938 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com, een bekroonde tool voor projectmanagement, helpt teams om samen te plannen en projecten uit te voeren die op tijd resultaten opleveren. Het gebruiksgemak en de flexibiliteit ervan zorgen ervoor dat je team snel kan instappen en dat jij je werk op je eigen manier kunt beheren. Met krachtige productiviteitsfuncties zoals tijdregistratie, geautomatiseerde meldingen, aanpasbare workflows, afhankelijkheden, tijdlijnweergaven en integraties kan je team voor elke projectmijlpaal betere en snellere resultaten behalen. Meer informatie over monday.com monday.com, een bekroonde tool voor projectbeheer, helpt teams om samen te plannen en projecten uit te voeren die op tijd resultaten leveren. Meer informatie over monday.com
Asana is een tool voor projectmanagement die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Wrike is de perfecte tool voor projectmanagement voor teams van meer dan 20 personen. Het wordt geleverd met beveiliging en schaalbaarheid voor de hele onderneming. Projectmanagers, productmanagers en programmamanagers waarderen deze functies: Gantt-diagrammen, werkbelastingweergave voor middelenbeheer, aangepaste dashboards, structurering via mappen, projecten, taken en automatische toewijzing op basis van taakstatussen. Zit je in een marketing- of creatief team? Wrike for Marketers is een afzonderlijk product met op maat gemaakte sjablonen, controletools en een Adobe-extensie. Meer informatie over Wrike Wrike is een tool voor werkbeheer voor teams van meer dan 20 personen. Perfect voor project-, programma- en productmanagers, en voor marketing- en ontwerpteams. Meer informatie over Wrike
Workfront temt de chaos van projectmanagement voor ondernemingen met een toonaangevende cloudoplossing die al je werk beheert. Met Workfront kunnen IT PMO-groepen van elke omvang aanvragen stroomlijnen, projecten plannen, prioriteiten stellen, processen beheren, bedrijfsmiddelen digitaal beoordelen en rapporteren over hun activiteiten. Omdat Workfront is aangepast aan de behoeften van elke organisatie, kunnen teams onmiddellijk profiteren van verbeterde productiviteit, projectuitvoering (in waterval- of Agile-weergave) en zichtbaarheid van managers. Meer informatie over Workfront Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt. Meer informatie over Workfront
NetSuite PSA (Professional Service Automation) biedt een allesomvattende, end-to-end oplossing om je zakelijke prestaties te maximaliseren. Met de PSA-oplossing van NetSuite verhoog je de zichtbaarheid in je professionele serviceorganisatie, verbeter je het gebruik van middelen, stroomlijn je de facturering, verhoog je de tijdige oplevering van projecten en daarmee ook de winstgevendheid. Meer informatie over NetSuite NetSuite PSA helpt projectgerichte bedrijven over de hele wereld hun omzet te verhogen, hun kosten te verlagen en hun cashflow te maximaliseren. Meer informatie over NetSuite
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Naast de functies voor projectmanagement biedt Scoro alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: het plannen en bijhouden van werk en taken, samenwerking, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en nog veel meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps. Meer informatie over Paymo Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren. Meer informatie over Paymo
Accelo is een bekroond projectmanagementplatform dat je helpt bij het runnen en beheren van winstgevende klantprojecten. Je kunt werk plannen, uitvoeren en op tijd leveren met krachtige functies zoals urenregistratie, automatische meldingen, afhankelijkheden, Gantt-diagrammen, aangepaste dashboards en workflows, samenwerking met klanten, facturering en integraties met meer dan 1000 apps zoals Quickbooks, Xero, Slack, G Suite, Office 365 en meer. Accelo automatiseert je bedrijfsactiviteiten, zodat jij je weer kunt richten op het werk dat je graag doet. Meer informatie over Accelo Accelo is het meest flexibele, krachtige, geautomatiseerde online platform voor projectmanagement voor professionals en helpt je om de controle te behouden. Meer informatie over Accelo
GoodDay is een platform voor het beheren van werk, projecten, producten, taken, tijd en teams dat organisaties de beste hulpmiddelen biedt voor planning op hoog niveau. Het platform is afgestemd op hun dagelijkse werk en ondersteunt continue verbetering van alle processen op basis van transparantie, verantwoording, flexibiliteit en erkenning. Meer informatie over GoodDay GoodDay is een platform voor werkbeheer voor projecten, taken, producten, tijd en teams en voor productieve, transparante samenwerking. Meer informatie over GoodDay
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking. Beheer projecten, taken, bronnen, roosters, uitgaven, problemen, risico's en nog veel meer vanaf één plek, zodat je team kan besparen op licentiekosten en geen meerdere tools meer hoeft te gebruiken. De rapportagesystemen en dashboards zijn de beste in de sector en met de ingebouwde werkstroomtool kun je dingen automatiseren die je nog nooit voor mogelijk hebt gehouden. Met succes gebruikt door kleine teams, populaire merken en Fortune 500-bedrijven. Probeer het zelf! Meer informatie over Celoxis Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking voor teams van alle groottes. Meer informatie over Celoxis
Met ActiveCollab hoef je minder ballen hoog te houden en kun je meer tijd besteden aan je echte werk! ActiveCollab is uitgerust met exact de juiste set functies om je zonder afleidingen gericht te houden op je werk: tijdregistratie, taakafhankelijkheden en automatisch opnieuw inplannen, facturering, samenwerkingsopties, integraties met derden. ActiveCollab wordt gebruikt door teams en bedrijven van alle achtergronden en groottes – van grote teams in internationale bedrijven tot kleine startups en alles daartussenin. Meer informatie over ActiveCollab ActiveCollab is dé projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Krijg eindelijk het echte werk gedaan! Meer informatie over ActiveCollab
Miro (voorheen RealtimeBoard) is het populairste visuele samenwerkingsplatform voor teams van elke omvang en wordt vertrouwd door meer dan 3 miljoen gebruikers wereldwijd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Maak en plan binnen enkele minuten projecten. Probeer oneindig canvas, krachtige toolkit, meer dan 100 sjablonen en diepgaande integraties met Atlassian, Microsoft, DropBox, Box, enz. om je projecten vooruit te helpen! Meer informatie over Miro Het populairste visuele samenwerkingsplatform voor jou en je team. Meer informatie over Miro
Clubhouse is een snel, overzichtelijk projectmanagementplatform voor Agile-softwareteams om betere producten te plannen, bouwen en lanceren. Het combineert precies de juiste mate van eenvoud en structuur om softwareteams tevreden en productief te houden. Clubhouse is ontworpen voor ontwikkelaars en beschikt over een robuuste verzameling populaire integraties (GitHub, GitLab, Slack en meer) en een goed gemaakte API om workflows te automatiseren. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist. Meer informatie over Clubhouse Clubhouse is een snel projectmanagementplatform dat is gebouwd voor de softwareteams van nu. Probeer het 14 dagen gratis – geen creditcard vereist. Meer informatie over Clubhouse
Productive is de enige tool die je nodig hebt voor een winstgevende organisatie. Op maat ontworpen voor professionele diensten en geschikt voor softwareontwikkelaars, marketingbureaus, ontwerpstudio's en adviesbureaus. Productive is sterk gericht op winstgevendheid en neemt ook personeelskosten en bedrijfskosten op in je rentabiliteitsverslagen. Als kers op de taart kun je met de resourceplanning en voortgangsrapporten ook je toekomstige inkomsten voorspellen. Meer informatie over Productive Met deze eenvoudig te gebruiken software-oplossing kun je je bedrijf vanaf één plek beheren, in plaats van meerdere diensten tegelijk te gebruiken. Meer informatie over Productive
SpiraPlan is de Agile tool voor programmabeheer in grote ondernemingen waarmee al je projecten in harmonie samenwerken. Met SpiraPlan synchroniseer je projecten, programma's en resources om ervoor te zorgen dat de juiste mensen het juiste werk doen om je doelen te bereiken. SpiraPlan helpt je bij het plannen en uitvoeren van programma's terwijl je taken, problemen, code en risico's snel en gemakkelijk beheert. Als je op tijd en binnen het budget moet leveren en alles in realtime bij moet houden, heeft SpiraPlan alles wat je nodig hebt. Meer informatie over SpiraPlan SpiraPlan is een kant-en-klaar Agile systeem voor programmabeheer in grote ondernemingen dat je helpt bij het plannen, beheren en bijhouden van al je programma's, risico's en resources. Meer informatie over SpiraPlan
Bewaar al je projecten veilig op één plek. Alle gegevens, documenten, activiteiten en mensen worden veilig online georganiseerd en kunnen overal en op elk moment door teamleden worden geopend. VisionProject zorgt ervoor dat iedereen weet waar alles is en dat er niets verloren gaat. Meer informatie over VisionProject Bewaar al je projecten veilig op één plek. Alle gegevens, documenten, activiteiten en mensen worden veilig online georganiseerd. Meer informatie over VisionProject
Atolia is een alles-in-één werkplek die de efficiëntie van teams verbetert en samenwerking en organisatie naadloos maakt: - groepsberichten, bestanden delen en videogesprekken om eenvoudig te communiceren; - taakbeheer om de meest recente voortgang van al je projecten te volgen; - gedeelde agenda's om op de hoogte te blijven van aankomende evenementen en vergaderingen; - interne wiki's om kennis te verspreiden onder je teamleden. Atolia maakt werken voor iedereen aangenamer en productiever. Meer informatie over Atolia Atolia is een alles-in-één werkplek voor teamorganisatie en -communicatie. Meer informatie over Atolia
(0 reviews)
Bezoek website
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR... Meer informatie over Axonaut Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR... Meer informatie over Axonaut
GanttPRO is een online projectmanagementtool op basis van Gantt-diagrammen. GanttPRO wordt gebruikt door meer dan 350.000 project-/productmanagers, teamleiders, CEO's en andere managers uit verschillende gebieden. Dankzij de korte leercurve en het aantrekkelijke UX-/UI-ontwerp kunnen managers en teamleden meteen aan de slag. Beheer van taken, bedrijfsmiddelen, kosten en deadlines, teamsamenwerking, werklast, sjablonen, export en meer: ontvang deze functies GRATIS in een proefversie! Meer informatie over GanttPRO Online projectmanagementtool op basis van Gantt-diagrammen. Intuïtieve interface, aantrekkelijk UX-/UI-ontwerp, krachtige functies tegen betaalbare prijzen. Meer informatie over GanttPRO
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor projectmanagement op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt, een marketingteam dat het Kanban-systeem gebruikt of een evenementmanager die op zoek is naar een aantal eenvoudige maar krachtige takenlijsten. Via integraties met al je favoriete tools zoals Slack, GitHub en Zendesk kun je een naadloze workflow creëren, terwijl slimme automatiseringen ervoor zorgen dat je zowel consistent als efficiënt werkt. Meer informatie over MeisterTask MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor projectmanagement en samenwerking op het web. Meer informatie over MeisterTask
Bitrix24 is een toonaangevende gratis cloudgebaseerde, mobiele en lokale (open source-code) oplossing voor projectmanagement die door meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Onbeperkt aantal taken, projecten, Gantt-diagram, taakafhankelijkheden, tijdregistratie, resourceplanning, offertes, facturatiebeheer - GRATIS! Ondersteuning voor Engels, Duits, Spaans, Portugees, Chinees, Russisch en vele andere talen. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is een toonaangevende gratis cloudgebaseerde, mobiele en lokale (open source-code) oplossing voor projectmanagement met meer dan 4 miljoen gebruikers. Meer informatie over Bitrix24
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Projectmanagement is eenvoudig met Confluence, een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Creëer en bewaar al je documentatie op één plek, vereenvoudig de communicatie tussen teams en verzend projecten sneller. Verbind Confluence naadloos met Jira Software om extra context aan je projecten toe te voegen, problemen en productvereisten te creëren en bij te houden, publicatierapporten te publiceren, voortgang te volgen en meer. Meer informatie over Confluence Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om projecten te beheren en het werk te doen vlotten. Meer informatie over Confluence
Gebruiksvriendelijke visuele planningstool voor projectbeheer. Plan projectstappen op een kleurrijke tijdlijn en krijg een duidelijk overzicht van wanneer er iets moet gebeuren. Gebruik het bordoverzicht om taakstatussen op te volgen. Gewijzigde plannen? De eenvoudige slepen-en-neerzetten-interface maakt flexibele planning eenvoudig. Meer informatie over Toggl Plan Eenvoudige planningstool voor projectbeheer. Gebruik borden om prioriteiten te stellen en tijdlijnen om te begrijpen wat er moet gebeuren en wanneer. Meer informatie over Toggl Plan
Easy Projects is een bekroond projectmanagementplatform dat is ontworpen voor snel bewegende teams van middelgrote tot bedrijfsbrede omvang. Deze flexibele oplossing bestaat uit visuele projectplanning, resourceplanning, aantrekkelijk ontworpen rapporten, eersteklas beveiliging en meer. Dit platform ondersteunt meer dan 1000 integraties, zodat jouw team zijn favoriete productiviteitstools kan gebruiken. Klanten die Easy Projects gebruiken, melden een daling van de projectduur met 30% en een voltooiingspercentage van 98%, wat leidt tot meer projecten en meer winst. Meer informatie over Easy Projects Easy Projects is een cloudgebaseerd PPM-platform voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en grote ondernemingen. Meer informatie over Easy Projects
Software waarmee je je projecten, programma's en portfolio's kunt beheren. Geef ze de ondersteuning die ze verdienen met processen en methoden, governance, planning en middelen, rapportage en dashboards, risico's en problemen, voordelen en financiën. Een volledig pakket aan mogelijkheden, gemakkelijk te implementeren en tegen een betaalbare prijs. Hier vind je producten met een scala aan functionaliteiten tegen verschillende prijzen om aan al je behoeften te voldoen, of je nu op zoek bent naar een plaatselijke of SaaS-gebaseerde oplossing. De tools zijn voor altijd gratis, dus probeer het zelf! Meer informatie over PROJECT in a box Projectmanagementsoftware die kant-en-klare oplossingen biedt voor PMO, rapportage, resourcing en processen. Inclusief PRINCE2 en MSP. Meer informatie over PROJECT in a box
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Slimmere routekaartprioritering: airfocus is een software-oplossing voor teams waarmee je je projecten kunt prioriteren met een geavanceerd, maar eenvoudig te gebruiken scoresysteem. Creëer in enkele minuten prachtige en presentatie-klare routekaarten met slepen en neerzetten. Breng iedereen op één lijn en krijg de juiste dingen gedaan. airfocus kan worden geïntegreerd met je bestaande workflows en tools zoals Jira, Trello en Asana. Start je gratis proefperiode van 14 dagen op airfocus.com. Meer informatie over airfocus Gebruik airfocus om prioriteiten te stellen voor je projecten en creëer effectievere routekaarten. airfocus integreert met Jira, Trello en Asana. Meer informatie over airfocus
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
Agile projectmanagementtool voor middelgrote tot grote bedrijven, met een holistische benadering van application lifecycle management en projectportfoliobeheer. De oplossing geeft de vrijheid om elke gewenste Agile aanpak te kiezen of aan te passen: Scrum, Kanban of een aanpak op maat. Realtime zichtbaarheid. Maakt samenwerking tussen verschillende afdelingen mogelijk. Erkend in het Magic Quadrant van Gartner voor Agile tools voor ondernemingsplanning. Visualiseer het bedrijfsportfolio. Ondersteun teamdiversiteit. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Targetprocess Agile projectmanagementtool voor middelgrote tot grote bedrijven, met een holistische benadering van projectportfoliobeheer. Meer informatie over Targetprocess
"De software van Agile CRM beheert projecten effectief met een gestroomlijnd hulpprogramma voor projectmanagement. Het is eenvoudig om taken te beheren tussen je verkoop- en marketingteams. De projectmanagementsoftware omvat verschillende opties om de status van je projecten te controleren en volgen. " Meer informatie over Agile CRM Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee gebruikers gemakkelijk taken kunnen plannen en organiseren in een boomachtige structuur, waarbij doelen worden bereikt door ideeën op te splitsen in uitvoerbare taken die zijn genesteld in een hiërarchische lijst. Meer informatie over Quire Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee je taken en subtaken in een unieke boomachtige structuur kunt organiseren. Meer informatie over Quire
Wimi is een tool voor projectmanagement die je helpt georganiseerd te blijven en teamwerk efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische software voor projectmanagement, omdat teams alles waar ze aan werken kunnen volgen. Met berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, agenda's en videoconferenties laat Wimi je hele team moeiteloos samenwerken en slimmer aan projecten werken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi Wimi is de meest gebruiksvriendelijke en complete projectmanagementtool voor het MKB. Meer informatie over Wimi
Azendoo is een projectmanagementtoepassing die teams helpt taken te plannen en te delen, projecten te synchroniseren en efficiënter te communiceren. Azendoo is beschikbaar als web, desktop en mobiele toepassing en stelt bedrijven van elke omvang in staat hun productiviteit te verhogen. Met Azendoo kun je je teams afstemmen op dezelfde doelen en het werk efficiënter bijhouden in realtime. Nu kun je je eindelijk minder bezighouden met e-mails, saaie vergaderingen en inefficiënte Excel-bladen. Azendoo maakt het ongelooflijk eenvoudig voor teams om werk te synchroniseren en tijd te besparen. Meer informatie over Azendoo Azendoo tilt samenwerking naar een hoger niveau en maximaliseert de productiviteit van teamwork met hoogwaardige integraties en functies. Meer informatie over Azendoo
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
Software voor projectportfoliomanagement (PPM) voor grote ondernemingen ontworpen voor PMO's, IT-teams en professionele diensten. KeyedIn Projects is ideaal voor teams met meer dan 20 gebruikers en combineert een verfrissend eenvoudige interface met uitgebreide PPM-functionaliteit, waardoor je de complexiteit uit het beheer van complexe projecten kunt halen. Van de intake tot de uitvoering, tot en met de afsluiting en statusrapportage stelt de unieke op persona gebaseerde benadering van KeyedIn Projects je in staat om je individuele gebruikerservaring aan te passen en de manier waarop je werkt te vereenvoudigen. Meer informatie over KeyedIn Projects Cloudgebaseerde software voor projectportfoliomanagement, ideaal voor PMO's, IT- en professionele serviceteams met meer dan 20 gebruikers. Meer informatie over KeyedIn Projects
Planview Projectplace is een online oplossing voor projectmanagement en collaboratief werkmanagement waarmee teams de voortgang van hun werk moeiteloos kunnen beheren en volgen. Of je team zich nu op kantoor of een internationale locatie bevindt, het biedt alles wat je nodig hebt om projecten te plannen, taken te beheren, de voortgang visueel te volgen en doelen te bereiken. Capaciteiten omvatten geïntegreerde Kanbanborden en Gantt-diagrammen, collaboratief documentbeheer, taak- en workloadbeheer, communicatietools en meer. Meer informatie over Projectplace Planview Projectplace is een geïntegreerde oplossing voor projectmanagement en collaboratief werkmanagement waarmee teams hun werk kunnen doen. Meer informatie over Projectplace
SOPlanning is een online planningstool die is ontworpen om projecten en taken efficiënt te organiseren. Wijs werk toe aan elk lid van je team. De sleutels van de tool: een lijst met projecten, een lijst met gebruikers en taken toegewezen op verschillende projecten. Met SO Planning beschik je over echt personeelsmanagement. Je kunt per service werken en je project heel eenvoudig organiseren. Het beheren van planningen in meerdere teams is daardoor eenvoudig; een globaal dashboard helpt je de volledige planning van je bedrijf te visualiseren. Meer informatie over SOPlanning Gedeelde online tool voor projectplanning en middelenbeheer. Bekijk moeiteloos wie wat (en wanneer) doet aan welk project. Krijg inzicht. Meer informatie over SOPlanning
Gemakkelijk en snel om al je projecten te plannen, organiseren en volgen. Lumeer biedt supereenvoudig visueel projectmanagement, zodat alle teamleden op dezelfde golflengte zitten en de communicatie wordt gestroomlijnd als nooit tevoren. Verschillende taken en mensen hebben op verschillende momenten verschillende dingen nodig. Creëer de perfecte workflow, beheer en volg je voortgang, bouw synergieën op in verbonden teams. Flexibiliteit om te passen bij de manier waarop je teams nu werken en om mee te groeien met je behoeften. Meer informatie over Lumeer Lumeer plant, organiseert en volgt de taken van al je projecten op een gemakkelijke, visuele en flexibele manier. Meer informatie over Lumeer
Project Reader is a Viewer for Microsoft Project, it is a software desktop application which lets you open, print and export Microsoft Project files. Project Reader opens every Microsoft Project plan version, from the older MS Project 98 to the newer MS Project 2019. Project Reader is a cost-effective solution for all your employees to instantly access all Microsoft Project plans. Our typical customer buys Project Reader license for all offices all over the world at the cheapest price. Meer informatie over Project Reader Project Reader is a Viewer for Microsoft Project, it is a cost-effective solution for all your employees. Meer informatie over Project Reader
z0 Gravity is een uitgebreide oplossing voor projectmanagement waarmee je moeiteloos al je innovatieprojecten kunt controleren en volgen. Het platform biedt een inclusieve en op maat ontworpen oplossing voor projectmanagement met een 360-graden weergave van je bedrijfsactiviteiten. Verbind je werknemers rondom een gemeenschappelijk doel, volg je voortgang in realtime en deel je belangrijke informatie met je collega's. Dit platform host zijn gegevens in Frankrijk en Duitsland. Meer informatie over z0 Gravity Oplossing voor project- en portfoliomanagement op maat gemaakt voor je specifieke behoeften om de samenwerking en werkcoördinatie te stroomlijnen. Meer informatie over z0 Gravity
(0 reviews)
Bezoek website
Proteus is een cloudgebaseerd besturingssysteem dat de manier verandert waarop wordt gewerkt door geïntegreerde tools voor werkbeheer te combineren met een freelancermarkt, een softwaregateway en een professioneel kennisforum. Proteus biedt toegang tot bekwaam talent en maakt werken op afstand mogelijk via een online omgeving. Proteus beweegt bedrijven van een vast kostenmodel naar een on-demand model, wat cruciaal is om concurrerend te blijven in een omgeving met lage marges. Meer informatie over Proteus Eén cloudgebaseerd uniform besturingssysteem dat werken op afstand mogelijk maakt. Meer informatie over Proteus
Slack is waar projectmanagement plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
"Organiseer alles wat je maar wilt, en doe het samen." Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. Trello vertelt je in één oogopslag waaraan wordt gewerkt, wie aan wat werkt en waar iets zich bevindt in het proces. Al je projecten, al je taken, al je teams – georganiseerd, verklaard en goed zichtbaar in één oogopslag. Nieuwe gebruikers begrijpen de lijst- en kaartmetafoor onmiddellijk en kunnen binnen enkele minuten aan de slag met Trello. Trello is een samenwerkingshulpmiddel dat je projecten organiseert in boards. In één oogopslag vertelt Trello je waaraan wordt gewerkt.
89% van de klanten zegt dat ze meer grip hebben op hun bedrijf sinds ze zijn overgestapt naar Basecamp. Het combineert *alles* waaraan je samenwerkt met *alle* tools die teams nodig hebben om projecten gedaan te krijgen: takenlijsten, berichtenborden, planningen, documenten, bestandsopslag en groepschat. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Sluit je aan bij meer dan 700.000 gebruikers en beheer je bouw- of renovatiebedrijf met de bekroonde bouwmanagementsoftware van Buildertrend. Online planning, bestellingen wijzigen, documentbeheer, foto's, klantenselecties, garantie, inkooporders, leadbeheer en meer. Cloudgebaseerd: gebruikers kunnen inloggen vanaf pc's, laptops, iPads en telefoons. Automatische meldingen helpen bouwers hun activiteiten in realtime te beheren, waardoor hun onderaannemers, leveranciers en klanten een betere ervaring ondervinden. Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer. Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Met Microsoft Project kun je alles bijhouden wat je nodig hebt om succesvolle projecten uit te voeren, zelfs wanneer je op afstand werkt. Werk overal samen met externe teams, stroomlijn processen, optimaliseer taken en middelen, werk samen met verschillende functionele teams, houd alle bijbehorende kosten bij en pas visuele rapporten aan voor bruikbare inzichten. Met vertrouwde Office-tools en vooraf gebouwde sjablonen kun je projecten snel starten om meer gedaan te krijgen terwijl je je bedrijf tijd en geld bespaart. Microsoft Project is een eenvoudige maar krachtige tool om werk te beheren, van snelle projecten tot complexere initiatieven.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
De toonaangevende app voor projectplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topteams uit de hele wereld bij R/GA, Metalab en Buzzfeed hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen. Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
Samepage is door Capterra uitgeroepen tot “Meest aanbevolen projectmanagementsoftware” en is ontwikkeld om je team, klanten, partners en leveranciers te helpen soepel en efficiënt samen te werken. Combineer bestanden, taken, kalenders, kaarten, video's, diagrammen en teamgesprekken samen op één pagina. Bewerk een pagina en volg veranderingen gelijktijdig met wie je maar wilt. Chat via video of tekst met individuen of teams zonder te hoeven overschakelen naar een ander chatplatform. Iedereen is op de hoogte zonder een overload aan e-mails. Projectmanagementsoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen.
Oracle NetSuite biedt een complete set van capaciteiten voor voorraadbeheer, productie en inkoop die het beheer van de toeleveringsketen en het magazijn verbeteren, en het levert een compleet proces van inkoop tot betaling voor groeiende, middelgrote bedrijven (met 50+ werknemers). Je krijgt een diepgaand, realtime overzicht van belangrijke leveranciers, voorraad- en inkoopindicatoren. Totale zichtbaarheid en controle van je supply chain met het ERP-softwarepakket van NetSuite in de cloud.
De ERP-oplossing van NetSuite stroomlijnt backoffice-processen voor groeiende en middelgrote bedrijven. Het versnelt de bedrijfscycli, verbetert de betrouwbaarheid van gegevens en biedt een hoger niveau van dienstverlening aan klanten, leveranciers en partners. Het biedt realtime inzicht in de belangrijkste bedrijfsstatistieken voor een betere, snellere besluitvorming. NetSuite koppelt accounting/ERP naadloos aan klantgerichte CRM- en e-commercetoepassingen, zodat je je hele bedrijf met één systeem kunt ondersteunen. NetSuite ERP voert al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit in de cloud.
De ERP-oplossing van NetSuite stroomlijnt backoffice-processen voor groeiende en middelgrote bedrijven. Het versnelt de bedrijfscycli, verbetert de betrouwbaarheid van gegevens en biedt een hoger niveau van dienstverlening aan klanten, leveranciers en partners. Het biedt realtime inzicht in de belangrijkste bedrijfsstatistieken voor een betere, snellere besluitvorming. NetSuite koppelt accounting/ERP naadloos aan klantgerichte CRM- en e-commercetoepassingen, zodat je je hele bedrijf met één systeem kunt ondersteunen. NetSuite ERP voert al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit in de cloud.
Oracle NetSuite is een globale cloudprovider van ERP en een financieel beheersysteem, geschikt voor groeiende bedrijven die behoefte hebben aan gemakkelijke groepsconsolidatie, meertalige ondersteuning en fiscale naleving. Het oplossingspakket van Oracle NetSuite is ontworpen voor de cloud, ideaal voor moderne middelgrote bedrijven (50+ werknemers). Oracle NetSuite is een cloudgebaseerde bedrijfssoftwareprovider die ERP/financiën, CRM en e-commerce aan meer dan 20.000 organisaties levert.
LiquidPlanner biedt teams een betere manier om werk te plannen en uit te voeren. Teams bij meer dan 2000 organisaties gebruiken deze online technologie voor projectmanagement en planning om zich te concentreren op het werk dat ertoe doet, beslissingen te nemen op basis van gegevens en projecten op tijd te leveren. LiquidPlanner biedt teams een betere manier om taken uit te voeren en projecten op tijd af te leveren.
Teamwork is software voor projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Dankzij alle functies die je nodig hebt om te plannen, samen te werken en je werk te leveren, regelt het de details zodat de talenten van je team worden vrijgemaakt om de resultaten te bereiken die belangrijk zijn voor jouw bedrijf. Gebruik Teamwork om alles te beheren, van het leveren van klantprojecten tot het uitvoeren van marketingcampagnes, sprintplanning en productlanceringen. Project management tools die interne teams en bureaus helpen bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en resultaten.
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen. Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen.
**Toonaangevend in projectmanagementsoftware volgens G2** Volg de zaken die voor jou belangrijk zijn. Verdiep je in projecttaken en -budgetten. Controleer de status van taken op deadlines, personeelstoewijzingen en meer. Als je blind werkt, is realtime zichtbaarheid een paar klikken verwijderd en precies zoals je het wilt zien. "We hebben alles geprobeerd... er gaat niets boven BigTime" - Matt M. BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
BQE Core biedt tools voor projectmanagement die zijn gebouwd voor professionele services, zoals architecten, ingenieurs, CPA's, consultants en advocaten. Met de geweldige en intuïtieve interface van Core kunnen gebruikers elk project winstgevend maken met gebruiksvriendelijke brontoewijzing, gedetailleerde prognosetools en realtime rapportage voor volledige zichtbaarheid. Stroomlijn de workflow van je projectmanagement, haal deadlines met vertrouwen en maximaliseer je tijd. Projectmanagement voor architecten, ingenieurs, CPA's, consultants, advocaten en andere professionele dienstverleners.
Freedcamp is gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers en projecten. De visie van het bedrijf is om voor de meeste functies een echt freemium-product te creëren dat voor iedereen gratis beschikbaar is. Gratis accounts zijn momenteel beperkt tot een limiet van 10 MB bestandsgrootte, met onbeperkte opslag op alle abonnementen. Freedcamp biedt betaalde functies gratis aan voor non-profitorganisaties, docenten en studenten. Wanneer je een project creëert in Freedcamp, kun je de onderdelen toevoegen die je nodig hebt, zoals taken, mijlpalen, discussies, tijdregistratie en meer. Moeiteloze samenwerking tussen teams. Het is eenvoudig en intuïtief om op te starten, met de mogelijkheid om te groeien wanneer je meer geavanceerde functies nodig hebt.
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren.
Mavenlink transformeert je bedrijf door projectmanagement, samenwerking, urenregistratie, beheer van middelen en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink krijgt je team de inzichten die ze nodig hebben om projecten voorspelbaarder en winstgevender te leveren. Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Avaza is een reeks softwareoplossingen voor kleine bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Je kunt kiezen of je je taken in een lijst wil bekijken, of als Kanbanborden. Avaza biedt ook krachtige rapportagefuncties. Sleep en plaats bestandsbijlagen naar taken. Gebruik Avaza in de cloud en krijg toegang vanaf elk apparaat, of dit nu je desktop, tablet of mobiel is. Een softwarepakket voor kleine, professionele dienstverleners met modules voor projectmanagement, urenstaten, uitgaven en facturering.
DesignFiles is een gebruiksvriendelijk online platform voor interieurontwerpers net zoals jij. Beschouw het als jouw persoonlijke merkeigen portaal om projecten te beheren, producten te vinden, 2D- en 3D-ontwerpborden te creëren, met je klanten te communiceren en overtuigende presentaties voor te bereiden. DesignFiles is een echte totaaloplossing waarmee je moeiteloos je klanten kunt ondersteunen en je bedrijfsresultaten kunt laten groeien. Ga zo snel mogelijk van het eerste overleg naar de levering - en reken daarbij op responsieve ondersteuning. Cliënt- en projectmanagement, vinden van producten en tools voor bordontwerp voor interieurontwerpers. Je alles-in-één oplossing.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen. Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen, kanbanborden en teamsamenwerking.
EXCLUSIEF voor Mac en iOS. Daylite is een productiviteitsgerichte projectmanagement- en CRM-app voor kleine bedrijven die alle bewegende delen rond projecten en klanten moeten organiseren en prioriteren. Daylite stroomlijnt het projectmanagement en maakt een einde aan handmatig werk, zodat teams meer projecten kunnen beheren zonder meer mensen aan te hoeven nemen. Tot de functies behoren projectpijplijnen, checklistsjablonen, Apple Mail-integratie, taakdelegatie, documenten, agenda's en herinneringen voor één betaalbare prijs. EXCLUSIEF voor macOS en iOS. Beheer projecten, taken en klanten, allemaal op één plaats. Verbeter de productiviteit van organisaties en teams.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
Projectmanagement voor bureaus en interne creatieve teams. Met projectsjablonen kun je nauwkeurige schattingen en planningen maken. Verzend schattingen naar klanten ter goedkeuring, stuur offerteaanvragen naar leveranciers en beheer planningen voorzien van meerdere streefdata met afhankelijkheden en creatieve briefings. Volg/deel alle communicatie, klant- en leveranciersgesprekken. Integreer budgettracering en -inzichten en ontvang vroegtijdige meldingen van budgetkwesties zodat je eventuele wijzigingsopdrachten kunt aanpakken en middelen effectief kunt toewijzen. Workamajig is projectmanagementsoftware voor de creatieve sector. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen. Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
Citrix Podio is de nieuwe manier om te organiseren, communiceren en werk gedaan te krijgen. Meer dan 500.000 organisaties gebruiken Podio om projecten en afdelingen van bedrijven te runnen. Dit omvat iedereen, van kleine groeiende bedrijven die Podio gebruiken om hun hele bedrijf te runnen tot innovatieve teams in ondernemingen. Podio versnelt de communicatie en biedt de transparantie en verantwoording die nodig is voor efficiënt teamwerk, door mensen in staat te stellen het werk op één gebruiksvriendelijke plek te organiseren en bij te houden. Podio is de nieuwe manier voor teams om te communiceren, organiseren en werk gedaan te krijgen. Gratis voor maximaal 10 gebruikers.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer. Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
De tool voor projectmanagement en samenwerking die met je meegroeit, met functies voor taken, samenwerking en meer. De tool voor projectmanagement en samenwerking die met je meegroeit, met functies voor taken, samenwerking en meer.
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Taskworld is een manier voor teams om aan projectmanagement te doen en hun werkzaamheden bij te houden. Het combineert visueel taakbeheer, projectplanning en teamberichten in één robuuste toepassing. Met een speciale focus op taakbeheer, bevat Taskworld ook functies zoals urenregistratie, geautomatiseerde meldingen, afhankelijkheden, tijdlijnweergaven en integraties, zodat je team voor elk project betere en snellere resultaten kan behalen en zaken voor elkaar kan krijgen. Taskworld is een toepassing voor projectmanagement die visuele borden, teamberichten en projectplanning combineert in één eenvoudige toepassing.
Stelt bouwbedrijven in staat om slimmer te werken. Premier is alles-in-één software voor boekhouding, taakkosten, project- en documentbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software. Ontwikkeld voor hoofdaannemers, bouwmanagement, ontwerpbouw, grondontwikkelaars, woningbouwers en specialistische aannemers. Vertrouwd door duizenden bedrijven en beoordeeld als de topleider in 2019 en 2018. Gericht op het leveren van moderne en krachtige software die eenvoudig te gebruiken is voor eindgebruikers en gemakkelijk vanaf elke plek toegankelijk is. Premier is alles-in-één cloudgebaseerde software voor boekhouding, taakkosten, project/document/tekeningbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software.
Platform voor diligence-management en virtuele dataroom voor agile fusies en overnames. 's Werelds eerste en enige platform voor agile fusies en overnames dat is ontworpen om werk te verminderen, voortgang bij te houden en analytics in te zetten op één gecentraliseerd systeem voor projectmanagement. DealRoom is 40% sneller en tot wel 50% goedkoper dan een traditionele dataroom. Projectmanagement voor agile fusies en overnames: Overtref software voor virtuele datarooms met de projectmanagementsoftware voor meerdere partijen van DealRoom.
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve bedrijven. Deze aanbieder gelooft in programma's die creatievelingen behandelen als mensen, niet als robots. Met Streamtime kun je taken en projecten creëren, tijd plannen en bijhouden en je team inplannen. Profiteer van offertes en facturering met één klik, rechtstreeks vanuit je taakplan, en sluit je financiën aan met de Quickbooks- en Xero-integraties. Ga gratis aan de slag en doe je voordeel met een gratis, live demo van 30 minuten, verzorgd door een van de teamleden. Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve teams en bedrijven.
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van zelfstandige bureaus tot wereldwijde ondernemingen. Start je proefperiode
Versimpel het beheer van je creatieve projecten met de cloudgebaseerde projectmanagementsoftware van Admation, die speciaal is ontworpen voor merken en reclamebureaus. Stel je voor hoe gemakkelijk het plannen en bijhouden van projecten vanuit één centrale hub zou zijn, met meer transparantie over taken en bronnen. Combinatie van projectmanagement, resource management, goedkeuringsworkflow en DAM in één eenvoudig te gebruiken programma. Belangrijkste functionaliteiten: projecttijdlijnen, online bijhouden van projecten, urenregistratie, taakbeheer en andere functies. Stelt marketingteams en reclamebureaus in staat om hun creatieve projecten op een effectieve manier te beheren, van het opstarten van een project tot de goedkeuring van de illustraties en het opslaan van de producten.
Function Point verlicht het chaotische karakter van werkende creatieve bureaus, interne marketingteams en professionele dienstverlenende bedrijven. De alles-in-één oplossing wordt gebruikt door meer dan 9000 klanten over de hele wereld en helpt teams om elke fase van projectmanagement te verbinden. Dit platform streeft ernaar om intuïtieve softwareoplossingen en een onovertroffen klantenservice te leveren. Het doel van dit platform is om de productiviteit warmer en persoonlijker te maken, en het een hartslag te geven. De alles-in-één projectmanagementoplossing voor creatieve bureaus, interne teams en professionele dienstverlenende bedrijven.
Kanbanchi voor G Suite is de enige online software voor projectmanagement/taakbeheer/samenwerking met Kanbanbord, Gantt-diagram en urenregistratie. Projectborden met lijsten en kaarten visualiseren de workflow van al je taken en activiteiten. Werk in realtime samen met je team en beheer je projecten op een visuele manier! Toepassing voor taak-/projectmanagement en samenwerking met Kanban, Gantt-diagram en urenregistratie.
Labels voor taken en kanbanborden voor projecten, allemaal binnen de UI van Basecamp. Labels voor taken en kanbanborden voor projecten, allemaal binnen de UI van Basecamp.
Priority Matrix is een krachtig, intuïtief en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat managers helpt effectiever te zijn in het beheren van hun prioriteiten met behulp van beproefde tijdmanagementmethoden. Priority Matrix biedt een platform voor teams voor het prioriteren van taken en projecten om effectiever te werken, teamprioriteiten te communiceren, werk te delegeren, voortgang te volgen en uiteindelijk meer zichtbaarheid en verantwoording te bieden. Priority Matrix helpt managers en leidinggevenden te slagen door middel van effectiever prioriteitsbeheer.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
TeamGantt betekent een moeiteloze samenwerking en planning voor projecten. Alles wat je nodig hebt om je werk te plannen en uit te voeren op één plek. Intuïtieve, aantrekkelijke Gantt-diagrammen gecombineerd met communicatie op taakniveau, bestandsuitwisseling, teamresources en meer, gecombineerd in een aantrekkelijke interface. Proberen is overtuigd worden, meld je vandaag nog aan voor de gratis proefversie van 14 dagen! Moeiteloze projectplanning en samenwerking. Visuele projectplannen, teamcommunicatie, teamresources en meer in één intuïtieve tool.
Projectbeheer voor de onderneming (50+ werknemers, niet geschikt voor kleine bedrijven): Clarizen is gebouwd op een veilig, schaalbaar platform en brengt projectmanagement, configureerbare werkstroomautomatisering en samenwerking in context samen vanuit een intuïtieve interface waarmee iedereen op zijn eigen manier te werk kan gaan. Alle betrokkenen kunnen taken volgen, moeiteloos communiceren en deelnemen op hun eigen manier. Verbind je personeel, elimineer isolatie en lever nieuwe niveaus van zichtbaarheid en vooruitgang. Clarizen is snel en eenvoudig in gebruik en geeft een nieuwe betekenis aan projectsamenwerking over de hele onderneming.
CMiC Field: combineert projectmanagement en projectcontroles om naadloze samenwerking en geïntegreerde projectlevering mogelijk te maken. CMiC Field ondersteunt de natuurlijke werkstroom van bouwprojecten door processen te automatiseren en platforms te integreren voor soepel en effectief beheer. CMiC Field is gespecialiseerd in bouw- en kapitaalprojectbeheer en levert slimmere, snellere oplossingen voor bouwspecifieke problemen en procedures. Geïntegreerde bedrijfsbrede software voor financiën en projectbeheer voor de bouw, techniek en architectuur.
Project Management Software CaseCamp.com, keeps people on the same page working toward a common goal: finishing a project together. Project Management Software CaseCamp.com, keeps people on the same page working toward a common goal: finishing a project together.
Cloudgebaseerde oplossing voor individuen en kleine tot middelgrote teams. Functies omvatten urenregistratie en taakbeheer. Cloudgebaseerde oplossing voor individuen en kleine tot middelgrote teams. Functies omvatten urenregistratie en taakbeheer.
Minimaal 10 gebruikers. Installatiekosten vereist. WorkOtter maakt je projectmanagement eenvoudig en zichtbaar. Ontvang de beste tools die je nodig hebt om je werk te vereenvoudigen, tegen de beste prijs. Houd het simpel met professionele functies. Ingebouwde rapportage | Tool voor wat-als-scenario's | Voorspellingen versus gebruiksinzichten | Eenvoudige en aanpasbare dashboards | Vlotte integratie met Excel, MS Project, Office365 | Duidelijke en responsieve interface | Snelle installatie | Taken en planning centraliseren | Cloudgebaseerd De beste en meest betaalbare tools voor projectmanagement voor middelgrote tot grote bedrijven. Ga eenvoudig en inzichtelijk te werk en boek resultaten met WorkOtter.
Sage 300cloud helps business manage their finance and accounting needs.The product takes the complexity out of managing business finances across borders, in multiple currencies and locations.Sage 300cloud is especially sought after by companies with complex corporate structures such as multi-entities, franchisees, and companies with an international subsidiary as it has strong GL consolidation features and can easily account for intercompany transfers automatically. test Sage 300cloud is an ideal business management solution for growing service and distribution businesses.
FunctionFox is de toonaangevende keuze voor creatieve professionals en biedt je eenvoudige maar krachtige tools voor urenregistratie en projectmanagement waarmee je meerdere projecten op schema kunt houden, werkbelastingen kunt voorspellen, communicatiestoringen kunt verminderen en op de hoogte kunt blijven van deadlines via projectplanning, taakgebaseerde opdrachten, interne communicatie-instrumenten en uitgebreide rapportage. Laat deadlines en vervaldata niet aan je voorbijgaan! Probeer vandaag nog een gratis demo. Help je bedrijf om succes te bereiken! Lever projecten op tijd en onder budget met behulp van de eenvoudige tools van FunctionFox voor urenregistratie en projectmanagement.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor projectmanagement en boekhouding voor bouwbedrijven. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de groei te verhogen en je bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen. Met behulp van robuust projectmanagement en rapportagetools heb je in realtime vanaf je aangepaste dashboard toegang tot alle gewenste gegevens. Je kunt elk project snel voorspellen en analyseren met mogelijkheden voor details en meerdere weergaves. Volledig geïntegreerde projectmanagement- en boekhoudsoftware voor het beheer van aannemers- en servicebedrijven.
Workzone is de ideale projectmanagementsoftware voor marketing-, bureau- en operationele teams van 5 of meer gebruikers. Het is krachtig, maar toch gemakkelijk te gebruiken en toe te passen. Merken zoals Wells Fargo en Verizon vertrouwen op Workzone om hun projecten uit te voeren en hun teams gesynchroniseerd te houden. Workzone werd geperfectioneerd gedurende 20 jaar gebruik in de praktijk, met de kracht en bruikbaarheid die je nodig hebt om drukke werklasten te beheren. Tarieven vanaf $ 200 per maand. Krachtig en toch gemakkelijk te gebruiken en toe te passen. Workzone is de ideale software voor marketing-, bureau- en operationele teams van 5 of meer gebruikers.
VivifyScrum helpt je om al je projecten op één plek te regelen. Het is een ‘Software as a Service'-oplossing voor agile projectmanagement en samenwerking. Compatibel met Scrum en Kanban. Zeer intuïtief en gemakkelijk te gebruiken met realtime updates. De nieuwe versie biedt verscheidene functies die zijn afgestemd op de wensen van zowel kleine agile teams als grote organisaties: samenwerkingsborden (Scrum en Kanban), teambeheer, klanten en facturering, tijdmanagement, rapporten en meer. Software voor agile projectmanagement Oplossing die compatibel is met Scrum en Kanban. Intuïtief en efficiënt. Beheer al je projecten op één plek.

Kopersgids voor Project management tools

Wat zijn project management tools?

Project management tools is tegenwoordig een overkoepelende term die een scala aan oplossingen omvat, van lichtere tools voor werkmanagement tot robuuste oplossingen voor portefeuillebeheer. Het is belangrijk om de verschillen tussen deze soorten software te begrijpen, zodat je de tool kunt kiezen die het beste bij je behoeften past.

  • Met software voor werkmanagement kunnen teams workflows beheren, taken en activiteiten organiseren en samenwerken in een gedeelde werkruimte. Deze tools leggen de uitvoering van het werk vast, ondersteunen de samenwerking en bieden statusupdates en weergaven die relevant zijn voor verschillende belanghebbenden. De doelgebruikers zijn niet-technische professionals uit het bedrijfsleven.
  • Echte software voor projectmanagement helpt projectmanagers en organisaties bij de uitvoering van projecten: unieke initiatieven waarvoor het toepassingsgebied, de tijdslijn, het budget en/of middelen zijn vastgesteld. Met deze tools kunnen bedrijven kosten, roosters en middelen plannen, bewaken en beheersen, zodat ze waarde kunnen leveren en kunnen voldoen aan de succescriteria van het project. Hun doelgebruikers zijn technische professionals, d.w.z. projectmanagers.

De Capterra gids voor projectmanagement geeft een overzicht van zowel collaboratieve tools voor werkmanagement en meer traditionele oplossingen voor projectmanagement, als de beste tools binnen elk van deze categorieën (bijv. taakbeheer, middelenbeheer, enz). 

De voordelen van project management tools

  • Betere samenwerking: projecten vereisen vaak samenwerking tussen meerdere belanghebbenden, zoals teamleden, andere teams en externe klanten. Project management tools maken een effectieve samenwerking mogelijk, waardoor teams snel kunnen inspelen op projectuitdagingen en -verzoeken en kunnen brainstormen over procesverbeteringen.
  • Gestroomlijnde processen voor projectmanagement: project management tools bieden de mogelijkheid om taken aan te maken, deze aan mensen toe te wijzen en de status ervan bij te houden met behulp van dashboards. Tools voor het in realtime delen van bestanden en samenwerking besparen tijd. Bedrijfsleiders hebben een betere controle over hun processen en kunnen de prestaties van projecten in verschillende afdelingen volgen.
  • Nauwkeurig budgetbeheer: met project management tools kunnen bedrijven geschatte versus daadwerkelijke budgetten bijhouden, zodat ze proactief gebieden die het budget overschrijden kunnen identificeren en aanpakken.

Algemene functies van project management tools

  • Tools voor samenwerking: het beheren van de communicatie, zowel binnen het team als extern. Sommige systemen bieden ook geïntegreerde berichtenprogramma's.
  • Bestanden delen: het uploaden van verschillende soorten bestanden zoals documenten, afbeeldingen en spreadsheets en deze met teamgenoten delen.
  • Projecten bijhouden: het bijhouden van de realtime voortgang van een project op dashboards. Sommige software bevat Gantt-diagrammen voor het bijhouden van meerdere fasen van een project.
  • Productplanning: het opzetten en uitvoeren van productstrategieën.
  • Taakbeheer: het aanmaken van taken, deze toewijzen aan mensen en samenwerken aan de actiepunten.
  • Voltooiingspercentages bijhouden: het handmatig vastleggen van het voltooide percentage van een taak, waardoor gebruikers de totale vereiste tijd voor de voltooiing kunnen berekenen.
  • Beheer van hulpbronnen: het toewijzen van de middelen voor een project, inclusief teamleden, contractmedewerkers en fysieke voorraden.
  • Uren- en onkostenregistratie: het vastleggen van de totale tijd en uitgaven die aan een project zijn besteed, en deze vergelijken met de toegewezen budgetten.

Overwegingen bij de aankoop van project management tools

  • Cloudgebaseerd versus lokaal: cloudgebaseerde en lokale project management tools verschillen op een aantal manieren. Een lokaal systeem leidt tot kapitaalkosten, waaronder eenmalige installatiekosten en kosten voor updates. Aan de andere kant biedt cloudgebaseerde software een tariefmodel op basis van abonnementen, wat meestal maandelijkse of jaarlijkse kosten met zich meebrengt. Een cloudgebaseerde oplossing biedt ook eenvoudige toegang, omdat gebruikers op afstand kunnen inloggen vanaf hun apparaten via webbrowsers of mobiele apps. Kopers moeten hun vereisten beoordelen en hun aankoopbeslissingen daarop baseren.
  • Totale eigendomskosten: naast de prijzen die op de website van het product worden vermeld, zijn er ook vaak extra kosten verbonden aan de aanschaf van een project management systeem. Deze kunnen bestaan uit training, implementatie en toekomstige upgrades. Voorafgaand aan de aankoop van software moeten kopers rekening houden met de totale eigendomskosten
  • Functievereisten: sommige functies van een project management systeem zijn geschikt voor specifieke zakelijke behoeften. Een Gantt-diagram is bijvoorbeeld een tool voor het plannen en bijhouden van projecten waarmee gebruikers de status van taken in meerdere fasen van het project kunnen volgen. Het bijhouden van problemen is een andere nuttige functie waarmee gebruikers problemen van klanten, technische fouten en foutmeldingen kunnen opsporen. Gebruikers met dergelijke specifieke behoeften moeten producten evalueren die deze functies bevatten. Gebruikers kunnen in de Capterra gids voor project management tools zoeken naar software op basis van de gewenste functie, zoals Agile-methodologieën, Kanbanborden, en het bijhouden van mijlpalen.
  • Door AI (artificial intelligence, kunstmatige intelligentie) ondersteunde chatbots worden ingezet bij project management tools: chatbots zijn conversationele technologieën voor de gebruikersinterface waarmee gebruikers processen voor project management kunnen automatiseren, zoals het plannen van vergaderingen en het ophalen van rapporten. Hiermee kunnen gebruikers herhaalde administratieve taken automatiseren, waardoor processen efficiënter worden.
  • Tools voor sociale samenwerking zijn in opkomst: vanwege de steeds veranderende behoeften van klanten zijn bedrijven voortdurend op zoek naar innovatieve manieren van werken. Een oplossing voor sociale samenwerking biedt functies zoals hashtags en "@"-vermeldingen, waarmee teamleden sneller en beter kunnen communiceren. Een Engelstalig rapport van Gartner stelt dat "werknemers steeds meer gebruik maken van tools voor sociale samenwerking in plaats van formele producten voor project management om hun projecten op schema te houden".