Waarom Capterra gratis is
Begin vandaag nog met het efficiënt beheren van de backoffice-activiteiten van je foodservicebedrijf. Creëer stap voor stap recepten, toon menu's op schermen in je keuken, importeer ingrediënten voor het volgen van allergenen, bereken voedselkosten, beheer je voorraad en bestellingen, en nog veel meer. APICBASE biedt een breed scala aan functies om je bedrijf te beheren, of je nu één verkooppunt of meerdere hebt. Meer informatie over APICBASE Food Management Creëer stap voor stap recepten, toon menu's op schermen in je keuken, importeer ingrediënten voor het volgen van allergenen, voedselkosten en nog veel meer. Meer informatie over APICBASE Food Management
Poster is een Point of Sale (POS) op tablet voor cafés en winkels. De POS-toepassing kan worden gestart op een laptop, Android-tablet of iPad, waardoor de initiële kosten aanzienlijk worden verlaagd. Poster biedt een groot aantal handige functies tegen een scherpe prijs die twee keer zo betaalbaar is als die van concurrenten: beheer van financiën en voorraad, kortingen, bonussen en promotie-instellingen; ingebouwde aanpasbare rapporten; fast food-modus of afdelingsplattegrond en magazijnmeldingen. Installeer het binnen 15 minuten en begin meteen met geld en tijd besparen. Meer informatie over Poster POS Point-of-Sale (POS) voor cafés, winkels, restaurants. Meer informatie over Poster POS

door Horeko

(0 beoordelingen)
Bezoek website
Onze totaaloplossing voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw zaak. Kostprijs berekenen en HACCP registratie. Urenregistratie en planning. Online en eenvoud. Horeko Kitchen Manager Verbeter je marge. Krijg grip op je rendement. Betrek je hele team. Met onze Kitchen Manager optimaliseer je jouw keuken. Horeko Employee Manager Maak snel jouw optimale rooster. Krijg inzicht in uren en productiviteit. Communiceer direct met de gratis mobiele app. Meer informatie over Horeko Onze totaaloplossing voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw horeca zaak Meer informatie over Horeko
OpenSimSim is een gratis planningsoplossing voor werknemers op uurbasis. Stel het schema in enkele minuten samen, breng er gemakkelijk wijzigingen in aan en stuur het met één klik naar je team. Dankzij de gratis iOS- en Android-apps kun je het rooster onderweg bekijken en bewerken en beschikken je medewerkers altijd over de meest bijgewerkte versie. Houd vrije tijd bij, voorspel verkoop voor meer kosteneffectieve schema's, integreer met je POS en vind snel vervanging. Functies zoals groepsberichten, ruilen van diensten en herinneringen maken het leven makkelijker. OpenSimSim is een gratis tool voor personeelsplanning, voor internet en mobiel. Stel het rooster binnen enkele minuten op en verstuur het met één klik naar je team.
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer. Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt restaurantmanagers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door middel van geïntegreerde POS-gegevens. Gebruik net als de meer dan 10.000 restaurantprofessionals 7shifts om je beheer te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! 7shifts is een robuuste tool voor planning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontworpen voor restaurants. Vereenvoudig je leven en begin gratis!
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunnen eigenaars en exploitanten werknemers plannen op verschillende locaties, tijd en aanwezigheid bijhouden, bedrijfsprestaties bewaken en de dagelijkse activiteiten beheren. Met de systeemeigen mobiele app van HotSchedules kunnen werknemers hun roosters bekijken, ploegendiensten aannemen of annuleren en vrije tijd aanvragen, allemaal vanaf hun mobiele telefoon. HotSchedules vermindert de voedsel- en arbeidskosten, tijd besteed aan administratieve taken en operationele complexiteit.
TouchBistro is ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften en specifieke eisen van de restaurantsector en helpt alle belangrijke gebieden van je restaurant te beheren - van je menu en inventaris tot je werk en rapportage. Restaurants kopen TouchBistro omdat ze een POS willen die kan helpen de verkoop te verhogen, de klantenservice te verbeteren en zakelijke beslissingen te onderbouwen. TouchBistro wordt geleverd met 24/7 deskundige ondersteuning van voormalige obers, managers en eigenaren. TouchBistro is ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften en specifieke eisen van de restaurantsector.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat. Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Upserve POS is een toonaangevende POS die door duizenden restaurants wordt gebruikt om een uitzonderlijke horeca-ervaring te creëren. Upserve is speciaal ontworpen door restaurantmensen en combineert een gebruiksvriendelijke interface met krachtige POS-functies om je restaurantactiviteiten te moderniseren en stroomlijnen. In combinatie met Upserve HQ en Upserve Payments biedt Upserve POS een zeer geavanceerde POS- en restaurantbeheeroplossing in de sector, speciaal gebouwd om de gastenervaringen te verbeteren. POS voor restaurants, bars en cafés. Compleet systeem voor restaurant- en barbeheer.
Software voor het beheren van restaurantreserveringen met directe toegang tot meer dan 97 miljoen gebruikers op Yelp. Functies omvatten online reserveringen, inloop, wachtlijstbeheer, prepaid ticketing, toekomstige toewijzing van tafels en directe sms met gasten. Geen kosten voor het couvert. Software voor het online beheren van reserveringen met directe toegang tot meer dan 97 miljoen gebruikers van Yelp.
Jolt is tabletgebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, McDonald's en Buffalo Wild Wings. Eigenaren en managers krijgen realtime inzicht in de dagelijkse activiteiten vanaf hun telefoon, en tablets in de winkel houden medewerkers verantwoordelijk en gericht op de taak. Jolt omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via sms, een tijdklok en meer. Jolt, internationaal vertrouwd in duizenden restaurants, heeft meer dan 300.000 gebruikers geholpen meer dan 700 miljoen taken te voltooien. Jolt is een app die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan restauranteigenaren en -managers.
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem. Toast is speciaal gebouwd voor de horeca en is opmerkelijk eenvoudig te gebruiken. Klanten van Toast kunnen gemakkelijk bestellingen uitvoeren, online en interne menu's bijwerken en de loonadministratie van personeel beheren. Met online bestellen, geavanceerde realtime rapportage en ingebouwde loyaliteitsprogramma's zorgt Toast ervoor dat je geen gedoe meer hebt met meerdere leveranciers, en worden de kosten drastisch verlaagd. Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Cloudgebaseerd point of sale-systeem vertrouwd door 30.000 bedrijfseigenaren. Probeer het 30 dagen gratis.
Gather is de toonaangevende softwaretool voor het beheren en boeken van privé-evenementen waarmee restaurants en gelegenheden van elke omvang succesvolle evenementen kunnen beheren en uitbreiden. Daarom gebruiken honderden restaurants in het hele land Gather om hun evenementen kracht bij te zetten. Met Gather kun je menu's dynamisch bijwerken, naadloos communiceren met personeel en klanten, BEO's automatiseren en nog veel meer. Gather is een alles-in-één platform voor het beheren van je privé-evenementen, banketten en cateringactiviteiten, van verkoop tot uitvoering.
Regel verschillende aspecten van je restaurant, zoals de receptie, keuken, menu-updates en tafeltoewijzingen. Pas deze app aan voor het web, Android, iPhone en iPad. Probeer het gratis! Zoho Creator is een ontwikkelingsplatform met weinig code waarmee je zelf aangepaste, mobiel-klare apps kunt lanceren.
Kounta POS is speciaal ontworpen voor de horeca en doet geen concessies voor de gewone detailhandel. Het is flexibel voor bedrijven van alle soorten en maten. Achter de schermen bevindt zich een beveiligde database met al je meest waardevolle gegevens. Je krijgt voor al jouw winkels hetzelfde soort rapportage- en analysehulpmiddelen voor grote bedrijven, op hetzelfde moment dat alles gebeurt. En het werkt op alles: iPad, Android, Mac, pc of zelfs oude POS-hardware: een volledig functionele, altijd beschikbare, mobiele POS. Cloudgebaseerde software-oplossing voor verkooppunten, kan veilig worden gebruikt op elk apparaat, zowel online als offline. Maakt naadloos verbinding met invoegtoepassingen.
Bekijk profiel
eZee BurrP! - Een volledig geïntegreerde, intuïtieve POS-software die geschikt is voor restaurants, bars, nachtclubs, restaurants met snelle service, bezorgdiensten en andere activiteiten. De eenvoudige aanpak, het gebruiksgemak en de ijzersterke betrouwbaarheid maken eZee BurrP! een geweldig systeem voor je POS-behoeften. Of je restaurant nu één winkel is of deel uitmaakt van een nationale keten, met dit platform kun je eenvoud in restaurantbeheer bereiken. eZee BurrP! werkt zowel op een touchscreen als op desktops. eZee BurrP! is volledig geïntegreerde, intuïtieve POS-software voor restaurants die geschikt is voor restaurants, bars, nachtclubs en meer.
The owners of a multi-location restaurant franchise were looking for a solution to manage their employees. After countless web searches, they could not find the solution they wanted for a complete solution for time & attendance, employee scheduling and team communication. They decided to design their own complete system implementing some of their most successful business practices that have yielded well below average employee turn over in a high turnover industry. Start for FREE today! Web-based solution for time & attendance, employee scheduling, team communication and more! Start for FREE today!
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises. Online bestelwebsites en -apps voor ketens en franchises met één of meerdere winkels.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde toepassing voor restaurants en alle andere foodservice-bedrijven. Betaalbaar genoeg voor onafhankelijke restaurants en robuust genoeg voor grote bedrijfsmerken. Verbeter de werkstroom en verantwoording van werknemers. Geen dure hardware. Direct bruikbare dashboardrapportage op alle niveaus van de organisatie vanaf elke computer of slim apparaat. Cloudgebaseerd platform waarmee restaurants operationele processen kunnen verbeteren met taakbeheer, voedselverspillinglogboeken en meer.
Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. De allereenvoudigste. Schedulefly maakt het leven gemakkelijker voor meer dan 300.000 succesvolle onafhankelijke restaurantmensen in meer dan 7.000 restaurants. Het werkt soepel. Duidelijk. Strak. Eenvoudig. Maakt personeelsplanning en communicatie een fluitje van een cent. Mobiele toegang. Sms-meldingen. Berichtenmuur, documentopslag, vacatures, opmerkingen voor ploegendiensten. Schedulefly is sinds 2007 gegroeid via mond-tot-mondreclame, met één klant tegelijk. Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. Plan en communiceer met je personeel vanaf elke plek.
Oracle Food and Beverage biedt uitgebreide point-of-sale-systemen voor restaurants die kunnen worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van elk type en grootte restaurant, of je nu één of honderden restaurants exploiteert. Dankzij de modulaire POS-systemen waarmee je kunt kopen wat je nodig hebt, zijn de softwareoplossingen voor verkooppunten perfect voor tafelservice-, fast casual- en quick service-restaurants. Uitgebreide POS-systemen voor restaurants die kunnen worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van elk type en elke grootte horecagelegenheid.
Bespaar wekelijks uren, haal klanten binnen en maak je klanten betrokken met Evergreen. Automatiseer updates voor je eet- en dranklijsten op digitale, gedrukte, web-, Facebook- en Google-menu's; genereer verkeer via Facebook, Twitter en Instagram; stroomlijn voorraadbeheer; beheer reviews en meer. Aan de slag. Niet voor niets 5 sterren. Bespaar tijd, haal klanten binnen en verhoog je omzet met je gebruiksvriendelijke dashboard.
Cloud-based, integrated software applications for the restaurant industry. Catering and Event Management software for booking and managing private events. Dining Reservations and Table Management software for capturing advanced reservations, and intelligently managing seating and table turns. Includes online reservations for no additional transaction fee and SMS text messaging for communicating with guests. Cloud-based software solution for managing banquets, catering, reservations and table management.
Harbortouch-verkooppunt zal een revolutie teweegbrengen in je bedrijf zonder te veel kosten. Waarom zou je vooraf heel veel geld betalen voor een POS-systeem waarvan je niet zeker weet of het bij je past? Profiteer in plaats daarvan van Harbortouch's 30-dagen gratis proefversie en maak een POS-testrit. En vergeet niet te vragen naar het gratis POS-programma - je cashflow zal je dankbaar zijn. Harbortouch biedt levenslange apparatuurgarantie, installatie en training op locatie en 24/7 technische ondersteuning. Harbortouch biedt POS-systemen voor de horeca en de detailhandel. Vraag naar het gratis POS-programma.
Serving the New York, DC and Miami regions, ChefMod has been developed specifically for the independently owned restaurant, and is the only full-process restaurant Group Purchasing Organization in the United States. Easy-to-use cloud-based Software is combined with superior account management Services and unbeatable programs to create a customized, professional solution for your business. Service based online software solutions to help restaurant owners and chefs manage the entire purchasing lifecycle.
The first POS made for quick-service and takeaway restaurants that bridges online and regular orders. Koomi stops customer-loss during your rush and features a fully-integrated ordering app for takeaway and delivery and integrates directly with Uber Eats mobile ordering app. The first POS made for quick-service restaurants, takeaway and on-the-go customers made to streamline your operations.
Zenput is de manier waarop topoperators de teamprestaties in elke winkel verhogen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen, zoals Chipotle, Domino's en 7-Eleven gebruiken het platform om te automatiseren hoe operationele procedures en belangrijke initiatieven worden uitgerold en gehandhaafd. Zenput ondersteunt 40.000 locaties in meer dan 35 landen en maakt elk buitendienst- en winkelmedewerker productiever en beter uitgerust om hun werk goed te doen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen gebruiken Zenput om de teamprestaties in elke winkel te verbeteren.
PointOS is een Restaurant Management Platform dat functies biedt voor alle aspecten van het ecosysteem van een restaurant. Restauranthouders hebben toegang tot alle tools die nodig zijn om hun bedrijf winstgevender te maken. Het PointOS-platform biedt een alles-in-één verkooppuntsysteem met functies variërend van voorraad- en arbeidsvoorspelling tot gedetailleerde rapporten en analyses die je helpen de juiste beslissingen voor je bedrijf te nemen. PointOS is een Restaurant Management Platform dat functies biedt voor alle aspecten van het ecosysteem van een restaurant.

door NFS Technology Group

(47 beoordelingen)
Bekijk profiel
Aloha EPOS is a reliable and easy to use restaurant management system which is ideal for bar, hotel and restaurant groups. It's the total solution and with Aloha you will be able to connect all the elements of running your operations from one single solution so you can concentrate on growing your business. It includes: Labour management Stock control Centralised data management Tableside ordering Loyalty and marketing And much more! Aloha EPOS is a reliable and easy to use restaurant management system which is ideal for bar, hotel and restaurant groups.
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt.
Full hospitality management software covering the complete cycle of a F & B business from bill to bill. POS (quick service, seated service, delivery service, catering) Back Office (stock, inventory, purchasing, wholesale, CRM, delivery dispatching, bread selling tools, pastry vendor selling tool, recipe costing and production, table reservation, multi-chain franchise management, accounting, time & Attendance, marketing tools, 500+ reports... Easy-to-use yet advanced solution for the hospitality management and the food service industries with 1000+ installations worldwide.
Bekijk profiel
Push Operations is a cloud based employee management system made for restaurants. Payroll, scheduling, time & attendance, HR management and onboarding. See real time labor forecasting and integrate with your POS. Pick the components of the platform your business needs to tailor your employee management system to you. Software Crafted for Restaurants. A platform to schedule, track time, process payroll, onboard employees and forecast labor costs.

door GOFRUGAL Technologies

(42 beoordelingen)
Bekijk profiel
GOFRUGAL Restaurant Management Software helps to manage restaurant billing, inventory tracking, recipe management, kitchen order taking, free accounting, table layout, call order management & more, in the form of complete business automation solutions paired with mobile apps and cloud solutions, our technological footprint has grown to benefit of 2500+ restaurant businesses across 60+ countries.Our key focus is on providing a great customer experience with our digital solutions ERP made easy for Restaurant businesses Plan your production based on orders, reducing inventory wastage & pilferage
When success depends on superior service, you need flexible POS software and Back-Office solutions for managing every aspect of your restaurant business. From the store level to corporate head office, Maitre'D software gives you the control you need to increase speed, efficiency and profits. Maitre'D POS solutions can help you streamline your operations, whether you're running a bar, a hotel, a dining room, or a take-out counter. Offers specialized POS software solutions for table service and quick service restaurants, bars, hotels and resorts.
Learning management system (LMS) for restaurants and hotels that provides an employee development solution optimized for hourly workforces with high turnover prevalent in the hospitality industry. This user-friendly system brings together a feature-rich LMS, performance management, insightful talent quality metrics, and our industry-leading training content into a single, integrated, mobile-friendly platform. LMS optimized for hospitality businesses, combining an award-winning LMS with a library of industry-leading e-learning courses.
AccuPOS Point of Sale creates a fast and simple solution for your restaurant and retail environments. Easy for employees to use and deliver a great customer experience at checkout. Works with any modern Windows and Android devices anywhere in the world. AccuPOS Point of Sale creates a fast and simple solution for your restaurant and retail environments.
Restaurant365 restaurant management software is used to efficiently manage key restaurant operations. Experience greater control and visibility over food and labor costs, automate tedious accounting tasks and access robust reporting. Data is accessed in real-time on any device via our powerful POS integrations and excellent support. Restaurant365 is cloud-based so your information is always at your fingertips making accounting, inventory, scheduling, and month-end accounting painless. Restaurant365 is a cloud-based Accounting and Back Office solution for multi-unit restaurant businesses.
Bekijk profiel
Restaurant POS tool that provides sales analysis and operations through real-time alerts, gift cards, and caller ID information. Restaurant POS tool that provides sales analysis and operations through real-time alerts, gift cards, and caller ID information.
PeachWorks, formerly WhenToManage, is a leader in solutions for managing back-of-house restaurant operations. Our next-generation restaurant operating system with a host of apps (applications) and tools simplifies everything from reporting, inventory management, employee scheduling, and POS Intelligence to recipe management. Cloud-based anywhere, any device access makes daily tasks easier, simpler and faster for everyone from small independents to large corporate franchise restaurant groups. Streamline back-of-house restaurant operations with cloud-based apps and tools for reporting, inventory, scheduling, recipe management
Cash Register Express is een kosteneffectieve geautomatiseerde kassa die je voorraadkosten laag houdt, diefstal vermindert en waarmee je meer geld verdient. CRE is het eerste op Windows gebaseerde POS-systeem exclusief voor winkels en videotheken. De eenvoudig te gebruiken interface maakt het beheer van je winkel een koud kunstje. Het bijhouden van verkopen en inventaris, het huren van video's en apparatuur, het maken van lidmaatschapsaccounts, het opzoeken per categorie en het beheren van de boeken in je winkel zijn slechts enkele van de functies. Op Windows gebaseerd POS-systeem voor winkels, videotheken en restaurants.
Sapaad is ideaal voor kleine cafés tot restaurants met meerdere ketens. Sapaad regelt inloop, dineren, levering aan huis en online bestellingen. Het pay-as-you-go-model en tariefplannen beginnen vanaf slechts $ 59 per maand en passen in elk budget. Sapaad is gebruiksvriendelijk en apparaatonafhankelijk; geen gedoe met IT. Voor restaurants geoptimaliseerd voorraadbeheer, receptbeheer, menucreatie, callcenterbeheer, live bedrijfsdashboard met uitgebreide rapporten, keukenweergavesysteem en nog veel meer. Probeer Sapaad vandaag nog gratis. Voordelig, gemakkelijk te gebruiken cloudgebaseerd POS voor restaurants van elke omvang, bevat callcenter, inventaris en meer. Vertrouwd door restaurants wereldwijd.
BlueCart streamlines and modernizes the entire procurement process from end to end reducing errors while improving the bottom line for restaurants and suppliers. Chefs use BlueCart to manage their whole back of house from one web and mobile platform with features like ordering, inventory management, budgeting and order checkin. Suppliers use BlueCart to automatically organize their incoming orders, manage their customers and organize their deliveries. Chefs use BlueCart to place all their orders in one click. Suppliers use BlueCart to automatically organize those orders.
Workforce OS by Harri is a total-talent solution for restaurants. Comprising 30+ modules, businesses can streamline the process of building and managing teams that support the entire employee lifecycle. Source, hire, onboard, develop, schedule, manage time & attendance, and use powerful analytics to optimize your workforce on a single app. With 400,000 job seekers and 9,000 employers, the Workforce OS is a best in class platform for restaurants to solve their labor-related challenges. The best way for restaurants to build and manage their teams from one platform.
Revention is the industry-leading provider of restaurant ordering and management solutions. Our Point of Sale software streamlines restaurant and scales from a single location to hundreds. Purposely built by restaurant professionals for restaurant professionals, Revention provides delivery, mobile & online ordering, loyalty, management and payment processing services. Our 24/7/365 US-based world-class customer support enables you to control costs, increase revenue, and delight your customers. Revention is the industry-leading provider of restaurant ordering and management solutions.

door The Restaurant Boss

(23 beoordelingen)
Bekijk profiel
clickBACON is a food, beverage and labor cost dashboard designed for independent restaurants. If you don't know your recipe costs and don't want to spend hours every week taking inventory and updating prices, clickBACON is for you. Guessing is not a plan for success. You need quick access to real numbers to make the right decisions. ClickBACON will help increase your restaurant's profit by quickly helping you create a budget and then track your expenses against that budget in real time! Helps independent restaurant owners increase restaurant profit by providing real-time tracking of food, labor and beverage costs.
Affordable, easy to use, feature rich, and 100% multi-lingual restaurant point of sale and store management solution. Affordable, easy to use, feature rich, and 100% multi-lingual restaurant point of sale and store management solution.

door Silent Mode

(20 beoordelingen)
Bekijk profiel
Slurp is a cloud-based iPad Point-of-Sale software suitable for small to medium size restaurants & cafes. Simple & intuitive POS to help grow your F&B business towards greater heights. Take orders quicker, sell faster, train staff easier & track accurate sales data. Our customers love Slurp's easy to understand sales data. Merchants can make adjustments & cater their customers better by serving them what they like the most. Sign up for a free demo today! A cloud-based iPad point-of-sale software that helps F&B retailers improve their business efficiency and enhance customer experience.

door Benseron POS Systems

(19 beoordelingen)
Bekijk profiel
One of the most integrated pos systems in the market place for quick service, fine dining, coffee shops, bars and night clubs. One of the most integrated pos systems in the market place for quick service, fine dining, coffee shops, bars and night clubs.
Ordyx POS is a state of the art hybrid point of sale system for restaurants of all sizes. With Ordyx, you can manage your restaurant from anywhere in the world with an internet connection. As manager, you can know exactly what is happening in the restaurant in terms of everything from open orders to current inventory levels. You can even approve voids or comps via your smartphone and/or receive alert text messages to you phone when selected events occur at the stores. For bars and restaurants, Ordyx POS features inventory management, and loyalty programs, compatible with iOs, Windows, and Android.

door Guest Innovations

(17 beoordelingen)
Bekijk profiel
Improve your restaurant's operations while reducing training time & speeding up sales. True tableside ordering and payment. Powerful Cloud-Secure POS System. Fully EMV & PCI compliant with the most robust offline mode in the industry. Enjoy rich features such as customized floors, advanced check splitting, gift cards, timed discounts, customizable reports, drag & drop menu building, food costing, ingredient level inventory & more. TWO WEEK FREE SOFTWARE TRIAL. The Next-Gen Restaurant POS System: Easier, Faster, Modern
Square for Restaurants is gearriveerd: het volledig nieuwe platform met software, hardware en betalingen dat je hele restaurant- of barbedrijf stroomlijnt. Blijf op de hoogte van je tafels door je plattegrond aan te passen met alle gedeeltes die je nodig hebt. Van ontbijt tot lunch en seizoensgebonden specialiteiten, maak alle menu's die je nodig hebt en wissel ze om met één tik. Vrijwel alles kan aangepast worden. Gemakkelijke en versnelde rapporten voor elk kleinste dingetje. Probeer het 30 dagen gratis! Beheer je restaurant zoals je het altijd al hebt gewild (sneller) met Square for Restaurants. Het is ontworpen voor zowel de klantgerichte kant van je bedrijf als achter de schermen.

door Business Software Solutions

(15 beoordelingen)
Bekijk profiel
BPA Restaurant Professional v8.0 is het meest complete softwarepakket tegen de best beschikbare prijs in de restaurantsector. Dit pakket omvat Restaurant POS, Detailhandel POS, handhelds, voorraad, tijdregistratie en payroll, verwerking van cadeaubonnen, verwerking van creditcards, interface voor hotelbeheer, backoffice-software en andere standaardfuncties. De software is kosteloos inbegrepen bij de aankoop van een van de hardwaresystemen. Systemen met één enkel station beginnen vanaf $ 1025,00- $ 1595,00. Software voor restaurantbeheer, inclusief verkooppunt, boekhouding, verwerking van cadeaubonnen, verwerking van creditcards.
Bekijk profiel
CAKE Guest Manager is a waitlist, reservation, and table management system. Guests are alerted via text message when their table is ready. A glance at a guest's visit history lets you greet them with a personal touch, while a real-time view of your floormap provides accurate wait times. Making smarter decisions from the host stand helps you make every guest feel like a VIP, so you can eliminate walkaways and seat up to 7% more guests. Restaurant waitlist, reservation, and table management system to help you eliminate walkaways and seat up to 7% more guests.

door Merchant Account Solutions

(14 beoordelingen)
Bekijk profiel
FREE Software And Hardware!! Our Restaurant point of sale system is built for Quick Service and Table service restaurants. It enables businesses owners to accept payments, upload menus, track customers, manage inventory, provide loyalty incentives and run business analytics for real-time insights to improve business performance. With access to a suite of sophisticated tools more powerful and intuitive than the enterprise systems used by retail giants, at a fraction of the cost. Merchant Account Solutions offers over 35 personalized Point of sale solutions for every business, big and small.

door Squirrel Systems

(13 beoordelingen)
Bekijk profiel
Squirrel is your operation on its best day, every day. We were the first in the world to offer a touchscreen point-of-sale system. We were the first to build on an open architecture, and the first to meet the challenge of EMV compliance. We were the first truly multi-platform system, giving our world-class customers the choice to bring iOS, Android, or Windows devices onto the floor. We elevate your guest experience by giving you everything you need for better flow. Our POS touchscreen was the world's first. Today, we lead with an unparalleled platform, excellent support & the spirit of partnerships

door Granbury Solutions

(13 beoordelingen)
Bekijk profiel
We are former restaurant owners, managers, waiters, and waitresses. We are innovation nerds, chefs, and technology gurus. We have come together to build a full suite of restaurant technology that helps you get your edible masterpieces to the masses. You don't need a Big 3 budget to even the playing field. Thrive provides pizza and delivery restaurants the ability to leverage the same advanced technology at an affordable price. Thrive POS provides a comprehensive suite of restaurant business solutions designed to increase top-line sales and decrease costs.

door Restaurant Data Concepts

(12 beoordelingen)
Bekijk profiel
A POS only or complete restaurant operating system with modules that include table management, paging, inventory, etc. A POS only or complete restaurant operating system with modules that include table management, paging, inventory, etc.

door Compeat Restaurant Management Systems

(12 beoordelingen)
Bekijk profiel
Compeat is the leading provider of integrated accounting, back office, workforce and business intelligence solutions designed specifically for restaurants. With over 19 years of industry experience, Compeats solutions are designed to maximize restaurant profitability and control prime cost through actionable business intelligence. Compeat's portfolio has Accounting, Inventory, Intelligence, Logbook, Labor, Schedule, and integrations with 80 Point of Sale partners.

door CrunchTime! Information Systems

(12 beoordelingen)
Bekijk profiel
CrunchTime is the leading restaurant management platform for multi-unit operators. Our mission is to provide exceptional technology tools and solutions to help our customers reduce their food & beverage costs and optimize their labor and workforce efficiencies. CrunchTime is the Food & Labor Operations Platform for Multi-unit Restaurants.
Van buurtrestaurants tot internationale horecagroepen met meerdere concepten, SevenRooms stelt operators in staat om zinvolle, directe relaties met gasten aan te gaan en te cultiveren en uitzonderlijke gastervaringen te leveren. Het reserverings-, zitplaatsen- en gastbetrokkenheidplatform biedt operators de tools die ze nodig hebben om directe relaties met gasten te ontwikkelen, de omzet te verhogen en persoonlijke service en marketing mogelijk te maken. Een platform voor activiteiten, marketing en gastbetrokkenheid voor restaurants, hotels, nachtclubs en uitgaansgelegenheden.
Bekijk profiel
Cloud-based POS platform that lets restaurants facilitate workflow processes with inventory tracking, guest management and more. Cloud-based POS platform that lets restaurants facilitate workflow processes with inventory tracking, guest management and more.
Simplify Field Visits Action Cards mobile operations management software helps to simplify and optimize unit-level operations. Equipping the management team with Action Card can help drive consistency, meet quality standards, and uphold brand requirements through a visible and approachable location inspection. Remove your dependency on paper, laminated sheets or mis-calculated spreadsheets and bring efficiency and accountability to your business processes. Action Card's operations management software simplifies how operations & brand standards are managed across multiple locations
Linga POS is the best-value Cloud-based iPad POS for restaurants and bars. Linga iPad POS runs every type of restaurant from QSR to fine dining, pizzerias, enterprise franchises and sports stadiums. Linga has one of the most innovative feature sets, with integrated call waiting and reservations, Caller ID, central kitchen and warehouse, inventory management and food cost tracking to the ingredient level, marketing and customer loyalty management, kiosks, call center integration, and much more. Linga POS is the best-value Cloud-based iPad POS for restaurants and bars. Great for QSR franchises.
Boostly's Retention & Loyalty Platform automatically engages customers via text to drive incremental visits and generates 10X the monthly 5-star reviews while keeping negative reviews from showing up publicly on Yelp or Google. Acquire new customers with our referral programs. Get access to customer data for your 3rd Party Delivery orders and remarket to them to come in via lower cost channels. Request a demo! Automatically text your customers to drive more incremental visits, & get more reviews & new customers.

door Resy Network

(10 beoordelingen)
Bekijk profiel
For full-service restaurants looking to streamline operations, decrease no-show rates and increase profitability; ResyOS is a complete restaurant reservations and waitlist system, including table management, Events and Ticketing, CRM, POS integration and more. Industry low no show rate of 2.3%. Over 4,000 restaurants. Starting as low as $249 a month. No Cover Fees. Complete Table Management System including Reservations, Waitlist, Events and Ticketing, CRM, POS integration and more.

door Silverware POS

(9 beoordelingen)
Bekijk profiel
Trusted by the most notable brands around the globe, Silverware is a leading developer of advanced technologies for the Hospitality Industry. Our mission is to drive efficiency and improve the profitability of its clients by relentlessly delivering the most innovative solutions on the market. Silverware works to enhance every aspect of the guest experience, from when the first customer walks in, until the last one walks out. Cloud-based and on-premise solution that allows restaurants to streamline point-of-sale operations with scheduling, reporting and more.
Turn-key solutions for restaurants which leverage our knowledge of the restaurant industry and ability to adapt to industry standards. Turn-key solutions for restaurants which leverage our knowledge of the restaurant industry and ability to adapt to industry standards.

door Ctuit Software

(9 beoordelingen)
Bekijk profiel
Compeat and Ctuit have combined to offer the most comprehensive and innovative all-in-one restaurant management software available for the restaurant industry. With over 34 years of industry experience, we are the largest provider of integrated accounting, back office, workforce and business intelligences solutions designed to improve profitability of restaurant operators nationwide. Our product portfolio includes Hire, Labor Management and Compliance, Schedule, Payroll, Accounting, Inventory, Compeat and Ctuit have combined to offer the most comprehensive and innovative all-in-one restaurant management software available.

door US BeerSAVER Systems

(9 beoordelingen)
Bekijk profiel
Software for restaurants and bars to manage their beverage inventory in real time with up to date pour levels and transaction reports. Software for restaurants and bars to manage their beverage inventory in real time with up to date pour levels and transaction reports.
Kitchen CUT is a cloud-based system that transforms F&B operations, with access from any device, anywhere. The system includes features such as Supplier Management, Allergen Tracking, Nutritional Analysis, Recipe Costing & Menu Planning, Stock Control, Wastage Tracking and Buffet Analysis among many others. Kitchen CUT combines an understanding of operational pressures with insightful and detailed financial performance reporting, whatever your business size, wherever you are. Kitchen CUT's cloud-based solution delivers real-time intelligence, transforming F&B operations of any size, globally, on any device.
Laalsa is Indias first complete, connected and tech enabled Food Dine-In, Ordering and Fulfillment Platform for food industry. Our comprehensive restaurant business software solution is for Quick Service Restaurant, Food Chains, Casual, Fine Dine Restaurants, Ba
MarginEdge is the only solution to offer restaurant operators a platform to process their invoices digitally plus integrate with their POS system, to bring paperless efficiency to their back-of-house operations. For multi-unit operators and independents alike, MarginEdge radically streamlines key activities, like invoice entry and vendor bill payment, while providing powerful tools for live budget and cost-tracking, inventory and recipe management, and online ordering. By simply taking pictures. MarginEdge is the only restaurant management platform to remove data entry while giving restaurants deep insights into daily operations
Digital food safety, shift management and remote temperature sensing for multi-unit franchise operators. Squadle was purpose build for franchise operators, helping to increase operational efficiency and reduce overall costs. Squadle is designed to help maintain operational efficiency and food safety across any franchise which is selling perishable goods. With products such as 24/7 remote temperature monitoring, Squadle helps give operators confidence and visibility when not on premise. Digital food safety, shift management and remote temperature sensing for multi-unit franchise operators.
ConnectSmart Kitchen (CSK) is the industry leading kitchen display system (KDS), with more than 70,000 global installs. Trusted for more than 23 years, start slashing your ticket times, boosting food quality, and reducing waste. Recent enhancements include off-premise dining add-ons and more than 65 POS integrations. CSK is trusted by restaurants in all segments, ranging from independents to international chains. Learn more today! ConnectSmart Kitchen (CSK) is the industry leading kitchen display system. Slash your ticket times, boost food quality & reduce waste.
UNION POS is a fast, intuitive and customizable iPad-based POS built for high-touch, high-volume venues. Designed with "fewest taps" in mind and featuring a real-time view of customer order history and habits, UNION helps venues stay focused on the customer instead of the screen. Venues receive 24/7 customer support, and monthly software updates that include new features and the guarantee of ever-enhancing performance, all at no extra cost. Craft great experiences and know every customer with UNION the easiest, smartest, most cost-effective point of sale on the planet.

door Menusoft Systems

(7 beoordelingen)
Bekijk profiel
Restaurant management system with point-of-sale programs for home delivery and a multi-plan Frequent Diner program. Restaurant management system with point-of-sale programs for home delivery and a multi-plan Frequent Diner program.
Web-based restaurant management software that enables small restaurants to large hotel chains to manage workforce, food costs, productivity, expenses, guest experience and more through predictive decision making. Food & beverage revenue reporting and business intelligence tool that converts POS & labor data from multiple systems.
It is a mobile-friendly solution made for restaurants. Features include scheduling, finances, human resource management and more. It is a mobile-friendly solution made for restaurants. Features include scheduling, finances, human resource management and more.
Tool voor klantenbetrokkenheid specifiek voor restaurants. Geef je klanten (en personeel) een gemakkelijkere manier om wijn te selecteren die tot een hogere omzet leidt. Het is de perfecte gelegenheid om op te vallen met uitzonderlijke klantenservice. Met het QUIN SOMM-systeem doorlopen je klanten (en personeel) zelf een eenvoudig selectieproces dat elegant en effectief is. Op elke mobiel. Je hebt ook de mogelijkheid om prioriteit te geven aan de producten die ze zien, zodat je de verkoop van een bepaalde wijn kunt maximaliseren. Koppel de wijn die je wilt verkopen aan de klant die er het meeste van zal genieten. Meer omzet en een verbeterde klantervaring.

door TracRite Software

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
Restaurant management software featuring: Recipe and Liquor Costing, Sales Analysis, POS Integration, Inventory Control, Purchasing, Ordering, Vendor/Supplier Integration, Accounting Integration, Enterprise for Multi Unit Chains, Mobile Counting App (iPad and iPhone), Multiple Revenue Centers for Hotels and Casinos and Nutritional Analysis. Optimum Control is your complete Restaurant Management Solution.
For a stand-alone fine-dining restaurant, bar, cafe, QSR, pub or a chain of restaurants, FusionResto is a comprehensive restaurant management software that provides point-of-sale, billing, kitchen-order-printing, food costing, store control, menu management, financial accounting, payroll, customer loyalty program and restaurant analytics. Unlike other restaurant software, it's simple to setup, use and manage, allowing you to reduce operational cost, increase efficiency & make profits sooner. Restaurant Software -FusionResto software lets you manage & run your restaurant business more efficiently through intuitive features.
Plate IQ is an online accounts payable automation software that saves time, increases the accuracy of restaurants data, and provides timely insights into their spend. We use OCR technology to extract invoice data down to the line item, automatically coding purchases to the appropriate GL. That data powers your AP, reporting, and integrates with top restaurant accounting and inventory software. Make your restaurant's accounts payable process painless with an online AP automation solution.
As a cloud-based POS software solution, Brink does not require a back office computer, and all your data is safe, secure, and accessible in the cloud. Adopting the PAR SaaS, or Software as a Service model, Brink POS is provided as a monthly subscription, and will proudly earn your business every month. There are no upfront licensing fees, and upgrades are included and performed automatically. Cloud-based Point of Sale software that easily adapts to support the evolving needs of customers.

door Parsley Software

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
Parsley is a modern, intuitive, mobile web app that handles recipe costing and scaling, provide nutrition facts, generates prep lists, calculates par levels, places and tracks orders, and manages inventory, freeing chefs to focus on food and customer satisfaction. Parsley saves chefs 5-10 hours a week, reduces food cost by 5-18%, and improves customer satisfaction and restaurant income. A modern, intuitive, mobile web app for chefs, that handles the tedious tasks usually done with spreadsheets, pen and paper.
Maak je reserveringen een fluitje van een cent! Beheer je online boekingsschema, maar voeg ook telefonische reserveringen toe. Breng je bedrijf onder de aandacht van meer mensen met behulp van de berichtenbot van Facebook. Breng je menu onder de aandacht en accepteer online boekingen. Geen codeervaardigheden nodig. Je website gaat met een paar klikken van start! Stel openingstijden en prijzen in en beheer al je boekingsopties eenvoudig vanuit de interactieve planner. Breng meer klanten binnen en communiceer over je bedrijf met dit intuïtieve reserveringssysteem voor restaurants.
A free app that educates restaurant staff on beer wine & spirits. Restaurants can also include their menu items and process training. A free app that educates restaurant staff on beer wine & spirits. Restaurants can also include their menu items and process training.
Dinerware restaurant POS software was created to help bars and restaurants run smoothly from the restaurateurs point of view. Our vision is to make hospitality POS radically easier to use and more reliable, while constantly innovating and supporting an open platform for integration. Dinerwares intuitive user interface lets you spend less time in front of a computer screen and more time with your guests, and our solid technological platform ensures high reliability you can count on. Dinerware Intuitive POS software offers the flexibility to manage your business your way.
ResDiary is a flat-fee, online reservation system designed to help hospitality operators run a smooth service. Over 9000 restaurants, bars, clubs, and hotels across the world use ResDiary to manage their bookings, from taking online reservations to managing tables, selling tickets, and taking online payments. The software delivers market-leading yield and table management technology, while helping build customer databases and profiles to develop relationships and loyalty. ResDiary is a flat-fee, online reservation system designed to help hospitality operators run a smooth service

door Kitchen Porter Tech

(5 beoordelingen)
Bekijk profiel
You need the right tools to manage your operations in an organized manner. Information must be at your finger tips to make operational decisions on the fly. Recipe Costing Software is a restaurant management platform that is powerful and easy to use. Most importantly, were not going to over charge you. Weve been in the restaurant business and we know that every penny counts. Cloud-based restaurant management software, recipe costing, inventory control, vendor pricing comparison, and integrated point of sale.
iPad point of sale system for single or multi-location restaurants. Interfaces with hotel property management systems. iPad point of sale system for single or multi-location restaurants. Interfaces with hotel property management systems.
eDeliveryApp is the ONLY online food ordering system built with MOBILE-FIRST APPROACH.It has Website, Android & iOs Apps.. Built for food industry, It can be also be used for businesses that do local delivery like grocery shops etc. The system can be used for Single restaurant or a Multi-restaurant commissions based business with complete delivery tracking & driver management. We offer 100's of designs & multiple modules to customize and personalize each business & fullfil unique requirements. eDeliveryApp is the ONLY online food ordering system built with MOBILE-FIRST APPROACH. The system has Web & Android Apps with Admin.
SynergySuite gives multi-unit restaurants the insight and tools they need to manage the back office. Our cloud-based, mobile-first platform simplifies back-of-house management for brands like Tropical Smoothie Cafe, Beef OBradys and Costa Vida. SynergySuite customers save an average of 4-6% on food and labor costs, using SynergySuites streamlined modules for inventory, purchasing, recipe costing, food safety, scheduling, cash management, human resources and business intelligence. The best all-in-one, back-of-house platform for multi-unit restaurants, to manage inventory, scheduling, ops, HR, food safety and more!
Our Artificial Intelligence (AI) -driven customer engagement and predictive analytics platform helps restaurants to seamlessly engage with your customers, gain intelligent insights and increase footfalls with automated marketing campaigns and loyalty programs. Making restaurants smarter!
Tock is a reservation, table, and event management system used by restaurants, wineries, and pop-ups around the world. Tock is a reservation, table, and event management system used by restaurants, wineries, and pop-ups around the world.

door Universal Apps

(5 beoordelingen)
Bekijk profiel
Menumiz is a restaurant management app and EPOS system that harnesses the power of mobile to speed up restaurant services. Menumiz is a restaurant management app and EPOS system that harnesses the power of mobile to speed up restaurant services.
CostGuard is a complete foodservice software for managing inventory, recipes, menus, sales mixes, and reporting. CostGuard analyzes actual and ideal food costs, and calculates variance (shrinkage) by major and minor food groups, as well as by the individual item. There are interfaces with supplier data, POS systems, accounting (including QuickBooks), and Catering systems. We have thousands of CostGuard users worldwide; we have been industry leaders for more than 25 years. Inventory control for food service operations that enables you to extend your inventory instantly.

door Paytronix Systems

(4 beoordelingen)
Bekijk profiel
Paytronix is a provider of SaaS customer experience management (CXM) solutions for restaurants and convenience store brands. Through its innovative software design and integrations with widely used point of sale systems, Paytronix empowers more than 330 customers with the flexibility to build unique, revenue-enhancing guest experiences. Customers benefit from big data consumer insights that Paytronix generates through 1-to-1 engagement with more than 165 million loyal guests. Identify customers. Strengthen relationships. Amplify sales. Feel the power with Paytronix.
SaaS restaurant workforce management system that includes labor percentage based online scheduling. SaaS restaurant workforce management system that includes labor percentage based online scheduling.