537 resultaten
Waarom Capterra gratis is
etouches is nu Aventri. Ontvang een demo van 30 minuten om het in actie te zien! Meer informatie over Aventri
Je hebt je marketing geautomatiseerd. Is het nu tijd om ook je evenementen te automatiseren? Evenementenautomatisering begint met de juiste technologie en de juiste mensen die jou en je team ondersteunen. Van de allerbeste online registratie, tot marketing aan je deelnemers, het instellen van kamerblokken voor deelnemers, inchecken ter plaatse en realtime analyses over hoe je evenement of vergadering presteert: Aventri stelt zijn klanten in staat om waardevolle persoonlijke ervaringen te creëren, invloedrijke gemeenschappen te ontwikkelen, merken te vergroten en het rendement op je investeringen te bevorderen. Meer informatie over Aventri
Je hebt je marketing geautomatiseerd. Is het nu tijd om ook je evenementen te automatiseren? Evenementenautomatisering begint met de juiste technologie en de juiste mensen die jou en je team ondersteun...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
A complete event marketing and management platform that handles the entire event lifecycle (in-person & virtual) from start to finish. Meer informatie over Cvent Event Management
Cvent is the global event marketing and management technology leader. Cvent offers software in-person and virtual event solutions for online event registration, in-event engagement, venue selection, event apps, e-mail marketing, and web surveys. Cvent solutions optimize the entire event marketing and management value chain and have enabled clients around the world to manage millions of meetings and events. Cvent solutions maximise the impact of in-person, virtual, and hybrid events. Meer informatie over Cvent Event Management
Cvent is the global event marketing and management technology leader. Cvent offers software in-person and virtual event solutions for online event registration, in-event engagement, venue selection, ev...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Volledige en professionele tool die alle voorbereidingen voor jouw evenement beheert: registraties, reserveringen, betalingen, enz. Meer informatie over idloom-events
idloom biedt alle functies die nodig zijn voor het organiseren van een evenement, van registratie van inschrijvingen, tot het creëren van een badge, tot en met facturering. Een "alles-in-één" oplossing waarmee je je kunt concentreren op het enige doel wat er echt toe doet: je evenement zo succesvol maken dat alle deelnemers er enthousiast over zijn! Specifiek ontworpen voor handelsverenigingen, overheden, organisatoren van evenementen, communicatiebureaus ... Meer informatie over idloom-events
idloom biedt alle functies die nodig zijn voor het organiseren van een evenement, van registratie van inschrijvingen, tot het creëren van een badge, tot en met facturering. Een "alles-in-één" oplossing...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Populaire softwareoplossing voor evenementen met CRM, boeking, registratie, mobiel, website, rapportage en financiële tools. Meer informatie over Ungerboeck
Ungerboeck is het meest toonaangevende platform voor evenementtechnologie ter wereld en heeft meer dan 50.000 gebruikers in meer dan 50 landen. Met dit end-to-end platform voor evenementbeheer heb je uitgebreide realtime evenementinformatie altijd binnen handbereik. Dankzij de innovatieve tools is je team beter op de hoogte, voor een hogere mate van samenwerking en service. Dit branchespecifieke platform maakt flexibele en transparante processen mogelijk waarmee organisaties waardevolle ervaringen kunnen bieden aan hun klanten en deelnemers. Meer informatie over Ungerboeck
Ungerboeck is het meest toonaangevende platform voor evenementtechnologie ter wereld en heeft meer dan 50.000 gebruikers in meer dan 50 landen. Met dit end-to-end platform voor evenementbeheer heb je u...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
RSVPify is een toonaangevend evenementbeheer- en ticketplatform dat helpt om evenementen te stroomlijnen, van gastenregistratie tot en met de start. Meer informatie over RSVPify
Beheer moeiteloos grote en kleine evenementen en hou je merk in de schijnwerpers. Duizenden ondernemingsfuncties en -tools, waaronder e-mail-uitnodigingen, online registratie en RSVP's, aangepaste gegevensverzameling, gastenlijstbeheer, menuvoorkeuren, sub-evenementbeheer, privacy/exclusiviteit van evenementen, slepen en neerzetten van zitplaatsen, inchecken en nog veel meer. Meer informatie over RSVPify
Beheer moeiteloos grote en kleine evenementen en hou je merk in de schijnwerpers. Duizenden ondernemingsfuncties en -tools, waaronder e-mail-uitnodigingen, online registratie en RSVP's, aangepaste gege...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven. Meer informatie over GoToWebinar
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren. Meer informatie over GoToWebinar
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWe...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Intuïtieve software voor online evenementenregistratie voor het organiseren van conferenties, trainingscursussen, workshops en andere evenementen. Meer informatie over Konfeo
Konfeo is software voor evenementregistratie waarmee je snel een evenement kunt creëren en gebruikers zich kunnen aanmelden en tickets kunnen betalen. Of je nu een groot congres, sport- of muziekevenement of een kleinere activiteit organiseert, zoals een professionele cursus of workshop, Konfeo is de perfecte oplossing. Meer dan 2000 organisatoren van evenementen en meer dan 200.000 deelnemers werken al met de software. Konfeo is een zeer intuïtieve, geavanceerde applicatie voor een efficiënt beheer van elk type evenement. Meer informatie over Konfeo
Konfeo is software voor evenementregistratie waarmee je snel een evenement kunt creëren en gebruikers zich kunnen aanmelden en tickets kunnen betalen. Of je nu een groot congres, sport- of muziekevenem...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Lage prijzen, geen rompslomp. Ticket Tailor is een gebruiksvriendelijk ticketingplatform dat je de controle geeft over de ticketing van je evenementen. Meer informatie over Ticket Tailor
Knip de tussenpersoon ertussenuit en verkoop tickets rechtstreeks aan je deelnemers. - Flexibele plannen zonder contracten - Lage kosten (bespaar duizenden) - Krijg direct betaald via Stripe of PayPal - Pas je kassa volledig aan - Integreer boekingsformulieren op je website - Verzamel, bewaar en bezit je deelnemersgegevens - Gratis app voor inchecken - Integreer met je favoriete tools via Zapier - Kortingscodes en vouchercodes Meer informatie over Ticket Tailor
Knip de tussenpersoon ertussenuit en verkoop tickets rechtstreeks aan je deelnemers. - Flexibele plannen zonder contracten - Lage kosten (bespaar duizenden) - Krijg direct betaald via Stripe of PayPal...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Je betaalbare, alles-in-één evenementenplatform. Directe uitbetalingen, 24/7 live ondersteuning. Voor slechts $ 1 per ticket plus 1% van de kaartverkoop. Meer informatie over Accelevents
Bied je bezoekers een complete ervaring met het evenemententicketplatform. Gebruik het als een zelfstandige service, of combineer het met de mobiele stille veilingen om een naadloze overgang van ticketaankoop naar donatie te creëren voor je donateurs. De ticketing van Accelevents kost slechts $ 1 per ticket plus 1% van het bedrag van de ticketverkoop (alle kosten kunnen worden opgevangen door je ticketkopers). Maak aangepaste ticketsoorten en begin ze binnen enkele minuten online te verkopen. Meer informatie over Accelevents
Bied je bezoekers een complete ervaring met het evenemententicketplatform. Gebruik het als een zelfstandige service, of combineer het met de mobiele stille veilingen om een naadloze overgang van ticket...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Ontwikkel, beheer en meet je persoonlijke en virtuele evenementen. De intuïtieve lay-out van Sched ondersteunt evenementen in alle sectoren. Meer informatie over Sched
De flexibele planningsmanager voor je unieke evenement. Creëer, wijzig en beheer je evenementenplanning op één georganiseerde plaats. Teams kunnen op afstand en in realtime samenwerken. Betrek je bezoekers en geef je sprekers een interactieve ervaring en tools. Breng je evenement op de markt en ontwikkel het via de web- en native apps, of integreer het rechtstreeks in je eigen website. Meer informatie over Sched
De flexibele planningsmanager voor je unieke evenement. Creëer, wijzig en beheer je evenementenplanning op één georganiseerde plaats. Teams kunnen op afstand en in realtime samenwerken. Betrek je bezoe...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
webMOBI is nieuwe generatie AI-aangedreven alles-in-één software voor evenementbeheer met een CRM-deelnemer. Meer informatie over webMOBI
webMOBI is een nieuwe generatie AI-aangedreven alles-in-één software voor evenementbeheer met een CRM-deelnemer. webMOBI biedt evenement-apps, website, registratie, live polls, enquête, live-kaarten, multi-evenement-apps, services voor het genereren van leads en betrokkenheid van deelnemers. Onze geavanceerde software wordt vertrouwd door 100 merken wereldwijd voor bedrijfsevenementen, conferenties, beurzen, interne/externe vergaderingen en meer. Vier je evenementen met de ongelooflijk eleganter en aanpasbare evenementapp-bouwer van webMOBI die rijk is aan functies. Meer informatie over webMOBI
webMOBI is een nieuwe generatie AI-aangedreven alles-in-één software voor evenementbeheer met een CRM-deelnemer. webMOBI biedt evenement-apps, website, registratie, live polls, enquête, live-kaarten, m...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Betrokkenheidsplatform waarmee planners live-evenementen kunnen beheren, on-demand ervaringen kunnen creëren, aangepaste toepassingen kunnen bouwen en meer. Meer informatie over SpotMe
SpotMe is het complete betrokkenheidsplatform. Van live tot on-demand, planners kunnen eenvoudig virtuele evenementen, digitale ervaringen en evenement-apps leveren die hun publiek zal waarderen. Van breakout-sessies tot gepersonaliseerde agenda's tot tweerichtingscommunicatie en gamification, planners hebben de tools om een bloeiende community op te bouwen. SpotMe biedt ondernemingsoplossingen met merknaam aan meer dan 250 wereldwijde merken via internet, iOS en Android, evenals een bouwplatform zonder code en professionele services. Meer informatie over SpotMe
SpotMe is het complete betrokkenheidsplatform. Van live tot on-demand, planners kunnen eenvoudig virtuele evenementen, digitale ervaringen en evenement-apps leveren die hun publiek zal waarderen. Van b...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
destin

destin

(0 reviews)
Eén softwarepakket voor bestemmingsbeheerbedrijven, meetingplanners, reisbureaus of andere groepsreisprogramma's. Meer informatie over destin
Dit platform biedt technologie voor het beheer van vergaderingen en evenementen. Afgezien van de RFP elimineert deze end-to-end-oplossing de marges voor tussenpersonen en geeft het budget terug aan de gebruiker. Dit platform is opgericht door een veteraan uit de incentivesector die een succesvol bestemmingsbeheerbedrijf heeft opgericht en geëxploiteerd. Daardoor heeft het bedrijf diepgaande ervaring op dit gebied, met een nauwe focus. Dit is het enige technologiebedrijf dat interne hotelserviceafdelingen en conciërgediensten heeft geautomatiseerd, geëxploiteerd en beheerd. Meer informatie over destin
Dit platform biedt technologie voor het beheer van vergaderingen en evenementen. Afgezien van de RFP elimineert deze end-to-end-oplossing de marges voor tussenpersonen en geeft het budget terug aan de ...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
App ontworpen om je organisatie te helpen plannen, creëren, beheren, promoten, volgen en certificeren. Meer informatie over Attendo Plus
App ontworpen om je organisatie te helpen plannen, creëren, beheren, promoten, volgen en certificeren. Meer informatie over Attendo Plus
App ontworpen om je organisatie te helpen plannen, creëren, beheren, promoten, volgen en certificeren....
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Organisatoren van evenementen van elke omvang gebruiken Eventbrite om hun live-ervaring te versterken.
Eventbrite is een platform voor ticket- en evenementtechnologie dat bedrijven helpt bij het organiseren van online evenementen en het verkopen van kaarten, en mensen helpt om hun favoriete evenementen te ontdekken. Van workshops tot concerten tot conferenties tot wereldberoemde film- en muziekfestivals – Eventbrite biedt evenementen in alle soorten en maten. Het krachtige platform van Eventbrite, dat online of via mobiele apps beschikbaar is, varieert van basisregistratie en ticketing tot een volledig uitgerust platform voor evenementbeheer.
Eventbrite is een platform voor ticket- en evenementtechnologie dat bedrijven helpt bij het organiseren van online evenementen en het verkopen van kaarten, en mensen helpt om hun favoriete evenementen ...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Cloudgebaseerde toepassing die helpt bij het beheren van online registratie, marketing en andere evenement-gerelateerde activiteiten.
De alles-in-één evenementbeheersoftware van Whova helpt organisatoren van evenementen de meest boeiende en geordende evenementen ooit te maken door de betrokkenheid van de deelnemers te verbeteren, de netwerkmogelijkheden te vergroten en het plannen van evenementen veel eenvoudiger te maken. Whova is geliefd bij duizenden evenementplanners wereldwijd en won de Event Technology Award in 2016, 2017 en 2018. Whova wordt vertrouwd door Hilton, Loreal, US Bank, Oracle, IKEA, Lego, NASA, Rockefeller Foundation, TEDx, Harvard, IEEE en nog vele anderen.
De alles-in-één evenementbeheersoftware van Whova helpt organisatoren van evenementen de meest boeiende en geordende evenementen ooit te maken door de betrokkenheid van de deelnemers te verbeteren, de ...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde ...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrij...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Eventzilla is een online platform voor evenementregistratie en ticketing voor organisatoren van evenementen.
Eventzilla is een snelgroeiend platform voor evenementticketing en -beheer voor conferenties, fondsenwervers, lessen, workshops, reünies, concerten en sportevenementen. Dit platform ondersteunt een breed scala aan evenementen, van evenementen die slechts aanwezigheidsbevestigingen vereisen tot grote conferenties/exposities met duizenden deelnemers via meerdere trajecten. Met Eventzilla kunnen evenementorganisatoren online tickets verkopen, creditcardbetalingen verwerken en evenementen promoten op socialemediakanalen zoals Facebook en Twitter.
Eventzilla is een snelgroeiend platform voor evenementticketing en -beheer voor conferenties, fondsenwervers, lessen, workshops, reünies, concerten en sportevenementen. Dit platform ondersteunt een br...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Software voor evenementenbeheer voor fondsenwerving, waaronder stille veilingen, live veilingen, online bieden, mobiel bieden en meer.
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor evenementenbeheer voor op veilingen gebaseerde geldinzamelingsacties. Elimineer check-in/check-out lijnen, sla creditcards op, verkoop tickets, online, mobiele, papieren en live biedopties voor veilingen. Beheer contacten, volg donaties, creëer veilingbundels en drukwerk, schrijf bedankbrieven en meer. Uitmuntende klantenservice (bekijk de beoordelingen). Gratis telefonische ondersteuning, gratis ondersteuning op de avond van het evenement, videotutorials en meer. Ze staan klaar om je te helpen.
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor evenementenbeheer voor op veilingen gebaseerde geldinzamelingsacties. Elimineer check-in/check-out lijnen, sla creditcards op, verkoop tickets, online, mo...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Verhoog het aantal inschrijvingen en je omzet en voer je evenementen op vakkundige wijze uit met een volledig pakket online registratie- en betaaltools.
Regpack is een online platform voor registratie- en betaling dat internationaal door meer dan 7000 organisaties wordt gebruikt. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement of programma te beheren, waaronder flexibele creatie van formulieren, realtime dynamische rapportage, geïntegreerde online betalingen, speciale en automatische kortingen, en meer. Klanten zien een toename in de registraties en de omzetgroei, en zijn efficiënter in de dagelijkse taken. Ontdek waarom Regpack een uitstekend beoordeelde registratieoplossing is.
Regpack is een online platform voor registratie- en betaling dat internationaal door meer dan 7000 organisaties wordt gebruikt. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement o...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Oplossing voor uitnodigingenbeheer met gebruiksvriendelijke uitnodigingen, gratis eCards en ideeën voor het plannen van feesten.
Oplossing voor uitnodigingenbeheer met gebruiksvriendelijke uitnodigingen, gratis eCards en ideeën voor het plannen van feesten.
Oplossing voor uitnodigingenbeheer met gebruiksvriendelijke uitnodigingen, gratis eCards en ideeën voor het plannen van feesten....
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Eén platform voor alles: tickets, merchandise, donaties, cadeaubonnen, een loyaliteitsprogramma, abonnementen en bezoekerbeheer.
Ondersteuning van de uitvoerende kunsten en locaties voor livemuziek met volledig geïntegreerde tools om je kassa efficiënt te runnen. Eén platform voor gereserveerde zitplaatsen voor meerdere locaties, seizoensabonnementen, donatiebeheer, cadeaubonnen, merchandise, klantentrouw, concessies, kortingsbonnen en enquêtes. Volledige controle over prijzen en tarieven zodat je wel of geen entreegeld kunt toevoegen. Gebruik de gratis proefversie om uitmuntende klantenservice te ervaren en ontdek waarom ThunderTix een uitstekende keuze is voor live optredens.
Ondersteuning van de uitvoerende kunsten en locaties voor livemuziek met volledig geïntegreerde tools om je kassa efficiënt te runnen. Eén platform voor gereserveerde zitplaatsen voor meerdere locaties...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Alle tools die je nodig hebt om je organisatie vanaf één plek te runnen.
TidyHQ is een online managementtool die is gebouwd om het runnen van je groep, je organisatie of zelfs je vereniging een stuk eenvoudiger te maken. TidyHQ verhoogt de productiviteit en bespaart tijd door geweldige tools te combineren in een gebruiksvriendelijk platform. TidyHQ is gebouwd om beheerders hun meest waardevolle bezit te besparen: tijd. TidyHQ is opgezet om je de controle over je organisatie te geven en deze op een gemakkelijke en efficiënte manier te beheren. Bekijk hieronder enkele van de beschikbare tools.
TidyHQ is een online managementtool die is gebouwd om het runnen van je groep, je organisatie of zelfs je vereniging een stuk eenvoudiger te maken. TidyHQ verhoogt de productiviteit en bespaart tijd do...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Since 2012, Brazen has been the leading virtual career fair & online hiring event platform with affordable, easy to use software.
Easily build and manage virtual events and online career fairs. Top brands like KPMG, CVS Health and Starbucks use Brazen's hiring events to attract 3x more qualified candidates. Leading universities rely on the robust platform to host multi-company career fairs, student & alumni networking events, virtual orientations, and much more. Features include live video broadcasting, one-on-one video chat, instant messaging, chatbots and automated recruiting functionality.
Easily build and manage virtual events and online career fairs. Top brands like KPMG, CVS Health and Starbucks use Brazen's hiring events to attract 3x more qualified candidates. Leading universities r...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Dit nieuwe gecombineerde platform biedt functionaliteiten en een reeks diensten van wereldklasse om fondsenwerving via evenementen te vereenvoudigen.
Community Brands heeft met GiveSmart, Gesture en 501 Auctions zeer effectieve en innovatieve technologie voor fondsenwerving via evenementen gecombineerd. Het nieuwe gecombineerde platform biedt optimale functionaliteiten en een reeks diensten van wereldklasse om fondsenwerving via evenementen te vereenvoudigen en liefdadigheidsinstellingen te helpen hun evenementdoelen te overtreffen.
Community Brands heeft met GiveSmart, Gesture en 501 Auctions zeer effectieve en innovatieve technologie voor fondsenwerving via evenementen gecombineerd. Het nieuwe gecombineerde platform biedt optima...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Succesvolle evenementen beginnen bij Tix. Ticketingoplossingen voor entertainment- en sportevenementen. Gratis demo.
Succesvolle evenementen beginnen bij Tix. Ontdek waarom duizenden organisaties Tix kiezen voor hun ticketbehoeften. Tix is gespecialiseerd in voordelige en veelzijdige ticketingoplossingen voor aan de kassa en online. Of je nu een geïntegreerde kassa en een online ticketingsysteem nodig hebt of alleen internetverkoop wilt toevoegen aan je bestaande verkoopmethoden, Tix heeft een oplossing die aan jouw behoeften voldoet. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf voor een gratis demo.
Succesvolle evenementen beginnen bij Tix. Ontdek waarom duizenden organisaties Tix kiezen voor hun ticketbehoeften. Tix is gespecialiseerd in voordelige en veelzijdige ticketingoplossingen voor aan de...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
De enige app voor evenementen die je deelnemers en sponsors helpt om een relatie op te bouwen. Creëer vandaag nog je app en laat hem binnen een week live gaan.
Attendify maakt het gemakkelijk, leuk en betaalbaar voor iedereen om binnen enkele uren een aantrekkelijke mobiele app te maken voor evenementen. Elke evenementen-app die gebouwd is met Attendify bevat persoonlijke social-networkingfuncties die deelnemers en sponsors helpen relaties op te bouwen en op de hoogte te blijven van inhoud met betrekking tot het evenement. Meer dan 1000 organisaties zoals Google, Chrysler en AstraZeneca vertrouwen op Attendify om de betrokkenheid van deelnemers te verhogen, ROI voor sponsors te bewijzen en prestatieanalyses te leveren voor evenementen.
Attendify maakt het gemakkelijk, leuk en betaalbaar voor iedereen om binnen enkele uren een aantrekkelijke mobiele app te maken voor evenementen. Elke evenementen-app die gebouwd is met Attendify bevat...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Picatic biedt evenementticket- en registratietools die de beste conferenties ter wereld ondersteunen.
Picatic is de meest klantvriendelijke, eenvoudige en betaalbare oplossing voor aanmeldingen voor conferenties. Met behulp van dit uitgebreide platform kunnen conferenties van elke omvang een verbluffende evenementwebsite creëren, kaartverkoop aan een bestaande site toevoegen en alles op één plek beheren. Picatic wordt vertrouwd door duizenden organisatoren over de hele wereld en is hooggewaardeerd voor klanttevredenheid.
Picatic is de meest klantvriendelijke, eenvoudige en betaalbare oplossing voor aanmeldingen voor conferenties. Met behulp van dit uitgebreide platform kunnen conferenties van elke omvang een verbluffen...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Koop- en verkooptool die kan worden aangepast aan veilingen, inkoopveilingen, biedveilingen en stille veilingen.
Koop- en verkooptools die kunnen worden aangepast aan veilingen, inkoopveilingen, biedveilingen en stille veilingen. Geschikt voor individuele zakelijke ondernemers, familiebedrijven, multimiljoenenbedrijven en overheidsinstanties om veilingen, nu kopen-, inkoop-, bied- en stille online marktplaatsen in te zetten. Deze software draait op de cloud en speciale servers, werkt ook goed met meer dan 50 betalingsgateways waaronder Paypal, Authorize.net, Braintree Payment, Balanced Payment en Adaptive Payments.
Koop- en verkooptools die kunnen worden aangepast aan veilingen, inkoopveilingen, biedveilingen en stille veilingen. Geschikt voor individuele zakelijke ondernemers, familiebedrijven, multimiljoenenbed...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Met de Showpass-app kan je je kassa op afstand beheren. Voeg medewerkers toe, maak verkoopteams, verander smartphones in scanners en meer.
Showpass is een toonaangevend online ticketplatform in Noord-Amerika. Organisatoren van evenementen kiezen voor Showpass zodat ze meer tickets en merchandise kunnen verkopen, en de verkoop, check-ins, gastenlijsten, statistieken en meer eenvoudig kunnen beheren. Met de dashboard-app van Showpass kunnen promotors werknemers in een handomdraai toevoegen, betalingen veilig aan de deur accepteren en van elke smartphone een ticketscanner maken. Maak van lokale bedrijven, vrienden en familie verkoopteams en beheer hun machtigingen allemaal vanaf je telefoon.
Showpass is een toonaangevend online ticketplatform in Noord-Amerika. Organisatoren van evenementen kiezen voor Showpass zodat ze meer tickets en merchandise kunnen verkopen, en de verkoop, check-ins, ...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Een complete webgebaseerde oplossing om direct evenementenregistraties en betalingen veilig te accepteren, gepersonaliseerde evenementenwebpagina's te maken en meer.
Stroomlijn het evenementcreatieproces, moedig bezoekers aan en verhoog de omzet met Event Manager. Of je nu conferenties, kapittelbijeenkomsten, trainingsevenementen of iets anders beheert, de complete oplossing voor evenementenbeheer geeft je de flexibiliteit en tools die nodig zijn voor een succesvol evenement. Event Manager integreert zelfs naadloos met je website, waardoor je identiteit behouden blijft en de registratie verder vereenvoudigt wordt. Vraag vandaag nog een demo aan om te zien hoe deze intuïtieve software is af te stemmen op jouw behoeften.
Stroomlijn het evenementcreatieproces, moedig bezoekers aan en verhoog de omzet met Event Manager. Of je nu conferenties, kapittelbijeenkomsten, trainingsevenementen of iets anders beheert, de complete...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Bespaar tijd en geld terwijl je van begin tot eind ondersteuning krijgt met de meest aanpasbare tool voor aanmeldingen en tickets op de markt.
Brushfire heeft als doel om het go-to ticket- en registratieplatform te zijn dat klanten verdienen. Het bedrijf streeft ernaar om over de hele wereld succesvolle evenementen te faciliteren door geweldige software en service te bieden die zich altijd blijven verbeteren. Het platform is geschikt voor de kerk, non-profitorganisaties en seculaire organisaties. Het biedt onder andere tickets met vaste plaatsen, algemene toelating en ondersteuning voor alle soorten evenementen.
Brushfire heeft als doel om het go-to ticket- en registratieplatform te zijn dat klanten verdienen. Het bedrijf streeft ernaar om over de hele wereld succesvolle evenementen te faciliteren door geweldi...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Flexibel systeem maakt het gemakkelijk om betalingen te organiseren en verwerken voor klassen, cursussen, workshops en evenementen voor alle soorten activiteiten.
Wat je bedrijfsactiviteit ook is, dit platform maakt het boeken ervan eenvoudig. Dit is een flexibel online boekingssysteem voor lessen, cursussen, workshops en evenementen. De eenvoudige planningspagina maakt het je bezoekers gemakkelijk om zonder pre-registratie voor een evenement te boeken. Functionaliteiten omvatten wachtlijst, winkelwagensysteem voor boekingen, aangepast boekingsformulier, online betaling, bijlagen, kortingsopties en ondersteuning binnen de app. Je kunt het binnen een kwartier instellen - probeer een gratis proefperiode van twee weken en halveer vandaag nog je administratietijd.
Wat je bedrijfsactiviteit ook is, dit platform maakt het boeken ervan eenvoudig. Dit is een flexibel online boekingssysteem voor lessen, cursussen, workshops en evenementen. De eenvoudige planningspagi...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Arlo is event management software to organize and sell face-to-face & online courses. 70+ countries, 40,000+ events scheduled.
Arlo is a cloud-based event management system for promoting, selling and delivering physical and online events. Arlo automates manual processes and everyday tasks! It provides streamlined event scheduling, online registrations, invoicing and receipting, runs marketing activities, and manages client records and relationships. Arlo is seamlessly integrated within your website and other business applications to manage the flow of data through your organisation.
Arlo is a cloud-based event management system for promoting, selling and delivering physical and online events. Arlo automates manual processes and everyday tasks! It provides streamlined event schedul...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Verdien meer en houd meer over aan je volgende evenement. RegFox geeft je totale controle over branding, vergoedingen en meer, alles voor 99 cent per geregistreerde.
Bekend om de 99 cent-registratie. RegFox is een flexibel registratiesysteem. Duizenden merken gebruiken RegFox voor online registratie. RegFox is eenvoudig, intuïtief en toch krachtig. Je krijgt totale brandingcontrole, zodat de registratieformulieren op je organisatie lijken. Je bepaalt zelf de gewenste convenience/verwerkingskosten en daar houd je 100% van. RegFox zit vol met functies zoals voorwaardelijke logica, aanbetalingen, badges afdrukken en meer.
Bekend om de 99 cent-registratie. RegFox is een flexibel registratiesysteem. Duizenden merken gebruiken RegFox voor online registratie. RegFox is eenvoudig, intuïtief en toch krachtig. Je krijgt totale...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Vereenvoudig het verzamelen en beoordelen van abstracts, papers en sprekervoorstellen voor conferenties.
Beheer deelnemersregistraties en aanvragen voor presentators, exposanten en vrijwilligers-/personeel op meerdere platforms. Organisaties van elke omvang kunnen conferentie- en andere evenementaanvragen accepteren met Submittable. Verbeter de ervaring van je aanvrager door de aanvraag en alle bijbehorende formulieren op één plek te accepteren. Geef je team vervolgens de toegang die het nodig heeft om het overal te bekijken en goed te keuren. Sluit je aan bij meer dan 10.000 bedrijven die hun indieningsprocessen stroomlijnen met Submittable.
Beheer deelnemersregistraties en aanvragen voor presentators, exposanten en vrijwilligers-/personeel op meerdere platforms. Organisaties van elke omvang kunnen conferentie- en andere evenementaanvrage...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Configio is een bekroond platform voor evenementenbeheer met alles wat je nodig hebt om je evenementen effectief te beheren.
Maak kennis met Configio: één robuust platform met alles wat je nodig hebt om je evenementen effectief te beheren. Met dit bekroonde platform kun je individuele en groepsregistratieregels, je registratiewebsite, geautomatiseerde marketingcampagnes, enquêtes, analyses en leermiddelen maken, beheren en aanpassen. Configio geeft je alle controle door je de mogelijkheid te geven om elk aspect van de digitale ervaring van deelnemers te configureren via het veelzijdige dashboard van Configio.
Maak kennis met Configio: één robuust platform met alles wat je nodig hebt om je evenementen effectief te beheren. Met dit bekroonde platform kun je individuele en groepsregistratieregels, je registrat...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Een qua functionaliteit veelzijdige oplossing voor training en klassenregistratie die meer biedt dan eenvoudige online registratietools. Je betaalt een vast bedrag.
Stop met betalen per registratie. Learning Stream is een robuust registratiebeheersysteem voor onderwijs en training dat gemakkelijk is te budgetteren. Je betaalt gewoon een vast bedrag. Deze veelzijdige tool stroomlijnt de verbinding tussen jou en je leerlingen door zich te richten op je uitdagende registratiebeheerbehoeften. Met de steun van een deskundig klantenserviceteam worden de unieke, realistische registratiekwesties aangepakt waarmee trainingsprofessionals dagelijks worden geconfronteerd.
Stop met betalen per registratie. Learning Stream is een robuust registratiebeheersysteem voor onderwijs en training dat gemakkelijk is te budgetteren. Je betaalt gewoon een vast bedrag. Deze veelzijdi...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
VBO Tickets biedt een whitelabel ticketing-oplossing om elk aspect van je evenementen te beheren, van ticketing tot registraties en meer.
VBO Tickets biedt een krachtig alles-in-één cloudgebaseerd ticketingsysteem waarmee organisaties evenementen, tickets en klanten online kunnen beheren. De oplossing geeft je de mogelijkheid om rechtstreeks op je website te verkopen zonder dat klanten ooit vertrekken, via de veilig geïntegreerde whitelabel invoegtoepassing. Het maken en beheren van evenementen, tickets, donaties, lidmaatschappen, abonnementen, registraties, merchandise, kortingen en aangepaste rapportages kan niet gemakkelijker. Bovendien is alles verbonden met de ingebouwde CRM.
VBO Tickets biedt een krachtig alles-in-één cloudgebaseerd ticketingsysteem waarmee organisaties evenementen, tickets en klanten online kunnen beheren. De oplossing geeft je de mogelijkheid om rechtstr...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Plan, promoot en voer een of honderden evenementen van begin tot eind efficiënt uit met bekroonde software voor evenementbeheer.
Plan, promoot en voer een of honderden, grote en kleine evenementen efficiënt van begin tot eind uit. Sluit je aan bij bedrijven zoals Deloitte of Facebook en verhoog de omzet, bespaar tijd en verhoog de ROI met een volledige reeks krachtige tools die de bedrijfsvoering stroomlijnen en de betrokkenheid maximaliseren. Houd gegevens gesynchroniseerd op een centrale locatie en gebruik deze om duurzame relaties tot stand te brengen. Bovendien bevat software voor evenementbeheer twee mobiele apps: een voor jou en een voor je deelnemers.
Plan, promoot en voer een of honderden, grote en kleine evenementen efficiënt van begin tot eind uit. Sluit je aan bij bedrijven zoals Deloitte of Facebook en verhoog de omzet, bespaar tijd en verhoog ...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Een event management suite met registratie, beoordelingen, mobiele app, betalingsverwerking, vrijwilligersbeheer, ruimte-indeling en meer.
Voorspelbare prijzen. Alle functies, altijd. Onbeperkte evenementen. Onbeperkt aantal gebruikers. Geen creditcardkosten. Modern en gemakkelijk te gebruiken voor evenementhosts en deelnemers. Website maken, aangepaste registratie, gratis webgebaseerde mobiele app, sessiebeoordelingen, sprekersbeoordelingen, betalingsverwerking, spreker-/agendabeheer, ruimte-indeling, CEU's, enz. Enorm flexibele configuratie-opties voor vrijwel elk bedrijfsmodel. Hoog gewaardeerd door Capterra.
Voorspelbare prijzen. Alle functies, altijd. Onbeperkte evenementen. Onbeperkt aantal gebruikers. Geen creditcardkosten. Modern en gemakkelijk te gebruiken voor evenementhosts en deelnemers. Website ma...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Eventtia helpt organisatoren van evenementen om betere evenementen te creëren met een krachtig maar eenvoudig en intuïtief managementplatform.
Eventtia is de meest intuïtieve software voor evenementenbeheer op de markt. Het helpt organisatoren van evenementen om een grotere impact te maken, slimmer te werken en betere evenementen te creëren. Van het creëren van een evenementenwebsite tot het controleren en op de site volgen van aanwezigen, van het verzenden van e-mailmarketingcampagnes tot het verbinden van je aanwezigen met uiterst gekwalificeerde één-op-één vergaderingen – Eventtia kan het. De krachtige, eenvoudige en flexibele interface van Eventtia geeft je een enorme autonomie.
Eventtia is de meest intuïtieve software voor evenementenbeheer op de markt. Het helpt organisatoren van evenementen om een grotere impact te maken, slimmer te werken en betere evenementen te creëren....
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Een sociaal registratieplatform, ontworpen voor evenementgestuurde organisaties die zich zorgen maken over het behoud van hun merk.
Maak betere evenementen en verkoop tickets rechtstreeks op je site, zonder omleidingen. Sparxo wordt vertrouwd door producenten van evenementen die de gemeenschap rond hun merk willen behouden. Het platform is eenvoudig te leren en te gebruiken, waardoor het gemakkelijk is om online kaartverkopen, registratie en on-site inchecken in te stellen. Integreer ticketverkoop met je website, ontwerp moderne splash-pagina's en ontdek je terugkerende klanten via slimme gastenlijsten. Sparxo is mobiel-compatibel en eenvoudig te gebruiken.
Maak betere evenementen en verkoop tickets rechtstreeks op je site, zonder omleidingen. Sparxo wordt vertrouwd door producenten van evenementen die de gemeenschap rond hun merk willen behouden. Het pla...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Cloudgebaseerde software voor catering- en evenementenbeheer voor het boeken en beheren van privé-evenementen, van aanvraag tot de uiteindelijke factuur.
Software voor catering- en evenementenbeheer voor het boeken en beheren van privé-evenementen. Ontvang leads snel en reageer er ook snel op. Genereer vakkundig voorstellen, contracten en evenementenbestellingen, inclusief e-handtekeningen en online betalingsverwerking. Beheer taken en geautomatiseerde workflows op efficiënte wijze met behulp van unieke technologie voor de levenscyclus van evenementen. Beheer en analyseer je bedrijf op een intelligente manier met uitgebreide rapportagetools. Meer dan 20.000 gebruikers profiteren van de webgebaseerde versie van ReServe Cloud®.
Software voor catering- en evenementenbeheer voor het boeken en beheren van privé-evenementen. Ontvang leads snel en reageer er ook snel op. Genereer vakkundig voorstellen, contracten en evenementenbes...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Bizzabo is het populairste platform voor evenementenbeheer dat is ontworpen om middelgrote en grote ondernemingen in staat te stellen hun evenementdoelen te bereiken.
Bizzabo is het populairste beheerplatform voor evenementen dat is ontworpen om middelgrote en grote ondernemingen in staat te stellen krachtige persoonlijke ervaringen te bevorderen. Bizzabo stelt bedrijven zoals Forbes, Hubspot en EA Sports in staat klantacquisitie, -retentie en merkopbouw te bereiken door de kracht van evenementen. De belangrijkste kenmerken zijn: website-creatie, registratiebeheer, whitelabel evenement-app, lokaal incheckbeheer, e-mailcommunicatie - alles binnen een cloudgebaseerd, gegevensgestuurd, gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie!
Bizzabo is het populairste beheerplatform voor evenementen dat is ontworpen om middelgrote en grote ondernemingen in staat te stellen krachtige persoonlijke ervaringen te bevorderen. Bizzabo stelt bedr...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Verkoop niet alleen kaartjes, maar beheer al je leveranciers, vrijwilligers, sponsors, donaties, sociale verkopen, marketing en meer met één systeem.
Een robuuste set webgebaseerde modules die speciaal zijn ontworpen voor festival- en evenementorganisatoren om al je ticketverkopen, registraties, vrijwilligers, leveranciers, sponsoren, deelnemers, bands/artiesten, donaties, rapportages, contracten en meer te beheren. Kies wat je nodig hebt. Qua ontwerp worden alle pagina's aangepast aan jouw website. Gebruik je eigen Merchant-account of die van de softwareaanbieder. Neem contact op om te ontdekken hoe je de benodigde uren om je evenement te organiseren drastisch kunt verminderen door alle kritieke aspecten te beheren in één 24/7-systeem.
Een robuuste set webgebaseerde modules die speciaal zijn ontworpen voor festival- en evenementorganisatoren om al je ticketverkopen, registraties, vrijwilligers, leveranciers, sponsoren, deelnemers, ba...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Het community-evenementenplatform van Localist verzamelt, automatiseert en analyseert al je evenementen, zodat je je community kunt laten groeien.
Localist is een community-evenementenplatform dat je de tools geeft om je community te verbinden en betrokken te maken. Het community-evenementenplatform van Localist verzamelt, automatiseert en analyseert al je evenementen, zodat je je community zowel virtueel als persoonlijk kunt laten groeien. Localist consolideert al je evenementen tot een mooie, consequente merkervaring. Het platform helpt je evenementen succesvoller te maken door evenementmarketing te automatiseren, en laat je vervolgens gebruikmaken van je evenement- en publieksgegevens voor inzichten.
Localist is een community-evenementenplatform dat je de tools geeft om je community te verbinden en betrokken te maken. Het community-evenementenplatform van Localist verzamelt, automatiseert en analys...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen
Evenementregistratiesoftware voor al je online en on-site evenementbeheerbehoeften.
Maak prachtige evenementwebsites met sprekerprofielen, agendadetails, foto's en video's, verkoop tickets en pakketten, maak een aangepast registratieformulier, verzend en volg uitnodigingen, promoot je evenement op de website en social media, print standaard naambadges en geavanceerde RFID-evenementbadges, check deelnemers in, beheer toegang, volg het aantal bezoekers aan evenementen, registreer deelnemers online en op locatie.
Maak prachtige evenementwebsites met sprekerprofielen, agendadetails, foto's en video's, verkoop tickets en pakketten, maak een aangepast registratieformulier, verzend en volg uitnodigingen, promoot je...
  • Badgebeheer
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Gamification
  • Conferenties/congressen
  • Bruiloften en partijen

Kopersgids voor Event management software

Wat is event management software?

Evenementenplanners gebruiken event management software om de logistiek van de planning van vergaderingen en evenementen te vereenvoudigen en te organiseren. Event management software geeft planners de digitale ruimte om samen te werken met elkaar, met klanten en met exposanten en leveranciers. Toepassingstools beheren de coördinatie, de registratie van deelnemers, marketing, het aanmaken van badges, het genereren van kalenders en het ruimtebeheer van de locatie.

Deze toepassingen bieden ook veel selfservicefuncties voor deelnemers aan evenementen, zoals online registratie, levering van content en betaling van kosten.

De voordelen van event management software

  • Efficiëntie van de planning: evenementenplanning zit vol met complexe logistiek, en als er op een bepaald gebied iets over het hoofd wordt gezien, kan een evenement ontsporen. Met event management software worden alle details op één plek bewaard. Dit maakt evenementen eenvoudiger te organiseren en houdt de planners gericht op het vervullen van de verwachtingen in plaats van te knoeien met details.
  • Exposanten- en leveranciersmanagement: exposanten betalen veel voor standruimte en speciale toegang, en leveranciers leveren goederen en diensten die nodig zijn om evenementen tot een succes te maken. Deze logistiek is van cruciaal belang en de beste toepassingen voor event management software hebben speciale tools om te helpen.
  • Kamer- en reisbeheer: wanneer evenementenplanners investeren in speciale event management apps, worden kamerblok- en reisdetails beter beheersbaar. Zoek hotelbloktarieven, maak papierloze contracten aan en leg de VIP-routes vast in de toepassing. Door deze mogelijkheden toe te voegen, kunnen bedrijven die evenementen plannen groeien en kunnen ze kamerblok- en reisbeheer als inkomstencentra opnemen.

Algemene functies van event management software

  • Aanwezigheidsbeheer: het vastleggen en opslaan van informatie over de mensen die deelnemen aan evenementen, inclusief contactinformatie, voedselvoorkeuren, aanmeldingen voor sessies, VIP-status en aankomstplannen.
  • Klantbeheer: het samenwerken met event hosts en het consolideren van hun contactgegevens en voorkeuren in één systeem.
  • Exposantenbeheer: het beheren van tafel- en standruimte, sponsorniveaus, reserveringen van ruimtes en andere exposantengegevens.
  • Leveranciersbeheer: het onderhouden van relaties met AV-technici, IT-personeel, cateraars, conciërges en andere leveranciers. In deze databases worden contactgegevens, gespreksgeschiedenis, budgetgegevens, contractgegevens enz. opgeslagen.
  • Evenementenplanning: het plannen en volgen van reserveringen van locaties in event management kalenders.
  • Bijeenkomstenbeheer: het plannen van één-op-één-vergaderingen, meetups, breakout-sessies, planningsvergaderingen en soortgelijke netwerkmogelijkheden tijdens een evenement.
  • Rapportage en analyse: het bijhouden van cijfers voor verschillende doeleinden, waaronder uitgaven voor evenementen en inkomsten voor de boekhouding, en online gebruikersbetrokkenheid voor sociale-media-analyse.
  • Ticketverkoop: het organiseren, marketen, verkopen, distribueren en verwerken van toegangskaarten voor evenementen en speciale toegangspakketten.
  • E-mailmarketing: het corresponderen met potentiële deelnemers en klanten via e-mail met eenvoudige begeleiding voor online kaartverkoop en andere oproepen tot actie.

De event management software directory filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van event management software

Naast de kosten en de kernfuncties zijn er nog een paar overwegingen om ervoor te zorgen dat de software die wordt gekozen voldoet aan alle behoeften op het gebied van event management.

  • Zorg ervoor dat de software marketingtools biedt die aan de behoeften voldoen: standaard event management software moet een evenementwebsite-ontwerper, sociale-mediapromotietools en e-mailmarketingmogelijkheden bevatten.
  • Overweeg software-integraties: software-integraties met boekhouding, ledenbeheer en andere software maken het gemakkelijk om gegevens te delen met verschillende systemen. Dit kan de werkstromen versnellen en fouten voorkomen.

Ontwikkelaars van event management software zijn hard op weg met het invoeren van nieuwe technologieën. Een onderzoek van Capterra heeft twee belangrijke technologische trends geïdentificeerd die de volgende generatie van event management software zullen bepalen.

  • Draagbare technologie: volgens een onderzoek van Capterra geeft 54% van de kleine en middelgrote bedrijven aan dat ze draagbare computertechnologie gebruiken of van plan zijn dat te doen binnen de komende één tot twee jaar, en 41% is van mening dat de technologie van cruciaal belang is voor hun bedrijf. Big-league evenementen zijn nu al overgegaan op ticketingsystemen die gebaseerd zijn op radiofrequentie-identificatie (RFID). Evenementgangers vegen simpelweg hun armbanden, naamplaatjes, horloges of andere wearables (draagbare apparaten) over een scanner. De scanner leest ingebedde RFID-chips uit om toelatingen, aankopen enz. te beheren. Binnenkort zullen dit soort draagbare toegangssystemen echter op allerlei evenementen beschikbaar zijn. Ze veranderen dragers in sensoren. Bedrijven die evenementen plannen kunnen waardevolle analyse verzamelen over de bewegingen van de gasten door de locatie, wat er wordt gegeten en gedronken en nog veel meer.
  • AI-geactiveerde slimme apps: volgens een onderzoek van Capterra geeft 53% van de kleine en middelgrote bedrijven aan dat ze AI-technologie gebruiken of van plan zijn dat te doen binnen de komende één tot twee jaar, en 39% van hen is van mening dat deze technologie van cruciaal belang is voor hun bedrijf. AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) creëert slimmere software. Brede adoptie en meer concurrentie maken AI betaalbaarder. De verwachting is dat toonaangevende softwaretools de komende jaren een vorm van adaptieve AI zullen gebruiken. Dit omvat ook event management toepassingen. Voorspellende AI-tools zullen de evenementenplanners binnenkort betere presentievoorspellingen leveren. De deelnemers krijgen een registratiebegeleiding die meer relevant is voor hun interesses. Gezichtsherkenningssoftware kan op een dag de noodzaak van tickets en wearables volledig uitsluiten.