294 resultaten
Waarom Capterra gratis is
HubSpot klantenservicesoftware maakt het eenvoudig om problemen van klanten snel, nauwkeurig en enthousiast op te lossen. Het bevat een ticketsysteem en automatisering om je georganiseerd te houden; een kennisbank waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; livechat en bots voor snellere reactietijden; tools voor klantenfeedback en enquêtes, zodat je de tevredenheid van klanten kunt meten; en rapportage, zodat je voortdurend kunt blijven verbeteren. Registreer je vandaag nog gratis en probeer de klantenservicesoftware die zowel klanten als medewerkers tevreden stelt. Meer informatie over HubSpot Service Hub Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De webgebaseerde oplossing ConSol CM/klantenservice maakt dat jouw medewerkers gemakkelijker werken en biedt jouw klanten optimale service. Meer informatie over ConSol CM/Customer Service De webgebaseerde oplossing ConSol CM/klantenservice maakt dat jouw medewerkers gemakkelijker werken en biedt jouw klanten optimale service. Meer informatie over ConSol CM/Customer Service
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk Webgebaseerde klantenservicesoftware die geliefd is bij meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Freshdesk
De Genesys PureCloud-toepassing is een alles-in-één cloudoplossing voor klantenservice die je helpt klantgesprekken te beheren en hun traject te begrijpen. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over Jira Service Desk Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over Jira Service Desk
Klantenserviceteams gebruiken Trengo om de productiviteit te verhogen en voor efficiënte klantcommunicatie. Trengo verenigt alle communicatiekanalen in één gezamenlijke inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, spraak, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
LiveAgent maakt gebruik van de kracht van een universele inbox, realtime livechat, een ingebouwd callcenter en een robuust klantenserviceportaal. Geavanceerde automatiseringsfuncties, regels en enorme hoeveelheden integraties creëren krachtige klantenservicesoftware voor bedrijven van elke omvang. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Geweldige klantenservice begint met betere klantenservicesoftware. Meer informatie over LiveAgent
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Service Desk (PinkVerify-gecertificeerd ITIL/ITSM Help Desk) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 8000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Dixa is ontworpen met eenvoud en gebruiksgemak in gedachten en stelt klantgerichte teams in staat vanaf één scherm onmiddellijk geïntegreerde en betrokken klantenservice te bieden via telefoon, e-mail, chatten en Facebook Messenger. Verkrijg realtime prestatiestatistieken, intelligente routering, automatiseringen, integraties en nog veel meer. Probeer het gratis uit, of plan een demo om te zien hoe Dixa de ervaring van jouw medewerkers en klanten kan verbeteren! Meer informatie over Dixa Dixa is een platform voor klantenservice waarmee je persoonlijke ondersteuning kunt bieden voor spraak, e-mail, chat en sociale media. Meer informatie over Dixa
Sparkcentral is een SaaS-platform voor digitale klantenservice: luister, ondersteun en engageer jouw klanten op de kanalen waar ze van houden. Wij bieden een kant-en-klare oplossing voor een ondernemingscontactcenter die een breed scala aan asynchrone communicatiekanalen integreert. Ontdek het volledige potentieel van de klantenservice: beheer alle berichtenkanalen vanaf één platform. Het is gemakkelijk te gebruiken en kan naadloos worden geïntegreerd met andere externe platforms of software. Wordt vertrouwd door klanten zoals Zappos, Netflix, Air Canada, Slack,... Meer informatie over Sparkcentral Bied een onvergetelijke klantenservice via een messaging-first benadering. Luister, ondersteun en communiceer met klanten op kanalen waar ze graag gebruik van maken. Meer informatie over Sparkcentral
Het inSided online communityplatform is specifiek ontworpen zodat je klanten moeiteloos antwoorden op hun vragen kunnen vinden, je klantenondersteuning en klantensucces kunt opschalen en je de self-service van klanten, retentie, productacceptatie en belangenbehartiging kunt vergroten. Help je klanten om anderen te helpen door hen de tools te geven voor effectieve self-service, leer door contact met hen op te nemen en verkrijg productinzichten om je te concentreren op wat echt belangrijk is: de tevredenheid van je klant. Meer informatie over inSided Het online communityplatform van InSided is daadwerkelijk SaaS: geen extra kosten of ontwikkelingsbronnen nodig, eenvoudig in te stellen en op te schalen. Meer informatie over inSided
Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar [email protected] of [email protected] in gedeelde postvakken kunnen teams samenwerken om een betere ervaring te bieden. Hou alle berichten bij, ontwikkel inzichten met statistieken en automatiseer workflows om 3x sneller te antwoorden. Cisco Meraki, Y Combinator en 4.000 andere teams vertrouwen op Front om klanten voorop te stellen. Meer informatie over Front App Behandel je klanten als mensen, niet als tickets. Lever gepersonaliseerde ondersteuning, ongeacht het kanaal. Meer informatie over Front App
Leadoo is gebouwd voor één doel: resultaten. Het heeft alles wat je nodig hebt om je marketingprestaties naar een hoger niveau te brengen en de verkoopdoelstellingen te overtreffen. Dit bedrijf biedt een eenvoudige toolkit: Leadoo, een door leads gestuurd marketingplatform dat je passieve websitebezoekers op interactieve en vriendelijke manieren omzet naar gekwalificeerde leads. Hiermee helpt het platform bedrijven om meer leads te genereren, meer gekwalificeerde sollicitanten te converteren en de klantenservice te verbeteren met behulp van bots en mensen. Meer informatie over Leadoo Leadoo, het door leads gestuurde marketingplatform, verandert je passieve websitebezoekers op interactieve en vriendelijke manieren naar gekwalificeerde leads. Meer informatie over Leadoo
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties Meer informatie over Zendesk
Userlike is een oplossing voor klantenservice via websitechat en mobiele berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Whatfix is de eenvoudigste manier om handleidingen te creëren en instructies interactief te maken. Whatfix verbetert de self-servicemogelijkheden van webproducten en helpt bedrijven om ondersteuningsvragen te verminderen en de betrokkenheid van gebruikers te verbeteren. Met behulp van het Whatfix-platform voor digitale begeleiding kunnen bedrijven zelf interactieve handleidingen samenstellen en deze integreren op alle contactpunten voor gebruikers. Whatfix wordt door zowel grote als kleine ondernemingen gebruikt voor het verbeteren van de effectiviteit van trainingen, de klantenondersteuning en de on-boarding van gebruikers. Meer informatie over Whatfix Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en betrokkenheid te verbeteren door middel van contextuele content binnen de app. Meer informatie over Whatfix
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
MSP Anywhere is een webgebaseerde software voor IT-servicebedrijven die klantproblemen snel en op afstand moeten kunnen oplossen. Het biedt live chat in 2 richtingen, een gemiddelde verbindingstijd van 5 seconden, responsieve sessies op afstand en geweldige tools voor ondersteuning op afstand, zoals Windows Event Viewer en Command Line. MSP Anywhere is 100% cloudgebaseerd en je kunt het eenvoudig uitproberen, kopen en gebruiken. Meer informatie over SolarWinds Take Control MSP Anywhere biedt snelle, betrouwbare software om je IT-serviceklanten uitstekende ondersteuning op afstand te bieden. Meer informatie over SolarWinds Take Control
(0 reviews)
Bezoek website
Marketinggericht en zelfbediening. Maak binnen enkele minuten je eerste Chatbot: ergonomische interface, zonder coderegel, slepen en neerzetten, kopiëren/plakken, native A-/B-testen, collaboratieve modus, real-time testen, etc. BOTNATION HELPT JE MET +300 HELPTUTORIALS ONLINE, interactieve gidsen, video's, voorbeelden, contextuele hulp en online experts. Een ergonomisch platform, interactieve tutorials, sjablonen, online help, verklarende video's, etc. Alles wordt gedaan om het maken van je chatbot te vereenvoudigen. Meer informatie over BOTNATION AI Met BOTNATION.AI verbeter jij je zakelijke werkzaamheden en klantbetrokkenheid met chatbot en gespreksmarketing. Meer informatie over BOTNATION AI
LiveChat biedt een kosteneffectieve manier voor je ondersteuningsteam om tijdens het gehele klantentraject een geweldige ervaring te bieden. Het maakt de klantenservice efficiënter doordat je in staat bent meerdere chatsessies tegelijkertijd te houden, standaardantwoorden op veelgestelde vragen te sturen, chatcodes toe te voegen, chat-transcripties te bekijken en via het chatvenster bestanden naar klanten te sturen. Meer informatie over LiveChat Met LiveChat kun je realtime gesprekken voeren met je klanten terwijl ze op je website zijn. Meer informatie over LiveChat
HelpCrunch is een hoog aangeprezen klantenserviceplatform waarmee je klanten 24/7 onmiddellijk te woord kunt staan met functies voor livechat, helpdesk en kennisbank. Alle functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Kennisbank - Pop-ups - Mobiele apps - Chatbot (binnenkort beschikbaar) Probeer HelpCrunch 14 dagen gratis. Meer informatie over HelpCrunch HelpCrunch biedt hoog aangeprezen software voor klantenondersteuning met livechat, helpdesk, kennisbank en meer. Meer informatie over HelpCrunch
Bitrix24 is de meest populaire gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice: e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en andere mobiele berichtenplatforms worden ondersteund. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is de meest populaire gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Dit is een van de meest populaire livechats, met 54.000 actieve gebruikers wereldwijd. Profiteer van de geavanceerde functies zoals automatische berichten, bezoekersregistratie of gedetailleerde statistieken. Je klanten surfen op dit moment op je website. Maak een VOOR ALTIJD GRATIS account aan en begin vandaag nog met hen te chatten. Meer informatie over Smartsupp live chat Smartsupp is een GRATIS livechat met video-opnames ontworpen voor je website en om je klantenservice te ondersteunen. Meer informatie over Smartsupp live chat
Agile CRM-klantenservicesoftware - Zorg voor een superieure klantenservice en hou klanten tevreden op de lange termijn. Met Agile CRM kunnen bedrijven een persoonlijkere klantervaring bieden. Met een groot aantal krachtige helpdeskautomatiseringsfuncties binnen handbereik, zul je je klanten beter begrijpen zodat je er altijd bent om te helpen wanneer zij je het meest nodig hebben. Meer informatie over Agile CRM Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Zingtree maakt het eenvoudig om interactieve beslissingsbomen voor veelgestelde vragen, kennisbanken en online probleemoplossing op te stellen, aan te passen, te implementeren en te analyseren. Met Zingtree is het ongelooflijk eenvoudig om klanten te helpen zelf problemen op te lossen en beter te kunnen navigeren door kennisbankgegevens. Klanten worden vanzelf naar het antwoord geleid, en als een probleem niet kan worden opgelost, dan ontvangt je supportteam achtergrondinformatie over het probleem van de klant. Eenvoudig te integreren met e-mail, chat, CRM of Helpdesk-systemen. Bespaart tijd en geld. Meer informatie over Zingtree Ontwikkel interactieve beslissingsbomen voor zelfondersteuning en probleemoplossing. Geef je klanten de mogelijkheid tot zelfhulp op verzoek. Meer informatie over Zingtree
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing, sales en ondersteuning waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. EngageBay biedt gratis live-chatsoftware om gepersonaliseerde één-op-één ondersteuning te bieden aan elke klant met behulp van een eenvoudige en krachtige gratis live-chatsoftware. - Dit alles vanaf één gebruikersvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
Acobot maakt van je online bronnen (veelgestelde vragen, documentatie of kennisbank) binnen enkele minuten een slimme AI-chatbot. Je hoeft alleen maar de URL van je site op te geven. Aco zal al het werk voor je doen. Je hebt dan geen wachttijden meer, en je kunt ondersteuningstickets verminderen en de klanttevredenheid verbeteren. Geen wijziging in de lay-out van je website. Naadloze integratie met je bestaande ticketingsysteem voor ondersteuning. Meer informatie over Acobot Acobot leert van je online bronnen (veelgestelde vragen, documenten of kennisbank) en verrast je klanten met onmiddellijke antwoorden. Meer informatie over Acobot
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op de belangrijkste punten: meer verkopen en betere klantenondersteuning. De HelpOnClick livechat-software bevat de volgende kernfuncties: Realtime monitoring van het verkeer Virtuele chatmedewerker Aanpasbare pictogrammen en tekstberichten Integratie in Facebook Integratie in belangrijke CRM-, CMS- en helpdesksystemen Meer informatie over HelpOnClick Je kunt livechat binnen slechts 5 minuten instellen op je website. Praat met je websitebezoekers vanaf je pc, tablet of mobiele telefoon. Vergroot je omzet! Meer informatie over HelpOnClick
De toonaangevende klantenservice is realtime en dit betekent dat je ondersteuning van je team kunt krijgen bij het afhandelen van een klant. Het delen van je openbare e-mailaccount (zoals [email protected] of [email protected]) zorgt voor duidelijk eigenaarschap van je openbare e-mailaccount door een persoon toe te wijzen aan e-mails. Je kunt ook eenvoudig e-mails delen met je teamgenoten en direct antwoorden ontvangen in afzonderlijke chats zonder dat de klant op de hoogte is van je interne discussie. Meer informatie over Loop Email Loop Email helpt teams om samen e-mails van klanten te beheren en toonaangevende klantenservice te bieden vanuit hun inbox. Meer informatie over Loop Email
Net zoals het ondenkbaar is om een winkel te zonder verkoper hebben, is het van essentieel belang dat merken kanalen gebruiken om klanten te ondersteunen bij hun online aankopen. Daarom moet je al je digitale klantenservicekanalen beheren via één enkel platform zoals RingCentral Engage Digital. Hierdoor kunnen agenten meerdere kanalen beheren via een unieke interface, waardoor hun responssnelheid wordt verhoogd, de toewijzing van resources wordt gestroomlijnd en de flow gelijk wordt gemaakt. Meer informatie over RingCentral Engage Digital Beheer al je digitale klantenservicekanalen via één enkel platform zoals RingCentral Engage Digital. Meer informatie over RingCentral Engage Digital
(0 reviews)
Bezoek website
Geavanceerde gehoste callcenteroplossing. Voiso zet zich in om je call- en contactcenter zo goed mogelijk te maken. Medewerkers profiteren van intuïtieve dashboards. Supervisors profiteren van inzicht in de prestaties via meer dan 50 statistieken. De implementatie vergt slechts 2 minuten. Houd je telefoonnummers. Importeer al je medewerkers met één klik. Niets te kopen, geen kosten vooraf. Meer informatie over Voiso Alles-in-één callcenteroplossing die is ontworpen om het beste uit elke interactie met de klant te halen. Meer informatie over Voiso
NeeyamoWorks ServiceDesk helps to transform low-level, "log and flog" functions of ticket handling into a business productivity system that provides value. The highly intuitive and user-friendly interface is built to enrich user experience by the use of smart bots that help bring knowledge and query administration to a single platform. Furthermore, NeeyamoWorks ServiceDesk provides adequate flexibility to support different geographic needs and business cultures. Meer informatie over NeeyamoWorks ServiceDesk A perfect ticketing system to manage, assign, track, and resolve all your queries and tasks, ServiceDesk is the software you need, Meer informatie over NeeyamoWorks ServiceDesk
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren. ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
Zoho Desk is de eerste contextbewuste cloudgebaseerde klantenservicesoftware in de sector en helpt je bedrijf om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Beheer je klantenservice via e-mail, sociale media, livechat, selfserviceportals en webformulieren in één interface. Begin goed met 3 gratis gebruikers en behoed de wereld voor slechte klantenservice. Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
TeamSupport helpt je om uitzonderlijke klantenservice te bieden. Deze oplossing is gebouwd voor B2B-bedrijven met externe klantenservice en is meer dan alleen een ticketsysteem – het is een compleet pakket voor klantenondersteuning die de communicatie en samenwerking tussen klantenservice, andere afdelingen en je klanten vereenvoudigt. TeamSupport is volledig aanpasbaar en schaalbaar met een robuuste klantendatabase, ondersteuning voor meerdere kanalen en de beste rapportage. Het helpt je om de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Eenvoudig te implementeren, webgebaseerde Klantenservice software met een focus op B2B-klantrelatiebeheer en samenwerking tussen teams.
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. 's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Met de helpdesktoepassingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne helpdesksoftware die 24/7 in de cloud draait. Met de helpdeskoplossingen van Salesforce krijg je alle voordelen van zakendoen in de cloud, inclusief automatische updates, drie keer per jaar nieuwe functies en geen gedoe met infrastructuur. Met helpdeskoplossingen kun je je ondersteuningsactiviteiten stroomlijnen om 24/7 wereldwijde ondersteuning te bieden die kosteneffectief is.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Cloud-klantenservice met praktische AI – inkomend, uitgaand, ACD, IVR, CTI, chat, e-mail, sociaal, gespreksopname en CRM-integratie.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere software voor klantenondersteuning, maar de klantervaring is gepersonaliseerd zoals een normale e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang, en met name bedrijven met meer dan 11 gebruikers. De overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout zijn ontworpen om teams, groot en klein, op elkaar afgestemd te houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, heel veel integraties en een robuuste API laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten. Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex. Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Klanten kunnen hun zorgen gemakkelijk kenbaar maken via e-mail, mobiele apparaten of een webportaal. Bedrijfsregels om problemen snel en automatisch naar het juiste team te routeren. Neem contact op met je klanten met meldingen over updates en oplossingen. Communiceer problemen met teamleden op meerdere afdelingen wanneer nodig. Gebruik sjablonen om veelvoorkomende problemen in te dienen en een zelfbedieningskennisbank te creëren voor toekomstige problemen. Hou het management tevreden met automatisch gegenereerde rapporten die via e-mail worden afgeleverd. Reageer, los op, meld. Communiceer problemen automatisch en gemakkelijk met teamleden op meerdere afdelingen via alle apparaten. Reageer, los op, meld. Probeer vandaag nog een demo!
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren. CTI voor verkoop en contactcenter - klantervaring en productiviteit verbeteren
CloudApp vermindert de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie via het intelligente visuele berichtenplatform voor ondernemingen, waardoor teams sneller en slimmer kunnen werken en bedrijven een hogere productiviteit bereiken. CloudApp combineert geannoteerde screenshots, gif's en schermopnames in één gebruiksvriendelijke app. Registreren, ophalen en direct koppelen en delen. Klanten werken supersnel in klantenondersteuning, productontwikkeling, ontwerp, verkoop en marketing. CloudApp vermindert via zijn intelligente visuele communicatieplatform de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen. Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en. Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
SuperOffice CRM heeft één doel: om je te helpen meer klanten te vinden, te registreren en te behouden. De focus op het creëren van een eenvoudige en gebruiksvriendelijke CRM-oplossing helpt je productiever te worden. SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met alle Office-toepassingen en ondersteunt alle toonaangevende technologieplatforms. Beschikbaar op elk apparaat. Gebruikersvriendelijke CRM software die je verkoop, marketing- en service processen optimaliseert.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
ServiceNow Customer Service Management helps increase customer satisfaction while reducing costs by connecting customer service with other departments to resolve complex issues end-to-end. You can monitor trends and customers' products and services to proactively fix problems. Drive action to instantly take care of common customer requests and improve customer and agent experiences. Resolve complex issues end-to-end and intelligently fix problems before customers know they have them.
Maak tijd vrij voor je teams dankzij automatiserings- en productiviteitsfuncties, houd service-KPI's bij met intuïtieve rapporten en dashboards en creëer de perfecte ervaring voor je klanten! Salesforce Essentials is ontworpen voor het MKB en biedt in-product learning en begeleide installatiestromen, zodat je binnen enkele uren aan de slag kunt. Met Essentials kun je ondersteuning bieden via e-mail, telefoon, sociale netwerken en internet, en met slechts een paar klikken merkeigen self-service ondersteuningspagina's instellen en personaliseren. Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie. Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience including an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. The BOSS Solutions Suite is an award winning fully integrated Help Desk / ITSM solution available both on the Cloud and On-Premise.
HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken. Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
Leider en innovator in helpdeskruimte. Acht jaar op rij door Business.com bekroonde livechat-software. LiveHelpNow is een berichten- en betrokkenheidsplatform voor klanten met een grote verscheidenheid aan functies: livechat met sms-tekstintegratie, supportticket e-mailbeheer, kennisbank, gespreksbeheer en Facebook Messenger-integratie om je bedrijf in realtime met klanten te verbinden. Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
De volledig configureerbare klantenservice- en ondersteuningsoplossingen van PhaseWare helpen je B2B-bedrijf om kritieke klantenservice-interacties te beheren, bewaken en meten. Los snel en volledig dringende problemen van klanten op, terwijl je een consistente en betrokken klantervaring levert. Configureer alles om je servicedoelen te bereiken, van je zelfbedieningsportaal, rapportagedashboards en app-schermen tot terminologie en geautomatiseerde processen. Investeer in een product dat precies zo werkt als jij. Krachtige, betaalbare en volledig configureerbare klantenserviceoplossing voor moderne B2B-bedrijven.
FluentStream heeft een zakelijk telefoonsysteem ontwikkeld met klantenservice in gedachten. Omdat je agenten voortdurend vragen van klanten afhandelen in de vorm van oproepen, chats en tickets, heb je een soepel lopende machine nodig om de beste agentproductiviteit en klanttevredenheid te garanderen door de wachttijden te verkorten en elke keer een oplossing te garanderen bij het eerste telefoongesprek. FluentCloud is een cloudgebaseerd bedrijfstelefoonsysteem dat erop is gericht om betaalbaarder te zijn voor je bedrijf en de betrouwbaarheid te verbeteren.
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcenter-software voor Salesforce. Het geeft verkoop- en serviceorganisaties de mogelijkheid om hun agenten direct via de telefoon, via e-mail en via sociale kanalen te verbinden met prospects en klanten. NewVoiceMedia for Service is bedoeld voor contactcentra die Service Cloud gebruiken. NewVoiceMedia for Sales is bedoeld voor Inside Sales-teams die Sales Cloud gebruiken. NewVoiceMedia is een wereldwijd cloudcommunicatieplatform met gegarandeerde 99,999% platformbeschikbaarheid. NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware voor Salesforce en biedt wereldwijd 99,999% betrouwbaarheid.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige multi-channel gedeelde inbox, kennisbank en rapporten, is een perfect alternatief voor te gecompliceerde en te dure helpdeskoplossingen op de markt. Teams helpen op grote schaal persoonlijke ondersteuning te bieden.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels. AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
xSellco Helpdesk is de enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. Centraliseer al je klantenvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. xSellco prioriteert je inbox op basis van urgentie van berichten, evenals discussies in al je verkoop-, verzend- en bestelinformatie zodat je nooit naar klantgegevens hoeft te zoeken. Voorgestelde antwoorden en automatische vertalingen verkorten je reactietijden, wat meer tevreden klanten oplevert. Gratis proefperiode van 14 dagen. Verkoop meer met de helpdesk die speciaal is gebouwd voor e-commerce. Centraliseer klantenvragen vanuit al je verkoopkanalen in één verbonden dashboard.
Cloudgebaseerde klantenondersteuning en helpdesksoftware met backendfunctionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt bedrijven in staat om een klant op elk gewenst moment en vanaf elke locatie efficiënt te ondersteunen, ongeacht via welk kanaal de klant contact opneemt voor ondersteuning (webportal, e-mail, sociale media, chat, mobiele apps). NABD is een oplossing met een volledig functioneel gratis plan dat geschikt is voor de meeste bedrijven. Online op workflow gebaseerde software voor klantenservice voor bedrijven die snelle en flexibele diensten zoeken. Gratis levenslang plan beschikbaar.
Quiq helpt merken hun klanten een consequent indrukwekkende klantervaring te bieden via sms/chatberichten, rich messaging, webchat en sociale kanalen. Met het platform van Quiq voor conversationele betrokkenheid kunnen bedrijven moeiteloos commerciële en dienstverlenende gesprekken organiseren met behulp van zowel bots als mensen. Ga voor meer informatie over Quiq naar de website van het bedrijf. Quiq verkoopt oplossingen voor berichtendiensten en livechat om bedrijven en consumenten te helpen communiceren via digitale kanalen.
iSupport wordt elke dag door meer dan 250.000 helpdeskprofessionals gebruikt om hun meest veeleisende ondersteuningsproblemen op te lossen. De twee versies van iSupport Software(Incidentbeheer en Service Desk) hebben de kracht en flexibiliteit om te voldoen aan de behoeften van je bedrijf naarmate ze in de loop van de tijd veranderen. Met iSupport kun je incidenten, problemen, wijzigingen, CMDB, bedrijfsmiddelen, kennis, workflows en meer beheren. Eindgebruikers kunnen serviceverzoeken indienen, naar oplossingen zoeken en de status van hun openstaande incidenten bekijken.
Deskpro is the only customer service software platform your organization needs, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: user portal with Knowledgebase, news posting, file hosting and customer feedback; live chat that you can add to your website; integration with services you already use: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta and many more. Full REST API and app development framework. The modern customer service platform for every kind of organization. Hosted Cloud or installable On-Premise version for self-hosting.
Moderniseer je klantenserviceproces en -beheer met het webgebaseerde platform voor klantenservice van Cayzu. Bouw betrokkenheid en verstandhouding op voor betekenisvolle relaties met je vertrouwde klanten. Geef ze autonomie met het merkeigen self-serviceportal voor je bedrijf. Vereenvoudig en automatiseer processen, communiceer overal waar je klanten zich ook bevinden, pas de ervaring aan en rapporteer over feedback en belangrijke statistieken. Het platform is ideaal voor teams met 10-50 medewerkers. Van startups tot grote ondernemingen, meer dan 20.000 klanten vertrouwen op het cloudgebaseerde platform van Cayzu voor hun behoeften aan klantenondersteuning.
Teckst stelt ondernemingen met 15 agenten of meer in staat om een-op-een-relaties met hun klanten op te bouwen door realtime berichten tussen personen te faciliteren. We schakelen je huidige telefoonnummers in en importeren sms- en chatberichten rechtstreeks in jouw CRM, waar agenten snel en efficiënt kunnen reageren. Het Teckst-platform integreert naadloos met Zendesk, Salesforce, Oracle, SAP, FreshDesk, SugarCRM en meer, met een dashboard dat analytics en besturingselementen binnen handbereik van het management brengt. Teckst stelt ondernemingen in staat om een-op-een-relaties met hun klanten op te bouwen door realtime berichten tussen personen te faciliteren.
Winner of Best Overall Value four years in a row, Agiloft Customer Support is top rated by users and analysts alike. Streamline your operations to close tickets faster, improve consistency, and gain actionable insights. With a customizable end user portal, full workflow engine, dashboard performance metrics, and more. Automate assignments and improve efficiency across your entire organization. Trusted by 3+ million users. Start today and see how Agiloft can work for you. Four time winner of "Best Overall Value" award, Agiloft streamlines operations and improves consistency. Trusted by 3+ M users.
VidGrid is Videos Most Interactive Platform. Going beyond recording, hosting, and sharing; Vidgrid transforms video into a two-way conversation by empowering anyone to capture knowledge, converse with the audience, and control the flow of information. Worldwide leaders such as Fox, Mortensen, G2 Crowd, Paylocity, Duke University, and the University of Nebraska leverage VidGrid to communicate and collaborate across sales, customer success, training and education. Video's Most Interactive Platform. Easily record videos, add interactive questions and calls-to-action, and manage all in one place.
Froged helps you improve your Customer Success and Support processes. Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle. With Froged you will be able to increase engagement, retention, and reduce churn. Serve your customer's unique needs with customized email campaigns, a beautifully integrated knowledge base, live chat, and automated messages. Improve your Customer Success and Customer Support and nurture your clients throughout their entire lifecycle.
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigned to anyone and he starts receiving requests raised by others for that category.. 2. Asset management (Manual) So covers life cycle of all assets not only IT and networked assets.. 3. Knowledge base. 4. Photo gallery 5. notice board 6. Log book 7. Active directory 8. Customer Care Help desk solution with service request management, knowledge base, task management, surveys.
Webgebaseerde oplossing voor livechat en ticketinghelpdesk die de gebruikers ondersteunt om grote hoeveelheden e-mails te beheren en klantenservice van hoge kwaliteit te bieden. Vertrouwd door bedrijven zoals Radisson, American Express en DHL om reactietijden te verkorten en hun klantenondersteuning naar een hoger niveau te brengen. Optie om als een interne serverinstallatie te implementeren op basis van Microsoft SQL. Multichannel ondersteuning met SLA, dashboards en rapportage. 24/7 wereldwijde ondersteuning. Probeer het gratis. Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union en Flipboard en honderden andere toonaangevende merken gebruiken het Helpshift-platform om chatgerichte klantenondersteuning te bieden. Helpshift is wereldwijd geïnstalleerd op twee miljard apparaten en ondersteunt maandelijks meer dan 600 miljoen actieve consumenten. Ga voor meer informatie naar https://www.helpshift.com. Helpshift is het toonaangevende automatiseringsplatform voor klantenservice.
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben.
The way customer conversations and support is done has been broken, redundant, and time and cost inefficient: Kommunicate aims to correct it. Kommunicate is a human + bot hybrid customer support software. It is a one-stop solution for all your support problems. Kommunicate aims to empower your business to build long-lasting customer relationships that drive growth. You can manage customer conversations, website chat, support agents, team conversations, customer delight aspects at the same place. A human+bot hybrid customer support software for real-time, proactive and personalized customer support.
SupportBee is the easiest way to manage your customer support emails. It is a web-based email support tool that helps (small) businesses organize their customer support emails efficiently. The collaborative solution that converts customer emails to support tickets and eliminates the need for referencing case IDs. SupportBee is the easiest way to manage your customer support emails. It is a web-based email support tool for small businesses.
Ameyo is an Omnichannel Customer Engagement Suite that enables enterprises deliver omnichannel customer experience. Ameyo's contact center software also enables customers to go remote.With Ameyo Mobile Agent App the supervisors can easily monitor remote Agent KPIs in real-time and the Agents can manage inbound & outbound calls over PSTN or WebRTC, just from a Smartphone. Other Mobile App features - Predictive Dialers, CTI integration, Callbacks, Dispositions. Available on Cloud & On-premise. Ameyo is providing Industry's First Mobile Call Center Solution to help the contact center agents work from home using their smartphone
Bold360 is the ultimate AI-powered customer service platform helping companies of all sizes build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. By blending the best of AI and agent-based technology, Bold360's suite enables companies to meet soaring customer expectations while allowing agents to do what they do best - be human. Bold360 is an AI-powered customer service solution delivering personalized interactions and the fastest time-to-value.
We possess all the features needed to run an enterprise contact center or a 5-agent work at home business. Our patent pending blockchain-based solution includes ondemand staffing, inbound, outbound, live chat, quality assurance, drag-n-drop scripting, advanced reporting, and more. Open APIs and an elastic infrastructure that can quickly scale to meet the most demanding program requirements also comes standard. All the features needed to run your contact center, at an affordable price. Licensing-free, award-winning contact center and blockchain software company. Register NOW for free!
Kustomer is the omnichannel SaaS CRM platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences. Built with intelligent automation, Kustomer scales to meet the needs of any contact center and business by unifying data from multiple sources and enabling companies to deliver effortless, consistent and personalized service and support through a single timeline view. Kustomer is the core platform of some of the leading customer service brands like Ring, Glovo and Glossier. Kustomer is the omnichannel SaaS CRM platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences.
World's 1st Google Powered Cloud Call Center: For companies running a call center operation that are frustrated with the high cost, complexity, and difficulty of the conventional systems, CCS is the web-based, pay-as-you-go solution running on Google, which is low cost, fast, easy, scalable and can be set up anywhere in the world within minutes. World's 1st Google Powered Cloud Call Center
Reduce support requests and create happier customers. HelpShelf connects the support tools and resources you're already using, and combines them into one single widget. Less clutter in your navigation bar; one single, easy to find destination for your customers to rely upon. HelpShelf also learns what people are searching for and consuming on each page and and then optimises content suggestions for your future users. HelpShelf combines all of your support resources into one gorgeous widget and then makes sure that it's available when it matters.
It supports point and click graphical user interface which is very simple and easy to use. By using this lightning component, Salesforce administrators can merge Cases with the help of following criteria: Subject, Origin, Priority, Status, Contact and CreatedDate range. The component merges the duplicate Case in the parent Case and also their related Email Messages, Comments, Attachments and Files.The component requires 'My Domain' to be enabled in the Salesforce Org to function properly. Astrea Case Merge is a Salesforce native lightning component. The component is used to merge duplicate Cases in a Salesforce.
Smith.ai Live Website Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen & convert website leads 24/7. We offer SMS Text Answering, Facebook Messenger Answering, and Chat-to-Call. AI Chatbot captures info and provides instant outreach. Pay for relevant chats only, never spam or sales chats. Easy setup on all website platforms. Instant chat transcripts sent via email & CRM. Smith.ai AI-backed Live Chat is the most effective & affordable way to capture leads & grow your business! Smith.ai Live Chat with AI Chatbot is the fast & friendly way to capture, screen & convert website leads 24/7.
Wix Answers is a unified customer support solution that puts the agent-customer interactions in one single view. Driven by self-service and intuitive UI, the agent's time is spent only on what's actually needed: delivering spot-on answers and increasing customer satisfaction. All support channels working together to give insight into the most common customer pain points to build a better product and guarantee customer retention. Wix Answers is a support platform consolidating all agent-customer interactions in one place, to provide flawless customer service.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more. Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Empowers retailers and small businesses to respond to customer questions faster. Team inbox for customer chats, emails, social posts. Dealing with customers shouldnt be a hassle. It should be a genuine pleasure. But as a small company with big ambitions, there are so many things youve got to get done first. Customer service cant be your top priority. At 5pm each working day, you might get started on the days customer queries but you might not. Thats what its like to run a company Empowers retailers and small businesses to respond to customer questions faster. Team inbox for customer chats, emails, social posts.
Acquire equips enterprise teams with the digital tools they need to create the best customer experiences. With features including secure cobrowsing, AI chatbots, live chat, and video calling. Acquires flexible and scalable software suite meets the customer service and support needs of any business on any device. Web & in-app real-time customer communication software for support. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice.
Web-based solution that provides knowledge management through customer service, online CRM, contact forms, ticketing and more. Web-based solution that provides knowledge management through customer service, online CRM, contact forms, ticketing and more.
Process-based, Omnichannel, end to end Help Desk, Customer Service and Relations Management solution with escalation maps, automated workflows, and performance measurements. It has integration and non-code customisation capabilities. You may design processes and interfaces for each issue type separately. In compliance with ISO 10002 certifications. Next4biz is successfully in use by Bosch, Mercedes, ING Bank, Allianz, Daikin, Fiat, Turkish Cargo, Oriflame, Danone and many more. Non-code, process-based, an end to end help desk solution with escalation, automated workflows and advanced reporting capabilities.
A customer management suite that is built for customer support people, by customer support people. We simplified the way organizations like you manage customers and by combining all the tools you need into one single platform; we make your life easier, your team leaner, more insightful and give your customers a unified experience which is why Fortune 500 companies like 3M chose us to manage their customers. After all, once you get your valued customers, its our job to ensure you keep them. Best value on the market by combining all the tools into a single intuitive platform.
Novo Customer Support Suite is a completely web based online customer support software to help you optimize your call/support center operations. Whether you track support requests on paper or spreadsheet, or have customer support software that is no longer adequate for your current needs, we invite you to take a look at our Novo Customer Support Suite Software which enables you to provide a cost effective intranet or internet customer support environment. Contact us for a Free Trial! Software that enables you to provide a cost effective Intranet or Internet help desk support environment.
Simplify your Work with this easy to use and highly flexible web and mobile Customer Service solution. Auto route email or web portal requests to the appropriate department. Define Service Level Agreements. Capture and share KNOWLEDGE BASE articles (even search in attachments). Create powerful REPORTS and DASHBOARDS. Easily CUSTOMIZE to your needs with Custom Fields, Forms, Record Lists, Email Templates, Work Flows and Permissions. END USER PORTAL available for customers and employees. Simplify your Work with this easy to use and highly flexible web and mobile Customer Service solution.
Giva builds happy customer relationships while helping to grow loyalty and revenue. We enable any organization to be more reliable, flexible, and scalable. Our reports and dashboards help you take action to increase customer retention and satisfaction. With Giva, customer interactions turn into lasting relationships while lowering costs and increasing productivity. We offer all our modules with full functionality in a simple product bundle that's perfect for 3 to 25 agents. The Apple MAC of customer service.
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, with its complete 360 degree customer profile and rich palette of functionalities, finds wide application in optimizing contact center, help desk (customer service) and sales activities. The easy contact management, standard built-in phone and email communication, sales and ticket management modules, performance analysis and external application integration, make it a powerful tool for Sales & Customer Service teams. Attract, retain and delight more customers, stay on top of your accounts and grow your company into a customer-focused organization.
Simplisys is a leading cloud-based help desk software built to develop better customer relationships. Designed with an easy-to-use interface it enables organisations to exceed customer expectations by dealing with service requests rapidly. Join our growing UK customer base such as Sue Ryder, Tearfund, Crossreach, Branstons and Church of Scotland who are using Simplisys to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction and loyalty rates. Helps businesses improve customer satisfaction by responding to service requests and closing Incidents quickly.
C2 ATOM is an integrated customer service software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. Its also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching your ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Including automated workflows and business rules, Knowledge Base, Integrated email, Built-in SLA, Analytics tools (built-in reports, dashboard). Flexible and powerful customer service software with intuitive configuration and fast onboarding.
BrandsEye, a leading customer service and experience solution helping organisations increase revenue, optimise expenditure, and mitigate risk by understanding customers experience. Our combination of crowd-sourcing and AI enables we turn unstructured customer feedback into actionable intelligence with unparalleled accuracy. Unlike other listening tools, BrandsEye's Crowd of human contributors can identify the specific issues driving public sentiment, enabling strategic and operational actions. Prioritise and respond to your most important social media conversation, mitigate risk, improve customer satisfaction and retention.

Kopersgids voor Klantenservice software

Wat is klantenservice software?

Klantenservice software is een ticketsysteem dat vragen van klanten documenteert, volgt en oplost. Het verzamelt klantverzoeken van meerdere kanalen, zoals telefoon, e-mail, live chat en sociale media, in één portaal, zodat medewerkers de vragen snel en eenvoudig kunnen beantwoorden.

De software maakt het mogelijk dat meerdere medewerkers aan elk ticket werken, waardoor het makkelijker wordt voor verschillende afdelingen om samen te werken aan het oplossen van de vragen van de klant. De tool biedt ook gedetailleerde rapporten en inzichten in de interactie met de klant, waardoor organisaties de kwaliteit van hun klantenservice kunnen beoordelen.

De voordelen van klantenservice software

Klantenservice software ondersteunt bedrijven bij het beheren en onderhouden van een relatie met klanten. De oplossing kan je helpen de volgende voordelen te realiseren:

  • Het verzamelen van klantvragen vanuit meerdere kanalen: klantenservice software verzamelt klantvragen van meerdere platformen in één stroom. Of het nu gaat om een telefoontje naar de hulplijn, een e-mail naar het supportteam of een opmerking op een socialmediapagina, de tool genereert een ticket voor elke klantvraag. Deze tickets worden automatisch toegevoegd aan de centrale stream, zodat er geen enkele vraag onbeantwoord blijft.
  • Het verminderen van de tijd die medewerkers besteden aan elke vraag: de software biedt een gemakkelijk doorzoekbare database om snel te kunnen zoeken. Medewerkers kunnen leden van andere teams taggen of het ticket doorsturen naar het juiste team, waardoor de klant naar de beste afdeling wordt geleid. De gestandaardiseerde antwoorden, eenvoudig bewerkbare sjablonen en de mogelijkheid om tegelijkertijd te reageren op meerdere vragen verkorten de oplostijd van het ticket.
  • Het vergroten van de klanttevredenheid door snellere oplossing van het probleem: de software stelt gebruikers in staat om elk ticket met voorrang aan te pakken en de wachttijd te verminderen. Het organiseert ook de workflow voor het oplossen van tickets en stelt medewerkers in staat om tegelijkertijd aan tickets te werken. Dit verkort de resolutiecyclus en verbetert de klanttevredenheid.
  • Het krijgen van inzicht in de prestaties van het team: klantenservice software biedt analytische mogelijkheden, met aanpasbare rapporten en dashboards, die inzicht geven in de prestaties van je support team. Ontdek hoelang het team nodig heeft om te reageren, hoe druk de medewerkers het op bepaalde dagen van de week hebben en wat de veelgestelde vragen zijn. Deze informatie kan je helpen bij het managen van medewerkers, het verbeteren van hun responstijd en het verhogen van hun productiviteit.

Algemene functies van klantenservice software

  • Kennisbank: het bouwen en beheren van een gecentraliseerde, doorzoekbare opslagplaats van informatie met betrekking tot frequente en eerder gestelde vragen en de antwoorden daarop.
  • Support ticketing: het volgen van interacties en het automatisch genereren van tickets voor vragen van klanten en serviceaanvragen.
  • Multikanaalcommunicatie: het beheren van inkomende en uitgaande klantcommunicatie op meerdere kanalen, waaronder e-mail, telefoon, live chat en sociale media.
  • Beheer van wachtrijen: het beheren van de wachtrij van de tickets om aan de behoeften van het team te voldoen en het controleren van de wachttijd voor inkomende verzoeken die niet zijn doorgestuurd.
  • Livechat: het chatten met klanten om hun vragen in realtime op te lossen.
  • Beheer van afspraken: het plannen en beheren van interacties met klanten.

Overwegingen bij de aankoop van klantenservice software

  • De bruikbaarheid van de oplossing: een slechte UX (User Experience) is slecht voor de zaken. De tool mag de medewerkers niet vertragen en de reactietijd niet verlengen. Probeer een oplossing daarom voordat je hem koopt eerst uit en zorg ervoor dat de UI/UX niet te ingewikkeld of te rommelig is voor je medewerkers. Ze moeten het immers elke dag gebruiken en zouden het met plezier moeten doen.
  • Integratie met bestaande apps van derden: hoewel de meeste software integreert met andere toepassingen van derden, is het toch verstandig om goed te kijken of de oplossing en/of prijs van je voorkeur de integratie met de andere oplossingen die je gebruikt ondersteunt. Het kan immers duur en pijnlijk zijn als je er na aankoop achter komt dat de software je toepassingen niet ondersteunt.
  • Omnichannel-klantenondersteuning: hiermee kun je alles centraliseren en is het gemakkelijk om meerdere communicatiekanalen te beheren. Maar niet alle bedrijven hoeven het te doen. Als je klanten meestal contact opnemen via chat of e-mail, kies dan voor een klantenservice-oplossing die de optie biedt die je nodig hebt, zodat je niet hoeft te betalen voor kanalen die niet optimaal worden benut.
  • Chatbots om de klantenservice te verbeteren: verkopers gebruiken chatbots om vragen van klanten in realtime zonder een ticket op te lossen. De technologie kan interacties als een mens simuleren en eenvoudige vragen beantwoorden over werktijden, contactgegevens, statusupdates en dergelijke. Het raadt ook relevante secties van artikelen in de kennisbank aan - wanneer een klant bijvoorbeeld niet weet hoe hij zijn wachtwoord moet resetten, zal de chatbot hem naar een stapsgewijze beschrijving van het proces leiden. Bedrijven die gebruikmaken van chatbots meldden een verlaging van 70% van het aantal vragen via telefoon, chat of e-mail.
  • AI om de efficiëntie van de medewerkers te vergroten: aanbieders van klantenservice software maken gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) om medewerkers slimmer te laten werken. Sommigen gebruiken het om automatisch tickets te taggen, te categoriseren en te indexeren om gemakkelijk te kunnen zoeken, terwijl anderen AI gebruiken om het niveau van urgentie van de klant te bepalen en chat-antwoorden te voorspellen. AI kan ook wijzigingen in bestaande artikelen aanbevelen op basis van de manier waarop klanten hun problemen communiceren, waardoor antwoorden in de toekomst makkelijker te vinden en te begrijpen zijn.