Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor makelaars

Software voor makelaars automatiseert bedrijfs-, marketing- en contactbeheeractiviteiten voor verkoop- en verhuurorganisaties van onroerend goed. Makelaassoftware beheert lijsten, contacten en vragen en publiceert onroerendgoedlijsten op de website van het bureau. Met deze toepassingen kunnen ook folders, catalogi en rapporten worden afgedrukt. Contactbeheer en e-mail-/communicatiebeheer zijn ook veelvoorkomende functies van deze softwarepakketten. Gebruik Capterra om de juiste makelaarssoftware voor jouw bedrijf in België te vinden. Zie ook: leasing software en vastgoedbeheer software.

België Lokale producten weergeven

49 resultaten

De alles-in-één oplossing voor onroerend goed (alleen beschikbaar in het Frans). Meer informatie over Netty
De alles-in-één oplossing voor onroerend goed (alleen beschikbaar in het Frans). Netty ontwikkelt krachtige en complete software voor onroerendgoedtransacties. De software is geschikt voor zowel conventionele makelaars als voor onafhankelijke agentnetwerken en maakt het mogelijk om zeer snel operationeel en efficiënt te zijn. Meer informatie over Netty

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren vastgoed CRM-tool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Het sluiten van deals voor een huis is nog nooit zo eenvoudig geweest dankzij de krachtige maar behendige CRM-software van Pipedrive. Houd iedereen in je team gefocust op de activiteiten die klanten ertoe brengen om te kopen of te huren, van vastgoedevaluaties en vertoningen tot communicatiestrategieën. Huisverkopers en makelaars houden van Pipedrive vanwege de veelzijdigheid, het intuïtieve ontwerp en de robuuste mobiele CRM die je op de hoogte houdt van deals en activiteiten terwijl je je tussen panden verplaatst. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Met Flipsnack kun je moeiteloos professionele digitale vastgoedbrochures en catalogi creëren om indruk te maken op je klanten. Meer informatie over Flipsnack
Flipsnack biedt de perfecte tool om je vastgoedbrochures te digitaliseren. Maak een volledig ontwerp vanaf de grond met behulp van de Design Studio, of upload simpelweg je pdf en maak er een interactieve digitale brochure of catalogus van, met een pagina-omslaand effect. Bespaar ook tijd en creëer sneller presentatielijsten met de automatiseringstool voor onroerend goed of de MLS-integratieoptie. Koppel prachtige visuals aan de juiste informatie en verhoog je vastgoedmarketingstrategie. Meer informatie over Flipsnack

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Stimuleer groei met Sales Cloud 360, de toonaangevende verkoopoplossing die de productiviteit van vertegenwoordigers stimuleert op dit populaire CRM-platform.
Sales Cloud 360 is een aanpasbaar CRM-platform dat met je team meegroeit. Bied medewerkers de mogelijkheid om snellere responstijden te bieden via chatberichten en gepersonaliseerde automatische antwoorden. Help hen relaties te onderhouden met herinneringen en niet-storende e-mails voor klanten. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
monday.com is software voor vastgoedbeheer die jou en je team zal helpen samen te werken en samen meer te bereiken.
monday.com is software voor vastgoedbeheer dat je team graag zal gebruiken. Het maakt het voor iedereen plezierig en gemakkelijk om samen te werken, zich te concentreren op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op het werk. Het is visuele software die je in één oogopslag precies laat zien hoe alles ervoor staat. Eindelijk geen lange e-maildiscussies meer, minder vergaderingen en de voldoening om zaken snel op groen te kunnen zetten als ze zijn voltooid. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
De software voor makelaars van Wrike biedt rapportage, tijd- en budgetregistratie en automatisering. Volg de voortgang en vereenvoudig de facturering.
Wrike wordt wereldwijd vertrouwd door 2,3 miljoen gebruikers en kan gemakkelijk worden gebruikt als software voor makelaars. Gebruik de krachtige rapportage, het bijhouden van budgetten, agenda's en projectmanagement van Wrike om betere resultaten voor je vastgoedklanten te behalen. Bespaar tijd door je vastgoedprocessen te automatiseren met behulp van aangepaste aanvraagformulieren en sjablonen. Volg je vastgoedverkoop en verhuurvoortgang met gedeelde teamdashboards en Gantt-diagrammen. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand. Meer informatie over Keap

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Met BrokerMint kunnen agenten en makelaars eenvoudig en naadloos alle aspecten van hun vastgoedvermeldingen, klanten, commissies en andere backoffice-details snel, gemakkelijk en efficiënt beheren. Met functies voor e-ondertekening, ingebouwde statusformulieren, makelaarsverklaringen, rapportsjablonen, onboarding van makelaars, het bijhouden van commissies en meer kunnen kantoormanagers taken moeiteloos organiseren en centraliseren, terwijl de productiviteit wordt gemaximaliseerd. Meer informatie over Brokermint

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Dotloop is het toonaangevende online platform voor transactie- en productiviteitsoptimalisatie in onroerend goed.
Dotloop is het toonaangevende online platform voor transactie- en productiviteitsoptimalisatie in onroerend goed. Meer informatie over dotloop

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Wise Agent helpt REALTORS® efficiënter te worden, waardoor ze tijd kunnen besparen en meer geld kunnen verdienen met minder stress.
Wise Agent is een zeer krachtig alles-in-één CRM-platform voor makelaars dat contactbeheer, leadautomatisering, transactiebeheer en software voor vastgoedmarketing combineert. Dit platform is geïntegreerd met andere toonaangevende bedrijven op het gebied van vastgoedtechnologie, waardoor vastgoedprofessionals de mogelijkheid hebben om hun hele bedrijf op één systeem te runnen. Het resultaat is dat Wise Agent REALTORS® helpt efficiënter te worden, waardoor ze tijd kunnen besparen en meer zaken kunnen doen. Meer informatie over Wise Agent

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Een van de eerste schaalbare, allesomvattende platforms voor de moderne makelaardij. kvCORE is ontworpen om je hele bedrijf te ondersteunen vanuit één platform.
kvCORE is een allesomvattend vastgoedplatform voor de moderne makelaardij. Het leadsysteem helpt je om leads van hoge kwaliteit te krijgen en de slimme CRM ontwikkelt die leads totdat ze klaar zijn om te kopen. De bedrijfsanalyses laten je weten welke inspanningen je de beste resultaten opleveren. Rapporten geven inzicht in verkeer, marketing, het genereren van leads, gedrag, verantwoordelijkheid van medewerkers, winstgevendheid en meer. kvCORE is ontworpen om je hele bedrijf te ondersteunen vanuit één platform. Meer informatie over kvCORE

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Lone Wolf biedt technologische oplossingen voor volledig makelaardijbeheer, waaronder backoffice, frontoffice en digitale marketing.
Lone Wolf Technologies biedt Noord-Amerikaanse makelaars oplossingen voor het integreren en automatiseren van functies voor de boekhouding van makelaars en bedrijfsmanagement, waardoor de prestaties, operationele activiteiten en winstgevendheid door het hele bedrijf worden verbeterd. Meer informatie over Lone Wolf Back Office

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Een ontwerp- en merksjabloonplatform met vergrendelbare sjablonen waarmee teams inhoud kunnen creëren en distribueren zonder af te wijken van het merk.
Lucidpress is het ontwerp- en merksjabloonplatform dat agenten in staat stelt marketingcontent helemaal zelf aan te passen en te verspreiden. Vergrendelbare sjablonen beschermen je merkactiva waardoor agenten kleine ontwerpaanpassingen door kunnen voeren en je centrale ontwerpteam wordt ontlast. Houd je agenten tevreden en zeg ongepaste branding voor altijd vaarwel met Lucidpress – het merksjabloonplatform dat door meer dan 7 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Meer informatie over Marq

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Krachtige technologie die is ontworpen om je te helpen leads te genereren, je vastgoedbedrijf te runnen en kansen om te zetten in gesloten deals.
Een beter rendement is niet alleen een doel, maar ook werkelijkheid met BoomTown. Genereer nieuwe prospects, beheer een groeiende database en verhoog de productiviteit van medewerkers. Dit alles vanaf één centrale locatie. BoomTown levert betere resultaten voor vastgoedteams dan andere aanbieders. Na BoomTown een volledig jaar vergeleken te hebben met een ander CRM-systeem, bleek dat The Smiths Team 2x meer leads en 33% meer commissie-inkomsten had gerealiseerd. Meer weten over het verschil met BoomTown. Meer informatie over BoomTown

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Clientbeheersysteem, toegankelijk vanaf elk apparaat en voorzien van leadbeheer, follow-ups, boeiende inhoud en lijststroomschema
Top Producer geeft de agenten, teams en makelaars van vandaag de robuuste tools voor klantbeheer die ze nodig hebben om relaties te onderhouden in elke fase van de levenscyclus van de klant. Met bewezen tools zoals IDX-websites, op maat gemaakte MLS-rapporten en geoptimaliseerde mobiele technologie kunnen agenten eenvoudige follow-uptools gebruiken om levenslange relaties op te bouwen met nieuwe prospects, voormalige klanten en belangrijke verwijzingspartners. Sluit je aan bij tienduizenden agenten die sinds 1982 samenwerken met het bewezen onroerend goed CRM. Meer informatie over TOP PRODUCER

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
IXACT Contact is eenvoudig te leren en te gebruiken, wordt geleverd met een professioneel ontworpen en geschreven nieuwsbrief voor onroerend goed en eersteklas ondersteuning.
IXACT Contact is een gebruiksvriendelijke webgebaseerde CRM voor onroerend goed die makelaars helpt georganiseerd te blijven en duurzame relaties op te bouwen met eerdere klanten, hot prospects en belangrijke verwijzingsbronnen. IXACT Contact maakt het gemakkelijk om in contact te blijven met klanten op een manier die gepersonaliseerd, relevant en tijdig is. Met IXACT Contact kunnen makelaars meer leads omzetten in vermeldingen en meer verwijzingen en terugkerende klanten aantrekken. Meer informatie over IXACT Contact

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Avochato is een sms-oplossing voor makelaars in onroerend goed. Integreert met Slack, Desk.com, Salesforce en Office.
Avochato is een sms-toepassing om het aantal boekingen te verhogen en de service voor je makelaarskantoor te verbeteren. Stop met het vermengen van persoonlijke en zakelijke kwesties op je telefoon. Gebruik Avochato om sms-berichten uit te wisselen met medewerkers en klanten vanaf je computer of telefoon. Iedereen in je team kan meedoen en reageren. Verzend bulkteksten over nieuwe aanbiedingen. Je kunt potentiële klanten uitnodigen om je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie een sms te sturen. Een toegewijde accountmanager helpt je bureau het maximale uit Avochato te halen. Meer informatie over Avochato

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Het enige 360° virtuele tourplatform waarmee je professionele VR-rondleidingen van elke ruimte kunt vastleggen met je smartphone.
Het enige 360 virtuele tourplatform waarmee je professionele VR-rondleidingen van elke ruimte kunt vastleggen met je smartphone. Meer informatie over VR Maker

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
De enige complete softwareoplossing voor vastgoedmakelaars, van het eerste contact tot en met het afsluiten.
De enige complete softwareoplossing voor vastgoedmakelaars, van het eerste contact tot en met het afsluiten. Het platform combineert een CRM, leadbeheer, marketing, transactieworkflow, e-handtekeningen, rapportage, auditing, formulierenbibliotheek en sms-berichten, allemaal in één gebruiksvriendelijke oplossing. Meer informatie over TotalBrokerage

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
EyeSspy360 is een toonaangevend platform voor 360-graden virtuele rondleidingen met unieke functionaliteiten, prijzen en workflow.
Iedereen met een 360-camera of mobiele telefoon kan gemakkelijk 360-graden virtuele rondleidingen, 3D-modellen en plattegronden met metingen creëren. Upload gewoon je 360-graden foto's en dit platform doet de rest. Je krijgt bovendien toegang tot een reeks toonaangevende functionaliteiten zoals EyeSpyLIVE: een videochat waarmee meerdere partijen tegelijkertijd in een virtuele rondleiding kunnen navigeren en elkaar tegelijkertijd kunnen zien en horen. Zie de website om andere toonaangevende functionaliteiten te bekijken. Meer informatie over EyeSpy360

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Contactually helpt je professionele relaties te onderhouden en te versterken.
Contactually's software maakt het eenvoudig om betrokken te blijven bij elk deel van je netwerk. Je categoriseert eenvoudig je belangrijkste contactpersonen in Buckets (emmers) en je Contactually-account doet de rest. Dat betekent dat je je geen zorgen meer hoeft te maken over wie vandaag weer moet worden opgevolgd, hoe eerdere interacties zijn verlopen of wat je moet zeggen om het ijs te breken. Met een regelmatige follow-up als deze zul je je snel realiseren dat je minder koude, vergeten connecties en meer warme, betrokken relaties hebt. Meer informatie over Contactually

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
LionDesk is een CRM die verkoopprofessionals helpt om sneller contact te maken met leads, met hen te communiceren en deals af te sluiten.
LionDesk helpt verkoopprofessionals hun contactpersonen te organiseren, te voorkomen dat leads door de mazen van het net vallen en op de hoogte te blijven van belangrijke contacten, zodat deze hen altijd kiezen als professional. Belangrijke functies omvatten video's die zijn ingesloten in teksten en e-mails, geautomatiseerde ontwikkelingscampagnes, proactieve taakherinneringen die contact met je opnemen wanneer het tijd is om te handelen, en meer. Dit alles vanaf $ 25 per maand. Meer informatie over LionDesk

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Glide biedt een begeleide online ervaring voor huizenverkopers om complexe publicatieformulieren en procesbeheertools in te vullen.
Glide is een geweldige manier om onroerend goed te publiceren. Verras huizenverkopers met een begeleide online ervaring voor huizenverkopers voor het voltooien van complexe publicatieformulieren. Bespaar tijd bij elke transactie dankzij de eenvoudige installatie, een gestroomlijnd dashboard om het proces te beheren en herinneringen. Beperk het risico met uitgebreidere publicaties, auditsporen en wijzigingslogboeken. Meer informatie over Glide

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Klantonderzoeken, vragenlijsten voor afspraken, patiëntverwijzingsbeheer en tools voor het volgen van medische hulpmiddelen voor de gezondheidszorg.
Klantonderzoeken, vragenlijsten voor afspraken, patiëntverwijzingsbeheer en tools voor het volgen van medische hulpmiddelen voor de gezondheidszorg. Meer informatie over PlanPlus Online

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Chime is de oplossing voor CRM, IDX en het genereren van leads die je zoekt. Je hebt een partner in Chime.
Chime is een alles-in-één CRM-oplossingspakket. Het platform biedt hulp bij het genereren van leads, het cultiveren van relaties, het stimuleren van leads tot aan afsluiting en meer. Het platform biedt veel oplossingen voor medewerkers en teams van elke omvang. Meer informatie over Lofty

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Maak video's met schermopname, webcam en audio voor zakelijke behoeften. Maak instructiestappen, klantreacties-, gastverslagvideo's, enz.
Maak video's met schermopname, webcam en audio voor je zakelijke behoeften. Maak video's van instructiestappen, uitlegvideo's, klantreacties, klantproblemen en trainingsvideo's. Het is eenvoudig te gebruiken en kan de video met één klik creëren. Hippo Video is contextueel geïntegreerd met populaire helpdesks zoals Zendesk en Freshdesk om mensen te ondersteunen bij het maken van video's voor hun werk. Hippo Video integreert ook met Slack en Facebook Workplace voor peer-to-peer communicatie. Meer informatie over Hippo Video

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Rondleidingen plannen, feedback genereren, meldingen verzenden, sms'en, verkoperswebsites, integratie met sleutelkastjes, robuuste rapporten.
ShowingTime is de toonaangevende aanbieder van oplossingen voor rondleidingsbeheer en marktstatistieken voor de residentiële vastgoedsector, met meer dan 1,2 miljoen actieve aanbiedingen geabonneerd op de diensten. De rondleidingsproducten en -diensten halen de inefficiënties uit het afsprakenplanningsproces voor professionals, kopers en verkopers in de vastgoedsector. De module voor marktstatistieken biedt interactieve tools en eenvoudig te lezen marktrapporten voor MLS's, verenigingen, makelaars en andere vastgoedbedrijven. Meer informatie over ShowingTime Appointment Center

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Snappii biedt 400+ zakelijke apps in 30 sectoren voor elk bedrijf. Ontvang de mobiele app voor je bedrijf in dagen, niet in maanden.
Snappii biedt veel mobiele apps voor de openbare veiligheidsindustrie als een handige en gemakkelijk te gebruiken mobiele oplossing die je productiviteit verhoogt door je verhuurinformatie te organiseren, daar volledige controle over te hebben, statussen bij te houden van alle items die je te huur aanbiedt en de rapportageoptie te automatiseren. App-gebruikers kunnen hun eigen pdf's uploaden, bewerken en delen. Geen formulieren om te bouwen. Kies uit meer dan 400 kant-en-klare app-sjablonen of er kan een app voor je worden ontworpen. Meer informatie over Snappii

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Managers: Maak een eerlijke vloerplanning en willig alle verzoeken binnen enkele minuten in. Niets te installeren. Pure cloud computing.
Makelaars en managers: Het is tijd om je vloer-/telefoonplanning te maken en iedereen heeft een andere voorkeur. Maak een eerlijke en evenwichtige planning in enkele minuten. Inclusief verlofaanvragen, feestdagen, vakanties, automatische en handmatige planning, bewerken, onbeperkte diensten, één of meer per dienst, meer dan 99 werknemers. Online bekijken, afdrukken, e-mails, rapporten, meerdere locaties, exporteren, aangepaste evenementen, volledige ondersteuning. Gratis uit te proberen. Geen creditcard vereist. $ 12/maand of $ 10/maand vooruitbetaald. Lees de beoordelingen over Realtor. Meer informatie over Floor Schedule

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Geautomatiseerde leadopvolging voor makelaars en hypotheekprofessionals. Het maakt eenvoudig verbinding met meer dan 200 softwareplatforms en CRM's.
Geautomatiseerde leadopvolging voor makelaars en hypotheekprofessionals. Met slimme tools voor reactieplanning kun je plannen wanneer en hoe je op je leads moet reageren. Krijg toegang tot tientallen campagnesjablonen die zijn ontworpen en geschreven door hoog presterende experts uit de sector. Het maakt eenvoudig verbinding met meer dan 200 softwareplatforms en CRM's. De gemiddelde Agent Legend-gebruiker bespaart 19,7 uur per maand en heeft een responspercentage van 28-55%, afhankelijk van het campagnetype. Jij werkt hard. Laat Agent Legend je helpen slimmer te werken. Meer informatie over Agent Legend

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Het alles-in-één vastgoedplatform van Propertybase verbindt makelaars en teams met effectieve automatisering, websites en softwaretools.
Propertybase is een toonaangevend wereldwijd vastgoedplatform dat bestaat uit designer websites, CRM voor vastgoed, een backoffice en meer. Propertybase is ideaal voor makelaars en teams. Het platform van Propertybase vereenvoudigt de bedrijfsactiviteiten voor de vastgoedsector door herhaalbare en efficiënte processen te creëren om de hele verkoopcyclus te beheren en aantrekkelijke klantervaringen te verstrekken. Kernfuncties van het product omvatten: leadbeheer, marketing automation, luxe IDX-websites, MLS- en portaalintegraties en meer. Meer informatie over Propertybase Salesforce Edition

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Total Expert is een fintech softwarepionier van het eerste moderne marketingbesturingssysteem op ondernemingsniveau.
Total Expert is een fintech softwarepionier van het eerste moderne marketingbesturingssysteem op bedrijfsniveau dat krediet- en financiële dienstverleners in staat stelt om klanten voor het leven te creëren door menselijke relaties te combineren met digitale eenvoud. Dit platform stimuleert marketing en omzetgroei voor 10% van 2 biljoen dollar per jaar in de Amerikaanse hypotheeksector, en zorgt ervoor dat banken en kredietverstrekkers voorblijven op de manier waarop consumenten verwachten te communiceren, winkelen en hun financiële leven in het digitale/sociale tijdperk te beheren. Meer informatie over Total Expert

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Het k+TEAM is het toonaangevende platform voor het genereren van leads voor teams en medewerkers, en wordt vertrouwd door meer dan 40.000 vastgoedprofessionals in de VS en Canada.
Sinds 2011 is het K+TEAM (voorheen Kunversion+) marktleider in IDX-websites, het genereren van leads en geautomatiseerde follow-up. De software heeft optimaal producerende medewerkers en teams geholpen miljoenen leads te genereren en duizenden deals helpen te sluiten. Het nieuwe k+TEAM bevat nog meer tools en functies om medewerkers en teams te helpen groeien. Meer informatie over Kunversion+

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
RIO Genesis helpt je makelaardij meer deals te sluiten en meer geld te verdienen met een alles-in-één oplossing voor kantoorsoftware en -beheer.
RIO Genesis helpt je makelaardij meer deals te sluiten, meer geld te verdienen en meer medewerkers te werven met een alles-in-één oplossing voor kantoorsoftware- en beheer. Automatiseer je dagelijkse taken, beheer je teams en verkrijg meer zakelijke opdrachten van klanten. Het is een complete oplossing die alles biedt wat er nodig is om een succesvol vastgoedbedrijf te runnen. Makelaars kunnen productiever zijn. Personeel kan efficiënter zijn, en makelaars kunnen zeer winstgevende kantoren draaien. Dit alles kan nu gemakkelijker dan ooit tevoren. Meer informatie over RIO Genesis

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Vastgoed CRM- en conversiepakket dat teams en makelaars zeer hoge snelheid naar leads biedt. Ontworpen dóór makelaars, vóór makelaars.
Firepoint is gemaakt door makelaars zoals jij. Het heeft geluisterd naar makelaars, teamleiders, makelaars en kredietmedewerkers om een one-stop-resource te ontwikkelen die inzichten in bedrijfsprestaties biedt, klantrelaties beheert en teams van elke omvang verbonden en productief houdt. Of je nu een enkele makelaar bent die een team start of een bedrijf dat honderden transacties per jaar afsluit, Firepoint heeft de oplossingen om je te helpen bij het beheren en laten groeien van je bedrijf. Plan vandaag nog je persoonlijke adviesgesprek. Meer informatie over FirePoint

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Een tijdbesparende slimme app voor drukke verhuurders met meerdere panden. Eerste pand is volledig gratis.
Alphaletz is een slimme app die is ontworpen voor verhuurders met meerdere panden. Er is een app voor mobiel en desktop om de financiën te vereenvoudigen en de volledige verhuuractiviteiten van een verhuurder te organiseren. Het eerste pand is volledig gratis, dus het is gemakkelijk om aan de slag te gaan. Met de app kun je ook huurders, leveranciers, taken, notities, documenten en meer volgen. Je kunt onmiddellijk rapporten aanmaken voor elk pand of voor je hele bedrijf. Alphaletz verzamelt de cijfers in het exacte formaat om alles te vereenvoudigen. Meer informatie over Alphaletz

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Dealpath is het toonaangevende cloudgebaseerde dealbeheerplatform voor investeringen in vastgoed voor honderden topbedrijven.
Dealpath is het toonaangevende cloudgebaseerde platform voor dealbeheer van de vastgoedsector. Investerings- en ontwikkelingsbedrijven gebruiken Dealpath als hun commandocentrum voor het slim volgen van pijplijnen, krachtige dealanalyse en samenwerkingsworkflows. Dealpath is opgericht in 2014 en ondersteunt nu internationaal meer dan 5 biljoen dollar aan transacties met toonaangevende instellingen over de hele wereld. Meer informatie over Dealpath

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Ontvang een OneStop Interaction Hub onder je eigen merk om de continue verbindingen die van cruciaal belang zijn voor je bedrijf aan te sturen en te beheren.
Houd je klanten betrokken door een totaaloplossing voor de digitale ervaring te bieden. Moxo gebruikt een alles-in-één klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne gebruikers - onder jouw merk. Het levert een continu verbonden ervaring met een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten. Het platform van Moxo kan je merkeigen OneStop-portal aansturen als een zelfstandige web- en mobiele app, of als een soepele uitbreiding van je bestaande website, web of mobiele app. Meer informatie over Moxo

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Software voor het beheer van vastgoedmakelaardij om transacties, commissies, afspraken en uitgaven te beheren.
De vertrouwde software voor makelaardijbeheer. Ontworpen om commissieberekeningen te automatiseren en alle facetten van de backoffice-boekhouding af te handelen, en big data-analyse te leveren om medewerkers te coachen en de omzet te vergroten. Alles-in-één gebruiksvriendelijk platform en diepe integratie met QuickBooks. Meer informatie over Emphasys

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Cloudgebaseerde, meertalige vastgoed-CRM, vastgoedbeheer, marketing en websitebeheer voor internationale makelaars.
Respacio is in 2018 uitgebracht en is de nieuwste software voor vastgoed. Meertalige CRM met meerdere valuta voor het beheren van panden, contacten, marketing, websites en transacties. Verbind vrijwel elke website, elk WP-thema (of het meegeleverde WP-thema), MLS-systeem of vastgoedportaal. Volledige functies voor pijplijn, agenda, taak, document, e-mail. Integreert met G Suite, Gmail, Google Calendar, Drive enz. Rapportering omvat beheer, verkoop en marketing, bijvoorbeeld kosten per lead/bron, maar is toch intuïtief en eenvoudig te gebruiken. Meer informatie over Respacio

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
België Lokaal product
Izix is de alles-in-één oplossing waarmee beheerders van onroerend goed het gebruik van parkeerplaatsen kunnen optimaliseren en de huurderservaring kunnen verbeteren.
Izix is het digitale parkeerbeheersysteem voor zakelijk onroerend goed. De oplossing biedt een alles-in-één beheer- en monitoringtool waarmee je het gebruik van parkeerplaatsen in complexe situaties met meerdere huurders kunt optimaliseren en ervoor kunt zorgen dat het parkeren soepel en plezierig voor de huurders verloopt. Deze tool is het resultaat van 10 jaar ervaring in het voldoen aan de behoeften en verwachtingen van een vastgoedsector die een volledige digitale transformatie doormaakt. Meer informatie over Izix Parking Management

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Cloudgebaseerde vastgoedbeheeroplossing waarmee bureaus de verkoop, klantafspraken, documenten en meer kunnen beheren.
Vastgoedbeheeroplossing die bureaus helpt verkoopactiviteiten te stroomlijnen via realtime updates van onroerend goed, transacties en meer. Meer informatie over Rezi

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Stelt vastgoedagenten en makelaars in staat om een sterke online aanwezigheid te hebben.
MoxiWebsites is de websitebouwer voor websites van makelaars, kantoren, agenten of teams. Creëer eenvoudig een online plek om in contact te komen met prospects of de lokale gemeenschap, en zet je merken in de schijnwerpers. De overgrote meerderheid van de prospects zal tijdens het proces van het kopen van een woning op internet zoeken naar een makelaar, agent en woningvermeldingen. Genereert leads, versterkt het merk, maakt unieke bestemmingspagina's. Toont huidige vermeldingen. MoxiWebsites moeten op makelaarsniveau worden gekocht om te kunnen gebruiken. Meer informatie over MoxiWebsites

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
REP is een wereldwijd bedrijfsplatform waarmee vastgoedmerken over de hele wereld hun bedrijf effectief kunnen beheren en laten groeien.
Het Real Estate Platform (REP) is een wereldwijd bedrijfsplatform waarmee bedrijven over de hele wereld hun bedrijf effectief kunnen beheren en laten groeien. Elk exemplaar van REP heeft een whitelabel en is geconfigureerd om te voldoen aan de unieke behoeften van elke klant met krachtige hulpmiddelen voor de regio, het kantoor en de medewerker. REP is cloudgebaseerd, gelokaliseerd, meertalig en ondersteunt meerdere valuta's, en biedt de flexibiliteit die nodig is om een breed scala aan wereldwijde vereisten te ondersteunen. REP wordt vertrouwd door wereldwijde vastgoedmerken. Meer informatie over Real Estate Platform (REP)

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Informant is een Nederlandstalige tool voor onroerend goed. Dit alles-in-één platform combineert dagelijks, financieel, commercieel en technisch beheer.
Informant is een Nederlandstalige tool voor onroerend goed. Dit alles-in-één platform combineert dagelijks, financieel, commercieel en technisch beheer. Meer informatie over Informant

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Beheer je leads, website en internationale vakantiewoningen en verkoopwoningen met de webgebaseerde CRM en CMS van EasyBroker.
Heb je genoeg van ingewikkelde en dure vastgoedsoftware? EasyBroker is de betaalbare en eenvoudige softwareoplossing voor onroerend goed voor het beheren van leads, aanbiedingen en je website. Ga binnen enkele minuten aan de slag en ontdek de eenvoudige manier om je vastgoedbedrijf te beheren. Meer informatie over EasyBroker

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Gebruiksvriendelijke softwareoplossing voor onroerend goed. Alles wat je bureau nodig heeft voor de online verkoop van onroerend goed.
Alles wat je bureau nodig heeft voor de online verkoop van onroerend goed. Software-oplossing voor onroerend goed die CRM, vastgoedmarketingtools, onroerendgoedadvertenties (onroerendgoedportalen), responsieve website en domein voor slechts € 29/maand biedt. Gebruikt door meer dan 8000 vastgoedprofessionals. INMOWEB wordt gebruikt door meer dan honderden makelaars in onroerend goed in heel Spanje. Meer informatie over Inmoweb

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
Reasult is een SaaS-oplossing voor de ondersteuning van vastgoed-ontwikkeling, portefeuille-beheer, financiële planning en taxaties.
Het platform Reasult biedt een totaaloplossing voor de vastgoed-sector. Het ondersteunt optimalisatie van de financiële prestaties van de vastgoed-portefeuille en verschaft heldere analyses. Het platform is opgebouwd uit modules, waaronder asset management, vastgoed-ontwikkeling, taxatie-beheer en haalbaarheids-analyses. Het platform kan lokaal worden geïnstalleerd of als SaaS-oplossing in een private cloud omgeving functioneren. Reasult is ISAE 3402-gecertificeerd. Meer informatie over Reasult

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken
RealType.ai gebruikt kunstmatige intelligentie om automatisch hoogwaardige, SEO geoptimaliseerde beschrijvingen van vastgoedadvertenties te schrijven.
RealType.ai maakt gebruik van AI-technologie om hoogwaardige, SEO-geoptimaliseerde, en compliant advertentiebeschrijvingen te schrijven voor uw appartementencomplex, eengezinswoning en meer. Het platform is in staat om duizenden advertenties in één keer te genereren, waardoor gebruikers in staat zijn om effectief te schalen en hun bedrijf te laten groeien terwijl ze aan de regels blijven voldoen. RealType listing beschrijvingen zijn beschikbaar voor internet listing sites (ILS), makelaars & Multiple Listing Service (MLS) providers. Meer informatie over RealType.ai

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Provisiebeheer
  • Documentbeheer
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • E-mailmarketing
  • Agentbeheer
  • Leads vastleggen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Sjabloonbeheer
  • Rapportage en statistieken