Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Event management software

Met event management software kun je de marketing, registratie, coördinatie en planning van evenementen automatiseren. Event planners gebruiken software voor event management om vergaderingen en evenementen beter te plannen en beheren, inclusief marketing, bezoekersregistratie, het maken van badges, het aanmaken van kalenders en het beheer van de locatie. Deze toepassingen bieden ook verschillende soorten selfservice-functies voor event bezoekers, zoals online registratie, levering van content en betaling van vergoedingen.Zie ook: registratie software en ticketing systemen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Event management software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

214 resultaten

België Lokaal product
Volledige en professionele tool die alle voorbereidingen voor jouw evenement beheert: registraties, reserveringen, betalingen, enz. Meer informatie over idloom.events
idloom.events biedt alle functies die nodig zijn voor het organiseren van een evenement, van de registratie van inschrijvingen en het aanmaken van badges tot en met de facturering. •Aanwezigheidsbeheer: beheer gastenlijsten, filter en communiceer met deelnemers, enz. •Transactiedashboard: beheer de betalingen en transacties van deelnemers, terugbetalingen, overschrijvingen, enz.; •Badging: ontwerp badges of naamkaartjes voor je volledige gastenlijst; •Dashboard voor statistieken; •Gegevensexport: exporteer alle gegevens in xls, csv, pdf. Meer informatie over idloom.events

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
SaaS-oplossing waarmee het mogelijk is om evenementen aan te maken en tickets verkopen Meer informatie over TicketSoft
Verkoop jouw evenement en stimuleer ticketverkoop met TicketSoft, het alles-in-één ticketsysteem voor kleine en middelgrote evenementen! Met TicketSoft kun je gemakkelijk tickets verkopen, evenementen aanmaken en gastenlijsten beheren. Genereer gedetailleerde rapporten om de verkoop van tickets te optimaliseren en de prestaties van je evenement te meten. Bied jouw bezoekers de beste verkoopervaring met verschillende tickettypen, kortingscodes en integratie met social media. En met de integratie van Apple Wallet kunnen jouw bezoekers nu nog gemakkelijker toegang krijgen tot hun tickets. Meer informatie over TicketSoft

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
RSVPify is een toonaangevend evenementbeheer- en ticketplatform dat helpt om evenementen te stroomlijnen, van gastenregistratie tot en met de start. Meer informatie over RSVPify
Beheer moeiteloos grote en kleine evenementen en hou je merk in de schijnwerpers. Duizenden ondernemingsfuncties en -tools, waaronder e-mail-uitnodigingen, online registratie en RSVP's, aangepaste gegevensverzameling, gastenlijstbeheer, menuvoorkeuren, sub-evenementbeheer, privacy/exclusiviteit van evenementen, slepen en neerzetten van zitplaatsen, inchecken en nog veel meer. Meer informatie over RSVPify

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Invent App biedt een intuïtief en aangepast platform voor je virtuele, persoonlijke of hybride evenement die wordt ondersteund op web en mobiel. Meer informatie over Invent App
Invent App biedt een alles-in-één platform om bedrijven te ondersteunen bij het organiseren van hun evenementen. Het intuïtieve platform is beschikbaar als een mobiele app of een webapp zodat het zich aan kan passen aan elk type evenement en het evenement een echt succes kan maken. Je beheert de activiteiten voor, tijdens en na je evenement met de oplossingen van Invent App. Dankzij meer dan 30 functies zoals deelnemers en sprekerslijst of interactiviteit is het platform ideaal om een boeiende app op maat te maken die geschikt is voor virtuele, persoonlijke en hybride evenementen. Meer informatie over Invent App

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
SpotMe is een oplossing voor evenementenbetrokkenheid op maat voor bedrijven die high-touch evenementen willen hosten. Meer informatie over SpotMe
SpotMe is een oplossing voor evenementenbetrokkenheid op maat voor bedrijven die high-touch evenementen willen hosten. Alle tools voor evenementenbeheer, videoproductie en het bouwen van apps zijn inbegrepen, rechtstreeks vanuit je browser. De oplossing is geschikt voor eenvoudige webinars tot geavanceerde evenementen met hoge productiewaarden. Forrester en G2 zeggen dat SpotMe een leider is vanwege de hoge betrokkenheidsmogelijkheden en diepgaande aanpassing en flexibiliteit. Meer informatie over SpotMe

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Uitgebreide software voor evenementenbeheer. Dit is de ultieme oplossing voor je evenementen. Meer informatie over Event Catalyst
Event Catalyst is een cloudgebaseerde service die is gericht op professionele evenementenplanners. De software is beschikbaar via internet, mobiel en API. De uitgebreide oplossing heeft meer dan 50 innovatieve modules. Event Catalyst biedt planners en deelnemers een 360-graden beeld van het evenement. Het past zich perfect aan je behoeften en je evenementformaat aan: voorstellingen, zakelijke vergaderingen, conferenties, congressen, seminars en virtuele of hybride evenementen. Meer informatie over Event Catalyst

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Intuïtieve software voor online evenementenregistratie voor het organiseren van conferenties, trainingscursussen, workshops en andere evenementen. Meer informatie over Konfeo
Konfeo is software voor evenementregistratie waarmee je snel een evenement kunt creëren en gebruikers zich kunnen aanmelden en tickets kunnen betalen. Of je nu een groot congres, sport- of muziekevenement of een kleinere activiteit organiseert, zoals een professionele cursus of workshop, Konfeo is de perfecte oplossing. Meer dan 4500 organisatoren van evenementen en meer dan 500.000 deelnemers werken al met de software. Konfeo is een zeer intuïtieve, geavanceerde applicatie voor een efficiënt beheer van elk type evenement. Meer informatie over Konfeo

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Event Temple is een zeer geavanceerd softwareplatform voor evenementenbeheer. Dit product is naadloos geïntegreerd met honderden web-apps! Meer informatie over Event Temple
Event Temple is moderne, cloudgebaseerde software voor evenementenbeheer. Event Temple is een geïntegreerde en gebruiksvriendelijke oplossing die helpt bij het stimuleren van omzetgroei en het verhogen van de efficiëntie en productiviteit door eigenaren van hotels en locaties te voorzien van een aantal verkooptools, waaronder prospectie en leadbeheer, e-voorstellen en contracten, evenementenbeheer en meer, dit alles in een gestroomlijnd, intuïtief platform. Meer informatie over Event Temple

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Vereenvoudig je dagelijkse agenda, hou alles bij wat er gaande is en stimuleer je bedrijf met deze gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde CRM-oplossing. Meer informatie over RAYNET CRM
Probeer RAYNET CRM - een gratis CRM. Al je klantgegevens op één plek. Je hebt dat oude adresboek nooit meer nodig. Als je echt inzicht wilt krijgen in je klanten en wat ze nodig hebben, moet je je relatiegeschiedenis kennen. Met deze CRM duurt het slechts enkele seconden om alles te weten te komen over al je klanten. Je krijgt vanaf het begin volledige ondersteuning en een gratis webinar. Blijf op de hoogte met RAYNET. Meer informatie over RAYNET CRM

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Je betaalbare, alles-in-één evenementenplatform. Directe uitbetalingen, 24/7 live ondersteuning. Voor slechts $ 1 per ticket plus 1% van de kaartverkoop. Meer informatie over Accelevents
Bied je bezoekers een complete ervaring met het evenemententicketplatform. Gebruik het als een zelfstandige service, of combineer het met de mobiele stille veilingen om een naadloze overgang van ticketaankoop naar donatie te creëren voor je donateurs. De ticketing van Accelevents kost slechts $ 1 per ticket plus 1% van het bedrag van de ticketverkoop (alle kosten kunnen worden opgevangen door je ticketkopers). Maak aangepaste ticketsoorten en begin ze binnen enkele minuten online te verkopen. Meer informatie over Accelevents

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Er is al een flink aantal bedrijven dat Bitrix24 gebruikt als gratis software voor evenementenbeheer, omdat het wordt geleverd met alle vereiste tools. Meer informatie over Bitrix24
Er is al een flink aantal bedrijven dat Bitrix24 gebruikt als gratis software voor evenementenbeheer, omdat het wordt geleverd met alle vereiste tools. Ten eerste is er de module voor CRM en clientbeheer, waarmee je offertes en facturen kunt maken, e-mails kunt verzenden en leveranciers kunt beheren. Ten tweede zijn er gedeelde agenda's, waarmee je meerdere locaties kunt inplannen en boeken. Ten derde is er een module voor projectmanagement, evenals taaksjablonen die organisatoren gebruiken om het grondpersoneel te beheren. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Populaire softwareoplossing voor evenementen met CRM, boeking, registratie, mobiel, website, rapportage en financiële tools. Meer informatie over Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)
Ungerboeck is het meest toonaangevende platform voor evenementtechnologie ter wereld en heeft meer dan 50.000 gebruikers in meer dan 50 landen. Met dit end-to-end platform voor evenementbeheer heb je uitgebreide realtime evenementinformatie altijd binnen handbereik. Dankzij de innovatieve tools is je team beter op de hoogte, voor een hogere mate van samenwerking en service. Dit branchespecifieke platform maakt flexibele en transparante processen mogelijk waarmee organisaties waardevolle ervaringen kunnen bieden aan hun klanten en deelnemers. Meer informatie over Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
LineUpr is het eenvoudigste doe-het-zelfprogramma om mobiele evenementen-apps te maken. Ga direct aan de slag en creëer binnen enkele minuten een volledig functionele app. Meer informatie over LineUpr
LineUpr is het snelste platform voor het ontwikkelen van mobiele evenementen-apps voor conferenties, jaarvergaderingen, topconferenties en meer. Maak binnen enkele minuten apps en publiceer ze meteen. Geen codeer- of ontwerpvaardigheden vereist. Maak je agenda, sprekers en sponsors bekend. Gebruik enquêtes om waardevolle evenementgegevens te verzamelen en live peilingen om deelnemers te betrekken. LineUpr is de uitgelezen tool voor meer dan 5000 klanten, van grote ondernemingen tot lokale non-profitorganisaties. Ga naar de website om LineUpr gratis te testen! Meer informatie over LineUpr

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Wijdverbreid platform voor agendamarketing om betrokkenheid, verkoop en waardevolle gegevens en inzichten van eerste partijen te stimuleren. Meer informatie over ECAL
ECAL is het meest geavanceerde platform voor agendamarketing. Het is snelle, dynamische technologie voor synchronisatie met de agenda en levert rijke, gepersonaliseerde en bruikbare content in de persoonlijke digitale agenda van gebruikers. ECAL genereert 5-20x hogere aandachtspercentages dan e-mail en 2-10x grotere betrokkenheid, en vormt een hoogwaardig marketingkanaal voor evenementen. Ontworpen om de betrokkenheid van fans te vergroten, de verkoop te stimuleren en waardevolle gegevens van eerste partijen en consumenteninzichten te verkrijgen. Meer informatie over ECAL

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Easydus is een flexibel platform voor evenementregistratie, waar je alle flows van complexe of eenvoudige evenementregistraties op kunt plaatsen. Meer informatie over Easydus
Easydus is veel meer dan alleen een tool voor evenementregistratie. Dankzij de maximale flexibiliteit van Easydus kun je alle eenvoudige en complexe flows van evenementregistraties automatiseren. Maar ook eventuele aanvullende registratieprocessen zoals exposantenregistratie, afhandeling van samenvattingen en goedkeuring van registraties. Je kunt een afzonderlijke registratie- en communicatieflow instellen voor iedere doelgroep. Bovendien kun je alle relevante registratie-informatie zoals e-mails, tickets en facturen op één plek vinden, zoals een CRM. Meer informatie over Easydus

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent. Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren. Meer informatie over Wix

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Organisatoren van evenementen van elke omvang gebruiken Eventbrite om hun live-ervaring te versterken.
Eventbrite is een platform voor ticket- en evenementtechnologie dat bedrijven helpt bij het organiseren van online evenementen en het verkopen van kaarten, en mensen helpt om hun favoriete evenementen te ontdekken. Van workshops tot concerten tot conferenties tot wereldberoemde film- en muziekfestivals – Eventbrite biedt evenementen in alle soorten en maten. Het krachtige platform van Eventbrite, dat online of via mobiele apps beschikbaar is, varieert van basisregistratie en ticketing tot een volledig uitgerust platform voor evenementbeheer. Meer informatie over Eventbrite

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Met monday.com kunnen teams op één flexibel en codevrij platform elk aspect van aankomende evenementen organiseren, van registratie tot feedback.
Op het open platform op basis van slepen en neerzetten van monday.com kunnen marketingteams de juiste tools bouwen om evenementen te beheren op een flexibel platform zonder code. Houd op één handige plek toezicht op budgettering, leveranciers, operationeel management, campagnebeheer en evenementpromotie. Wijs vervolgens taken toe aan verschillende collega's, zodat iedereen precies weet wat te doen en met welke prioriteit. Van registratie vóór het evenement tot feedback erna, organisaties kunnen conferenties, bedrijfsevenementen en webinars in realtime volgen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Wrike is een softwareoplossing voor evenementenbeheer, met functies zoals sjablonen, Gantt-diagrammen, controletools, rapporten en meer.
Wrike is een softwareoplossing voor evenementbeheer die door meer dan twee miljoen mensen over de hele wereld wordt vertrouwd. Start het proces met een sjabloon voor evenementbeheer en wijs taken toe aan teamleden. Ontwikkel je projecttijdlijn op een flexibel Gantt-diagram en pas datums moeiteloos aan met een ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten. Voeg feedback direct aan digitale middelen toe en versnel goedkeuringen met intuïtieve controletools. Volg de prestaties van je campagne en analyseer resultaten met aangepaste rapporten. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven.
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren. Meer informatie over GoTo Webinar

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Cloudgebaseerde toepassing die helpt bij het beheren van online registratie, marketing en andere evenement-gerelateerde activiteiten.
De alles-in-één evenementbeheersoftware van Whova helpt organisatoren van evenementen de meest boeiende en geordende evenementen ooit te maken door de betrokkenheid van de deelnemers te verbeteren, de netwerkmogelijkheden te vergroten en het plannen van evenementen veel eenvoudiger te maken. Whova is geliefd bij duizenden evenementplanners wereldwijd en won de Event Technology Award in 2016, 2017 en 2018. Whova wordt vertrouwd door Hilton, Loreal, US Bank, Oracle, IKEA, Lego, NASA, Rockefeller Foundation, TEDx, Harvard, IEEE en nog vele anderen. Meer informatie over Whova

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Software voor het levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen die is opgebouwd rond je behoeften op het gebied van het volgen van bedrijfsmiddelen. Afschrijving, barcoding en meer. Probeer het gratis uit.
Met deze toonaangevende software voor levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen kun je moeiteloos inkooporders creëren, diensten plannen en leveranciers beheren. Eenvoudig afschrijvingsbeheer en aangepaste rapporten helpen je goed geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen. Gebruik de mobiele app voor het scannen van RFID-tags, streepjescodes en QR-codes; zorg voor naleving met wet- en regelgevende instanties. Locatie- en onderhoudsgeschiedenis maken dit een must voor het beheer van vaste activa. Dit product is ook geïntegreerd met Zendesk en Jira. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
A complete event marketing and management platform that handles the entire event lifecycle (in-person & virtual) from start to finish.
Cvent is the global event marketing and management technology leader. Cvent offers software in-person and virtual event solutions for online event registration, in-event engagement, venue selection, event apps, e-mail marketing, and web surveys. Cvent solutions optimize the entire event marketing and management value chain and have enabled clients around the world to manage millions of meetings and events. Cvent solutions maximise the impact of in-person, virtual, and hybrid events. Meer informatie over Cvent Event Management

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Software voor verenigingsbeheer voor bestuursvrijwilligers die tijd en geld willen besparen.
Bestuursvrijwilligers van lokale verenigingen besparen tijd en geld met StarChapter. De software combineert e-mails, evenementenregistratie, lidmaatschap, websiteontwerp en betalingsverwerking allemaal op één plek. Een StarChapter-projectmanager zal de service met je configureren, het project voor je coördineren en gebruikers trainen zelfs wanneer het bestuur verandert. Klanten krijgen 24/7 online technische ondersteuning en onbeperkte sector- en trainingsmiddelen. Meer informatie over StarChapter

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
BlueJeans is het vergaderplatform voor de moderne werkplek. Eenvoudig. Slim. Vertrouwd.
BlueJeans is het vergaderplatform voor de moderne werkplek. Het biedt video-, audio- en webconferenties, evenals de samenwerkingstools die mensen dagelijks gebruiken. BlueJeans is de eerste clouddienst die desktops, mobiele apparaten en kamersystemen in één videovergadering verbindt en maakt het gemakkelijk om snel deel te nemen aan vergaderingen, zodat mensen productief kunnen werken, waar en hoe ze maar willen. Het is een vergaderoplossing die teams vertrouwen om hun beste werk te doen. Meer informatie over BlueJeans Meetings

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Software voor lidmaatschaps- en databasebeheer brengt alle tools samen die je nodig hebt om je organisatie efficiënt te runnen.
Wild Apricot helpt duizenden organisaties minder tijd te besteden aan administratieve taken, zoals het verwerken van betalingen en het bijwerken van Excel-bestanden, en meer tijd aan het uitbreiden van hun lidmaatschap. Het is ontworpen voor organisaties die worden beheerd door vrijwilligers of weinig personeel en biedt een gebruikersvriendelijke back-end, zodat je geen technisch genie hoeft te zijn om je organisatie naar het volgende niveau te brengen. Bovendien heb je toegang tot een community van collega's en experts die kennis en beste praktijken delen. Dit platform staat voor je klaar! Meer informatie over Wild Apricot

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
vFairs is een virtueel evenementenplatform waarmee organisaties complete online evenementen kunnen hosten en contact kunnen maken met relevante doelgroepen.
vFairs is een virtueel evenementenplatform waarmee organisaties van elke omvang online evenementen kunnen organiseren. vFairs is gespecialiseerd in het uitvoeren van evenementen zoals virtuele carrièrebeurzen, banenbeurzen, online beurzen en onboarding-beurzen. Het stelt organisaties en standvertegenwoordigers in staat om met hun publiek in contact te komen via interactieve tools zoals tekst/video/audiochat en ingebedde webinars. vFairs biedt ook eersteklas klantenservice en een toegewijde evenementenmanager om je bij elke stap te helpen. Meer informatie over vFairs

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat. Meer informatie over Tripleseat

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Van online databases en evenementenregistratie tot aangepaste websites en ledengemeenschappen, de oplossingen zijn ideaal voor verenigingen.
MemberClicks is een alles-in-één softwarebedrijf voor ledenbeheer dat is ontworpen om verenigingen en kamers van koophandel te helpen groeien. Van een stressvrij onboardingproces tot ongeëvenaarde ondersteuning, dit bedrijf legt zich toe op het verfrissen van elk facet van je lidmaatschapservaring. MemberClicks is opgericht in 1998 en werkt met 3000 organisaties in Noord-Amerika. Meer informatie over MemberClicks

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Lage prijzen, geen rompslomp. Ticket Tailor is een gebruiksvriendelijk ticketingplatform dat je de controle geeft over de ticketing van je evenementen.
Knip de tussenpersoon ertussenuit en verkoop tickets rechtstreeks aan je deelnemers. - Flexibele plannen zonder contracten - Lage kosten (bespaar duizenden) - Krijg direct betaald via Stripe of PayPal - Pas je kassa volledig aan - Integreer boekingsformulieren op je website - Verzamel, bewaar en bezit je deelnemersgegevens - Gratis app voor inchecken - Integreer met je favoriete tools via Zapier - Kortingscodes en vouchercodes Meer informatie over Ticket Tailor

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan. Meer informatie over eSPACE

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Software voor evenementenbeheer voor fondsenwerving, waaronder stille veilingen, live veilingen, online bieden, mobiel bieden en meer.
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor evenementenbeheer voor op veilingen gebaseerde geldinzamelingsacties. Elimineer check-in/check-out lijnen, sla creditcards op, verkoop tickets, online, mobiele, papieren en live biedopties voor veilingen. Beheer contacten, volg donaties, creëer veilingbundels en drukwerk, schrijf bedankbrieven en meer. Uitmuntende klantenservice (bekijk de beoordelingen). Gratis telefonische ondersteuning, gratis ondersteuning op de avond van het evenement, videotutorials en meer. Ze staan klaar om je te helpen. Meer informatie over Silent Auction Pro

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Gratis, gebruiksvriendelijk online ticketverkoopsysteem waarmee organisatoren van evenementen tickets zowel online als intern kunnen verkopen. Probeer het vandaag nog gratis.
Gratis online ticketsysteem op professioneel niveau | Zeer gebruiksvriendelijk | Geschikt voor elk evenement op elke locatie | Integreert online en interne boekingen | Online klantboekingskosten behoren tot de laagste in de markt | Volledig aanpasbare evenementenpagina's | Interactieve stoelenplanontwerper | Accepteer donaties en de verkoop van diverse artikelen | Integratie van betalingsverwerking met streepjescode | E-mailmarketing- en MailChimp-integratie | Accepteer donaties Meer informatie over TicketSource

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Eventzilla is een online platform voor evenementregistratie en ticketing voor organisatoren van evenementen.
Eventzilla is een snelgroeiend platform voor evenementticketing en -beheer voor conferenties, fondsenwervers, lessen, workshops, reünies, concerten en sportevenementen. Dit platform ondersteunt een breed scala aan evenementen, van evenementen die slechts aanwezigheidsbevestigingen vereisen tot grote conferenties/exposities met duizenden deelnemers via meerdere trajecten. Met Eventzilla kunnen evenementorganisatoren online tickets verkopen, creditcardbetalingen verwerken en evenementen promoten op socialemediakanalen zoals Facebook en Twitter. Meer informatie over Eventzilla

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Met de Showpass-app kan je je kassa op afstand beheren. Voeg medewerkers toe, maak verkoopteams, verander smartphones in scanners en meer.
Showpass is een toonaangevend online ticketplatform in Noord-Amerika. Organisatoren van evenementen kiezen voor Showpass zodat ze meer tickets en merchandise kunnen verkopen, en de verkoop, check-ins, gastenlijsten, statistieken en meer eenvoudig kunnen beheren. Met de dashboard-app van Showpass kunnen promotors werknemers in een handomdraai toevoegen, betalingen veilig aan de deur accepteren en van elke smartphone een ticketscanner maken. Maak van lokale bedrijven, vrienden en familie verkoopteams en beheer hun machtigingen allemaal vanaf je telefoon. Meer informatie over Showpass

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Oplossing voor uitnodigingenbeheer met gebruiksvriendelijke uitnodigingen, gratis eCards en ideeën voor het plannen van feesten.
Oplossing voor uitnodigingenbeheer met gebruiksvriendelijke uitnodigingen, gratis eCards en ideeën voor het plannen van feesten. Meer informatie over Evite

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Verhoog het aantal inschrijvingen en je omzet en voer je evenementen op vakkundige wijze uit met een volledig pakket online registratie- en betaaltools.
Regpack is een online platform voor registratie- en betaling dat internationaal door meer dan 7000 organisaties wordt gebruikt. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement of programma te beheren, waaronder flexibele creatie van formulieren, realtime dynamische rapportage, geïntegreerde online betalingen, speciale en automatische kortingen, en meer. Klanten zien een toename in de registraties en de omzetgroei, en zijn efficiënter in de dagelijkse taken. Ontdek waarom Regpack een uitstekend beoordeelde registratieoplossing is. Meer informatie over Regpack

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Software voor mobiele fondsenwerving: veiling- en evenementbeheer | online donaties, veilingen en winkels | Text2Give | mobiel bieden | ticketing
OneCause software voor fondsenwerving (voorheen BidPal) biedt een intuïtieve, betrouwbare en betaalbare oplossing. Biedt de mogelijkheid om meerdere fondsenwervingsevenementen of -campagnes per jaar te beheren, zodat organisaties van elke omvang meer donateurs kunnen verbinden met hun goede doel. Functionaliteiten omvatten: evenementbeheer | veilingitems en -pakketten volgen | BidPal mobiel bieden | tickets en sponsoring | tafelbeheer | online veilingen en winkels | rapportering en analytics | Text2Give | ondersteuning online en via telefoon en e-mail Meer informatie over OneCause

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
memberplanet vereenvoudigt het lidmaatschap en maakt het gemakkelijk om je organisatie te laten groeien.
Het volledige pakket tools voor lidmaatschapsbeheer van memberplanet vereenvoudigt lidmaatschap en dagelijkse activiteiten om je organisatie soepel te laten werken. Met de lidmaatschapsfuncties van memberplanet kun je betrokkenheid stimuleren, waardoor het eenvoudig is om je leden, donateurs en vrijwilligers aan te trekken en te laten groeien. Incasseer contributie, automatiseer lidmaatschapsvernieuwingen, beheer evenementen, bied een naadloze ervaring met API-integraties en verzend directe communicatie via sms en e-mail. Meer informatie over MemberPlanet

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Eén platform voor alles: tickets, merchandise, donaties, cadeaubonnen, een loyaliteitsprogramma, abonnementen en bezoekerbeheer.
Ondersteuning van de uitvoerende kunsten en locaties voor livemuziek met volledig geïntegreerde tools om je kassa efficiënt te runnen. Eén platform voor gereserveerde zitplaatsen voor meerdere locaties, seizoensabonnementen, donatiebeheer, cadeaubonnen, merchandise, klantentrouw, concessies, kortingsbonnen en enquêtes. Volledige controle over prijzen en tarieven zodat je wel of geen entreegeld kunt toevoegen. Gebruik de gratis proefversie om uitmuntende klantenservice te ervaren en ontdek waarom ThunderTix een uitstekende keuze is voor live optredens. Meer informatie over ThunderTix

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Maak vergaderingen en lessen onmogelijk te missen met realtime peilingen. Betrek iedereen en ontdek wat ze denken.
Maak vergaderingen en lessen onmogelijk te missen met realtime peilingen. Betrek iedereen en ontdek wat ze denken. Meer informatie over Vevox

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten.
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Naast de functies voor projectmanagement biedt Scoro alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: het plannen en bijhouden van werk en taken, samenwerking, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en nog veel meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Slido helpt je om het meeste uit je bedrijfs- of teamvergadering te halen met de functies vraag en antwoord, peilingen, brainstormen en quizzen.
Slido is een toonaangevend platform voor publieksinteractie. De functies voor vraag en antwoord, peilingen en quizzen helpen je om het meeste uit je bedrijfs- en teamvergaderingen te halen, evenals van evenementen, of het nu gaat om persoonlijke, virtuele of hybride evenementen. Slido werkt met populaire videoconferentie- en presentatieplatforms en kan naadloos worden geïntegreerd met Webex, Microsoft Teams, PowerPoint en Google Slides. Sinds de oprichting van Slido in 2012 is het al meer dan 1,8 miljoen gebruikt en heeft het meer dan 55 miljoen actieve deelnemers betrokken gemaakt. Meer informatie over Slido

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Dit nieuwe gecombineerde platform biedt functionaliteiten en een reeks diensten van wereldklasse om fondsenwerving via evenementen te vereenvoudigen.
Community Brands heeft met GiveSmart, Gesture en 501 Auctions zeer effectieve en innovatieve technologie voor fondsenwerving via evenementen gecombineerd. Het nieuwe gecombineerde platform biedt optimale functionaliteiten en een reeks diensten van wereldklasse om fondsenwerving via evenementen te vereenvoudigen en liefdadigheidsinstellingen te helpen hun evenementdoelen te overtreffen. Meer informatie over GiveSmart

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Airmeet is een alles-in-één platform voor gemeenschappen en organisaties om interactieve en immersieve evenementen, bijeenkomsten en workshops te hosten.
Airmeet - Het evenementenplatform voor professionals Airmeet richt zich met name op het creëren van het meest inclusieve en immersieve virtuele evenementenplatform voor kennisprofessionals. Airmeet is vanaf de basis opgebouwd om betere interacties mogelijk te maken en echte verbindingen tot stand te brengen; het biedt een scala aan functies die deelnemers op de meest efficiënte manier helpen ontdekken en netwerken. Dit omvat een social lounge, evenementbeheer, sponsoring en hand opsteken. Airmeet is zeer schaalbaar, veilig en draait op de cloud. Meer informatie over Airmeet

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Flexibel systeem maakt het gemakkelijk om betalingen te organiseren en verwerken voor klassen, cursussen, workshops en evenementen voor alle soorten activiteiten.
Wat je bedrijfsactiviteit ook is, dit platform maakt het boeken ervan eenvoudig. Dit is een flexibel online boekingssysteem voor lessen, cursussen, workshops en evenementen. De eenvoudige planningspagina maakt het je bezoekers gemakkelijk om zonder pre-registratie voor een evenement te boeken. Functionaliteiten omvatten wachtlijst, winkelwagensysteem voor boekingen, aangepast boekingsformulier, online betaling, bijlagen, kortingsopties en ondersteuning binnen de app. Je kunt het binnen een kwartier instellen - probeer een gratis proefperiode van twee weken en halveer vandaag nog je administratietijd. Meer informatie over Bookwhen

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer
Eventtia helpt organisatoren van evenementen om betere evenementen te creëren met een krachtig maar eenvoudig en intuïtief managementplatform.
Eventtia is de meest intuïtieve software voor evenementenbeheer op de markt. Het helpt organisatoren van evenementen om een grotere impact te maken, slimmer te werken en betere evenementen te creëren. Van het creëren van een evenementenwebsite tot het controleren en op de site volgen van aanwezigen, van het verzenden van e-mailmarketingcampagnes tot het verbinden van je aanwezigen met uiterst gekwalificeerde één-op-één vergaderingen – Eventtia kan het. De krachtige, eenvoudige en flexibele interface van Eventtia geeft je een enorme autonomie. Meer informatie over Eventtia

Functies

  • Vrijwilligersbeheer
  • Betalingen verwerken
  • E-mailmarketing
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Sociale promotie
  • Enquêtes en feedback
  • Sponsorbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Contactenbeheer

Kopersgids voor Event management software

Wat is event management software?

Evenementenplanners gebruiken event management software om de logistiek van de planning van vergaderingen en evenementen te vereenvoudigen en te organiseren. Event management software geeft planners de digitale ruimte om samen te werken met elkaar, met klanten en met exposanten en leveranciers. Toepassingstools beheren de coördinatie, de registratie van deelnemers, marketing, het aanmaken van badges, het genereren van kalenders en het ruimtebeheer van de locatie.

Deze toepassingen bieden ook veel selfservicefuncties voor deelnemers aan evenementen, zoals online registratie, levering van content en betaling van kosten.

De voordelen van event management software

  • Efficiëntie van de planning: evenementenplanning zit vol met complexe logistiek, en als er op een bepaald gebied iets over het hoofd wordt gezien, kan een evenement ontsporen. Met event management software worden alle details op één plek bewaard. Dit maakt evenementen eenvoudiger te organiseren en houdt de planners gericht op het vervullen van de verwachtingen in plaats van te knoeien met details.
  • Exposanten- en leveranciersmanagement: exposanten betalen veel voor standruimte en speciale toegang, en leveranciers leveren goederen en diensten die nodig zijn om evenementen tot een succes te maken. Deze logistiek is van cruciaal belang en de beste toepassingen voor event management software hebben speciale tools om te helpen.
  • Kamer- en reisbeheer: wanneer evenementenplanners investeren in speciale event management apps, worden kamerblok- en reisdetails beter beheersbaar. Zoek hotelbloktarieven, maak papierloze contracten aan en leg de VIP-routes vast in de toepassing. Door deze mogelijkheden toe te voegen, kunnen bedrijven die evenementen plannen groeien en kunnen ze kamerblok- en reisbeheer als inkomstencentra opnemen.

Algemene functies van event management software

  • Aanwezigheidsbeheer: het vastleggen en opslaan van informatie over de mensen die deelnemen aan evenementen, inclusief contactinformatie, voedselvoorkeuren, aanmeldingen voor sessies, VIP-status en aankomstplannen.
  • Klantbeheer: het samenwerken met event hosts en het consolideren van hun contactgegevens en voorkeuren in één systeem.
  • Exposantenbeheer: het beheren van tafel- en standruimte, sponsorniveaus, reserveringen van ruimtes en andere exposantengegevens.
  • Leveranciersbeheer: het onderhouden van relaties met AV-technici, IT-personeel, cateraars, conciërges en andere leveranciers. In deze databases worden contactgegevens, gespreksgeschiedenis, budgetgegevens, contractgegevens enz. opgeslagen.
  • Evenementenplanning: het plannen en volgen van reserveringen van locaties in event management kalenders.
  • Bijeenkomstenbeheer: het plannen van één-op-één-vergaderingen, meetups, breakout-sessies, planningsvergaderingen en soortgelijke netwerkmogelijkheden tijdens een evenement.
  • Rapportage en analyse: het bijhouden van cijfers voor verschillende doeleinden, waaronder uitgaven voor evenementen en inkomsten voor de boekhouding, en online gebruikersbetrokkenheid voor sociale-media-analyse.
  • Ticketverkoop: het organiseren, marketen, verkopen, distribueren en verwerken van toegangskaarten voor evenementen en speciale toegangspakketten.
  • E-mailmarketing: het corresponderen met potentiële deelnemers en klanten via e-mail met eenvoudige begeleiding voor online kaartverkoop en andere oproepen tot actie.

De event management software directory filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van event management software

Naast de kosten en de kernfuncties zijn er nog een paar overwegingen om ervoor te zorgen dat de software die wordt gekozen voldoet aan alle behoeften op het gebied van event management.

  • Zorg ervoor dat de software marketingtools biedt die aan de behoeften voldoen: standaard event management software moet een evenementwebsite-ontwerper, sociale-mediapromotietools en e-mailmarketingmogelijkheden bevatten.
  • Overweeg software-integraties: software-integraties met boekhouding, ledenbeheer en andere software maken het gemakkelijk om gegevens te delen met verschillende systemen. Dit kan de werkstromen versnellen en fouten voorkomen.

Ontwikkelaars van event management software zijn hard op weg met het invoeren van nieuwe technologieën. Een onderzoek van Capterra heeft twee belangrijke technologische trends geïdentificeerd die de volgende generatie van event management software zullen bepalen.

  • Draagbare technologie: volgens een onderzoek van Capterra geeft 54% van de kleine en middelgrote bedrijven aan dat ze draagbare computertechnologie gebruiken of van plan zijn dat te doen binnen de komende één tot twee jaar, en 41% is van mening dat de technologie van cruciaal belang is voor hun bedrijf. Big-league evenementen zijn nu al overgegaan op ticketingsystemen die gebaseerd zijn op radiofrequentie-identificatie (RFID). Evenementgangers vegen simpelweg hun armbanden, naamplaatjes, horloges of andere wearables (draagbare apparaten) over een scanner. De scanner leest ingebedde RFID-chips uit om toelatingen, aankopen enz. te beheren. Binnenkort zullen dit soort draagbare toegangssystemen echter op allerlei evenementen beschikbaar zijn. Ze veranderen dragers in sensoren. Bedrijven die evenementen plannen kunnen waardevolle analyse verzamelen over de bewegingen van de gasten door de locatie, wat er wordt gegeten en gedronken en nog veel meer.
  • AI-geactiveerde slimme apps: volgens een onderzoek van Capterra geeft 53% van de kleine en middelgrote bedrijven aan dat ze AI-technologie gebruiken of van plan zijn dat te doen binnen de komende één tot twee jaar, en 39% van hen is van mening dat deze technologie van cruciaal belang is voor hun bedrijf. AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) creëert slimmere software. Brede adoptie en meer concurrentie maken AI betaalbaarder. De verwachting is dat toonaangevende softwaretools de komende jaren een vorm van adaptieve AI zullen gebruiken. Dit omvat ook event management toepassingen. Voorspellende AI-tools zullen de evenementenplanners binnenkort betere presentievoorspellingen leveren. De deelnemers krijgen een registratiebegeleiding die meer relevant is voor hun interesses. Gezichtsherkenningssoftware kan op een dag de noodzaak van tickets en wearables volledig uitsluiten.