Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Kleding beheersystemen

Kleding beheersystemen automatiseren bedrijfsactiviteiten, orderverwerking, voorraadbeheer en productplanning voor de kledingindustrie. Deze toepassingen maken tracering, controle en rapportage mogelijk voor verschillende sectorspecifieke transacties, en ook de integratie met boekhoud-, CRM- en orderafhandelingssystemen van bedrijven. Kenmerkende functies van kledingbeheeroplossingen zijn onder andere: productie, prognoses en voorraad, opslag, orderverwerking, toeleveringsketenbeheer, toewijzing en verkoop, verzending, boekhouding, rapportage en systeembeheer. Zie ook: ERP-systemen en MRP-software (Materiaalbehoefteplanning).

39 resultaten

Dit cloudgebaseerde EPOS centraliseert het voorraadbeheer, werknemersbeheer, de verkooprapportage en boekhouding op verschillende locaties en kanalen. Meer informatie over Lightspeed Retail
Maak je bedrijf toekomstbestendig met Lightspeed EPOS dankzij capaciteiten zoals analyse, omnichannel-loyaliteit en een geavanceerde e-commerce-oplossing. Verhoog herhaalbezoeken en klanttevredenheid met tools die elke aankoop onvergetelijk maken. Voeg belangrijke gegevens, merkvoorkeuren en andere informatie toe aan je klantprofielen. Optimaliseer je collecties met het slimme voorraadbeheer van Lightspeed. Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Software voor kledingbeheer om je operationele activiteiten te stroomlijnen en je bedrijf op te schalen. Voor merken in de kleding-, schoenen- en accessoirebranches. Meer informatie over Uphance
Stitchex is de software voor kledingbeheer waarmee je je operationele activiteiten kunt stroomlijnen en je bedrijf kunt laten groeien. Je kunt alle aspecten van je bedrijf beheren, waaronder verkopen, facturen, voorraad, verzending, productie en grondstoffen. Het wordt geleverd met een online B2B-groothandelsportal en een mobiele verkoop-app voor tablet/telefoon, waarmee je de werklast kunt verminderen. Snel aan de slag. Eenvoudig te gebruiken. Meer informatie over Uphance

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Delogue PLM helpt kleding- en lifestylebedrijven om de productontwikkeling te versnellen en de kosten te verlagen door de productontwikkeling te stroomlijnen. Meer informatie over Delogue PLM
Een gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde PLM-oplossing afgestemd op mode- en lifestylebedrijven. Delogue PLM is een collaboratief platform voor het beheer van de productlevenscyclus dat planning, ontwerp, aankoop, productie, financiën en marketing met elkaar verbindt. Met één enkele bron van waarheid vereenvoudigt Delogue PLM de productontwikkeling en maakt het processen efficiënter terwijl het zorgt voor transparantie en traceerbaarheid gedurende de hele levenscyclus van het product. Delogue PLM maakt betere besluitvorming mogelijk en helpt bedrijven beter te werken. Meer informatie over Delogue PLM

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Bied een uitzonderlijke klantervaring, via alle verkoopkanalen, op één enkel uniform platform met NetSuite
NetSuite biedt een end-to-end cloudgebaseerd beheersysteem voor de kledingbranche, voor boekhouding, voorraad- en orderbeheer, CRM, verkooppunten (POS) en e-commerce. Met één enkele gegevensbron voor al je productie-, groothandels- en detailhandelsactiviteiten. NetSuite stelt bedrijven in staat om de volledige organisatie te beheren op één enkel uniform cloudplatform, altijd en overal beschikbaar. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Automatiseer het orderafhandelingsproces van je modewinkel met realtime zichtbaarheid van de inventaris, verminder menselijke fouten en bespaar tijd.
Orderhive – toonaangevende, geautomatiseerde kledingbeheersoftware voor retailers, groothandelaren en dropshippers – is een gecentraliseerd platform dat eenvoudig kan worden geïntegreerd met marktplaatsen zoals Amazon, Shopify, eBay, enz. Dankzij deze aanpasbare software wordt het beheren van bestellingen, het creëren van productvarianten, bundels, PLM, zendingen, cyclustelling, het verhogen van PO's, het beheren van backorders en nog veel meer een eenvoudige, foutloze taak die op één scherm kan worden uitgevoerd. Bovendien kun je je inventaris op basis van doorlopende modetrends plannen en voorspellen. Meer informatie over Orderhive

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Geïntegreerd bedrijfsbeheer voor kledingzeefdrukkers en -borduurders, distributeurs van promotionele producten en digitale drukkerijen.
OnSite is een product voor bedrijfsmanagement dat speciaal is ontworpen voor kledingzeefdrukkers en -borduurders, distributeurs en fabrikanten van promotionele producten, prijzenleveranciers en digitale drukkerijen. Tot de functies behoren CRM, klantoffertes, orderinvoer, ontwerpbeheer en proofing, werkstroombeheer, marketing, crediteuren, betalingsverwerking, inkoop en inventaris, productie en volledige grootboekadministratie. Meer informatie over OnSite

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Op cloud gebaseerde POS-software voor chemisch reinigen, naaiateliers en kleermakersbedrijven.
De meest complete cloudgebaseerde POS- en winkelbeheersoftware voor je stomerij, wasserij, naaiatelier of kleermakersbedrijf. Het kan worden gebruikt op elk apparaat met een internetverbinding, van pc's en Macs tot iPhones en smart-tv's. Inclusief CRM- en marketingfuncties zoals e-mail- en sms-marketing. Breng een revolutie teweeg in je bedrijf met behulp van de vervolgberichten via sms of e-mail. Creëer een eenmalig geautomatiseerd vervolgbericht en laat het voorgoed steeds meer trouwe klanten binnenhalen! Meer informatie over Geelus

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
PatternSmith en zijn geïntegreerde invoegtoepassingen stellen je in staat om perfecte patronen te ontwikkelen.
PatternSmith en zijn geïntegreerde invoegtoepassingen stellen je in staat om perfecte patronen te ontwikkelen. Meer informatie over PatternSmith

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT.
Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT. Het Manufacturing Execution System (MES) stelt je in staat om digitaal te worden en papierloos te produceren, afval en schroot te verminderen, de efficiëntie te verhogen en realtime kennis te hebben van je werkvloer. Meer informatie over Prodsmart

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Springboard Retail is meer dan alleen een POS. Meer informatie over de detailhandelbeheerfuncties van ondernemingsniveau.
Springboard Retail is een speciaal gebouwd cloud POS- en detailhandelbeheersysteem ontworpen voor en door detailhandelaren. Het Springboard-platform, ontworpen met het oog op multi-site, multi-channel merken en detailhandelsvereisten, stelt hen in staat om aan elke klant naadloze service te leveren op dezelfde manier, ongeacht waar of hoe ze verkiezen te winkelen. Kies de krachtige detailhandelbeheer-functionaliteit die enkele van de meest disruptieve merken in de detailhandel aandrijft en stel je team in staat om meer en winstgevend te verkopen. Meer informatie over Heartland Retail

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
AIMS 360 biedt de meest robuuste en volledig geïntegreerde business management software voor fabrikanten, kledingimporteurs en meer.
AIMS 360 biedt de meest robuuste en volledig geïntegreerde business management software voor fabrikanten, groothandelaren en importeurs van kleding, schoenen, accessoires en andere modegerelateerde goederen. Het helpt bedrijven te laten groeien en zorgt voor efficiëntie via compleet voorraadbeheer, tijd en actie, meerdere vensters, dashboards op hoog niveau, enterprise bedrijfsinformatie, rapportage en nog veel meer. De cloudsoftware verlaagt de kosten en maakt gebruik van de nieuwste .NET- en Microsoft SQL-platforms. Meer informatie over AIMS360

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
PolyPM is een complete oplossing voor ERP en PLM die speciaal is ontworpen voor de kleding- en textielbranche en die al je bedrijfsprocessen centraliseert.
PolyPM combineert PLM en ERP tot één oplossing die speciaal is ontworpen voor de kleding- en textielsector. Merken, distributeurs en fabrikanten gebruiken PolyPM om hun bedrijfsprocessen te beheren, vanaf de ontwerpfase tot en met distributie en facturering. Dankzij de flexibiliteit van PolyPM kan het worden aangepast aan de specifieke vereisten van je bedrijf. Het platform ondersteunt zowel cloud- als webgebaseerde en lokale implementaties, integreert met meer dan 30 toepassingen van derden en biedt ook een eigen API. Meer informatie over PolyPM

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
De intuïtieve manier om de complexe workflow en processen van je team te beheren en te automatiseren zonder e-mail of spreadsheets.
Houdt je bedrijf op het goede spoor. Wanneer de workflow, gesprekken en bestanden van je team op één plek staan, weet je altijd waar je de informatie kunt vinden die je nodig hebt, en krijg je meer gedaan, met minder moeite. Timereaction is een samenwerkingsplatform dat de workflow automatiseert door voorspellende planning, communicatie en bestandsbeheer te integreren om werk gedaan te krijgen vanaf elke locatie op elk apparaat. Het kan ook worden geïntegreerd met je favoriete ERP. Meer informatie over Timereaction

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Het BlueCherry-pakket bestaat uit ERP, PLM, omnichannel planning, magazijnbeheer, controle op de winkelvloer, B2B e-commerce, EDI, BI en meer.
Het ondernemingspakket BlueCherry van CGS biedt klanten uitgebreide oplossingen voor het beheer van de digitale toeleveringsketen, zowel beschikbaar in de cloud als lokaal, om hun fundamentele bedrijfsprocessen te stimuleren. BlueCherry is gericht op de behoeften van snelgroeiende organisaties die actief zijn in lifestyleproducten voor consumenten, de detailhandel en kleding, en is een uniform platform dat zichtbaarheid in de toeleveringsketen biedt met de nieuwste digitale technologieën. Meer informatie over BlueCherry

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Volledige boekhouding, verkoop, inkoop en productie, rapporten, EDI, gratis training, gratis ondersteuning.
Volledige boekhouding, verkoop, inkoop en productie, rapporten, EDI, gratis training en gratis ondersteuning, voordelig geprijsd. Zie de website voor meer planopties en prijzen. Meer informatie over ApparelMagic

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Met de POS voor Magento kunnen kledingzaken verkoop, aanbiedingen, inventaris en klanten vanaf één platform beheren.
Schaalbare en aanpasbare verkooppuntoplossing, speciaal voor Magento-verkopers. Magestore POS vermindert handmatig werk en onnauwkeurigheid van gegevens, zodat je je verkoopactiviteiten kunt stroomlijnen en een naadloze winkelervaring kunt bieden. Synchroniseer gegevens tussen je Magento-website en fysieke winkels in real time en breng de belangrijkste zakelijke functies samen op één platform. Naar schatting vertrouwen 10.000 bedrijven over de hele wereld op deze oplossing voor verkoop, beheer en het uitbreiden van hun activiteiten. Meer informatie over Magestore

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Turis is een SaaS B2B- en groothandelsplatform voor e-commerce dat is ontworpen met een optimale UX in gedachten en met zeer betaalbare prijzen.
Turis is een SaaS B2B- en groothandelsplatform voor e-commerce dat is ontworpen met een optimale UX in gedachten en met zeer betaalbare prijzen. Het heeft geavanceerde functies zoals aangepaste prijzen, beperkte toegang, betalingsvoorwaarden, visuele aanpassing, integraties, enz. Met Turis geef je je detailhandelaars een naadloze bestelervaring, wat uiteindelijk leidt tot tevredener klanten, beter klantenbehoud en een hogere omzet. Meer informatie over Turis

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Toonaangevende ERP- en PLM-software voor kleding. Integratie met Shopify, Shipstation en QuickBooks. Inclusief B2B-module voor verkoopvertegenwoordigers en 22 modules.
Sync is een volledig geïntegreerd PLM- en ERP-softwaresysteem voor kleding dat specifiek is ontworpen voor kleding en schoenen. Sync omvat 22 modules om de volledige levenscyclus van het product te beheren. Sync omvat een B2B-module voor verkoopvertegenwoordigers en PLM, en het integreert met meer dan 50 systemen, waaronder Shipstation, Shopify, Magento, QuickBooks, Xero, Sage, UPS, FedEx, USPS, 3PL's, WooCommerce en Avalara. Het is het meest uitgebreide ERP-softwaresysteem voor kleding en geliefd bij klanten over de hele wereld. Neem contact op voor een gratis demo. Meer informatie over Sync

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Een tech-packtool voor de modesector om ideeën visueel uit te drukken, goedkeuring aan te vragen, vervaldatums in te plannen en samen te werken met anderen.
Een tech-packtool voor de modesector om ideeën visueel uit te drukken, goedkeuring aan te vragen, vervaldatums in te plannen en samen te werken met anderen. Meer informatie over Techpacker

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Innovatief alles-in-één systeem met ERP, beurzen, mobiele app, e-commercewebsite, showroom, PLM, EDI en nog veel meer.
N41 Apparel ERP presenteert een volledig gespecialiseerd systeem dat veel aanpasbare add-on functies bevat om aan de behoeften te voldoen, of het nu gaat om eenvoudige of complexe vragen van de zakelijke gebruiker van kleding. Het platform voldoet aan de behoeften van zowel de standaard ERP-zoeker als de actieve vakbeurs-/showroomprofessional, de voortdurend mobiel actieve verkoopvertegenwoordiger, de standvastige virtuele e-commercewinkel, ontwerperbewuste PLM en geïntegreerde EDI-capaciteit om beter te voldoen aan de behoeften van warenhuizen. Meer informatie over N41

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Kledingbeheer, orderinvoer, facturering, afgewerkte goederen, voorraad, picking, contactbeheer.
De Business management software van PERFECT FIT voor kledingbedrijven is ontworpen om je kleine bedrijf de kracht en flexibiliteit van een systeem voor een grote onderneming te bieden. Als je een beginnend bedrijf bent dat Excel en QuickBooks ontgroeit, of ontevreden bent over je huidige software, dan ben je het aan jezelf verplicht om PERFECT FIT eens goed te bekijken. Het platform biedt persoonlijke training en configuratie om aan je zakelijke behoeften te voldoen. De desktop- en cloudversies zijn redelijk geprijsd, gebruiksvriendelijk en zeer krachtig. Meer informatie over Perfect Fit

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Favoriet cloudgebaseerd omnichannel-platform voor detailhandels- en restaurantketens die innovatie en omnichannel-uitvoering willen versnellen.
Favoriet cloudgebaseerd omnichannel-platform voor detailhandels- en restaurantketens die innovatie en omnichannel-uitvoering willen versnellen. De flexibele technologie maakt het mogelijk om meer te bereiken op het gebied van flexibiliteit en innovatie, met lagere IT-kosten, voor meer gedifferentieerde en gepersonaliseerde klantervaringen over alle kanalen, via belangrijke capaciteiten zoals een webgebaseerde en mobiele POS, CRM en klantenwerving, OMS-module, prijs- en kortingsbeheer, mobiele inventaris of connectoren met oplossingen zoals SAP of Magento. Meer informatie over Openbravo

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken
Of je nu een mode- of groothandelsbedrijf hebt, dit platform beheert je hele bedrijf van stijlontwikkeling en verkooporders tot facturering, inkooporders, magazijnen en POS.
Indigo8 biedt softwareoplossingen die perfect zijn voor mode- en groothandelsbedrijven van elke omvang. Of je nu net begint of een gevestigd merk hebt, dit platform heeft een systeem dat voldoet aan zowel je behoeften als je budget. Beheer alle stijl- en productinformatie, voer verkooporders in, consolideer fabrieksbestellingen, hou voorraad bij en genereer facturen. Indigo8 kan ook je verkooppunt beheren en integreren met je e-boetiek. Download vandaag nog de gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Indigo8

Functies

  • Factureren
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Inkoop en ontvangst
  • Materialenbeheer
  • Retourbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Productbeheer
  • Productiebeheer
  • Rapportage en statistieken