301 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
HubSpot klantenservicesoftware maakt het eenvoudig om problemen van klanten snel, nauwkeurig en enthousiast op te lossen. Het bevat een ticketsysteem en automatisering om je georganiseerd te houden; een kennisbank waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; livechat en bots voor snellere reactietijden; tools voor klantenfeedback en enquêtes, zodat je de tevredenheid van klanten kunt meten; en rapportage, zodat je voortdurend kunt blijven verbeteren. Registreer je vandaag nog gratis en probeer de klantenservicesoftware die zowel klanten als medewerkers tevreden stelt. Meer informatie over HubSpot Service Hub
HubSpot klantenservicesoftware maakt het eenvoudig om problemen van klanten snel, nauwkeurig en enthousiast op te lossen. Het bevat een ticketsysteem en automatisering om je georganiseerd te houden; ee...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
De webgebaseerde oplossing ConSol CM/klantenservice maakt dat jouw medewerkers gemakkelijker werken en biedt jouw klanten optimale service. Meer informatie over ConSol CM/Customer Service
De webgebaseerde oplossing ConSol CM/klantenservice maakt dat jouw medewerkers gemakkelijker werken en biedt jouw klanten optimale service. Meer informatie over ConSol CM/Customer Service
De webgebaseerde oplossing ConSol CM/klantenservice maakt dat jouw medewerkers gemakkelijker werken en biedt jouw klanten optimale service....
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
Klantenserviceteams gebruiken Trengo om de productiviteit te verhogen en voor efficiënte klantcommunicatie. Trengo verenigt alle communicatiekanalen in één gezamenlijke inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, spraak, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo
Klantenserviceteams gebruiken Trengo om de productiviteit te verhogen en voor efficiënte klantcommunicatie. Trengo verenigt alle communicatiekanalen in één gezamenlijke inbox. Ontvang berichten via e...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Webgebaseerde klantenservicesoftware die geliefd is bij meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeitel...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
De Genesys PureCloud-toepassing is een alles-in-één cloudoplossing voor klantenservice die je helpt klantgesprekken te beheren en hun traject te begrijpen. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud
De Genesys PureCloud-toepassing is een alles-in-één cloudoplossing voor klantenservice die je helpt klantgesprekken te beheren en hun traject te begrijpen. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over Jira Service Desk
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over Jira Service Desk
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig heb...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotiti...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Geweldige klantenservice begint met betere klantenservicesoftware. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent maakt gebruik van de kracht van een universele inbox, realtime livechat, een ingebouwd callcenter en een robuust klantenserviceportaal. Geavanceerde automatiseringsfuncties, regels en enorme hoeveelheden integraties creëren krachtige klantenservicesoftware voor bedrijven van elke omvang. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent maakt gebruik van de kracht van een universele inbox, realtime livechat, een ingebouwd callcenter en een robuust klantenserviceportaal. Geavanceerde automatiseringsfuncties, regels en enorme ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Service Desk (PinkVerify-gecertificeerd ITIL/ITSM Help Desk) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 8000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Service Desk (PinkVerify-gecer...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Dixa is een platform voor klantenservice waarmee je persoonlijke ondersteuning kunt bieden voor spraak, e-mail, chat en sociale media. Meer informatie over Dixa
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Dixa is ontworpen met eenvoud en gebruiksgemak in gedachten en stelt klantgerichte teams in staat vanaf één scherm onmiddellijk geïntegreerde en betrokken klantenservice te bieden via telefoon, e-mail, chatten en Facebook Messenger. Verkrijg realtime prestatiestatistieken, intelligente routering, automatiseringen, integraties en nog veel meer. Probeer het gratis uit, of plan een demo om te zien hoe Dixa de ervaring van jouw medewerkers en klanten kan verbeteren! Meer informatie over Dixa
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Dixa is ontworpen met eenvoud en gebruiksgemak in gedachten en stelt klantgerichte teams in staat vanaf ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Behandel je klanten als mensen, niet als tickets. Lever gepersonaliseerde ondersteuning, ongeacht het kanaal. Meer informatie over Front
Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar [email protected] of [email protected] in gedeelde postvakken kunnen teams samenwerken om een betere ervaring te bieden. Hou alle berichten bij, ontwikkel inzichten met statistieken en automatiseer workflows om 3x sneller te antwoorden. Cisco Meraki, Y Combinator en 4.000 andere teams vertrouwen op Front om klanten voorop te stellen. Meer informatie over Front
Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar [email protected] of [email protected] ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbetere...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike is een oplossing voor klantenservice via websitechat en mobiele berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Userlike is een oplossing voor klantenservice via websitechat en mobiele berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en auto...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en betrokkenheid te verbeteren door middel van contextuele content binnen de app. Meer informatie over Whatfix
Whatfix is de eenvoudigste manier om handleidingen te creëren en instructies interactief te maken. Whatfix verbetert de self-servicemogelijkheden van webproducten en helpt bedrijven om ondersteuningsvragen te verminderen en de betrokkenheid van gebruikers te verbeteren. Met behulp van het Whatfix-platform voor digitale begeleiding kunnen bedrijven zelf interactieve handleidingen samenstellen en deze integreren op alle contactpunten voor gebruikers. Whatfix wordt door zowel grote als kleine ondernemingen gebruikt voor het verbeteren van de effectiviteit van trainingen, de klantenondersteuning en de on-boarding van gebruikers. Meer informatie over Whatfix
Whatfix is de eenvoudigste manier om handleidingen te creëren en instructies interactief te maken. Whatfix verbetert de self-servicemogelijkheden van webproducten en helpt bedrijven om ondersteuningsvr...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
MSP Anywhere biedt snelle, betrouwbare software om je IT-serviceklanten uitstekende ondersteuning op afstand te bieden. Meer informatie over SolarWinds Take Control
MSP Anywhere is een webgebaseerde software voor IT-servicebedrijven die klantproblemen snel en op afstand moeten kunnen oplossen. Het biedt live chat in 2 richtingen, een gemiddelde verbindingstijd van 5 seconden, responsieve sessies op afstand en geweldige tools voor ondersteuning op afstand, zoals Windows Event Viewer en Command Line. MSP Anywhere is 100% cloudgebaseerd en je kunt het eenvoudig uitproberen, kopen en gebruiken. Meer informatie over SolarWinds Take Control
MSP Anywhere is een webgebaseerde software voor IT-servicebedrijven die klantproblemen snel en op afstand moeten kunnen oplossen. Het biedt live chat in 2 richtingen, een gemiddelde verbindingstijd van...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Met BOTNATION.AI verbeter jij je zakelijke werkzaamheden en klantbetrokkenheid met chatbot en gespreksmarketing. Meer informatie over BOTNATION AI
Marketinggericht en zelfbediening. Maak binnen enkele minuten je eerste Chatbot: ergonomische interface, zonder coderegel, slepen en neerzetten, kopiëren/plakken, native A-/B-testen, collaboratieve modus, real-time testen, etc. BOTNATION HELPT JE MET +300 HELPTUTORIALS ONLINE, interactieve gidsen, video's, voorbeelden, contextuele hulp en online experts. Een ergonomisch platform, interactieve tutorials, sjablonen, online help, verklarende video's, etc. Alles wordt gedaan om het maken van je chatbot te vereenvoudigen. Meer informatie over BOTNATION AI
Marketinggericht en zelfbediening. Maak binnen enkele minuten je eerste Chatbot: ergonomische interface, zonder coderegel, slepen en neerzetten, kopiëren/plakken, native A-/B-testen, collaboratieve mod...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Met LiveChat kun je realtime gesprekken voeren met je klanten terwijl ze op je website zijn. Meer informatie over LiveChat
LiveChat biedt een kosteneffectieve manier voor je ondersteuningsteam om tijdens het gehele klantentraject een geweldige ervaring te bieden. Het maakt de klantenservice efficiënter doordat je in staat bent meerdere chatsessies tegelijkertijd te houden, standaardantwoorden op veelgestelde vragen te sturen, chatcodes toe te voegen, chat-transcripties te bekijken en via het chatvenster bestanden naar klanten te sturen. Meer informatie over LiveChat
LiveChat biedt een kosteneffectieve manier voor je ondersteuningsteam om tijdens het gehele klantentraject een geweldige ervaring te bieden. Het maakt de klantenservice efficiënter doordat je in staat ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
HelpCrunch biedt hoog aangeprezen software voor klantenondersteuning met livechat, helpdesk, kennisbank en meer. Meer informatie over HelpCrunch
HelpCrunch is een hoog aangeprezen klantenserviceplatform waarmee je klanten 24/7 onmiddellijk te woord kunt staan met functies voor livechat, helpdesk en kennisbank. Alle functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Kennisbank - Pop-ups - Mobiele apps - Chatbot (binnenkort beschikbaar) Probeer HelpCrunch 14 dagen gratis. Meer informatie over HelpCrunch
HelpCrunch is een hoog aangeprezen klantenserviceplatform waarmee je klanten 24/7 onmiddellijk te woord kunt staan met functies voor livechat, helpdesk en kennisbank. Alle functies: - Livechat - Automa...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Bitrix24 is de meest populaire gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is de meest populaire gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice: e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en andere mobiele berichtenplatforms worden ondersteund. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is de meest populaire gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Smartsupp is een GRATIS livechat met video-opnames ontworpen voor je website en om je klantenservice te ondersteunen. Meer informatie over Smartsupp live chat
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Dit is een van de meest populaire livechats, met 54.000 actieve gebruikers wereldwijd. Profiteer van de geavanceerde functies zoals automatische berichten, bezoekersregistratie of gedetailleerde statistieken. Je klanten surfen op dit moment op je website. Maak een VOOR ALTIJD GRATIS account aan en begin vandaag nog met hen te chatten. Meer informatie over Smartsupp live chat
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Dit is een van de meest populaire livechats, met 54.000 ac...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM-klantenservicesoftware - Zorg voor een superieure klantenservice en hou klanten tevreden op de lange termijn. Met Agile CRM kunnen bedrijven een persoonlijkere klantervaring bieden. Met een groot aantal krachtige helpdeskautomatiseringsfuncties binnen handbereik, zul je je klanten beter begrijpen zodat je er altijd bent om te helpen wanneer zij je het meest nodig hebben. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM-klantenservicesoftware - Zorg voor een superieure klantenservice en hou klanten tevreden op de lange termijn. Met Agile CRM kunnen bedrijven een persoonlijkere klantervaring bieden. Met een g...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing, sales en ondersteuning waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. EngageBay biedt gratis live-chatsoftware om gepersonaliseerde één-op-één ondersteuning te bieden aan elke klant met behulp van een eenvoudige en krachtige gratis live-chatsoftware. - Dit alles vanaf één gebruikersvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing, sales en ondersteuning waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten i...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Acobot leert van je online bronnen (veelgestelde vragen, documenten of kennisbank) en verrast je klanten met onmiddellijke antwoorden. Meer informatie over Acobot
Acobot maakt van je online bronnen (veelgestelde vragen, documentatie of kennisbank) binnen enkele minuten een slimme AI-chatbot. Je hoeft alleen maar de URL van je site op te geven. Aco zal al het werk voor je doen. Je hebt dan geen wachttijden meer, en je kunt ondersteuningstickets verminderen en de klanttevredenheid verbeteren. Geen wijziging in de lay-out van je website. Naadloze integratie met je bestaande ticketingsysteem voor ondersteuning. Meer informatie over Acobot
Acobot maakt van je online bronnen (veelgestelde vragen, documentatie of kennisbank) binnen enkele minuten een slimme AI-chatbot. Je hoeft alleen maar de URL van je site op te geven. Aco zal al het wer...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuw...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Je kunt livechat binnen slechts 5 minuten instellen op je website. Praat met je websitebezoekers vanaf je pc, tablet of mobiele telefoon. Vergroot je omzet! Meer informatie over HelpOnClick
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op de belangrijkste punten: meer verkopen en betere klantenondersteuning. De HelpOnClick livechat-software bevat de volgende kernfuncties: Realtime monitoring van het verkeer Virtuele chatmedewerker Aanpasbare pictogrammen en tekstberichten Integratie in Facebook Integratie in belangrijke CRM-, CMS- en helpdesksystemen Meer informatie over HelpOnClick
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Loop Email helpt teams om samen e-mails van klanten te beheren en toonaangevende klantenservice te bieden vanuit hun inbox. Meer informatie over Loop Email
De toonaangevende klantenservice is realtime en dit betekent dat je ondersteuning van je team kunt krijgen bij het afhandelen van een klant. Het delen van je openbare e-mailaccount (zoals [email protected] of [email protected]) zorgt voor duidelijk eigenaarschap van je openbare e-mailaccount door een persoon toe te wijzen aan e-mails. Je kunt ook eenvoudig e-mails delen met je teamgenoten en direct antwoorden ontvangen in afzonderlijke chats zonder dat de klant op de hoogte is van je interne discussie. Meer informatie over Loop Email
De toonaangevende klantenservice is realtime en dit betekent dat je ondersteuning van je team kunt krijgen bij het afhandelen van een klant. Het delen van je openbare e-mailaccount (zoals [email protected] of s...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Gnatta creates market leading omnichannel customer communication software, with products available for businesses of all sizes. Meer informatie over Gnatta
We build software for universal customer engagement. By focusing on the customer, we deliver success for your business. Using our operating system, we centralise your digital contacts to increase both the quality and the efficiency of your operators. This is backed up by our bespoke automation functionalities. Our approach is truly omnichannel; no matter where/when/how your customer gets in touch, their query will be handled by the right person, using the right information, at the right time. Meer informatie over Gnatta
We build software for universal customer engagement. By focusing on the customer, we deliver success for your business. Using our operating system, we centralise your digital contacts to increase both ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Alles-in-één callcenteroplossing die is ontworpen om het beste uit elke interactie met de klant te halen. Meer informatie over Voiso
Geavanceerde gehoste callcenteroplossing. Voiso zet zich in om je call- en contactcenter zo goed mogelijk te maken. Medewerkers profiteren van intuïtieve dashboards. Supervisors profiteren van inzicht in de prestaties via meer dan 50 statistieken. De implementatie vergt slechts 2 minuten. Houd je telefoonnummers. Importeer al je medewerkers met één klik. Niets te kopen, geen kosten vooraf. Meer informatie over Voiso
Geavanceerde gehoste callcenteroplossing. Voiso zet zich in om je call- en contactcenter zo goed mogelijk te maken. Medewerkers profiteren van intuïtieve dashboards. Supervisors profiteren van inzicht ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te onderste...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zoho Desk is de eerste contextbewuste cloudgebaseerde klantenservicesoftware in de sector en helpt je bedrijf om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Beheer je klantenservice via e-mail, sociale media, livechat, selfserviceportals en webformulieren in één interface. Begin goed met 3 gratis gebruikers en behoed de wereld voor slechte klantenservice.
Zoho Desk is de eerste contextbewuste cloudgebaseerde klantenservicesoftware in de sector en helpt je bedrijf om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers prod...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Eenvoudig te implementeren, webgebaseerde Klantenservice software met een focus op B2B-klantrelatiebeheer en samenwerking tussen teams.
TeamSupport helpt je om uitzonderlijke klantenservice te bieden. Deze oplossing is gebouwd voor B2B-bedrijven met externe klantenservice en is meer dan alleen een ticketsysteem – het is een compleet pakket voor klantenondersteuning die de communicatie en samenwerking tussen klantenservice, andere afdelingen en je klanten vereenvoudigt. TeamSupport is volledig aanpasbaar en schaalbaar met een robuuste klantendatabase, ondersteuning voor meerdere kanalen en de beste rapportage. Het helpt je om de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort.
TeamSupport helpt je om uitzonderlijke klantenservice te bieden. Deze oplossing is gebouwd voor B2B-bedrijven met externe klantenservice en is meer dan alleen een ticketsysteem – het is een compleet pa...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie.
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Met helpdeskoplossingen kun je je ondersteuningsactiviteiten stroomlijnen om 24/7 wereldwijde ondersteuning te bieden die kosteneffectief is.
Met de helpdesktoepassingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne helpdesksoftware die 24/7 in de cloud draait. Met de helpdeskoplossingen van Salesforce krijg je alle voordelen van zakendoen in de cloud, inclusief automatische updates, drie keer per jaar nieuwe functies en geen gedoe met infrastructuur.
Met de helpdesktoepassingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne helpdesksoftware die 24/7 ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Cloud-klantenservice met praktische AI – inkomend, uitgaand, ACD, IVR, CTI, chat, e-mail, sociaal, gespreksopname en CRM-integratie.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat j...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van el...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere software voor klantenondersteuning, maar de klantervaring is gepersonaliseerd zoals een normale e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang, en met name bedrijven met meer dan 11 gebruikers. De overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout zijn ontworpen om teams, groot en klein, op elkaar afgestemd te houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, heel veel integraties en een robuuste API laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere software voor klantenondersteuning, maar de klantervaring is gepersonaliseerd zoals een normale e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Communiceer problemen automatisch en gemakkelijk met teamleden op meerdere afdelingen via alle apparaten. Reageer, los op, meld. Probeer vandaag nog een demo!
Klanten kunnen hun zorgen gemakkelijk kenbaar maken via e-mail, mobiele apparaten of een webportaal. Bedrijfsregels om problemen snel en automatisch naar het juiste team te routeren. Neem contact op met je klanten met meldingen over updates en oplossingen. Communiceer problemen met teamleden op meerdere afdelingen wanneer nodig. Gebruik sjablonen om veelvoorkomende problemen in te dienen en een zelfbedieningskennisbank te creëren voor toekomstige problemen. Hou het management tevreden met automatisch gegenereerde rapporten die via e-mail worden afgeleverd. Reageer, los op, meld.
Klanten kunnen hun zorgen gemakkelijk kenbaar maken via e-mail, mobiele apparaten of een webportaal. Bedrijfsregels om problemen snel en automatisch naar het juiste team te routeren. Neem contact op m...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
CTI voor verkoop en contactcenter - klantervaring en productiviteit verbeteren
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren.
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verb...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
CloudApp vermindert via zijn intelligente visuele communicatieplatform de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie.
CloudApp vermindert de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie via het intelligente visuele berichtenplatform voor ondernemingen, waardoor teams sneller en slimmer kunnen werken en bedrijven een hogere productiviteit bereiken. CloudApp combineert geannoteerde screenshots, gif's en schermopnames in één gebruiksvriendelijke app. Registreren, ophalen en direct koppelen en delen. Klanten werken supersnel in klantenondersteuning, productontwikkeling, ontwerp, verkoop en marketing.
CloudApp vermindert de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie via het intelligente visuele berichtenplatform voor ondernemingen, waardoor teams sneller en slimmer kunnen werken e...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen. Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Gebruikersvriendelijke CRM software die je verkoop, marketing- en service processen optimaliseert.
SuperOffice CRM heeft één doel: om je te helpen meer klanten te vinden, te registreren en te behouden. De focus op het creëren van een eenvoudige en gebruiksvriendelijke CRM-oplossing helpt je productiever te worden. SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met alle Office-toepassingen en ondersteunt alle toonaangevende technologieplatforms. Beschikbaar op elk apparaat.
SuperOffice CRM heeft één doel: om je te helpen meer klanten te vinden, te registreren en te behouden. De focus op het creëren van een eenvoudige en gebruiksvriendelijke CRM-oplossing helpt je producti...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is ee...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Maak tijd vrij voor je teams dankzij automatiserings- en productiviteitsfuncties, houd service-KPI's bij met intuïtieve rapporten en dashboards en creëer de perfecte ervaring voor je klanten! Salesforce Essentials is ontworpen voor het MKB en biedt in-product learning en begeleide installatiestromen, zodat je binnen enkele uren aan de slag kunt. Met Essentials kun je ondersteuning bieden via e-mail, telefoon, sociale netwerken en internet, en met slechts een paar klikken merkeigen self-service ondersteuningspagina's instellen en personaliseren.
Maak tijd vrij voor je teams dankzij automatiserings- en productiviteitsfuncties, houd service-KPI's bij met intuïtieve rapporten en dashboards en creëer de perfecte ervaring voor je klanten! Salesforc...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Resolve complex issues end-to-end and intelligently fix problems before customers know they have them.
ServiceNow Customer Service Management helps increase customer satisfaction while reducing costs by connecting customer service with other departments to resolve complex issues end-to-end. You can monitor trends and customers' products and services to proactively fix problems. Drive action to instantly take care of common customer requests and improve customer and agent experiences.
ServiceNow Customer Service Management helps increase customer satisfaction while reducing costs by connecting customer service with other departments to resolve complex issues end-to-end. You can moni...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedri...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Ontwikkel interactieve beslissingsbomen voor zelfondersteuning en probleemoplossing. Geef je klanten de mogelijkheid tot zelfhulp op verzoek.
Zingtree maakt het eenvoudig om interactieve beslissingsbomen voor veelgestelde vragen, kennisbanken en online probleemoplossing op te stellen, aan te passen, te implementeren en te analyseren. Met Zingtree is het ongelooflijk eenvoudig om klanten te helpen zelf problemen op te lossen en beter te kunnen navigeren door kennisbankgegevens. Klanten worden vanzelf naar het antwoord geleid, en als een probleem niet kan worden opgelost, dan ontvangt je supportteam achtergrondinformatie over het probleem van de klant. Eenvoudig te integreren met e-mail, chat, CRM of Helpdesk-systemen. Bespaart tijd en geld.
Zingtree maakt het eenvoudig om interactieve beslissingsbomen voor veelgestelde vragen, kennisbanken en online probleemoplossing op te stellen, aan te passen, te implementeren en te analyseren. Met Zin...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
The BOSS Solutions Suite is an award winning fully integrated Help Desk / ITSM solution available both on the Cloud and On-Premise.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience including an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a produ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken.
HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbank
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden

Kopersgids voor Klantenservice software

Wat is klantenservice software?

Klantenservice software is een ticketsysteem dat vragen van klanten documenteert, volgt en oplost. Het verzamelt klantverzoeken van meerdere kanalen, zoals telefoon, e-mail, live chat en sociale media, in één portaal, zodat medewerkers de vragen snel en eenvoudig kunnen beantwoorden.

De software maakt het mogelijk dat meerdere medewerkers aan elk ticket werken, waardoor het makkelijker wordt voor verschillende afdelingen om samen te werken aan het oplossen van de vragen van de klant. De tool biedt ook gedetailleerde rapporten en inzichten in de interactie met de klant, waardoor organisaties de kwaliteit van hun klantenservice kunnen beoordelen.

De voordelen van klantenservice software

Klantenservice software ondersteunt bedrijven bij het beheren en onderhouden van een relatie met klanten. De oplossing kan je helpen de volgende voordelen te realiseren:

  • Het verzamelen van klantvragen vanuit meerdere kanalen: klantenservice software verzamelt klantvragen van meerdere platformen in één stroom. Of het nu gaat om een telefoontje naar de hulplijn, een e-mail naar het supportteam of een opmerking op een socialmediapagina, de tool genereert een ticket voor elke klantvraag. Deze tickets worden automatisch toegevoegd aan de centrale stream, zodat er geen enkele vraag onbeantwoord blijft.
  • Het verminderen van de tijd die medewerkers besteden aan elke vraag: de software biedt een gemakkelijk doorzoekbare database om snel te kunnen zoeken. Medewerkers kunnen leden van andere teams taggen of het ticket doorsturen naar het juiste team, waardoor de klant naar de beste afdeling wordt geleid. De gestandaardiseerde antwoorden, eenvoudig bewerkbare sjablonen en de mogelijkheid om tegelijkertijd te reageren op meerdere vragen verkorten de oplostijd van het ticket.
  • Het vergroten van de klanttevredenheid door snellere oplossing van het probleem: de software stelt gebruikers in staat om elk ticket met voorrang aan te pakken en de wachttijd te verminderen. Het organiseert ook de workflow voor het oplossen van tickets en stelt medewerkers in staat om tegelijkertijd aan tickets te werken. Dit verkort de resolutiecyclus en verbetert de klanttevredenheid.
  • Het krijgen van inzicht in de prestaties van het team: klantenservice software biedt analytische mogelijkheden, met aanpasbare rapporten en dashboards, die inzicht geven in de prestaties van je support team. Ontdek hoelang het team nodig heeft om te reageren, hoe druk de medewerkers het op bepaalde dagen van de week hebben en wat de veelgestelde vragen zijn. Deze informatie kan je helpen bij het managen van medewerkers, het verbeteren van hun responstijd en het verhogen van hun productiviteit.

Algemene functies van klantenservice software

  • Kennisbank: het bouwen en beheren van een gecentraliseerde, doorzoekbare opslagplaats van informatie met betrekking tot frequente en eerder gestelde vragen en de antwoorden daarop.
  • Support ticketing: het volgen van interacties en het automatisch genereren van tickets voor vragen van klanten en serviceaanvragen.
  • Multikanaalcommunicatie: het beheren van inkomende en uitgaande klantcommunicatie op meerdere kanalen, waaronder e-mail, telefoon, live chat en sociale media.
  • Beheer van wachtrijen: het beheren van de wachtrij van de tickets om aan de behoeften van het team te voldoen en het controleren van de wachttijd voor inkomende verzoeken die niet zijn doorgestuurd.
  • Livechat: het chatten met klanten om hun vragen in realtime op te lossen.
  • Beheer van afspraken: het plannen en beheren van interacties met klanten.

Overwegingen bij de aankoop van klantenservice software

  • De bruikbaarheid van de oplossing: een slechte UX (User Experience) is slecht voor de zaken. De tool mag de medewerkers niet vertragen en de reactietijd niet verlengen. Probeer een oplossing daarom voordat je hem koopt eerst uit en zorg ervoor dat de UI/UX niet te ingewikkeld of te rommelig is voor je medewerkers. Ze moeten het immers elke dag gebruiken en zouden het met plezier moeten doen.
  • Integratie met bestaande apps van derden: hoewel de meeste software integreert met andere toepassingen van derden, is het toch verstandig om goed te kijken of de oplossing en/of prijs van je voorkeur de integratie met de andere oplossingen die je gebruikt ondersteunt. Het kan immers duur en pijnlijk zijn als je er na aankoop achter komt dat de software je toepassingen niet ondersteunt.
  • Omnichannel-klantenondersteuning: hiermee kun je alles centraliseren en is het gemakkelijk om meerdere communicatiekanalen te beheren. Maar niet alle bedrijven hoeven het te doen. Als je klanten meestal contact opnemen via chat of e-mail, kies dan voor een klantenservice-oplossing die de optie biedt die je nodig hebt, zodat je niet hoeft te betalen voor kanalen die niet optimaal worden benut.
  • Chatbots om de klantenservice te verbeteren: verkopers gebruiken chatbots om vragen van klanten in realtime zonder een ticket op te lossen. De technologie kan interacties als een mens simuleren en eenvoudige vragen beantwoorden over werktijden, contactgegevens, statusupdates en dergelijke. Het raadt ook relevante secties van artikelen in de kennisbank aan - wanneer een klant bijvoorbeeld niet weet hoe hij zijn wachtwoord moet resetten, zal de chatbot hem naar een stapsgewijze beschrijving van het proces leiden. Bedrijven die gebruikmaken van chatbots meldden een verlaging van 70% van het aantal vragen via telefoon, chat of e-mail.
  • AI om de efficiëntie van de medewerkers te vergroten: aanbieders van klantenservice software maken gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) om medewerkers slimmer te laten werken. Sommigen gebruiken het om automatisch tickets te taggen, te categoriseren en te indexeren om gemakkelijk te kunnen zoeken, terwijl anderen AI gebruiken om het niveau van urgentie van de klant te bepalen en chat-antwoorden te voorspellen. AI kan ook wijzigingen in bestaande artikelen aanbevelen op basis van de manier waarop klanten hun problemen communiceren, waardoor antwoorden in de toekomst makkelijker te vinden en te begrijpen zijn.