten en maten in staat om groei te ontketenen, IT-kosten te verlagen en operationele inefficiënties te elimineren - zodat je je kunt richten op belangrijke, inkomsten genererende beslissingen, in plaats van zorgen te maken over je back-endsystemen. NetSuite ERP voert al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit op één enkel, geïntegreerd platform in de cloud.
Oracle NetSuite is een globale cloudprovider van ERP en een financieel beheersysteem, geschikt voor groeiende bedrijven die behoefte hebben aan gemakkelijke groepsconsolidatie, meertalige ondersteuning en fiscale naleving. Het oplossingspakket van Oracle NetSuite is ontworpen voor de cloud, ideaal voor moderne middelgrote bedrijven (50+ werknemers). Oracle NetSuite is een cloudgebaseerde bedrijfssoftwareprovider die ERP/financiën, CRM en e-commerce aan meer dan 20.000 organisaties levert.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Cin7 is the automated inventory management platform for brands growing their revenue over $1 million. Cin7 synchronizes their stock with sales and orders across every physical and online sales channel and automates order processes for greater efficiency. Brands that sell or distribute products use Cin7 to keep costs down, margins and cash flow high and stock at the right level. Note: Cin7 is not suitable for asset management. Cin7 provides inventory management and automation from orders and production to the warehouse/3PL to any B2B/B2C sales channel you use.
Zoho Inventory is cloudgebaseerde voorraadbeheersoftware waarmee je zowel je verkoop- als inkooporders kunt creëren en beheren en je voorraad kunt volgen. Je kunt het integreren met online verkoopkanalen zoals Amazon, eBay en Etsy, maar ook met winkelwagentjes zoals Shopify en vele anderen. Voorraad- en orderbeheer voor groeiende bedrijven.
TradeGecko biedt krachtige software voor inventaris- en magazijnbeheer, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Stroomlijn je magazijnactiviteiten met zichtbaarheid en controle over je voorraad in elke fase van je supply chain. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. TradeGecko biedt krachtige software voor inventaris- en magazijnbeheer. Stroomlijn je magazijnactiviteiten en automatiseer afhandeling.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Orderhive is geoptimaliseerde magazijnbeheersoftware voor e-commerce dat het orderverwerkingsproces versnelt door krachtige ondersteuning van je processen voor ophalen en verpakken. Met streepjescode- en RFID-scanning kun je artikelen overal in het magazijn op hun exacte locatie vinden. Je hoeft je geen zorgen meer te maken over het verwerken van meerdere magazijnen. Met Orderhive kun je meervoudige opslag slim en efficiënt beheren. Verlaag de opslagkosten van je inventaris, verhoog de productiviteit met sneller ophalen-verpakken en optimaliseer de inventarisbeweging over de hele keten.
Cloudgebaseerde ERP van SAP helpt de operationele en administratieve kosten te verlagen door alle inkomende en uitgaande vracht- en magazijnprocessen te integreren en de connectiviteit met apparatuur voor magazijnautomatisering en logistieke dienstverleners te verbeteren. De doelstellingen van de klantenservice worden dynamisch gekoppeld aan de voorraadinvesteringen in je multi-stage supply chain, zodat je de voorraadniveaus in evenwicht kunt brengen, vraaginputs en -signalen kunt analyseren en de impact van beslissingen op de wereldwijde voorraad kunt modelleren. Cloudgebaseerde ERP van SAP koppelt doelstellingen van de klantenservice op dynamisch wijze aan de voorraadinvesteringen en vraag in je multi-stage supply chain.
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem om je meerdere magazijnen te ondersteunen. Combineer deze software met hardware voor het scannen van streepjescodes voor een complete oplossing voor magazijnbeheer. Verminder het giswerk rond inkooporders door gebruik te maken van Finale om de juiste herbestelmomenten dynamisch te berekenen op basis van de verkoopsnelheid van producten en de doorlooptijden van leveranciers. Configureer Finale om aangepaste labels voor je producten en bakken af te drukken. Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen.
Brightpearl is ontworpen voor detailhandelaren en groothandelaren om hun backofficeprocessen te automatiseren - door een volledig geïntegreerd, schaalbaar magazijnbeheer, gecombineerd met geïntegreerde realtime boekhouding, inventaris, verkoop, inkoop, CRM en POS, zorgt Brightpearl ervoor dat je workflows voor magazijnbeheer gestroomlijnd en efficiënt zijn. Verminder de administratie en fouten met behulp van het geavanceerde streepjescoderingssysteem. Je kunt je goederen op een regelmatige basis tellen met de flexibele cyclustellingsmodule. Geïntegreerd magazijnbeheersysteem gecombineerd met boekhouding, voorraadbeheer, OMS, inkoop, rapportage, CRM en POS, allemaal in één systeem.
De WMS-oplossingen van 3PL Central zijn ontworpen door experts in magazijnbeheer en stellen 3PL's en magazijnen in staat hun bedrijf te laten groeien, hun bedrijfsactiviteiten te verbeteren en al hun klanten tevreden te stellen. Deze oplossing is een populaire cloudgebaseerde WMS en biedt kant-en-klare EDI-integratie, wereldwijde zichtbaarheid, geautomatiseerd facturatiebeheer, innovatieve functionaliteiten voor verpakking en verzending, mogelijkheden voor het mobiel scannen van streepjescodes en meer. Meld je vandaag nog aan voor een risicovrije proefversie. Een 100% cloudgebaseerde WMS-oplossing die speciaal is ontworpen voor 3PL-magazijnen en logistieke bedrijven.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
Het echt complete e-commerceplatform uit Australië. Neto is het enige Australische detailhandel- en groothandelbeheerplatform dat een complete oplossing biedt voor e-commerce, POS, voorraad en afhandeling. Waarom Neto? De geïntegreerde backend-technologie maakt uitzonderlijke en consistente klantervaringen mogelijk via elk kanaal, of het nu in de winkel is, online of via een marktplaats. Dit geeft detailhandelaren toekomstvastheid in een steeds meer concurrerende markt. Met het e-commerceplatform kunnen detailhandelaren en groothandels van elke omvang krachtige online winkels ontwikkelen en onderhouden.
Inform ERP van DDI System is distributiebeheertechnologie die in één systeem dagelijkse activiteiten combineert met klantrelatiebeheer (CRM), e-commerce en rapportagefuncties. Inform is geschikt voor distributeurs met één locatie en organisaties met meerdere divisies, zowel met lokale als gehoste systemen. Inform helpt gebruikers bij het beheren van de klantenbinding door CRM te combineren met dagelijkse activiteiten zoals orderinvoer, offertes, leveringsaanvragen en klantenservice. Complete bedrijfssoftware voor groothandelsdistributeurs die de dagelijkse activiteiten integreert met CRM, e-commerce, magazijnbeheer, enz.
caniasERP is a fully integrated and flexible ERP software for companies of all sizes. caniasERP offers solutions that include planning, procurement, material management, and production as well as sales, CRM, finance, project and document management, corporate agenda and many different processes. In terms of the needs of the company, the caniasERP system can be used in both standard and customized forms. Web-based ERP solution for businesses of all sizes that manages the planning, procurement, operations, sales, and much more.
Snappii biedt veel mobiele apps voor het magazijnbeheer als een handige en gemakkelijk te gebruiken mobiele oplossing die magazijnbeheerders helpt bij het runnen van een magazijn, het inspecteren van voorraden, het visualiseren van je magazijninspecties op een kaart en meer. App-gebruikers kunnen hun eigen pdf's uploaden, bewerken en delen. Geen formulieren om te bouwen. Laad eenvoudig formulieren die je al gebruikt. Kies uit meer dan 400 kant-en-klare app-sjablonen of er kan een app voor je worden ontworpen. Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele apps en formulierenapps. Ongeveer 500.000 mensen gebruiken Snappii Business-apps in 30+ sectoren.
Priority Software is een enkele geïntegreerde ERP-software (enterprise resource planning, resourceplanning voor ondernemingen) voor planning en beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine, middelgrote en grote ondernemingen. Priority Software voor bedrijfsmanagement en de verschillende modules bieden oplossingen voor alle operationele ERP-behoeften van de organisatie. Priority's gerichte oplossingen voor commerciële en productiebedrijven in een breed spectrum van sectoren maken ERP aanzienlijk eenvoudiger en kosteneffectiever dan complexe, omslachtige marktalternatieven. Priority Software is een geïntegreerde ERP-software voor planning en beheer van bedrijfsmiddelen. Priority omvat een cloudplatform.
Inventarisoplossingen van Wasp zijn ontworpen voor organisaties van elke omvang. Van het beheren van kleine voorraden met een hoog verbruik tot het beheren van meerdere magazijnen en het consolideren van voorraden van meerdere leveranciers of distributeurs. Verhoog de winstgevendheid drastisch met een geautomatiseerde, realtime, gebruiksvriendelijke benadering van voorraadbeheer. Elimineer afschrijvingen voor voorraad, voer snel audits uit en verspil geen tijd aan het zoeken naar verloren voorraad. Inventarisoplossingen van Wasp zijn kosteneffectief voor het mkb en schaalbaar voor grote ondernemingen, terwijl ze voor beide eenvoudig te implementeren zijn.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT. Het Manufacturing Execution System (MES) stelt je in staat om digitaal te worden en papierloos te produceren, afval en schroot te verminderen, de efficiëntie te verhogen en realtime kennis te hebben van je werkvloer. Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT.
Gebouwd voor actieve magazijnen van meer dan 5000 sf en 10 gebruikers of meer. MasterWorks is een full-service ERP-systeem dat software voor de boekhouding, magazijnbeheer en groothandelsdistributie omvat. De ERP-software MasterWorks is een reeks geïntegreerde tools waarmee grotere ondernemingen magazijnactiviteiten, boekhouding, klantrelaties en EDI-communicatie met je belangrijkste leveranciers en klanten kunnen beheren voor end-to-end rentabiliteit. ERP - Beheer van de boekhouding, voorraad en het magazijn voor bedrijven met 10 tot 100 gebruikers.
HandiFox is een oplossing voor het bijhouden van de voorraad en verkoopbeheer waarmee bedrijven met een kleine voorraad kunnen beschikken over uitgebreid voorraadbeheer en kunnen verkopen in het veld. De app integreert met QuickBooks en werkt op Android-apparaten. Functies op het gebied van voorraadbeheer: streepjescodes scannen, inkooporders aanmaken/ontvangen, geautomatiseerd de voorraad tellen, verzendingsverificatie, volgbaarheid van serie-/partijnummer. Functies op het gebied van verkoop: werken met verkooptransacties; verwerking van betalingen; klanthandtekeningen vastleggen. HandiFox is een mobiel systeem voor het bijhouden van de voorraad en verkoopbeheer waarmee kleine bedrijven verkoop- en voorraadbeheer kunnen automatiseren.
Cloudgebaseerde magazijnbeheersoftware voor kleine bedrijven, nauw geïntegreerd met QuickBooks Online. Met de app kan je onderweg, overal ter wereld, voorraad op meerdere locaties bekijken, bijhouden en beheren. Met HandiFox Online kan je de verkoop bijhouden, betalingen ontvangen, facturen uitgeven en je zendingen verifiëren door te selecteren en in te pakken. Je kunt ook streepjescodes genereren, scannen of streepjescodelabels afdrukken en meer. Cloudgebaseerde voorraadbeheersoftware voor kleine bedrijven, nauw geïntegreerd met QuickBooks Online.
Krijg elke dag honderden bestellingen meer de deur uit door je magazijn te runnen met behulp van Veeqo. Organiseer, kies, verpak en verzend met meesterlijke efficiëntie en snelheid, waardoor je merk snel kan groeien terwijl je jouw klanten de ervaring garandeert die ze verdienen. Integreert rechtstreeks met: Magento, Shopify Plus, Shopify, WooCommerce, BigCommerce, OpenCart Amazon, eBay, Etsy, Rakuten, PriceMinister, NOTHS, Royal Mail, DHL, FBA, Seller Fulfilled Prime, DPD, UPS, USPS, FedEx, DPDL, DX, Xero, Vend en meer. Veeqo helpt omnichannel detailhandelmerken hun klanten een indrukwekkende ervaring te bieden door hun hele magazijn- en verwerkingsproces af te handelen.
100% Cloud-based business management program. Provides everything you need for managing inventory, production, sales, purchasing, accounting, and payroll. Choose which modules to use and design your custom work flow. Use all of the features online anytime, anywhere. Affordable price - $55/month for unlimited users. No additional costs for implementation, upgrades, or maintenance. Start your free trial now! 100% Cloud-based ERP $55/mo. - unlimited users. Shipping, Receiving, Inventory Barcode, and more. Free mobile app to scan orders
Latitude is het magazijnbeheersysteem van PathGuide. Latitude WMS is geavanceerde software die magazijnvoorraadtransacties automatiseert, waaronder de ontvangst, zoneselectie, plaatsing, planning van cyclustellingen, verzending via vrachtwagenroutes en het creëren van ladingsbrieven. Latitude WMS biedt flexibele, realtime controle en efficiëntie voor vrijwel elke magazijnactiviteit. Dit helpt je bedrijf de omzet, cashflow en winstgevendheid te verhogen door middel van nauwkeurige, directe informatie over de voorraadstatus. Vraag naar de geavanceerde VMI. Een softwarepakket dat opslag en distributie automatiseert om realtime online informatie over alle voorraden te bieden.
Logiwa WMS manages warehousing and order fulfillment in wholesale, retail, e-commerce, wholesale and 3PL industries. Logiwa empowers clients to achieve the most by optimizing costs, improving customer service and reducing time-to-value. Logiwa allows retailers to sell more by synchronizing inventory and orders across multiple sales channels, save operational costs and increase margins. Leading Cloud based Warehouse/Inventory Software Tailored for Online Ecommerce, Wholesale and 3PL Businesses.
Blue Link biedt een volledig geïntegreerd softwarepakket voor enterprise resource planning (ERP) compleet met tools voor voorraadbeheer en boekhouding. Blue Link is ontworpen voor groeiende kleine tot middelgrote bedrijven en kan je helpen om over te stappen van inleidende software naar een alles-in-één oplossing, en om echt de controle te nemen over je magazijn en bedrijf als geheel. Software die is ontworpen voor het beheer van de voorraad, boekhouding, orderinvoer/verwerking, contactpersonen en magazijn van een bedrijf.
FLEXIBLE & CLOUD-BASED! TURNKEY WMS BUILT FOR SYSPRO ERP USERS! DATASCOPE integrates seamlessly with your SYSPRO ERP to optimize your supply chain, increase profits, and provide a single source of truth for all of your data! DATASCOPE integrates seamlessly with your SYSPRO ERP to optimize your supply chain, increase profits!
ShipWorks is the ideal solution for warehouse customers currently utilizing multiple carrier specific solutions and looking for a cost-effective way to gain operational efficiencies and scalability through a tool that gives them what they need without the fluff. This is accomplished by providing a unified multi-carrier solution, a personalized way of accurately comparing and applying carrier rates and preferred shipping methods, the ability to quickly and easily connect to their existing systems ShipWorks is the most flexible, most powerful way to import, manage, ship and track your online orders.
Supercharge your ecommerce business with an all-in-one inventory management and order fulfillment solution. Sync all of your multi-channel orders in one place, push inventory updates in real-time, and pick and ship orders faster than ever using barcode scanning and automatic sorting for individual orders or multi-order batches. Get live rates and print shipping labels from every carrier you use without switching between shipping software. Plus, get instant access to discounted USPS postage! Multi-channel warehouse management combined with inventory, purchasing, shipping, and order management all in one.
Distribution One provides comprehensive enterprise business software for Wholesalers and Distributors. ERP-ONE+, the full-function 64-bit software suite, offers ease of navigation and data access, the ability to tailor the basic system to meet customers needs for rapid installation, and the flexibility and reliability of Cloud enhanced ERP deployment. ERP-ONE+ includes Order Entry, Inventory Management, Financials, CRM, Reporting, and more. Mobile Apps and integrations with Amazon available. A turnkey 64-bit ERP Cloud-enhanced and On-Premise software solution designed to run an entire wholesale distribution operation.
Never oversell or cancel an order again. SkuVault is an easy-to-implement inventory management software perfect for multi-channel sellers. Hands-on implementation with simple workflows and processes minimize disruption to your warehouse. US-based support is always available by phone. Sales forecasting, order accuracy, and clear reporting help merchants create a clean and organized warehouse so they can sell more. Organized inventory sells faster, picks faster and ships faster.
Fully automated Warehouse Management System (WMS) specifically designed for the third party logistics industry. Excalibur WMS will increase productivity, reliability, accuracy and responsiveness leading to top-tier power with a fast ROI. Boost customer satisfaction by offering your clients secure web visibility 24/7, automated reporting, EDI or wireless scanning. As a scalable software solution you only buy what you need today and add new technology as it is required by your client-base. Fully integrated Warehouse Management, 3PL Service Billing and Accounting System for the third party logistics industry.
Clear Spider Warehouse Management System is a cloud-based system for medium and large sized enterprises. Our solutions help you reduce guesswork and improve accuracy in your warehouse operations. Ideal for multiple users and multiple locations, Clear Spider WMS includes features like order fulfillment, barcode scanning, shipping integration and more. With one click, you can see inventory levels at each of your individual warehouse location, no matter who owns it. Warehouse Management Solutions for Medium-Sized Businesses + Large Enterprises with Complex Requirements
Eén oplossing voor nauwkeurige inventaris, slimmere verzending, snellere batchselectie en eenvoudigere retourzendingen. Krijg alle functionaliteit van een ultramodern magazijnbeheersysteem, met geavanceerd orderbeheer, automatisering en mobiliteit, allemaal in de cloud zonder dure hardware en hoge kosten vooraf. ShipHero wordt gebruikt en vertrouwd door grote en kleine bedrijven, met functies die kunnen meegroeien naarmate je bedrijf groeit. Eén oplossing voor nauwkeurige inventaris, slimmere verzending, snellere batchselectie, eenvoudigere retourzendingen en alles wat je nodig hebt om bestellingen te verzenden.
FlowTrac is a cloud-based and on-premise warehouse management solution that helps companies manage their Inventory, Assets, Warehouse, Work In Process, and other specialty tracking requirements. The solution is suitable and deployed in Commercial, Government, Higher Education, and Humanitarian organizations all over the world. Users can access the system via desktops, tablets, or mobile devices. Key features include stand-alone inventory tracking by Quantity, Lot, and Serial. Assets, Manufacturing, Distribution, Supply Chain, Fleet Maintenance, Custom Applications, Work Orders(BOM,Kitting), Inventory Mgmt,
Cloud ERP for SMB (5-100 employees) from a reputable U.S. company. Compare us to NetSuite, Acumatica, SAP, Sage, & Brightpearl, but w/o the price tag, complexity, or endless versions & hidden upselling. For Wholesale, Retail, and Manufacturing organizations. Full GAAP Accounting, CRM, Order Mgt & Fulfillment, Procurement, Manufacturing, Inventory, Multi-Warehouse (Internal and 3PL) & eCommerce. Multi-Channel & EDI ready. http://www.bizautomation.com | 855-225-6561 | [email protected] For smaller business (5-100 employees $79/user/mo) Run EVERYTHING from a single cloud business suite. www.bizautomation.com U.S. based
Jazva is powerful multi-warehouse management software that enables multi-channel retailers to easily track and manage stock levels across a variety of warehouses and sales channels. Jazva's all-round functionality includes continuous syncing, effective multi-channel order monitoring and powerful automation capabilities. Our software platform will provide your business with all the features necessary to successfully scale your operation and expand the customer base across multiple marketplaces. An all-in-one enterprise-level multi-warehouse management solution for multi-channel retailers.
Powerful, flexible B2C and B2B warehouse management that enables companies generating $3 million+ to manage their business simply and efficiently. Orderbot provides a seamless flow of features with one centralized platform for multi-inventory, multichannel operations management. Easily integrates with shipping providers, payment processors, marketplaces, EDI and ecommerce platforms that include Shopify, WooCommerce, BigCommerce and Workarea (formerly WebLinc Commerce Platform). Consolidation of key operational processes of ordering, inventory, customer management, invoicing, fulfillment, and reporting.
AccountMate is the most flexible financial, ERP and business management system. It's ideal for small companies that outgrow basic accounting systems; medium-sized companies that want 80% of the capabilities of high-end systems for 20% of the cost; and companies with complexities that other software can't handle. Proven for 35 years, AccountMate is the only mid-tier accounting system that's source code modifiable; this allows ANY aspect to be changed to fit the way you want to run your business. Super-flexible financial & business management software for companies with unique or evolving needs.
The CGS BlueCherry Enterprise Suite provides clients with comprehensive digital supply chain management solutions, available both in the cloud and on-premises, to drive their fundamental business processes. With a focus on the needs of high-growth organizations operating in consumer lifestyle products, retail and apparel, BlueCherry is a unified platform that provides supply chain visibility with the latest digital technologies. The BlueCherry suite includes Warehouse Management,ERP, PLM, Omnichannel Planning, Shop Floor Control, B2B eCommerce, EDI, BI and more
Agiliron Warehouse is a powerful, easy-to-use iPad App that facilitates Warehouse Management functions like Picking for Shipping, Purchase Order Receiving and Inventory Management functions like Inventory Cycle Counts. It connects with the Agiliron POS and CRM so that you can more easily grow and streamline operations. Agiliron also integrates with many of your existing business tools like Quickbooks, ShipStation, Mercury Payments, Magento, Shopify and more! Easy-to-use iPad App that facilitates Warehouse Management functions like Picking for Shipping, PO Receiving a Inventory Management.
Peoplevox forms a crucial part of the Descartes offering for online and direct brands, as well as e-commerce businesses. It's a team of experts focussed on helping high-growth businesses deliver remarkable customer experiences through their warehouse. This means: i) No wrong items sent to the customer ii) Every order is confirmed, and none are cancelled after the point of sale iii) Every order gets out the warehouse and delivered to the customer on time, as promised. Descartes Peoplevox is a warehouse system built for direct brands.
Infoplus is a powerful yet simple warehouse, inventory management, shipping software for e-Commerce and 3PL warehouses. When it comes to the success of your business, you need more than just the right tools. You need a partner helping to create an automated, simple, and repeatable process to enable your business growth. The right software goes way beyond just supporting your growth, it becomes the catalyst of that growth. For multi-channel e-Commerce and multi-client 3PLs. Making it happen every day is the magic of operations. Expert people and software. Go Live in 6 weeks or less.
CartonCloud is an easy-to-use (WMS) warehouse management system with a mission of making complicated logistics, simple. CartonCloud is an easy-to-use (WMS) warehouse management system with a mission of making complicated logistics, simple.
The VeraCore Fulfillment Solution was developed with your business in mind. In fact, VeraCore is designed to be at the core of your fulfillment business. More than just pick and pack software, VeraCore combines a robust order management system with a powerful warehouse management system to handle every aspect of the order fulfillment process. Learn why VeraCore is the most trusted name in fulfillment software. VeraCore's powerful order fulfillment and warehouse management software is ideally suited to a wide range of industries.
Asset Infinity is toonaangevende software voor het volgen en beheer van goederen die door verschillende merken in verschillende sectoren wordt gebruikt. Het is software voor het volgen en beheren van goederen, gehost op Microsoft Azure Cloud Services met een gegarandeerde uptime van 99,9%. Het vereenvoudigt goederen volgen, voorraadbeheer, preventief onderhoud, klachten/ticketing/pechonderhoud, afschrijvingsbeheer en beheer van middelentoewijzing om oude manieren te vervangen door een nieuwe ervaring. Volgen, toewijzen, service, onderhouden, in- en uitchecken en wegdoen van goederen met waarschuwingen, herinneringen en e-mails om je goederenbeheer te stroomlijnen.
SnapFulfil WMS is a full-featured cloud-based warehouse management system designed to meet the needs of a variety of businesses in a multitude of industries, including Retail, E-commerce, Wholesale, Manufacturing, CPG, Food & Beverage, and more. SnapFulfil is the only WMS solution that offers Tier 1 functionality with the ability to deploy in 45 days or less, and our low cost subscription model allows you to preserve capital and accelerate ROI after go-live. A comprehensive, flexible and scalable Tier 1 cloud-based warehouse management system (WMS).
OrderWise Warehouse Management Software optimises your stock levels, daily processes and provides a streamlined method of receiving and despatching goods ¿ no matter the size or complexity of your warehouse operations. With the flexibility to suit a variety of goods in, order processing and fulfilment practices, you can reduce costs and increase picking rates in no time. Whether you are looking for barcode-scanning devices or robotics for even greater automation, we have a solution for you. Maximise the accuracy and efficiency of your order fulfilment and daily warehouse processes with our Mobile WMS & Robotics solutions.
The Da Vinci Supply Chain Business Suite has been the preferred solution in third-party logistics, wholesale distribution and online-retail for over 20 years. Da Vinci provides warehouse management software, transportation management software, yard management software, order management software, integrated EDI/ERP and shopping cart integration, third-party billing, and a customer web portal for the third-party logistics (3PL) industry. Delivering the most affordable, high performance WMS. WMS solutions with over 20 years of success in 3PL, wholesale distribution and online-retail. Powerful, yet affordable.
Automated warehouse management system (WMS) designed to drive superior performance in supply chain execution. Automated warehouse management system (WMS) designed to drive superior performance in supply chain execution.
Rosmiman IWMS is a Facility Management & Real Estate Management software designed to control and manage the entire real estate and facilities life cycle, including maintenance planning and control, mobile solutions and integration with CAD, GIS, BIM and financial systems. We offer a comprehensive Asset Management software suite that has been designed and programmed to easily cover all your organizations real estate portfolio maintenance and management needs regardless of its industry or size. Rosmiman IWMS is a Facility Management & Real Estate Management software, characterized by its robustness and high reliability.
Focus WMS is a leading inventory and warehouse management system with innovative product features to plan and monitor storage, logistic, distribution, supply chain, human resource, and costs. Easy-to-use interface of the software combined with the speed, accuracy, and savings, maximizes logistics performance and fulfilment capabilities of establishments. The dynamic and cost-effective solution enabled with advanced wireless and barcode technology supports complex fulfilment operations Focus WMS is a Powerful ERP System that helps optimized workflow for fast and accurate fulfilment, utilizing the most advanced wireless
For your business, government agencies, manufacturers and distributors alike, the warehouse is the critical hub of the business, the central depot through which everything must pass from raw materials waiting to be manufactured into finished goods to product waiting for shipment downstream to a distribution center, retailer or end-customer. WISE can be applied throughout all core warehouse processes, transforming the warehouse into a competitive advantage. Warehouse management tool that enables manufacturers, distributors & retailers to effectively optimize day-to-day warehouse activities.
Kechie Warehouse Management, a SaaS platform, suited for high growth businesses. With one or multiple warehouses, track and controls the movement and storage of materials. Bin tracking, stock tracking, and cycle counting are easily managed. Batching and serial functions, printing and scanning barcodes, allows management real-time visibility into real-time activities. Increase efficiencies in receiving, accuracy of picking and packing, and lower order process times. Kechie is an intuitive & scalable solution, with full visibility, suited for growing or established distributors & manufacturers.
SwiftCount - Eenvoudige voorraadtelling. >>> PROBEER NU GRATIS! <<< Tel en volg al je producten op één plek. SwiftCount - Eenvoudige voorraadtelling. >>> PROBEER NU GRATIS! <<< Tel en volg al je producten op één plek.
Automate your warehouse and lower labor costs with an on-demand, web-based WMS that's easy to use and affordable. You can easily deploy SmartTurn and fulfill orders accurately at lower costs, reduce inventory stock outs, ship more orders on-time with less labor, and automate your processes by integrating with other systems. SmartTurn starts at $540/month with no hardware to buy, no software to install, no network to set up, and no system deployments or ongoing maintenance. On-demand WMS, Microsoft partner, providing enterprise-class capabilities at a fraction of traditional license-and-install costs.
Wireless Warehouse In A Box, Warehouse Management System is your complete supply chain solution, integrating your ERP, LTL and EDI systems, RF and Barcode hardware and all warehouse automation equipment. Our WMS supplies an powerful, scalable and flexible real-time warehouse management system to ensure successful productivity, reduce costs, shorten fulfillment times, increase customer satisfaction and provide you with rapid return on investment (ROI). Complete supply chain solution, integrating ERP, LTL and EDI systems, Barcode hardware and warehouse automation equipment.
Vin eRetail WMS is a leading SaaS warehouse management system designed for growing brands, retailers, 3PLs, marketplaces and distributors with one or multiple warehouses. The system is modular, scalable and cost-effective. It is a part Gartner Magic Quadrant for WMS, for 4 consecutive years (2017-20). Our solution is trusted by global brands including RedTape, Puma, Bata and more. It provides a central hub to manage warehouses and fulfill B2B & B2C orders, helping you Scale Faster. Vin eRetail WMS is a part of Gartner Magic Quadrant for WMS for 4 consecutive years (2017-20). Trusted by global brands like RedTape...
Warehouse management software for enterprise operations with more than 25 users, giving seamless ERP integration to on-premise, cloud, connected, and disconnected solutions. RFgen connects your operations to any mobile device, machine, or monitor. Our Mobile Development Studio, coupled with dozens of suites of pre-built mobile applications, give you the ability to implement mobile data collection in a matter of weeks, not months. Enabling you to mobilize critical supply chain workflows, RFgen connects any Windows, Android and iOS devices to your ERP system.
Our software is perfect for companies with 100's to 1000's of products. With our software, you can manage your SKUs, Warehouses, Purchase Orders, Vendors and Order Fulfillment processes. Our software is good for businesses with 2 to 3 users all the way up to 100+ users. Best of all, our software is in the cloud, so there is nothing to install. Order management solution delivered from the cloud. Provides warehouse management, ecommerce, and inventory management functionality.
MYOB Advanced is ideal for bigger businesses that have outgrown accounting software. It's secure, cloud-based business management software that connects your entire organisation across finance, operations, sales and HR, enabling integrated, real-time data to make smarter decisions for faster growth. Tailored specifically for your bigger business needs, MYOB Advanced includes accounting, inventory management, workflows, manufacturing, payroll functionality and much more. MYOB Advanced business management software is tailored to mid-sized businesses & integrates real-time data across your entire business.
Warehouse management tool with business intelligence, reporting, accounting, scanning, point of sale, mobile selling & integrations. Warehouse management tool with business intelligence, reporting, accounting, scanning, point of sale, mobile selling & integrations.
GroovePacker prevents shipping / packing errors by prompting fulfillment staff to scan & verify each order item as it's packed. Inventory is automatically updated as each order is packed giving you real-time visibility of your physical inventory. GroovePacker prevents shipping / packing errors by prompting fulfillment staff to scan & verify each order item as it's packed.
VIPparcel.com is a FREE online software to automate and manage the shipping process and save money on USPS postage. Free web-based shipping solution for e-commerce sellers and online retailers to save on USPS postage.
The iM3 SCM Cloud Suite is ideal for small to mid-size businesses managing: Supply Chain, Warehouses, Facility & Assets, Fleet Maintenance & Field Service. The iM3 is scalable with mobile WO and warehouse / scanner tools, real-time transactions, sales order / eCommerce for order management, POS and project management. Manage quality, BOM & kitting and integrate with warehouse robotic automation (AGV's) and more. iM3 has key dashboards, reports and integrates with key enterprise software. Real-time Supply Chain to manage multi-warehouses, procurement, contracts, SO & eCommerce, WO, robotic automation, and more
SalesWarp's cloud-based Warehouse Management System will automate your warehouse operations with cutting-edge tools designed to get orders shipped quickly, reduce costs, and improve your customer's experience. SalesWarp features advanced product location management, receiving and put-away, integrated order fulfillment, and enhanced pick, pack, and ship. SalesWarp is best suited for fast-growing Brands, Retailers, and B2B businesses with 50+ employees. SalesWarp's Warehouse Management System will streamline your warehouse operations, guaranteeing on-time delivery.
ISN collects health and safety, procurement, quality and regulatory information for more than 60,000 contractors and 500 Hiring Clients across capital-intensive industries in more than 85 countries. ISNs subject matter experts review this information to help assess the accuracy, relevance and timeliness of the data. Using ISNetworld as an integral part of their management systems, Hiring Clients are able to connect with safer, more reliable contractors and suppliers around the globe. ISNs online contractor management platform, ISNetworld, assists its customers with meeting record keeping and compliance requirements.
enVista's Unified Commerce Platform delivers a Point of Sale, mPOS, OMS, PIM, eCommerce, and Vendor Dropship cloud platform for mid-market to Tier 1 retailers. If managing inventory across multiple stores, enterprise selling, saving the sale from anyplace and anywhere is important. Let us help YOU create brand ambassadors. A single platform, omnichannel approach to deliver customer-focused commerce from order to fulfillment, in weeks or months.
Don't overpay for software and give us a try for free! SkuSuite's Inventory & Order Management solution is a robust, scalable, feature-rich platform that was built to streamline, automate, optimize & expand your selling business. Our platform specializes in serialization tracking. Custom reporting & automation of daily tedious tasks that reduce your costs and save time to focus on the important things to help your business grow! SkuSuite is the e-commerce cloud solution that has all the essential inventory & order management tools your business needs for growth.
The Generix Group WMS is built on a scalable and flexible platform. The solution is highly configurable in terms of information layout, mobile workflow processes, reporting and optimization rules. The technological infrastructure is designed for maximum configuration flexibility and performance scalability. This robust platform benefits your business with a highly adaptive, and easily integratable, supply chain solution. Taking care of your business today and in the future. Best-of-breed WMS, for enhanced flexibility & productivity via highly flexible low code technology
Offers a complete integrated solution or target key operational opportunities with a modular approach. Offers a complete integrated solution or target key operational opportunities with a modular approach.
Provides 3PL software capabilities for distribution, fulfillment, and public refrigerated warehouse operations. Provides 3PL software capabilities for distribution, fulfillment, and public refrigerated warehouse operations.
RetailOps provides small to mid-size retailers the tools to help them scale from multi-million dollar operations to $100+ million a year businesses. From inventory-in to order-out, RetailOps puts the tools a growing retailer needs to run their business on one platform. Included are: POM, PIM, DOM, WMS, DFM, reporting, shipping integrations, and a mobile iOS app for warehouse and POS operations. RetailOps provides small to mid-size retailers the tools to help them scale from multi-million dollar operations to $100+ million
ASAP Systems Warehouse Inventory Management System caters to multiple sized warehouses with built-in flexibility to meet warehouse needs. The powerful system includes the ability to choose between implementing a Standalone System, Multi Site, or Enterprise License. Furthermore, access to a wide range of features such as tracking batch-lot, serialization, kitting, and expiration date tracking. Compatible with rugged barcode scanners & barcode label printers. Highly Flexibile and Easy to Use Warehouse Inventory Management Software with configurable features.
QSSI puts you in control of your warehouse with PowerHouse WMS. Our warehouse management software provides the flexibility and user configurability allowing clients to implement the right solutions for their businesses. Regardless of the size or type of warehouse, PowerHouse WMS modular configuration quickly adapts to your needs. Whether effectively onboarding new 3PL clients or meeting the changing demands of growing your company, we give you the knowledge, tools, and support to be successful. PowerHouseWMS by QSSI is the comprehensive edge-to-edge WMS solution that puts you in control of your logistics, now and in the future.
Warehouse automation system that offers location management, multiple forecasting models, barcoding, RFID & voice picking support, etc. Warehouse automation system that offers location management, multiple forecasting models, barcoding, RFID & voice picking support, etc.
Fast, accurate fulfillment through directed, optimized workflow, utilizing advanced wireless and bar code technologies. Fast, accurate fulfillment through directed, optimized workflow, utilizing advanced wireless and bar code technologies.
Streamlining the supply chain is fundamental to todays competitive business environment. Key to that streamlining, is optimizing warehouse operations; from order management to dispatching to fulfillment and shipping. LISA WMS products are seamlessly integrated with SAP Business One and SAP Business ByDesign and are designed to better manage your supply chain, increase your visibility, your accuracy and the efficiency of your entire warehouse. Streamlines and optimizes your warehouse; increasing accuracy, productivity and space utilization.
Cadence is a real-time warehouse management system that organizes inventory, orders, shipments and workflow for distributors, 3rd party logistics companies and manufacturers. Cadence is a real-time warehouse management system that organizes inventory, orders, shipments and workflow for distributors.
ShipFusion slaat voorraad op, beheert en volgt deze in de volledig beheerde magazijnen met temperatuurregeling in de VS en Canada. Behalve orderafhandelingsoplossingen biedt ShipFusion een breed scala aan diensten, waaronder vracht-, verzekerings- en klantenretourbeheer. De ideale klanten zijn klanten met lichtgewicht producten, lage SKU-aantallen (Stock Keeping Unit) in combinatie met een hoog volume en klanten die hun e-commerce via technologie willen stroomlijnen. Integreert in alle belangrijke e-commerceplatforms en maakt voorraadbeheer, orderafhandeling en realtime facturering en ondersteuning mogelijk.
CoreIMS is a cost-effective inventory management system adaptable to a wide range of warehouse and inventory control operations. Developed using the latest Microsoft .Net technology, CoreIMS is simple to install, easy to use and inexpensive to operate. Barcode scanning and printing is fully supported and integration options including QuickBooks, Sage 50 (US and Canadian Ed.), USPS and UPS Worldship. CoreIMS delivers cost savings typically associated with much more expensive inventory solutions. Cost-effective inventory management system on-prem or cloud.
Made4net is an innovative and leading vendor of WMS and related SCE solutions, such as transportation and delivery management. Made4net was formed with a vision to support the growing demands of distribution and fulfillment operations with a powerful yet affordable integrated suite of products that address different parts of the supply chain. Made4net offers a robust all in one supply chain application suite, which is built on a single scalable platform, with an SOA, modern technology stack a Made4net is an innovative and leading vendor of WMS and related SCE solutions, such as transportation and delivery management.
IQMS WMS goes beyond just barcode scanning and inventory management to combine all aspects of warehouse optimization. Specifically designed for discrete and process manufacturers the IQMS WMS is integrated within the comprehensive manufacturing ERP system to reduce and eliminate inventory mistakes, improve space utilization, optimize pick and put aways, track and trace inventory movements and much more. Optimize your warehouse with EnterpriseIQ. Complete Warehouse Management solution to drastically improve the efficiency of inventory movement and lower the cost of storage
Infor CloudSuite WMS is a Tier 1 warehouse management system combining core warehouse functionality with labor management, task management, wave management, and 3PL management on one highly configurable, scalable database. The contemporary user interface, combined with an open API framework, enables advanced features such as Web RF, 3D visual warehousing, and voice processing, allowing you to manage multiple channels (B2B/B2C) from a single warehouse. Available On-Premise and in the Cloud. Infor CloudSuite WMS named as a Leader on the Gartner Magic Quadrant for Warehouse Management Systems.
Inventory control, shipping and receiving, order fulfillment, and more in a scalable & expandable WMS solution. Inventory control, shipping and receiving, order fulfillment, and more in a scalable & expandable WMS solution.
LionO360 is a cloud- and mobile-based CRM solution that enables organizations to accelerate their business processes through better lead management and sales pipeline, Goals and forecasting, Inventory management including multi-warehouse management, field representative management and route management. LionO360, a single CRM platform with Sales, Inventory, field reps management, route management along with customer service management.
Our selling and fulfillment suite is designed with a focus on automation instead of manual intervention. Integrated modules include Inventory Management, supply-chain, Customer Service, Point-of-Sale (POS), Order Management, multi-channel commerce, label printing, and more. This all-in-one solution is already integrated with popular online marketplaces, advertisers, shopping carts, payment processors, carriers, others. Proprietary smart heuristics guide pricing, purchasing, and shipping. Automates selling, fulfillment, inventory, and supply chain in an all-in-one system. Integrated with marketplaces and shopping carts.

Kopersgids voor WMS-systemen

WMS-systemen (Warehouse Management Software) zijn tools om organisaties in staat te stellen om het verkeer en de opslag van goederen in magazijnen te beheren. Ze helpen bij het beheer van activiteiten, zoals het bijhouden van de voorraad, het ontwerpen van magazijnen, het picken en verpakken van goederen, de verzending, het beheer van werven en dokken en de personeelsbezetting.

WMS-systemen zijn nauw verbonden met distributiesoftware en logistieke software .

De voordelen van WMS-systemen

WMS helpt bij de afhandeling van inkomende en uitgaande handelingen door de meeste handmatige handelingen te stroomlijnen en de algehele efficiëntie te verhogen. Er zijn veel voordelen van het gebruik van WMS-systemen, waaronder:

  • Voorraadoptimalisatie: met WMS kunnen gebruikers de bewegingen van goederen in hun toeleveringsketen volgen. Dit helpt ze ook bij het bewaken en controleren van de voorraadniveaus. WMS ondersteunt meerdere voorraadbeheermodellen, zoals LIFO, FIFO en just-in-time.
  • Verbeterde zichtbaarheid van de voorraden: RFID-apparaten en barcodescanners fungeren als tastbare uitbreiding van WMS in magazijnen. Scannen van streepjescodes en RFID-tagging van goederen langs verschillende controlepunten in de toeleveringsketen geeft gebruikers een duidelijk zicht op de beweging van hun zendingen.
  • Lagere exploitatiekosten: door gebruik te maken van gegevens, zoals verwachte inkomende en uitgaande zendingen en de beschikbaarheid van ruimte, maken WMS-oplossingen een optimaal gebruik van de magazijnruimte mogelijk. Sommige oplossingen bieden ook simulatoren waarmee gebruikers virtuele plattegronden kunnen maken - inclusief het plaatsen van pallets, planken en laaddocks - om manieren te vinden om de beschikbare ruimte optimaal te benutten.

Algemene functies van WMS-systemen

  • Barcodes/RFID: het identificeren en volgen van items met behulp van barcodes of RFID-tags.
  • Voorraadbeheer: het beheren van het voorraadverkeer om te zorgen voor een optimaal voorraadvolume en een goede uitstroom.
  • Verzendbeheer: het beheren en volgen van de verzendprocessen van de bestellingen.
  • Kitting: het samenvoegen van afzonderlijk bij elkaar gevoegde materialen in één kit voor het verwerken van een werkorder of verzending.
  • Orderbeheer: het organiseren, volgen en opvolgen van de bestellingen van klanten terwijl ze zich door de toeleveringsketen bewegen.
  • Kwaliteitsbeheer: het beoordelen en beheren van de productkwaliteit aan de hand van gedefinieerde normen.

Overwegingen bij de aankoop van WMS-systemen

  • Bruikbaarheid: kijk bij het uitzoeken van WMS naar een systeem dat een aanpasbare schermlay-out biedt voor een snellere navigatie. Goed ontworpen software bespaart tijd bij de implementatie, maar ook bij de training van de gebruikers en bij het inwerken.
  • End-to-end transactiebeheer: controleer of de software waarin je investeert end-to-end transacties kan verwerken. Deze transacties kunnen betrekking hebben op het bijhouden van gegevens over ontvangen orders, voorraadbeheer, ophaal-/verzendingstijd van orders en het volgen van de status van de verzending. Met end-to-end ondersteuning kun je alle warehouse-gerelateerde workflows volgen.
  • Ondersteuning bij facturering: naast de verbeterde zichtbaarheid van de inventaris kunnen WMS-RFID/barcodecombinaties ook de financiële activiteiten van de magazijnen ondersteunen. Met de door RFID/barcode-apparaten vastgelegde voorraadgegevens kunnen WMS-oplossingen een bijdrage leveren aan het genereren van facturen (bijvoorbeeld door informatie te verstrekken over hoe lang een zending of goederen in de opslag zijn opgeslagen). WMS-oplossingen slaan ook automatisch de factuurgegevens op.
  • Robots vervangen mensen in magazijnen: het handmatig scannen van artikelen en het bijhouden van de voorraadniveaus is een tijdrovend en foutgevoelig proces. Als reactie daarop worden magazijnen opgewaardeerd met robots en drones. AGV's en AGC's die gebruikmaken van robots kunnen de voorraad door een magazijn transporteren door het volgen van magnetische paden of sporen die zich op de vloer bevinden. Sommige WMS-oplossingen stellen gebruikers in staat om deze paden te ontwerpen met behulp van algoritmen. 2XL, een Belgisch logistiek bedrijf, gebruikt AGV's voor het overbrengen en verplaatsen van voorraden in en door zijn magazijnen.
  • Geautomatiseerd opslagsysteem en opvraagsysteem worden in gebruik genomen: magazijnrobots werken in combinatie met magazijnuitvoeringssoftware, die verantwoordelijk is voor de aansturing van de werkzaamheden. De software selecteert het AS- en RS-algoritme op basis van de taak en het type product dat moet worden verplaatst. De robots werken ofwel als shuttles (die zich langs vaste banen bewegen) of als kranen die goederen ophalen. De voortgang van de robots kan ook worden bekeken in de software. Alibaba, een van de grootste retailers, was in staat om de menselijke inspanning met 70% te verminderen door gebruik te maken van AS/RS in haar magazijnen in China.
  • Magazijnen worden slimmer met de adoptie van het IoT: magazijnen maken nu gebruik van draagbare sensoren en andere IoT-apparaten om werknemers, artikelen en verplaatsbare apparatuur aan te sluiten en hun gegevens in één systeem in te voeren. Met WMS-systemen kunnen magazijnmanagers de voorraadbewegingen in hun magazijnen nauwkeurig lokaliseren en volgen. Sensoren detecteren de locatie van mensen, voertuigen en goederen en sturen de informatie vervolgens door naar een centraal systeem. Gebruikers kunnen deze informatie in realtime bekijken en kunnen de werkzaamheden versnellen of vertragen op basis van de vraag van de klant en de beschikbaarheid van de voorraad.