Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Retail software

Retail software hanteert financiële rapportage, boekhouding en activiteiten van winkels door belangrijke bedrijfsprocessen te integreren. Daaronder vallen verkooppunten (POS), klantrelatiebeheer (CRM), voorraadbeheer, boekhouding, human resources, marketing en e-commerce. Door retail management software te implementeren, kunnen organisaties de omzet verhogen, de kosten verlagen en het concurrentievoordeel maximaliseren. Deze systemen vergemakkelijken de distributie van belangrijke gegevens binnen een onderneming. Ook bieden ze de infrastructuur voor nauwkeurige verkooprapportage en omzetvoorspelling. Gebruik Capterra om de juiste retail software voor jouw bedrijf in België te vinden.

België Lokale producten weergeven
118 resultaten
Planet biedt naadloze, consistente winkelervaringen op alle verkoopkanalen. Meer informatie over Unified Commerce
Planet biedt één geïntegreerd platform waarmee detailhandelsbedrijven al hun verkoopkanalen, inclusief online, in de winkel en mobiel, vanuit één controlepunt kunnen beheren en coördineren. Bied naadloze en consistente winkelervaringen op alle kanalen, verbeter de klanttevredenheid, verhoog de omzet en verlaag de kosten. Met Planet kun je voorraad, bestellingen, betalingen en klantinteracties beheren, waardoor je een uitgebreid overzicht krijgt van je klanten en activiteiten. Meer informatie over Unified Commerce

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Complete oplossing voor het beheer van gevonden voorwerpen. Geef je eindklanten de mogelijkheid om hun verloren eigendommen online te zoeken en te claimen. Meer informatie over iLost for Business
Meer dan 400 gemeenten, kleine en grote klanten en meer dan 8000 medewerkers over de hele wereld gebruiken iLost. Daarnaast biedt iLost meer dan 50 functies die aanpasbaar zijn voor je organisatie en een meertalige eindklantenondersteuning via telefoon en e-mail. iLost heeft een totale score van 4,5 op basis van meer dan 12.000 beoordelingen van eindklanten, en is een trotse houder van ISO 9001 en 27001. iLost heeft de manier waarop organisaties gevonden voorwerpen beheren opnieuw uitgevonden door het proces te vereenvoudigen. Het DNA van iLost: eenvoudig, flexibel en efficiënt. Meer informatie over iLost for Business

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Een eenvoudig SaaS-platform voor B2B-handel waarmee bedrijven hun productcatalogi, klanten, bestellingen, aanbiedingen, ontwerpen, tracking en meer kunnen beheren. Meer informatie over DJUST
DJUST is een oplossing voor B2B-handel van de volgende generatie. Alles wat complex is in digitaal B2B, heeft DJUST vereenvoudigd. De oplossing ondersteunt toonaangevende merken en bedrijven met een robuust en eenvoudig API-first-platform. Dankzij een modulaire interface en out-of-the-box oplossing kunnen bedrijven schalen en sneller groeien omdat ze een naadloze digitale ervaring kunnen leveren. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione en Seafoodia, Yack en vele andere hoogwaardige klanten vertrouwen op DJUST om hun digitale handel te moderniseren en opnieuw vorm te geven. Meer informatie over DJUST

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen. Meer informatie over PayPal

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen.
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen. Meer informatie over Google Cloud

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Bied een uitzonderlijke klantervaring, via alle verkoopkanalen, op één enkel uniform platform met NetSuite detailhandelbeheer.
NetSuite biedt een end-to-end cloudgebaseerd beheersysteem voor de detailhandel, voor boekhouding, voorraad- en orderbeheer, CRM, verkooppunten (POS) en e-commerce. Met één enkele gegevensbron voor al je productie-, groothandels- en detailhandelsactiviteiten. NetSuite stelt bedrijven in staat om de volledige organisatie te beheren op één enkel uniform cloudplatform, altijd en overal beschikbaar. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Dit cloudgebaseerde POS centraliseert voorraadbeheer, werknemersbeheer, verkooprapportage en boekhouding op verschillende locaties en kanalen.
Lightspeed Retail POS is een alles-in-één cloudgebaseerde mobiele oplossing die de manier stroomlijnt waarop je klanten ondersteunt en je bedrijf runt over meerdere locaties. Beheer je inventaris, klanten, werknemers en verkopen vanaf je laptop, iPad of mobiele telefoon. Accepteer alle betaalmethoden en verkort je afrekentijd in de winkel en online. Bespaar tijd door geïntegreerde inkoopcatalogi te gebruiken. Neem gegevensgestuurde beslissingen om je bedrijf te laten groeien door kosten en oude voorraad bij te houden en lage voorraadmeldingen te automatiseren. Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks eCommerce

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7 Omni

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Verkoop meer met minder zorgen. Vereenvoudig je verkopen met Square for Retail. Probeer het 30 dagen gratis.
Square for Retail is een platform bestaande uit software, hardware en betalingen voor detailhandelsbedrijven. Het is gebouwd voor je winkel en backoffice. Het is gebouwd om de verkoop te stimuleren en kosten te verlagen. Het is gebouwd om ingewikkelde dingen eenvoudig te maken. Handel binnen enkele seconden verkopen af door een streepjescode te scannen of te zoeken met een trefwoord. Bevestig een klant of kaart uit het dossier aan een verkoop voor een naadloze en snelle betaling. Voeg inventaris toe vanuit je point of sale en maak direct klantprofielen aan. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Square for Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over Cin7 Core

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Met PHP POS voor Mac, pc, iOS of Android betaal je niet meer dan $ 34/maand per locatie voor geavanceerde functies die nodig zijn in de huidige retailmarkt.
Krachtige retail POS voor Mac, pc, iOS en Android ontworpen voor een klein tot middelgroot bedrijf en zijn meerdere locaties. Service en ondersteuning begint met een vrijblijvende proefperiode en is vervolgens $ 28,25 - $ 34/maand per locatie met meerdere factureringsopties. PHP POS biedt voortdurende software-updates en toonaangevende ondersteuning in de VS. Vergelijkbare functies omvatten e-commerce, open platform-creditcardintegratie, winkelaccounts, loyaliteitsprogramma's en andere geavanceerde functies die je verwacht in de huidige retailmarkt. Meer informatie over PHP Point of Sale

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
BigCommerce is een toonaangevend cloudgebaseerd e-commerceplatform voor zowel gevestigde als snelgroeiende bedrijven.
BigCommerce is een toonaangevend cloudgebaseerd e-commerceplatform voor zowel gevestigde als snelgroeiende bedrijven. BigCommerce combineert bedrijfsbrede functionaliteit, een open architectuur en app-systeem met toonaangevende prestaties, en stelt bedrijven in staat om hun online verkoop te laten groeien met 80% minder kosten, tijd en complexiteit dan lokaal geïmplementeerde software. BigCommerce ondersteunt e-commerce voor B2B en B2C voor meer dan 60.000 merken, meer dan 2000 middelgrote bedrijven, 30 Fortune 1000-bedrijven en toonaangevende merken. Meer informatie over BigCommerce

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Software voor het beheer van bestellingen, verzenden en inventaris. Geschikt voor detailhandelaren, groothandels, dropshippers, distributeurs en fabrikanten.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce, enz. Stroomlijn je fulfillment door integratie van Orderhive met Amazon FBA en Multichannel Fulfillment. Met slechts een paar klikken kun je labels printen en binnen Orderhive pakketten van USPS, UPS, FedEx, DHL, enz. traceren. Beheer je dropshipping, bestellingen, aankopen, betalingen, tracering van zendingen, en veel meer met gemak. Meer informatie over Orderhive

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Een online publicatietool voor als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren.
Flipsnack is een online publicatieplatform dat door mensen wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften en andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Het helpt detailhandelaars om meer producten te verkopen door interactieve functies toe te voegen aan hun publicaties, zoals een boodschappenlijst, koop-knoppen, diavoorstellingen en zelfs de integratie van hun Shopify-winkel. Upload je pdf en verander hem in een verbluffende digitale catalogus, met pagina-omsla-effect. Of gebruik de Design Studio om je publicaties helemaal opnieuw te creëren. Meer informatie over Flipsnack

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Webgebaseerde software voor verkooppunten en voorraadbeheer in de detailhandel die werkt met elk apparaat. Vanaf $ 99/maand.
Vend is een cloudgebaseerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor fysieke detailhandelaars. Verkopers gebruiken Vend om te verkopen en hun bedrijf te meten, te beheren en te laten groeien. Hiermee kun je betalingen accepteren, klanten volgen, voorraad beheren, loyaliteitstimulansen bieden en bedrijfsanalyses uitvoeren voor realtime inzichten in de bedrijfsprestaties. Vend geeft detailhandelaars toegang tot tools die krachtiger en intuïtiever zijn dan ondernemingsbrede systemen, tegen een fractie van de kosten. Meer informatie over Vend

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
AIM is complete verkooppunt-, voorraadbeheer-, boekhoud- en bedrijfssoftware voor de detailhandelssector. (AIM is geschikt voor EMV.)
AIMsi biedt retailers niet alleen een manier om voorraad, klanten en verkopen te beheren, maar biedt ook volledig geïntegreerde add-on modules zoals crediteuren en grootboek, inkooporders, reparatie en onderhoud, les-/afspraakplanning en facturering, kortetermijnverhuur, huur- en verkoopcontracten, contactbeheer en e-mailcapaciteiten. Bouw je eigen aangepaste software-oplossing voor detailhandelaren door toe te voegen wat je nodig hebt. AIMsi integreert met Active-e om een complete e-commerce-oplossing voor detailhandelaren te bieden. Meer informatie over AIM

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf. Meer informatie over Stitch Labs

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Verkooppunt en voorraadbeheer voor WooCommerce - WooPOS
Hoogwaardige detailhandelsverkooppunten en voorraadbeheer op ondernemingsniveau op Windows Desktop tegen betaalbare prijzen. WooPOS bestrijkt elk aspect van je detailhandel. Aanpasbaar voor alle soorten detailhandel. Functionaliteiten omvatten CRM, klantloyaliteit, werknemerscommissie, tijdkaart, automatische kortingsregels, belasting per postcode, hybride online en offline database, 500 uitgebreide analyserapporten. Diepe integratie met e-commerce, waaronder WooCommerce en Shopify. Meer informatie over WooPOS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need to sell online and in-store
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need for online and retail stores. With ecommerce integration, contactless payments and multichannel inventory management, you¿ll have the information you need to make better decisions. Instantly see what's selling, what's not, and what to reorder. Get the tools to track, manage and pay employees. Sync sales, inventory and customer data with QuickBooks so you're ready for tax time. Meer informatie over Quickbooks Point of Sale

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Betaalbare, krachtige software voor detailhandelbeheer met de functionaliteiten voor het bijhouden van inventaris, orders en klanten die retailbedrijven nodig hebben.
Betaalbare, krachtige software voor detailhandelbeheer; voorraad, inkooporders, retailanalyse en klantenbeheer voor detailhandelbedrijven. Werkt voor bedrijven met één of meerdere locaties. Modeboetieks voor mannen en vrouwen, cadeauwinkels, speciaalzaken en andere bedrijven met uiteenlopende inventarisbehoeften. Meer informatie over RetailEdge

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen.
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen. Meer informatie over authorize.net

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Brightpearl is een compleet detailhandelbeheersysteem voor gevestigde omnichannel-detailhandelaars op meerdere detailhandelplatforms.
Brightpearl is ontworpen voor snelgroeiende of gevestigde detailhandelaars, groothandels en multichannel merken en is een alles-in-één oplossing voor detailhandelbeheer, die is geïntegreerd met voorraad- en orderbeheer, boekhouding, magazijnbeheer, orderverwerking en verzending, POS, leveranciersbeheer en CRM. Dankzij de krachtige workflowautomatiseringsfunctie verbetert Brightpearl de efficiëntie van orderverwerking met 70% en vermindert het menselijke fouten met 65%. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Cloudgebaseerd verkooppunt voor de iPad met een geïntegreerde webgebaseerde en mobiele winkel, waardoor online winkelen voor de eindgebruiker mogelijk wordt.
Bindo is een volledig mobiel cloudgebaseerd verkooppuntsysteem voor de iPad dat aan je fysieke winkel meteen een online e-commercewinkel toevoegt. Dit platform doet al het zware werk voor je. Jij scant een streepjescode - en dit platform vertelt je wat het product is. Jij voegt een klant toe - en dit platform houdt zijn/haar loyaliteit bij. Jouw voorraad van een bepaald product raakt op - en dit platform maakt je bestelling aan. Bindo is meer dan een POS, het is een 360-graden oplossing voor de detailhandel, die je winkel organiseert en je bedrijfsresultaat bevordert. Meer informatie over Bindo POS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Modulaire toepassing met functionaliteiten voor CRM, rapportage, POS, voorraadbeheer, tijd- en aanwezigheidsregistratie voor winkelketens.
Modulaire toepassing met functionaliteiten voor CRM, rapportage, POS, voorraadbeheer, tijd- en aanwezigheidsregistratie voor winkelketens. Meer informatie over Visual Retail Plus

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Het detailhandelbeheersysteem dat verkopers helpt de verkoop te stimuleren en tegelijkertijd de winstgevendheid te verbeteren.
Prisync is een detailhandelbeheersysteem dat online detailhandelaars van over de hele wereld helpt winstgevende beslissingen over prijsbeheer te nemen. Gebruikers besparen tijd en geld, verkopen meer en verbeteren de winstgevendheid. Het platform gebruikt waardevolle gegevens in hun besluitvorming en ze zien binnen een week de impact op de verkoop. De 27/4 klantenondersteuning is er om vragen van klanten te beantwoorden, en het platform biedt een gratis onboardingprogramma om ervoor te zorgen dat gebruikers het maximale uit de tool halen. Meer informatie over Prisync

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Voer eenmaal informatie in en je POS-, website- en mobiele site updatet in realtime. Onbeperkte registers, producten en klantenservice.
Rain is een cloudgebaseerd systeem voor detailhandelsverkooppunten en beheer. Met Rain is je voorraad altijd up-to-date met wat online en in je winkel wordt verkocht. Met de gebruiksvriendelijke interface kan je klanten, klassen, reparatie van apparatuur, inkooporders, rapporten, agenda-afspraken, Quickbooks-integratie en meer beheren. Met het marketingpakket van Rain blijf je in nauw contact met je klanten door middel van e-mailmarketing en sms-marketing. Alle klanten krijgen onbeperkte ondersteuning. Meer informatie over Rain POS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Een uniforme oplossing voor handel (ERP + POS) voor detailhandel en horeca die is gebouwd op Microsoft Dynamics-technologie.
LS Central is een alles-in-één systeem voor detailhandelbeheer dat Microsoft Dynamics 365 Business Central uitbreidt en daarmee POS- en ERP-functionaliteit biedt in één uniforme softwareoplossing. Geen integratieproblemen, je hoeft maar één oplossing te gebruiken om je financiën (de Microsoft ERP), POS, winkelactiviteiten, supply chain management, voorraad, e-commerce en klantloyaliteit te beheren. Ideaal voor detailhandelaren met meer dan 50 werknemers of winkelketens. Meer informatie over LS Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Shopify POS is gebouwd voor de detailhandel en brengt je verkopen, voorraad en klanten samen op fysieke en online locaties.
Shopify POS heeft de essentiële functies die je zou verwachten van een traditionele POS plus de functies die je nodig hebt voor de toekomst. Beheer je online en fysieke winkels vanuit één app, zodat het niet nodig is om meerdere voorraden, catalogi en betalingssystemen bij te houden. Klanten en bestellingen worden online en in de winkel gesynchroniseerd, dus het is eenvoudig om lokaal ophalen aan te bieden, retourzendingen/omruilingen te verwerken, klanten te belonen via loyaliteitsprogramma's en overal cadeaubonnen te verkopen. Gebruik de POS waar je winkel zaken mee krijgt. Meer informatie over Shopify POS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Repsly maakt gebruik van een unieke gegevensgestuurde aanpak, waardoor CPG-veldteams in staat zijn om topprestaties te behalen en de detailhandelverkoop te stimuleren.
Repsly is een oplossing voor detailhandeluitvoering die merken en verkoop, observatie- en winkelgegevens centraliseert, waardoor er een link wordt gelegd tussen activiteiten op winkelniveau en de impact daarvan op de verkoop. Meer dan 1000 teams in meer dan 80 landen gebruiken Repsly om de uitvoering en verkoop in het veld te stimuleren. Met functionaliteiten zoals orderafname, contactbeheer, territoriumbeheer, geavanceerde rapportage, scannen van streepjescodes en nog veel meer, helpt Repsly je buitendienstteam om topprestaties te behalen en de verkoop in de winkel te stimuleren. Meer informatie over Repsly

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
POS Nation past volledige oplossingen voor verkooppunten aan, specifiek afgestemd op de unieke behoeften van kleine bedrijven.
POS Nation erkent dat winkeleigenaren een verkooppunt nodig hebben dat specifiek is afgestemd op hun unieke bedrijven. Meer dan POS-systemen. Complete verkooppuntoplossingen. Het biedt een verscheidenheid aan hardware- en software-opties om te voldoen aan de behoeften van winkels, restaurants en speciaalzaken over de hele wereld. De POS-systemen worden ondersteund door een toegewijde klantenservice, inclusief 24/7 ondersteuning vanuit de VS, betalingsverwerking en zelfs doorlopende training van medewerkers. Meer informatie over POS Nation for Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Krachtige retail- en zendingsoplossing met geïntegreerde POS, voorraadbeheer, klant- en gebruikersaccounts, rapportage en meer.
Ricochet breidt je winkel of verzendbedrijf uit en vereenvoudigt deze of dit met krachtige en elegante Point of Sale-systemen. Het ecosysteem van Richochet zorgt ervoor dat je winkel sneller inventaris kan invoeren en meer producten kan verkopen. Het biedt POS (point of sale, verkooppunt), inventaris, klant- en gebruikersaccounts, snelle rapportage en tientallen andere functies. Ricochet is gebouwd voor een breed scala aan winkels en verzendbedrijven. Elk account krijgt gratis training, onbeperkte ondersteuning, registers, SKU's (stock keeping unit, unit voor het bijhouden van de voorraad), data en meer om groei te ondersteunen met een eenvoudige prijs. Meer informatie over Ricochet

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Price2Spy is een beheer detailhandelbeheersysteem dat detailhandelaars helpt prijsbeslissingen te nemen waarmee ze winstgevender kunnen zijn.
Price2Spy is een beheer detailhandelbeheersysteem dat detailhandelaars helpt prijsbeslissingen te nemen waarmee ze winstgevender kunnen zijn. Met Price2Spy zorg je ervoor dat je verkooporganisatie op zijn hoogste capaciteit functioneert en je doelgroep bedient. Verspil geen tijd en geld aan de verkeerde beslissingen. Begin nu met het maken en verhogen van de winst. Meer informatie over Price2Spy

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Retail Pro is een complete oplossing voor detailhandelbeheer voor POS-, voorraad-, klant- en winkelbeheer via diverse kanalen en apparaten.
Retail Pro is een flexibel, apparaat-agnostisch beheersoftwareplatform voor de gespecialiseerde detailhandel, met krachtige POS-, aanvul- en voorraadbeheer, promoties, medewerkers- en klantenbeheer, backoffice, prestaties en KPI-rapportagecapaciteiten. Detailhandelaren kunnen Retail Pro gebruiken om gegevensfragmentatie te overwinnen en Retail Pro afstemmen op exacte werkstroom-, branding- en zakelijke behoeften, ongeacht of ze als franchise, bedrijfswinkel, outlet of multi-filiaal werken, waar ook ter wereld. Meer informatie over Retail Pro

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Veeqo verzorgt je voorraad, bestellingen en verzending - zodat jouw merk snel groeit terwijl je jouw klanten de ervaring garandeert die ze verdienen.
Veeqo verzorgt de voorraad, bestellingen en verzending voor omnichannel detailhandelaars. Zodat je merk snel kan groeien en klanten de uitstekende ervaring kan garanderen die ze verdienen. Integreert rechtstreeks met: Magento, Shopify Plus, Shopify, WooCommerce, BigCommerce, OpenCart Amazon, eBay, Etsy, Rakuten, PriceMinister, Cdiscount, NOTHS Royal Mail, DHL, FBA, Seller Fulfilled Prime, DPD, UPS, USPS, FedEx, DPDL, DX, UK Mail, Hermes, Xero, Vend en nog veel meer. Meer informatie over Veeqo

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Springboard Retail is meer dan alleen een POS. Meer informatie over de detailhandelbeheerfuncties van ondernemingsniveau.
Springboard Retail is een speciaal gebouwd cloud POS- en detailhandelbeheersysteem ontworpen voor en door detailhandelaren. Het Springboard-platform, ontworpen met het oog op multi-site, multi-channel merken en detailhandelsvereisten, stelt hen in staat om aan elke klant naadloze service te leveren op dezelfde manier, ongeacht waar of hoe ze verkiezen te winkelen. Kies de krachtige detailhandelbeheer-functionaliteit die enkele van de meest disruptieve merken in de detailhandel aandrijft en stel je team in staat om meer en winstgevend te verkopen. Meer informatie over Heartland Retail

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Een eenvoudig te gebruiken oplossing voor detailhandelbeheer die effectief werkt als standalone of in een netwerk met meerdere winkels en lanen.
Detailhandelbeheersysteem voor POS-programma voor detailhandelaren met één of meerdere winkels in mode, boeken/muziek, gezondheid/voeding en algemene merchandising…om de inventaris te bewaken, klantrelaties te beheren, voor de financiële rapportage en het automatiseren van verkoop-/marketingfuncties. Integreert je e-commerce en fysieke winkel. Het programma is betrouwbaar, veilig en wordt ondersteund door getrainde RMS-deskundigen. Meer informatie over MultiFlex RMS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
B2B-verkoopplatform voor grote tot zeer grote bedrijven voor consumentengoederen; combineert verkoopautomatisering met uitvoering van de detailhandel en B2B e-commerce.
Dit B2B-verkoopplatform is ontworpen voor grote tot zeer grote bedrijven voor consumentengoederen en biedt een uitgebreid handelsplatform waarmee je alle aspecten van je omnichannel B2B-verkoop consistent kunt beheren. Dit platform stelt je in staat meer, beter en sneller te verkopen, en combineert op unieke wijze SFA (sales force automation), uitvoering van de detailhandel, routeboekhouding/DSD en B2B e-commerce in één geïntegreerde mobiele oplossing die op alle apparaten wordt uitgevoerd, zodat je de persoonlijke en online B2B-verkoop kunt maximaliseren. Meer informatie over Pepperi

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
POS + retailmanagementsysteem voor detailhandelaren.
Met een focus op innovatie, behendigheid en service is iQmetrix de belangrijkste leverancier van oplossingen voor retailbeheer voor gespecialiseerde detailhandelaren. De krachtige en intuïtieve retailmanagementsoftware, RQ, biedt functies voor het beheren en stroomlijnen van de kernfuncties van het bedrijf, zoals POS, CRM, voorraadbeheer, HR en boekhouding. Het biedt ook innovatieve applicaties om de winst te versnellen, waaronder marketing, geavanceerde rapportage en analyse en Sales Force en serviceautomatisering. Meer informatie over RQ Retail Management

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Point of Sale-software en retailmanagementoplossingen voor retailers in Canada en de Verenigde Staten.
Point of Sale-software en retailmanagementoplossingen voor retailers in Canada en de Verenigde Staten. Meer informatie over AmberPOS

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem ideaal voor winkels en restaurants om hun activiteiten te versnellen en de omzet te laten groeien.
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem voor Windows-pc's, Android en Poynt. eHopper is geschikt voor kleine bedrijven zoals quick-service restaurants, koffiezaakjes, bakkerijen, cafés, bars, slijterijen, foodtrucks en elk andere retailbedrijf dat op zoek is naar een geconsolideerde oplossing om hun bedrijfsactiviteiten en klantenservice te vereenvoudigen. Belangrijkste functies omvatten: Orderbeheer Bestellingen volgen Klantenbeheer Betalingen Gesplitste betalingen Betaalbewijzen Inventaris Medewerkersbeheer Meer informatie over eHopper

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Gebouwd voor retailbedrijven die meer nodig hebben dan een lichtgewicht cloud-POS. POSIM is perfect voor complexe en unieke inventarisvereisten.
Als je een detailhandel bent die meer nodig heeft dan alleen een lichtgewicht POS-systeem in de cloud, dan is POSIM geschikt voor jou. Het is al meer dan 30 jaar een gehoste on-site oplossing voor fysieke winkels. POSIM is perfect voor complexe en unieke inventarisvereisten en functies die andere verkooppuntsoftware niet biedt. Als je winkel problemen heeft met POS, kan POSIM ze voor je oplossen. Meer informatie over POSIM

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
Windows-gebaseerde beheersoftware voor verhuur voor bedrijven die partijen en tools verhuren. Ondersteunt meer dan 700 verhuurwinkels in de VS.
Alert EasyPro biedt met meer dan 40 jaar ervaring en duizenden tevreden gebruikers die miljoenen huurcontracten hebben afgesloten in de VS, Canada en het Caribisch gebied, uitgebreide en geavanceerde beheersoftware voor verhuur in de categorie. Alert EasyPro beschikt over de nieuwste technologie en softwarefuncties om je te helpen je omzet en winst in je marktspecialiteit te verhogen, of het nu gaat om verhuur van zware apparatuur, algemene tools, partijen of speciale apparatuur. Meer informatie over Alert

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
ChannelEngine koppelt de webshop of backend systemen van de onderneming met online marktplaatsen voor een grotere online afzetmarkt.
ChanelEngine biedt snelle toegang tot bekende, nationale en internationale, online marktplaatsen. Het platform is volledig te integreren met de software van de onderneming. De informatie wordt uit de webshop of het ERP-systeem opgehaald. Productinformatie en voorraadniveaus worden tussen alle geselecteerde marktplaatsen gesynchroniseerd. Bestellingen worden naar jouw backend systeem geleid. Nieuwe afzetkanalen kunnen snel worden toegevoegd, evenals product feeds. Meer informatie over ChannelEngine

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad
GiftLogic is een lokaal geïmplementeerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor detailhandelaars met een fysieke winkel. Vanaf slechts $ 1295.
GiftLogic is een lokaal geïmplementeerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor detailhandelaars met een fysieke winkel. Betalingen accepteren, klanten bijhouden, voorraad beheren en analyse uitvoeren voor inzichten in de bedrijfsprestaties. GiftLogic is de gebruiksvriendelijke oplossing om je georganiseerd te houden en je detailhandelbedrijf te stimuleren. Profiteer van GiftLogic 2019 Pro voor slechts $ 1295. Begin vandaag nog! Meer informatie over GiftLogic

Functies

  • CRM
  • eCommerce-beheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Inkooporderbeheer
  • Retourbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Voorraadbeheersysteem
  • Rapportage en analyse
  • Integratie in de administratie
  • Orderbeheer
  • Beheer van retailvoorraad

Kopersgids voor Retail software

Wat is retail software?

Met retail software kunnen detailhandelaars van alle soorten en maten de financiële rapportage, boekhouding en activiteiten van hun winkels beheren. Moderne retail oplossingen helpen organisaties het koopgedrag van hun consumenten te begrijpen en daardoor de verkoop en de klanttevredenheid te verbeteren. Deze systemen bevatten doorgaans functionaliteiten zoals voorraadbeheer, personeelsbeheer, rapportage en analyse. Retail software integreert de kernprocessen in de detailhandel met andere systemen, zoals POS (Point of Sale, verkooppunt), human resources, marketing, e-commerce, en customer relationship management (CRM).

De voordelen van retail software

  • Stroomlijnen van de verwerking van transacties: het handmatig instellen van prijzen en het bijhouden van transacties kan leiden tot dure fouten. Retail software automatiseert taken zoals het scannen van streepjescodes, het verbeteren van de nauwkeurigheid en snelheid tijdens het betaalproces en het verminderen van fouten in de transactieverwerking. Geautomatiseerde retail software biedt ook functies als suggestieve verkoop, wat het gemakkelijker maakt om klanten tijdens het afrekenen aanvullende of duurdere producten te verkopen.
  • Minimaliseren van fouten en verbeteren van de nauwkeurigheid: retail software biedt automatisering die de menselijke tussenkomst in de dagelijkse winkelactiviteiten vermindert en de gevolgen van menselijke fouten in processen zoals voorraadbeheer, personeelsbeheer en de verkoop vermindert.
  • Verhogen van de verkoop: retail systemen helpen de verkoop te verbeteren door bij te houden welke artikelen snel verkopen, evenals de voorraad die onverkocht in het magazijn ligt. Hierdoor kunnen detailhandelaars beter inspelen op de vraag, of juist het gebrek daaraan. Daarnaast kunnen detailhandelaars met deze systemen online contact leggen met klanten en leren over hun gedrag in winkels en op sociale media. Detailhandelaars kunnen retail software gebruiken die compatibel is met meerdere apparaten om te helpen bij de gegevensverzameling en om te weten te komen wat klanten al dan niet waarderen, en ze kunnen die informatie vervolgens gebruiken om de verkoop te stimuleren.

Algemene functies van retail software

  • Voorraadbeheer: het bijhouden en beheren van de hoeveelheid opgeslagen artikelen om de juiste voorraadniveaus te handhaven. Verstrek realtime rapportages over de voorraadniveaus aan winkelmanagers.
  • POS (Point of Sale, verkooppunt): het verwerken van POS-activiteiten zoals facturering, betalingen, kassatransacties en meer.
  • CRM: het bijhouden van gegevens van klanten en het beheren van een gecentraliseerde klantendatabase.
  • Beheer van inkooporders: het bijhouden en beheren van inkooporders.
  • E-commerce: het beheren van online winkels.
  • E-mailmarketing: het creëren van e-mailcampagnes en het verzenden van marketing-e-mails om producten te presenteren en klanten te bereiken en met hen te communiceren.

Overwegingen bij de aankoop van retail software

  • Schaalbaarheid: bij de aankoop van een retail oplossing is het belangrijk om rekening te houden met de hoeveelheid artikelen en transacties die het systeem voor het bedrijf zal moeten verwerken. Een andere factor op het gebied van schaalbaarheid is het vermogen van de software om werkprocessen uit te voeren met een hoge mate van arbeidsefficiëntie. Kopers doen er goed aan te investeren in een oplossing die niet alleen nu aan hun behoeften voldoet, maar ook in de toekomst zal voldoen terwijl het bedrijf groeit.
  • Integratie: omdat het beheer van retail als geheel veel verschillende processen en functies vereist, dient een bedrijf vóór een aankoopbeslissing de integratiecapaciteiten van retail software te evalueren. Neem de integratie met subsystemen in beschouwing, zoals prijsbeheer, de aanvulling en planning van artikelen, of externe oplossingen met betrekking tot boekhouding, e-commerce en human resources.
  • Kosten: retail software kan worden aangeboden tegen eenmalige licentiekosten of op basis van een abonnement. Deze systemen kunnen ook extra kosten met zich meebrengen met betrekking tot hardware, databaselicenties en technische ondersteuning. Daarnaast hebben bepaalde bedrijven mogelijk slechts een deel van de functionaliteiten van de retail oplossing nodig in plaats van het volledige systeem. Het is belangrijk dat een bedrijf uitgebreid onderzoek doet en met leveranciers overlegt om inzicht te krijgen in de prijsstructuur van een oplossing, om zo te voorkomen dat er te veel wordt betaald voor functies die niet nodig zijn of dat er na investering in een systeem onverwachte kosten opduiken.
  • Geschiktheid: niet alle retail bedrijven zijn gelijk, en sommige retail programma's richten zich op een specifieke niche in vergelijking met algemene retail systemen (bijv. retail software voor kleding, spadiensten, of fitness). Dergelijke software wordt geleverd met vooraf ontworpen sectorspecifieke sjablonen en gemakkelijk te begrijpen interfaces die zijn ontworpen voor gebruikers binnen die specifieke markt. Waar beschikbaar doet een bedrijf er verstandig aan de aankoop van een categoriespecifieke retail oplossing te overwegen, om daardoor toekomstige dure toevoegingen te vermijden en te profiteren van technologie die is bedoeld voor de specifieke bedrijfsbehoeften.
  • AI (Artificial intelligence, kunstmatige intelligentie) helpt om klanten producten aan te bevelen: inzicht in de voorkeuren en het koopgedrag van klanten is altijd al belangrijk geweest voor bedrijven die hun klanten willen behouden en hun inkomsten willen verhogen. Retail software die wordt aangedreven door AI automatiseert dit proces door het koopgedrag en -patronen van klanten aan te leren en hen gerelateerde producten aan te bevelen die de verkoop stimuleren. Deze verbeterde systemen kunnen ook de relaties tussen een detailhandelaar en de klanten verbeteren door middel van gebruikersaccounts die het gedrag, voorkeuren, aankoopactiviteiten en meer van klanten bijhouden.
  • Het IoT (Internet of Things, internet der dingen) verbetert de retail activiteiten: naarmate de technologie zich blijft ontwikkelen, helpt het IoT detailhandelaars om enorme hoeveelheden klantgegevens te verzamelen met behulp van sensoren en RFID-tags. Producten met geïntegreerde IoT-tags en -sensoren kunnen de aankoopdatum, vervaldatum en het gebruikspatroon registreren. Hier volgt een voorbeeld: Tommy Hilfiger is van plan om geïntegreerde chips in kleding te introduceren waardoor klanten punten kunnen verdienen telkens wanneer ze die kleding op specifieke locaties dragen. Hierdoor kan het merk op zijn beurt bijhouden en inzicht ontwikkelen in hoe klanten het product gebruiken. Het is te verwachten dat gezichtsherkenning, contactloze betalingen en andere geavanceerde technologieën de komende jaren zowel IoT-gestuurde retail activiteiten als de winkelervaring zullen verbeteren.
  • Omnichannel stimuleert detailhandelaars om de klantervaring te verbeteren: naarmate de technologie klanten steeds meer met online en fysieke winkels blijft verbinden via sociale media, e-commerce websites en andere platforms, profiteren detailhandelaars van elk mogelijk contactpunt om de klantervaring te verbeteren, van productonderzoek tot aankopen en retourzendingen. Detailhandelaars verbeteren zowel de ervaringen in de winkel als online aankopen door het proces te vereenvoudigen op alle kanalen.