341 resultaten
Waarom Capterra gratis is
NetSuite SuiteCommerce koppelt elke stap van een detailhandelsbedrijf met meerdere kanalen en meerdere locaties. Als een end-to-end oplossing die backend-activiteiten verenigt met e-commerce, POS en orderbeheer, stelt SuiteCommerce detailhandelaren in staat om een naadloos, gepersonaliseerd traject te leveren langs alle contactpunten voor je klanten. Met de mogelijkheid om sites voor meerdere merken, landen, valuta en talen te ondersteunen vanuit één cloudgebaseerd platform, kan je bedrijf de mogelijkheden tot groei en innovatie ten volle benutten.  Meer informatie over NetSuite Integreer je merkervaringen online en in de winkel met het enkele, schaalbare cloudgebaseerde platform van NetSuite. Meer informatie over NetSuite
(0 reviews)
Bezoek website
IWD NETWORK is een cloudgebaseerde oplossing voor merchandising om detailhandelaren te helpen de communicatie tussen het hoofdkantoor en het veld te verbeteren. Meer informatie over IWD NETWORK IWD NETWORK is een cloudgebaseerde oplossing voor merchandising om detailhandelaren te helpen de communicatie tussen het hoofdkantoor en het veld te verbeteren. Meer informatie over IWD NETWORK
In Quant worden de plattegronden van duizenden winkels getekend en beheerd en worden elk jaar honderdduizenden planogrammen gepubliceerd. Dankzij de slimme automatische generatie van planogrammen, geoptimaliseerd aan de hand van verkoop op basis van door de gebruiker gedefinieerde sjablonen, is het mogelijk om de planogrammen up-to-date te houden, ook in grote verkoopnetwerken met diverse winkels, zonder de werkdruk voor mensen te verhogen. Meer informatie over Quant Retail Cloudoplossing voor ruimteplanning, categoriemanagement, planogrammen, automatische orders en schapetiketten. Meer informatie over Quant Retail
Archipelia is een volledig webgebaseerde ERP (SaaS) die alle retailmanagementfuncties omvat die nodig zijn voor bedrijven met 5 tot 500 gebruikers. De oplossing omvat de volgende functies: CRM, e-commerce, e-mailmarketing, loyaliteitsprogramma, postorder, merchandise management, multi-locatie, orderbeheer, inkooporderbeheer, rapportage/analyse en retourbeheer. Kosten- en tijdeffectiviteit, traceerbaarheid en betrouwbaarheid zijn de belangrijkste troeven van Archipelia. Meer informatie over Archipelia Archipelia is een volledig webgebaseerde ERP (SaaS) die alle retailmanagementfuncties omvat die nodig zijn voor bedrijven met 5 tot 500 gebruikers. Meer informatie over Archipelia
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem voor Windows-pc's, Android en Poynt. eHopper is geschikt voor kleine bedrijven zoals quick-service restaurants, koffiezaakjes, bakkerijen, cafés, bars, slijterijen, foodtrucks en elk andere retailbedrijf dat op zoek is naar een geconsolideerde oplossing om hun bedrijfsactiviteiten en klantenservice te vereenvoudigen. Belangrijkste functies omvatten: Orderbeheer Bestellingen volgen Klantenbeheer Betalingen Gesplitste betalingen Betaalbewijzen Inventaris Medewerkersbeheer Meer informatie over eHopper eHopper is een gratis mobiel POS-systeem ideaal voor winkels en restaurants om hun activiteiten te versnellen en de omzet te laten groeien. Meer informatie over eHopper
Reverse Logistics - Revers.io is het eerste Europese platform dat claims en aangiften voor e-verkopers centraliseert en beheert. Revers.io brengt een revolutie teweeg in het after-salesmanagement via een SaaS-platform. Dankzij de geavanceerde technologie kunnen e-verkopers waardevolle tijd besparen op retourbeheer, hun klanttevredenheid aanzienlijk verbeteren en hun verkoop moeiteloos in het buitenland uitbreiden. Tot de klanten behoren Fnac-Darty, La Redoute, Rue du Commerce, Cdiscount, Boulanger en meer dan 200 Europese e-verkopers. Meer informatie over Revers.io Reverse Logistics - Centraliseer, automatiseer en beheer je volledige after-salesproces (claims, retouren) via een enkel SaaS-platform. Meer informatie over Revers.io
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen. PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen. Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen.
Oracle NetSuite biedt een complete set van capaciteiten voor voorraadbeheer, productie en inkoop die het beheer van de toeleveringsketen en het magazijn verbeteren, en het levert een compleet proces van inkoop tot betaling voor groeiende, middelgrote bedrijven (met 50+ werknemers). Je krijgt een diepgaand, realtime overzicht van belangrijke leveranciers, voorraad- en inkoopindicatoren. Totale zichtbaarheid en controle van je supply chain met het ERP-softwarepakket van NetSuite in de cloud.
NetSuite is een toonaangevende cloudoplossing voor ERP die een uniform platform biedt voor het stroomlijnen van alle backoffice-processen, zoals boekhouding, CRM en e-commerce. Met ingebouwde business intelligence, rapportage en realtime zichtbaarheid in je hele organisatie, stelt NetSuite bedrijven in alle soorten en maten in staat om groei te ontketenen, IT-kosten te verlagen en operationele inefficiënties te elimineren - zodat je je kunt richten op belangrijke, inkomsten genererende beslissingen, in plaats van zorgen te maken over je back-endsystemen. NetSuite ERP voert al je belangrijke backoffice-activiteiten en financiële bedrijfsprocessen uit op één enkel, geïntegreerd platform in de cloud.
Alles wat Shopkeep doet, ondersteunt groeiende en onafhankelijke bedrijven. ShopKeep is opgericht door een succesvolle bedrijfseigenaar en biedt een intuïtief, veilig POS-systeem voor tablets, met software waarmee verkopers slimmere bedrijven kunnen runnen door het personeel te optimaliseren, de voorraad te reguleren en toegang te krijgen tot verkooprapporten en klantinformatie op één naadloos, cloudgebaseerd platform. Het bekroonde klantenserviceteam van ShopKeep bedient al meer dan 25.000 klanten, is 24/7 beschikbaar en biedt robuuste ondersteuning. ShopKeep biedt POS-hardware, software en betalingsverwerking zodat kleine en middelgrote bedrijven slimmer kunnen werken.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Square for Retail is een platform bestaande uit software, hardware en betalingen voor detailhandelsbedrijven. Het is gebouwd voor je winkel en backoffice. Het is gebouwd om de verkoop te stimuleren en kosten te verlagen. Het is gebouwd om ingewikkelde dingen eenvoudig te maken. Handel binnen enkele seconden verkopen af door een streepjescode te scannen of te zoeken met een trefwoord. Bevestig een klant of kaart uit het dossier aan een verkoop voor een naadloze en snelle betaling. Voeg inventaris toe vanuit je point of sale en maak direct klantprofielen aan. Probeer het 30 dagen gratis! Verkoop meer met minder zorgen. Vereenvoudig je verkopen met Square for Retail. Probeer het 30 dagen gratis.
Krachtige retail POS voor Mac, pc, iOS en Android ontworpen voor een klein tot middelgroot bedrijf en zijn meerdere locaties. Service en ondersteuning begint met een vrijblijvende proefperiode en is vervolgens $ 28,25 - $ 34/maand per locatie met meerdere factureringsopties. PHP POS biedt voortdurende software-updates en toonaangevende ondersteuning in de VS. Vergelijkbare functies omvatten e-commerce, open platform-creditcardintegratie, winkelaccounts, loyaliteitsprogramma's en andere geavanceerde functies die je verwacht in de huidige retailmarkt. Met PHP POS voor Mac, pc, iOS of Android betaal je niet meer dan $ 34/maand per locatie voor geavanceerde functies die nodig zijn in de huidige retailmarkt.
Met het TradeGecko-platform kunnen handelsmerken hun detail- en groothandelsactiviteiten en -toepassingen beheren vanuit één centraal systeem. De kernmogelijkheden, apps en integraties bieden bedrijven mogelijkheden voor eenvoudige automatisering en beheer van verkoop via meerdere kanalen, inventaris op meerdere locaties, eenvoudige productieworkflows, magazijnactiviteiten, rapporten en prognoses, betalingen, inkoop, boekhoudkundige grootboeken en afhandeling. Met TradeGecko kunnen handelsmerken hun detail- en groothandelsactiviteiten en -toepassingen beheren vanuit één centraal systeem.
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Cloudgebaseerd point of sale-systeem vertrouwd door 30.000 bedrijfseigenaren. Probeer het 30 dagen gratis.
Vend is een cloudgebaseerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor fysieke detailhandelaars. Verkopers gebruiken Vend om te verkopen en hun bedrijf te meten, te beheren en te laten groeien. Hiermee kun je betalingen accepteren, klanten volgen, voorraad beheren, loyaliteitstimulansen bieden en bedrijfsanalyses uitvoeren voor realtime inzichten in de bedrijfsprestaties. Vend geeft detailhandelaars toegang tot tools die krachtiger en intuïtiever zijn dan ondernemingsbrede systemen, tegen een fractie van de kosten. Webgebaseerde software voor verkooppunten en voorraadbeheer in de detailhandel die werkt met elk apparaat. Vanaf $ 99/maand.
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars. Dit platform helpt je om vanaf één plek efficiënt te verkopen via meerdere kanalen, snel te reageren op operationele vereisten en je voorraad te beheren. Met Stitch krijg je een partner en platform dat is gericht op vooruitstrevende detailhandel, waardoor jij je kunt concentreren op het opbouwen van je bedrijf. Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken en detailhandelaars.
AIMsi biedt retailers niet alleen een manier om voorraad, klanten en verkopen te beheren, maar biedt ook volledig geïntegreerde add-on modules zoals crediteuren en grootboek, inkooporders, reparatie en onderhoud, les-/afspraakplanning en facturering, kortetermijnverhuur, huur- en verkoopcontracten, contactbeheer en e-mailcapaciteiten. Bouw je eigen aangepaste software-oplossing voor detailhandelaren door toe te voegen wat je nodig hebt. AIMsi integreert met Active-e om een complete e-commerce-oplossing voor detailhandelaren te bieden. AIM is complete verkooppunt-, voorraadbeheer-, boekhoud- en bedrijfssoftware voor de detailhandelssector. (AIM is geschikt voor EMV.)
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need for online and retail stores. With ecommerce integration, contactless payments and multichannel inventory management, you¿ll have the information you need to make better decisions. Instantly see what's selling, what's not, and what to reorder. Get the tools to track, manage and pay employees. Sync sales, inventory and customer data with QuickBooks so you're ready for tax time. QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need to sell online and in-store
Hoogwaardige detailhandelsverkooppunten en voorraadbeheer op ondernemingsniveau op Windows Desktop tegen betaalbare prijzen. WooPOS bestrijkt elk aspect van je detailhandel. Aanpasbaar voor alle soorten detailhandel. Functionaliteiten omvatten CRM, klantloyaliteit, werknemerscommissie, tijdkaart, automatische kortingsregels, belasting per postcode, hybride online en offline database, 500 uitgebreide analyserapporten. Diepe integratie met e-commerce, waaronder WooCommerce en Shopify. Verkooppunt en voorraadbeheer voor WooCommerce - WooPOS
Bindo is een volledig mobiel cloudgebaseerd verkooppuntsysteem voor de iPad dat aan je fysieke winkel meteen een online e-commercewinkel toevoegt. Dit platform doet al het zware werk voor je. Jij scant een streepjescode - en dit platform vertelt je wat het product is. Jij voegt een klant toe - en dit platform houdt zijn/haar loyaliteit bij. Jouw voorraad van een bepaald product raakt op - en dit platform maakt je bestelling aan. Bindo is meer dan een POS, het is een 360-graden oplossing voor de detailhandel, die je winkel organiseert en je bedrijfsresultaat bevordert. Cloudgebaseerd verkooppunt voor de iPad met een geïntegreerde webgebaseerde en mobiele winkel, waardoor online winkelen voor de eindgebruiker mogelijk wordt.
NCR Silver delivers value beyond the point of sale to help businesses of all sizes drive success. Along with an easy-to-use tablet point of sale, the NCR Silver suite of cloud-based tools delivers actionable insights, multi-site capabilities, customer engagement tools and business management resources, all available at your fingertips. NCR Silver delivers the tools you need to drive your goals. Cloud based ePOS, actionable insights, marketing tools, and more.
Modulaire toepassing met functionaliteiten voor CRM, rapportage, POS, voorraadbeheer, tijd- en aanwezigheidsregistratie voor winkelketens. Modulaire toepassing met functionaliteiten voor CRM, rapportage, POS, voorraadbeheer, tijd- en aanwezigheidsregistratie voor winkelketens.
Windward System Five on Cloud is a full business management system for companies that sell, service, or rent inventory. The software includes core functionality of Point of Sale, CRM, Inventory and Accounting; operating in real time, fully integrated. The feature set and flexibility of our platform allows a diverse set of vertical markets such as Home Goods, OPE, Rental, and Garden Centers to thrive with day to day use of System5 on Cloud, whether a single location shop or a national chain. Windward System Five on Cloud is a full business management system for companies that sell, service, or rent inventory.
LS Retail biedt een geïntegreerd detailhandelbeheersysteem met alle functionaliteiten die nodig zijn om een bedrijf efficiënt te beheren, van het hoofdkantoor tot aan de POS-terminals. De POS-terminals zijn eenvoudig in te stellen en te gebruiken en ondersteunen zowel toetsenborden als touchscreens. Volg de omzet, voorraadniveaus en productiviteit live op al je verkoopkanalen: fysieke locaties, e-commerceplatform en mobiele app; bewaak de belangrijkste prestatie-indicatoren (KPI's), beheer moeiteloos je inventaris en meer. LS Retail biedt een geïntegreerde handelsoplossing om je bedrijfsactiviteiten efficiënt te beheren, van het hoofdkantoor tot aan de POS-terminals.
Brightpearl is ontworpen voor snelgroeiende of gevestigde detailhandelaars, groothandels en multichannel merken en is een alles-in-één oplossing voor detailhandelbeheer, die is geïntegreerd met voorraad- en orderbeheer, boekhouding, magazijnbeheer, orderverwerking en verzending, POS, leveranciersbeheer en CRM. Dankzij de krachtige workflowautomatiseringsfunctie verbetert Brightpearl de efficiëntie van orderverwerking met 70% en vermindert het menselijke fouten met 65%. Brightpearl is een compleet detailhandelbeheersysteem voor gevestigde omnichannel-detailhandelaars op meerdere detailhandelplatforms.
Repsly is een oplossing voor detailhandeluitvoering die merken en verkoop, observatie- en winkelgegevens centraliseert, waardoor er een link wordt gelegd tussen activiteiten op winkelniveau en de impact daarvan op de verkoop. Meer dan 1000 teams in meer dan 80 landen gebruiken Repsly om de uitvoering en verkoop in het veld te stimuleren. Met functionaliteiten zoals orderafname, contactbeheer, territoriumbeheer, geavanceerde rapportage, scannen van streepjescodes en nog veel meer, helpt Repsly je buitendienstteam om topprestaties te behalen en de verkoop in de winkel te stimuleren. Repsly maakt gebruik van een unieke gegevensgestuurde aanpak, waardoor CPG-veldteams in staat zijn om topprestaties te behalen en de detailhandelverkoop te stimuleren.
Betaalbare, krachtige software voor detailhandelbeheer; voorraad, inkooporders, retailanalyse en klantenbeheer voor detailhandelbedrijven. Werkt voor bedrijven met één of meerdere locaties. Modeboetieks voor mannen en vrouwen, cadeauwinkels, speciaalzaken en andere bedrijven met uiteenlopende inventarisbehoeften. Betaalbare, krachtige software voor detailhandelbeheer met de functionaliteiten voor het bijhouden van inventaris, orders en klanten die retailbedrijven nodig hebben.
Het echt complete e-commerceplatform uit Australië. Neto is het enige Australische detailhandel- en groothandelbeheerplatform dat een complete oplossing biedt voor e-commerce, POS, voorraad en afhandeling. Waarom Neto? De geïntegreerde backend-technologie maakt uitzonderlijke en consistente klantervaringen mogelijk via elk kanaal, of het nu in de winkel is, online of via een marktplaats. Dit geeft detailhandelaren toekomstvastheid in een steeds meer concurrerende markt. Met het e-commerceplatform kunnen detailhandelaren en groothandels van elke omvang krachtige online winkels ontwikkelen en onderhouden.
Shopify POS has the essential features you'd expect from a traditional POS plus the features you need for the future. Run your online and retail stores from one app, so you don't need to keep track of multiple inventories, catalogs, and payment systems. Customers and orders are synced across online and in-store, so offering local pickup, processing returns/exchanges, rewarding customers through loyalty programs, and selling gift cards anywhere is easy. Get the POS that gets your retail business. Built for retail, Shopify POS brings your sales, inventory, and customers together across brick & mortar and online locations.
Retail Pro is een flexibel, apparaat-agnostisch beheersoftwareplatform voor de gespecialiseerde detailhandel, met krachtige POS-, aanvul- en voorraadbeheer, promoties, medewerkers- en klantenbeheer, backoffice, prestaties en KPI-rapportagecapaciteiten. Detailhandelaren kunnen Retail Pro gebruiken om gegevensfragmentatie te overwinnen en Retail Pro afstemmen op exacte werkstroom-, branding- en zakelijke behoeften, ongeacht of ze als franchise, bedrijfswinkel, outlet of multi-filiaal werken, waar ook ter wereld. Retail Pro is een complete oplossing voor detailhandelbeheer voor POS-, voorraad-, klant- en winkelbeheer via diverse kanalen en apparaten.
Complete software voor detailhandelbeheer waarmee detailhandelaren hun activiteiten kunnen optimaliseren met een aangepast ontwerp. Complete software voor detailhandelbeheer waarmee detailhandelaren hun activiteiten kunnen optimaliseren met een aangepast ontwerp.
Detailhandelbeheersysteem voor POS-programma voor detailhandelaren met één of meerdere winkels in mode, boeken/muziek, gezondheid/voeding en algemene merchandising…om de inventaris te bewaken, klantrelaties te beheren, voor de financiële rapportage en het automatiseren van verkoop-/marketingfuncties. Integreert je e-commerce en fysieke winkel. Het programma is betrouwbaar, veilig en wordt ondersteund door getrainde RMS-deskundigen. Een eenvoudig te gebruiken oplossing voor detailhandelbeheer die effectief werkt als standalone of in een netwerk met meerdere winkels en lanen.
Springboard Retail is een speciaal gebouwd cloud POS- en detailhandelbeheersysteem ontworpen voor en door detailhandelaren. Het Springboard-platform, ontworpen met het oog op multi-site, multi-channel merken en detailhandelsvereisten, stelt hen in staat om aan elke klant naadloze service te leveren op dezelfde manier, ongeacht waar of hoe ze verkiezen te winkelen. Kies de krachtige detailhandelbeheer-functionaliteit die enkele van de meest disruptieve merken in de detailhandel aandrijft en stel je team in staat om meer en winstgevend te verkopen. Springboard Retail is meer dan alleen een POS. Meer informatie over de detailhandelbeheerfuncties van ondernemingsniveau.
Mobiele apps voor de detailhandel zijn een handige en gebruiksvriendelijke mobiele oplossing die je productiviteit verhoogt door je productinformatie te organiseren, totale controle te hebben over de status van alle artikelen die je aan je klanten aanbiedt en mobiel betalen mogelijk te maken. Geef productcatalogi weer en communiceer met je back-endsystemen om de inventaris aan te passen met één mobiele app. Kies uit meer dan 400 kant-en-klare app-sjablonen of er kan een app voor je worden ontworpen. Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele apps en formulierenapps. Ongeveer 500.000 mensen gebruiken Snappii Business-apps in 30+ sectoren.
Rain is een cloudgebaseerd systeem voor detailhandelsverkooppunten en beheer. Met Rain is je voorraad altijd up-to-date met wat online en in je winkel wordt verkocht. Met de gebruiksvriendelijke interface kan je klanten, klassen, reparatie van apparatuur, inkooporders, rapporten, agenda-afspraken, Quickbooks-integratie en meer beheren. Met het marketingpakket van Rain blijf je in nauw contact met je klanten door middel van e-mailmarketing en sms-marketing. Alle klanten krijgen onbeperkte ondersteuning. Voer eenmaal informatie in en je POS-, website- en mobiele site updatet in realtime. Onbeperkte registers, producten en klantenservice.
Met een focus op innovatie, behendigheid en service is iQmetrix de belangrijkste leverancier van oplossingen voor retailbeheer voor gespecialiseerde detailhandelaren. De krachtige en intuïtieve retailmanagementsoftware, RQ, biedt functies voor het beheren en stroomlijnen van de kernfuncties van het bedrijf, zoals POS, CRM, voorraadbeheer, HR en boekhouding. Het biedt ook innovatieve applicaties om de winst te versnellen, waaronder marketing, geavanceerde rapportage en analyse en Sales Force en serviceautomatisering. POS + retailmanagementsysteem voor detailhandelaren.
Point of Sale-software en retailmanagementoplossingen voor retailers in Canada en de Verenigde Staten. Point of Sale-software en retailmanagementoplossingen voor retailers in Canada en de Verenigde Staten.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
ChannelAdvisor (NYSE: ECOM) is a leading e-commerce cloud platform whose mission is to connect and optimize the world's commerce. For nearly two decades, ChannelAdvisor has helped over 2,700 brands and retailers worldwide improve their online performance by expanding sales channels, connecting with consumers around the world, optimizing their operations for peak performance, and providing actionable analytics to improve competitiveness. Connecting and Optimizing Commerce for Top Brands and Retailers
GiftLogic is een lokaal geïmplementeerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor detailhandelaars met een fysieke winkel. Betalingen accepteren, klanten bijhouden, voorraad beheren en analyse uitvoeren voor inzichten in de bedrijfsprestaties. GiftLogic is de gebruiksvriendelijke oplossing om je georganiseerd te houden en je detailhandelbedrijf te stimuleren. Profiteer van GiftLogic 2019 Pro voor slechts $ 1295. Begin vandaag nog! GiftLogic is een lokaal geïmplementeerd platform voor verkooppunten en winkelbeheer voor detailhandelaars met een fysieke winkel. Vanaf slechts $ 1295.
Veeqo verzorgt de voorraad, bestellingen en verzending voor omnichannel detailhandelaars. Zodat je merk snel kan groeien en klanten de uitstekende ervaring kan garanderen die ze verdienen. Integreert rechtstreeks met: Magento, Shopify Plus, Shopify, WooCommerce, BigCommerce, OpenCart Amazon, eBay, Etsy, Rakuten, PriceMinister, Cdiscount, NOTHS Royal Mail, DHL, FBA, Seller Fulfilled Prime, DPD, UPS, USPS, FedEx, DPDL, DX, UK Mail, Hermes, Xero, Vend en nog veel meer. Veeqo verzorgt je voorraad, bestellingen en verzending - zodat jouw merk snel groeit terwijl je jouw klanten de ervaring garandeert die ze verdienen.
100% Cloud-based business management program. Provides everything you need for managing inventory, production, sales, purchasing, accounting, and payroll. Choose which modules to use and design your custom work flow. Use all of the features online anytime, anywhere. Affordable price - $55/month for unlimited users. No additional costs for implementation, upgrades, or maintenance. Start your free trial now! 100% Cloud-based ERP $55/mo. - unlimited locations. Sales, Store & Inventory Management, Billing, and more. Free Customization
STORIS delivers the Home Furnishing Industry's leading Unified Commerce Solution. STORIS integrates all aspects of a retailer's business including POS, eCommerce, Inventory Control, Merchandising, Logistics, Customer Experience Management, Accounting, BI Tools, Mobile, & more. Today, STORIS automates thousands of furniture showrooms including Ethan Allen, Bassett, and Ashley HomeStores. STORIS is available in the cloud and is designed to add efficiency across retail operations. STORIS provides home furnishings retailers with integrated retail management software solutions for every facet of their operations.
Mis nooit meer een uitverkoop! Gemaakt voor detailhandelaren met 5 WINKELS of meer. Cegid levert cloudgebaseerde software voor detailhandel aan mode-, schoonheids- en speciaalzaken. Het systeem biedt geïntegreerde omnichannel, e-commerce, klantenwerving en CRM, loyaliteit en cadeaukaart, mobiele POS, voorraad, betalingsintegratie, aanvulling, promoties, personeel, analyses en internationale capaciteiten. Meer dan 1000 detailhandelaars met 70.000 winkels in meer dan 75 landen maken gebruik van Cegid. GERANGSCHIKT ALS TOP SYSTEEMPROVIDER VOOR DETAILHANDEL IN RIS-LEADERBOARD. Innovatief POS- en voorraadbeheersysteem dat is gericht op mode-, schoonheids- en speciaalzaken wereldwijd met 5 WINKELS of meer.
Cash Register Express is een kosteneffectieve geautomatiseerde kassa die je voorraadkosten laag houdt, diefstal vermindert en waarmee je meer geld verdient. CRE is het eerste op Windows gebaseerde POS-systeem exclusief voor winkels en videotheken. De eenvoudig te gebruiken interface maakt het beheer van je winkel een koud kunstje. Het bijhouden van verkopen en inventaris, het huren van video's en apparatuur, het maken van lidmaatschapsaccounts, het opzoeken per categorie en het beheren van de boeken in je winkel zijn slechts enkele van de functies. Op Windows gebaseerd POS-systeem voor winkels, videotheken en restaurants.
Stratus Enterprise offers the most comprehensive cloud-based retail commerce software on the market, providing tier-1 functionality at tier-2 or tier-3 pricing. It combines high-end capabilities with sophisticated simplicity to offer owners and consumers a sleek solution. With a complete suite of industry-specific plug-and-play features, plus the ability to handle timely and cost-effective modifications and custom integrations, Stratus is the smart choice for long-term business growth. Stratus Enterprise manages all aspects of your business; from in-store, mobile POS and inventory, to custom eCommerce & marketplaces.
POSExpress from Prophet Systems helps you make big things happen with your small business. We specialize in serving the technology needs of specialty retailers and quick-service facilities. Our products are built for speed, simplicity and security.and priced for small business. POSExpress is built on Microsoft .NET technology, and powered by SQLSever allowing reliable and fast processing of your transactions. Point of sale software built for speed, simplicity and security - priced to move for small business.
TRIMS is the modern cloud software solution for managing and growing a retail business. Touchretail provide cutting-edge inventory management and point of sale software. Our omnichannel platform; TRIMS, comprises a suite of tools and services built specifically for the retail industry with the sole purpose of saving time, reducing costs and streamlining processes. EPOS | Inventory | Mobile App | Warehousing | Fulfilment | Reporting | Customers | Integrations A UK designed and developed omnichannel retail platform comprising of Stock Control, Purchasing, EPOS, CRM and eCommerce Fulfilment
We help organizations manage tasks, drive them to completion, improve business value, & lower risk across dispersed teams & locations with an easy to use mobile app for frontline teams, and reporting dashboards for leaders. We digitize processes previously completed with pen-and-paper, Excel, Sharepoint, email, & internally-developed tools to create real-time visibility to the execution of key tasks. Our platform is used across functions to drive outcomes and reduce total cost of ownership. GoSpotCheck provides 360-degree insight into what is happening in the field. Get the real-time data to improve your field efforts.
A Cloud "hybrid" Retail Management System for small to mid-sized Specialty retail chains. The POS app operates with or without an internet connection and integrates to popular EMV-compliant merchant services providers. Multi-store inventory management tools ensure maximum returns on every inventory spend. Flexible customer relations features build loyalty and enable proactive marketing campaigns. Real-time reports provide enterprise-wide visibility from any web browser, anywhere, anytime. Cloud-hybrid Retail Management System for SMB retailers provides powerful inventory management features and CRM capabilities.
Jazva's powerful single platform enterprise solution helps online retailers and wholesalers simplify, synchronize, and automate multi-channel selling. It is the back-end systems - the invisible pieces of the jigsaw - that bind everything together and without which an effective multi-channel business cannot happen. Jazva's complete solution helps retailers sell, scale, and sell more without the need to juggle multiple software solutions to run their business. Our cloud-based retail management system for multi-channel retailers allows you to accelerate your eCommerce business growth.
COMCASH ERP is a complete retail management system ideally suited for multi-channel and multi-location retailers. The software is cloud-based, allowing access to the administrative functions from anywhere on any device. COMCASH offers a true omni-channel experience for the consumer and a unified commerce platform for the retailer. The POS application is Windows-based allowing for great compatibility with existing hardware and has an essential offline mode. COMCASH offers a modern, Cloud-based Retail System with integrated eCommerce. Our touchscreen POS works offline if necessary.
LivePOS was designed from the ground up to accommodate the Multi-Location, Multi-Store Retail Operation. As a Cloud Solution, all store information is aggregated and displayed in a simple, cohesive manner on your dashboard, making it easy to get a real-time snapshot of your business. Whether you have one store or a hundred, We harness the power of the cloud to give you a powerful, yet simple to use system that is anything short of amazing, just ask anyone of our thousands of customers! HYBRID CLOUD POS - Real-Time management and free 24/7 phone support.
Erplys powerful, easy-to-use, cloud-based POS works on your preferred devices. Available online and offline, and has the flexibility you need to run a successful business. Erplys POS helps your company save money, efficiently execute transactions, and make more informed business decisions. We have a very intuitive POS interface thats accessible on desktops, laptops, iPads, Android devices, mobile phones, Windows and iOS operating systems and of course, through point of sale devices. Erply is the most versatile POS System to run and grow a successful retail business of any size.
Agiliron is an all-in-one Retail Management System which allows you to manage all orders, inventory and CRM records, from all channels, in one place. You can grow your sales by easily adding new sales channels, like Retail POS, e-commerce stores that are mobile enabled, Amazon and eBay. Agiliron also integrates with many of your existing business tools like Quickbooks, ShipStation, Mercury Payments, Magento, Shopify and more! Learn more at http://www.agiliron.com/ Agiliron is an all-in-one Retail Management System that allows you to manage all your orders, inventory and CRM records, in one place.
Tailored for multi-store APPAREL, FOOTWEAR, SPORTS and GIFT chains. Most comprehensive inventory management in its class. Cloud-based...use anywhere. All US geographies fully supported. We configure for you. Affordable monthly subscription with no commitment. Use existing hardware. Personalized 24/7/365 US based phone support incl. Integration with Magento, Shopify, BigCommerce, WooCommerce and SPS. Chip (EMV) and smartphone payments. EDI capable. Automated sales tax by Avalara (Avatax). Leader in multi-store APPAREL, FOOTWEAR, SPORTS and GIFT chains. Most comprehensive inventory management in its class. 24/7 support.
Wireless Standard by B2B Soft is a robust point of sale system specifically designed for the wireless industry. Cloud-based POS solution with inventory tracking and carrier commission reconciliation for retailers. Cloud-based POS solution with inventory tracking and carrier commission reconciliation for retailers.
PawnMaster is the industry-leading software that can take your pawnshop to the next level. Our software has been built using nearly 30 years of feedback from Pawn Brokers like you. We make it simple were your one-stop-shop for getting everything you need to reduce your costs and maximize cash flow. On-premise or cloud-based POS solution that helps streamline operations across inventory, reporting, customer payments, security & more
Stay in touch with customers and monitor your performance with Endear. Retail sales teams count on Endear to target the right audience at the right time and engage with them over email and text. Endear will also keep track of how your outreach converts into sales, whether those sales occur in-store or online. Stay in touch with customers and drive sales whether you're at the store, at home, or at the office.
OrderWise Retail Management Software helps you to deliver the omnichannel customer experience that today's consumers expect. Integrating together your eCommerce websites, online marketplaces and physical retail stores, our software will help you to increase both sales and customer satisfaction. With fully integrated Store EPOS, along with comprehensive functionality for fast returns handling, store management and online order processing including click & collect, OrderWise delivers it all. OrderWise helps you to streamline all aspects of your omnichannel trading across eCommerce websites, marketplaces and retail stores.
Run your store with smart POS software. Whether you need to quickly ring up sales, track inventory, or view sales data and reports- you can get the job done with one simple tool. Run your store with smart POS software. Whether you need to quickly ring up sales, track inventory, or view sales data and reports.
Specialized towards the daily workings of cellular retail stores. Manage inventory, create repair and layaway tickets. Specialized towards the daily workings of cellular retail stores. Manage inventory, create repair and layaway tickets.
Supervise and Perfect your operational Standards. Build a tailor made end to end mobile APP for deploying your supervision and internal communication processes. Design in real time your workflows and create as many Checklists as you want to ensure the fulfillment on your field operational units. BeepQuest is a completely flexible and self manageable solution that allows companies to create a complete strategy for operational supervision via Checklists, Audits, Inspections and more! Supervise and Perfect your operational Standards. Build a tailor made end to end mobile APP for deploying your supervision process
iVend Retail ondersteunt de klantgerichte Omnichannel volledig en geeft grote detailhandelaars uitgebreide mogelijkheden, met de nadruk op prestatie en functionaliteit. iVend Retail biedt bedrijfsbrede zichtbaarheid in de voorraad, wat leidt tot betere resultaten van voorraadbeschikbaarheid vanuit elke locatie binnen de onderneming. Met iVend Retail vertrouwen alle afdelingen op een enkele stroom gegevenswaarheid om sneller weloverwogen beslissingen te nemen, beter beheer te bieden en de processen die winst genereren te stroomlijnen, wat allemaal zorgt voor tevreden klanten. Geïntegreerde Omnichannel Retail Management-oplossingen - ontworpen voor de manier waarop moderne detailhandelaren te werk gaan.
Seamless flow of data from operations to accounting; for distribution, retail, and equipment rental companies. Seamless flow of data from operations to accounting; for distribution, retail, and equipment rental companies.
Zentail is the leading commerce operations platform for Amazon sellers looking to stay in control of their data and secure their spot in the top 1%. Manage everything from listings to inventory in one place, and put daily tasks on autopilot. Every Zentail plan includes multichannel tools 100% free, so you can test new marketplaces outside of Amazon without jeopardizing your bottom line. Zentail's commerce operations platform helps Amazon sellers stay in control of their data, automate daily tasks and increase profits.
C-Store Office is a cloud-based back-office system designed to increase operational efficiencies and speed data entry, reconciliation, and forecasting to optimize merchandise, food, and fuel sales, as well as margins, inventory turns, shrink, and spoilage. Increase pricing consistency and employee efficiency, maximize sales and eliminate dead inventory by using C-Store Office. C-Store Office is a cloud-based back-office software solution for retailers, convenience stores and gas stations.
Since 1982, leading North American retailers have relied on Aralco's powerful, user-friendly Point of Sale software, merchant POS and Retail Inventory Management systems to grow their businesses and integrate essential front and back office systems. With Aralco's retail POS software you can maintain complete control over sales and inventory while providing customers and staff an easy and fast retail pos software checkout solution. Point of Sale, back office analysis and reporting for multi-location retail stores.
Zero POS is a no monthly license fee, full feature branded POS software. We continue to invest in innovating and building new POS features and products. Our product offering will always reflect the latest and greatest. Zero POS is an easy to setup, simple to use solution that can be run on most Linux, Windows and Android devices. We are EMV ready and can accept NFC and digital wallet payments such as Apple Pay, Google wallet, Paypal and Dwolla Your point of sale to increase sales, better manage inventory, and provide actionable reports.
Cybex Systems Enterprise Retail Suite provides a complete and comprehensive solution specifically designed for the specialty retailer with 5 to 500 stores. Our system includes advanced features such as forecasting, statistical analysis, and analytics combined with latest proven technology offer an intuitive, feature-rich head office retail control system. Provides a complete and comprehensive solution specifically designed for the specialty retailer with 5 to 500 stores.
CORESense, a leading provider of digital & retail commerce solutions, enabling small and medium-sized businesses to sell their products through online, mobile, catalog, event and retail sales channels. CORESenses cloud-based, customer-centric commerce platform enables retailers, wholesalers and manufacturers to streamline operations and increase sales online and in-store. CORESense integrates easily with legacy or next generation ERP, WMS and accounting solutions. Comprehensive support of traditional POS, web commerce, call centers and full integration to online auctions.
enVista's Unified Commerce Platform delivers a Point of Sale, mPOS, OMS, PIM, eCommerce, and Vendor Dropship cloud platform for mid-market to Tier 1 retailers. If managing inventory across multiple stores, enterprise selling, saving the sale from anyplace and anywhere is important. Let us help YOU create brand ambassadors. A single platform, omnichannel approach to deliver customer-focused commerce from order to fulfillment, in weeks or months.
Full Accounting, Sales, Purchasing and Production, Reports, EDI, Free Training, Free Support, with the best pricing in its class. See our website for more plan options and pricing. Full Accounting, Sales, Purchasing and Production, Reports, EDI, Free Training, Free Support.
Software voor prijsautomatisering en retailbeheer voor grote en kleine detailhandelaren. Stel voor elk afzonderlijk product in je assortiment elke gewenste strategie in, ongeacht de complexiteit. Krijg onmiddellijk de best mogelijke prijzen op basis van je strategie, productprijselasticiteit en interne gegevens, en pas deze prijzen vervolgens automatisch aan op alle kanalen. Het enige wat je hoeft te doen is je assortiment te volgen vanuit één eenvoudig te gebruiken portal. Nieuwsgierig geworden? Klik op "gratis" om binnen vijf dagen aan de slag te gaan. Stel je strategie in, kies je producten, voeg je interne informatie toe en laat de prijsautomatiseringssoftware van Omnia het van je overnemen.
Inventory-based retailer? Our intuitive, powerful cloud-based POS, inventory and eCommerce software is trusted by 4000+ Australian & New Zealand retailers. Includes Australian-based personalised support and implementation for all customers as standard. Get access to a single platform to maximise profitability and optimise customer experience across all your bricks-and-mortar and online stores. Perfect for inventory-based retailers inc: APPAREL | FURNITURE | SPORTS | PETS | TOYS | NUTRITION Intuitive, powerful cloud-based POS, inventory and eCommerce software trusted by 4000+ inventory-based Australian & NZ retailers.
ChainDrive is a complete end-to-end solution that is flexible, scalable and affordable; providing Apparel, Footwear, Jewelry and Specialty Retailers, E-tailers and Wholesalers with a fully integrated system that maximizes productivity, improves efficiencies, and harmonizes processes across all channels. From Point of Sale, Merchandising, Operations, Product and Inventory Management, Planning, Warehouse Management and Web Order Fulfillment all the way through to Financials. A Fully Integrated Retail Management Solution that provides today's retailer with complete end-to-end functionality.
Simplify Field Visits Action Cards mobile operations management software helps to simplify and optimize unit-level operations. Equipping the management team with Action Card can help drive consistency, meet quality standards, and uphold brand requirements through a visible and approachable location inspection. Remove your dependency on paper, laminated sheets or mis-calculated spreadsheets and bring efficiency and accountability to your business processes. Action Card's operations management software simplifies how operations & brand standards are managed across multiple locations
Nova is a full-service technology platform, designed to generate revenue for retail businesses. Whether you have a small business or are about to open your hundredth retail location, Nova was built for you. A unique point of sale system that solves all your retail challenges and increases your revenue.
The Reflexis cloud-based Real-Time Store Operations Platform helps retailers simplify store operations, provide improved line of sight for field managers, and streamline corporate processes. Reflexis store execution, labor operations, mobility, and analytics solutions enable retailers to unleash the power of store associates, giving them more opportunities for customer engagement, providing customers with a more consistent brand experience. Reflexis enables retailers to simplify store operations and unleash the power of store associates.
Complete EPOS and retail stock management system for omni-channel retailers. Futura is used all over the world by lifestyle retailers, fashion houses and department stores. Systems cover; EPOS, custmer loyalty, item and stock management, buying, merchandise planning and Business Intelligence, all with fast access to live data to deliver great customer service and drive accurate decision management making. EPOS and Retail management solution providing businesses with stock management, merchandise planning, inventory control, replenishment.
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for retail and wholesale businesses. Features include: club management, job estimating, installation and delivery management, lightning-fast checkout, age verification (state and federal compliance), mobile solution, CRM, Safe Sync 'Always On' mode, loyalty and gift card programs, robust reporting, comprehensive inventory management, security system integration, accounting integration, and much more. An affordable POS solution that provides a comprehensive set of business management tools needed to successfully run a retail business.
RetailOps provides small to mid-size retailers the tools to help them scale from multi-million dollar operations to $100+ million a year businesses. From inventory-in to order-out, RetailOps puts the tools a growing retailer needs to run their business on one platform. Included are: POM, PIM, DOM, WMS, DFM, reporting, shipping integrations, and a mobile iOS app for warehouse and POS operations. RetailOps provides small to mid-size retailers the tools to help them scale from multi-million dollar operations to $100+ million
Favoriet cloudgebaseerd omnichannel-platform voor detailhandels- en restaurantketens die innovatie en omnichannel-uitvoering willen versnellen. De flexibele technologie maakt het mogelijk om meer te bereiken op het gebied van flexibiliteit en innovatie, met lagere IT-kosten, voor meer gedifferentieerde en gepersonaliseerde klantervaringen over alle kanalen, via belangrijke capaciteiten zoals een webgebaseerde en mobiele POS, CRM en klantenwerving, OMS-module, prijs- en kortingsbeheer, mobiele inventaris of connectoren met oplossingen zoals SAP of Magento. Favoriet cloudgebaseerd omnichannel-platform voor detailhandels- en restaurantketens die innovatie en omnichannel-uitvoering willen versnellen.
Rent It Biz 4.0 is a Multi-Platform Cloud POS for Recreational Equipment Rentals, Tours, and Retail including online reservations. Great for Bicycle, Segways, Boat, Snow Ski, Small Tool, Medical, plus many other rental products. Rent It Biz 4.0 is a Cloud Point of Sale for rentals, tours, and retail with online reservations
Built for multi-store operations and chain stores. Robust and comprehensive inventory management, Get real-time access to POS transactions, purchasing, customers, Real-time stock transfers, cash management and many other features all in real-time. Integration with Magento, Shopify, BigCommerce, WooCommerce and more. Runs in offline mode. EMV/Gift Cards & Loyalty. Monthly service or purchase & host on our servers. Apparel, gift shops, sporting goods, cosmetics, and many other retail environments. Retail Point Of Sale Solutions for the Speciality Retailer, Private Cloud or Deploy on Premise - Two flexible options to choose from.
Empowers key executive roles with actionable insight into merchandise and store operations across your retail enterprise. Empowers key executive roles with actionable insight into merchandise and store operations across your retail enterprise.
Web-based solution that combines point of sale, accounting, and inventory control features for retail industries. Web-based solution that combines point of sale, accounting, and inventory control features for retail industries.
PRODUCT RETURNS made easy with SupportSync's Product Return Management software specifically designed for small to medium sized business that have product return considerations. SupportSync synchronizes your customer service team, return processing centers and your customers from the creation of a case/ticket through resolution of the return (RMA) all in one easy-to-use, affordable cloud-based system in real-time! SupportSync provides Product Return Management software designed for businesses who provide products that require return services.
SimpliField is the mobile-first solution for brands, built to accelerate your path to retail excellence and maximize your profitability in every store. This solution helps your field teams achieve your brand's goals in each store and notifies HQ in real time about any operations happening on the ground. This cross departmental tool reinforces collaboration across your field, store and HQ teams. Deliver your best brand experience in every store
sticky.io is a fast-scaling, order management and recurring billing platform built for direct-to-consumer and subscription commerce. sticky.io integrates with any storefront or front-end application to broaden billing and order management capabilities. With sticky.io's advanced analytics and reporting, brands have a 360-degree view of the customer and can identify what actions will make the biggest impact in optimizing opportunities and maximizing revenue. sticky.io is the go-to ecommerce platform for lasting bonds between brands and people.
PayGo POS has been serving independent brick and mortar retailers with point of sale solutions since 2002. Adept at adapting in a marketplace that never stops evolving, PayGo is built to work for you. Our flexible POS software can be tailored for your retail business's unique needs. Built on FileMaker, our software is Mac & PC compatible and can be deployed on the Cloud, or Local. Retailers we serve include: Quilt, Wine, Pet Boutiques, Quick-Serve Cafes, Consignment, Gift Boutiques, etc. PayGo POS has been serving brick & mortar retailers with flexible POS solutions since 2002. Mac & PC compatible. Deploy on Cloud/Local.
Quicklizard biedt het ultieme dynamische prijsplatform voor e-commerce en omnichannel-detailhandelaars. Met QL kun je op basis van realtime markttrends optimale prijzen bewaken, berekenen en toepassen. Het AI-platform (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) volgt en analyseert continu meerdere gegevensbronnen, waarbij prijzen worden aangepast zodat je winstgevend en tegelijkertijd concurrerend blijft. Dynamisch AI-prijsplatform - zet gegevens om in prijsbeslissingen.
Horizon ERP is a ready to use off the shelf product for small businesses. It handles billing , accounting and inventory management with ease. Making it a complete solution for your business. A Simple User interface aids in a faster learning curve. Its a robust platform that can handle many hundred thousand invoices per financial year. Upto twenty five thousand SKU's , customers and ledgers can be maintained and tracked simultaneously. Ready to use Billing software with complete inventory and accounts modules
Our selling and fulfillment suite is designed with a focus on automation instead of manual intervention. Integrated modules include Inventory Management, supply-chain, Customer Service, Point-of-Sale (POS), Order Management, multi-channel commerce, label printing, and more. This all-in-one solution is already integrated with popular online marketplaces, advertisers, shopping carts, payment processors, carriers, others. Proprietary smart heuristics guide pricing, purchasing, and shipping. Automates selling, fulfillment, inventory, and supply chain in an all-in-one system. Integrated with marketplaces and shopping carts.
Unioncrate simplifies operations for CPG brands. Its operations management tool automates and centralizes the core cross-functional areas of the supply chain (sales, purchasing, and inventory), including retail and DTC; cost-efficient EDI; complete inventory visibility; and eliminates the manual processes that cause inefficiencies. Unioncrate automates supply chain operations (sales, inventory, and purchasing) on one easy-to-use cloud-based platform.
Real-time accounting software for cellular stores; built-in universal carrier activation interface. Real-time accounting software for cellular stores; built-in universal carrier activation interface.
Milano Retail Software allows businesses to be more organized and professional through efficient management and reporting tools. Learn how you can get in control of your business today Allows businesses to be more organized and professional through efficient management and reporting tools.
Countr is point of sale-software (POS) die is ontworpen om moeiteloos je bedrijf op te bouwen, te beheren en te laten groeien. Het werkt op iOS- en Android-tablets, offline en online. Countr stelt retailers in staat om hun voorraden beter te beheren, hun omzet in realtime bij te houden en diepgaande winkelanalyses uit te voeren via een gedetailleerd rapport. Countr POS heeft startups geholpen en meer dan 3000 bedrijven wereldwijd verbeterd. Countr is POS-software ontworpen om moeiteloos je bedrijf op te bouwen, te beheren en te laten groeien. Het werkt op iOS- en Android-tablets, online en offline.

Kopersgids voor Retail software

Wat is retail software?

Met retail software kunnen detailhandelaars van alle soorten en maten de financiële rapportage, boekhouding en activiteiten van hun winkels beheren. Moderne retail oplossingen helpen organisaties het koopgedrag van hun consumenten te begrijpen en daardoor de verkoop en de klanttevredenheid te verbeteren. Deze systemen bevatten doorgaans functionaliteiten zoals voorraadbeheer, personeelsbeheer, rapportage en analyse. Retail software integreert de kernprocessen in de detailhandel met andere systemen, zoals POS (Point of Sale, verkooppunt), human resources, marketing, e-commerce, en customer relationship management (CRM).

De voordelen van retail software

  • Stroomlijnen van de verwerking van transacties: het handmatig instellen van prijzen en het bijhouden van transacties kan leiden tot dure fouten. Retail software automatiseert taken zoals het scannen van streepjescodes, het verbeteren van de nauwkeurigheid en snelheid tijdens het betaalproces en het verminderen van fouten in de transactieverwerking. Geautomatiseerde retail software biedt ook functies als suggestieve verkoop, wat het gemakkelijker maakt om klanten tijdens het afrekenen aanvullende of duurdere producten te verkopen.
  • Minimaliseren van fouten en verbeteren van de nauwkeurigheid: retail software biedt automatisering die de menselijke tussenkomst in de dagelijkse winkelactiviteiten vermindert en de gevolgen van menselijke fouten in processen zoals voorraadbeheer, personeelsbeheer en de verkoop vermindert.
  • Verhogen van de verkoop: retail systemen helpen de verkoop te verbeteren door bij te houden welke artikelen snel verkopen, evenals de voorraad die onverkocht in het magazijn ligt. Hierdoor kunnen detailhandelaars beter inspelen op de vraag, of juist het gebrek daaraan. Daarnaast kunnen detailhandelaars met deze systemen online contact leggen met klanten en leren over hun gedrag in winkels en op sociale media. Detailhandelaars kunnen retail software gebruiken die compatibel is met meerdere apparaten om te helpen bij de gegevensverzameling en om te weten te komen wat klanten al dan niet waarderen, en ze kunnen die informatie vervolgens gebruiken om de verkoop te stimuleren.

Algemene functies van retail software

  • Voorraadbeheer: het bijhouden en beheren van de hoeveelheid opgeslagen artikelen om de juiste voorraadniveaus te handhaven. Verstrek realtime rapportages over de voorraadniveaus aan winkelmanagers.
  • POS (Point of Sale, verkooppunt): het verwerken van POS-activiteiten zoals facturering, betalingen, kassatransacties en meer.
  • CRM: het bijhouden van gegevens van klanten en het beheren van een gecentraliseerde klantendatabase.
  • Beheer van inkooporders: het bijhouden en beheren van inkooporders.
  • E-commerce: het beheren van online winkels.
  • E-mailmarketing: het creëren van e-mailcampagnes en het verzenden van marketing-e-mails om producten te presenteren en klanten te bereiken en met hen te communiceren.

Overwegingen bij de aankoop van retail software

  • Schaalbaarheid: bij de aankoop van een retail oplossing is het belangrijk om rekening te houden met de hoeveelheid artikelen en transacties die het systeem voor het bedrijf zal moeten verwerken. Een andere factor op het gebied van schaalbaarheid is het vermogen van de software om werkprocessen uit te voeren met een hoge mate van arbeidsefficiëntie. Kopers doen er goed aan te investeren in een oplossing die niet alleen nu aan hun behoeften voldoet, maar ook in de toekomst zal voldoen terwijl het bedrijf groeit.
  • Integratie: omdat het beheer van retail als geheel veel verschillende processen en functies vereist, dient een bedrijf vóór een aankoopbeslissing de integratiecapaciteiten van retail software te evalueren. Neem de integratie met subsystemen in beschouwing, zoals prijsbeheer, de aanvulling en planning van artikelen, of externe oplossingen met betrekking tot boekhouding, e-commerce en human resources.
  • Kosten: retail software kan worden aangeboden tegen eenmalige licentiekosten of op basis van een abonnement. Deze systemen kunnen ook extra kosten met zich meebrengen met betrekking tot hardware, databaselicenties en technische ondersteuning. Daarnaast hebben bepaalde bedrijven mogelijk slechts een deel van de functionaliteiten van de retail oplossing nodig in plaats van het volledige systeem. Het is belangrijk dat een bedrijf uitgebreid onderzoek doet en met leveranciers overlegt om inzicht te krijgen in de prijsstructuur van een oplossing, om zo te voorkomen dat er te veel wordt betaald voor functies die niet nodig zijn of dat er na investering in een systeem onverwachte kosten opduiken.
  • Geschiktheid: niet alle retail bedrijven zijn gelijk, en sommige retail programma's richten zich op een specifieke niche in vergelijking met algemene retail systemen (bijv. retail software voor kleding, spadiensten, of fitness). Dergelijke software wordt geleverd met vooraf ontworpen sectorspecifieke sjablonen en gemakkelijk te begrijpen interfaces die zijn ontworpen voor gebruikers binnen die specifieke markt. Waar beschikbaar doet een bedrijf er verstandig aan de aankoop van een categoriespecifieke retail oplossing te overwegen, om daardoor toekomstige dure toevoegingen te vermijden en te profiteren van technologie die is bedoeld voor de specifieke bedrijfsbehoeften.
  • AI (Artificial intelligence, kunstmatige intelligentie) helpt om klanten producten aan te bevelen: inzicht in de voorkeuren en het koopgedrag van klanten is altijd al belangrijk geweest voor bedrijven die hun klanten willen behouden en hun inkomsten willen verhogen. Retail software die wordt aangedreven door AI automatiseert dit proces door het koopgedrag en -patronen van klanten aan te leren en hen gerelateerde producten aan te bevelen die de verkoop stimuleren. Deze verbeterde systemen kunnen ook de relaties tussen een detailhandelaar en de klanten verbeteren door middel van gebruikersaccounts die het gedrag, voorkeuren, aankoopactiviteiten en meer van klanten bijhouden.
  • Het IoT (Internet of Things, internet der dingen) verbetert de retail activiteiten: naarmate de technologie zich blijft ontwikkelen, helpt het IoT detailhandelaars om enorme hoeveelheden klantgegevens te verzamelen met behulp van sensoren en RFID-tags. Producten met geïntegreerde IoT-tags en -sensoren kunnen de aankoopdatum, vervaldatum en het gebruikspatroon registreren. Hier volgt een voorbeeld: Tommy Hilfiger is van plan om geïntegreerde chips in kleding te introduceren waardoor klanten punten kunnen verdienen telkens wanneer ze die kleding op specifieke locaties dragen. Hierdoor kan het merk op zijn beurt bijhouden en inzicht ontwikkelen in hoe klanten het product gebruiken. Het is te verwachten dat gezichtsherkenning, contactloze betalingen en andere geavanceerde technologieën de komende jaren zowel IoT-gestuurde retail activiteiten als de winkelervaring zullen verbeteren.
  • Omnichannel stimuleert detailhandelaars om de klantervaring te verbeteren: naarmate de technologie klanten steeds meer met online en fysieke winkels blijft verbinden via sociale media, e-commerce websites en andere platforms, profiteren detailhandelaars van elk mogelijk contactpunt om de klantervaring te verbeteren, van productonderzoek tot aankopen en retourzendingen. Detailhandelaars verbeteren zowel de ervaringen in de winkel als online aankopen door het proces te vereenvoudigen op alle kanalen.