Waarom Capterra gratis is
Moderniseer je tijdklok. Installeer de tijdklok-app moeiteloos op elke iOS-tablet en stel het in door een kioskoptie te selecteren die goed voor jou werkt. Met realtime synchronisatie van tijdgegevens werkt de klok naadloos samen met het tijdregistratieplatform om tijd vast te leggen, projecten of activiteiten te checken, betaalregels toe te passen en je self-servicetaken te beheren. Elimineer in- en uitklokken met geavanceerde functies zoals gezichtsherkenning. Krijg realtime inzicht in je personeel. Meer informatie over Replicon Beheer je verspreide personeelsbestand in realtime, pas relevante loonregels toe om naleving te garanderen en je pre-loonlijstproces te stroomlijnen. Meer informatie over Replicon
BambooHR is het beste online HR-systeem voor het midden- en kleinbedrijf. Het cloudgebaseerde systeem biedt geïntegreerd volgen van sollicitanten (ATS), tools voor onboarding, e-handtekeningen, registratie van vrije dagen en prestatiebeheer, met eenvoudige rapportage en een handige mobiele app voor werknemers. BambooHR bevrijdt HR uit de spiraal van gegevensbeheer, waardoor het effectiever, efficiënter en menselijker wordt. Bel voor een demo en start een gratis proefversie. Meer informatie over BambooHR Het belangrijkste HRIS voor kleine en middelgrote bedrijven, met volgen van kandidaten, onboarding, e-handtekeningen, persoonlijke vrije tijd, prestaties, rapportage en een mobiele app. Meer informatie over BambooHR
Beheer tijd en aanwezigheid voor je team. Medewerkers kunnen in- of uitklokken met hun webbrowser, Slack of mobiel (iOS en Android). Werkuren worden nauwkeurig vastgelegd, inclusief activiteiten en aantekeningen. Genereer geautomatiseerde urenregistratie, tracking van activiteiten/projecten, klantfacturering en krachtige rapportage voor je team. Jibble helpt je met payroll, facturering of teamproductiviteit, of je nu een tech-startup, een adviesbureau of een plaatselijk restaurant runt. Meer informatie over Jibble Online tijdklok-software voor teams. Gebruik een iPad als biometrische aanwezigheidskiosk. Geweldig voor payroll, facturering aan klanten en productiviteit! Meer informatie over Jibble
Een nauwkeurige controle van je uitzendkrachten is geen probleem meer met de tijdkloksoftware van Zoho Workerly. Hiermee kunnen je uitzendkrachten in- en uitklokken met behulp van hun medewerker-app. Genereer urenstaten volgens hun werkuren om hun betalingen veel sneller dan voorheen te verwerken. Meer informatie over Zoho Workerly De tijdkloksoftware van Zoho Workerly laat uitzendkrachten in- en uitklokken vanuit hun medewerker-app. Meer informatie over Zoho Workerly
Time Doctor biedt nauwkeurige tijdkloksoftware voor je team. Het is met name geschikt voor teams van 20 tot 500 werknemers. Ontdek niet alleen hoe laat het team elke dag is begonnen en gestopt met werken, maar ook wat ze in de tussentijd hebben gedaan. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Meer informatie over Time Doctor Tijdkloksoftware die ook helpt de productiviteit van je team te verbeteren. Meer informatie over Time Doctor
Ben je op zoek naar een gratis projectmanager met tijd- en onkostenregistratie? Bereid je voor om enthousiast te worden over Bitrix24. Gratis onbeperkte taken, gratis onbeperkte projecten, gratis onbeperkte tijdregistratie voor maximaal 12 gebruikers en niet zomaar een tijdregistratie. Je kunt schattingen voor elke taak of project invoeren en deze vervolgens vergelijken met de werkelijk bestede tijd. Je kunt offertes en facturen creëren voor je klanten, en ja, dit is geheel gratis beschikbaar. Er is weinig wat Bitrix24 niet kan. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 meest populaire gratis oplossing voor het bijhouden van tijd en kosten. Taken, projecten, CRM, offertes, facturen. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Meer informatie over Bitrix24
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu

door Ai Field Management

(30 beoordelingen)
Bezoek website
Platform voor het intelligent beheer van de buitendienst met gps en vertaling van berichten (>100 talen). GEEN contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze platformonafhankelijke apps kunnen worden gebruikt op een laptop, tablet of mobiel en kunnen gemakkelijk worden geschaald van 1 naar 10.000 werknemers. Voorkom dubbele boekingen met het systeem voor de beschikbaarheid van werknemers. Deel documenten en foto's in realtime, wereldwijd. ==> Twijfel je wie de beste medewerker is voor de klus? Vraag het maar aan je "digitale Sherpa": die weet het op basis van je aangepaste criteria. Meer informatie over Ai Field Management Tijdklokplatform: Beheer... Wie, wat, wanneer, waarom, waar (gps), en hoeveel (dollars). Start vanaf $ 5 per licentie/maand. Realtime. Wereldwijde toegang Meer informatie over Ai Field Management
Calamari maakt het beheren van mensen eenvoudiger. Het stelt je in staat om alle soorten vakantie, vrije tijd en ziekteverlof te plannen en bij te houden. Nu kun je je aanwezigheid volgen met i-beacons en mobiele apps en geautomatiseerde meldingen. Calamari ondersteunt bedrijven met kantoren die zijn gevestigd in meerdere landen/locaties, en het ondersteunt rollengebaseerde beveiliging. Het product is geïntegreerd met projectbeheertools zoals JIRA, Slack, Office 365, Toggl, G Suite, Basecamp en Asana. Meer informatie over Calamari Calamari is geïntegreerd met Slack, JIRA, G Suite en Office365. Volg je HR-dossiers, vakantie, vrije tijd, aanwezigheid en beheer de urenstaten. Meer informatie over Calamari

door clickbits

(0 beoordelingen)
Bezoek website
Met cloudgebaseerde clockodo kun je de werktijden van je bedrijf bijhouden. Koppel elke tijdsinvoer aan een medewerker, een klant en een project. Voeg diensten en beschrijvingen toe. Met deze gegevens kun je elk rapport aanmaken dat je nodig hebt en alle projecten in de gaten houden. Je kunt clockodo verbinden met verschillende factureringstoepassingen om tijdregistratiegegevens gemakkelijk over te zetten naar een factuur. Verbeter je bedrijf door te analyseren hoeveel tijd je nodig hebt voor klanten. Blijf op de hoogte van je budget door uurtarieven of vaste budgetten in te stellen. Meer informatie over clockodo Een cloudgebaseerd tijdregistratieprogramma dat je kunt gebruiken op een computer of mobiel apparaat: volg de tijden van je werknemers en projecten. Meer informatie over clockodo
Intuïtieve, gebruiksvriendelijke urenregistratie met onbeperkte gratis telefonische of online ondersteuning. Werknemers kunnen overal hun uren bijhouden met een Android- of iOS-mobiele telefoon, computer, tablet, tekst, inbelnummer en nog veel meer met de flexibiliteit van een in/uitklokkaart of handmatige urenstaat. Managers kunnen zien wie er waar en aan welke projecten werkt - en dit alles in realtime. TSheets is geïntegreerd met QuickBooks, Sage, ADP, Paychex en meer, en synchroniseert daadwerkelijke urenregistratiegegevens voor snellere, meer accurate loonadministratie en facturering. Medewerkers kunnen altijd en overal inklokken vanaf de apparaten die ze al bij zich dragen, allemaal in realtime. Eenvoudige integratie met payroll.

door Higher Pixels

(1.406 beoordelingen)
Bekijk profiel
Tick is software voor tijdregistratie waarmee teams moeiteloos de tijd kunnen volgen en binnen hun budget kunnen blijven. Tick heeft geïntegreerde apps voor telefoons, computer desktops en browserextensies, zodat je snel je tijd kunt invoeren. Tick integreert projectbeheersoftware zoals Basecamp, Asana en Trello waardoor tijdregistratie en budgetfeedback met je workflow voor projectmanagement wordt gecombineerd. Je kun je tijdinvoer ook naar Quickbooks of Freshbooks exporteren voor eenvoudige facturering. Tick is tijdregistratiesoftware die erop is gericht je te helpen meer winstgevende projecten uit te voeren. Integreert met Basecamp, Asana, Trello en meer ...
Bespaar tijd en laat je bedrijf efficiënter draaien met de eenvoudige door Hubstaff ontwikkelde tijdklok voor desktops, websites en mobiele apps. Nauwkeurige tijdregistratie met schermopnames, app-gebruik en controle van gps-locaties geeft een duidelijk beeld van hoe en wanneer je team werkt. Rapportage met tal van functies biedt een uitgebreid efficiëntieplatform voor groeiende bedrijven. Laat je software harder werken door integratie met meer dan 30 apps, waaronder Basecamp, Trello, Asana, Github en Paypal. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS. Hubstaff biedt nauwkeurige en geautomatiseerde tijdregistratie, zodat groeiende bedrijven projecten op tijd en binnen hun budget kunnen houden.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten en tijdgebruiksgrafieken met een optie om tijdlogboeken als Excel-spreadsheets te exporteren, wekelijkse rapporten via e-mail te ontvangen of openbare rapporten te delen met klanten om meer transparantie te bieden. Toggl heeft een webversie, desktopprogramma's voor Windows/Mac/Linux en native iOS- en Android-apps. Integreert met facturering- en PM-tools. Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.

door Ultimate Software

(886 beoordelingen)
Bekijk profiel
Ultimate Software streeft ernaar mensen altijd op de eerste plaats te zetten. Dit kernprincipe stimuleert de creatie van deze bekroonde technologie voor HR-, payroll- en talentbeheer; levering van toonaangevende klantenservice; en het belang van werknemersgerichte cultuur. Ultimate staat sinds 2012 in de top 25 van de jaarlijkse Fortune-rangschikking van 100 beste bedrijven om voor te werken, en is door Fortune vier jaar op een rij (2016-2019) uitgeroepen tot de beste grote werkplek in technologie. De UltiPro® cloudoplossingen voor HR, salarisadministratie en talentbeheer van Ultimate Software helpen organisaties de werknemerservaring te verbeteren en te laten groeien.
ClockShark is de toonaangevende software voor urenregistratie en planning ontwikkeld voor lokale bouw, buitendienst en franchises die op zoek zijn naar een eenvoudigere manier om de tijd van mobiele medewerkers te volgen, loonlijsten snel en nauwkeurig te verwerken en inzicht te krijgen in taakkosten. Meer dan 4000 klanten hebben de rompslomp van papieren urenstaten al vervangen door software die het gemakkelijker maakt om hun bedrijf te runnen en accountants tevreden houdt. Begin vandaag nog met een gratis proefversie! ClockShark is de toonaangevende urenregistratie- en planningssoftware voor lokale bouw, buitendienst en franchises.
When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie is de beste manier om de tijd van medewerkers te beheren. Medewerkers kunnen vanaf hun telefoon of een vaste terminal inchecken, het bijhouden van pauzes wordt eenvoudig gemaakt met opties voor betaalde en onbetaalde pauzes, en je kunt alle informatie exporteren naar je salarissysteem. De tijdregistratiesoftware voor werknemers biedt een reeks aanvullende tools voor aanwezigheidsregistratie van werknemers en alles wat je van een traditionele app voor urenstaten mag verwachten. When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie is nu voor altijd gratis voor maximaal 75 werknemers. When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie helpt je veel tijd te besparen en het ziekteverzuim te verminderen. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
Zenefits maakt de urenregistratie van werknemers eenvoudig. Werknemers kunnen hun uren vanaf elk apparaat registreren en werkgevers kunnen ingediende uren binnen enkele seconden goedkeuren. Deze software kan ook de uren van medewerkers rechtstreeks naar de loonlijst synchroniseren en helpen urengerelateerde naleving te garanderen. Zenefits uren- en aanwezigheidsregistratie - de eenvoudigste manier om werknemers op uurbasis te registreren en te beheren.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Deze gratis apps maken gebruik van gezichtsherkenning, zodat je erop kunt vertrouwen dat je elke keer de juiste mensen in dienst hebt. Je kunt ook binnen enkele minuten personeelsroosters creëren en met één klik publiceren, personeelsverlof beheren en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Deputy: volg tijd en aanwezigheid, plan personeel in, beheer verlof, exporteer urenstaten naar de loonlijst met één klik en blijf moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
OpenSimSim is een gratis planningsoplossing voor werknemers op uurbasis. Stel het schema in enkele minuten samen, breng er gemakkelijk wijzigingen in aan en stuur het met één klik naar je team. Dankzij de gratis iOS- en Android-apps kun je het rooster onderweg bekijken en bewerken en beschikken je medewerkers altijd over de meest bijgewerkte versie. Houd vrije tijd bij, voorspel verkoop voor meer kosteneffectieve schema's, integreer met je POS en vind snel vervanging. Functies zoals groepsberichten, ruilen van diensten en herinneringen maken het leven makkelijker. OpenSimSim is een gratis tool voor personeelsplanning, voor internet en mobiel. Stel het rooster binnen enkele minuten op en verstuur het met één klik naar je team.
In- en uitklokken is intuïtief voor je werknemers, en het is voor jou gemakkelijk om uren te bekijken en te exporteren. Werknemers kunnen inklokken met een browser of de Google-, iOS-, en Android-apps. Je kunt zien wie er werken, wat hun GPS-positie is, of beperken waar ze kunnen in- en uitklokken. Integratie met QuickBooks, ADP, Paychex en SurePayroll en export naar Excel is mogelijk. Geavanceerde functies zoals het bijhouden van opgebouwd PTO, afronden van in- en uitklokken, projectcodes, QR-codes, automatische pauzes en SSO zijn allemaal opgenomen in de cloudgebaseerde klok. Cloudgebaseerde tijdklokoplossing die rapporten vooraf invult voor de loonlijst. Werknemers kunnen op hun desktop of mobiele apparaten inklokken.
Alles-in-één tijdregistratie van medewerkers en personeelsoplossingen voor bedrijven van elke soort en omvang. Volg moeiteloos de werkuren van je werknemers in realtime op elk apparaat, ontvang overurenmeldingen, automatiseer loonlijstrapporten en bespaar jaarlijks duizenden op inefficiënties. Urenregistratie voor mobiel en desktop, ontworpen voor bedrijven met GPS, overurenmeldingen, realtime berichten, geavanceerde rapportage en meer. Ontdek waarom meer dan 30.000 bedrijven Boomr vertrouwen om de urenregistratie van hun personeel te beheren. Urenregistratie voor mobiel en desktop ontworpen voor bedrijven met GPS, overurenmeldingen, realtime berichten, geavanceerde rapportage en meer!
WebHR zorgt voor een revolutie in de manier waarop HR werkt. WebHR is sociale alles-in-één cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die alles afhandelt, van werving tot pensionering, op de meest innovatieve manier. WebHR bespaart bedrijven niet alleen geld, maar verhoogt ook de productiviteit, bespaart ruimte en maakt communicatie tussen en op kantoren snel, betrouwbaar en efficiënter. WebHR helpt bij het beheer van de belangrijkste activa van een bedrijf - het personeel. WebHR wordt goed beoordeeld en is leider in Cloud HR. Het helpt je bij het beheren van de belangrijkste activa in je bedrijf - je personeel.

door BigTime Software

(465 beoordelingen)
Bekijk profiel
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd. BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
Via webgebaseerde tijdklokken kunnen werknemers in- en uitchecken of uren invoeren via de app. Goedgekeurde tijdgegevens stromen automatisch naar payroll, waardoor je niet langer handmatig urenstaten hoeft te berekenen of informatie opnieuw moet invoeren. Dit geautomatiseerde proces biedt 24/7 toegang voor werkgevers en werknemers. Voorkom ongeoorloofd in-/uitklokken, met geofencing en IP-adresfiltering ingeschakeld. Controleer de in-/uitkloktijden, zodat werknemers alleen worden betaald voor geplande diensten. Beperk het aantal klokfuncties om nauwkeurige gegevens te garanderen. Maak het verzamelen van werktijdgegevens zo eenvoudig mogelijk, terwijl je payroll-fouten en tijdfraude vermindert.

door Findmyshift B.V.

(458 beoordelingen)
Bekijk profiel
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke webbrowser. De oplossing omvat planning met slepen en neerzetten, onbeperkt personeel, onbeperkte toegang, dienstherinneringen, sms-berichten en rapportage. Het is de eerste maand gratis, er is geen creditcard vereist en je hoeft er niets voor te installeren. Geen contracten en geen verborgen kosten wanneer je extra personeel toevoegt. Pay-as-you-go planningen met onbeperkt personeel. Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke browser. De planner met slepen en neerzetten werkt net zo eenvoudig als een spreadsheet.

door Hawkeye Technology

(425 beoordelingen)
Bekijk profiel
Gebruiksvriendelijke tijdkloksoftware voor kleine bedrijven die je tijd en geld bespaart, en de menselijke fouten van papieren urenstaten elimineert. TimeClick beheert de in- en uitchecktijden, vrije dagen, taken, afdelingen, stiptheid, overuren van werknemers en meer. Flexibele urenregistratierapporten besparen managers uren werk op de loondag. TimeClick wordt veilig op je netwerk geïnstalleerd, waardoor je meer controle over je gegevens hebt en tijdfraude wordt voorkomen. Alle TimeClick-gebruikers hebben toegang tot het in de VS gevestigde, persoonlijke ondersteuningsteam. Eenvoudig te gebruiken tijdkloksoftware voor kleine bedrijven waarmee werknemers in je netwerk met een druk op de knop in/uit kunnen klokken.
7shifts helpt restaurants hun efficiëntie te verbeteren met intuïtieve planning, urenregistratie, communicatie en tools voor naleving. De intuïtieve 7shifts-app kan rechtstreeks in je rooster worden geïntegreerd om tijd en aanwezigheid te beheren, nalevingsrisico's te verminderen en de verantwoordelijkheid van werknemers te verbeteren. De gebruiksvriendelijke functie voor roosterplanning op basis van slepen en neerzetten houdt automatisch rekening met beschikbaarheid, vrije tijd, overuren en naleving - en managers kunnen hun POS eenvoudig integreren om ervoor te zorgen dat ze hun personeelsdoelen halen. Begin vandaag nog gratis! 7shifts is een robuuste tool voor planning, urenregistratie en communicatie die speciaal is ontworpen voor restaurants. Begin vandaag nog gratis!
iClassPro is ontwikkeld door schooleigenaren voor schooleigenaren en is de alom gewaardeerde online software-oplossing voor lessenbeheer voor op lessen gebaseerde bedrijven. Een abonnement op iClassPro omvat functies voor les- en kamproosters, registratie van inschrijvingen, communicatie, debiteuren, online registratie, rapportages en meer. iClassPro heeft een supportteam beschikbaar om je bij elke stap te helpen. Beheer lesplanning en -registratie, facturering en betalingen, communicatie en rapportage allemaal vanuit één handig online software-platform.
Gratis proefversie van 30 dagen. Geen kosten voor accounts met 2 werknemers of minder. Meer dan 9000 bedrijven waarderen de robuuste tijdklokfuncties: *mobiele app beschikbaar; *volgen van PTO; *planning van ploegendienst; *bewerken van tijdkaart; *berekening van overuren; *geofencing en GPS; *IP- en apparaatbeperkingen; *biometrische/vingerafdrukoptie; *loonlijstintegratie; *betaalde pauzes; *herinneringen; *automatische pauzeaftrekopties; *fooien, bonussen en commissies; *taak- en projectkosten; *$ 2,50/werknemer per maand. Cloudgebaseerd tijdkloksysteem voor personeel van kleine bedrijven om de uren van werknemers bij te houden en nauwkeurige tijdkaarten voor de loonlijst te genereren.

door Workwell Technologies

(364 beoordelingen)
Bekijk profiel
Het systeem voor tijd en aanwezigheid uAttend stroomlijnt personeelsbeheer door de uren van medewerkers eenvoudig en efficiënt bij te houden met ultramoderne tijdklokken en krachtige cloudtechnologie. In- en uitklokken via vingerafdruk-, scankaart- en gezichtsherkenning wordt direct vastgelegd in je cloudaccount. Bekijk start-, pauze-, lunch- en eindtijden en keur ze goed vanaf elk apparaat met internetverbinding 24/7. Ontvang OT-meldingen in realtime, genereer rapporten, exporteer loonlijsten rechtstreeks naar je voorkeursprovider en nog veel meer. uAttend is gebouwd voor bedrijven die behoefte hebben aan een gebruiksvriendelijk, betaalbaar en betrouwbaar systeem voor tijd en aanwezigheid.
De busybusy app voor mobiele tijdregistratie is ontwikkeld door aannemers voor aannemers en automatiseert het bijhouden van tijd en GPS-arbeid, de kostenberekening en documentatie. Dankzij mobiele tijdregistratie in de cloud kunnen bouwploegen in- en uitklokken met behulp van hun iOS- en Android-apparaten, zowel als elke webbrowser. Met busybusy wordt je smartphone een geavanceerde managementtool die de processen van tijdregistratie, het documenteren van projectvoortgang en het bewaken van projectgegevens vereenvoudigt en automatiseert. Realtime bijhouden van arbeidskosten, PTO, projectbudgetten, foto's en opmerkingen.

door Avaza Software

(306 beoordelingen)
Bekijk profiel
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Houd vanaf elk apparaat uren bij, gebruik krachtige goedkeuringen voor urenstaten, stel flexibele facturering en tarieven in en nog veel meer door je uren bij te houden met Avaza! Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS. Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie.
Moderniseer de tijdklok van je medewerkers. De tijdklokfunctie voor in- en uitklokken in de CakeHR-software werkt samen met jou om een beter gevoel van tijd en aanwezigheid te creëren. Vertrouw op de gebruiksvriendelijke navigatie en het aanpasbare dashboard van CakeHR om taken moeiteloos te automatiseren, de afhankelijkheid van Excel-werkbladen te elimineren, software-acceptatie te stimuleren en de frequentie van e-mails te verminderen. Er zijn apps voor Android en iOS beschikbaar. CakeHR is ontworpen voor eenvoudige toepassing door medewerkers en levert automatisering, transparantie en betrokkenheid voor HR.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer. Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Jolt maakt van elke tablet een tijdklok met gezichtsdetectie, aankondigingen voorafgaand aan in- of uitklokken, geofencing voor werknemers in het veld en eigenaren van meerdere locaties. Met Jolt heb je de beschikking over feilloos in- en uitklokken, een schemabouwer op basis van slepen en neerzetten en een dagelijkse taakbeheerder, allemaal op één platform. Dezelfde tablet die medewerkers gebruiken om in te klokken, houdt hen verantwoordelijk en gericht op de taak, en de mobiele app van Jolt geeft eigenaren en managers een realtime blik op dagelijkse aanwezigheid en activiteiten vanaf elke locatie. Jolt is tabletgebaseerde software die bekend staat om het verbeteren van de aanwezigheid en verantwoording onder uurloonwerknemers.
Met TrackSmart TimeClock kunnen medewerkers in- en uitklokken, managers de gegevens goedkeuren, en dan neemt de tool de rest van het werk uit handen. Je kunt de loonlijst met één klik verwerken, voorkomen dat medewerkers inklokken voordat hun dienst begint en zien wie er vanaf elke computer heeft ingeklokt. Probeer het gratis! Geen creditcard vereist. Medewerkers kunnen in- en uitklokken, of ze nu op een computer zitten of op hun mobiele telefoon.
TimeFlow is een revolutie in het tijdbeheer van werknemers. Het is de eerste en enige klok-app voor je desktop die via de cloud werkt. Terwijl andere oplossingen je een langzame en saaie webpagina opdringen, biedt deze software je een efficiënte en gebruiksvriendelijke oplossing voor je personeel. Laat je werknemers in- en uitklokken zonder browser. Je hebt graag apps op je telefoon, dus waarom niet ook op je bureaublad? Als je een biometrische optie toevoegt, heb je een oerdegelijke oplossing voor je salarisbehoeften. 30 dagen gratis! Eenvoudige tijdkloksoftware voor het beheren van in- en uitkloktijden van werknemers. Werkt op één of meerdere locaties. Onbeperkt aantal medewerkers.
Hulp aan jou staat centraal. Als werkgever moet jij je waardevolle tijd besteden aan het verbeteren van je bedrijf. Zorgen over de berekening van de uren van werknemers voor de loonlijst worden uit handen genomen zodat jij hier niet mee wordt belast. Je werknemers klokken in en uit met een enkele klik, waardoor dure fouten met tijdkaarten worden voorkomen. Laat nauwkeurige berekeningen aan de software over. Er hoeft niets te worden gedownload of geïnstalleerd, aangezien deze service zich volledig in de cloud bevindt. De focus ligt op snel, eenvoudig en efficiënt, en het platform zorgt ervoor dat je tijd bespaart om je bedrijf beter te maken. Handmatig uren berekenen voor de loonlijst van werknemers is verleden tijd. Het neemt minder dan een minuut in beslag om alle loonlijsturen te bekijken.
Zoho People biedt een gebruiksvriendelijke, betaalbare oplossing om de tijd voor bedrijven te volgen. Medewerkers kunnen zowel factureerbare als niet-factureerbare uren registreren, een urenstaat aanmaken en zicht krijgen op elk project of elke klant en facturen sneller ontvangen. Op de cloud gebaseerde oplossing om tijd voor bedrijven bij te houden, de taakitems te registreren, factureerbare uren te registreren en nauwkeurige visuele rapporten te krijgen.
Flexibel en gebruiksvriendelijk - TimeClock Plus v7 biedt je organisatie een robuuste oplossing voor tijd- en aanwezigheid gehost in de TCP Cloud. Automatiseer gegevensverzameling met naadloos geïntegreerde hardware voor urenregistratie. Krijg toegang tot realtime, bruikbare werknemersinformatie met gepersonaliseerde dashboards en rapportage. Verminder overuren met geautomatiseerde personeelsplanning. Betaal je werknemers nauwkeurig en op tijd, terwijl je het nalevingsrisico minimaliseert en de arbeidskosten beheert. Vraag een gratis demo van TimeClock Plus aan. Op abonnementen gebaseerde software voor tijd- en aanwezigheid gehost in de cloud. Flexibel en gebruiksvriendelijk, zie wat TimeClock Plus voor jou kan betekenen.
Virtual TimeClock is krachtige, gebruiksvriendelijk software voor de urenregistratie van werknemers voor je Mac- en Windows-computers. Je hoeft niet vast te zitten aan het betalen van eindeloze maandelijkse kosten voor urenregistratiesoftware. Virtual TimeClock is een eenmalige aankoop. Neem afscheid van frustrerende papieren urenstaten en elimineer het gedoe rond je salarisadministratie. Ga vandaag nog aan de slag met een gratis proefversie. Virtual TimeClock is krachtige, gebruiksvriendelijk software voor de urenregistratie van werknemers voor je Mac- en Windows-computers. Geen maandelijkse kosten meer.
iSolved Time voor tijd en aanwezigheid vervangt handmatige ponsklokken en urenstaten door een eenvoudig maar krachtig cloudgebaseerd systeem voor urenregistratie. Het combineert een reeks opties voor urenregistratie met krachtige SaaS-technologie voor het beheren van de werktijd van je medewerkers. Welke tools je ook nodig hebt, elke urenregistratie, elke toepassingsmodule en alle diensten vormen samen een systeem dat volledig voldoet aan je behoeften voor tijd en aanwezigheid en personeelsbeheer, voor klanten met meer dan 50 werknemers. Combineert een op software gebaseerd tijd- en aanwezigheidssysteem met fysieke klokken.
ExakTime is al twee decennia een leider op het gebied van urenregistratie voor de bouwsector en bedrijven met een buitendienst. Deze robuuste, gebruiksvriendelijke app voor urenregistratie en planning wordt rechtstreeks gesynchroniseerd met de gebruiksvriendelijke cloudsoftware. Hierdoor kunnen ploegendiensten en taken eenvoudig worden gepland, evenals realtime aanwezigheid, uren, kostencode en andere gegevens die vanaf overal toegankelijk en bruikbaar zijn. ExakTime werkt op Android- en iOS-telefoons en -tablets, terwijl de urenregistratiesoftware integreert met alle belangrijke boekhoudprogramma's. Deze krachtige, gebruiksvriendelijke app voor urenregistratie is het product van twee decennia ondersteuning voor personeelsbeheer in de bouwsector.
Rhumbix biedt de enige oplossing voor urenregistratie die is ontwikkeld voor de bouwsector door de bouwsector. Deze mobiele toepassing is beschikbaar voor Android en iOS en maakt het voor werknemers gemakkelijk om met een paar tikken hun gewerkte uren in het veld in te voeren. Met handtekeningen, stretch- en flexoefeningen en vragen aan het einde van de dag helpt dit platform je ook om te voldoen aan alle voorschriften. Rhumbix is de enige bron van waarheid voor veldgegevens.

door Hotel Effectiveness Solutions

(142 beoordelingen)
Bekijk profiel
De arbeidskosten van hotels stijgen vijf keer sneller dan de inkomsten, en daardoor krimpen de winstmarges. Hotel Effectiveness verlaagt de arbeidskosten met 5-15% door personeelsplannen en -roosters perfect af te stemmen op de bedrijfsbehoeften. Met juist afgestemde arbeidskosten kunnen hoteleigenaren en -beheerders de overtollige kosten elimineren die worden veroorzaakt door overbezetting, overuren en overmatig gebruik van contractarbeid. Dit bekroonde arbeidsbeheersysteem integreert met tijd- en aanwezigheidsregistratie, salarisadministratie, BI en PMS. Door een perfecte planning van de arbeid elimineert Hotel Effectiveness overbezetting, overwerk, overmatig gebruik van contractarbeid, waardoor meer dan 5% bespaard kan worden.
eSUB Time is an easy-to-use mobile solution that delivers the flexibility for employees to punch in/out or manually enter time entries or hours worked. Bridging the gap between the office and the field, employees can view and edit time entries, and send messages to the office to resolve discrepancies. Use eSUB Time as a standalone solution or with eSUBs software suite that includes Daily Reports, Project Management, Resource Management, Scheduling, and the eSUB Field Works Mobile App. Delivers the flexibility for mobile employees to punch in/out, view & sign timesheets, and send messages to communicate with the office
FunctionFox is ontworpen voor de creatieve sector en biedt urenregistratie- en projectmanagementtools die eenvoudig in te stellen en uiterst gebruiksvriendelijk zijn. Gebruik de tijdregistratiefunctie om de tijd in realtime bij te houden terwijl je werkt en zeg vaarwel tegen budgetoverschrijdingen met projectramingen en het bijhouden van onkosten. Met behulp van krachtige rapporten en interactieve grafieken kun je de details van elk project bekijken, vanaf het concept tot aan de voltooiing. Benut je tijd optimaal en probeer vandaag nog een gratis demo. Met de tools van FunctionFox voor urenregistratie en projectmanagement kun je je uren in realtime bijhouden, overal waar je een internetverbinding hebt.
Met Employment Hero kun je beschikken over een volledig tijd- en aanwezigheidsbeheer dat geheel wordt geregeld vanuit de salarisadministratie. Bekijk gegevens over al je werknemers in realtime, met een systeem dat de urenstaten automatisch voor je afrondt. Met de mobiele app van Employment Hero hebben werkgevers de volledige controle over de salarisadministratie, kunnen ze bijhouden hoeveel van hun werknemers tegelijkertijd met verlof zijn en kunnen ze urenstaten gebruiken om personeel in te plannen voor ploegendiensten. Volledig inzicht in de tijd en aanwezigheid van de medewerkers van je bedrijf via een desktopdashboard en mobiele app.
Een cloudgebaseerd systeem dat werkgevers helpt de levenscyclus van werknemers te beheren van hun werving tot pensionering. Een cloudgebaseerd systeem dat werkgevers helpt de levenscyclus van werknemers te beheren van hun werving tot pensionering.

door VAIRKKO Technologies

(108 beoordelingen)
Bekijk profiel
Provides the fastest & easiest way to manage your workforce & operations from a unified, cloud based & intelligent platform. Clouds can be purchased a la carte or combined to form an enterprise wide system. With many platforms to choose from - Certification Tracking, LMS, and HRIS - there is a solution for businesses of any size to help better manage your workforce. Provides the fastest & easiest way to manage your workforce & operations from a unified, cloud based & intelligent platform.
honeybeeBase allows you to track employee hours, GPS location, paid/unpaid breaks, and more all from any phone or computer with internet. It also integrates with Quickbooks as well as our absence/PTO/Vacation tracking, communication, and employee training. Schedule a demo or start for FREE today - so you can stop feeling overwhelmed by the day-to-day managerial tasks, and focus on growing the business of your dreams. Web-based solution for time & attendance, employee scheduling, team communication and more! Start for FREE today!
Ervaar volledig geïntegreerd in- en uitklokken, zodat je beter kunt plannen. Je werknemers kunnen zelfs rechtstreeks in- en uitklokken met hun mobiele telefoon. Met Quinyx kunnen je werknemers in- en uitklokken in de app of met behulp van een lokaal apparaat. Hierdoor krijg je nauwkeurige gegevens en kunnen je werknemers genieten van een naadloze ervaring. Ervaar volledig geïntegreerde urenregistratie en afwezigheidsbeheer, zodat je beter kunt plannen.

door Timesheets MTS Software

(87 beoordelingen)
Bekijk profiel
Time Clock MTS is een prikkloksysteem voor werknemers van elk bedrijf, groot of klein. Het kan worden gebruikt om je werknemers toe te staan om in en uit te klokken vanaf één computer, of installeer het op je netwerk zodat je werknemers meerdere computers als een prikklok kunnen gebruiken. Het bevat vingerafdrukbeveiliging, het volgen van taken, het opbouwen van vakantie en ziekteverzuim en nog veel meer. Er is een gratis proefversie van 30 dagen beschikbaar en een gratis versie is beschikbaar voor zeer kleine bedrijven. Gebruik elke pc als een werknemersprikklok om de aanwezigheid van werknemers bij te houden en eenvoudig loonlijstrapportages uit te voeren.
Bekijk profiel
Online prikkloksysteem voor medewerkers, voor bedrijven van elke omvang. Personeelsplanning. Urenregistratie. Taakbeheer. Loonlijstrapportage.
Tanda is alles-in-één aanwezigheidsregistratie- en personeelsplanningsoftware. Volg het in- en uitklokken van medewerkers met de prikklok-app. Maak en optimaliseer roosters en stuur ze binnen enkele minuten naar medewerkers. Sta personeel toe om verlof aan te vragen en diensten te ruilen. Tanda integreert ook naadloos met payroll- en POS-systemen. Een alles-in-één tijd- en aanwezigheidsoplossing voor urenregistratie van werknemers, planning, automatische urenstaten en meer.

door TECSOL Software

(69 beoordelingen)
Bekijk profiel
Cloudgebaseerde uren-, aanwezigheids-, project- en GPS-trackingsoftware. Bewaak centraal één of meerdere bedrijfslocaties. Met ClockIt heb je toegang tot je dashboard vanuit de mobiele apps of de webbrowser. ClockIt helpt je verlof, vakanties, routeplannen, GPS-tracking van medewerkers, geofencing en nog veel meer functies te beheren. Bekijk de demo voor meer informatie. Neem op elk gewenst moment contact op met de support die je graag verder helpt. ClockIt is cloudgebaseerde software voor het volgen van uren, aanwezigheid, projecten en medewerkers.
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurately *Reporting on labor costs and production tracking *Managing tasks and project punch lists *Shift and job notes for effective company-wide communication *Improving job profitability *Calculating accurate and transparent overtime hours *Scheduling your workforce to reduce no-shows SINC is your boots-on-the-ground job costing and workforce management tool, bridging the gap between the job site and the office.
De tijd- en aanwezigheidsapplicatie biedt kostenbesparend arbeidsbeheer. Intuïtieve dashboards maken het gemakkelijk voor jou en je supervisors om snel in te zoomen op tijdgegevens van medewerkers. Daarnaast stelt directe online toegang supervisors in staat om personeelsplanning veilig rechtstreeks op de tijdkaart te bewerken. Kenmerken omvatten uitzonderingsafhandeling, een verscheidenheid aan tijdinvoermethoden, planning, aangepaste rapporten, configureerbare regels en arbeidsverdeling. Tijd- en aanwezigheidsoplossing met planning, rapportage, historische gegevens, zelfbediening, verlofbeheer, reserveringen, incidenten volgen.
De alles-in-één tijdkloksoftware voor bedrijven. De oplossing wordt gebruikt door zowel kleine als grote bedrijven, waaronder Tesla, Michelin en Zürich. Met BeeBole kunnen managers de tijd bijhouden en de kosten beheersen met vele aanpasbare modules zoals projecten, afdelingen, factureringskosten (met meerdere valuta’s), goedkeuring van urenstaten, teamkalender en eenvoudig configureerbare rapporten. In overeenstemming met de AVG en beschikbaar in meerdere talen. Proefversie van 30 dagen met volledige functionaliteit. Geen creditcard vereist. Het eenvoudigste en meest flexibele tijdkloksysteem voor bedrijven: weet waar je tijd en geld naartoe gaan. Proefversie van 30 dagen met volledige functionaliteit.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Inclusief een afwezigheidsgoedkeuringssysteem en de mogelijkheid om apparatuurgebruik te volgen en geavanceerde opmerkingen toe te voegen voor wederzijdse feedback. De zeer intuïtieve urenstaten maken het loonproces veel sneller en bieden de mogelijkheid om naar Excel of Quickbooks Online te exporteren. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. GPS-tijdregistratie en taakplanning met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gemakkelijk te gebruiken is.
Trusted time and attendance tracking software with an intuitive user interface, simple configuration, and integration capabilities with todays most popular accounting programs. Count Me In is what you've always needed. Trusted time and attendance tracking software with an intuitive user interface, simple configuration, and integration capabilities.
Met Papershift kun je de dienst- en roosterschema's en projecten plannen, beheren en automatiseren zoals jij dat wilt. Ga verder in het beheren van urenregistratie van werknemers, resourceplanning en afwezigheid. Gebruik de tijdklok-app en laat je medewerkers gemakkelijk in- en uitklokken. Integreer je team in het proces om meldingen te automatiseren en de medewerkerstevredenheid onmiddellijk te verhogen. Gebruik de 14-daagse proefversie en aarzel niet om contact op te nemen als je hulp nodig hebt bij je eerste stappen. Vereenvoudig de ingewikkelde ploeg-/rotatieplanning, planning en tijdregistratie voor medewerkers met eenvoudig software. Beschikt over een proefperiode van 14 dagen.
Sling is a free scheduling and communication software for companies where employees work on shifts. Sling is built around four features: shifts, tasks, messages and newsfeed, it allows managers to organize all aspects of their work on a single platform. Shift scheduling made easy with Sling, which is free.
ADP ezLaborManager is een cloudgebaseerde tijd- en arbeidsoplossing die kleine bedrijven helpt hun tijd- en aanwezigheidsprocessen te automatiseren en de loonvoorbereiding te vereenvoudigen. ADP ezLaborManager helpt kleine bedrijven de naleving van arbeidswetten te handhaven, automatiseert wettelijk vakantiegeld en helpt vrije tijd te beheren, inclusief vakantie en ziektedagen. De software is als cloudgebaseerde oplossing toegankelijk op kantoor en op afstand via elke webbrowser. EzLabor is een tijd- en aanwezigheidsoplossing voor kleine bedrijven. Elimineer papieren urenstaten en andere foutgevoelige handmatige processen.
Bij Planday is het doel eenvoudig: het runnen van je op ploegendiensten gebaseerde bedrijf eenvoudiger te maken. Deze innovatieve oplossing voor personeelsplanning heeft meer dan 200.000 tevreden klanten 80% in administratieve tijd en 5% in personeelskosten bespaard. Beheer personeelsplanningen, urenstaten en salarisadministratie allemaal op één plek, zodat je sneller weer verder kunt gaan met het runnen van je bedrijf. Boek een demo of probeer het gratis uit om te zien wat Planday voor jou en je bedrijf kan doen. Met Time Clock uit Planday is het nog nooit zo eenvoudig geweest om de uren van je medewerkers bij te houden. Boek een demo of probeer het vandaag nog gratis uit!
No Matter Where Your Workforce, We Have the Time and Attendance Hardware to Fit Your Needs.The way people work continues to evolve, and organizations have different needs at different times when it comes to managing their workforce. At Ascentis, we know easily tracking the time and attendance of your dynamic workforce is a priority. That¿s why, along with our state-of-the-art web-based technology, we also provide best-in-class hardware, flexible enough to support any organization. No Matter Where Your Workforce, We Have the Time and Attendance Hardware to Fit Your Needs
Clockwise provides customized DCAA-compliant time and attendance tracking for your employees and effortless compliance for your organization. We offer affordable pricing, free customized setup, and excellent, unlimited product support. Clockwise is flexible enough to meet your unique time tracking needs, including project tracking, overtime and leave management, QuickBooks and other payroll integration, clocks, mobile apps, and more. Contact us for a FREE customized setup and training session. Flexible, web-based DCAA-compliant time and attendance software including leave management, overtime, reporting, and project tracking.
PayClock Online offers flexibility for managing employee time tracking. Easily set up employees to clock in / out with Lathem automated time clocks. Employees that work remotely can track their time using the PayClock mobile app on their Smart phones. You can manage where and when remote workers clock-in/out with GPS location mapping. All employees can view on demand their own secure time card, review benefit time and submit time off requests via their Smartphones or other web connected devices. Capture, edit and easily integrate your workforce time & attendance into payroll systems like QuickBooks and more anywhere, anytime.
Synerion is a world leader in time clocks and integrated software with over 35 years of experience, 5,000,000 users, and 7,000 installations globally. Synerion offers many options such as mobile devices, GPS tracking, finger/hand biometric devices, tablet clocks with face detection and more we also integrate to over 100 different systems including the most popular payroll systems. In addition to time clocks we offer time and advanced scheduling solutions. Synerion's time and scheduling suite of solutions will provide you with everything you need to track, monitor and manage employees.
Bizimply specialise in people & operations management solutions for multi-location hospitality & retail businesses. We link your time & attendance, scheduling, HR and payroll processing in one easy to use solution. While reducing and managing staff costs we also provide the solutions to better manage the day to day operations for you and your team, saving you time and money straight away! Book your free product demo of Bizimply today! A simple & easy to use employee scheduling, HR and attendance solution for multi-location hospitality & retail businesses.
Aan de muur gemonteerd tijdkloksysteem met tijdregistratie online in een handomdraai! De installatie duurt slechts enkele minuten: schroef de apparaatbeugel vast aan de muur, sluit wifi aan en log vervolgens in op je TimeDock-account om te beginnen de urenstaten en werkuren te registreren. ID-kaarten van medewerkers kunnen door elk gewenst aantal apparaten worden gehaald, of zelfs met de mobiele app voor gebruik in het veld. Apparaten zijn USD $ 350 per stuk, plus $ 5 per werknemer per maand voor een abonnement in de cloud. Stop met het najagen van tijdregistraties! Upgrade je oplossing voor mobiele tijdregistratie om de aanwezigheidsregistratie van medewerkers te automatiseren.

door ezNova Technologies

(37 beoordelingen)
Bekijk profiel
An easy to use employee time tracking and scheduling solution with GPS enabled verification built for small businesses. Great for landscape companies, Janitorial, cleaning services, construction companies, home health care and doctor offices. Our customers love ezClocker because it's easy to use and affordable. Employees can use their phone as a punch card to clock in for their shift and you the employer can verify they were at the right location by viewing the GPS location on a map. An easy to use employee time tracking and scheduling solution with GPS enabled verification built for small businesses.
Whether you are an architect, developer, contractor, manager, firm, engineer, designer, or consultant, PayPanther is the all-in-one software that will help you dedicate more time to working in the field and less time worrying about logistics. PayPanther is the only program that combines CRM, Invoicing, Time Tracking, and Project Management all in one easy to use software. Instead of paying for 6 different websites to manage your business, you can save time, money, & duplicate entries! Helping construction professionals manage their clients, projects, invoices, documents, scheduling, & more. 30 Day free trial.
WorkTime Corporate is an employee, computer and Internet monitoring software. WorkTime is strictly monitoring software and it does not offer any spying features. All monitoring results are stored on the client servers. Comprehensive WorkTime reports answer various important for every employer/manager questions about employees performance (attendance, active/idle times), Internet usage (including Facebook, and other websites usage), computers and software usage. Software designed to monitor computer, employee and application activities. Helps to increase employees productivity, reduce expenses.

door ClockInEasy.com

(32 beoordelingen)
Bekijk profiel
ClockInEasy helps businesses manage and streamline their workforce and timesheets, all from one simple, easy-to-use app. Our cloud-based, employee time tracking software is designed for businesses of all-sizes and industries. Whether at the office or on the go, employees can clock-in and out seamlessly & securely with our mobile app (iOS & Android) to ensure accurate, detailed records for administration & payroll. A user-friendly time tracking app that uses GPS and Facial Recognition to avoid the hassle of paper timesheets.

door NOVAtime Technology

(31 beoordelingen)
Bekijk profiel
Web-based solution that helps businesses streamline workforce management operations through a centralized dashboard. Web-based solution that helps businesses streamline workforce management operations through a centralized dashboard.
Bekijk profiel
Time, attendance & workforce management solution that helps small to large businesses manage punch-ins/outs, timesheets, reports & more Time, attendance & workforce management solution that helps small to large businesses manage punch-ins/outs, timesheets, reports & more
Orbital Shift is een online personeelsbetrokkenheids- en managementplatform dat een revolutie teweegbrengt in de manier waarop bedrijven van elke omvang hun personeel beheren. Dit programma combineert de krachten van dienstplanningen, werknemerscommunicatie en een web/mobiele tijdklok om werkgevers te helpen 10% of meer te besparen op directe arbeidskosten. Geen gemiste diensten meer. Geen miscommunicatie meer. Geen ongeplande overuren. Eenvoudig en krachtig! Online platform voor tijdklokken en personeelsplanning dat personeelsbeheer stroomlijnt en automatiseert. Je personeelsbestand opnieuw in beeld gebracht.
Create schedules, track time and manage PTO in just a few minutes. Your staff can use our cloud-based solution anywhere. Missed punch notifications help ensure all shifts are covered. Open shift and change notifications empower employees to fill scheduling gaps. Easy payroll export saves hours of work and helps avoid errors. PTO balance tracking allows one-button time off approvals. Start your 30-day free trial right now. Create schedules, track time and manage PTO in just a few minutes. Start your 30-day free trial right now.
Online webgebaseerd tijdkloksysteem waarmee je de aankomst en vertrek van je werknemers kunt volgen door op de browserklok te klikken. Dit is het meest kosteneffectieve registratiesysteem voor tijd en aanwezigheid op de markt. Emplotime is optimaal ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven. Het is de meest betaalbare oplossing voor een tijdkloksysteem. Het helpt je om binnen enkele seconden de productieve uren van je teams bij te houden. De software wordt geleverd met geavanceerde functies zoals vrijgenomen uren, overuren, 24/7 ondersteuning en nog veel meer. Het kan niet eenvoudiger dan EmploTime: gebruik een browser waarmee je kantoorwerknemers kunnen in- en uitklokken.
Improving productivity starts with getting real-time data (like time in/out, GPS location, job, task, report, photo) from employees via phone calls, text/sms messages, smartphone app, or the web. Geofencing, overtime alerts, job costing alerts, and no show alerts are another area to improve your bottom line. Lastly, whether it's a detailed custom report you're after, or an advanced accounting software integration, VeriClock can save you time on data entry and reduce errors in the process. Clock in by phone call, text, app or web with GPS tracking. OT, no show, and job cost alerts. Custom reports and integrations (QB).
Fingercheck is the modern workforce solution thats transforming the way small businesses work. Within one powerful HR platform, businesses can easily review and manage hiring, employee onboarding, time tracking, payroll, HR, benefits, and insurance. Fingercheck delivers the tools to simplify and streamline workflow for employees, employers, and everyone in-between. Fingercheck is an online HR platform that helps you manage your employees' time attendance and payroll.
TimeDrop for Windows IS NOT ANOTHER CLOUD-BASED TIME CLOCK and will quickly and securely clock your users in or out, organize time entries by department, class or project, allow you to manage permissions and provide real-time payroll and time & attendance reports. Make time tracking a drop in the bucket with streamlined features, biometric fingerprint scanner options and an easy to navigate interface. TimeDrop for Windows will quickly & securely clock your users in or out, organize time and provide real-time reports. One-time$ ($0/mo)

door Nettime Solutions

(23 beoordelingen)
Bekijk profiel
Track employee time & attendance with stratustimea flexible, cloud-based software solution. With stratustime, employees clock in, out, and request time off without any assistance. Behind the scenes, management gets a dashboard that helps with labor costs and legal wage requirements. stratustime can be integrated with all supported payroll systems, and can be placed on almost any device. A U.S.-based integration team customizes systems to the unique labor rules of each organization. Make business and operational decisions based on employee time and attendance data.
Bekijk profiel
Simple time tracking, invoicing and employee management tool. Simple time tracking, invoicing and employee management tool.

door AboutTime Technologies

(20 beoordelingen)
Bekijk profiel
WorkMax TIME is a simple solution to track and manage mobile employees' time and tasks across your entire workforce with real-time punches, after the fact time entry, or a combo. Employees review & approve their time, while managers approve groups or individuals. Get accurate timekeeping with GPS location stamps and geo-fence, as well as tracking production units in real time. WorkMax TIME can also be personalized to fit your overtime calculations and shift rules. WorkMax TIME simplifies the way you manage employee's time and tasks for your mobile worker with real-time access.
Bekijk profiel
Timesheet Mobile offers a web-based, GPS-enabled, time, attendance, project and workforce management solution to track your on the clock mobile employees. Select a cost-effective monthly subscription and download the smartphone app for instant access to elite geofence location technology. Keep track of employees in the field and get instant alerts when workers are away from the job site. Seamlessly integrates with most accounting software, simplifying the payroll and invoicing process. Mobile time, attendance and workforce management solution with geofence location technology to monitor on the clock employee hours.

door Pacific Rim Software

(19 beoordelingen)
Bekijk profiel
Our time clock system accrues Paid Sick Leave, PTO, Vacation, Uncompensated time off and more. Exports to QuickBooks and other payroll programs. Locate your database onsite or in the Microsoft Cloud. Overtime options FLSA, Calif, & Colorado can be set by department. It helps administrators easily find and fix issues like time off requests and missed punches. Print time cards or use our E-Signature feature to go paperless. ShopClock is feature rich, easy to setup, easy to learn, and easy to use. Feature rich employee time card system that's easy to setup, learn and use. Calendar based time off system with accrual.
allGeo a leading provider of cloud-hosted, low-IT low-code field service automation solutions that helps mid-size & Enterprise businesses achieve field service excellence through automation. The allGeo platform helps businesses automate & customize their field service workflows to better manage & optimize their field operations, field employees & field assets. With allGeo, Field service businesses can significantly reduce payroll & operations costs while improving productivity & accountability. Zero Touch Auto Clock In/Out using Geofence. Track Time, Location & Mileage. Get custom report payroll & audit. Easy Integration!
Team on the Run (TOTR) is a communication platform for the digital transformation of enterprises. As a time clock solution, TOTR provides a way to track by time, date, and location through our easy to use task manager. Simplify your time clock needs with an all-in-one time clock solution. Built within the Team on the Run ecosystem, allowing you to take advantage of other features like Push-to-Talk, dispatch management, and messaging. Team on the Run's task management solution, My Business offers an easy to use Time Clock widget for SMB and enterprise companies.
Employee Scheduling and Time & Attendance Software that ensures the right employees are in the right place at the right time. This solution provides powerful tools and integration capabilities that allow you to significantly reduce your labor costs and improve productivity while increasing both employee and customer satisfaction. Collaborative solutions such as our Voice, Web and Mobile Xpress for easy time tracking will ultimately help optimize your workforce management processes. Quickly automate employee scheduling while allowing your staff to easily record their hours from any phone, via Web or Mobile App.

door OpenTimeClock.com

(16 beoordelingen)
Bekijk profiel
Web-based time clock system that offers web camera support, clock ID and IP restrictions, built-in reports, and mobile devices support. Web-based time clock system that offers web camera support, clock ID and IP restrictions, built-in reports, and mobile devices support.

door AboutTime Technologies

(16 beoordelingen)
Bekijk profiel
AboutTime has been the leader in on premise mobile resource management for the construction industry since 2003. Whether your company operations are local or remote, AbouTime helps your business connect, track and manage mobile resources. The AboutTime enterprise product is an all-inclusive, scalable and configurable solution for managing your labor, productivity, assets and forms. Our mission is simply to help your teams leverage technology to make your business more profitable. Provides mobile workforces with an efficient and automated means of tracking their workers cost codes, and jobs.
Time Clock Software & Hardware best suited for 100 -10 000+ employees. Pricing Options - Monthly Subscription or Software License. Available in Cloud, on Premise or Hybrid Solution. Get Automated Time and Attendance, Absence Management, Shift Scheduling, Electronic Timesheets, Remote and Mobile Workforce Management, Clock In/Out Options - Biometric Fingerprint Clocks, Web based, Mobile, Land line, Swipe Cards, GPS tracking. Real-Time Report System and Integration with your Payroll Vendor. Enterprise Solution Best Suited for Organizations with 100 to 10,000+ Employees.
Simple, intuitive, cloud-based timekeeping. Track hours, activities and job/project info on any computer, tablet or mobile phone with GPS tracking. Choose between two modes - time card or timesheet. Plus, see Who¿s in/Who¿s out in real-time. Secure, accurate link to any payroll system including Quickbooks, Paychex, Sage and ADP. Installation in 7 days. Pricing includes our great customer service and integrates with our HRIS platform. Built for companies with 50+ employees. BizRun is simple, intuitive, cloud-based timekeeping. Track hours and activities on any device. Integrates with any payroll system.
Timedox provides time and attendance solutions for enterprise-class organizations with of thousands of employees to small businesses with only 1 to 5 employees. Timedox offers Standalone |time clocks with a one-time payment and $0 monthly fees or cloud solution for $25 flat monthly fees (unlimited employees or administrators, free time clock replacement and seven days, free support). Timedox provided a unique staffing solution that enables different individuals companies to use same time clock. Time tracking for over 160,000 employees and 12,000 companies, Easily track time for payroll, and save about 7% on payroll costs.

door AMG Employee Management

(14 beoordelingen)
Bekijk profiel
With over 25 years of experience, AMGtime is a leader of time, labor management, and scheduling solutions. In addition to scalable software, AMGtime offers a variety of biometric devices and mobile applications. AMGtime offers a variety of innovative industry-specific solutions and is recognized as a preferred partner across multiple industries such as skilled nursing, staffing, construction, hospitality, and more. AMGtime has built many seamless integrations with payroll, HR, and more. AMG Employee Management brings the highest quality with the best value for time management and workforce scheduling.