539 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Shippingbo is een logistieke oplossing die volledig is gericht op e-commerceprestaties. Meer informatie over Shippingbo
Shippingbo is een logistieke oplossing die volledig is gericht op e-commerceprestaties. Shippingbo is eenvoudig te verbinden met meer dan 70 verkoopbronnen en is de ultieme SaaS-software voor het verwerken van je e-commercebestellingen. De alles-in-één technologie combineert een orderbeheersysteem, magazijnbeheersysteem en transportbeheersysteem en optimaliseert je hele supply chain voor een geweldige winkelervaring voor je consumenten. Meer informatie over Shippingbo
Shippingbo is een logistieke oplossing die volledig is gericht op e-commerceprestaties. Shippingbo is eenvoudig te verbinden met meer dan 70 verkoopbronnen en is de ultieme SaaS-software voor het...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
NetSuite voert al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit op één enkel, verenigd platform in de cloud. Meer informatie over NetSuite
Oracle NetSuite biedt een complete set van capaciteiten voor magazijnvoorraadbeheer, productie en inkoop die het beheer van de toeleveringsketen en het magazijn verbeteren, en het levert een compleet proces van inkoop tot betaling voor groeiende, middelgrote bedrijven (met 50+ werknemers). Je krijgt een diepgaand, realtime overzicht van belangrijke leveranciers, voorraad- en inkoopindicatoren. Meer informatie over NetSuite
Oracle NetSuite biedt een complete set van capaciteiten voor magazijnvoorraadbeheer, productie en inkoop die het beheer van de toeleveringsketen en het magazijn verbeteren, en het levert een compleet...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Oplossingspakket voor logistiek en magazijnbeheer. Meer informatie over Logistics Vision Suite
Mantis, opgericht in 1996, is een toonaangevende internationale leverancier van WMS/logistics-software en -oplossingen met een Europese oorsprong. Met 9 kantoren en vele gekwalificeerde partners is Mantis aanwezig in meer dan 30 landen in Europa, Noord-Amerika, het Midden-Oosten en Azië. Meer dan 500 ondernemingen, waarvan veel toonaangevende multinationals, die alle belangrijke sectoren (3PL, detailhandel, distributie/groothandel en productie) en verkoopkanalen (traditionele en multichannel e-commerce) vertegenwoordigen, vertrouwen op LVS om hun WMS te beheren. Meer informatie over Logistics Vision Suite
Mantis, opgericht in 1996, is een toonaangevende internationale leverancier van WMS/logistics-software en -oplossingen met een Europese oorsprong. Met 9 kantoren en vele gekwalificeerde partners is...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Monstock biedt gebruikers geoptimaliseerd voorraadbeheer, uitgebreide traceerbaarheid en zichtbaarheid van leveranciers. Meer informatie over Monstock
Het voorraadbeheer van Monstock optimaliseert logistieke processen en voorraad door middel van een optimalisatiesysteem met meerdere locaties om in realtime een uniforme visie te bieden. Hierdoor krijgen gebruikers 360-graden zichtbaarheid van winkels, maar ook van magazijnen voor online winkels, geoptimaliseerd beheer van geavanceerde inventaris, essentiële stromen, voertuigen en volledige traceerbaarheid van de mobiliteit van alle activiteiten. Meer informatie over Monstock
Het voorraadbeheer van Monstock optimaliseert logistieke processen en voorraad door middel van een optimalisatiesysteem met meerdere locaties om in realtime een uniforme visie te bieden. Hierdoor...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Odoo Inventory maakt het mogelijk om magazijnen slim te beheren en de voorraadefficiëntie te maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. Meer informatie over Odoo
Met Odoo Inventory kunnen magazijnbeheerders hun magazijn slim beheren en hun voorraadefficiëntie maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. Beheer je productieketen, definieer kwaliteitscontroletests en automatiseer productrouting. Meer informatie over Odoo
Met Odoo Inventory kunnen magazijnbeheerders hun magazijn slim beheren en hun voorraadefficiëntie maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. Beheer je productieke...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Volg en beheer bedrijfsmiddelen en inventaris op verschillende locaties. Scan streepjescodes, QR-codes en RFID-tags in bulk met toonaangevende software voor het volgen van bedrijfsmiddelen. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor het beheer van goederen kun je items traceren over verschillende locaties en sublocaties. Beheer de kosten, plan diensten en maak aangepaste waarschuwingen en voorraaddrempels aan voor meer controle. Dankzij de functionaliteit voor het scannen van RFID-tags, QR-codes en streepjescodes zijn kassa's en audits een fluitje van een cent, zelfs vanuit het magazijn! Volledige locatiegeschiedenis en bruikbare rapporten maken dit een must voor al je behoeften op het gebied van magazijnbeheer. Probeer het gratis uit met een proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor het beheer van goederen kun je items traceren over verschillende locaties en sublocaties. Beheer de kosten, plan diensten en maak aangepaste waarschuwingen en...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Laadplanningsoftware voor containerisatie, laden van vrachtwagens, palletbouw en kartonnering. Lokale of cloud-edities beschikbaar. Meer informatie over Cube-IQ
Laadplanningsoftware voor optimale containerisatie, laden van vrachtwagens, palletbouw en kartonnering. Er zijn twee versies beschikbaar: ten eerste volledig uitgeruste desktopsoftware met gebruiksvriendelijke interface, SQL-database en flexibele import/export. Als alternatief is er een SaaS-versie met SOAP- of REST API's om volledige integratie met bestaande systemen mogelijk te maken. Meer informatie over Cube-IQ
Laadplanningsoftware voor optimale containerisatie, laden van vrachtwagens, palletbouw en kartonnering. Er zijn twee versies beschikbaar: ten eerste volledig uitgeruste desktopsoftware met gebruiksvri...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Cloudgebaseerd CMMS dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt.
Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Beoordeeld als uitstekend door PC Magazine! Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform voor magazijnbeheer en het bijhouden van tools dat cloudgebaseerd is met mobiele apps. Dit platform helpt mensen hun tools bij te houden, te beheren en te ondersteunen gedurende hun levenscyclus. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform voor magazijnbeheer en het bijhouden van tools dat cloudgebaseerd is met mobiele apps. Dit platform helpt mensen hun tools bij te houden, te beheren en te...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
ShippingEasy biedt e-commerce detailhandelaars de eenvoudigste cloudgebaseerde oplossingen voor verzending, voorraadbeheer en klantmarketing.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten groeien. Consolideer bestellingen via meerdere kanalen en meerdere vervoerders, waaronder USPS, FedEx en UPS. ShippingEasy kan worden geïntegreerd met toonaangevende online winkels en marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, Walmart, eBay, Squarespace en meer. Krijg toegang tot de gegarandeerd laagste verzendkosten plus andere exclusieve kortingen, ongeacht de omvang van je verzending.
ShippingEasy is het eenvoudigste cloudgebaseerde verzendplatform op de markt. Met ShippingEasy kunnen online verkopers van elke omvang snel verzenden met de beste tarieven en hun bestellingen laten...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie,...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Voorraad- en orderbeheer voor groeiende bedrijven.
Zoho Inventory is cloudgebaseerde voorraadbeheersoftware waarmee je zowel je verkoop- als inkooporders kunt creëren en beheren en je voorraad kunt volgen. Je kunt het integreren met online verkoopkanalen zoals Amazon, eBay en Etsy, maar ook met winkelwagentjes zoals Shopify en vele anderen.
Zoho Inventory is cloudgebaseerde voorraadbeheersoftware waarmee je zowel je verkoop- als inkooporders kunt creëren en beheren en je voorraad kunt volgen. Je kunt het integreren met online verkoopkana...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Betrouwbare, realtime uitgebreide ERP-software met lean en agile functionaliteit die speciaal is ontwikkeld voor middelgrote productiebedrijven
IQMS Manufacturing ERP-software biedt discrete en procesproducenten een enkele oplossing voor het beheren en bewaken van het volledige productieproces. De uitgebreide oplossing zorgt voor een modulaire en schaalbare aanpak en elimineert datasilo's. IQMS ERP verhoogt de zichtbaarheid en efficiëntie tussen afdelingen met een compleet realtime productie-, boekhoud- en supply chain-systeem dat kwaliteit, EDI, WMS, MRP (Material Resource Planning), productie-/procesbewaking en meer omvat.
IQMS Manufacturing ERP-software biedt discrete en procesproducenten een enkele oplossing voor het beheren en bewaken van het volledige productieproces. De uitgebreide oplossing zorgt voor een...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Verlaag de opslagkosten van je inventaris, verhoog de productiviteit met sneller ophalen-verpakken en optimaliseer de inventarisbeweging over de hele keten.
Orderhive is geoptimaliseerde magazijnbeheersoftware voor e-commerce dat het orderverwerkingsproces versnelt door krachtige ondersteuning van je processen voor ophalen en verpakken. Met streepjescode- en RFID-scanning kun je artikelen overal in het magazijn op hun exacte locatie vinden. Je hoeft je geen zorgen meer te maken over het verwerken van meerdere magazijnen. Met Orderhive kun je meervoudige opslag slim en efficiënt beheren.
Orderhive is geoptimaliseerde magazijnbeheersoftware voor e-commerce dat het orderverwerkingsproces versnelt door krachtige ondersteuning van je processen voor ophalen en verpakken. Met streepjescode-...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Cloudgebaseerde ERP van SAP koppelt doelstellingen van de klantenservice op dynamisch wijze aan de voorraadinvesteringen en vraag in je multi-stage supply chain.
Cloudgebaseerde ERP van SAP helpt de operationele en administratieve kosten te verlagen door alle inkomende en uitgaande vracht- en magazijnprocessen te integreren en de connectiviteit met apparatuur voor magazijnautomatisering en logistieke dienstverleners te verbeteren. De doelstellingen van de klantenservice worden dynamisch gekoppeld aan de voorraadinvesteringen in je multi-stage supply chain, zodat je de voorraadniveaus in evenwicht kunt brengen, vraaginputs en -signalen kunt analyseren en de impact van beslissingen op de wereldwijde voorraad kunt modelleren.
Cloudgebaseerde ERP van SAP helpt de operationele en administratieve kosten te verlagen door alle inkomende en uitgaande vracht- en magazijnprocessen te integreren en de connectiviteit met apparatuur...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen.
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem om je meerdere magazijnen te ondersteunen. Combineer deze software met hardware voor het scannen van streepjescodes voor een complete oplossing voor magazijnbeheer. Verminder het giswerk rond inkooporders door gebruik te maken van Finale om de juiste herbestelmomenten dynamisch te berekenen op basis van de verkoopsnelheid van producten en de doorlooptijden van leveranciers. Configureer Finale om aangepaste labels voor je producten en bakken af te drukken.
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem om je meerdere magazijnen te ondersteunen. Combineer deze software met hardware voor het scannen van streepjescodes voor een...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Geïntegreerd magazijnbeheersysteem gecombineerd met boekhouding, voorraadbeheer, OMS, inkoop, rapportage, CRM en POS, allemaal in één systeem.
Brightpearl is ontworpen voor detailhandelaren en groothandelaren om hun backofficeprocessen te automatiseren - door een volledig geïntegreerd, schaalbaar magazijnbeheer, gecombineerd met geïntegreerde realtime boekhouding, inventaris, verkoop, inkoop, CRM en POS, zorgt Brightpearl ervoor dat je workflows voor magazijnbeheer gestroomlijnd en efficiënt zijn. Verminder de administratie en fouten met behulp van het geavanceerde streepjescoderingssysteem. Je kunt je goederen op een regelmatige basis tellen met de flexibele cyclustellingsmodule.
Brightpearl is ontworpen voor detailhandelaren en groothandelaren om hun backofficeprocessen te automatiseren - door een volledig geïntegreerd, schaalbaar magazijnbeheer, gecombineerd met geïntegreerd...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Bespaar tijd en geld met de software voor afsprakenplanning van AppointmentPlus. Gebruikt door 50 bedrijven uit de Fortune 500. Boek vandaag nog je gratis demo!
Bespaar tijd en geld met de software voor afsprakenplanning van AppointmentPlus. AppointmentPlus heeft meer dan 10.000 locaties wereldwijd en voorziet zowel grote als kleine bedrijven, waaronder Coca-Cola, International Paper, GE, Anheuser-Busch, Campbell's Soup, Costco, Bank of America, H&R Block, Cargill en vele anderen. Klanten zijn enthousiast over de klantenservice en training. Dit platform streeft ernaar om elke klant die het bedrijf ondersteunt snelle en nauwkeurige antwoorden te bieden. Meld je aan om vandaag nog een demo te bekijken.
Bespaar tijd en geld met de software voor afsprakenplanning van AppointmentPlus. AppointmentPlus heeft meer dan 10.000 locaties wereldwijd en voorziet zowel grote als kleine bedrijven, waaronder...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Inventarisoplossingen van Wasp zijn kosteneffectief voor het mkb en schaalbaar voor grote ondernemingen, terwijl ze voor beide eenvoudig te implementeren zijn.
Inventarisoplossingen van Wasp zijn ontworpen voor organisaties van elke omvang. Van het beheren van kleine voorraden met een hoog verbruik tot het beheren van meerdere magazijnen en het consolideren van voorraden van meerdere leveranciers of distributeurs. Verhoog de winstgevendheid drastisch met een geautomatiseerde, realtime, gebruiksvriendelijke benadering van voorraadbeheer. Elimineer afschrijvingen voor voorraad, voer snel audits uit en verspil geen tijd aan het zoeken naar verloren voorraad.
Inventarisoplossingen van Wasp zijn ontworpen voor organisaties van elke omvang. Van het beheren van kleine voorraden met een hoog verbruik tot het beheren van meerdere magazijnen en het consolideren...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Een volledige front-end oplossing voor orderinvoer, inkoop en voorraadbeheer voor boekhoudplatforms.
Houd toezicht op en beheer elke fase van het distributieproces. SalesPad is de ultieme tool voor distributie- en productiebedrijven. Verwerk bestellingen nauwkeuriger en efficiënter, met volledig inzicht in elke stap van je workflow. Vereenvoudig de werkzaamheden van je klantenservice en verkopers door informatie binnen handbereik te brengen met krachtig zoeken in Excel-stijl.
Houd toezicht op en beheer elke fase van het distributieproces. SalesPad is de ultieme tool voor distributie- en productiebedrijven. Verwerk bestellingen nauwkeuriger en efficiënter, met volledig...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Easyship is een compleet logistiek platform voor wereldwijde handel. Synchroniseer je winkel, verzend met meer dan 250 verzendoplossingen en bespaar tot 70%.
Easyship is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde platform voor verzendingstechnologie dat e-commerceverkopers helpt hun producten wereldwijd te verzenden. Als gebruikersgericht product heeft Easyship de complexe wereld van grensoverschrijdende logistiek voor meer dan 40.000 klanten wereldwijd vereenvoudigd; met exclusieve tarieven van toonaangevende koeriers, ophaalverzoeken op aanvraag en een dashboard om elke zending te volgen, kan dit platform al je logistieke activiteiten regelen, van de aankoop tot en met de levering.
Easyship is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde platform voor verzendingstechnologie dat e-commerceverkopers helpt hun producten wereldwijd te verzenden. Als gebruikersgericht product heeft...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld.
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je bedrijfsactiviteiten in realtime binnen je gehele bedrijf met krachtige, gebruiksvriendelijke functionaliteiten voor voorraadbeheer, inkoop, klanten, opslag, streepjescodering, totale kosten inclusief invoer, traceerbaarheid van partij- en serienummers en meer. Tevens integratie met toonaangevende e-commerceplatforms, EDI-providers en andere optimale oplossingen.
Voorraadsoftware voor QuickBooks - geef je magazijn en operationele activiteiten een stimulans terwijl de winst wordt bevorderd en de klanten tevreden gesteld. Beheer alle fasen van je bedrijfsactivi...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Een 100% cloudgebaseerde WMS-oplossing die speciaal is ontworpen voor 3PL-magazijnen en logistieke bedrijven.
De WMS-oplossingen van 3PL Central zijn ontworpen door experts in magazijnbeheer en stellen 3PL's en magazijnen in staat hun bedrijf te laten groeien, hun bedrijfsactiviteiten te verbeteren en al hun klanten tevreden te stellen. Deze oplossing is een populaire cloudgebaseerde WMS en biedt kant-en-klare EDI-integratie, wereldwijde zichtbaarheid, geautomatiseerd facturatiebeheer, innovatieve functionaliteiten voor verpakking en verzending, mogelijkheden voor het mobiel scannen van streepjescodes en meer. Meld je vandaag nog aan voor een risicovrije proefversie.
De WMS-oplossingen van 3PL Central zijn ontworpen door experts in magazijnbeheer en stellen 3PL's en magazijnen in staat hun bedrijf te laten groeien, hun bedrijfsactiviteiten te verbeteren en al hun...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Ecomdash is een centrale dashboard- en beheertool waarmee e-commercebedrijven hun activiteiten kunnen automatiseren, en kunnen groeien en verkopen via meerdere kanalen.
Ecomdash is een softwarebedrijf voor voorraadbeheer en orderafhandeling dat je de mogelijkheid biedt om al je online verkoopkanalen vanuit één dashboard te beheren. Coördineer verkopen en voorraadniveaus op platforms zoals eBay, Amazon, Etsy en meer met rapportage en automatische synchronisatie. De software is ideaal voor kleine tot middelgrote bedrijven en wordt geleverd met gratis 15 dagen proefversie en advies. Alle ecomdash-klanten ontvangen een gratis Pitney Bowes-account. Dat heeft een jaarlijkse waarde van $ 180.
Ecomdash is een softwarebedrijf voor voorraadbeheer en orderafhandeling dat je de mogelijkheid biedt om al je online verkoopkanalen vanuit één dashboard te beheren. Coördineer verkopen en voorraadnive...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productie.
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productieverwerking. Bekijk voorraadmeldingen, beschikbaarheid van leveranciers en doorlooptijden. Volg de niveaus, kosten, en waarde van je voorraad in de loop van de tijd. Regel selecties, serienummers en streepjescodes, retourzendingen, consignatie, dropshipping, interne overdrachten. Kies Megaventory voor succesvol beheer van je bedrijf voor slechts $ 150/mnd. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefversie of regel een telefoongesprek.
Webgebaseerd systeem voor inventaris, ordertracering, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven op meerdere locaties - inclusief productieverwerking. Bekijk voorraadmeldingen, beschikbaarh...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei.
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei. Jij concentreert je op marketing en verkoop van je producten, en het systeem regelt de rest. Via de aangepaste API-integraties wordt deze software rechtstreeks gesynchroniseerd met je online winkelwagentje om bestellingen automatisch te importeren. Van daaruit wordt elke bestelling zonder aarzeling of vertraging opgehaald, verpakt en verzonden. Het beste is dat het proces aanpasbaar en volledig schaalbaar is.
Met deze oplossing voor multichannel orderverwerking en voorraadbeheer kunnen bedrijven zich concentreren op het realiseren van schaalbare groei. Jij concentreert je op marketing en verkoop van je...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
ShipBob levert volgendedags- en tweedaagse verzending en logistiek naar snelgroeiende e-commercemerken via software en gedistribueerde orderverwerkingscentra.

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Epicor ERP levert flexibele, branchespecifieke bedrijfssoftware die precies aansluit op de behoeften van productieklanten.
Epicor Software Corporation stimuleert bedrijfsgroei. Het levert flexibele, sectorspecifieke software die precies aansluit op de behoeften van productieklanten. Meer dan 45 jaar ervaring met de unieke bedrijfsprocessen en operationele vereisten van klanten is ingebouwd in elke oplossing, zowel in de cloud als on-premises. Dankzij dit diepgaande inzicht in jouw branche verbeteren Epicor-oplossingen de prestaties en winstgevendheid aanzienlijk, terwijl de complexiteit wordt vereenvoudigd, zodat jij je kunt concentreren op groei.
Epicor Software Corporation stimuleert bedrijfsgroei. Het levert flexibele, sectorspecifieke software die precies aansluit op de behoeften van productieklanten. Meer dan 45 jaar ervaring met de...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Complete bedrijfssoftware voor groothandelsdistributeurs die de dagelijkse activiteiten integreert met CRM, e-commerce, magazijnbeheer, enz.
Inform ERP van DDI System is distributiebeheertechnologie die in één systeem dagelijkse activiteiten combineert met klantrelatiebeheer (CRM), e-commerce en rapportagefuncties. Inform is geschikt voor distributeurs met één locatie en organisaties met meerdere divisies, zowel met lokale als gehoste systemen. Inform helpt gebruikers bij het beheren van de klantenbinding door CRM te combineren met dagelijkse activiteiten zoals orderinvoer, offertes, leveringsaanvragen en klantenservice.
Inform ERP van DDI System is distributiebeheertechnologie die in één systeem dagelijkse activiteiten combineert met klantrelatiebeheer (CRM), e-commerce en rapportagefuncties. Inform is geschikt voor...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT.
Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT. Het Manufacturing Execution System (MES) stelt je in staat om digitaal te worden en papierloos te produceren, afval en schroot te verminderen, de efficiëntie te verhogen en realtime kennis te hebben van je werkvloer.
Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT. Het Manufacturing Execution System (MES) stelt je in staat om digitaal te worden en papierloos...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprin...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Web-based Industry 4.0 solution for businesses of all sizes that manages the planning, procurement, operations, sales, and much more.
canias4.0 is a comprehensive enterprise solution that combines IoT and Big Data with the ERP system caniasERP. The unique technology, architecture and development environment distinguish canias4.0 from on the market. It is a fully integrated and flexible software for companies of all sizes. canias4.0 offers solutions that include planning, procurement, material management, and production as well as sales, CRM, finance, project and document management and more.
canias4.0 is a comprehensive enterprise solution that combines IoT and Big Data with the ERP system caniasERP. The unique technology, architecture and development environment distinguish canias4.0...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele apps en formulierenapps. Ongeveer 500.000 mensen gebruiken Snappii Business-apps in 30+ sectoren.
Snappii biedt veel mobiele apps voor het magazijnbeheer als een handige en gemakkelijk te gebruiken mobiele oplossing die magazijnbeheerders helpt bij het runnen van een magazijn, het inspecteren van voorraden, het visualiseren van je magazijninspecties op een kaart en meer. App-gebruikers kunnen hun eigen pdf's uploaden, bewerken en delen. Geen formulieren om te bouwen. Laad eenvoudig formulieren die je al gebruikt. Kies uit meer dan 400 kant-en-klare app-sjablonen of er kan een app voor je worden ontworpen.
Snappii biedt veel mobiele apps voor het magazijnbeheer als een handige en gemakkelijk te gebruiken mobiele oplossing die magazijnbeheerders helpt bij het runnen van een magazijn, het inspecteren van...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Toonaangevende cloudgebaseerde magazijn-/inventarissoftware op maat gemaakt voor online e-commerce-, groothandels- en 3PL-bedrijven.
Logiwa WMS beheert de opslag en orderverwerking in de groothandels-, detailhandels-, e-commerce- en 3PL-sector. Logiwa stelt klanten in staat om het meeste te bereiken door de kosten te optimaliseren, de klantenservice te verbeteren en de tijd tot waardecreatie te verkorten. Met Logiwa kunnen detailhandelaren meer verkopen door voorraad en bestellingen over meerdere verkoopkanalen te synchroniseren, operationele kosten besparen en marges verhogen.
Logiwa WMS beheert de opslag en orderverwerking in de groothandels-, detailhandels-, e-commerce- en 3PL-sector. Logiwa stelt klanten in staat om het meeste te bereiken door de kosten te optimaliseren,...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Priority Software is een geïntegreerde ERP-software voor planning en beheer van bedrijfsmiddelen. Priority omvat een cloudplatform.
Priority Software is een enkele geïntegreerde ERP-software (enterprise resource planning, resourceplanning voor ondernemingen) voor planning en beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine, middelgrote en grote ondernemingen. Priority Software voor bedrijfsmanagement en de verschillende modules bieden oplossingen voor alle operationele ERP-behoeften van de organisatie. Priority's gerichte oplossingen voor commerciële en productiebedrijven in een breed spectrum van sectoren maken ERP aanzienlijk eenvoudiger en kosteneffectiever dan complexe, omslachtige marktalternatieven.
Priority Software is een enkele geïntegreerde ERP-software (enterprise resource planning, resourceplanning voor ondernemingen) voor planning en beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine, middelgrote en...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Oracle ERP Cloud is een van de meest uitgebreide cloudtoepassingen voor het beheren van alle aspecten van je bedrijf.
Stroomlijn je bedrijfsprocessen met Oracle enterprise resource planning (ERP) Cloud. Dankzij ERP Cloud voor financiën, inkoop, projectportfoliobeheer, boekhoudcentrum, budgettering, geïntegreerde ERP-analyse en meer kun je de productiviteit verhogen, de kosten verlagen en je controles verbeteren.
Stroomlijn je bedrijfsprocessen met Oracle enterprise resource planning (ERP) Cloud. Dankzij ERP Cloud voor financiën, inkoop, projectportfoliobeheer, boekhoudcentrum, budgettering, geïntegreerde...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Webgebaseerde software voor multichannel orderverwerking waarmee e-commerceverkopers van elke omvang meer kunnen verkopen.
Unicommerce is marktleider in de Indiase e-commercesector op het gebied van orderverwerking. Miljardenbedrijven als Snapdeal, Jabong, Myntra en honderden verkopers gebruiken Unicommerce al om de backend van e-commerce te beheren. Verkopen op meerdere marktplaatsen en winkelwagens tegelijk is zeer eenvoudig met Unicommerce in de backend. Elk aspect van complete orderverwerking, inclusief inkoop, leveranciers, voorraad, magazijnen, doorverkoopzendingen en retourzendingen kan worden beheerd en geautomatiseerd met Unicommerce.
Unicommerce is marktleider in de Indiase e-commercesector op het gebied van orderverwerking. Miljardenbedrijven als Snapdeal, Jabong, Myntra en honderden verkopers gebruiken Unicommerce al om de...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Georganiseerde voorraad verkoopt sneller, is sneller te verzamelen en verzendt sneller.
Verkoop nooit meer te veel en annuleer nooit meer een bestelling. SkuVault is eenvoudig te implementeren voorraadbeheer software en is perfect voor verkopers met meerdere kanalen. Hands-on implementatie met eenvoudige workflows en processen minimaliseert verstoring van je magazijn. Er is altijd telefonische ondersteuning beschikbaar vanuit de VS. Verkoopprognoses, ordernauwkeurigheid en duidelijke rapportage helpen verkopers een overzichtelijk en georganiseerd magazijn te creëren, zodat ze meer kunnen verkopen.
Verkoop nooit meer te veel en annuleer nooit meer een bestelling. SkuVault is eenvoudig te implementeren voorraadbeheer software en is perfect voor verkopers met meerdere kanalen. Hands-on implementat...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Sage X3 is een krachtige ERP-softwareoplossing, ontworpen voor middelgrote tot grote nationale en wereldwijde fabrikanten, distributeurs en aftersales-providers, die een basis kan leggen voor je digitale transformatie. Sage X3 wordt geleverd met toonaangevende functionaliteit voor sectoren zoals chemie, distributie, apparatuur, voedingsmiddelen en dranken en industriële productie. Sage X3 biedt een uitzonderlijke gebruikerservaring en krachtige analytics in een multi-site ERP-oplossingsplatform.
Sage X3 is een krachtige ERP-softwareoplossing, ontworpen voor middelgrote tot grote nationale en wereldwijde fabrikanten, distributeurs en aftersales-providers, die een basis kan leggen voor je...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer
Cloudgebaseerde voorraadbeheersoftware voor kleine bedrijven, nauw geïntegreerd met QuickBooks Online.
Cloudgebaseerde magazijnbeheersoftware voor kleine bedrijven, nauw geïntegreerd met QuickBooks Online. Met de app kan je onderweg, overal ter wereld, voorraad op meerdere locaties bekijken, bijhouden en beheren. Met HandiFox Online kan je de verkoop bijhouden, betalingen ontvangen, facturen uitgeven en je zendingen verifiëren door te selecteren en in te pakken. Je kunt ook streepjescodes genereren, scannen of streepjescodelabels afdrukken en meer.
Cloudgebaseerde magazijnbeheersoftware voor kleine bedrijven, nauw geïntegreerd met QuickBooks Online. Met de app kan je onderweg, overal ter wereld, voorraad op meerdere locaties bekijken, bijhouden...

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Retourbeheer
  • Prognose
  • Voorraadbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Vervoersbeheer

Kopersgids voor WMS-systemen

WMS-systemen (Warehouse Management Software) zijn tools om organisaties in staat te stellen om het verkeer en de opslag van goederen in magazijnen te beheren. Ze helpen bij het beheer van activiteiten, zoals het bijhouden van de voorraad, het ontwerpen van magazijnen, het picken en verpakken van goederen, de verzending, het beheer van werven en dokken en de personeelsbezetting.

WMS-systemen zijn nauw verbonden met distributiesoftware en logistieke software .

De voordelen van WMS-systemen

WMS helpt bij de afhandeling van inkomende en uitgaande handelingen door de meeste handmatige handelingen te stroomlijnen en de algehele efficiëntie te verhogen. Er zijn veel voordelen van het gebruik van WMS-systemen, waaronder:

  • Voorraadoptimalisatie: met WMS kunnen gebruikers de bewegingen van goederen in hun toeleveringsketen volgen. Dit helpt ze ook bij het bewaken en controleren van de voorraadniveaus. WMS ondersteunt meerdere voorraadbeheermodellen, zoals LIFO, FIFO en just-in-time.
  • Verbeterde zichtbaarheid van de voorraden: RFID-apparaten en barcodescanners fungeren als tastbare uitbreiding van WMS in magazijnen. Scannen van streepjescodes en RFID-tagging van goederen langs verschillende controlepunten in de toeleveringsketen geeft gebruikers een duidelijk zicht op de beweging van hun zendingen.
  • Lagere exploitatiekosten: door gebruik te maken van gegevens, zoals verwachte inkomende en uitgaande zendingen en de beschikbaarheid van ruimte, maken WMS-oplossingen een optimaal gebruik van de magazijnruimte mogelijk. Sommige oplossingen bieden ook simulatoren waarmee gebruikers virtuele plattegronden kunnen maken - inclusief het plaatsen van pallets, planken en laaddocks - om manieren te vinden om de beschikbare ruimte optimaal te benutten.

Algemene functies van WMS-systemen

  • Barcodes/RFID: het identificeren en volgen van items met behulp van barcodes of RFID-tags.
  • Voorraadbeheer: het beheren van het voorraadverkeer om te zorgen voor een optimaal voorraadvolume en een goede uitstroom.
  • Verzendbeheer: het beheren en volgen van de verzendprocessen van de bestellingen.
  • Kitting: het samenvoegen van afzonderlijk bij elkaar gevoegde materialen in één kit voor het verwerken van een werkorder of verzending.
  • Orderbeheer: het organiseren, volgen en opvolgen van de bestellingen van klanten terwijl ze zich door de toeleveringsketen bewegen.
  • Kwaliteitsbeheer: het beoordelen en beheren van de productkwaliteit aan de hand van gedefinieerde normen.

Overwegingen bij de aankoop van WMS-systemen

  • Bruikbaarheid: kijk bij het uitzoeken van WMS naar een systeem dat een aanpasbare schermlay-out biedt voor een snellere navigatie. Goed ontworpen software bespaart tijd bij de implementatie, maar ook bij de training van de gebruikers en bij het inwerken.
  • End-to-end transactiebeheer: controleer of de software waarin je investeert end-to-end transacties kan verwerken. Deze transacties kunnen betrekking hebben op het bijhouden van gegevens over ontvangen orders, voorraadbeheer, ophaal-/verzendingstijd van orders en het volgen van de status van de verzending. Met end-to-end ondersteuning kun je alle warehouse-gerelateerde workflows volgen.
  • Ondersteuning bij facturering: naast de verbeterde zichtbaarheid van de inventaris kunnen WMS-RFID/barcodecombinaties ook de financiële activiteiten van de magazijnen ondersteunen. Met de door RFID/barcode-apparaten vastgelegde voorraadgegevens kunnen WMS-oplossingen een bijdrage leveren aan het genereren van facturen (bijvoorbeeld door informatie te verstrekken over hoe lang een zending of goederen in de opslag zijn opgeslagen). WMS-oplossingen slaan ook automatisch de factuurgegevens op.
  • Robots vervangen mensen in magazijnen: het handmatig scannen van artikelen en het bijhouden van de voorraadniveaus is een tijdrovend en foutgevoelig proces. Als reactie daarop worden magazijnen opgewaardeerd met robots en drones. AGV's en AGC's die gebruikmaken van robots kunnen de voorraad door een magazijn transporteren door het volgen van magnetische paden of sporen die zich op de vloer bevinden. Sommige WMS-oplossingen stellen gebruikers in staat om deze paden te ontwerpen met behulp van algoritmen. 2XL, een Belgisch logistiek bedrijf, gebruikt AGV's voor het overbrengen en verplaatsen van voorraden in en door zijn magazijnen.
  • Geautomatiseerd opslagsysteem en opvraagsysteem worden in gebruik genomen: magazijnrobots werken in combinatie met magazijnuitvoeringssoftware, die verantwoordelijk is voor de aansturing van de werkzaamheden. De software selecteert het AS- en RS-algoritme op basis van de taak en het type product dat moet worden verplaatst. De robots werken ofwel als shuttles (die zich langs vaste banen bewegen) of als kranen die goederen ophalen. De voortgang van de robots kan ook worden bekeken in de software. Alibaba, een van de grootste retailers, was in staat om de menselijke inspanning met 70% te verminderen door gebruik te maken van AS/RS in haar magazijnen in China.
  • Magazijnen worden slimmer met de adoptie van het IoT: magazijnen maken nu gebruik van draagbare sensoren en andere IoT-apparaten om werknemers, artikelen en verplaatsbare apparatuur aan te sluiten en hun gegevens in één systeem in te voeren. Met WMS-systemen kunnen magazijnmanagers de voorraadbewegingen in hun magazijnen nauwkeurig lokaliseren en volgen. Sensoren detecteren de locatie van mensen, voertuigen en goederen en sturen de informatie vervolgens door naar een centraal systeem. Gebruikers kunnen deze informatie in realtime bekijken en kunnen de werkzaamheden versnellen of vertragen op basis van de vraag van de klant en de beschikbaarheid van de voorraad.