402 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt. Meer informatie over Marketman
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Meer informatie over Marketman
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeu...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Met Yodeck kun je moeiteloos controles ontwerpen en inplannen op je computer, tablet of smartphone. Meer informatie over Yodeck
Met Yodeck kun je moeiteloos controles ontwerpen en inplannen op je computer, tablet of smartphone. Het werkt op elke schermverhouding en is geschikt voor een grote verzameling bestandsindelingen, inclusief video's, presentaties, YouTube-video's en meer! Yodeck benut de kracht van Raspberry Pi 2 en Raspberry Pi 3 om een geweldige playback-ervaring te leveren voor elke gewenste aangepaste lay-out. Waarom zou je jezelf beperken tot fullscreen of liggende weergave? Meer informatie over Yodeck
Met Yodeck kun je moeiteloos controles ontwerpen en inplannen op je computer, tablet of smartphone. Het werkt op elke schermverhouding en is geschikt voor een grote verzameling bestandsindelingen, inc...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Creëer stap voor stap recepten, toon menu's op schermen in je keuken, importeer ingrediënten voor het volgen van allergenen, voedselkosten en nog veel meer. Meer informatie over APICBASE Food Management
Begin vandaag nog met het efficiënt beheren van de backoffice-activiteiten van je foodservicebedrijf. Creëer stap voor stap recepten, toon menu's op schermen in je keuken, importeer ingrediënten voor het volgen van allergenen, bereken voedselkosten, beheer je voorraad en bestellingen, en nog veel meer. APICBASE biedt een breed scala aan functies om je bedrijf te beheren, of je nu één verkooppunt of meerdere hebt. Meer informatie over APICBASE Food Management
Begin vandaag nog met het efficiënt beheren van de backoffice-activiteiten van je foodservicebedrijf. Creëer stap voor stap recepten, toon menu's op schermen in je keuken, importeer ingrediënten voor h...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Onze totaaloplossing voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw horeca zaak Meer informatie over Horeko
Onze totaaloplossing voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw zaak. Kostprijs berekenen en HACCP registratie. Urenregistratie en planning. Online en eenvoud. Horeko Kitchen Manager Verbeter je marge. Krijg grip op je rendement. Betrek je hele team. Met onze Kitchen Manager optimaliseer je jouw keuken. Horeko Employee Manager Maak snel jouw optimale rooster. Krijg inzicht in uren en productiviteit. Communiceer direct met de gratis mobiele app. Meer informatie over Horeko
Onze totaaloplossing voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw zaak. Kostprijs berekenen en HACCP registratie. Urenregistratie en planning. Online en eenvoud. Horeko Kitchen M...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Gratis online bestelplatform dat elk bedrijf helpt producten online te verkopen via zijn website en sociale media en met het afhandelen van marketing en bestellingen. Meer informatie over DeliverAI
DeliverAI is een nieuwe, eenvoudige en efficiënte oplossing om je bedrijf binnen 30 minuten online te krijgen. Door de moeiteloze integratie met logistieke dienstverleners, analytics en sociale media is DeliverAI in staat om bestellingen te genereren en af te handelen via meer dan 100 verschillende kanalen, inclusief promotie, loyaliteit en het volgen van bestellingen. DeliverAI werd in oktober 2020 gelanceerd in Dubai en heeft moeiteloos meer dan 100 klanten wereldwijd bereikt. Meer informatie over DeliverAI
DeliverAI is een nieuwe, eenvoudige en efficiënte oplossing om je bedrijf binnen 30 minuten online te krijgen. Door de moeiteloze integratie met logistieke dienstverleners, analytics en sociale media i...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Verhoog het aantal reserveringen en walk-ins. Meer informatie over ReviewPro for Restaurants
Beheer proactief de online reputatie van je restaurant met deze krachtige, cloudgebaseerde oplossing. Volg, benchmark en analyseer beoordelingen vanuit het sociale web, verhoog het beoordelingsvolume en de rangschikking en verbeter de klanttevredenheid. Meer informatie over ReviewPro for Restaurants
Beheer proactief de online reputatie van je restaurant met deze krachtige, cloudgebaseerde oplossing. Volg, benchmark en analyseer beoordelingen vanuit het sociale web, verhoog het beoordelingsvolume e...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Web-app voor personeelsbeheer en ploegendienstplanning in realtime. Meer informatie over TeamUltim
TeamUltim is een web-app voor personeelsbeheer en ploegendienstplanning, die perfect aansluit op de behoeften van kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel, catering, sport, horeca en professionele diensten. Plan diensten, beheer betaalde vrije dagen en afwezigheid, laat je team diensten ruilen en ontvang uitgebreide rapportage hierover met TeamUltim. Meer informatie over TeamUltim
TeamUltim is een web-app voor personeelsbeheer en ploegendienstplanning, die perfect aansluit op de behoeften van kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel, catering, sport, horeca en professi...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct besc...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt managers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door hun POS te integreren. Gebruik net als de meer dan 250.000 restaurantprofessionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, nal...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer.
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer.
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer....
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personee...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde ...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Transformeer je planningsproces met de meest algemeen gebruikte tool voor prognose, planning en communicatie in de sector.
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunnen eigenaars en exploitanten werknemers plannen op verschillende locaties, tijd en aanwezigheid bijhouden, bedrijfsprestaties bewaken en de dagelijkse activiteiten beheren. Met de systeemeigen mobiele app van HotSchedules kunnen werknemers hun roosters bekijken, ploegendiensten aannemen of annuleren en vrije tijd aanvragen, allemaal vanaf hun mobiele telefoon.
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunne...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
CAKE van Sysco heeft zijn POS-systeem ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften van restaurants. Een eenvoudige, intuïtieve en kostenvriendelijke oplossing.
CAKE, van Sysco, heeft zijn POS (Point of Service) gebouwd om aan de eisen van quick- en full service restaurants te voldoen. Het is eenvoudig, intuïtief en kostenvriendelijk. Beheer Quick Service-spitsuren moeiteloos met lijnreducerende bestelpads die de verkeersstroom regelen en een klantgericht display voor gasten om privé te betalen, een fooi te geven en te ondertekenen vanaf hun eigen scherm. Geef je full-service POS een enorme boost met rijke gastprofielen en automatische tafelstatusupdates. CAKE POS maakt het gemakkelijk voor restaurants om elke dag meer gedaan te krijgen.
CAKE, van Sysco, heeft zijn POS (Point of Service) gebouwd om aan de eisen van quick- en full service restaurants te voldoen. Het is eenvoudig, intuïtief en kostenvriendelijk. Beheer Quick Service-spi...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Software voor het online beheren van reserveringen met directe toegang tot meer dan 97 miljoen gebruikers van Yelp.
Software voor het beheren van restaurantreserveringen met directe toegang tot meer dan 97 miljoen gebruikers op Yelp. Functies omvatten online reserveringen, inloop, wachtlijstbeheer, prepaid ticketing, toekomstige toewijzing van tafels en directe sms met gasten. Geen kosten voor het couvert.
Software voor het beheren van restaurantreserveringen met directe toegang tot meer dan 97 miljoen gebruikers op Yelp. Functies omvatten online reserveringen, inloop, wachtlijstbeheer, prepaid ticketing...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
TouchBistro is een iPad POS en geïntegreerde betalingsoplossing gebouwd voor restaurantmensen, door restaurantmensen.
TouchBistro is een iPad POS en geïntegreerde betalingsoplossing gebouwd voor restaurantmensen, door restaurantmensen. TouchBistro, dat door Business News Daily vier jaar op een rij is uitgeroepen tot hèt POS voor restaurants, heeft meer dan 23.000 restaurants in meer dan 100 landen een boost gegeven. Restaurants kopen TouchBistro omdat ze een POS willen die kan helpen de verkoop te verhogen, de klantenservice te verbeteren en zakelijke beslissingen te onderbouwen. TouchBistro wordt geleverd met 24/7 deskundige ondersteuning.
TouchBistro is een iPad POS en geïntegreerde betalingsoplossing gebouwd voor restaurantmensen, door restaurantmensen. TouchBistro, dat door Business News Daily vier jaar op een rij is uitgeroepen tot h...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Met Yodeck kun je moeiteloos controles ontwerpen en inplannen op je computer, tablet of smartphone.
Met Yodeck kun je moeiteloos controles ontwerpen en inplannen op je computer, tablet of smartphone. Het werkt op elke schermverhouding en is geschikt voor een grote verzameling bestandsindelingen, inclusief video's, presentaties, YouTube-video's en meer! Yodeck benut de kracht van Raspberry Pi 2 en Raspberry Pi 3 om een geweldige playback-ervaring te leveren voor elke gewenste aangepaste lay-out. Waarom zou je jezelf beperken tot fullscreen of liggende weergave?
Met Yodeck kun je moeiteloos controles ontwerpen en inplannen op je computer, tablet of smartphone. Het werkt op elke schermverhouding en is geschikt voor een grote verzameling bestandsindelingen, inc...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.
...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
POS voor restaurants, bars en cafés. Compleet systeem voor restaurant- en barbeheer.
Upserve POS is een toonaangevende POS die door duizenden restaurants wordt gebruikt om een uitzonderlijke horeca-ervaring te creëren. Upserve is speciaal ontworpen door restaurantmensen en combineert een gebruiksvriendelijke interface met krachtige POS-functies om je restaurantactiviteiten te moderniseren en stroomlijnen. In combinatie met Upserve HQ en Upserve Payments biedt Upserve POS een zeer geavanceerde POS- en restaurantbeheeroplossing in de sector, speciaal gebouwd om de gastenervaringen te verbeteren.
Upserve POS is een toonaangevende POS die door duizenden restaurants wordt gebruikt om een uitzonderlijke horeca-ervaring te creëren. Upserve is speciaal ontworpen door restaurantmensen en combineert e...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar.
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde so...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied v...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met m...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Craftable significantly lowers food, beverage, and labor costs by combining your vendor purchases with sales.
Craftable significantly lowers food, beverage, and labor costs by combining your vendor purchases with sales. We serve hospitality groups by simplifying ordering, payments, inventory management, electronic invoicing, and recipe and menu costing while reducing back-office labor hours. Our cloud-based platform is available to use on any device- desktop, tablet, or mobile phone. Craftable serves single-site locations to multi-unit enterprise. We work with groups of all sizes.
Craftable significantly lowers food, beverage, and labor costs by combining your vendor purchases with sales. We serve hospitality groups by simplifying ordering, payments, inventory management, electr...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
taakbeheer, prikklok, registratie van vrije tijd, personeelsplanning, teamcommunicatie en nog veel meer.
Het systeem voor personeelsbeheer van honeybeeBase is revolutionair omdat het de dagelijkse, handmatige beheertaken die je veel tijd kosten overbodig maakt en het personeelsbeheer stroomlijnt. Met dit intuïtieve systeem voor taakbeheer en urenregistratie kun je de tijd en aanwezigheid van werknemers bijhouden, taken toewijzen, betaald verlof, afwezigheid en vakantieverzoeken beheren, de personeelsplanning vereenvoudigen en intern communiceren met je team. Meld je vandaag nog gratis aan en probeer het uit.
Het systeem voor personeelsbeheer van honeybeeBase is revolutionair omdat het de dagelijkse, handmatige beheertaken die je veel tijd kosten overbodig maakt en het personeelsbeheer stroomlijnt. Met di...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Cloudgebaseerde software-oplossing voor verkooppunten, kan veilig worden gebruikt op elk apparaat, zowel online als offline. Maakt naadloos verbinding met invoegtoepassingen.
Speciaal ontworpen met de horecasector in gedachten. Het is flexibel voor bedrijven van alle soorten en maten. Achter de schermen bevindt zich een beveiligde database met al je meest waardevolle gegevens. Je krijgt voor al jouw winkels hetzelfde soort rapportage- en analysehulpmiddelen voor grote bedrijven, op hetzelfde moment dat alles gebeurt. En het werkt op alles: iPad, Android, Mac, pc of zelfs oude POS-hardware: een volledig functionele, altijd beschikbare, mobiele POS.
Speciaal ontworpen met de horecasector in gedachten. Het is flexibel voor bedrijven van alle soorten en maten. Achter de schermen bevindt zich een beveiligde database met al je meest waardevolle gegeve...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
eZee BurrP! is volledig geïntegreerde, intuïtieve POS-software voor restaurants die geschikt is voor restaurants, bars, nachtclubs en meer.
eZee BurrP! - Een volledig geïntegreerde, intuïtieve POS-software die geschikt is voor restaurants, bars, nachtclubs, restaurants met snelle service, bezorgdiensten en andere activiteiten. De eenvoudige aanpak, het gebruiksgemak en de ijzersterke betrouwbaarheid maken eZee BurrP! een geweldig systeem voor je POS-behoeften. Of je restaurant nu één winkel is of deel uitmaakt van een nationale keten, met dit platform kun je eenvoud in restaurantbeheer bereiken. eZee BurrP! werkt zowel op een touchscreen als op desktops.
eZee BurrP! - Een volledig geïntegreerde, intuïtieve POS-software die geschikt is voor restaurants, bars, nachtclubs, restaurants met snelle service, bezorgdiensten en andere activiteiten. De eenvoudig...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Online bestelwebsites en -apps voor ketens en franchises met één of meerdere winkels.
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises.
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises....
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
SpotOn Restaurant is the lightning-fast POS, designed by people who know restaurants for people who run restaurants
SpotOn Restaurant is the lightning-fast POS system your business deserves, designed by people who know restaurants for people who run restaurants. Our team of experts will work closely with you to build a POS system to your unique requirements, so you can focus on whats important-creating an amazing experience for your customers. Our hardware is robust and reliable, ready for the demands of a hard-working environment.
SpotOn Restaurant is the lightning-fast POS system your business deserves, designed by people who know restaurants for people who run restaurants. Our team of experts will work closely with you to buil...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Het op iPad gebaseerde mobiele POS en volledig uitgeruste managementplatform van Lavu zijn speciaal ontworpen om restaurantactiviteiten te stroomlijnen.
Het intuïtieve, mobiele POS- en restaurantbeheerplatform van Lavu is speciaal ontworpen voor kleine tot middelgrote horecagelegenheden met 1-3 locaties. De mobiliteit en het gebruiksgemak van Lavu helpen de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen en de omzet te verhogen en tegelijkertijd klanten tevreden te stellen. Lavu biedt onder andere interne betalingsverwerking, online bestellen, gedetailleerde rapportage, loyaliteitsprogramma's en personeels- en voorraadbeheer, en bespaart tijd en geld terwijl het voldoet aan al je behoeften voor verkooppunten en management.
Het intuïtieve, mobiele POS- en restaurantbeheerplatform van Lavu is speciaal ontworpen voor kleine tot middelgrote horecagelegenheden met 1-3 locaties. De mobiliteit en het gebruiksgemak van Lavu help...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. Plan en communiceer met je personeel vanaf elke plek.
Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. De allereenvoudigste. Schedulefly maakt het leven gemakkelijker voor meer dan 300.000 succesvolle onafhankelijke restaurantmensen in meer dan 7.000 restaurants. Het werkt soepel. Duidelijk. Strak. Eenvoudig. Maakt personeelsplanning en communicatie een fluitje van een cent. Mobiele toegang. Sms-meldingen. Berichtenmuur, documentopslag, vacatures, opmerkingen voor ploegendiensten. Schedulefly is sinds 2007 gegroeid via mond-tot-mondreclame, met één klant tegelijk.
Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. De allereenvoudigste. Schedulefly maakt het leven gemakkelijker voor meer dan 300.000 succesvolle onafhankel...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Cloudgebaseerd platform waarmee restaurants operationele processen kunnen verbeteren met taakbeheer, voedselverspillinglogboeken en meer.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde toepassing voor restaurants en alle andere foodservice-bedrijven. Betaalbaar genoeg voor onafhankelijke restaurants en robuust genoeg voor grote bedrijfsmerken. Verbeter de werkstroom en verantwoording van werknemers. Geen dure hardware. Direct bruikbare dashboardrapportage op alle niveaus van de organisatie vanaf elke computer of slim apparaat.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde toepassing ...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Harbortouch biedt POS-systemen voor de horeca en de detailhandel. Vraag naar het gratis POS-programma.
Harbortouch-verkooppunt zal een revolutie teweegbrengen in je bedrijf zonder te veel kosten. Waarom zou je vooraf heel veel geld betalen voor een POS-systeem waarvan je niet zeker weet of het bij je past? Profiteer in plaats daarvan van Harbortouch's 30-dagen gratis proefversie en maak een POS-testrit. En vergeet niet te vragen naar het gratis POS-programma - je cashflow zal je dankbaar zijn. Harbortouch biedt levenslange apparatuurgarantie, installatie en training op locatie en 24/7 technische ondersteuning.
Harbortouch-verkooppunt zal een revolutie teweegbrengen in je bedrijf zonder te veel kosten. Waarom zou je vooraf heel veel geld betalen voor een POS-systeem waarvan je niet zeker weet of het bij je pa...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
NCR Aloha is an end-to-end solution that helps restaurants increase efficiency, drive revenue and redefine their guest experience.
NCR Aloha is a cloud-enabled tech platform that helps operators embrace digital transformation to run every aspect of the restaurant, drive on- and off-premise revenue, streamline management and exceed guest expectations. With an all-in-one subscription model, core capabilities include fixed and mobile POS, contactless dining, analytics, online ordering, 3rd party delivery integrations and more. Used in thousands of restaurants worldwide, more staff are trained on Aloha than any other POS.
NCR Aloha is a cloud-enabled tech platform that helps operators embrace digital transformation to run every aspect of the restaurant, drive on- and off-premise revenue, streamline management and exceed...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Tijdbesparende tools voor drukke bar- en restauranteigenaren. Menu-integraties, digitale borden en socialemediaoplossingen.
Bespaar wekelijks uren, haal klanten binnen en benader je klanten met Evergreen (voorheen bekend als TapHunter for Business). Met één dashboard kun je snel al je menu's updaten (digitaal, drukwerk, web, Google en Facebook); specials en evenementen promoten met digitale borden; meer verkeer genereren met sociale media en reviews; voorraadbeheer stroomlijnen en meer.
Bespaar wekelijks uren, haal klanten binnen en benader je klanten met Evergreen (voorheen bekend als TapHunter for Business). Met één dashboard kun je snel al je menu's updaten (digitaal, drukwerk, web...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service restaurants, afhaalrestaurants en klanten die onderweg zijn, en om je activiteiten te stroomlijnen.
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service en afhaalrestaurants die de kloof overbrugt tussen online en standaard bestellingen. Koomi stopt klantverlies tijdens je piekuren en beschikt over een volledig geïntegreerde bestel-app voor afhaal- en bezorgmaaltijden, en integreert rechtstreeks met de mobiele bestel-app van Uber Eats.
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service en afhaalrestaurants die de kloof overbrugt tussen online en standaard bestellingen. Koomi stopt klantverlies tijdens je piekuren en beschikt over een v...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Servicegebaseerde online softwareoplossingen om restauranteigenaren en chef-koks te helpen de gehele inkooplevenscyclus te beheren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde software wordt gecombineerd met superieure accountmanagementservices en ongeëvenaarde programma's om een aangepaste, professionele oplossing voor je bedrijf te creëren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Ge...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Aloha EPOS is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk restaurantbeheersysteem dat ideaal is voor bar-, hotel- en restaurantgroepen.
Aloha EPOS is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk restaurantbeheersysteem dat ideaal is voor bar-, hotel- en restaurantgroepen. Het is een totaaloplossing en met Aloha kun je alle elementen van het runnen van je bedrijfsactiviteiten verbinden vanuit één enkele oplossing, zodat jij je kunt concentreren op de groei van je bedrijf. Het omvat: Personeelsbeheer Voorraadbeheer Gecentraliseerd gegevensbeheer Bestellen aan tafel Loyaliteit en marketing En nog veel meer.
Aloha EPOS is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk restaurantbeheersysteem dat ideaal is voor bar-, hotel- en restaurantgroepen. Het is een totaaloplossing en met Aloha kun je alle elementen van het...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
PointOS is een Restaurant Management Platform dat functies biedt voor alle aspecten van het ecosysteem van een restaurant.
PointOS is een Restaurant Management Platform dat functies biedt voor alle aspecten van het ecosysteem van een restaurant. Restauranthouders hebben toegang tot alle tools die nodig zijn om hun bedrijf winstgevender te maken. Het PointOS-platform biedt een alles-in-één verkooppuntsysteem met functies variërend van voorraad- en arbeidsvoorspelling tot gedetailleerde rapporten en analyses die je helpen de juiste beslissingen voor je bedrijf te nemen.
PointOS is een Restaurant Management Platform dat functies biedt voor alle aspecten van het ecosysteem van een restaurant. Restauranthouders hebben toegang tot alle tools die nodig zijn om hun bedrijf ...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen gebruiken Zenput om de teamprestaties in elke winkel te verbeteren.
Zenput is de manier waarop topoperators de teamprestaties in elke winkel verhogen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen, zoals Chipotle, Domino's en 7-Eleven gebruiken het platform om te automatiseren hoe operationele procedures en belangrijke initiatieven worden uitgerold en gehandhaafd. Zenput ondersteunt 40.000 locaties in meer dan 35 landen en maakt elk buitendienst- en winkelmedewerker productiever en beter uitgerust om hun werk goed te doen.
Zenput is de manier waarop topoperators de teamprestaties in elke winkel verhogen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen, zoals Chipotle, Domino's en 7-Eleven ...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Software voor restaurants. Een platform om te plannen, tijd bij te houden, de salarisadministratie te verwerken, werknemers in dienst te nemen en arbeidskosten te voorspellen.
Push Operations is een cloudgebaseerd systeem voor personeelsbeheer gemaakt voor restaurants. Salarisadministratie, planning, tijd en aanwezigheid, HR-management en onboarding. Bekijk realtime arbeidsprognoses en integreer met je POS. Kies de onderdelen van het platform die je bedrijf nodig heeft om je personeelsbeheersysteem op je af te stemmen.
Push Operations is een cloudgebaseerd systeem voor personeelsbeheer gemaakt voor restaurants. Salarisadministratie, planning, tijd en aanwezigheid, HR-management en onboarding. Bekijk realtime arbeidsp...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Gebruiksvriendelijke maar geavanceerde oplossing voor de horecabeheer- en foodservicesector met meer dan 1000 installaties wereldwijd.
Volledige software voor het beheer van horeca dat de volledige cyclus dekt van factuur naar factuur van een bedrijf in voedsel en drank. POS (snelle service, zittende service, bezorgservice, catering) back office (voorraad, inventaris, inkoop, groothandel, CRM, levering verzenden, tools voor het verkopen van brood, verkooptool voor banketbakkers, kosten en productie van recepten, tafelreservering, beheer van een franchise met meerdere ketens, boekhouding, tijd en aanwezigheid, marketingtools, meer dan 500 rapporten…
Volledige software voor het beheer van horeca dat de volledige cyclus dekt van factuur naar factuur van een bedrijf in voedsel en drank. POS (snelle service, zittende service, bezorgservice, catering) ...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
A done for you franchise level system for new franchises and independent restaurant owners. Finally delegation with accountability!
Restaurant Systems Pro will easily provide a multiple ROI. There is a risk free 90 day money back guarantee. Comprehensive restaurant software for independent restaurant owners providing systems for the whole restaurant. Connects to many POS systems. RSP system provides more support than a franchisee will get from their franchiser. A spreadsheet can work but this is finally something you can delegate. RSP has multiple systems all connected and in one place. Unlimited users for your whole team.
Restaurant Systems Pro will easily provide a multiple ROI. There is a risk free 90 day money back guarantee. Comprehensive restaurant software for independent restaurant owners providing systems for t...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse....
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Instant, digital tip distribution. Send tip payments directly to your employees' bank accounts, the second their shift ends - 24/7/365.
The only instant tip distribution software. Send tip payments directly to your employees' bank accounts the second their shift ends, 24/7/365. By automating tip distributions, you'll eliminate bank runs, solve for cash shortages, and cut labor costs. Bonus: you'll recruit (and retain) top talent by giving employees instant access to their earnings. Implementation is fast and free: restaurants can get Kickfin up and running overnight - no contracts or setup fees - and save $1,000 a month.
The only instant tip distribution software. Send tip payments directly to your employees' bank accounts the second their shift ends, 24/7/365. By automating tip distributions, you'll eliminate bank run...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
A complete restaurant technology platform helping businesses improve revenue and guest delight.
Launched in 2012, POSist is a leading cloud-based restaurant technology platform suited for restaurants of all sizes. POSist offers scalable, reliable, and easy to use point-of-sale technology, enabling businesses to automate operations, integrate with aggregators, delight guests, and grow their revenue. Headquartered in New Delhi, POSist has 150 employees, with offices in Dubai, Mexico, New York, Delhi, Bengaluru, Mumbai & Pune. POSist is trusted by over 9000 restaurants in 30 countries
Launched in 2012, POSist is a leading cloud-based restaurant technology platform suited for restaurants of all sizes. POSist offers scalable, reliable, and easy to use point-of-sale technology, enablin...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Platform voor de bezorging van etenswaren waarmee bedrijven online bestellingen, coupons, promotiecodes, bevestigingsberichten en betalingen kunnen beheren.
Platform voor de bezorging van etenswaren waarmee bedrijven online bestellingen, coupons, promotiecodes, bevestigingsberichten en betalingen kunnen beheren.
Platform voor de bezorging van etenswaren waarmee bedrijven online bestellingen, coupons, promotiecodes, bevestigingsberichten en betalingen kunnen beheren....
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Biedt gespecialiseerde POS-softwareoplossingen voor restaurants met (snelle) bediening, bars, hotels en resorts.
Wanneer succes afhankelijk is van superieure service, heb je flexibele POS-software en backoffice-oplossingen nodig voor het beheren van elk aspect van je restaurantbedrijf. Van het winkelniveau tot het hoofdkantoor geeft de software van Maitre'D je de controle die je nodig hebt om je snelheid, efficiëntie en winst te verhogen. De POS-oplossingen van Maitre'D kunnen je helpen je activiteiten te stroomlijnen, of je nu een bar, een hotel, een eetzaal of een afhaalbalie runt.
Wanneer succes afhankelijk is van superieure service, heb je flexibele POS-software en backoffice-oplossingen nodig voor het beheren van elk aspect van je restaurantbedrijf. Van het winkelniveau tot he...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
POS-tool voor restaurants die verkoopanalyses en -bewerkingen biedt via realtime waarschuwingen, cadeaubonnen en nummerherkenning.
POS-tool voor restaurants die verkoopanalyses en -bewerkingen biedt via realtime waarschuwingen, cadeaubonnen en nummerherkenning.
POS-tool voor restaurants die verkoopanalyses en -bewerkingen biedt via realtime waarschuwingen, cadeaubonnen en nummerherkenning....
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Restaurant365 is een cloudgebaseerde boekhoud- en backoffice-oplossing voor restaurants met meerdere locaties.
De software voor restaurantbeheer van Restaurant365 wordt gebruikt om belangrijke restaurantactiviteiten efficiënt te beheren. Ervaar meer controle over en zichtbaarheid van voedsel- en arbeidskosten, automatiseer moeizame boekhoudtaken en krijg toegang tot robuuste rapportage. Gegevens zijn in realtime toegankelijk op elk apparaat via de krachtige POS-integraties en uitstekende ondersteuning. Restaurant365 is cloudgebaseerd zodat je informatie altijd binnen handbereik is, waardoor de boekhouding, voorraad, planning en maandelijkse boekhouding moeiteloos verlopen.
De software voor restaurantbeheer van Restaurant365 wordt gebruikt om belangrijke restaurantactiviteiten efficiënt te beheren. Ervaar meer controle over en zichtbaarheid van voedsel- en arbeidskosten, ...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer
Alles-in-één softwareoplossing: online boekingssysteem + klantenbeheer + ploegendienstplanning + marketingtools + geautomatiseerde herinneringen
Shore is de toonaangevende softwareoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven met functies zoals online boeken, klantenbeheer en digitale marketing. Met Shore kunnen je klanten 24/7 afspraken maken en hoef je geen onnodige tijd aan de telefoon te besteden. Verminder no-shows met maximaal 50% met geautomatiseerde herinneringen en zorg ervoor dat je klanten terugkomen dankzij een slimme klantendatabase en nieuwsbrieffunctie.
Shore is de toonaangevende softwareoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven met functies zoals online boeken, klantenbeheer en digitale marketing. Met Shore kunnen je klanten 24/7 afspraken maken...
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Verkooppunt
  • Tabellenbeheer
  • Wachtlijstbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Keuken- en menubeheer

Kopersgids voor Restaurant management software

Restaurant management software automatiseert de dagelijkse werkstromen in een restaurant. Het biedt een breed scala aan functies die de basisbedrijfsbehoeften bevatten, zoals boekhouding, klantcontactinformatie en leveranciersgegevens, maar ook restaurant-specifieke vereisten, zoals gastenbeheer, bestellingenbeheer, keukenbeheer en tafelreserveringen.

De software automatiseert ook de gastenplanning en het voorraadbeheer. Het kan worden geïntegreerd met POS-hardware (Point of Sale) voor het beheer van bestellingen en het factureringsproces.

De voordelen van restaurant management software

  • Verbetert de klantervaring: de basispijler voor de groei van de voedingsindustrie is het verbeteren van de klantervaring en het opbouwen van een goede relatie met de klant. Moderne restaurant management software verbetert de ervaring van de consument door het aanbieden van faciliteiten, zoals online tafelreserveringen, realtime inzicht in de beschikbaarheid van tafels in het restaurant en mobiele betalingen.
  • Segmenteert en behoudt klanten: tegenwoordig is restaurant management software in staat om klanten op basis van hun ordergrootte en aantal bezoeken in te delen, wat managers helpt bij het formuleren van effectieve marketingstrategieën. Moderne software is een data powerhouse die klantinformatie, zoals naam, contactgegevens en transacties, vastlegt en de voorkeuren van de klant leert kennen, wat helpt bij het leveren van meer bevredigende diensten aan de klanten.
  • Verbetert de communicatie en afstemming van het personeel: wanbeheer en miscommunicatie kunnen voor elk restaurant de nekslag zijn. Daarom is het noodzakelijk dat restaurants hun personeel op de juiste manier inzetten. Met moderne restaurant management software kunnen obers zowel met personeel in de keuken als in het restaurant afstemmen, waardoor ze allemaal over dezelfde informatie beschikken. Bedienend personeel gebruikt tegenwoordig draagbare apparaten die het keukenpersoneel op de hoogte brengen van de bestelling, waardoor de wachttijd korter wordt en de transactiegegevens ook aan de kassier worden doorgegeven, wat leidt tot een correcte facturering. Zo wordt een restaurant goed beheerd en is er geen sprake van wanorde.

Algemene functies van restaurant management software

  • Beheer van de tafels: het toewijzen van personeel aan elke tafel en coördineren van de bediening aan tafels.
  • Facturering: het aanmaken en beheren van geldtransacties, zoals rekeningen en facturen, tussen klanten, leveranciers en klanten.
  • Beheer van reserveringen: het in staat stellen om online een tafel te reserveren vanuit een webbrowser of een app. Dit helpt bij het beheren van tafelreserveringen, middelen en personeel op basis van de ontvangen reserveringen.
  • Voorraadbeheer: het volgen, beheren en controleren van de hoeveelheid en het aanbod van middelen om een optimaal voorraadniveau te handhaven. Het platform genereert rapporten die de voedselkosten en de huidige prijsstelling van verschillende artikelen in detail beschrijven.
  • Beheer van de keuken: het vereenvoudigen van de communicatie tussen het personeel en de keuken. Het bijhouden van de keukenvoorraden op basis van de ontvangen bestellingen. Het zorgen voor voedselkwaliteit, veiligheid en dat alle apparatuur goed werkt.
  • Menubeheer: het mogelijk maken van realtime voorraadbeheer, zodat op basis daarvan een menu kan worden samengesteld.

Overwegingen bij de aankoop van restaurant management software

  • Schaalbaarheid: restaurant management software moet geen impulsaankoop zijn; neem de resultaten op lange termijn en de toekomstige behoeften in beschouwing. Wellicht is er een plan om het restaurant in de toekomst uit te breiden tot een keten of franchise, waarbij de software schaalbaar en compatibel moet zijn. Enkele belangrijke functies die dan opgeschaald moeten kunnen worden, zijn mobiliteit, bandbreedte, geavanceerde analyse en add-ons die in meerdere sectoren kunnen worden toegepast. Door rekening te houden met de schaalbaarheid, hoeft het in de toekomst geen belemmering meer te zijn om de activiteiten uit te breiden.
  • Voorraadcontrole: het beheren van de voorraad en het minimaliseren van voedselverspilling, bederf en overproductie zijn belangrijke aandachtspunten voor restaurantmanagers. Ze hebben software nodig die de voorraad bewaakt om overbevoorrading te voorkomen en zo de winstgevendheid te verhogen. De integratie van een module voor voorraadbeheer kan helpen om de uitputting van de voorraad in realtime te volgen en automatische bestellingen te genereren.
  • Bestel- en betaalmogelijkheden: de voedings- en drankindustrie groeit snel, wat vereist dat restaurants op de hoogte zijn van nieuwe trends en technologie. Klanten houden niet van vertragingen of erger nog, gemiste bestellingen. Daarom voeren restaurants bestel- en betalingsfuncties in die nieuwe technologie gebruiken. Het gebruik van draagbare apparaten om bestellingen aan te nemen en mobiele telefoons om betalingen te doen zijn twee zeer nuttige upgrades. Aangezien de meeste klanten de voorkeur geven aan tafel te kunnen bestellen en betalen, kan worden overwogen om deze opties toe te voegen.
  • Rapportagecapaciteiten: gegevensgestuurde software biedt managers een duidelijk inzicht in de voorraden, de menu's, de gasten, de medewerkers en andere aspecten van het restaurant. Maar het is ook belangrijk om deze gegevens te analyseren en inzicht te krijgen om de juiste beslissingen te nemen. Overweeg om datamining, -analyse en -rapportagetools toe te voegen aan de restaurant management software. Deze zullen restaurantmanagers helpen de kosten te verlagen en de inkomsten te verhogen.
  • AI tilt de klantenservice naar een hoger niveau: technologische innovaties tillen restaurantactiviteiten naar een nieuw hoogtepunt. Door voortdurend gegevens vast te leggen, verzamelen restaurants informatie van hun klanten om de voedseltrends en consumentengewoonten te ontcijferen. AI zal naar verwachting de komende jaren een grote rol spelen in de voedingsindustrie. Het kan restaurants helpen informatie over klanten te verzamelen, te analyseren en menu's te ontwikkelen volgens de voorkeuren van de klant. Gebruik het om de klantervaring en -verwachtingen te verbeteren, wat op zijn beurt de omzet en de winst verhoogt.
  • Gezichtsherkenning en mobiele betalingen geven nieuwe vorm aan de betalingstechnologie: conventionele betaalmethoden worden vervangen door nieuwe technologieën. Het toenemende gebruik van smartphones maakt het voor veel klanten gemakkelijk om digitale kanalen te gebruiken voor betalingen. Het geschatte volume van de mobiele betalingen is in 2018 zelfs gestegen naar 75%. Met dit in gedachten zijn leveranciers van restaurant management software van plan om gezichtsherkenning toe te voegen als betaalmethode. Zo gebruikt Amazon Go bijvoorbeeld camera's om gezichten in winkels te herkennen en het bedrag in mindering te brengen op de Amazon wallet van de klanten voor de gekochte producten.