Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Klantenservice software

Klantenservice software stelt een organisatie in staat om klantrelaties en ondersteunende diensten te beheren en te volgen. Met klantenservice software kunnen organisaties de kwaliteit van hun interacties met klanten beheren en beoordelen, van het volgen van probleemoplossing tot rapportage van klachtenoplossing. Klantenservicetoepassingen helpen ook bij het beheer en de distributie van een interne kennisbank, waardoor medewerkers van de klantenservice de nodige informatie krijgen om klachten van klanten op te lossen. Zie ook: call center software, helpdesk software en kennismanagement software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Klantenservice software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
212 resultaten
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
HubSpot klantenservicesoftware maakt het eenvoudig om problemen van klanten snel, nauwkeurig en enthousiast op te lossen. Het bevat een ticketsysteem en automatisering om je georganiseerd te houden; een kennisbank waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; livechat en bots voor snellere reactietijden; tools voor klantenfeedback en enquêtes, zodat je de tevredenheid van klanten kunt meten; en rapportage, zodat je voortdurend kunt blijven verbeteren. Registreer je vandaag nog gratis en probeer de klantenservicesoftware die zowel klanten als medewerkers tevreden stelt. Meer informatie over HubSpot Service Hub

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Meer informatie over ConnectWise ScreenConnect
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over ConnectWise ScreenConnect

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Het is een oplossing voor beheer van de klantcommunicatie waarmee bedrijven klantgegevens, leads, berichten via meerdere kanalen, enz. kunnen beheren. Meer informatie over Qiscus
Het is een oplossing voor beheer van de klantcommunicatie waarmee bedrijven klantgegevens, leads, berichten via meerdere kanalen, enz. kunnen beheren. Meer informatie over Qiscus

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
HaloCRM is een cloudgebaseerde klantenserviceoplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over HaloCRM
HaloCRM is een krachtige klantenservice-oplossing, ontworpen voor groeiende teams die behoefte hebben aan een allesomvattende tool die onbeperkt kan worden geschaald. Het omnichannel-platform van Halo CRM heeft geen verborgen kosten of vergrendelde functies en biedt geavanceerde rapportage, self-servicefuncties, automatisering, website-integratie, virtuele medewerkers en nog veel meer. HaloCRM is snel te lanceren, te beheersen en te schalen en kan je klantcommunicatie flexibel centraliseren met krachtige, maar intuïtieve functionaliteit om uitzonderlijke klanttevredenheid te stimuleren. Meer informatie over HaloCRM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent. Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren. Meer informatie over Wix

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Zendesk Support is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere klanttevredenheid.
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd helpt om goede klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder.
Zoho Desk de web-based klantenservice software van Zoho die bedrijven helpt bij het leveren van goede klantervaringen. Het doel is om klanten tevredener, agenten zelfstandiger en bedrijven gezonder te maken. Met Zoho Desk kunt u omnichannel support leveren, de productiviteit van agenten verbeteren, krachtige AI-mogelijkheden gebruiken, alledaagse taken automatiseren, live inzichten in prestaties krijgen en diepgaand integreren met diverse apps - en dat alles zonder een fortuin uit te geven. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Met LiveChat kun je realtime gesprekken voeren met je klanten terwijl ze op je website zijn.
LiveChat biedt een kosteneffectieve manier voor je ondersteuningsteam om tijdens het gehele klantentraject een geweldige ervaring te bieden. Het maakt de klantenservice efficiënter doordat je in staat bent meerdere chatsessies tegelijkertijd te houden, standaardantwoorden op veelgestelde vragen te sturen, chatcodes toe te voegen, chat-transcripties te bekijken en via het chatvenster bestanden naar klanten te sturen. Meer informatie over LiveChat

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Geweldige klantenservice begint met betere klantenservicesoftware.
LiveAgent maakt gebruik van de kracht van een universele inbox, realtime livechat, een ingebouwd callcenter en een robuust klantenserviceportaal. Geavanceerde automatiseringsfuncties, regels en enorme hoeveelheden integraties creëren krachtige klantenservicesoftware voor bedrijven van elke omvang. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één cloudoplossing voor bedrijfsmanagement die meer dan 32.000 organisaties helpt effectiever te werken door kernprocessen te automatiseren en realtime inzicht te bieden in operationele en financiële prestaties. NetSuite geeft bedrijven duidelijk inzicht in hun informatie en controle over hun bedrijf, dankzij één geïntegreerd pakket van toepassingen voor het beheer van boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain- en magazijnactiviteiten. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers.
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls. Meer informatie over Zoho Assist

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Eenvoudig te implementeren, webgebaseerde Klantenservice software met een focus op B2B-klantrelatiebeheer en samenwerking tussen teams.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Bitrix24 is de toonaangevende gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt.
Bitrix24 is de toonaangevende gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice met ondersteuning van e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en andere mobiele berichtenplatforms. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Dit klantenserviceplatform geeft elke servicemedewerker innovatieve tools en gebundelde gegevens.
Lever goede service en een flexibele medewerkerservaring vanaf elke locatie. Geef medewerkers een holistisch beeld van elke klant, of ze nu in het contactcenter zijn of op afstand werken. Optimaliseer en breid je service uit door gebruik te maken van AI en door populaire ondersteuningskanalen, zoals telefoon, berichten en chat, rechtstreeks te integreren in de werkruimte van de medewerker. Los zaken sneller op door geautomatiseerde processen te combineren met eenvoudige toegang tot de volledige details, context en geschiedenis van elke zaak en klantinteractie. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Act! omvat dynamisch verkooppijplijnbeheer en krachtige marketing automation, waardoor Act! wordt getransformeerd in de ultieme toolset voor het MKB.
Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor Microsoft Office 365-gebruikers die op zoek zijn naar een eenvoudige CRM met geïntegreerde e-mailmarketing. Act! is al meer dan 30 jaar een pionier in de kleine en middelgrote zakelijke softwaremarkt en biedt tegenwoordig de rijke functionaliteit, ongeëvenaarde flexibiliteit en uitzonderlijke waarde die een perfecte match voor elke klant mogelijk maakt. Meer informatie over Act!

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike is een oplossing voor klantenservice via websitechat en mobiele berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing, sales en ondersteuning waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. EngageBay biedt gratis live-chatsoftware om gepersonaliseerde één-op-één ondersteuning te bieden aan elke klant met behulp van een eenvoudige en krachtige gratis live-chatsoftware. - Dit alles vanaf één gebruikersvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM-klantenservicesoftware - Zorg voor een superieure klantenservice en hou klanten tevreden op de lange termijn. Met Agile CRM kunnen bedrijven een persoonlijkere klantervaring bieden. Met een groot aantal krachtige helpdeskautomatiseringsfuncties binnen handbereik, zul je je klanten beter begrijpen zodat je er altijd bent om te helpen wanneer zij je het meest nodig hebben. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Meer informatie over Really Simple Systems CRM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Tidio is een klantenserviceplatform dat livechat en chatbots combineert om de klantenondersteuning te verbeteren en meer omzet te genereren.
Tidio is het alles-in-één klantenserviceplatform dat je klantenondersteuning verbetert en je omzet verhoogt. Een gemakkelijk toegankelijke livechatwidget maakt je bedrijf 24/7 beschikbaar, terwijl door AI aangedreven chatbots je klanten in realtime betrokken maken, zodat je meer kunt verkopen. Bovendien kun je Messenger, livechat en e-mail verbinden met Tidio multichannel en alle berichten vanaf één plek beantwoorden, ook op mobiel. Makkelijk te integreren met alle websites en platforms. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
Het wordt ingezet door 2 miljoen personen in meer dan 120 landen, is voor het vierde jaar op een rij bekroond met de PC Mag Business Choice-award voor uitstekende CRM-software en is CRM-software die lezers hun collega's sterk zouden aanbevelen. Sugar is voor de ontregelaars, de vernieuwers en de visionairs. Sugar biedt een toonaangevende klantervaring, een eenvoudige interface en een intuïtief maatwerkplatform. Meer informatie over SugarCRM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Aircall is het meest intuïtieve cloudgebaseerde telefoonsysteem. Ervaar een eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Aircall is het cloudgebaseerde telefoonsysteem bij uitstek voor moderne bedrijven van meer dan 3 gebruikers. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en klantern serviceteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensgebonden behoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 12,000 bedrijven over de hele wereld. Begin vandaag nog met je risicoloze proefversie! Meer informatie over Aircall

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
App voor ondersteuning op afstand die is ontworpen om binnen enkele seconden verbinding te maken met clientcomputers om veilig on-demand of onbeheerde ondersteuning te leveren.
De best beoordeelde toepassing voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van directe onbeheerde en on-demand ondersteuning aan klanten overal ter wereld. FixMe.IT biedt vanaf slechts $ 25 per maand afhandeling van meerdere sessies, onbeperkte on-demand ondersteuning en toegang tot 150 onbeheerde machines. Andere belangrijke functies zijn onder meer branding, navigatie via meerdere schermen, tweeweg delen van het bureaublad, bestandsoverdracht, tekenhulpmiddelen, sessie-opnames, rapportage en nog veel meer. Meer informatie over FixMe.IT

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Smartsupp is een GRATIS livechat met video-opnames ontworpen voor je website en om je klantenservice te ondersteunen.
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Dit is een van de meest populaire livechats, met 54.000 actieve gebruikers wereldwijd. Profiteer van de geavanceerde functies zoals automatische berichten, bezoekersregistratie of gedetailleerde statistieken. Je klanten surfen op dit moment op je website. Maak een VOOR ALTIJD GRATIS account aan en begin vandaag nog met hen te chatten. Meer informatie over Smartsupp

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen.
Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle stadia van het verkoopproces en helpt je bij het vastleggen en identificeren van topleads, het verzorgen van leads via geautomatiseerde e-mail en sms-campagnes, het samenwerken met teamgenoten, het analyseren en voorspellen van inkomsten, het stroomlijnen van vergaderingen, het detecteren van deals met risico's, het beheren van voorstellen en offertes, en uiteindelijk bij het winnen van meer deals. Meer informatie over Vtiger CRM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Geef klanten alle ondersteuning die ze nodig hebben met Pipefy, het werkmanagementplatform voor de beste klantenserviceteams.
De meest efficiënte klantenserviceteams hebben een aas achter de hand: Pipefy. Wanneer klanten klaar zijn voor succes en op jouw hulp regelen, maak het hen dan zo eenvoudig mogelijk door alle aanvragen voor klantenondersteuning op één plaats te centraliseren en de servicelevering te standaardiseren om vanaf het begin een uitstekende ervaring te garanderen. Meer dan 50.000 gebruikers wereldwijd zoals IBM, ABInBev en Capgemini vertrouwen op Pipefy op hun weg naar succes. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Behandel je klanten als mensen, niet als tickets. Lever gepersonaliseerde ondersteuning, ongeacht het kanaal.
Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar ondersteuning@- of info@-adressen in gedeelde postvakken kunnen teams samenwerken om een betere ervaring te bieden. Hou alle berichten bij, ontwikkel inzichten met statistieken en automatiseer workflows om 3x sneller te antwoorden. Cisco Meraki, Y Combinator en 4.000 andere teams vertrouwen op Front om klanten voorop te stellen. Meer informatie over Front

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Profiteer van klantinzicht, verbeter de front-line efficiëntie en effectiviteit, stroomlijn kritieke bedrijfsprocessen.
Haal het beste uit relaties met klanten door te profiteren van klantinzicht, de front-line efficiëntie en effectiviteit te verbeteren, kritieke bedrijfsprocessen over verschillende klantcontactpunten te stroomlijnen en je snel aan te passen aan veranderende bedrijfs- en klantbehoeften. Meer informatie over SAP Customer Experience

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie. Meer informatie over Yonyx

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
KnowledgeOwl is gebruiksvriendelijk en eenvoudig bij te werken en haalt de complicaties uit het opbouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en personeel.
KnowledgeOwl is overzichtelijk, eenvoudig en intuïtief, en zorgt voor het ongecompliceerd bouwen en onderhouden van een kennisbank voor je klanten en medewerkers. Geen afleiding of omslachtige instellingen - simpelweg no-nonsense op kennis gebaseerde software die erop is gericht kennisbehoud en klanttevredenheid te verbeteren. En indien nodig is het ondersteuningsteam beschikbaar om optimaal gebruik te kunnen maken van het KnowledgeOwl-abonnement. Meer informatie over KnowledgeOwl

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere software voor klantenondersteuning, maar de klantervaring is gepersonaliseerd zoals een normale e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang, en met name bedrijven met meer dan 11 gebruikers. De overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout zijn ontworpen om teams, groot en klein, op elkaar afgestemd te houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, heel veel integraties en een robuuste API laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten. Meer informatie over Help Scout

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Genesys Cloud CX maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
De Genesys PureCloud-toepassing is een alles-in-één cloudoplossing voor klantenservice die je helpt klantgesprekken te beheren en hun traject te begrijpen. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Flexibele urenregistratiesoftware voor Jira. Ontworpen om de tijd bij te houden, betrouwbare gegevens te produceren voor rapportage, facturering en boekhouding en meer.
Tempo Timesheets is de toonaangevende urenregistratie-app in Jira en bedient teams van meer dan 13.000 bedrijven in meer dan 100 landen. Met Tempo kun je binnen enkele seconden gedetailleerde rapporten maken en inzoomen op gegevens om de gedetailleerde informatie te krijgen die je nodig hebt. Managers kunnen de urenstaten van hun team beoordelen en goedkeuren, evenals informatie op hoog niveau analyseren over het werk dat in je bedrijf is uitgevoerd om betere zakelijke beslissingen te nemen. Zet Google Agenda-evenementen om in werklogboeken voor toegevoegde waarde en productiviteit. Meer informatie over Tempo Timesheets

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Maak tijd vrij voor je teams dankzij automatiserings- en productiviteitsfuncties, houd service-KPI's bij met intuïtieve rapporten en dashboards en creëer de perfecte ervaring voor je klanten! Salesforce Essentials is ontworpen voor het MKB en biedt in-product learning en begeleide installatiestromen, zodat je binnen enkele uren aan de slag kunt. Met Essentials kun je ondersteuning bieden via e-mail, telefoon, sociale netwerken en internet, en met slechts een paar klikken merkeigen self-service ondersteuningspagina's instellen en personaliseren. Meer informatie over Salesforce Essentials

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
Communiceer problemen automatisch en gemakkelijk met teamleden op meerdere afdelingen via alle apparaten. Reageer, los op, meld. Probeer vandaag nog een demo!
Klanten kunnen hun zorgen gemakkelijk kenbaar maken via e-mail, mobiele apparaten of een webportaal. Bedrijfsregels om problemen snel en automatisch naar het juiste team te routeren. Neem contact op met je klanten met meldingen over updates en oplossingen. Communiceer problemen met teamleden op meerdere afdelingen wanneer nodig. Gebruik sjablonen om veelvoorkomende problemen in te dienen en een zelfbedieningskennisbank te creëren voor toekomstige problemen. Hou het management tevreden met automatisch gegenereerde rapporten die via e-mail worden afgeleverd. Reageer, los op, meld. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
CloudApp vermindert via zijn intelligente visuele communicatieplatform de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie.
CloudApp vermindert de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie via het intelligente visuele berichtenplatform voor ondernemingen, waardoor teams sneller en slimmer kunnen werken en bedrijven een hogere productiviteit bereiken. CloudApp combineert geannoteerde screenshots, gif's en schermopnames in één gebruiksvriendelijke app. Registreren, ophalen en direct koppelen en delen. Klanten werken supersnel in klantenondersteuning, productontwikkeling, ontwerp, verkoop en marketing. Meer informatie over Zight (formerly CloudApp)

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
HelpCrunch biedt hoog aangeprezen software voor klantenondersteuning met livechat, helpdesk, kennisbank en meer.
HelpCrunch is een hoog aangeprezen klantenserviceplatform waarmee je klanten 24/7 onmiddellijk te woord kunt staan met functies voor livechat, helpdesk en kennisbank. Alle functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Kennisbank - Pop-ups - Mobiele apps - Chatbot (binnenkort beschikbaar) Probeer HelpCrunch 14 dagen gratis. Meer informatie over HelpCrunch

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Live chatten
  • Zelfserviceportal
  • Klantendatabase
  • Wachtrijbeheer
  • Callcenterbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • E-mailbeheer
  • Workflowbeheer
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken

Kopersgids voor Klantenservice software

Wat is klantenservice software?

Klantenservice software is een ticketsysteem dat vragen van klanten documenteert, volgt en oplost. Het verzamelt klantverzoeken van meerdere kanalen, zoals telefoon, e-mail, live chat en sociale media, in één portaal, zodat medewerkers de vragen snel en eenvoudig kunnen beantwoorden.

De software maakt het mogelijk dat meerdere medewerkers aan elk ticket werken, waardoor het makkelijker wordt voor verschillende afdelingen om samen te werken aan het oplossen van de vragen van de klant. De tool biedt ook gedetailleerde rapporten en inzichten in de interactie met de klant, waardoor organisaties de kwaliteit van hun klantenservice kunnen beoordelen.

De voordelen van klantenservice software

Klantenservice software ondersteunt bedrijven bij het beheren en onderhouden van een relatie met klanten. De oplossing kan je helpen de volgende voordelen te realiseren:

  • Het verzamelen van klantvragen vanuit meerdere kanalen: klantenservice software verzamelt klantvragen van meerdere platformen in één stroom. Of het nu gaat om een telefoontje naar de hulplijn, een e-mail naar het supportteam of een opmerking op een socialmediapagina, de tool genereert een ticket voor elke klantvraag. Deze tickets worden automatisch toegevoegd aan de centrale stream, zodat er geen enkele vraag onbeantwoord blijft.
  • Het verminderen van de tijd die medewerkers besteden aan elke vraag: de software biedt een gemakkelijk doorzoekbare database om snel te kunnen zoeken. Medewerkers kunnen leden van andere teams taggen of het ticket doorsturen naar het juiste team, waardoor de klant naar de beste afdeling wordt geleid. De gestandaardiseerde antwoorden, eenvoudig bewerkbare sjablonen en de mogelijkheid om tegelijkertijd te reageren op meerdere vragen verkorten de oplostijd van het ticket.
  • Het vergroten van de klanttevredenheid door snellere oplossing van het probleem: de software stelt gebruikers in staat om elk ticket met voorrang aan te pakken en de wachttijd te verminderen. Het organiseert ook de workflow voor het oplossen van tickets en stelt medewerkers in staat om tegelijkertijd aan tickets te werken. Dit verkort de resolutiecyclus en verbetert de klanttevredenheid.
  • Het krijgen van inzicht in de prestaties van het team: klantenservice software biedt analytische mogelijkheden, met aanpasbare rapporten en dashboards, die inzicht geven in de prestaties van je support team. Ontdek hoelang het team nodig heeft om te reageren, hoe druk de medewerkers het op bepaalde dagen van de week hebben en wat de veelgestelde vragen zijn. Deze informatie kan je helpen bij het managen van medewerkers, het verbeteren van hun responstijd en het verhogen van hun productiviteit.

Algemene functies van klantenservice software

  • Kennisbank: het bouwen en beheren van een gecentraliseerde, doorzoekbare opslagplaats van informatie met betrekking tot frequente en eerder gestelde vragen en de antwoorden daarop.
  • Support ticketing: het volgen van interacties en het automatisch genereren van tickets voor vragen van klanten en serviceaanvragen.
  • Multikanaalcommunicatie: het beheren van inkomende en uitgaande klantcommunicatie op meerdere kanalen, waaronder e-mail, telefoon, live chat en sociale media.
  • Beheer van wachtrijen: het beheren van de wachtrij van de tickets om aan de behoeften van het team te voldoen en het controleren van de wachttijd voor inkomende verzoeken die niet zijn doorgestuurd.
  • Livechat: het chatten met klanten om hun vragen in realtime op te lossen.
  • Beheer van afspraken: het plannen en beheren van interacties met klanten.

Overwegingen bij de aankoop van klantenservice software

  • De bruikbaarheid van de oplossing: een slechte UX (User Experience) is slecht voor de zaken. De tool mag de medewerkers niet vertragen en de reactietijd niet verlengen. Probeer een oplossing daarom voordat je hem koopt eerst uit en zorg ervoor dat de UI/UX niet te ingewikkeld of te rommelig is voor je medewerkers. Ze moeten het immers elke dag gebruiken en zouden het met plezier moeten doen.
  • Integratie met bestaande apps van derden: hoewel de meeste software integreert met andere toepassingen van derden, is het toch verstandig om goed te kijken of de oplossing en/of prijs van je voorkeur de integratie met de andere oplossingen die je gebruikt ondersteunt. Het kan immers duur en pijnlijk zijn als je er na aankoop achter komt dat de software je toepassingen niet ondersteunt.
  • Omnichannel-klantenondersteuning: hiermee kun je alles centraliseren en is het gemakkelijk om meerdere communicatiekanalen te beheren. Maar niet alle bedrijven hoeven het te doen. Als je klanten meestal contact opnemen via chat of e-mail, kies dan voor een klantenservice-oplossing die de optie biedt die je nodig hebt, zodat je niet hoeft te betalen voor kanalen die niet optimaal worden benut.
  • Chatbots om de klantenservice te verbeteren: verkopers gebruiken chatbots om vragen van klanten in realtime zonder een ticket op te lossen. De technologie kan interacties als een mens simuleren en eenvoudige vragen beantwoorden over werktijden, contactgegevens, statusupdates en dergelijke. Het raadt ook relevante secties van artikelen in de kennisbank aan - wanneer een klant bijvoorbeeld niet weet hoe hij zijn wachtwoord moet resetten, zal de chatbot hem naar een stapsgewijze beschrijving van het proces leiden. Bedrijven die gebruikmaken van chatbots meldden een verlaging van 70% van het aantal vragen via telefoon, chat of e-mail.
  • AI om de efficiëntie van de medewerkers te vergroten: aanbieders van klantenservice software maken gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) om medewerkers slimmer te laten werken. Sommigen gebruiken het om automatisch tickets te taggen, te categoriseren en te indexeren om gemakkelijk te kunnen zoeken, terwijl anderen AI gebruiken om het niveau van urgentie van de klant te bepalen en chat-antwoorden te voorspellen. AI kan ook wijzigingen in bestaande artikelen aanbevelen op basis van de manier waarop klanten hun problemen communiceren, waardoor antwoorden in de toekomst makkelijker te vinden en te begrijpen zijn.