341 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Meer informatie over MarketMan Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt. Meer informatie over MarketMan
BPA Restaurant Professional v8.0 is het meest complete softwarepakket tegen de best beschikbare prijs in de restaurantsector. Dit pakket omvat Restaurant POS, Detailhandel POS, handhelds, voorraad, tijdregistratie en payroll, verwerking van cadeaubonnen, verwerking van creditcards, interface voor hotelbeheer, backoffice-software en andere standaardfuncties. De software is kosteloos inbegrepen bij de aankoop van een van de hardwaresystemen. Systemen met één enkel station beginnen vanaf $ 1025,00- $ 1595,00. Meer informatie over BPA Restaurant POS Software voor restaurantbeheer, inclusief verkooppunt, boekhouding, verwerking van cadeaubonnen, verwerking van creditcards. Meer informatie over BPA Restaurant POS
Begin vandaag nog met het efficiënt beheren van de backoffice-activiteiten van je foodservicebedrijf. Creëer stap voor stap recepten, toon menu's op schermen in je keuken, importeer ingrediënten voor het volgen van allergenen, bereken voedselkosten, beheer je voorraad en bestellingen, en nog veel meer. APICBASE biedt een breed scala aan functies om je bedrijf te beheren, of je nu één verkooppunt of meerdere hebt. Meer informatie over APICBASE Food Management Creëer stap voor stap recepten, toon menu's op schermen in je keuken, importeer ingrediënten voor het volgen van allergenen, voedselkosten en nog veel meer. Meer informatie over APICBASE Food Management
Favoriet cloudgebaseerd omnichannel-platform voor detailhandels- en restaurantketens die innovatie en omnichannel-uitvoering willen versnellen. De flexibele technologie maakt het mogelijk om meer te bereiken op het gebied van flexibiliteit en innovatie, met lagere IT-kosten, voor meer gedifferentieerde en gepersonaliseerde klantervaringen over alle kanalen, via belangrijke capaciteiten zoals een webgebaseerde en mobiele POS, CRM en klantenwerving, OMS-module, prijs- en kortingsbeheer, mobiele inventaris of connectoren met oplossingen zoals SAP of Magento. Meer informatie over Openbravo Commerce Cloud Favoriet cloudgebaseerd omnichannel-platform voor detailhandels- en restaurantketens die innovatie en omnichannel-uitvoering willen versnellen. Meer informatie over Openbravo Commerce Cloud
Cap Cadeau is een oplossing die is ontworpen voor professionals in de hotel-, restaurant-, wellness-, toerisme- en vrijetijdssector en biedt in één enkele interface de middelen om cadeaubonnen en vouchers te verkopen via: - een e-commercemodule die geïntegreerd kan worden op de websites van de vestigingen; - een verkoopinterface voor fysieke locaties; - distributie op partnersites en marktplaats om de zichtbaarheid van de aanbiedingen te vergroten. Alles is gegroepeerd in één enkele tool voor eenvoudig beheer. Meer informatie over Cap cadeau Cap Cadeau est une solution de gestion de bons cadeaux et bons d'achats pour les professionnels. Meer informatie over Cap cadeau
OpenSimSim is een gratis planningsoplossing voor werknemers op uurbasis. Stel het schema in enkele minuten samen, breng er gemakkelijk wijzigingen in aan en stuur het met één klik naar je team. Dankzij de gratis iOS- en Android-apps kun je het rooster onderweg bekijken en bewerken en beschikken je medewerkers altijd over de meest bijgewerkte versie. Houd vrije tijd bij, voorspel verkoop voor meer kosteneffectieve schema's, integreer met je POS en vind snel vervanging. Functies zoals groepsberichten, ruilen van diensten en herinneringen maken het leven makkelijker. OpenSimSim is een gratis tool voor personeelsplanning, voor internet en mobiel. Stel het rooster binnen enkele minuten op en verstuur het met één klik naar je team.
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer. Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt restaurantmanagers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door middel van geïntegreerde POS-gegevens. Gebruik net als de meer dan 10.000 restaurantprofessionals 7shifts om je beheer te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! 7shifts is een robuuste tool voor planning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontworpen voor restaurants. Vereenvoudig je leven en begin gratis!
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunnen eigenaars en exploitanten werknemers plannen op verschillende locaties, tijd en aanwezigheid bijhouden, bedrijfsprestaties bewaken en de dagelijkse activiteiten beheren. Met de systeemeigen mobiele app van HotSchedules kunnen werknemers hun roosters bekijken, ploegendiensten aannemen of annuleren en vrije tijd aanvragen, allemaal vanaf hun mobiele telefoon. HotSchedules vermindert de voedsel- en arbeidskosten, tijd besteed aan administratieve taken en operationele complexiteit.
TouchBistro is ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften en specifieke eisen van de restaurantsector en helpt alle belangrijke gebieden van je restaurant te beheren - van je menu en inventaris tot je werk en rapportage. Restaurants kopen TouchBistro omdat ze een POS willen die kan helpen de verkoop te verhogen, de klantenservice te verbeteren en zakelijke beslissingen te onderbouwen. TouchBistro wordt geleverd met 24/7 deskundige ondersteuning van voormalige obers, managers en eigenaren. TouchBistro is ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften en specifieke eisen van de restaurantsector.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat. Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Software voor het beheren van restaurantreserveringen met directe toegang tot meer dan 97 miljoen gebruikers op Yelp. Functies omvatten online reserveringen, inloop, wachtlijstbeheer, prepaid ticketing, toekomstige toewijzing van tafels en directe sms met gasten. Geen kosten voor het couvert. Software voor het online beheren van reserveringen met directe toegang tot meer dan 97 miljoen gebruikers van Yelp.
Upserve POS is een toonaangevende POS die door duizenden restaurants wordt gebruikt om een uitzonderlijke horeca-ervaring te creëren. Upserve is speciaal ontworpen door restaurantmensen en combineert een gebruiksvriendelijke interface met krachtige POS-functies om je restaurantactiviteiten te moderniseren en stroomlijnen. In combinatie met Upserve HQ en Upserve Payments biedt Upserve POS een zeer geavanceerde POS- en restaurantbeheeroplossing in de sector, speciaal gebouwd om de gastenervaringen te verbeteren. POS voor restaurants, bars en cafés. Compleet systeem voor restaurant- en barbeheer.
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem. Toast is speciaal gebouwd voor de horeca en is opmerkelijk eenvoudig te gebruiken. Klanten van Toast kunnen gemakkelijk bestellingen uitvoeren, online en interne menu's bijwerken en de loonadministratie van personeel beheren. Met online bestellen, geavanceerde realtime rapportage en ingebouwde loyaliteitsprogramma's zorgt Toast ervoor dat je geen gedoe meer hebt met meerdere leveranciers, en worden de kosten drastisch verlaagd. Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.
Jolt is tabletgebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, McDonald's en Buffalo Wild Wings. Eigenaren en managers krijgen realtime inzicht in de dagelijkse activiteiten vanaf hun telefoon, en tablets in de winkel houden medewerkers verantwoordelijk en gericht op de taak. Jolt omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via sms, een tijdklok en meer. Jolt, internationaal vertrouwd in duizenden restaurants, heeft meer dan 300.000 gebruikers geholpen meer dan 700 miljoen taken te voltooien. Jolt is een app die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan restauranteigenaren en -managers.
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Cloudgebaseerd point of sale-systeem vertrouwd door 30.000 bedrijfseigenaren. Probeer het 30 dagen gratis.
Gather is de toonaangevende softwaretool voor het beheren en boeken van privé-evenementen waarmee restaurants en gelegenheden van elke omvang succesvolle evenementen kunnen beheren en uitbreiden. Daarom gebruiken honderden restaurants in het hele land Gather om hun evenementen kracht bij te zetten. Met Gather kun je menu's dynamisch bijwerken, naadloos communiceren met personeel en klanten, BEO's automatiseren en nog veel meer. Gather is een alles-in-één platform voor het beheren van je privé-evenementen, banketten en cateringactiviteiten, van verkoop tot uitvoering.
Kounta POS is speciaal ontworpen voor de horeca en doet geen concessies voor de gewone detailhandel. Het is flexibel voor bedrijven van alle soorten en maten. Achter de schermen bevindt zich een beveiligde database met al je meest waardevolle gegevens. Je krijgt voor al jouw winkels hetzelfde soort rapportage- en analysehulpmiddelen voor grote bedrijven, op hetzelfde moment dat alles gebeurt. En het werkt op alles: iPad, Android, Mac, pc of zelfs oude POS-hardware: een volledig functionele, altijd beschikbare, mobiele POS. Cloudgebaseerde software-oplossing voor verkooppunten, kan veilig worden gebruikt op elk apparaat, zowel online als offline. Maakt naadloos verbinding met invoegtoepassingen.
The owners of a multi-location restaurant franchise were looking for a solution to manage their employees. After countless web searches, they could not find the solution they wanted for a complete solution for time & attendance, employee scheduling and team communication. They decided to design their own complete system implementing some of their most successful business practices that have yielded well below average employee turn over in a high turnover industry. Start for FREE today! Web-based solution for time & attendance, employee scheduling, team communication and more! Start for FREE today!
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises. Online bestelwebsites en -apps voor ketens en franchises met één of meerdere winkels.
eZee BurrP! - Een volledig geïntegreerde, intuïtieve POS-software die geschikt is voor restaurants, bars, nachtclubs, restaurants met snelle service, bezorgdiensten en andere activiteiten. De eenvoudige aanpak, het gebruiksgemak en de ijzersterke betrouwbaarheid maken eZee BurrP! een geweldig systeem voor je POS-behoeften. Of je restaurant nu één winkel is of deel uitmaakt van een nationale keten, met dit platform kun je eenvoud in restaurantbeheer bereiken. eZee BurrP! werkt zowel op een touchscreen als op desktops. eZee BurrP! is volledig geïntegreerde, intuïtieve POS-software voor restaurants die geschikt is voor restaurants, bars, nachtclubs en meer.
Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. De allereenvoudigste. Schedulefly maakt het leven gemakkelijker voor meer dan 300.000 succesvolle onafhankelijke restaurantmensen in meer dan 7.000 restaurants. Het werkt soepel. Duidelijk. Strak. Eenvoudig. Maakt personeelsplanning en communicatie een fluitje van een cent. Mobiele toegang. Sms-meldingen. Berichtenmuur, documentopslag, vacatures, opmerkingen voor ploegendiensten. Schedulefly is sinds 2007 gegroeid via mond-tot-mondreclame, met één klant tegelijk. Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. Plan en communiceer met je personeel vanaf elke plek.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde toepassing voor restaurants en alle andere foodservice-bedrijven. Betaalbaar genoeg voor onafhankelijke restaurants en robuust genoeg voor grote bedrijfsmerken. Verbeter de werkstroom en verantwoording van werknemers. Geen dure hardware. Direct bruikbare dashboardrapportage op alle niveaus van de organisatie vanaf elke computer of slim apparaat. Cloudgebaseerd platform waarmee restaurants operationele processen kunnen verbeteren met taakbeheer, voedselverspillinglogboeken en meer.
Harbortouch-verkooppunt zal een revolutie teweegbrengen in je bedrijf zonder te veel kosten. Waarom zou je vooraf heel veel geld betalen voor een POS-systeem waarvan je niet zeker weet of het bij je past? Profiteer in plaats daarvan van Harbortouch's 30-dagen gratis proefversie en maak een POS-testrit. En vergeet niet te vragen naar het gratis POS-programma - je cashflow zal je dankbaar zijn. Harbortouch biedt levenslange apparatuurgarantie, installatie en training op locatie en 24/7 technische ondersteuning. Harbortouch biedt POS-systemen voor de horeca en de detailhandel. Vraag naar het gratis POS-programma.
Bespaar wekelijks uren, haal klanten binnen en maak je klanten betrokken met Evergreen. Automatiseer updates voor je eet- en dranklijsten op digitale, gedrukte, web-, Facebook- en Google-menu's; genereer verkeer via Facebook, Twitter en Instagram; stroomlijn voorraadbeheer; beheer reviews en meer. Aan de slag. Niet voor niets 5 sterren. Bespaar tijd, haal klanten binnen en verhoog je omzet met je gebruiksvriendelijke dashboard.
Cloud-based, integrated software applications for the restaurant industry. Catering and Event Management software for booking and managing private events. Dining Reservations and Table Management software for capturing advanced reservations, and intelligently managing seating and table turns. Includes online reservations for no additional transaction fee and SMS text messaging for communicating with guests. Cloud-based software solution for managing banquets, catering, reservations and table management.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde software wordt gecombineerd met superieure accountmanagementservices en ongeëvenaarde programma's om een aangepaste, professionele oplossing voor je bedrijf te creëren. Servicegebaseerde online softwareoplossingen om restauranteigenaren en chef-koks te helpen de gehele inkooplevenscyclus te beheren.
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service en afhaalrestaurants die de kloof overbrugt tussen online en standaard bestellingen. Koomi stopt klantverlies tijdens je piekuren en beschikt over een volledig geïntegreerde bestel-app voor afhaal- en bezorgmaaltijden, en integreert rechtstreeks met de mobiele bestel-app van Uber Eats. Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service restaurants, afhaalrestaurants en klanten die onderweg zijn, en om je activiteiten te stroomlijnen.
PointOS is een Restaurant Management Platform dat functies biedt voor alle aspecten van het ecosysteem van een restaurant. Restauranthouders hebben toegang tot alle tools die nodig zijn om hun bedrijf winstgevender te maken. Het PointOS-platform biedt een alles-in-één verkooppuntsysteem met functies variërend van voorraad- en arbeidsvoorspelling tot gedetailleerde rapporten en analyses die je helpen de juiste beslissingen voor je bedrijf te nemen. PointOS is een Restaurant Management Platform dat functies biedt voor alle aspecten van het ecosysteem van een restaurant.
Zenput is de manier waarop topoperators de teamprestaties in elke winkel verhogen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen, zoals Chipotle, Domino's en 7-Eleven gebruiken het platform om te automatiseren hoe operationele procedures en belangrijke initiatieven worden uitgerold en gehandhaafd. Zenput ondersteunt 40.000 locaties in meer dan 35 landen en maakt elk buitendienst- en winkelmedewerker productiever en beter uitgerust om hun werk goed te doen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen gebruiken Zenput om de teamprestaties in elke winkel te verbeteren.
Aloha EPOS is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk restaurantbeheersysteem dat ideaal is voor bar-, hotel- en restaurantgroepen. Het is een totaaloplossing en met Aloha kun je alle elementen van het runnen van je bedrijfsactiviteiten verbinden vanuit één enkele oplossing, zodat jij je kunt concentreren op de groei van je bedrijf. Het omvat: Personeelsbeheer Voorraadbeheer Gecentraliseerd gegevensbeheer Bestellen aan tafel Loyaliteit en marketing En nog veel meer. Aloha EPOS is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk restaurantbeheersysteem dat ideaal is voor bar-, hotel- en restaurantgroepen.
Push Operations is een cloudgebaseerd systeem voor personeelsbeheer gemaakt voor restaurants. Salarisadministratie, planning, tijd en aanwezigheid, HR-management en onboarding. Bekijk realtime arbeidsprognoses en integreer met je POS. Kies de onderdelen van het platform die je bedrijf nodig heeft om je personeelsbeheersysteem op je af te stemmen. Software voor restaurants. Een platform om te plannen, tijd bij te houden, de salarisadministratie te verwerken, werknemers in dienst te nemen en arbeidskosten te voorspellen.
Volledige software voor het beheer van horeca dat de volledige cyclus dekt van factuur naar factuur van een bedrijf in voedsel en drank. POS (snelle service, zittende service, bezorgservice, catering) back office (voorraad, inventaris, inkoop, groothandel, CRM, levering verzenden, tools voor het verkopen van brood, verkooptool voor banketbakkers, kosten en productie van recepten, tafelreservering, beheer van een franchise met meerdere ketens, boekhouding, tijd en aanwezigheid, marketingtools, meer dan 500 rapporten… Gebruiksvriendelijke maar geavanceerde oplossing voor de horecabeheer- en foodservicesector met meer dan 1000 installaties wereldwijd.
Software voor restaurantbeheer van GOFRUGAL helpt bij het beheren van de facturatie van restaurants, het bijhouden van de voorraad, receptbeheer, aannemen van keukenbestellingen, gratis boekhouding, de tafelindeling, het beheer van telefonische bestellingen en meer, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen. In combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen is de technologische voetafdruk uitgegroeid tot meer dan 2500 restaurantbedrijven in meer dan 60 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. ERP eenvoudig gemaakt voor restaurantbedrijven. Plan je productie op basis van orders, waardoor voorraadverspilling en diefstal wordt gereduceerd.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse. Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Wanneer succes afhankelijk is van superieure service, heb je flexibele POS-software en backoffice-oplossingen nodig voor het beheren van elk aspect van je restaurantbedrijf. Van het winkelniveau tot het hoofdkantoor geeft de software van Maitre'D je de controle die je nodig hebt om je snelheid, efficiëntie en winst te verhogen. De POS-oplossingen van Maitre'D kunnen je helpen je activiteiten te stroomlijnen, of je nu een bar, een hotel, een eetzaal of een afhaalbalie runt. Biedt gespecialiseerde POS-softwareoplossingen voor restaurants met (snelle) bediening, bars, hotels en resorts.
Learning management system (LMS) for restaurants and hotels that provides an employee development solution optimized for hourly workforces with high turnover prevalent in the hospitality industry. This user-friendly system brings together a feature-rich LMS, performance management, insightful talent quality metrics, and our industry-leading training content into a single, integrated, mobile-friendly platform. LMS optimized for hospitality businesses, combining an award-winning LMS with a library of industry-leading e-learning courses.
Het AccuPOS-verkooppunt creëert een snelle en eenvoudige oplossing voor je restaurant- en detailhandelomgeving. Gemakkelijk voor medewerkers om te gebruiken en levert een prettige klantervaring bij de kassa. Werkt overal ter wereld met moderne Windows- en Android-apparaten. Het AccuPOS-verkooppunt creëert een snelle en eenvoudige oplossing voor je restaurant- en detailhandelomgeving.
Restaurant365 restaurant management software is used to efficiently manage key restaurant operations. Experience greater control and visibility over food and labor costs, automate tedious accounting tasks and access robust reporting. Data is accessed in real-time on any device via our powerful POS integrations and excellent support. Restaurant365 is cloud-based so your information is always at your fingertips making accounting, inventory, scheduling, and month-end accounting painless. Restaurant365 is a cloud-based Accounting and Back Office solution for multi-unit restaurant businesses.
Shore is the leading software solution for restaurants with features including online booking, customer management and digital marketing. With Shore, your customers can book appointments 24/7 and you won't have to spend unnecessary time on the phone. Reduce no-shows with up to 50% with automated reminders, and keep your customers coming back with a smart customer database and newsletter function. The all-in-one software solution: Customer Management + Online Booking System + Shiftplanning + Marketing tools + Automated reminders
Restaurant POS tool that provides sales analysis and operations through real-time alerts, gift cards, and caller ID information. Restaurant POS tool that provides sales analysis and operations through real-time alerts, gift cards, and caller ID information.
PeachWorks, voorheen WhenToManage, is een leider in oplossingen voor het beheer van back-of-house restaurantactiviteiten. Het volgende generatie restaurantbesturingssysteem beschikt over een groot aantal apps (applicaties) en tools, en vereenvoudigt alles, van rapportage, voorraadbeheer, personeelsplanning en POS Intelligence (point of sale, verkooppunt) tot receptbeheer. Toegang op basis van de cloud en vanaf elk apparaat maakt dagelijkse taken eenvoudiger en sneller voor iedereen, van kleine zelfstandigen tot grote franchiserestaurantgroepen. Stroomlijn back-of-house restaurantactiviteiten met cloudgebaseerde apps en tools voor rapportage, voorraad, planning, receptbeheer
Cash Register Express is een kosteneffectieve geautomatiseerde kassa die je voorraadkosten laag houdt, diefstal vermindert en waarmee je meer geld verdient. CRE is het eerste op Windows gebaseerde POS-systeem exclusief voor winkels en videotheken. De eenvoudig te gebruiken interface maakt het beheer van je winkel een koud kunstje. Het bijhouden van verkopen en inventaris, het huren van video's en apparatuur, het maken van lidmaatschapsaccounts, het opzoeken per categorie en het beheren van de boeken in je winkel zijn slechts enkele van de functies. Op Windows gebaseerd POS-systeem voor winkels, videotheken en restaurants.
Sapaad is ideaal voor kleine cafés tot restaurants met meerdere ketens. Sapaad regelt inloop, dineren, levering aan huis en online bestellingen. Het pay-as-you-go-model en tariefplannen beginnen vanaf slechts $ 59 per maand en passen in elk budget. Sapaad is gebruiksvriendelijk en apparaatonafhankelijk; geen gedoe met IT. Voor restaurants geoptimaliseerd voorraadbeheer, receptbeheer, menucreatie, callcenterbeheer, live bedrijfsdashboard met uitgebreide rapporten, keukenweergavesysteem en nog veel meer. Probeer Sapaad vandaag nog gratis. Voordelig, gemakkelijk te gebruiken cloudgebaseerd POS voor restaurants van elke omvang, bevat callcenter, inventaris en meer. Vertrouwd door restaurants wereldwijd.
BlueCart streamlines and modernizes the entire procurement process from end to end reducing errors while improving the bottom line for restaurants and suppliers. Chefs use BlueCart to manage their whole back of house from one web and mobile platform with features like ordering, inventory management, budgeting and order checkin. Suppliers use BlueCart to automatically organize their incoming orders, manage their customers and organize their deliveries. Chefs use BlueCart to place all their orders in one click. Suppliers use BlueCart to automatically organize those orders.
Workforce OS by Harri is a total-talent solution for restaurants. Comprising 30+ modules, businesses can streamline the process of building and managing teams that support the entire employee lifecycle. Source, hire, onboard, develop, schedule, manage time & attendance, and use powerful analytics to optimize your workforce on a single app. With 400,000 job seekers and 9,000 employers, the Workforce OS is a best in class platform for restaurants to solve their labor-related challenges. The best way for restaurants to build and manage their teams from one platform.
HungerRush helps restaurants compete in the toughest business on earth. There's a ton of options. Loyalty is hard to get. And preferences are changing fast. Our integrated restaurant management system helps you master operational efficiency, create awesome guest experiences with ease, and squeeze customer data for every last drop of insight. All so you can focus on doing what you love: serving great food. Our restaurant management system helps you master operations, engage guests and market like a pro.
clickBACON is a food, beverage and labor cost dashboard designed for independent restaurants. If you don't know your recipe costs and don't want to spend hours every week taking inventory and updating prices, clickBACON is for you. Guessing is not a plan for success. You need quick access to real numbers to make the right decisions. ClickBACON will help increase your restaurant's profit by quickly helping you create a budget and then track your expenses against that budget in real time! Helps independent restaurant owners increase restaurant profit by providing real-time tracking of food, labor and beverage costs.
Affordable, easy to use, feature rich, and 100% multi-lingual restaurant point of sale and store management solution. Affordable, easy to use, feature rich, and 100% multi-lingual restaurant point of sale and store management solution.
SpotOn Restaurant is the lightning-fast POS system your business deserves, designed by people who know restaurants for people who run restaurants. Our team of experts will work closely with you to build a POS system to your unique requirements, so you can focus on whats important-creating an amazing experience for your customers. Our hardware is robust and reliable, ready for the demands of a hard-working environment. SpotOn Restaurant is the lightning-fast POS, designed by people who know restaurants for people who run restaurants
Ordyx POS is a state of the art hybrid point of sale system for restaurants of all sizes. With Ordyx, you can manage your restaurant from anywhere in the world with an internet connection. As manager, you can know exactly what is happening in the restaurant in terms of everything from open orders to current inventory levels. You can even approve voids or comps via your smartphone and/or receive alert text messages to you phone when selected events occur at the stores. For bars and restaurants, Ordyx POS features inventory management, and loyalty programs, compatible with iOs, Windows, and Android.
Slurp is a cloud-based iPad Point-of-Sale software suitable for small to medium size restaurants & cafes. Simple & intuitive POS to help grow your F&B business towards greater heights. Take orders quicker, sell faster, train staff easier & track accurate sales data. Our customers love Slurp's easy to understand sales data. Merchants can make adjustments & cater their customers better by serving them what they like the most. Sign up for a free demo today! A cloud-based iPad point-of-sale software that helps F&B retailers improve their business efficiency and enhance customer experience.
Digital food safety, shift management and remote temperature sensing for multi-unit franchise operators. Squadle was purpose build for franchise operators, helping to increase operational efficiency and reduce overall costs. Squadle is designed to help maintain operational efficiency and food safety across any franchise which is selling perishable goods. With products such as 24/7 remote temperature monitoring, Squadle helps give operators confidence and visibility when not on premise. Digital food safety, shift management and remote temperature sensing for multi-unit franchise operators.
One of the most integrated pos systems in the market place for quick service, fine dining, coffee shops, bars and night clubs. One of the most integrated pos systems in the market place for quick service, fine dining, coffee shops, bars and night clubs.
FREE ONLINE ORDERING SOFTWARE FOR ALL NEW CUSTOMERS. True tableside ordering and payment. Powerful Cloud-Secure POS System. Fully EMV & PCI compliant with the most robust offline mode in the industry. Enjoy rich features such as customized floors, advanced check splitting, gift cards, timed discounts, customizable reports, drag & drop menu building, food costing, ingredient level inventory & more. TWO WEEK FREE SOFTWARE TRIAL. The Next-Gen Restaurant POS System: Easier, Faster, Modern
CAKE Guest Manager is a waitlist, reservation, and table management system. Guests are alerted via text message when their table is ready. A glance at a guest's visit history lets you greet them with a personal touch, while a real-time view of your floormap provides accurate wait times. Making smarter decisions from the host stand helps you make every guest feel like a VIP, so you can eliminate walkaways and seat up to 7% more guests. Restaurant waitlist, reservation, and table management system to help you eliminate walkaways and seat up to 7% more guests.
Square for Restaurants is gearriveerd: het volledig nieuwe platform met software, hardware en betalingen dat je hele restaurant- of barbedrijf stroomlijnt. Blijf op de hoogte van je tafels door je plattegrond aan te passen met alle gedeeltes die je nodig hebt. Van ontbijt tot lunch en seizoensgebonden specialiteiten, maak alle menu's die je nodig hebt en wissel ze om met één tik. Vrijwel alles kan aangepast worden. Gemakkelijke en versnelde rapporten voor elk kleinste dingetje. Probeer het 30 dagen gratis! Beheer je restaurant zoals je het altijd al hebt gewild (sneller) met Square for Restaurants. Het is ontworpen voor zowel de klantgerichte kant van je bedrijf als achter de schermen.
Squirrel is your operation on its best day, every day. We were the first in the world to offer a touchscreen point-of-sale system. We were the first to build on an open architecture, and the first to meet the challenge of EMV compliance. We were the first truly multi-platform system, giving our world-class customers the choice to bring iOS, Android, or Windows devices onto the floor. We elevate your guest experience by giving you everything you need for better flow. Our POS touchscreen was the world's first. Today, we lead with an unparalleled platform, excellent support & the spirit of partnerships
ConnectSmart Kitchen (CSK) is the industry leading kitchen display system (KDS), with more than 80,000 global installs. Trusted for more than 24 years, start slashing your ticket times, boosting food quality, and reducing waste. Recent enhancements include off-premise dining add-ons and more than 65 POS integrations. CSK is trusted by restaurants in all segments, ranging from independents to international chains. Learn more today! ConnectSmart Kitchen (CSK) is the industry leading kitchen display system. Slash your ticket times, boost food quality & reduce waste.
FREE Software And Hardware!! Our Restaurant point of sale system is built for Quick Service and Table service restaurants. It enables businesses owners to accept payments, upload menus, track customers, manage inventory, provide loyalty incentives and run business analytics for real-time insights to improve business performance. With access to a suite of sophisticated tools more powerful and intuitive than the enterprise systems used by retail giants, at a fraction of the cost. Merchant Account Solutions offers over 35 personalized Point of sale solutions for every business, big and small.
CrunchTime is the leading restaurant management platform for multi-unit operators. Our mission is to provide exceptional technology tools and solutions to help our customers reduce their food & beverage costs and optimize their labor and workforce efficiencies. CrunchTime is the Food & Labor Operations Platform for Multi-unit Restaurants.
A POS only or complete restaurant operating system with modules that include table management, paging, inventory, etc. A POS only or complete restaurant operating system with modules that include table management, paging, inventory, etc.
Compeat is the leading provider of integrated accounting, back office, workforce and business intelligence solutions designed specifically for restaurants. With over 19 years of industry experience, Compeats solutions are designed to maximize restaurant profitability and control prime cost through actionable business intelligence. Compeat's portfolio has Accounting, Inventory, Intelligence, Logbook, Labor, Schedule, and integrations with 80 Point of Sale partners.
Poster is een Point of Sale (POS) op tablet voor cafés en winkels. De POS-toepassing kan worden gestart op een laptop, Android-tablet of iPad, waardoor de initiële kosten aanzienlijk worden verlaagd. Poster biedt een groot aantal handige functies tegen een scherpe prijs die twee keer zo betaalbaar is als die van concurrenten: beheer van financiën en voorraad, kortingen, bonussen en promotie-instellingen; ingebouwde aanpasbare rapporten; fast food-modus of afdelingsplattegrond en magazijnmeldingen. Installeer het binnen 15 minuten en begin meteen met geld en tijd besparen. Point-of-Sale (POS) voor cafés, winkels, restaurants.
Van buurtrestaurants tot internationale horecagroepen met meerdere concepten, SevenRooms stelt operators in staat om zinvolle, directe relaties met gasten aan te gaan en te cultiveren en uitzonderlijke gastervaringen te leveren. Het reserverings-, zitplaatsen- en gastbetrokkenheidplatform biedt operators de tools die ze nodig hebben om directe relaties met gasten te ontwikkelen, de omzet te verhogen en persoonlijke service en marketing mogelijk te maken. Een platform voor activiteiten, marketing en gastbetrokkenheid voor restaurants, hotels, nachtclubs en uitgaansgelegenheden.
Cloud-based POS platform that lets restaurants facilitate workflow processes with inventory tracking, guest management and more. Cloud-based POS platform that lets restaurants facilitate workflow processes with inventory tracking, guest management and more.
Simplify Field Visits Action Cards mobile operations management software helps to simplify and optimize unit-level operations. Equipping the management team with Action Card can help drive consistency, meet quality standards, and uphold brand requirements through a visible and approachable location inspection. Remove your dependency on paper, laminated sheets or mis-calculated spreadsheets and bring efficiency and accountability to your business processes. Action Card's operations management software simplifies how operations & brand standards are managed across multiple locations
Linga POS is the best-value Cloud-based iPad POS for restaurants and bars. Linga iPad POS runs every type of restaurant from QSR to fine dining, pizzerias, enterprise franchises and sports stadiums. Linga has one of the most innovative feature sets, with integrated call waiting and reservations, Caller ID, central kitchen and warehouse, inventory management and food cost tracking to the ingredient level, marketing and customer loyalty management, kiosks, call center integration, and much more. Linga POS is the best-value Cloud-based iPad POS for restaurants and bars. Great for QSR franchises.
Boostly's Retention & Loyalty Platform automatically engages customers via text to drive incremental visits and generates 10X the monthly 5-star reviews while keeping negative reviews from showing up publicly on Yelp or Google. Acquire new customers with our referral programs. Get access to customer data for your 3rd Party Delivery orders and remarket to them to come in via lower cost channels. Request a demo! Automatically text your customers to drive more incremental visits, & get more reviews & new customers.
Use Resy FREE through 2020! Resy can help your restaurant manage reservations, waitlists, takeout, and more with no cover fees. For full-service restaurants looking to streamline operations, decrease no-show rates and increase profitability; Industry low no show rate of 2.3%. Over 4,000 restaurants. Resy can help your restaurant manage reservations, waitlists, takeout and more with no cover fees. Use Resy FREE through 2020!
Trusted by the most notable brands around the globe, Silverware is a leading developer of advanced technologies for the Hospitality Industry. Our mission is to drive efficiency and improve the profitability of its clients by relentlessly delivering the most innovative solutions on the market. Silverware works to enhance every aspect of the guest experience, from when the first customer walks in, until the last one walks out. Cloud-based and on-premise solution that allows restaurants to streamline point-of-sale operations with scheduling, reporting and more.
Turn-key solutions for restaurants which leverage our knowledge of the restaurant industry and ability to adapt to industry standards. Turn-key solutions for restaurants which leverage our knowledge of the restaurant industry and ability to adapt to industry standards.
Compeat and Ctuit have combined to offer the most comprehensive and innovative all-in-one restaurant management software available for the restaurant industry. With over 34 years of industry experience, we are the largest provider of integrated accounting, back office, workforce and business intelligences solutions designed to improve profitability of restaurant operators nationwide. Our product portfolio includes Hire, Labor Management and Compliance, Schedule, Payroll, Accounting, Inventory, Compeat and Ctuit have combined to offer the most comprehensive and innovative all-in-one restaurant management software available.
Software for restaurants and bars to manage their beverage inventory in real time with up to date pour levels and transaction reports. Software for restaurants and bars to manage their beverage inventory in real time with up to date pour levels and transaction reports.
It is a mobile-friendly solution made for restaurants. Features include scheduling, finances, human resource management and more. It is a mobile-friendly solution made for restaurants. Features include scheduling, finances, human resource management and more.
Kitchen CUT is a cloud-based system that transforms F&B operations, with access from any device, anywhere. The system includes features such as Supplier Management, Allergen Tracking, Nutritional Analysis, Recipe Costing & Menu Planning, Stock Control, Wastage Tracking and Buffet Analysis among many others. Kitchen CUT combines an understanding of operational pressures with insightful and detailed financial performance reporting, whatever your business size, wherever you are. Kitchen CUT's cloud-based solution delivers real-time intelligence, transforming F&B operations of any size, globally, on any device.
Laalsa is Indias first complete, connected and tech enabled Food Dine-In, Ordering and Fulfillment Platform for food industry. Our comprehensive restaurant business software solution is for Quick Service Restaurant, Food Chains, Casual, Fine Dine Restaurants, Ba
MarginEdge is the only solution to offer restaurant operators a platform to process their invoices digitally plus integrate with their POS system, to bring paperless efficiency to their back-of-house operations. For multi-unit operators and independents alike, MarginEdge radically streamlines key activities, like invoice entry and vendor bill payment, while providing powerful tools for live budget and cost-tracking, inventory and recipe management, and online ordering. By simply taking pictures. MarginEdge is the only restaurant management platform to remove data entry while giving restaurants deep insights into daily operations
Web-based restaurant management software that enables small restaurants to large hotel chains to manage workforce, food costs, productivity, expenses, guest experience and more through predictive decision making. Food & beverage revenue reporting and business intelligence tool that converts POS & labor data from multiple systems.
UNION POS is a fast, intuitive and customizable iPad-based POS built for high-touch, high-volume venues. Designed with "fewest taps" in mind and featuring a real-time view of customer order history and habits, UNION helps venues stay focused on the customer instead of the screen. Venues receive 24/7 customer support, and monthly software updates that include new features and the guarantee of ever-enhancing performance, all at no extra cost. Craft great experiences and know every customer with UNION the easiest, smartest, most cost-effective point of sale on the planet.
A free app that educates restaurant staff on beer wine & spirits. Restaurants can also include their menu items and process training. A free app that educates restaurant staff on beer wine & spirits. Restaurants can also include their menu items and process training.
Restaurant management system with point-of-sale programs for home delivery and a multi-plan Frequent Diner program. Restaurant management system with point-of-sale programs for home delivery and a multi-plan Frequent Diner program.
Tool voor klantenbetrokkenheid specifiek voor restaurants. Geef je klanten (en personeel) een gemakkelijkere manier om wijn te selecteren die tot een hogere omzet leidt. Het is de perfecte gelegenheid om op te vallen met uitzonderlijke klantenservice. Met het QUIN SOMM-systeem doorlopen je klanten (en personeel) zelf een eenvoudig selectieproces dat elegant en effectief is. Op elke mobiel. Je hebt ook de mogelijkheid om prioriteit te geven aan de producten die ze zien, zodat je de verkoop van een bepaalde wijn kunt maximaliseren. Koppel de wijn die je wilt verkopen aan de klant die er het meeste van zal genieten. Meer omzet en een verbeterde klantervaring.
Restaurant management software featuring: Recipe and Liquor Costing, Sales Analysis, POS Integration, Inventory Control, Purchasing, Ordering, Vendor/Supplier Integration, Accounting Integration, Enterprise for Multi Unit Chains, Mobile Counting App (iPad and iPhone), Multiple Revenue Centers for Hotels and Casinos and Nutritional Analysis. Optimum Control is your complete Restaurant Management Solution.
You need the right tools to manage your operations in an organized manner. Information must be at your finger tips to make operational decisions on the fly. Recipe Costing Software is a restaurant management platform that is powerful and easy to use. Most importantly, were not going to over charge you. Weve been in the restaurant business and we know that every penny counts. Cloud-based restaurant management software, recipe costing, inventory control, vendor pricing comparison, and integrated point of sale.
For a stand-alone fine-dining restaurant, bar, cafe, QSR, pub or a chain of restaurants, FusionResto is a comprehensive restaurant management software that provides point-of-sale, billing, kitchen-order-printing, food costing, store control, menu management, financial accounting, payroll, customer loyalty program and restaurant analytics. Unlike other restaurant software, it's simple to setup, use and manage, allowing you to reduce operational cost, increase efficiency & make profits sooner. Restaurant Software -FusionResto software lets you manage & run your restaurant business more efficiently through intuitive features.
Plate IQ is an online accounts payable automation software that saves time, increases the accuracy of restaurants data, and provides timely insights into their spend. We use OCR technology to extract invoice data down to the line item, automatically coding purchases to the appropriate GL. That data powers your AP, reporting, and integrates with top restaurant accounting and inventory software. Make your restaurant's accounts payable process painless with an online AP automation solution.
As a cloud-based POS software solution, Brink does not require a back office computer, and all your data is safe, secure, and accessible in the cloud. Adopting the PAR SaaS, or Software as a Service model, Brink POS is provided as a monthly subscription, and will proudly earn your business every month. There are no upfront licensing fees, and upgrades are included and performed automatically. Cloud-based Point of Sale software that easily adapts to support the evolving needs of customers.
Parsley is a modern, intuitive, mobile web app that handles recipe costing and scaling, provide nutrition facts, generates prep lists, calculates par levels, places and tracks orders, and manages inventory, freeing chefs to focus on food and customer satisfaction. Parsley saves chefs 5-10 hours a week, reduces food cost by 5-18%, and improves customer satisfaction and restaurant income. A modern, intuitive, mobile web app for chefs, that handles the tedious tasks usually done with spreadsheets, pen and paper.
Maak je reserveringen een fluitje van een cent! Beheer je online boekingsschema, maar voeg ook telefonische reserveringen toe. Breng je bedrijf onder de aandacht van meer mensen met behulp van de berichtenbot van Facebook. Breng je menu onder de aandacht en accepteer online boekingen. Geen codeervaardigheden nodig. Je website gaat met een paar klikken van start! Stel openingstijden en prijzen in en beheer al je boekingsopties eenvoudig vanuit de interactieve planner. Breng meer klanten binnen en communiceer over je bedrijf met dit intuïtieve reserveringssysteem voor restaurants.
Trusted by companies all across the US since 2016, we're dedicated to providing the best, most flexible ecommerce solution for meal prep services. Free up your time by removing manual or repetitive tasks. Take orders, issue discounts, manage customers, sell recurring subscriptions, prep with auto-totaled meals & ingredients, print labels, track deliveries, and more: all from a convenient, custom dashboard. Personalized onboarding with initial data import included with every signup. The dedicated ecommerce platform for growing meal prep services. Freeing up owners' time since 2016.
Dinerware restaurant POS software was created to help bars and restaurants run smoothly from the restaurateurs point of view. Our vision is to make hospitality POS radically easier to use and more reliable, while constantly innovating and supporting an open platform for integration. Dinerwares intuitive user interface lets you spend less time in front of a computer screen and more time with your guests, and our solid technological platform ensures high reliability you can count on. Dinerware Intuitive POS software offers the flexibility to manage your business your way.
ResDiary is a flat-fee, online reservation system designed to help hospitality operators run a smooth service. Over 9000 restaurants, bars, clubs, and hotels across the world use ResDiary to manage their bookings, from taking online reservations to managing tables, selling tickets, and taking online payments. The software delivers market-leading yield and table management technology, while helping build customer databases and profiles to develop relationships and loyalty. ResDiary is a flat-fee, online reservation system designed to help hospitality operators run a smooth service
iPad point of sale system for single or multi-location restaurants. Interfaces with hotel property management systems. iPad point of sale system for single or multi-location restaurants. Interfaces with hotel property management systems.
Inventory and Ordering System for Restaurants, Bars, and Nightclubs. Free ongoing customer support. One click inventory ordering and budget creation. Real time recipe costing. Weekly budget forecasting using sales trends, upcoming weather conditions and event tracking. Free full feature mobile app included. Low cost with rich features. Inventory and Ordering System for Restaurants, Bars, and Nightclubs
eDeliveryApp is the ONLY online food ordering system built with MOBILE-FIRST APPROACH.It has Website, Android & iOs Apps.. Built for food industry, It can be also be used for businesses that do local delivery like grocery shops etc. The system can be used for Single restaurant or a Multi-restaurant commissions based business with complete delivery tracking & driver management. We offer 100's of designs & multiple modules to customize and personalize each business & fullfil unique requirements. eDeliveryApp is the ONLY online food ordering system built with MOBILE-FIRST APPROACH. The system has Web & Android Apps with Admin.
SynergySuite gives multi-unit restaurants the insight and tools they need to manage the back office. Our cloud-based, mobile-first platform simplifies back-of-house management for brands like Tropical Smoothie Cafe, Beef OBradys and Costa Vida. SynergySuite customers save an average of 4-6% on food and labor costs, using SynergySuites streamlined modules for inventory, purchasing, recipe costing, food safety, scheduling, cash management, human resources and business intelligence. The best all-in-one, back-of-house platform for multi-unit restaurants, to manage inventory, scheduling, ops, HR, food safety and more!
Our Artificial Intelligence (AI) -driven customer engagement and predictive analytics platform helps restaurants to seamlessly engage with your customers, gain intelligent insights and increase footfalls with automated marketing campaigns and loyalty programs. Making restaurants smarter!
Practi is a powerful, all-in-one operating system for restaurants. More than just an EPOS, Practi can integrate with delivery platforms like Just Eat so that you can manage all of your incoming orders from one place. With an easy to use app that works on iOS or Android tablets, a cloud-based Back Office where you can make changes to your menu with a few clicks and a full set of sales analytics features, Practi is the only system your restaurant needs. Practi's iPad cloud based Point of Sale system offers a single point of profound control over your business, from any smart device.
Tock is a reservation, table, and event management system used by restaurants, wineries, and pop-ups around the world. Tock is a reservation, table, and event management system used by restaurants, wineries, and pop-ups around the world.

Kopersgids voor Restaurant management software

Restaurant management software automatiseert de dagelijkse werkstromen in een restaurant. Het biedt een breed scala aan functies die de basisbedrijfsbehoeften bevatten, zoals boekhouding, klantcontactinformatie en leveranciersgegevens, maar ook restaurant-specifieke vereisten, zoals gastenbeheer, bestellingenbeheer, keukenbeheer en tafelreserveringen.

De software automatiseert ook de gastenplanning en het voorraadbeheer. Het kan worden geïntegreerd met POS-hardware (Point of Sale) voor het beheer van bestellingen en het factureringsproces.

De voordelen van restaurant management software

  • Verbetert de klantervaring: de basispijler voor de groei van de voedingsindustrie is het verbeteren van de klantervaring en het opbouwen van een goede relatie met de klant. Moderne restaurant management software verbetert de ervaring van de consument door het aanbieden van faciliteiten, zoals online tafelreserveringen, realtime inzicht in de beschikbaarheid van tafels in het restaurant en mobiele betalingen.
  • Segmenteert en behoudt klanten: tegenwoordig is restaurant management software in staat om klanten op basis van hun ordergrootte en aantal bezoeken in te delen, wat managers helpt bij het formuleren van effectieve marketingstrategieën. Moderne software is een data powerhouse die klantinformatie, zoals naam, contactgegevens en transacties, vastlegt en de voorkeuren van de klant leert kennen, wat helpt bij het leveren van meer bevredigende diensten aan de klanten.
  • Verbetert de communicatie en afstemming van het personeel: wanbeheer en miscommunicatie kunnen voor elk restaurant de nekslag zijn. Daarom is het noodzakelijk dat restaurants hun personeel op de juiste manier inzetten. Met moderne restaurant management software kunnen obers zowel met personeel in de keuken als in het restaurant afstemmen, waardoor ze allemaal over dezelfde informatie beschikken. Bedienend personeel gebruikt tegenwoordig draagbare apparaten die het keukenpersoneel op de hoogte brengen van de bestelling, waardoor de wachttijd korter wordt en de transactiegegevens ook aan de kassier worden doorgegeven, wat leidt tot een correcte facturering. Zo wordt een restaurant goed beheerd en is er geen sprake van wanorde.

Algemene functies van restaurant management software

  • Beheer van de tafels: het toewijzen van personeel aan elke tafel en coördineren van de bediening aan tafels.
  • Facturering: het aanmaken en beheren van geldtransacties, zoals rekeningen en facturen, tussen klanten, leveranciers en klanten.
  • Beheer van reserveringen: het in staat stellen om online een tafel te reserveren vanuit een webbrowser of een app. Dit helpt bij het beheren van tafelreserveringen, middelen en personeel op basis van de ontvangen reserveringen.
  • Voorraadbeheer: het volgen, beheren en controleren van de hoeveelheid en het aanbod van middelen om een optimaal voorraadniveau te handhaven. Het platform genereert rapporten die de voedselkosten en de huidige prijsstelling van verschillende artikelen in detail beschrijven.
  • Beheer van de keuken: het vereenvoudigen van de communicatie tussen het personeel en de keuken. Het bijhouden van de keukenvoorraden op basis van de ontvangen bestellingen. Het zorgen voor voedselkwaliteit, veiligheid en dat alle apparatuur goed werkt.
  • Menubeheer: het mogelijk maken van realtime voorraadbeheer, zodat op basis daarvan een menu kan worden samengesteld.

Overwegingen bij de aankoop van restaurant management software

  • Schaalbaarheid: restaurant management software moet geen impulsaankoop zijn; neem de resultaten op lange termijn en de toekomstige behoeften in beschouwing. Wellicht is er een plan om het restaurant in de toekomst uit te breiden tot een keten of franchise, waarbij de software schaalbaar en compatibel moet zijn. Enkele belangrijke functies die dan opgeschaald moeten kunnen worden, zijn mobiliteit, bandbreedte, geavanceerde analyse en add-ons die in meerdere sectoren kunnen worden toegepast. Door rekening te houden met de schaalbaarheid, hoeft het in de toekomst geen belemmering meer te zijn om de activiteiten uit te breiden.
  • Voorraadcontrole: het beheren van de voorraad en het minimaliseren van voedselverspilling, bederf en overproductie zijn belangrijke aandachtspunten voor restaurantmanagers. Ze hebben software nodig die de voorraad bewaakt om overbevoorrading te voorkomen en zo de winstgevendheid te verhogen. De integratie van een module voor voorraadbeheer kan helpen om de uitputting van de voorraad in realtime te volgen en automatische bestellingen te genereren.
  • Bestel- en betaalmogelijkheden: de voedings- en drankindustrie groeit snel, wat vereist dat restaurants op de hoogte zijn van nieuwe trends en technologie. Klanten houden niet van vertragingen of erger nog, gemiste bestellingen. Daarom voeren restaurants bestel- en betalingsfuncties in die nieuwe technologie gebruiken. Het gebruik van draagbare apparaten om bestellingen aan te nemen en mobiele telefoons om betalingen te doen zijn twee zeer nuttige upgrades. Aangezien de meeste klanten de voorkeur geven aan tafel te kunnen bestellen en betalen, kan worden overwogen om deze opties toe te voegen.
  • Rapportagecapaciteiten: gegevensgestuurde software biedt managers een duidelijk inzicht in de voorraden, de menu's, de gasten, de medewerkers en andere aspecten van het restaurant. Maar het is ook belangrijk om deze gegevens te analyseren en inzicht te krijgen om de juiste beslissingen te nemen. Overweeg om datamining, -analyse en -rapportagetools toe te voegen aan de restaurant management software. Deze zullen restaurantmanagers helpen de kosten te verlagen en de inkomsten te verhogen.
  • AI tilt de klantenservice naar een hoger niveau: technologische innovaties tillen restaurantactiviteiten naar een nieuw hoogtepunt. Door voortdurend gegevens vast te leggen, verzamelen restaurants informatie van hun klanten om de voedseltrends en consumentengewoonten te ontcijferen. AI zal naar verwachting de komende jaren een grote rol spelen in de voedingsindustrie. Het kan restaurants helpen informatie over klanten te verzamelen, te analyseren en menu's te ontwikkelen volgens de voorkeuren van de klant. Gebruik het om de klantervaring en -verwachtingen te verbeteren, wat op zijn beurt de omzet en de winst verhoogt.
  • Gezichtsherkenning en mobiele betalingen geven nieuwe vorm aan de betalingstechnologie: conventionele betaalmethoden worden vervangen door nieuwe technologieën. Het toenemende gebruik van smartphones maakt het voor veel klanten gemakkelijk om digitale kanalen te gebruiken voor betalingen. Het geschatte volume van de mobiele betalingen is in 2018 zelfs gestegen naar 75%. Met dit in gedachten zijn leveranciers van restaurant management software van plan om gezichtsherkenning toe te voegen als betaalmethode. Zo gebruikt Amazon Go bijvoorbeeld camera's om gezichten in winkels te herkennen en het bedrag in mindering te brengen op de Amazon wallet van de klanten voor de gekochte producten.