Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Restaurant management software

Restaurant management software integreert en automatiseert boekhouding, planning en inventarisbeheer voor restaurants. Restaurant management toepassingen bieden doorgaans een grote hoeveelheid functies die bestaan uit traditionele zakelijke behoeften, zoals boekhouding, klantcontactinformatie, leveranciersgegevens en salarisadministratie, alsook restaurantspecifieke vereisten zoals tafelreserveringsbeheer, gastenbeheer en menukosten. Deze toepassingen integreren ook met oplossingen voor verkooppunten en onsite of online creditcardverwerkingssystemen. Zie ook: distributie software voor de voedingssector en food management software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Restaurant management software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
99 resultaten
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt. Meer informatie over Marketman
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Meer informatie over Marketman

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Onze totaaloplossing voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw horeca zaak Meer informatie over Horeko
Onze totaaloplossing voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw zaak. Kostprijs berekenen en HACCP registratie. Urenregistratie en planning. Online en eenvoud. Horeko Kitchen Manager Verbeter je marge. Krijg grip op je rendement. Betrek je hele team. Met onze Kitchen Manager optimaliseer je jouw keuken. Horeko Employee Manager Maak snel jouw optimale rooster. Krijg inzicht in uren en productiviteit. Communiceer direct met de gratis mobiele app. Meer informatie over Horeko

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Een on-demand leveringsbeheerplatform voor restaurants. Er is binnenkort een besteloplossing beschikbaar. Je kunt je nu al aanmelden. Meer informatie over DelivApp
Een platform voor het beheer van afhaalmaaltijden waarmee restaurants hun levering efficiënter kunnen uitvoeren. Dit platform is opgericht door voormalige restauranteigenaren en stelt je in staat om een gebruikerservaring van een groot merk te bieden, terwijl de logistieke kosten tot een minimum worden beperkt. Het platform integreert naadloos met de bestaande systemen, waardoor de installatie- en schakelkosten laag zijn. Het platform heeft meer dan 3 miljoen bestellingen verwerkt en meer dan 500 restaurants ondersteund en heeft klanten geholpen om tien keer sneller te groeien. Er is binnenkort een besteloplossing beschikbaar. Meer informatie over DelivApp

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Zet binnen enkele seconden visueel aantrekkelijke digitale menuborden op je tv-schermen en wek de interesse van je klanten. Upselling en cross-selling van menu-items. Meer informatie over Yodeck
Yodeck maakt het een fluitje van een cent om binnen enkele seconden digitale menuborden op je tv-schermen te krijgen. Stimuleer je klanten met foto's en video's van je speciale aanbiedingen voor cross-selling en upselling van je menuartikelen. Je kunt mediabestanden naar de app slepen en neerzetten of gebruik de gratis, professioneel ontworpen lay-outsjablonen voor menuborden. Ze zijn volledig aanpasbaar, zodat je je eigen branding kunt gebruiken. Beheer schermen op verschillende locaties op afstand. Met Yodeck krijg je gebruiksvriendelijke, professionele digitale displays voor een onverslaanbare prijs. Meer informatie over Yodeck

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Een compleet restaurantsysteem voor levensmiddelen en dranken met krachtige tools om klanten efficiënt te werven, te bedienen en opnieuw te activeren. Meer informatie over Fimble
Fimble biedt innovatieve mogelijkheden voor online bestellen, mobiel bestellen, leveringsbeheer en andere oplossingen voor je bedrijf in de levensmiddelen- en drankenindustrie, met compleet inzicht in je klanten en gegevens en zonder commissie per transactie. Fimble beschikt ook over een breed scala aan marketingtools om nieuwe klanten te bereiken, de verkoop te verhogen en inactieve klanten opnieuw te activeren. Bovendien biedt de software geavanceerde tools om al je locaties en/of merken te beheren vanaf een uniform cloudbeheerplatform en realtime inzicht te krijgen in je dagelijkse workflow. Meer informatie over Fimble

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
België Lokaal product
Verbeter uw productiviteit met Shyfter. Stap in de wereld van efficiënt teambeheer, stop met handmatig plannen en ontdek de eenvoud van het bijhouden van jouw tijdsregistraties. Meer informatie over Shyfter
Geen kopzorgen meer met je roosters. Kies voor Shyfter, de allernieuwste software voor personeelsplanning en tijdregistratie. Met +1000 tevreden klanten in 2023 helpt deze 100% veilige cloudgebaseerde planningstool u tijd te besparen en de efficiëntie te verbeteren. Klokken met Shyfter? Niets is eenvoudiger. Op een tablet of smartphone kunnen je werknemers in- en uitklokken met de Shyfter Staff app. Kies voor vaste of flexibele roosters, beheer verlof en houd de aanwezigheid bij, allemaal op één plek. Meer informatie over Shyfter

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer.
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer. Meer informatie over OpenTable

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
7shifts is een robuuste tool voor planning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontworpen voor restaurants. Vereenvoudig je leven en begin gratis!
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt restaurantmanagers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door middel van geïntegreerde POS-gegevens. Gebruik net als de meer dan 10.000 restaurantprofessionals 7shifts om je beheer te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over 7shifts

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Deputy

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat. Meer informatie over Tripleseat

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
CAKE van Sysco heeft zijn POS-systeem ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften van restaurants. Een eenvoudige, intuïtieve en kostenvriendelijke oplossing.
CAKE, van Sysco, heeft zijn POS (Point of Service) gebouwd om aan de eisen van quick- en full service restaurants te voldoen. Het is eenvoudig, intuïtief en kostenvriendelijk. Beheer Quick Service-spitsuren moeiteloos met lijnreducerende bestelpads die de verkeersstroom regelen en een klantgericht display voor gasten om privé te betalen, een fooi te geven en te ondertekenen vanaf hun eigen scherm. Geef je full-service POS een enorme boost met rijke gastprofielen en automatische tafelstatusupdates. CAKE POS maakt het gemakkelijk voor restaurants om elke dag meer gedaan te krijgen. Meer informatie over CAKE POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem. Toast is speciaal gebouwd voor de horeca en is opmerkelijk eenvoudig te gebruiken. Klanten van Toast kunnen gemakkelijk bestellingen uitvoeren, online en interne menu's bijwerken en de loonadministratie van personeel beheren. Met online bestellen, geavanceerde realtime rapportage en ingebouwde loyaliteitsprogramma's zorgt Toast ervoor dat je geen gedoe meer hebt met meerdere leveranciers, en worden de kosten drastisch verlaagd. Meer informatie over Toast POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
HotSchedules vermindert de voedsel- en arbeidskosten, tijd besteed aan administratieve taken en operationele complexiteit.
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunnen eigenaars en exploitanten werknemers plannen op verschillende locaties, tijd en aanwezigheid bijhouden, bedrijfsprestaties bewaken en de dagelijkse activiteiten beheren. Met de systeemeigen mobiele app van HotSchedules kunnen werknemers hun roosters bekijken, ploegendiensten aannemen of annuleren en vrije tijd aanvragen, allemaal vanaf hun mobiele telefoon. Meer informatie over HotSchedules

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
TouchBistro is ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften en specifieke eisen van de restaurantsector.
TouchBistro is ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften en specifieke eisen van de restaurantsector en helpt alle belangrijke gebieden van je restaurant te beheren - van je menu en inventaris tot je werk en rapportage. Restaurants kopen TouchBistro omdat ze een POS willen die kan helpen de verkoop te verhogen, de klantenservice te verbeteren en zakelijke beslissingen te onderbouwen. TouchBistro wordt geleverd met 24/7 deskundige ondersteuning van voormalige obers, managers en eigenaren. Meer informatie over TouchBistro

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Software voor het online beheren van reserveringen met directe toegang tot meer dan 97 miljoen gebruikers van Yelp.
Software voor het beheren van restaurantreserveringen met directe toegang tot meer dan 97 miljoen gebruikers op Yelp. Functies omvatten online reserveringen, inloop, wachtlijstbeheer, prepaid ticketing, toekomstige toewijzing van tafels en directe sms met gasten. Geen kosten voor het couvert. Meer informatie over Yelp Guest Manager

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Square Online Store staat kleine en middelgrote verkopers toe om hun bedrijf te laten groeien met een professionele e-commerce website en geïntegreerde tools.
Met Square Online Store kunnen verkopers hun bedrijf persoonlijk en online laten groeien, met een professionele e-commerce-website en geïntegreerde tools, zoals verkopen via Instagram, verzending, ophalen in de winkel en meer. De automatische integratie met Square voor Retail en Square voor Restaurants synchroniseert naadloos inventaris, artikelen, bestellingen en klantendirectory, zodat verkopers handmatig afstemmen en oververkoop van voorraden voorkomen. Meer informatie over Square Online

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Dit kassasysteem voorziet restaurants van efficiëntie! Houd overzicht over je verkopen, train werknemers en neem mobiel bestellingen op
Bereid je onderneming voor op de toekomst met het Lightspeed kassasysteem dat beschikt over mogelijkheden als maaltijdbezorging, contactloos betalen en flexibele vloerplannen om social distancing te respecteren. Met het Lightspeed restaurant kassasysteem hoef je minder te focussen op de operationele taken en kun je in plaats daarvan letten op je service om zo de klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over Lightspeed Restaurant

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
ERP eenvoudig gemaakt voor restaurantbedrijven. Plan je productie op basis van orders, waardoor voorraadverspilling en diefstal wordt gereduceerd.
Software voor restaurantbeheer van GOFRUGAL helpt bij het beheren van de facturatie van restaurants, het bijhouden van de voorraad, receptbeheer, aannemen van keukenbestellingen, gratis boekhouding, de tafelindeling, het beheer van telefonische bestellingen en meer, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen. In combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen is de technologische voetafdruk uitgegroeid tot meer dan 2500 restaurantbedrijven in meer dan 60 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Het op iPad gebaseerde mobiele POS en volledig uitgeruste managementplatform van Lavu zijn speciaal ontworpen om restaurantactiviteiten te stroomlijnen.
Het intuïtieve, mobiele POS- en restaurantbeheerplatform van Lavu is speciaal ontworpen voor kleine tot middelgrote horecagelegenheden met 1-3 locaties. De mobiliteit en het gebruiksgemak van Lavu helpen de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen en de omzet te verhogen en tegelijkertijd klanten tevreden te stellen. Lavu biedt onder andere interne betalingsverwerking, online bestellen, gedetailleerde rapportage, loyaliteitsprogramma's en personeels- en voorraadbeheer, en bespaart tijd en geld terwijl het voldoet aan al je behoeften voor verkooppunten en management. Meer informatie over Lavu POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Softwareprogramma voor cateringbedrijven voor agenda's, het creëren van evenementen en menu's, het volgen van de geschiedenis van evenementen en klanten, facturering, debiteurenrapportage en meer.
Cateringsoftware ontworpen vanuit het perspectief van cateraars. Bij Total Party Planner zit de catering in het bloed. Wat begon als een tijdbesparing voor het familiebedrijf in catering is uitgegroeid tot een robuust programma voor catering- en banketbeheer dat internationaal geliefd is bij duizenden professionals in de sector. Omdat het is ontworpen vanuit het perspectief van een cateraar, denkt en beweegt Total Party Planner zoals jij dat doet. Meer informatie over Total Party Planner

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Een uniforme oplossing voor handel (ERP + POS) voor detailhandel en horeca die is gebouwd op Microsoft Dynamics-technologie.
Beheer de activiteiten, kanalen en processen van je restaurant binnen één softwareomgeving. LS Central breidt ERP en Microsoft Dynamics 365 Business Central uit, waardoor je je complete bedrijf kunt beheren – financiën, POS, operationele activiteiten, supply chain-beheer, voorraad, online kanalen en klantloyaliteit – en dat alles op één platform. Beheer prijzen, menu's, ingrediënten, campagnes, aanbiedingen en meer. Ideaal voor restaurants met meer dan 50 werknemers of de levensmiddelen- en drankenindustrie en foodserviceketens. Meer informatie over LS Retail

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Online bestelwebsites en -apps voor ketens en franchises met één of meerdere winkels.
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises. Meer informatie over Flipdish

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse. Meer informatie over MeazureUp

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Webgebaseerde oplossing voor uren en aanwezigheid, personeelsplanning, teamcommunicatie en meer. Begin vandaag nog gratis.
De eigenaren van een restaurantfranchise met meerdere locaties waren op zoek naar een oplossing voor het beheer van hun werknemers. Na talloze zoekopdrachten op het web konden ze niet de complete oplossing vinden die ze zochten voor uren- en aanwezigheidsregistratie, personeelsplanning en teamcommunicatie. Ze besloten om hun eigen complete systeem te ontwerpen en een aantal van hun meest succesvolle bedrijfspraktijken te implementeren die een veel lager dan gemiddeld personeelsverloop hebben opgeleverd in een sector met een hoog verloop. Begin vandaag nog gratis. Meer informatie over honeybeeBase

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Beheer je horecabedrijf beter, van planning tot loonadministratie.
Beheer je horecabedrijf beter, van planning tot loonadministratie. Meer informatie over Combo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
MakeShift is een complete oplossing voor het eenvoudig plannen, bijhouden en communiceren met je medewerkers.
MakeShift is een complete mobiele en webgebaseerde oplossing die bedrijven helpt effectievere roosters op te stellen, tijd en aanwezigheid nauwkeurig bij te houden en efficiënter met werknemers te communiceren. Het resultaat is minder onvervulde diensten, een betere balans tussen werk en privé en gezondere bedrijfsresultaten. Meer informatie over MakeShift

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
eZee BurrP! is volledig geïntegreerde, intuïtieve POS-software voor restaurants die geschikt is voor restaurants, bars, nachtclubs en meer.
eZee BurrP! - Een volledig geïntegreerde, intuïtieve POS-software die geschikt is voor restaurants, bars, nachtclubs, restaurants met snelle service, bezorgdiensten en andere activiteiten. De eenvoudige aanpak, het gebruiksgemak en de ijzersterke betrouwbaarheid maken eZee BurrP! een geweldig systeem voor je POS-behoeften. Of je restaurant nu één winkel is of deel uitmaakt van een nationale keten, met dit platform kun je eenvoud in restaurantbeheer bereiken. eZee BurrP! werkt zowel op een touchscreen als op desktops. Meer informatie over eZee Burrp!

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Harbortouch biedt POS-systemen voor de horeca en de detailhandel. Vraag naar het gratis POS-programma.
Harbortouch-verkooppunt zal een revolutie teweegbrengen in je bedrijf zonder te veel kosten. Waarom zou je vooraf heel veel geld betalen voor een POS-systeem waarvan je niet zeker weet of het bij je past? Profiteer in plaats daarvan van Harbortouch's 30-dagen gratis proefversie en maak een POS-testrit. En vergeet niet te vragen naar het gratis POS-programma - je cashflow zal je dankbaar zijn. Harbortouch biedt levenslange apparatuurgarantie, installatie en training op locatie en 24/7 technische ondersteuning. Meer informatie over Harbortouch POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service restaurants, afhaalrestaurants en klanten die onderweg zijn, en om je activiteiten te stroomlijnen.
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service en afhaalrestaurants die de kloof overbrugt tussen online en standaard bestellingen. Koomi stopt klantverlies tijdens je piekuren en beschikt over een volledig geïntegreerde bestel-app voor afhaal- en bezorgmaaltijden, en integreert rechtstreeks met de mobiele bestel-app van Uber Eats. Meer informatie over MYR POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. Plan en communiceer met je personeel vanaf elke plek.
Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. De allereenvoudigste. Schedulefly maakt het leven gemakkelijker voor meer dan 300.000 succesvolle onafhankelijke restaurantmensen in meer dan 7.000 restaurants. Het werkt soepel. Duidelijk. Strak. Eenvoudig. Maakt personeelsplanning en communicatie een fluitje van een cent. Mobiele toegang. Sms-meldingen. Berichtenmuur, documentopslag, vacatures, opmerkingen voor ploegendiensten. Schedulefly is sinds 2007 gegroeid via mond-tot-mondreclame, met één klant tegelijk. Meer informatie over Schedulefly

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Cloudgebaseerd platform waarmee restaurants operationele processen kunnen verbeteren met taakbeheer, voedselverspillinglogboeken en meer.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde toepassing voor restaurants en alle andere foodservice-bedrijven. Betaalbaar genoeg voor onafhankelijke restaurants en robuust genoeg voor grote bedrijfsmerken. Verbeter de werkstroom en verantwoording van werknemers. Geen dure hardware. Direct bruikbare dashboardrapportage op alle niveaus van de organisatie vanaf elke computer of slim apparaat. Meer informatie over FreshCheq

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Niet voor niets 5 sterren. Bespaar tijd, haal klanten binnen en verhoog je omzet met je gebruiksvriendelijke dashboard.
Bespaar wekelijks uren, haal klanten binnen en maak je klanten betrokken met Evergreen. Automatiseer updates voor je eet- en dranklijsten op digitale, gedrukte, web-, Facebook- en Google-menu's; genereer verkeer via Facebook, Twitter en Instagram; stroomlijn voorraadbeheer; beheer reviews en meer. Aan de slag. Meer informatie over Evergreen

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Poster biedt je een complete reeks tools voor restaurantbeheer. Eenvoudig te gebruiken, eenvoudig te installeren.
Poster is een cloudgebaseerd verkooppuntsysteem met tools om in al jouw behoeften betreffende restaurantbeheer te voorzien. Houd je inventaris, inkomsten en uitgaven, personeels- en menuprestaties en nog veel meer bij. Al jouw gegevens zijn toegankelijk via de beheerconsole van Poster, met voorraadbeheer op ingrediëntniveau en gedetailleerde rapportages en prestatie-inzichten. De klantenondersteuningsmanagers zijn altijd beschikbaar om je advies te geven, zodat jij het meeste uit jouw software voor restaurantbeheer kunt halen. Meer informatie over Poster POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Servicegebaseerde online softwareoplossingen om restauranteigenaren en chef-koks te helpen de gehele inkooplevenscyclus te beheren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde software wordt gecombineerd met superieure accountmanagementservices en ongeëvenaarde programma's om een aangepaste, professionele oplossing voor je bedrijf te creëren. Meer informatie over ChefMod

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Neem de controle over je restaurantbeheer. Voeg in enkele minuten online bestellen toe aan de website van je restaurant, geheel gratis.
Neem de controle over je restaurantbeheer met een eenvoudig, strak platform. Update menu's en prijzen, beheer online bestellingen, bekijk verkooprapporten, lanceer marketingcampagnes op meerdere restaurantlocaties vanuit elke webbrowser en integreer naadloos met Oracle Simphony Essentials POS om je zakelijke activiteiten daadwerkelijk te versnellen. Het wordt allemaal gemakkelijk gemaakt met GloriaFood. Maak binnen enkele minuten je gratis account aan en voeg online bestellen toe aan de website van je restaurant. Meer informatie over GloriaFood

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Restaurant365 is een cloudgebaseerde boekhoud- en backoffice-oplossing voor restaurants met meerdere locaties.
De software voor restaurantbeheer van Restaurant365 wordt gebruikt om belangrijke restaurantactiviteiten efficiënt te beheren. Ervaar meer controle over en zichtbaarheid van voedsel- en arbeidskosten, automatiseer moeizame boekhoudtaken en krijg toegang tot robuuste rapportage. Gegevens zijn in realtime toegankelijk op elk apparaat via de krachtige POS-integraties en uitstekende ondersteuning. Restaurant365 is cloudgebaseerd zodat je informatie altijd binnen handbereik is, waardoor de boekhouding, voorraad, planning en maandelijkse boekhouding moeiteloos verlopen. Meer informatie over Restaurant365

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Aloha EPOS is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk restaurantbeheersysteem dat ideaal is voor bar-, hotel- en restaurantgroepen.
Aloha EPOS is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk restaurantbeheersysteem dat ideaal is voor bar-, hotel- en restaurantgroepen. Het is een totaaloplossing en met Aloha kun je alle elementen van het runnen van je bedrijfsactiviteiten verbinden vanuit één enkele oplossing, zodat jij je kunt concentreren op de groei van je bedrijf. Het omvat: Personeelsbeheer Voorraadbeheer Gecentraliseerd gegevensbeheer Bestellen aan tafel Loyaliteit en marketing En nog veel meer. Meer informatie over Aloha EPOS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
PointOS is een Restaurant Management Platform dat functies biedt voor alle aspecten van het ecosysteem van een restaurant.
PointOS is een Restaurant Management Platform dat functies biedt voor alle aspecten van het ecosysteem van een restaurant. Restauranthouders hebben toegang tot alle tools die nodig zijn om hun bedrijf winstgevender te maken. Het PointOS-platform biedt een alles-in-één verkooppuntsysteem met functies variërend van voorraad- en arbeidsvoorspelling tot gedetailleerde rapporten en analyses die je helpen de juiste beslissingen voor je bedrijf te nemen. Meer informatie over PointOS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen gebruiken Zenput om de teamprestaties in elke winkel te verbeteren.
Zenput is de manier waarop topoperators de teamprestaties in elke winkel verhogen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen, zoals Chipotle, Domino's en 7-Eleven gebruiken het platform om te automatiseren hoe operationele procedures en belangrijke initiatieven worden uitgerold en gehandhaafd. Zenput ondersteunt 40.000 locaties in meer dan 35 landen en maakt elk buitendienst- en winkelmedewerker productiever en beter uitgerust om hun werk goed te doen. Meer informatie over Zenput

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Software voor restaurants. Een platform om te plannen, tijd bij te houden, de salarisadministratie te verwerken, werknemers in dienst te nemen en arbeidskosten te voorspellen.
Push Operations is een cloudgebaseerd systeem voor personeelsbeheer gemaakt voor restaurants. Salarisadministratie, planning, tijd en aanwezigheid, HR-management en onboarding. Bekijk realtime arbeidsprognoses en integreer met je POS. Kies de onderdelen van het platform die je bedrijf nodig heeft om je personeelsbeheersysteem op je af te stemmen. Meer informatie over Push Operations

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Gebruiksvriendelijke maar geavanceerde oplossing voor de horecabeheer- en foodservicesector met meer dan 1000 installaties wereldwijd.
Volledige software voor het beheer van horeca dat de volledige cyclus dekt van factuur naar factuur van een bedrijf in voedsel en drank. POS (snelle service, zittende service, bezorgservice, catering) back office (voorraad, inventaris, inkoop, groothandel, CRM, levering verzenden, tools voor het verkopen van brood, verkooptool voor banketbakkers, kosten en productie van recepten, tafelreservering, beheer van een franchise met meerdere ketens, boekhouding, tijd en aanwezigheid, marketingtools, meer dan 500 rapporten… Meer informatie over BIM POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Beheer je restaurant zoals je het altijd al hebt gewild (sneller) met Square for Restaurants. Het is ontworpen voor zowel de klantgerichte kant van je bedrijf als achter de schermen.
Square for Restaurants is gearriveerd: het volledig nieuwe platform met software, hardware en betalingen dat je hele restaurant- of barbedrijf stroomlijnt. Blijf op de hoogte van je tafels door je plattegrond aan te passen met alle gedeeltes die je nodig hebt. Van ontbijt tot lunch en seizoensgebonden specialiteiten, maak alle menu's die je nodig hebt en wissel ze om met één tik. Vrijwel alles kan aangepast worden. Gemakkelijke en versnelde rapporten voor elk kleinste dingetje. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Square for Restaurants

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Het AccuPOS-verkooppunt creëert een snelle en eenvoudige oplossing voor je restaurant- en detailhandelomgeving.
Het AccuPOS-verkooppunt creëert een snelle en eenvoudige oplossing voor je restaurant- en detailhandelomgeving. Gemakkelijk voor medewerkers om te gebruiken en levert een prettige klantervaring bij de kassa. Werkt overal ter wereld met moderne Windows- en Android-apparaten. Meer informatie over AccuPOS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
POS-tool voor restaurants die verkoopanalyses en -bewerkingen biedt via realtime waarschuwingen, cadeaubonnen en nummerherkenning.
POS-tool voor restaurants die verkoopanalyses en -bewerkingen biedt via realtime waarschuwingen, cadeaubonnen en nummerherkenning. Meer informatie over Restaurant Manager by Action Systems

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Biedt gespecialiseerde POS-softwareoplossingen voor restaurants met (snelle) bediening, bars, hotels en resorts.
Wanneer succes afhankelijk is van superieure service, heb je flexibele POS-software en backoffice-oplossingen nodig voor het beheren van elk aspect van je restaurantbedrijf. Van het winkelniveau tot het hoofdkantoor geeft de software van Maitre'D je de controle die je nodig hebt om je snelheid, efficiëntie en winst te verhogen. De POS-oplossingen van Maitre'D kunnen je helpen je activiteiten te stroomlijnen, of je nu een bar, een hotel, een eetzaal of een afhaalbalie runt. Meer informatie over Maitre'D

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Het restaurantbeheersysteem helpt je om je bedrijfsvoering te beheersen, gasten te betrekken en je als een professional op de markt te begeven.

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen
Alles-in-één softwareoplossing: Klantenbeheer + online boekingssysteem + ploegendienstplanning + marketingtools + geautomatiseerde herinneringen
Shore is de toonaangevende softwareoplossing voor restaurants met functies zoals online boeken, klantenbeheer en digitale marketing. Met Shore kunnen je klanten 24/7 afspraken maken en hoef je geen onnodige tijd aan de telefoon te besteden. Verminder no-shows met maximaal 50% met geautomatiseerde herinneringen en zorg ervoor dat je klanten terugkomen dankzij een slimme klantendatabase en nieuwsbrieffunctie. Meer informatie over Shore

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
  • Online bestellen
  • Orderinvoer
  • Verkooprapporten
  • Realtime meldingen

Kopersgids voor Restaurant management software

Restaurant management software automatiseert de dagelijkse werkstromen in een restaurant. Het biedt een breed scala aan functies die de basisbedrijfsbehoeften bevatten, zoals boekhouding, klantcontactinformatie en leveranciersgegevens, maar ook restaurant-specifieke vereisten, zoals gastenbeheer, bestellingenbeheer, keukenbeheer en tafelreserveringen.

De software automatiseert ook de gastenplanning en het voorraadbeheer. Het kan worden geïntegreerd met POS-hardware (Point of Sale) voor het beheer van bestellingen en het factureringsproces.

De voordelen van restaurant management software

  • Verbetert de klantervaring: de basispijler voor de groei van de voedingsindustrie is het verbeteren van de klantervaring en het opbouwen van een goede relatie met de klant. Moderne restaurant management software verbetert de ervaring van de consument door het aanbieden van faciliteiten, zoals online tafelreserveringen, realtime inzicht in de beschikbaarheid van tafels in het restaurant en mobiele betalingen.
  • Segmenteert en behoudt klanten: tegenwoordig is restaurant management software in staat om klanten op basis van hun ordergrootte en aantal bezoeken in te delen, wat managers helpt bij het formuleren van effectieve marketingstrategieën. Moderne software is een data powerhouse die klantinformatie, zoals naam, contactgegevens en transacties, vastlegt en de voorkeuren van de klant leert kennen, wat helpt bij het leveren van meer bevredigende diensten aan de klanten.
  • Verbetert de communicatie en afstemming van het personeel: wanbeheer en miscommunicatie kunnen voor elk restaurant de nekslag zijn. Daarom is het noodzakelijk dat restaurants hun personeel op de juiste manier inzetten. Met moderne restaurant management software kunnen obers zowel met personeel in de keuken als in het restaurant afstemmen, waardoor ze allemaal over dezelfde informatie beschikken. Bedienend personeel gebruikt tegenwoordig draagbare apparaten die het keukenpersoneel op de hoogte brengen van de bestelling, waardoor de wachttijd korter wordt en de transactiegegevens ook aan de kassier worden doorgegeven, wat leidt tot een correcte facturering. Zo wordt een restaurant goed beheerd en is er geen sprake van wanorde.

Algemene functies van restaurant management software

  • Beheer van de tafels: het toewijzen van personeel aan elke tafel en coördineren van de bediening aan tafels.
  • Facturering: het aanmaken en beheren van geldtransacties, zoals rekeningen en facturen, tussen klanten, leveranciers en klanten.
  • Beheer van reserveringen: het in staat stellen om online een tafel te reserveren vanuit een webbrowser of een app. Dit helpt bij het beheren van tafelreserveringen, middelen en personeel op basis van de ontvangen reserveringen.
  • Voorraadbeheer: het volgen, beheren en controleren van de hoeveelheid en het aanbod van middelen om een optimaal voorraadniveau te handhaven. Het platform genereert rapporten die de voedselkosten en de huidige prijsstelling van verschillende artikelen in detail beschrijven.
  • Beheer van de keuken: het vereenvoudigen van de communicatie tussen het personeel en de keuken. Het bijhouden van de keukenvoorraden op basis van de ontvangen bestellingen. Het zorgen voor voedselkwaliteit, veiligheid en dat alle apparatuur goed werkt.
  • Menubeheer: het mogelijk maken van realtime voorraadbeheer, zodat op basis daarvan een menu kan worden samengesteld.

Overwegingen bij de aankoop van restaurant management software

  • Schaalbaarheid: restaurant management software moet geen impulsaankoop zijn; neem de resultaten op lange termijn en de toekomstige behoeften in beschouwing. Wellicht is er een plan om het restaurant in de toekomst uit te breiden tot een keten of franchise, waarbij de software schaalbaar en compatibel moet zijn. Enkele belangrijke functies die dan opgeschaald moeten kunnen worden, zijn mobiliteit, bandbreedte, geavanceerde analyse en add-ons die in meerdere sectoren kunnen worden toegepast. Door rekening te houden met de schaalbaarheid, hoeft het in de toekomst geen belemmering meer te zijn om de activiteiten uit te breiden.
  • Voorraadcontrole: het beheren van de voorraad en het minimaliseren van voedselverspilling, bederf en overproductie zijn belangrijke aandachtspunten voor restaurantmanagers. Ze hebben software nodig die de voorraad bewaakt om overbevoorrading te voorkomen en zo de winstgevendheid te verhogen. De integratie van een module voor voorraadbeheer kan helpen om de uitputting van de voorraad in realtime te volgen en automatische bestellingen te genereren.
  • Bestel- en betaalmogelijkheden: de voedings- en drankindustrie groeit snel, wat vereist dat restaurants op de hoogte zijn van nieuwe trends en technologie. Klanten houden niet van vertragingen of erger nog, gemiste bestellingen. Daarom voeren restaurants bestel- en betalingsfuncties in die nieuwe technologie gebruiken. Het gebruik van draagbare apparaten om bestellingen aan te nemen en mobiele telefoons om betalingen te doen zijn twee zeer nuttige upgrades. Aangezien de meeste klanten de voorkeur geven aan tafel te kunnen bestellen en betalen, kan worden overwogen om deze opties toe te voegen.
  • Rapportagecapaciteiten: gegevensgestuurde software biedt managers een duidelijk inzicht in de voorraden, de menu's, de gasten, de medewerkers en andere aspecten van het restaurant. Maar het is ook belangrijk om deze gegevens te analyseren en inzicht te krijgen om de juiste beslissingen te nemen. Overweeg om datamining, -analyse en -rapportagetools toe te voegen aan de restaurant management software. Deze zullen restaurantmanagers helpen de kosten te verlagen en de inkomsten te verhogen.
  • AI tilt de klantenservice naar een hoger niveau: technologische innovaties tillen restaurantactiviteiten naar een nieuw hoogtepunt. Door voortdurend gegevens vast te leggen, verzamelen restaurants informatie van hun klanten om de voedseltrends en consumentengewoonten te ontcijferen. AI zal naar verwachting de komende jaren een grote rol spelen in de voedingsindustrie. Het kan restaurants helpen informatie over klanten te verzamelen, te analyseren en menu's te ontwikkelen volgens de voorkeuren van de klant. Gebruik het om de klantervaring en -verwachtingen te verbeteren, wat op zijn beurt de omzet en de winst verhoogt.
  • Gezichtsherkenning en mobiele betalingen geven nieuwe vorm aan de betalingstechnologie: conventionele betaalmethoden worden vervangen door nieuwe technologieën. Het toenemende gebruik van smartphones maakt het voor veel klanten gemakkelijk om digitale kanalen te gebruiken voor betalingen. Het geschatte volume van de mobiele betalingen is in 2018 zelfs gestegen naar 75%. Met dit in gedachten zijn leveranciers van restaurant management software van plan om gezichtsherkenning toe te voegen als betaalmethode. Zo gebruikt Amazon Go bijvoorbeeld camera's om gezichten in winkels te herkennen en het bedrag in mindering te brengen op de Amazon wallet van de klanten voor de gekochte producten.