290 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Ervaar volledig geïntegreerd in- en uitklokken, zodat je beter kunt plannen. Je werknemers kunnen zelfs rechtstreeks in- en uitklokken met hun mobiele telefoon. Met Quinyx kunnen je werknemers in- en uitklokken in de app of met behulp van een lokaal apparaat. Hierdoor krijg je nauwkeurige gegevens en kunnen je werknemers genieten van een naadloze ervaring. Meer informatie over Quinyx Ervaar volledig geïntegreerde urenregistratie en afwezigheidsbeheer, zodat je beter kunt plannen. Meer informatie over Quinyx
Moderniseer je tijdklok. Installeer de tijdklok-app moeiteloos op elke iOS-tablet en stel het in door een kioskoptie te selecteren die goed voor jou werkt. Met realtime synchronisatie van tijdgegevens werkt de klok naadloos samen met het tijdregistratieplatform om tijd vast te leggen, projecten of activiteiten te checken, betaalregels toe te passen en je self-servicetaken te beheren. Elimineer in- en uitklokken met geavanceerde functies zoals gezichtsherkenning. Krijg realtime inzicht in je personeel. Meer informatie over Replicon Beheer je verspreide personeelsbestand in realtime, pas relevante loonregels toe om naleving te garanderen en je pre-loonlijstproces te stroomlijnen. Meer informatie over Replicon
Jibble is een gratis tijdklok-app. Houd bij wanneer je personeel aan het werk is voor de loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt aantal gebruikers. Personeel klokt in en uit met behulp van mobiel, tablet, web, MS Teams of Slack, en kan biometrische herkenning en gps-locatie gebruiken. Voor de bouw, productie, detailhandel, voedsel- en dranksector, het werken op afstand, de startups, buitendiensten, gezondheidszorg, bureaus, onderwijs, kantoorbedrijven en anderen. Genereer geautomatiseerde urenstaten en krachtige rapporten. Meer informatie over Jibble Online tijdklok-software voor teams. Gebruik een iPad als biometrische aanwezigheidskiosk. Geweldig voor payroll, facturering aan klanten en productiviteit! Meer informatie over Jibble
Moderniseer de tijdklok van je medewerkers. De tijdklokfunctie voor in- en uitklokken in de CakeHR-software werkt samen met jou om een beter gevoel van tijd en aanwezigheid te creëren. Vertrouw op de gebruiksvriendelijke navigatie en het aanpasbare dashboard van CakeHR om taken moeiteloos te automatiseren, de afhankelijkheid van Excel-werkbladen te elimineren, software-acceptatie te stimuleren en de frequentie van e-mails te verminderen. Er zijn apps voor Android en iOS beschikbaar. Meer informatie over CakeHR CakeHR is ontworpen voor eenvoudige toepassing door medewerkers en levert automatisering, transparantie en betrokkenheid voor HR. Meer informatie over CakeHR
Time Doctor biedt nauwkeurige tijdkloksoftware voor je team. Het is met name geschikt voor teams van 20 tot 500 werknemers. Ontdek niet alleen hoe laat het team elke dag is begonnen en gestopt met werken, maar ook wat ze in de tussentijd hebben gedaan. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Meer informatie over Time Doctor Tijdkloksoftware die ook helpt de productiviteit van je team te verbeteren. Meer informatie over Time Doctor
Ben je op zoek naar een gratis projectmanager met tijd- en onkostenregistratie? Bereid je voor om enthousiast te worden over Bitrix24. Gratis onbeperkte taken, gratis onbeperkte projecten, gratis onbeperkte tijdregistratie voor maximaal 12 gebruikers en niet zomaar een tijdregistratie. Je kunt schattingen voor elke taak of project invoeren en deze vervolgens vergelijken met de werkelijk bestede tijd. Je kunt offertes en facturen creëren voor je klanten, en ja, dit is geheel gratis beschikbaar. Er is weinig wat Bitrix24 niet kan. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 meest populaire gratis oplossing voor het bijhouden van tijd en kosten. Taken, projecten, CRM, offertes, facturen. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Meer informatie over Bitrix24
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
HRnest is an intuitive software that supports the daily work of the HR departments. It allows employees to easily submit their holiday requests, while the employer can monitor the use of leave, record work time, create timetables for the entire company and manage employees' personal files. The database is fully compliant with worlds top data security standards (including GDPR) and can be accessed 24/7 from any location or device. Meer informatie over HRnest Online system for effectively managing employee's absences, work schedules, and personal files. Meer informatie over HRnest
(0 reviews)
Bezoek website
Uit feedback blijkt dat klanten meer dan 200 uur per jaar kunnen besparen door het gebruik van Bedrijfsrooster! Bedrijfsrooster helpt u namelijk eenvoudig uw personeelsplanning geheel online af te handelen. Het maken van een rooster wordt zeer eenvoudig doordat in n oogopslag duidelijk is wie u het best op welke dienst kunt inzetten. Zijn alle diensten eenmaal ingeroosterd, dan deelt u het rooster met twee klikken met al uw personeelsleden. Via de PC, tablet en telefoon. Overal en altijd. Meer informatie over Bedrijfsrooster Bedrijfsrooster is de eenvoudige online tool die uw uitdaging rondom de planning volledig uit handen neemt. Meer informatie over Bedrijfsrooster
(0 reviews)
Bezoek website
NeeyamoWorks Time is a global solution that serves to manage and monitor employees time & attendance, provide flexible scheduling options and helps configure requirements depending on local statutory policies and established best practices. Its user-friendly interface helps you ensure that you effectively measure time spent on creating business value and manage your workforce, more efficiently. Meer informatie over NeeyamoWorks Time Clock the right time with NeeyamoWorks Time¿. A time tracking system for efficient workforce management. Meer informatie over NeeyamoWorks Time
Intuïtieve, gebruiksvriendelijke urenregistratie met onbeperkte gratis telefonische of online ondersteuning. Werknemers kunnen overal hun uren bijhouden met een Android- of iOS-mobiele telefoon, computer, tablet, tekst, inbelnummer en nog veel meer met de flexibiliteit van een in/uitklokkaart of handmatige urenstaat. Managers kunnen zien wie er waar en aan welke projecten werkt - en dit alles in realtime. TSheets is geïntegreerd met QuickBooks, Sage, ADP, Paychex en meer, en synchroniseert daadwerkelijke urenregistratiegegevens voor snellere, meer accurate loonadministratie en facturering. Medewerkers kunnen altijd en overal inklokken vanaf de apparaten die ze al bij zich dragen, allemaal in realtime. Eenvoudige integratie met payroll.
Tick is software voor tijdregistratie waarmee teams moeiteloos de tijd kunnen volgen en binnen hun budget kunnen blijven. Tick heeft geïntegreerde apps voor telefoons, computer desktops en browserextensies, zodat je snel je tijd kunt invoeren. Tick integreert projectbeheersoftware zoals Basecamp, Asana en Trello waardoor tijdregistratie en budgetfeedback met je workflow voor projectmanagement wordt gecombineerd. Je kun je tijdinvoer ook naar Quickbooks of Freshbooks exporteren voor eenvoudige facturering. Tick is tijdregistratiesoftware die erop is gericht je te helpen meer winstgevende projecten uit te voeren. Integreert met Basecamp, Asana, Trello en meer ...
BambooHR is het beste online HR-systeem voor het midden- en kleinbedrijf. Het cloudgebaseerde systeem biedt geïntegreerd volgen van sollicitanten (ATS), tools voor onboarding, e-handtekeningen, registratie van vrije dagen en prestatiebeheer, met eenvoudige rapportage en een handige mobiele app voor werknemers. BambooHR bevrijdt HR uit de spiraal van gegevensbeheer, waardoor het effectiever, efficiënter en menselijker wordt. Bel voor een demo en start een gratis proefversie. Het belangrijkste HRIS voor kleine en middelgrote bedrijven, met volgen van kandidaten, onboarding, e-handtekeningen, persoonlijke vrije tijd, prestaties, rapportage en een mobiele app.
Bespaar tijd en laat je bedrijf efficiënter draaien met de eenvoudige door Hubstaff ontwikkelde tijdklok voor desktops, websites en mobiele apps. Nauwkeurige tijdregistratie met schermopnames, app-gebruik en controle van gps-locaties geeft een duidelijk beeld van hoe en wanneer je team werkt. Rapportage met tal van functies biedt een uitgebreid efficiëntieplatform voor groeiende bedrijven. Laat je software harder werken door integratie met meer dan 30 apps, waaronder Basecamp, Trello, Asana, Github en Paypal. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS. Hubstaff biedt nauwkeurige en geautomatiseerde tijdregistratie, zodat groeiende bedrijven projecten op tijd en binnen hun budget kunnen houden.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten en tijdgebruiksgrafieken met een optie om tijdlogboeken als Excel-spreadsheets te exporteren, wekelijkse rapporten via e-mail te ontvangen of openbare rapporten te delen met klanten om meer transparantie te bieden. Toggl heeft een webversie, desktopprogramma's voor Windows/Mac/Linux en native iOS- en Android-apps. Integreert met facturering- en PM-tools. Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
ClockShark is de toonaangevende software voor urenregistratie en planning ontwikkeld voor lokale bouw, buitendienst en franchises die op zoek zijn naar een eenvoudigere manier om de tijd van mobiele medewerkers te volgen, loonlijsten snel en nauwkeurig te verwerken en inzicht te krijgen in taakkosten. Meer dan 4000 klanten hebben de rompslomp van papieren urenstaten al vervangen door software die het gemakkelijker maakt om hun bedrijf te runnen en accountants tevreden houdt. Begin vandaag nog met een gratis proefversie! ClockShark is de toonaangevende urenregistratie- en planningssoftware voor lokale bouw, buitendienst en franchises.
Ultimate Software streeft ernaar mensen altijd op de eerste plaats te zetten. Dit kernprincipe stimuleert de creatie van deze bekroonde technologie voor HR-, payroll- en talentbeheer; levering van toonaangevende klantenservice; en het belang van werknemersgerichte cultuur. Ultimate staat sinds 2012 in de top 25 van de jaarlijkse Fortune-rangschikking van 100 beste bedrijven om voor te werken, en is door Fortune vier jaar op een rij (2016-2019) uitgeroepen tot de beste grote werkplek in technologie. De UltiPro® cloudoplossingen voor HR, salarisadministratie en talentbeheer van Ultimate Software helpen organisaties de werknemerservaring te verbeteren en te laten groeien.
When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie is de beste manier om de tijd van medewerkers te beheren. Medewerkers kunnen vanaf hun telefoon of een vaste terminal inchecken, het bijhouden van pauzes wordt eenvoudig gemaakt met opties voor betaalde en onbetaalde pauzes, en je kunt alle informatie exporteren naar je salarissysteem. De tijdregistratiesoftware voor werknemers biedt een reeks aanvullende tools voor aanwezigheidsregistratie van werknemers en alles wat je van een traditionele app voor urenstaten mag verwachten. When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie is nu voor altijd gratis voor maximaal 75 werknemers. When I Work tijd- en aanwezigheidsregistratie helpt je veel tijd te besparen en het ziekteverzuim te verminderen. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
Kronos Workforce Ready is een reeks tools voor het beheer van menselijk kapitaal op één uniform cloudplatform waarmee je de volledige levenscyclus van je werknemers kunt beheren, van de fase voorafgaand aan het inhuren tot aan hun pensioen. Oplossingen voor HR, werving, onboarding, tijdregistratie, payroll en meer zijn eenvoudig toegankelijk via één enkele intuïtieve interface. Geautomatiseerde en schaalbare tools bieden één enkele bron van waarheid met gemeenschappelijke rapportage, dashboards en robuuste workflows. Inbegrepen self-service en een mobiele app zorgen voor eenvoudige, altijd beschikbare toegang. Kronos Workforce Ready is een volledige HCM-suite van geautomatiseerde en schaalbare tools die HR, payroll, tijd en aanwezigheid en meer integreert.
Zenefits maakt de urenregistratie van werknemers eenvoudig. Werknemers kunnen hun uren vanaf elk apparaat registreren en werkgevers kunnen ingediende uren binnen enkele seconden goedkeuren. Deze software kan ook de uren van medewerkers rechtstreeks naar de loonlijst synchroniseren en helpen urengerelateerde naleving te garanderen. Zenefits uren- en aanwezigheidsregistratie - de eenvoudigste manier om werknemers op uurbasis te registreren en te beheren.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Deze gratis apps maken gebruik van gezichtsherkenning, zodat je erop kunt vertrouwen dat je elke keer de juiste mensen in dienst hebt. Je kunt ook binnen enkele minuten personeelsroosters creëren en met één klik publiceren, personeelsverlof beheren en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Deputy: volg tijd en aanwezigheid, plan personeel in, beheer verlof, exporteer urenstaten naar de loonlijst met één klik en blijf moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
In- en uitklokken is intuïtief voor je werknemers, en het is voor jou gemakkelijk om uren te bekijken en te exporteren. Werknemers kunnen inklokken met een browser of de Google-, iOS-, en Android-apps. Je kunt zien wie er werken, wat hun GPS-positie is, of beperken waar ze kunnen in- en uitklokken. Integratie met QuickBooks, ADP, Paychex en SurePayroll en export naar Excel is mogelijk. Geavanceerde functies zoals het bijhouden van opgebouwd PTO, afronden van in- en uitklokken, projectcodes, QR-codes, automatische pauzes en SSO zijn allemaal opgenomen in de cloudgebaseerde klok. Cloudgebaseerde tijdklokoplossing die rapporten vooraf invult voor de loonlijst. Werknemers kunnen op hun desktop of mobiele apparaten inklokken.
Via webgebaseerde tijdklokken kunnen werknemers in- en uitchecken of uren invoeren via de app. Goedgekeurde tijdgegevens stromen automatisch naar payroll, waardoor je niet langer handmatig urenstaten hoeft te berekenen of informatie opnieuw moet invoeren. Dit geautomatiseerde proces biedt 24/7 toegang voor werkgevers en werknemers. Voorkom ongeoorloofd in-/uitklokken, met geofencing en IP-adresfiltering ingeschakeld. Controleer de in-/uitkloktijden, zodat werknemers alleen worden betaald voor geplande diensten. Beperk het aantal klokfuncties om nauwkeurige gegevens te garanderen. Maak het verzamelen van werktijdgegevens zo eenvoudig mogelijk, terwijl je payroll-fouten en tijdfraude vermindert.
Alles-in-één tijdregistratie van medewerkers en personeelsoplossingen voor bedrijven van elke soort en omvang. Volg moeiteloos de werkuren van je werknemers in realtime op elk apparaat, ontvang overurenmeldingen, automatiseer loonlijstrapporten en bespaar jaarlijks duizenden op inefficiënties. Urenregistratie voor mobiel en desktop, ontworpen voor bedrijven met GPS, overurenmeldingen, realtime berichten, geavanceerde rapportage en meer. Ontdek waarom meer dan 30.000 bedrijven Boomr vertrouwen om de urenregistratie van hun personeel te beheren. Urenregistratie voor mobiel en desktop ontworpen voor bedrijven met GPS, overurenmeldingen, realtime berichten, geavanceerde rapportage en meer!
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke webbrowser. De oplossing omvat planning met slepen en neerzetten, onbeperkt personeel, onbeperkte toegang, dienstherinneringen, sms-berichten en rapportage. Het is de eerste maand gratis, er is geen creditcard vereist en je hoeft er niets voor te installeren. Geen contracten en geen verborgen kosten wanneer je extra personeel toevoegt. Pay-as-you-go planningen met onbeperkt personeel. Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke browser. De planner met slepen en neerzetten werkt net zo eenvoudig als een spreadsheet.
WebHR zorgt voor een revolutie in de manier waarop HR werkt. WebHR is sociale alles-in-één cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die alles afhandelt, van werving tot pensionering, op de meest innovatieve manier. WebHR bespaart bedrijven niet alleen geld, maar verhoogt ook de productiviteit, bespaart ruimte en maakt communicatie tussen en op kantoren snel, betrouwbaar en efficiënter. WebHR helpt bij het beheer van de belangrijkste activa van een bedrijf - het personeel. WebHR wordt goed beoordeeld en is leider in Cloud HR. Het helpt je bij het beheren van de belangrijkste activa in je bedrijf - je personeel.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd. BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
7shifts helpt restaurants hun efficiëntie te verbeteren met intuïtieve planning, urenregistratie, communicatie en tools voor naleving. De intuïtieve 7shifts-app kan rechtstreeks in je rooster worden geïntegreerd om tijd en aanwezigheid te beheren, nalevingsrisico's te verminderen en de verantwoordelijkheid van werknemers te verbeteren. De gebruiksvriendelijke functie voor roosterplanning op basis van slepen en neerzetten houdt automatisch rekening met beschikbaarheid, vrije tijd, overuren en naleving - en managers kunnen hun POS eenvoudig integreren om ervoor te zorgen dat ze hun personeelsdoelen halen. Begin vandaag nog gratis! 7shifts is een robuuste tool voor planning, urenregistratie en communicatie die speciaal is ontworpen voor restaurants. Begin vandaag nog gratis!
Gebruiksvriendelijke tijdkloksoftware voor kleine bedrijven die je tijd en geld bespaart, en de menselijke fouten van papieren urenstaten elimineert. TimeClick beheert de in- en uitchecktijden, vrije dagen, taken, afdelingen, stiptheid, overuren van werknemers en meer. Flexibele urenregistratierapporten besparen managers uren werk op de loondag. TimeClick wordt veilig op je netwerk geïnstalleerd, waardoor je meer controle over je gegevens hebt en tijdfraude wordt voorkomen. Alle TimeClick-gebruikers hebben toegang tot het in de VS gevestigde, persoonlijke ondersteuningsteam. Eenvoudig te gebruiken tijdkloksoftware voor kleine bedrijven waarmee werknemers in je netwerk met een druk op de knop in/uit kunnen klokken.
Gratis proefversie van 30 dagen. Geen kosten voor accounts met 2 werknemers of minder. Meer dan 9000 bedrijven waarderen de robuuste tijdklokfuncties: *mobiele app beschikbaar; *volgen van PTO; *planning van ploegendienst; *bewerken van tijdkaart; *berekening van overuren; *geofencing en GPS; *IP- en apparaatbeperkingen; *biometrische/vingerafdrukoptie; *loonlijstintegratie; *betaalde pauzes; *herinneringen; *automatische pauzeaftrekopties; *fooien, bonussen en commissies; *taak- en projectkosten; *$ 2,50/werknemer per maand. Cloudgebaseerd tijdkloksysteem voor personeel van kleine bedrijven om de uren van werknemers bij te houden en nauwkeurige tijdkaarten voor de loonlijst te genereren.
iClassPro is ontwikkeld door schooleigenaren voor schooleigenaren en is de alom gewaardeerde online software-oplossing voor lessenbeheer voor op lessen gebaseerde bedrijven. Een abonnement op iClassPro omvat functies voor les- en kamproosters, registratie van inschrijvingen, communicatie, debiteuren, online registratie, rapportages en meer. iClassPro heeft een supportteam beschikbaar om je bij elke stap te helpen. Beheer lesplanning en -registratie, facturering en betalingen, communicatie en rapportage allemaal vanuit één handig online software-platform.
Het systeem voor tijd en aanwezigheid uAttend stroomlijnt personeelsbeheer door de uren van medewerkers eenvoudig en efficiënt bij te houden met ultramoderne tijdklokken en krachtige cloudtechnologie. In- en uitklokken via vingerafdruk-, scankaart- en gezichtsherkenning wordt direct vastgelegd in je cloudaccount. Bekijk start-, pauze-, lunch- en eindtijden en keur ze goed vanaf elk apparaat met internetverbinding 24/7. Ontvang OT-meldingen in realtime, genereer rapporten, exporteer loonlijsten rechtstreeks naar je voorkeursprovider en nog veel meer. uAttend is gebouwd voor bedrijven die behoefte hebben aan een gebruiksvriendelijk, betaalbaar en betrouwbaar systeem voor tijd en aanwezigheid.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS. Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie.
Calamari maakt het beheren van mensen eenvoudiger. Het stelt je in staat om alle soorten vakantie, vrije tijd en ziekteverlof te plannen en bij te houden. Nu kun je je aanwezigheid volgen met i-beacons en mobiele apps en geautomatiseerde meldingen. Calamari ondersteunt bedrijven met kantoren die zijn gevestigd in meerdere landen/locaties, en het ondersteunt rollengebaseerde beveiliging. Het product is geïntegreerd met projectbeheertools zoals JIRA, Slack, Office 365, Toggl, G Suite, Basecamp en Asana. Calamari is geïntegreerd met Slack, JIRA, G Suite en Office365. Volg je HR-dossiers, vakantie, vrije tijd, aanwezigheid en beheer de urenstaten.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Houd vanaf elk apparaat uren bij, gebruik krachtige goedkeuringen voor urenstaten, stel flexibele facturering en tarieven in en nog veel meer door je uren bij te houden met Avaza! Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
De busybusy app voor mobiele tijdregistratie is ontwikkeld door aannemers voor aannemers en automatiseert het bijhouden van tijd en GPS-arbeid, de kostenberekening en documentatie. Dankzij mobiele tijdregistratie in de cloud kunnen bouwploegen in- en uitklokken met behulp van hun iOS- en Android-apparaten, zowel als elke webbrowser. Met busybusy wordt je smartphone een geavanceerde managementtool die de processen van tijdregistratie, het documenteren van projectvoortgang en het bewaken van projectgegevens vereenvoudigt en automatiseert. Realtime bijhouden van arbeidskosten, PTO, projectbudgetten, foto's en opmerkingen.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer. Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Jolt maakt van elke tablet een tijdklok met gezichtsdetectie, aankondigingen voorafgaand aan in- of uitklokken, geofencing voor werknemers in het veld en eigenaren van meerdere locaties. Met Jolt heb je de beschikking over feilloos in- en uitklokken, een schemabouwer op basis van slepen en neerzetten en een dagelijkse taakbeheerder, allemaal op één platform. Dezelfde tablet die medewerkers gebruiken om in te klokken, houdt hen verantwoordelijk en gericht op de taak, en de mobiele app van Jolt geeft eigenaren en managers een realtime blik op dagelijkse aanwezigheid en activiteiten vanaf elke locatie. Jolt is tabletgebaseerde software die bekend staat om het verbeteren van de aanwezigheid en verantwoording onder uurloonwerknemers.
TimeFlow is een revolutie in het tijdbeheer van werknemers. Het is de eerste en enige klok-app voor je desktop die via de cloud werkt. Terwijl andere oplossingen je een langzame en saaie webpagina opdringen, biedt deze software je een efficiënte en gebruiksvriendelijke oplossing voor je personeel. Laat je werknemers in- en uitklokken zonder browser. Je hebt graag apps op je telefoon, dus waarom niet ook op je bureaublad? Als je een biometrische optie toevoegt, heb je een oerdegelijke oplossing voor je salarisbehoeften. 30 dagen gratis! Eenvoudige tijdkloksoftware voor het beheren van in- en uitkloktijden van werknemers. Werkt op één of meerdere locaties. Onbeperkt aantal medewerkers.
Tempo Timesheets is the leading time tracking app in Jira, serving teams at over 13,000 companies in over 100 countries. With Tempo, you can build granular reports in seconds and drill down on data to get the detailed information you need. Managers can review and approve their team's timesheets, as well as analyze high-level information on work performed across your business to make better business decisions. Convert Google Calendar events to worklogs for added value and productivity. Agile time tracking software for Jira. Designed to track time, produce reliable data for reporting, invoicing & accounting, and more.
Hulp aan jou staat centraal. Als werkgever moet jij je waardevolle tijd besteden aan het verbeteren van je bedrijf. Zorgen over de berekening van de uren van werknemers voor de loonlijst worden uit handen genomen zodat jij hier niet mee wordt belast. Je werknemers klokken in en uit met een enkele klik, waardoor dure fouten met tijdkaarten worden voorkomen. Laat nauwkeurige berekeningen aan de software over. Er hoeft niets te worden gedownload of geïnstalleerd, aangezien deze service zich volledig in de cloud bevindt. De focus ligt op snel, eenvoudig en efficiënt, en het platform zorgt ervoor dat je tijd bespaart om je bedrijf beter te maken. Handmatig uren berekenen voor de loonlijst van werknemers is verleden tijd. Het neemt minder dan een minuut in beslag om alle loonlijsturen te bekijken.
Virtual TimeClock is krachtige, gebruiksvriendelijk software voor de urenregistratie van werknemers voor je Mac- en Windows-computers. Je hoeft niet vast te zitten aan het betalen van eindeloze maandelijkse kosten voor urenregistratiesoftware. Virtual TimeClock is een eenmalige aankoop. Neem afscheid van frustrerende papieren urenstaten en elimineer het gedoe rond je salarisadministratie. Ga vandaag nog aan de slag met een gratis proefversie. Virtual TimeClock is krachtige, gebruiksvriendelijk software voor de urenregistratie van werknemers voor je Mac- en Windows-computers. Geen maandelijkse kosten meer.
Flexibel en gebruiksvriendelijk - TimeClock Plus v7 biedt je organisatie een robuuste oplossing voor tijd- en aanwezigheid gehost in de TCP Cloud. Automatiseer gegevensverzameling met naadloos geïntegreerde hardware voor urenregistratie. Krijg toegang tot realtime, bruikbare werknemersinformatie met gepersonaliseerde dashboards en rapportage. Verminder overuren met geautomatiseerde personeelsplanning. Betaal je werknemers nauwkeurig en op tijd, terwijl je het nalevingsrisico minimaliseert en de arbeidskosten beheert. Vraag een gratis demo van TimeClock Plus aan. Op abonnementen gebaseerde software voor tijd- en aanwezigheid gehost in de cloud. Flexibel en gebruiksvriendelijk, zie wat TimeClock Plus voor jou kan betekenen.
Zoho People biedt een gebruiksvriendelijke, betaalbare oplossing om de tijd voor bedrijven te volgen. Medewerkers kunnen zowel factureerbare als niet-factureerbare uren registreren, een urenstaat aanmaken en zicht krijgen op elk project of elke klant en facturen sneller ontvangen. Op de cloud gebaseerde oplossing om tijd voor bedrijven bij te houden, de taakitems te registreren, factureerbare uren te registreren en nauwkeurige visuele rapporten te krijgen.
iSolved Time voor tijd en aanwezigheid vervangt handmatige ponsklokken en urenstaten door een eenvoudig maar krachtig cloudgebaseerd systeem voor urenregistratie. Het combineert een reeks opties voor urenregistratie met krachtige SaaS-technologie voor het beheren van de werktijd van je medewerkers. Welke tools je ook nodig hebt, elke urenregistratie, elke toepassingsmodule en alle diensten vormen samen een systeem dat volledig voldoet aan je behoeften voor tijd en aanwezigheid en personeelsbeheer, voor klanten met meer dan 50 werknemers. Combineert een op software gebaseerd tijd- en aanwezigheidssysteem met fysieke klokken.
ExakTime is al twee decennia een leider op het gebied van urenregistratie voor de bouwsector en bedrijven met een buitendienst. Deze robuuste, gebruiksvriendelijke app voor urenregistratie en planning wordt rechtstreeks gesynchroniseerd met de gebruiksvriendelijke cloudsoftware. Hierdoor kunnen ploegendiensten en taken eenvoudig worden gepland, evenals realtime aanwezigheid, uren, kostencode en andere gegevens die vanaf overal toegankelijk en bruikbaar zijn. ExakTime werkt op Android- en iOS-telefoons en -tablets, terwijl de urenregistratiesoftware integreert met alle belangrijke boekhoudprogramma's. Deze krachtige, gebruiksvriendelijke app voor urenregistratie is het product van twee decennia ondersteuning voor personeelsbeheer in de bouwsector.
Rhumbix biedt de enige oplossing voor urenregistratie die is ontwikkeld voor de bouwsector door de bouwsector. Deze mobiele toepassing is beschikbaar voor Android en iOS en maakt het voor werknemers gemakkelijk om met een paar tikken hun gewerkte uren in het veld in te voeren. Met handtekeningen, stretch- en flexoefeningen en vragen aan het einde van de dag helpt dit platform je ook om te voldoen aan alle voorschriften. Rhumbix is de enige bron van waarheid voor veldgegevens.
De arbeidskosten van hotels stijgen vijf keer sneller dan de inkomsten, en daardoor krimpen de winstmarges. Hotel Effectiveness verlaagt de arbeidskosten met 5-15% door personeelsplannen en -roosters perfect af te stemmen op de bedrijfsbehoeften. Met juist afgestemde arbeidskosten kunnen hoteleigenaren en -beheerders de overtollige kosten elimineren die worden veroorzaakt door overbezetting, overuren en overmatig gebruik van contractarbeid. Dit bekroonde arbeidsbeheersysteem integreert met tijd- en aanwezigheidsregistratie, salarisadministratie, BI en PMS. Door een perfecte planning van de arbeid elimineert Hotel Effectiveness overbezetting, overwerk, overmatig gebruik van contractarbeid, waardoor meer dan 5% bespaard kan worden.
Met Employment Hero kun je beschikken over een volledig tijd- en aanwezigheidsbeheer dat geheel wordt geregeld vanuit de salarisadministratie. Bekijk gegevens over al je werknemers in realtime, met een systeem dat de urenstaten automatisch voor je afrondt. Met de mobiele app van Employment Hero hebben werkgevers de volledige controle over de salarisadministratie, kunnen ze bijhouden hoeveel van hun werknemers tegelijkertijd met verlof zijn en kunnen ze urenstaten gebruiken om personeel in te plannen voor ploegendiensten. Volledig inzicht in de tijd en aanwezigheid van de medewerkers van je bedrijf via een desktopdashboard en mobiele app.
Een cloudgebaseerd systeem dat werkgevers helpt de levenscyclus van werknemers te beheren van hun werving tot pensionering. Een cloudgebaseerd systeem dat werkgevers helpt de levenscyclus van werknemers te beheren van hun werving tot pensionering.
VAIRKKO offers a unique a-la-carte software eco-system offering both Learning Management and HR Products all from within a single platform. Purchase only those modules that you want, when you want them. Enjoy everything your organization needs from Tracking Training, Learning Management Systems(LMS), HRIS (Human Resources Information System), Performance Management, Onboarding, Applicant Tracking, Policy and Document Management and much more. VAIRKKO has what your business needs: Learning Management/Training Tracking to Complete HR Solutions.
honeybeeBase allows you to track employee hours, GPS location, paid/unpaid breaks, and more all from any phone or computer with internet. It also integrates with Quickbooks as well as our absence/PTO/Vacation tracking, communication, and employee training. Schedule a demo or start for FREE today - so you can stop feeling overwhelmed by the day-to-day managerial tasks, and focus on growing the business of your dreams. Web-based solution for time & attendance, employee scheduling, team communication and more! Start for FREE today!
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurately *Reporting on labor costs and production tracking *Managing tasks and project punch lists *Shift and job notes for effective company-wide communication *Improving job profitability *Calculating accurate and transparent overtime hours *Scheduling your workforce to reduce no-shows SINC is your boots-on-the-ground job costing and workforce management tool, bridging the gap between the job site and the office.
Time Clock MTS is een prikkloksysteem voor werknemers van elk bedrijf, groot of klein. Het kan worden gebruikt om je werknemers toe te staan om in en uit te klokken vanaf één computer, of installeer het op je netwerk zodat je werknemers meerdere computers als een prikklok kunnen gebruiken. Het bevat vingerafdrukbeveiliging, het volgen van taken, het opbouwen van vakantie en ziekteverzuim en nog veel meer. Er is een gratis proefversie van 30 dagen beschikbaar en een gratis versie is beschikbaar voor zeer kleine bedrijven. Gebruik elke pc als een werknemersprikklok om de aanwezigheid van werknemers bij te houden en eenvoudig loonlijstrapportages uit te voeren.
Het is tijd om de stress uit het beheren van uurloonpersoneel te halen. Nowsta is een uitgebreid platform voor personeelsbeheer dat planning, urenregistratie en salarisadministratie onder één dak brengt. Creëer je planning binnen enkele minuten, stuur open ploegendiensten rechtstreeks naar het personeel via mobiele app, en kijk hoe ze sneller reageren dan ooit tevoren. Hou tijd en aanwezigheid met uiterste nauwkeurigheid bij, ontvang een melding van laattijdigheid of afwezigheid en importeer de gegevens met slechts een paar klikken naar je salarisadministratiebeheerder. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo. Cloudgebaseerde oplossing voor personeelsbeheer waarmee bedrijven personeelsdiensten kunnen plannen, werkuren kunnen bijhouden, salarisadministratie kunnen verwerken en meer.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren. Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Online prikkloksysteem voor medewerkers, voor bedrijven van elke omvang. Personeelsplanning. Urenregistratie. Taakbeheer. Loonlijstrapportage.
Tanda is alles-in-één aanwezigheidsregistratie- en personeelsplanningsoftware. Volg het in- en uitklokken van medewerkers met de prikklok-app. Maak en optimaliseer roosters en stuur ze binnen enkele minuten naar medewerkers. Sta personeel toe om verlof aan te vragen en diensten te ruilen. Tanda integreert ook naadloos met payroll- en POS-systemen. Een alles-in-één tijd- en aanwezigheidsoplossing voor urenregistratie van werknemers, planning, automatische urenstaten en meer.
De alles-in-één tijdkloksoftware voor bedrijven. De oplossing wordt gebruikt door zowel kleine als grote bedrijven, waaronder Tesla, Michelin en Zürich. Met BeeBole kunnen managers de tijd bijhouden en de kosten beheersen met vele aanpasbare modules zoals projecten, afdelingen, factureringskosten (met meerdere valuta’s), goedkeuring van urenstaten, teamkalender en eenvoudig configureerbare rapporten. In overeenstemming met de AVG en beschikbaar in meerdere talen. Proefversie van 30 dagen met volledige functionaliteit. Geen creditcard vereist. Het eenvoudigste en meest flexibele tijdkloksysteem voor bedrijven: weet waar je tijd en geld naartoe gaan. Proefversie van 30 dagen met volledige functionaliteit.
Hourly is a people platform that makes it easy for small business owners to track time, run payroll and get workers comp for their employees. Its the only tool out there that does all three seamlessly, saving you time and money. Welcome to Hourly! We make time tracking, payroll and workers comp easy as pie for small businesses.
WebWork Time Tracker biedt de gemakkelijkste manier om de werkproductiviteit te begrijpen, en zowel de werktijd als de tijd die aan elke taak wordt besteed te berekenen. Al deze informatie wordt automatisch gegenereerd en omgezet in nauwkeurige rapporten in de vorm van schermopnames, statistische gegevens, grafieken of online rapporten in de webaccount van de gebruiker. Gebruikers kunnen facturen creëren en deze als bewijs van werk naar hun klanten of partners sturen. De WebWork-tracker is geschikt voor teams van elk type en elk formaat. De beste tijdregistratie met schermopnames: software voor het volgen van medewerkers, registreren van websites en toepassingen en tijdregistratierapporten.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Inclusief een afwezigheidsgoedkeuringssysteem en de mogelijkheid om apparatuurgebruik te volgen en geavanceerde opmerkingen toe te voegen voor wederzijdse feedback. De zeer intuïtieve urenstaten maken het loonproces veel sneller en bieden de mogelijkheid om naar Excel of Quickbooks Online te exporteren. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. GPS-tijdregistratie en taakplanning met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gemakkelijk te gebruiken is.
Cloudgebaseerde uren-, aanwezigheids-, project- en GPS-trackingsoftware. Bewaak centraal één of meerdere bedrijfslocaties. Met ClockIt heb je toegang tot je dashboard vanuit de mobiele apps of de webbrowser. ClockIt helpt je verlof, vakanties, routeplannen, GPS-tracking van medewerkers, geofencing en nog veel meer functies te beheren. Bekijk de demo voor meer informatie. Neem op elk gewenst moment contact op met de support die je graag verder helpt. ClockIt is cloudgebaseerde software voor het volgen van uren, aanwezigheid, projecten en medewerkers.
De tijd- en aanwezigheidsapplicatie biedt kostenbesparend arbeidsbeheer. Intuïtieve dashboards maken het gemakkelijk voor jou en je supervisors om snel in te zoomen op tijdgegevens van medewerkers. Daarnaast stelt directe online toegang supervisors in staat om personeelsplanning veilig rechtstreeks op de tijdkaart te bewerken. Kenmerken omvatten uitzonderingsafhandeling, een verscheidenheid aan tijdinvoermethoden, planning, aangepaste rapporten, configureerbare regels en arbeidsverdeling. Tijd- en aanwezigheidsoplossing met planning, rapportage, historische gegevens, zelfbediening, verlofbeheer, reserveringen, incidenten volgen.
Sling is gratis plannings- en communicatiesoftware voor bedrijven waar werknemers in ploegendiensten werken. Sling is gebouwd rond vier functies: diensten, taken, berichten en nieuwsfeed, het stelt managers in staat om alle aspecten van hun werk te organiseren op één platform. Planning van ploegendiensten wordt gemakkelijk gemaakt met Sling, dat gratis is.
Vertrouwde software voor registratie van tijd en aanwezigheid met een intuïtieve gebruikersinterface, eenvoudige configuratie en integratiemogelijkheden met de meest gewaardeerde boekhoudprogramma's van vandaag. Count Me In is wat je altijd al nodig hebt gehad. Vertrouwde software voor registratie van tijd en aanwezigheid met een intuïtieve gebruikersinterface, eenvoudige configuratie en integratiemogelijkheden.
Met Papershift kun je de dienst- en roosterschema's en projecten plannen, beheren en automatiseren zoals jij dat wilt. Ga verder in het beheren van urenregistratie van werknemers, resourceplanning en afwezigheid. Gebruik de tijdklok-app en laat je medewerkers gemakkelijk in- en uitklokken. Integreer je team in het proces om meldingen te automatiseren en de medewerkerstevredenheid onmiddellijk te verhogen. Gebruik de 14-daagse proefversie en aarzel niet om contact op te nemen als je hulp nodig hebt bij je eerste stappen. Vereenvoudig de ingewikkelde ploeg-/rotatieplanning, planning en tijdregistratie voor medewerkers met eenvoudig software. Beschikt over een proefperiode van 14 dagen.
ADP ezLaborManager is een cloudgebaseerde tijd- en arbeidsoplossing die kleine bedrijven helpt hun tijd- en aanwezigheidsprocessen te automatiseren en de loonvoorbereiding te vereenvoudigen. ADP ezLaborManager helpt kleine bedrijven de naleving van arbeidswetten te handhaven, automatiseert wettelijk vakantiegeld en helpt vrije tijd te beheren, inclusief vakantie en ziektedagen. De software is als cloudgebaseerde oplossing toegankelijk op kantoor en op afstand via elke webbrowser. EzLabor is een tijd- en aanwezigheidsoplossing voor kleine bedrijven. Elimineer papieren urenstaten en andere foutgevoelige handmatige processen.
Bij Planday is het doel eenvoudig: het runnen van je op ploegendiensten gebaseerde bedrijf eenvoudiger te maken. Deze innovatieve oplossing voor personeelsplanning heeft meer dan 200.000 tevreden klanten 80% in administratieve tijd en 5% in personeelskosten bespaard. Beheer personeelsplanningen, urenstaten en salarisadministratie allemaal op één plek, zodat je sneller weer verder kunt gaan met het runnen van je bedrijf. Boek een demo of probeer het gratis uit om te zien wat Planday voor jou en je bedrijf kan doen. Met Time Clock uit Planday is het nog nooit zo eenvoudig geweest om de uren van je medewerkers bij te houden. Boek een demo of probeer het vandaag nog gratis uit!
Begin op elke gewenste plek. Voeg op elk gewenst moment toe. Het toonaangevende a-la carte uitgebreide technologieplatform voor het beheer van menselijk kapitaal en oplossingen voor personeelsbeheer van Ascentis worden ondersteund door een voortdurende inzet voor het leveren van een onovertroffen klantervaring. De technologiemodules van Ascentis werken onafhankelijk of samen om te voldoen aan de behoeften van elke klant, waar ze zich ook bevinden in het traject voor beheer van menselijk kapitaal. Ascentis biedt krachtige maar gebruiksvriendelijke uitgebreide beheer van menselijk kapitaal-software voor middelgrote, Amerikaanse bedrijven.
PayClock Online biedt flexibiliteit voor het beheren van urenregistratie van werknemers. Geef werknemers eenvoudig de mogelijkheid om in en uit te klokken met geautomatiseerde tijdklokken van Lathem. Werknemers die op afstand werken, kunnen hun tijd bijhouden met de mobiele PayClock-app op hun smartphone. Je kunt beheren waar en wanneer externe werknemers in- en uitklokken met GPS-locatietoewijzing. Alle werknemers kunnen op aanvraag hun eigen beveiligde tijdkaart bekijken, de vergoedingstijd bekijken en verlofaanvragen indienen via hun smartphone of andere met het web verbonden apparaten. Registreer, bewerk en integreer werktijd en aanwezigheid overal en altijd eenvoudig in salarisadministratiesystemen zoals QuickBooks en meer.
Clockwise biedt aangepaste DCAA-conforme tijd- en aanwezigheidsregistratie voor je medewerkers en een moeiteloze naleving voor je organisatie. Het platform biedt betaalbare prijzen, gratis aangepaste installatie, en uitstekende, onbeperkte productondersteuning. Clockwise is flexibel genoeg om te voldoen aan je unieke behoeften voor urenregistratie, waaronder het bijhouden van projecten, overwerk- en verlofbeheer, integratie met QuickBooks en andere salarisadministratiesystemen, klokken, mobiele apps, en nog veel meer. Neem contact op met dit bedrijf voor een gratis installatie- en trainingssessie op maat. Flexibele, webgebaseerde DCAA-conforme software voor tijd- en aanwezigheid, met functionaliteiten voor verlofbeheer, overuren, rapportage en het bijhouden van projecten.
Synerion is een wereldleider in tijdklokken en geïntegreerde software met meer dan 35 jaar ervaring, 5.000.000 gebruikers en 7000 installaties wereldwijd. Synerion biedt vele opties zoals mobiele apparaten, GPS-tracking, vinger/hand biometrische apparaten, tabletklokken met gezichtsherkenning en meer. De software integreert ook met meer dan 100 verschillende systemen, waaronder enkele van de meest gewaardeerde salarisadministratiesystemen. Naast tijdklokken worden ook tijd- en geavanceerde planningsoplossingen geboden. Het tijd- en planningspakket aan oplossingen van Synerion voorziet je van alles wat je nodig hebt om werknemers te volgen, bewaken en beheren.
Bizimply is gespecialiseerd in oplossingen voor personeelsbeheer en operationeel management voor horeca- en detailhandelbedrijven met meerdere locaties. Dit platform koppelt je tijd- en aanwezigheidsregistratie, planning, HR en salarisadministratieverwerking in één gebruiksvriendelijke oplossing. Terwijl dit platform de personeelskosten verlaagt en beheert, biedt het ook de oplossingen om de dagelijkse activiteiten voor jou en je team beter te beheren, waardoor je meteen tijd en geld bespaart. Boek vandaag nog je gratis productdemo van Bizimply. Een eenvoudige en gebruiksvriendelijke oplossing voor personeelsplanning, HR en aanwezigheidsregistratie voor horeca- en detailhandelbedrijven met meerdere locaties.
Aan de muur gemonteerd tijdkloksysteem met tijdregistratie online in een handomdraai! De installatie duurt slechts enkele minuten: schroef de apparaatbeugel vast aan de muur, sluit wifi aan en log vervolgens in op je TimeDock-account om te beginnen de urenstaten en werkuren te registreren. ID-kaarten van medewerkers kunnen door elk gewenst aantal apparaten worden gehaald, of zelfs met de mobiele app voor gebruik in het veld. Apparaten zijn USD $ 350 per stuk, plus $ 5 per werknemer per maand voor een abonnement in de cloud. Stop met het najagen van tijdregistraties! Upgrade je oplossing voor mobiele tijdregistratie om de aanwezigheidsregistratie van medewerkers te automatiseren.
An easy to use employee time tracking and scheduling solution with GPS enabled verification built for small businesses. Great for landscape companies, Janitorial, cleaning services, construction companies, home health care and doctor offices. Our customers love ezClocker because it's easy to use and affordable. Employees can use their phone as a punch card to clock in for their shift and you the employer can verify they were at the right location by viewing the GPS location on a map. An easy to use employee time tracking and scheduling solution with GPS enabled verification built for small businesses.
ClockInEasy helpt bedrijven bij het beheren en stroomlijnen van hun personeelsbestand en roosters, allemaal vanuit één eenvoudige, gebruiksvriendelijke app. De cloudgebaseerde, urenregistratiesoftware voor medewerkers is ontworpen voor bedrijven van alle soorten en maten. Of het nu op kantoor of onderweg is, medewerkers kunnen naadloos en veilig in- en uitklokken met de mobiele app (iOS en Android) om nauwkeurige, gedetailleerde dossiers voor administratie en loonadministratie te garanderen. Een gebruiksvriendelijke urenregistratie-app die GPS en gezichtsherkenning gebruikt om het gedoe van papieren roosters te voorkomen.
Web-based solution that helps businesses streamline workforce management operations through a centralized dashboard. Web-based solution that helps businesses streamline workforce management operations through a centralized dashboard.
Of je nu een architect, ontwikkelaar, aannemer, manager, bedrijf, ingenieur, ontwerper of consultant bent, PayPanther is de alles-in-één software die je zal helpen meer tijd te besteden aan het werken in het veld en minder tijd aan zorgen over de logistiek. PayPanther is een programma dat CRM, facturering, urenregistratie en projectmanagement combineert in één gebruiksvriendelijke software. In plaats van te betalen voor 6 verschillende websites om je bedrijf te beheren kun je tijd en geld besparen en dubbele invoer vermijden. Helpt bouwprofessionals bij het beheren van hun klanten, projecten, facturen, documenten, planning en meer. Gratis proefversie van 30 dagen.
WorkTime is zakelijke software voor het controleren van werknemers, computers en internet. WorkTime is alleen controlesoftware en biedt geen spionagefuncties. Alle controleresultaten worden opgeslagen op de clientservers. Uitgebreide WorkTime-rapporten beantwoorden verschillende belangrijke vragen voor elke werkgever/manager over de prestaties van werknemers (aanwezigheid, actieve/inactieve tijd), internetgebruik (inclusief Facebook en gebruik van andere websites), computers en softwaregebruik. Software die is ontworpen om de activiteiten van computers, werknemers en toepassingen te controleren. Helpt om de productiviteit van werknemers te verhogen en de kosten te verlagen.
Time, attendance & workforce management solution that helps small to large businesses manage punch-ins/outs, timesheets, reports & more Time, attendance & workforce management solution that helps small to large businesses manage punch-ins/outs, timesheets, reports & more
Orbital Shift is een online personeelsbetrokkenheids- en managementplatform dat een revolutie teweegbrengt in de manier waarop bedrijven van elke omvang hun personeel beheren. Dit programma combineert de krachten van dienstplanningen, werknemerscommunicatie en een web/mobiele tijdklok om werkgevers te helpen 10% of meer te besparen op directe arbeidskosten. Geen gemiste diensten meer. Geen miscommunicatie meer. Geen ongeplande overuren. Eenvoudig en krachtig! Online platform voor tijdklokken en personeelsplanning dat personeelsbeheer stroomlijnt en automatiseert. Je personeelsbestand opnieuw in beeld gebracht.
WorkMax TIME is a simple solution to track and manage mobile employees' time and tasks across your entire workforce with real-time punches, after the fact time entry, or a combo. Employees review & approve their time, while managers approve groups or individuals. Get accurate timekeeping with GPS location stamps and geo-fence, as well as tracking production units in real time. WorkMax TIME can also be personalized to fit your overtime calculations and shift rules. WorkMax TIME simplifies the way you manage employee's time and tasks for your mobile worker with real-time access.
Online webgebaseerd tijdkloksysteem waarmee je de aankomst en vertrek van je werknemers kunt volgen door op de browserklok te klikken. Dit is het meest kosteneffectieve registratiesysteem voor tijd en aanwezigheid op de markt. Emplotime is optimaal ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven. Het is de meest betaalbare oplossing voor een tijdkloksysteem. Het helpt je om binnen enkele seconden de productieve uren van je teams bij te houden. De software wordt geleverd met geavanceerde functies zoals vrijgenomen uren, overuren, 24/7 ondersteuning en nog veel meer. Het kan niet eenvoudiger dan EmploTime: gebruik een browser waarmee je kantoorwerknemers kunnen in- en uitklokken.
TimeWorksPlus improves labor management and employee access to timecards and PTO data. This mobile timekeeping and attendance solution ensures that workers are clocked in at the right location for the right position at the right time. Nobody has more clock options than us. Employers can easily check schedule adherence and employee location using timestamps, geolocation and geofencing. TimeWorksPlus also helps businesses comply with leave, overtime, shift length, breaks and audit trail rules. TimeWorksPlus mobile Time Clock Software tracks time, schedules, and leave with no shared surfaces. Hardware clocks are also supported.
Improving productivity starts with getting real-time data (like time in/out, GPS location, job, task, report, photo) from employees via phone calls, text/sms messages, smartphone app, or the web. Geofencing, overtime alerts, job costing alerts, and no show alerts are another area to improve your bottom line. Lastly, whether it's a detailed custom report you're after, or an advanced accounting software integration, VeriClock can save you time on data entry and reduce errors in the process. Clock in by phone call, text, app or web with GPS tracking. OT, no show, and job cost alerts. Custom reports and integrations (QB).
Track employee time & attendance with stratustimea flexible, cloud-based software solution. With stratustime, employees clock in, out, and request time off without any assistance. Behind the scenes, management gets a dashboard that helps with labor costs and legal wage requirements. stratustime can be integrated with all supported payroll systems, and can be placed on almost any device. A U.S.-based integration team customizes systems to the unique labor rules of each organization. Make business and operational decisions based on employee time and attendance data.
Fingercheck is the modern workforce solution thats transforming the way small businesses work. Within one powerful HR platform, businesses can easily review and manage hiring, employee onboarding, time tracking, payroll, HR, benefits, and insurance. Fingercheck delivers the tools to simplify and streamline workflow for employees, employers, and everyone in-between. Fingercheck is an online HR platform that helps you manage your employees' time attendance and payroll.
TimeDrop for Windows IS NOT ANOTHER CLOUD-BASED TIME CLOCK and will quickly and securely clock your users in or out, organize time entries by department, class or project, allow you to manage permissions and provide real-time payroll and time & attendance reports. Make time tracking a drop in the bucket with streamlined features, biometric fingerprint scanner options and an easy to navigate interface. TimeDrop for Windows will quickly & securely clock your users in or out, organize time and provide real-time reports. One-time$ ($0/mo)
Met TrackSmart TimeClock kunnen medewerkers in- en uitklokken, managers de gegevens goedkeuren, en dan neemt de tool de rest van het werk uit handen. Je kunt de loonlijst met één klik verwerken, voorkomen dat medewerkers inklokken voordat hun dienst begint en zien wie er vanaf elke computer heeft ingeklokt. Probeer het gratis! Geen creditcard vereist. Medewerkers kunnen in- en uitklokken, of ze nu op een computer zitten of op hun mobiele telefoon.
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning & security contractors. With touring and tracking features, Lighthouse provides complete visibility of distributed teams using beacon, GPS & other technologies. It monitors cleaning tasks & rotation loops or guard touring & patrols in real time. Lighthouse adds time- and money-saving capabilities to view, manage & simplify operations in the field to enhance customer service, operational efficiency, safety & risk reduction. Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning and security contractors.
Simple time tracking, invoicing and employee management tool. Simple time tracking, invoicing and employee management tool.
allGeo a leading provider of cloud-hosted, low-IT/low-code field service automation solutions that helps mid-size & Enterprise businesses achieve field service excellence through automation. The allGeo platform helps businesses automate & customize their field service workflows to better manage & optimize their field operations, field employees & field assets. With allGeo, Field service businesses can significantly reduce payroll & operations costs while improving productivity & accountability. Zero Touch Auto Clock In/Out using Geofence. Track Time, Location & Mileage. Get custom report payroll & audit. Easy Integration!
Timesheet Mobile offers a web-based, GPS-enabled, time, attendance, project and workforce management solution to track your on the clock mobile employees. Select a cost-effective monthly subscription and download the smartphone app for instant access to elite geofence location technology. Keep track of employees in the field and get instant alerts when workers are away from the job site. Seamlessly integrates with most accounting software, simplifying the payroll and invoicing process. Mobile time, attendance and workforce management solution with geofence location technology to monitor on the clock employee hours.
Our time clock system accrues Paid Sick Leave, PTO, Vacation, Uncompensated time off and more. Exports to QuickBooks and other payroll programs. Locate your database onsite or in the Microsoft Cloud. Overtime options FLSA, Calif, & Colorado can be set by department. It helps administrators easily find and fix issues like time off requests and missed punches. Print time cards or use our E-Signature feature to go paperless. ShopClock is feature rich, easy to setup, easy to learn, and easy to use. Feature rich employee time card system that's easy to setup, learn and use. Calendar based time off system with accrual.
Employee Scheduling and Time & Attendance Software that ensures the right employees are in the right place at the right time. This solution provides powerful tools and integration capabilities that allow you to significantly reduce your labor costs and improve productivity while increasing both employee and customer satisfaction. Collaborative solutions such as our Voice, Web and Mobile Xpress for easy time tracking will ultimately help optimize your workforce management processes. Quickly automate employee scheduling while allowing your staff to easily record their hours from any phone, via Web or Mobile App.
Team on the Run (TOTR) is a communication platform for the digital transformation of enterprises. As a time clock solution, TOTR provides a way to track by time, date, and location through our easy to use task manager. Simplify your time clock needs with an all-in-one time clock solution. Built within the Team on the Run ecosystem, allowing you to take advantage of other features like Push-to-Talk, dispatch management, and messaging. Team on the Run's task management solution, My Business offers an easy to use Time Clock widget for SMB and enterprise companies.
Web-based time clock system that offers web camera support, clock ID and IP restrictions, built-in reports, and mobile devices support. Web-based time clock system that offers web camera support, clock ID and IP restrictions, built-in reports, and mobile devices support.
With over 25 years of experience, AMGtime is a leader of time, labor management, and scheduling solutions. In addition to scalable software, AMGtime offers a variety of biometric devices and mobile applications. AMGtime offers a variety of innovative industry-specific solutions and is recognized as a preferred partner across multiple industries such as skilled nursing, staffing, construction, hospitality, and more. AMGtime has built many seamless integrations with payroll, HR, and more. AMG Employee Management brings the highest quality with the best value for time management and workforce scheduling.

Kopersgids voor Tijdregistratie software

Wat is tijdregistratie software?

Tijdregistratie software (ook bekend als urenstaten software) automatiseert het proces van het bijhouden van de in- en uitkloktijden, aanwezigheid, werkroosters en betaalde vrije tijd van werknemers. Met deze systemen kunnen bedrijven de werktijd van hun medewerkers controleren en de arbeidskosten per project analyseren.

Tijdregistratie oplossingen worden meestal aangeboden als ofwel op zichzelf staande producten (met functionaliteit voor urenregistratie en het beheren van aanwezigheid) of integraties met boekhoudprogramma's (ondersteunen loonberekeningen op basis van de totale gewerkte tijd; verwerken deze informatie in financiële rapporten).

De voordelen van tijdregistratie software

  • Nauwkeurige loonberekening via digitale urenregistratie: het handmatig beheren van de salarisadministratie is inefficiënt en foutgevoelig, omdat het personeel daarbij urenstaten van werknemers moet verzamelen, de door individuele werknemers gewerkte tijd berekenen en de totale loonlijst berekenen met behulp van uurlonen of salarissen. Tijdregistratie software bevat digitale tijdregistratie voor de in- en uitkloktijden. Deze informatie wordt automatisch ingevuld op de urenstaten van de werknemers, waardoor rekenfouten tot een minimum worden beperkt en de bijbehorende tijd en inspanningen worden verminderd.
  • Effectieve urenregistratie voor externe werknemers: voor externe werknemers die overschakelen tussen een kantoor, hun huis of andere locaties vereist handmatige urenregistratie een aanzienlijke inspanning en is het bovendien inefficiënt en tijdrovend. Tijdregistratie software biedt digitale urenstaten die het tijdregistratieproces voor meerdere locaties automatiseren. Sommige producten bevatten zelfs een automatische schermopname, waardoor managers de betrokkenheid van hun teams kunnen bijhouden door een schatting te maken van het percentage van hun tijd dat wordt besteed aan niet-werkgerelateerde activiteiten zoals sociale media en surfen op het internet.
  • Efficiënt klantenbeheer en personeelsplanning: voor klantgerichte bedrijven die voor verschillende klanten aan meerdere projecten werken, kan het bijhouden van de tijd en de inkomsten voor elk van hen een frustrerende opgave zijn. Met digitale tijdregistratie biedt tijdregistratie software realtime rapporten over de bestede tijd en opgeleverde inkomsten van elk project. Met deze informatie kunnen managers projecten prioriteren op basis van de inkomsten en benodigde tijd en hun personeel dienovereenkomstig inplannen.

Algemene functies van tijdregistratie software

  • Personeelsplanning: het inplannen van ploegendiensten op basis van de beschikbaarheid van werknemers en de prioriteit van het project. Werkroosters kunnen worden gesynchroniseerd met de favoriete kalenderfunctie van de werknemers (bijv. Google Agenda, Outlook).
  • Tijd- en aanwezigheidsbeheer: het noteren/bijhouden van aanwezigheid door werknemers en het registreren van specifieke in- en uitkloktijden, waardoor handmatige berekeningen niet langer zijn vereist voordat gegevens worden ingevoerd in het boekhoud-/loonadministratiesysteem.
  • Registratie van werknemers met uurloon: het berekenen van het totale aantal gewerkte uren met behulp van de functionaliteit voor in- en uitklokken. Gebruikers kunnen deze informatie registreren met behulp van biometrische en andere elektronische methoden voor tijdregistratie.
  • Bijhouden van ziekteverlof: het in staat stellen van werknemers om verzoeken voor ziekteverlof in te dienen die ter goedkeuring worden doorgestuurd naar managers.
  • Bijhouden van vakantie/verlof: het verstrekken van een werknemersportaal voor het registreren van verzoeken om betaalde vakantie en verlof, die ter goedkeuring worden doorgestuurd naar managers.

Overwegingen bij de aankoop van tijdregistratie software

  • Elektronische tijdregistratie: bedrijven zijn voortdurend op zoek naar manieren om de nauwkeurigheid van hun tijdregistratie te verbeteren. Een van die methoden is elektronische tijdregistratie, waarbij gebruik wordt gemaakt van methoden voor gegevensregistratie, zoals sleutelkaarten en biometrische apparaten, om in- en uitkloktijden vast te leggen. Elektronische tijdregistratie automatiseert het gehele proces en elimineert de mogelijkheid tot fraude door werknemers door bijv. een maatje voor hen in en uit te laten klokken. Er zijn verschillende soorten elektronische urenregistratieapparaten beschikbaar, zoals badges met streepjescodes, badges met magneetstrip, vingerafdruklezers en nabijheidsbadges. Bedrijven die een of meer van deze systemen gebruiken of van plan zijn te gebruiken, moeten tijdregistratie software evalueren die compatibel is met dergelijke apparaten.
  • Webgebaseerd mobiel klokken en mobiele apps: de toename van het aantal externe arbeidskrachten bij kleine bedrijven vormt een belangrijke uitdaging op het gebied van urenregistratie. Webgebaseerde mobiele oplossingen voor tijdregistratie helpen bedrijven deze uitdaging aan te gaan door werknemers in en uit te laten klokken met behulp van hun smartphones. Sommige producten bevatten GPS-tracking, waardoor managers realtime rapporten over de locatie van hun teamleden kunnen ontvangen. Bedrijven die met mobiele en externe arbeidskrachten werken, moeten op zoek gaan naar tijdregistratie software die mobiele toegang biedt.
  • AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) verandert de markt voor tijdregistratie software: de zoektocht naar efficiëntere en nauwkeurigere methoden voor het vastleggen van de gewerkte tijd is de drijvende kracht achter het gebruik van AI op het gebied van tijdregistratie software. AI-technologieën zoals gezichtsherkenning bieden gebruikers een effectieve en onfeilbare manier om de aanwezigheid van werknemers te controleren. AI ondersteunt bedrijven ook bij het analyseren van grote datasets van GPS-apparaten en biedt realtime rapporten over de locatie van externe medewerkers.
  • Chatbots zorgen voor automatisering in tijdregistratie software: het gebruik van chatbots door kleine bedrijven neemt toe. Onderzoek van Capterra toont aan dat 68% van de kleine bedrijven chatbots gebruikt of van plan is deze in 2020 te implementeren. Via chatbots kunnen bedrijven in realtime een dialoog met werknemers onderhouden om hun huidige werkstatus vast te leggen. Zo kunnen chatbots medewerkers vragen met welk project en welke taken ze op dat moment bezig zijn, en hun antwoorden invullen in urenstaten.