Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Hotel software

Met hotel software kunnen hotels, motels en resorts hun marketing, boekingen en facturatie automatiseren. Hotelmanagers in België gebruiken deze toepassingen om efficiënter te werken en het proces van het toewijzen en in- en uitchecken van kamers te versnellen. Hotel software biedt verschillende functies voor het bijhouden van onbezette kamers. Ook is het vaak mogelijk om marketing- en sales tools, alsook factureringsfuncties, te integreren. Tools voor het beheer van andere functies zoals onderhoudsverzoeken en de planning van schoonmaakdiensten behoren tevens vaak tot de mogelijkheden. Zie ook: vastgoedbeheer software, verhuursoftware en reserveringssystemen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Hotel software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

120 resultaten

Noovy is ontworpen om alle activiteiten voor moderne hoteliers en hun gasten te vereenvoudigen en te automatiseren. Meer informatie over Noovy
Noovy is ontworpen om alle activiteiten voor moderne hoteliers en hun gasten te vereenvoudigen en te automatiseren. Van het boekingssysteem tot het uitchecken, van de receptie tot het opbrengstbeheer, elk proces is eenvoudiger, sneller en meer verbonden. Noovy is opgericht door een team van voormalige hoteliers die geloven dat de horeca een technologische revolutie nodig heeft. Vanaf de eerste dag is het Noovy-systeem ontworpen om het meest open, gebruiksvriendelijke en complete systeem op de markt te zijn. Meer informatie over Noovy

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
Smoobu is webgebaseerde software die een effectief beheer van je vakantiewoning mogelijk maakt. Meer informatie over Smoobu
Smoobu is webgebaseerde software die een effectief beheer van je vakantiewoning mogelijk maakt. Dit platform is gericht op eigenaren van vakantieverhuur en biedt een daadwerkelijke all-inclusive oplossing. Inclusief een PMS, kanaalbeheerder, website-ontwerpfunctie, communicatie, betalingen, enz. en zelfs een toepassing voor de gastbeleving. Meer informatie over Smoobu

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
Shiji Enterprise Platform is het horecaplatform voor de 21e eeuw. Een ondernemingsgericht cloudplatform voor PMS, CRS en meer. Meer informatie over Shiji Enterprise Platform
Shiji Enterprise Platform is een modern, schaalbaar en veilig platform voor vastgoedbeheer. Grote hotelbedrijven hebben toegang tot functies zoals vastgoedbeheer voor meerdere locaties, beveiliging en privacy, intuïtief zoeken naar gasten en meer. Wereldwijde en multinationale hotelbedrijven hebben technologische oplossingen nodig die de complexiteit van horeca over de hele wereld aankunnen. Het Shiji Enterprise-platform kan daarbij helpen. Meer informatie over Shiji Enterprise Platform

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
Aangepaste incheckoplossingen voor hotels en gezondheidszorg. Met meer dan 50 functies vereenvoudigt Tabhotel het inchecken en verbetert deze software de gastervaring. Meer informatie over Tabhotel
Tabhotel biedt zeer flexibele en aanpasbare oplossingen voor zelf inchecken voor hotels en zorginstellingen. De geavanceerde oplossingen bieden meer dan 50 functies die het incheckproces vereenvoudigen en de algehele gastervaring verbeteren. Het platform werkt nauw samen met elke klant om de oplossingen aan te passen aan hun unieke behoeften, waardoor maximale efficiëntie en gasttevredenheid wordt gewaarborgd. Vereenvoudig je incheckproces, verhoog de gasttevredenheid en verhoog de productiviteit van je team met Tabhotel. Meer informatie over Tabhotel

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
De enige tool die je nodig hebt voor vastgoedbeheer. Klus geklaard. Bespaar elke week uren met geautomatiseerde berichten, slimme tarieven en nog veel meer. Meer informatie over Uplisting
Uplisting is de alles-in-één oplossing die speciaal is ontworpen voor kortetermijnverhuur. Het is intuïtief, betrouwbaar en kan al binnen 30 minuten na het starten van je 14-daagse gratis proefperiode waarde beginnen toe te voegen aan je bedrijf. Importeer je aanbiedingen automatisch rechtstreeks van Airbnb en verbind binnen enkele minuten met Booking.com en anderen. Je kunt boekingen, tarieven en beschikbaarheid meteen synchroniseren met 0% commissie, geen opstartkosten en geen verborgen kosten. Bespaar elke week uren met geautomatiseerde berichten, slimme tarieven en nog veel meer. Meer informatie over Uplisting

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
Guesty for Hosts is mobielgerichte, betaalbare en gebruiksvriendelijke software voor het beheer van vakantiewoningen, voor gastenontvangers die 1-3 locaties beheren. Meer informatie over Guesty For Hosts
Guesty For Hosts is mobielgerichte software voor het beheer van vakantiewoningen voor gastenontvangers, eigenaren van vakantiewoningen of een hotel die een handvol accommodaties voor de korte termijn verhuren. Guesty biedt alle functionaliteiten die je nodig hebt om tijd te besparen, de bekendheid van je locaties te vergroten en je accommodaties tussendoor te beheren. Meer informatie over Guesty For Hosts

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
Compleet, cloudgebaseerd PMS voor hotels dat een unieke digitale zelfbediening toevoegt voor gasten; inclusief een eersteklas receptie, boekingsmodule, kanaalmanager en POS. Meer informatie over Clock PMS
Clock PMS is een all-round digitaal platform voor hotelmanagement van de nieuwe generatie. Het wordt geleverd met het breedste scala aan gastgerichte functies en betrokkenheidstools, samen met volledig geautomatiseerde online distributie, tariefintelligentie en hotel F&B POS-oplossing. Clock PMS beschikt over self check-in, automatische e-mails, digitale roomservice, OTA-distributie, commissievrije directe boekingen, MICE; dit alles geïntegreerd in één compleet systeem en toegankelijk met een enkele login. Clock PMS verhoogt de efficiëntie van het personeel en de gasttevredenheid. Meer informatie over Clock PMS

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
België Lokaal product
Beheer moeiteloos de administratieve taken van je hotel of Bed en Breakfast met het vastgoedbeheersysteem van Bookingplanner. Meer informatie over Bookingplanner
Beheer je accommodatie dankzij dit cloudgebaseerde vastgoedbeheersysteem (PMS). Verhoog het gebruiksgemak dankzij duidelijke en gebruiksvriendelijke interfaces. Zodat je in een mum van tijd al je taken kunt uitvoeren. Optimaliseer het beheer dankzij de tweerichtingsverbinding met de Cubilis-kanaalbeheerder. Deze verbinding zorgt ervoor dat alle prijzen en beschikbaarheid worden gesynchroniseerd op beide platforms. Perfect om dubbele boekingen te voorkomen. Meer informatie over Bookingplanner

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
Cloudbeds biedt één platform voor jou om gasten, personeel, inventaris, prijzen en gegevens in realtime en efficiënt te beheren. Meer informatie over Cloudbeds
Cloudbeds is een gebruiksvriendelijk pakket voor accommodatiebeheer die hoteliers een gecentraliseerde oplossing biedt om hun accommodatie eenvoudig en effectief te beheren. Met Cloudbeds heb je één aanmelding en één systeem dat altijd gesynchroniseerd is. Deze suite omvat een PMS, reserveringssysteem, kanaalbeheerder met 300+ verbindingen, tool voor opbrengstbeheer en betalingen. Deze oplossing wordt vertrouwd door duizenden hotels in meer dan 148 landen, en helpt hotels meer reserveringen en tevreden gasten te krijgen. Meer informatie over Cloudbeds

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
Beheer honderden aanbiedingen: alles-in-één softwareoplossing voor het beheren van vakantiewoningen op Airbnb, Booking.com, Expedia en meer. Meer informatie over Hostify
Stroomlijn je vakantieverhuurbedrijf en verzamel al je interacties in één dashboard. Hostify synchroniseert gegevens onmiddellijk met Airbnb, Booking.com, HomeAway, Expedia, TripAdvisor en vele anderen. Hostify is een alles-in-één oplossing die verhuurders en vastgoedbeheerders helpt bij het automatiseren van processen en het integreren van gegevens uit meerdere kanalen en Airbnb-accounts. Meer informatie over Hostify

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
Cloudgebaseerde PMS- en kanaalbeheerder met een gebruiksvriendelijke agenda, online reisbureau- en GDS-integratie, opbrengst, POS, rapporten, paspoortscanner en meer. Meer informatie over Mini Hotel PMS
Mini Hotel is alles-in-één software voor hotelbeheer en een kanaalbeheerder, ideaal voor kleine hotels, boetiekhotels, vakantiewoningen, hostels, bed and breakfasts, pensions, campings, glamping. Meer informatie over Mini Hotel PMS

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
I-Rent.net gelooft dat lokale verhuur bedrijven de belangrijke factor zijn in vakantieverhuur, wij hebben specifieke tools voor hen ontwikkeld Meer informatie over i-Rent.net
Wij bij i-Rent.net geloven dat de lokale property manager de meest belangrijke factor is bij vakantieverhuur. Waarom? Omdat de lokale property manager de diensten verleent aan eigenaar en gasten, zorgt voor de schoonmaak, het beddengoed en het onderhoud, de woning op het internet verspreidt, de boekingsadministratie verzorgt en de kwaliteitscontrole en reparaties uitvoert in geval van storingen. i-Rent.net heeft specifieke tools ontwikkeld om deze taken te helpen organiseren. Meer informatie over i-Rent.net

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.
monday.com is software voor het beheer van horecavastgoed die je team graag zal gebruiken. Het maakt het voor iedereen plezierig en gemakkelijk om samen te werken, zich te concentreren op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op het werk. Het is visuele software die je in één oogopslag precies laat zien hoe alles ervoor staat. Eindelijk geen lange e-maildiscussies meer, minder vergaderingen en de voldoening om zaken snel op groen te kunnen zetten als ze zijn voltooid. Meer informatie over monday.com

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
40% korting - exclusieve aanbieding. Bespaar nu op je software-abonnement op vakantieverhuur.
Lodgify vakantieverhuursoftware is zowel geschikt voor eigenaren van één woning als beheerders van meerdere panden. Je kunt je boekingsaantallen verhogen en je bedrijfsmanagement vereenvoudigen met tijdbesparende tools. Reserveringenbeheer is nog nooit zo eenvoudig geweest dankzij de gecentraliseerde agenda en inbox, het automatische offertegenerering en geautomatiseerde online betalingen. Zeg vaarwel tegen handmatige en repetitieve taken en geniet van de totale vrijheid en flexibiliteit van het beheer van je verhuurbedrijf vanaf elke locatie. Meer informatie over Lodgify

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
De meest populaire software voor vakantiewoningen ter wereld voor kortetermijnverhuurbedrijven met 5 of meer aanbiedingen op meerdere kanalen.
Hostaway helpt professionele vastgoedbeheerders bij het opbouwen van hun bedrijf, van een paar beheerde gebouwen tot honderden. Maak in enkele minuten verbinding en synchroniseer reserveringen, tarieven en beschikbaarheid met de meest geschikte kanalen in de reissector. Dit omvat krachtige directe integraties met Airbnb, Booking.com, Expedia, HomeAway en tientallen anderen. Maak binnen enkele minuten een directe boekingswebsite, geautomatiseerde berichten voor gasten, taken, betalingen met volledige financiële rapportage en meer. Meer informatie over Hostaway

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
RMS heeft drie hoofdonderdelen: 1. Campingbeheersysteem 2. Realtime reserveringen vanaf je website 3. Verkooppuntsysteem
RMS Campground is een cloudgebaseerd softwaresysteem dat speciaal is ontworpen om te voldoen aan de bedrijfsvoeringsbehoeften van de markt voor kampeerterreinen en campers. RMS integreert met je website en creëert een totaaloplossing voor het boeken en beheren van onroerend goed. RMS is ontworpen zodat het snel te leren en gemakkelijk te gebruiken is. Meer informatie over RMS Cloud

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
eviivo is een probleemloos softwarepakket voor het beheren van gasten, boekingen en OTA's, en is bestemd voor iedereen met kamers om te verkopen en een verhaal te vertellen.
Dit gebruiksvriendelijke softwarepakket maakt het eenvoudig voor verhuurders en hoteliers om boekingen aan te nemen, tarieven te adverteren en bij te werken op alle belangrijke OTA's en PCI-compatibele betalingen aan te nemen. Het eviivo-pakket stelt onafhankelijke accommodatie-eigenaren in staat om het aantal online boekingen te verhogen door middel van honderden verschillende websites, en deze vervolgens allemaal op één plek te beheren, waardoor je meer tijd over hebt om voor jezelf of je gasten te zorgen. Dit platform werkt samen met meer dan 12.000 aantrekkelijke, onafhankelijke accommodaties in heel Europa - van statige kastelen tot B&B's op het strand. Meer informatie over eviivo

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
Online systeem voor boekingen en gastenbeheer dat het traceren van reserveringsbronnen, groepsreserveringen en een kalender met herinneringen biedt.
Online systeem voor boekingen en gastenbeheer dat het traceren van reserveringsbronnen, groepsreserveringen, kalender met herinneringen en meer biedt. Professional Edition bevat capaciteiten voor opbrengstbeheer, verkooppunten en e-mailmarketing. Meer informatie over ResNexus

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
Centraliseer je accommodatieboekingen online, beheer je personeel, verwerk betalingen en maak verbinding met tools die je al gebruikt.
Checkfront is een platform voor boekingsbeheer dat wordt vertrouwd door duizenden horeca-operators over de hele wereld. Het platform stelt bedrijven in staat om op elke website accommodaties te verkopen via live voorraadbeheer, dynamische prijsstelling, klantmeldingen en kanaaldistributie. Checkfront maakt het eenvoudig om je bedrijf te laten groeien, door je administratie te automatiseren en al je zakelijke tools op één plek onder te brengen. Meer informatie over Checkfront

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
eZee Absolute is een cloudgebaseerd hotelbeheersysteem dat de dagelijkse activiteiten van een hotel automatiseert en de hotelinkomsten verhoogt.
eZee Absolute is een compleet cloudgebaseerd PMS-systeem voor hotels dat helpt bij het automatiseren van activiteiten vanaf de frontoffice, backoffice, check-in, check-out, reserveringen, facturering, schoonmaak en nog veel meer. eZee Absolute helpt hotels om de gastervaring die ze bieden te verbeteren en hun inkomsten te verhogen. eZee Absolute is perfect voor accommodaties van elke omvang, d.w.z. hotels, motels, pensions, bed en breakfasts, service- en boetiekappartementen, herbergen en zelfs hotelgroepen. Meer informatie over eZee Absolute

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
iGMS is de best beoordeelde software voor de verhuur van vakantiewoningen die gastenberichten, recensies, prijzen, rapportage en meer automatiseert. Gratis proefperiode van 14 dagen.
iGMS is software voor verhuur van vakantiewoningen die beheerders helpt om de dagelijkse taken op het gebied van het beheer van kortetermijnverhuur effectief uit te voeren. Het stelt gebruikers in staat om alle accounts van Airbnb, HomeAway en Vrbo te exploiteren via één enkele interface, met toegang tot dezelfde geavanceerde functionaliteit via de mobiele app. Geautomatiseerde berichten- en gastenrecensies, sjablonen, teambeheer, prijsbeheer en meer. Gratis voor maximaal 4 woningen. Er is een gratis proefversie van 14 dagen beschikbaar (geen creditcard vereist) voor beheerders met 5 of meer woningen. Meer informatie over iGMS

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
Guesty is krachtige en robuuste technologie voor het verhuur van vakantiewoningen waarmee vastgoedbeheerbedrijven hun bedrijf kunnen opschalen.
Guesty is een SaaS-platform voor professionele vakantieverhuurbedrijven op tientallen boekingssites. Het robuuste platform heeft alle functies die nodig zijn in een PMS-kanaalbeheer, een gecombineerde inbox, bijgewerkte boekingskalender, automatiseringstools, veilige en eenvoudige betalingsverwerking, rapportage en zelfs 24/7 experts in gastcommunicatie, waardoor het verblijf van je gasten veel aangenamer wordt. Guesty is de alles-in-één technologie voor vakantieverhuur waarmee vastgoedbeheerders hun activiteiten op één plek kunnen centraliseren. Meer informatie over Guesty

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
Een gebruiksvriendelijk en goedkoop online boekingssysteem voor hotels, bed and breakfasts en hostels. Probeer het gratis zonder verplichtingen.
Sirvoy biedt een reeks tools voor vastgoedbeheer, waaronder een vastgoedbeheersysteem, boekingsengine en geïntegreerde kanaalbeheerder. Het krachtige, functierijke systeem is ongelooflijk gebruiksvriendelijk en biedt hoteliers de flexibiliteit om de software aan te passen aan de behoeften van hun accommodatie. De eenvoud van Sirvoy betekent dat de installatie moeiteloos is en dat de klantenservice 24/7 beschikbaar is voor voortdurende training en ondersteuning. Meer informatie over Sirvoy

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding
Hotelogix is een robuust cloudgebaseerd hotelmanagementsysteem dat innovatieve mogelijkheden biedt die hotels nodig hebben om reserveringen te vereenvoudigen.
Hotelogix is een robuust cloudgebaseerd hotelmanagementsysteem dat innovatieve mogelijkheden biedt die hotels nodig hebben om reserveringen te vereenvoudigen, de operationele efficiëntie te verbeteren en de omzet te maximaliseren. Hotelogix ondersteunt realtime integratie met alle grote online reisbureaus en Global Distribution Systems (GDS) om je marktbereik uit te breiden, de bezettingsgraad te verhogen en boekingsfouten te elimineren. Hotelogix heeft tien jaar ervaring in het ondersteunen van hotels in meer dan 100 landen. Meer informatie over Hotelogix

Functies

  • GDS/OTA-integratie
  • Onderhoudsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Online reserveren
  • Verkooppunt
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van gastervaringen
  • Tariefbeheer
  • CRM
  • Geïntegreerde boekhouding

Kopersgids voor Hotel software

Wat is hotel software?

Hotel software stelt horecabedrijven (hotels, motels, resorts enz.) in staat om administratieve taken te beheren, zoals reserveringen, receptiewerkzaamheden, huishouding, kamertoewijzingen, facturering, online boeken en gastdiensten. De software automatiseert taken, zoals boeken, marketing en facturering van verschillende soorten onroerend goed, wat helpt bij het versnellen van de algemene processen, de facturering, de omzet van de kamer en de communicatie met gasten.

De voordelen van hotel software

  • De gastervaringen verbeteren en relaties opbouwen: een fundamentele pijler van de groei in de horeca is het verbeteren van de gastbeleving en het opbouwen/onderhouden van een goede relatie met de gast. Hotel software kan helpen de ervaringen van de consument te verbeteren door middel van functionaliteit als mobiele boekingen en technologie-gefaciliteerde express check-ins en check-outs.
  • Beheren van online boekingskanalen/distributie: om te overleven, succes te behalen en zichtbaarheid binnen de branche te garanderen, moeten horecapanden op meerdere online platforms/kanalen aanwezig zijn, zodat klanten ze kunnen vinden en boeken. Hotel software kan deze kanalen beheren door integratie met OTA's (Online Travel Agencies, online reisbureaus) en GDS's (Global Distribution Systems, wereldwijde distributiesystemen), waardoor het bereik van bedrijven over het internet via één systeem wordt vergroot en dubbele boekingen worden voorkomen.
  • Beheren van inkomsten: het beheer van inkomsten en bedrijfsstrategieën is van cruciaal belang voor het succes in de horeca. Hotel software stelt hoteliers en bedrijfseigenaren in staat om effectieve gegevensgestuurde inkomstenbeheerstrategieën te implementeren die de KPI's (Key Performance Indicators, belangrijkste prestatie-indicatoren) volgen, zoals het ADR (Average Daily Rate, gemiddelde dagtarief), de REVPAR (Revenue Per Available Room, inkomsten per beschikbare kamer) en meer. Het helpt hoteliers om een flexibele kamerprijsstrategie te creëren, die hen vervolgens in staat stelt om de inkomsten voor hun vastgoed te maximaliseren.

Algemene functies van hotel software

  • Beheer van reserveringen: het beheren en volgen van kamerreserveringen en -toewijzing, inclusief de kamerstatus, het aantal gasten en kortingen.
  • Receptiebeheer: het in- en uitchecken van gasten, het uitgeven van sleutelkaarten en het beheren van verzoeken met betrekking tot kamer- en reserveringswijzigingen.
  • Beheer van de huishouding: het bijhouden van de status van elke kamer, het delegeren van taken aan het huishoudpersoneel en het organiseren van onderhoudsrapporten.
  • Online boeken: het plannen en beheren van online afspraken en reserveringen die worden gemaakt via de hotelwebsite, een reserveringssysteem van derden of een OTA.
  • Onderhoudsbeheer: het plannen en organiseren van en toezicht houden op de onderhoudswerkzaamheden. Hou onderhoudsverzoeken bij en pas hun status aan om de levensduur van het vastgoed te waarborgen.
  • GDS/OTA-integratie: het vermelden van de tarieven en de bezettingsgraad op verschillende online platformen/kanalen en via externe boekingspartners.

Overwegingen bij de aankoop van een hotel systeem

  • Mobiele reserveringscompatibiliteit/-functionaliteit: consumenten besteden meer tijd aan hun mobiele telefoon dan ooit tevoren en geven de voorkeur aan het maken en beheren van reserveringen met behulp van een mobiele telefoon of tablet. Mobiele compatibiliteit/functionaliteit stroomlijnt ook de hotelactiviteiten in de backend, waardoor directe communicatie met de consument wordt vereenvoudigd. Zorg er alvorens te investeren in een hotel systeem voor dat het mobiele boekingsfunctionaliteit biedt om de klanten tegemoet te komen en om te voorkomen dat de bijbehorende inkomsten worden misgelopen.
  • Integratie met andere software: het is belangrijk dat de hotel software integreert met bestaande systemen, zoals oplossingen voor vermogensbeheer en CRM-systemen. Vraag alvorens te investeren in een hotel oplossing verkopers naar de integratiemogelijkheden van het product om te voorkomen dat ze in een silo worden geplaatst.
  • Totale eigendomskosten: er zijn verschillende soorten hotel software beschikbaar; het is belangrijk om er een te kiezen die past binnen het budget en bij de zakelijke behoeften. Overweeg hoe hotel software de werkdruk van het personeel zal beïnvloeden en evalueer of de eerste aanschaf in de loop van de tijd aan de behoeften zal voldoen of dat er in de toekomst kostbare upgrades nodig zullen zijn. Extra kosten in verband met upgrades, onderhoud, training van medewerkers en de installatie van hardware/software kunnen de totale eigendomskosten van een systeem verhogen. 
  • Het IoT (Internet of Things, internet der dingen) en de slimme kamers zullen de verwachtingen van de klant ontwrichten: omdat technologie klanten helpt bij het nemen van aankoopbeslissingen, zullen hoteliers meer klanten krijgen omdat ze betere faciliteiten en slimme kamers bieden. Hilton werkt aan een "connected room" concept waarbij de leden van het loyaliteitsprogramma de verlichting van de ruimte en de HVAC-systemen kunnen bedienen via een mobiele app. Aan de andere kant creëert Marriott zijn eigen technologie met behulp van het cloudgebaseerde IoT-platform van Samsung, ATRIK, dat tot doel heeft om rond 2020 20 miljard apparaten te koppelen.
  • Duurzaamheid heeft de voorkeur van klanten: moderne reizigers willen verblijven in hotels die milieubewust en milieuvriendelijk zijn en zijn bereid om extra te betalen voor duurzaam toerisme. Tech innovaties faciliteren dergelijke ervaringen, waaronder zonne-energie, hybride voertuigen en virtual reality tours.
  • AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) verbetert de klantenservice: AI-gestuurde software en AI-chatbots worden steeds populairder en kunnen hoteliers helpen met klantcommunicatie en verzoekbeheer. De robotconciërge van Hilton maakt bijvoorbeeld gebruik van machine learning en AI om de persoonlijke klantenservice te verbeteren door het verstrekken van bestemmingsinformatie aan gasten.