Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Vastgoedbeheer software

Vastgoedbeheer software automatiseert financiële, operationele en backofficetaken voor vastgoedbeheerders. Deze toepassingen bieden beheertools voor de verhuur van appartementen, huurwoningen, commercieel vastgoed, stacaravans en opslagfaciliteiten, en voor verenigingen van eigenaren. Gebruikers kunnen hiermee informatie over huurders, beschikbare objecten en leaseovereenkomsten bijhouden. Met de toepassingen kunnen rapporten worden gemaakt over het genereren van inkomsten, operationele kosten, cashflow, budgettering en prognoses.

België Lokale producten weergeven

101 resultaten

De meest complete software voor vastgoedbeheer Inspecteren, onderhouden, plannen, bewaken, uitvoeren, verhuren: alles in één online systeem. Meer informatie over Condor
De meest complete software voor vastgoedbeheer Inspecteren, onderhouden, plannen, bewaken, uitvoeren, verhuren: alles in één online systeem. - Al je gebouwinformatie op één plaats, de basis op orde - Standaard bibliotheken en inrichting voor een snelle start - Werk online samen met collega’s en leveranciers - Actieve notificatie op belangrijke gebeurtenissen - Offline inspecteren en afmelden met APP’s - PowerBI dashboards volledig geïntegreerd Meer informatie over Condor

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.
monday.com is software voor vastgoedbeheer die je team graag zal gebruiken. Het maakt het voor iedereen plezierig en gemakkelijk om samen te werken, zich te concentreren op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op het werk. Het is visuele software die je in één oogopslag precies laat zien hoe alles ervoor staat. Eindelijk geen lange e-maildiscussies meer, minder vergaderingen en de voldoening om zaken snel op groen te kunnen zetten als ze zijn voltooid. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Buildium is vooraanstaande webgebaseerde software voor vastgoedbeheer die met name geschikt is voor woningen en verenigingen.
Buildium is de enige oplossing voor vastgoedbeheer die makelaars helpt nieuwe zaken te werven van eigenaren van vastgoed en gemeenschapsorganisaties die op zoek zijn naar diensten. Met deskundig advies en niet-aflatende ondersteuning kun je met Buildium beter presteren in alle facetten van je bedrijf met behulp van intuïtieve software die zowel kracht, eenvoud en gebruiksgemak biedt. Buildium ondersteunt vastgoedbeheerders in meer dan 50 landen, in totaal meer dan 1,8 miljoen beheerde wooneenheden. Meer informatie over Buildium

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
De complete softwareoplossing voor vastgoedbeheer om je werkdag te stroomlijnen en te zorgen dat jij je kunt richten op je bedrijfsresultaten.
Vastgoedbeheersoftware van de volgende generatie, ontworpen voor beheerders van woningen, commercieel vastgoed, huiseigenaren en verenigingen, studentenhuisvesting en gemengde portefeuilles met groeiende, complexe bedrijven. Beheer je bedrijf met AppFolio's volledig mobiele, intuïtieve oplossing, inclusief complete functionaliteiten voor boekhouding en management, directe toegang tot aanpasbare rapporten en eigenaarsverklaringen, marketingtools, online leasing, screening van huurders en online huurincasso en betalingen. Meer informatie over AppFolio Property Manager

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Het platform van ResMan is ontwikkeld om meergezinswoningen naadloos te beheren, voor efficiënte workflows en gratis live-chatondersteuning.
Bezit, beheer of investeer je in appartementencomplexen met meer dan 100 wooneenheden? Dan is het tijd om ResMan te ontdekken. Het vastgoedbeheerplatform van ResMan biedt naadloos beheer van alle zaken, van boekhouding tot screening tot betaalbare compliance. Zo krijgen eigenaren en exploitanten een end-to-end oplossing die consistente NOI-groei en een adembenemende ervaring biedt voor bewoners. || Gratis live-chatondersteuning || Eenvoudige implementatie || Toegewijd klantenserviceteam || Bezoek de website van ResMan voor een gratis demo. Meer informatie over ResMan

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
DoorLoop is aanpasbare software voor vastgoedbeheer die je helpt je panden vanaf één plek te beheren. Ontvang 1 jaar gratis.
DoorLoop is volledig aanpasbare software voor vastgoedbeheer die je helpt je panden vanaf één plek te beheren. Meer informatie over DoorLoop

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
TenantCloud is een gratis cloudservice met persoonlijke portalen voor verhuurders, huurders en servicepro's.
TenantCloud is een gratis cloudservice met persoonlijke portalen voor verhuurders, huurders en servicepro's waarmee ze online huur kunnen betalen en innen, communiceren, verhuurinfo opslaan, foto's voor intrekken/verhuizen uploaden, onderhoudsverzoeken beheren en meer. Met TenantCloud kunnen huurders een nieuwe woning vinden en visuele aanvragen voor onderhoud beheren. Tegelijkertijd profiteren verhuurders van het gratis beheren van maximaal 75 eenheden, online huurinning en het adverteren van beschikbare woningen op meer dan 25 platforms. Meer informatie over TenantCloud

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Van flexibele prijzen en maatwerk tot uitstekende functionaliteit, deze software voor het beheer van vastgoed biedt meer.
De cloudgebaseerde end-to-end software voor vastgoedbeheer van Propertyware stelt vastgoedbeheerders en exploitanten in staat om hun bedrijf effectief en gemakkelijk te schalen. Het uitgebreide platform van Propertyware stelt je in staat accommodaties te plaatsen en op de markt te brengen, inclusief lead-to-lease-functionaliteit en volledig geïntegreerde huurdersscreening, huurders- en eigenaarportals inclusief online betalingen, boekhouding op kasbasis en transactiebasis, directe toegang tot aangepaste rapporten en overzichten met de flexibiliteit om aangepaste velden toe te voegen. Meer informatie over Propertyware

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Gebruiksvriendelijke software voor vastgoedbeheer voor kleine tot middelgrote verhuurders en vastgoedbeheerders. Onderteken huurcontracten, incasseer de huur en screen huurders.
Innago is heldere, gebruiksvriendelijke vastgoedbeheersoftware voor het beheer van je huurwoningen. Klanten zijn kleine, onafhankelijke verhuurders die één of twee werknemers hebben of alles zelf afhandelen. Ze hebben geen marketingteam of een IT-afdeling. Vanaf het begin heeft het bedrijf deze kleine tot middelgrote verhuurders ontmoet en met hen samengewerkt om een toepassing te produceren die ze daadwerkelijk willen gebruiken. Dit platform vermijdt onnodige functies en is erop gericht jou tijd te besparen. Meer informatie over Innago

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Krachtige software voor vastgoedbeheer die in één geïntegreerde oplossing alle functies combineert die jij nodig hebt om je bedrijf te runnen.
Rent Manager is geavanceerde software voor vastgoedbeheer en is ontworpen om elk facet van je unieke bedrijfsactiviteiten te beheren. Van leasing tot boekhouding, onderhoud tot marketing, je gehele portefeuille wordt ondersteund door de in drie decennia bewezen technologie van Rent Manager. Biedt een krachtige database voor vastgoedbeheer; volledig geïntegreerd boekhoudsysteem; intuïtieve oplossingen voor contactbeheer, onderhoud, werkorders en marketing; een open API-portaal voor unieke aanpassingen en nog veel meer. Meer informatie over Rent Manager

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Entrata® biedt een verscheidenheid aan online tools, waaronder websites, mobiele apps, betalingen, huurcontractondertekening, boekhouding en beheer van bewoners.
Entrata biedt software voor vastgoedbeheer met een single-login, open-access Platform as a Service-systeem (PaaS). Entrata biedt een verscheidenheid aan online tools, waaronder websites, mobiele apps, betalingen, huurcontractondertekening, boekhouding en beheer van bewoners, en het ondersteunt momenteel meer dan 20.000 appartementgemeenschappen in de VS. De open API en unieke selectie van externe integraties van Entrata bieden vastgoedbeheerbedrijven de vrijheid om de software te kiezen die het beste bij hun behoeften past. Meer informatie over Entrata

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Gebruiksvriendelijke oplossing die verhuurders helpt potentiële huurders te vinden, hun kredietgeschiedenis te bekijken, huurcontracten te ondertekenen en huur te innen.
Avail, ontworpen voor verhuurders met minder dan 10 panden in gedachten, is een intuïtieve toepassing voor vastgoedbeheer die je helpt reclame te maken voor leegstaande eenheden, huuraanvragen en kredietrapporten aan te vragen, huurovereenkomsten te ondertekenen en huur te innen - en dit allemaal online. 150.000 verhuurders gebruiken Avail omdat het een end-to-end platform is dat je helpt op te schalen van beginner naar professional met tools, in de VS gevestigde klantenondersteuning en training. Meer informatie over Avail

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Browsergebaseerde software voor vastgoed- en middelenbeheer met geïntegreerd, uitgebreid beheer en boekhouding.
Yardi Voyager is een volledig geïntegreerd browsergebaseerd bedrijfsbeheersysteem dat specifiek is ontworpen voor eigenaren of beheerders van vastgoed en investeerders in wereldwijde vastgoedmarkten. Het Voyager bedrijfsbeheersysteem centraliseert boekhoudkundige en vastgoedbeheergegevens in één enkele database, waardoor je met één klik op de knop actuele rapporten kunt creëren. Meer informatie over Yardi Voyager

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Beheer je gemeenschappen in de cloud.
Cloudgebaseerde software voor gemeenschapsbeheer voor vastgoedbeheerbedrijven en zelfbeheerde verenigingen. Beheer meerdere gemeenschappen met één enkele aanmelding en zoek in alle gemeenschappen met een algemene zoekopdracht. Beheer van woningeenheden en eigenaren (CRM), boekhouding, facturering, online betalingen (elektronisch en creditcard), communicatie, documenten en evenementregistratie. Onbeperkt aantal beheerders en aangepaste modulemachtigingen beschikbaar voor alle gebruikers. Meer informatie over PayHOA

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Software voor vastgoedbeheer voor particuliere verhuurders en professionele beheerders met 10 - 5000 panden. Gratis proefperiode van 14 dagen.
Software voor vastgoedbeheer voor particuliere verhuurders en professionele beheerders met 10 - 5000 panden. Je vindt hier alle tools die je nodig hebt voor de complete boekhouding van onroerend goed, huurders en trusts. Incasseer huur online, publiceer accommodaties op je eigen website voor vastgoedbeheer, hou onderhoudsaanvragen bij, verwerk online huuraanvragen en bestel screeningsrapporten van huurders. De prijs is gebaseerd op de omvang van de unit, zodat je eenvoudig kunt schalen om aan je behoeften te voldoen. Je ontvang altijd gratis in de VS gevestigde klantenondersteuning. Meer informatie over Rentec Direct

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Webgebaseerde software boordevol functionaliteiten om je vakantiewoningen te beheren en op de markt te brengen. Voordelig en gebruiksvriendelijk.
Gratis proefversie van 30 dagen zonder creditcard. Gratis installatie/ondersteuning. Geen contracten. Vaste maandelijkse prijs. Plug-in en API voor WordPress. Geïntegreerd met Airbnb, HomeAway, TripAdvisor, Facebook, Booking.com en Expedia. Ook integraties met Beyond Pricing, PriceLabs, RemoteLock, Kaba, Mailchimp, Stripe, Auth.net en anderen. Schoonmaak-app, digitale handtekeningen, eigenaarportals, werkorders, reisverzekering, bescherming tegen schade en geautomatiseerde sms- en e-mailberichten. Effectief product tegen een redelijke prijs. Meer informatie over Lodgix

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Yardi Breeze is intuïtieve en krachtige software voor vastgoedbeheer die verfrissend eenvoudig te gebruiken is, waardoor je zowel tijd als geld bespaart.
Yardi Breeze is software voor vastgoedbeheer die voor jou is ontworpen. Het verfrissend eenvoudige platform is een compleet pakket, met ingebouwde boekhouding, online marketing en leasing, geïntegreerde screening en verzekering, en online portals voor het eenvoudig innen van huur, serviceaanvragen, betalingen en rapportage voor eigenaren. Het is eenvoudig in te stellen en de prijzen beginnen vanaf slechts $ 1 per unit per maand voor woningen. Als je bedrijf extra functies en bedieningselementen nodig heeft, vraag dan naar Yardi Breeze Premier. Meer informatie over Yardi Breeze

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
De wereldwijde keuze van professionele bureaus. Dit bedrijf helpt bureaus hun omzet te verhogen en hun taken te automatiseren. PMS/Channel Manager/website
Avantio biedt een uitgebreide PMS, een eigen Channel Manager met verbindingen naar toonaangevende portals en geavanceerde, mobielvriendelijke websites voor vakantiewoningen. 18 jaar onafgebroken R&D betekent een flexibel en voortdurend evoluerend systeem dat kan voldoen aan al jouw behoeften en die van een snel veranderende industrie. Dit bedrijf berekent geen commissies voor je boekingen, en met meerdere pakketten om uit te kiezen die elk een training en ondersteuning bevatten, kun je kiezen welke het beste bij jouw bedrijf past. Open kantoren in Europa en de VS. Meer informatie over Avantio

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
De enige hoogwaardige vastgoedbeheersoftware met uitgebreide functies, modern gebruiksgemak en onweerstaanbare waarde in één.
Werk minder en verdien meer met 365villas, het enige uitgebreide softwareplatform voor vastgoedbeheer dat modern, gebruiksvriendelijk en kosteneffectief is. De nieuwe 3.0-release biedt de meest intuïtieve gebruikerservaring in de sector. Probeer direct de GRATIS proefversie. Geen transactiekosten. Geen opstartkosten. Training en ondersteuning zijn gratis. Flexibel: kies alleen de functies die je nodig hebt. Er zijn ook toonaangevende oplossingen voor websites, kanaalbeheer en betalingen. Binnen een paar weken ben je startklaar. Meer informatie over 365villas

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Bespaar tijd en geld door het beheer van condo's, HOA of vastgoed te automatiseren met deze toonaangevende, gebruiksvriendelijke en veelzijdige webgebaseerde software.
Bespaar tijd en geld door het beheer van vastgoed te automatiseren met deze toonaangevende, gebruiksvriendelijke en veelzijdige webgebaseerde software. Functies omvatten integratie van boekhouding, online betalingen, reserveren van voorzieningen, serviceverzoeken en meer. Deze webgebaseerde software is ontworpen voor HOA, condo's en panden. Een eenvoudige manier om je onderhoud en activiteiten te stroomlijnen voor zowel vastgoedbeheerders als huurders. Meer informatie over Condo Control

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Beheer je vastgoedbeleggingen vanaf elke locatie
Intelligent vastgoedbeheer - Hemlane gebruikt de slimste en nieuwste technologie om managers en eigenaren te ondersteunen bij hun huurwoningen. Hemlane automatiseert de administratieve taken en is ontworpen en ideaal voor portefeuilles tussen 1 tot 99 verhuureenheden. Meer informatie over Hemlane

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Toonaangevende software voor vakantieverhuur met reserveringsbeheer, geïntegreerde distributie, trustrekeningen en meer voor vastgoedbeheerders.

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Property Management, maar nu goed gedaan. Verhuurder-app voor beheerders van woningen en verhuurders, toegang via desktop of mobiele app
Landlord Studio is een populaire property management-app voor iOS, Android en desktop. Het streeft ernaar zoveel mogelijk van je handmatige workflow te automatiseren. Het biedt een uitgebreide oplossing voor property management die toegankelijk is via native mobiele apps en desktop. *Volg al je huurbetalingen en deposito's. *Registreer eventuele uitgaven en maak een foto van je aankoopbewijs. *Bewaar al je huurdocumenten. *Stel herinneringen in. *E-mail automatisch huurders. *Screen alle potentiële huurders. Meer informatie over Landlord Studio

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
EyeSspy360 is een toonaangevend platform voor 360-graden virtuele rondleidingen met unieke functionaliteiten, prijzen en workflow.
Iedereen met een 360-camera of mobiele telefoon kan gemakkelijk 360-graden virtuele rondleidingen, 3D-modellen en plattegronden met metingen creëren. Upload gewoon je 360-graden foto's en dit platform doet de rest. Je krijgt bovendien toegang tot een reeks toonaangevende functionaliteiten zoals EyeSpyLIVE: een videochat waarmee meerdere partijen tegelijkertijd in een virtuele rondleiding kunnen navigeren en elkaar tegelijkertijd kunnen zien en horen. Zie de website om andere toonaangevende functionaliteiten te bekijken. Meer informatie over EyeSpy360

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
De oplossingen en diensten helpen eigenaren en beheerders van verschillende soorten huurwoningen om de waarde van hun woningen te maximaliseren.
Dit pakket van oplossingen van RealPage komt eigenaren, managers en investeerders in de vastgoedsector ten goede, met inbegrip van conventionele meergezinswoningen, betaalbare en militaire woningen, studenten-, eengezins-, senioren-, en vakantiewoningen, commerciële woningen en gemengd gebruik-woningen. RealPage biedt oplossingen en diensten voor elk aspect van het beheer van huurwoningen, allemaal ondersteund door het toonaangevende platform met marktanalysegegevens waarmee je de waarde van je woning kunt maximaliseren. Kom nu meer te weten over RealPage. Meer informatie over RealPage

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
LionDesk is een CRM die verkoopprofessionals helpt om sneller contact te maken met leads, met hen te communiceren en deals af te sluiten.
LionDesk helpt verkoopprofessionals hun contactpersonen te organiseren, te voorkomen dat leads door de mazen van het net vallen en op de hoogte te blijven van belangrijke contacten, zodat deze hen altijd kiezen als professional. Belangrijke functies omvatten video's die zijn ingesloten in teksten en e-mails, geautomatiseerde ontwikkelingscampagnes, proactieve taakherinneringen die contact met je opnemen wanneer het tijd is om te handelen, en meer. Dit alles vanaf $ 25 per maand. Meer informatie over LionDesk

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Een slimme manier voor jou en je klanten om een huis te verkopen.
Full-service digitale eigendomstitel en borg, voor een geheel vernieuwde beleving van het afsluiten van vastgoedtransacties. Het platform biedt diensten voor makelaars, kredietverstrekkers, coördinatoren van eigendomstitels en huizenkopers en -verkopers. Meer informatie over Endpoint

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Geïntegreerde boekhoud-, beheer- en automatiseringstools voor appartementencomplex-/VvE-managers. Het geeft besturen eenvoudige, gemakkelijk te begrijpen financiële gegevens.
Het TOPS [ONE] webgebaseerde VvE-platform voorziet in de behoeften van beheermaatschappijen en zelfbeheerde communities. Combineer je portfolio-, boekhoud-, beheer- en automatiseringstools via het TOPS [ONE]-platform. Verminder je technische pakket, maak een eind aan terugkerende taken en bied hogere servicekwaliteit. Sluit je aan bij meer dan 40.000 communities, 5 miljoen gezinnen en 9000 gebruikers die op TOPS-software vertrouwen voor een alles-in-één ervaring in het beheer van gemeenschapsverenigingen. Meer informatie over Enumerate

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Webgebaseerde software voor vastgoedbeheer. Volledige multitasking, gebruiksvriendelijk en betaalbaar.
De webgebaseerde software van Total Management voor vastgoedbeheer biedt kosteneffectieve bedrijven voor woningbeheer, commercieel vastgoed en studentenhuisvesting de mogelijkheid om hun bedrijven effectiever te beheren en te laten groeien. De webgebaseerde software van Total Management voor vastgoedbeheer omvat de volledige boekhouding en de mogelijkheid om werkorders, verklaringen van eigenaren en communicatie met bewoners en huurders via e-mail te verzenden. Meer informatie over Total Management

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Met 6Storage beheer je met gemak je opslagfaciliteit met een of meerdere locaties. Speciaal gebouwd voor kleine en middelgrote faciliteiten.
6storage is een cloudgebaseerde oplossing voor self-storage. De software pakt knelpunten aan en helpt je om opslagactiviteiten effectief uit te voeren met volledige bezetting. Belangrijkste kenmerken zijn: geen contract vereist, geen installatiekosten, 24/7 technische ondersteuning, gratis gegevensmigratie, Mr. Delivery (sms en e-mail), automatische betalingen en herinneringen, elektronische handtekening, speciaal huurdersportal, uitgebreide zakelijke rapportage, gate-toegang en integraties van betalingsgateways. Ga aan de slag met een gratis proefabonnement van 30 dagen. Meer informatie over 6Storage

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
VTS stelt verhuurders en commerciële makelaars in staat hun meest waardevolle activa - huurders - beter aan te trekken, te converteren en te behouden.
VTS is opgericht met als missie het revolutioneren van commercieel vastgoed door innovatie, en is het toonaangevende platform voor leasing en activabeheer binnen de sector. Door al hun kritieke gegevens en werkstromen op één plaats te centraliseren, stelt VTS verhuurders en makelaars in staat om hun meest waardevolle activa - huurders - beter aan te trekken, te converteren en te behouden. Op VTS 3 wordt meer dan 1 miljard vierkante meters beheerd, met een gebruikersbestand van meer dan 35.000. Meer informatie over VTS

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Stessa maakt het voor vastgoedbeleggers gemakkelijk om de prestaties van hun vastgoedportefeuille gratis te volgen, te beheren en erover te communiceren.
Stessa maakt het voor vastgoedbeleggers gemakkelijk om hun vastgoedbeleggingen gratis te volgen, te beheren en erover te rapporteren. Tienduizenden beleggers gebruiken Stessa om meer dan $ 25 miljard aan vastgoedactiva bij te houden. Bespaar tijd en optimaliseer je eengezinswoningen en meergezinswoningen met prestatiedashboards, geautomatiseerd bijhouden van inkomsten en onkosten, tools voor documentorganisatie en financiële rapporten die klaar zijn voor de belastingaangifte. Meer informatie over Stessa

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
De vastgoedsoftware van Re-Leased biedt cloudgebaseerde software voor vastgoedbeheer, ontworpen voor verhuurders en vastgoedbeheerders.
De vastgoedsoftware van Re-Leased biedt een complete cloudgebaseerde softwareoplossing voor vastgoedbeheer, ontworpen voor verhuurders en vastgoedbeheerders van zowel commercieel als gemengd vastgoed. Re-Leased is winnaar van Emerging Add-On of the Year van Xero. Met Re-Leased kun je een gevarieerde vastgoedportefeuille beheren met een enkele toepassing. Meer informatie over Re-Leased

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
MRI Software geeft ruimte aan vastgoedbeheerbedrijven die meer dan 100 eenheden bezitten/beheren.
Als pionier op het gebied van vastgoedbeheertechnologie biedt MRI Living een uitgebreide en flexibele reeks tools die zijn ontwikkeld om je te helpen de huidige uitdagingen aan te gaan. De open en verbonden technologieaanpak geeft je de vrijheid om te kiezen hoe je je vastgoedbedrijf zonder compromissen wilt runnen. Innovatieve vastgoedbeheersoftware kan handmatige processen automatiseren, tijd besparen en de productiviteit van je organisatie verhogen, terwijl wordt voldaan aan de unieke behoeften op het gebied van boekhouding, financiën en beheer. Meer informatie over MRI Software

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Streamline is slimme en krachtige software voor het beheer van vakantiewoningen en vastgoed, gebouwd om conversies, efficiëntie en inkomsten te maximaliseren.
Maximaliseer conversies|Maximaliseer efficiëntie|Maximaliseer omzet. Streamline is krachtige software voor het beheer van vakantiewoningen/vastgoed, gebouwd door vastgoedbeheerders om tijd te besparen en de winst te verhogen. Directe integratie VRBO/HomeAway/AirBnB/Booking.com/TripAdvisor/Expedia. Onbeperkte integraties om je bedrijf te laten groeien. Koop een nieuwe website of integreer je bestaande website. Beheer korte-/langetermijnhuurwoningen. Eenvoudig te gebruiken eigenaarsmodule. Beheer huishouden/onderhoud met de nieuwe Property Care-app. Meer informatie over Streamline

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Property Vista is een volledig pakket van vastgoedbeheersoftware. Met name geschikt voor portefeuilles boven de 100 panden
Property Vista is de toonaangevende software voor vastgoedbeheerbedrijven. Property Vista is met name geschikt voor portefeuilles van meer dan 100 panden, en het geïntegreerde communicatiesysteem combineert alle functies (verhuur, boekhouding, betalingen, onderhoudsaanvragen) in één krachtig geautomatiseerd systeem. Dit systeem is voor degenen die het belang inzien van het verminderen van leegstand, het beperken van risico's en het verbeteren van de cashflow door middel van sterke huurdersrelaties. Meer informatie over Property Vista

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Het toonaangevende platform voor het in realtime inspecteren, bewaken en analyseren van de prestaties van je bedrijfsmiddelen. Vind je werkzaamheden opnieuw uit.
HappyCo is het toonaangevende realtime operationele platform voor vastgoedbeheer. Het Happy Inspector-product wordt gebruikt door duizenden bedrijven en heeft wereldwijd meer dan 100 miljoen geïnspecteerde artikelen vastgelegd. De missie van dit platform, opgericht in 2011, bestaat eruit om aantrekkelijke mobiele en cloudgebaseerde bedrijfssoftware te leveren die het werk leuker maakt. Meer informatie over Happy Property

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Visual Lease is een gerenommeerde leasemanagement-softwareprovider die door organisaties wordt gebruikt om 500.000+ onroerend goed en apparatuurleasecontracten te beheren.
Visual Lease is een populaire aanbieder van software voor lease-optimalisatie. De bekroonde software combineert tientallen jaren ervaring in leasebeheer met robuuste expertise op het gebied van leaseboekhouding. Het platform wordt gebruikt door meer dan 1000 organisaties voor het beheren van meer dan 500.000 huurcontracten voor onroerend goed en apparatuur; het helpt organisaties om te voldoen aan de normen van FASB, IFRS en GASB voor leaseboekhouding, terwijl tegelijkertijd de financiële, juridische en operationele prestaties van hun huurcontracten worden verbeterd. Meer informatie over Visual Lease

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Gratis software voor vastgoedbeheer voor verhuurders voor het op de markt brengen van huurwoningen, het aannemen van huuraanvragen en het screenen van huurders.
TurboTenant is de alles-in-één, gratis tool voor vastgoedbeheer die stroomlijnt hoe je het verhuurproces beheert. Met de verhuurmarketing van dit platform kun je je aanbieding met één klik overal op het web plaatsen. Je kunt online huuraanvragen verzamelen en huurders screenen (ontvang kredietrapporten en achtergrondcontroles). TurboTenant is krachtig maar gebruiksvriendelijk en bespaart je tijd, geld en rompslomp terwijl je je volgende huurder zoekt. Perfect voor de verhuurder, vastgoedbeheerder of makelaar van 1-100 eenheden. Zo wordt verhuren gemakkelijk gemaakt. Meer informatie over TurboTenant

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Betaalbaar. Incasseer huur online (gratis), screen huurders, volledige boekhouding, vanaf slechts $ 19/maand. Bekijk getuigenissen. Organiseer je zaken tot in de puntjes.
Betaalbaar. Vanaf $ 19/maand, incasseer huur online (gratis ACH), volledige boekhouding, screening van huurders. Vastgoedbeheersoftware voor huisbazen en vastgoedbeheerders TrueRent is uiterst eenvoudig, krachtig en betaalbaar. Vergelijk het met andere software en je zult zien waarom TrueRent een uitstekende optie is om je verhuurbedrijf te laten groeien. Ontworpen voor huisbazen en vastgoedbeheerders met 10 - 5000 eenheden onder beheer. Meer informatie over TrueRent

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Webgebaseerde softwareoplossing voor onroerendgoedbeheer die alle aspecten van onroerendgoedbeheer automatiseert voor appartementen, huizen en winkels.
De webgebaseerde software voor onroerendgoedbeheer voor woningen en commercieel onroerend goed automatiseert alle aspecten van onroerend goed voor appartementen, huizen en winkelcentra. Met de lease-, vacature- en werkorderbeheersystemen ben je efficiënter en productiever als property manager. Het volledig geïntegreerde en geautomatiseerde boekhoudpakket bespaart je veel tijd door gebruik te maken van geautomatiseerde huurinning, geautomatiseerde facturering en geautomatiseerde tools voor het bijhouden van late betalingen. Meer informatie over LandlordTracks

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Cloudgebaseerd en lokaal geïnstalleerde tool voor vastgoedbeheer met functionaliteiten zoals financiële rapportage, bijhouden van budgets, enz.
SKYLINE-software voor vastgoedbeheer fungeert als een dynamische oplossing voor leasebeheer en een krachtig boekhoudsysteem. Het is ontworpen rond drie basisprincipes: het verbeteren van je vastgoedprestaties, het verhogen van je rendement voor beleggers, en het overtreffen van de verwachtingen van huurders. Meer informatie over SKYLINE

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Het grootste en meest complete cloudgebaseerde platform voor vastgoedbeheer in Australië.
PropertyMe is de grootste en meest complete cloudgebaseerde software voor vastgoedbeheer in Australië. Met een gebruiksvriendelijke interface, uitgebreide trustboekhouding, ingebouwde inspecties en onderhoud, mobiele app en klanttoegang, heb je alles wat je nodig hebt om je panden te beheren. Ontgrendel de kracht van daadwerkelijke automatisering om te factureren als geen ander, voer de maandafsluiting in enkele minuten uit en sluit automatisch af. Vereenvoudig je workload met PropertyMe, zodat je je aandacht kunt richten op waar het echt nodig is. Meer informatie over PropertyMe

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Desktop vastgoedbeheersoftware die het gemakkelijk voor je maakt om snel huur in te voeren en kosten te boeken, rapporten te genereren, notities bij te houden.
Desktop vastgoedbeheersoftware voor eigenaren of beheerders van huurwoningen. De software is desktop-based voor beveiliging en snelheid, maar kan verklaringen e-mailen naar zowel huurders als eigenaren. De Tenant File kost een fractie van wat concurrenten vragen, is gebruiksvriendelijk en heeft dezelfde functies als veel duurdere software. Dit omvat afzonderlijke grootboeken voor eigenaren, woningen, eenheden en huurders, een herinneringssysteem, controleafstemming en tal van rapporten. De ondersteuning is toonaangevend in de sector. Meer informatie over Tenant File Property Management Software

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
België Lokaal product
Best-in-class software voor property management stroomlijnt uw processen van vastgoedbeheer en centraliseert alle gegevens op één plek.
Software voor vastgoedbeheer- en property management stroomlijnt uw processen en centraliseert belangrijke informatie op één plek. Specificaties: -realtime beschikbaarheid; -cloudgebaseerd; -zeer flexibel; -snelle activering en configureerbare workflows; -bedrijfsvastgoed; -afgestemd op de sector; -commercieel vastgoed; -energiebeheer; -strategische portfolioplanning; -huuradministratie en boekhouding. Zeer schaalbare oplossing die vastgoedeigenaren, gebruikers en dienstverleners ondersteunt. Voor bedrijven 500+. Meer informatie over Spacewell

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
België Lokaal product
Smovin is een eenvoudige en efficiënte toepassing voor vastgoedbeheer bestemd voor particulieren en professionals.
Smovin is een oplossing voor vastgoedbeheer die taken automatiseert en informatie centraliseert. Ze helpt professionals en eigenaars om betere relaties met hun huurders te onderhouden. Dankzij het online platform krijgen rentmeesters en eigenaars toegang tot de laatste updates van hun portefeuille en nemen ze gemakkelijk belangrijke beslissingen. Smovin doet de rest. Of u nu eigenaar of rentmeester bent, ons platform blijft hetzelfde: snel, eenvoudig en intuïtief. Meer informatie over Smovin

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Pendo is een online app voor verhuurders die de tijdrovende, alledaagse taken van vastgoedbeheer vereenvoudigt en stroomlijnt.
Pendo is een online app voor verhuurders die de tijdrovende, alledaagse taken van vastgoedbeheer vereenvoudigt. Pendo doet al het zware werk, zodat verhuurders meer tijd kunnen besteden aan het opbouwen van betere relaties met hun huurders. Pendo-verhuurders kunnen al hun zaken online en op één plek beheren: vermeldingswebsites, verhuuraanvragen, huurovereenkomsten, screening van huurders, onboarding van huurders, cashflowbeheer, huurinning en financiële rapportage. Pendo heeft gebruikers in 85 landen. Meer informatie over Pendo

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen.
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal
Property Matrix is de meest aanpasbare en gebruiksvriendelijke oplossing voor vastgoedbeheer.
Krachtig, gebruiksvriendelijk, volledig aanpasbaar. Vastgoedbeheerders zoals jij hebben jarenlang moeten kiezen tussen een krachtig systeem dat alles kan doen wat ze nodig hebben, of een gebruiksvriendelijk systeem dat hun personeel ook daadwerkelijk kan gebruiken. Die dagen zijn voorbij. Met Property Matrix hoef je niet te kiezen. Je krijgt het allemaal. Meer informatie over Property Matrix

Functies

  • Factureren
  • Contactenbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Leasebeheer
  • Huur bijhouden
  • Belastingbeheer
  • Kredietcontrole
  • Elektronische betalingen
  • Herinneringen
  • Werkorderbeheer
  • Documentbeheer
  • Huurdersportal