531 resultaten
Waarom Capterra gratis is
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren. Meer informatie over GoToWebinar Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven. Meer informatie over GoToWebinar
Je hebt je marketing geautomatiseerd. Is het nu tijd om ook je evenementen te automatiseren? Evenementenautomatisering begint met de juiste technologie en de juiste mensen die jou en je team ondersteunen. Van de allerbeste online registratie, tot marketing aan je deelnemers, het instellen van kamerblokken voor deelnemers, inchecken ter plaatse en realtime analyses over hoe je evenement of vergadering presteert: Aventri stelt zijn klanten in staat om waardevolle persoonlijke ervaringen te creëren, invloedrijke gemeenschappen te ontwikkelen, merken te vergroten en het rendement op je investeringen te bevorderen. Meer informatie over Aventri etouches is nu Aventri. Ontvang een demo van 30 minuten om het in actie te zien! Meer informatie over Aventri
Cvent is the global event marketing and management technology leader. Cvent offers software in-person and virtual event solutions for online event registration, in-event engagement, venue selection, event apps, e-mail marketing, and web surveys. Cvent solutions optimize the entire event marketing and management value chain and have enabled clients around the world to manage millions of meetings and events. Cvent solutions maximise the impact of in-person, virtual, and hybrid events. Meer informatie over Cvent Event Management A complete event marketing and management platform that handles the entire event lifecycle (in-person & virtual) from start to finish. Meer informatie over Cvent Event Management
idloom biedt alle functies die nodig zijn voor het organiseren van een evenement, van registratie van inschrijvingen, tot het creëren van een badge, tot en met facturering. Een "alles-in-één" oplossing waarmee je je kunt concentreren op het enige doel wat er echt toe doet: je evenement zo succesvol maken dat alle deelnemers er enthousiast over zijn! Specifiek ontworpen voor handelsverenigingen, overheden, organisatoren van evenementen, communicatiebureaus ... Meer informatie over idloom-events Volledige en professionele tool die alle voorbereidingen voor jouw evenement beheert: registraties, reserveringen, betalingen, enz. Meer informatie over idloom-events
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24 Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Konfeo is software voor evenementregistratie waarmee je snel een evenement kunt creëren en gebruikers zich kunnen aanmelden en tickets kunnen betalen. Of je nu een groot congres, sport- of muziekevenement of een kleinere activiteit organiseert, zoals een professionele cursus of workshop, Konfeo is de perfecte oplossing. Meer dan 2000 organisatoren van evenementen en meer dan 200.000 deelnemers werken al met de software. Konfeo is een zeer intuïtieve, geavanceerde applicatie voor een efficiënt beheer van elk type evenement. Meer informatie over Konfeo Intuïtieve software voor online evenementenregistratie voor het organiseren van conferenties, trainingscursussen, workshops en andere evenementen. Meer informatie over Konfeo
Knip de tussenpersoon ertussenuit en verkoop tickets rechtstreeks aan je deelnemers. - Flexibele plannen zonder contracten - Lage kosten (bespaar duizenden) - Krijg direct betaald via Stripe of PayPal - Pas je kassa volledig aan - Integreer boekingsformulieren op je website - Verzamel, bewaar en bezit je deelnemersgegevens - Gratis app voor inchecken - Integreer met je favoriete tools via Zapier - Kortingscodes en vouchercodes Meer informatie over Ticket Tailor Lage prijzen, geen rompslomp. Ticket Tailor is een gebruiksvriendelijk ticketingplatform dat je de controle geeft over de ticketing van je evenementen. Meer informatie over Ticket Tailor
Bied je bezoekers een complete ervaring met het evenemententicketplatform. Gebruik het als een zelfstandige service, of combineer het met de mobiele stille veilingen om een naadloze overgang van ticketaankoop naar donatie te creëren voor je donateurs. De ticketing van Accelevents kost slechts $ 1 per ticket plus 1% van het bedrag van de ticketverkoop (alle kosten kunnen worden opgevangen door je ticketkopers). Maak aangepaste ticketsoorten en begin ze binnen enkele minuten online te verkopen. Meer informatie over Accelevents Je betaalbare, alles-in-één evenementenplatform. Directe uitbetalingen, 24/7 live ondersteuning. Voor slechts $ 1 per ticket plus 1% van de kaartverkoop. Meer informatie over Accelevents
De flexibele planningsmanager voor je unieke evenement. Creëer, wijzig en beheer je evenementenplanning op één georganiseerde plaats. Teams kunnen op afstand en in realtime samenwerken. Betrek je bezoekers en geef je sprekers een interactieve ervaring en tools. Breng je evenement op de markt en ontwikkel het via de web- en native apps, of integreer het rechtstreeks in je eigen website. Meer informatie over Sched Ontwikkel, beheer en meet je persoonlijke en virtuele evenementen. De intuïtieve lay-out van Sched ondersteunt evenementen in alle sectoren. Meer informatie over Sched
(0 reviews)
Bezoek website
Dit platform biedt technologie voor het beheer van vergaderingen en evenementen. Afgezien van de RFP elimineert deze end-to-end-oplossing de marges voor tussenpersonen en geeft het budget terug aan de gebruiker. Dit platform is opgericht door een veteraan uit de incentivesector die een succesvol bestemmingsbeheerbedrijf heeft opgericht en geëxploiteerd. Daardoor heeft het bedrijf diepgaande ervaring op dit gebied, met een nauwe focus. Dit is het enige technologiebedrijf dat interne hotelserviceafdelingen en conciërgediensten heeft geautomatiseerd, geëxploiteerd en beheerd. Meer informatie over destin Eén softwarepakket voor bestemmingsbeheerbedrijven, meetingplanners, reisbureaus of andere groepsreisprogramma's. Meer informatie over destin
(0 reviews)
Bezoek website
SpotMe is the complete engagement platform. From live to on-demand, planners can easily deliver virtual events, digital experiences, and event apps that their audience loves. From breakout sessions to personalized agendas to two-way communication and gamification, planners have the tools to build a thriving community. SpotMe provides branded enterprise solutions to 250+ global brands across web, iOS, and Android, as well as a no-code building platform, and professional services. Meer informatie over SpotMe Engagement platform that enables planners to manage live events, create on-demand experiences, build custom applications, and more. Meer informatie over SpotMe
(0 reviews)
Bezoek website
App ontworpen om je organisatie te helpen plannen, creëren, beheren, promoten, volgen en certificeren. Meer informatie over Attendo Plus App ontworpen om je organisatie te helpen plannen, creëren, beheren, promoten, volgen en certificeren. Meer informatie over Attendo Plus
Eventbrite is een platform voor ticket- en evenementtechnologie dat bedrijven helpt bij het organiseren van online evenementen en het verkopen van kaarten, en mensen helpt om hun favoriete evenementen te ontdekken. Van workshops tot concerten tot conferenties tot wereldberoemde film- en muziekfestivals – Eventbrite biedt evenementen in alle soorten en maten. Het krachtige platform van Eventbrite, dat online of via mobiele apps beschikbaar is, varieert van basisregistratie en ticketing tot een volledig uitgerust platform voor evenementbeheer. Organisatoren van evenementen van elke omvang gebruiken Eventbrite om hun live-ervaring te versterken.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat. Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan. De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
De alles-in-één evenementbeheersoftware van Whova helpt organisatoren van evenementen de meest boeiende en geordende evenementen ooit te maken door de betrokkenheid van de deelnemers te verbeteren, de netwerkmogelijkheden te vergroten en het plannen van evenementen veel eenvoudiger te maken. Whova is geliefd bij duizenden evenementplanners wereldwijd en won de Event Technology Award in 2016, 2017 en 2018. Whova wordt vertrouwd door Hilton, Loreal, US Bank, Oracle, IKEA, Lego, NASA, Rockefeller Foundation, TEDx, Harvard, IEEE en nog vele anderen. Cloudgebaseerde toepassing die helpt bij het beheren van online registratie, marketing en andere evenement-gerelateerde activiteiten.
Eventzilla is een snelgroeiend platform voor evenementticketing en -beheer voor conferenties, fondsenwervers, lessen, workshops, reünies, concerten en sportevenementen. Dit platform ondersteunt een breed scala aan evenementen, van evenementen die slechts aanwezigheidsbevestigingen vereisen tot grote conferenties/exposities met duizenden deelnemers via meerdere trajecten. Met Eventzilla kunnen evenementorganisatoren online tickets verkopen, creditcardbetalingen verwerken en evenementen promoten op socialemediakanalen zoals Facebook en Twitter. Eventzilla is een online platform voor evenementregistratie en ticketing voor organisatoren van evenementen.
Eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor evenementenbeheer voor op veilingen gebaseerde geldinzamelingsacties. Elimineer check-in/check-out lijnen, sla creditcards op, verkoop tickets, online, mobiele, papieren en live biedopties voor veilingen. Beheer contacten, volg donaties, creëer veilingbundels en drukwerk, schrijf bedankbrieven en meer. Uitmuntende klantenservice (bekijk de beoordelingen). Gratis telefonische ondersteuning, gratis ondersteuning op de avond van het evenement, videotutorials en meer. Ze staan klaar om je te helpen. Software voor evenementenbeheer voor fondsenwerving, waaronder stille veilingen, live veilingen, online bieden, mobiel bieden en meer.
Regpack is een online platform voor registratie- en betaling dat internationaal door meer dan 7000 organisaties wordt gebruikt. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je evenement of programma te beheren, waaronder flexibele creatie van formulieren, realtime dynamische rapportage, geïntegreerde online betalingen, speciale en automatische kortingen, en meer. Klanten zien een toename in de registraties en de omzetgroei, en zijn efficiënter in de dagelijkse taken. Ontdek waarom Regpack een uitstekend beoordeelde registratieoplossing is. Verhoog het aantal inschrijvingen en je omzet en voer je evenementen op vakkundige wijze uit met een volledig pakket online registratie- en betaaltools.
Oplossing voor uitnodigingenbeheer met gebruiksvriendelijke uitnodigingen, gratis eCards en ideeën voor het plannen van feesten. Oplossing voor uitnodigingenbeheer met gebruiksvriendelijke uitnodigingen, gratis eCards en ideeën voor het plannen van feesten.
Ondersteuning van de uitvoerende kunsten en locaties voor livemuziek met volledig geïntegreerde tools om je kassa efficiënt te runnen. Eén platform voor gereserveerde zitplaatsen voor meerdere locaties, seizoensabonnementen, donatiebeheer, cadeaubonnen, merchandise, klantentrouw, concessies, kortingsbonnen en enquêtes. Volledige controle over prijzen en tarieven zodat je wel of geen entreegeld kunt toevoegen. Gebruik de gratis proefversie om uitmuntende klantenservice te ervaren en ontdek waarom ThunderTix een uitstekende keuze is voor live optredens. Eén platform voor alles: tickets, merchandise, donaties, cadeaubonnen, een loyaliteitsprogramma, abonnementen en bezoekerbeheer.
Beheer moeiteloos grote en kleine evenementen en hou je merk in de schijnwerpers. Duizenden ondernemingsfuncties en -tools, waaronder e-mail-uitnodigingen, online registratie en RSVP's, aangepaste gegevensverzameling, gastenlijstbeheer, menuvoorkeuren, sub-evenementbeheer, privacy/exclusiviteit van evenementen, slepen en neerzetten van zitplaatsen, inchecken en nog veel meer. RSVPify is een toonaangevend evenementbeheer- en ticketplatform dat helpt om evenementen te stroomlijnen, van gastenregistratie tot en met de start.
TidyHQ is een online managementtool die is gebouwd om het runnen van je groep, je organisatie of zelfs je vereniging een stuk eenvoudiger te maken. TidyHQ verhoogt de productiviteit en bespaart tijd door geweldige tools te combineren in een gebruiksvriendelijk platform. TidyHQ is gebouwd om beheerders hun meest waardevolle bezit te besparen: tijd. TidyHQ is opgezet om je de controle over je organisatie te geven en deze op een gemakkelijke en efficiënte manier te beheren. Bekijk hieronder enkele van de beschikbare tools. Alle tools die je nodig hebt om je organisatie vanaf één plek te runnen.
Succesvolle evenementen beginnen bij Tix. Ontdek waarom duizenden organisaties Tix kiezen voor hun ticketbehoeften. Tix is gespecialiseerd in voordelige en veelzijdige ticketingoplossingen voor aan de kassa en online. Of je nu een geïntegreerde kassa en een online ticketingsysteem nodig hebt of alleen internetverkoop wilt toevoegen aan je bestaande verkoopmethoden, Tix heeft een oplossing die aan jouw behoeften voldoet. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf voor een gratis demo. Succesvolle evenementen beginnen bij Tix. Ticketingoplossingen voor entertainment- en sportevenementen. Gratis demo.
Attendify maakt het gemakkelijk, leuk en betaalbaar voor iedereen om binnen enkele uren een aantrekkelijke mobiele app te maken voor evenementen. Elke evenementen-app die gebouwd is met Attendify bevat persoonlijke social-networkingfuncties die deelnemers en sponsors helpen relaties op te bouwen en op de hoogte te blijven van inhoud met betrekking tot het evenement. Meer dan 1000 organisaties zoals Google, Chrysler en AstraZeneca vertrouwen op Attendify om de betrokkenheid van deelnemers te verhogen, ROI voor sponsors te bewijzen en prestatieanalyses te leveren voor evenementen. De enige app voor evenementen die je deelnemers en sponsors helpt om een relatie op te bouwen. Creëer vandaag nog je app en laat hem binnen een week live gaan.
Picatic is de meest klantvriendelijke, eenvoudige en betaalbare oplossing voor aanmeldingen voor conferenties. Met behulp van dit uitgebreide platform kunnen conferenties van elke omvang een verbluffende evenementwebsite creëren, kaartverkoop aan een bestaande site toevoegen en alles op één plek beheren. Picatic wordt vertrouwd door duizenden organisatoren over de hele wereld en is hooggewaardeerd voor klanttevredenheid. Picatic biedt evenementticket- en registratietools die de beste conferenties ter wereld ondersteunen.
Koop- en verkooptools die kunnen worden aangepast aan veilingen, inkoopveilingen, biedveilingen en stille veilingen. Geschikt voor individuele zakelijke ondernemers, familiebedrijven, multimiljoenenbedrijven en overheidsinstanties om veilingen, nu kopen-, inkoop-, bied- en stille online marktplaatsen in te zetten. Deze software draait op de cloud en speciale servers, werkt ook goed met meer dan 50 betalingsgateways waaronder Paypal, Authorize.net, Braintree Payment, Balanced Payment en Adaptive Payments. Koop- en verkooptool die kan worden aangepast aan veilingen, inkoopveilingen, biedveilingen en stille veilingen.
Stroomlijn het evenementcreatieproces, moedig bezoekers aan en verhoog de omzet met Event Manager. Of je nu conferenties, kapittelbijeenkomsten, trainingsevenementen of iets anders beheert, de complete oplossing voor evenementenbeheer geeft je de flexibiliteit en tools die nodig zijn voor een succesvol evenement. Event Manager integreert zelfs naadloos met je website, waardoor je identiteit behouden blijft en de registratie verder vereenvoudigt wordt. Vraag vandaag nog een demo aan om te zien hoe deze intuïtieve software is af te stemmen op jouw behoeften. Een complete webgebaseerde oplossing om direct evenementenregistraties en betalingen veilig te accepteren, gepersonaliseerde evenementenwebpagina's te maken en meer.
Brushfire heeft als doel om het go-to ticket- en registratieplatform te zijn dat klanten verdienen. Het bedrijf streeft ernaar om over de hele wereld succesvolle evenementen te faciliteren door geweldige software en service te bieden die zich altijd blijven verbeteren. Het platform is geschikt voor de kerk, non-profitorganisaties en seculaire organisaties. Het biedt onder andere tickets met vaste plaatsen, algemene toelating en ondersteuning voor alle soorten evenementen. Bespaar tijd en geld terwijl je van begin tot eind ondersteuning krijgt met de meest aanpasbare tool voor aanmeldingen en tickets op de markt.
Wat je bedrijfsactiviteit ook is, dit platform maakt het boeken ervan eenvoudig. Dit is een flexibel online boekingssysteem voor lessen, cursussen, workshops en evenementen. De eenvoudige planningspagina maakt het je bezoekers gemakkelijk om zonder pre-registratie voor een evenement te boeken. Functionaliteiten omvatten wachtlijst, winkelwagensysteem voor boekingen, aangepast boekingsformulier, online betaling, bijlagen, kortingsopties en ondersteuning binnen de app. Je kunt het binnen een kwartier instellen - probeer een gratis proefperiode van twee weken en halveer vandaag nog je administratietijd. Flexibel systeem maakt het gemakkelijk om betalingen te organiseren en verwerken voor klassen, cursussen, workshops en evenementen voor alle soorten activiteiten.
Arlo is a cloud-based event management system for promoting, selling and delivering physical and online events. Arlo automates manual processes and everyday tasks! It provides streamlined event scheduling, online registrations, invoicing and receipting, runs marketing activities, and manages client records and relationships. Arlo is seamlessly integrated within your website and other business applications to manage the flow of data through your organisation. Arlo is a cloud-based event management system for managing, marketing and delivering physical & online events
Bekend om de 99 cent-registratie. RegFox is een flexibel registratiesysteem. Duizenden merken gebruiken RegFox voor online registratie. RegFox is eenvoudig, intuïtief en toch krachtig. Je krijgt totale brandingcontrole, zodat de registratieformulieren op je organisatie lijken. Je bepaalt zelf de gewenste convenience/verwerkingskosten en daar houd je 100% van. RegFox zit vol met functies zoals voorwaardelijke logica, aanbetalingen, badges afdrukken en meer. Verdien meer en houd meer over aan je volgende evenement. RegFox geeft je totale controle over branding, vergoedingen en meer, alles voor 99 cent per geregistreerde.
Beheer deelnemersregistraties en aanvragen voor presentators, exposanten en vrijwilligers-/personeel op meerdere platforms. Organisaties van elke omvang kunnen conferentie- en andere evenementaanvragen accepteren met Submittable. Verbeter de ervaring van je aanvrager door de aanvraag en alle bijbehorende formulieren op één plek te accepteren. Geef je team vervolgens de toegang die het nodig heeft om het overal te bekijken en goed te keuren. Sluit je aan bij meer dan 10.000 bedrijven die hun indieningsprocessen stroomlijnen met Submittable. Vereenvoudig het verzamelen en beoordelen van abstracts, papers en sprekervoorstellen voor conferenties.
Community Brands heeft met GiveSmart, Gesture en 501 Auctions zeer effectieve en innovatieve technologie voor fondsenwerving via evenementen gecombineerd. Het nieuwe gecombineerde platform biedt optimale functionaliteiten en een reeks diensten van wereldklasse om fondsenwerving via evenementen te vereenvoudigen en liefdadigheidsinstellingen te helpen hun evenementdoelen te overtreffen. Dit nieuwe gecombineerde platform biedt functionaliteiten en een reeks diensten van wereldklasse om fondsenwerving via evenementen te vereenvoudigen.
Maak kennis met Configio: één robuust platform met alles wat je nodig hebt om je evenementen effectief te beheren. Met dit bekroonde platform kun je individuele en groepsregistratieregels, je registratiewebsite, geautomatiseerde marketingcampagnes, enquêtes, analyses en leermiddelen maken, beheren en aanpassen. Configio geeft je alle controle door je de mogelijkheid te geven om elk aspect van de digitale ervaring van deelnemers te configureren via het veelzijdige dashboard van Configio. Configio is een bekroond platform voor evenementenbeheer met alles wat je nodig hebt om je evenementen effectief te beheren.
Stop met betalen per registratie. Learning Stream is een robuust registratiebeheersysteem voor onderwijs en training dat gemakkelijk is te budgetteren. Je betaalt gewoon een vast bedrag. Deze veelzijdige tool stroomlijnt de verbinding tussen jou en je leerlingen door zich te richten op je uitdagende registratiebeheerbehoeften. Met de steun van een deskundig klantenserviceteam worden de unieke, realistische registratiekwesties aangepakt waarmee trainingsprofessionals dagelijks worden geconfronteerd. Een qua functionaliteit veelzijdige oplossing voor training en klassenregistratie die meer biedt dan eenvoudige online registratietools. Je betaalt een vast bedrag.
Showpass is een toonaangevend online ticketplatform in Noord-Amerika. Organisatoren van evenementen kiezen voor Showpass zodat ze meer tickets en merchandise kunnen verkopen, en de verkoop, check-ins, gastenlijsten, statistieken en meer eenvoudig kunnen beheren. Met de dashboard-app van Showpass kunnen promotors werknemers in een handomdraai toevoegen, betalingen veilig aan de deur accepteren en van elke smartphone een ticketscanner maken. Maak van lokale bedrijven, vrienden en familie verkoopteams en beheer hun machtigingen allemaal vanaf je telefoon. Met de Showpass-app kan je je kassa op afstand beheren. Voeg medewerkers toe, maak verkoopteams, verander smartphones in scanners en meer.
VBO Tickets biedt een krachtig alles-in-één cloudgebaseerd ticketingsysteem waarmee organisaties evenementen, tickets en klanten online kunnen beheren. De oplossing geeft je de mogelijkheid om rechtstreeks op je website te verkopen zonder dat klanten ooit vertrekken, via de veilig geïntegreerde whitelabel invoegtoepassing. Het maken en beheren van evenementen, tickets, donaties, lidmaatschappen, abonnementen, registraties, merchandise, kortingen en aangepaste rapportages kan niet gemakkelijker. Bovendien is alles verbonden met de ingebouwde CRM. VBO Tickets biedt een whitelabel ticketing-oplossing om elk aspect van je evenementen te beheren, van ticketing tot registraties en meer.
Plan, promoot en voer een of honderden, grote en kleine evenementen efficiënt van begin tot eind uit. Sluit je aan bij bedrijven zoals Deloitte of Facebook en verhoog de omzet, bespaar tijd en verhoog de ROI met een volledige reeks krachtige tools die de bedrijfsvoering stroomlijnen en de betrokkenheid maximaliseren. Houd gegevens gesynchroniseerd op een centrale locatie en gebruik deze om duurzame relaties tot stand te brengen. Bovendien bevat software voor evenementbeheer twee mobiele apps: een voor jou en een voor je deelnemers. Plan, promoot en voer een of honderden evenementen van begin tot eind efficiënt uit met bekroonde software voor evenementbeheer.
Eventtia is de meest intuïtieve software voor evenementenbeheer op de markt. Het helpt organisatoren van evenementen om een grotere impact te maken, slimmer te werken en betere evenementen te creëren. Van het creëren van een evenementenwebsite tot het controleren en op de site volgen van aanwezigen, van het verzenden van e-mailmarketingcampagnes tot het verbinden van je aanwezigen met uiterst gekwalificeerde één-op-één vergaderingen – Eventtia kan het. De krachtige, eenvoudige en flexibele interface van Eventtia geeft je een enorme autonomie. Eventtia helpt organisatoren van evenementen om betere evenementen te creëren met een krachtig maar eenvoudig en intuïtief managementplatform.
Maak betere evenementen en verkoop tickets rechtstreeks op je site, zonder omleidingen. Sparxo wordt vertrouwd door producenten van evenementen die de gemeenschap rond hun merk willen behouden. Het platform is eenvoudig te leren en te gebruiken, waardoor het gemakkelijk is om online kaartverkopen, registratie en on-site inchecken in te stellen. Integreer ticketverkoop met je website, ontwerp moderne splash-pagina's en ontdek je terugkerende klanten via slimme gastenlijsten. Sparxo is mobiel-compatibel en eenvoudig te gebruiken. Een sociaal registratieplatform, ontworpen voor evenementgestuurde organisaties die zich zorgen maken over het behoud van hun merk.
Catering and Event Management software for booking and managing private events. Quickly receive and respond to leads. Proficiently generate proposals, contracts and event orders including e-signature and online payment processing. Efficiently manage tasks and automated workflows using unique Event Lifecycle Technology. Intelligently manage and analyze business with comprehensive reporting tools. Over 20,000 users enjoy the ReServe Cloud® web-based version. Cloud-based Catering and Event Management Software for booking and managing private events from inquiry to the final invoice.
Voorspelbare prijzen. Alle functies, altijd. Onbeperkte evenementen. Onbeperkt aantal gebruikers. Geen creditcardkosten. Modern en gemakkelijk te gebruiken voor evenementhosts en deelnemers. Website maken, aangepaste registratie, gratis webgebaseerde mobiele app, sessiebeoordelingen, sprekersbeoordelingen, betalingsverwerking, spreker-/agendabeheer, ruimte-indeling, CEU's, enz. Enorm flexibele configuratie-opties voor vrijwel elk bedrijfsmodel. Hoog gewaardeerd door Capterra. Een event management suite met registratie, beoordelingen, mobiele app, betalingsverwerking, vrijwilligersbeheer, ruimte-indeling en meer.
Bizzabo is het populairste beheerplatform voor evenementen dat is ontworpen om middelgrote en grote ondernemingen in staat te stellen krachtige persoonlijke ervaringen te bevorderen. Bizzabo stelt bedrijven zoals Forbes, Hubspot en EA Sports in staat klantacquisitie, -retentie en merkopbouw te bereiken door de kracht van evenementen. De belangrijkste kenmerken zijn: website-creatie, registratiebeheer, whitelabel evenement-app, lokaal incheckbeheer, e-mailcommunicatie - alles binnen een cloudgebaseerd, gegevensgestuurd, gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie! Bizzabo is het populairste platform voor evenementenbeheer dat is ontworpen om middelgrote en grote ondernemingen in staat te stellen hun evenementdoelen te bereiken.
Een robuuste set webgebaseerde modules die speciaal zijn ontworpen voor festival- en evenementorganisatoren om al je ticketverkopen, registraties, vrijwilligers, leveranciers, sponsoren, deelnemers, bands/artiesten, donaties, rapportages, contracten en meer te beheren. Kies wat je nodig hebt. Qua ontwerp worden alle pagina's aangepast aan jouw website. Gebruik je eigen Merchant-account of die van de softwareaanbieder. Neem contact op om te ontdekken hoe je de benodigde uren om je evenement te organiseren drastisch kunt verminderen door alle kritieke aspecten te beheren in één 24/7-systeem. Verkoop niet alleen kaartjes, maar beheer al je leveranciers, vrijwilligers, sponsors, donaties, sociale verkopen, marketing en meer met één systeem.
Localist is a community events platform that gives you the tools to connect and engage your community. Localists community event platform aggregates, automates and analyzes all of your events, so you can grow your community -- virtually and in-person. Localist consolidates all of your events into a beautiful, consistently branded experience. Our platform helps make your events more successful by automating event marketing, then lets you tap into your event and audience data for insights. Localists community event platform aggregates, automates and analyzes all of your events, so you can grow your community
SimpleTix is een e-commerce websitepakket voor de promotie van evenementen en het kopen van kaartjes. Met SimpleTix kun je evenementen, producten en nieuwsartikelen vermelden. De ingebouwde promotionele hulpmiddelen voor het promoten van je evenementen zijn heel eenvoudig te gebruiken. Klanten kunnen tickets bestellen via internet, via computer of mobiel. Het is heel eenvoudig om rapporten over alle evenementen en tijden te lezen, en daarnaast beschikt het over data-exportfuncties. Er zijn meer dan 15 geweldig uitziende en aanpasbare thema's om uit te kiezen. SimpleTix is naadloos geïntegreerd met 20+ betalingsgateways. Geavanceerde online ticketingsystemen voor festivals, concerten, evenementen, sport, reizen, bezoekersattracties en meer.
Maak prachtige evenementwebsites met sprekerprofielen, agendadetails, foto's en video's, verkoop tickets en pakketten, maak een aangepast registratieformulier, verzend en volg uitnodigingen, promoot je evenement op de website en social media, print standaard naambadges en geavanceerde RFID-evenementbadges, check deelnemers in, beheer toegang, volg het aantal bezoekers aan evenementen, registreer deelnemers online en op locatie. Evenementregistratiesoftware voor al je online en on-site evenementbeheerbehoeften.
Software voor het beheer van trainingsevenementen van accessplanit centraliseert je activiteiten voor trainingsevenementen en laat de neuzen in je hele bedrijf dezelfde kant op wijzen. Functionaliteit: Cursusbeheer, resource management, geautomatiseerde communicatie, taakbeheer, financiën en facturatie, online boeken en betalen, leerlingenbeheer, rapportage, CRM en verkoop en marketing. Geschikt voor teams van trainingsevenementen, of je nu 100 of 1000 evenementen biedt. Cloudgebaseerde software voor trainingsevenementen van accessplanit automatiseert de administratie, boekingen, financiën en rapportage plus CRM en marketingtools.
Townscript, een zelfbedieningsplatform voor evenemententickets, helpt haar klanten bij het registreren en verkopen van tickets voor hun evenementen. Het is aanwezig in 27+ landen en wordt wereldwijd veel gebruikt, voornamelijk in landen zoals de Verenigde Staten, Canada, Indonesië, India en Singapore. Aanbod: online DIY (do it yourself, doe-het-zelf), evenemententicketing en registratieplatform om evenemententickets online te verkopen zonder gedoe, ongeacht de evenementgrootte (groot of klein) of het evenementtype (eenmalig of terugkerend). Zelfbedieningsplatform voor evenemententicketing biedt klanten een naadloze ervaring voor registraties en verkoop van tickets voor evenementen.
Gooi geen geld over de balk. TicketSpice is uniek, omdat je 100% van de ticketingkosten zelf houdt en slechts 99 cent per ticket betaalt. Het is geen goed gevoel om te veel aangerekend te worden en ondergewaardeerd te zijn. In de afgelopen 10 jaar heeft dit platform meer dan 30.000 klanten net als jij geholpen. Neem de controle over je ticketing met ticketopties, prijzen, kosten voor gebruiksgemak, branding, financiering en meer. Gebruik de gratis app voor mobiele ticketscanning om je tickets te scannen. Doe meer, verdien meer en hou meer over. Snel en eenvoudig tickets verkopen voor je evenement. Flexibel en betaalbaar. Je kunt direct aan de slag.
Guidebook is een doe-het-zelf app-bouwer waarmee je je eigen app kunt maken zonder codeervaardigheden. Kies gewoon een van de tientallen geweldige sjablonen, sleep en zet alle gewenste functies neer, pas deze aan zoals je wilt en klik op Publiceren om je app binnen enkele minuten te maken. Of je nu een app wilt voor je bruiloft, universiteit of om je hele onderneming van stroom te voorzien, Guidebook heeft relevante apps voor Android of iPhones. Vraag het maar aan de miljoenen mensen die Guidebook al gebruiken. Guidebook is een doe-het-zelf app-bouwer waarmee je snel en eenvoudig je eigen app kunt maken zonder codeervaardigheden. Gebruikt door miljoenen mensen.
Gesture maakt van hoop een realiteit voor non-profitorganisaties, scholen, ziekenhuizen en vele anderen door eenvoudige en naadloze technologie waarmee donateurs vanaf hun mobiele telefoon schenkingen en ondersteuning kunnen geven. Dit gastenbeheerplatform is ongeëvenaard en stelt de organisatie in staat om hun evenement te beheren, van ticketaankoop tot het stoelenarangement van tafels. Werkt landelijk samen met liefdadigheidsinstellingen en non-profitorganisaties om de inkomsten van hun fondsenwerving te maximaliseren.
Weemss is software voor evenementenbeheer die het zware werk doet, zodat jij je kunt concentreren op het daadwerkelijke evenement. Weemss is een alles-in-één online evenementoplossing voor elk evenement van elke omvang. Gebruik het om registraties en het inchecken te regelen, gereserveerde zitplaatsen aan te bieden, concertkaarten te verkopen of wat je evenement ook maar nodig heeft. Evenementenbeheer is nu nog beter! Alles wat je nodig hebt om op een slimme manier evenementen te creëren, promoten, verkopen en beheren.
SeatAdvisor levert een krachtige, betaalbare cloudgebaseerde ticketing- en klantbeheeroplossing die is ontworpen voor organisaties en locaties van elke omvang. Sinds de introductie van de eerste interactieve SeatMaps in 1999 blijft deze pionier in de industrie innoveren met zijn geïntegreerde ticketing-, fondsenwervings- en marketingmogelijkheden. SeatAdvisor heeft sinds de oprichting bijna $ 2 miljard aan tickets verwerkt en wordt nog steeds erkend voor zijn uitstekende klantenservice. Een krachtige, betaalbare cloudgebaseerde ticketing- en klantbeheeroplossing die is ontworpen voor organisaties en locaties van elke omvang.
Splash is een technologiebedrijf dat geavanceerde persoonlijke marketingprogramma's voor internationaal toonaangevende merken stimuleert. Meer dan de helft van de Fortune 500-bedrijven gebruikt Splash om de uitvoering van evenementmarketing te stroomlijnen en de prestaties te optimaliseren. Van het vereenvoudigen van het creëren van middelen voor evenementen tot het vastleggen van inzichten van deelnemers en het meten van de impact van evenementen, Splash stelt marketeers in staat om doelgroepen persoonlijk te bereiken en te verbinden, evenementprogramma's efficiënt te schalen en evenementgestuurde betrokkenheid met bedrijfsresultaten te verbinden. Splash is een end-to-end technologie voor evenementmarketing die het ongelooflijk makkelijk voor je maakt om je evenementen uit te voeren, te schalen en te meten.
Slido is an easy to use Q&A and polling platform. Slido is used by anyone looking to enable open conversation at a live meeting, whether in-person or virtual. With a team of over 150 people dedicated to creating the simplest product experience with great customer support, Slido has enabled two-way conversation at over 600,000 events globally. Slido has been adopted by a number of renowned conferences, including SXSW, Web Summit, Money20/20 and high-profile clients like Spotify, Nike, BBC. Slido is an award-winning Q&A and live polling platform that will help you make your events and meetings more interactive.
Boomset biedt een pakket van bekroonde software voor evenementenbeheer om de evenementenervaring op locatie te verbeteren. Boomset wordt gebruikt door meer dan 1000 organisaties in meer dan twaalf landen over de hele wereld. Het biedt de uitkomst voor belangrijke pijnpunten voor planners en vereenvoudigt de levenscyclus van hun evenement met functies zoals online en plaatselijke registratie, on-demand afdrukken van kleurenbadges, gezichtsherkenning, merkeigen kiosken voor zelf inchecken, ophalen van leads, sessiebeheer, RFID-tracking, gamification en meer. Inchecken bij het evenement, ter plaatse badges afdrukken, RFID-beheer, deelnemerstracering, lead retrieval, kiosk voor zelf inchecken, rapportage en meer!
Gebruiksvriendelijke tool voor reservering van velden en evenementenbeheer voor alle faciliteiten die online boekingen moeten bieden. Gebruiksvriendelijke tool voor reservering van velden en evenementenbeheer voor alle faciliteiten die online boekingen moeten bieden.
Software voor evenementenbeheer voor Salesforce-gebruikers. Fonteva Events is 100% ingebouwd in Salesforce en stelt je in staat al je evenementen, groot of klein, gratis of betaald, te beheren voor slechts één jaarlijkse vergoeding. Bovendien is er geen software om te installeren en je krijgt drie gratis upgrades per jaar. Fonteva Events is een uitgebreid systeem voor vergadering- en evenementenbeheer met een voorspelbaar tariefmodel, 100% native voor Salesforce.
Slim, eenvoudig en aanpasbaar. Deze online software voor evenementenregistratie en -beheer is ontworpen om je leven gemakkelijker te maken. De krachtige maar gebruiksvriendelijke software brengt alle tools die je nodig hebt voor online registratie- en evenementenbeheer, marketing, evaluatie- en deelnemersfeedbackrapporten en online betalingsverwerking, samen op één plek. Veelzijdig genoeg om evenementen van elke omvang aan te kunnen; betaalbaar voor krappe budgetten. Geen contract of installatiekosten. Geen spreadsheets meer. Meld je nu aan voor een gratis proefversie. Slimme, eenvoudige en aanpasbare software voor online evenementenregistratie en -beheer met al je tools op één plek. Gratis proefversie beschikbaar.
Het platform wordt ondersteund door een team dat een passie heeft voor evenementen. Na honderden evenementen wereldwijd te hebben georganiseerd, is EventsFrame ontworpen als een ideale ticketingtool voor meerdere evenementen. - Eenvoudig creëren van tickets, gestructureerde kortingen (ticket, bulk, combinatie, bestelling). - Aangepaste informatie over deelnemers. - In tegenstelling tot andere platforms is Eventsframe gebaseerd op een maandelijks abonnement vanaf slechts $ 39, en heeft het geen deelnemerskosten. - Overzicht van meerdere evenementen: bekijk alle evenementen en verkoop op één pagina. - Gratis proefversie van 30 dagen zonder creditcard. Evenemententicketing met eenvoudige ticketing- en kortingsopties die jou tijd en geld besparen. Integraties met Paypal, Braintree en e-mail.
Beheers de live entertainment-business. OvationTix is een geïntegreerde oplossing voor ticketing, fondsenwerving, marketing en CRM die is ontworpen om je missie te ondersteunen. Het platform werkt met honderden commerciële en non-profit locaties in podiumkunsten, tentoonstellingen, musea, sport en muziek om memorabele ervaringen te bieden, de omzet te verhogen en de operationele efficiëntie te verbeteren. OvationTix is met name geschikt voor organisaties die aan de volgende criteria voldoen: verkoop van 5000-250.000 tickets/jaar; Exploitatiebudget >$ 500.000/jaar. Alles-in-één software voor ticketing, fondsenwerving, CRM en marketing om je te helpen je missie te volbrengen.
Lyyti is een zeer uitgebreide tool voor professioneel evenementenbeheer. De unieke service is gericht op organisaties die regelmatig verschillende soorten evenementen organiseren, zoals trainingen, conferenties, seminars en dergelijke. Met Lyyti kun je alles wat met je evenement te maken heeft efficiënter aanpakken: uitnodigingen versturen, registraties accepteren, tickets verkopen, deelnemers beheren, communiceren met de aanwezigen, je evenementenlogistiek plannen en je financiën bijhouden. Dit platform schaalt ook naar een bedrijfsniveau. Software voor evenementenbeheer die jou tijd bespaart. Deze software verzorgt alle handmatige taken op het gebied van evenementenbeheer.
Alles-in-één software voor evenementenbeheer Raklet helpt je de hele levenscyclus van een evenement van begin tot eind te beheren. Het is eenvoudig in te stellen en volledig merkeigen om bij je kleuren te passen. Je kunt: - Je database organiseren en verrijken met Raklet CRM; - QR Check-in aan de deur doen; - Onbeperkt aangepaste formulieren en pagina's bouwen; - Via de app, sms of e-mail communiceren; - Online betalingen van tickets innen; - Profiteren van geavanceerde rapportage. Alles-in-één software voor evenementenbeheer Raklet biedt moderne producten voor contacten, berichten en betalingen.
CONREGO is Software as a Service (SaaS) voor de registratie en het beheer van evenementen, en kan worden aangepast aan de behoeften van elke organisator. Het omvat een responsieve website met een ingebouwd registratieformulier, een ticketverkoopmodule, integratie met online betalingsverwerkers, ID-badges en een ticketgenerator, een mailingmodule, een vragenlijstformulier, inchecken met behulp van een mobiele app en tal van andere functies. Eén prijs om iedereen te registreren, voor al je evenementen. CONREGO is Software as a Service (SaaS) voor het beheer van evenementen en is functioneel en aanpasbaar als geen ander. Eén prijs om iedereen te registreren, voor al je evenementen.
Software voor show- en evenementenbeheer met beheer van gastvoorkeuren, mediatracking van evenementen, en inchecken via mobiel en RFID. Software voor show- en evenementenbeheer met beheer van gastvoorkeuren, mediatracking van evenementen, en inchecken via mobiel en RFID.
Make meetings and classes unmissable with real-time polling. Get everyone involved and find out what theyre thinking. Make meetings and classes unmissable with real-time polling. Get everyone involved and find out what theyre thinking.
Software en mobiele apps gericht op organisatoren van conferenties om te helpen bij het plannen en organiseren van hun evenementen. Vereenvoudig het leven van je team door een SaaS-tool te gebruiken om je te helpen bij het planningsproces. Plan en organiseer je conferenties, evenementen en vergaderingen en registreer je gasten. Hou sprekers, deelnemers, locaties, kamers en apparatuur bij. Bekijk activiteiten in realtime en breng op het laatste moment aanpassingen aan, zelfs tijdens de conferentie. Automatiseer routinetaken zoals het verzamelen van enquêtes en het bevestigen van roosters. SaaS-software voor evenementenbeheer, evenementenwebsites en mobiele apps gericht op organisatoren van evenementen.
Partnerships simplified. Event Hub offers a sponsorship marketplace, vendor management tool, and virtual expo platform for live event organizers. We amplify your event to 10,000's of sponsors, exhibitors, and vendors seeking event partnership opportunities. The virtual platform allows event partners to have high-quality touchpoints with attendees, and engage them in real-time, from a live main stage to live virtual booths. Event Partnerships: Marketplace, Management, & Virtual
Oveit is een eenvoudig te gebruiken cloud-tool die je helpt bij het beheren van evenementen, het afhandelen van registratie, het verwerken van betalingen en het opzetten van een geldloos betaalsysteem. Oveit werkt volledig ingebed op de website van het evenement en gegevens zijn gemakkelijk toegankelijk in de cloud. Met slechts een paar klikken kunnen evenementmanagers een volledig geïntegreerde registratietool direct op hun website plaatsen. Met de tools kun je registratieformulieren aanmaken, verschillende prijsopties selecteren en meerdere voordelen verpakken in één ticket. Oveit is een eenvoudig te gebruiken cloud-tool die je helpt om evenementen te beheren, registratie af te handelen, betalingen te verwerken of een geldloos betaalsysteem op te zetten.
Eventival verzorgt de gehele levenscyclus van het filmfestival: van de oproep tot inzendingen tot de beoordeling, selectie en planning (films of kunstenaars); alle aspecten van het horeca- en accreditatieproces, tot de voorbereiding van festivalmaterialen en websynchronisatie. Ben je geen festival? Selecteer alleen de functies die je nodig hebt, of het nu registratie van vertegenwoordigers en deelnemers is, beheer van uitnodigingen voor evenementen, of simpelweg een onmisbare contactendatabase met massamailing, zoeken en exporteren. Wereldwijd gebruikte software en database voor het beheer van filmfestivals. Ook geoptimaliseerd voor andere soorten filmorganisaties of -evenementen.
Eventdex is een in New Jersey gevestigd Event Technology-bedrijf en biedt oplossingen voor je hele evenement – registratie, zakelijke matchmaking, lead retrieval, management ter plaatse, mobiele apps voor evenementen, aangepaste evenementenwebsites en nog veel meer. Het krachtige platform kan naadloos worden geïntegreerd met al je werkstroomsystemen om je te helpen evenementen te beheren vanuit een enkele interface. Eventdex heeft al meer dan 1500 evenementen uitgevoerd met wereldwijd meer dan 132.000 gebruikers, en dat aantal neemt alleen maar toe. Je hoeft geen groot budget uit te geven aan evenementsoftware. Deze oplossing verbetert gegarandeerd je evenementervaring en verhoogt je rendement!
Events.com connects people with in-person and virtual experiences they love. Its mobile-first event management and registration platform helps event makers manage, market, and monetize everything from massive festivals, real-world and virtual conferences, and marathons. With its end-to-end event management solutions, including sponsorship and marketing tools, Events.com gives organizers access to a suite of tools at every step of planning. Events.com's mobile-first event management and registration platform helps organizers manage, market, and monetize events of all sizes.
Eventdex helpt bij het beheren van de volledige levenscyclus van gebeurtenissen, registraties, betalingsverzameling, badges, mobiele apps, on-site beheer en rapporten, en nog veel meer. Eventdex rekent $ 0,75 per ticket, of je tickets nu $ 50 of $ 5.000 kosten. Je bespaart dat in geld en tijd. Alles op één plaats. De evenementenregistratiesoftware van Eventdex is een eenvoudig te gebruiken applicatie om je evenemententickets in enkele minuten te maken.
MeetingHand is een uitgebreid en gebruiksvriendelijk onlineplatform voor evenementenbeheer dat alle aspecten van het organiseren van evenementen omvat. Van het beheren van registraties, marketing, samenvattingen en uploads, boekingen, betalingen en budgetten tot het maken van je eigen website, mobiele app en meer, MeetingHand beschikt over een groot aantal hulpmiddelen om je evenementenbeheerervaring te optimaliseren. MeetingHand is ontworpen om een dynamische en uitgebreide benadering van evenementenplanning te creëren als een alles-in-één oplossing.
EasySignup is een online aanmeldingssysteem dat het beheer van een evenement eenvoudig en gemakkelijk maakt, of het nu een evenement is voor je klanten, een seminar, een conferentie of het jaarlijkse kerstfeest. Deelnemers melden zich aan via een beveiligd systeem. Zo kun jij je tijd en energie besteden aan andere en belangrijkere taken voor het evenement terwijl EasySignup het aanmeldingsproces en de administratie afhandelt. Online aanmeldingssysteem dat het beheren van een evenement eenvoudig en gemakkelijk maakt met behulp van een aantal gebruiksvriendelijke functies.
Converve is your go-to event software for successful B2B Matchmaking and Networking. The modern web-based app is extremely flexible and can be customized to the special requirements of your events with the help of experienced project managers. With Converve you can master all tasks of your event management in just one software. Send out invitations, manage registrations, build event websites, sell tickets, manage participants and speakers, measure KPI's and much more. The ideal tool for every event planner. Registration, matchmaking, website builder and much more. Extremely flexible and customizable.
Ticketbud is a user friendly, all-in-one event management and online ticketing platform with all-inclusive pricing and human customer support. Organizers are in control with flexible payout options providing early access to funds (daily, weekly or monthly payouts), powerful tools and integrations, comprehensive reporting and complete access to event data at no extra cost. With the flexibility to customize (including white-label solutions), event organizers worldwide trust Ticketbud. Ticketbud makes ticketing easy, so you can focus on your event. Online registration and ticketing with unbeatable customer support.
LineUpr is het snelste platform voor het ontwikkelen van mobiele evenementen-apps voor conferenties, jaarvergaderingen, topconferenties en meer. Maak binnen enkele minuten apps en publiceer ze meteen. Geen codeer- of ontwerpvaardigheden vereist. Maak je agenda, sprekers en sponsors bekend. Gebruik enquêtes om waardevolle evenementgegevens te verzamelen en live peilingen om deelnemers te betrekken. LineUpr is de uitgelezen tool voor meer dan 5000 klanten, van grote ondernemingen tot lokale non-profitorganisaties. Ga naar de website om LineUpr gratis te testen! LineUpr is het eenvoudigste doe-het-zelfprogramma om mobiele evenementen-apps te maken. Ga direct aan de slag en creëer binnen enkele minuten een volledig functionele app.
EventMobi's end-to-end event management platform makes it easy for event organizers to plan, promote, monetize and deliver engaging virtual, hybrid and in-person event experiences. From website, registration and an award-winning event app, to the Virtual Space and fully managed online event production, the EventMobi platform has been used by 10,000+ event planners in 72 countries around the world since 2009. Create engaging virtual, hybrid and in-person event experiences with EventMobi.
Easily build and manage virtual events and online career fairs. Top brands like KPMG, CVS Health and Starbucks use Brazen's hiring events to attract 3x more qualified candidates. Leading universities rely on the robust platform to host multi-company career fairs, student & alumni networking events, virtual orientations, and much more. Features include live video broadcasting, one-on-one video chat, instant messaging, chatbots and automated recruiting functionality. Since 2012, Brazen has been the leading virtual career fair & online hiring event platform with affordable, easy to use software.
Learn how event professionals save 62+ hours a month & streamline their events with our online event management software - call 877-266-3885. Planning Pod delivers 20+ tools in one convenient platform so you can easily stay organized. Perfect for solo planners, event planning firms, corporate planners, businesses, non-profits & schools. Includes tools for managing tasks, calendars, timelines, attendees, registrations, RSVPs, webpages, check-in, floor plans, email, leads & billing. Free trial. Learn how event professionals save 62+ hours a month & stay organized with our online event management software - call 877-266-3885.
ROLLER provides digital software solutions for Leisure & Amusement businesses around the world. Our one-stop-shop platform delivers streamlined tools to manage everyday activities in a fresh, easy-to-use package. Our responsive and agile platform is leading the way in facilitating a more bespoke customer experience. Ticketing, integrated POS and live reporting make everyday business transactions work for you. Less tools, less hassle, more access. ROLLER is a leading all-in-one software suite for attractions, entertainment and leisure venues. www.roller.software
AllEvents.in empowers event organizers to host and manage events like a pro. Our end-to-end event management solution takes care of tasks like selling tickets online, managing registrations, sending free event invitations, attendee check-ins and tracking event results. The simplest and convenient platform for selling tickets online. No per-transaction cost. No setup fees. Free listing & ticketing.
AllSeated is world's most innovative event planning platform where venues, clients, and vendors collaborate to create memorable events. Increase ROI and provide efficiency with digital tools and virtual reality capabilities. 360 RealPlans-3D provides vivid visualization through floorplans to-scale customized to reflect every aspect of your space. Offer clients guest lists, seating, virtual walk-throughs and timeline tools while collaborating with vendors, eliminating need for on-site meetings. Make your venue come to life! Build and customize event plans and help customers visualize every detail of their event with 3D models.
Easy-to-use online registration for social events, sports clinics, camps, workshops, and fundraisers. Build your event registration page in minutes and accept event payments quickly and securely online. Access built-in marketing tools and registrant data. No software to download, no start-up fee, and no merchant account needed. Unlimited training. Request a demo today! Easy-to-use online event registration, data management, payment processing, and marketing. Request a demo today!
In 2011, Social Tables set out to change the way events are sourced, designed, and executed with better collaboration between planners and properties. Today, Social Tables is an innovative platform offering the hospitality industrys leading online solutions for event sales, services, and group distribution. According to STR, hotels that use Social Tables see a 1.82% increase in F&B profit per occupied room, and Zapier says Social Tables is one of the 10 best event management apps in the world! Social Tables is the #1 software for planners and properties to work together online.
We have been providing online and advance registration for over 30 years and use a powerful web-based registration system created to manage live, virtual, and hybrid events simple to complex. Features include Attendee Mgmt., Sponsor Mgmt.,Exhibitors Reg, Interactive Floorplan, Call for Papers with Review, CEU Tracking, Lead Retrieval, Onsite Module, Payment Processing, Customer Service, Badges and Real-time reports. Mobile Apps. Ask us about virtual meeting integrations. A complete menu of modules and apps to manage your live, virtual or hybrid events. We are a people company.
Eventboost provides event professionals a unique-on-the-market event management software and online registration platform. Email invitation, event registration, confirmation, reminder and followup, social network sharing, check-in app, event badges, ticketing. All in one click. Eventboost provides event professionals a unique-on-the-market event management software and online registration platform.
Mobile event app solution that will help take your events to the next level. Personalized schedule and sessions. Speaker, Exhibitor, and Sponsor profiles. In-app monetization and sponsor advertisement. Business matchmaking and networking. Custom branding. Real-time updates and push notifications. Group chats, polls, surveys, event feed, and social media integration. Simple content and data upload, as well as AMS integration. Password protection and admin access. Generate Analytics Reports. Create an interactive mobile event app for events, conferences, trade shows, and meetings.
TourneyEngine is an end-to-end Tournament & League Management Software making it easy for event directors to schedule events, manage registrations & staff, process payments, create brackets, provide real-time updates, and much more. TourneyEngine is multi-sport and multi-lingual, making it the ultimate platform for leagues, tournaments, and camps to manage events. TourneyEngine's simple-yet-powerful platform gives you all tools to build, manage, grow your sports tournament, league & camp events.
Yapsody is a powerful, simple to use online event ticketing and event registration system, delivering cutting-edge ticketing services to thousands of event presenter. Yapsody is the only live entertainment company focused on providing independent presenters and hospitality enterprises customized end-to-end solutions for leveraging concert entertainment. Yapsody is a powerful, simple to use online event ticketing and event registration system.
The new FormWizard from ProMarketing Wizard was built by people like yourself, people who have managed dozens of international and local events of all sizes, who understand that the registration system has a strong influence on the success of the event, on the amount of attendees and on real-time assessments. Online registration system- Online system for creating and managing event registration forms. Let your registrants upload abstracts, buy tickets or order accommodation. Add and subtract Online system for creating and managing event registration forms. Simple and easy to manage yourself!. A variety of payment method
MYS is the gold standard when it comes to event and conference management software, partnering with events of all sizes, including 9 of the current Top 10 Trade Show Executive Gold 100 shows. Their user-friendly, cloud-based software offers the ability to simplify and streamline processes, increase revenue and heighten the engagement of exhibitors and attendees. Modules include Integrated Directory Floor Plan & Search, Conference Management, Booth Sales, Exhibitor Data Collection, Mobile App +. Cloud-based software - Integrated Directory Floor Plan & Search, Conference Management, Booth Sales, Exhibitor Data Collection, Mobile
ProClass provides easy to use and flexible class & event management, online registration, membership management, donor management and fundraising software. ProClass clients include continuing education, dance and gymnastics studios, arts organizations, non profits, business and religious associations, afterschool programs, camps, training facilities, lifelong learning, community health organizations, certification and non credit education providers. Cloud-based classroom management tool that helps with registration, membership management and communications.
CadmiumCD is an event software company with more than 15 years of experience providing on-demand content management solutions that streamline the workflow for Meeting Planners, Exhibition Organizers, Education Directors, and Attendees. The companys award winning software is trusted by more than 3,500 meeting professionals worldwide. Its software platform makes it easy to collect, manage and share content to all event stakeholders through its modules: from abstracts to app. Bring Your Event Together. A complete event management system, made with meeting planners and attendees in mind.
Yapp is the easiest and most affordable way to create mobile apps for events, conferences, meetings, field team training, and team engagement. Build your apps in minutes with no coding required, and publish instantly. Over 350,000 apps have been built on our award-winning, self-service platform. Yapp is trusted by thousands of companies including Anheuser-Busch, Capital One, Too Faced, Lockheed Martin, YMCA, American Lung, Pfizer, Toyota, SAS, Salvation Army, Virgin, Microsoft, and Top Golf. Yapp is the easiest and most affordable way to create mobile apps for events, conferences, meetings, team training, and engagement.
Simply the BEST. Top-Rated platform to manage events, sell tickets and engage your volunteers. Volunteer Portal, custom registration forms, Email/SMS, scheduling, reminders, check-ins and much more. Our SaaS platform is easy to use, mobile-friendly and secure. Perfect for organizations that continually schedule and manage volunteers. Easily create events and sell tickets. Events also support sign up schedules and managing volunteers for your events.
FLOOR (formerly known as oDASH) is a Virtual Space to build, grow, and manage your community. Powered by 10times, this is a complete virtual event suite, secured with best-in-class systems & access permissions, that lets you manage, market & monetize your virtual event. It can be used to set-up any kind of online event, either standalone or in hybrid with physical events, be it summits, Meetups, Keynote conferences, Awards, Expos, Meetings, live roadshows, training events. FLOOR (formerly known as oDASH) is A Virtual Space to build, grow, and manage your community.

Kopersgids voor Event management software

Wat is event management software?

Evenementenplanners gebruiken event management software om de logistiek van de planning van vergaderingen en evenementen te vereenvoudigen en te organiseren. Event management software geeft planners de digitale ruimte om samen te werken met elkaar, met klanten en met exposanten en leveranciers. Toepassingstools beheren de coördinatie, de registratie van deelnemers, marketing, het aanmaken van badges, het genereren van kalenders en het ruimtebeheer van de locatie.

Deze toepassingen bieden ook veel selfservicefuncties voor deelnemers aan evenementen, zoals online registratie, levering van content en betaling van kosten.

De voordelen van event management software

  • Efficiëntie van de planning: evenementenplanning zit vol met complexe logistiek, en als er op een bepaald gebied iets over het hoofd wordt gezien, kan een evenement ontsporen. Met event management software worden alle details op één plek bewaard. Dit maakt evenementen eenvoudiger te organiseren en houdt de planners gericht op het vervullen van de verwachtingen in plaats van te knoeien met details.
  • Exposanten- en leveranciersmanagement: exposanten betalen veel voor standruimte en speciale toegang, en leveranciers leveren goederen en diensten die nodig zijn om evenementen tot een succes te maken. Deze logistiek is van cruciaal belang en de beste toepassingen voor event management software hebben speciale tools om te helpen.
  • Kamer- en reisbeheer: wanneer evenementenplanners investeren in speciale event management apps, worden kamerblok- en reisdetails beter beheersbaar. Zoek hotelbloktarieven, maak papierloze contracten aan en leg de VIP-routes vast in de toepassing. Door deze mogelijkheden toe te voegen, kunnen bedrijven die evenementen plannen groeien en kunnen ze kamerblok- en reisbeheer als inkomstencentra opnemen.

Algemene functies van event management software

  • Aanwezigheidsbeheer: het vastleggen en opslaan van informatie over de mensen die deelnemen aan evenementen, inclusief contactinformatie, voedselvoorkeuren, aanmeldingen voor sessies, VIP-status en aankomstplannen.
  • Klantbeheer: het samenwerken met event hosts en het consolideren van hun contactgegevens en voorkeuren in één systeem.
  • Exposantenbeheer: het beheren van tafel- en standruimte, sponsorniveaus, reserveringen van ruimtes en andere exposantengegevens.
  • Leveranciersbeheer: het onderhouden van relaties met AV-technici, IT-personeel, cateraars, conciërges en andere leveranciers. In deze databases worden contactgegevens, gespreksgeschiedenis, budgetgegevens, contractgegevens enz. opgeslagen.
  • Evenementenplanning: het plannen en volgen van reserveringen van locaties in event management kalenders.
  • Bijeenkomstenbeheer: het plannen van één-op-één-vergaderingen, meetups, breakout-sessies, planningsvergaderingen en soortgelijke netwerkmogelijkheden tijdens een evenement.
  • Rapportage en analyse: het bijhouden van cijfers voor verschillende doeleinden, waaronder uitgaven voor evenementen en inkomsten voor de boekhouding, en online gebruikersbetrokkenheid voor sociale-media-analyse.
  • Ticketverkoop: het organiseren, marketen, verkopen, distribueren en verwerken van toegangskaarten voor evenementen en speciale toegangspakketten.
  • E-mailmarketing: het corresponderen met potentiële deelnemers en klanten via e-mail met eenvoudige begeleiding voor online kaartverkoop en andere oproepen tot actie.

De event management software directory filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van event management software

Naast de kosten en de kernfuncties zijn er nog een paar overwegingen om ervoor te zorgen dat de software die wordt gekozen voldoet aan alle behoeften op het gebied van event management.

  • Zorg ervoor dat de software marketingtools biedt die aan de behoeften voldoen: standaard event management software moet een evenementwebsite-ontwerper, sociale-mediapromotietools en e-mailmarketingmogelijkheden bevatten.
  • Overweeg software-integraties: software-integraties met boekhouding, ledenbeheer en andere software maken het gemakkelijk om gegevens te delen met verschillende systemen. Dit kan de werkstromen versnellen en fouten voorkomen.

Ontwikkelaars van event management software zijn hard op weg met het invoeren van nieuwe technologieën. Een onderzoek van Capterra heeft twee belangrijke technologische trends geïdentificeerd die de volgende generatie van event management software zullen bepalen.

  • Draagbare technologie: volgens een onderzoek van Capterra geeft 54% van de kleine en middelgrote bedrijven aan dat ze draagbare computertechnologie gebruiken of van plan zijn dat te doen binnen de komende één tot twee jaar, en 41% is van mening dat de technologie van cruciaal belang is voor hun bedrijf. Big-league evenementen zijn nu al overgegaan op ticketingsystemen die gebaseerd zijn op radiofrequentie-identificatie (RFID). Evenementgangers vegen simpelweg hun armbanden, naamplaatjes, horloges of andere wearables (draagbare apparaten) over een scanner. De scanner leest ingebedde RFID-chips uit om toelatingen, aankopen enz. te beheren. Binnenkort zullen dit soort draagbare toegangssystemen echter op allerlei evenementen beschikbaar zijn. Ze veranderen dragers in sensoren. Bedrijven die evenementen plannen kunnen waardevolle analyse verzamelen over de bewegingen van de gasten door de locatie, wat er wordt gegeten en gedronken en nog veel meer.
  • AI-geactiveerde slimme apps: volgens een onderzoek van Capterra geeft 53% van de kleine en middelgrote bedrijven aan dat ze AI-technologie gebruiken of van plan zijn dat te doen binnen de komende één tot twee jaar, en 39% van hen is van mening dat deze technologie van cruciaal belang is voor hun bedrijf. AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) creëert slimmere software. Brede adoptie en meer concurrentie maken AI betaalbaarder. De verwachting is dat toonaangevende softwaretools de komende jaren een vorm van adaptieve AI zullen gebruiken. Dit omvat ook event management toepassingen. Voorspellende AI-tools zullen de evenementenplanners binnenkort betere presentievoorspellingen leveren. De deelnemers krijgen een registratiebegeleiding die meer relevant is voor hun interesses. Gezichtsherkenningssoftware kan op een dag de noodzaak van tickets en wearables volledig uitsluiten.