Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Verzekeringssoftware

Software voor verzekeraars automatiseert de bedrijfs-, klantenservice- en kantoorbeheeractiviteiten voor verzekeringsbedrijven. Deze oplossingen bieden volledige database systemen voor klantenbeheer voor een verscheidenheid aan verzekeringsproducten, zoals leven, gezondheid, eigendom en ongevallen en investeringen. Verzekeringssoftware bieden ook traceringsystemen voor planning, elektronische documentarchivering, contracten en commissies, alsook algemene boekhoud- en bedrijfsrapportagetools. Zie ook: verzekeringspolis software en software voor verzekeringsbeoordeling.

45 resultaten

AdInsure is een standaard verzekeringsplatform dat is ontworpen voor levens- en schadeverzekeraars. Meer informatie over AdInsure
AdInsure is een krachtig verzekeringsplatform dat het runnen van je bedrijf gemakkelijk maakt. Het is ontworpen voor levens- en schadeverzekeraars, en biedt je de functionaliteit en het vermogen om bedrijfsprocessen te stroomlijnen, de gebruikerservaring te verbeteren en veranderingen effectief te beheren. AdInsure is gebouwd op basis van best practices in de sector en combineert uitgebreide functies in één enkel verenigd platform. Het biedt een innovatieve omgeving die je organisatie verbindt met opkomende technologieën, dienstverleners en partners. Meer informatie over AdInsure

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Get new products to market faster, unlock revenue and achieve greater ROI with GO-INSUR - an innovative digital insurance platform. Meer informatie over GO-INSUR
GO-INSUR is een toonaangevend offerte- en inkoopplatform voor verzekeraars, makelaars en gespecialiseerde verzekeringsagenten dat innovatie stimuleert. Blijf de concurrentie voor en boor sneller nieuwe inkomstenstromen aan met een polisbeheersysteem voor tussentijdse aanpassingen, offertes en verlengingen. Breng snel nieuwe producten op de markt, breid de distributie uit en verlaag de operationele kosten met een flexibel, snel schaalbaar cloudgebaseerd platform. Het is gebouwd door een toonaangevende Britse specialist op het gebied van digitale verzekeringen, met een bestaand klantenbestand van Marsh, Legal & General, British Friendly en Hiscox. Meer informatie over GO-INSUR

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Bitrix24 is een gratis platform voor het beheer van verzekeringsmaatschappijen dat door 12 miljoen teams wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis platform voor het beheer van verzekeringsmaatschappijen dat wereldwijd door 12 miljoen teams wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gratis CRM, afspraakplanning, beheer van agentschappen, offertes, facturen, contracten, e-mailmarketing, kalenders, meer. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Met het Jenesis-systeem voor bureaubeheer en het websiteontwerp van JenesisWeb kan dit platform aan alle behoeften van je bureau voldoen.
Jenesis is een cloudgebaseerd beheersysteem dat is ontworpen om verzekeringsagenten te helpen bij het beheren van bestaande klanten van persoonlijke en commerciële lijnen, evenals klanten voor levens- en zorgverzekeringen. Bouw sterke relaties op met polishouders terwijl je automatische marketing uitvoert naar potentiële klanten, en verhoog de efficiëntie met vooraf invulbare Acord-formulieren. Naast het Jenesis-beheersysteem bieden de websiteontwerpdiensten van JenesisWeb je de mogelijkheid om alle behoeften van je bureau op één plek te beheren. Meer informatie over Jenesis Software

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Indio vereenvoudigt het aanvraag- en verlengingsproces voor inboedel- en ongevallenverzekeringen voor medewerkers door een volledig digitale, moderne klantervaring te creëren.
Indio ondersteunt inboedel- en ongevallenverzekeringsmaatschappijen en hun klanten door van het aanvraag- en verlengingsproces een volledig digitale, moderne klantervaring te maken. Snel, gemakkelijk en zonder E&O, wat bureaus tijd en geld bespaart. Het whitelabel platform is vooraf geladen met een bibliotheek van 5000 digitaal verbeterde slimme verzekeringsformulieren en aanvraagformulieren, een volledige oplossing voor e-handtekeningen en veilig delen van documenten. Meer informatie over Indio

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Software voor zakelijke budgettering die een bedrijf de financiële en operationele informatie biedt die het nodig heeft om betere, meer strategische beslissingen te nemen.
Vereenvoudig de budgettering, planning en modellering met behulp van bedrijfsprestatiesoftware. Excel-achtige werkbladen stroomlijnen het planningsproces en stellen je in staat om dieper in celwaarden te graven om een beter inzicht in de gegevens te krijgen. Configureerbare opties en de mogelijkheid om aangepaste berekeningen te maken geven je de flexibiliteit om een model te creëren dat geschikt is voor jouw unieke zakelijke behoeften. Bespaar tijd en maak de budgettering minder moeizaam. Uitgeroepen tot Leider in Gartners Magic Quadrant 2018 voor Cloud FP&A-oplossingen. Meer informatie over Workday Adaptive Planning

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Zeer gewaardeerd door verzekeringsmedewerkers. De krachtige nummerkiesfunctie van de PhoneBurner-software helpt medewerkers meer live gesprekken te voeren en meer polissen te verkopen. Je kunt leads tot 4x sneller opbellen. Uitstekende functionaliteiten voor vervolgstappen. Eenvoudig te gebruiken. Geen contracten. Probeer het gratis uit zonder creditcard. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
De nieuwe benchmark in het beheer van verzekeringsmaatschappijen: veilig, intelligent, intuïtief, betaalbaar. Alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies.
Het cloudgebaseerde systeem van NowCerts voor het beheer van verzekeringsmaatschappijen is nauwgezet ontworpen, veilig, intelligent en intuïtief. - outsourcing van verzekeringscertificaten; - certificaten verzenden via fax, e-mail of Amerikaanse post; - QuickBooks-integratie; - downloads van verzekeraars; - CRM - beleidsbeheer; - alle ACORD-formulieren; - bijhouden van commissies; - marketingformulieren verzonden via fax, e-mail of Amerikaanse post; - tool voor het verkrijgen van verliesperiodes; - en nog veel meer exclusieve functies zonder extra kosten. Meer informatie over NowCerts

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Ontworpen voor bedrijven van elke omvang voor het beheren van klantrelaties, beleidsregels, secundaire arbeidsvoorwaarden, de verkoop en financiële boekhouding.
Lokaal of cloudgebaseerd bureaubeheersysteem dat het bedrijf automatiseringsmogelijkheden biedt. Het systeem biedt één enkele, open toepassing met geïntegreerde capaciteiten voor het beheren van klantrelaties, beleidsregels en secundaire arbeidsvoorwaarden, verkoopautomatisering en financiële boekhoudprocessen. Meer informatie over Applied Epic

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
De oplossing voor onafhankelijke agenten om digitale betalingen te innen voor het factureringsbeleid van je hele instelling. Geen contract, geen verborgen kosten, slechts $ 20 per maand.
ePayPolicy heeft als missie om papieren cheques van de workflow van de onafhankelijke agent te elimineren. Met de eenvoudige, op verzekeringen gerichte oplossing kun je creditcard- en ACH-betalingen innen en geld in de sector overmaken. Naast incasso's heb je toegang tot verschillende functies om boekhoudkundige bewerkingen te stroomlijnen, inclusief het integreren van betalingen in beheersystemen zoals AMS360, Applied CSR24, Veruna en nog veel meer. Meer informatie over ePayPolicy

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Met Creatio CRM voor verzekeringen krijg je toegang tot een scala aan workflows, van polissen tot het beheer van de levenscyclus van verzekeringsclaims en meer.
Met Creatio CRM voor verzekeringen krijg je toegang tot een breed scala aan workflows: beheer van verzekeringspolissen, beheer van de levenscyclus van claims, commissiebeheer en nog veel meer. Meer informatie over Creatio CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele apps en formulierenapps. Ongeveer 500.000 mensen gebruiken Snappii Business-apps in 30+ sectoren.
Snappii biedt veel mobiele apps voor de verzekeringsbranche als een handige en gemakkelijk te gebruiken mobiele oplossing die tijd bespaart en papierwerk sterk vermindert, snelle en nauwkeurige gegevensverzameling mogelijk maakt en de noodzaak elimineert om fysiek naar de plaats van het ongeval te gaan en meer. App-gebruikers kunnen hun eigen pdf's uploaden, bewerken en delen. Geen formulieren om te bouwen. Kies uit meer dan 400 kant-en-klare app-sjablonen of er kan een app voor je worden ontworpen. Meer informatie over Snappii

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Toonaangevende software voor verzekering met oplossingen via één enkel platform, waaronder het cloudgebaseerde EZLynx-beoordelingssysteem en het EZLynx-beheersysteem.
EZLynx biedt één enkele platformoplossing om onafhankelijke verzekeringsmedewerkers te helpen hun concurrentievoordeel te behouden. Het cloudgebaseerde managementsysteem, het realtime beoordelingssysteem en de website voor je bureau bieden een naadloze basis om het potentieel van je bureau te maximaliseren. Verhoog je vermogen om huidige klanten te behouden terwijl je nieuwe opdrachten verwerft voor zowel persoonlijke als commerciële bedrijfsonderdelen. Meer informatie over EZLynx

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Nieuwe generatie van verzekeringssoftware die is ontworpen om te voorzien in unieke bedrijfsbehoeften, waarde voor je bedrijf te leveren en verzekeringsbeheer te stroomlijnen.
A1 Tracker software voor het beheer van verzekeringspolissen is robuust en bevat functies voor het beheren van verzekeringspolissen, verzekeringsoffertes, klantenservice en claimbeheer. A1 Tracker is geschikt voor bedrijven met meerdere verschillende verzekeringsproducten, waaronder ziektekostenverzekering, aansprakelijkheid, commercieel, luchtvaart, zeevaart, overkoepelende verzekeringen en autoverzekering. A1 Tracker stroomlijnt verzekeringsmaatschappijen met automatische meldingen over polisverlenging, het genereren van polisdocumenten en polisdocumentbeheer. Meer informatie over A1 Tracker

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Biedt open-source fouttracking om bugs en crashes overal in je toepassing in realtime te controleren en erop te reageren.
Sentry biedt open-source fouttracking om bugs en crashes overal in je stack in realtime te monitoren en erop te reageren. Sentry verzamelt en voegt belangrijke context toe om traces te stapelen en informeert je over de gebruikers, services en servers die zijn getroffen. Voor het eerst kan elke ontwikkelaar direct inzicht krijgen in hoe zijn productiecode werkelijke gebruikers beïnvloedt en problemen automatisch beoordelen en oplossen als onderdeel van zijn bestaande workflow. Meer informatie over Sentry

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Aanbevolen door 97% van de agentschappen. Het enige agentuurbeheersysteem dat je bedrijfsvoering effectiever en aangenamer maakt.
Sinds 1995 is HawkSoft een leider in managementsystemen voor agentschappen die effectieve workflows willen zonder een aangename ervaring op te offeren voor personeel en polishouders. Gemaakt door onafhankelijke agenten. De mensen bij HawkSoft zijn er trots op onafhankelijk te zijn en verantwoording af te leggen aan agentschappen die het systeem gebruiken om hun verzekeringsactiviteiten te ondersteunen. HawkSoft blijft evolueren naar een geavanceerd systeem dat duizenden bureaus in staat stelt om persoonlijk en commercieel risico te schrijven. Meer informatie over HawkSoft CMS

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Software voor customer relationship management met helpdeskticketing en projectmanagement
Ideaal voor bedrijven van 10 tot 200 gebruikers die op zoek zijn naar een gebruiksvriendelijke, aanpasbare oplossing voor beheer, accounts, contactpersonen, taken, leads, verkoopkansen en projecten. Een geïntegreerde marketingtoepassing en een ticketingsysteem voor helpdesks bieden een totaaloplossing voor groeiende bedrijven. Gebruikt in 30 sectoren in een dozijn landen over de hele wereld. Volledig geïntegreerd met MS Outlook en Google. Mobiele toegang inbegrepen. Meer informatie over Commence

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Commissionly is de eerste cloudgebaseerde app voor het beheer van verkoopcommissie en -compensatie die 100% gericht is op het midden- en kleinbedrijf.
Commissionly is de eerste cloudgebaseerde webapp voor het beheer van verkoopcommissie en -compensatie die 100% gericht is op het midden- en kleinbedrijf. Je kunt er binnen enkele minuten mee aan de slag, dankzij de ongecompliceerde hulpprogramma's voor gegevensimport, het wizard-gebaseerde plan voor doelen/compensatie en de tools voor commissie-instelling. Jij en je begunstigden hebben via het webdashboard overal toegang tot hun informatie en je beschikt over gemakkelijk te creëren rapporten waarmee je snel de uitbetalingsbedragen voor commissies kunt berekenen. Ga vandaag nog van start! Meer informatie over Commissionly

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Krachtig, betaalbaar en modulair systeem voor maatschappijbeheer waarmee je de set functies kunt kiezen die het beste aan je behoeften voldoen.
QQ Catalyst is een revolutionair nieuw cloudgebaseerd beheersysteem voor verzekeringsmaatschappijen. De innovatieve gebruikersinterface van Catalyst biedt capaciteiten en ontwerpfuncties die anders zijn dan verzekeringsmaatschappijen ooit eerder hebben gezien. Dit platform maakt het gemakkelijk om zaken te doen met QQSolutions, zonder installatiekosten, zonder maandelijks contract en met een geld-terug-garantie van 30 dagen. Ontdek waarom meer dan 23.000 agenten en meer dan 5000 bureaus elke dag op deze technologie vertrouwen om hun bedrijf te beheren. Meer informatie over QQCatalyst

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Je kunt deze zeer flexibele CRM 14 dagen gratis uitproberen.
Met Shape CRM kun je je hele bedrijf op één gebruiksvriendelijk platform beheren. De cloudgebaseerde software van Shape biedt tientallen tools waarmee je je online marketing en promoties via e-mail en sms kunt beheren en automatiseren, leads uit online bronnen registreren en onderhouden, verkooppijplijnen organiseren, prospects en klanten ontwikkelen, professionele online documenten creëren en verzenden, online betalingen accepteren, aangepaste rapportage uitvoeren en dagelijkse administratieve taken automatiseren. Shape is een zeer flexibele CRM. Meer informatie over Shape

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Zorgprofessionals kunnen nu gebruikmaken van verzekeringsvoordelen en tegelijkertijd de beperkingen van het in een netwerk zijn vermijden.
Anagram, voorheen Patch, is een online verzekeringsassistent die zorgverleners en patiënten helpt om binnen enkele minuten voordelen buiten het netwerk te begrijpen en online claims in te dienen. Nooit meer telefonisch contact opnemen met verzekeringsmaatschappijen of papieren claims indienen. Met behulp van Patch kunnen zorgaanbieders patiënten het exacte te verwachten vergoedingsbedrag laten weten en automatisch namens hen een geoptimaliseerde claim indienen. Meer informatie over Anagram

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Agentuurbeheersysteem dat verzekeringsmaatschappijen helpt bij het volgen van polissen, documentatie, boekhouding en rapportage.
Eclipse helpt je overhead te verminderen en de winstgevendheid te verbeteren door alle essentiële elementen van een beheersysteem te combineren. Eclipse biedt alles, van marketingtools tot ACORD-formulierverwerking. Biedt bekwaam en vriendelijk ondersteunend personeel voor een gemakkelijke overgang naar een nieuw automatiseringssysteem. Stel je eens een volledig beheersysteem voor, ondersteund door een team van verzekerings- en software-experts dat klaar staat om je vragen onmiddellijk te beantwoorden. Conversies van andere beheersystemen beschikbaar. Meer informatie over Eclipse

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Verzekerings-CRM/CSM (Customer Success Management) in combinatie met een healthtech die exclusieve tarieven biedt voor gezondheidszorg-, wellness-, lifestyle-, food & beverage-diensten aan leden.
Verzekeringsbemiddelaars nodigen leads/klanten uit om als lid deel te nemen via een 5 minuten durende gamified KYC (Know Your Customer)/FNA (Financial Needs Analysis) die maximaal 110 gegevenspunten verzamelt. Ze kunnen verzekerings-/investeringsproducten digitaal aanbevelen, promoten en verwerken, terwijl ze leads belonen met een gratis lidmaatschap dat exclusieve diensten biedt via 1200 klinieken en 50 voedsel en drank-, wellness- en lifestylepartners. CRM: zie de website Portal voor medewerkers/leveranciers: zie de website Gezondheidstechnologie: zie de website Meer informatie over Wellnex

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
Dit platform is al bijna 2 decennia wereldwijd toonaangevend op het gebied van claimbeheertechnologie en biedt wereldwijd veilige online software voor claimbeheer.
Virtual Claims Adjuster is een webgebaseerd claimbeheersysteem dat is ontworpen met behulp van de nieuwste softwareontwikkelingstechnieken en interfacemethoden om een soepele implementatie in je bedrijf te garanderen. Terwijl je je dagelijkse werkzaamheden uitvoert, werkt dit platform op de achtergrond en zoekt het manieren om je efficiënter en effectiever te maken. De bedrijfsspecialisten analyseren trends, onderhouden belangrijke relaties binnen de sector en gebruiken geavanceerde technieken om je toolset te ontwikkelen op een manier die de behoeften van je bedrijf overtreft. Meer informatie over VCA Software

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Offertes
  • Verzekeringsclassificatie
  • Activiteiten volgen
  • Beleidbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Audittrail
  • Workflowbeheer