177 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Schaf een OneStop-portal aan om vanaf elke locatie veilig samen te werken en te coördineren met je cliënten en juridische zaken te beheren. Meer informatie over Moxtra
Moxtra ondersteunt een OneStop-portal, om juridische professionals de mogelijkheid te geven hun cliënten aan te spreken en juridische zaken vanaf elke locatie te beheren onder hun eigen merknaam. Je OneStop-portal is de ultieme oplossing voor het veilig uitwisselen van berichten, samenwerken aan documenten, videovergaderingen, digitale handtekeningen, transacties en meer - met een controleerbaar papierspoor dat voldoet aan alle voorschriften. Meer informatie over Moxtra
Moxtra ondersteunt een OneStop-portal, om juridische professionals de mogelijkheid te geven hun cliënten aan te spreken en juridische zaken vanaf elke locatie te beheren onder hun eigen merknaam. Je On...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken. Het is een volledig geïntegreerde oplossing met een gebruiksvriendelijke interface. Meer informatie over App4Legal
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee jij je kunt concentreren op de creatieve, probleemoplossende aspecten van je werk. Het is ontworpen door advocaten voor advocaten en heeft een gebruiksvriendelijke interface met een gegarandeerd snelle leercurve in de markt! App4Legal is een online oplossing die op de server of in de cloud beschikbaar is en wordt ondersteund met een mobiele toepassing voor iOS en Android. Of je nu in een solopraktijk werkt, in een advocatenkantoor of op een interne juridische afdeling, App4Legal is geschikt voor jou! Meer informatie over App4Legal
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee jij je kunt concentreren op de creatieve, probleemoplossende aspecten van je werk. Het is ontworpen door advocaten ...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis. Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn: Beheer van juridische zaken (materie) Document-/e-mailbeheer Kennisbeheer/zoeken Volg automatisch de ontwikkelingen van zaken. Bewaar documenten en e-mails veilig binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn: Beheer van juridische zaken (materie) Document-/e-ma...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
matters.Cloud biedt beheer van tijd- en onkostenregistratie en beheer van contacten, klanten, zaken, facturering, trusts en taken in 14 talen. Meer informatie over Matters.Cloud
matters.Cloud maakt het leven van juridische professionals eenvoudig met tijd- en onkostenregistratie en beheer van contacten, klanten, zaken, facturering, mogelijkheden, trusts en taken, allemaal beschikbaar binnen een gebruiksvriendelijk cloudgebaseerd platform. Bewaar je gegevens lokaal in een van de 6 gegevensregio's en kies uit 14 talen. Meld je aan voor een gratis proefperiode op de website van matters. Meer informatie over Matters.Cloud
matters.Cloud maakt het leven van juridische professionals eenvoudig met tijd- en onkostenregistratie en beheer van contacten, klanten, zaken, facturering, mogelijkheden, trusts en taken, allemaal besc...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Gemakkelijk en snel op te starten en eenvoudig te gebruiken webgebaseerde software voor praktijkbeheer voor groeiende advocatenkantoren. Meer informatie over Amberlo
Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen en taken voor jou en je collega's, hou moeiteloos je consultatietijd bij, maak op elk gewenst moment facturen en word op tijd betaald. Meer informatie over Amberlo
Amberlo is cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, tijdregistratie en facturering die is ontworpen voor advocaten. Werk aan je zaken, beheer documenten, plan vergaderingen en ...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert. Meer informatie over Athennian
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert. Meer informatie over Athennian
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert....
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Clio stroomlijnt alles wat je doet om je praktijk te runnen met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management en meer.
De beste advocatenkantoren vertrouwen op Clio. Clio is de onbetwiste leider op het gebied van juridische praktijkbeheersoftware, met de meeste 5-sterrenrecensies, aanbevolen door 66 beroepsorganisaties en vertrouwd door 150.000 juridische professionals in 90 landen. Op zoek naar software voor praktijkbeheer? Of je nu een onafhankelijke advocaat bent of een klein kantoor of gevestigde praktijk hebt, begin je je zoektocht bij Clio. Probeer een gratis proefperiode van 7 dagen (geen creditcard vereist) of vraag een demo aan op clio.com.
De beste advocatenkantoren vertrouwen op Clio. Clio is de onbetwiste leider op het gebied van juridische praktijkbeheersoftware, met de meeste 5-sterrenrecensies, aanbevolen door 66 beroepsorganisaties...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform.
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, ra...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer g...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
MyCase is een complete oplossing voor praktijkbeheer - beheer bestanden, contactpersonen, agenda's, e-mails, taken en facturen op een centrale locatie.
MyCase is een complete oplossing voor rechtspraktijkbeheer voor je advocatenkantoor dat de tools biedt die je nodig hebt om de organisatie te verbeteren, de efficiëntie te vergroten en je bedrijfsactiviteiten te schalen. Met MyCase zijn al je belangrijke casusdetails - documenten, contacten, agenda's, e-mails, taken, facturen - beschikbaar op één georganiseerde locatie. Probeer een gratis proefversie (geen creditcard vereist) op de website.
MyCase is een complete oplossing voor rechtspraktijkbeheer voor je advocatenkantoor dat de tools biedt die je nodig hebt om de organisatie te verbeteren, de efficiëntie te vergroten en je bedrijfsactiv...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
AbacusLaw is een kant-en-klare, volledig geïntegreerde oplossing voor zaakbeheer voor bedrijven van elke omvang, in alle praktijk- en rechtsgebieden.
AbacusLaw is een kant-en-klare, volledig geïntegreerde beheeroplossing voor advocatenkantoren. AbacusLaw is opgericht in 1983 en werkt voor bedrijven van elke omvang in elke sector. Kenmerken omvatten op regels gebaseerde agenda's, automatisering van documenten/formulieren, zaakbeheer, conflictcontrole, contactbeheer, document- en e-mailbeheer, urenregistratie, facturering, balansopmaak, boekhouding, trust accounting en meer. AbacusLaw is ook beschikbaar in een eigen cloud voor een complete rampbestendige oplossing.
AbacusLaw is een kant-en-klare, volledig geïntegreerde beheeroplossing voor advocatenkantoren. AbacusLaw is opgericht in 1983 en werkt voor bedrijven van elke omvang in elke sector. Kenmerken omvatten ...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis.
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). ...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nod...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Amicus, de toonaangevende software voor praktijkbeheer, integreert je informatie in een enkel systeem voor het verbeteren van de efficiëntie en het rendement.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softwareoplossingen zijn beschikbaar als desktop-, cloud- of gecombineerde desktop/cloudoplossing en bieden klant-/materiebeheer, juridische agenda's en taken, contacten en bedrijfsontwikkeling, documentbeheer, documentautomatisering, tijd- en onkostenregistratie, conflictcontrole en meer.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softwa...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Smokeball biedt complete cloudgebaseerde productiviteitssoftware voor juristen, gebouwd voor pc's. Beheer je personeel en je hele bedrijf op één plek.
De cloudgebaseerde productiviteitssoftware van Smokeball is bedoeld voor juristen, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogelijkheden, een toonaangevende bibliotheek voor documentautomatisering met meer dan 14.000 juridische formulieren, Daily Digest, gedeelde agenda's, krachtige integraties en een robuuste mobiele app. Of je nu per uur factureert, op basis van een vast tarief of met een voorwaardelijk percentage, Smokeball biedt de inzichten die je nodig hebt voor een succesvol advocatenbureau.
De cloudgebaseerde productiviteitssoftware van Smokeball is bedoeld voor juristen, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmoge...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Legal professionals looking for reliable software & support, trusted for over 40 years. Solutions for small & midsize firms.
Tabs3 has been trusted by our users for over 40 years and has become the most award-winning legal billing software, backed by support with 96% client satisfaction. Whether you're looking for complete practice management or stand alone billing, case management, or financials, you can begin and end your search with Tabs3. Sign up for a free trial or sign up for a one-on-one walkthrough demo at Tabs3.com/SeeTabs3.
Tabs3 has been trusted by our users for over 40 years and has become the most award-winning legal billing software, backed by support with 96% client satisfaction. Whether you're looking for complete p...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Integreert met LawPay, Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules, WordPerfect en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trustrekeningen, taakplanning, groepsagenda, met één klik een pdf genereren, document- en e-mailsjablonen, zoeken in volledige tekst inclusief documenten, e-mail en e-mailbijlagen, samenwerkingstools, formulieren met aanpasbare velden en lijsten. Integreert met Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trus...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Betaalbaar, nauwkeurig en gemakkelijk te gebruiken. Bill4Time maakt beheer van juridische praktijken en betaald krijgen pijnloos. Probeer de gratis 14-daagse proefversie.
Bill4Time is de perfecte tool voor advocatenkantoren die hun facturering (met aangepaste sjablonen), facturering en praktijkbeheer willen stroomlijnen. Betrouwbare workflows voor document- en taakbeheer op een veilig, cloudgebaseerd netwerk. Trust Accounting met IOLTA-afstemming. Flexibele integratie met producten waarvan je al afhankelijk bent. White-glove datamigratie vanuit je bestaande praktijkbeheer. Volg de tijd altijd en overal op elk apparaat. Eersteklas klantenondersteuning. Gratis proefversie.
Bill4Time is de perfecte tool voor advocatenkantoren die hun facturering (met aangepaste sjablonen), facturering en praktijkbeheer willen stroomlijnen. Betrouwbare workflows voor document- en taakbehe...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Een hooggewaardeerde, cloudgebaseerde oplossing voor praktijkbeheer voor bedrijven met 1-50 gebruikers. Intelligent, flexibel en met uitstekende waarde.
Actionstep is een intelligente, cloudgebaseerde oplossing voor praktijkbeheer voor toekomstgerichte advocatenkantoren en juridische professionals. Actionstep is bij uitstek geschikt voor bedrijven met 1-50 gebruikers en is uniek in zijn vermogen om workflows aan te passen en processen te automatiseren zodat ze passen bij jouw advocatenpraktijk. Actionstep combineert geavanceerd materiebeheer, CRM, urenregistratie en facturering en is een volledig functionele oplossing die advocatenkantoren praktijkbeheer op het volgende niveau biedt. Probeer vandaag nog een gratis demo voor meer informatie.
Actionstep is een intelligente, cloudgebaseerde oplossing voor praktijkbeheer voor toekomstgerichte advocatenkantoren en juridische professionals. Actionstep is bij uitstek geschikt voor bedrijven met ...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Toonaangevend praktijkbeheer, robuust casemanagement, facturering, boekhouding, gepatenteerd e-mailplatform en apps voor iOS en Android.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Ingebouwde CRM, e-mail en robuuste trust- en zakelijke boekhouding. Zola Suite biedt via een moderne en intuïtieve interface eersteklas functionaliteiten voor casemanagement, geavanceerde bulkfacturering, documentbeheer, taakbeheer en nog veel meer. Zola is cloudgebaseerd en is toegankelijk via elke browser, evenals systeemeigen iOS- en Android-apps. Er zijn integraties beschikbaar met LawPay, Quickbooks en DropBox.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Ingebouwde CRM, e-mail en robuuste trust- en zakelijke boekhouding. Zola Suite biedt via een moderne en intuïtieve interface eer...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Rocket Matter is toonaangevende webgebaseerde software voor praktijkbeheer en uren- en factureringssoftware voor advocatenkantoren, toegankelijk op alle apparaten.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, biedt een alles-in-één praktijkbeheerplatform met de krachtigste uren- en factureringssoftware in de sector. Wanneer advocatenkantoren meer geld willen verdienen of papierloos willen gaan, helpt Rocket Matter hen om die doelen te bereiken. Rocket Matter heeft duizenden firma's als klant en een in de VS gevestigde bekroonde klantenservice.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, bied...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Juridische casemanagement-software voor bedrijven van elke omvang en in alle praktijkgebieden. Met Prevail kun je meer zaken afhandelen in minder tijd.
Betaal niet maandelijks voor je software. Betaal eenmalig voor je eigen Prevail. Sinds 1993 wordt het overal in de VS gebruikt door grote en kleine advocatenkantoren in alle praktijkgebieden. Klantenservice heeft prioriteit omdat jouw succes het doel is. Bekijk deze functies: geautomatiseerde intake, complex documentbeheer, QuickBooks-integratie, medicatie- en bewijsbewaking, Outlook-integratie (agenda, e-mail), schadevergoeding/specials-tracking, schikkingsberekening, procesvoering en meer.
Betaal niet maandelijks voor je software. Betaal eenmalig voor je eigen Prevail. Sinds 1993 wordt het overal in de VS gebruikt door grote en kleine advocatenkantoren in alle praktijkgebieden. Klantens...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Dossiersmanagement en projectmanagement speciaal ontworpen voor advocaten. Gebruiksgemak maakt Filevine perfect voor agile bedrijven.
Juridisch praktijkbeheer, dossierbeheer en projectmanagement speciaal ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, facturering en tijdregistraties op één plek. Houd je team gesynchroniseerd en je cases op schema. Met baanbrekende functies zoals integratie van sms-berichten, ingebouwde afrekeningsberekeningen, agenda's voor dossiers en volledig aanpasbare bestanden en faxen, loopt Filevine lichtjaren voor op de concurrentie.
Juridisch praktijkbeheer, dossierbeheer en projectmanagement speciaal ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, facturering en tijdregistrati...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Aangepaste cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken met veelzijdige documentautomatisering en bedrijfsbrede synchronisatie van e-mail/agenda.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendien is het het enige cloudgebaseerde systeem dat je totale HIPAA-compliance biedt, evenals volledig geïntegreerde documentautomatisering, urenregistratie, facturering, agenda, e-mail en casemanagement. Met MerusCase kun je je praktijk wereldwijd vanaf elke computer of elk mobiel apparaat runnen en in feite perfectie ervaren met een uptime van 99,9%.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendi...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Cloudgebaseerde praktijkbeheertool voor kleine advocatenkantoren die een end-to-end oplossing biedt voor het beheren van je advocatuur en bedrijf.
Het cloudgebaseerd praktijkbeheer van Firm Central biedt een intuïtieve end-to-end oplossing om vanaf elke locatie alle aspecten van je praktijk te beheren, inclusief contacten, agenda, taken, documenten, tijd en facturering, boekhouding en financiën, rapportage en meer. Exclusieve functies zijn onder meer automatische opmaak van documenten, KeyCite-vlaggen en -koppelingen toevoegen – wat een goede juridische status garandeert – met volledige tekstzoekfunctie, om snel en nauwkeurig te vinden wat je nodig hebt. Intelligent geïntegreerd met Westlaw-tools.
Het cloudgebaseerd praktijkbeheer van Firm Central biedt een intuïtieve end-to-end oplossing om vanaf elke locatie alle aspecten van je praktijk te beheren, inclusief contacten, agenda, taken, document...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
CoCounselor is a full service practice management solution to improve workflows, create documents, and view reports
The cloud-based law practice management solution created specifically for Plaintiff's Lawyers by Plaintiff's Lawyers! CoCounselor is more than just a Case Manager, it's a firm manager. Let CoCounselor manage your marketing, track case acquisition cost, run effortless reports, and much more. CoCounselor allows you to go anywhere and still have access with our mobile app. If you're a Plaintiff's Lawyer let us show you why CoCounselor is the only software for you and your clients!
The cloud-based law practice management solution created specifically for Plaintiff's Lawyers by Plaintiff's Lawyers! CoCounselor is more than just a Case Manager, it's a firm manager. Let CoCounselor ...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Time Matters maakt juridische facturering, zaakbeheer en meer sneller en eenvoudiger dan ooit.
Voor advocaten die ultieme kracht en flexibiliteit nodig hebben, is Time Matters speciale software voor praktijkbeheer die jou en je medewerkers helpt meer te factureren, meer gedaan te krijgen en beter voor je klanten te zorgen.
Voor advocaten die ultieme kracht en flexibiliteit nodig hebben, is Time Matters speciale software voor praktijkbeheer die jou en je medewerkers helpt meer te factureren, meer gedaan te krijgen en bete...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor praktijkbeheer, boekhouding en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat.
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor juridische boekhouding en praktijkbeheer, algemene en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat. uLaw heeft algemene en trustboekhouding naadloos vereenvoudigd en gerechtelijke formulieren geautomatiseerd, en het biedt krachtige analyse waardoor zelfstandige advocaten en kleine advocatenkantoren efficiënt kunnen werken en tijd en geld kunnen besparen met de gemoedsrust dat ze voldoen aan de voorschriften van de orde van advocaten.
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor juridische boekhouding en praktijkbeheer, algemene en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat. uLaw heeft algemene en trustboe...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Toepassing voor juridisch casusmanagement ontworpen voor advocaten en juridische medewerkers.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende advocaten en juridische medewerkers om hun kantoor efficiënter te maken op een manier die de andere toepassingen op de markt niet kunnen bieden.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende advocaten...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee advocaten en assistenten van advocaten vragen van klanten, juridische documenten en betalingsverwerking kunnen afhandelen.
ProLaw van Thomson Reuters Elite is de enige oplossing voor bedrijfsmanagement voor kleine tot middelgrote bedrijven die al je mensen met elkaar verbindt. Door je hele organisatie te verbinden kan je team efficiënt en effectief samenwerken om datgene te doen waar ze goed in zijn: eersteklas klantenservice bieden. Met ProLaw kun je: (1) je bedrijf één intuïtief, gebruiksvriendelijk platform bieden; (2) de controle krijgen over je financiën; (3) klanten en je bedrijf beschermen; en (4) belangrijke informatie monitoren.
ProLaw van Thomson Reuters Elite is de enige oplossing voor bedrijfsmanagement voor kleine tot middelgrote bedrijven die al je mensen met elkaar verbindt. Door je hele organisatie te verbinden kan je t...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
CasetrackerLaw is ontworpen door en voor incassokantoren, -bureaus en -bedrijven om het incassoproces te stroomlijnen.
CasetrackerLaw is cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk, aanpasbaar, transparant en betaalbaar. In bedrijf sinds 1996 met meer dan 16.000 gebruikers over de hele wereld. De beheerfunctie controleert alle systeemgebruikers, past gebruikersschermen aan, draait en genereert rapporten, creëert, genereert en print juridische documenten en verzoekbrieven, importeert duizenden claims met één klik van de muis en stuurt claims door naar externe advocaten voor een proces. Het berekent rente, kosten, incassotarief en kosten voor het saldo.
CasetrackerLaw is cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk, aanpasbaar, transparant en betaalbaar. In bedrijf sinds 1996 met meer dan 16.000 gebruikers over de hele wereld. De beheerfunctie controleert al...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Oplossing voor het beheer van juridische dossiers die advocatenkantoren helpt bij het beheren van documenten, boekhouding, facturering, formulieren, urenregistratie en meer.
LEAP is geïntegreerde software voor juridische praktijken en beheer van juridische dossiers voor individuele en kleine advocatenkantoren die efficiënter, flexibeler en winstgevender willen worden. Het stelt iedereen in een klein advocatenkantoor in staat om samen te werken met behulp van één geïntegreerd systeem waarmee je meer kunt doen met hetzelfde aantal mensen. Tools zijn onder andere, maar zijn niet beperkt tot geautomatiseerde documentproductie, tijdregistratie, facturering en juridische en trustboekhouding.
LEAP is geïntegreerde software voor juridische praktijken en beheer van juridische dossiers voor individuele en kleine advocatenkantoren die efficiënter, flexibeler en winstgevender willen worden. Het ...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Het complete platform van Litify centraliseert gegevens voor naadloze rapportage en biedt efficiëntie en transparantie in het hele bedrijf.
Het eersteklas praktijkbeheerplatform van Litify transformeert advocatenkantoren in de hele VS in moderne, goed presterende bedrijven. De oplossing is gebouwd op één enkel zeer veilig en flexibel platform en stelt je in staat om marketing, CRM, intake, zaken, documenten, verwijzingen, rapportage, en financiering te beheren en te automatiseren.
Het eersteklas praktijkbeheerplatform van Litify transformeert advocatenkantoren in de hele VS in moderne, goed presterende bedrijven. De oplossing is gebouwd op één enkel zeer veilig en flexibel pla...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Een vertrouwde oplossing voor casusbeheer die je casus van intake tot oplossing beheert met behulp van een aanpasbare checklist en uitgebreide functies.
Needles, een vertrouwde naam in casusbeheer, biedt nu een geheel nieuwe webgebaseerde oplossing. De meer dan 35.000 gebruikers en meer dan 2600 advocatenkantoren bieden decennia aan juridische informatie, gecombineerd en opnieuw ontworpen in de cloud. Needles biedt de meest robuuste werkstroomautomatisering, documentbeheer- en configuratieopties die op de markt zijn. Klanten krijgen eersteklas oplossingen tegen betaalbare prijzen en eersteklas klantenondersteuning.
Needles, een vertrouwde naam in casusbeheer, biedt nu een geheel nieuwe webgebaseerde oplossing. De meer dan 35.000 gebruikers en meer dan 2600 advocatenkantoren bieden decennia aan juridische informat...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Gemaakt voor advocaten gespecialiseerd in persoonlijk letsel - krachtige software voor casusmanagement. Volgen van leads, robuuste casussen, schikkingsinstrumenten en rapporten.
Gemaakt voor advocaten gespecialiseerd in persoonlijk letsel - krachtige software voor casusmanagement. Dit platform machtigt advocatenkantoren bij elke stap van het traject, van het volgen van leads tot het ontbinden van de trustrekening van de klant. De robuuste functies van CASEpeer helpen je advocaten en personeel hun casusbelasting te beheersen. Functies omvatten georganiseerde casussen, intakebeheer, volgen van campagnes, schikkingsinstrumenten, vermindering van het retentierecht, geschillen, geïntegreerde agenda, taakbeheer, genereren van brieven, aanpasbare casusplannen, documentbeheer, en krachtige rapporten.
Gemaakt voor advocaten gespecialiseerd in persoonlijk letsel - krachtige software voor casusmanagement. Dit platform machtigt advocatenkantoren bij elke stap van het traject, van het volgen van leads t...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Xakia is an in-house matter management software that streamlines your workflow and centralizes information for ease of access.
Xakias in-house legal hub centralizes your data and information bringing your team together from any location. With Xakia, team members can receive work, manage deadlines and access key information. Real-time analytics enable effective management of team capacity, deadlines, budget and clear communication with your clients. Quick, seamless integrations with cloud document management systems. Xakia is secure, intuitive and simple to adopt (<1 hour), with powerful productivity improvements.
Xakias in-house legal hub centralizes your data and information bringing your team together from any location. With Xakia, team members can receive work, manage deadlines and access key information. R...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Cloud based practice management and case management solutions for law firms.
Cloud based practice management and case management solutions for law firms.
Cloud based practice management and case management solutions for law firms....
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
We serve midsize firms of any practice area. Modernize your practice without losing features you love from your legacy software.
Your practice doesn't need to change. Your software does. Centerbase is the most configurable accounting, billing and practice management software for mid-size firms. With highly customizable, comprehensive features, Centerbase can grow with your firm, streamline your daily tasks, and increase profitability.
Your practice doesn't need to change. Your software does. Centerbase is the most configurable accounting, billing and practice management software for mid-size firms. With highly customizable, comprehe...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Legal case management solution that helps manage tasks, appointments, time, expenses, client intake & documents on a unified dashboard.
Lawcus is smart and simple legal practice management software. Lawcus enables attorneys to automate consistent processes to help deliver more with transparency and less effort. With Lawcus, attorneys can visualize their matters with Kanban boards, drag and drop them as they progress, add tasks, appointments, time, expenses, client intake and documents in a digital matter file in the cloud so they can work from anywhere.
Lawcus is smart and simple legal practice management software. Lawcus enables attorneys to automate consistent processes to help deliver more with transparency and less effort. With Lawcus, attorneys c...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Legal Practice Mgmt | Legal Billing | All-In-One Solution | Easy-To-Use | Sign More Cases | Earn More Profit | Never Miss a New Client
#1 Legal Practice Management, Legal Billing Software, Legal CRM & Intake Software: Manage Everything from Intake to Invoice/Settlement. Popular Features: Matter Mgmt | Billing/Expense Mgmt | Send Text E-Signs | 1-Click Send Referral | Click to Call | Drip Marketing | Document Mgmt | Drag-and-Drop Custom Fields | Easy-To-Use Reports | Order Medical Records | Invoicing | Settlements | LawPay | Trusted by Major, National Law Firms. Usable by Any Firm
#1 Legal Practice Management, Legal Billing Software, Legal CRM & Intake Software: Manage Everything from Intake to Invoice/Settlement. Popular Features: Matter Mgmt | Billing/Ex...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. Trust-compliant en buitengewoon krachtig.
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. De reeks geïntegreerde functies van Soluno brengt al je backend-functies op één plek - het platform is volledig trust-compliant, zonder dat er extra boekhoudpakketten nodig zijn. Soluno is flexibel, schaalbaar en wordt altijd ondersteund door het 5-sterren supportteam. Host in de cloud of op je eigen server; bespaar geld met het op gebruik gebaseerde tariefmodel; en ontvang een gratis conversie van de volledige materiegeschiedenis van je huidige database.
Soluno is een webgebaseerde tijd-, facturerings- en boekhoudoplossing ontworpen voor advocatenkantoren van elke omvang. De reeks geïntegreerde functies van Soluno brengt al je backend-functies op één p...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Legal Files matter management is used by corporations, universities, governmental agencies and insurance companies.
Legal Files has been in this business for 30+ years and knows what it takes for you to be successful. Government agencies, corporations, universities and insurance companies rely upon Legal Files to successfully organize workflows and manage operations. From centralizing and organizing your contacts, documents, emails, calendars, etc. to seamlessly integrating with Microsoft Outlook, Legal Files offers the latest technology to help you get the job done more efficiently and more efficiently.
Legal Files has been in this business for 30+ years and knows what it takes for you to be successful. Government agencies, corporations, universities and insurance companies rely upon Legal Files to su...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
The most flexible law firm CRM is free to try for 14 days.
Shape CRM helps you manage your law firm on one easy to use platform. Sync your team's calendar, emails, and to-do's with a click of the button. Respond to and manage leads with powerful automation tools. Send robust email newsletters, drip campaigns, SMS and more. Build custom online workflows to keep client projects on task. Accept online payments, send contracts and fee agreements, and do everything you need to land your next client all on one platform. Perfect for every practice area!
Shape CRM helps you manage your law firm on one easy to use platform. Sync your team's calendar, emails, and to-do's with a click of the button. Respond to and manage leads with powerful automation too...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Cloudgebaseerde software voor het beheer van juridische zaken voor advocaten die zich bezighouden met letselschade. Met ingebouwde workflows, ticklers en prijzen gebaseerd op juridische zaken.
CasePacer is cloudgebaseerde software voor het beheer van juridische zaken voor advocatenkantoren op het gebied van letselschade. Met beveiligde toegang op elk moment en vanaf elke plek, helpt CasePacer bedrijven hun activiteiten te stroomlijnen, te communiceren en samen te werken met de juiste mensen op het juiste moment, en belangrijke invoer, datums, contacten, uitgaven en documenten van juridische zaken vast te leggen, te organiseren en bij te houden. Met ingebouwde workflows en ticklers, een intuïtieve interface, een team voor klantsucces en prijzen gebaseerd op juridische zaken.
CasePacer is cloudgebaseerde software voor het beheer van juridische zaken voor advocatenkantoren op het gebied van letselschade. Met beveiligde toegang op elk moment en vanaf elke plek, helpt CasePace...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
LegalTrek's software solution empowers modern law firms to streamline their work, billing and project management.
LegalTrek's comprehensive billing and project management solution is designed to fulfill the needs of the most sophisticated legal professionals. The software was developed with the expert advice of over 500 attorneys in eight countries. LegalTrek provides you with a solution for accurate time-tracking and value pricing your clients will love. Features like client portal and automatized billing processes will undoubtedly set you apart from competition.
LegalTrek's comprehensive billing and project management solution is designed to fulfill the needs of the most sophisticated legal professionals. The software was developed with the expert advice of ov...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Curo365 is built to handle case/matter management, document management, communications and calendaring, and financial/ERP data.
At its core, Curo365 utilizes several cloud applications within the Microsoft 365 cloud suite as an innovative and expansive legal practice management platform with robust reporting and customization-abilities. These applications are all enterprise ready, which means that Curo365 can easily accommodate global enterprises as well as solo-practitioners. Enterprise-level security (a significant concern for all law firms) is also fully baked-into Curo365.
At its core, Curo365 utilizes several cloud applications within the Microsoft 365 cloud suite as an innovative and expansive legal practice management platform with robust reporting and customization-a...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
ROSS is legal research software that uses artificial intelligence to help thousands of U.S. lawyers work faster and smarter.
ROSS is legal research software that uses artificial intelligence to help thousands of U.S. lawyers work faster and smarter. With ROSS, find the most relevant law in seconds using state-of-the-art artificial intelligence. ROSS is easy to learn and quick to master: no training required. Subscribe for only $69 per month and search U.S. federal and state case law, statutes, and regulations.
ROSS is legal research software that uses artificial intelligence to help thousands of U.S. lawyers work faster and smarter. With ROSS, find the most relevant law in seconds using state-of-the-art art...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Online office management that's on point. Only pay for the features you need & use. Lowest price point in the market.
Designed with today's busy attorneys in mind, BlueStylus has just the right features you need to be more productive, and profitable, in the office and on the go. Automatically download your ECF documents & receive notifications to keep you moving;Secure document storage provides peace of mind as well as anytime, anywhere access, organization and management, all in one secure locationthe cloud; Real-time document collaboration and time & billing tracking. All for the lowest price on the market.
Designed with today's busy attorneys in mind, BlueStylus has just the right features you need to be more productive, and profitable, in the office and on the go. Automatically download your ECF documen...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer
Cloud software for the management of intellectual properties including collaboration, seamless integration and management information.
Cloud software for the management of intellectual properties including collaboration, seamless integration and management information. Reduce effort. Not just in one workplace. But in the whole company or law office. The IPMS software of the future: fast and uncomplicated access to all the information you need about your IP situation. With Continux software, you are easily guided through your intellectual property rights! Stop wasting your or your colleagues time with routine-work!
Cloud software for the management of intellectual properties including collaboration, seamless integration and management information. Reduce effort. Not just in one workplace. But in the whole company...
  • Tijd bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van juridische zaken
  • CRM
  • Documentbeheer