472 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Petal Scheduling is dé oplossing voor plannings- en -beheeroplossingen voor artsen in Canada. Planning wordt geautomatiseerd met behulp van algoritmen en een stapsgewijze procedure. Planningen worden actueel gehouden en zijn vanaf elk apparaat toegankelijk. Meldingen worden automatisch verzonden naar getroffen gebruikers wanneer wijzigingen worden aangebracht. De planning wordt direct gedeeld, is toegankelijk vanaf elk apparaat en wordt in realtime bijgewerkt wanneer diensten worden gewisseld. Petal Scheduling wordt gebruikt door 35.000 Canadese artsen. Meer informatie over Petal Scheduling (PetalMD) Petal Scheduling lost de complexiteit van artsenplanning op met een geautomatiseerd en flexibel script dat de planner tijd bespaart. Meer informatie over Petal Scheduling (PetalMD)
talkEHR is a product of MTBC, a leading healthcare IT company that has been offering inventive solutions to improve healthcare since 1999. With a team of experienced healthcare IT professionals, MTBC has worked diligently to design a product that addresses provider needs and drives value to patients. Meer informatie over TalkEHR Maximize your earning potential, reduce your expenses, and improve the efficiency of your practice management. Meer informatie over TalkEHR
SimplePractice is een hoog-beoordeeld platform voor praktijkbeheer voor eigenaren van kleine bedrijven in de gezondheid en wellnessbranch. SimplePractice staat bekend om zijn heldere interface en bevat een toonaangevende functieset met een volledig papierloos intakeproces, aangepaste notities en formulieren, gratis afspraakherinneringen (sms, e-mail en spraak), een mobiele app, e-claims indienen, een aantrekkelijk klantenportaal, facturering en de nieuwste functie: Telehealth! Bekijk je klanten via HIPAA-conforme video - altijd en overal. Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
NextGen Enterprise PM is een innovatieve, bekroonde oplossing voor praktijkbeheer die is ontworpen met exclusieve functionaliteit om klanten van alle specialiteiten en groottes te helpen bij het stroomlijnen van front- en backoffice-administratie, het verbeteren van de efficiëntie en productiviteit, het verminderen van debiteurendagen en het verhogen van omzet. NextGen Enterprise PM is toonaangevend op het gebied van praktijkautomatisering, inclusief ingebouwde ad-hocrapportage, geautomatiseerd taakbeheer, automatische betalingsprocessen en geautomatiseerde taakplanning. Met NextGen Enterprise PM kunnen verschillende praktijken het systeem configureren om te voldoen aan hun unieke processen en beste zakelijke werkwijzen.
athenaOne helps doctors deliver high quality care by organizing the moment of care for maximum clinical productivity, performing administrative and quality services on a doctors behalf to ensure full payment, and tracking all physician orders to close the loop on results and follow-up care. Doctors benefit from continuous embedded access to the best practices of the nations largest clinical network, the most up-to-date and extensive quality rules and industry guidelines. Medical billing and practice management solution that helps manage claims, appointments, patient check-ins, reporting and more.
EDP-software met invoegtoepassing voor Wiley Planners, Telehealth voor online therapie, mobiele app, klantportaal, DSM/ICD-codes, voortgangsnotities, behandelplannen, ontslagnotities, beoordelen en ondertekenen van notities, en aangepaste formulieren. Factureringsfuncties: PQRS, claims en ERA/EOB, superfacturen, creditcardservice, batchfactuur/claims. Synchroniseer met Google/iCal. Herinneringen via spraak, sms, of e-mail. Talloze rapporten omvatten: Loonlijst, personeelsfacturering, enz. Onbeperkte documentopslag, onbeperkte ondersteuning. Probeer dit product gratis uit. Software voor EPD/EDP en therapienotities voor praktijken van elke omvang in de geestelijke gezondheidszorg. Veel functies en rapporten. Eenvoudig te gebruiken. Gratis uit te proberen.
Branch stelt ondernemingen in staat om medewerkers op uurbasis aan te trekken en te behouden met behulp van een mobile-first technologie die ze een voorsprong geeft op financieel vlak. Het personeelsverloop is nog nooit zo hoog geweest, en het kost werkgevers meer dan $ 2500 om één uurloonwerknemer te vervangen. Het behouden en betrekken van werknemers kan de productiviteit, klantervaringen en winstgevendheid van een bedrijf verbeteren. Branch is een mobiele technologie die werknemers op uurbasis helpt om financieel te groeien.
De webgebaseerde software voor praktijkbeheer van Kareo met geïntegreerde elektronische claimverwerking is gebruiksvriendelijk en eenvoudig te installeren. Kareo wordt gebruikt door artsenpraktijken met 1-10 hulpverleners. Gebruikers kunnen afspraken plannen, vergoeding door de verzekering controleren, e-claims verzenden, elektronische verzekeringsbetalingen ontvangen, incasso's beheren, documenten online opslaan en aangepaste rapporten afdrukken. Beheer alles van afspraken tot claims en dat allemaal op één plek. Het maakt praktijkbeheer eenvoudiger.
NueMD is de toonaangevende cloudgebaseerde oplossing voor medisch beheer voor kleine en middelgrote praktijken. NueMD biedt veilige, HIPAA-conforme toegang tot software die met slechts enkele toetsaanslagen de patiëntenzorgcyclus stroomlijnt en administratieve taken vereenvoudigt. Het gevestigde klantenbestand van NueMD met meer dan 24.000 gebruikers in 50 staten is het bewijs van het succes. Verhoog je winstgevendheid en de dienstverlening aan je patiënten met NueMD. Maakt interactieve online geschiktheidsverificatie, het indienen van claims en rapportage mogelijk tegen een laag abonnement.
DrChrono biedt geïntegreerde software voor praktijkbeheer die kan worden aangepast aan de unieke behoeften van je praktijk. Of je praktijk nu klein of groot is, ondersteun hem met het systeem waarmee je de praktijk kunt opbouwen waar je altijd van gedroomd hebt. Stroomlijn je praktijk met een 100% digitale oplossing die je realtime geschiktheidscontrole, geautomatiseerde herinneringen, taakbeheer, enkelvoudige gegevensinvoer, geïntegreerde facturering, online inchecken en meer biedt. Kijk voor studenten bij DrChrono University. DrChrono praktijkbeheer is cloudgebaseerd en volledig geïntegreerd met EPD en facturering, en stroomlijnt en verbetert je praktijkactiviteiten.
Speedy Claims is possibly the easiest to use software available anywhere for billing your patients and insurance companies whether by paper or electronically. An easy to use point and click interface showing the actual CMS 1500 form on the screen makes filling out a claim simple and coupled with our error checking scrubber makes it accurate and powerful. Try us free for 30 days! Medical practice management solution that helps businesses with insurance billing, CMS 1500 forms filling, payment tracking, and more.
Ambra Health is een cloudgebaseerd platform voor medisch beeldbeheer. Het intuïtieve, schaalbare en zeer interoperabele Ambra cloudplatform is ontworpen om te dienen als de ruggengraat van beeldvormingsinnovatie en vooruitgang voor zorgaanbieders. Met Ambra hebben medische praktijken de manier veranderd waarop ze medische beelden beheren, door de samenwerking met verwijzende artsen en de patiëntveiligheid te verbeteren en tegelijkertijd de kosten te verlagen. Het platform omvat het uploaden, uitwisselen en bekijken van beelden, schaalbare opslag en EMD-integratie. Het cloudplatform voor beeldbeheer verbetert de productiviteit van arts en administratie en verhoogt de patiënttevredenheid.
eClinicalWorks is a privately held leader in healthcare IT, providing comprehensive Electronic Health Record (EHR) and Practice Management (PM) solutions used by more than 850,000 providers in more than 20 countries. eClinicalWorks is a leader in healthcare IT, providing innovative, customizable Electronic Health Record (EHR) and Practice Management.
IntakeQ provides beautiful and secure electronic intake forms for health professionals, enabling them to offer an amazing onboarding experience, while also optimizing and streamlining the intake process. As a bonus, IntakeQ also offers powerful practice management features, including scheduling, payment, appointment reminders, secure messaging, invoicing and insurance billing. Affordable pricing, 14-day free trial, no credit card required, no software to install. Send secure intake and consent forms privately to your clients. HIPAA compliant, e-signature support, online booking and payment
Oplossing voor praktijkbeheer die medische instellingen helpt workflowprocessen te beheren met facturering, afspraakplanning en meer. Oplossing voor praktijkbeheer die medische instellingen helpt workflowprocessen te beheren met facturering, afspraakplanning en meer.
My Clients Plus is een toonaangevende leverancier van webgebaseerde software voor facturering en praktijkbeheer voor de gezondheidszorg. Ideaal voor individuele en groepspraktijken die zich richten op gedragstherapie, ergotherapie, logopedie, fysiotherapie en andere specialiteiten in de gezondheidszorg. HIPAA-conform en voldoet aan de normen van de verzekeringssector. De betaalbare prijs en krachtige functies zorgen ervoor dat het een uitstekende waarde biedt voor je geld. Kies uit meer dan 200 therapienotitiesjablonen die zijn ontworpen door professionals zoals jij. Meer dan 200 verschillende therapienotitiesjablonen ontworpen door professionals in de sector. Eenvoudig, snel en gebruiksvriendelijk. Volledig uitgeruste software.
Laat patiënten een gratis consult plannen, boeken en betalen voor behandelingen en zich online registreren voor evenementen - 24/7 vanaf elk apparaat. vcita is ideaal voor fysiotherapeuten, chiropractors, tandheelkundige klinieken en voedingsdeskundigen, en het wordt geleverd met een aanpasbare planningspagina waar patiënten je diensten en beschikbaarheid kunnen bekijken, evenals een persoonlijk patiëntenportal. Het maakt moeiteloos verbinding met je website, lokale vermeldingen, e-mail en sociale media. Zeg vaarwel tegen gemiste telefoontjes, dubbele boekingen en no-shows - laat je patiënten 24/7 online behandelingen plannen en boeken.
Modular solution with e-prescribing, document management, and billing for private practices, medical centers, hospitals and clinics. Modular solution with e-prescribing, document management, and billing for private practices, medical centers, hospitals and clinics.
As the leading provider of specialty specific software, Nextechs fully-integrated Electronic Medical Record and Practice Management software is designed to improve efficiency across all functional areas of a practice. Through intuitive design and customizable templates, Nextech seamlessly integrates with specialty practices and enhances productivity and overall patient care. Nextech's fully-integrated EMR and PM software is designed specifically for dermatology, ophthalmology and plastic surgery practices.
Praktijkbeheer voor tandartsen/artsen met meerdere klinieken, gebruikers, of apparaten. Standaardfunctionaliteiten: planning, gedetailleerde EPD, orthodontisch dossier, sms/e-mails, herstel- en parodontale werkzaamheden, bijhouden van labwerk, facturering, betalingen, inventaris, uitgaven, boekhouding. Groeifunctionaliteiten: proactieve patiëntenzorg, dashboard, patiëntvolgsysteem, integratie met sociale media, beheer en ontwikkeling van leads, campagnes, integratie van bestemmingspagina's, integratie met telefoonsysteem. Praktijkbeheer voor tandartsen/artsen. Uitgebreide EPD en proactieve patiëntenzorg. Nieuwe patiëntenwerving en omzetgroei.
Als je op zoek bent naar een langdurig, stabiel EMD-bedrijf dat jou en je praktijk leert kennen en ondersteunt, ben je aan het juiste adres. Uitstekend beoordeelde implementatie en het enige EMD dat gratis voortdurende aanpassingen en gepersonaliseerde training per praktijk en aanbieder levert, met live in de VS gevestigde ondersteuning 24/7/365 en betaalbare all-inclusive prijzen. Op maat gemaakt voor jou. Eenvoudig te gebruiken. Betrouwbaar. Uitstekend beoordeelde EMD-implementatie. Jouw eigen factureringssysteem of dat van dit platform. Al meer dan 15 jaar vertrouwd.
Practice Management (PM) system is built for dermatology, ophthalmology, orthopedics, otolaryngology, plastic surgery, pain management and urology practices. When integrated with our specialty-specific EHR, EMA®, PM can: help streamline check-in, check-out, billing, scheduling and collections. Measure your business's health with metrics-driven reports and help empower staff to speak about charges at check-in and checkout making for a comprehensive billing approach. Our PM system integrates with our EHR combining scheduling, document management, billing & reporting in an easy-to-use solution.
Experity (formerly Practice Velocity & DocuTap) is a cloud-based electronic medical records (EMR), practice management, and medical billing software solution built for on-demand care providers of all sizes and specialties including occupational medicine, pediatrics, and primary care. Experitys EMR/PM is desktop- and mobile-compatible, scalable, and provides complete clinical workflow and charting solutions from patient registration through discharge. We tie all the components of EMR, Practice Management, and Revenue Cycle Management into one integrated solution for urgent cares.
Power Diary is de online praktijkbeheersoftware die wordt vertrouwd door meer dan 26.000 profesionals. Het omvat agendabeheer, afspraakherinneringen (via sms en e-mail), sjablonen voor behandelingsnotities, klantfacturering, online boekingen, 2-weg sms-chat en nog veel meer. Klanten variëren van individuele artsen tot grote praktijken met meerdere locaties en bestaan meestal uit fysiotherapeuten, psychologen, logopedisten, podologen, massagetherapeuten, natuurgeneeskundigen, osteopaten, chiropractoren of counselors en dergelijke. Praktijkbeheersoftware die alles biedt wat je nodig hebt om je gezondheidskliniek te stroomlijnen.
De praktijkbeheersoftware van InSync is speciaal ontworpen voor flexibiliteit en kan worden aangepast aan de behoeften van praktijken op het gebied van geestelijke gezondheid, drugsmisbruik en gynaecologie. Of je nu op zoek bent naar een volledig geïntegreerd systeem of een zelfstandige PM-oplossing, de software kan worden aangepast om de gaten op te vullen in de dekking die je praktijk vereist. Nette rapportages, gebruiksvriendelijke planner en aangepaste dashboards werken samen met je werkstromen, niet ertegenin. Nette rapportages, gebruiksvriendelijke planner en aangepaste dashboards werken samen met je werkstromen, niet ertegenin.
RXNT's cloud-based Medical Practice Management (PM) system enhances practice-related workflows, from billing and collections, scheduling, appointment reminders, insurance eligibility, charge capture, assigning ICD-10 codes, and remittance. And, single sign-on (SSO) simplifies operations for central billing offices. Our feature-rich Medical Billing and Scheduling system comes with configurable reporting, automated claims checks, online patient bill pay, and mobile apps for iOS and Android. RXNT's integrated Practice Management solution handles the time-consuming administrative tasks prevent you from providing quality care.
PatientNOW is een uitgebreid softwaresysteem dat is ontworpen om je volledige esthetische medische kantoor te beheren. De software ondergaat al meer dan 14 jaar upgrades om te voldoen aan de behoeften van de esthetische geneeskunde, door te luisteren naar de suggesties en verzoeken van artsen en hun personeel. Dit heeft geresulteerd in een EPD-softwareproduct inclusief praktijkbeheer en een patiëntbetrokkenheidssysteem dat is ontworpen om prospects binnen te halen, huidige patiënten te behouden en je praktijkinkomsten te laten groeien. Het is niet alleen een uitgebreid PM/EPD-systeem, maar ook robuuste software voor marketing en patiëntenacquisitie.
CareCloud Central is een cloudgebaseerd praktijkbeheersysteem dat bestaat uit een volledig pakket van geïntegreerde beheer- en factureringstoepassingen waarmee praktijken hun efficiëntie kunnen verbeteren en meer inkomsten binnenhalen. Dankzij de naadloze integratie met dossiers, het EDP en met Community, het patiëntenportaal, kunnen praktijken een nog hoger niveau van efficiëntie bereiken. Volledig pakket met geïntegreerde toepassingen voor praktijkbeheer, inclusief beheer, financiën en analyse.
Cloud-based virtual care & practice management software for healthcare organizations. White labeled HIPAA & PIPEDA compliant 1-1 and group video, instant messaging, and practice automation tools. Available on any device or browser. EMR integrations, custom analytics and online client self-scheduling page. Launch your own secure virtual care service and scale with the support of the OnCall team. No hardware needed and available for solo practitioners. Trusted by over 5,000 healthcare providers. OnCall Health works with clients to power and launch their own scalable and secure virtual care service.
PatientPop levert het enige complete praktijkgroeiplatform, de keuze voor kleinere medische praktijken in de VS die het beheer van hun medische praktijk willen stroomlijnen. Naast het automatiseren van tijdrovende frontoffice-taken, verbetert PatientPop je online aanwezigheid en reputatie, wat je helpt nieuwe patiënten aan te trekken en hun ervaring te moderniseren. Het helpt je je kleine praktijk uit te breiden, allemaal vanuit één service, met realtime resultaten. Voor kleine praktijken die het beheer van hun medische praktijken willen stroomlijnen, levert PatientPop het enige complete groeiplatform.
Waystar, de combinatie van ZirMed en Navicure, stelt organisaties in de gezondheidszorg in staat hun inkomstencyclus te optimaliseren met end-to-end, cloudgebaseerde RCM-oplossingen, inclusief ziekenhuis- en gezondheidszorgsystemen, artsengroepen, DME's, factureringsdiensten, klinieken, laboratoria en meer. Je krijgt goed aangeschreven technologie en cloudgebaseerde softwareoplossingen, gecombineerd met snelle, flexibele architectuur en bekroonde klantondersteuning. Naarmate de sector zich verder ontwikkelt, krijg je bovendien hulp om voorop te blijven lopen. Waystar biedt end-to-end tools voor het beheer van de inkomstencyclus om betalersvergoedingen en patiëntenincasso's te verbeteren.
WRS Health biedt een betaalbare webgebaseerde EPD- en praktijkbeheeroplossing die is ontworpen om het leven voor jou, je personeel en je patiënten gemakkelijker te maken. Als een online oplossing voor ondernemingen omvat het WRS Health-systeem de volgende modules: EPD, facturering, planning, ERx, documentbeheer, transcriptie, volgen van bestellingen, berichten, website, patiëntenportaal en online registratie. WRS Health is een InfoGuard-gecertificeerde leverancier en SureScripts-RxHub-gecertificeerd. Webgebaseerde EPD- en medische praktijkbeheeroplossing met functies voor patiëntcommunicatie, marketing en inkomstencyclusbeheer.
AdvancedPM omvat medische planning, facturering, rapportage en een hele reeks productiviteitsverhogende tools om de zakelijke kant van je praktijk te stroomlijnen. Deze praktijkmanagementoplossing creëert een positieve ervaring voor je receptie en verhoogt de kasstroom. Elke klik, functie en werkstroom is ontworpen voor maximale personeelsefficiëntie, kostenbeheer en patiënttevredenheid. Gezondere praktijk = gezondere patiënten. AdvancedPM: software voor praktijkmanagement die een positieve ervaring voor je receptie creëert en de kasstroom verhoogt.
Intergy van Greenway Health is meer dan alleen een EPD: het is de kern van een complete ambulante oplossing die de efficiëntie voor je praktijk en je patiënten maximaliseert. Intergy past zich aan op de behoeften van praktijken van vrijwel elk formaat of soort. Van bevolkingsgezondheid tot inkomstendiensten tot klinische connectiviteit: dit cloudgebaseerde systeem helpt je om chronische problemen op te lossen, gezondheidsresultaten te verbeteren en de winstgevendheid te vergroten. Met Intergy kun jij je richten op wat het belangrijkst is: de zorg voor patiënten. Intergy helpt de gezondheidsresultaten te verbeteren en de winstgevendheid te vergroten, en past zich aan op de behoeften van praktijken van vrijwel elk formaat of type.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Voer je eigen loyaliteits- en beloningsprogramma uit waarbij jij al je gegevens bezit. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Medische PDA-software met interacties met geneesmiddelen, dosissen, prijzen, bijwerkingen, Medicare Deel D, farmacologie en veiligheidsbewaking. Medische PDA-software met interacties met geneesmiddelen, dosissen, prijzen, bijwerkingen, Medicare Deel D, farmacologie en veiligheidsbewaking.
CentralReach is a leading EMR, practice management, and clinical platform for Applied Behavior Analysis (ABA) therapy providers. The web-based, HIPAA compliant system integrates scheduling, billing, claims, clinical data collection, clinical programming, and more. Additional solutions include precision teaching, a learning management system, advanced business intelligence solutions and managed billing services. CentralReach is trusted by more than 1,000 therapy practices. CentralReach's web-based, therapy practice management system connects every point of care within a single solution.
DuxWare, cloudgebaseerd praktijkbeheer, EMD en RCM. Gebruikers zijn meer dan 28 jaar meegegroeid waardoor DuxWare geperfectioneerd kon worden voor hun praktijken. DuxWare stelt hen in staat om efficiënt door de dagelijkse routine te gaan van grote en kleine klinieken. En aan het eind van de dag krijgen de zorgaanbieders betaald. Waarom? DuxWare begrijpt het en het supportteam kent de sector. Bel en ga deel uitmaken van de DuxWare-familie. Webgebaseerd praktijkbeheer en RCM-factureringsdiensten die landelijk al meer dan 28 jaar zorgaanbieders bedienen. Boek resultaten.
UpToDate is a clinical decision support resource that brings a wealth of medical resources and information to clinicians and physicians from experts in the field. Medical practice solution that brings a wealth of medical resources and information to Doctors.
ChartLogic PM levert alles wat je nodig hebt om administratieve en financiële taken nauwkeurig en efficiënt te beheren, inclusief registratie en planning; geschiktheid en verificatie; claims, facturen en incasso's; gebruikersdashboards en rapporten. ChartLogic PM automatiseert een verscheidenheid aan routinetaken en waarschuwt je voor mogelijke fouten. Er zijn honderden specialiteitspecifieke sjablonen, patiëntvoorlichtingsmateriaal en vooraf geconfigureerde facturen, die je kunt aanpassen aan je behoeften. ChartLogic biedt een volledige ambulante EMD-suite die is ontworpen om intuïtief je workflow, specialiteit en persoonlijke voorkeur te begrijpen.
Reduces patient waiting times, streamlines patient flow, and increases the capacity for doctor exam time, making your office more efficient and profitable! Enables staff to show up where you want, when you want, with what you want. Provides a real-time snap-shot of all staff and patient activity throughout the office including which room doctors are in, how many patients are waiting and which room they need to go next. Reduces patient waiting times and increases the capacity for doctor exam time making your office more efficient and profitable!
Phreesia biedt een reeks robuuste toepassingen om het patiëntintakeproces te beheren. Met aanpasbare, schaalbare en kosteneffectieve oplossingen betrekt Phreesia patiënten bij hun zorg met een moderne, consistente ervaring, terwijl zorgorganisaties van elke omvang de capaciteit van het personeel kunnen uitbreiden en de klinische zorg kunnen verbeteren. De aanpasbare oplossingen voor patiëntintake van Phreesia verbeteren de patiëntervaring, breiden de capaciteit van het personeel uit en verbeteren de klinische zorg.
Volledig geïntegreerde, technologiegestuurde oplossingen voor de gezondheidszorg en managed services voor praktijken van elke omvang en de meeste specialiteiten. Inclusief elektronische medische dossiers, praktijkbeheer, elektronisch voorschrijven, interoperabiliteitsdiensten, persoonlijke medische dossiers, patiëntenportaal, telegezondheid, mobiel Azalea M-platform geïntegreerd met Apple HealthKit, evenals prestatiediensten voor de omzetcyclus. Cloudgebaseerde SaaS: elektronische medische dossiers, praktijkbeheer, prestatiediensten voor de omzetcyclus, telegezondheid, patiëntenportaal, eRX
TotalMD is budget- en gebruiksvriendelijke software voor het beheer van praktijken voor praktijken en factureringsdiensten van elke omvang. Of je nu de voorkeur geeft aan cloudgebaseerde of on-premises software, TotalMD biedt e-claimservices, geavanceerde patiëntplanning en EDP-integratie. Beheer effectief betalingen en incasso's en zie hoeveel de verzekeringsmaatschappij je verschuldigd is. Stuur elektronische recepten en interactieve tekstberichten naar je patiënten. Bekijk meerdere praktijken en financiële gegevens met het ondernemingsdashboard en meer. Gebruiksvriendelijke, volledige software voor medische facturering die je financiële, rapportage- en planningsbehoeften volledig integreert.
Stroomlijn je workflow en verhoog de efficiëntie met IMS, de alles-in-één EDP-, praktijkbeheer- en factureringsoplossing. Deze bekroonde intelligente medische software is ontworpen door artsen voor artsen en is geschikt voor meer dan 35 specialiteiten en praktijken van elke omvang. Gebruik technologie die zich aanpast aan je praktijk, niet andersom. Bijna elk aspect van deze software is 100% aanpasbaar en afgestemd op je exacte specificaties. Plan een gratis live demo op de website. De alles-in-één EDP-, praktijkbeheer- en factureringsoplossing die zich aanpast aan je praktijk. Op maat gemaakt voor meer dan 35 specialiteiten.
eFax Corporate® is een HIPAA-compatibele online faxoplossing waarmee zorginstellingen vanaf elk apparaat faxen per e-mail kunnen verzenden en ontvangen. Het is zeer belangrijk om de elektronische beschermde gezondheidsinformatie (ePHI) van je patiënten te waarborgen, en dit systeem zorgt ervoor dat je faxen voldoen aan de HIPAA-richtlijnen en biedt de BAA als back-up. eFax Corporate gebruikt ook TLS-versleuteling en AES 256-bit-versleuteling voor faxen in doorvoer en in rusttoestand, zodat je er zeker van kunt zijn dat alle gevoelige documenten veilig worden verzonden. eFax Corporate® is een HIPAA-compatibele online faxoplossing die wordt gebruikt door organisaties in de gezondheidszorg wereldwijd.
MedicsPremier delivers unparalleled power, flexibility, reliability, and ease-of-use while providing increases in efficiency with comprehensive EDI, workflow, reporting scheduling and more. Excellent for the PM needs of any practice or RCM co. Handles Behavioral Health, Radiology and Anesthesia billing. System integrates with credit card processing, automated phone reminders and business intelligence dashboards for unparalleled data mining and analysis. On schedule for ICD-10 compliance. Delivers unparalleled power, flexibility, reliability, ease-of-use; comprehensive EDI for practices of any size/specialty, and RCM co's
Neem geen genoegen met een inefficiënt systeem. iSALUS-software voor medische facturering en planning biedt artsen en praktijkmanagers een betere oplossing. Met iSALUS kun je e-claims indienen, automatisch ERA-betalingen plaatsen, de zorgverzekeringsvoorwaarden van patiënten controleren, snel zoeken naar de volgende beschikbare afspraak en deze maken, en terugroeplijsten van patiënten opvragen. Dit alles en meer in een flexibele, aanpasbare en betaalbare oplossing. Alles-in-één, cloudgebaseerde oplossing voor EPD en planning- en factureringsdiensten.
TRAKnet is een uitbreidbaar alles-in-één platform voor praktijkbeheer dat specifiek is voor de podologie, met 2015 ONC-certificering. TRAKnet integreert patiëntendossiers, facturering en planning allemaal in één systeem, waardoor er een moeiteloze overgang van planning naar afspraken en claims mogelijk is. TRAKnet is gecreëerd door podologen om zich te concentreren op de unieke zakelijke behoeften van andere praktiserende podologen; het biedt een scala aan oplossingen voor de uitdagingen waarmee praktijken vandaag de dag worden geconfronteerd. TRAKnet is een podologie-specifiek EMD-platform met patiëntendossiers, planning, facturering en rapportage.
ArbiMed is cloudgebaseerde software voor voorraadbeheer die is ontworpen door artsen om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun totale winst te verhogen door zinvolle gegevens uit voorraadtransacties te analyseren. Met Arbimed kun je inkooporders creëren, ontvangen en bijhouden, kritieke informatie labelen bij het verwijderen van benodigdheden en je rapporten interpreteren om zeer eenvoudig cruciale beslissingen over de praktijk te nemen. Neem contact op Arbimed voor een gratis demo of een proefaccount. ArbiMed is software voor voorraadbeheer om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun winst te verhogen door gegevens uit voorraadtransacties te analyseren.
The OmniMD business intelligence solution tracks, manages and monitors clinical and practice management performance and assists proviers in their clinical decision-making needs. The EHR application is ONC certified as well as MU Stage III and MACRA/MIPS ready. It offers features such as procedural workflows and comprehensive narrative reports. The tool provides documentation, storage and retrieval of records for practice staff members through an internet connected device. AI-enabled, cloud-based EHR solution that helps businesses with minute charting, lab integration, multi-device integration and more.
OfficeMate, the industrys most widely used on-premises practice management solution, automates everyday tasks to save you time and money. Its ideal for practices with limited internet access, and offices requiring expanded flexibility with their practice management software. Cloud-based practice management solution that helps optical healthcare businesses manage billing, appointments, inventory, and more.
The eRecord is een cloudgebaseerde en ONC-gecertificeerde EDP voor gedragsgezondheid met klinische documentatie, patiëntboekhouding, geïntegreerde claims, planning met e-mailherinneringen, ePrescribing (met inbegrip van gereguleerde stoffen en lab), telepsychiatrie, veilig berichten versturen, resultaten, rapportage, patiëntenportaal en nog veel meer. Clinici kunnen teletherapie uitvoeren vanuit hun browser. Het is eenvoudig en veilig en er zijn geen plug-ins of downloads vereist. ONC-gecertificeerde EDP en praktijkbeheersysteem voor gedragsgezondheid. Inclusief telepsychiatrie.
eHospital Systems is een aanpasbaar, uitgebreid en geïntegreerd systeem voor ziekenhuisbeheer ontworpen om alle operationele activiteiten van een ziekenhuis te beheren. Het platform bevat poliklinisch en intramuraal, apotheek, laboratorium, radiologie, inventaris, e-claims, mobiele apps, tabletversies, online planning, beveiligde berichten, arts- en patiëntportals, boekhouding, HR/salarisadministratie, bloedbank, mortuarium, waarschuwingssysteem, dieet, feedback, laboratoriummachines en biometrische integratie, HL7/geïntegreerde PACS, en bedrijfsinformatie. Aanpasbaar, uitgebreid en geïntegreerd systeem voor ziekenhuisbeheer ontworpen om alle operationele activiteiten van een ziekenhuis te beheren.
CollaborateMD helpt sinds 1999 medische praktijken en factureringsdiensten om tijd en geld te besparen. Het bedrijf biedt de gezondheidszorgsector een HIPAA-conforme, cloudgebaseerde en aantrekkelijke softwaretoepassing voor medische facturering en praktijkbeheer die zowel uitgebreid als veelzijdig is, maar ook betaalbaar en zeer gebruiksvriendelijk, en wordt geleverd met gratis klantenservice en updates. Werk minder en krijg snel betaald. Cloudgebaseerde oplossing voor praktijkbeheer en medische facturering die eenvoudig, efficiënt en betaalbaar is. Work Less, Get Paid Fast!®
De belangrijkste aspecten waar dit zorgbeheersysteem mee werkt zijn medewerkers en patiëntenzorg. Het bespaart kosten en verhoogt productiviteit. De belangrijkste aspecten waar dit zorgbeheersysteem mee werkt zijn medewerkers en patiëntenzorg. Het bespaart kosten en verhoogt productiviteit.
Clearwave is the premiere self-service check-in solution for the medical industry. Clearwave enables fast, flexible and effective patient check-in experiences while improving practice economics and performance. With proven ROI and real-time eligibility verification, Clearwave provides healthcare practices with a comprehensive check-in solution, available on kiosk, tablet or mobile to improve insurance verification, increase revenue collections, reduce denied claims and improve data access. Check patient insurance eligibility in real-time and streamline patient check-in with our software for kiosk, tablet and mobile.
Insta by Practo, a Hospital Management Software, launched in 2008, has across 500+ Clients, 1000+ Facilities, spanning 21 countries and and boasts of a very high customer retention rate. Insta is highly scalable, cloud-ready and supports multi-centre operations, tightly integrated; and easily configurable for report creation, forms design for EMR recording; and optimised for easy implementation. Web-based modular hospital management system which covers financial, operational and clinical requirements of healthcare providers.
Practice profitably with PracticeSuite! Our cloud-based medical office platform offers a comprehensive suite of ambulatory care workflow automation software and revenue cycle management services. Its client base of over 43,000 medical professionals include private practices, billing service companies, and other large healthcare facilities in all 50 states, Guam, Puerto Rico, and the Cayman Islands. The platform serves 155 billing specialties. The affordable, yet sophisticated technology platform for medical practices, medical billing services, and outpatient facilities.
Platform designed to help medical practices manage patient engagement, providers, and medical records. Platform designed to help medical practices manage patient engagement, providers, and medical records.
TM3 is a modern and intuitive clinic management system that helps streamline your day, so you spend less time on administration and more time treating patients. TM3 allows you to run your clinic on multiple devices with seamless integration between platforms. Patient, finance, diary & appointment management Industry leading clinical records Online patient appointment booking Comprehensive business & clinical reporting Automated communications with patients Expert, 5 star rated help TM3 combines the power and security of desktop software, with the flexibility of a cloud solution. Loved by over 10,000 practitioners.
MDConnection offers leading medical management solutions for physicians' offices that streamline patient care, simplify office administration and maximize practice revenue. Our affordable practice manager includes an advanced insurance claim system, billing, scheduling, document management, reporting and much more. See why more practices prefer MDConnection and schedule a demo today. Cloud-based software to let you run and expand your practice without investing in expensive hardware or additional staff.
Patient billing, insurance claims (paper and electronic), notes and scheduling, ShrinkRapt does it all, without monthly fees saving you hundreds or even thousands of dollars. Your purchase can be customized so you only pay for the features you need. After you purchase, you always have access to your information because you own a software license, unlike online programs, where you loose access to your information if you stop paying the monthly fee. Simple practice billing with no annual or monthly fees. Send statements and insurance claims for up to 50 patients, only 99 cts.
Aesthetic Record is a is a HIPAA compliant mobile medical photography system that was specifically designed for the aesthetics industry! We combine the newest tech to make medical photography, patient management, and clinic management simple & easy. Our mobile app takes patient records and procedure administration to a whole other level. If you havent downloaded the app, do so now! Aesthetic Record is a is a HIPAA compliant mobile medical photography system that was specifically designed for the aesthetics industry
A fully integrated practice management solution developed to serve the needs of clinicians and administrative staff in practices and clinics. A fully integrated practice management solution developed to serve the needs of clinicians and administrative staff.
Blink Session is an all-inclusive Online platform for live therapy, telehealth, or tutoring. What makes Blink Session unique? When your organization tutors or treats Online, your are doing way more than meeting over video. You are interacting over a white-board, videos, games, or other resources. You are scheduling, reminding, scoring, documenting, sharing files, getting paid, and you and you need it all to be secure (HIPAA compliant). With Blink Session, do it all in one place. Don't settle for video only. Upgrade to an all-inclusive Online platform for live therapy or tutoring
At PracticeAdmin, we simplify the complex process of medical billing by providing healthcare professionals with powerful, easy-to-use, practice management software and solutions. Through our knowledge and expertise, we empower revenue cycle companies to dynamically grow their business. At PracticeAdmin, we promise to provide affordable, easy-to-use tools that get healthcare professionals more money.
Henry Schein MicroMD provides simple yet powerful EMR and practice management solutions that facilitate the delivery of superior patient care, automate incentive and quality reporting activities, and streamline operations. MicroMD EMR's full-featured 2014 Edition Complete Ambulatory certified software accelerates the progress towards a paperless environment and health information exchange. Physician practice management solution that includes patient information, scheduling, integrated EDI, reporting tools, and more.
MedEvolve Practice Management (PM) Software helps specialty practices improve their speed, accuracy, productivity and revenue. Our clients consider MedEvolve PM to be the hub of their practices' operations. The scheduling workflow easily optimizes for maximum density by provider, resource or location. Other capabilities include one-click first-available appointments, simple blocking and rescheduling for provider conflicts, individual or batch eligibility verifications and billing management. MedEvolve Practice Management software offers billing, scheduling, patient payment and eRx capabilities with EHR integrations and more.
AeronaClinic, by Aerona Software Ltd, is a cloud based Practice Management solution. We've broken the mould of traditional practice management software. No installation required. No lengthy contracts. No up-front licence costs. Just you, your practice and a login. Whats more, it costs less than the traditional models, it's safe, more secure than a network server and it's accessible anytime and anywhere with an internet connection. One day, all Practice Management software will be like this. AeronaClinic, by Aerona Software Ltd, is an easy to use, cloud based Practice Management solution.
Remedly is all of the software your practice needs in one cloud-based solution. Tackle scheduling, invoicing, electronic medical records, marketing, inventory management, and more -- all in one system. Spend more time with patients instead of their charts by automating repetitive, manual data entry and streamlining workflows. Remedly's HIPAA-compliant software includes: EMR, Practice Management, Patient Portal, Revenue Cycle Management, Analytics & Reports, eCommerce, Marketing. Remedly is all of the software your practice needs in one cloud-based solution. See for yourself, schedule a free personalized demo.
Qminder is een cloudgebaseerd beheersysteem voor wachtrijen en inloopspreekuren in ziekenhuizen en klinieken. Deze software helpt serviceteams om het hoogste niveau van patiëntservice te bieden, workflows te beheren, vervolgstappen te plannen en het meeste uit elk bezoek te halen. Qminder is een totaaloplossing voor het beheren van de opvang van patiënten, triage, wachtrijen en interactie. Probleemloze installatie en onderhoud. Geen technische training vereist. Een systeem voor wachtrijbeheer dat de patiëntervaring verbetert en realtime gegevensinzichten biedt.
Cloud-hosted practice management software for online bookings, inventory management, integrated accounting and detailed clinical notes Cloud-hosted practice management software for online bookings, inventory management, integrated accounting and detailed clinical notes
Simple Interact is a cloud-based front office automation solution which helps healthcare providers acquire and retain more patients, while also automating repetitive tasks to efficiently service a high patient load. We address front office concerns such as: Online Reputation, HIPAA Compliant Patient Intake Forms, Effective Marketing of ancillary services, and Patient Engagement including Automated Reminders. Our motto: More Patients. Less Paperwork. Cloud-based office task automation tool that helps automate & manage patient intake forms, appointment reminders, waitlisting and more.
Using Dr.Pad practice management app, you can manage all your patient records such as personal information, medical reports, medication, visit history, clinical notes, patient history, and other notes. Appointments for your patients can be easily handled using Dr.Pad app. Various tests and screenings (X-ray, blood test, and more) files of your patients can be stored and accessed easily using the Dr.Pad app. You can invite your office assistants to work on your patient medical records. A medical practice management solution application with access to clinical data, medication and visit history, SMS or email, and more.
modmed® gBOOST offers a combination of Modernizing Medicine Gastroenterology's integrated Practice Management technology, gPM¿, and Business Operations Services to help solve billing challenges, put the right processes in place and gain transparency. Modernizing Medicine Gastroenterology provides an integrated, all-in-one GI EHR solution including PM.
HIPAA Compliant video conferencing and practice management software HIPAA Compliant video conferencing and practice management software
PracticeStudioX16 is a certified complete Electronic Health Record system with a completely integrated Practice Management system. Managing your clinic has never been easier with integrated appointment scheduling, messaging, claims, remittance, patient ledger, practice statistics, patient tracking, inventory control, application security, and optimized reporting. Our new reporting engine gives users control of every possible option with customization. PRACTICE MANAGEMENT - Billing, Appointment Scheduling, Custom Reporting, Practice Statistics, Messaging, with integrated EMR software
Pabau is a complete practice management application used by hundreds of healthcare practitioners in the UK. Manage schedules, treatment notes, invoices, payments, marketing and lots more. It works great for all sizes form large teams, solo practitioners and anything in between. Pabau is a complete practice management application used by hundreds of healthcare practitioners in the UK. Manage schedules, treatment
A secure, SaaS based Medical Billing, RCM Software that helps doctors to increase the collection, receive faster payment with improved automation.Features like Seamless Insurance Eligibility Verification (IEV), appointment scheduling, claims scrubbing, auto Posting, public health clinic make the software efficient and easy to use. expEDIum SDK is available with several APIs to integrate EMR software seamlessly with expEDIum Medical Billing / RCM software. A secure SaaS based Medical Billing that helps doctors to increase the collection receive faster payment with an improved automation.
Web-based medical billing, practice management and EMR software that uses artificial intelligence. Web-based medical billing, practice management and EMR software that uses artificial intelligence.
Amazing Charts Practice Management (formerly CareTracker PM) lets you quickly identify coding inconsistencies prior to claims submission, electronically confirm eligibility and claim status, and easily identify unpaid claims. Additionally, the Dashboard Front Office Command Center acts like a virtual office assistant, monitoring items and notifying you via our smart alerts only if patient data requires your attention leaving you more time to concentrate on your patients. Manage patient records, insurance eligibility, documents, and billing. Take control of your finances today!
Theralytics is a practice management software designed for ABA providers. Theralytics takes care of billing, payroll, scheduling, documentation management and much more on a user-friendly, affordable, and HIPAA compliant platform. Applied behavior analysis solution that enables users to manage scheduling, billing, data collection, payroll, and more.
Medical practice compliance, simplified. Designed by compliance experts for compliance experts - Compliance Manager offers a user-friendly incident management, risk assessment & management, auditing, training, and real-time reporting platform. Healthicity engineers and artists contribute to giving it an extremely intuitive and responsive look and feel. Watch an on-demand video demo to see it for yourself. The only all-in-one healthcare compliance software solution that centralizes every aspect of your compliance program.
Consentz brings together all the tools you need to build patient relationships, grow your business, and save you time - the paperless solution for medical practices of any size, developed for practitioners by practitioners. Consentz brings together all the tools you need to build patient relationships, grow your business, and save you time
Harmony Practice Management software delivers unparalleled power, flexibility, reliability, and ease-of-use while providing increases in efficiency with comprehensive EDI, workflow, reporting scheduling and complete revenue cycle management services. Harmony is the most user-friendly and easy to use. Specialties include Mental Health, Surgical, ASC, Dermatology, Oncology, Anesthesia, Pain Mgt., Orthopedics, Gastroenterology, Addiction practices, Primary Care & Hospitalists. Fully integrated HIPAA, ONC, compliant Practice Management software Scheduling, Portal, Insurance UB04 & 1500 & Patient billing.
Cerner's Practice Management solution provides a complete solution for your physician practice, including registration, scheduling, patient tracking, patient accounts and reporting .Due to the integration between the Electronic Health Record and Practice Management solutions, you have one seamless workflow pulling from a single patient record, allowing you to easily navigate all capabilities in the solution. Small to mid-sized practices with 10 or fewer providers turn to this solution to manage self-pay accounts and eliminate mistakes.
RxVantage is a free tool seamlessly connecting medical practices and reps. Custom online calendars allow reps to self-schedule based on availability, and meeting history is automatically tracked. Reps are searchable by name, product, or company in the digital rep directory, making it easy to instantly message them, request a meeting, or call them to get the information you need - fast. Thousands of medical practices are using RxVantage to save 20+ hours a week so they can focus on patient care. RxVantage is the rep management platform practices use to stay at the forefront of medical innovation.
Our mission to make health care uncomplicated in Brazil, empowering independent doctors, for better quality health. We believe that healthcare professionals should not be concerned with technology issues. With that in mind, we offer an efficient and extremely easy-to-use system, allowing our users to increase their productivity, reduce costs, reduce the lack of patients and save time so they can focus on what they like to do most: taking care of their patients We offer an efficient and extremely easy to use system, which meets from the appointment scheduling to the post-service.
Medical Mastermind Practice Management and billing software is ideal for solo practitioners or mid-sized clinics with multiple locations. Affordable, and so easy to use. Thousands of doctors and billers have been using Medical Mastermind for more than 20 years. Features include: Centralized patient processing, electronic claims processing, eBilling, scheduler, patient tracking, follow-up, recall, 100s of reports, integration with Labs, EMR. Certified for meaningful use. Practice Management, Billing, Scheduling, ePrescriptions and optional EHR Software.
HIPAA should be simple. That's why Compliancy Group is the only HIPAA software with expert Compliance Coaches holding your hand to simplify compliance. Built by auditors, Compliancy Group gives you confidence in your compliance plan to reduce risk, increase patient loyalty, and profitability of your organization. Why Compliancy Group? -HIPAA Audit Support, no client has ever failed an audit! -HIPAA Seal of Compliance -Dedicated Compliance Coaches -Total HIPAA Solution A total HIPAA solution built for Covered Entities and Business Associates to help simplify and automate your HIPAA compliance.
SeriousMD is an EMR & practice management software for doctors. It will help manage their medical practice, all their clinics, their schedule, their staff, their patient's electronic medical records, all the while improving their productivity and their business. An all-one-app for doctors to help manage their medical practice (multiple clinics) and manage electronic medical records.
Cloud-based dental communication solution that helps dentists with communications, appointments and patient management. Cloud-based dental communication solution that helps dentists with communications, appointments and patient management.
Artsen, zorgverleners, klinieken? Ben je op zoek naar een alternatief voor CRM-software? Twee stappen vooruit. Maak het runnen van je bedrijf slimmer, beter, sneller. Onmiddellijk. ClinicSoftware.com is een volledig pakket van tools in de cloud die zijn gecreëerd om ondernemingen en op afspraak gebaseerde bedrijven uit elke sector en van elke omvang, zoals klinieken, spa's en salons, te helpen hun omzet te vergroten, tijd te besparen en beter georganiseerd te zijn. Bekroond als de meest innovatieve software in de sector. Ben je op zoek naar een alternatief voor CRM-software? Twee stappen vooruit. Maak het runnen van je bedrijf slimmer, beter, sneller. Onmiddellijk.
Tonic Health is een cloudgebaseerd platform voor digitale formulieren en enquêtes, speciaal ontworpen voor de behoeften van de gezondheidszorg. Tonic Health wordt gebruikt door 10 van de top 30 gezondheidssystemen in de VS voor de intake van patiënten en voor betalingen, patiëntenonderzoek en risicobeoordelingen, patiënttevredenheid, en door patiënten gerapporteerde resultaten. Tonic Health biedt een boeiende en intuïtieve enquête-ervaring die de kwaliteit van de gegevensverzameling verbetert en de discrete integratie van alle verzamelde gegevens in het EHR mogelijk maakt. Tonic Health biedt een kosteneffectieve, mobiele oplossing die het intakeproces voor patiënten stroomlijnt en verbetert voor zowel de patiënt als de zorgverlener.
Built on over 34 years of experience, the Ultra Charts Cloud or Client Server system is the ultimate tool for improving efficiency and increasing revenue stream. This easy-to-learn, easy-to-use, fully integrated, completely certified system is the perfect solution for practices of all specialties nationwide with its built-in customization options and cross module data integration. The Ultra Charts system includes Appointments, Billing, Electronic Medical Records, and a Patient Portal. Built on over 34 years of experience, the Ultra Charts Cloud or Client Server system includes Appointments, Billing, EMR, and a Portal.
Practice management and EMR software for psychologists, chiropractors, physical therapists, pathologists, occupational and speech therapists. Practice management and EMR tool for psychologists, chiropractors, physical therapists, pathologists, and therapists.
TriMed offers a complete software suite which includes Electronic Health Records, Practice Management, Patient Portal, Mobile, Check In Module, and Telemedicine. Our products are fully integrated together as one, so all modules seamlessly work together for your practice. Extremely robust. Very customizable. Template driven. We build our software around your workflow, not the other way around. TriMed offers a fully integrated software suite including EHR, PM, Patient Portal, Mobile, Check In Module, & Telemedicine.
An EHR system with narrative writer, EOB management, eprescribing, forms processing, and document management functionality. An EHR system with narrative writer, EOB management, eprescribing, forms processing, and document management functionality.
Provides secure electronic intake and consent forms for healthcare professionals, counselors, physiotherapists, medical doctors, naturopathic doctors, nutritionists, dentists, massage therapists, coaches, etc. Provides secure electronic intake and consent forms for healthcare professionals,